Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
6474 7056
-

Zobacz także:


Achtung666
+15 / 15

man behind the sun - tak brzmi tytul filmu o tym wlasnie oddziale, po obejrzeniu malo drastycznych jak na ten film scen na ytube, nie moge jesc, nie polecam ogladania calego filmu ...... tylko dla ludzi o mocnych nerwach...

T twarog
+3 / 7

gumiś franco jedna chociaż przy takim democie mógłbyś durnowate reklamy odpuścić...

bloodluna
+1 / 3

Man Behind The Sun to jest bardzo dobry film... choć ciężki, nie dla każdego. polecam.

Max209
-3 / 95

Ale chodzi o genitalia, czy członki jako ręce/nogi/palce?

Odpowiedz
Danze
+2 / 106

A jak myślisz? Wiadomo Ze ręce... Fałszywi jesteście troche. Najpierw oglądacie filmy typu Piła, Hostel, frontiere.. między kolegami opowiadacie - "ale zajebiście mu ten łep odcięli, ale zajebiście mu flaki wypruło", a teraz tutaj pod smutnym demonem zgrywacie altruistów, nagle współczujecie biednym ofiarom wojny...

S Selfoss
+16 / 24

Danze no tak, wszyscy się fascynują Piłą, Hostelem itp. ...

S Stopprzemocy
+52 / 62

Danze musisz zacząć odróżniać fikcję od rzeczywistość.

Melicardos
+19 / 27

Max209 wcale nie zadał głupiego pytania...

T twarog
+7 / 7

@Melicośtam
zgadzam się, z kontekstu zdania wcale nie wynika o co chodziło i sam nie do końca wiem, nie zmienia to faktu że i to i to było by to do granic możliwości okrutne...

S sz4tan
+13 / 13

Danze, a ile masz chlopczyku lat, ze nie czujesz tej "subtelnej" roznicy miedzy fikcja przedstawiana w jakims glupkowatym horrorze, a autentycznymi wydarzeniami?

zmk195
0 / 0

a jak rozumiem u ciebie na miano członka zasługują jedynie genitalia? niestety chodzi o te drugie

U ugluk111
+11 / 19

Ludzie sa naprawde chorzy...:( to odnosnie demota oczywiscie. [+]

Odpowiedz
P PrivateRoger
+5 / 7

Z tego co mi wiadomo o 731, między 36-45 japonia prowadziła eksperymenty biologiczne pod pretekstem badań naukowych w imię medycyny. W rzeczywistości testowano wpływ na organizm różnych trucizn, chorób i wirusow jak wąglik czy tyfus. Jeńców żywcem podpalano, rozrywano, bez znieczulenia przeprowadzano wiwisekcje, otwierano ciało i badano reakcje świadomego organizmu na usuwanie poczszególnych narządów; usuwano np. nogi, genitalia, żuchwę...
Na yutube jest dostępny film dokumentalny o unit 731.

Melicardos
+6 / 10

Nie potrafisz zrozumieć 2 prostych napisanych po polsku zdań?

Grimmq
+42 / 50

Członek to nie tylko penis dzieciaku

Melicardos
-3 / 11

Dokładnie. Nie wiadomo czy chodzi o członki jako kończyny czy jako genitalia.

N naciek
+27 / 31

to jest jeszcze nic w porównaniu z innymi okropieństwami, które tam się działy... (wiem, bo robiłam referat na temat tej Jednostki) +

Odpowiedz
Melicardos
+6 / 8

I nie tylko tam. Naziści robili podobne eksperymenty w swoich obozach. Między innymi w Auschwitz.

T Tracz
-2 / 30

Wiwisekcje na dzieciach.Coś makabrycznego co człowiek jest w stanie zrobić bliźniemu. Gdzie jest BÓG, że do takich rzeczy dopuścił

Odpowiedz
L Labud27
0 / 82

Odpowiedź jest jedna: jego nie ma

S Samus3k
+1 / 57

Gdzie bóg??? Pewne rzeczy musza się wypełnić, Bog nie chciał takiego losu ale przez ludzki grzech dzieją sie własnie takie rzeczy. Myslicie ze gdzieś na świecie teraz nie dokonuje sie nielegalnych badań na ludziach. To jest wiecej niz pewne za takie rzeczy sie teraz dzieja ale dowiemy sie o tym dziesiatki lat pozniej albo sie nie dowiemy.

I iamlittlepea
+10 / 24

Bóg dał człowiekowi wolną wolę (?)

Nayma
+44 / 44

FlameWar religijny uważam za otwarty.

S Samus3k
+2 / 10

Zgadzam się z przedmówcą, dokładnie o to chodzi, i w tym jest sedno sprawy.

R Raconteur
+1 / 15

Ludzie ciągle mówią o istnieniu/nieistnieniu Boga, a całkowicie zapominają o tym, że szatan
też działa, jest, istnieje i wcale nie jest bezczynny. Nawet gdyby Bóg zostawił ludzi sobie
samym, uzyskalibyśmy mniej więcej neutralny moralnie stan. Nie byłoby dobra, bo po co, ale nie
byłoby też zła, bo skąd. Człowiek nie jest zły z natury - posiada oba pierwiastki i poprzez
wolną wolę dokonuje wyboru w stronę dobra lub zła. I o ile Bóg nakłania do dobra, bzdurą
jest, że np. jego 'nieinteresowanie się' nami jest źródłem zła. Źródłem zła jest
zainteresowanie się nami szatana i jego walka o naszą duszę po śmierci.

@Trash: Piszesz co najmniej niejasno. Poza tym kłania się nieznajomość religii katolickiej. Bóg stworzył Anioła i ten Anioł zadecydował, że się jemu przeciwstawi, i sam wybrał w ten sposób odejście od Boga i zostanie szatanem. Bóg nie stworzył go złym. To tak jakby winić twórców prawa, że nieprzestrzegający go są źli przez owych twórców.

@Labud27: Twoja zdolność do współczucia też jest darem Boga, niestety w równym stopniu tak jak kończenie komentarzy emotikoną.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 March 2010 2010 23:37

power223
-1 / 7

Nie rozumiem was ani trochę, nie to żebym miał coś do wierzących, ale jak można wierzyć w taką bujdę jak Bóg?

bazyl9222
+26 / 34

Tylko człowiek, zabija, torturuje, poniża itd. dla przyjemności.. Żadna inna rasa, żadne inne stworzenie tak nie robi!
Czasem się zastanawiam kto dał nam prawo do "rządzenia" tą planetą. :(

Odpowiedz
B Brzuz
+13 / 19

Taa... a mój kot męczył mysz mimo że już ją tak skatował że nie mogła uciekać.. Gdy przestała się ruszać i próbować uciekać dopiero zmiażdżył jej kark swoją szczęką. nie dał sobie jej zabrać więc nic nie mogłem zrobić. Zwierzęta stadne czasem zabijają najsłabszych członków swojego stada.. Tak bardzo się nie różnimy od zwierząt

P punkty
+2 / 4

jeszcze troche i zło przegra. Ewolucja je zniszczy.

B Brzuz
+1 / 1

@nmin właśnie o to chodzi że gdy się zbliżałem do niego to brał mysz w pysk i uciekał w inne miejsce a na otwartej przestrzeni raczej nie wygram z kotem

I irith
+1 / 1

@nmin Masz/miałaś kota? Podejrzewam, że nie, bo kot to takie cwane zwierzątko i łatwo sobie zdobyczy nie da odebrać. Zresztą myszy nie są lepsze, niszczą plantacje i zbiory, gdyby takie kotki myszek nie zabijały to już dawno myszki zabiły by nas. Równowaga w przyrodzie być musi.

P Pakuzo
+8 / 24

Czasem sie ciesze, ze jednak urodzilem sie w XXI wieku, i jak narazie szczesliwie udaje mi sie zyc bez uczestniczenia w takich 'rzeczach'

Odpowiedz
S sakezuki
+23 / 41

Urodziłeś się w XXI wieku, czyli masz mniej niż 10 lat?

P Pakuzo
-1 / 31

Omg, czlowieku nie masz lepszych rzeczy do roboty tylko czepianie sie szczegolow? Domysl sie co mialem na mysli, chyba ze to dla Ciebie za trudne..

D DasReich
+7 / 11

wolałbym żyć choć chwilę w II RP ;)

A na poważnie. Poczytajcie sobie o Masakrze w Nankinie, to troche związane z tematem. Armia Japońska gwałciła tam nawet małe dziewczynki, zabili kilkaset tysięcy ludzi.

P punkty
-5 / 9

Społeczność sie zmienia na lepsze cofnijcie sie do czasó keidy nie bylo praw czlowieka/konstytucji itd (glownie z przyczyn technicznych). Teraz prawo dociera prawie wszędzie, a niebawem bedzie jeszcze lepiej. Technologia zmierza w dobrym kierunku, na korzyść i bezpieczenstwo czlowieka. Naukowcy zmierzają miedzy innymi do tego aby przez narodzinami czlowieka zbadać i jednoznacznie stwierdzić czy dany człowiek bedzie dobry czy też zły - ogólnie kwesia genów. Podobnie z wykrywaczami kłamstwa, za 30-40 lat bedzie można stwierdzić w 100% czy badana osoba mówi prawde czy też nie. Co wiecej za pomocą maszyn bedzie mozna sie podłączyc do ludzkiego muzgu i odbierac (widziec/czytac) jego myśli. Wiec, wiecie, bedzie mozna te cechy wykorzystac w sposób pozytywny.

I Isoroku
+6 / 6

Badanie i selekcja dobrych i złych przed narodzinami... Tja, z pewnościa to znak, że świat zmienia się na lepsze -,-

P punkty
0 / 0

Isoroku, to akurat moze kwestia sporna. ale cala reszta brzmi dobrze.

I Isoroku
+5 / 5

No, czytanie w myślach też jest absurdalne. Tylko te wykrywacze kłamstw mogą się przydać, ale powinny być używane tylko do śledztwa. Jak dla mnie Twój poprzedni post mówi tylko o tym, że władze zyskują kolejne sposoby na kontrolowanie ludzi, mocne ograniczanie wolności i prędzej to doprowadzi do jakiegoś Matrixa. Nie wiem jak Ty, ale ja nie chciałbym żyć w czasach, gdy czytają ci w myślach (może jeszcze kara śmierci za nieodpowiednie myśli?), albo zabiją noworodki, bo im geny nie pasują (geny to chyba są w najmniejszym stopniu odpowiedzialne za człowieka).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 March 2010 2010 8:41

M MrWaciciel
-1 / 1

nie rozumiem o co ci chodzi bo akurat to demotywuje... jak tak można...

Melicardos
0 / 0

@maniecki:
Chodzi Ci o demota czy o dyskusje w komentarzach?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 22:38

P punkty
+2 / 2

Komentarze są WOLNE (wolność słowa) kazdy sobie moze pisac co chce :P Nie opanujesz komentarzy.

Gargoin
+3 / 21

Bóg oddał nam ludziom wolną wolę, to ludzie są sobie winni.

Odpowiedz
Melicardos
+2 / 4

Nauki. Robili te badania żeby wymyślić jak najskuteczniejszą broń biologiczną żeby wygrać wojnę. Tak samo jak każdy inny kraj.

zmk195
+1 / 1

czyli inaczej. Nauka w imię czego? władzy. a co do wcześniejszych komentarzy; nie zgadzam się że idzie ku dobremu bo w XXI w wciąż dzieją się straszne rzeczy ale nie mogę też powiedzieć że jest gorzej... generalnie to okoliczności inne ale efekt ten sam. Może już można wyjść na dużo bezpieczniejsze ulice niż kiedyś oraz możemy wezwać pomoc przez tel. kom. i mamy dobrze rozwiniętą medycynę ale ta właśnie medycyna oprócz milionów uratowanych istnień zabija miliony innych przez np. aborcję, bądź wiedza medyczna pozwala na tworzenie bezbłędnie zabijającej broni biologicznej ;/. Zamiast niebezpiecznych uliczek miast np. w XIX w. mamy masę wypadków samochodowych. Po rozpatrzeniu wszystkich argumentów możemy dojść do wniosku, że wcale nie jest lepiej. my tylko mamy szczęście że należymy do niewielkiego % ludzi na świecie który ma; dom, jedzenie, bezpieczeństwo, wykształcenie i wiele dodatkowych ułatwień.

stash
-2 / 22

a Ty nie masz wacka

AndyLed
+1 / 3

To bylo w Rzeczpospolitej newsweeku i kilku innych gazetach a nie na wikipedii

M MrWaciciel
+3 / 3

jest o tym wiele programów dokumentalnych

P punkty
+2 / 2

MacBull, jak Ci sie zyje na tej planecie nie odróźniając prawdy od fikcji? Chyba nie jest łatwo..

H helterskelter
+8 / 30

Ktoś pytał gdzie był Bóg? Bóg tam był, cierpiał i płakał razem z nimi.

Odpowiedz
C Czester
-5 / 27

Nie ma Boga , wymysł dla słabych psychicznie , żeby przypadkiem się nie załamali, że po śmierci nic nie ma.

L Lepus93
-2 / 24

Boga nie ma. Dowód na istnienie Boga: Jeden to taki, że nie ma dowodu na jego nie istnienie... I gadanie, że Bóg po prostu był. A może po prostu wszystko było? Poza tym jak twoim zdaniem ten twój Bóg traktuje ludzi którzy nigdy nie słyszeli o Bogu? Czy to ich wina? A nawet jeśli ktoś wierzący w innych Bogów usłyszał o tym "prawdziwym" to i tak nie uwierzy. Ty byś uwierzył w jakiegoś innego?

P punkty
0 / 12

Nie rozumiem ateistów. Czy wszechświat się mógł wziąć z niczego? Czy cokolwiek może powstać z niczego? Gdybyście dlużej pomysleli to szybko ogarniecie, że wszystko musi mieć stwórce - wszystko. Ty stwarzasz np. gówno po dobrym obiedzie, a Bóg stworzył nas.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 23:50

C Czester
-2 / 6

Może masz racje , może ktoś lub coś stworzył to wszystko to teraz jak napisales to przyznaje Ci racje :D Ludzie którzy wierzą i odprawiają jakieś modły to kretyni jak sam powiedziałeś gówno po obiadku masz racje jeżeli była jakaś siła która stworzyła to wszystko to my jesteśmy takim gównem po obiedzie i nikogo niczego nie obchodzimy po prostu sobie jestesmy jak się wysrasz to myślisz , że gówno się do Ciebie modli i uważa Cie za swojego boga ?

P Pholat
+1 / 1

Nie da się dowieść istnienia boga, tak jak nie da się go zaprzeczyć. Obie Ateizm i Deizm to wiary, jedna że w boga nie ma, druga że bóg jest. (był o tym kiedyś artykuł w WiŻ'u jeśli kogoś to interesuje)
A moje osobiste zdanie jest takie jak helterskeltera ^^

M mrczerwony
+5 / 7

wyluzuj foRsail, zresztą "naukowców" niemieckich po wojnie zabrało usa więc raczej z tą medycyna naszych zachodnich sąsiadów przesadzasz.

Odpowiedz
S stich69
+8 / 8

Man Behind the Sun - film na ten temat. Bardzo brutalny, gore. do obejrzenia dla "ciekawych". bardzo obrzydliwy. Bardzo

Odpowiedz
carolajna321
0 / 6

po paru minutach padlam;(
przykre ..ze ludzie sa tak znieczuleni..ciekawe czy jak robili te "eksperymenty" czy nie bylo im szkoda tych katowanych..czy nie mieli wyrzutow i czy spali spokojnie:(

S stich69
+12 / 12

Odpowiem Ci tak: jestem w 100% pewien, że spali spokojnie. Jeżeli jesteś uczestnikiem masowego mordu, to do tego przywykasz i stajesz się zwykłym "rzemieślnikiem". Oni nie mieli już żadnych uczuć, bo byli człowieczeństwa pozbawieni.

P punkty
+1 / 1

stich69, masz sporo racji. pewnie raz na jakis czas ktos sie nabierał trzezwego spojrzenia i przestawał uczestniczyc w tej rzezi, ale wiekszość była zaślepiona i traktowała to jako prace.

Kicaj1987
+5 / 13

[*]

Masz 10 lat? Bawi cię to? Mnie osobiście to specjalnie nie rusza. Działy się takie rzeczy, dzieją i będą się działy. Może jestem egoistą, ale coś co nie dotyczy mnie, moich bliskich średnio mnie obchodzi. Ale nie śmieszy mnie to. Tak dla twojej wiadomości : Członki to też ręce i nogi... I to o to chodziło...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 20:38

Taikoubou
-5 / 9

padłem. wiem, nie powinienem ale automatycznie wybuchłem śmiechem jak to przeczytałem.

Melicardos
-1 / 1

Bo z idiotów zazwyczaj się śmieje :)

Melicardos
+1 / 1

Czytaj poprzednie komentarze, już kilka osób o tym napisało...

GalacticArmageddon
0 / 2

To jest okropne... ja sobie nie wyobrażam, to musi być straszne, amputować żywcem odmrożoną kończynę...

Odpowiedz
Melicardos
+2 / 4

Raczej odcinanie odmrożonej kończyny mało boli. Myślę że bardziej boli sam proces jej odmrażania.

batek1256
+13 / 15

Aż ciężko uwierzyć że takie potwory stąpają po ziemi

Odpowiedz
Sznip
+6 / 6

"Odcinali ręce i nogi, a następnie przyszywali je z drugiej strony ciała, sprawdzając, czy się zrosną. "

japierdo'le.

Odpowiedz
Melicardos
0 / 0

Skąd wziąłeś ten cytat?

S szynkuSs
+4 / 4

@tentyprah widać, że ty jeszcze swoją się nie nacieszyłeś, ile 10 lat? Powagi trochę...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 20:38

Odpowiedz
Oleks123
-3 / 7

Polecam film "Man benind The Sun", jeśli ktoś jest bardziej tym zainteresowany.

Odpowiedz
Melicardos
+1 / 1

Ludzie czytajcie poprzednie komentarze. Pisano o tym wyżej kilka razy.

P punkty
0 / 2

nei wszyscy maja czas czytac :P co z tego ze ktos tam 2 czy 3 raz napisze.

sevo94
+4 / 14

Japońce to najbardziej popie*doleni ludzie na świecie, wtedy i dziś mają takie poje*ane reality showy i bajki anime..

Odpowiedz
D daaaam
-3 / 3

chyba sobie k*rwa żarty robisz na temat Japonii ...

vrtex
+1 / 1

Ehhh. Typowo Polskie. Wyśmiać innych/lepszych/gorszych od siebie. Wyobraż sobie, że żyjesz w Japonii, nie masz pojęcia o Polsce i masz zupełnie inną kulturę. Że niby amerykańskie reality są mniej idiotyczne? (my sweet 16 czy coś takiego.)

Melicardos
+6 / 6

Okrucieństwem zwalczać okrucieństwo to nie jest metoda.

I iskrajaboza
+3 / 3

"Czy nie lepiej byłoby zamiast tępić zło szerzyć dobro?" Antoine Saint-Exupéry

Killapl
+4 / 4

Japończycy podczas II WŚ dopuszczali się niewyobrażalnych zbrodni na Chińczykach, w okrucieństwie prześcigali nawet katów z niemieckich obozów zagłady. Polecam artykuł: pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_nanki%C5%84ska

Odpowiedz
misugi1988
+3 / 15

demot: główny autor "badań": zawarł układ z Amerykanami, którzy zapewnili mu nietykalność.

C CPO
0 / 0

skur****** tak jak ten doktorek co blizniaków zszywał plecami!!

Odpowiedz
Iskierka
-1 / 1

jaki doktorek? powiedz coś więcej, jeśli jeszcze pamiętasz..

S sysy
+4 / 8

nie chcę nic mówić, ale wiele z gałęzi dzisiejszej medycyny opiera się na wiedzy zdobytej przez tych zbrodniarzy. Może zabrzmi to okrutnie, ale to nie było takie całkiem daremne.

Odpowiedz
Melicardos
+5 / 7

Nie chodzi o to że sami "nie mogli tego zrobić". Żaden z krajów zachodu nigdy by nie przeprowadził takich badań ponieważ były to kraje dużo bardziej cywilizowane. A skoro Japończycy i tak już je przeprowadzili to dlaczego mieli ich nie wykorzystać dla dobra ludzi?

O ogor622
+1 / 5

Członki to nie tylko męskie narządy rozrodcze (czyt. kutasy)
ale także ręce i nogi.... debilizm panuje tutaj, dzieci kojarzą pojęcie członek tylko z jedną częścią ciała...

Odpowiedz
N nurgli
0 / 2

W tym zdaniu jednak kontekst nie daje jednoznacznej odpowiedzi, o jakie "członki" chodzi

Melicardos
0 / 0

Ogólnie pojęcie członek może określać albo samego penisa, albo kończynę. Najlepiej byłoby sprecyzować to używając pojęcia "kończyny".

vrtex
0 / 0

W sumie i "kutas" i "ręka" pasuje do pojęcia "członek", ale lepiej gdyby autor doprecyzował. Nie wszyscy zrozumieją.

ShadyLady
-2 / 4

Może jeszcze powiesz, że to Jego wina.! A słyszałeś o tym, że Bóg dał wolną wolę??

G Genitaliusz
+1 / 5

Ha, czyli jednak prawda ,że Ateizm to religia dla mas :)

B Butelkaaa
-3 / 5

A mozna wiedziec jaki był ceł takich transplantacji?? Pytam na poważnie, bo nie czaje... Jak chcieli im sprawić bół to wystarczyło obciąc, ale po co na nowo przeszczepiac ? :/

Odpowiedz
krzemo96
+1 / 7

Chcieli sprawdzić, czy się... zrosną. Może to przykre, ale nie mieli zamiaru zadawać im bólu tylko sprawdzić wiele "ekstremalnych" reakcji organizmu na te... tortury, a ponadto przeprowadzali eksperymenty, których głównym celem było stworzenie jak najdoskonalszej broni biologicznej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 21:03

M mazeeee
-2 / 12

japonce zawsze mieli nie po kolei w glowie i maja do teraz

Odpowiedz
Melicardos
+5 / 5

Szufladkowanie ludzi. Żałosne.

vrtex
+1 / 1

W sumie to nie Japońce to zrobili. Tylko Japońskie władze.

A atomshroom
+2 / 2

Slayer ładny kawałek nagrał o tym. "Unit 731" z "world painted blood". jakby kogos zainteresowało.

Odpowiedz
O ogor622
0 / 0

@Butelkaaa, oni sprawdzali czy się zrosną... to były chore eksperymenty

Odpowiedz
Melicardos
0 / 0

Po to jest funkcja "Odpowiedz"...

pawk91
+7 / 7

"człowiek jest ludzki w ludzkich warunkach" cytat Herlinga Grudzińskiego

Odpowiedz
misugi1988
+3 / 5

Inny świat (?)...doskonała książka

MaciekB69Gl
+1 / 3

Człowiek człowiekowi wilkiem.
Przerażające.. Pamiętajmy, że to ludzie ludziom zgotowali ten los.

Odpowiedz
molokomotywa
+3 / 3

artykuł na Wiki czyta się jak scenariusz najgorszego horroru. a kiedy się jeszcze przypomni, że to prawda...

Odpowiedz
zielnik
0 / 0

ta? a SS to co pod pachą miało jak nie grupę krwi?

Melicardos
+1 / 1

@pawk91: Widziałeś przycisk "Odpowiedz"?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 23:23

P panhultaj
+1 / 3

najstraszniejsze jest to, że to działo się wcale nie tak dawno, i to w cywilizowanych czasach. jeśli w ogóle takie istnieją kiedykolwiek

Odpowiedz
C clorys
-2 / 2

człowiek człowiekowi wilkiem.
I bądźmy tu pacyfistami...

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 20:55

Odpowiedz
B Butelkaaa
-2 / 2

Dzieki "pawk91", ale domyślam się, że ci ludzie umierali, tylko skoro tamci niby tego nie przewidywali to po co to robili ?

Odpowiedz
O ogor622
+1 / 1

@Butelkaaa tak po prostu :>, robili na ludziach eksperymenty, badania, testowali bronie, lekarstwa, itp. aby szukać skutecznych wyjaśnień... niestety kosztem jeńców wojennych...

Odpowiedz
ShadyLady
-1 / 1

Prawda, prawda. Ale tak było zawsze i będzie zawsze.!

vrtex
0 / 0

Nie świat. Ludzie. I to nie wszyscy.

pandoro
+9 / 9

"2 września 1945 r. doszło do oficjalnej kapitulacji Japonii. Generał Douglas MacArthur, wódz naczelny alianckich sił okupacyjnych, potajemnie udzielił immunitetu części naukowców biorących udział w zbrodniach, w zamian za wyniki badań. Rząd USA uznał bowiem te informacje za cenne z uwagi na brak możliwości prowadzenia podobnych badań w krajach Zachodu."

to jest dopiero demotywujace

Odpowiedz
M merson
-1 / 1

Dokładnie, miałam to zacytować. W sumie tyle na ten temat.

L Lepus93
+3 / 3

No tak, ale może przynajmniej te tortury nie poszły na marne... Co mieli się pozbyć tych wyników?

Achtung666
0 / 2

ja bym wzial te badania, a tamtych zrobil w ch*ja i kule w leb, albo to samo zrobic co oni robili, tamci poniesli by kare, a amerykanie by mieli swoje wyniki ;]

Melicardos
0 / 2

@Lepus93: Zgadzam się w 100%. Takich badań mógł już nikt nigdy więcej nie przeprowadzić (na całe szczęście) więc szkoda było żeby cierpienia tych ludzi i to wszystko poszło na marne.

Melicardos
+2 / 2

Ku*wa co Ty tu robisz o tej godzinie? Już dawno po dobranocce.

I insaner
+5 / 5

Akurat to zamrazanie to i tak nie byla az TAKA straszna meczarnia w porownaniu z tym co oni robili z ludzmi na salach operacyjnych... Oni wstrzykiwali ludziom do krwi pecherzyki powietrza zeby udar wywolac, wprowadzali konski mocz do nerek ludzi, wsadzali do komor prozniowych i badali "co sie stanie". Pomijam juz zatruwanie wszystkimi mozliwymi subst. chem i bio. a nastepnie przeprowadzanie wiwisekcji (sekcja "zwlok" z wykorzystaniem zywego czlowieka ) Ludzie umierali nie tyle z obrazen, co z doslownie z bolu. Polecam film "Hei Tai Yang 731" dobrze pokazuje ze niemieckie obozy pracy to nic w porownaniu z tym co japonczycy robili.

Odpowiedz
vrtex
0 / 0

O FUCK!! Rany! Co człowiek jeszcze zrobi "w imię nauki"?

tomaszxx3
+7 / 7

Dokonywali trepanacji czaszki i operacji wycięcia części mózgu. Usuwali żywym więźniom żołądki i przyszywali przełyk prosto do jelit. Wstrzykiwali końską urynę do nerek lub powietrze do żył. Zabijali ludzi w komorach próżniowych, topili lub wieszali do góry głową.
STRASZNE.,

Odpowiedz
Melicardos
+1 / 1

Faktycznie porównywalny ból do tych wymienionych wyżej...

I insaner
0 / 0

Nie wyrywali bo nie mialo by to dla nich zadnej wartosci naukowej

L Lepus93
0 / 2

Świat jest jaki jest. Tyle okrucieństwa a populacja ludzka rośnie co moim zdaniem pogorszy sprawę.

Odpowiedz
P Paczek92
+6 / 8

A może by Ci tak odmrozić jajca? :> Co do mądrzejszych jednostek to bym się nie zgodził. Czasem wystarczy, że wyjdę na spacer i widzę jak się debilizm rozprzestrzenia.

elDuce
-1 / 5

W porównaniu z innymi epokami to mamy faktycznie raj.

Melicardos
0 / 0

Żałosne. @elDuce: Ile masz lat?

Oleg
+1 / 1

Tia, internet mi pokazał ten 'raj'

vrtex
0 / 0

W sumie jest w tym trochę racji. To już działa. Np tu i teraz wywołuje to takie oburzenie i bulwers, że nikt się na to nie odważy, choćby ze względów politycznych.

6 6re6
+3 / 3

Jeżeli kogoś interesuje o co w tym chodziło, obejrzyjcie film PHILOZOPHY OF A KNIFE (Filozofia noża). Film jest dość długi, chyba ponad 4 godziny, opowiada o tym co tam się działo. Piła przy tym to gówno, ale jeśli ktoś się boi to nie radzę. Czasem po prostu warto wiedzieć do czego zdolna jest ta "boska istota" którą niby jest człowiek.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 21:26

Odpowiedz
A Arkowiec12
-1 / 7

a ja jestem ciekaw jakim to trzeba byc debilem i idiotom zeby dac tutaj slabe

Odpowiedz
J Jyyli
+2 / 8

A ja jestem ciekawa, jakim trzeba być niedouczonym i leniwym człowiekiem, żeby pisać "idiotOM" ;)

Melicardos
+2 / 2

To że kogoś to nie rusza, albo mu się nie podoba, lub uważa że ten demot nie zasługuje na
główną nie oznacza od razu ze taka osoba jest debilem czy "idiotom".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 23:29

Melicardos
+1 / 1

Chyba sobie żartujesz.

Być idiotą.
Być strażakom? Być policjantom?

Dać strażakom, dać policjantom, dać idiotom.

Szkoła zaprasza.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2010 2010 23:26

Oleg
+1 / 3

Sorry wszystkich, wyciągam z kontekstu, piszę jeden koment 5 minut i wychodzą perły literackie. Jyyli i Melicardos - racja. Ja wracam do podstawówki, może zdążę na dyktando jakieś :P

M milenag90
+8 / 8

nie wiem czemu, ale poczułam się jak debil, ponieważ nigdy wcześniej o tym nie słyszałam

Odpowiedz
Melicardos
+2 / 2

Ja też nie :) Widocznie nie mówi się o tym tak dużo jak o innych zbrodniach wojennych (a szkoda). Nie oznacza to od razu że jesteśmy debilami.

vrtex
0 / 0

Widać demoty nie są takie bezsensowne. Można się czegoś dowiedzieć.

F Fisioslaw
-5 / 9

Poruszacie temat boga Boga nie ma i nie będzie nie pozwoliłby na to wszystko a jeżeli jest to jest zajebiście zły i wole się smażyć w piekle niż siedzieć w chmurkach nasyconych krwia i cierpieniem.
Boga-Nie ma
To wcale nie znaczy że nie ma życia po śmierci jest sen.
Sen obrazy inne życie w śnie...

Odpowiedz
ShadyLady
0 / 4

Więc za całe zło jest winny Bóg?? Człowiek-niewinny, tak??

B bialas82
-2 / 2

jest seria filmów Men behind the sun właśnie o 731. Wszystko jest realnie pokazane jak na lata 70, w których zrobiono film

Odpowiedz
misugi1988
-2 / 2

takich ładnych dziewczyn to chyba tam nie było

J Jyyli
-2 / 4

Jeszcze poczytajcie sobie o tym, jakie eksperymenty Amerykanie robili na Wietnamczykach, ale szczerze mówiąc nie wiem, gdzie takich informacji szukać. To się wydaje niewinną zabawą w porównaniu z "badaniami" Amerykanów, uwierzcie mi. Co nie zmienia faktu, że zbrodnia to zbrodnia i nic takiego nigdy nie powinno się wydarzyć.

Odpowiedz
klaudag
+7 / 15

Aż się popłakałam, jestem strasznie słaba na takie tematy ;( [*]

Odpowiedz
Melicardos
+4 / 6

I zminusowali wrażliwą dziewczynę... ^^

S system1989
+5 / 9

niektorzy to sie jak widac dopiero co obudzili i niewiedzieli w jakim swiecie zyją. jestescie berdziej demotywujacy niz ten demot.zacznijcie sie interesowac powaznymi problemami i historia swiata a nie tym co zobaczycie w telewizji.

Odpowiedz
elDuce
-3 / 3

Jedyny mądry człowiek ze zgromadzonych tutaj.Plus dla Ciebie.

Melicardos
+3 / 3

Nie wszyscy o wszystkim słyszeli. @elDuce: To że on akurat o tym słyszał nie czyni go mądrzejszym od reszty.

vrtex
+1 / 1

Więc zapewne znasz wszystkie filipińskie zwyczaje? Jeśli nie to oznacza, że jesteś idiotą (w swoim rozumieniu, które polega na tym: czegoś nie wiesz-jesteś idiotą).

P ProntoPrynga
+1 / 1

Widzę, że jesteś wszechwiedzący i uważasz, że wszyscy wiedzą wszystko a jeśli nie to są debilami. Więc proszę szybciutko mi tu nasmarować równanie Schrödingera i w trzech zdaniach je opisać. Nie używamy encyklopedii ani żadnych innych pomocy ... :P

P ProntoPrynga
+1 / 1

PS i nie argumentuj że jakaś "wyższa fizyka" nie jest ważnym problemem. Dzięki niej maż większość współczesnych wynalazków, leków itd, ...:P

Z Zupex
0 / 2

Jest na ten temat film "Man Behind The Sun". Widziałem parę scen. To straszne, co ludzie potrafią zrobić innym.

Odpowiedz