Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
70 95
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Dipol
+10 / 26

Nic dodać nic ująć. Mentalność pańszczyźnianych chłopów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
+2 / 8

@RealistycznyRealista oczywiście, ty pewnie masz mokre sny tylko o grilu i dwóch samochodach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 16:33

R RealistycznyRealista
-5 / 5

@dokturbasen
Czyżbym uraził pańszczyźnianego chłopa? Nie przejmuj się, za kilka miesięcy znowu zdejmą ci smycz żebyś mógł zagłosować w wyborach do parlamentu europejskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-1 / 1

@RealistycznyRealista nie , masz całkowitą rację, chodzi mi o to że ja zdaję sobie sprawę że sekta pisowska ma całkowicie oddanych wyborców na poziome 87 % i oni zawsze będą. Dopóki jest pis nie ma szans na szukanie jakiego programu, tymbardziej że tylko Ko ma program dla milionów, a taki konfopis od lat ma program na dostanie się do sejmu a jest to potencjalny koalicjan pis-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-2 / 28

@Sok__Jablkowy za Tuska miałeś zerową inflację, 8 lat pis szukał paragrafów na Tuska i nic nie znaleźli- widzisz tylko przyjaciół pis-u z konfederacji ? używasz czasami rozumu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+2 / 22

@Sok__Jablkowy nie musisz udowadniać że nie używasz rozumu- gniewasz sie na otaczającą cię rzeczywsitość ? za rok w wyborach prezydenckich w drugiej turze będzie Trzaskowski i pis- nie pójdziesz głosować bo to to samo ? to nie politycy tylko wyborcy debile, wybierasz z tego co jest a nie mrzonki ,w życiu zawsze wybiera się mniejsze zło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-3 / 13

@nielubiepisu

Właśnie udowodniłeś, że mam rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krysztofik
+4 / 14

@Sok__Jablkowy jak myślisz kto zrobił dudzie drugą kadencję - debile którzy uważali że nie ma na kogo głosować ? I to po latach rządów pis-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+2 / 16

@Sok__Jablkowy jeszcze raz bo nie zakumałeś- wybór jest prosty- za rok wybory Trzaskowski czy pis ? czy będziesz bredził że siedzisz w domu ? kto jest debilem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-4 / 10

@nielubiepisu

Jeszcze raz, bo jesteś „zbyt inteligentny” na moje posty. Tu nie chodzi o mnie tylko o wyborców PIS. Co ma Trzaskowski do zaoferowania wyborcom PIS pod względem światopoglądowym i czy oferuje system ekonomiczny, który może zaspokoić potrzeby więcej niż 55% społeczeństwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 8

@krysztofik

Myślę, że Trzaskowski i opozycja miała jakiś udział w swojej porażce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+3 / 5

@Sok__Jablkowy sprawa jest prosta, zerojedynkowa- nie chodzi o światopogląd , niebawem druga tura wyborów po 8 latach rządów pis-u, po tym co robił i robi duda- będziesz miał do wyboru Trzaskowski albo pis. użyj rozumu i napisz wszystkim co zrobi potencjalny wyborca taki jak ty . Masz z tym problem ? Winisz polityków ? teraz wszystko będzie zależeć tylko od ciebie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krysztofik
+1 / 3

@Sok__Jablkowy przy propagandzie tvpis ? A ja myślę że wielu debili nie potrafiło wybrać mniejszego zła dla własnego dobra. Za debilizm wyborców winimy polityków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-2 / 4

@nielubiepisu Ja na trzaskowskiego nie dam rady zagłosować, wybiorę każdą inna opcję byle nie ten gośc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@nielubiepisu

Ojej. Za głupi komentarz dla ciebie, że nie rozumiesz, że nie jestem wyborcą PIS, głosującym na PIS i autorem postu o tym dlaczego ludzie głosują na PIS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@nielubiepisu

Jeszcze jedno pytanie. Kogo mam winić za to, że politycy to szuje, jeśli to nie wina samych polityków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@krysztofik

A ja myślę, że ludzie mają już dość „mniejszego zła” i to już nie starcza jako kiepski argument.

Nie jest Ci trochę wstyd pisać „głosuj na tego i tego, bo to mniejsze zło”?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
0 / 2

@Sok__Jablkowy całe życie to mniejsze zło,codziennie to robisz- teraz ci przeszkadza ? nie robisz nic , i wygrywa większe zło.

"Jeszcze jedno pytanie. Kogo mam winić za to, że politycy to szuje, jeśli to nie wina samych polityków?" to nie wina polityków, tylko wyborców. Wolałeś siedzieć w domu gdy wybierano między Trzaskowskim a dudom ? jak Piłat ? brawo ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@dokturbasen

Jeszcze jeden problem jaki mam z tym „mniejszym złem”. Jedni twierdzą, że PO to mniejsze zło, inni że PIS, jeszcze inni, że nieglosowanie to mniejsze złóż, a jak jeszcze Kaczyński wystartuje na prezydenta, to będzie czwarta opcja „mniejszego zła”.

Głosuj na „Polskę - mniejsze zło” jeśli chcesz, tylko nie dziw, że w Polsce jest coraz gorzej i PIS wygrywa co jakiś czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 17:58

S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@dokturbasen

Poprawka: jeden problem jaki mam z tym „mniejszym złem”. Jedni twierdzą, że PO to mniejsze zło, inni że PIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
0 / 0

@Sok__Jablkowy próbujęci cośprzekazac ale widzę że nie kumasz, dodam tylko .. widzisz... politycy powiadasz, na śląsku był gość z KO, Kałuża się nazywa ,zdradził i przeszedł do pis, partia go nagrodziła, ale myślisz że zdrada komuśprzeszkadzała w osttanich wyborach ? zdobył 28 tys głosów wyborców . to nie politycy, to wyborcy. inni zostawią pis u władzy bo im Trzaskowski będzie przeszkadzał, choć wiadomo że pis będzie rzucał kłody rządowi. tak, to wyborcy debile .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 18:08

Y yankers
0 / 0

@Sok__Jablkowy W wyborach samorządowych jest większy wybór niż PO, lewica, PiS i ich przystawki oraz Konfa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@dokturbasen

Masz absolutną rację. Nie rozumiem Ciebie i nie mam pojęcia co to ma wspólnego z dyskusją. Co , cokolwiek co piszesz ma wspólnego z „A na kogo mieli głosować? Na konfederację? Jeśli nie mają na kogo innego głosować, to co się dziwicie, że głosują na PIS? Cześć z was cały czas powtarza „głosować trzeba, bo inaczej ktoś inny za ciebie wybierze”. To są skutki takiego chorego podejścia i ograniczonych wyborów.”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@yankers

Nie, nie ma dużego wyboru. Liczą się tylko duże partie i wszyscy to wiedzą. Więc albo jest PIS i spółka, albo PO i spółka. A jeśli PO i spółka nie oferują właściwego wyboru światopoglądowego, to nie pozostało innych wyborów jak PIS lub nie głosuj. Takie są konsekwencje polityki „dziel i rządź”.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@Sok__Jablkowy nie, to ty bredzisz, w USA są dwie partie i nikt nie narzeka na ograniczone wybory. tak to wygląda- ludzie są debilami i tyle a politycy to wykorzystują 57 % rolników głosowało na pis

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@krzysio6666 będziesz miał do wyboru Trzaskowskiego albo kogoś z pis-u, siedzenie w domu to też oddanie głosu ,w szpitalu znajomemu powiedzieli - trzeba odjąć nogę przed kolanem, proszę podjąć szbką decyzję czy będzie pan dłużej czekał, jeżeli pan poczeka a coś pójdzie nie tak, odejmiemy nogę przy biodrze albo pan umrze . twierdzisz że nie m mniejszego zła ? jest tylko głupota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@nielubiepisu

Hahahaha dobre! Jakoś widziałem sporo wypowiedzi na temat dwu partyjnego systemu i wyboru ograniczonego do dwóch starych tetryków.

Masz z góry ustaloną treść odpowiedzi, że 90% twoich wypowiedzi to te same zdanie i pozostałe 10% niewiadomo skąd się wzięła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@Sok__Jablkowy nic nie jest idealne, konfederacja ma ujowy program, nie ciągnie za soba milionów, nic nie stoi na przeszkodzi byś zamiast narzekać, stworzył program dla milionów, ja ci mówię że to wyborcy debile a politycy to tylko wykorzystują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
0 / 0

@nielubiepisu

Oczywiście, że wiele rzeczy stoi na przeszkodzie. Ten syf jest nie do odratowania.

A no tak. Wina ofiar polityków, nie polityków. Przecież politycy za nic nie odpowiadają. Nieodpowiadają za przekręty. Nieodpowiadają Za kłamstwa. Nieodpowiadają za przegrane wybory. W ogóle nam nie są potrzebni, skoro to tacy nieudacznicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-1 / 1

@nielubiepisu Nawet pis ale nie trzaskowski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+1 / 1

@krzysio6666 poważnie ? nigdy nie rządził ,jest młody i też nie pasuje, wolisz kaczyńskiego czy kłamcę morawieckiego ... niesamowite , Polska to stan umysłu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 11

Cóż, patrząc na wyniki, to nie mamy prawa krytykować Rosji. W końcu wygrał proputinowski fundamentalizm.

Polska wschodnia nigdy nie będzie normalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gabriel001
-1 / 13

Demokracja jest ok jeśli "nasi" wygrywają w przeciwnym wypadku jest zła i nie demokratyczna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+3 / 5

@gabriel001 demokracja nie obroni się sama gdy populiści kupują sobie głosy kosztem demokracji. zdajesz sobie sprawę co by było gdyby wygrał 3 raz pis ? miałeś to gdzieś ? to popatrz na rosję- jutro oszukani zapukają do ciebie do drzwi bo im car wmówi że chcesz iść napaść. wojna jest zła ? będziesz im to malował na asfalcie kredkami ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ozeo
0 / 2

@nielubiepisu i dlatego nie wygrali 3 raz bo w Polsce poszli ludzie na wybory aby 3 raz nie wygrali. Teraz w samorządowych była mniejsza presja to ludzie już tak gromadnie nie poszli na wybory. Wielu się to w internetach nie podoba ale u nas w Polsce 33% ludzi popiera PiS i mają takie prawo. Smutno że ciągle te same partie ale tak zabetonowali się te 25 lat temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@ozeo powstała konfederacja z ujowym programem, jest "razem" ,trzecia droga - to nowe partie, więc bredzisz w czym jest problem byś stworzył realny fajny program dla milionów ludzi, gwarantuję ci że nie będziesz musiał płakać o zabetonowaniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
-1 / 13

OMG
Przecież to jeden **uj.
Nic się nie zmienia - zarobki, ceny i podatki takie same XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 12:45

avatar ludek_z_lasu
+3 / 5

@rentier zmieniają się złodzieje przy korycie, tylko jedni biorą łyżeczką a inni chochlą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
-3 / 5

@ludek_z_lasu
przypomnę, że pisiory nie kradli od razu. To że platfusy jeszcze nie kradną, nie znaczy że są uczciwi. Daj im czas ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+3 / 5

@rentier 8 lat próbowali znaleźć coś na Tuska- twierdzisz że kradł ? narazie na burdelu biuriokratycznym to kasę zarabia doktur mentzen- twierdzisz że zależy mu by uwalić kurę znoszącą złote jajka ... mu ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@ludek_z_lasu
Ewentualnie leją cię jeszcze tą chochlą przez łeb. Niektórzy najwidoczniej lubią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
0 / 2

@nielubiepisu

gdybyś nie zauważył, to Mentzen:
- dorobił się zanim wszedł do polityki
- ma kilka firm, także browar - czy piwa też sprzedaje dzięki "burdelowi biurokratycznemu"
- zrobił doktorat - nie kupił tak jak wiele osobistości z PO-PIS

Ja w ogóle nie wspomniałem o nim wcześniej więc czemu do niego piejesz?
Wiem, wiem, trafiłem na trola :-)



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 1

@rentier menzten żyje z burdelu biurokratycznego, nie wszedł do polityki by zniszczyć kurę znoszącą mu złote jaja. bosak nie potrzebuje zmian- nigdy nigdzie nie przepracował- jest politykiem i jeszcze wciągnął żonę do darmowej wypłaty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
-1 / 1

@nielubiepisu

ty znowu to samo. Nudny jesteś jak flaki z olejem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 1

@rentier zawsze tak było, myślisz że on dla ciebie ? buhahhhaaaa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
0 / 2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
0 / 0

@RelistycznyRealista Lepszy znany pan niż nie znany. Mieli wskoczyć w czerwono-brunatne buty Konfy??? Wtedy dopiero łańcuch byłby krótki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
0 / 0

@RealistycznyRealista Lepszy znany pan niż nie znany. Mieli wskoczyć w czerwono-brunatne buty Konfy?? Oni dopiero skrócili by łańcuch.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+5 / 11

Najlepsze jest to, że rolnicy ruchani przez PiS, dalej na nich głosuję. Chyba lubią być ruchani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gonieczka
+5 / 7

Też tego nie kumam. Pis rządził 8 lat i stworzył rolnikom to co stworzył a oni protestują przeciwko nowemu rządowi (który nie zdążył mieć wpływu na ich sytuację) i znowu głosują na pis. Czyli sa zadowoleni z tego co pis im zafundował. A jeśli są z tego zadowoleni, to po co protestują?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+4 / 10

@Gonieczka
Idź pogadaj z 5 rolnikami. Potem pogadaj z 12-latkami. Daj znać jeśli stwierdzisz, że rolnicy są bardziej ogarnięci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 15:08

avatar krzysio6666
-2 / 2

@Gonieczka Serio wydaje ci sie że demokratyczni terroryści zrobiliby coś innego dla rolników czy dla kogokolwiek innego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gonieczka
0 / 0

@krzysio6666 Nie wiem o kim piszesz i nie chodzi tu o gdybanie co by kto zrobił ale o fakty. Chodzi o to co kto zrobił. I to jest fakt. I tego pis nie może zrzucić na innych bo to oni samodzielnie rządzili przez 8 lat. I to do nich z pretensjami powinni lecieć rolnicy. odwracanie kota ogonem nie zmieni faktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gonieczka
0 / 0

@krzysio6666 Tu nie chodzi o gdybanie bo odwracanie kota ogonem nie zmieni faktów. A to pisiorki rządzili samodzielnie przez 8 lat i wyłącznie do nich powinni mieć pretensje rolnicy. Przecież sami się przyznali, że te ten zielony ład powstał na Nowogrodzkiej a UE go tylko przyjęła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gonieczka
0 / 0

@michalSFS Niestety masz rację. Nawet nie muszę z nimi rozmawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
+1 / 1

@Gonieczka I ty wierzysz że pis którego nikt nie lubi, nie szanuje i ma za zagrożenie dla wspólnoty mógł nadawac kierunek polityce unijnej? To że pis chciał sobie przywłaszczyć ten "sukces" nie znaczy że faktycznie go stworzył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+2 / 2

politycy olali te wybory więc wyborcy również. Nie było na kogo głosować więc wiele osób nie poszło do wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskowo
0 / 0

Wielu moich znajomych, również ja, nie poszło na wybory, bo po prostu nie mieli na kogo głosować. Nie chodziło o to kto jest z jakiej partii, ale jaki ma pomysł. W większości kandydatami w moim mieście były osoby, które są radnymi już dłuższy czas i nie zrobili kompletnie nic sensownego. Nie pojawił się dosłownie nikt, kto by chciał w jakiś realny sposób poprawić funkcjonowanie naszej społeczności. W małych miejscowościach każdy się mniej lub bardziej zna i patrząc na osoby które kandydowały, po prostu ręce opadały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskowo
0 / 0

@Eskowo zapomniałam dodać, że znaleźli się nawet kandydaci i to nie jeden czy dwóch, którzy mieli do zaoferowania jedynie tyle, że x lat mieszkają w tej miejscowości, tu się wychowali i również tu się wychowują ich dzieci. Nic więcej. Koniec. To był dosłownie koniec ich programu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@Eskowo co wy tam wiecie o wyborze typu między dżumą a cholerą? We wsiach południowo-wschodniej Polski inne partie niż PIS i powiązane z nimi pojawiają się dopiero na listach do sejmików województwa, w porywach do rady powiatu. No i tak: 1. Kandydat z PIS, a 2. Niby "bezpartyjny"/"jakieś lokalne ugrupowanie", ale też powiązany blisko z PIS. No i co w takiej sytuacji? A najgorsze jest to, że mowa o wyborach samorządowych, więc zazwyczaj obu znasz i tak patrzysz na nich i myślisz- czy oni serio mają takie poglądy, czy wpisali sie na listę, bo wiedzą, ze tu z listy innych partii/jako czysto bezpartyjny, lokalny działacz się nie da? Za drugą opcją mocno przemawia fakt, że pomijając ich działaność polityczną obaj są w miarę normalnie tak na co dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
0 / 0

@Cammax
Ustawowo chodzę, bo uważam to za obowiązek. No i lepiej zagłosować na kogoś, żeby zrobić przeciwwagę dla pisu. Tu miałem konkretny cel, aby zagłosować na prezydenta miasta, który jest już kilka kadencji i jest dobrym organizatorem. Zwykle wyraźnie wygrywa. No, ale zawsze warto dmuchać na zimne (i dać dwa głosy - ja + żona).

Za poprzedniej kadencji miał mu zagrozić przedstawiciel pisu, mocno reklamowany przez partię, która wygrywała wszędzie na wsiach usytuowanych w regionie, a w mieście nie wychodziło XD. Gość totalnie nijaki. Kręcił kampanię na szkalowaniu obecnego prezydenta, głupich obrazkach, pokazywaniu fotek z Dudą i innymi "pisorami". Kompletnie nic od siebie nie dał, nic nie zaproponował. Leciał na f-b sloganami, w zasadzie rozwinąłby wszystko, wprowadził technologie XXIII wieku, ale bez konkretów.

Jak zapytałem go konkretnie o detale to nie odpisywał (a odpisywał wszystkim, którzy go chwalili XD). Ludzie po mnie też zaczęli dopytywać. Totalny nieogar. Gdy napisałem, że nie ma nic do zaoferowania jako kandydat na prezydenta miasta, a nawet nie potrafi się wypowiedzieć na temat tego, co obiecuje to zablokował mnie. Tyle w kwestii konkretów. Na szczęście przegrał z kretesem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2024 o 10:59

avatar Cammax
0 / 0

@michalSFS cóż, ja szczerze mówiąc głosowałam na tego niby bezpartyjnego, bo do wyboru był oprócz niego kandydat PIS. Ale że oficjalnie on nie jest z PISu, to w statystyce nie będzie liczony jako przedstawiciel tej partii.

A do wyższych szczebli już typowo- na mniejsze zło.

Choć u nas nawet do województwa PIS oficjalnie wygrywa... Członkowie innych partii wchodzą do sejmiku dopiero głosami Krakowa i okolic. No i może zachodniej części województwa, ale co z tego, jak Tarnów i Gorlice (wraz z wsiami w tych powiatach) dadzą poparcie PISowi na poziomie 80% wzwyż?

PISowcy zazwyczaj nie mają do zaoferowania nic poza nienawiścią. U mnie jeden z kandydatów PIS teraz wielce wspiera rolników, 2 lata temu jeszcze bardziej wspierał Ukrainę, oczywiście obie postawy łączy z rusofobią (i to na serio, bo znam go) i póki nie został PISowcem, to wręcz oburzał się, że ktoś śmie mówić, że jest/był ktoś gorszy niż Rosja. Teraz niby nadal tak uważa, ale już się z tym nie afiszuje, bo jest w antyniemieckiej partii.

Nie wiem, czego kandydaci PIS i prawicy szukają w wielkich miastach, skoro tam nawet do rady PISwocy na szczęście raczej się nie dostają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem