Ja to bym temu gościowi szczerze wywalił i połamał nogi ze by się chłopaczek nie pozbierał...no jak tak można się sprzedawac...ja rozumiem wiele ale no bez przesady, nie kosztem innych nie raniąc innych...
kapocne: a co to ona k.urwa święta bo to on się na nią rzucił? jakby nie była mała ździrką to odepchnełaby go lub w jakiś inny sposób pokazałaby , że nie ma prawa tak robić a nie jeszcze odwzajemniała to. A potem ku.rwa dziwota , że po ulicach łażą 13-letnie szmatki wzorujące się na takich 'autorytetach' @_@
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:20
Quality, ona to szmata, tak? A on się zachował jak gentleman?:D Nie wygłaszaj tu swoich dziwnych i błędnych teorii. Jak miała go odepchnąć, skoro była z pewnością zaskoczona? Niektórzy w takich chwilach kamienieją i to nie ich wina. Więc szmatą jest on, bo to szmata rzuca się na cudzą dziewczyną ;)
A jak aktorka, która całuje się z jakimś aktorem na planie filmu mimo, że jest zajęta, to co? Oni to zrobili tylko dla kasy i show. Show zrobili, ale nastoletnie fanki poczuły się "zdradzone" przez Aleksa i w ramach młodzieńczego buntu nie wysłały na niego sms.
Jyyli, tak sobie to tłumacz. Współczuję twojemu chłopakowi, skoro ty całowałabyś się z kimś tylko dlatego, że zrobił to "z zaskoczenia". Normalnym odruchem na naruszenie przez kogoś obcego strefy intymnej (socjologicznie, o ile pamiętam to do odległości ok 2 stóp) jest odepchnięcie, albo odsunięcie się.
Hmm we mnie to wzbudziło emocje będąc osobą zupełnie z nikim stamtąd nie związaną i w momencie pocałunku wiem że jeśli bym z nią był to odeszła by w tym momencie w szare tło mojego życia. To co zrobiła - przekreśla wszystko co może być między dwojgiem ludzi.
immiekolor aktorstwo to aktorstwo a taniec to taniec - taniec potrafi być na tyle wystarczająco zmysłowy erotyczny czy co kto woli żeby nie trzeba było się lizać czy pieprzyć na koniec - przeciwnie do filmów... zrobili to pod publiczkę dla show i dla mnie ta dziewczyna w tym momencie się zeszmaciła... zresztą kim ona jest? kilka razy w tv i już ludziom odpie***dala :/ na miejscu jej chłopaka wszedłbym na tą scenę i na oczach widzów spuścił temu kudłatemu cwelowi taki wpie***dol że już więcej by nie zatańczył
na jego miejscu temu frajerowi bym zayebaU a ją rzucił w cholerę -_- ta cała Ilona po prostu zrobiła z siebie szmatę, a brudas taką typową melepetę... I to, że 'to był element choreografii' to typowe sranie w banie bo sam Key był w ogóle tym wszystkim zaskoczony... tyle
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 6:31
wszyscy mówicie jak to byście mu nie doje%$#, że by sie nie pozbierał a prawda taka że po programie tylko jąkali się i gratulowali im dobrego tańca wy internetowe "kozaczki"
Napewno jej chłopak też tak poczuł. Moim zdaniem to nie była cześć choreografii, ponieważ to już było po tańcu i widać ewidentnie że to on wziął ją i pocałował. Ona nie wiedziała co zrobić, widać było że była zaskoczona aż się popłakała. Masakra gościa odstrzelić jeszcze mówi takie teksty... Jest ona ładna i gościu na nią poleciał tyle. ...
ale ją nazywacie szmatą??? przecież wyrażnie to on ją pocałował. więc można powiedziec ze to jego "wina". dziewczyna była zaskoczona i oddała pocałunek bo nie chciała robić scen. Nie wydaje mi sie zeby to była choreografia, a raczej śmiałe poczynanie Alexa...skąd mozemy wiedziec co dzieje sie za kulisami?! Nie oceniajmy ich tak szybko...ale fakt...pozdrowienia Alexa byly nie na miejscu;|
czytam te wasze wypowiedzi ze kazdy z was by mu naklepal a w rzeczywistosci wiekszosc z was (nie mowie tu o wszystkich) cala swoja zlosc wylalaby na dziewczyne nie ruszajac typa malym palcem bo tak juz jest ze krowa ktora duzo ryczy malo mleka daje...
a może się zakochali a tamten związek nie był taki jak ma być... ?!?! i może w taki sposób chciała Ilona zakończyć swój związek?! Życie jest różne a męczyć się w do dupy związku to koszmar! Trzeba brać z życia to co najlepsze i nie oglądać się na wszystko!
madziutek związku nie kończy się w TAKI sposób... zdradzając swojego chłopaka na oczach jego i milionów widzów... :/ życzę powodzenia Twojemu facetowi jeśli popierasz takie zachowanie
wszystko fajnie, to dobrze ze macie jakis szacunek do swoich kobiet i zareagowalibyscie na takie cos gdyby na miejscu ilony byla wasza dziewczyna.nie dziwie sie !!ALE!! jakbyście raczyli obejrzeć ten odcinek wiedzielibyście że w krótkim filmiku dotyczacym ich przygotowan do tego tanca pokazanym przed wystepem na zywo mowili ze bedą musieli sie pocalowac w ramach choreografi! wiec sory, ale wedlug mnie jest cos nie tak. wszyscy nazywacie ja szmata a tak naprawde NIKT z was nie ogladal tego odcinka ycd. szczyt wszystkiego..oceniać nie znajac okolicznosci w jakich sie znalezli
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 17:46
czegosc nie rozumiecie ... to sa tancerze ... to jest choreografia a tancerz w choreografii zwlaszcza w tak bardzo uczuciowej jest marionetka ktora ma oddac uczucia w tym show nawet jesli kazali by im sie tam rozbierac to tak to wlasnie dziala moze wiem cos o tym bo tancze wiele osob i tak tego nie zrozumie oczywiscie ze te pozdrowienia byly chamskie i ponizajace ale to juz swoja droga i nie rozumiem ludzi ktorzy nazywaja ten program durnym i bezsensownym i porownuja go do tanca z gwiazdami przeciesz tutaj nie rozdaje sie gwiazdom samochodow tu przychodza ludzie z marzeniami ktore chca spelniac i maja tutaj najwieksza szanse sie wybic ten program akurat jest bardzo dobry i syska ma racje :) a ludzie typu robson odrazu widac ze tego nie rozumieja im wiecej w to wlozyc uczuc i im bardziej to wyglada realistycznie a nie tylko ze jest "grane" to lepiej swiadczy o tobie tak wyglada taniec to tez jest teatr
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 19:29
ej zycie to nei bajka, poza tym zajmijcie sie swoim ludzie ;D jej sprawa co zrobiła, wy wszyscy najmądrzejsi a nie macie najmniejszego pojęcia dlaczego to zrobili ! ;]
Miałbym gdzieś jakąkolwiek kasę, jakbym zobaczył, że moja dziewczyna liże się z jakimś lalusiem. Jeśli pozwala sobie na coś takiego, to w przyszłości pozwoli sobie na więcej.
jezu, czy wy w ogóle nie macie pojęcia o tańcu? toż to jest jakieś 70% aktorstwa. Jak się całują aktor z aktorką na filmie to się chyba kvrwa nie burzycie? -.- ani ich partnerzy, bo wiedzą, że to ich praca, nawet jeśli są za każdym razem zazdrośni.
@sachmet czy w ogole masz pojecie o aktorstwie? Dobry aktor i kamerzysta nagraja scene pocałunku tak, ze para nie bedzie musiala sie nawet musnąc ustami to raz. Dwa - a jak nagrywają powiedzmy jakieś wesele to aktorzy muszą pić wódke czy mogą udawac (tu jest pies pogrzebany - bo aktor ma UDAWAĆ pijanego a nie być naprutym na planie filmowym)? Podczas sceny łozkowej tez musza sie piep*rzyc?
Tylko, ze Aleks wtedy nie wsadził Paulinie jezyka do buzi ;xxxx
Sechmet... szoda mi slow. a czy Ty masz jakiekolwiek pojecie o tancu i aktorstwie? zgodze sie, ze tancerz musi byc aktorem na scenie i przekazac swoje emocje. ale to nie znaczy, ze ma jej wsadzac jezyk do buzi ;x tak nie robia profesjonalisci.
Trochę przesadzacie w komentarzach :/ Może nie powinien pozdrawiać jej chłopaka,ale pomyślcie,jaka to musi być presja i silne emocje. Btw ich taniec był jednym z lepszych w tym programie, niezwykłe. Aż mnie przeszły ciary, zastanawiam się, co oni musieli czuć.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:42
Podchodziłem do tego bardzo sceptycznie... ale jak obejrzałem filmik to, to nie była część choreografii... był już koniec, on ją złapał za głowę, no i ona odwzajemniła pocałunek... XD gdybym był jej chłopakiem to bym wyszedł po prostu ;d
No właśnie, i faktycznie, to Aleks zaczął. Ja już myślałam, że oni są ze sobą na poważnie, a tu ten ci.. się zaczął śmiać i pozdrowił jej chłopaka... A Ilona, no co dziewczyna miała zrobić? 4 miliony ludzi miało się gapić jak ona wpieprza Aleksowi za to, że ją pocałował?
W sumie, masz rację, a dodatkowo wydaje mi się, że Ilona o tej części choreografii nie wiedziała... Chyba, że faktycznie taka z niej zdzira i się dała pocałować na oczach wszystkich. Jeszcze 3 opcja, chłopak Ilony wiedział o tym. Chociaż wydaje mi się to mało prawdopodobne
IMHO dobry pomysł na sposób na zerwanie z chłopakiem Ilona zasugerowała temat choreografii, można o niej przeczytać w 1:10 minucie tego filmu -> http://youcandance.plejada.pl/47,14504,5,ycd_live_-_odcinek_6,1,wideo.html, przedstawia ona stosunki między Iloną a jej chłopakiem do tego jeszcze na początku I`m Bad Michaela Jacksona doskonale się wpasowało :)
aha czyli jest taką SUKĄ żeby zrobić ze swojego ex pośmiewisko przed całą polską? Ejjj takiej rzeczy nie robi się największemu wrogowi ... Mogła mu to powiedzieć normalnie BEZ KAMER... teraz jest zwykłą SUKĄ.
Zwykle nie wyrażam się w taki sposób o kobietach ale to już jest przesada
Taa wszyscy byście jego zabili i wogóle jesteście tacy męscy i zajebiści;) Najlepiej to niech ona na innego nawet nie patrzy i trzymajcie ją na smyczy...
No tak, ale właśnie dlatego takiej laseczki nigdy nie będziecie mieć bo jesteście prostakami;)
Co Ja bym zrobił będąc jej chłopakiem? Nic, waliło by mnie to bo zapewne moja relacja z kobietą byłaby tak samo klarowna jak z moją obecna - wiem, że jest ze mną i tyle. Jeżeli występuje zazdrość to znak, że istnieje nieufność i co za tym idzie któraś ze stron jest nieszczęśliwa i tak dalej, aż do rozpadu związku.
@Fallriv
A co to niby za związek, gdzie, jak mówisz, trzyma ciebie i ją jedynie tekst "jest ze mną" i nawet kiedy widzisz, że puszcza się z innym to nic nie robisz? A, i przy okazji, co oznacza, że "istnieje nieufność", kiedy po prostu WIDZISZ, jak twoja dziewczyna zadaje się z kimś innym? Nie no, świetnie po prostu, powodzenia w udanym "związku".
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:40
to może wszyscy chodźmy tam i im jebnijmy? Bo tak się do tego rwiecie..., a ten gościu to jakiś cwaniaczek, kurde jak ja nie lubię takich idiotów... gówno mają w mózgu tylko są cwani w łóżku...
Widziałam to.. i potem to tłumaczenie. Pff, powiedziałabym jako facet 'papa' Ilonce. Na oczach tylu tysięcy ludzi..
wybrała moment dojrzała dziewczyna.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:00
qba183 przestań wreszcie spamować,naprawdę kiepski pomysł na to,by ludzie klikali w te Twoje linki.
Czy ktoś z Was wie jak można go zaraportować,żeby go zbanowali?To nie jest jego pierwszy komentarz o takich charakterze.
nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się że Ilona nie ma chłopaka, a miedzy nimi coś jest. a Aleks powiedział ze to była część choreografii by ludzie się tym nie interesowali co ich łączy.
ale mogę się mylić ..
Dokładnie.. o tym samym pomyślałam.. W solówkach Aleks tańczył do piosenki o słowach "Kocham Cię, co ludzie myślą to nie istotne".. a Ilona "Dlaczego mnie zostawiłeś, jestem piękna, mam klasę i fajny tyłek".. PRZYPADEK? Nie sądzę. Może to mocna teoria spiskowa ale facet Ilony ja zostawił, Aleks pocieszał aż w końcu coś zaiskrzyło i ją pocałował, a ona odwzajemniła, ale się popłakała bo uświadomiła sobie, że jednak tamten ją zostawił..
myślałem ze jest SPOKO dziewczynom, ale zobaczyłem że jest szmato**ta... .
I chyba jajednak sumienie ruszyło i zobacyzła że źle zrobiłą gdy zaczęła płakać... ALe i tak jest juz PO PTAKACH!
(A może w nim też się zakochała i była w rozterce ;P) nieusprawiedliwiam jej, było to podłe, ale ten chłopak też mógł odmówić skoro wiedział że zajęta, albo mogli ostatecznie ładnie to udać.
W ogóle, jakiej dziewczynie może się podobać to co on sobie napaćkał z tymi brwiami... ;D
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:06
Gówno prawda sprawdz w słowniku czy taniec=aktorstwo (pierwsze slysze ze to synonimy) - bo ja
chyba zbyt konserwatywny jestem, ale nawet taniec nowoczesny ma gdzies swoje granice. Jakby sie
ruchać na tej scenie zaczeli to tez byś to pod taniec podciągnął? Swoją drogą to koleś ostro jej ten język w gardło wepchał.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:20
Nie zgodze sie ani z Abyssale ani z Bzium ;x
Abyssale, nasz nie intryguja pocalunki na filmach, bo nie uzywaja do tego jezykow. po drugie widzieliscie mine Anthony'ego? Sam rozkladal rece ze zdziwienia ;x
Może się w sobie zakochali, miłości się nie powstrzyma, a wyglądało to na coś prawdziwego. Widzicie tylko czarne i białe, a są też odcienie szarości, pomyślcie o tym.
po pierwsze ja nie pieprzę tylko piszę. po drugie mam prawo mieć takie zdanie, czasami po prostu
jest tak jak tego nie planowaliśmy, może u nich też tak było. a może był to impuls i potem oboje tego żałowali.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:19
Sunny - pieprzenie i to typowe. Facet specjalnie dla niej poświęcił swój czas, pewnie naopowiadał znajomym jaka to ona cudowna.. zrobiła mu niesamowite świństwo. Widać było, że wcale się nie opiera. A wykręciła mu taki numer.. na prawdę szkoda mi tego jej chłopaka, mam nadzieję, że ta cała Ilonka i jej partner zostaną zdruzgotani krytyką społeczeństwa i odpadną z hukiem z tego programu.. mimo, że nie oglądam YCD.. nie oglądam nawet telewizji.. to poruszyło mnie to.. bo wyobrażam sobie co musiał czuć jej chłopak. A za ten tekst "pozdrawiamy chłopaka Ilony, który jest wśród publiczności".. to bym po prostu wstał, wszedł na scenę i tak mu za*ebał, że tylko o tym mówiło by się w mediach..
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:55
ale ja nigdzie nie powiedziałam, że nie zrobiła mu świnstwa, ja tylko próbuję spojrzeć na to
z innej perspektywy, zupełnie innej niż Wy, mam do tego prawo, mam prawo wyobrażać sobie
całkiem inną historię, bo tak na prawdę możemy sobie tylko wyobrażać, czy domyślać się w
jakich okolicznościach się to zdarzyło. Nie możesz wiedzieć czy jej chłopak jest taki cudowny
i jak względem niej się zachowuje, nie możesz być pewny tego, że on jest kochany, a ona jest
zdzirą i ja też nie mogę być tego pewna. Ja po prostu nie mam w zwyczaju oceniać kogoś na
podstawie tego co zobaczę w telewizji i Wy powinniście się wyzbyć tego zwyczaju, ja ani nie
mówię, ze jest zdzirą, ani nie mówię, że dobrze zrobiła, ja tylko chciałam Wam przedstawić
tą drugą stronę, której ewidentnie nie dostrzegacie.
PS I skończcie nazywanie mojej opinii pieprzeniem, bo świadczy to tylko o Waszym ograniczeniu.
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:16
Nie żebym sie czepiał czy co, ale jak oglądnąłem ten odcinek to troche mnie zadziwiacie swoimi komentami. W tym przypadku, jak w mordę strzelił, wina leży po obu stronach. Skoro Alek Paliński wiedział, że Ilona ma chłopaka, to po kiego grzyba zgodził się (jeśli to prawda) na taką, ekchem, choreografię? Czy ludzie naprawde nie potrafią przewidywać skutków swoich nawet najbardziej głupich i z pozoru niewinnych zachowań? Miliony to potem oglądają, bo program całkiem całkiem :) Zwłaszcza że gościu podobno mądry i rozsądny, chwalono go w szkole u nas. Ale widocznie to nie wszystko...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 12:16
wiecie co w tym wszystkim jest najgorsze? to że obecnie pocałunek z kobietą jest czymś tak powszednim i pospolitym że aż przykro patrzeć; będąc w klubach czy na innych imprezach widzi się często gówniary chcące "przelizać" jak największą ilość facetów, byleby dla szpanu przed koleżankami czy sam nie wiem po co - i w drugą stronę tak samo. Kiedyś pocałunek był jednym z najbardziej prywatnych przeżyć w miłości między dwiema osobami - teraz, chyba trochę świat młodych źle zrozumiał ideę "uzewnętrzniana się". Boję się, co będzie w przyszłości:(
od razu po twoim komentarzu przypomniał mi się dowcip"Rozmowa 2 kolegów -Słyszałeś,że dzisiaj na imprezie będzie Mariolka?-A która to? No ta fajna laska.Tylko pamiętaj ja się z nią liże pierwszy.- Ok to ja piąty.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 1:02
wątpię żeby ona w ogóle miała chłopaka, wszystko pewnie było wyreżyserowane żeby zbić więcej kasy, teraz przez to, ze pozdrowił rzekomego chłopaka Ilony są w centrum zainteresowania ; )
a wiecie co? miałem napisać kolejny komentarz najezdzajacy na nią, ale tak naprawdę to po prostu szkoda słów, jak można się upodlić.. a tego chłystka to bym wystrzelał po twarzy za sam dotyk mojej kobiety.
Ej, ludzie, ale choreograf mówił, że to nie było planowane! Mi się zdaje, że to był ich dziwny impuls, którego Ilona potem żałowała, bo się zdenerwowała (prawie płakała). Lub mogła to być druga opcja -> głupia sensacja, żeby się utrzymać na topie... >.
Ale wy głupoty pier.dolicie z tą choreografią xD Wpierw ją pocałował, a ona później zaczeła płakać... nie no naprawdę :] aktorstwo? Poniosło ją i jak płakała to dopiero doszło do niej co zrobiła ^^ Tyle!
Jasne, że zachowała się nielojalnie wobec swojego faceta, ale na mój gust, to ona naprawdę coś do Aleksa czuję, tak jak on do niej... Pewnie i tak by zerwała z kolesiem, ale planowała może jakoś bardziej na spokojnie i dlatego się potem rozpłakała... A to był taki spontan, wybuch namiętności ;) Noo dobra, a może to po prostu moja wybujała wyobraźnia nadinterpretuje fakty, ale oni pasują do siebie.
Jezu ludzie dajcie im spokój. Pocałowali się, a może to było w jakimś celu? I od razu wyzywać ją od ku*w itd. To jest jej sprawa. Jej i jej faceta. Może mu to nie przeszkadza? Pocałunek to w końcu nie jest seks, a bez namiętności i uczucia jest bez znaczenia. A teraz dalej, minusujcie, bo mam inne zdanie niż Wy.
Nie powiedziałam, że nic. Pocałunek jest bardzo ważny. Ale jaki sens ma pocałunek, który jest obojętny, bez uczuć? Pocałuj swoją kumpelę i zobacz, że jest on bez znaczenia.
Ale jaki sens ma seks, ktory jest obojętny bez uczuc i ma na celu zaspokojenie żądzy? No przeciez nic takiego - w dupach sie wam poprzewracalo i za zdrade uwazacie jedynie seks...
No a wydawała się jak mówicie taka miła i nieśmiała;) Ale słuchajmy nadal od WSZYSTKICH oburzonych tekstami o sobie kobiet, że kurestwo( w takiej formie chociażby) to nasz wymysł, że ja taka nie jestem( każda z osobna);] No ale jeżeli jeszcze nigdzie nie mamy newsa, że ten gościu dostał oklep to swoją drogą ten jej chłop też frajer. Heh ale i tak najbardziej podoba mi się, jak to tu niektórzy to usprawiedliwiają;) Dla show, dla pieniędzy, dla choreografii, nieważne- KURESTWO- fakt, niektórzy nie mogą się z tym pogodzić
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:26
dobrze bylo widac ze wpycha mu język w gardziel ;> żałosne ... cóż za poniżenie chlopaka tej laski ... szkoda mi go ... ale mam nadzieje ze ten alex czy jak mu tam dostanie w pi*dę nie przebierając w słowach ;]
Jesteście żałośni. Po waszych komentarzach, aż boję sie pomyśleć co sądzicie o aktorach. Pewnie to dla was dziwki i kłamcy.
taniec to jest sztuka i gra emocji. To nie było zrobione dla kasy, tylko dla efektu. Każda choreografia opowiada jakąś historię. A co bardziej uosabia miłosć niż pocałunek? Widzieliście chociaż ten występ Aleksa i Ilony? To było magiczne.
Najlepiej powiedział Piróg: 'Zatraciliście się w tańcu'.
Gdyby mogła to by pewnie się z nim zaczęła pieprzyć na tej scenie gdyby to gwarantowało jej większą popularność...
Ten chłopaczyna też jakiś niestuprocentowy jest nigdy nie zrobiłbym czegoś takiego choćby przez szacunek dla czyjegoś związku MASAKRA
heh ja nie wiem jakim cudem ona została w tym programie... zobaczcie na to wideo!! ewidentnie jej się podobało i nie miała nic przeciwko... a co do pocałunku z Pauliną... to nie był pocałunek tylko dotknięcie ust na zakończenie choreografii... zauważcie, że oni się nie ruszają... a tu oni się polizali ostro i było widać chemię...
Ja na miejscu jej chłopaka dorwał bym się na scene w jaki kolwiek sposób wyje***ł kolesiowi z bańki powiedział do mikrofonu, że jest zwyczajnym frajerem i wyszedł
Heh... Na początku wydawała się miła , sympatyczna itd. Ale tym z pocałunkiem przesadzali oboje ;p Pewnie chłopak Ilony wysyłał smsy na resztę byleby tylko Aleks odpadł ;p
ale sadzicie.
ja na miejscu chlopaka od tej laski dal bym spokoj a nawet wyszedlbym z tamtad widzac to.przeciez to jest chore.wiadomo chca sie pokazac zrobic show.ale ogarnijcie sie.
Co za kutas... przepraszam za wyrażenie. Nie wytrzymałbym. Nawet teraz siedząc przed monitorem i widząc sytuację, w której nie uczestniczy moja dziewczyna, mam ochotę facetowi zasadzić kopa. Nie wyobrażam sobie siebie na miejscu chłopaka tej Ilony. Wytarłbym tym całym Aleksem podłogę.
Przecież całując kogoś, to żadna tragedia się nie dzieje! Ja nie wiem skąd takie ogólne oburzenie! Nagle w Polsce znalazło się pokolenie "rycerzy-romantyków" W miłości się dużo, dużo... więcej wybacza...
A ja jestem dziewczyną i dla mnie cała ta scena była beznadziejna. Po prostu beznadziejna. Widzę trzy możliwości:
1. nabicia oglądalności (nie sądzę, żeby wprost im powiedziano, żeby się aż tak zachowali, ale być może zachęcano ich do głębokiej namiętności i wyszło jak widać)
2. poniosło ich (ale to wydaje mi się jednak mało prawdopodobne, bo są świadomi oglądalności, a kilkuminutowy taniec obarczony stresem aż tak chyba nie sprzyja intymności?!)
3. sami to sprowokowali. Albo jedna, albo druga strona. Być może obie. Dla rozgłosu, dla emocji, etc.
A dlaczego dla mnie to było beznadziejne? Bo pozostałe dwie pary nie musiały się całować, aby krzyczeć, emocjonować, podniecać, uszlachetniać, wzbudzać podziw... Wystarczył ich taniec.
Wybuch namiętności, kiedy Kinga spytała, czy to było na poważnie i Ilona się popłakała, Aleks powiedział, że to część choreografii, żeby nie pogłębiać problemu, jakiego sobie jednak bądź co bądź, narobili. Pozdrowienie chłopaka nie było jakieś triumfalne albo ironiczne.
Ilona szmata i dz**ka!!!!!!!!! co za s*ka.. juz wiekszego dna nie widzialem chyba albo dawno nie widzialem zeby cos takiego zrobic publicznie w taki sposob.. a tego chlopaka powinni od razu wywalic z programu za to ze tak bezczelnie "pozdrowil" jej chlopaka.. gn*j jeb***...
I weź tu człowieku wierz dalej naiwnie, że jest zaufanie i wierność w związku...Szczerze współczuje jej chłopakowi (o ile już nie zachował się jak facet i zerwał z nią).
Wybacz, ale debilem nazywaj swoje odbicie w lustrze. Nawet jeśli Twoje przypuszczenie jest prawdziwe (że ona nie ma chłopaka) to zadam Ci pytanie. Kiedy Ty ładujesz język komuś w gardło też potem płaczesz ?. Reakcja choreografa była dobitna. Z całym szacunkiem, nazywajmy rzeczy po imieniu bo inaczej daleko nie zajdziemy.
Zresztą wystarczy spojrzeć na reakcję choreografa, żeby się dowiedzieć, że to nie było planowane. W związku z tym jednak szkoda, że Aleks odpadł, bo może by jakieś oświadczyny na scenie były z dedykacją dla faceta Ilony, a tak to przegrany związek ;)
HAHA, czytam te komentarze i nie mogę wytrzymać z tych internetowych napinaczy, którzy biją aleksa, wyzywają ilonę od kurew i na miejscu jej chłopaka wchodzą na scenę... Gdyby to wam dana była możliwość pocałowania takiej dziewczyny, lizalibyście ile wlezie, nie patrząc czy "kur.a" czy nie :)
Ludzie, żałosne jest to co tu wypisujecie.
Ich sprawa, ich życie i to oni mają to załatwić między sobą...
Może Aleks, pozdrawiając chłopaka Ilony, chciał dać znać wszystkim, że on tego nie bierze na poważnie i że Ilona ma chłopaka.
A taniec jest jak aktorstwo, więc co Ilona miała odepchnąć go na oczach tylu telewidzów i roz****dolić całą choreografię?
Myślę, że była zaskoczona, że się tak na nią rzucił, a może i to była część choreografii, a oni tam mają gówno do powiedzenia, więc jak przychodzili do tego programu to wiedzieli, że będę takie i owakie choreografie, więc może uzgodniła to już ze swoim chłopakiem...
W każdym razie po co tu piszecie co wy byście zrobili? To tylko i wyłącznie ich sprawa...
ludzie po prostu normalnie komentują tą sytuację, po prostu wygłaszają swoją opinię na dany temat, po to jest opcja komentarzy przecież a Ty napinke robisz ._.
tak mnie to zirytowalo ze przeczytalem wszystkie komenty... ja na prawde bym sie tam wydarl na ta suke. bylo na zywo, nie wycieliby. mysle ze niektorzy poszliby w jego slady i ja wygwizdali..
Ech dokładnie, ja też pierwszy raz przeczytałam wszystkie komenty (oczywiście, gdy czasami jest ich kilka, czy kilkanaście czytam wszystkie, ale teraz jest już około 150)
Ten typ to ciota, a chłopak jak ma jaja powinien pokazać z niej na żywo jaka z niej szmata ! SZMACISKO POD LATARNIE A NIE TELEWIZJE, IDIOTKA! Widziałem to w telewizji, burdel na kółkach! Cieszę się że trafiło to na główną, takie sytuacje trzeba wyciągać a wszelkie odstępstwa wytykać palcem ! C Z Y T A J T O S Z M A T O
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:14
Szczerze mówiąc, połowa użytkowników tego uroczego portalu prędzej byłaby w szoku po zobaczeniu języka swojej
dziewczyny w gardle jakiegoś gacha, niż od razu na scenie, okładając tego fagasa i wyklinając niewierną
szmatę. Jeszcze jedno: nikt nie wziął pod uwagę tego, że ta dziewczyna NIE jest w monogamicznym związku. Może jej facetowi nie przeszkadza, że się z kimś całuje, może nawet żyją w trójkącie, deltoidzie, kole itd. Chociaż to jest wątpliwe, biorąc pod uwagę kraj, w jakim żyjemy i obyczaje w nim panujące.
[dygresja] Czy jestem jedyną nastolatką w tym kraju, która nie ogląda Ju Ken Dęs? ;>[/dygresja]
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:21
JA bym na miejscu tego chłopaka wstała i powiedziała : sorry, ale nie już jej chłopakiem " i wyszła . I całe ich ,,zajeb*ste " show poszło by sie ru*hać ;]
Odpowiedź w stylu "Dla show możecie sie nawet pieprzyć przed kamerą, ale my wspólnego życia już nie mamy" była by na miejscu. Dobrze że są dziewczyny które to rozumieją :) i że sie tu pojawiło, bo myslałem że tylko ja widze kolejną szmate w TV i powoli bałem sie że to obsesja
Dla twojej informacji, osobo powyżej, Ilona przeszła do następnego odcinka. ;)
Aha i to ona jest szmatą, a on to świętoszek? Czego ją wyklinacie idioci zasrani, bo dziewczyna zawsze winna? .... omg..
Nie ten... ktoś (nie oglądam tego śmieciowego show) też jest winny. Ja osobiście wszedłbym na scenę i "pozdrowiłbym" go w nieco inny sposób co on. A dziewczyna mogłaby trochę pokazać że nie chce się całować z obcym kolesiem. Jeżeli jednak mimo bycia w związku i to jeszcze na oczach swojego chłopaka liże się z innym dla kasy... skur wiła się. Dlatego też nie oglądam takich rzeczy...
Jeśli o mnie chodzi to winne są obie strony. Nawet wszystkie trzy jeśli to faktycznie miał być tylko element choreografii (chyba że to nie choreograf ustalił to wtedy wciąż dwie). Chamstwo i puszczalstwo powoli sięga zenitu i ja szczerze martwię się o to co się będzie działo za kilka lat. Wracając do samej sceny... złapałem się za głowę gdy to zobaczyłem. To jest chore.
O jakim aktorstwie mowa, przepraszam bardzo, ale to dziewczyna wie że kogoś ma, a że robi to co robi Jej sprawa goscia winić nie można, bo co z tego? Czytam tu wiele komentów tp. "Bym mu wyj..." ale po co? Czy to jego wina..? Zastanówcie się i pomyślcie...
Ludzie dajcie sobie na wstrzymanie... pocałował ją bo była to część choreografii a wy wyjeżdżacie z tekstami w stylu szmata, ku-rwa, dała się za pieniądze? n/c...
Fakt, że później te pozdrowienia nie były na miejscu, ale bez przesady... ogarnijcie się.
szczerze to nie wiem czy najpierw jebn*l bym ją czy jego;) nasuwa się tutaj taka złota myśl - "jak suka nie da to pies nie weźmie" - proste, jakby ona tego nie chciała to on raczej by się do tego nie posunął.
ale bym sie wkU rwil..
Odpowiedzwszystko dla kasy, publiki i oczywiście show! poniżające!
jakbym dostał pozdro od tego brudasa, to takbym mu wyj-ebał ze by zeby 40 lat szukał...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 10:28
Ja to bym temu gościowi szczerze wywalił i połamał nogi ze by się chłopaczek nie pozbierał...no jak tak można się sprzedawac...ja rozumiem wiele ale no bez przesady, nie kosztem innych nie raniąc innych...
Quality: wiesz, raczej to on się na nią rzucił z językiem, nie ona na niego...
Gość przegiął, tyle.
Ale wciąż nie mogę zrozumieć, dlaczego admin się rajcuje tekstem przepisanym z durnego programu...
kapocne: a co to ona k.urwa święta bo to on się na nią rzucił? jakby nie była mała ździrką to odepchnełaby go lub w jakiś inny sposób pokazałaby , że nie ma prawa tak robić a nie jeszcze odwzajemniała to. A potem ku.rwa dziwota , że po ulicach łażą 13-letnie szmatki wzorujące się na takich 'autorytetach' @_@
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:20
Quality, ona to szmata, tak? A on się zachował jak gentleman?:D Nie wygłaszaj tu swoich dziwnych i błędnych teorii. Jak miała go odepchnąć, skoro była z pewnością zaskoczona? Niektórzy w takich chwilach kamienieją i to nie ich wina. Więc szmatą jest on, bo to szmata rzuca się na cudzą dziewczyną ;)
Jyyli - była zaskoczona przez pół minuty? coś mówiłeś , że moje teorie są dziwne? ;D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:30
A jak aktorka, która całuje się z jakimś aktorem na planie filmu mimo, że jest zajęta, to co? Oni to zrobili tylko dla kasy i show. Show zrobili, ale nastoletnie fanki poczuły się "zdradzone" przez Aleksa i w ramach młodzieńczego buntu nie wysłały na niego sms.
Ode mnie gość miałby w zęby bez mrugnięcia okiem czy to na żywo czy nie, oraz nie po końcu tańca tylko z miejsca :)
Jyyli, tak sobie to tłumacz. Współczuję twojemu chłopakowi, skoro ty całowałabyś się z kimś tylko dlatego, że zrobił to "z zaskoczenia". Normalnym odruchem na naruszenie przez kogoś obcego strefy intymnej (socjologicznie, o ile pamiętam to do odległości ok 2 stóp) jest odepchnięcie, albo odsunięcie się.
Hmm we mnie to wzbudziło emocje będąc osobą zupełnie z nikim stamtąd nie związaną i w momencie pocałunku wiem że jeśli bym z nią był to odeszła by w tym momencie w szare tło mojego życia. To co zrobiła - przekreśla wszystko co może być między dwojgiem ludzi.
immiekolor aktorstwo to aktorstwo a taniec to taniec - taniec potrafi być na tyle wystarczająco zmysłowy erotyczny czy co kto woli żeby nie trzeba było się lizać czy pieprzyć na koniec - przeciwnie do filmów... zrobili to pod publiczkę dla show i dla mnie ta dziewczyna w tym momencie się zeszmaciła... zresztą kim ona jest? kilka razy w tv i już ludziom odpie***dala :/ na miejscu jej chłopaka wszedłbym na tą scenę i na oczach widzów spuścił temu kudłatemu cwelowi taki wpie***dol że już więcej by nie zatańczył
na jego miejscu temu frajerowi bym zayebaU a ją rzucił w cholerę -_- ta cała Ilona po prostu zrobiła z siebie szmatę, a brudas taką typową melepetę... I to, że 'to był element choreografii' to typowe sranie w banie bo sam Key był w ogóle tym wszystkim zaskoczony... tyle
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 6:31
wszyscy mówicie jak to byście mu nie doje%$#, że by sie nie pozbierał a prawda taka że po programie tylko jąkali się i gratulowali im dobrego tańca wy internetowe "kozaczki"
Napewno jej chłopak też tak poczuł. Moim zdaniem to nie była cześć choreografii, ponieważ to już było po tańcu i widać ewidentnie że to on wziął ją i pocałował. Ona nie wiedziała co zrobić, widać było że była zaskoczona aż się popłakała. Masakra gościa odstrzelić jeszcze mówi takie teksty... Jest ona ładna i gościu na nią poleciał tyle. ...
chyba mu stanął,ale jakiś taki malutki... yhy i znowu o cm...
Dokladnie !!! Kto sie ku***a urodzil,ten kanarkiem nie zdechnie !!! SZMATA...
ale ją nazywacie szmatą??? przecież wyrażnie to on ją pocałował. więc można powiedziec ze to jego "wina". dziewczyna była zaskoczona i oddała pocałunek bo nie chciała robić scen. Nie wydaje mi sie zeby to była choreografia, a raczej śmiałe poczynanie Alexa...skąd mozemy wiedziec co dzieje sie za kulisami?! Nie oceniajmy ich tak szybko...ale fakt...pozdrowienia Alexa byly nie na miejscu;|
tak pozatym to anthony kaye, ich choreograf zaprzeczyl na swoim twitterze, aby to byla czesc choreografii, wiec wniosek jest prosty ;-)
czytam te wasze wypowiedzi ze kazdy z was by mu naklepal a w rzeczywistosci wiekszosc z was (nie mowie tu o wszystkich) cala swoja zlosc wylalaby na dziewczyne nie ruszajac typa malym palcem bo tak juz jest ze krowa ktora duzo ryczy malo mleka daje...
a może się zakochali a tamten związek nie był taki jak ma być... ?!?! i może w taki sposób chciała Ilona zakończyć swój związek?! Życie jest różne a męczyć się w do dupy związku to koszmar! Trzeba brać z życia to co najlepsze i nie oglądać się na wszystko!
madziutek związku nie kończy się w TAKI sposób... zdradzając swojego chłopaka na oczach jego i milionów widzów... :/ życzę powodzenia Twojemu facetowi jeśli popierasz takie zachowanie
wszystko fajnie, to dobrze ze macie jakis szacunek do swoich kobiet i zareagowalibyscie na takie cos gdyby na miejscu ilony byla wasza dziewczyna.nie dziwie sie !!ALE!! jakbyście raczyli obejrzeć ten odcinek wiedzielibyście że w krótkim filmiku dotyczacym ich przygotowan do tego tanca pokazanym przed wystepem na zywo mowili ze bedą musieli sie pocalowac w ramach choreografi! wiec sory, ale wedlug mnie jest cos nie tak. wszyscy nazywacie ja szmata a tak naprawde NIKT z was nie ogladal tego odcinka ycd. szczyt wszystkiego..oceniać nie znajac okolicznosci w jakich sie znalezli
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 17:46
zauważyłem, że ciągle gadacie "jak ja bym to zobaczył" "czego JA bym nie zrobił po tym..." czemu akurat wy? XD
czegosc nie rozumiecie ... to sa tancerze ... to jest choreografia a tancerz w choreografii zwlaszcza w tak bardzo uczuciowej jest marionetka ktora ma oddac uczucia w tym show nawet jesli kazali by im sie tam rozbierac to tak to wlasnie dziala moze wiem cos o tym bo tancze wiele osob i tak tego nie zrozumie oczywiscie ze te pozdrowienia byly chamskie i ponizajace ale to juz swoja droga i nie rozumiem ludzi ktorzy nazywaja ten program durnym i bezsensownym i porownuja go do tanca z gwiazdami przeciesz tutaj nie rozdaje sie gwiazdom samochodow tu przychodza ludzie z marzeniami ktore chca spelniac i maja tutaj najwieksza szanse sie wybic ten program akurat jest bardzo dobry i syska ma racje :) a ludzie typu robson odrazu widac ze tego nie rozumieja im wiecej w to wlozyc uczuc i im bardziej to wyglada realistycznie a nie tylko ze jest "grane" to lepiej swiadczy o tobie tak wyglada taniec to tez jest teatr
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 19:29
ej zycie to nei bajka, poza tym zajmijcie sie swoim ludzie ;D jej sprawa co zrobiła, wy wszyscy najmądrzejsi a nie macie najmniejszego pojęcia dlaczego to zrobili ! ;]
fajna choreografia ... xd
A po programie :
chłopak : Nie ma takiego całowania, co ty tam ku*wa mać robiłaś, co!?
Ilona : No ale you can dance ...
Chłopak: co jest ku*wa you can dance, słuchaj co ja tu mówię! Dziękuje dobranoc
masz może linka do tego tańca??
Odpowiedzhttp://www.plotek.pl/plotek/1,78649,7909551,Ilona_i_Aleks___namietny_pocalunek_w__YCD___WIDEO.html
nie chodziłoby o pozdrowienia, ale gdybym zobaczył ten pocałunek a potem usłyszał pozdrowienia to wstałbym i wyszedł.
też bym wstał, ale nie wyszedł, tylko podszedł do niego i wpier*dal
I byś był na You Tube sławny, bo często takie akcje się nie zdarzają.
Wyje*ał bym w pysk z miejsca. Ale na szczęście mam mądrą dziewczynę która by się do czegoś takiego nie poniżyła:P
Elsiete7, podziwiam twoją odwagę, to dobrze,że masz mądrą dziewczynkę :D
http://youcandance.plejada.pl/47,14504,5,ycd_live_-_odcinek_6,1,wideo.html
OdpowiedzTo była czesc choreografii, jak Aleks z Paulina sie całowali to nikt nic nie gadal.
Miałbym gdzieś jakąkolwiek kasę, jakbym zobaczył, że moja dziewczyna liże się z jakimś lalusiem. Jeśli pozwala sobie na coś takiego, to w przyszłości pozwoli sobie na więcej.
Ja bym wyskoczył na tą scenę i przy je bał kolesiowi na oczach wszystkich. A jeżeli Ilona miała faktycznie chłopaka to zachowanie jej jest kurewskie!
jezu, czy wy w ogóle nie macie pojęcia o tańcu? toż to jest jakieś 70% aktorstwa. Jak się całują aktor z aktorką na filmie to się chyba kvrwa nie burzycie? -.- ani ich partnerzy, bo wiedzą, że to ich praca, nawet jeśli są za każdym razem zazdrośni.
@sachmet czy w ogole masz pojecie o aktorstwie? Dobry aktor i kamerzysta nagraja scene pocałunku tak, ze para nie bedzie musiala sie nawet musnąc ustami to raz. Dwa - a jak nagrywają powiedzmy jakieś wesele to aktorzy muszą pić wódke czy mogą udawac (tu jest pies pogrzebany - bo aktor ma UDAWAĆ pijanego a nie być naprutym na planie filmowym)? Podczas sceny łozkowej tez musza sie piep*rzyc?
Tylko, ze Aleks wtedy nie wsadził Paulinie jezyka do buzi ;xxxx
Sechmet... szoda mi slow. a czy Ty masz jakiekolwiek pojecie o tancu i aktorstwie? zgodze sie, ze tancerz musi byc aktorem na scenie i przekazac swoje emocje. ale to nie znaczy, ze ma jej wsadzac jezyk do buzi ;x tak nie robia profesjonalisci.
Trochę przesadzacie w komentarzach :/ Może nie powinien pozdrawiać jej chłopaka,ale pomyślcie,jaka to musi być presja i silne emocje. Btw ich taniec był jednym z lepszych w tym programie, niezwykłe. Aż mnie przeszły ciary, zastanawiam się, co oni musieli czuć.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:42
Podchodziłem do tego bardzo sceptycznie... ale jak obejrzałem filmik to, to nie była część choreografii... był już koniec, on ją złapał za głowę, no i ona odwzajemniła pocałunek... XD gdybym był jej chłopakiem to bym wyszedł po prostu ;d
"dla nas sama przyjemność" jej słowa na koniec Bezcenne !
ale pocałunek z Iloną dużo odbiegał od tego z Pauliną..
Odpowiedzdokładnie ;] Pocałunek z Pauliną trwał ułamek sekundy ;)
No właśnie, i faktycznie, to Aleks zaczął. Ja już myślałam, że oni są ze sobą na poważnie, a tu ten ci.. się zaczął śmiać i pozdrowił jej chłopaka... A Ilona, no co dziewczyna miała zrobić? 4 miliony ludzi miało się gapić jak ona wpieprza Aleksowi za to, że ją pocałował?
NikuiNicole, tak. Oduczyłby się durnych wyskoków, a show byłby jeszcze lepszy.
W sumie, masz rację, a dodatkowo wydaje mi się, że Ilona o tej części choreografii nie wiedziała... Chyba, że faktycznie taka z niej zdzira i się dała pocałować na oczach wszystkich. Jeszcze 3 opcja, chłopak Ilony wiedział o tym. Chociaż wydaje mi się to mało prawdopodobne
od jakiego z Paulina? :) mozesz podruzic jakis link, bede wdzieczna;)
bym go chyba scigał...
OdpowiedzIMHO dobry pomysł na sposób na zerwanie z chłopakiem Ilona zasugerowała temat choreografii, można o niej przeczytać w 1:10 minucie tego filmu -> http://youcandance.plejada.pl/47,14504,5,ycd_live_-_odcinek_6,1,wideo.html, przedstawia ona stosunki między Iloną a jej chłopakiem do tego jeszcze na początku I`m Bad Michaela Jacksona doskonale się wpasowało :)
OdpowiedzDobry pomysł? Widać było, że coś ją sumienie ruszyło, skoro zaczęła płakać..
ruszylo ja sumienie albo tylko chciala pokazac jaka to dobra nie jest a tak naprawde w srodku oddala by sie za ciekawa oferte...
aha czyli jest taką SUKĄ żeby zrobić ze swojego ex pośmiewisko przed całą polską? Ejjj takiej rzeczy nie robi się największemu wrogowi ... Mogła mu to powiedzieć normalnie BEZ KAMER... teraz jest zwykłą SUKĄ.
Zwykle nie wyrażam się w taki sposób o kobietach ale to już jest przesada
IMHO Ilona chciała zostawić swojego chłopaka, zapewne to ona zasugerowała temat choreografii, można o niej przeczytać w 1:10 minucie tego filmu
Odpowiedzto już nie można w normalny sposób ze sobą zerwać? Ja tu widzę kolejny mały krok w kierunku wypromowania się.
mocne :D
Odpowiedzżal ;)
OdpowiedzMISTRZOSTWO ŚWIATA! XD
Odpowiedzwidzialem to ! :D
Odpowiedzmyslalem ze padne ;d
zabil by go... wpadl bym na scene i mu jebnal, jej tez
Odpowiedznie ty jeden. :P
Taa wszyscy byście jego zabili i wogóle jesteście tacy męscy i zajebiści;) Najlepiej to niech ona na innego nawet nie patrzy i trzymajcie ją na smyczy...
No tak, ale właśnie dlatego takiej laseczki nigdy nie będziecie mieć bo jesteście prostakami;)
Co Ja bym zrobił będąc jej chłopakiem? Nic, waliło by mnie to bo zapewne moja relacja z kobietą byłaby tak samo klarowna jak z moją obecna - wiem, że jest ze mną i tyle. Jeżeli występuje zazdrość to znak, że istnieje nieufność i co za tym idzie któraś ze stron jest nieszczęśliwa i tak dalej, aż do rozpadu związku.
Pozdrawiam
@Fallriv
A co to niby za związek, gdzie, jak mówisz, trzyma ciebie i ją jedynie tekst "jest ze mną" i nawet kiedy widzisz, że puszcza się z innym to nic nie robisz? A, i przy okazji, co oznacza, że "istnieje nieufność", kiedy po prostu WIDZISZ, jak twoja dziewczyna zadaje się z kimś innym? Nie no, świetnie po prostu, powodzenia w udanym "związku".
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:40
to może wszyscy chodźmy tam i im jebnijmy? Bo tak się do tego rwiecie..., a ten gościu to jakiś cwaniaczek, kurde jak ja nie lubię takich idiotów... gówno mają w mózgu tylko są cwani w łóżku...
Nie lubie jej. Wydaje mi sie pusta, a teraz jeszcze mi sie wydaje zdzirowata.
Odpowiedza juz myślałem że tylko mnie się taka wydaje :P a teraz jeszcze po tym pocałunku już zupełnie starcila moją sympatie :P
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:03
ja bym chciała żeby on mnie pocałował. jest cudny, a Ilony to który by nie chciał
OdpowiedzWidziałam to.. i potem to tłumaczenie. Pff, powiedziałabym jako facet 'papa' Ilonce. Na oczach tylu tysięcy ludzi..
wybrała moment dojrzała dziewczyna.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:00
Odpowiedzjakbym była tym jej chłopakiem... hehe. ma koleś odwage ;) (+)
Odpowiedzwidziałem na żywo, ładnie ją przylizał na oczach 5 milionów ludzi, i pozdrowił jej chłopaka który siedział koło nich, ale urwał.
OdpowiedzAle to jest fajna laska:D Mój ideał:D Pięknie się rusza, jest miła i piękna:D
OdpowiedzI dodatkowo zdradzi ciebie na oczach kilku milionów ludzi! Ideał!
jakoś mnie to nie demotywuje o_O
Odpowiedzqba183 przestań wreszcie spamować,naprawdę kiepski pomysł na to,by ludzie klikali w te Twoje linki.
OdpowiedzCzy ktoś z Was wie jak można go zaraportować,żeby go zbanowali?To nie jest jego pierwszy komentarz o takich charakterze.
nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się że Ilona nie ma chłopaka, a miedzy nimi coś jest. a Aleks powiedział ze to była część choreografii by ludzie się tym nie interesowali co ich łączy.
Odpowiedzale mogę się mylić ..
To nie wygląda jak element choreografii..
OdpowiedzIlona by się nie popłakała wtedy, gdyby wszystko było "zaplanowane" :]
a moze placz tez byl zaplanowany? :P
Dokładnie.. o tym samym pomyślałam.. W solówkach Aleks tańczył do piosenki o słowach "Kocham Cię, co ludzie myślą to nie istotne".. a Ilona "Dlaczego mnie zostawiłeś, jestem piękna, mam klasę i fajny tyłek".. PRZYPADEK? Nie sądzę. Może to mocna teoria spiskowa ale facet Ilony ja zostawił, Aleks pocieszał aż w końcu coś zaiskrzyło i ją pocałował, a ona odwzajemniła, ale się popłakała bo uświadomiła sobie, że jednak tamten ją zostawił..
myślałem ze jest SPOKO dziewczynom, ale zobaczyłem że jest szmato**ta... .
OdpowiedzI chyba jajednak sumienie ruszyło i zobacyzła że źle zrobiłą gdy zaczęła płakać... ALe i tak jest juz PO PTAKACH!
jest dziewczynom...aha to teraz tak się pisze.Nie nadążam za tymi nowinkami języka polskiego.Pora z Miodkiem porozmawiać
Chcialbym zobaczyc minę tego chlopaka musiala byc niezla ;D
Odpowiedzco ta telewizja robi z ludźmi.. dla show rani partnera
Odpowiedz(A może w nim też się zakochała i była w rozterce ;P) nieusprawiedliwiam jej, było to podłe, ale ten chłopak też mógł odmówić skoro wiedział że zajęta, albo mogli ostatecznie ładnie to udać.
W ogóle, jakiej dziewczynie może się podobać to co on sobie napaćkał z tymi brwiami... ;D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:06
OdpowiedzAż ciężko uwierzyć o.0
Odpowiedzdemot:Ilonę:POZDRAWIAMY na głównej
OdpowiedzCo zrobi czlowiek dla slawy i pieniedzy.
Odpowiedztępa suka...
OdpowiedzTaniec jest jak aktorstwo. Czemu tak nie intrygują was pocałunki na filmach? To działa na tej samej zasadzie...
Odpowiedzbo to ewidentnie było kurestw0
Gówno prawda sprawdz w słowniku czy taniec=aktorstwo (pierwsze slysze ze to synonimy) - bo ja
chyba zbyt konserwatywny jestem, ale nawet taniec nowoczesny ma gdzies swoje granice. Jakby sie
ruchać na tej scenie zaczeli to tez byś to pod taniec podciągnął? Swoją drogą to koleś ostro jej ten język w gardło wepchał.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:20
Nie zgodze sie ani z Abyssale ani z Bzium ;x
Abyssale, nasz nie intryguja pocalunki na filmach, bo nie uzywaja do tego jezykow. po drugie widzieliscie mine Anthony'ego? Sam rozkladal rece ze zdziwienia ;x
Według moich obliczeń oglądalność programu wzrośnie :D
OdpowiedzMasakra po prostu.. Biedny ten jej pewnie już BYŁY chłopak..
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:08
Odpowiedzśliczny tekst kolego:)
KURESTWO SIĘ szerzy... mieli tydzień na dupczenie poza kamerami mogli to wykorzystać!
Może się w sobie zakochali, miłości się nie powstrzyma, a wyglądało to na coś prawdziwego. Widzicie tylko czarne i białe, a są też odcienie szarości, pomyślcie o tym.
Odpowiedzpo pierwsze ja nie pieprzę tylko piszę. po drugie mam prawo mieć takie zdanie, czasami po prostu
jest tak jak tego nie planowaliśmy, może u nich też tak było. a może był to impuls i potem oboje tego żałowali.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:19
Sunny - pieprzenie i to typowe. Facet specjalnie dla niej poświęcił swój czas, pewnie naopowiadał znajomym jaka to ona cudowna.. zrobiła mu niesamowite świństwo. Widać było, że wcale się nie opiera. A wykręciła mu taki numer.. na prawdę szkoda mi tego jej chłopaka, mam nadzieję, że ta cała Ilonka i jej partner zostaną zdruzgotani krytyką społeczeństwa i odpadną z hukiem z tego programu.. mimo, że nie oglądam YCD.. nie oglądam nawet telewizji.. to poruszyło mnie to.. bo wyobrażam sobie co musiał czuć jej chłopak. A za ten tekst "pozdrawiamy chłopaka Ilony, który jest wśród publiczności".. to bym po prostu wstał, wszedł na scenę i tak mu za*ebał, że tylko o tym mówiło by się w mediach..
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:55
ale ja nigdzie nie powiedziałam, że nie zrobiła mu świnstwa, ja tylko próbuję spojrzeć na to
z innej perspektywy, zupełnie innej niż Wy, mam do tego prawo, mam prawo wyobrażać sobie
całkiem inną historię, bo tak na prawdę możemy sobie tylko wyobrażać, czy domyślać się w
jakich okolicznościach się to zdarzyło. Nie możesz wiedzieć czy jej chłopak jest taki cudowny
i jak względem niej się zachowuje, nie możesz być pewny tego, że on jest kochany, a ona jest
zdzirą i ja też nie mogę być tego pewna. Ja po prostu nie mam w zwyczaju oceniać kogoś na
podstawie tego co zobaczę w telewizji i Wy powinniście się wyzbyć tego zwyczaju, ja ani nie
mówię, ze jest zdzirą, ani nie mówię, że dobrze zrobiła, ja tylko chciałam Wam przedstawić
tą drugą stronę, której ewidentnie nie dostrzegacie.
PS I skończcie nazywanie mojej opinii pieprzeniem, bo świadczy to tylko o Waszym ograniczeniu.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:16
Nie żebym sie czepiał czy co, ale jak oglądnąłem ten odcinek to troche mnie zadziwiacie swoimi komentami. W tym przypadku, jak w mordę strzelił, wina leży po obu stronach. Skoro Alek Paliński wiedział, że Ilona ma chłopaka, to po kiego grzyba zgodził się (jeśli to prawda) na taką, ekchem, choreografię? Czy ludzie naprawde nie potrafią przewidywać skutków swoich nawet najbardziej głupich i z pozoru niewinnych zachowań? Miliony to potem oglądają, bo program całkiem całkiem :) Zwłaszcza że gościu podobno mądry i rozsądny, chwalono go w szkole u nas. Ale widocznie to nie wszystko...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 12:16
wiecie co w tym wszystkim jest najgorsze? to że obecnie pocałunek z kobietą jest czymś tak powszednim i pospolitym że aż przykro patrzeć; będąc w klubach czy na innych imprezach widzi się często gówniary chcące "przelizać" jak największą ilość facetów, byleby dla szpanu przed koleżankami czy sam nie wiem po co - i w drugą stronę tak samo. Kiedyś pocałunek był jednym z najbardziej prywatnych przeżyć w miłości między dwiema osobami - teraz, chyba trochę świat młodych źle zrozumiał ideę "uzewnętrzniana się". Boję się, co będzie w przyszłości:(
Odpowiedzod razu po twoim komentarzu przypomniał mi się dowcip"Rozmowa 2 kolegów -Słyszałeś,że dzisiaj na imprezie będzie Mariolka?-A która to? No ta fajna laska.Tylko pamiętaj ja się z nią liże pierwszy.- Ok to ja piąty.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 1:02
skoro to normalka, to miło być wyjątkowym
to chyba ja jestem jakaś starommodna bo uważam pocałunek za coś intymnego i nie bawi mnie takie "przylizanie się" na dyskotekach
Napinajcie się, napinajcie. I tak żaden z was nikomu by tam nie wy*ebal. "kozak w necie, pi*da w świecie", czy jak to tam lecialo ;]
Odpowiedza Ty i pi-zda w necie i pi-zda w swiecie, pozdro i potańcz.
wątpię żeby ona w ogóle miała chłopaka, wszystko pewnie było wyreżyserowane żeby zbić więcej kasy, teraz przez to, ze pozdrowił rzekomego chłopaka Ilony są w centrum zainteresowania ; )
OdpowiedzKazik śpiewał... "Jak bardzo mozesz skur***c sie by sprzedac swa muzyke" moznaby zaadaptowac do wersji tego programu...
OdpowiedzTylko kobieta potrafi tak zranić ! Oto dowód. Jakby takie coś odwaliła mi moja dziewczyna to nie wiem co bym zrobił. Prawdopodobnie coś złego...
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:14
Odpowiedzpfff ludzie sa zalosni...a naiwniacy glosuja na nich bo sie podniecaja pocalunkiem:P
Odpowiedza wiecie co? miałem napisać kolejny komentarz najezdzajacy na nią, ale tak naprawdę to po prostu szkoda słów, jak można się upodlić.. a tego chłystka to bym wystrzelał po twarzy za sam dotyk mojej kobiety.
Odpowiedzhaha burak z brzeska, jego ojciec kupil startowki i rozdal na osiedlu zeby wysylali smsy to bylo dopiero zalosne, wiem co mowie bo z okolic jestem ;]
OdpowiedzTo Ty chyba nie wiesz, co znaczy "burak".
Ale taką też bym przelizał... Przyznacie że ładna
OdpowiedzEj, ludzie, ale choreograf mówił, że to nie było planowane! Mi się zdaje, że to był ich dziwny impuls, którego Ilona potem żałowała, bo się zdenerwowała (prawie płakała). Lub mogła to być druga opcja -> głupia sensacja, żeby się utrzymać na topie... >.
Odpowiedzdemot:Wbiłam mu nóż w serce:a teraz musiałam go przekręcić.
OdpowiedzAle wy głupoty pier.dolicie z tą choreografią xD Wpierw ją pocałował, a ona później zaczeła płakać... nie no naprawdę :] aktorstwo? Poniosło ją i jak płakała to dopiero doszło do niej co zrobiła ^^ Tyle!
Odpowiedznom, to tylko spekulacje i wyobraźnia, zawsze można wszystko brać takim na jakie wygląda
Jasne, że zachowała się nielojalnie wobec swojego faceta, ale na mój gust, to ona naprawdę coś do Aleksa czuję, tak jak on do niej... Pewnie i tak by zerwała z kolesiem, ale planowała może jakoś bardziej na spokojnie i dlatego się potem rozpłakała... A to był taki spontan, wybuch namiętności ;) Noo dobra, a może to po prostu moja wybujała wyobraźnia nadinterpretuje fakty, ale oni pasują do siebie.
OdpowiedzZ całym szacunkiem, do dupy z takim spontanem.
http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,7909551,Ilona_i_Aleks___namietny_pocalunek_w__YCD___WIDEO.html jakby ktos ciekawy byl a nei ogladal w tv :P
Odpowiedzno cóż.
Odpowiedzdobrze ze ten pajac odpadl w ostatnim odcinku.Chcial byc fajny,moze myslal ze ludzie beda na niego glosowac dzieki temu?nie wyszlo :)
Odpowiedzszkoda, że ona nie odleciała razem z nim...
Jezu ludzie dajcie im spokój. Pocałowali się, a może to było w jakimś celu? I od razu wyzywać ją od ku*w itd. To jest jej sprawa. Jej i jej faceta. Może mu to nie przeszkadza? Pocałunek to w końcu nie jest seks, a bez namiętności i uczucia jest bez znaczenia. A teraz dalej, minusujcie, bo mam inne zdanie niż Wy.
OdpowiedzNie powiedziałam, że nic. Pocałunek jest bardzo ważny. Ale jaki sens ma pocałunek, który jest obojętny, bez uczuć? Pocałuj swoją kumpelę i zobacz, że jest on bez znaczenia.
to życzymy Tobie takiej żony
Ale jaki sens ma seks, ktory jest obojętny bez uczuc i ma na celu zaspokojenie żądzy? No przeciez nic takiego - w dupach sie wam poprzewracalo i za zdrade uwazacie jedynie seks...
No a wydawała się jak mówicie taka miła i nieśmiała;) Ale słuchajmy nadal od WSZYSTKICH oburzonych tekstami o sobie kobiet, że kurestwo( w takiej formie chociażby) to nasz wymysł, że ja taka nie jestem( każda z osobna);] No ale jeżeli jeszcze nigdzie nie mamy newsa, że ten gościu dostał oklep to swoją drogą ten jej chłop też frajer. Heh ale i tak najbardziej podoba mi się, jak to tu niektórzy to usprawiedliwiają;) Dla show, dla pieniędzy, dla choreografii, nieważne- KURESTWO- fakt, niektórzy nie mogą się z tym pogodzić
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:26
Odpowiedzdobrze bylo widac ze wpycha mu język w gardziel ;> żałosne ... cóż za poniżenie chlopaka tej laski ... szkoda mi go ... ale mam nadzieje ze ten alex czy jak mu tam dostanie w pi*dę nie przebierając w słowach ;]
OdpowiedzKoleś nie tylko wygląda jak idiota, on jest idiotą w 100%!
OdpowiedzNie znasz go więc z łaski swojej nie mów, że jest idiotą.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:37
Jesteście żałośni. Po waszych komentarzach, aż boję sie pomyśleć co sądzicie o aktorach. Pewnie to dla was dziwki i kłamcy.
Odpowiedztaniec to jest sztuka i gra emocji. To nie było zrobione dla kasy, tylko dla efektu. Każda choreografia opowiada jakąś historię. A co bardziej uosabia miłosć niż pocałunek? Widzieliście chociaż ten występ Aleksa i Ilony? To było magiczne.
Najlepiej powiedział Piróg: 'Zatraciliście się w tańcu'.
poczytaj komenty wyżej na temat aktorów :)
Taniec w pewnym stopniu jest uzależniony od gry aktorskiej.
Gdyby mogła to by pewnie się z nim zaczęła pieprzyć na tej scenie gdyby to gwarantowało jej większą popularność...
OdpowiedzTen chłopaczyna też jakiś niestuprocentowy jest nigdy nie zrobiłbym czegoś takiego choćby przez szacunek dla czyjegoś związku MASAKRA
demot:pośmiejemy się na ulicy:chłopak Ilony
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:50
Odpowiedzja bym na miejscu tego chlopaka wstal i na caly glos "ty zdziro" ;]
Odpowiedzi to by miało klasę, w przeciwieństwie do zagrania Ilony? ;)
jak ja kocham internetowych napinaczy... już widzę jak dajecie mu po ryju xD
Odpowiedzheh ja nie wiem jakim cudem ona została w tym programie... zobaczcie na to wideo!! ewidentnie jej się podobało i nie miała nic przeciwko... a co do pocałunku z Pauliną... to nie był pocałunek tylko dotknięcie ust na zakończenie choreografii... zauważcie, że oni się nie ruszają... a tu oni się polizali ostro i było widać chemię...
OdpowiedzJa na miejscu jej chłopaka dorwał bym się na scene w jaki kolwiek sposób wyje***ł kolesiowi z bańki powiedział do mikrofonu, że jest zwyczajnym frajerem i wyszedł
Odpowiedzdemot:Pozdrawiam chłopaka:Czekam na zewnątrz
OdpowiedzHeh... Na początku wydawała się miła , sympatyczna itd. Ale tym z pocałunkiem przesadzali oboje ;p Pewnie chłopak Ilony wysyłał smsy na resztę byleby tylko Aleks odpadł ;p
Odpowiedzdlatego odpadł
Odpowiedzale sadzicie.
Odpowiedzja na miejscu chlopaka od tej laski dal bym spokoj a nawet wyszedlbym z tamtad widzac to.przeciez to jest chore.wiadomo chca sie pokazac zrobic show.ale ogarnijcie sie.
WIERNOŚĆ PONAD WSZYSTKO!
OdpowiedzCo za kutas... przepraszam za wyrażenie. Nie wytrzymałbym. Nawet teraz siedząc przed monitorem i widząc sytuację, w której nie uczestniczy moja dziewczyna, mam ochotę facetowi zasadzić kopa. Nie wyobrażam sobie siebie na miejscu chłopaka tej Ilony. Wytarłbym tym całym Aleksem podłogę.
OdpowiedzPrzecież całując kogoś, to żadna tragedia się nie dzieje! Ja nie wiem skąd takie ogólne oburzenie! Nagle w Polsce znalazło się pokolenie "rycerzy-romantyków" W miłości się dużo, dużo... więcej wybacza...
Odpowiedzzobaczymy ile ty bedziesz w stanie wybaczyć
A ja jestem dziewczyną i dla mnie cała ta scena była beznadziejna. Po prostu beznadziejna. Widzę trzy możliwości:
Odpowiedz1. nabicia oglądalności (nie sądzę, żeby wprost im powiedziano, żeby się aż tak zachowali, ale być może zachęcano ich do głębokiej namiętności i wyszło jak widać)
2. poniosło ich (ale to wydaje mi się jednak mało prawdopodobne, bo są świadomi oglądalności, a kilkuminutowy taniec obarczony stresem aż tak chyba nie sprzyja intymności?!)
3. sami to sprowokowali. Albo jedna, albo druga strona. Być może obie. Dla rozgłosu, dla emocji, etc.
A dlaczego dla mnie to było beznadziejne? Bo pozostałe dwie pary nie musiały się całować, aby krzyczeć, emocjonować, podniecać, uszlachetniać, wzbudzać podziw... Wystarczył ich taniec.
Wybuch namiętności, kiedy Kinga spytała, czy to było na poważnie i Ilona się popłakała, Aleks powiedział, że to część choreografii, żeby nie pogłębiać problemu, jakiego sobie jednak bądź co bądź, narobili. Pozdrowienie chłopaka nie było jakieś triumfalne albo ironiczne.
OdpowiedzIlona szmata i dz**ka!!!!!!!!! co za s*ka.. juz wiekszego dna nie widzialem chyba albo dawno nie widzialem zeby cos takiego zrobic publicznie w taki sposob.. a tego chlopaka powinni od razu wywalic z programu za to ze tak bezczelnie "pozdrowil" jej chlopaka.. gn*j jeb***...
OdpowiedzOn odpadł, a ona została, mimo że wszyscy doskonale wiedzą, że przy Ani i Paulinie jest słaba...
OdpowiedzI weź tu człowieku wierz dalej naiwnie, że jest zaufanie i wierność w związku...Szczerze współczuje jej chłopakowi (o ile już nie zachował się jak facet i zerwał z nią).
OdpowiedzA SKĄD WY DEBILE WIECIE ŻE ONA MA CHŁOPAKA? PYTAM SIĘ? skoro ją od szmat wyzywacie???
Aleks mógł zażartować lub użyć sarkazmu w tym przypadku
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2010 2010 23:57
OdpowiedzWybacz, ale debilem nazywaj swoje odbicie w lustrze. Nawet jeśli Twoje przypuszczenie jest prawdziwe (że ona nie ma chłopaka) to zadam Ci pytanie. Kiedy Ty ładujesz język komuś w gardło też potem płaczesz ?. Reakcja choreografa była dobitna. Z całym szacunkiem, nazywajmy rzeczy po imieniu bo inaczej daleko nie zajdziemy.
Zresztą wystarczy spojrzeć na reakcję choreografa, żeby się dowiedzieć, że to nie było planowane. W związku z tym jednak szkoda, że Aleks odpadł, bo może by jakieś oświadczyny na scenie były z dedykacją dla faceta Ilony, a tak to przegrany związek ;)
OdpowiedzTen koleś mógłby robić za personifikację prześmiewania.
OdpowiedzHAHA, czytam te komentarze i nie mogę wytrzymać z tych internetowych napinaczy, którzy biją aleksa, wyzywają ilonę od kurew i na miejscu jej chłopaka wchodzą na scenę... Gdyby to wam dana była możliwość pocałowania takiej dziewczyny, lizalibyście ile wlezie, nie patrząc czy "kur.a" czy nie :)
OdpowiedzLudzie, żałosne jest to co tu wypisujecie.
OdpowiedzIch sprawa, ich życie i to oni mają to załatwić między sobą...
Może Aleks, pozdrawiając chłopaka Ilony, chciał dać znać wszystkim, że on tego nie bierze na poważnie i że Ilona ma chłopaka.
A taniec jest jak aktorstwo, więc co Ilona miała odepchnąć go na oczach tylu telewidzów i roz****dolić całą choreografię?
Myślę, że była zaskoczona, że się tak na nią rzucił, a może i to była część choreografii, a oni tam mają gówno do powiedzenia, więc jak przychodzili do tego programu to wiedzieli, że będę takie i owakie choreografie, więc może uzgodniła to już ze swoim chłopakiem...
W każdym razie po co tu piszecie co wy byście zrobili? To tylko i wyłącznie ich sprawa...
Powiem krótko..współczuję Twojemu chłopakowi.Niby dziewczyna, a zero empatii.
ludzie po prostu normalnie komentują tą sytuację, po prostu wygłaszają swoją opinię na dany temat, po to jest opcja komentarzy przecież a Ty napinke robisz ._.
Na miejscu chlopaka tej calej Ilony, wyszedl bym na scene i obil twarz takiemu "pseudo" tancerzykowi
Odpowiedztak mnie to zirytowalo ze przeczytalem wszystkie komenty... ja na prawde bym sie tam wydarl na ta suke. bylo na zywo, nie wycieliby. mysle ze niektorzy poszliby w jego slady i ja wygwizdali..
OdpowiedzEch dokładnie, ja też pierwszy raz przeczytałam wszystkie komenty (oczywiście, gdy czasami jest ich kilka, czy kilkanaście czytam wszystkie, ale teraz jest już około 150)
Ten typ to ciota, a chłopak jak ma jaja powinien pokazać z niej na żywo jaka z niej szmata ! SZMACISKO POD LATARNIE A NIE TELEWIZJE, IDIOTKA! Widziałem to w telewizji, burdel na kółkach! Cieszę się że trafiło to na główną, takie sytuacje trzeba wyciągać a wszelkie odstępstwa wytykać palcem ! C Z Y T A J T O S Z M A T O
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:14
Odpowiedzjestes ponizej poziomu zycia i funkcjonowania w tym swiecie sorry.
Komentarz usunięty
OdpowiedzDemot: Dlaczego to ona szmata?: Bo o niej wiemy to że na sali był jej chłopak !
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:19
OdpowiedzSzczerze mówiąc, połowa użytkowników tego uroczego portalu prędzej byłaby w szoku po zobaczeniu języka swojej
dziewczyny w gardle jakiegoś gacha, niż od razu na scenie, okładając tego fagasa i wyklinając niewierną
szmatę. Jeszcze jedno: nikt nie wziął pod uwagę tego, że ta dziewczyna NIE jest w monogamicznym związku. Może jej facetowi nie przeszkadza, że się z kimś całuje, może nawet żyją w trójkącie, deltoidzie, kole itd. Chociaż to jest wątpliwe, biorąc pod uwagę kraj, w jakim żyjemy i obyczaje w nim panujące.
[dygresja] Czy jestem jedyną nastolatką w tym kraju, która nie ogląda Ju Ken Dęs? ;>[/dygresja]
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:21
Odpowiedzo boże... jak ja czytam coś takiego to aż śmiech na sali... Ju Ken Dęs... proszę cie dziewczyno :)
Ech...
Nie, też jestem nastolatką nieoglądającą YCD :D Jest nas dwie!
JA bym na miejscu tego chłopaka wstała i powiedziała : sorry, ale nie już jej chłopakiem " i wyszła . I całe ich ,,zajeb*ste " show poszło by sie ru*hać ;]
OdpowiedzOdpowiedź w stylu "Dla show możecie sie nawet pieprzyć przed kamerą, ale my wspólnego życia już nie mamy" była by na miejscu. Dobrze że są dziewczyny które to rozumieją :) i że sie tu pojawiło, bo myslałem że tylko ja widze kolejną szmate w TV i powoli bałem sie że to obsesja
Komentarz usunięty
Odpowiedzdemot:Teraz nazywają to:CHOREOGRAFIA
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 6:57
OdpowiedzCHoregorafia SYNKU. Spier*** do szkoły się uczyć ortografii !!
ale bzdury pieprzycie, pewnie sie chłopak zakochał a z choreografią wcisnął, żeby wpie*dol nie dostać XD
OdpowiedzKomentarz usunięty
Odpowiedzalbo swojego swoją muzykę-Kazik Staszewski ;)
Dla twojej informacji, osobo powyżej, Ilona przeszła do następnego odcinka. ;)
OdpowiedzAha i to ona jest szmatą, a on to świętoszek? Czego ją wyklinacie idioci zasrani, bo dziewczyna zawsze winna? .... omg..
Nie ten... ktoś (nie oglądam tego śmieciowego show) też jest winny. Ja osobiście wszedłbym na scenę i "pozdrowiłbym" go w nieco inny sposób co on. A dziewczyna mogłaby trochę pokazać że nie chce się całować z obcym kolesiem. Jeżeli jednak mimo bycia w związku i to jeszcze na oczach swojego chłopaka liże się z innym dla kasy... skur wiła się. Dlatego też nie oglądam takich rzeczy...
demot:Mogą gadać, że jesteś suka,:niech sobie gadają tylko nie pozwól sobie nigdy na podobne zachowanie
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 0:35
OdpowiedzJeśli o mnie chodzi to winne są obie strony. Nawet wszystkie trzy jeśli to faktycznie miał być tylko element choreografii (chyba że to nie choreograf ustalił to wtedy wciąż dwie). Chamstwo i puszczalstwo powoli sięga zenitu i ja szczerze martwię się o to co się będzie działo za kilka lat. Wracając do samej sceny... złapałem się za głowę gdy to zobaczyłem. To jest chore.
Odpowiedzale numer, szykuje się demot z rekordową ilością komentarzy a to dopiero niedziela wieczór.Ode mnie oczywiście
plus.Ja bym z taką zerwał
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 8:34
OdpowiedzO jakim aktorstwie mowa, przepraszam bardzo, ale to dziewczyna wie że kogoś ma, a że robi to co robi Jej sprawa goscia winić nie można, bo co z tego? Czytam tu wiele komentów tp. "Bym mu wyj..." ale po co? Czy to jego wina..? Zastanówcie się i pomyślcie...
Odpowiedzszkoda,że nie dostał w*****l na scenie a jej chłopak powiedział "to też było między nami ustawione tylko, pozdrawiam dentyste kolegi"
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2010 2010 8:35
OdpowiedzLudzie dajcie sobie na wstrzymanie... pocałował ją bo była to część choreografii a wy wyjeżdżacie z tekstami w stylu szmata, ku-rwa, dała się za pieniądze? n/c...
OdpowiedzFakt, że później te pozdrowienia nie były na miejscu, ale bez przesady... ogarnijcie się.
choreografia czy tez nie dziewczyna ma juz pojechana na 3/4 polski
Odpowiedzszczerze to nie wiem czy najpierw jebn*l bym ją czy jego;) nasuwa się tutaj taka złota myśl - "jak suka nie da to pies nie weźmie" - proste, jakby ona tego nie chciała to on raczej by się do tego nie posunął.
Odpowiedz