Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5223 5400
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P peppi
+27 / 57

A masz pomysł jak inaczej można było to zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
+3 / 69

@peppi Czyli wprowadzą nowy standard i każda kolejna władza będzie robiła to samo z czystym już sumieniem.
Co do pomysłu to najlepiej odpartyjnić, ale w sejmie nie ma ku temu woli, bo każdy polityk jest zainteresowany nowym stołkiem i programem propagandowym zgodnym z linią własnej partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+28 / 48

@Obiektywny1 Ten standard zaczął się 8 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+24 / 38

@Obiektywny1 a co mieli zrobić skoro stara ekipa okopała się tam? Zrobić oblężenie i głodem zmusić do wyjścia?
I tak byli delikatni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
+6 / 8

@SC76 Nawet wcześniej, on trwa od czasu utworzenia partii porozumienie centrum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+1 / 5

@SC76
Czyli ten standard teraz już jest fajny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadisticson
0 / 0

Podoba mi się a dałem minus. Nie ma za co :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sw3
-1 / 11

@peppi Tak jest, ***** konstytucję, praworządność i demokrację byle tylko zaprowadzić konstytucję, praworządność i demokrację. Tak jak my je rozumiemy, ma się rozumieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xXsloneczkoXx
+1 / 1

@Obiektywny1 Przeciez nowy rzad uwolnil TVPIS od bycia zaleznym od jakiejkolwiek partii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawel24pl
+31 / 43

@dokturbasen Nie trafiłeś.
Myślenie, że każdy z opinią "inną od mojej" jest od razu zwolennikiem tych co nie lubisz, wskazuje że byłeś dość długo polaryzowany manipulacjami.

Rzeczywistość ma więcej, niż dwa kolory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+17 / 21

@pawel24pl ja tam widzę lepszy wałek, a mianowicie, każdy, kto przejmie rząd po koalicji, teoretycznie będzie mógł wykorzystać dokładnie te same narzędzia do powstawiania swoich ludzi na stołki. Czyli, jak teraz zrobili z tego cyrk, to ciekawe, co będzie przy zmianie rządu (bo ta kiedyś nastąpi na 100%), ciekawe tylko, co i kto będzie wtedy krzyczał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2023 o 23:09

M mikv
+19 / 29

@pawel24pl widzowie tvp a zwłaszcza tvp info to widzowie przekonani wieloma latami propagandy. Myślę, ze powolne zmiany nic by nie dały.

Poczekajmy i zobaczmy czy rzeczywiście koalicja dotrzyma słowa i ta telewizja będzie teraz służyła wszystkim Polakom o różnych poglądach. Oby tak było, bo wówczas będą mieli szanse w kolejnych wyborach. Jeśli nie, przegrają z kretesem jeszcze większym niż pis.

Rozmawiałam z wieloma osobami, które nie interesowały się wcześniej polityka, ale tym razem poszli na wybory i zagłosowali za koalicja. Powód ? Nie mogli patrzeć na to co wyprawia się w tvp, głównie tvp info.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 1:17

A konto usunięte
+18 / 28

@y0u
To proste.
Gdy My wyrzucamy na zbity pysk siłą to jest demokracja !

Gdy nas wyrzucą na zbity pysk siłą to ni h..ja demokracji nie ma !

xDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sfzgkkp
+13 / 17

@y0u Moim zdaniem, dużo zależy od strony "oddającej" władzę. PiS do tej pory nie pogodził się z utratą władzy (tworzył dwutygodniowy rząd bez szans na powodzenie, chciał zatrzymać media państwowe mimo przegrania wyborów, itp.). Jeśli władza nie przyspawa się do stołków, to przekazanie po wyborach następcom odbywać się będzie w miarę normalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+2 / 4

@sfzgkkp ja nie mówię, że robią dobrze, czy źle. Pozwoliłem jedynie sobie zauważyć, w którym miejscu robią potencjalny błąd. Osobna sprawa, żeby TVP było w pełni profesjonalne, to należałoby doprowadzić do całkowitego odpolitycznienia tych mediów, a w tym celu powinno nastawić się ta telewizję na względną zdolność do samofinansowania (np. nigdy nie dotując jej do max wysokości, ewentualnie nie dotując jej wcale, a wszelkie sprawy zarabiania przez TVP pozostawić w kwestii zarządu tej stacji i na podstawie osiągnięć spółki wybierać prezesa, a nie z nadania partyjnego), ewentualnie niech zarząd wybiera organ będący jak najbardziej niezależny od rządu. Jedyne co mnie martwi, to zapowiadane nowe sposoby na ściąganie pieniędzy na finansowanie telewizji publicznej, bo płatne jak dla mnie może być, ale to tylko pod warunkiem, że chcesz oglądać (akurat we własnym przypadku mogę obiecać jedno, nie interesują mnie jakiekolwiek programy telewizyjne, więc telewizor jest mi całkowicie zbędny, a nawet jeśli chciałbym coś oglądnąć, to wolę płatne serwisy VoD, albo już nawet YT premium, żeby nie oglądać reklam)

@AngryBoar zobaczymy, co będzie przy zmianie władzy, jedyne pytanie brzmi kiedy (chociaż osobiście zastanawiam się, jak długo obecna koalicja pozostanie zdolna do wspólnego rządzenia, ewentualnie, kiedy wkurzy odpowiednią ilość obywateli)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 16:53

I iposek
+2 / 8

@AngryBoar 15 października upadł w Polsce reżim kaczystowski. Uratowało to demokrację i wolność w Polsce. Niby coś w tym jest, ale przypomnijmy sobie co się działo 2 m-ce po wyborach w 2015? Z tego co pamiętam to już miesiąc po wyborach KOD istniał i miał środki na organizowanie sporych manifestacji w całym kraju. Mieli kasę na materiały, autokary zwożące ludzi ... .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xargs
0 / 0

@pawel24pl pytanie - czy przejmować się takimi, czy nie narażać się i patrzeć, jak sami się niszczą? Syndrom sztokholmski - ofiara broni sprawcę, kaleczy pomocną dłoń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
0 / 4

@mikv Tylko dlaczego dziennikarze wsadzeni siłą na stołki przez polityków mają patrzeć tymże politykom na ręce? Przecież to jest sprzeczne z ich interesem. Jedno jest pewne, będzie dużo bardziej subtelnie.
P.S. wiesz, że gdy przejmowano TVP w UE przyklepano pakt migracyjny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minsk
0 / 4

@mikv Przepraszam ale jesteś albo bardzo młody, że nie pamiętasz czasów rządów PO (tak to już było) albo po prostu jesteś głupi. PO=PIS mają nieco inny światopogląd ale obie strony trzymają oszołomów zamiast ich się pozbywać, bronią swoich do upadłego i prześcigają się w mniej lub bardziej legalnym dojeniu państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xXsloneczkoXx
-1 / 1

@Minsk Nie pamietam zeby za PO zabierali prawa kobietom, kupowali sobie telewizje, wstawiali swoich sedziow czy lamali konstytucje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
+1 / 1

@xXsloneczkoXx
Zabierano prawa kobietom, czyli brak aborcji do 9 miesiąca.
Kupowali telewizje, bo za PO wcale nie była kupiona, a dziennikarze nie pouciekali do serwisów proPOwskich.
"wstawiali swoich sedziow" w czasie gdy PO po przegranych wyborach okopało się w trybunale konstytucyjnym.

Ja wiem, że tacy jak ty mają pamięć złotej rybki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wyrstypykf
-2 / 2

@Slawa238 Pakt Migracyjny??? A po co komu taka "nieobiektywna" wiedza!?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xXsloneczkoXx
-1 / 1

@OP2000 chyba za duzo TVPIS sie naogladales xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@Slawa238 "Tylko dlaczego dziennikarze wsadzeni siłą na stołki przez polityków mają patrzeć tymże politykom na ręce?" - bo będą inaczej musieli walczyć o swoje kariery w internecie. Na propagandzie jak widać "na załączonym obrazku" - czytaj sytuacja w tvp, pojedziesz max 8 lat. Myślę już nikt nie będzie chciał iść droga Kłeczka czy innego Rachonia.
"P.S. wiesz, że gdy przejmowano TVP w UE przyklepano pakt migracyjny?" - i ? Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale na drugi dzień po tym "przyklepaniu" - Włochy upomniały się o uchodźcę, który pracuje u mnie w firmie. To bardzo dobry pracownik, gdyby odszedł z powodu tego, ze Włochy dostana na niego kasę, to byłaby wielka szkoda.
p.s wiesz, ze datę przejmowania władzy, a co za tym idzie jak napisałeś TVP przyklepał Duda, wierząc Morawieckiemu, ze ten drugi zdobędzie większość w sejmie na przegłosowanie rzadu ? Gdyby uwierzył koalicji a nie Morawieckiemu, te terminy by się nie nałożyły, wiec do kogo pretensje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@Minsk ok, jaka alternatywa ? Braun ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minsk
+1 / 1

@xXsloneczkoXx
Zależy jak patrzysz, podniesienie wieku emerytalnego zdecydowanie można nazwać zabraniem praw.
Telewizja była już wtedy "ich" zresztą to akurat standardowa praktyka we wszystkich krajach, że po przejęciu władzy obsadza się spółki skarbu państwa swoimi zaufanymi ludźmi, u nas też zawsze to było tylko zazwyczaj bez takich lamentów i łamania prawa (kwik zaczął się bodajże od czasów samoobrony)
Sędziów akurat ustawili, właściwie to oni zaczęli ten problem od wyboru kilku osób przed czasem na sam koniec ich 8 letniej kadencji.
A co do łamania konstytucji to zależy co przez to rozumiesz, bo władza w Polsce ma niezwykle długą i barwną historię nie wypełniania wyroków trybunału konstytucyjnego.

Nie żebym tym wszystkim bronił czy co gorsza popierał PIS. Jak napisałem wcześniej PO=PIS lub PIS=PO jak kto woli, gdyby nasze społeczeństwo miało odrobinę samoświadomości to nie dało by się wciągnąć w taką grę na skrajną polaryzację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minsk
+1 / 1

@mikv Kpisz, czy obrażasz ?
Oczywiście, że on nie jest alternatywą; problemem jest jej brak. Parę lat temu wydawało się, że mógł to być Kukiz jak się skończyło niestety wiemy, niektórzy zaufali Petru, co mniej rozgarnięci Palikotowi.
Tak zwana "3 droga" to w głównej mierze dobrze znany PSL i twarz Hołowni - spodziewać się po nich czegoś nowego to duża naiwność ale jak widać sporo osób nie widząc innego wyjścia zaryzykowało.
Mieliśmy bezpartyjnych samorządowców ale nie wybili się z przekazem.

Widzisz prawie wszyscy trąbili że takie święto demokracji, 3/4 osób poszło na wybory, ale Ci którzy pozostali mogli być teoretycznie 2 siłą w sejmie gdyby się skrzyknęli razem.
Podsumowując dopóki nie odsuniemy starych układów nie będzie lepiej. Miło było by gdyby ludzie przynajmniej personalnie dyskwalifikowali osoby takie jak Braun, Czarnek, Giertych i całą tą hołotę która po prostu nie potrafi się zachować lub ma na koncie grube afery. Ale jak widać do tego społeczeństwo jeszcze nie dorosło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@Minsk "Kpisz, czy obrażasz ?" - kpię.

"wydawało się, że mógł to być Kukiz" - komu się wydawało ? Tobie ????? buhahahahahahah. Sorry ale inaczej tego skomentować nie mogę.

"Oczywiście, że on nie jest alternatywą; problemem jest jej brak." - ja Ciebie nie pytałam o problem, tylko o jego rozwiazanie. Bo bić piane każdy potrafi. Ty dodatkowo jeszcze obrażać.

Tak jak napisałam - pis przegrał, bo nie docenił siły internetu i młodych ludzi. Karmił propaganda swój żelazny elektorat. Jeśli koalicja pójdzie ta sama droga, przegra jeszcze szybciej niż pis. Oglądałam dziś 19.30 na dawnym tvp info i wbrew płaczom zwolenników prawicy była mowa np o pakcie migracyjnym, zdaniu rządzących i opozycji na ten temat itp. To dobry kierunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xXsloneczkoXx
0 / 0

@Minsk Dlaczego w takim razie historyczne 75% spoleczenstwa poszlo do urn zeby zaglosowac przeciw PIS a nie przeciw PO skoro wg Ciebie PIS = PO?
Mlodzi, Kobiety oraz Ci najslabsi przejmuja kanal i nic z tym nie zrobisz. Chcesz czy nie, idzie rewolucja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minsk
+1 / 1

@xXsloneczkoXx Pamiętasz, że z tych 75% 1/3 zagłosowała na PIS ? Właśnie oni najwięcej ludzi przekabacili, ponad 35% głosujących ciągle ich popiera, oraz ponad 30 popiera PO to jest ponad 14 mln Polaków. Zależnie od narracji możesz również powiedzieć że historyczna liczba ludzi poszła zagłosować przeciw PO.
Nie rozumiem tylko dlaczego Ty ciągle insynuujesz, że mi przeszkadza że do koryta dostało się PO zamiast PISU wydaje mi się, że dość wyraźnie piszę że traktuję obie frakcje jak zarazę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minsk
+1 / 1

@mikv "Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów – powiedział kiedyś Albert Einstein."
Tak skomentuje Twoje głosowanie na PO/PIS

Wybacz ale nie jestem nieomylnym zbawcą narodu aby podać Ci rozwiązanie na tacy, wskazałem pierwszy krok należy wykluczać pieniaczy, złodziei, oszustów z ław sejmowych, tak na początek.
Powiedz mi co jest gorsze to że PO w ciągu ośmiu lat rządów praktycznie nie spełniło obietnic a wręcz je łamało; czy o zgrozo PIS który zrealizował większość tego co obiecał i doprowadził do wzrostu zadłużenia mimo dobrej koniunktury gospodarczej ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-1 / 1

@xXsloneczkoXx Rozumiem, że nie jesteś w stanie przedstawić nic biedaczyno.
No już dziewczynko, konkrety, kiedy i gdzie, to przecież nie może być takie trudne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@Minsk nie masz rozwiązania a oczekujesz idylli ? :)

Wyobraź sobie sytuacje, ze obiecałeś jakiś prezent komuś, ale z dnia na dzień zostałeś zwolniony z pracy, bo zaczął się światowy kryzys finansowy. Co robisz ?

Tak to wyglądało w wielu europejskich krajach. Ja byłam w takiej sytuacji. Wybierałam się z samotna koleżanka na wypad do Hiszpanii. A ponieważ czas był poświąteczny, chciałam tam jej wykupić jakaś wycieczkę fakultatywna, czy cos w tym stylu. Niestety zaraz po nowym roku, pracodawca mojego męża, stwierdził, ze nie wiadomo kiedy wrócą do pracy - da znać kiedy to będzie możliwe. Po 3 miesiącach okazało się, ze musi dać wypowiedzenia. Ja pracowałam, miałam oszczędności, ale stwierdziłam, ze rezygnuje z wycieczki i to pomimo, ze koleżanka chciała za mnie zapłacić. Chciała mi zrobić prezent, a gdybym się uparła, mogłam oddać kasę, kiedy będę miała.
Czy było mi przykro i głupio, kiedy poleciała z kimś innym, nota bene sama jej te osobę wyszukałam ? tak.
Czy gdybym poleciała, poradziłabym sobie finansowo ? tak, choć mój maz mial problem ze znalezieniem pracy przez dwa lata, bo kraj w którym mieszkaliśmy był na granicy bankructwa, a podatek na spłatę kredytów, który wówczas ten kraj zaciągnął, płaciliśmy potem kilka lat.
Czy gdybym dziś musiała jeszcze raz te decyzje podjac, mając wiedze jak potoczyły się moje losy, zdecydowałabym się na wyjazd ? - nie. Uważam, ze w czasach kryzysu rozsądnie jest zrezygnować z finansowania obietnic, które mogą, choć nie musza mnie zadłużyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 grudnia 2023 o 2:15

X xXsloneczkoXx
-1 / 1

@OP2000 OMG Ty tak serio?
http://100aferpis.pl/ - nie nie jest to w ogole trudne chlopczyku ;-* tutaj masz 100 after PIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
0 / 0

@xXsloneczkoXx
Konkrety dziewczynko. Nie jesteś w stanie napisać nic?
Już, wypisuj, prawa jakie mają mężczyźni, których nie mają kobiety.
Podawaj linki, jak to brutalnie policja goniła protestujących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xXsloneczkoXx
0 / 0

@OP2000 czytac nie umiesz?? :-P :-D hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
0 / 0

@xXsloneczkoXx Podsumowując, jesteś tak dotknięta, jak to PiS dyskryminuje kobiety, ale nie jesteś wstanie napisać nawet jednego przykładu, który je dyskryminuje. Przyklejasz tylko link, bo nawet sama myśleć nie umiesz i ktoś musi to robić za ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aleksandergawlak
+25 / 49

wierchuszka tvp, czołowi działacz tej instytucji i ich polityczni mocodawcy nie zasługują na nic innego jak solidny kopniak w dudę, tyle mam do powiedzenia w tym temacie
a jeszcze, perejre to powinno się za ucho wyprowadzić przed budynek i...., kurdupel paskudny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
+63 / 105

Nie podoba mi się. Tak samo jak nie podoba mi się amputacja kończyny zajętej przez gangrenę. Ale nie ma wyjścia, zdrowie ważniejsze od estetyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daniel4891
+2 / 14

@pokos Jeżeli pochwalasz bezprawne działania dla dobra ogółu, to rozumiem że jak rządzący wpadną na pomysł zmniejszenia wyborców pisu przez masową eutanazję osób w podeszłym wieku, to pierwszy zgłosisz się do grup wyłapujących starszych ludzi i dostarczając ich na przymusową eutanazje. Czyli jak pis działa bezprawnie to było złe ale jak robi to obecna władza to jest dobrze typowa moralność Kalego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 17:41

avatar pokos
-2 / 8

@Daniel4891 . Nieźle odleciałeś. To po butaprenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daniel4891
-1 / 5

@pokos a jak można w ogóle usprawiedliwiać nielegalne działanie rządzących, od nich powinniśmy wymagać przestrzegania prawa i konstytucji. To tutaj trzeba być po butaprenie jeżeli uważa się że jak pis łamał prawo (też mówili w tedy że działają dla lepszego dobra) to źle niedobrze ale jak obecna władza łamie prawo to uzasadnione i popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 22:06

avatar pokos
-3 / 3

@Daniel4891 . To nie są działania nielegalne. One mogą być dyskusyjne w świetle nielegalnych ustaw pisowskich, ale są zgodne z najwyższym prawem jakim jest wola suwerena.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wyrstypykf
-2 / 2

@pokos W latach 40-tych XX wieku, wolą suwerena u naszych zachodnich sąsiadów było "wysiedlenie" części obywateli na wschód... a zaczęło się od ośmieszania i pozbawiania pewnych praw i przywilejów... Brzmi znajomo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
0 / 0

@Wyrstypykf . O, następny koneser butaprenu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daniel4891
-1 / 1

@pokos partie obecnie rządzące szły do wyborów z hasłem przywrócenia prawa i demokracji i miały być całkowitym przeciwieństwem pisu. Czyli wola suwerena była że obecny rząd będzie przestrzegał prawa, będzie przeciwieństwem pisu. Czyli jak sam stwierdziłeś nawet złamali prawo pod względem woli suwerena.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 grudnia 2023 o 16:19

avatar pokos
0 / 0

@Daniel4891 . Jeśli mają być przeciwieństwem pisu to nie mogą respektować zasad i pułapek które pis przygotował (nierzadko bezprawnie) żeby zabetonować swoje rządy na wieki. W takim przypadku nie byłoby sensu nawet stawać do wyborów. Wyborcy wybrali zmianę a nie trwanie starego reżimu. Więc dokonuje się zmiana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daniel4891
-1 / 1

@pokos ale właśnie teraz pokazują że nie są przeciwieństwem pisu tak samo: nie liczą się z prawem, używają siły do przejęcia władzy, upolityczniają telewizje publiczną. Czyli robią to wszystko co zapodawali że nie będą robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
0 / 0

@Daniel4891 . Upolityczniają telewizję publiczną? W jaki sposób? Uzasadnij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daniel4891
-1 / 1

@pokos Ponieważ wszystkie działania są pod pełnym wsparciem tvn, który nawet zwalnia swoich pracowników zakazu konkurencji jeżeli przechodzą do tvp tworząc tvn 2.0 (ale w tym przypadku czas pozwoli wszystko ocenić). Ale wracając do Twojego stwierdzenia usprawiedliwiającego łamanie prawa cytuje "są zgodne z najwyższym prawem jakim jest wola suwerena" to należy zauważyć że wszystkie działania pisu z pierwszej kadencji (czyli przejecie tvp, trybunału konstytucyjnego, reforma sądownictwa itd.) były spełnieniem woli suwerena, który dał wyraz tego wybierając pis na drugą kadencje i pozwalając mu rządzić samodzielnie. Czyli według Ciebie negatywnie możemy oceniać tylko drugą kadencje pisu, kiedy suweren cofnął swoje poparcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
0 / 0

@Daniel4891 . PiS idąc po władzę nie zapowiadał że rozj@bie, zawłaszczy i rozkradnie państwo i wytrze sobie dupę Konstytucją, więc wola suwerena nie dotyczyła tego co faktycznie zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daniel4891
-1 / 1

@pokos Ale po ich pierwszej kadencji suweren ocenił ich działania i uznał że spełnili jego wole dlatego dał im mandat poparcia na kolejną kadencje i to pozwalający na samodzielne rządzenie. Obecna władza zwłaszcza Trzecia Droga zapowiadała nowy standard rządzenia przeciwny do pisu czyli wola suwerena nie dotyczyła tego co faktycznie zrobili przejmując władze w tvp. Mam nadzieje że epizod z przejęciem tvp to wypadek przy pracy i w ogólnej ocenie w przyszłości dobrze ocenimy obecną władze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
0 / 0

@Daniel4891 . Też mam taką nadzieję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+7 / 27

@tomac tak, artykuł ciekawy, ale nadal jest to tylko opinia dziennikarza, a w takich sprawach do powiedzenia więcej mają przeważnie zawodnicy wagi ciężkiej, czyli prawnicy którzy przecież proponowali podobne rozwiązanie.

https://businessinsider.com.pl/prawo/jak-minister-kultury-bartlomiej-sienkiewicz-przejal-kontrole-nad-mediami-publicznymi/w3q39lm

A "na rympał" kojarzy mi się raczej z siłowym wejściem, co przecież nie miało miejsca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+11 / 19

@Goretex Ten konstytucjonalista ma rację, a raczej miałby - bo twierdzi, że trzeba po prostu "przekonać prezydenta" do podpisania ustawy.
Otóż tu tkwi zasadniczy błąd.
Prezydent nie podpisze żadnej ustawy, która miałaby zaszkodzić PiS, ponieważ sam jest pisowskim aparatczykiem. Dotąd nie wahał się przed podpisywaniem ustaw sprzecznych z konstytucją, nie cofał się przed łamaniem prawa i chronił "swojaków" za wszelką cenę, nawet ułaskawiając ludzi jeszcze nieskazanych.

W obecnej sytuacji nie można niestety liczyć na współpracę prezydenta, trzeba więc szukać kruczków prawnych i obejść. Nie można też tak po prostu, jak zrobił PiS, powstawiać wszędzie swojaków, żeby wszystkie instytucje legalizowały się wzajemnie - wszakże pamiętamy, że Trybunał Przyłębskiej wydał opinię o Radzie Mediów Narodowych wbrew konstytucji, więc PiS ominął kompetencje KRRiTV. Zapomnieli już, jak sami wymienili jednym skokiem cały zarząd TVP?

Tusk robi to, czego oczekiwało od niego społeczeństwo, kiedy wybierało go na premiera. Za dwa lata zmieni się prezydent i miejmy nadzieję, że będzie to człowiek bardziej dbający o praworządność i konstytucję, niż obecny urzędnik PiS.

Krótko mówiąc, dom się pali, a pan prawnik dowodzi, że strażacy mają najpierw zapukać i nie wchodzić bez zaproszenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 13:34

avatar Haize
+13 / 39

Małpa dorwała brzytwę.
Będziesz z nią dyskutował czy odbierzesz siłą?

A jeśli uważasz że porównanie z małpą jest nieadekwatne to obejrzyj sobie archiwalne programy tej stacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 2

@Haize Wczoraj chyba Mentzen coś mówił o politykach PiS zachowujących się jak małpy (w sejmie gdy na mównicę wyszedł Giertych) Konfa to nie moja bajka, ale tutaj zgodzę się z jego słowami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+25 / 59

Z jednej strony jest to jedyna skuteczna metoda na odciągnięcie tych pasożytów i miło się patrzy jak teraz wyją, z drugiej strony należało im się. Chociaż można było to zrobić nieco mniej inwazyjnie. Teraz będą z siebie robili "dziennikarzy wyklętych" i dalej forsować tezę o zamachu na państwowe media, które sobie przywłaszczyli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

Dokładnie, niepotrzebnie dali im szansę na zrobienie z siebie męczenników. Powinni po prostu kontynuować pracę i sypać zwolnieniami za przepychanie propagandy czy naginanie faktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ala_nina
+8 / 28

Mieli pozwolić jeszcze przez ile dni szkalować nową władzę i napędzać nienawiść do niej?
I nie dać usłyszeć o skazaniu Kaminskiego, albo słyszeć komisji śledczych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZIWK
+2 / 6

@Ala_nina Działanie TVPiS to nie było już szkalowanie, tylko jawne zwalczanie Rządu RP i Sejmu RP....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haakim1
+13 / 29

Zaraz chwilę. Przecież nie pierwszy raz przedstawiciel Skarbu Państwa zmienia zarząd posiadanej przez Skarb Państwa spółki pod nazwą TVP S.A. A zadyma jest po raz pierwszy. Czy nie należy zatem uznać, że to pisiory ponoszą odpowiedzialność za to co sie dzieje, za to, że prezes spółki musiał wchodzic do jej siedziby w towarzystwie ochroniarzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haakim1
0 / 0

@Slawa238 czytałem już wczoraj i nie jestem przekonany opinią byłego członka PZPR, zwłaszcza we fragmencie gdzie pisze o wykonaniu postanowienia TK, skoro wszyscy wiemy, że obecnie w Polsce nie ma TK, jest Trybunał Przyłębskiej, ktorego członkowie zostali powołani w sposób prawnie wadliwy. Już ponad roku temu Naczaelny Sąd Administracyjny orzekł, że (cyt.): "Sąd Konstytucyjny (...) utracił w sensie materialnym zdolność do zgodnego z prawem orzekania."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haakim1
0 / 0

@Slawa238 Stanowisko NSA jest zgodne z orzeczeniem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu z 7 maja 2021 r. (sygn. 4907/18).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
-1 / 1

@haakim1 To wyrok z 2016 gdy w Trybunale Konstytucyjnym zasiadali zarówno nominaci PiSu jak i PO. Wówczas PiS chciał by zarząd TVP wybrał MINISTER skarbu a skargę na niekonstytucyjność takiego rozwiązania złożył... Adam Bodnar. TK przyznał rację Bodnarowi, ale w międzyczasie PiS wycofał się tego rozwiązania i uchwalił ustawę o powołaniu Rady Mediów Narodowych, która wybierała zarząd TVP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik720
+5 / 27

Nie podoba mi się to mimo iż nie lubię TVP, ta sytuacja pokazuje tylko, że jeśli damy przyzwolenie na takie ekscesy.
Okaże się tylko, że w przyszłości będą to robić częściej i kiedy im się to spodoba a nie gdy będzie to konieczne.
Ponadto jakoś im zagraniczne media nie przeszkadzały.
Warto zwrócić uwagę na to co będzie się działo w najbliższej przyszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2023 o 21:24

R robokop23
0 / 6

@AngryBoar pamiętamy te czasy co decyzje z moskwy przychodziły i na szczęście 2 miesiące temu się te czasy zakończyły i mam nadzieję, że te komusze/złodziejskie mendy z pisu i ich pieski będą rozliczeni ze wszystkich machlojek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo1neo
-1 / 7

@robokop23 nie zgadzam się, prezyden Białorusi jest zadowolony z tej zmiany. Swego czasu namaścił Tuska na premiera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@robokop23
Nie zrozumiałeś,rafik też nie więc tłumaczę.
Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich to z grubsza przybliżając wymarzone przez Niemcy Państwo Federacyjne...
I teraz powiedz co za różnica który okupant rządzi ?
Okupant był,jest i będzie okupantem.
Trochę żal mi tego gościa z multikontami : nie lubię pisu,doktórbasen,szaman i paroma innymi.
A zal mi takich ponieważ pokazali siłę internetu i o ile byli użytecznymi narzędziami to teraz są i będą POTENCJALNIE NIEBEZPIECZNI. :)
A potencjalnie niebezpiecznych się ucisza.
Okazja już jest ponieważ ta walka z piractwem to świetny sposób na internautów...

Ale spoczko mnie to wisi kto rządzi gdyż jak mało kto szanuję wolę ludu ( choćby ciemnego ) wyrażoną w demokratycznych wyborach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
+15 / 27

dość czerwonych pasków na okrągło i politycznej degrengoladzie pro pisowskiej - dość kłamstw - odesłać funkcjonariuszy z kwitkiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek83218
+12 / 28

Niestety. Wiedząc że prezydent zablokuje normalny tryb trzeba to robić na ostro. Ludzie muszą być uświadomieni jak sytuacja wygląda naprawdę. Jak to powiedziała jedna z posłanek PiS "nie popieram ale rozumiem". Politycy PiS robiący "blokadę TVP" wymusili to nie zbyt fajne działanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E e_ela
+8 / 22

Ech, Polacy lubią silnych a wszyscy lubią skutecznych. Ile było gadania po wyborach, że nic się nie dzieje, nic nie robią. No to robią. Lepsze to, niż prawnicze gadanie przez następne pół roku, jak by to zrobić, żeby nikt się nie obraził. A TV by nadal szczuła. Za pół roku nie byłoby co zbierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abaddon81
-2 / 10

@e_ela Obraził nie obraził. To Polska czy moskwa lub ukraina? Ma być zgodnie z prawem a nie czyimiś uczuciami. Wychodzi na to że mentalnie dalej jesteśmy na wschodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurek80
-2 / 16

TVP byla, jest i zawsze bedzie po stronie wladzy, ktora w danym czasie rzadzi i to sie nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robokop23
+1 / 5

@jurek80 chłopie to, że była stronnicza to jasne, ale ta stronniczość miała granice , więc nie symetryzuj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurek80
-1 / 3

@robokop23 hahahahahah

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 3

@jurek80 Jednak za czasów rządu PO-PSL.. to TVP jednak była bardziej pluralistyczna niż to było za rządu PiS... gdzie w ogóle nie było żadnego pluralizmu tylko tępa propaganda PiSowska w słowach i paskach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mateuszek_K
+6 / 22

Ja bym tam puścił tych samych policjantów co pacyfikowali strajk kobiet, obiecując solidną premie
Do wieczora budynek byłby pusty. (i kilkadziesiąt osób z połamanymi kończynami ale to PiS zatwierdził taki standard)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2023 o 21:37

M Mirimar
+7 / 11

Kto mieczem wojuje, od miecza ginie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zelalem
+7 / 17

Dopóki jest Duda, trudno zrobić coś metodami delikatnymi.
Jak wyrwiesz ukradzioną rzecz złodziejowi, to to nie jest przestępstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+17 / 23

Przejęcie TVP odbyło się mało elegancko, ale sprawili to członkowie PiS. Bez ich działania wszystko odbyłoby się grzecznie i elegancko. Świnie odrywane od koryta często kwiczą wniebogłosy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zarki
+8 / 14

Mam gdzieś jak to zostanie zrobione, mam tak dosyć tej szczujni, ich przekrętów, chamstwa, pogardy dla ludzi, cwaniactwa, pieniactwa, obłudy, hipokryzji i manipulacji oraz okradania społeczeństwa, że nie interesuje mnie jak ich wywalą. Bylebym już nie musiał na nich patrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 3

Ja nie wiem o co chodzi, bo nie ogladam TV. Ktos wyjasni? Brzmi jak cos, co warto wiedziec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Samoyed
+2 / 4

@stevefrench1 Ale wiesz, ze internet to nie tylko porno, nie? Tam jest troche informacji na ten temat. Wiem, ze chcesz pozowac na takiego niszowego, ale wydaje mi sie, ze 99% tubywalcow nie oglada tv. A wiedza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+1 / 3

@Samoyed Właśnie zniszczyłeś moje marzenia. Zrujnowałeś mi, no może nie dzieciństwo, ale życie na pewno. Więc Internet to nie jest jednak porno? Szok, właśnie święty Graal został z skradziony i zbrukany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ankrion
+1 / 7

jak by nie było, TVP to firma państwowa, więc rząd może włączyć/wyłączyć. a obiektywność to kolejna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
+3 / 7

Mnie tylko interesuje co zrobią, żeby to się nigdy więcej nie powtórzyło i żeby publiczna telewizja nie dostawała dofinansowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+6 / 8

Przecież nikt pisowi nie kazał blokować siedziby telewizji. Przejmowanie telewizji mogło się odbyć normalnie a nie na rympal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dawid_Katol
+1 / 7

niestety wyszło jak za komuny i to jest najsmutniejsze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Assasinsninja
+1 / 23

Nie widze roznicy, propaganda jednej zmieni sie na druga a kretyni beda sie cieszyli ze zmian.

Jak latwo manipulowac spoleczenstwem udajac wrogow politycznych, zabawne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+5 / 17

@Assasinsninja Nie wiadomo jak będzie, ale obiektywnie można stwierdzić, że za czasów PO TVP było o wiele mniej stronnicze niż za czasów PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robokop23
+1 / 1

@KyloRen "za czasów PO TVP było o wiele mniej stronnicze niż za czasów PiS" i tu się pomyliłeś i to bardzo mocno , za PO tvp było stronnicze , a za pis to była russia today , a bardziej KCTV

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+2 / 2

@robokop23 Nie, nie pomyliłem się - sprawdź sobie np. statystyki czasu antenowego przeznaczonego na pokazywanie przedstawicieli partii opozycyjnych w TVP w czasie obu rządów. Tu nie ma o czym dyskutować, obiektywne fakty są takie, że za czasów PO TVP może nie było zupełnie obiektywne, ale nijak się miało do PiSowskiej szczujni, która nastała później.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polaczekkk
+3 / 7

Jeżeli powołanie rady nadzorczych przez RMN jest niekonstytucyjne bo pomija KRRiT to tym bardziej niekonstytucyjne jest powołanie ich przez ustawę ogólniejszą jaką jest ksh, o uchwale która nie ma żadnej mocy prawnej poza Sejmem nie wspomnę... Jak PO chciała zaprowadzić praworzadność to trzeba było zmienić ustawę tak żeby wpływ na powołania miała KRRiT

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikeyxx
-1 / 1

@polaczekkk tylko jest lekki impas, bo El Presidente przeciez nie popisze ustawy ktora oderwala by PiS od TVP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+6 / 12

Cudownie jest widzieć ten skowyt pisowców, którzy chcą ratować swoją szczujnię, ale nic nie mogą zrobić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
+8 / 14

Właściciel spółki, tj. skarb państwa zmienił zarząd. Teraz ten zarząd przejmuje obowiązki. Tu się nie dzieje nic "na rympał". To przedstawiciele PiS urządzają szopkę próbując wyrzucić nowego prezesa z budynku, blokują wejścia, każą swoim jeszcze pracującym tam dziennikarzom powtarzać na wizji kłamstwa o bezprawnym przejęciu mediów czy o atakach na wolność słowa. Gdyby nie cyrk, który urządza Jarek z kolegami tam by się nic nadzwyczajnego nie działo - ot zmiana kadr, żeby pozbyć się przydupasów odchodzącej władzy, którzy pokazują wprost, że nie uznają nowego rządu i nadal powtarzają pisowską kłamliwą propagandę.
A co do "nie cackania się" z pisowcami to jestem jak najbardziej za. Oni już nie raz pokazali, że poziom ich chamstwa jest tak wysoki, że nie da się z nimi grzecznie i po dobroci niczego ustalić. A skoro z chamem nie da się grzecznie to niestety trzeba się zniżyć do poziomu chama i rozmawiać jego językiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fk1991dt
+2 / 16

takie przejęcie tvp nie jest legalne. została naruszona konstytucja. pis nie mógł, my możemy. kiedy ludzie zrozumieją, że to jedno wielkie szambo, zakłamanie, kryminał. i jedni i drudzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
-1 / 13

Nadzwyczajne czasy wymagają nadzwyczajnych środków.
Do tych, którzy mówią, że Tusk stwarza w ten sposób precedens: otóż nie, Tusk właśnie korzysta z precedensu.
Skok na instytucje państwowe z łamaniem praworządności odbył się osiem lat temu. Teraz trwa odkręcanie go.

PiS był pewien, że zabetonował swoje działania, ponieważ nowa władza nie odważy się łamać ustanowionego przez niego prawa - wszakże cały czas mówi o praworządności, czyż nie? Tymczasem okazało się, że owszem - praworządność jest ważna, ale ponieważ działania Kaczyńskiego et consortes były bezprawne, jego wadliwych uchwał, przepisów i ustaleń nie trzeba przestrzegać, są po prostu nieważne.
Wracamy do demokratycznego porządku prawnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T topornik43
-4 / 8

@jonaszewski Dokładnie skoro sąsiad skatował dziecko, to dlaczego ja nie mogę tego zrobić. Widzę, że zasada cel uświęca środki ciągle w społeczeństwie działa. Czym się obecny rząd różni teraz w tym momencie od pisowskiego? niczym. Polityka nie wybacza i jak wahadełko się odwróci za 2-4 lata to dopiero będzie ból.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+1 / 3

@topornik43 Przykład dobry, lecz sam go nie zrozumiałeś.
Kiedy sąsiad katuje dziecko, nie ma czasu dzwonić po policję albo kryć się i czekać, aż je zabije, tylko używasz wszelkich sposobów, by go powstrzymać.
Prawo zakazuje przemocy wobec drugiego człowieka, ale w tym wypadku złamanie go jest uzasadnione.

Zabawne, że złodziej najgłośniej krzyczy, że kradną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarsjaninTK
-3 / 17

JESTEM NA NIE.
Pamiętacie, jak to PiS wyrwając TVP ze szponów PO w 2015 roku wyłączył nadajniki? Nie pamiętacie, bo pamiętać nie możecie. PiS przejmując media nie zrobił żadnej takiej szopki. Prowadzący dzienniki (wydawcy) oraz inni dostali służbowe polecenia, w jaki sposób mają mówić o których ludziach, jak przedstawiać fakty i tak dalej. Część nie zgodziła się od razu, odeszła i została zastąpiona układowymi ludźmi (z PiS). Część zaczęła grać w tę grę, ale będąc coraz bardziej uciskana dyktatem w pracy odeszła po jakimś czasie. Najczęściej najpierw znajdując sobie pracę, często u konkurencji. Tak samo wyglądała sprawa z redaktorami radiowymi, w tym najbardziej barwna historia Trójki. Stopniowo, ludzie dostali nowe warunki pracy, nie zgodzili się z nimi i odeszli. Oczywiście, jakąś tam część pewnie zwolniono, ale obyło się bez przerywania transmisji, bez okupacji, bez zwalniania ludzi z dnia na dzień. Tutaj też rozumiem, że część ludzi trzeba zwolnić – tych zaangażowanych najbardziej w produkcję fałszywych faktów, ale nie w ten sposób, nie w takim trybie, nie rozpętując taką wrzawę. Koalicja KO/PSL/Lewicy właśnie dała PiS-owi IDEALNĄ POŻYWKĘ by mogli udowodnić, że obecny rząd jest 10 razy gorszy niż PiS. Bardzo źle się stało, że zmiana zarządu TVP ma wszelkie znamiona jedynie zmiany władzy przy korycie zamiast jej odpolitycznienia. Obawiałem się, że nowy rząd rozpocznie politykę TKM, ale nie sądziłem, że nastąpi to aż tak szybko. Tusk najwyraźniej bardzo szybko zapomniał, za co został 8 lat temu odsunięty od władzy. Szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 15:46

G Goretex
+6 / 8

@MarsjaninTK " PiS przejmując media nie zrobił żadnej takiej szopki."

Chciałeś, chyba napisać, że PO nie robiło takiej szopki, kiedy PiS przejmował władzę.
A to jedynie oznacza, że to PiS robi teraz szopkę, kiedy koalicja z PO na czele przejmuje władzę.

"zmiana zarządu TVP ma wszelkie znamiona jedynie zmiany władzy przy korycie zamiast jej odpolitycznienia"
Zapewne nie wpadłeś na to, że żeby coś odpolitycznić, trzeba nad tym mieć kontrolę. Nie można odpolityczniać czegoś nad czym nie ma się kontroli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarsjaninTK
0 / 0

@Goretex
— Chciałem napisać dokładnie to, co napisałem. A że PiS będzie robił szopki i protestował ubierając to w narodowe słówka to było akurat łatwe do przewidzenia, szkoda tylko, że nowa władza dała PiS-owi tak łatwy kąsek.
— Wpadłem na to. Wystarczyło poczekać. Czekaliśmy dwa miesiące na realne przejęcie władzy po wyborach bez protestów na ulicach, to można było zmienić wierzch władz TVP i poczekać ze spokojem, aż zaczną działać, odwołają ludzi, powołają nowych, nowi zmienią treści programów i redaktorów. Niewielka część PiS-owskich redaktorzyn wyleciałaby zapewne dyscyplinarnie, część odeszłaby sama, tak samo jak po 2015 roku odeszli redaktorzy z Trójki, część przyjęłaby nowe (stare) standardy pracy do wiadomości i słuchała nowego szefostwa. A uliczni bojownicy PiS-u nie mieliby o co bić piany. Tyle, że zajęłoby to kilka miesięcy. Tymczasem koalicja spieszy się z tym, jakby za tydzień miały być kolejne wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 grudnia 2023 o 23:49

T tycjana12
0 / 4

Jeśli nie było innej,szybkiej i skutecznej metody oderwania od koryta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+5 / 5

Nie jestem zwolennikiem takiego obrotu spraw. Widać jednak, że PiS i Ci pseudo dziennikarze w życiu by nie ustąpili z TVP niczym rak. W każdym razie miło było popatrzeć jak się wszyscy tam wczoraj ośmieszyli. Pisowczycy moim zdaniem się przeliczyli, bo myśleli, że tylko stracą władzę jak PO w 2015r. Tymczasem jednak zapowiedzi o rozliczeniu PiSu przez nową władzę (póki co) nie okazują się czczymi przechwałkami tylko rzeczywistym działaniem, a to w moim mniemaniu budzi lęk w PiS, bo nie łudźmy się, wszyscy sami widzimy ile mają za uszami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dorrok
+5 / 7

Niestety w samym pytaniu jest już sugestia. Jeżeli cokolwiek odbywa się tu "na rympał" to próba zatrzymania TV przez PIS, a nie przejmowania przez kogokolwiek. Nowe władze powołane przez nowego ministra próbują w cywilizowany sposób rozpocząć pracę w TV, niestety muszą zmagać się z chorymi z żalu po przegranych wyborach desperatami. To już wygląda jak zbiorowy obłęd, sami nie widzą, że tylko się pogrążają i potwierdzają, że TV działała na wyłącznie ich usługi przez 8 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
-2 / 2

@dorrok

Problem w tym, że zgodnie z polskim prawem tenże minister nie ma uprawnień powoływać nowej władzy telewizji publicznej. Równie dobrze mógłby to zrobić wójt Pcimia.
Więc to przejęcie jest bezprawne. Koalicja rządząca powinna zastosować tu inną drogę, która oczywiście jest bardziej długotrwała. No ale albo przestrzegamy prawa albo nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@mluki3 jeśli jest bezprawne, to zgłoś na policje albo do prokuratury

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@mluki3 no to teraz trzeba czekać na działanie służb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
+4 / 10

Pisiorstwo robiło to samo w 2015 roku i wszystko było ok,a teraz jest ich płacz lament w obronie wolnych mediów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarsjaninTK
-1 / 1

@Marecki384
Nie zrobili tego w taki sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matyyys007
+3 / 5

Jarek niezdarek nie potrafi się pogodzić z wyborami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+1 / 1

Pebać JIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 18:20

D daclaw
+2 / 4

Ja się tylko zastanawiam - co Kaczy i PiSiory wyobrażali sobie? Że będą mieć tubę do szczucia na aktualny rząd, na którą ten rząd będzie im sypał kasę z budżetu?

To jest tak irracjonalne, że trudno w jakikolwiek sensowny sposób przeniknąć ten sposób myślenia. Przychodzi mi do głowy tylko jedno wytłumaczenie - oni naprawdę święcie wierzą w swoją bajkę, w tym w to, że naprawdę robią obiektywną i pluralistyczną telewizję. Totalne odklejenie, świat równoległy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
-2 / 4

@daclaw

PiS był świadomy tego, że stracą media publiczne. Tu nie chodzi o to CO, ale JAK jest realizowane.
Można było uwolnić TVP bez "akcji zbrojnej", która daje jeszcze więcej paliwa przeciwnikom obecnej władzy, pokazując ich hipokryzję i podwójne standardy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cospowiem
0 / 0

a ja lubię czekoladę,
chcę by miłość dał mi ktoś,
chce by zabrał mnie od mamy
i .....tak tak szambo trzeba wypompować, a to niestety śmierdzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susacci
+1 / 3

Cyrk pozostanie taki sam, tylko małpy się zmienią. Jedyna opcja to całkowicie odciąć od pieniędzy podatników i oczywiście zlikwidować abonament. Wtedy zobaczymy, czy tvp jest w ogóle potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O O2tociec
-1 / 3

Tak jak nie jestem za pis, tak to jest toalne łajdactwo i nic nie może usprawiedliwić. Kto darł ... o konstytucji? I co podwójne standardy? Dla mnie osobiście to nie są jakkolwiek istoty ludzkie warte szacunku, zwłaszcza ich rodziny, które się z takim osobnikiem związały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalrydz
0 / 0

Wyborcy PiS nie mają co oglądać w tej chwili. Pozostało radio maryja i tv trwam, czyli jeszcze bardziej zostaną oklapkowani z myślenien

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O O2tociec
-2 / 2

@michalrydz I że to PiSowcy są odrealnionymi? Ktoś chyba nie mieszka w kraju i guzik wie..., a o TV republika to nie słyszał? Taki tam 1 z brzegu przykład. Fakt, ja akurat nie jestem fanem tych telewizji, to jakiegoś szczególnego rozenania nie mam. Ale są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@michalrydz Rachon wrócił do Republiki, gdzie pracuje jego zona. Dziś przeprowadzał wywiad z byłym ministrem w siedzibie tvp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskowo
+2 / 2

Już od dawien dawna telewizja "publiczna" była kierowana przez panujący rząd. Wiadomo, że oni chcą dotrzeć do tych starszych ludzi, którzy nie korzystają z internetu i właśnie tv jest ich głównym źródłem informacji, który kształtuje ich światopogląd. Dotyczy to każdej rządzącej strony. Jeśli w kolejnych wyborach wygra PIS bądź ktoś inny, to znów będzie "rewolucja w mediach". Jeśli władze ma jeden rząd, dłużej niż jedną kadencję, to wiadomo, że media są ich i "rewolucji" nie ma, bo po co. Nie rozumiem skąd ten szok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
0 / 0

Przyciski "mocne" i "słabe" pod demotywatorem nie służą do głosowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-3 / 3

nie płakusiaj pisowcu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seb272
0 / 0

No cóz...następna władza, która przyzwłaszcza sobie media publiczne -nic nowego, oglądam teraz 1wsze wydanie ''nowych'' wiadomosci i nie widzę i nie słyszę zeby byli obiektywni, chwalą rząd krytykują, opozycję- sami sobie odpowiedzcie czy różnią sie od poprzedników. np. żadnej informacj nt. głosowania w UE co do przyjecia uchodzców;( CZY POLITYCY TAK SERIO MYŚLĄ ZE MOGA MANIPULOWAC OPINIĄ SPOŁECZNĄ I JESTEŚMY TAK NAIWNI ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2023 o 19:55

Q Quant_
+5 / 5

Dzisiaj o 19.30 nowe Wiadomości TVP rzuciły nowe światło na cel przejęcia TVP. Od pierwszych sekund Wiadomości pokazują transparenty "TVP łże", następnie pojawia się opinia krytyka starej władzy, następnie znowu transparenty "TVP łże", później kolejna opinia kolejnej przeciwniczki PiSu. Informacja o drugiej stronie sprowadza się do pokazania przez kilka sekund posłów PiS w siedzibie TVP i komentarz o okupowaniu przez nich telewizji. Do tego pocięta wypowiedź Dudy (pocięta tak nieprofesjonalnie, że urywa się w połowie zdania). Na koniec wypowiedź Yurowej o tym, że Unia rekomenduje Polsce w jaki sposób mają działać media publiczne. W dalszej części wiadomości - fanfary na cześć nowego rządu. Informacje o nowym budżecie państwa sprowadzone do tego, że nauczyciele dostaną podwyżki. Dalej o kamieniach milowych i o tym, jak to wreszcie Polska dostanie pieniądze z KPO. W tym momencie przełączyłem na inną stację. Podsumowując, początek "nowej TVP" wypada fatalnie. Bardzo mało faktów, za to dużo opinii antypisowców. Rozumiem, że to, co dzisiaj pokazali, to wszystko prawda, ale materiały dobrano po prostu źle. Pierwsze Wiadomości po zmianie powinny być ostrożne, pokazać przede wszystkim FAKTY, a nie opinie, a wszystko powinno być pokazane w taki sposób, aby nie dać przeciwnikom argumentów. Tymczasem już w pierwszych minutach widać antypisowską narrację, co tylko utwierdzi elektorat PiSu, że w przejęciu TVP chodziło nie o żadną normalność, tylko o zastąpienie propagandy PiS, propagandą przeciwną. Nie twierdzę, że tak jest, twierdzę natomiast, że tak to wygląda. Mam nadzieję, że te niedociągnięcia są wynikiem braku czasu na przygotowania i braki kadrowe. Prawdopodobnie nowe władze TVP nie mają jeszcze ludzi na poszczególnych stanowiskach, dlatego nie przygotowali tego lepiej. Ale mogli przynajmniej jedno zrobić - zasięgnąć porady jakiegoś medioznawcy, albo socjologa. Ewidentnie tego nie zrobili i pierwsze historyczne Wiadomości po wywaleniu stamtąd PiSu sprawiają wrażenie, że spełnia się najczarniejszy sen zwolenników tej partii. To naprawdę można było zrobić lepiej - nawet uwzględniając fakt, że nowa władza rządzi w TVP dopiero od wczoraj. Mam nadzieję, że w przyszłości będzie to wyglądało lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+1 / 3

@Quant_ "co tylko utwierdzi elektorat PiSu,"

Betonowy elektorat PiSu nie da się przekonać pierwszym wydaniem Wiadomości, ani setnym. Tu bardziej chodzi o przedstawienie powodów takich działań tym niezdecydowanym, którzy są otwarci na argumentację.
Była wypowiedź prezydenta, była wypowiedź ministra... nie było udawania, że jest tylko jedna prawda.

Co do budżetu, puścili przecież wypowiedź i opozycji i Mentzena krytykujące budżet. Przynajmniej ja dowiedziałem się czemu ten budżet ma wyższy deficyt niż poprzedni. Zwolennikom PiS powinno się spodobać, że dostaną i to co obiecał poprzedni jak i obecny rząd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maskonur
-1 / 1

@Quant_
I o to chodzi - zły sen PiSu ma się zrealizować - TERAZ :)) - BTW - Wesołych Świąt :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+1 / 1

@Goretex - czy się nie da przekonać? To zależy do czego. Betonowy elektorat PiSu na pewno nie da się przekonać do głosowania na PO. Ale przekonanie tych ludzi, że PiS nie jest partią idealną, a Kaczyński nie jest nieomylnym ojcem narodu, zaś obecny rząd może od czasu do czasu zrobić coś sensownego - to już się da zrobić. Ale tylko pod warunkiem, że zwolennicy PiS nie przestaną oglądać TVP. Aby nie przestali, należy krytykować nie tylko PiS, ale i wytykać błędy i nadużycia obecnej władzy. Mam nadzieję, że tak będzie, ale to jest bardzo ostrożna nadzieja. Pożyjemy, zobaczymy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+1 / 1

@Maskonur - nie zgadzam się z Twoim poglądem. Telewizja publiczna nie ma spełniać żadnego czarnego snu, dla kogokolwiek. Ma być telewizją dla wszystkich - nawet dla elektoratu PiSu. Na tym właśnie polega idea mediów państwowych. PiS spuścił tę ideę w klozecie, zastępując ją tępą propagandą wedle sowieckich wzorców. Teraz to trzeba naprawić, ale przywrócenie mediów publicznych społeczeństwu nie może polegać na zemście na PiSie. Tym bardziej, że tu w ogóle nie chodzi o sam PiS - kij im w oko. Chodzi o kilka milionów ludzi, którzy na niego głosowali. To też są Polacy i nawet jeżeli się z nimi nie zgadzamy, to nie powinniśmy nimi gardzić, tylko spróbować ich uświadomić w jakim byli błędzie. Zapewne nie wszystkich da się do czegokolwiek przekonać, ale jeżeli nawet da się tylko 10% to i tak warto.

BTW - ja również życzę Wesołych Świąt :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaros14
-1 / 1

Siemka wszystkim, ja osobiście mam na to wywalone, nic się nie zmieni w szerszej perspektywie, każdy kto wierzy w bajki, że teraz nadchodzą lepsze czasy to frajer i nieudacznik życiowy, ogarnijcie swoje życie zanim zaczniecie bawić się w politykę, nara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seb272
0 / 2

OGLĄDAŁEM WIADOMOŚCI NOWEJ WŁADZY W TVP I JEDNO POWIEM NICZYM NIE RÓŻNIĄ SIE OD POPRZEDNIKÓW !!! KOLEJNA MANIPULACJA I WSZYSTKO NAJ NT. NOWEJ WŁADZY . BLEEEEEE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kordikos
0 / 4

Przegięcie pały. Najgorsze są milionowe straty (brak dochodu z reklam przy wyłączeniu sygnału)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TyleByloDni
-2 / 4

Dobrze robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DDukov
0 / 0

Trudno mówić tu o przejmowaniu na rympał. TVP to najzwyklejsza spółka akcyjna, jedyne co ją wyróżnia to, że jest jeden wspólnik, czyli skarb państwa. Jeżeli ktoś ma conajmniej 51% udziałów to może sobie zarząd powoływać I odwoływać wg. uznania. To podlega pod KSH. W Polsce generalnie TVP podlega pod ministerstwo kultury, czyli Sienkiewicza. Aktualnie wątpliwości są do ustawy o Radzie Mediów Narodowych wprowadzonej przez PiS i co ciekawe ta ustawa została w 2016 roku przez TK uznana za niekonstytucyjne. Problem jest taki, że PiS wyroku na niekorzyść nie ogłosił, a obecną koalicja najwyraźniej miała to gdzieś i też nie ogłosiła, więc poza niedopełnieniem tej formalności jest to przyjęcie jest zgodne z przepisami.

Tak teoretycznie jeśli TVP np. by emitowała akcje i ktoś bogaty kupił by pakiet kontrolny to może zarząd odwołać. Tak samo, jeżeli stać by mnie było na pakiet kontrolny Tesli to mogę wyrzucić samego Elona Muska.

Trudno mówić tu o przejmowaniu na "rympał", raczej sztucznie nakręcona afera tonącego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomekOKM
0 / 0

To jest tak jak z zastrzeleniem pedofila przyłapanego na gorącym uczynku : w pełni to rozumiem, chociaż jest to niezgodne z prawem ale jest to przysługą dla społeczeństwa. Pisowska mafia tak zabetonowała układ medialny, że mając jeszcze prezydenta po swojej stronie, niemożliwe było uzdrowienie sytuacji w inny sposób w sensownym czasie. Teraz trzeba jeszcze rozliczyć twarze propagandy (Rachoni, Holeckie i inne Kłeczki i Ziemce) - zero taryfy ulgowej dla tych goebelsowskich sukinsyn*w. Wymierzyć im najwyższe, zgodne z prawem, kary, żeby byli przestrogą dla innych. Trzeba ich napiętnować jak esbeków, pozbawić ukradzionych na propagandzie pieniędzy i dać wilczy bilet do publicznej działalności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jak555
+1 / 1

Zwykła fizyka. Najpierw jedni przejęli (też były wątpliwości) to teraz wahadło idzie w drugą stronę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M migotka1990
+1 / 3

@jak555 dokładnie, obejrzałam te wiadomości dalej są stronnicze tylko w drugą stronę. :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jak555
0 / 0

@migotka1990 Jak raz pokażesz że coś można... I to jest lekcja której PiS nie odrobiło albo raczej uznali arogancko że ich to nie dotyczy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maskonur
-2 / 2

Rympał to był w 2015... Teraz to jest wykop w lnianych tenisówkach :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trolik1
-1 / 1

πrdolenie i πrdolenie.
Skoro jest to TV publiczna, to logiczne jest to, że i ów rząd może zmieniać jej władze.
Tu uważam, że najprościej byłoby wywalić toto w cholerę i pozostać przy prywatnych. I tak są i tak. I będą. Chyba, że wróci jakiś balbina i będziemy mieli KRLD...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DJCiaston
-1 / 1

Na rympał jest, to prawda. Ale innej metody na odcięcie pisiorów nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazii
-2 / 2

Powinna wpaść prewencja i walić gazem, tak jka pisowcy kazali walić gazem w kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adrian_1
0 / 0

Tak normalna legislaxja ustawy SEJM, SENAT, PREZYDENT

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
0 / 4

Pytanie tylko czy jeśli obecna rada nadzorcza i prezes pójdą do sądu, to nie wygrają sprawy, bo prawnie to nie wygląda tak kolorowo jak mówi Minister Kultury. Kodeks Spółek Handlowych nie ma tu zastosowania, bo zastosowanie ma specjalna ustawa o radiofonii i telewizji i to zdanie nie tylko PiSowców, ale i wielu niezależnych prawników. Oczywiście sprawa potrwa kilka lat pewnie jak to w Polsce, ale finalnie mogą jeszcze wywalczyć odszkodowania za niezgodne z prawem wyrzucenie ich z pełnionych funkcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
-1 / 1

@krzyche Prawo handlowe nie ma zastosowania do spółki - ciekawa interpretacja. Taka z dudy.
Ustawy nie mogą stać w sprzeczności z prawem. A biorąc pod uwagę historyczne zaszłości i całokształt wszystkiego co PIS zrobił niezgodnie z prawem w temacie TVP, żeby je przejąć - to jestem zupełnie spokojny o to, że Sienkiewicz działa zgodnie z prawem. Oczywiście wg. PIS prawo jest tylko wtedy, gdy oni je stosują tak jak im się podoba :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
0 / 4

@Ciocia_Helenka Nie wiem czy ciekawa ale taka po prostu jest. Jeśli jest ustawa ogólna która dotyczy wszystkich spółek handlowych oraz ustawa szczegółowa która dotyczy tylko jednej konkretnej to ta szczegółowa ma pierwszeństwo. Tak samo jak masz prawo budowlane oraz specustawę na podstawie której buduje się drogi. Prawo budowlane wymaga pozwolenia na budowę - ale specustawa nie, więc budując drogi wnioskujemy o tzw. ZRiD a nie pozwolenie na budowę. To tylko mały przykład, ale logiczny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikeyxx
+5 / 5

z jednej strony az sie serce raduje na dzwiek skowytu swin odrywanych od koryta
z drugjej ludzie ktorzy przez 8 lat darli ryja o konstytucji czy praworzadnosci, teraz zaczynaja swoje rzady od lamania tychze
z deszczu pod rynne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+5 / 5

To jest klasyczny przykład tego, co się dzieje, jak się debile z debilami spotkają. Stare debile zawłaszczyły TVP łamiąc prawo, a nowe debile usuwają starych debili podczas odpolityczniania TVP i również łamią prawo. W Polsce, to chyba nigdy nie będzie normalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Feniks1234
0 / 4

@rademenes_82 Pisze w komentarzu do rademenes ale nie o Ciebie mi chodzi, Ktoś kiedyś napisał że ma dośc Polski NIepodległej, Suwerennej itd tylko żeby była normalna. Na Polskę składamy się my wszyscy jak nie odbierasz paragonu w sklepie to pozwalasz na ruchanie Polski w tyłek, jak dajesz pieniądze na lewo to to samo itd Polska jest taka jak my a my wszyscy nie jesteśmy doskonali to nie dziwcie się że kraj złożony z ludzi niedoskonałych jest niedoskonały. Ja nie mam złudzeń zaraz i tak dostanę bana cokolwiek bym nie napisał bo to jest taki portal gdzie nie można się swobodnie wypowiedzieć. Można hejtowac o ile hejtuje się Pis napisz coś na opozycję to zobaczysz istne białoruskie standardy. Szkoda słów. NIe wiem co mi po tym przyjdzie że tvp będzie drugim tvnem. Mojemu koledze z pracy który tak nienawidził Pisu powiedziałem po prostu że ja nie byłem za likwidacje tvnu przez Pis tak jak nie jestem za likwidacją TVPPis przez opozycje.Poszedł bym na manifestację w obronie TVNu dla zasady pluralizmu medialnego tak samo jak pójdę najprawdopodobniej w proteście przeciwko przejmowamniu tvp. I w naszym kraju nie będzie normalnie póki wy tego nie zrozumiecie że trzeba tak postępować. Nie można zamykać komuś ust lik widować stacji bo gada coś co mi się nie podoba każdy ma prawo do głosu a wspiera się słabszego. W tym przypadku gdzie media są w większości w ręku axel springer lub soloża to słabszy jest prawicowiec który nic nie ma ale wy tego widzieć nie chcecie. Jak byłem w szkole to pamiętam w liceum były na niektórych lekcjach pogadanki o polityce i pranie mózgów młodzieży czego być nie powinno i to oczywiście nie przez Pisowskich działaczy tylko przez lewicowych nauczycieli. CI pisowcy chociaż Pis wtedy rządził i Ministrem Edukacji był Giertych siedzieli cicho bo sie bali coś powiedzieć. Wy naprawdę nie widzicie kto tu się boi a kto czuje że kraj należy do niego trzeba być chyba ślepym. Szkołą powinna być apolityczna ale to jest jak ze wszystkim jak z sądami jak z każdym, każdy ma jakieś sympatie polityczne i tego nikt nie zmieni, Ja się wtedy nie odzywałem do nauczyciela który się śmiał że Pis po paru tygodniach szkolenia powołuje agentów CBA. Na jezyku miałem ale trzymałem dla siebie fakt że tak samo przecież wyglądało zaprowadzanie komuny gdzie zwykłych młotów stawiano na funkcje bez przygotowania. Polska prawica jest w tej samej sytuacji co komuniści po drugiej wojnie musi dopiero tworzyć zręby szkolić swoich ludzi itd ale tego mu nie powiedziałem bo się bałem wychylać. Wspierajcie tych którzy się boją a nie tych którym się wydaje że mogą wszystko o to jedno was proszę. Myślicie że czemu PO robi dziurę budżetową i finansuje podwyżki dla nauczycieli bo tam tworzy się narybek nowych wyborców tam pierze się mózgi co mi kolega z pracy który jest w zawodówce dogłębnie wyjaśnił. Lekcje jego nie różnią się od tych moich z lat 2005 2006 nagonka na pis i tyle. I to będzie z moich podatków na kredyt a tyle się nagadali że Pis finansuje social z kredytów żal Idealnie by było gdyby Pis miał własną telewizję ale na to prawica w Polsce jest za biedna. Kto się interesuje jak powstał TVN to niech sobie poczyta o wałkach na Funduszu Obsługi Zadłużenia gdzie zdaje się Falcman który to odkrył zmarł w dziwnych okolicznościach jego córka do dzisiaj jest związana z prawicą myślicie że dlaczego. Jakby wam sbecja wykończyła ojca to z kim byście trzymali chyba że możecie sprzedać własną rodzinę ale to już wasza sprawa. śmieszy mnie to całe gadanie o przywracaniu demokracji, tak jakby jesli nie ja rządzą to by jej nie było a jak ja rządze to zawsze jest. Martwi mnie to że teraz będzie jak w rosji media jednego nurtu i niczego się człowiek nie dowie. NIkt nie będzie patrzył władzy na ręce bo podajcie mi jedno medium ogólnokrajowe które będzie tym zainteresowane? Przecież nie TVN i nie Polsat Soloża

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
-2 / 2

@Feniks1234

To nie jest tak, że "prawica" nie ma swoich mediów - jest TV Trwam, jest Telewizja Republika itp. Czyli jak ktoś chce,to znajdzie alternatywę. Faktem jest natomiast, że absolutnie nie ma na rynku mediów równowagi. Większość jest w rękach środowisk lewicowych, które dysponują nieporównywalnie większymi środkami finansowymi i mają o wiele większy zasięg, dzięki czemu mogą skutecznie indoktrynować społeczeństwo.
Co w dalszym ciągu nie usprawiedliwia zagarnięcia przez PiS telewizji publicznej, która nie powinna stanowić narzędzia do przeciwwagi dla mediów lewicowych. Powinna być możliwie neutralna światopoglądowo. Wątpię, czy stanie się tak po przejęciu jej przez rządzącą koalicję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
-2 / 2

Nawet 5% nie broni tvp, wymowne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danaja
+1 / 3

@Xerk Czy osoba niezalogowana może wcisnąć "-" ? NIE.
czy osoba niezalogowana .moze wcisnać "+" ?Tak.
Czy w wiadomościach wczoraj była jakąkolwiek informacja o pakiecie imigracyjnym? ZERO.
FAKTYCZNIE CZYSTA i formacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
0 / 0

@danaja rejestracja jest darmowa i założenie konta to minuta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sosen9
+3 / 3

Napisz komentarz. Haha. 99% komentarzy na tym serwisie jest automatycznie usuwana. Ten też zniknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
-2 / 2

Przede wszystkim nie podoba mi się manipulacja zadawaniem pytań z nieprawdziwą tezą. Otóż działania rządu są całkowicie zgodne z prawem. Sytuacja spółki TVP nie tylko uzasadnia wprowadzanie tam zmian ale wręcz zmusza właściciela do takich zmian. Wystarczy poczytać raport NIK w tej sprawie, znać prawo gospodarcze itp. Oczywiście 90% obywateli tego nie wie - więc można sobie prowadzić taką głupawą manipulację a'la PIS. Tyle, że to nic nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J j23
-2 / 2

Boli?
dobrze ma boleć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danaja
+1 / 3

Czy osoba niezalogowana może wcisnąć "-" ? NIE.
czy osoba niezalogowana .moze wcisnać "+" ?Tak.
Czy w wiadomościach wczoraj była jakąkolwiek informacja o pakiecie imigracyjnym? ZERO.
FAKTYCZNIE CZYSTA i formacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
+1 / 7

Naprawdę czytam Wasze komentarze z przerażeniem.
To w końcu wprowadzamy praworządność, czy kontynuujemy metody PiS-owskie, tłumacząc się że "przecież oni robili tak samo"?
Ani obietnice wyborcze ani wola suwerena nie mogą usprawiedliwiać działania poza prawem, a zdecydowana większość prawników i właściwie wszyscy konstytucjonaliści są zgodni, że to prawo zostało tu naruszone.
Tak, TVP trzeba odpolitycznić, tak, prowadzi się tam tępą propagandę, tak, nie ma to nic wspólnego z rzetelnym dziennikarstwem. Ale na Boga, działając zgodnie z prawem! Nawet jeśli miało by to zająć nieco więcej czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnny_bravo
+1 / 3

@mluki3 pełna zgoda z tym co napisałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-1 / 1

@mluki3 Co łączy wszystkie odmiany polskiego tzw. suwerena, to to, że, w większości, lubi silnych ludzi. Na tym polegał fenomen Kaczyńskiego bez żadnego trybu, "szeryfa" Ziobry, teraz Brauna, a wcześniej - całej tej menażerii z Konfy. W stylu nieśmiałej pensjonarki daleko się w polityce nie zajedzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yahoda
0 / 4

@mluki3 to tak krótko węzłowato bo sporo osób nie wie/rozumie jaki się tu wykonał fikołek :)
Po dojściu do władzy w 2015 roku pis przejął tvp i zaczął wprowadzać tam swoich ludzi. Nie była to zmiana gwałtowna. Dziennikarze dostali wytyczne jak mają od tej pory prowadzić narrację i cześć. Niektórzy odeszli od razu, innym trochę zajęło zrozumienie, że teraz nie mogą mówić obiektywnie tylko zgodnie z wytycznymi z Nowogrodzkiej. Sukcesywnie ci co odeszli byli uzupełniani takimi tuzami dziennikarstwa jak Rachoń , Kłeczek czy Jakimowicz. Ponieważ tvp jest spółką to do kierowania nią wybierany jest zarząd. Do tamtej pory robiła to krrit, konstytucyjna sześcioosobowa rada wybierana na 6 lat (po 2 osoby wybierane przez Sejm, senat i prezydenta). W 2016 roku pis wykombinował że trzeba zabetonować tvp bo nad krrit nie ma pełnej kontroli i powołał nowy 5cio osobowy organ rmn. 3 osoby wybiera Sejm, a 2 osoby powołuje prezydent z tym że są one wskazywanie przez największe kluby opozycyjne. Łatwo policzyć że w takiej radzie większość stanowią wybrani przez aktualnie rządzących. Rmn również jak krrit ma 6cio letnią kadencję. I teraz zaczyna się największy fikołek gdyż trybunał konstytucyjny w 2016 roku uznał takie działanie za niekonstytucyjne. Tyle że pis tego wyroku nigdy nie ogłosił czyli de facto zabetonował rmn a co za tym idzie odebrał uprawnienia krrit. I dochodzimy do obecnych wydarzeń. Ponieważ kadencja rmn kończy się dopiero w 2028 roku nie było co liczyć na to że powoła nowy zarząd tvp. Pozostawało wyjście w postaci opublikowania decyzji TK, zlikwidowanie rmn i przywrócenie uprawnień krrit. Decyzja zgodna z prawem, przywracająca porządek konstytucyjny ale po pierwsze rozciągająca cały proces w czasie i zagrożona wetem prezydenta. Ponieważ Sejm nie ma większości pozwalającej to weto odrzucić trzeba by było czekać na zmianę prezydenta lub koniec kadencji rmn. Wykorzystano więc lukę prawną polegającą na tym, że tvp to spółka i jako taka podlega kodeksowi spółek handlowych. A on mówi wprost że zarząd może być zmieniony w każdym momencie przez właściciela czyli w tym przypadku państwo. Sejm przyjął więc uchwałę wzywającą ministra Sienkiewicza do jak najszybszego przywrócenia obiektywności mediów i zmiany zarządu co też nastąpiło.
I teraz cały spór jest o to czy było to faktycznie zgodne z prawem. Bo z jednej strony zapisy Konstytucji (i te uznające rmn i te przywracające uprawnienia krrit) zostały ominięte uchwałą. Czyli koalicja de facto zrobiła co do tej pory robił pis i co teraz skwapliwie wykorzystują pisowcy "obrońcy praworządności". Z drugiej strony całkowicie legalnym wydaje się być w tym przypadku wykorzystanie ksh, ale rodzi to pewien precedens. Bo jeśli jest to uznane za legalne działanie to teraz z tej "furtki" będzie mogła skorzystać kolejna władza, czyli zapisy Konstytucji o krrit stają się niejako martwe lub łatwe do obejścia, a to nie jest dobra sytuacja.
No i jak to bywa teraz co ekspert to inna opinia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
-1 / 3

@yahoda

Znam zawiłości prawne związane z mediami publicznymi, ale dzięki za ich skrótowe przytoczenie.
Rzecz w tym, że akurat ostatnie zdanie Twojej wypowiedzi nie do końca jest prawdziwe, bo właściwie wszyscy eksperci (tzw. konstytucjonaliści), a przynajmniej wszyscy którzy się publicznie na ten temat wypowiedzieli, stwierdzili że w tym konkretnym przypadku przepisy prawa dotyczące spółek handlowych nie mają zastosowania, bo dla mediów publicznych zostały przewidziane specjalne zapisy i to one są obowiązujące.
PiS w 2016 roku przejął TVP z naruszeniem prawa, co przez lata było (słusznie) wytykane przez opozycję. Ale czy to uprawnia tę opozycję, obecnie będącą u władzy do podejmowania takich samych działań? Trąci to hipokryzją, bo wychodzi na to, że jak PiS łamał prawo to było złe, ale jak koalicja łamie prawo to jej wolno, bo "działa w stanie wyższej konieczności".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yahoda
-1 / 3

@mluki3 najbardziej problematyczne jest właśnie to obejście Konstytucji, która jest najważniejszym aktem prawnym i stawia w złym świetle koalicję. Podobno cel uświęca środki. Rewolucje też oblały władzę w nielegalny sposób ;) Rzecz w tym, że żyjemy w innych czasach i pis może niestety zacząć walczyć bronią używaną do tej pory przez koalicję i oskarżać ich o łamanie praworządności przed KE. Chichot historii :)
A co do ekspertów to miałem na myśli nie tylko konstytucjonalistów. Całe demotywatory są ich pełne :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A airwch
+1 / 3

od kiedy ustawy są nie ważne? niby wyborcy PO tacy wykształceni a wypisują takie brednie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
-1 / 1

@airwch Od 2015 - od kiedy przez osiem lat zapanowało w Polsce pisowskie bezprawie. Na szczęście odspawanie świń od koryta właśnie się rozpoczęło. Koniec dojnej zmiany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
0 / 2

Zobaczymy za rok czy dwa, czy będziecie to wspominać jako wyzwolenie czy jako atak na wolność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bolo01
0 / 4

Stary dobry TKM na pełnej. Ściek ten sam tylko o przeciwnym wektorze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nimitz77
0 / 2

Kaczafi myślał, że TVP będą starali się bezskutecznie odpolitycznić chirurgicznie przez 4 lata rządów za pomocą "skalpela", a tu pyk - amputacja bez znieczulenia przy pomocy łopaty. I bardzo ***** dobrze.

Ach i ten płacz cieniasów pokroju Rachonia na TV republika robiących "Ciamajdan" na Woronicza, miód na oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sukuremu
-1 / 3

Są siebie warci. jedna o druga banda hipokrytów, cyników, złodziei. Jedni do biurokraci UE. Drudzy to uje banksterki, i tak idą, razem gdzie obu pasuje i niby kłócą się gdzie chcą w swoją stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pismag
-2 / 2

sekta po kontra sekta pis ,tyle się zmieni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kanay
0 / 0

Trochę mi ich tam szkoda... A nie czekaj, jednak nie. Zdecydowanie nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem