Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
17854 18569
-

Zobacz także:


radioaktywne
+109 / 129

Genialne xD główna [+] Wkurzają mnie takie starsze panie... w autobusach to samo ;/

Odpowiedz
S SchlafRock
+101 / 123

racja. siedzą na tych mocherowych tyłkach i jeszcze wszystkie siedzenia zapchane przez reklamówki
[+]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2010 2010 7:49

Sniper1981
+35 / 63

tak tylko przed blokiem stoją godzinami !

t0mek220
+30 / 38

no racja, często mnie też to spotyka. Demot miażdży.

R RavenV
+222 / 228

Spotkała mnie ostatnio sytuacja, że ustąpiłem miejsca starszej pani w autobusie. Ona zamiast podziękować kazała jeszcze wstać mojemu koledze, bo nie miała gdzie położyć torebki...

S suchyr
+115 / 163

Trochę z innej beczki ale ostatnio w miejskim miałem taką sytuacje: zobaczyłem starszą kobietę z dzieckiem więc jej ustąpiłem, tylko ona zamiast siąść posadziła tam wnuczka miał może z 7 albo 8 lat. Akurat byłem po pracy więc wkur*wiłem się niesamowicie, złapałem młodego za rękę i usunąłem z mojego miejsca, powiedziałem babci że to dla niej miejsce ale jak nie chce siedzieć to nie. Sam siadłem spowrotem. A ta przemiła babcia zamiast wyciągnąć wnioski zrobiła aferę i wrzucała mi od chamów, myślałem że ja pier*dolne ale wolałem spojrzeć się w okno...

S Sunflower
+63 / 65

Akurat jeżeli chodzi o reklamówki czy psy, to zajmowanie przez nie miejsca w autobusie jest zabronione w regulaminie ZTM
§ 14
1. Pasażer może przewozić w pojazdach bagaż, jeżeli istnieje możliwość umieszczania bagażu w pojeździe tak, aby nie utrudniał przejścia i nie narażał na szkodę osób i mienia innych pasażerów, nie zasłaniał widoczności obsłudze pojazdu, nie zagrażał bezpieczeństwu ruchu.
2. Zabronione jest umieszczanie bagażu lub zwierząt na miejscach przeznaczonych do siedzenia.
3. W przypadku naruszenia przez pasażera postanowień ust. 1 lub ust. 2, obsługa pojazdu może zażądać opuszczenia pojazdu przez pasażera, wraz z przewożonym bagażem lub zwierzęciem.
Chociaż znając życie po zwróceniu uwagi, że jakaś babcia łamie regulamin zapewne usłyszałoby się przykre słowa pod swoim adresem.

gl1n4
+9 / 15

Taa, nawet całe "czwórki" potrafią czasem zająć ;/

D dOniuUusia
+21 / 23

te stare omy dra sie w autobusach po mlodziezy, ze im nie wstaja, a to, ze mam kule i ledwo stoje jej nie interesuje, to ja jej musze ustapic, choc ona jeszcze nawet biegac za autobusem potrafii - wtedy ja nic nie boli, ale tylko wejdzie do autobusu i jest prawie umierajaca...
sa tez takie, ze jak wstaniesz jej to sie drze, ze ona przeciez taka stara nie jest.. :D:D
ale najbardziej roz*ebala mnie sytuacja kiedy stalismy nad moherami siedzacymi i ci nas je*ali za to, ze im miejsca nie ustepujemy - kto siedzial, ja czy ten moher... hahaha...
nie wszyscy sa oczywiscie tacy, ale wyjatek potwierdza regule :)

CzujeBiel
+5 / 7

to jest pks-owska Mafia ;]

gregs0
-2 / 4

jestem mlody i pracuje na waszą emeryture to jest moja odpowiedz wracajac zmeczony autobusem z tyry

M Mag999Mocy
+1 / 1

W teorii to za wożenie bagażu na miejscach dla pasażerów powinny opłaty dodatkowe płacić.

S sunny2
+1 / 1

@Iskierka Wiesz, ja jestem w 8 miesiącu ciąży, muszę korzystać ze środków komunikacji miejskiej i krew mnie zalewa jak widzę taką sytuację jak na zdjęciu. Nawet po złożeniu prośby, żeby babcia zdjęła siatkę nie ma żadnej reakcji.
A w tych upałach ledwo co stoję i czasem muszę jechać do pracy na kilka godzin i mimo wszystko zarabiam wtedy na tą babcię, na jej emeryturę, żeby mogła co do tej siatki włożyć! Ale one nic, zero szacunku.
Noszę w sobie dziecko, które też będzie zarabiać m.in. na jej dzieci. Zresztą przydałaby im się porządna lekcja kultury.
Więc w 100% popieram młodzież, która tak ich traktuje.

belzeq
+103 / 115

Oczywiście, że bym ustąpił miejsca, cytując klasyka z basha: "Se babcia pier.dolnie..."

ArekJ
+165 / 175

Ustąpiłbym, gdybym usłyszała proste zdani: "Przepraszam, mógłbyś dać mi usiąść, jestem zmęczona. Dziękuję". Ale nie, lepiej stanąć nad człowiekiem, charczeć i pluć, a potem twierdzić: "Chamstwo, dzisiejsza młodzież jest taka i taka"... Kultura działa w obie strony, to nie ja mam się starać, żeby moherowej babci, która nie ma za grosz kultury było wygodnie. Płacę za bilet, płacę? Ona niekoniecznie.

PudelekVonHikaru
+126 / 126

Kultura kulturą, ale te reklamówki to przesada :/ Ja też płace za bilet i mam takie samo prawo siąść jak one. Tez mogę się przecież źle czuć, nie?

A adrian20a2
+46 / 54

Tu nie chodzi o kulturę tylko o brak rozumu u starszych osób! Oni mają swoje głupie wymysły, że akurat w tym przypadku ta reklamówka ma być na ławce bo się ubrudzi.. @ hose83.. czy ty nie jesteś przypadkiem panią ze zdjęcia ? Bo się plujesz o coś w czym nie masz racji...

D Doniec83
-5 / 73

ArekJ

Kultura polega wlasnie na tym, ze jak sie widzi starsza osobe to sie wstaje, a nie czeka az ta osoba zapyta/poprosi. 'Dzien dobry', 'Dziekuje' tez mowisz tylko jak ktos cie poprosi? Kobiete tez puszczasz pierwsza w drzwiach dopiero jak cie poprosi? Nie dziwota ze potem slyszysz ze cham jestes.

Alarma
+65 / 69

Doniec83 ustąpienie kobiecie w progu to jest zupełnie inna rzecz. Bo w sumie co Cię kosztuje ustąpienie pierwszeństwa w progu? A tu co? Zajmowanie miejsca przez reklamówki, które mogły by stać na ziemi. // Raz, gdy stałem przed ławką w kościele, która była oczywiście zajęta przeze mnie, kobieta mniej więcej w wieku 70lat, z mojego osiedla, która lata za dziećmi, straszy je i nie pozwala im się bawić, bo ogląda swe seriale i potrafi stać i pier*olić z mocherkami przez 2h przed blokiem, po prostu odsunęła mnie i stanęła bliżej ławki, po czym na niej usiadła. Ani przepraszam, ani spie*dalaj, po prostu nic i chcesz w tej sytuacji ją nazwać kulturalną, a mnie chamem? Gratuluję.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2010 2010 20:37

Iskierka
+58 / 74

Demotywatory mogły szydzić do woli dopóki połowa Polski nie zaczęła ich oglądać. Wtedy
to była zabawa. W tej chwili Demotywatory to potęga na skale Radia Maryji (tylko po jasnej stronie
mocy) - może kształtować opinię całego środowiska młodzieży, ustalać trendy w sądzeniu
ludzi w te albo we wte (przykład z Obamą). Więc o ile istnieje spora liczba potworów
tramwajowych zrzucających młodzież z krzeseł, które zasługują na wyśmianie, nie możemy
wszyscy mówić chóralnie, że od dziś nie ustąpimy miejsca ani jednej staruszce, że osobom
starszym nie należy się żaden szacunek. Bo to jest po prostu złe. Bo nie chcę, żeby tak
wyglądał świat. A uwierzcie mi, jeśli dzisiejsi gimnazjaliści oglądają codziennie
demotywatory uczące ich, że fajni ludzie nigdy nikomu nie ustępują miejsca, wpłynie to w pewien
sposób na ich zachowanie. Warto by się też zastanowić nad tym przy innych demotywatorach.
Niestety :/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 May 2010 2010 0:30

ArekJ
+24 / 26

@Doniec83 Wiesz jaka jest tutaj różnica między babcią charczącą nad człowiekiem a inną sytuacją w której kultura wymaga czegoś? Taka, że zawsze gdy pomogę kobiecie/dziewczynie, przepuszczę w drzwiach czy w jakiejkolwiek innej sytuacji słyszę magiczne "Dziękuję", a w sytuacji gdy ustąpię miejsca, bo oczywiście zdarza mi się i to "Dziękuję" usłyszę może w 1 na 20 przypadków.

W wojanek
+95 / 101

kultury dla czlowieka?? Spoko babunia niech sobie siedzi... ale tam gdzie polozyla reklamowki mogla by sie np jeszcze jedna babunia zmiescic -.-... a niektore to nawet jednego przystanku wystac nie moga.. nieeeee one musza usiasc zeby przejechac sie jeden przystanek kiedy ty musisz jechac na drugi koniec miasta.. Kultura kultura.. Ale troche rozsadku od obu stron sie wymagac powinno.

a tak wogole to sie czasem zastanawiam dokad one jezdza... ciagle gdzies jezdza i jezdza...

Odpowiedz
olaf0
+78 / 88

Jeżdżą, bo się za dużo komentarzy pod demotami naczytały i chcą być "prowokatorkami", albo pracują dla amerykańskich naukowców i rosyjskich uczonych, aby ci mogli odkryć coś niesamowitego, o czym nie wie nikt. Na przykład, że młodzież nie ustępuje miejsca zakupom.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2010 2010 18:42

H HaVoC12345
+27 / 29

wojanek to tym "np jeszcze jedna babunia zmiescic-,-.." mnie rozwaliło ;) demot jak najbardziej prawdziwy...Zycze głownej:)

Odpowiedz
mackozoss
+42 / 48

najgorsze jest to chrząkanie nad głowa w autobusie ;) +

Odpowiedz
WRIM
+43 / 47

W takiej sytuacji się podaje chusteczki higieniczne. Ja bym tak zrobił.

T Tomaslaw
+8 / 30

W takich chwilach wszyscy jesteśmy chusteczkami higienicznymi

A agnese2
0 / 0

jakiś emeryt raz zasiadł koło mnie i całą drogę chrząkał upierdliwie - tik taki miał chyba. szło oszaleć.

faya82
+8 / 14

brawo i jeszcze raz brawo. Nareszcie ktoś to dostrzegł! :D

Odpowiedz
E Enbeen
+136 / 144

Hahaha :d miałem podobną sytuację, starsza babka właśnie tak na przystanku nie pozwoliła mi usiąść, twierdząc: "Podłoże jest mokre!!"
no cóż, stojąc pierwszy wsiadłem do autobusu, kobieta staneła koło mnie, gdy zwolniło się miejsce, usiadłem.
A ona uśmiech wielki i odrazu zrobiła się miłą starszą panią, odwzajemniłem się uśmiechem, i założyłem słuchawki :D

Odpowiedz
Qzin
+25 / 27

I bardzo jej tak dobrze. Może jakiś wniosek wysnuje.

S saYANek
+9 / 13

no to żeś ją zdemotywował :D haha ++ xD

J JoneK
+31 / 33

Jedna z nielicznie denerwujących mnie rzeczy...

Odpowiedz
J Jano
+36 / 44

Tylko udajesz nienormalnego, czy na co dzień nim jesteś?
A drugą część pierwszego zdania "MA W DUPIE WSZYSTKO I KTÓRA UWAŻA ŻE WSZYSTKO JEJ SIĘ NALEŻY!" można świetnie przypasować do tego co widzimy na democie.

A AlaKowa
+27 / 41

Hose83 - czy to przypadkiem nie Ty jesteś na zdjęciu?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2010 2010 18:36

H Hering
+36 / 40

Nie będę reklamówkom ustępować...

Progeusz
+32 / 38

Gdybyś wyłączył Capsa, to może i bym przeczytał więcej niż jedno zdanie Twojego biadolenia...

A demot genialny

Werkau
+44 / 48

Hose83, czemu beznadziejna i gówniana ?
Nie wszyscy młodzi są zdrowi, pełni wigoru itd... Taka babcia posiedzi w domu cały dzień, najwyżej przejdzie się do warzywniaka i do przychodni, a Ty siedź od 8 do 16 w szkole, napisz kilka kartkówek i potem wróć normalnie do domu, do tego jeśli mieszkasz dość daleko... Niestety, ale męczysz się psychicznie... A niektórym raczej negatywnie wpływa to na zdrowie. Tak jak jakaś dziewczyna - źle się czuła, kucnęła, a takie babcie zaczęły obgadywać ją że ćpunka, pijana itd... To smutne jest :(

Alarma
+18 / 22

Dobra je*nij się dziecko w czoło i pomyśl. Gdzie tu ktoś krytykuje ustępowanie miejsca starszym kobietom? Demot odnosi się do reklamówek, które zajmują miejsce. Pieprzysz o gnojach z podstawówki, ale patrząc na Twój poziom wypowiedzi, na pewno wiele starszy nie jesteś.

A avery
+12 / 16

No prosze, demoty obległy nie tylko dzieci neo, ale i też moherowe babcie... Widać po twoim toku rozumowania, że jesteś strasznie ograniczony. Rodzicie musieli cie bardzo zle wychowac, jeśli ważniejsze dla ciebie są reklamówki od człowieka. Btw, 83 w nicku to chyba twój wiek, nie?

H Hiubek8
+16 / 18

Ehhh czlowieku... co powiesz o nastepujacej sytuacji?
Ustepuje babci z torbami miejsce, a ona ma do mnie pretensje ze w ogole smialem usiasc i twierdzi ze "jaka to mlodziez niewychowana bo nie zostawia miejsca dla starszych ludzi"
Wiem ze to podchodzi pod skrajnosc ale takie przypadki sie zdarzaja...

rosario
+7 / 13

WOW MI TEŻ SIĘ ZACIĄŁ CAPS LOCK! -.-'

freeWilly
+25 / 29

aż nie jestem w stanie opisać mojej złości na przedstawiona sytuację.

Odpowiedz
hatifnaty
+34 / 36

Taak albo widzę ze babcia lub dziaduś wchodzi do autobusu/tramwaju wstaje żeby ustąpić im miejsce a oni "nie , nie niech pani siedzi" i idą dalej gdzieś... a ja już wtedy się czuję skrępowana i nie wiem czy mam znowu usiąść czy co ;D ale plusik z tymi reklamówkami ;D

Odpowiedz
K khanek
+12 / 34

Demot zaczepisty ^^
a wy co się czepiacie hose ile wy macie w ogóle lat hmm? chodzi mi o tych dwóch co mówią żeby wypier i że ma wpier "panowie" mam wam do powiedzenia tyle: kozak w necie c!pa w świecie...
Dziękuję dobranoc

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2010 2010 18:43

Odpowiedz
D Doniec83
-4 / 28

Po 8 godzinach siedzenia nogi cie bola? A glowa od myslenia cie nie boli?

Arent
+7 / 9

Gówno byś zrobił...

A anula645
+5 / 11

moc, moc, moc ;D sytuacja z która spotykam sie kazdego dnia :)

Odpowiedz
E ElKowallo
+39 / 43

Jeszcze zauważyłem jedną irytującą sytuacje w autobusie/tramwaju. Często "babcie" mimo, że są jeszcze wolne miejsca w autobusie, charczą i plują się, że chcą usiąść koniecznie tutaj...

Odpowiedz
hatifnaty
+19 / 29

Hmm niech zgadnę pojedyncze miejsce, albo blisko drzwi? Z drugiej strony im tak wygodniej bo bliżej do wyjścia itd. Jednak należy też pamiętać ze nie powinno wrzucać wszystkie babcie i dziadki do jednego worka każde z nich ma odrębną swoją grupę np babcie reklamówkowe, pieskowe, bliskowyjściowe, kwiatowe można by tak było bez końca wymieniać ;D

E errosa
+11 / 17

@atraM mało tego, czepiają się naszego wychowania, a zdarza się, że niektórzy czasem zachowują się nie lepiej ;P chociaż osobiście nie spotkałam żadnej niemiłej babci, ale moją znajomą zaczęła wyzywać od dziwek, bo wracając z kilkoma ciężkimi bagażami odmówiła jej ustąpienia miejsca.
Ja mam chyba szczęście do tych starszych ludzi po prostu, zawsze dziękują i się uśmiechają :)

H Hiubek8
+8 / 12

Taka prawda...
Starsza pani to nie tytuł przyznawany za szlachetnosc:P Bezczelny za młodu to czesto tez chamski na starosc.
Na szczescie zazwyczaj po ustapieniu miejsca slysze "dziekuje"
a nie wyzwiska ale widocznie mam szczescie co do ludzi;p

bazienka
+6 / 10

ja pytam o akt wlasnosci albo wieczystego uzytkowania miejsca

WRIM
-5 / 15

Pierwszy raz od dawien dawna daję demotowi plusa.

Odpowiedz
dominuka
+32 / 34

Nie, nie ma racji. Owszem, starszym powinno się ustępować miejsca jeśli poproszą o to kulturalnie. Nie mam nic przeciwko temu, sama tak robię. Ale jeśli nie dość że kobita postawi sobie swoje jakże ważne reklamówki na miejsce gdzie można by usiąść i jeszcze jest z siebie dumna, to przepraszam bardzo - gdzie tu kultura? Jestem kulturalna dla ludzi kulturalnych. Ale mohery uważające się za pępek świata ze względu na swój wiek to szczyt szczytów. I nie mów że młodzież nie ma za grosz szacunku. My go mamy i to całkiem sporo. Ale skoro nas ktoś nie potrafi uszanować, to dlaczego my powinniśmy? Wystarczy fakt, że jesteśmy młodsi?

A Adul
+11 / 21

Rozumiem, że mamy stawiać reklamówki nad człowieka? To komuś się tu chyba hierarchia wartości pomieszała.

D dgsgs
+3 / 9

powiem krótko: oczekujesz kultury? To sama bądź kulturalna [i to nie tylko od święta kiedy coś chcesz]. hose83 to jakiś pomyleniec który nie rozumie o co w ogóle tu chodzi w tej dyskusji więc czep się czego innego może.

Iskierka
+24 / 36

Kiedyś jechałam w średnio zapełnionym autobusie. Jeden starszy pan jechał z jakimś sporym bagażem czy zakupami z castoramy, nie pamiętam już, wiem że trochę to zajmowało. I widząc, że stoję obok wziął to torbisko na kolana, chociaż się upierałam, żeby sobie postawił, jeszcze było trochę miejsca w autobusie poza tym... Było mi autentycznie głupio. Tyle jeśli chodzi o starsze mściwe osoby bez serca.

Odpowiedz
D dgsgs
+16 / 16

i to jest świetny przykład - wszędzie są Ci porządni, jak i ci którzy psują opinie danej grupie społecznej.

A Avimeleh
-1 / 9

Poza tym jeszcze te głupie licytacje, komu starsza osoba bardziej nieświadomie zrobiła na złość...

Odpowiedz
Bartekrl
+10 / 14

Zagadka XXI wieku co te stare baby robią codziennie o godzinie kiedy jedziesz do szkoły,pracy i jak z niej wracasz ,cały dzień plotkują pózniej cyrki robią w MPK albo trampkach że chciały by usiąść bo od plotkowania je nogi bolą,to samo w kościele

Odpowiedz
X XyroN
+11 / 15

Aż się zalogowałem :) Jeden z lepszych demotów wśród shitu zaśmiecającego główną ostatnimi dni. [+] ofkors.

Odpowiedz
G gamelek
+4 / 8

Demot prawdziwy. Kiedys jechalem autobusem nie ustapilem miejsca. babunia mnie wyzwala od nie wychowanej mlozdzize.. a jak jej ustopilem to stwierdziala ze ja krzyze bola i nie bedzie siedziala :/
A z tym staniem i charczeniem to tez 100% prawdy .

Odpowiedz
D Dziksk
+6 / 10

Stare rozklapiochy codziennie o 7 na zakupki autobusem. A podobno tak ciężko im się żyje, pieniędzy nie ma, ledwo co za mieszkanie płacą.

Odpowiedz
Bialy55
+14 / 14

Mnie jeszcze bardziej denerwuje jak siadają od strony przejścia a miejsce przy oknie wolne. Tak jakby 2 miejsca były by im potrzebne.

Odpowiedz
C ceska
+24 / 26

widziałam jeszcze lepszą sytuację babcia położyła reklamówki na pojedyńczym siedzeniu a ona sama stała obok ;)

Odpowiedz
Nikio
+31 / 33

Ja mam w poniedziałki kongo w autobusie, bo wszyscy emeryci jeżdzą w tym samym czasie i ta samą linią na rynek (wysiadają tam gdzie ja oczywiście). Mnie kiedyś starsza kobieta wyrzuciła z siedzenia po czym powiedziała "Siadaj sobie Kubusiu" i posadziła na siedzeniu jakiegos otyłego dzieciaka. Następnie stanęła za siedzeniem (prawdopodobnie) wnuka i w podobny sposób wyeliminowała siedzącego tam pana. Nie mam komentarza na taka scenę ale aż szurałam zębami z nerwów

Odpowiedz
MultiColorFull
+16 / 16

To charczenie jest najgorsze...
Siedzisz sobie, wolne miejsca, a stoi taka i charczy.
Aż się niedobrze robi.
A jak już wysiadasz to tylko tekst "Ach, ta dzisiejsza młodzież".

Odpowiedz
S Sc0oBy
0 / 4

Taka prawda.... Mam pytanko, zdjęcie robione w Zawierciu?

Odpowiedz
Nayma
+13 / 15

W życiu nie miałam żadnych problemów z babciami w autobusie. Jak widzę, że wsiada starsza osoba, (i nie ma jakiegoś strasznego tłoku, ale wtedy to zwykle sama stoję) to po prostu wstaję i się odsuwam. Nic nie mówię, nic nie zaczepiam, jak chce to usiądzie, jak nie chce to nie. Koniec.

Odpowiedz
sraka12
+8 / 12

No cóż skoro ona was musi się pytać o ustępienia miejsca w autobusie to czemu wy się nie zapytacie czy nie mogła by położyć zakupy na ziemi, bo was bolą nogi od stania, a jeśli by odmówiła w co wątpię to możecie pouczyć doświadczoną kobietę że brak jej kultury osobistej, myślę że jej wyraz twarzy z wstydu będzie dobrą zapłatą za stanie.

Odpowiedz
H Hiubek8
+14 / 14

Mysle ze nie bylby to wyraz wstydu tylko wiazanka przeklenstw na temat jak taki mlokos smie zwracac mi uwage (oczywiscie nie dotyczy to wszystkich)

bazienka
+16 / 22

moze jestem zua mhroczna i gotycka, ale ja w takiej sytuacji prosze o zdjecie siatek a jak nie dziala to zestawiam sama

Odpowiedz
T toyotires
+18 / 22

przypomnialo mi sia jak jechalem z moja babcia autobusem, (mialem ze 4 latka), jakas babka ustapila jej miejsca, moja babcia usiadla i wziela mnie na kolana, a ta zaczela palic cegle ze to jest miejsce do niej i ze mam zejsc- suka

Odpowiedz
DenyM
+53 / 59

Kawał a raczej anegdota mi się przypomniała.
Siedzi sobie afroamerykanin (Pierd...na poprawność polityczna) w autobusie. Autobus zatrzymuje się na przystanku i wsiadają ludzie. Afroamerykanin zauważył, że wsiadła młoda kobieta w ciąży, więc nie zastanawiając się mówi do przyszłej matki, żeby sobie usiadła. Wstaję i nagle miejsce zamiast młodej kobiety zajmuje moher. Afroamerykanin mówi, że to miejsce dla ciężarnej natomiast moher z hasłem, że w Polsce jest taki zwyczaj, że starszym ludziom się miejsca ustępuję. Afroamerykanin chwilkę pomyślał i mówi "A u nas w Afryka jest taki zwyczaj, że stare ku..y się zjada"
Amen

Odpowiedz
R Relka
+29 / 37

Ostatnio jechałam autobusem, wsiadło sporo osób w wieku ok. 40-50 lat i starszych, oczywiście wstałyśmy z koleżanką i ustąpiłysmy miejsca. Koło nas siedziała starsza kobieta i obok siebie na podłodze miała masę rzeczy, jakąś walizke, reklamówki itp. ledwo je przytrzymywała żeby się nie rozsypało to wszystko po autobusie. Na następnym przystanku wsiadła bardzo stara kobietka, z laską w ręce, ledwo stała. Nikt nie ustąpił jej miejsca, obok siedziała kobieta koło 40 lat, z małą torebeczką, bez bagażu, wyglądała na zdrową, popatrzyła na tę starszą babcię i odwróciła wzrok. Pani siedząca obok zrobiła to samo. Nikt jej nie ustąpił miejsca, dopiero kobieta siedząca z tymi bagażami wstała (nie miała sie z nimi gdzie podziać, ani jak stanąć żeby je przytrzymać). I niech mi nikt nie mówi że to tylko młodzież jest źle wychowana. Tak samo osoba np. w wieku 40 lat powinna ustąpić osobie starszej.

Odpowiedz
M ManiaSPG
+2 / 12

smutne ale prawdziwe. Ja juz sie oduczyłam ustępować miejsca- Bozia język dał więc można poprosić o ustąpienie miejsca. Jeżeli ja mam okazywać szacunek to żądam go również dla siebie.

Odpowiedz
A Avimeleh
-3 / 15

Mania jak ktoś już wcześniej wspomniał, instynktownie powinnaś ustąpić miejsca starszej osobie, tego wymaga dobre wychowanie.

Odpowiedz
T timo1990
+1 / 3

wyraznie jest napisane w regulaminie korzystania z MZK ( tez mpk) ze bagaz podreczny nie stawiac na siedzeniach, a bys "sprol" sie do takiej w autobusie to by cie blotem obrzucili...

Odpowiedz
Rudyffm
+7 / 9

przeciez bym ja chyba wysmial prosto w ten jej mocher jak bym chcial usiasc a ta by mi jakies zakupy na siedzeniu polozyla... xD

zenada !!!

Odpowiedz
K karusia88
+4 / 6

bo to nie byle jakie reklamówki - z biedronki :D
nie ustępujesz - marudzą jaka to teraz młodzież niewychowana
ustępujesz - mówią: siedź siedź kochana

Odpowiedz
C Cruelmat
+1 / 7

najgorsze są babcie w kościele... siedzi taka jedna z brzegu ławki i wpuszcza inne. Pff... wpuszcza to złe określenie. Ona po prostu spycha tych siedzących na drugim brzegu ławki. Jak jest taka uprzejma to niech sama innej osobie miejsca ustąpi.
Ale to,że w komunikacji miejskiej stanie taka babcia nad Tobą i ani be ani me tylko sterczy i zabija Cię wzrokiem;]

Odpowiedz
M mydreamers
+1 / 3

koleś, trochę dystansu ;D
Demot jest prześwietny +
Na głównej zaczyna takich brakować ...

Odpowiedz
C Cruelmat
+5 / 7

zacznijmy od tego,że są ludzie starsi oraz Ci drudzy ludzie starsi,którzy nie mają za grosz wyczucia i sami nie posiadają żadnej życzliwości dla drugiego człowieka;]

Odpowiedz
A Avimeleh
0 / 14

Mydreamers racz wybaczyć, ale komentarze typu "je**ć stare baby" i "stare j**ane dewoty" przekraczają jakiekolwiek granice "dobrego" smaku, które można by poczytać jako "żart".
Poza tym kilka osób chodzących do kościółka obmawia starsze panie... Nieładnie, gdzie się podziewa wasza wiara?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2010 2010 22:23

Odpowiedz
M mydreamers
0 / 4

Avimeleh : myślałam, że odnosisz się do demotywatora, oraz do początkowych komentarzy, tych komentarzy dzieci neo nie czytałam.
Tylko o co Ci chodzi z naszą (moją?) wiarą?

S Sunflower
+3 / 5

Wolne miejsce w autobusie oraz w kościele to nie jest to samo. Na ilość osób podróżujących komunikacją miejską nie ma się żadnego wpływu, natomiast do kościoła można przyjść wcześniej by sobie usiąść. Moja babcia zawsze wychodzi z domu wcześniej, by spokojnie zająć sobie miejsce w ławce.

N Ninja8
+1 / 1

Gdzie się podział Twój mózg?

P Piter7
-4 / 12

to ja ostatnio miałem taką sytuację, że siedze se z kumplem w autobusie a nagle przychodzą dwie babcie i z pyskiem na wejściu: co wy sobie robicie?! wyjdzie z tąd i nam ustąpcie!!!"

Odpowiedz
gozmoz
+2 / 10

przez takich tępaków jak ty są korki. dziękuję ci bardzo!

A alwayssmiling
+17 / 19

Przez długi czas nie wierzyłam, że babcie się tak zachowują, bo nie doświadczyłam tego na żywo.
Jednakże ostatnio siedzę przy oknie w autobusie, koło mnie wolne miejsce, babcia stoi nade mną i nie siada. Wskazuję na wolne miejsce, a ta mówi 'ale ja wolę od okna'...;|

Odpowiedz
T TurboDynamoMan
+6 / 16

5960+ i okolo 140- ladny wynik, autorowi gratuluje pomyslu na demota jak i podpisu ktory jest genialny, ale przejdzmy do tematu. Wszystkich mocherow i armii rydzyka(specjalnie z malej) nie wrzucajmy do jednego wora, nie wiem ale wydaje mi sie ze starsze osoby w miescie, glownie tyczy sie to starszych kobiet bo akorat jesli chodzi o dziadkow maja przewazniej, a raczej zawsze lepsze zachowanie(bynajmniej na moich przypadkach). Przewaznie sa to osoby w wieku okolo 60 lat zdrowe i noszace nieraz reklamowki przy ktorych pudziana by wykonczylo :P, a jak ktos ustapi to ze wstydu bo musialam tyle charczec(szczerze to raczej z obrzydzenia). Jeszcze na zlosc! Na glos! Tak aby caly autobus slyszal jacy to wszyscy sa be, jak ona ma zle. A gdyby zobaczyla kaleke ktory niemoglby sie obronic to pewnie wylecialby z autobusu,bo przeciez reklamowki sa zmeczone, A jak! Oczywiscie warto ustepowac ale trzeba wiedziec komu(zeby sobie nie zepsuc dnia) dlatego jak widze starsza osobe, ktora nie niesie zadnych 10 bagazy(w koncu jakos targa 300 metrow od sklepu to jeden przystanek moze postac), to ustapie miejsca i magiczne slowo padnie i od takiej osobie mam pewnosc, ze odwdzieczy sie tym samym ;D. Starsze osoby na wsi maja wieksza tolerancje i kulture to obgadywanie pod blokami, tajemnicze radio(ktore akorat w wiekszosci nie uczy tolerancji) i chamstwo robi ze straszych ludzi, osoby nie majace szacunku do siebie ani do innych taka niestety jest prawda... :(

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2010 2010 23:21

Odpowiedz
Iskierka
+3 / 9

Ładny post, ale nie rozumiem tego sposobu myślenia: ustąpię, ale pod warunkiem, że nie ma siatki. Ja sama często zapędzam na zajęcia z dwoma torbami (jedna na zeszyty i antologię literatury, druga na stroj do tanca), parasolem i notatkami w ręce żeby zdążyć coś jeszcze powtórzyć. Koszmar. Dlatego jeśli widzę, że jest jeszcze sporo wolnych miejsc w tramwaju, kładę jedną torbę na kolanach a drugą obok w nadziei, że ludzie mnie nie znienawidzą. Myliłam się, jak widać. A podróżowanie z tonami bagażu nie jest niczym przyjemnym i tym bardziej starsze panie nie robią tego dla przyjemności. Czasami kiedy widzę panią nawet ok. 40stki obładowaną rzeczami to mam ochotę zrobić jej miejsce, ale najczęściej odmawiają. Rozumiem, że są przypadki pań (co potwierdza obrazek) które prowadzą jakąś ekspansję terytorialną za pomocą reklamówek, ale w większości przypadków niosą je na swoich kolanach, jeszcze z psem pod nogami najlepiej. Nic wygodnego.

G gliceryna
+1 / 1

Najgorsze to są paniusie, które (bardziej chyba w tramwajach) stają koło krzesła i sadzają na nim reklamówkę zamiast siebie, i nie mówię nawet o starszych, ale koło czterdziestki.
Nawiasem mówiąc, kiedyś jak się znalazłam przy tym regulaminie naklejonym na oknie, to się dowiedziałam, że sadzanie torebek na miejscach przeznaczonych do siedzenia jest nielegalne xd

L Lnap
+14 / 14

Święta racja. Mnie też spotkała podobna sytuacja. W wyniku wypadku naderwałem sobie więzadła i dlatego też przez jakiś czas musiałem chodzić o kulach. Raz gdy siedziałem w autobusie podeszła do mnie starsza pani nie widząc chyba, tych kul wyskoczyła z pretensjami na temat dzisiejszej młodzieży. Dopiero inne kobitki z tyłu wstawiły się za mną tłumacząc jej, że "ten pan przecież nie jest w stanie ustąpić miejsca". Babka już więcej nic nie powiedziała.

Odpowiedz
H Harmageddon
+6 / 6

kurna, demot roku. że też nikt na to do tej pory nie zwrócił uwagi. :D

Odpowiedz
A alewory
+9 / 11

Nie ma opcji "bo wychodzę z założenia że im starsza, to tym bardziej wytrzymalsza" :D

Odpowiedz
makja6669
+14 / 14

Między Bogiem a prawdą - całkowita racja. Kultura kulturą, ale czemu te prze miłe starsze panie nie potrafią przewidzieć, że możesz cierpieć na jakąś chorobę (której nazwy nie masz wypisanej na czole), jesteś w ciąży bądź po prostu wracasz do domu po ciężkim dniu w pracy a więc możesz być zmęczony i to bardziej, niż taka pani która być może dopiero co z niego wyszła. Nie zawsze człowiek nie ustępujący miejsca staruszkom jest zwykłym chamem. Zresztą takie otóż starsze osoby powinny być wdzięczne, bo to że ustępuje im miejsca nie jest moim obowiązkiem a jedynie dobrą chęcią wynikającą z mojej kultury osobistej. A reklamówki porozkładane po całej długości przystanku to już całkowite przegięcie. Dla autora wielki +

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 May 2010 2010 0:12

Odpowiedz
lisuxd
+11 / 11

to niech sobie krzeslo z domu przyniesie

Odpowiedz
OttonandPooky
+18 / 20

A co tam stare babcie dziadki tez nieźle dają w kość! Kiedyś moja siostra jechała w tramwaju i jakiś stary dziadek potknął się o coś obok niej i nie wiadomo z jakiś przyczyn zaczął ją wyzywać od kur* i szarpać ze on jest stary, zmęczony i ze che usiąść a ona jest młoda i ze może stać. No dobra ale ona może miała prawo usiąść bo ponad godzinę jedzie w jedną stronę do swojej szkoły i bardzo późno kończy lekcje (to akurat było po szkole). Ja patrze obojętnie na starsze osoby w komunikacjach miejskich nie przepadam za "mocherkami" bo one zawsze muszą wejść pierwsze do autobusu i wyjść i się strasznie pchają a jak są z kochanymi wnuczusiami to tragedia bo raz widziałam jak w autobusie baba z wnuczką zajmowała az 4 miejsca jak by nie była łaskawa ją na swoje kolana posadzić ludzie się na nią patrzyli jak na wariatkę. Nie czuje odpowiedzialność ustępowania miejsca akurat takim babą co w sklepie 3 godziny potrafią stać przed blokiem i gadać o pierdołach...jak zawsze ktoś starszy mówi do mnie chamskim tonem ze mam mu zejść z miejsca i dać usiąść ja wtedy odpowiadam spokojnym tonem ze bardzo mi przykro ale miałam miesiąc temu operowane kolano...Nie pogodziłabym się z tą myślą ze ustąpiłam miejsca chamskiemu człowiekowi wtedy pewnie nabiera większej pewności siebie i sądzi ze może na wszystko sobie pozwolić. Sądzę ze każdy ma prawo usiać przecież każdy płaci za bilety prawda? I ma prawo do normalnych warunków przejazdu....A z tymi reklamówkami to raz widziałam piękny widok jak babcia sobie postawiła kochaną jedną reklamówkę przyszedł facet wziął ją i jej postawił na kolana i usiadł obok niej.

Odpowiedz
C civil
+3 / 5

Dokładnie. Jak ktoś płaci za bilet to ma prawo usiąść. A gdy starszy facet żąda od kobiety (nieważne w jakim wieku) tego by mu ustąpiła miejsca to nie dość, że jest bezczelny to jeszcze niewychowany. Na miejscu kobiety nigdy bym mu nie ustąpił miejsca.

C civil
+18 / 20

To dotyczy głównie autobusów. W większych miastach jest tak, że powyżej jakiegoś wieku przejazdy autobusem i tramwajem są za darmo. Więc taka starsza osoba sobie w tym znajduje rozrywkę. I zamiast iść do osiedlowej Biedronki i zrobić zakupy w 30 minut ona woli jechać godzinę w jedną stronę bo zrobić sobie zakupy w takiej samem Biedronce ale w innej dzielnicy. W ten sposób traci 3 godziny zamiast pół i już np. przedpołudnie ma zajęte. Najgorsze jest jednak to, że w autobusach im się wydaje, że wszystko im się należy - podczas gdy takimi środkami lokomocji jeżdżą np. kobiety z dziećmi do przedszkoli czy szkół oraz inni ludzie, którzy MUSZĄ gdzieś dojechać a nie tylko mają fanaberię odwiedzenia innej Biedronki.

Odpowiedz
GrammarNazi
+8 / 8

Niech sobie siedzą z siatkami, niech nawet położą się na tych ławkach. Niestety miałam okazję widzieć, co się dzieje na takich ławeczkach - a dokładniej, kto z nich "korzysta" i co robi. Czekając na tramwaj/autobus wolę chodzić w te i wewte, szybciej czas mija. Podobnie w samych autobusach/tramwajach jakoś babcie mi nie przeszkadzają. Nigdy nie spotkałam się z tym, żeby jakaś mnie zwyzywała, albo domagała się ustąpienia miejsca. Być może dlatego, że słuchawki mam w uszach, a cały świat w rzyci. Chillax ;>

Odpowiedz
miaa511
+11 / 13

gdzie w ogóle te babki jeżdżą całymi dniami ! mają biedronki na osiedlu a jadą pół miasta bo w jakimś super hipermarkecie sól tańsza DZIŚ o 3 grosze.

Demot, oczywiście + ;)

Odpowiedz
C civil
+3 / 5

Dokładnie. Nie mają co ze sobą zrobić, a że tramwaje i autobusu za darmo - to sobie jeżdżą całymi dniami w te i we wte.

DenyM
+4 / 6

Jak to gdzie? Do szanownych Panów doktorów. Bo zastały jeszcze 3 pudełka lekarstwa po 40 tabletek, ale to może być mało i potrzebna jest recepta na zapas.

J junkers
+13 / 17

Aż musiałem się zarejestrować jak zobaczyłem tego demotywatora. Sam miałem sytuację-po 9 godzinach lekcji
musiałem gdzieś jechać. Miałem jeszcze owego dnia WF. Trzeba było jechać na drugi koniec miasta, więc
pomyślałem, że sobie spocznę-tramwaj prawie pusty. Oparłem głowę o okno i spokój. Przejechałem z 3 przystanki i
nagle coś mnie szturcha w ramię. Jakiś starszy facet dotyka mnie laską i krzyczy, ze ja niewychowany i nie
ustępuję miejsca, a ja prawię usnąłem a poza tym ten starszy pan był za mną-jak kurde można ustąpić miejsca
komuś kogo się nie widzi ?? Może ma ktoś takie moce-chętnie poznam tajniki Ciemnej Strony Mocy. Niby ludzie Radia
Maryja są pobożni i wychowani. A jak telewizja przyszła bodajże na urodziny Radia Maryja to pluli i rzucali się
wręcz na kamerzystów-czy ktoś wie w ogóle o co chodzi starszym osobom, bo czasami widzę jakieś zachwianie
priorytetów...

Odpowiedz
J junkers
+1 / 1

A to tak, zeby zamknąćusta tym, którzy myślą, że My jesteśmy złą i okrutna etc. młodzieżą. Rozmawiałem niedawno na ten temat z moją mamą i ejj koleżanką i powiedizały, że taka jest smutna prawda i zastanawiały się, czy każdy skończy jako taka wredna i samolubna osoba i boją się "zmiany" w "takie coś" które ma dla nas stanowić wzór i nas niby edukować a tak naprawdę często jest powodem takiego stanu młodzieży. Może to nie autobus, ale kuzyn w przerwie między zajęciami lubi wyskoczyć od McDonalda czy KFC. Problem w tym,że nie podejdzie do okienka ponieważ starsze schorowane panie wbijają sie z łokciami i pełnym impetem razem z wnuczkami i jeszcze wyzywają wszystkich na około a ich wnuczek wiek od 6 do 10 lat staje się potem taki sam.

Odpowiedz
L lubiekasztany2
-1 / 1

były takie ulotki kiedyś w autobusie .S-staruszka ch-chlopiec
S2 staruszka nr2

S: Ustąpisz mi miejsca chłopcze?
S2: Nie schodź ... Jak bd starszy to sie nastoisz
:P

Odpowiedz
R Rozchujacz
+4 / 6

ahh jak mnie takie babsztyle denerwuja.Wracasz ze szkoly po ciezkim dniu,a tu ci jakis moher ktory wybieral w sklepie dwie godziny karme dla swojego kota wyskakuje z tekstem o "dzisiejszej młodzieży"

Odpowiedz
J junkers
0 / 4

Jak tylko usłyszę słowa "dzisiejsza młodzież" to wyłączam się i chyba tylko granat by mnie obudził-mogliby chociaż ina czej to ubrać w słowa, a nie tylko w kółko to samo. Skąd oni mają takąbeszczelność-posadzićnp. wnuczka a same nie usiąść. Albo jak z tą mamą która z dumą posadziła dziecko ???

Odpowiedz
W Wikunho
-3 / 5

O ile dobrze pamiętam,to ktoś inny zrobił takiego samego demota jako pierwszy...Oczywiście mogę się myliź.

Odpowiedz
R roska90
+15 / 21

jak już o tym mowa to ostatnio jak jechałam autobusem na którymś przystanku wsiadła babcia. Rozglądnęła się podejrzliwie jak Malanowski i wypatrzyła sobie ofiare tzn. (na kogo by tu podrzec swoją zmarszczona mordę). To nic, ze 10 kroków dalej było wolne miejsce i to nie jedno... Ale ona podeszła do chłopaka, który miał złamaną nogę i kazała mu wstać. Nie nie to, ze kazała to był krzyk "Ja mam pierwsza grupę inwalidzką zejdź natychmiast". Wszycy wpadli w takie osłupienie, że jak nigdy zapadła cisza jak w kościele. (Może to jakies metody Rydzyka - "Chcesz zdobyć miejsce w autobusie? Przypie*dol się do osoby, która ma złamaną reke lub nogę). Długo nie myśląc wstało jednym ruchem jakieś 5 osób i mówi do babci aby zostawiła w spokoju chłopaka bo jak widać ma ZŁAMANA NOGĘ!. "aLE JA MAM 1 GRUPĘ INWALIDZKĄ A ON? nO KTÓRA NO KTÓRA?"Kur** dobrze, ze nie wyskoczyła z paszportem Polatu bo wtedy by chciała jeszcze miejsce przy oknie.

Odpowiedz
J junkers
+2 / 8

Jak ja słyszę babcia to widzę obraz Rydzyka-gdybyście dali mi karabin wyborowy byłbym gotów spędzić nawet dożywocie przy ciężkich robotach za cenęzabicie tego mistrza od prania mózgu-zbiera kasę na potrzebujących a kupuje Maybachy, ale babcie wieżą, ze sam zapracował.... ja nie wiem co to za naiwność..... jak jadę do babci to nie poruszam tematu tego co oglądam lub słucham bo byłaby niezła wojna... i wyobrażąm sobie te pielgrzymki do grobu ojca dyrektora dyktatora doktora koruptora itd. Rydzyka....

Odpowiedz
D dim3
+5 / 9

Tak sie zastanawiam gdzie one wszystkie do cholery jasnej jeżdzą. I dlaczego zawsze muszą jechac wszystkie naraz dokladnie w tym samym czasie gdy ludzie jada do szkoly/pracy, chociaz maja caly dzien wolny.

Odpowiedz
S Singleplayer
0 / 2

Mmm, Misiaczki, to nie wiecie że polietylen niskiej gęstości (LDPE- materiał na reklamówki, gwoli wyjaśnienia) szybko się męczy? No i brud z podłoża chłonie, że nawet "Vanisz Oxi Ekszyn" (zaufaj różowej sile ;) nie pomoże :)

Odpowiedz
Ariane
+2 / 6

Cóż to jest ten minus starszych pań, ja na szczęście zawsze jak ustępuję spotykam się z miłą reakcją, raz tylko starszy pan jak ustąpiłam mu miejsca spojrzał na mnie jak na idiotkę i powiedział że on jeszcze nie jest taki stary...:| porażka a dziadek ledwo wstał, ale to był jednorazowy incydent, zawsze babulinki dziękują uśmiechają się i od razu człowiekowi robi się cieplej na duszy :)

Odpowiedz
P PrezydentNieZyje
+5 / 5

Co byście zrobili gdyby, nie było wolnych miejsc, a taka starsza pani trzymała by swoje reklamówki na siedzeniach, i odmawiała ich przesunięcia?

Odpowiedz
bazienka
+4 / 6

wzielabym je oczywiscie w swoje raczki i postawila jej na kolanach/na ziemi. i usiadla obok

zauwaz jeszcze ze wsrod stojacych babsk zadna nie powie slowa na siaty ale jak siedzi ktos mlody to od razu sie dra o niewychowanej mlodziezy

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 23:18

bazienka
+18 / 20

wczoraj w drodze do pracy siedze na przystanku, tlum. widze starsza paia o kuli, ustapilam. podjezdza tramwaj, troche dalej niz zwykle. patrze i oczom nie wierze. BABSZTYL ZRYWA SIE, KULA POD PACHE I BIEGIEM DO TRAMWAJU WALAC INNYCH W IMPRECIE KULA PO NOGACH I NERACH.
NOZ K**WA MAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nigdy wiecej nie ustapie staruchom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---
moze jestem uprzedzona ale sposrod spotkanych przez mnie na szacunek zaslugiwalo ok 5-10%, reszta to holota uwazajaca ze im sie wszystko nalezy
raz mi taki dziad na kolanach usiadl, innym razem zaczal grzebac w torebce:/
a jak uslyszalam tekst babsztyla poproszonego o ustapienie slaniajacej sie kobiecie w ciazy (babka na oko zaywna 40-50tka) " OBRACZKI NIE WIDZE TO NIE USTAPIE" to powiedzialam dosc

Odpowiedz
K kubalud
+3 / 3

Do tych co przeczytali wszystkie komentarze, mi się wydaje, że Hose83 to wnuczek tej babciuchny, i ją broni żeby jej na osiedlu nie wygwizdali.
Tak czy inaczej, dobrze że ten demot trafił na główną chociaż za drugim razem.

Odpowiedz
Andrzejster
+21 / 23

A ja powiem brawa dla naszej policji! Pamiętam jak raz wracając z meczu w autobusie na przystanek przy stadionie podjechał specjalnie podstawiony autobus dla kibiców eskortowany przez policję. Wszyscy wsiedli do niego, cały był zapchany po brzegi. Zatrzymywał się normalnie na każdym przystanku i na jednym przystanku babcia, standardowo w rękach po dwie siateczki, próbowała się dostać do autobusu, w którym nadal było ciasno. Zaczęły robić awanturę, że co to ma znaczyć one tu już 30 minut na autobus czekają, że my jesteśmy młodzi możemy się przejść lub poczekać na następny autobus itp. Widząc to podszedł do niej jeden z policjantów, a ona od razu do niego "Dobrze, że pan jest tutaj w pobliżu. Niech pan coś powie tej nie wychowanej młodzieży ja tu od 30 minut czekam na autobus, a ci chuligani nie chcą mnie wpuścić do autobusu.", a policjant na to spokojnie "Proszę pani, ale to jest specjalny autobus dla kibiców i nikt nie może do niego wsiadać póki jest pełen.". Babcia wyglądała jakby miała zawału dostać i zaczęła na cały głos "To jest skandal! Ja przeżyłam II wojnę światową! Ja ledwo stoję nie widzi pan?!" itp teksty. A policjant na to nadal spokojnie "To tam na przystanku jest ławeczka i może pani sobie na niej usiąść." Jak to powiedział to w autobusie wszyscy zaczęli mu bić brawa, babcia wyglądała jakby miała wybuchnąć ze złości, ale uległa bo z kolejnych radiowozów zaczęli wychodzić kolejni policjanci by sprawdzić co się dzieję. Babcia obrażona na cały świat poszła usiąść na ławeczkę, a policjant dał sygnał, że można jechać.

Odpowiedz
Desperate
+20 / 20

Tak, to straszne. Moja 17-letnia znajoma musiała ustąpić takiej "babci" w zatłoczonym autobusie. Niby wszystko ok, ale miała zakupy, a do tego ma chorobę lokomocyjną. Zemdlała i upadła na podłogę, a do niej ta "babcia": "Za kogo ty mnie masz, dziecko? Myślisz, że się nabiorę? Widzę, że udajesz!" Potem zaczęła nawijać o "dzisiejszej młodzieży"... A moja koleżanka trafiła do szpitala ;/

Odpowiedz
M milena7822
+1 / 1

Desperate współczuję koleżance ;/ ja również mam chorobę lokomocyjną, ale nie aż taką. A co do "babci" to hmmm milusia naprawdę, a gdyby ona zemdlała w autobusie to by nikt tak nie powiedział!!

Alyn
+7 / 11

Dlatego nigdy nie ustępuję miejsca starszym babom. Może jestem wredny/chamski/niewychowany/whatever sobie wymyślisz, ale kiedy widzę jak babcia "ledwo chodząca" biega, szybciej niż ja na w-fie, do wolnego miejsca to to jest dla mnie żałosne.

Odpowiedz
bazienka
+10 / 14

dzisiaj jadac do pracy mialam takiego babsztyla. 4 siatki i torba, ktos ustapil miejsca, ona bum siaty na fotel
podeszlam spytalam czy usiadzie, bo miejsca jest dla ludzi a nie dla siatek, powiedziala ze bedzie strac, to zestawilam siatki i usiadlam. zaczla sie wydziarac to powiedzialam ze przeciez pytalam czy siada. a jak ma sile siaty taszczyc po targach i obok siat w tramwaju jechac to chyba bez roznicy czy stoi z siatami na podlodze czy na ziemi. to bylo babsko z tych co to 1 przystanek jada, wrrr

a i jeszcze- NIC NIE MUSICIE, chcecie bo sie dajecie zgnebic
jakbym byla w gipsie albo bylo mi niedobrze to w zyciu bym nie ustapila bo babsztyl tak chce. niech mnie wyzywa, niech kombinuje. raz jednej takiej powiedzialam "twoja elokwencja mnie poraza" ( tak- TWOJA, bo ona zaczela do mnie na ty walic z mijsca i od idiotek wyzywac), to sie zasapala biedna

Odpowiedz
igur41
0 / 8

demot:Stój sobie:(odpłacę sobie tego chama co mnie nie puścił)

Odpowiedz
M mat4eo
-1 / 3

no własne jak plotkuja to moga nieraz godzinami stac a wejdzie ci taka jedza do autobusu jak siedzisz to bedzie sie patrzec z pot byka

Odpowiedz
I Ivana11
+6 / 10

Ja uważam, że to, że babcia jest starsza, wcale jej nie usprawiedliwia do tego, że może np. wyganiać młodszego od niej człowieka ze złamanymi nogami z siedzenia, bo staruszka ma focha. Też jeden raz, siedzi se taka babka, ja lece, ostatnie wolne miejsce... i uwaga, super chwila: Babcia położyła sobie reklamóweczki. No zajebiście -.- Spytałam, czy mogę usiąść, a ona że nie, bo bardzo brudny ten autobus a ona nie będzie swoich toreb brudzic.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 17:20

Odpowiedz
A ania1234272
+9 / 9

starsi uczą nas szacunku a nawet nie widzą jak sami się zachowują troche dziwny jest ten swiat

Odpowiedz
C ChowChow
-1 / 5

Jak sie jakiś moher WPYCHA to powiedzieć mu żeby spier... i olać ,zignorować ich głupie uwagi ,niech sie baby wkurzają.

Odpowiedz
klowiu
+4 / 4

reklamówki jej sie zmęczyły ona już sie w życiu nasiedziała jest stara rozumiem ale tak ciężko położyć reklamówki na ziemie nie rozumiem

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2010 2010 21:26

Odpowiedz
T tehi7
+3 / 3

mam takie samo prawo siedzieć jak one, fakt faktem są starsze, i co?
i według nich usprawiedliwia to ich do robienia kur3wa wszystkiego...
mam do Nich szacunek, ale nie jak na Mnie plują czy obgaduja jak wychodze z Autobusu bo jednej nie wpuściłem.

Odpowiedz
GipSiQ
+20 / 22

Ostatnio jak jechałem autobusem to kierowca wywalił starszą Panią za to że miała reklamówki na 3 siedzeniach ! I miał racje , autobus mianowicie był zawalony na maxa. Ludzie już nawet opierali się o przednią szybę a ta z reklamówkami siedzi zadowolona jak by to była jej prywatna limuzyna. Ta z ryjem do niego jak on tak może a ten okazał się mistrzem cietej riposty i powiedział " Regulamin się kłania "

Odpowiedz
bazienka
+6 / 8

no i brawo, żeby tylko takich kierowców więcej było. LUDZIE ODWAGI NIE DAJCIE SIĘ ZASZCZUĆ :)

Heremis
+5 / 5

Co do Moherów: bo burakiem trzeba się urodzić. ;)
Pamiętajcie też o tym, że "Pies który najwięcej szczeka najbardziej boi się ugryźć". ;)
A także to, że "Wyciągniesz człowieka ze wsi, ale wsi z człowieka nigdy". ;)

Odpowiedz
D Demotivatorianin
+4 / 4

mnie tez wkur*iają te stare baby a nawet ostatnio narzekały na mnie że niby ku**a "dzień dobry" nieodpowadam. Zawsze mne to wkurza jak mnie ktoś obgaduje bo naprzykład kolesiowi w swoim wiku to dogadasz a takim stary torbom to już nie bo sumienie wkońcu ale naprawde co do tej historii użytkownika suchyr wnioskuje że dobrze zrobił

Odpowiedz
JBBJ
+4 / 8

Brat mi opowiadał taką sytuację: Jedzie sobie wieczorem w zupełnie(!) pustym autobusie(on i kierowca). Staje na przestanku, wsiada jedna starsza babulka, podchodzi do niego i się pyta czy ustąpi jej miejsca... :D . Zdziwił się, ale wstał i się przesiadł. Dopiero potem się domyślił, że chodziło jej o to, że miał już rozgrzane siedzenie :D. Bo to w Kazachstanie zimą było: -20'C około... :D

Odpowiedz
T tuhadexen
+2 / 6

Pewnego dnia wracając tramwajem ze szkoły (byłem zmęczony) przyciupłem sobie na wolnym miejscu, przejechałem 2 przystanki i do tramwaju zawitała jakas starsza pani. Przez 1 przystanek siedziała cicho ale pózniej wybuchła do mnie z pretensjami ze starszym sie ustępuje i jestem nie wychowany, cóz niestety z natury jestem taki że łatwo się denerwuje i powiedzialem jej.. cytuje: "a pani ku*wa nie umie poprosić zebym zszedł?" i ona wtedy jeszcze bardziej do mnie z ryjem aż w końcu jej ustapiłem. Po 2 przystankach wysiadła a gdy wychodziła z tramwaju wrednie sie jeszcze uśmiechneła ;)

Odpowiedz
Izik009
+5 / 5

mnie tez to juz pare razy spotkalo ale nie dalem sie:D NIE ZESZLEM :D

Odpowiedz
zaripostujmiszczu
+2 / 2

Pół biedy, jak ma się kule czy coś innego, co świadczy o chorobie. Ja mam spore problemy z kręgosłupem - ale ran na plecach przecież na widok publicznynie wystawiam, bo to raczej nieprzyjemne dla oczu. Jechałam kiedyś autobusem z cholernie bolącym kręgosłupem. Żeby choć trochę mi lżej było, klapnęłam sobie na wolnym miejscu - pewna starsza pani patrzyła na mnie przez całą jazdę z taką miną, jakby miała mnie poćwiartować. A ja już sama nie wiedziałam, co robić - czy jej ustąpić i ubolewać bardziej, czy czuć się jak kompletnie pozbawiona wszelkiej kultury idiotka aż do mojego przystanku.Wybrałam uczucie idiotki. Jednakże, jeśli ta pani poprosiłaby mnie o to, żebym jej ustąpiła miejsca, zrobiłabymto. Trudno. Jak ktoś prosi o taką błahostkę, trudno, poświęcę się. Morał z tego taki: nie zawsze można, choćtego nie widać. I słowa "proszę" i "dziękuję" nie gryzą.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 11 June 2010 2010 21:07

Odpowiedz
E Edysiaczekk
+1 / 1

To jest prawdziwy demot! On żyje :) Wielokrotnie słyszałam już to hasło po tym jak się ukazał. Przedstawia świętą prawdę...

Odpowiedz
P pawopawo
0 / 0

Jeden z najlepszych demotów jakie kiedykolwiek widziałem!

Odpowiedz
V Vampire1232
-2 / 2

Moim zdaniem to głupota! Ludzie płacą za bilet i mają prawo też usiąść a jeszcze niektórzy zmęczeni z pracy lecą szybko na autobus żeby zdążyć. Reklamówki mogą se postawić na chodniku nic im się nie stanie. Za demota oczywiście +

Odpowiedz