Ludzie mówią, że prawdziwy film, prawdziwy aktor to jak jest scena z rekwizytami, w rzeczywistym terenie, albo dobrze zbudowanym studio a na zielonym ekranie to każdy głupi potrafi. Ja uważam, że to właśnie PRAWDZIWI aktorzy potrafią grać na zielonym ekranie (nie widząc jeszcze efektu finalnego a czasem nawet położenia obiektów), a każdy głupi potrafi zagrać, jak ma wszystko wokół siebie fizyczne.
To nie musi być zielony, może być również niebieski lub czerwony.
Robi się to tak, że łączy się dwa nagrania, z jednego z nich wycina się jeden kolor, w tym przypadku zielony.
@adamp_314 używa się zielonego lub niebieskiego koloru bo jest go najmniej w obrazie ludzkiej skóry przez to łatwiej podmienić tło nie tworząc “dziur” w częściach ciała. Nigdy nie słyszałem o wykorzystaniu czerwonego koloru.
Takie efekty zapewnia BLUEBOX.
Ludzie mówią, że prawdziwy film, prawdziwy aktor to jak jest scena z rekwizytami, w rzeczywistym terenie, albo dobrze zbudowanym studio a na zielonym ekranie to każdy głupi potrafi. Ja uważam, że to właśnie PRAWDZIWI aktorzy potrafią grać na zielonym ekranie (nie widząc jeszcze efektu finalnego a czasem nawet położenia obiektów), a każdy głupi potrafi zagrać, jak ma wszystko wokół siebie fizyczne.
@Madman07 problem w tym ze reżyser musi widzieć czy dobrze wszystko obstawił i zaplanował, albo grafik będzie wszystko musiał łatać
To nie musi być zielony, może być również niebieski lub czerwony.
Robi się to tak, że łączy się dwa nagrania, z jednego z nich wycina się jeden kolor, w tym przypadku zielony.
@adamp_314 używa się zielonego lub niebieskiego koloru bo jest go najmniej w obrazie ludzkiej skóry przez to łatwiej podmienić tło nie tworząc “dziur” w częściach ciała. Nigdy nie słyszałem o wykorzystaniu czerwonego koloru.
Film jakiś? Tytuł ktoś zna?