tharos: owszem, to jest cover, ale jakbym napisał w nagłówku, że to Anti-Nowhere League to nikt by zapewne nie skojarzył, dlatego uznałem że Metallica. Zresztą cover w jej wykonaniu chyba stał się o wiele popularniejszy od pierwowzoru i właśnie z Metallicą jest głównie kojarzony.
ciekawe ile "prawdziwych fanów wiedziało", że to cover The Anti-Nowhere League^^. i dołączam się do incokgnito. dużo o tym pisze w kolekcji Teraz Rocka o Metallice. ave :)
Z pozoru tekst dla zwykłego człowieka wydaje się być niezrozumiały, ale jeżeli się wgłębić to ja osobiście uważam ze chodziło im o to aby pokazac, ze cokolwiek robia chocby to bylo złe i obleśne, nie obchodzi ich to co inni myslą o tym takie jest moje zdanie chociaż nigdy tej piosenki nie słyszałem, ani nie widziałem wcześniej tekstu.
uuuuuuuu so fucking what?!
Kawał mocnego trashu...
Choć nie każdy wie o czym ulubieni artyści śpiewają to nie sam tekst jest sztuką...
Polecam TOOL-Prison Sex
ale mimo wszystko +
trashu, tak... szkoda że era THRASHU (bo tak się pisze "fanie" od 7 boleści) w grze metalliki się skonczyła 100 lat temu, a napewno przed wydaniem tego ;]
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 lutego 2010 o 21:44
Czikitumba@ ty to chyba jakis naje***ny profesorek jestes.....ja nie napisalem ze techno to gowno itp.....a co do dlaszej twojej wypowiedzi to niemam kometarza.
Śmieszne, oczerniasz zespół, podpisujesz słowa napisane przez kogoś innego, nazwą grupy, która tylko wykonała cover, do tego wyrywasz kilka wersów z kontekstu. I żebyś chociaż miał rację, że metallica ma słabe teksty... Wielki minus.
jeśli myslisz ze Metallica to własnie scoverowany So What, ktory nie jest nawet na zadnym albumie studyjnym to chyba.. a raczej napewno nie słyszałeś Master Of Puppets, ..And Justice For All albo Welcome Home (Sanitarium).
nie napisała tego metallica. A co do "dawania w zyłe" to Metallica w tedy miała najlepsze kawałki. Po skonczeniu z nałogiem juz slychac 'innosc' piosenek ;) Ale i tak ich uwielbiam ;)
Właśnie dlatego zanim grupa/wykonawca awansuje w moich szczeblach gustu muzycznego gorliwie studiuję i interpretuję teksty ich utworów :)
A fakt faktem, warto również dowiedzieć co było inspiracją do napisania utworu aby go w pełni zrozumieć, gdyż wtedy nawet najbardziej bezsensowny tekst nabiera sensu.
Brak oceny uargumentowany zdaniem powyższym.
Panowie i Panie nie ma co się ciskać. Każdy fan i nie tylko bo chodzi też o ludzi, którzy ogólnie siedzą w muzyce, że metallica to kapela na poziomie. Tekstowo jak i muzycznie jest na najwyzszym poziomie. A, że jakiś gamoń robi z nich idiotów nie wiedząc, że to nie ich utwór to już inna sprawa. Poza tym kawalek ten wykorzystywany jest w celach że tak powiem rogrzewczych i nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek przekazem. Kto ma wiedziec ten wie co jest grane:)
ale gdzie tam, przeciez on nie oczernia Metallicy, raczej ludzi ktorzy sluchaja czegos czego nie rozumieja bo to po prostu glupie, a jest takich ludzi wielu i to jest demotywujace. jestem fanem Mety i nie widze tutaj nic oczarniajacego w ich kierunku. a ten kawalek, mimo ze nie ich, jest zajebisty do rozruszania sie:D
Właśnie. Bo ten tekst jest piękny. Rób co chcesz i pier*ol to co pozostali uważają. Żyj swoim życiem, nie przejmuj się opiniami innych. Jak ktoś się z ciebie śmieje to wystaw mu środkowy palec i pójdź dalej. Jak ktoś stanie na twojej drodze jebnij mu z glana i pójdź dalej. --- Znam oryginał tej piosenki i uważam, że wersja Metallici jest lepsza. Ale to raczej subiektywne odczucie. No... I właśnie co do demota. TRZEBA wgłębiać się w to co śpiewają nasze ulubione zespoły. TRZEBA to zrozumieć, poczuć. To jest właśnie esencja tego wszystkiego. Słuchać "żeby słuchać" to sobie mogą ci idioci, tj. fani disco polo. A to jest jak czytanie wierszy dlatego, że "fajnie brzmią" albo "mają super rymy" ==" Dobra, nie ważne, kto chce to zrozumie o co mi chodzi i tak.
Album Garage Inc. ma prawie same covery, można by dorzucić jeszcze Whiskey In The Jar czy Die Die My Darling...
A po drugie to In Amerika wszystko jest inaczej odbierane... Przetłumaczcie sobie jakąś polską piosenkę na angielski i zobaczycie że też wam wyjdzie gniot ;p
To nie jest utwór Metalliki:))) litości...to jest utwór zespołu punkowego Anti-Nowhere League. Pokolenie neostrady...skoro już słuchasz muzy z mp3 to przynajmniej sprawdź z jakiej płyty pochodzi utwór:)(w tym wypadku z płyty z samymi coverami!)
Cóż chyba niewielu wie iż to tekst stricte punkowy... Zresztą tłumaczenie nie oddaje tego co oryginał.. Pokazuje to w co wierzą Punkowcy. Czyli gówno ciebie obchodzi co ja robię z moim życiem. Ja nie wpierniczam się do tego co ty robisz więc ty okaż taki sam szacunek w stosunku do mnie. Ale widać niektórzy nie potrafią domyślić się kontekstu tej piosenki. Za młodzi jesteście aby to zrozumieć..
Po pierwsze to nie jest kawałek zespołu MetallicA...(cover) Po drugie tekst jak nic tyczy się autora demota... i co z tego?... mają gdzieś to, że chcesz się wybić w necie negując coś czego nawet nie rozumiesz:) Pozdrawiam
Dżizys, co z tego, że Metalliczka ma supertrumroczniezajebiste teksty? Przesłanie demota imo dobre, bo sama złapałam się na tym, że słucham zespołu, myślę - zajebisty, ale jak za drugim razem zacznę słuchać słów, to żal mi pupę ściska. Nie mogę nazwać zespołu moim ulubionym, jeśli podoba mi się muzyka, ale teksty są z dupy wzięte.
Akurat metalica poziomu (technicznie) nie trzyma, głównie Ulrich.
Slammer88
Paktofonika, kaliber owszem, coś niesie, ale tekst o szkole do niezbyt trafiony, nawet sobie nie zdajesz sprawy ile osób z twojego otoczenia słucha klimaty metalowe
ja poczytalem tez duzo o nirvanie i Kurcie na wikiperii i poczytalem ich teksty.. wiekszosc na pierwsze oko bez sensu ale go ma tylko po prostu glebszy. tak samo to moze byc skierowane do kogos jakiegos przezyzca co tylko fajni beda wiedziec
po to ktoś pisze teksty po angielsku, żeby żaden kretyn nie próbował ich przetłumaczyć i zrozumieć słowo w słowo po polsku. połowa z was codziennie ogląda pornosy z powyższą treścią i ćpa, wiec przestańcie być tacy delikatni... a druga połowa to rasiści muzyczni, dyskryminujący kogoś tylko po tym co lubi słuchać. naród homofobów...
@Thorgod: No i co w związku z tym? Metallica zrobiła tą piosenkę popularniejszą dzięki wokalowi, grze gitar, perkusji, basu. A czy w twoim tworze zawarłeś coś z w/w, żeby mówić, że dlatego to jest piosenka Mety włącznie z tekstem? To tak jakby przeczytać wiersz Mickiewicza w telewizji i go wypromować, a potem mówić, że to nei on go napisał tylko ten kto go przeczytał. Tekst nie jest ich i nie możesz przypisywać im czegoś, czego nie zrobili. A, że nie mogłeś znaleźć czegoś odpowiedniego, to lepiej walnąć nieprzemyślaną bzdurę, niż zadać sobie troche więcej wysiłku i dłużej poszukać. Ostatnia rzecz, jaką można zarzucić Metallice, to to, że mają teksty bez przesłania. Bzdura. Wystarczająco dużo czasu ich słucham, żeby tak stwierdzić. Co do admina tej strony to... straciłem już wszelką nadzieje, że nie wrzuca tutaj jakichś gówien zupełnie nie przemyślanych. Na główna idzie po prostu to, co odstaje choć trochę od beznadziejnego poziomu poczekalni... Tyle ode mnie.
Jeszcze dodam do swojej poprzedniej wypowiedzi, żeby nie było żadnych nie domówień :
Ta piosenka pochodzi z albumu GARAGE, który jest albumem zawierającym wyłącznie COVERY innych grup. Więc gadanie, że to jest tekst Mety, bo zrobiła go popularniejszym, jest bez sensu.
Slammer88 w rapie przekaz ?? Czego... Śmieszne posłuchaj prawdziwej muzyki z przekazem czyli Punka... Na dzień dobry coś słabego proponuje NP bulbulatorsów polski fajny lekki zespolik. Wiele zespołów Metalowych także ma wspaniałe teksty. Mnie rozbraja Disturbed. W praktyce 90% ich tekstów pokrywa się z moimi przeżyciami i uczuciami. Ale jest jeden problem dla młodego pokolenia jakim jesteście. Nie potraficie używać z taką swobodą szarych komórek. Dla was najważniejszy jest bezpośredni przekaz a nie chwilka refleksji nad piosenką nad jej powstaniem nad tym co autor chciał przekazać. Doskonałym przykładem jest Inside the Fire Disturbed. Czy Sons Of Plunder. Większość dobrych tekstów wymaga myślenia od słuchającego. Nie bezpośredniości która zabija poezję muzyki pozostawiając jedynie krzyk bez duszy bez emocji.
Śmieszny to jesteś ty przyjacielu. Rap? Przekaz w Rapie? Dla mnie jest. Nie jakieś firmy i tym podobne. Nie.
btw, za ostatnie dwa zadania bravo!
A o swobodzie używania mógzu nie mów, proszę.
@coen43 - wielki plus
Ludzie, nie zawsze chodzi o to co, czasem liczy się także jak i dlaczego.
=]
Slammer88 : http://www.youtube.com/watch?v=qwDWknR7YQE - Masz, obejrzyj, przynajmniej będziesz wiedzieć następnym razem jakie głupoty pier*****. Spójrz na oczy wokalisty, na jego twarz, na to jak zachowuje się na scenie cały zespół, ile jest w tym emocji i piękna. Ile jest w nich mimo bycia na scenie od lat ta sama dawka emocji przekazywana wszystkim. Wiele jest rzeczy na świecie do dupy. Wiele jest gówna na świecie. Oni o tym mówią i starają przez muzykę otwierać oczy i dawać energie. Sądzisz, że śpiewają o tym co pieprzą? Gó*** prawda. Nie wiesz nic o tej muzyce, o takich ludziach. Nie wypowiadaj się i idź dalej słuchać rapu, którego gniew nie wyszedł dalej niż krawęznik chodnika.
Zrobisz demota i zaraz znajdzie się kupa ludzi plujących na nieznajomość tematu, mimo, że w bodaj drugim komentarzu stoi, że to cover i dlaczego podany taki, a nie inny zespół.
eh... a teraz przetłumaczcie sobie tytuł "So what?" przeczytajcie jeszcze raz tekst i zastanówcie się ;]
Co do punku i bardzo mądrych tekstach, faktycznie zwłaszcza "Oi punk" co nie?
Prawda jest taka, że każda nisza muzyczna ma się czego wstydzić, wszystko jest zalane kiczem i komercją i tak naprawdę bardzo trudno znaleźć prawdziwe perełki w każdych czasach, 80' 90' itd itp.
McMenel, nie, w rapie JEST przekaz. Najlepszym przykładem jest Kaliber 44. Posłuchaj sobie "Film", "Konfrontacje", "Moja Obawa (Bądź a klęknę)", "To czyni mnie innym od was wszystkich". To kilka przykładów. Jest PARĘ grup, które mają zajebisty przekaz (albo miały, RiP Magik). No i może nie do końca rap, bo taki mix, ale elementy rapu też ma. Gorillaz. "Clint Eastwood" - przekazuje praktycznie całą prawdę o życiu. "Dirty Harry" - sprzeciwienie się działaniom zbrojnym ameryki. "Feel Good Inc" - cóż.. tutaj trzeba zobaczyć klip, coś pięknego. --- Oczywiście moim zdaniem najlepszy przekaz mają zespoły punkowe - tylko nie te "pop punkowe", ale prawdziwy punk. Poza tym wiele zespołów gothic rock/metalowych ma wspaniały przekaz. Ot. nasz polski Closterkeller, jeśli ktoś nie słyszał to polecam. --- Kurde, mógłbym o tym pisać przez godzinę, ale to chyba nie miejsce na to ;d
Hahahahahaha ty czopie nie pisz już nic lepiej, to że Pink ma jakąś tam piosenkę o tym samym tytule naprawdę nic tu do dyskusji nie wnosi. A tekst nie jest głupi tylko dobitny i prawdziwy, bez zbędnego się pier*dolenia.
@wordsofisdom - sam jesteś ścierwem ;p.
Mam gdzieś to że Ci się nie podoba Metallica (albo w ogóle cały metal).
Jak Ci się nie podoba to nie słuchaj (ja nie lubię techna itp wiec tego nie słucham).
A jeżeli oceniasz cały zespół (który nagrał 10 albumów) po jednej piosence to Ci gratuluje ;p.
Nie dość że cover to jeszcze wybrany syfny tekst. Większość ich piosenek ma normalny tekst, często nawet dobry i z przesłaniem. Mógłbym wymienić mnóstwo "gwiazd" i zespołów, które albo nie mają żadnych dobrych tekstów albo tylko kilka. Denerwuje mnie fakt że wygrzebali jakiś rzeczywiście tępy tekst a teraz cała banda antyfanów i ignorantów się śmieje i potwiersza swoją tezę, że "Metallica ssie".
Metallica to jest metallica - oni nagrali kupe dobrej muzyki, napisali dziesiątki genialnych tekstów i mają prawo napisac, nagrac, czy jak w tym przypadku zrobic cover takiego kawałka.
A jak jakiś spec ma wątpliwości co do rockowych tekstów to polecam king crimson, pink floyd a z ciężkiej muzyki iron maiden, my dying bride czy napalm death.
o tak, iron maiden gniecie jajca pod względem ciężkości ich muzyki (w żadnym wypadku nie zamierzam ich urazić, bo zespół cenię) ale przykład to dodałeś beznadziejny ; ]
kawałek anti nowhere league nie metalliki to raz 2 chyba nie kumacie co ma do przekazania ten tekst. chodzi przede wszystkim o zszokowanie odbiorcy co było kiedyś priorytetem w punku to raz a dwa chodzi o to że ludzie są nudni wszystko co odbiega od normy jest dla nich nie do pomyślenia. hmmm mówiąc krótko jeżeli nie kumasz tego przekazu to najprawdopodobniej jesteś właśnie taką nudną pierdołą do której skierowany jest ten tekst ; )
Blablablabla demot prawdziwy i kropka. A to, że ktoś tam ma życiowe pełne sensu teksty i ktoś dzięki nim wie jak, żyć bo bez tego nie widzi sensu życia... blabla. Ja słucham dla melodii, wokalu, ma mnie to ruszać muzycznie. Słowem ma mnie ruszyć książka. Na wszelki wypadek słucham muzyki której na pewno nie zrozumiem.
heh , szkoda , ze to nie żadne odkrycie ;p
osobiscie uwazam , ze zeby nie rozumiec jakiegos utworu (mam na mysli tlumaczenie , nie sens ) a mimo to go sluchac trzeba byc co najmniej dziwnym ;p
Wy to jesteście na prawdę ciekawi :) Jak Metallica ma kawałek bez sensu kazdy zaczyna go bronić, mówić o genezie, o tym że przekleństwa są tylko dodatkiem (przeczytałem pierwsze kilka komentów bo myślałem że padnę ze śmiechu) ale widząc jakieś przesłanki do rapu od razu kojarzycie go z Firmą i ich JP, a przecież ich JP też ma jakieś podłoże i jest JP z jakiegoś powodu. Macie nasrane szufladkując wszystko co się uda, i jesteście pieprzonymi hipokrytami. Buźka palanty.
Beznadziejny demot, takich legendarnych zespołów jak Metallica nie powinno oceniac sie powierzchownie. 1. Cover The Anti-Nowhere League, więc powinien byc inny tytuł na początku, 2. nie chodzi tu o same przeklenstwa tylko o moment w którym Metallica pierwszy raz to zagrała. Ich teksty sa głębokie i prawdziwe, nieporównywalne chociażby z POLSKĄ idolką dzieci Gosią A. Pozdrawiam, SO WHAT! (-)
Popieram Gniado!! jak Polscy raperzy klną ojczystym językiem to wszyscy na nich jadą że wulgarni, ale jak panczury walą nie naszym językiem to się nazywa przekaz i życiowe idee. Rzeczywiście ten tekst ma przekaz! ;D no to postępujcie według niego ;D
a Gniadol, typowy prowokator. Co z tego? HH i rap to mniejszość w Polsce, jeśli chodzi o muzyke, bo jest zdecydowanie do młodszych. Niż demograficzny sprawia, że wielokrotnie jest więcej ludzi słuchających starej, prawdziwej muzyki, niż nowe gówno. PRzesłuchałem w swoim życiu setki płyt polskiego rapu, hh, i innych podobnych rodzajów muzyki. Niewiele zasługue na słowa pochwały. Co w tym? JAki talent? Popatrzmy np na Hetfielda (Hammett ostatnio pieprzy technike na koncercie). Mistrz riffowej gitary. Potrzeba dziesiatek lat, żeby grać choćby w części tak jak on, mieć talent, przeżycia. I przyjdzie jakiś nastoletni gnojek i będzie jeździc go od brudasów, i wywyzszac jakichś pseudo muzyków raperów bez wykształcenia muzycznego udających niewiadomo kogo. Szkoda, że taka Metallica, jest wręcz zespołem narodowym w USA, że tak go nazwę. Sprzedaż mają kilkukrtonie większą niż jakikolwiek hophopowy zespół. I co? PRzyjdzie taki gniadol, powie że tekst go śmieszy, przesłania nie zrozumie (np całe Ride, dajmy na to Creeping Death czy Fade to black) i co? Dla niego przesłanie ma hh, gdzie powszechnie brak kultury, dziesiatki wygolonych kiboli na ulicach, nietolerujących NIKOGO innego niż oni i słuchających muzyki z kom w tramwaju. Natomiast dajmy na to takiego "metala". Nie znam osoby, która nie tolerwała by kogoś kto słucha innej muzyki niż metal/rock. Może oprócz pseudo techno serwowanego nam przez radio i tv.
Bartex150 Prawdopodobnie jesteś za młody aby znać idee Punku. Cóż nie każdy żył w czasach na tyle ciekawych. Wy młodzi chwalicie się oglądaniem Dragoon Balla a my nieco starsi nie znamy tego dziwnego fenomenu. Tak samo jak wy nigdy nie zrozumiecie o co chodziła w Punku. O to aby podkreślać swoją indywidualność , szokować , żyć wedle własnych reguł. Tego tekstu nie można interpretować bez poznania realiów tamtych lat , bez poznania ideałów punka. Posłuchaj sobie Zielonych żabek. NP szkoła. Masz linka.. http://meffistoxiii.wrzuta.pl/audio/0XNrEpsT2j4/zielone_zabki_-_szkola
Slammer88 - może gimnazjum, może nie. Piep.rzysz bzdury, tak, to raczej ciebie poniżają wszędzie i jeżdzą. Patrzysz tylko stereotypami. Brudasy? Kto to taki? Punk, można użnać, ża "brudny", bo fani mają taki wizerunek, i nic ci do tego dzieciaczku. Nie masz pojęcia co to prawdziwa muzyka. Idź słuchaj sobie swojego polskiego hh i rapu, gdzie tekst nie ma 2 dna, wszyscy śpiewaja tylko o pie.rdo.leniu matki i policji i tyle. Ten tekst, nie jest Metalliki, więc gafa. Jako zespół nigdy nie śpiewali o seksie, szatanie i narkotykach jako o dobrych rzeczach, tylko zawsze potępiali to wszystko i wywyższali Boga ponad wszystko, czasami winiąc go za coś. Widze komentarze kimdermetali, "moje ulubione to nem, master i one" (czyli te najbardziej znane), THRASH (nie trash, chociaż potocznie używane przez niewiedzących) to do Mastera włącznie (AJFA to cięższy heavy metal). Nothing akurat nie ma drugiego przesłania. Chyba, że dla każdego jest inne, ale Het pisał je z myślą tylko o jednym.
poza tym, miło mi. Słucham Metalliki odkąd nagrali And Justice (miałem wtedy z 5 lat może) i nie uważam się za brudasa, mimo iż całe zycie poświęciłem tej muzyce i szkole muzycznej. Tak poza tym Jezus też był w takim razie brudasem. Miał ode mnie dłuższe włosy, mył się rzadziej itp.
Do każdego zespołu można się przyczepić. A że niektórzy nie dostrzegają że napisali oni
wiele innych piosenek z głebokim przesłaniem np." Unforgiven", "Nothing else Matters" czy
"Wherever may I roam". Wykonawcę ocenia się po całości a nie jednym utworze.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
6 razy.
Ostatnia modyfikacja:
10 lutego 2010 o 22:23
Ja też nie słucham firmy, dlatego się nie wypowiadam o ich twórczości. A to ze po części sami kształtują swój wizerunek przez loga JP na wielu produktach(na które pozwalają), to już jest inna sprawa. Ale prawdą jest, że nie można oceniać twórczości zespołu tworzącego około 30 lat po jednej piosence(w dodatku coverze), nie ważne czy to metal, czy inny gatunek muzyki.
Fakt faktem, że tekst nie jest Metallcy. Demot jest dobry jedynie pod tym względem, że pokazuje prawdę, która na pewno nie tyczy się Metallicy. Nie należy oceniać zespołu jedynie po jednym utworze, który nawet nie został napisany przez nich. To świadczy jedynie o ignorancji autora i osób, które go popierają. Tyle ode mnie, wszystko już zostało dopowiedziane ;]
Niech jeszcze ktoś napisze że tego tekstu nie napisała Metallica bo ja jeszcze nie wiem......
przypomniały mi się słow, chyba Larsa "Piosenkę o tym że rano wstaje i trzepie gruche każdy idiota może napisać" więc to chyba nie ich tekst
Hah po 1. smiesza mnie tru dzieci co woza sie tym, ze zarzuca jakies tytuły ambitnych kawalków mety. po 2. Co do wpisu tego "ziomqua" co twierdzi ze "brudasów leje sie w szkolach". Sad but true... kinderki słuchaja takich kawałków jak "so what?", "cowboys from hell" (o ile kojarzą Panterke ) etc., ale ktos ich brudem nazwie to tylko uszy po sobie i spi**dala. Zapuszczaja włosy, ale po ulicy to łazi w kapturze, choc deszcz nie pada zeby kłaki chowac. Kiedys nikt do "metali" nie fikal, bo mogł sie liczyc z butem na ryju... teraz to subkultura buntowniczych lapsów (w wiekszosci)którzy boja sie postawic. Nie mam na mysli zeby napi**dalac sie z kim popadnie, ale dawac po sobie jechac gnojarni? Moze inaczej interpretujac demota, ale faktycznie: zastanów sie o czym spiewaja zanim uznasz ze to muzyka dla ciebie!
Ludzie! To jest tylko przykład i zwrócenie uwagi na problem; część zespołów ma naprawdę teksty tak bzdurne, że można umrzeć. I tak, owszem wiemy już wszyscy że to jest cover.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
9 lutego 2010 o 21:33
Lubię Metallikę, ale tylko do black albumu, chociaż już wtedy było słychać, że mięknie im rura. A ten kawałek to akurat zły przykład, bo to jest cover i to nie oni napisali ten tekst. Ich teksty są dużo głębsze. Szczególnie te z Master of Puppets i ...And Justice for All. Sam tekst to też nie wszystko, bo przecież utwór to także, a może raczej przede wszystkim muzyka. Jeśli mam wybierać pomiędzy Metą a jakimś popowym rochowym gównem, którego wszędzie pełno, to wybór jest chyba oczywisty. A ja i tak wolę Megadeth ;)
no kolego, jesteś jedyną osobą, która zabłysnęła tutaj w tym syfie. Megadeth zdecydowanie pokazał większą klasę na przestrzeni całej kariery niż Metallica ;] metal up your ass bro ;)
Następny mądry inaczej, który będzie wyśmiewał coś, o czym nie ma zielonego pojęcia. Za chwile zaczniesz wyzywać tu wszystkich od brudasów. Posłuchaj tekstów z utworów, które przytoczyłem to wtedy może zrozumiesz o co chodzi. Ten kawałek to cover (jak nie wiesz co to znaczy to zapytaj ciocię Wikipedię). A jeśli chodzi o Hip Hop to może zaprzeczysz? Też mógłbym się upierać, że teksty HH to gówno, ale wiem, że w wielu przypadkach tak nie jest. Chociaż zdarzają się nawet głupsze od tego co jest w tym democie. A jeśli ty po przeczytaniu jednego tekstu już masz wyrobione zdanie to gratuluję inteligencji.
Skoro Metallica wykonuje ten kawałek to znaczy ze raczej podpisuje sie pod tym tekstem, i bynajmniej nie jest on zły tylko w dosadny sposob mowi robie rozne rzeczy i nic was to nie powinno obchodzic. Ja sie pod tym podpisuje i uwazam ze w zaden sposob nie ujmuje to metallice
smugglersun ty mnie z tego grona zdemotywowałeś najbardziej. Po co bowiem pisac o tolerancji,akceptacji itp. Pozniej ochrzaniłeś kogoś za myslenie sterotypami. O ludzie! I uwaga tu sprzecznośc i twoja hipokryzja : w co drugim zdaniu jedziesz na kulturę hh i nazywasz słuchających rapu wandalami,odrazu skojarzyłeś ich z pseudokibicami itd. No to wybacz chłopie zdecydowałbyś się,bo jakżesz można pouczac kogoś i wytykac mu błędy samemu popełniając te same? Och...
Po co gnoic kogoś za to,że ma odmienny gust muzyczny? Mam nazwac kogoś mało inteligentnym kretynem, bo słucha techno ?Przecież może byc Einsteinem, ale to poprostu lubi. Ktoś kto słucha cięższych kawałków i ubiera np. na czarno jest brudasem? Może się przecież myc częsciej niż ty. Osoba słuchająca pop`u jest pusta? Może byc mniej płytka niż twój sąsiad z naprzeciwka? Słuchający rapu to wandale i psychole? Nie każdy bije się kijami bejsbolowymi i wozi z ziomkami tuningowanym maluchem.
Na cholerne biedroneczki trochę akceptacji i zrozumienia. Każdy jest inny,gdybyśmy wszyscy byli tacy sami byłoby nudno.
Oczywiście:-) Gdybym nie słyszał to bym nie pisał. Wiem że dla wielu osób Metallica jest początkiem przygody z lepszą muzyką, ale uwierz mi, są bardziej ambitne zespoły. Wierzę, że kiedyś się o tym przekonasz
Generalnie jeżeli czegoś się słucha to wypada znać teksty. Jeśli ktoś ma inne podejście to jego problem.
A do tego jak ktoś wspomniał teksty trzeba nie tylko poznać ale i zrozumieć. Tak samo jak symbolikę. Po prostu niektórzy są za płytcy na muzykę, której słuchają i tyle.
Czy Metallica, nie licząc 2 czy 3 piosenek śpiewa o czymś ważnym? Czy bawi się muzyką jak Gary Moore? Tak więc jaki jest cel ich twórczości? OK, w niektórych piosenkach można doszukać się metafor i alegorii, ale jak dla mnie są one zbyt płytkie.
Ktoś tu nie zrozumiał tekstu, a raczej jego przesłania;d
Nie sztuką jest przeczytać jakiś utwór, ale go zrozumieć. Ten tekst to satyra i prowokacja,jak wiele innych.
Btw: Od kiedy Metallica to punk rock? Poj..ebało was? To thrash metal O.o A jeżeli twierdzicie że punk jest bez przekazu: zapraszam do zapoznania się z dezerterem.
juz lepiej by pasowało Cigaro - SOAD a nie cover jakiegos innego zespołu dajesz i teraz jakies
buraki będą mysles ze wszystkie utwory metallici maja podobny tekst chociaz w przypadku SOAD tez mowi
zupełnie o czym innym niż sie wydaje
tak to jest jak idiota dodaje demotywatory, moze tekst jest nafaszerowany wulgaryzmami ale tu nie o to chodzi, pierw moze zastanowisz sie nad jego sensem, jak ktos jest imbecylem i na polskim nie uwazal to potem nie umie niczego zinterpretowac ;C
Ani plus ani minus. Trzeba było dać np dwa kawałki metalliki, jeden z ,,dobrym" tekstem a drugi z rodzaju tego z demota :P Dawno Metalliki nie słuchałem ale na pewno coś by się znalazło, zresztą, nawet w utworze pozornie bez przekazu, można się go doszukać.
ja to dawno wiedzialam, i nigdy nie podobala mi sie ta piosenka.. zreszta dziecko drogie.. to nie jest ich pisoenka, tylko cover.. a wiadomo, dobre metalowe zespoly musza miec cos z glwa ^^ zawsze tak bylo
teksty? to te artykulowane dzwieki nie sa losowe, byle tylko brzmialo?:) dla mnie wokal to nieobowiazkowy
dodatek do zespolu, wiec nie mam takich problemow, liczy sie muzyka...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
10 lutego 2010 o 13:44
teraz to nie są zespoły tylko cymbały którzy są na JP100%. Szkoda mi takich ludzi gdzie co drugie słowo śpiewają (a raczej ględzą lub nawet ryczą) wulgaryzmy. Nie cierpie takich zespiołów
justynkammm - najbardziej wkurzające są twoje komentarzyki. Tak to cover, jak pisałem wczesniej, a ty odpowiadasz "i co z tego? ale nagrali". To ja cie spytam, i co z tego? Liczy się przesłanie utworu, a tekst jest swoistym wyznaniem jednej rzeczy, politycznej, że tak powiem (ANL byli z Brytani, więc wszystko jasne). Jeździsz "metali" (fajne słowo), że uważają metal za jedyną prawdziwą muzyke. Trudno, ich sprawa, ale ty raczej robisz porządnie. W Polsce dobry hh nie jest puszczany w radiu, w tv, jest jakiś dobry, ambitny, i to nie wina żadnego "metala" że go nie zna, wina ludzi inych. Tak samo z techno. Nie uważam tego za beznadziejną muzykę. Uważam, że to też dobre jest, ale nie to co puszczająw radiu, tv i na portalach w necie. To nie jest prawdziwe techno, tylko komercyjne gówno. I tak zostane przy Metallice i tak, ale szanuje to, co nie komercyjne i dobre. Przypominam, że niegdyś Hetfield został wybranym jednym z najlepszych w Amerycje twórców tekstów utworów.
PannaPorządna czy jakoś tak. Zastanów się co napisałas do mnie, a co ja napisałem. Nie chce odopwiadać na razie na Twojego posta ale nie zauważyłas konkretnej rzeczy, dzieki ktorej moglas oszczędzić pojeżdzanie mnie w tamtym "komciu";)
justynkammm biedna dziewczynko, nie spinaj sie juz. Masz kilkanascie lat i musisz dogadać tak, żeby wyszło na to, że Ty masz racje. Nie uda ci sie niestety;)
Czemu większość osób co słucha metalówy wymienia Nothing else matters jako jeden z lepszych kawałków? Przecież jest to hymn kindermetali i ogólnie szmira. ;/
Wy tępaki to przeciez jest cover(zespoł gra piosenkę innego zespołu) Metallica by czegoś takiego nie wymyśliła, popatrzcie sobie tępaki na oryginalne teksty jak np Master of Puppets...
KrAuZxD dziecko przestan, nie wyzywaj nikogo bo sam wychodzisz na takiego. Powiedz mi o czym jest MoP i dlaczego Het go napisał jak takiś mądry? Nie, nie znajdziesz tego na overkill.pl ani innej stronie.
Inaczej: warto zrozumieć teksty zanim się powie o zespole, że "ulubiony".
to jest covver przecież
tharos: owszem, to jest cover, ale jakbym napisał w nagłówku, że to Anti-Nowhere League to nikt by zapewne nie skojarzył, dlatego uznałem że Metallica. Zresztą cover w jej wykonaniu chyba stał się o wiele popularniejszy od pierwowzoru i właśnie z Metallicą jest głównie kojarzony.
A ja polecam poczytać PRAWDZIWE teksty Metallic`y i wtedy się wypowiadać na temat ich przekazu, bo to może popularniejszy niż w orginał, ale cover ;)
Sam tekst jest niczym bez ZROZUMIENIA tekstu, same przekleństwa o niczym nie świadczą, polecam poczytać co nieco o genezie powstania tej piosneki.
są piosenki i piosenki z tekstem. ciekawe, że istnieją jeszcze tacy co znają Anti-Nowhere League:)
ciekawe ile "prawdziwych fanów wiedziało", że to cover The Anti-Nowhere League^^. i dołączam się do incokgnito. dużo o tym pisze w kolekcji Teraz Rocka o Metallice. ave :)
o kurde X DDD
ale i tak lubię metallice xdd
+
ja tez lubie. i co z tg ze o tym spiewają? zabronicie im?!
@gabby6 - oni nie napisali tej piosenki, tylko The Anti-Nowhere League...
http://www.youtube.com/watch?v=D691GwBicRM tu masz go przetlumaczony dosadnie, skoro Ciezko Ci zrozumiec...
METALLICA to super grupa a przetlumacz lepiej inne ich kawalki np. Nothing Else Matters, One lub Master of Puppets.
Z pozoru tekst dla zwykłego człowieka wydaje się być niezrozumiały, ale jeżeli się wgłębić to ja osobiście uważam ze chodziło im o to aby pokazac, ze cokolwiek robia chocby to bylo złe i obleśne, nie obchodzi ich to co inni myslą o tym takie jest moje zdanie chociaż nigdy tej piosenki nie słyszałem, ani nie widziałem wcześniej tekstu.
Najbardziej demotywujące w tym democie... będą komentarze które się niebawem pojawią :).
uuuuuuuu so fucking what?!
Kawał mocnego trashu...
Choć nie każdy wie o czym ulubieni artyści śpiewają to nie sam tekst jest sztuką...
Polecam TOOL-Prison Sex
ale mimo wszystko +
trashu, tak... szkoda że era THRASHU (bo tak się pisze "fanie" od 7 boleści) w grze metalliki się skonczyła 100 lat temu, a napewno przed wydaniem tego ;]
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2010 o 21:44
Przetłumacz sobie "Nothing Else Matters" - to jest tekst z przesłaniem. Może teraz niech ktoś zrobi demota o tekście piosenki techno...
ty baranie techno to nie piosenki tylko muzyka a to jest roznica.
Czikitumba@ ty to chyba jakis naje***ny profesorek jestes.....ja nie napisalem ze techno to gowno itp.....a co do dlaszej twojej wypowiedzi to niemam kometarza.
HEHE w tej piosence chodzi o czad:P A kto ich słucha to i tak wie o czym normalnie śpiewają:D
Śmieszne, oczerniasz zespół, podpisujesz słowa napisane przez kogoś innego, nazwą grupy, która tylko wykonała cover, do tego wyrywasz kilka wersów z kontekstu. I żebyś chociaż miał rację, że metallica ma słabe teksty... Wielki minus.
popieram incokgnito! :)
jeśli myslisz ze Metallica to własnie scoverowany So What, ktory nie jest nawet na zadnym albumie studyjnym to chyba.. a raczej napewno nie słyszałeś Master Of Puppets, ..And Justice For All albo Welcome Home (Sanitarium).
Wydaje mi się, że Garage, Inc. była cała z coverami i że So What jest na tym albumie, ale mogę się mylić ;)
nie napisała tego metallica. A co do "dawania w zyłe" to Metallica w tedy miała najlepsze kawałki. Po skonczeniu z nałogiem juz slychac 'innosc' piosenek ;) Ale i tak ich uwielbiam ;)
I whom the bell tolls ;p
Duzo zespolow ktore slucham ma teksty o ruchaniu fekaliow, czy wnetrznosci, i co, tez uwazam je za moje ulubione...
SO FUCKIN WHAT!!??
"So What" to cover i baaaaaaaaaaardzo popularna piosenka. Wyrażenie "So What?" jest już niemal kultowe. Duuuży[-]
Akurat tę piosenkę musiałeś... :D
Właśnie dlatego zanim grupa/wykonawca awansuje w moich szczeblach gustu muzycznego gorliwie studiuję i interpretuję teksty ich utworów :)
A fakt faktem, warto również dowiedzieć co było inspiracją do napisania utworu aby go w pełni zrozumieć, gdyż wtedy nawet najbardziej bezsensowny tekst nabiera sensu.
Brak oceny uargumentowany zdaniem powyższym.
demot:SO FUCKIN' WHAT!!!:
DarthHass, to byłoby "cyk cyk pak pak cyk cyk umc bum bum bum pyk pyk cyk" : D.
Cover, tak samo jak np. Whiskey in the jar - thin lizzy czy Stone Cold Crazy - queen. Tekst przypomina nieco SOAD
tak a potem slysze ze rap to gowno a metalica to klasyka i ze rap nie ma porownania wogle z tego typu muzyka ...
Panowie i Panie nie ma co się ciskać. Każdy fan i nie tylko bo chodzi też o ludzi, którzy ogólnie siedzą w muzyce, że metallica to kapela na poziomie. Tekstowo jak i muzycznie jest na najwyzszym poziomie. A, że jakiś gamoń robi z nich idiotów nie wiedząc, że to nie ich utwór to już inna sprawa. Poza tym kawalek ten wykorzystywany jest w celach że tak powiem rogrzewczych i nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek przekazem. Kto ma wiedziec ten wie co jest grane:)
Tyle że cover... Garage inc. konkretnie "dwójka"
A metale mówią że teksty rapowe są prymitywne...
ale gdzie tam, przeciez on nie oczernia Metallicy, raczej ludzi ktorzy sluchaja czegos czego nie rozumieja bo to po prostu glupie, a jest takich ludzi wielu i to jest demotywujace. jestem fanem Mety i nie widze tutaj nic oczarniajacego w ich kierunku. a ten kawalek, mimo ze nie ich, jest zajebisty do rozruszania sie:D
...ej dałbyś sobie gościu spokój z chwaleniem się że znalazłeś jakiś tekst z niepoprawnymi słowami...
Ja znam ten tekst już od dawna i nie powiem że przeszkodziło mi to w ich słuchani...
Jeśli robisz takie demoty!! to nieźle ci się nudzić musisz...
A powiedz mi jakiej ty muzyki słuchasz??
Właśnie. Bo ten tekst jest piękny. Rób co chcesz i pier*ol to co pozostali uważają. Żyj swoim życiem, nie przejmuj się opiniami innych. Jak ktoś się z ciebie śmieje to wystaw mu środkowy palec i pójdź dalej. Jak ktoś stanie na twojej drodze jebnij mu z glana i pójdź dalej. --- Znam oryginał tej piosenki i uważam, że wersja Metallici jest lepsza. Ale to raczej subiektywne odczucie. No... I właśnie co do demota. TRZEBA wgłębiać się w to co śpiewają nasze ulubione zespoły. TRZEBA to zrozumieć, poczuć. To jest właśnie esencja tego wszystkiego. Słuchać "żeby słuchać" to sobie mogą ci idioci, tj. fani disco polo. A to jest jak czytanie wierszy dlatego, że "fajnie brzmią" albo "mają super rymy" ==" Dobra, nie ważne, kto chce to zrozumie o co mi chodzi i tak.
@Stonekeep Dobrze powiedziane, tez tak uważam
Album Garage Inc. ma prawie same covery, można by dorzucić jeszcze Whiskey In The Jar czy Die Die My Darling...
A po drugie to In Amerika wszystko jest inaczej odbierane... Przetłumaczcie sobie jakąś polską piosenkę na angielski i zobaczycie że też wam wyjdzie gniot ;p
Lol, nie "prawie same covery", tylko same covery;]
Anti-Nowhere League
tytul powinien byc raczej - wielka spowiedz
@Thorgod i co z tego że cover Metalliki jest popularniejszy? To nie daje ci prawa do przypisywania im tak dennego tekstu.
To nie jest utwór Metalliki:))) litości...to jest utwór zespołu punkowego Anti-Nowhere League. Pokolenie neostrady...skoro już słuchasz muzy z mp3 to przynajmniej sprawdź z jakiej płyty pochodzi utwór:)(w tym wypadku z płyty z samymi coverami!)
SO FUCKING WHOOT?! :D
Cóż chyba niewielu wie iż to tekst stricte punkowy... Zresztą tłumaczenie nie oddaje tego co oryginał.. Pokazuje to w co wierzą Punkowcy. Czyli gówno ciebie obchodzi co ja robię z moim życiem. Ja nie wpierniczam się do tego co ty robisz więc ty okaż taki sam szacunek w stosunku do mnie. Ale widać niektórzy nie potrafią domyślić się kontekstu tej piosenki. Za młodzi jesteście aby to zrozumieć..
Po pierwsze to nie jest kawałek zespołu MetallicA...(cover) Po drugie tekst jak nic tyczy się autora demota... i co z tego?... mają gdzieś to, że chcesz się wybić w necie negując coś czego nawet nie rozumiesz:) Pozdrawiam
Naprawdę ambitny tekst... Firma, Rysiek Peja i reszta mogą być dumni ze swoich wypocin! ; d
Dżizys, co z tego, że Metalliczka ma supertrumroczniezajebiste teksty? Przesłanie demota imo dobre, bo sama złapałam się na tym, że słucham zespołu, myślę - zajebisty, ale jak za drugim razem zacznę słuchać słów, to żal mi pupę ściska. Nie mogę nazwać zespołu moim ulubionym, jeśli podoba mi się muzyka, ale teksty są z dupy wzięte.
tomaszbarczakkk
Akurat metalica poziomu (technicznie) nie trzyma, głównie Ulrich.
Slammer88
Paktofonika, kaliber owszem, coś niesie, ale tekst o szkole do niezbyt trafiony, nawet sobie nie zdajesz sprawy ile osób z twojego otoczenia słucha klimaty metalowe
demot:A w Polsce tytuł:"W pustej szklance pomarańcze"
Zle to tlumaczysz. Chyba uzywales jakiegos biednego translatora. Naucz sie angielskiego i przerczytaj txt raz jeszcze.
bez "tytuł" ;]
Slammer88@ Że w twoim gimnazjum tak jest to nie znaczy że wszędzie.
ja poczytalem tez duzo o nirvanie i Kurcie na wikiperii i poczytalem ich teksty.. wiekszosc na pierwsze oko bez sensu ale go ma tylko po prostu glebszy. tak samo to moze byc skierowane do kogos jakiegos przezyzca co tylko fajni beda wiedziec
Autor demota - kretyn. Tyle mam do powiedzenia.
@Geek
Gimnazjum ? Jak ja już do szkoły nie chodzę...Czemu przemoc w szkole wszystkim się z Gimnazjum kojarzy ?
po to ktoś pisze teksty po angielsku, żeby żaden kretyn nie próbował ich przetłumaczyć i zrozumieć słowo w słowo po polsku. połowa z was codziennie ogląda pornosy z powyższą treścią i ćpa, wiec przestańcie być tacy delikatni... a druga połowa to rasiści muzyczni, dyskryminujący kogoś tylko po tym co lubi słuchać. naród homofobów...
@Thorgod: No i co w związku z tym? Metallica zrobiła tą piosenkę popularniejszą dzięki wokalowi, grze gitar, perkusji, basu. A czy w twoim tworze zawarłeś coś z w/w, żeby mówić, że dlatego to jest piosenka Mety włącznie z tekstem? To tak jakby przeczytać wiersz Mickiewicza w telewizji i go wypromować, a potem mówić, że to nei on go napisał tylko ten kto go przeczytał. Tekst nie jest ich i nie możesz przypisywać im czegoś, czego nie zrobili. A, że nie mogłeś znaleźć czegoś odpowiedniego, to lepiej walnąć nieprzemyślaną bzdurę, niż zadać sobie troche więcej wysiłku i dłużej poszukać. Ostatnia rzecz, jaką można zarzucić Metallice, to to, że mają teksty bez przesłania. Bzdura. Wystarczająco dużo czasu ich słucham, żeby tak stwierdzić. Co do admina tej strony to... straciłem już wszelką nadzieje, że nie wrzuca tutaj jakichś gówien zupełnie nie przemyślanych. Na główna idzie po prostu to, co odstaje choć trochę od beznadziejnego poziomu poczekalni... Tyle ode mnie.
Metallica jest zajebista poza tym co z tego że tak śpiewają posłuchaj Ryśka Peji
Metallica rzadzi i miażdzy kawałek jest coverem dlatego ten co to wstawił chyba wiedziała co za burze rozpeta !1
Jeszcze dodam do swojej poprzedniej wypowiedzi, żeby nie było żadnych nie domówień :
Ta piosenka pochodzi z albumu GARAGE, który jest albumem zawierającym wyłącznie COVERY innych grup. Więc gadanie, że to jest tekst Mety, bo zrobiła go popularniejszym, jest bez sensu.
To nie jest ich piosenka btw
Slammer88 w rapie przekaz ?? Czego... Śmieszne posłuchaj prawdziwej muzyki z przekazem czyli Punka... Na dzień dobry coś słabego proponuje NP bulbulatorsów polski fajny lekki zespolik. Wiele zespołów Metalowych także ma wspaniałe teksty. Mnie rozbraja Disturbed. W praktyce 90% ich tekstów pokrywa się z moimi przeżyciami i uczuciami. Ale jest jeden problem dla młodego pokolenia jakim jesteście. Nie potraficie używać z taką swobodą szarych komórek. Dla was najważniejszy jest bezpośredni przekaz a nie chwilka refleksji nad piosenką nad jej powstaniem nad tym co autor chciał przekazać. Doskonałym przykładem jest Inside the Fire Disturbed. Czy Sons Of Plunder. Większość dobrych tekstów wymaga myślenia od słuchającego. Nie bezpośredniości która zabija poezję muzyki pozostawiając jedynie krzyk bez duszy bez emocji.
Kolejny dobry mówca =] Popieram
Śmieszny to jesteś ty przyjacielu. Rap? Przekaz w Rapie? Dla mnie jest. Nie jakieś firmy i tym podobne. Nie.
btw, za ostatnie dwa zadania bravo!
A o swobodzie używania mógzu nie mów, proszę.
@coen43 - wielki plus
Ludzie, nie zawsze chodzi o to co, czasem liczy się także jak i dlaczego.
=]
Slammer88@ To nie przemoc się kojarzy ale twoje wieśniactwo.
mogles napisac na democie gdzies malymi litekami, ze cover, uniknelibysmy kupy zbednych komentarzy.
Na szczęście nie wszystkie zespoły maja takie cudowne teksty XD
Slammer88 : http://www.youtube.com/watch?v=qwDWknR7YQE - Masz, obejrzyj, przynajmniej będziesz wiedzieć następnym razem jakie głupoty pier*****. Spójrz na oczy wokalisty, na jego twarz, na to jak zachowuje się na scenie cały zespół, ile jest w tym emocji i piękna. Ile jest w nich mimo bycia na scenie od lat ta sama dawka emocji przekazywana wszystkim. Wiele jest rzeczy na świecie do dupy. Wiele jest gówna na świecie. Oni o tym mówią i starają przez muzykę otwierać oczy i dawać energie. Sądzisz, że śpiewają o tym co pieprzą? Gó*** prawda. Nie wiesz nic o tej muzyce, o takich ludziach. Nie wypowiadaj się i idź dalej słuchać rapu, którego gniew nie wyszedł dalej niż krawęznik chodnika.
Zrobisz demota i zaraz znajdzie się kupa ludzi plujących na nieznajomość tematu, mimo, że w bodaj drugim komentarzu stoi, że to cover i dlaczego podany taki, a nie inny zespół.
eh... a teraz przetłumaczcie sobie tytuł "So what?" przeczytajcie jeszcze raz tekst i zastanówcie się ;]
Co do punku i bardzo mądrych tekstach, faktycznie zwłaszcza "Oi punk" co nie?
Prawda jest taka, że każda nisza muzyczna ma się czego wstydzić, wszystko jest zalane kiczem i komercją i tak naprawdę bardzo trudno znaleźć prawdziwe perełki w każdych czasach, 80' 90' itd itp.
McMenel, nie, w rapie JEST przekaz. Najlepszym przykładem jest Kaliber 44. Posłuchaj sobie "Film", "Konfrontacje", "Moja Obawa (Bądź a klęknę)", "To czyni mnie innym od was wszystkich". To kilka przykładów. Jest PARĘ grup, które mają zajebisty przekaz (albo miały, RiP Magik). No i może nie do końca rap, bo taki mix, ale elementy rapu też ma. Gorillaz. "Clint Eastwood" - przekazuje praktycznie całą prawdę o życiu. "Dirty Harry" - sprzeciwienie się działaniom zbrojnym ameryki. "Feel Good Inc" - cóż.. tutaj trzeba zobaczyć klip, coś pięknego. --- Oczywiście moim zdaniem najlepszy przekaz mają zespoły punkowe - tylko nie te "pop punkowe", ale prawdziwy punk. Poza tym wiele zespołów gothic rock/metalowych ma wspaniały przekaz. Ot. nasz polski Closterkeller, jeśli ktoś nie słyszał to polecam. --- Kurde, mógłbym o tym pisać przez godzinę, ale to chyba nie miejsce na to ;d
metallica to ścierwo
so fucking what? Każdy kto miał chociaż 3 z angola zrozumie ten tekst;/ piosenka jest świetna, uwielbiam ją:)
Demot:Wrzućcie oryginalny tekst Metalliki:a nie covera, to pogadamy.
Demot:Wrzućcie oryginalny tekst:a nie covera, to pogadamy.
demot:Bo punk rock to nie rurki z kremem:PDK i KMTWT
To jest piosenka zespołu Pink, oni ją tylko scowerowali. Metallica nie napisała by takiego głupiego tekstu. Ich piosenki są O WIELE głębsze.
Hahahahahaha ty czopie nie pisz już nic lepiej, to że Pink ma jakąś tam piosenkę o tym samym tytule naprawdę nic tu do dyskusji nie wnosi. A tekst nie jest głupi tylko dobitny i prawdziwy, bez zbędnego się pier*dolenia.
To jest cover. Metallica gra to nagranie bo nieźle brzmi w wykonaniu muzycznym a nie chodzi tu głównie o słowa.
to jest cover....
@wordsofisdom - sam jesteś ścierwem ;p.
Mam gdzieś to że Ci się nie podoba Metallica (albo w ogóle cały metal).
Jak Ci się nie podoba to nie słuchaj (ja nie lubię techna itp wiec tego nie słucham).
A jeżeli oceniasz cały zespół (który nagrał 10 albumów) po jednej piosence to Ci gratuluje ;p.
nie wiem czy ktos o tym wspominal, ale to jest piosenka Anti-Nowhere League
I jeszcze jedno - chcecie to możecie mnie zminusować (mam to gdzieś) bo nie obchodzi mnie zdanie innych ludzi którzy nic o mnie nie wiedzą ;p
trolu - najedzony, czy jeszcze mało?
to tylko cover, moje drogie dzieci. Porównajcie oryginalne teksty metallici z tekstamy lady gagi.
So What to cover, nie liczy się na konto Metalliki :P
jesli przeczytasz tekst po angielsku od tyłu i przetlumaczysz zobaczysz ze jednak ma sens;]np."szatan jest moim małym bożkiem..."
chachachacha ale funiaste -.- minusik
Metallica ssie.
Ty ssiesz za to swoim kolegom na przerwach w gimbazie
do autora tego demota ;) to jest cover ;) z Garage Inc. to nie oni napisali ta piosenke, a rihana o parasolkach spiewa... to jest bardziej bezsensowne
To nie jest tekst Metalliki tylko ich wykonanie. Trochę wiedzy by Ci się przydało
Nie dość że cover to jeszcze wybrany syfny tekst. Większość ich piosenek ma normalny tekst, często nawet dobry i z przesłaniem. Mógłbym wymienić mnóstwo "gwiazd" i zespołów, które albo nie mają żadnych dobrych tekstów albo tylko kilka. Denerwuje mnie fakt że wygrzebali jakiś rzeczywiście tępy tekst a teraz cała banda antyfanów i ignorantów się śmieje i potwiersza swoją tezę, że "Metallica ssie".
Metallica to jest metallica - oni nagrali kupe dobrej muzyki, napisali dziesiątki genialnych tekstów i mają prawo napisac, nagrac, czy jak w tym przypadku zrobic cover takiego kawałka.
A jak jakiś spec ma wątpliwości co do rockowych tekstów to polecam king crimson, pink floyd a z ciężkiej muzyki iron maiden, my dying bride czy napalm death.
o tak, iron maiden gniecie jajca pod względem ciężkości ich muzyki (w żadnym wypadku nie zamierzam ich urazić, bo zespół cenię) ale przykład to dodałeś beznadziejny ; ]
to jest cover a nie.
kawałek anti nowhere league nie metalliki to raz 2 chyba nie kumacie co ma do przekazania ten tekst. chodzi przede wszystkim o zszokowanie odbiorcy co było kiedyś priorytetem w punku to raz a dwa chodzi o to że ludzie są nudni wszystko co odbiega od normy jest dla nich nie do pomyślenia. hmmm mówiąc krótko jeżeli nie kumasz tego przekazu to najprawdopodobniej jesteś właśnie taką nudną pierdołą do której skierowany jest ten tekst ; )
Blablablabla demot prawdziwy i kropka. A to, że ktoś tam ma życiowe pełne sensu teksty i ktoś dzięki nim wie jak, żyć bo bez tego nie widzi sensu życia... blabla. Ja słucham dla melodii, wokalu, ma mnie to ruszać muzycznie. Słowem ma mnie ruszyć książka. Na wszelki wypadek słucham muzyki której na pewno nie zrozumiem.
TO NIE piosenka metalliki.
Każdy tekst brzmi bez sensu, gdy jest tlumaczony doslownie.
to cover.............
heh , szkoda , ze to nie żadne odkrycie ;p
osobiscie uwazam , ze zeby nie rozumiec jakiegos utworu (mam na mysli tlumaczenie , nie sens ) a mimo to go sluchac trzeba byc co najmniej dziwnym ;p
To jest cover grupy Anti-Nowhere League, z reszta jak wszystko na Garage, Inc. ;)
Wy to jesteście na prawdę ciekawi :) Jak Metallica ma kawałek bez sensu kazdy zaczyna go bronić, mówić o genezie, o tym że przekleństwa są tylko dodatkiem (przeczytałem pierwsze kilka komentów bo myślałem że padnę ze śmiechu) ale widząc jakieś przesłanki do rapu od razu kojarzycie go z Firmą i ich JP, a przecież ich JP też ma jakieś podłoże i jest JP z jakiegoś powodu. Macie nasrane szufladkując wszystko co się uda, i jesteście pieprzonymi hipokrytami. Buźka palanty.
Posłuchajcie Sabaton'a to jest metalowy zespół z przesłaniem.
jeżeli połowa tych nerdów zna historię ;d
\m/
może się powtórzę, ale piosenka SO WHAT? - Metalliki, jest coverem brytyjskiej grupy Anti-Nowhere League. Więc nie wiem o co się rzucać : )
demot:Przecież i tak nieważne co to znaczy:ważne , że wpada w ucho .
Z dedykacją dla autora demota refren tej piosenki:
Who cares
Who cares what you do
And who cares,
Who cares about you, you, you, you, you
Ale fakt. I tak Kat ma lepsze teksty ;)
Beznadziejny demot, takich legendarnych zespołów jak Metallica (
Beznadziejny demot, takich legendarnych zespołów jak Metallica nie powinno oceniac sie powierzchownie. 1. Cover The Anti-Nowhere League, więc powinien byc inny tytuł na początku, 2. nie chodzi tu o same przeklenstwa tylko o moment w którym Metallica pierwszy raz to zagrała. Ich teksty sa głębokie i prawdziwe, nieporównywalne chociażby z POLSKĄ idolką dzieci Gosią A. Pozdrawiam, SO WHAT! (-)
to nie jest piosenka Metallicy! ;) POZDRO ...
wielki fanie, odmienia się metalliki. -.-"
Popieram Gniado!! jak Polscy raperzy klną ojczystym językiem to wszyscy na nich jadą że wulgarni, ale jak panczury walą nie naszym językiem to się nazywa przekaz i życiowe idee. Rzeczywiście ten tekst ma przekaz! ;D no to postępujcie według niego ;D
a Gniadol, typowy prowokator. Co z tego? HH i rap to mniejszość w Polsce, jeśli chodzi o muzyke, bo jest zdecydowanie do młodszych. Niż demograficzny sprawia, że wielokrotnie jest więcej ludzi słuchających starej, prawdziwej muzyki, niż nowe gówno. PRzesłuchałem w swoim życiu setki płyt polskiego rapu, hh, i innych podobnych rodzajów muzyki. Niewiele zasługue na słowa pochwały. Co w tym? JAki talent? Popatrzmy np na Hetfielda (Hammett ostatnio pieprzy technike na koncercie). Mistrz riffowej gitary. Potrzeba dziesiatek lat, żeby grać choćby w części tak jak on, mieć talent, przeżycia. I przyjdzie jakiś nastoletni gnojek i będzie jeździc go od brudasów, i wywyzszac jakichś pseudo muzyków raperów bez wykształcenia muzycznego udających niewiadomo kogo. Szkoda, że taka Metallica, jest wręcz zespołem narodowym w USA, że tak go nazwę. Sprzedaż mają kilkukrtonie większą niż jakikolwiek hophopowy zespół. I co? PRzyjdzie taki gniadol, powie że tekst go śmieszy, przesłania nie zrozumie (np całe Ride, dajmy na to Creeping Death czy Fade to black) i co? Dla niego przesłanie ma hh, gdzie powszechnie brak kultury, dziesiatki wygolonych kiboli na ulicach, nietolerujących NIKOGO innego niż oni i słuchających muzyki z kom w tramwaju. Natomiast dajmy na to takiego "metala". Nie znam osoby, która nie tolerwała by kogoś kto słucha innej muzyki niż metal/rock. Może oprócz pseudo techno serwowanego nam przez radio i tv.
Bartex150 Prawdopodobnie jesteś za młody aby znać idee Punku. Cóż nie każdy żył w czasach na tyle ciekawych. Wy młodzi chwalicie się oglądaniem Dragoon Balla a my nieco starsi nie znamy tego dziwnego fenomenu. Tak samo jak wy nigdy nie zrozumiecie o co chodziła w Punku. O to aby podkreślać swoją indywidualność , szokować , żyć wedle własnych reguł. Tego tekstu nie można interpretować bez poznania realiów tamtych lat , bez poznania ideałów punka. Posłuchaj sobie Zielonych żabek. NP szkoła. Masz linka.. http://meffistoxiii.wrzuta.pl/audio/0XNrEpsT2j4/zielone_zabki_-_szkola
Slammer88 - może gimnazjum, może nie. Piep.rzysz bzdury, tak, to raczej ciebie poniżają wszędzie i jeżdzą. Patrzysz tylko stereotypami. Brudasy? Kto to taki? Punk, można użnać, ża "brudny", bo fani mają taki wizerunek, i nic ci do tego dzieciaczku. Nie masz pojęcia co to prawdziwa muzyka. Idź słuchaj sobie swojego polskiego hh i rapu, gdzie tekst nie ma 2 dna, wszyscy śpiewaja tylko o pie.rdo.leniu matki i policji i tyle. Ten tekst, nie jest Metalliki, więc gafa. Jako zespół nigdy nie śpiewali o seksie, szatanie i narkotykach jako o dobrych rzeczach, tylko zawsze potępiali to wszystko i wywyższali Boga ponad wszystko, czasami winiąc go za coś. Widze komentarze kimdermetali, "moje ulubione to nem, master i one" (czyli te najbardziej znane), THRASH (nie trash, chociaż potocznie używane przez niewiedzących) to do Mastera włącznie (AJFA to cięższy heavy metal). Nothing akurat nie ma drugiego przesłania. Chyba, że dla każdego jest inne, ale Het pisał je z myślą tylko o jednym.
poza tym, miło mi. Słucham Metalliki odkąd nagrali And Justice (miałem wtedy z 5 lat może) i nie uważam się za brudasa, mimo iż całe zycie poświęciłem tej muzyce i szkole muzycznej. Tak poza tym Jezus też był w takim razie brudasem. Miał ode mnie dłuższe włosy, mył się rzadziej itp.
Sooo fuckin` what??!! :P
A mnie się dalej podoba. Słucham Metallici dla muzyki, a nie tekstów. A poza tym So fu**in' what in hell?
demot:http://www.youtube.com/watch?v=I1tYCsgEyCY:nuta fajna... a tekst to już całkiem ;]
METALLICA!!!!!
popatrz na ich osiągnięcia. zaczynali od ZERA! wszystko osiągneli sami.
mają tyle kasy że już srają wszystko.
od zawsze wychodzili z założenia
"Jesli komuś nie podoba się to co robisz... pieprz to"
teraz zastanów się kogo to dotyczy??? :P
bo porzucili korzenie dla kasy, nowa metallica to nie jest thrash, to jest komercyjne gówno ;]
Swoją drogą to kawałek mocno nie metallicowy ;]
Do każdego zespołu można się przyczepić. A że niektórzy nie dostrzegają że napisali oni
wiele innych piosenek z głebokim przesłaniem np." Unforgiven", "Nothing else Matters" czy
"Wherever may I roam". Wykonawcę ocenia się po całości a nie jednym utworze.
Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2010 o 22:23
Ja też nie słucham firmy, dlatego się nie wypowiadam o ich twórczości. A to ze po części sami kształtują swój wizerunek przez loga JP na wielu produktach(na które pozwalają), to już jest inna sprawa. Ale prawdą jest, że nie można oceniać twórczości zespołu tworzącego około 30 lat po jednej piosence(w dodatku coverze), nie ważne czy to metal, czy inny gatunek muzyki.
I śmiejcie się dalej z Łysego Rysia że jest tępy i ma lipne teksty :]:]:]
to nie jest utwór Metalliki, oni tylko cover nagrali. Prawdziwy wykonawca to Anti Nowhere League. :)
Fakt faktem, że tekst nie jest Metallcy. Demot jest dobry jedynie pod tym względem, że pokazuje prawdę, która na pewno nie tyczy się Metallicy. Nie należy oceniać zespołu jedynie po jednym utworze, który nawet nie został napisany przez nich. To świadczy jedynie o ignorancji autora i osób, które go popierają. Tyle ode mnie, wszystko już zostało dopowiedziane ;]
Metalliki*
ŻYJĘ WŚRÓD DEBILI
ten tekst w ogóle nie jest taki...
Niech jeszcze ktoś napisze że tego tekstu nie napisała Metallica bo ja jeszcze nie wiem......
przypomniały mi się słow, chyba Larsa "Piosenkę o tym że rano wstaje i trzepie gruche każdy idiota może napisać" więc to chyba nie ich tekst
Beznadziejny tekst po prostu... A wy się śmiejecie i ubliżacie hiphopowcom heh. Pozdrowienia
Gratuluję, teraz miliard dzieci neo będzie się suszyć zęby z zacnych zespołów ;)
Hah po 1. smiesza mnie tru dzieci co woza sie tym, ze zarzuca jakies tytuły ambitnych kawalków mety. po 2. Co do wpisu tego "ziomqua" co twierdzi ze "brudasów leje sie w szkolach". Sad but true... kinderki słuchaja takich kawałków jak "so what?", "cowboys from hell" (o ile kojarzą Panterke ) etc., ale ktos ich brudem nazwie to tylko uszy po sobie i spi**dala. Zapuszczaja włosy, ale po ulicy to łazi w kapturze, choc deszcz nie pada zeby kłaki chowac. Kiedys nikt do "metali" nie fikal, bo mogł sie liczyc z butem na ryju... teraz to subkultura buntowniczych lapsów (w wiekszosci)którzy boja sie postawic. Nie mam na mysli zeby napi**dalac sie z kim popadnie, ale dawac po sobie jechac gnojarni? Moze inaczej interpretujac demota, ale faktycznie: zastanów sie o czym spiewaja zanim uznasz ze to muzyka dla ciebie!
Ludzie! To jest tylko przykład i zwrócenie uwagi na problem; część zespołów ma naprawdę teksty tak bzdurne, że można umrzeć. I tak, owszem wiemy już wszyscy że to jest cover.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2010 o 21:33
Ale jak żeś człowieku wyczarował linijke "Pier**liłem pier**lca" to nie mam zielonego pojęcia
boska muza ^^ " Jeżeli komuś nie podoba się to, co robisz, pieprz to " ^^
motto Hetfield'a =]
I co, kur wa, z tego?
Byłem w Hastings
I byłem w Brighton
I byłem również w Eastport
I co z tego
I byłem tu
I byłem tam
Byłem, kur wa, wszędzie
I co z tego
I co z tego, ty nudna mała piczko
Kogo obchodzisz ty
Kogo obchodzisz ty, ty.
Piepr zyłem się z pedziem
Pieprz yłem, pieprzyłem
I nawet robiłem laskę staremu facetowi
I co z tego
I piepr zyłem owcę
Pieprz yłem kozła
Wpychałem mu się do gardła
I co z tego
I co z tego ty nudny mały popaprańcu
I piłem to
I piłem tamto
I rzygałem na własne szczyny
I co z tego
I co z tego ty nudna mała piczko
Miałem kraby
Miałem wszy
Dostawałem klapsy i to nie było miłe
I co tego
Piep rzyłem to
Piepr zyłem tamto
Piepr zyłem nawet uczennice
I co z tego
I co, ku rwa, z tego!?
ehh z jakiego źródła pochodzi tłumaczenie tak się pytam autora demota bo sam już nie wiem która wersja jest poprawna.
andrutka - motto calej metallicy a wczesniej ojca hetfielda
raczej napisałbym słabe tłumaczenie psuje sens
Lubię Metallikę, ale tylko do black albumu, chociaż już wtedy było słychać, że mięknie im rura. A ten kawałek to akurat zły przykład, bo to jest cover i to nie oni napisali ten tekst. Ich teksty są dużo głębsze. Szczególnie te z Master of Puppets i ...And Justice for All. Sam tekst to też nie wszystko, bo przecież utwór to także, a może raczej przede wszystkim muzyka. Jeśli mam wybierać pomiędzy Metą a jakimś popowym rochowym gównem, którego wszędzie pełno, to wybór jest chyba oczywisty. A ja i tak wolę Megadeth ;)
no kolego, jesteś jedyną osobą, która zabłysnęła tutaj w tym syfie. Megadeth zdecydowanie pokazał większą klasę na przestrzeni całej kariery niż Metallica ;] metal up your ass bro ;)
A potem powie taki jeden z drugim, ze takie teksty to w HipHopie. Dowod na ambitna tworczosc waszych idoli haha
Następny mądry inaczej, który będzie wyśmiewał coś, o czym nie ma zielonego pojęcia. Za chwile zaczniesz wyzywać tu wszystkich od brudasów. Posłuchaj tekstów z utworów, które przytoczyłem to wtedy może zrozumiesz o co chodzi. Ten kawałek to cover (jak nie wiesz co to znaczy to zapytaj ciocię Wikipedię). A jeśli chodzi o Hip Hop to może zaprzeczysz? Też mógłbym się upierać, że teksty HH to gówno, ale wiem, że w wielu przypadkach tak nie jest. Chociaż zdarzają się nawet głupsze od tego co jest w tym democie. A jeśli ty po przeczytaniu jednego tekstu już masz wyrobione zdanie to gratuluję inteligencji.
Megadeth też jest niczego sobie : )
Skoro Metallica wykonuje ten kawałek to znaczy ze raczej podpisuje sie pod tym tekstem, i bynajmniej nie jest on zły tylko w dosadny sposob mowi robie rozne rzeczy i nic was to nie powinno obchodzic. Ja sie pod tym podpisuje i uwazam ze w zaden sposob nie ujmuje to metallice
Zależy czego oczekujesz od muzyki. Ja gdy potrzebuję dobrej muzyki słucham Deep Purple, a ze względu na teksty Pink Floyd. Metallica to komercja.
smugglersun ty mnie z tego grona zdemotywowałeś najbardziej. Po co bowiem pisac o tolerancji,akceptacji itp. Pozniej ochrzaniłeś kogoś za myslenie sterotypami. O ludzie! I uwaga tu sprzecznośc i twoja hipokryzja : w co drugim zdaniu jedziesz na kulturę hh i nazywasz słuchających rapu wandalami,odrazu skojarzyłeś ich z pseudokibicami itd. No to wybacz chłopie zdecydowałbyś się,bo jakżesz można pouczac kogoś i wytykac mu błędy samemu popełniając te same? Och...
Po co gnoic kogoś za to,że ma odmienny gust muzyczny? Mam nazwac kogoś mało inteligentnym kretynem, bo słucha techno ?Przecież może byc Einsteinem, ale to poprostu lubi. Ktoś kto słucha cięższych kawałków i ubiera np. na czarno jest brudasem? Może się przecież myc częsciej niż ty. Osoba słuchająca pop`u jest pusta? Może byc mniej płytka niż twój sąsiad z naprzeciwka? Słuchający rapu to wandale i psychole? Nie każdy bije się kijami bejsbolowymi i wozi z ziomkami tuningowanym maluchem.
Na cholerne biedroneczki trochę akceptacji i zrozumienia. Każdy jest inny,gdybyśmy wszyscy byli tacy sami byłoby nudno.
Ty idioto! Nie znasz ich całej twórczości i srasz takimi demotywatorami. Jak byś chociaż przetłumaczył to i zrozumiał sens. Cały szit na "GÓWNOM!"
a słyszałeś Metallice w komercyjnym radiu?
Oczywiście:-) Gdybym nie słyszał to bym nie pisał. Wiem że dla wielu osób Metallica jest początkiem przygody z lepszą muzyką, ale uwierz mi, są bardziej ambitne zespoły. Wierzę, że kiedyś się o tym przekonasz
Intencje - dobre, przykład utworu - bardzo kiepski... Widać, że nie poświęciłeś ani chwili aby zrozumieć tekst tego utworu.
Generalnie jeżeli czegoś się słucha to wypada znać teksty. Jeśli ktoś ma inne podejście to jego problem.
A do tego jak ktoś wspomniał teksty trzeba nie tylko poznać ale i zrozumieć. Tak samo jak symbolikę. Po prostu niektórzy są za płytcy na muzykę, której słuchają i tyle.
jedna piosenka w radiu to jeszcze nie komercja
dokladnie so fuckin what :) -
Czy Metallica, nie licząc 2 czy 3 piosenek śpiewa o czymś ważnym? Czy bawi się muzyką jak Gary Moore? Tak więc jaki jest cel ich twórczości? OK, w niektórych piosenkach można doszukać się metafor i alegorii, ale jak dla mnie są one zbyt płytkie.
Czekałem na to :D Minusowanie jest oznaką końca argumentów. Teraz mogę spokojnie iść spać:-)
Nie słucham Rocka, ale myślałem, że Ich stać na coś więcej, brzmi jak test Firmy...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2010 o 23:46
1 to jest cover 2 co tępy drech słuchający tekstów o j.....u może wiedzieć o metallice
Ktoś tu nie zrozumiał tekstu, a raczej jego przesłania;d
Nie sztuką jest przeczytać jakiś utwór, ale go zrozumieć. Ten tekst to satyra i prowokacja,jak wiele innych.
Btw: Od kiedy Metallica to punk rock? Poj..ebało was? To thrash metal O.o A jeżeli twierdzicie że punk jest bez przekazu: zapraszam do zapoznania się z dezerterem.
to jest cover przeciez.
ORYGINAŁ WYKONUJE - The Anti Nowhere League
@justynkammm najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem, dowiedz się co to jest prowokacja i ironia, a dopiero później pier.dol smuty.
czasem warto nauczyć się języka, zanim zrobi się z siebie durnia na Demotach. To NIE jest tekst tej piosenki. Amen
I co z tego, ty nudny pierdoło?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2010 o 0:47
Anti-Nowhere league, a nie Metallica. To tylko cover.
demot:A wszyscy mamy pretensje:że nie puszczają Metalliki w radiu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2010 o 10:17
juz lepiej by pasowało Cigaro - SOAD a nie cover jakiegos innego zespołu dajesz i teraz jakies
buraki będą mysles ze wszystkie utwory metallici maja podobny tekst chociaz w przypadku SOAD tez mowi
zupełnie o czym innym niż sie wydaje
Polecam "zagłębienie się" w "Sir Psycho Sexy" Red Hotów.
Mam na półce Garage Inc. w sumie to Metallica gra fajne covery. Tekst wymiata.
Muzyka dla sierściuchów.
tak to jest jak idiota dodaje demotywatory, moze tekst jest nafaszerowany wulgaryzmami ale tu nie o to chodzi, pierw moze zastanowisz sie nad jego sensem, jak ktos jest imbecylem i na polskim nie uwazal to potem nie umie niczego zinterpretowac ;C
Ani plus ani minus. Trzeba było dać np dwa kawałki metalliki, jeden z ,,dobrym" tekstem a drugi z rodzaju tego z demota :P Dawno Metalliki nie słuchałem ale na pewno coś by się znalazło, zresztą, nawet w utworze pozornie bez przekazu, można się go doszukać.
Ciekawe... Słucham Mety od 13 lat, wiem o czym śpiewają i mi to nie przeszkadza... I nie podaję jej jako autora utworu, którego nie napisali...
I nie wyzywam innych za to jakiej słuchają muzyki (taka mała odpowiedź dla Dziksk)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2010 o 13:00
ja to dawno wiedzialam, i nigdy nie podobala mi sie ta piosenka.. zreszta dziecko drogie.. to nie jest ich pisoenka, tylko cover.. a wiadomo, dobre metalowe zespoly musza miec cos z glwa ^^ zawsze tak bylo
teksty? to te artykulowane dzwieki nie sa losowe, byle tylko brzmialo?:) dla mnie wokal to nieobowiazkowy
dodatek do zespolu, wiec nie mam takich problemow, liczy sie muzyka...
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2010 o 13:44
ha ha ha to jet cover jakiegoś mało znanego zespołu brytyjskiego
Mało znanego...? Raczysz sobie jaja robić czy ty tak serio?
To ja mam cos dla technomaniaków:
http://www.youtube.com/watch?v=tOigNbXZm8Y
Głęboki tekst z przesłaniem.
Bo to po angielsku wszystko brzmi tak pięknie, ....arystokratycznie, ....niezrozumiale...
teraz to nie są zespoły tylko cymbały którzy są na JP100%. Szkoda mi takich ludzi gdzie co drugie słowo śpiewają (a raczej ględzą lub nawet ryczą) wulgaryzmy. Nie cierpie takich zespiołów
justynkammm - najbardziej wkurzające są twoje komentarzyki. Tak to cover, jak pisałem wczesniej, a ty odpowiadasz "i co z tego? ale nagrali". To ja cie spytam, i co z tego? Liczy się przesłanie utworu, a tekst jest swoistym wyznaniem jednej rzeczy, politycznej, że tak powiem (ANL byli z Brytani, więc wszystko jasne). Jeździsz "metali" (fajne słowo), że uważają metal za jedyną prawdziwą muzyke. Trudno, ich sprawa, ale ty raczej robisz porządnie. W Polsce dobry hh nie jest puszczany w radiu, w tv, jest jakiś dobry, ambitny, i to nie wina żadnego "metala" że go nie zna, wina ludzi inych. Tak samo z techno. Nie uważam tego za beznadziejną muzykę. Uważam, że to też dobre jest, ale nie to co puszczająw radiu, tv i na portalach w necie. To nie jest prawdziwe techno, tylko komercyjne gówno. I tak zostane przy Metallice i tak, ale szanuje to, co nie komercyjne i dobre. Przypominam, że niegdyś Hetfield został wybranym jednym z najlepszych w Amerycje twórców tekstów utworów.
PannaPorządna czy jakoś tak. Zastanów się co napisałas do mnie, a co ja napisałem. Nie chce odopwiadać na razie na Twojego posta ale nie zauważyłas konkretnej rzeczy, dzieki ktorej moglas oszczędzić pojeżdzanie mnie w tamtym "komciu";)
Podsumowywując wszystkie wasze komentarze, ten demot jest tak denny, że ja pierd0l3.
justynkammm biedna dziewczynko, nie spinaj sie juz. Masz kilkanascie lat i musisz dogadać tak, żeby wyszło na to, że Ty masz racje. Nie uda ci sie niestety;)
1) to jest cover.
2) radzę SŁUCHĆ metallici a potem zamieszczać TAKIE domoty.
3) Chyba lepiejżeby zamieszczać teksty Lady Gagi, albo RUhanny.
Sorry, ale z metallicą mi tu nie wyjeżdżaj.
Czemu większość osób co słucha metalówy wymienia Nothing else matters jako jeden z lepszych kawałków? Przecież jest to hymn kindermetali i ogólnie szmira. ;/
Wy tępaki to przeciez jest cover(zespoł gra piosenkę innego zespołu) Metallica by czegoś takiego nie wymyśliła, popatrzcie sobie tępaki na oryginalne teksty jak np Master of Puppets...
KrAuZxD dziecko przestan, nie wyzywaj nikogo bo sam wychodzisz na takiego. Powiedz mi o czym jest MoP i dlaczego Het go napisał jak takiś mądry? Nie, nie znajdziesz tego na overkill.pl ani innej stronie.
Jak byś słuchał Mety to byś wiedział ze to nie ich piosenka to wiec nie wtrącaj się co inni słuchają.
(popieram drone)