wezmie prosta, ale godna zeby ona sie nie puszczala a on bedzie zostawal w pracy 'po godzinach' i bedzie sie .... z tymi nie prostymi i nie godnymi.. ;/
wcale nie jest o nie trudniej, takich dziewczyn po prostu się nie zauważa, zamiast zainteresować się dziewczyną z zasadami każdy leci za tą, która nim gardzi, wiem to niestety z własnego doświadczenia
Niestety mniej osób spojrzy na cichą, uśmiechniętą dziewczynę, nawet nie brzydką, ale nie wyróżniającą się w tłumie, przy lasce z nogami do nieba, make-upem i wyeksponowanym biustem.
Tak samo patrząc na chłopaków. ;/. [+]
@muchacha: "A gdzie ci
fajni, troskliwi, PRAWDZIWI mężczyźni, którzy nie boją się czasem być romantyczni, nie
wstydzą się własnych wad, ani tego że zdarzy im się uronić łzę."
o porządnego faceta TEŻ JEST NIEZWYKLE CIĘŻKO. Większość kobiet również szuka tych "godnych". Faceci rozglądajcie się uważniej, jest mnóstwo naprawdę szanujących się kobiet
Jest, ale ciężko stwierdzic czy jest 'godna', czy nie po pierwszej rozmowie/spotkaniu. A chlopak jak porzadny, czesto tez jest skromny, no i tak jak np. ja boi sie zagadac do dziewczyny. No, ale to ja mam chyba tylko takie problemy, straszna adreanalina, im lepiej chce wypasc tym bardziej jezyk sie placze. : p
a propos tego prostego prosty to określenie też szarego zwykłego przeciętnego człowieka może i ma w sobie to coś sugerującego o głupocie ale myślę, że większość rozumie,że nie taki był zamysł pozdrawiam :)
Ja powiem tak: "Prosta" na dzień dobry skojarzyło mi się z osobą nieskomplikowaną, przeciętną intelektualnie, tak jak zresztą mówi się na co dzień o takich ludziach. I generalnie to określenie skojarzyło mi się tylko i wyłącznie z dziewczyną na zdjęciu po lewej. Określenie "prosta" miało być w tym demotywatorze rozumiane jako "skromna", co moim zdaniem jest podejściem błędnym. "Prosty" w pierwszej linii jest zawsze pejoratywnym skojarzeniem.
Prawda, o porządnego mężczyznę coraz ciężej, ale również o porządną kobietę. Teraz małolaty puszczają się na prawo i lewo i wyrastają na kogo wyrastają, niestety takie jest nasze pokolenie. Oczywiście, że nie wszystkie kobiety są takie. Ode mnie +
To chyba oczywiste, że raczej mało kto ożeni się z dziewczyną, z którą można pogadać co najwyżej o kolorach tipsów. Z taką to się można na imprezie pobawić. A żyć to z kobietą, która będzie fajna do życia... + za demot oczywiście :)
a za żonę weźmie tą ktorą pokocha:P
taaa tylu pisze że takich brakuje itp..a takie szare myszki wiecznie są same, wiecznie zakompleksione.. więc chyba coś nie halo
Szkoda, że ludzie patrzą na życie tak schematycznie. Znam wiele osób kobiet czy mężczyzn którzy wyglądają jak szare myszki ale są na tyle wartościowi , że nie potrzeba im dodatkowych tapet czy innych "gadżecików" żeby być świetnymi partnerami dla siebie... i zapewniam , że nie dałoby się z nimi nudzić
Heh, takie puste są na impreze lub na jedną noc mówicie; tylko weźcie pod uwagę to, że żadna szanująca się kobieta nie weźmie sobie faceta który z takimi pustymi przebywa:) Działa w 2 strony, ale demot wielki +
Godną bycia posłuszną służebnicą pana i władcy i prostą, aby do końca życia była mu wdzięczna za tą łaskę? :D I nie musicie mi pisać, że ze mną żaden nigdy się nie ożeni, ja to wiem odkąd dowiedziałam się o istnieniu czegoś takiego jak małżeństwo ;)
kamyczku, dobrze gadasz ;) ja też często tworzę demoty tak jakby "przeciw sobie"
ale na prawdę, czasami dziewczyny są skromne, proste a mają dużo do zaoferowania ;p nie muszą być wcale cycatymi pięknościami i mieć sieczkę w głowie ( bez obrazy dla nikogo ) ale to właśnie chłopaków myli..
Pokrzepiające. :) Tak, zdecydowanie trzeba to powtarzać, bo w tym zwariowanym świecie, z takim towarzystwem coraz łatwiej się zapomnieć, coraz łatwiej zapomnieć o tym, co jest naprawdę ważne i czego naprawdę się chcę... Bo plastików wśród kobiet jest tak dużo (albo tak bardzo się wyróżniają), jak i wielu jest pustych mężczyzn. To miło wiedzieć, co mężczyźni myślą naprawdę, i że jest to właśnie taka myśl... Jednak musicie mieć świadomość, że ten, który najpierw korzysta z takich jak ta po lewej, a dopiero potem wpada na genialny pomysł, że może sobie żonę znajdzie, też może mieć problemy ze znalezieniem tej właściwej. ; ) I my dzielimy się na takie, które chętnie by zaliczały sobie fajnych facetów oraz takie, dla których facet jest piękny, jeśli jest bogaty duchowo... i wierny. Wierność, o tak... coś, co chyba najbardziej cenię w życiu.
Nigdy nie będę prosta, ba, nigdy bym do tego nawet nie chciała dążyć, tak samo jak nie dążyłabym do małżeństwa za wszelką cenę. Niezależnie od tego, co się rozumie przez to słowo - czy to ogólnie 'nieintelektualizującą', czy 'skromną' lub 'ułożoną'. Jestem gdzieś pomiędzy tymi dwoma obrazkami, czasem bliżej pierwszego, czasem drugiego, i bardzo mi z tym dobrze. Być może mój przyszły mąż spotka mnie, gdy będę wyglądała wyzywająco, być może w bibliotece z książką, kto wie. Ale jeśli da się zwieść pozorom co do mojej osoby i nawet nie podejdzie, to bardzo dobrze. Lepiej być samemu niż z kimś oceniającym innych jako płytkich, a niedostrzegających własnej płytkości w relacjach.
to wszystko na democie, to symbole... przecież to jasne, że nie każda dziewczyna, która się
maluje, jest pusta. Ale niestety faktem jest, że nasze polskie puste nastolatki, te, którym tylko
piwo, dyskoteka i sex w głowie, to zakładają z ubran jak najmniej, a z kosmetyków jak
najwięcej... Zaś co do spotkań - to nie jest kwestia pozorów. Jeśli kochasz snowboard i widać
cię na stokach, to dużo większe podobieństwo, że facet kochajacy snowboard się tobą
zainteresuje... bo to was będzie łączyć, zaintrygujesz go tym, że jesteś dziewczyną na desce
i on zechce cię poznać. To nie jest ocenianie po pozorach, ale intrygowanie innych swoją osobą.
Jeśli ktoś szuka przeobojowej dziewczyny uwielbiającej muzykę techno, to nie będzie jej szukał
wśród cichutkich dziewczyn czytających sobie książki przy muzyce klasycznej, prawda? ;] fakt, i
taka dziewczyna może się okazać wspaniałą partnerką dla niego, z tym że jeśli o taką
chodzi... nie ma bodźca, który pozwoliłby się im poznać.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 2 March 2010 2010 16:26
Może i prawda, jednak u mnie jest odwrotnie, w moim otoczeniu trudno o chłopaka nie oglądającego się za dziewczynami pokroju plastik, które się zabawią i zostawią go. Ja jestem raczej stała w uczuciach i do mnie nawet się nie zbliżają, a niech tylko przyjdą jak będą chcieli się związać na poważnie i ustabilizować. Kopne ich w dupe.
PS. Mam 20 lat, 4 zawody milosne w tym każdy pobawił się i olał mnie.
To trochę niepokojące, że aż z 4. osób żadna Cię nie doceniła. W takiej sytuacji zaczęłabym się zastanawiać, czy to ze mną jest coś nie tak, bo to dziwne, żeby aż z 4. facetami nie wyszło. Może oni Twoją stałość w uczuciach postrzegają jako parcie na poważny związek z deklaracjami i kobiercem, a to działa odstraszająco, także na mnie - kobietę. A poza tym, masz tylko 20 lat. To bardzo, bardzo, bardzo mało, trochę za mało, żeby traktować ciągle nastoletnie miłości jako porażki uczuciowe - wiem, bo sama mam tyle lat.
Co z tego, że kobieta będzie piękna ale pusta i wypacykowana skoro nawet obiadu nie ugotuje bo:
1.Nie będzie umiała (przecież czas poświęca na wygląd a nie na naukę w kuchni
2.Szkoda jej będzie nowego manicure'u
Dla mnie to nie jest kobieta tylko chodzący manekin
Piszecie, że trudno o skromną, godną dziewczynę. Wcale nie. Znam wiele kobiet, które są godne i żadna z nich nie leci na kasę. Bardziej mam jednak wątpliwości jak znaleźć godnego faceta? Który z Was nie myśli tylko o jednym? Hmm... ? Nie czepiaj się pociągu tramwaju.
A dlaczego szare myszki kojarzą ci się z osobami które nie miały nikogo wcześniej? i tu właśnie jest ten pies pogrzebany :) Lalunie myślą , że jak laluniami są to wszyscy na nie lecą a to wcale tak nie jest :) Faceci owszem lecą ale żeby przelecieć a nie związać się na stałe. A wartościowe kobiety z którymi się będą wiązać w przyszłości będą szanować. I nie mówmy że szare myszki będą zdradzać. Miłość to skomplikowana sprawa. Jak się kocha i jak ktoś cię pociąga to nie myślisz o zdradzie. Ale każdy ma inny system wartości
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 3 March 2010 2010 8:06
tunia09 - nie musisz szukać daleko, po prostu spójrz w lustro. Demotywatory to nie jest miejsce, by się chwalić, że jest się nimfomanką... poszukaj może na portalach typu "szukam suczki", tam sobie pewnie "zjednasz" wiecej osób.
CzłowiekFretka - czym się różni kurewstwo od pieprzenia się z kim popadnie? Mówię o tym potocznym kurewstwie, a nie prostytucji, gdzie dostaje się za to kasę i taka jest różnica... Czym to się różni? Bo nie kumam twojej wiadomości.
Seks z kobietą, której się nie zna, a spotkało się na dyskotece... tak dla samego seksu. "bo ma fajne cycki i dobrze rucha" a seks z kobietą, której się nie zna, a spotkało się gdzieś na wakacje... tak dla samego seksu, "bo ma fajne cycki i dobrze rucha". Nie widzę różnicy. I mam tylko nadzieję, że mojemu facetowi nigdy nie przyjdzie do głowy w tak prymitywny sposób zaspokajać swoich potrzeb... bo "ona jest ładna i dobrze się kocha, to możnaby z nią spróbować... ale tak bez zobowiązań, bo po co mi problem?".
ja będę szukał pięknej i godnej bo to takie samo prawdopodobieństwo jak z brzydką. Możecie mnie minusować ale to jest wymyślone przez brzydkie laski które się nie mogą z tym pogodzić i kolesi co takich nie mogą zdobyć wiec wasz problem. Są wartościowe i piękne kobiety pozdro dla was ;* i ludzi co myślą podobnie ze mną ;)
Mężczyznom podobają się piękne kobiety, te z telewizji, gazet.
Ale z wiekiem rozumieją, że i to wokół siebie trzeba docenić. Prosta, naturalna ale i wyjątkowa na wszelkie sposoby. I to jest piękne , gdy facet ma kobietę i nie ogląda się za mini na ulicy :)
prawda :D
owszem ImTiger94 są piękne i godne, ale powiedzmy sobie szczerze ile procentowo? (choć sam znam kilka naprawdę pięknych o złotym charakterze) wydaje mi się że próbujesz dojrzeć jak najwięcej pięknego charakteru w pięknych kobietach, bo nie wyobrażasz sobie być z brzydszą, czyż nie mam racji? (z resztą piękna kobieta w przyszłym stałym związku ma większą potrzebę adoracji i stwarza większe prawdopodobieństwo zdrady)
korci mnie na dłuższy wywód na ten temat, ale oszczędzę wam tego ;p
ale co to właściwie znaczy "piękna kobieta"? Ta, która ma duże, pełne usta? Od kolegi usłyszałam "i dobrze, że masz małe, ja nie lubię dużych, denerwują mnie". Ta, która ma wielkie, błękitne oczy? Są tacy, którzy nazwaliby je wytrzeszczami... są tacy, którzy wolą brąz, czy zieleń. Ta o wielkich piersiach? Od wielu słyszałam, że wielkie są obrzydliwe. Ta o małych piersiach? Od wielu słyszalam, że deski ich nie interesują. Ta z długimi nogami? Od wielu słyszałam, że to brzydkie tyczki... ta z małymi? Od wielu słyszałam, że to takie śmieszne karły... Przecież piękno jest względne. Ktoś daną kobietę nazwie boginią, a ktoś inny stwierdzi, że ona jest chyba jakaś niedorobiona...
Tja, tyle mądrych słów poszło w komentarzach... sporo poplusowałam..., a i tak większość ożeni się z jakąś zołzą, bo "prosta" i "godna" (lol) by się Wam po czasie znudziła. No ale obym się myliła...
ile Wy macie lat,że tak mówicie,jakbyście się na życiu znali? ;o Nigdy niewiadomo,co życie przyniesie...
Tak,jasne,uwierzę...tylu facetów mówi,że woli takie normalne laski,z czymś w głowie,które są porządne niż jakieś plastiki-ale to one właśnie szybciej im dadzą du*py,a facetom to pasi ;] a normalnych dziewczyn zaczną szukać,jak zmądrzeją i zrozumieją,że w życiu się nie liczy tylko seks ;))
StokroTka16 wyjdziesz za mnie? xD. Fakt zmądrzejemy ale nie zrozumiemy ze w życiu nie liczy się tylko seks ;D. Bo seks jest zajebiście ważny jakby nie patrzeć ;]
..tak, zgadzam się z demotem, o ile nie zaciąży z tą "nieprostą" i "niegodną" ;]... a o to teraz łatwo, i droga do ołtarza także..widzę po 'koleżankach'..
hahaha :D no mozna sie posmiac :D lubie gdy oceniacie cos po wygladzie... Wy wszyscy jestescie wyksztalceni i inteligentni do tego jakze piękni :D ummmm cudowny kraj :) kazdy "prawdziwy" mezczyzna ma "prawdziwa" kobiete :D
Dajcie spkoj... dlaczego ktos w ogole mowi za wszytskich to po pierwsze.. a po drugie wydaje mi sie ze uzytkownicy demotow plci meskiej maja bardzo nudne zycie...
o, autorzy demotów uczą kobiety,jak mają żyć, by były 'dobrym materiałem na zacną żonę'.
ilw wy macie lat,chłopcy? extra siłtaśna dziewczyna was nie chciała, więc szukacie tym 'mądrych,dobrych, gospodarnych dziewczyn'? och i koniecznie żeby była SZANUJĄCĄ SIĘ= DZIECICĄ. dziewczyny też chcą czegoś od życia, a nie tylko zabiedzonych misiów-pysiów !
"Prostą"? Chyba niezbyt trafnie dobrane określenie. Wydaje mi się, że to właśnie dziewczyna po lewej może uchodzić za "prostą"... A tę drugą można nazwać np. "skromną".
Jaka prosta!!!??? Prosta to taka co połknęła kij od szczotki czy z paraliżem mięśni. Kto wymyśla takie określenia czy ty choć przez ułamek sekundy pomyślałeś zanim to napisałeś? Kamyk Ci w oko!
Tak! Jesteście madrzy inteligentni, zajebiści i szukacie prostej dobrej dziewczyny, której nie będziecie zdradzać. To tylko przypadek, że przechwalacie się kto więcej lasek przeleciał, w ogóle przeciesz seks Was nie interesuje, szukacie kucharki i sprzątaczki, na dziwki zawsze można poprostu wyjść z domu! Obłuda aż się rzygać chce!
Prosty oznacza nieskomplikowany. Czyli: cos jest nie tak, to sie o tym mowi i wyjasnia; cos zadowala-chwali sie za to; ktos chodzi struty, to sie pyta ocb i pomaga itd.
Od tej strony prostota nie oznacza nic zlego, a wg mnie to cecha ktora zanika obecnie, a ktora cenie bardzo.
Proste podejscie do wielu codziennych spraw nie implikuje wprost ubogiej osobowosci.
"Mężczyzna: za żonę weźmie prostą, ale godną" - prostą to chyba we Flatlandii... Który facet szuka takiej żony? Prostą, skromną, roześmianą... Tak się tylko deklarują (-)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 3 March 2010 2010 0:54
fioodi- studiuję prawo, mam wysoką średnią (za wiedzę!) i nie wmówisz mi, że nie jestem "laską".
to, że kobieta jest mądra nie oznacza, że nie może być ładna.
Dokładnie. W tygodniu wybitne studentki, w weekend królowe dyskotek. Jest bardzo wiele mądrych dziewczyn, a w Polsce mają jeszcze to szczęście dodatkowo urodzić się ładnymi, więc bycie 'laską' nie stanowi problemu.
mirabella22 - zgadzam sie z Tobą. To KOBIETY nie chcą mężczyzn, którzy zadają się z pustymi lalami. Które gdyby nie tona makijażu, solara i farbowane włosy nie były wcale piękne. Piękne jest to co naturalne. Te "godne i proste" wiedzą o tym, znają własną wartość i nie bedą z siebie robić przebierańców, bo same są piękne. Nie dążą do wyglądu dody.
Przy tylu komentarzach pozostaje mi tylko życzyć wszystkim, żeby znaleźli tą jedyną/tego jedynego, potrafili go dostrzec w tłumie i docenić jego wartość, ale też pamiętajcie, że jeżeli chcecie mieć prawdziwą księżniczkę, to musicie byc księciami, co działa także w drugą stronę. Zacznijcie wymagać od siebie, a reszta przyjdzie sama. Wiem to z własnego doświadczenia :)
Moim zdaniem kobieta prosta może być piękniejsza od tzw. plastiku ponieważ jej piękno jest naturalne a tej drugiej można okazać ze pod meca-up'em jest brzydka jak but ;p
@Bezimienna1925 i @Loona
To macie, ku*wa, pecha :D
i baj de łej, niech zgadnie, ta nienawisc do facetow bierze sie z tego ze to wy jestescie tymi z ktorymi koles zostaje po godzinach? :D pozdro ;*
szacun
Odpowiedzri-spekt.
Wole przeżyć przygodę niż się zanudzić ;] Owszem godną , ale inspirującą ;]
To ta sama laska, tyle, że z prawej w szacie zimowej:)(+)
wezmie prosta, ale godna zeby ona sie nie puszczala a on bedzie zostawal w pracy 'po godzinach' i bedzie sie .... z tymi nie prostymi i nie godnymi.. ;/
Dokładnie. Godna do garów i dzieci a zdradzać będzie z tymi nie godnymi. Kur*a jak ja nienawidzę mężczyzn
za żone weżmie ale za to przeleci 30 innych nie prostych i nie godnych
OdpowiedzTu już wchodzimy na zupełnie inny temat :)
właśnie!
No niestety, natura nas tak stworzyla ze to facet jest "zdobywca".
szkoda ze o taka coraz trudniej!!
OdpowiedzZ ust mi to wyjąłeś!
widocznie źle szukasz.
fucktyczniee Z pustego i salonom nie naleje...
No taaaak, bo przecież wszystkie kobiety to szmaty ;p, siur. Siedź na demotach więcej to na pewno te statystyki się zmienią ;x.
wcale nie jest o nie trudniej, takich dziewczyn po prostu się nie zauważa, zamiast zainteresować się dziewczyną z zasadami każdy leci za tą, która nim gardzi, wiem to niestety z własnego doświadczenia
Niestety mniej osób spojrzy na cichą, uśmiechniętą dziewczynę, nawet nie brzydką, ale nie wyróżniającą się w tłumie, przy lasce z nogami do nieba, make-upem i wyeksponowanym biustem.
Tak samo patrząc na chłopaków. ;/. [+]
@muchacha: "A gdzie ci
fajni, troskliwi, PRAWDZIWI mężczyźni, którzy nie boją się czasem być romantyczni, nie
wstydzą się własnych wad, ani tego że zdarzy im się uronić łzę."
Jak to gdzie... zajęci już :)
Dobrze :)
OdpowiedzChoć nie każda piękna kobieta musi być pusta...
prosta nie znaczy pusta :)
zazwyczaj są plastikowe... i puste ;]
dobry demot :)
OdpowiedzKobieta prosta idealna: Pije mleko, doi krowy, slucha Chopina;)
OdpowiedzKMN ; ]
demot:prawdziwy mężczyzna:nigdy nie da się usidlić
Odpowiedzo porządnego faceta TEŻ JEST NIEZWYKLE CIĘŻKO. Większość kobiet również szuka tych "godnych". Faceci rozglądajcie się uważniej, jest mnóstwo naprawdę szanujących się kobiet
Odpowiedzdokładnie, zgadzam się z Tobą w 100 % :) Porządnego faceta trzeba teraz dłuuuuuugo szukać...
Jest, ale ciężko stwierdzic czy jest 'godna', czy nie po pierwszej rozmowie/spotkaniu. A chlopak jak porzadny, czesto tez jest skromny, no i tak jak np. ja boi sie zagadac do dziewczyny. No, ale to ja mam chyba tylko takie problemy, straszna adreanalina, im lepiej chce wypasc tym bardziej jezyk sie placze. : p
Taka prawda ;)
Odpowiedzpopieram akinimod, co do słowa ;) ja chyba też się zacznę bardziej rozglądać.. a nuż ominie Cię osoba Twojego życia
OdpowiedzNo to już wiemy skąd tylu starych kawalerów. + oczywiście
Odpowiedza propos tego prostego prosty to określenie też szarego zwykłego przeciętnego człowieka może i ma w sobie to coś sugerującego o głupocie ale myślę, że większość rozumie,że nie taki był zamysł pozdrawiam :)
Odpowiedzfretka kiedy to kamyk jest autorem :P i na pewno wie najlepiej co mial na mysli
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 March 2010 2010 16:13
Fretka, to wyszło prawie jak matura z polskiego, tu odniesienie do Szymborskiej, która sama nie wiedziała co ma na myśli ;D
Ja powiem tak: "Prosta" na dzień dobry skojarzyło mi się z osobą nieskomplikowaną, przeciętną intelektualnie, tak jak zresztą mówi się na co dzień o takich ludziach. I generalnie to określenie skojarzyło mi się tylko i wyłącznie z dziewczyną na zdjęciu po lewej. Określenie "prosta" miało być w tym demotywatorze rozumiane jako "skromna", co moim zdaniem jest podejściem błędnym. "Prosty" w pierwszej linii jest zawsze pejoratywnym skojarzeniem.
Prawda, o porządnego mężczyznę coraz ciężej, ale również o porządną kobietę. Teraz małolaty puszczają się na prawo i lewo i wyrastają na kogo wyrastają, niestety takie jest nasze pokolenie. Oczywiście, że nie wszystkie kobiety są takie. Ode mnie +
OdpowiedzNo tak, jeśli chcemy znaleść sobie kogoś porządnego najlepiej zacząć od siebie, bo będziemy krzywdzić się nawzajem.
to jest prawdziwy demot! Niby kobiety myślą że facet tylko o seksie myśli, ale wybierając kobietę na całe życie będzie się kierował charakterem.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 March 2010 2010 15:49
Odpowiedzale dobry sex musi byc nooo...jakby na to nie patrzyl musi byc!!!
To chyba oczywiste, że raczej mało kto ożeni się z dziewczyną, z którą można pogadać co najwyżej o kolorach tipsów. Z taką to się można na imprezie pobawić. A żyć to z kobietą, która będzie fajna do życia... + za demot oczywiście :)
Odpowiedza za żonę weźmie tą ktorą pokocha:P
Odpowiedztaaa tylu pisze że takich brakuje itp..a takie szare myszki wiecznie są same, wiecznie zakompleksione.. więc chyba coś nie halo
I pewnie dlatego 70% mezczyzn zdradza :]
OdpowiedzA skąd wiesz, że 70% zdradza? Nie mierzmy wszystkich swoją miarą. Kobiety też zdradzają tak samo jak i mężczyźni. Taki świat
kamyk to jakos nie moj swiat:)...
no wiadomo, że kurffy za żonę nie weźmie?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 March 2010 2010 21:52
Odpowiedz..a z panią z obrazka nr 1 będzie nudną i prostą żonę zdradzał- tak faceci ustawiają sobie życie
OdpowiedzSzkoda, że ludzie patrzą na życie tak schematycznie. Znam wiele osób kobiet czy mężczyzn którzy wyglądają jak szare myszki ale są na tyle wartościowi , że nie potrzeba im dodatkowych tapet czy innych "gadżecików" żeby być świetnymi partnerami dla siebie... i zapewniam , że nie dałoby się z nimi nudzić
Heh, takie puste są na impreze lub na jedną noc mówicie; tylko weźcie pod uwagę to, że żadna szanująca się kobieta nie weźmie sobie faceta który z takimi pustymi przebywa:) Działa w 2 strony, ale demot wielki +
Odpowiedztaak, godna i skromna na żonę, a pusta i plastikowa na kochankę ;/
Odpowiedzdokladnie!!!
i kochance sie nalezą prezenty itd...zona juz sie przyzwyczai ze tylko jest...heheheh....tak najwygodniej:)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 March 2010 2010 17:43
Godną bycia posłuszną służebnicą pana i władcy i prostą, aby do końca życia była mu wdzięczna za tą łaskę? :D I nie musicie mi pisać, że ze mną żaden nigdy się nie ożeni, ja to wiem odkąd dowiedziałam się o istnieniu czegoś takiego jak małżeństwo ;)
Odpowiedza czy skomplikowana równa się niegodna?
OdpowiedzCo znaczy skomplikowana? :) prosta również może być skomplikowana...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 March 2010 2010 16:00
kamyczku, dobrze gadasz ;) ja też często tworzę demoty tak jakby "przeciw sobie"
Odpowiedzale na prawdę, czasami dziewczyny są skromne, proste a mają dużo do zaoferowania ;p nie muszą być wcale cycatymi pięknościami i mieć sieczkę w głowie ( bez obrazy dla nikogo ) ale to właśnie chłopaków myli..
Szkoda tylko, że my mężczyźni patrzymy zazwyczaj na wygląd. [+]
OdpowiedzPokrzepiające. :) Tak, zdecydowanie trzeba to powtarzać, bo w tym zwariowanym świecie, z takim towarzystwem coraz łatwiej się zapomnieć, coraz łatwiej zapomnieć o tym, co jest naprawdę ważne i czego naprawdę się chcę... Bo plastików wśród kobiet jest tak dużo (albo tak bardzo się wyróżniają), jak i wielu jest pustych mężczyzn. To miło wiedzieć, co mężczyźni myślą naprawdę, i że jest to właśnie taka myśl... Jednak musicie mieć świadomość, że ten, który najpierw korzysta z takich jak ta po lewej, a dopiero potem wpada na genialny pomysł, że może sobie żonę znajdzie, też może mieć problemy ze znalezieniem tej właściwej. ; ) I my dzielimy się na takie, które chętnie by zaliczały sobie fajnych facetów oraz takie, dla których facet jest piękny, jeśli jest bogaty duchowo... i wierny. Wierność, o tak... coś, co chyba najbardziej cenię w życiu.
OdpowiedzNigdy nie będę prosta, ba, nigdy bym do tego nawet nie chciała dążyć, tak samo jak nie dążyłabym do małżeństwa za wszelką cenę. Niezależnie od tego, co się rozumie przez to słowo - czy to ogólnie 'nieintelektualizującą', czy 'skromną' lub 'ułożoną'. Jestem gdzieś pomiędzy tymi dwoma obrazkami, czasem bliżej pierwszego, czasem drugiego, i bardzo mi z tym dobrze. Być może mój przyszły mąż spotka mnie, gdy będę wyglądała wyzywająco, być może w bibliotece z książką, kto wie. Ale jeśli da się zwieść pozorom co do mojej osoby i nawet nie podejdzie, to bardzo dobrze. Lepiej być samemu niż z kimś oceniającym innych jako płytkich, a niedostrzegających własnej płytkości w relacjach.
Odpowiedzto wszystko na democie, to symbole... przecież to jasne, że nie każda dziewczyna, która się
maluje, jest pusta. Ale niestety faktem jest, że nasze polskie puste nastolatki, te, którym tylko
piwo, dyskoteka i sex w głowie, to zakładają z ubran jak najmniej, a z kosmetyków jak
najwięcej... Zaś co do spotkań - to nie jest kwestia pozorów. Jeśli kochasz snowboard i widać
cię na stokach, to dużo większe podobieństwo, że facet kochajacy snowboard się tobą
zainteresuje... bo to was będzie łączyć, zaintrygujesz go tym, że jesteś dziewczyną na desce
i on zechce cię poznać. To nie jest ocenianie po pozorach, ale intrygowanie innych swoją osobą.
Jeśli ktoś szuka przeobojowej dziewczyny uwielbiającej muzykę techno, to nie będzie jej szukał
wśród cichutkich dziewczyn czytających sobie książki przy muzyce klasycznej, prawda? ;] fakt, i
taka dziewczyna może się okazać wspaniałą partnerką dla niego, z tym że jeśli o taką
chodzi... nie ma bodźca, który pozwoliłby się im poznać.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 March 2010 2010 16:26
w sumie racja. Facet który ogląda się za wytapetowanymi plastikami sam jest ich pokroju.
Odpowiedze tam...kazdy sie prawie obejrzy jak bedzie szla ulicą:).... przynajmniej 98%:)
i nie zaprzeczajcie panowie bo popatrzec lubicie!!!
Może i prawda, jednak u mnie jest odwrotnie, w moim otoczeniu trudno o chłopaka nie oglądającego się za dziewczynami pokroju plastik, które się zabawią i zostawią go. Ja jestem raczej stała w uczuciach i do mnie nawet się nie zbliżają, a niech tylko przyjdą jak będą chcieli się związać na poważnie i ustabilizować. Kopne ich w dupe.
OdpowiedzPS. Mam 20 lat, 4 zawody milosne w tym każdy pobawił się i olał mnie.
Statystycznie jesteśmy podobne...
To trochę niepokojące, że aż z 4. osób żadna Cię nie doceniła. W takiej sytuacji zaczęłabym się zastanawiać, czy to ze mną jest coś nie tak, bo to dziwne, żeby aż z 4. facetami nie wyszło. Może oni Twoją stałość w uczuciach postrzegają jako parcie na poważny związek z deklaracjami i kobiercem, a to działa odstraszająco, także na mnie - kobietę. A poza tym, masz tylko 20 lat. To bardzo, bardzo, bardzo mało, trochę za mało, żeby traktować ciągle nastoletnie miłości jako porażki uczuciowe - wiem, bo sama mam tyle lat.
Co z tego, że kobieta będzie piękna ale pusta i wypacykowana skoro nawet obiadu nie ugotuje bo:
Odpowiedz1.Nie będzie umiała (przecież czas poświęca na wygląd a nie na naukę w kuchni
2.Szkoda jej będzie nowego manicure'u
Dla mnie to nie jest kobieta tylko chodzący manekin
mozna byc piekna wymalowana i z nowym manicure"m stac przy garach!:))
naprawde mozna:)
Piszecie, że trudno o skromną, godną dziewczynę. Wcale nie. Znam wiele kobiet, które są godne i żadna z nich nie leci na kasę. Bardziej mam jednak wątpliwości jak znaleźć godnego faceta? Który z Was nie myśli tylko o jednym? Hmm... ? Nie czepiaj się pociągu tramwaju.
OdpowiedzA dlaczego szare myszki kojarzą ci się z osobami które nie miały nikogo wcześniej? i tu właśnie jest ten pies pogrzebany :) Lalunie myślą , że jak laluniami są to wszyscy na nie lecą a to wcale tak nie jest :) Faceci owszem lecą ale żeby przelecieć a nie związać się na stałe. A wartościowe kobiety z którymi się będą wiązać w przyszłości będą szanować. I nie mówmy że szare myszki będą zdradzać. Miłość to skomplikowana sprawa. Jak się kocha i jak ktoś cię pociąga to nie myślisz o zdradzie. Ale każdy ma inny system wartości
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 March 2010 2010 8:06
tunia09 - nie musisz szukać daleko, po prostu spójrz w lustro. Demotywatory to nie jest miejsce, by się chwalić, że jest się nimfomanką... poszukaj może na portalach typu "szukam suczki", tam sobie pewnie "zjednasz" wiecej osób.
no właśnie, gorzej z godnymi facetami jak mówisz..
OdpowiedzCzłowiekFretka - czym się różni kurewstwo od pieprzenia się z kim popadnie? Mówię o tym potocznym kurewstwie, a nie prostytucji, gdzie dostaje się za to kasę i taka jest różnica... Czym to się różni? Bo nie kumam twojej wiadomości.
Seks z kobietą, której się nie zna, a spotkało się na dyskotece... tak dla samego seksu. "bo ma fajne cycki i dobrze rucha" a seks z kobietą, której się nie zna, a spotkało się gdzieś na wakacje... tak dla samego seksu, "bo ma fajne cycki i dobrze rucha". Nie widzę różnicy. I mam tylko nadzieję, że mojemu facetowi nigdy nie przyjdzie do głowy w tak prymitywny sposób zaspokajać swoich potrzeb... bo "ona jest ładna i dobrze się kocha, to możnaby z nią spróbować... ale tak bez zobowiązań, bo po co mi problem?".
ja będę szukał pięknej i godnej bo to takie samo prawdopodobieństwo jak z brzydką. Możecie mnie minusować ale to jest wymyślone przez brzydkie laski które się nie mogą z tym pogodzić i kolesi co takich nie mogą zdobyć wiec wasz problem. Są wartościowe i piękne kobiety pozdro dla was ;* i ludzi co myślą podobnie ze mną ;)
OdpowiedzMężczyznom podobają się piękne kobiety, te z telewizji, gazet.
OdpowiedzAle z wiekiem rozumieją, że i to wokół siebie trzeba docenić. Prosta, naturalna ale i wyjątkowa na wszelkie sposoby. I to jest piękne , gdy facet ma kobietę i nie ogląda się za mini na ulicy :)
Tylko , że te z tv i gazet są ładne na okładkach i w tv:)
prawda :D
Odpowiedzowszem ImTiger94 są piękne i godne, ale powiedzmy sobie szczerze ile procentowo? (choć sam znam kilka naprawdę pięknych o złotym charakterze) wydaje mi się że próbujesz dojrzeć jak najwięcej pięknego charakteru w pięknych kobietach, bo nie wyobrażasz sobie być z brzydszą, czyż nie mam racji? (z resztą piękna kobieta w przyszłym stałym związku ma większą potrzebę adoracji i stwarza większe prawdopodobieństwo zdrady)
korci mnie na dłuższy wywód na ten temat, ale oszczędzę wam tego ;p
ale co to właściwie znaczy "piękna kobieta"? Ta, która ma duże, pełne usta? Od kolegi usłyszałam "i dobrze, że masz małe, ja nie lubię dużych, denerwują mnie". Ta, która ma wielkie, błękitne oczy? Są tacy, którzy nazwaliby je wytrzeszczami... są tacy, którzy wolą brąz, czy zieleń. Ta o wielkich piersiach? Od wielu słyszałam, że wielkie są obrzydliwe. Ta o małych piersiach? Od wielu słyszalam, że deski ich nie interesują. Ta z długimi nogami? Od wielu słyszałam, że to brzydkie tyczki... ta z małymi? Od wielu słyszałam, że to takie śmieszne karły... Przecież piękno jest względne. Ktoś daną kobietę nazwie boginią, a ktoś inny stwierdzi, że ona jest chyba jakaś niedorobiona...
jeszcze jakby tak było to git...
OdpowiedzTja, tyle mądrych słów poszło w komentarzach... sporo poplusowałam..., a i tak większość ożeni się z jakąś zołzą, bo "prosta" i "godna" (lol) by się Wam po czasie znudziła. No ale obym się myliła...
Odpowiedzto ich problem ;) każdy martwi się o własne szczęście
ile Wy macie lat,że tak mówicie,jakbyście się na życiu znali? ;o Nigdy niewiadomo,co życie przyniesie...
OdpowiedzTak,jasne,uwierzę...tylu facetów mówi,że woli takie normalne laski,z czymś w głowie,które są porządne niż jakieś plastiki-ale to one właśnie szybciej im dadzą du*py,a facetom to pasi ;] a normalnych dziewczyn zaczną szukać,jak zmądrzeją i zrozumieją,że w życiu się nie liczy tylko seks ;))
Facetom pasi, że szybciej im dadzą dupy, ale to wszystko, czego faceci od nich chcą. Także nie wiem, czy to takie fajne.
Ale wymyślacie xDD wątpie żeby chociaż połowa z was miała wybór taki jak ładna,pusta/brzydka,bogate wnętrze ^^
OdpowiedzNiestety, zależy który mężczyzna.
OdpowiedzChciałabym w to wierzyć.
OdpowiedzStokroTka16 wyjdziesz za mnie? xD. Fakt zmądrzejemy ale nie zrozumiemy ze w życiu nie liczy się tylko seks ;D. Bo seks jest zajebiście ważny jakby nie patrzeć ;]
OdpowiedzImTiger94 ale dużo to nie naprawi ;p
Odpowiedz..tak, zgadzam się z demotem, o ile nie zaciąży z tą "nieprostą" i "niegodną" ;]... a o to teraz łatwo, i droga do ołtarza także..widzę po 'koleżankach'..
Odpowiedzhahaha :D no mozna sie posmiac :D lubie gdy oceniacie cos po wygladzie... Wy wszyscy jestescie wyksztalceni i inteligentni do tego jakze piękni :D ummmm cudowny kraj :) kazdy "prawdziwy" mezczyzna ma "prawdziwa" kobiete :D
OdpowiedzDajcie spkoj... dlaczego ktos w ogole mowi za wszytskich to po pierwsze.. a po drugie wydaje mi sie ze uzytkownicy demotow plci meskiej maja bardzo nudne zycie...
Odpowiedzidealne
OdpowiedzJa to powtarzam odkąd w ogóle rozumiem co to jest relacja między kobietą a mężczyzną ;)
OdpowiedzMądre + i poprawne
OdpowiedzCiekawe gdzie takich facetow jeszcze mozna znalezc...
OdpowiedzGodna kobieta to najlepsza kobieta!!!
OdpowiedzO ile tacy faceci jeszcze istnieją.
OdpowiedzCzy autor może mi wyjaśnić co rozumie przez słowo "prostą"?
Odpowiedzbardzo dobre. Plus oczywiśie:)
Odpowiedzo, autorzy demotów uczą kobiety,jak mają żyć, by były 'dobrym materiałem na zacną żonę'.
Odpowiedzilw wy macie lat,chłopcy? extra siłtaśna dziewczyna was nie chciała, więc szukacie tym 'mądrych,dobrych, gospodarnych dziewczyn'? och i koniecznie żeby była SZANUJĄCĄ SIĘ= DZIECICĄ. dziewczyny też chcą czegoś od życia, a nie tylko zabiedzonych misiów-pysiów !
pewnie bo wszystkie ładne dziewczyny to szmaty... (ironia)
OdpowiedzE tam godną i prostą. Chłopaki wolą rzucające się w oczy seksbomby a nie szanujące się i skromne dziewczyny.
OdpowiedzChyba ty
"Prostą"? Chyba niezbyt trafnie dobrane określenie. Wydaje mi się, że to właśnie dziewczyna po lewej może uchodzić za "prostą"... A tę drugą można nazwać np. "skromną".
OdpowiedzObojętne jaka będzie. Ważne aby ją kochać.
OdpowiedzJaka prosta!!!??? Prosta to taka co połknęła kij od szczotki czy z paraliżem mięśni. Kto wymyśla takie określenia czy ty choć przez ułamek sekundy pomyślałeś zanim to napisałeś? Kamyk Ci w oko!
OdpowiedzDokładnie...
Odpowiedzi tak ma byc Panowie! :)
OdpowiedzSzkoda, ze tylko jeden na 100 zgadza się z tym demotem ;p
i tu się zgodzę!! strzał w 10;)
OdpowiedzTak! Jesteście madrzy inteligentni, zajebiści i szukacie prostej dobrej dziewczyny, której nie będziecie zdradzać. To tylko przypadek, że przechwalacie się kto więcej lasek przeleciał, w ogóle przeciesz seks Was nie interesuje, szukacie kucharki i sprzątaczki, na dziwki zawsze można poprostu wyjść z domu! Obłuda aż się rzygać chce!
Odpowiedz"za żonę weźmie" Już palancie nie te czasy! Obudź się! Obleśny demot, kto to dał nagłówną?! Jakiś szowinistyczny frajer!
OdpowiedzHehe.A tutaj sie odezwała feministka. HAHAHAHA.
Dobre.
Co do demota to wielki [+].
Szanujcie się dziewczyny!
OdpowiedzI chłopaki!
I pedobeary.
Prosty oznacza nieskomplikowany. Czyli: cos jest nie tak, to sie o tym mowi i wyjasnia; cos zadowala-chwali sie za to; ktos chodzi struty, to sie pyta ocb i pomaga itd.
OdpowiedzOd tej strony prostota nie oznacza nic zlego, a wg mnie to cecha ktora zanika obecnie, a ktora cenie bardzo.
Proste podejscie do wielu codziennych spraw nie implikuje wprost ubogiej osobowosci.
"Mężczyzna: za żonę weźmie prostą, ale godną" - prostą to chyba we Flatlandii... Który facet szuka takiej żony? Prostą, skromną, roześmianą... Tak się tylko deklarują (-)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 March 2010 2010 0:54
Odpowiedzweźmie prostą? czyli mądre laski nie mają co liczyć na zamążpójście
Odpowiedzfioodi- studiuję prawo, mam wysoką średnią (za wiedzę!) i nie wmówisz mi, że nie jestem "laską".
to, że kobieta jest mądra nie oznacza, że nie może być ładna.
Dokładnie. W tygodniu wybitne studentki, w weekend królowe dyskotek. Jest bardzo wiele mądrych dziewczyn, a w Polsce mają jeszcze to szczęście dodatkowo urodzić się ładnymi, więc bycie 'laską' nie stanowi problemu.
a za dziewczyne ładna,pustą :)
OdpowiedzBycie żoną faceta, który zadawał się z takimi pustymi lalkami, byłoby dla mnie uwłaczające.
OdpowiedzFakt.
GODNE? A traktujecie kobietę jak jakiś przedmiot, który jest GODNY posiadania?
Odpowiedzmirabella22 - zgadzam sie z Tobą. To KOBIETY nie chcą mężczyzn, którzy zadają się z pustymi lalami. Które gdyby nie tona makijażu, solara i farbowane włosy nie były wcale piękne. Piękne jest to co naturalne. Te "godne i proste" wiedzą o tym, znają własną wartość i nie bedą z siebie robić przebierańców, bo same są piękne. Nie dążą do wyglądu dody.
Odpowiedzhehe a zdradzi z głupią sex bombą:D?
OdpowiedzPrzy tylu komentarzach pozostaje mi tylko życzyć wszystkim, żeby znaleźli tą jedyną/tego jedynego, potrafili go dostrzec w tłumie i docenić jego wartość, ale też pamiętajcie, że jeżeli chcecie mieć prawdziwą księżniczkę, to musicie byc księciami, co działa także w drugą stronę. Zacznijcie wymagać od siebie, a reszta przyjdzie sama. Wiem to z własnego doświadczenia :)
Odpowiedzsrutututt majtki z drutu .
OdpowiedzMoim zdaniem kobieta prosta może być piękniejsza od tzw. plastiku ponieważ jej piękno jest naturalne a tej drugiej można okazać ze pod meca-up'em jest brzydka jak but ;p
Odpowiedz@Bezimienna1925 i @Loona
OdpowiedzTo macie, ku*wa, pecha :D
i baj de łej, niech zgadnie, ta nienawisc do facetow bierze sie z tego ze to wy jestescie tymi z ktorymi koles zostaje po godzinach? :D pozdro ;*
Mhm... jasne -.-
Odpowiedz