@gremline Autorzyna. Wystarczyło mi 20 sekund aby sprawdzić że osoba która wrzuciła tamtego demota ma zablokowane pod wszystkimi swoimi dziełami komentarze. Mogłeś bardziej się wysilić zamiast obrażać innych.
@gremline a gdzie w democie jest napisane że z rzepaku się robi spirytus? XD
Można się tak licytować. Nie w tym sęk. O ile pierwotny twórca grafiki na zielonym tle, lekko się rozjechał z prawdą, tak wtórny twórca, rozciągnął głupotki pod sufit.
Bo pierwotny twórca zrobił jeden błąd. Zamiast E10, powinien tam umieścić B7 i by się zgadzało w pełni. Za to wtórny twórca już ty wypacza wszystko po kolei.
Jak choćby tekst że ciągniki rolnicze nie mogą jeździć na benzynie - są modele które na niej pracują. To samo dotyczy ciągników siodłowych czy nawet czołgów.
Czołg z turbiną gazową przepali praktycznie wszystko co palne :P .
Poza tym wszystkie swoje dalsze wywody, twórca wtórny bazuje na jednym błędzie :/ .
Na dodatek technicznie rzecz biorąc, z rzepaku podobno też da się produkować alkohol, tylko średnio jest to opłacalne.
Kolejna bzdurka. Brak alkoholu w ON. Czasem dodaje się właśnie stosunkowo niewielkie ilości alkoholu zimą, po to by paliwo nie gęstniało.
Przy dużych mrozach, silniki wysokoprężne mają problem z odpalaniem z tego właśnie powodu. Spirytus rozrzedza paliwo i problem znika.
Więc twórca wtórny chciał wyśmiać głupoty twórcy pierwotnego, ale jednocześnie sam wpadł w taką samą spiralę kitu :/ .
@rafik54321 - nie rozumiem, dlaczego tak bardzo bronisz tamtego autora? :D
Od 1 stycznia TYLKO jeden rodzaj paliwa się zmienił.
Dodatek bio do ON jest dalej taki sam i wynosi 7%
Więc, nie dość, że zamieścił E10, to jeszcze w treści dodał, że tego dodatku jest 10%
Nie, nie dodaje się alkoholu do ON, żeby paliwo nie gęstniało...
Dodaje się, ale nie w produkcji czy dystrybucji, tylko samodzielnie do baku.
A po co? Po to, że w niskich temperaturach wytrąca się parafina, która może doprowadzić do zablokowania filtra paliwa (dlatego wielu producentów silników wysokoprężnych montuje "ogrzewacze" filtra paliwa)
@gremline Autorzyna. Wystarczyło mi 20 sekund aby sprawdzić że osoba która wrzuciła tamtego demota ma zablokowane pod wszystkimi swoimi dziełami komentarze. Mogłeś bardziej się wysilić zamiast obrażać innych.
A czy zamiast E10 nie powinno być B10?
@NIG0L - w treści jest 10%
od 1 stycznia jest podniesiona zawartość tylko dla benzyny, właśnie do 10%
Dla oleju napędowego jest bez zmian, i jest to 7% - B7
Akurat ciągniki rolnicze zasilane benzyną istnieją, tylko są mało popularne. Tak samo jak ciągniki siodłowe ;) .
Do tego kto tu mówi o spirytusie? Mowa jest o dodatku do paliwa, biokomponent do diesla (B10) może być produkowany z rzepaku.
Więc w democie jest tylko jeden błąd, E10, zamiast B10. Reszta się zgadza.
Nie wspominając już o tym że spirytus też produkuje się z płodów rolnych.
@rafik54321 - no nie zgadza się
E10 dotyczy tylko benzyny
Dla oleju napędowego jest to obecnie... B7, czyli 7% biokomponentów
a nie sugerowane 10%
@gremline oczywiście E10 dotyczy tylko benzyny, ale wkręcanie kitu że z rzepaku nie robi się biokomponentu do paliw to taka sama manipulacja jak demot
Więc mamy tu 2 manipulantów po obu stronach.
@rafik54321 - a gdzie ja napisałem, że z rzepaku nie robi się biokomponentów?
@gremline a gdzie w democie jest napisane że z rzepaku się robi spirytus? XD
Można się tak licytować. Nie w tym sęk. O ile pierwotny twórca grafiki na zielonym tle, lekko się rozjechał z prawdą, tak wtórny twórca, rozciągnął głupotki pod sufit.
Bo pierwotny twórca zrobił jeden błąd. Zamiast E10, powinien tam umieścić B7 i by się zgadzało w pełni. Za to wtórny twórca już ty wypacza wszystko po kolei.
Jak choćby tekst że ciągniki rolnicze nie mogą jeździć na benzynie - są modele które na niej pracują. To samo dotyczy ciągników siodłowych czy nawet czołgów.
Czołg z turbiną gazową przepali praktycznie wszystko co palne :P .
Poza tym wszystkie swoje dalsze wywody, twórca wtórny bazuje na jednym błędzie :/ .
Na dodatek technicznie rzecz biorąc, z rzepaku podobno też da się produkować alkohol, tylko średnio jest to opłacalne.
Kolejna bzdurka. Brak alkoholu w ON. Czasem dodaje się właśnie stosunkowo niewielkie ilości alkoholu zimą, po to by paliwo nie gęstniało.
Przy dużych mrozach, silniki wysokoprężne mają problem z odpalaniem z tego właśnie powodu. Spirytus rozrzedza paliwo i problem znika.
Więc twórca wtórny chciał wyśmiać głupoty twórcy pierwotnego, ale jednocześnie sam wpadł w taką samą spiralę kitu :/ .
@rafik54321 - nie rozumiem, dlaczego tak bardzo bronisz tamtego autora? :D
Od 1 stycznia TYLKO jeden rodzaj paliwa się zmienił.
Dodatek bio do ON jest dalej taki sam i wynosi 7%
Więc, nie dość, że zamieścił E10, to jeszcze w treści dodał, że tego dodatku jest 10%
Nie, nie dodaje się alkoholu do ON, żeby paliwo nie gęstniało...
Dodaje się, ale nie w produkcji czy dystrybucji, tylko samodzielnie do baku.
A po co? Po to, że w niskich temperaturach wytrąca się parafina, która może doprowadzić do zablokowania filtra paliwa (dlatego wielu producentów silników wysokoprężnych montuje "ogrzewacze" filtra paliwa)