Tym bardziej, że akurat tekst pierwszy o "byciu dziwką", to fragment wyrwany z kontekstu i to akurat ten tekst jest najlepszy pod każdym względem, bo jest "o czymś" ;)
No tak, bo dla płytkich umysłów adekwatne są płytkie teksty utworów -.-' Doskonale obrazuje to ten fakt, jaki gust ma młodzież słuchająca polskiego rapu. Inteligentnych raperów takich jak Łona słucha garstka, większość leci na banalny, odgrzewany zresztą przekaz, który jest niejako powtórzeniem poprzednich płyt -.-'
Także zgadzam się w 100% Jak ktoś mógł wyciąć tekst z kontekstu i na tej podstawie oceniać ich twórczość... Swego czasu Meredith Brooks- Bitch było kultową piosenką... I admin który to dał na główną raczej do starszego pokolenia nie należy...Sam zresztą też nie należę bo jak to było grane to gówniarz jeszcze byłe...
rzeczywiście, Amy i Meredith mają okropne teksty ale z Pussycat Dolls nie zawsze tak jest ;) jest kilka ich piosenek które mają ładne teksty. I na pewno nie są pseudo amatorkami. Tak więc można było podać lepsze przykłady, np jakiegoś mało znanego rapera, chociaż ja osobiście lubię taką muzyke, bez względu na tekst ;D
Bez kitu jakiś niezrozumiały bełkot w którym oczywiście doszukują się nie wiadomo jak głębokiego przesłania.
A tak btw. to piosenkę "Bitch" Meredith zna chyba każdy i moim zdaniem to ma inteligentniejsze przesłanie niż te głupoty. Ale nie mówię Melua głos ma niezły i ładna też jest :)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 17:53
Akurat Meredith ma całkiem sensowny tekst, nie powinno się go porównywać z resztą, szczególnie że to starsza piosenka i nawet w kwestii muzyki ma niewiele wspólnego z pussycat dolls...a do reprezentowania inteligentnych tekstów trzeba było wziąć coś naprawdę porządnego, a nie jakąś dziewczynkę.
Biedna dziecinka która zamieściła demotywatora zobaczyła dziwka w tekście przestraszyła się i stwierdziła, stwierdziła że to musi być jakiś chłam, widzę że ktoś ma problemy ze swoją seksualnością. Tekst pani Meredith jest akurat nie banalny tylko trzeba go umieć zrozumieć... niestety dla niektórych seks w tekście utworu kojarzy się już i podejrzewam będzie kojarzył z chłamem. Co do reszty "artystek" no cóż cudzysłów mówi sam za siebie :)
@Smolinek, wedlug wiekszosci komentujacych, niestety, osoby sluchajace ballad, to nastolatki, ktore jak to ktos wczesniej napisal, marza o ksieciu z bajki.
przykre, ze ludzie sa tak uprzedzeni i bez zapoznania sie z tworczoscia Katie oceniaja ja. brawa ;)
ja mam 21, uwielbiam Katie Melua, Yael Naim, Coldplay, Myslovitz i wiele, wiele innych... Czy jesli piosenki sa o nieszczesliwej/szczesliwej milosci, oznacza to, ze sa zle?
jesli sa nieprawdziwe, glupie i zle, kto tworzy te demoty o zlamanym sercu? hipokryci.
Dokladnie, Amy jest swietna, niech autor demota poslucha innych jej piosenek i zobaczy, ze jej teksty sa bardzo wartosciowe, wiec nie wiem czemu ona sie tutaj znalazla chociazby obok Nicole z PCD. Meredith Brooks to taka gwiazda jednego przeboju, ale piosenka bardzo dobra, ale jak ktos slyszy w niej tylko refren to nic na to nie poradze...
prawie kazdy artysta ma do przekazania głebokie przemyslenia, ale równiez prostackie teksty w stylu "pieprz mnie!". zalezy co chce pokazac dana melodia, rodzajem muzyki.
Dobra, przyznam szczerze. Jak twórca zjechał Brooks nieco sie obruszyłem i zastanowiłem się, z góry zakładając, jaki to chłam on wychwala. Z ciekawości zeby sprawdzić co to za "szajs", zapuściłem pierwsze lepsze co weszło i, ku mojemu zaskoczeniu, ona ma faktycznie dobry głos.
nie znam tej Katiuszy, ale wiem że z piosenki dosłownie każdego piosenkarza można wybrać jakiś głupi cytat, i porównać go z innym "mądrym" kogoś innego. Amy ma mase fajnych utworów także demot do bani.
Absolutna racja. Tym bardziej że pani Winehouse ma także znakomity głos, ale oczywiście jest zepsutą pijaczką i narkomanką, a nie słodką dziewczynką jak pani Melua, więc automatycznie jest beee. Poza tym tekst to tylko jeden z elementów piosenki - liczy się także muzyka, wykonanie, czy umiejętność śpiewania, więc takie porównania są do doopy.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 18:05
Myślę że zamiast Katie (albo fragmentu tekstu, który wg mnie jest denny w tym swoim strasznie och głębokim przekazie) możnaby podstawić pannę Amy MacDonald z Mr. Rock & Roll. A co do tego że każda nastolatka przeżywała te pseudofilozoficzne wynurzenia... Moje na szczęście skończyły się w połowie 1 gim.
jak zwykle przeszedł oklepany schemat, czyli wyciągnięcie z kontekstu cytatów żeby jednych ośmieszyć a drugich wynieść na piedestał. dno.
o ile Scherzinger i Brooks mają słowa piosenek właśnie takie [sex, sex,sex], to wstawienie Amy do tego szeregu to nieporozumienie.
akurat Nicole się nie liczy, bo ona ma tylko takie teksty, ale czemu autor krytykuje Meredith i Amy to nie wiem... zwłaszcza, że zacytował Katie jakąś bzdurę!
Katie jest miałka moim zdaniem. niby ładne ma te piosenki, ale to po prostu kolejna artystka z zalewu, który rozpoczęła Norah Jones - grzecznych dziewczynek grających na fortepianie utwory ni to jazzowe, ni popowe.
@Consi - bardzo zdrowe podejście, tak w ogóle dziwna sprawa - normalnie w takich demotach ludzie piszą "masz racje, sam słucham XXX, a to co puszczają w radiu to szajs!!!!11111". Może ludzie na demotach zaczynają myśleć?
Co do demota - mimo że lubię Katie, minus za to, że żadna z tych piosenkarek nie jest amatorką, a Amy nawet JEST artystą.
@Zanate, są jeszcze ładne kobiety na tej ziemi, bez dziesiątek operacji plastycznych i dodatkowych korekcji komputerowych. A jak nie wiesz, to nie mów, bo przez takich jak ty wybuchają zamieszki
Katie ma bardzo dobry głos, ale daleko jej do Amy. Amy jest autentyczna, wokal ma nieziemski, trzęsie sceną, a Katie... lubię ją, ale ta muzyka w ogóle mnie nie rusza. Takie trochę pitolenie. Każdą piosenkę można ośmieszyć, wyciągając cytat z kontekstu. Główna wg mnie zupełnie niezasłużona.
Patryk, gratuluję gustu muzycznego :) Tym bardziej że przetłumaczyłeś piosenkę, która nie została wydana na singlu, a z tego co kojarzę to się znalazła na reedycji Piece by Piece... więc widzę że o tej miłej Gruzince (Gruzince???) moglibyśmy pogadać :D za to masz u mnie wielkiego plusa ;)
A ja, chociaż generalnie słucham rocka, to lubię Katie Melua. Te teksty są taką miłą odskocznią od codzienności. A Amy wcale nie zaliczyłabym do bandy amatorów - niektóre jej piosenki są całkiem ok napisane.
rozwaliły mnie wasze komentarze, "smętne ballady", "teksty sprowadzające się do kocham cię", jesli nie rozumiecie danej muzyki, artystki, stylu muzycznego, to nie znaczy, ze to "pseudointelektualne smęty", zreszta polecam najnowszą płytę, jest tam trochę żywszych numerów.
może autor demota szukał artystek wśród kobiet-tych jest niewiele(a na pewno mniej niż wśród mężczyzn)
a w ogóle co to za argument że dynamiczna muzyka jest lepsza? co z rockowymi balladami? gówno?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 19:14
Jeżeli ktoś mówi o Meredith Brooks jako "celebrytka" a nie artystka to sam ma coś nie tak ze łbem i najpierw przydało by się trochę dowiedzieć o danej osobie a nie wyrwać cytat z kontekstu i masturbować przed demotem na głównej.
ja nie wiem co to to robi na glownej. naprawde. to,ze dla autora plytkie teksty o milosci to idealny wzor glebi, to juz jest problem autora, a nie spoleczenstwa. winehouse ma dobre piosenki, dobre teksty i nie ogranicza sie do jeczenia, ze "ja go kocham, on mnie nie". ok. meluy da sie posluchac, ale slabo mi, ze ktos robi z niej ocean glebi, gdzie to co najwyzej rzeczka pod supermarketem w kwestii tresci. kawalek meredith brooks tez do glupich i plytkich nie nalezy. ale jesli ktos z calej piosenki slyszy (czy moze raczej rozumie, piosenka wszak w jezyku obcym) jedynie refren, to ja nie wiem co komus takiemu powiedziec.
Banda amatorów...? To Amy Winehouse zdobyła 5 najważniejszych nagród muzycznych - Grammy (podczas jednego festivalu), natomiast pani Melua ani razu nie była nawet nominowana. Jak wiadomo Grammy Awards nie jest jakimś komercyjnym konkursikiem Vivy, czy MTV, ale największym muzycznym wydarzeniem roku, w którym nagrody nie są przyznawane przez pseudo znawców. A tak swoją drogą Twój "prawdziwy artysta" - Katie Melua (w przeciwieństwie do Amy) nie napisała ani jednego tekstu - wszystkie są jej podsuwane przez wytwórnię... Jej jedynym zadaniem jest dobre prezentowanie się na scenie i udawana melancholia w kiepskim jeśli chodzi o skalę głosie
Co prawda to prawda. Co do przedmówcy to banda amatorów Ci pseudo artyści robiący dziadowską komercję. Mają dobrą wytwórnię która umie ich sprzedać to w czym problem ?
Nagrody same się sypią...
Utworu Meredith Brooks najwyrazniej nie rozumiesz skoro dajesz go jako przyklad tych kiepskich. A Katie Melua i banalne gledzenie o gwiazdach to niby ambitny tekst? Nie za bardzo sie znasz niestety.
Zanate, a ile tekstów Katie przeczytałaś/eś? Zanim zaczniesz gadać na nieznany sobie temat, zapoznaj się z nim. Bo takim pisaniem wychodzisz na... Żałosną Idiotkę? ehh...
Meredith Brooks, Amy Winehouse amatorkami?? żałosne! co do tej trzeciej (nie znam jej imienia) to się zgodzę :)
a poza tym, Katie Melua wcale nie jest taką profesjonalistką. a poziomem nie dorasta do pięt Meredith Brooks !
Zanete - najwięcej w temacie do powiedzenia mają osoby które najmniej wiedzą o temacie , ty jesteś świetym przykładem .
Odnośnie Katie , nie ukrywam że jest to mój numer jeden od 2005 roku , teraz wyszedł nowy krążek po 4 latach , czekam na koncercik październikowy w Zabrzu :)
Chyba szanowny autor nie zapoznał się z całym tekstem Meredith, który niesie ze sobą bardzo ambitny przekaz!! Zresztą wsypałeś do jednego worka piosenkarki reprezentujące zupełnie inne gatunki muzyczne , więc demot nie ma sensu generalnie rzecz biorąc!
Ahh, kolejny demot z cyklu "tylko ja słucham prawdziwych artystów". Katie jest w porządku, ale ile razy można do cholery mierzyć muzyków miarą tekstów? Na utwór składa się podkład muzyczny i tekst. Jeśli chcecie się roztkliwiać nad słowami to jest wielu godnych polecenia poetów.
cóż. tekst o niczym nie świadczy w tym przypadku. to, że Melua jest słodka, to fajnie. ale Amy Winehouse to (niestety zmarnowana) nadzieja współczesnej wokalistyki jazzowej. zamiast skupiać się na jej skandalach posłuchaj ziomuś pierwszej płyty albo poszukaj na youtube jej nagrania 'round midnight theloniusa monka, jeśli w ogóle wiesz, kim ten pan jest.
co do pussycat dolls to sie zgadzam... dla porownania warto posluchac spice girls- to najlepszy girlsband i mimo, ze po ich reaktywacji zmienila sie moda na sex w muzyce, one nie dodaly ani jednej zboczonej tresci... SPICE FOREVER xD
Amy, jako jednej z niewielu artystów spoza rapu słucham. Może jej teksty nie grzeszą inteligencją, ale za to głos, podkłady itp. ma na najwyższym poziomie.
Ps. Amy Winehouse nie robi popu
ale mam ubaw z was xD ja słucham dużo muzyki i różnej metal... rock... bluess... jazz i Katie jest dla mnie z lepszych artystek dlczego. Dlatego że ma klase, nie biega z goła dupa po scenie. A potrafi zdobyć spora grupe fanów. Swiadczy o tym ilu fanów ma w polsce :). Tak piszcie jakie to ma smetne piosenki. O wiele łatwiej jest napisac "ruchaj mnie uch ach" ułozyc melodie pokkrecic dupa i nastolatki maja kisiel w majtkach. piszcie se dalej głupoty ja mam was w dupie i ide katie posłuchac dziekuje dobranoc
jesli artysta wyróznia się swoją tworczoscia, to dlaczego autor demota musiał jej "pomóc" i ją zakolorować? :) wychodzi na to, że bez jego pomocy nie byloby to takie oczywiste ze akurat jej tekst jest głeboki a pozostale płytkie.. (dobra, te w srodku bez dwoch zdan ale np. ten pierwszy jest lepszy niz ostatni - ale o tym dowiesz sie autorze dopiero jak dorosniesz)
Akurat tekst Meredith Brooks jest jak najbardziej na miejscu... "prawdziwa kobieta powinna być kucharka w kuchni, damą w salonie i dziwką w sypialni". Amy Winehouse mimo że jest alkoholiczką i ćpunką to ma kilka piosenek o których można powiedziec że "są dziełem artysty". Więc dobór "złych artystek" chyba zupełnie nie na miejscu
Katie Melua i Amy MacDonald jak najbardziej artystki pełną gębą:)
Haha, ja bym wybierał z nich właśnie Kate Melua i Pussy Cat, jako pseudo wokalistki. Jeżeli Amy Winehouse nazywasz amatorką, to jesteś zacofany, tyle tylko mam do powiedzenia.
Wszystkie znam prócz tej ostatniej lesby, po ch[CENZURA_WIELKIEGO_ADMINA_ŻYDA]j gigantów porównywać do jakiejś nic nie znaczącej cipy robiącej muzykę dla nastoletnich dziewczynek.
"Bitch" autorstwa Meredith Brooks to świetna piosenka. Dynamiczna i z wykopem, a jednocześnie posiadająca "normalny" tekst. No i pochodzi z dobrych czasów dla muzyki. :)
Reszta artystek - słabizna. Melua ma piękny głos, ale strasznie smęci. Jej muzyka odbiera we mnie chęć do życia. Amy Winehouse - również świetny głos, ale jak sami wiemy, zaprzepaściła swoją szansę, próbując zyskać rozgłos skandalami. Pussycat Dolls - tu raczej bez komentarza, bo brak słów.
Brawo dla autora, swym demotem skusil mnie zebym pierwszy raz od miesiaca zalogowal sie i wystawil ocene...
No i coz.. minus za Meredith Brooks, jak sie nie znasz to siedz cicho...
Pomijam fakt, że wyrywanie zdań z kontekstu jest błędem. A piosenki Nicole i jej koleżanek treściowo zawsze mówią o tym samym, bo i pewnie takie było zamierzenie. Jeszcze niedawno mogłabym również powiedzieć,że Katie smęci, a słucham dość zróżnicowanej muzyki i w dużych ilościach, rozumiem,ze komuś może się nie podobać, pomijam tylko fakt, że większość słyszała pewnie jedną piosenkę. Dzisiaj znając już właściwie jej całą dyskografie nie mogę powiedzieć by była słaba artystką, po pierwsze bardzo dobry głos i podobnie z tekstami. Podsumowując każda z pań reprezentuje sobą pewien typ muzyki i raczej nie pokosiłabym się o ich porównywanie.
Ktoś pisze: "Zachowują poziom? Po uproszczeniu jej głębokich wywodów w większości piosenek wyjdzie Ci "kocham go", "kocha mnie", albo "jestem nieszczęśliwa, bo się pokłóciliśmy". No fakt - dokładnie to samo możesz powiedzieć o 99% poezji - czy to będzie Mickiewicz, czy Byron, czy Tuwim, czy Heaney. To właśnie FORMA odróżnia Poezję od częstochowskich rymów. I właśnie to, że o miłości można mówić w różny sposób. Katie Melua też śpiewa "o seksie" - weźcie choćby "Aphrodisiac" - ale robi to z klasą. I jeszcze: "No ja widzę,jest to oczywiście amy winehouse;) ludzie,bardzo Was proszę, ogranijcie się, bo zachwycanie się katie melua, która świetnym wokalem nie grzeszy, ani pomysłem na wizerunek (...)" A co to jest "pomysł na wizerunek"? Że panna wychodzi na scenę normalnie ubrana? (Albo w ogóle ubrana...). Je nie przeczę, że Amy Winehouse jest świetną wokalistką - ale właśnie jej "wizerunek" sprawia, że zapewne niedługo się "skończy". A jeśłi chodzi o wokal - to stawianie w jednym rzędzie Katie, Amy WInehouse i _Lady_GaGai_ - wybacz - dowodzi że waść raczej słuchu nie masz...
Terazniejszosc ma byc perwersyjna, beszczelna i doslowna! Posluchajcie tekstow Eminema, troche czarnej muzyki, dodaj do tego amerykanskie gwiazdy i jest ten swiat! Polska poprostu jeszcze nie wyrosla z tekstow o milosci, kochaniu i narzekaniu! Nie ukrywajmy w muzyce jestesci 10000000 lat za zwierzetami;/
Dziękuję Ci bardzo za tego demotywatora. Na prawdę niewielu jest prawdziwych artystów. Ci prawdziwi nie żebrzą o uwagę,po prostu łączą serce z talentem tworząc poezję.
Ci prawdziwi są niedoceniani, bo nie są słodkimi dziewczynkami pieprzącymi o gwiazdach na niebie, tylko śpiewają o prawdziwym życiu i problemach które dotykają zwykłych ludzi. Także tutaj Amy i Meredith wychodzą na lepsze niż Katie, a Nicole z PSD to nie wiem, nie słucham tego.
akurat treśc i rzekoma 'ambitnośc' tekstów nie oznacza jeszcze ze to lepsza muzyka ;] ja zadnej z tych pań nie słucham, ale jeśli by tak było nie obchodziłoby mnie co mają zamiar przekazac w swoich lirykach, tylko słuchałbym dla przyjemności...
Mówcie sobie, że to smenty i głupoty, ale ja kocham "Thank you, stars" i ogólnie piosenki Katie Meluy. One przynajmniej nie są takie puste i nie opowiadają tylko o seksie i dragach...
Jak jest się zbyt tępym żeby dostrzec przekaz to się widzi puste piosenki. Ja tam rozkminiam tę piosenkę o gwiazdach i doszedłem do wniosku, że nie nosi ona pod tą piękną przykrywką słodkich słówek niczego wartego obejrzenia. Dlatego Amy i Meredith są lepsze
temat demota jest jak najbardziej trafny, trudno jest ostatnio o dobre teksty, nieskupiające się na pieprzeniu/imprezach/dramatach miłosnych nastolatek. ale cóż, wybór artystów niezbyt trafny, jak już to wielu zauważyło; trzeba było dać choćby Keshę lub Cyrus, wtedy wszystko byłoby jasne i obyłoby się bez sporów. chociaż ja uważam, że tekst nie musi być wielką poezją, wystarczy, żeby był po prostu dobry i nie był tak schematyczny i oklepany jak każdy kolejny tekst Biebera na przykład xd a co do samej Meluy to jest mi praktycznie obojętna, ale myślę, że 'the Flood' jest dosyć ciekawe, zarówno pod względem tekstu jak i muzyki. dla mnie dość dobry tekst powinien wyglądać na przykład tak: http://www.youtube.com/watch?v=_hRKlAakzWA i to tyle na ten temat :d
brawo za wrzucenie wszystkich do jednego worka. amy winehouse ma raczej niewiele wspólnego z PCD, więc nie wiem, dlaczego jest między nimi. wydaje mi się, że autor demota słyszał jedną piosenkę winehouse i wydaje mu się, że to beztalencie, które umie tylko ćpać. polecam zastanowienie się nad jej muzyką - kiedyś to nie był bełkot ćpunki, tylko porzuconej kobiety. co do katie - nie przepadam za nią, co nie znaczy, że nie lubię ballad. lubię, ale nie w jej wykonaniu.
Taka mała ciekawostka - Amy Winehouse i Kate Melua kończyły ta samą szkołę muzyczną w Anglii ;] (już nie pamiętam jak się nazywała, ale podobno całkiem sławna)
No przepraszam bardzo, ale Melua ze swoimi sentymentalnymi tekstami pełnymi quasiinteligentnych metafor oraz smętnymi melodiami nie powinna być uznana za prawdziwą artystkę. Jest tak samo komercyjna jak PCD czy Winehouse, ale po prostu wali w inny target. PCD czy Gagę mają kupować plastikowe lalki Barbie, a Meluę ich grzeczne, pseudoromantyczne rówieśniczki. Wiele rzeczy mnie irytuje, ale kiedy słyszę połączenie smętnej melodii z pieprzeniem o 9 milionach rowerów, to skręca mnie bardziej niż gdyby ktoś mi pokazał flaszkę wódki na kacu. Posłuchajcie Lennona albo Marleya. Oni nie potrzebowali przesadzonych i przerysowanych środków stylistycznych, żeby przekazać ważne treści. Za przedstawienie Meluy jako prawdziwej artystki dałbym od razu 10000000 minusów, ale, że niestety mogę tylko jeden, to poprzestanę na nim i tym komentarzu.
Każdy lubi to , co lubi . Przeczytałam parę komentarzy wyżej i zgodzę się z tym , że teksty typu "pieprz mnie" (niekiedy wyrwane z kontekstu) nie muszą od razu opisywać danej autorki . Piosenka to piosenka , tekst powinien pasować do melodii i oczywiście gustu słuchacza . Szczerze to trochę się zbulwersowałam widząc cytat utworu zespołu Pussycat Dolls (nie kojarzę tej piosenki) . PCD ma niektóre utwory bardzo fajne i wpadające w ucho . A sama Nicole (kreowana głównie na "seksowną pipkę kręcącą dupą w jedną i w drugą stronę") ma na prawdę ładny głos . Inne bohaterki tego demota także są świetnymi artystkami , a my wszyscy nie możemy ich poznać przez media , które nie pokazują o nich całej prawdy ... A wiecie , że młodzież (i nie tylko) bawi się właśnie do takich typów piosenek (czasem nawet nie wiedząc jaki przekaz ze sobą niosą) . :)
Amy Winehouse nigdy nie lubiłem, Pussycat dolls jeszcze gorzej, Katie nie znam więc się nie wypowiem na jej temat. Autorowi mam tylko za złe wstawienie tu Meredith, tekst wyjęty z piosenki traci logiczny sens, który miał ją przedstawić jako kobietę z krwi i kości która potrafi być zarówno troskliwa i opiekuńcza jak i grzeszna. Tą piosenką na pewno nie chciała się pokazać pod obliczem k*rwy a oglądając demota odniosłem wrażenie, że tak to odbierasz.
Ha? Teksty bluesmanów z Delty tez byly o ściskaniu cytrynek az poleje sie sok i o tym, że "I'm a mean oil well driller, been a driller since I've been a man."
I co Robert Johnson czy Blind Lemon Jefferson to nie są prawdziwi muzycy? To pierwowzór muzyki rozrywkowej w ogole.
Jak dla mnie to one wszystkie to po prostu zwyczajne producentki komerchy ktora karmi sie plebs i ludzi ktorym media religia i szkola zrobila z mozgu papke. Zreszta prawdziwy artysta nie musi uzywac slow by cos przekazac. Mowie tu o tworcach muzyki klasycznej jak Mozart, Chopin, Czajkowski. dzisiaj to moga byc Zimmer(aczkolwiek wydaje mi sie ze jego muzyka staje sie coraz slabsza) albo Joe Hisaishi czy Yoko Kanno. Z kobiecych artystek Snatam Kaur ma naprawde czysty glos w dodatku jej muzyka, choc prosta, jest piekna. jesli chodzi o jakis glebszy tekst w slowach piosenek to zaliczylabym tu Myslovitz.
Patrząc na Wasze komenatarza już wiem dlaczego zdolni polscy artyści nie mają szans na support z Waszej strony... słuchajcie dalej dody i innych naleśników, a ja dziękuje Bogu że Katie nie urodziła się w Polsce bo przez takich baranów jak Wy nie miała by szans.
A tak w ogóle to mam ciekawostkę: Piosenka PCD której cytat jest tu podany nie istnieje. http://www.tekstowo.pl/piosenka,pussycat_dolls,fuck_me_up.html jest jedynie tutaj. Gdyby istniała byłąby na Youtube. Tak więc temu panu już dziękujemy. Autor demota zupełnie się nie wywiązał. -_-
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 6 August 2011 2011 20:41
słabe... wolę szczere teksty o byciu dziwką niż pseudogłębokie wynurzenia...
OdpowiedzTym bardziej, że akurat tekst pierwszy o "byciu dziwką", to fragment wyrwany z kontekstu i to akurat ten tekst jest najlepszy pod każdym względem, bo jest "o czymś" ;)
No tak, bo dla płytkich umysłów adekwatne są płytkie teksty utworów -.-' Doskonale obrazuje to ten fakt, jaki gust ma młodzież słuchająca polskiego rapu. Inteligentnych raperów takich jak Łona słucha garstka, większość leci na banalny, odgrzewany zresztą przekaz, który jest niejako powtórzeniem poprzednich płyt -.-'
Także zgadzam się w 100% Jak ktoś mógł wyciąć tekst z kontekstu i na tej podstawie oceniać ich twórczość... Swego czasu Meredith Brooks- Bitch było kultową piosenką... I admin który to dał na główną raczej do starszego pokolenia nie należy...Sam zresztą też nie należę bo jak to było grane to gówniarz jeszcze byłe...
no tak wolisz bo twój mózg jest za bardzo upośledzony :)
@Majdan - To ile admin ma lat, że nie pamięta tej piosenki? Ja mam 16 lat i ją kojarzę (w szczególności refren).
rzeczywiście, Amy i Meredith mają okropne teksty ale z Pussycat Dolls nie zawsze tak jest ;) jest kilka ich piosenek które mają ładne teksty. I na pewno nie są pseudo amatorkami. Tak więc można było podać lepsze przykłady, np jakiegoś mało znanego rapera, chociaż ja osobiście lubię taką muzyke, bez względu na tekst ;D
kur wa bzdury jakies napisane i juz glowna? Zalosne.,..
OdpowiedzBez kitu jakiś niezrozumiały bełkot w którym oczywiście doszukują się nie wiadomo jak głębokiego przesłania.
A tak btw. to piosenkę "Bitch" Meredith zna chyba każdy i moim zdaniem to ma inteligentniejsze przesłanie niż te głupoty. Ale nie mówię Melua głos ma niezły i ładna też jest :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 17:53
Akurat Meredith ma całkiem sensowny tekst, nie powinno się go porównywać z resztą, szczególnie że to starsza piosenka i nawet w kwestii muzyki ma niewiele wspólnego z pussycat dolls...a do reprezentowania inteligentnych tekstów trzeba było wziąć coś naprawdę porządnego, a nie jakąś dziewczynkę.
Biedna dziecinka która zamieściła demotywatora zobaczyła dziwka w tekście przestraszyła się i stwierdziła, stwierdziła że to musi być jakiś chłam, widzę że ktoś ma problemy ze swoją seksualnością. Tekst pani Meredith jest akurat nie banalny tylko trzeba go umieć zrozumieć... niestety dla niektórych seks w tekście utworu kojarzy się już i podejrzewam będzie kojarzył z chłamem. Co do reszty "artystek" no cóż cudzysłów mówi sam za siebie :)
Katie Melua nie dość, że świetnie śpiewa, to jeszcze piękna... pomarzyć można ;)
Odpowiedz@Smolinek, wedlug wiekszosci komentujacych, niestety, osoby sluchajace ballad, to nastolatki, ktore jak to ktos wczesniej napisal, marza o ksieciu z bajki.
przykre, ze ludzie sa tak uprzedzeni i bez zapoznania sie z tworczoscia Katie oceniaja ja. brawa ;)
ja mam 21, uwielbiam Katie Melua, Yael Naim, Coldplay, Myslovitz i wiele, wiele innych... Czy jesli piosenki sa o nieszczesliwej/szczesliwej milosci, oznacza to, ze sa zle?
jesli sa nieprawdziwe, glupie i zle, kto tworzy te demoty o zlamanym sercu? hipokryci.
wg mnie Amy jest artystką i ma zaj*bisty głos. lepszy od katie, choć obie bardzo lubię.
OdpowiedzDokladnie, Amy jest swietna, niech autor demota poslucha innych jej piosenek i zobaczy, ze jej teksty sa bardzo wartosciowe, wiec nie wiem czemu ona sie tutaj znalazla chociazby obok Nicole z PCD. Meredith Brooks to taka gwiazda jednego przeboju, ale piosenka bardzo dobra, ale jak ktos slyszy w niej tylko refren to nic na to nie poradze...
Jeden lubi ambitne teksty, inny woli piosenki o ch** wie czym.
Odpowiedzprawie kazdy artysta ma do przekazania głebokie przemyslenia, ale równiez prostackie teksty w stylu "pieprz mnie!". zalezy co chce pokazac dana melodia, rodzajem muzyki.
OdpowiedzDobra, przyznam szczerze. Jak twórca zjechał Brooks nieco sie obruszyłem i zastanowiłem się, z góry zakładając, jaki to chłam on wychwala. Z ciekawości zeby sprawdzić co to za "szajs", zapuściłem pierwsze lepsze co weszło i, ku mojemu zaskoczeniu, ona ma faktycznie dobry głos.
Odpowiedznie znam tej Katiuszy, ale wiem że z piosenki dosłownie każdego piosenkarza można wybrać jakiś głupi cytat, i porównać go z innym "mądrym" kogoś innego. Amy ma mase fajnych utworów także demot do bani.
OdpowiedzZgadzam się, Amy ma naprawdę fajne piosenki.
Absolutna racja. Tym bardziej że pani Winehouse ma także znakomity głos, ale oczywiście jest zepsutą pijaczką i narkomanką, a nie słodką dziewczynką jak pani Melua, więc automatycznie jest beee. Poza tym tekst to tylko jeden z elementów piosenki - liczy się także muzyka, wykonanie, czy umiejętność śpiewania, więc takie porównania są do doopy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 18:05
Myślę że zamiast Katie (albo fragmentu tekstu, który wg mnie jest denny w tym swoim strasznie och głębokim przekazie) możnaby podstawić pannę Amy MacDonald z Mr. Rock & Roll. A co do tego że każda nastolatka przeżywała te pseudofilozoficzne wynurzenia... Moje na szczęście skończyły się w połowie 1 gim.
Odpowiedzjak zwykle przeszedł oklepany schemat, czyli wyciągnięcie z kontekstu cytatów żeby jednych ośmieszyć a drugich wynieść na piedestał. dno.
Odpowiedzo ile Scherzinger i Brooks mają słowa piosenek właśnie takie [sex, sex,sex], to wstawienie Amy do tego szeregu to nieporozumienie.
akurat Nicole się nie liczy, bo ona ma tylko takie teksty, ale czemu autor krytykuje Meredith i Amy to nie wiem... zwłaszcza, że zacytował Katie jakąś bzdurę!
OdpowiedzKatie jest miałka moim zdaniem. niby ładne ma te piosenki, ale to po prostu kolejna artystka z zalewu, który rozpoczęła Norah Jones - grzecznych dziewczynek grających na fortepianie utwory ni to jazzowe, ni popowe.
OdpowiedzKate Melua jest zarąbista
OdpowiedzNie słucham ani pierwszej, ani drugiej, ani trzeciej, ale Katie uwielbiam!
Odpowiedz@Consi - bardzo zdrowe podejście, tak w ogóle dziwna sprawa - normalnie w takich demotach ludzie piszą "masz racje, sam słucham XXX, a to co puszczają w radiu to szajs!!!!11111". Może ludzie na demotach zaczynają myśleć?
OdpowiedzCo do demota - mimo że lubię Katie, minus za to, że żadna z tych piosenkarek nie jest amatorką, a Amy nawet JEST artystą.
ej a pussycat dolls to ze o jaką piosenke chodzi co?
Odpowiedzi na dodatek ta Katie Melua jest najładniejsza z tych wyżej przedstawionych
OdpowiedzPhotoshop - mówi Ci to coś? :)
Zanete ja ją widziałem na żywo i naprawde jest ładna :) ale pewnie ćpunka amy jest dla ciebie ładniejsza albo ty masz kompleks :P
@Zanate, są jeszcze ładne kobiety na tej ziemi, bez dziesiątek operacji plastycznych i dodatkowych korekcji komputerowych. A jak nie wiesz, to nie mów, bo przez takich jak ty wybuchają zamieszki
Katie jest najlepsza. Piosenki ma naprawdę bardzo ładne, wpadające w ucho. Urodę ma niebanalną, idealną.
OdpowiedzMyślałem że meradith brook to bill z tokio hotel xD
OdpowiedzKatie ma bardzo dobry głos, ale daleko jej do Amy. Amy jest autentyczna, wokal ma nieziemski, trzęsie sceną, a Katie... lubię ją, ale ta muzyka w ogóle mnie nie rusza. Takie trochę pitolenie. Każdą piosenkę można ośmieszyć, wyciągając cytat z kontekstu. Główna wg mnie zupełnie niezasłużona.
OdpowiedzMoim zdaniem Katie jest rzeczywiście świetną artystką, ale inne przykłady (pomijając Pussycat Dolls) są źle dobrane.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 18:10
OdpowiedzGdzie ten prawdziwy artysta? Bo pod żadną warstwą tapety, nic artystycznego tu nie widzę...
OdpowiedzKobiety do garów, a nie do mikrofonu... [seksizm jest fajny.]
Coo!? Nazywasz Amy Winehouse amatorką?!?!?!?! No chyba Ci się coś pomyliło, kolego!
OdpowiedzUsuńcie ten demot i całe to szaleństwo zniknie. Słabe, słabe, słabe, słabe, słabe.
OdpowiedzDawid Okulewicz
co w tym zestawie robi Amy?? a co do głębokich tekstów Katie to chyba ona zawodziła o 9 milionach rowerów w Pekinie?
OdpowiedzTo ja wole jednak Meredith Brooks od tej pani na czerwono. Poziom zero.
OdpowiedzPatryk, gratuluję gustu muzycznego :) Tym bardziej że przetłumaczyłeś piosenkę, która nie została wydana na singlu, a z tego co kojarzę to się znalazła na reedycji Piece by Piece... więc widzę że o tej miłej Gruzince (Gruzince???) moglibyśmy pogadać :D za to masz u mnie wielkiego plusa ;)
OdpowiedzA nikt chyba nie wie, że tekst pierwszej piosenki to własność ALANIS MORISETTE!
OdpowiedzO gustach się nie dyskutuje. Ja sam najbardziej nie lubię tej ostatniej. Duży minus.
tak oczywiście dla ciebie szczyt muzki to pewni doda i feel albo jakies mózgotrzepstwo
A ja, chociaż generalnie słucham rocka, to lubię Katie Melua. Te teksty są taką miłą odskocznią od codzienności. A Amy wcale nie zaliczyłabym do bandy amatorów - niektóre jej piosenki są całkiem ok napisane.
Odpowiedzoooo tak, super przyklad prawdziwego artysty. ogromny minus za glupote i oklepanego demota
Odpowiedz- kolejny pseudofilozoficznoemocjonalny bełkot
Odpowiedzpoza tym ona śpiewa to co ktoś jej napisze
Nie wiesz-nie mów. Over
fakt że śpiewa piosenki o "duchowej miłości" nie czyni jej prawdziwą artystką...
Odpowiedzwole te "gowniana" i DYNAMICZNA muzyke niz jęki jakiejś uciemiężonej męczennicy.
Odpowiedzrozwaliły mnie wasze komentarze, "smętne ballady", "teksty sprowadzające się do kocham cię", jesli nie rozumiecie danej muzyki, artystki, stylu muzycznego, to nie znaczy, ze to "pseudointelektualne smęty", zreszta polecam najnowszą płytę, jest tam trochę żywszych numerów.
OdpowiedzA niby kto definiuję "prawdziwego artystę"? Jednym się podoba to i uważają to za sztukę, innym tamto, koniec kropka...
Odpowiedzmoże autor demota szukał artystek wśród kobiet-tych jest niewiele(a na pewno mniej niż wśród mężczyzn)
a w ogóle co to za argument że dynamiczna muzyka jest lepsza? co z rockowymi balladami? gówno?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 19:14
Odpowiedzzaden argument, mowie czego wole posluchac ;D
Po co się tak rozpisywać? Starczyło napisać "Jestem fajna, bo słucham amitnej muzyki" Na to samo by wyszło...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 19:19
nicole to bym faktycznie popieprzyl w gore i w dol, wzdluz i w poprzek :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 19:15
Odpowiedzświęte słowa ja tak samo mmmmm piękna ona jest
Meredith i Amy są artystkami.
Odpowiedznie jestem wielką fanką Katie, ale demot bardzo dobry.
Odpowiedzto że ktoś nie mówi o tym żeby go zerżnąć nie czyni z niego artysty
OdpowiedzKatie Melua to prawdziwa artystka.
Odpowiedzrzeczywiscie prawdziwa artystka... zaspiewa wsrod tanczacych pajacow na tvn
OdpowiedzJeżeli ktoś mówi o Meredith Brooks jako "celebrytka" a nie artystka to sam ma coś nie tak ze łbem i najpierw przydało by się trochę dowiedzieć o danej osobie a nie wyrwać cytat z kontekstu i masturbować przed demotem na głównej.
OdpowiedzAle bzdura - wszystkie 4 teksty to popkulturalny bełkot. Tutaj się nikt niczym nie wyróżnia a już na pewno nie Melua.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 May 2010 2010 19:55
Odpowiedzja nie wiem co to to robi na glownej. naprawde. to,ze dla autora plytkie teksty o milosci to idealny wzor glebi, to juz jest problem autora, a nie spoleczenstwa. winehouse ma dobre piosenki, dobre teksty i nie ogranicza sie do jeczenia, ze "ja go kocham, on mnie nie". ok. meluy da sie posluchac, ale slabo mi, ze ktos robi z niej ocean glebi, gdzie to co najwyzej rzeczka pod supermarketem w kwestii tresci. kawalek meredith brooks tez do glupich i plytkich nie nalezy. ale jesli ktos z calej piosenki slyszy (czy moze raczej rozumie, piosenka wszak w jezyku obcym) jedynie refren, to ja nie wiem co komus takiemu powiedziec.
Odpowiedzjak można stawiać Amy Winehosue obok Pussycat dolls? :|
OdpowiedzBanda amatorów...? To Amy Winehouse zdobyła 5 najważniejszych nagród muzycznych - Grammy (podczas jednego festivalu), natomiast pani Melua ani razu nie była nawet nominowana. Jak wiadomo Grammy Awards nie jest jakimś komercyjnym konkursikiem Vivy, czy MTV, ale największym muzycznym wydarzeniem roku, w którym nagrody nie są przyznawane przez pseudo znawców. A tak swoją drogą Twój "prawdziwy artysta" - Katie Melua (w przeciwieństwie do Amy) nie napisała ani jednego tekstu - wszystkie są jej podsuwane przez wytwórnię... Jej jedynym zadaniem jest dobre prezentowanie się na scenie i udawana melancholia w kiepskim jeśli chodzi o skalę głosie
Odpowiedztak tak oczywiście nie napisała ani jednego tekstu oj załosna jesteś nic nie wiesz a piszesz głupoty :)
prawdziwe ale nie na tych przykładach..
Odpowiedzallegoria - ilość nagród nadawanych przez masę nie określa rangi artysty.
Tyle, że Grammy przyznawane są przez Narodową Akademię Sztuki USA
Co prawda to prawda. Co do przedmówcy to banda amatorów Ci pseudo artyści robiący dziadowską komercję. Mają dobrą wytwórnię która umie ich sprzedać to w czym problem ?
OdpowiedzNagrody same się sypią...
Utworu Meredith Brooks najwyrazniej nie rozumiesz skoro dajesz go jako przyklad tych kiepskich. A Katie Melua i banalne gledzenie o gwiazdach to niby ambitny tekst? Nie za bardzo sie znasz niestety.
OdpowiedzMeredith Brooks wcale tu nie pasuje. Minus
OdpowiedzZanate, a ile tekstów Katie przeczytałaś/eś? Zanim zaczniesz gadać na nieznany sobie temat, zapoznaj się z nim. Bo takim pisaniem wychodzisz na... Żałosną Idiotkę? ehh...
OdpowiedzCzyli uważasz że Meredith Brooks jest amatorem... Żal...
OdpowiedzMeredith Brooks, Amy Winehouse amatorkami?? żałosne! co do tej trzeciej (nie znam jej imienia) to się zgodzę :)
Odpowiedza poza tym, Katie Melua wcale nie jest taką profesjonalistką. a poziomem nie dorasta do pięt Meredith Brooks !
Czytając komentarze tutejszych profesorów muzycznych (ale nie tylko) można się albo nieźle uśmiać, albo porządnie zdemotywować;)
OdpowiedzZanete - najwięcej w temacie do powiedzenia mają osoby które najmniej wiedzą o temacie , ty jesteś świetym przykładem .
OdpowiedzOdnośnie Katie , nie ukrywam że jest to mój numer jeden od 2005 roku , teraz wyszedł nowy krążek po 4 latach , czekam na koncercik październikowy w Zabrzu :)
bo te z tekstem na czarnym tle to same syntezatorowe lafiryndy, które dla kasy będą w stanie się spuścić na producenta. tak, spuścić.
OdpowiedzChyba szanowny autor nie zapoznał się z całym tekstem Meredith, który niesie ze sobą bardzo ambitny przekaz!! Zresztą wsypałeś do jednego worka piosenkarki reprezentujące zupełnie inne gatunki muzyczne , więc demot nie ma sensu generalnie rzecz biorąc!
OdpowiedzAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHACHAHAÓJAHAHCIAHWAHAHADUAHAPE!!!!!!!!
OdpowiedzAhh, kolejny demot z cyklu "tylko ja słucham prawdziwych artystów". Katie jest w porządku, ale ile razy można do cholery mierzyć muzyków miarą tekstów? Na utwór składa się podkład muzyczny i tekst. Jeśli chcecie się roztkliwiać nad słowami to jest wielu godnych polecenia poetów.
Odpowiedzcóż. tekst o niczym nie świadczy w tym przypadku. to, że Melua jest słodka, to fajnie. ale Amy Winehouse to (niestety zmarnowana) nadzieja współczesnej wokalistyki jazzowej. zamiast skupiać się na jej skandalach posłuchaj ziomuś pierwszej płyty albo poszukaj na youtube jej nagrania 'round midnight theloniusa monka, jeśli w ogóle wiesz, kim ten pan jest.
OdpowiedzLOL co za idiota porównuje Amy winehouse z Katie Melua nazywając pierwszą amatorką a druga artystką :O Amy to legenda. pozdro półmózgi demotów
Odpowiedzco do pussycat dolls to sie zgadzam... dla porownania warto posluchac spice girls- to najlepszy girlsband i mimo, ze po ich reaktywacji zmienila sie moda na sex w muzyce, one nie dodaly ani jednej zboczonej tresci... SPICE FOREVER xD
OdpowiedzAmy, jako jednej z niewielu artystów spoza rapu słucham. Może jej teksty nie grzeszą inteligencją, ale za to głos, podkłady itp. ma na najwyższym poziomie.
OdpowiedzPs. Amy Winehouse nie robi popu
ale mam ubaw z was xD ja słucham dużo muzyki i różnej metal... rock... bluess... jazz i Katie jest dla mnie z lepszych artystek dlczego. Dlatego że ma klase, nie biega z goła dupa po scenie. A potrafi zdobyć spora grupe fanów. Swiadczy o tym ilu fanów ma w polsce :). Tak piszcie jakie to ma smetne piosenki. O wiele łatwiej jest napisac "ruchaj mnie uch ach" ułozyc melodie pokkrecic dupa i nastolatki maja kisiel w majtkach. piszcie se dalej głupoty ja mam was w dupie i ide katie posłuchac dziekuje dobranoc
OdpowiedzTak trzymaj beniovski.
Puśćcie jakiś metal k#$!wa, a nie jakimś smętem nas atakujecie!
OdpowiedzKasia Malutka to moja przyszła żona, zaraz po Alicji z Kluczami :)
Odpowiedzjesli artysta wyróznia się swoją tworczoscia, to dlaczego autor demota musiał jej "pomóc" i ją zakolorować? :) wychodzi na to, że bez jego pomocy nie byloby to takie oczywiste ze akurat jej tekst jest głeboki a pozostale płytkie.. (dobra, te w srodku bez dwoch zdan ale np. ten pierwszy jest lepszy niz ostatni - ale o tym dowiesz sie autorze dopiero jak dorosniesz)
OdpowiedzAkurat tekst Meredith Brooks jest jak najbardziej na miejscu... "prawdziwa kobieta powinna być kucharka w kuchni, damą w salonie i dziwką w sypialni". Amy Winehouse mimo że jest alkoholiczką i ćpunką to ma kilka piosenek o których można powiedziec że "są dziełem artysty". Więc dobór "złych artystek" chyba zupełnie nie na miejscu
OdpowiedzKatie Melua i Amy MacDonald jak najbardziej artystki pełną gębą:)
Z Meredith Brooks akurat jest nie bardzo trafione.
Odpowiedzstary musisz miec naprawde niewiele wspolnego z muzyka jesli porownujesz meredith brooks do katie meluy
OdpowiedzHaha, ja bym wybierał z nich właśnie Kate Melua i Pussy Cat, jako pseudo wokalistki. Jeżeli Amy Winehouse nazywasz amatorką, to jesteś zacofany, tyle tylko mam do powiedzenia.
Odpowiedzwielki +. uwielbiam ją.
Odpowiedzmówcie co chcecie, ale czasem chciałabym powrócic do czasów, kiedy nie rozumiałam, co znaczą słowa wielu zagranicznych piosenek...
OdpowiedzOwszem Amy Winehouse jest jaka jest, ale nie wolno zarzucić jej tego że ma świetny głos
OdpowiedzA gdzie ci "artysci"?? Bo chyba nie na tych fotach,co??
OdpowiedzMelua jest popolarna tylko w Polsce. Bo fajnie smeci:)
OdpowiedzDla mnie tez nie jest artystka.
juhyl
Odpowiedzona ma świetny głos????????? ty nie wiesz co mówisz człowieku
No chyba Ty nie wiesz. albo aż rak bardzo nie umiesz odróżnić dobrego wokalu od złego.
jak możesz to w chwili refleksji... mając np... 35 lat ... zobaczysz ile Brooks ma racji....
Odpowiedzzawsze jak słucham katie melua, to wyłączam scrobbling na lastfm bo to podobno przypał
Odpowiedza tak przy okazji pisze się całe TO szaleństwo ziom.
OdpowiedzWszystkie znam prócz tej ostatniej lesby, po ch[CENZURA_WIELKIEGO_ADMINA_ŻYDA]j gigantów porównywać do jakiejś nic nie znaczącej cipy robiącej muzykę dla nastoletnich dziewczynek.
Odpowiedz"Bitch" autorstwa Meredith Brooks to świetna piosenka. Dynamiczna i z wykopem, a jednocześnie posiadająca "normalny" tekst. No i pochodzi z dobrych czasów dla muzyki. :)
OdpowiedzReszta artystek - słabizna. Melua ma piękny głos, ale strasznie smęci. Jej muzyka odbiera we mnie chęć do życia. Amy Winehouse - również świetny głos, ale jak sami wiemy, zaprzepaściła swoją szansę, próbując zyskać rozgłos skandalami. Pussycat Dolls - tu raczej bez komentarza, bo brak słów.
Sam jesteś amatorem.
OdpowiedzSpośród bandy KOMERCJALISTÓW, albo KICZOWYCH GWIAZDEK, ale nie amatorów
h*jnia
OdpowiedzBrawo dla autora, swym demotem skusil mnie zebym pierwszy raz od miesiaca zalogowal sie i wystawil ocene...
OdpowiedzNo i coz.. minus za Meredith Brooks, jak sie nie znasz to siedz cicho...
demot:Prawdziwy artysta:Według niektórych każdy kto nie śpiewa o dymaniu
OdpowiedzPomijam fakt, że wyrywanie zdań z kontekstu jest błędem. A piosenki Nicole i jej koleżanek treściowo zawsze mówią o tym samym, bo i pewnie takie było zamierzenie. Jeszcze niedawno mogłabym również powiedzieć,że Katie smęci, a słucham dość zróżnicowanej muzyki i w dużych ilościach, rozumiem,ze komuś może się nie podobać, pomijam tylko fakt, że większość słyszała pewnie jedną piosenkę. Dzisiaj znając już właściwie jej całą dyskografie nie mogę powiedzieć by była słaba artystką, po pierwsze bardzo dobry głos i podobnie z tekstami. Podsumowując każda z pań reprezentuje sobą pewien typ muzyki i raczej nie pokosiłabym się o ich porównywanie.
OdpowiedzCzy to awatar z Emilie Autumn?
Ktoś pisze: "Zachowują poziom? Po uproszczeniu jej głębokich wywodów w większości piosenek wyjdzie Ci "kocham go", "kocha mnie", albo "jestem nieszczęśliwa, bo się pokłóciliśmy". No fakt - dokładnie to samo możesz powiedzieć o 99% poezji - czy to będzie Mickiewicz, czy Byron, czy Tuwim, czy Heaney. To właśnie FORMA odróżnia Poezję od częstochowskich rymów. I właśnie to, że o miłości można mówić w różny sposób. Katie Melua też śpiewa "o seksie" - weźcie choćby "Aphrodisiac" - ale robi to z klasą. I jeszcze: "No ja widzę,jest to oczywiście amy winehouse;) ludzie,bardzo Was proszę, ogranijcie się, bo zachwycanie się katie melua, która świetnym wokalem nie grzeszy, ani pomysłem na wizerunek (...)" A co to jest "pomysł na wizerunek"? Że panna wychodzi na scenę normalnie ubrana? (Albo w ogóle ubrana...). Je nie przeczę, że Amy Winehouse jest świetną wokalistką - ale właśnie jej "wizerunek" sprawia, że zapewne niedługo się "skończy". A jeśłi chodzi o wokal - to stawianie w jednym rzędzie Katie, Amy WInehouse i _Lady_GaGai_ - wybacz - dowodzi że waść raczej słuchu nie masz...
Odpowiedznie wiem co takie ścierwo robi na głównej, na początku myślałem że artystką jest pani nr 1, ale czerwony tekst u tej na dole sugeruje coś innego
OdpowiedzTerazniejszosc ma byc perwersyjna, beszczelna i doslowna! Posluchajcie tekstow Eminema, troche czarnej muzyki, dodaj do tego amerykanskie gwiazdy i jest ten swiat! Polska poprostu jeszcze nie wyrosla z tekstow o milosci, kochaniu i narzekaniu! Nie ukrywajmy w muzyce jestesci 10000000 lat za zwierzetami;/
Odpowiedzdemot:Każda o czym innym,:każda pieprzy głupoty.
OdpowiedzDziękuję Ci bardzo za tego demotywatora. Na prawdę niewielu jest prawdziwych artystów. Ci prawdziwi nie żebrzą o uwagę,po prostu łączą serce z talentem tworząc poezję.
OdpowiedzCi prawdziwi są niedoceniani, bo nie są słodkimi dziewczynkami pieprzącymi o gwiazdach na niebie, tylko śpiewają o prawdziwym życiu i problemach które dotykają zwykłych ludzi. Także tutaj Amy i Meredith wychodzą na lepsze niż Katie, a Nicole z PSD to nie wiem, nie słucham tego.
akurat treśc i rzekoma 'ambitnośc' tekstów nie oznacza jeszcze ze to lepsza muzyka ;] ja zadnej z tych pań nie słucham, ale jeśli by tak było nie obchodziłoby mnie co mają zamiar przekazac w swoich lirykach, tylko słuchałbym dla przyjemności...
Odpowiedzjak można było wstawić w ten szereg Amy -.-
OdpowiedzMówcie sobie, że to smenty i głupoty, ale ja kocham "Thank you, stars" i ogólnie piosenki Katie Meluy. One przynajmniej nie są takie puste i nie opowiadają tylko o seksie i dragach...
OdpowiedzJak jest się zbyt tępym żeby dostrzec przekaz to się widzi puste piosenki. Ja tam rozkminiam tę piosenkę o gwiazdach i doszedłem do wniosku, że nie nosi ona pod tą piękną przykrywką słodkich słówek niczego wartego obejrzenia. Dlatego Amy i Meredith są lepsze
Z tego wszystkiego, to faktycznie tylko Melua jest do słuchania. Ale z tą ambicją jej tekstów, to bym nie przesadzał.
OdpowiedzReszta barachło straszne... szczególnie to ćpunka Łajnhauz. Może się w końcu zaćpa na amen... .
Najlepiej tego anglosaskiego syfu w ogóle nie słuchać... ich przemysł muzyczny produkuje marne artyściny od jakichś 20 lat.
Katie Melua zawsze spoko! Piece by Piece wymiata, ale jej nowa płyta to porażka ;/
Odpowiedztemat demota jest jak najbardziej trafny, trudno jest ostatnio o dobre teksty, nieskupiające się na pieprzeniu/imprezach/dramatach miłosnych nastolatek. ale cóż, wybór artystów niezbyt trafny, jak już to wielu zauważyło; trzeba było dać choćby Keshę lub Cyrus, wtedy wszystko byłoby jasne i obyłoby się bez sporów. chociaż ja uważam, że tekst nie musi być wielką poezją, wystarczy, żeby był po prostu dobry i nie był tak schematyczny i oklepany jak każdy kolejny tekst Biebera na przykład xd a co do samej Meluy to jest mi praktycznie obojętna, ale myślę, że 'the Flood' jest dosyć ciekawe, zarówno pod względem tekstu jak i muzyki. dla mnie dość dobry tekst powinien wyglądać na przykład tak: http://www.youtube.com/watch?v=_hRKlAakzWA i to tyle na ten temat :d
Odpowiedzbrawo za wrzucenie wszystkich do jednego worka. amy winehouse ma raczej niewiele wspólnego z PCD, więc nie wiem, dlaczego jest między nimi. wydaje mi się, że autor demota słyszał jedną piosenkę winehouse i wydaje mu się, że to beztalencie, które umie tylko ćpać. polecam zastanowienie się nad jej muzyką - kiedyś to nie był bełkot ćpunki, tylko porzuconej kobiety. co do katie - nie przepadam za nią, co nie znaczy, że nie lubię ballad. lubię, ale nie w jej wykonaniu.
OdpowiedzTaka mała ciekawostka - Amy Winehouse i Kate Melua kończyły ta samą szkołę muzyczną w Anglii ;] (już nie pamiętam jak się nazywała, ale podobno całkiem sławna)
Odpowiedznajlepsze teksty piosenek to hyba tylko w hip hopie np. funky polak ma pare fajnych lub peja jak ktos woli
OdpowiedzNo przepraszam bardzo, ale Melua ze swoimi sentymentalnymi tekstami pełnymi quasiinteligentnych metafor oraz smętnymi melodiami nie powinna być uznana za prawdziwą artystkę. Jest tak samo komercyjna jak PCD czy Winehouse, ale po prostu wali w inny target. PCD czy Gagę mają kupować plastikowe lalki Barbie, a Meluę ich grzeczne, pseudoromantyczne rówieśniczki. Wiele rzeczy mnie irytuje, ale kiedy słyszę połączenie smętnej melodii z pieprzeniem o 9 milionach rowerów, to skręca mnie bardziej niż gdyby ktoś mi pokazał flaszkę wódki na kacu. Posłuchajcie Lennona albo Marleya. Oni nie potrzebowali przesadzonych i przerysowanych środków stylistycznych, żeby przekazać ważne treści. Za przedstawienie Meluy jako prawdziwej artystki dałbym od razu 10000000 minusów, ale, że niestety mogę tylko jeden, to poprzestanę na nim i tym komentarzu.
OdpowiedzTo ja już wole nr. 1 od tych smęceń numeru 4 :)
OdpowiedzPrzynajmniej brzmi, a nie zawodzi o kowboju ....
Każdy lubi to , co lubi . Przeczytałam parę komentarzy wyżej i zgodzę się z tym , że teksty typu "pieprz mnie" (niekiedy wyrwane z kontekstu) nie muszą od razu opisywać danej autorki . Piosenka to piosenka , tekst powinien pasować do melodii i oczywiście gustu słuchacza . Szczerze to trochę się zbulwersowałam widząc cytat utworu zespołu Pussycat Dolls (nie kojarzę tej piosenki) . PCD ma niektóre utwory bardzo fajne i wpadające w ucho . A sama Nicole (kreowana głównie na "seksowną pipkę kręcącą dupą w jedną i w drugą stronę") ma na prawdę ładny głos . Inne bohaterki tego demota także są świetnymi artystkami , a my wszyscy nie możemy ich poznać przez media , które nie pokazują o nich całej prawdy ... A wiecie , że młodzież (i nie tylko) bawi się właśnie do takich typów piosenek (czasem nawet nie wiedząc jaki przekaz ze sobą niosą) . :)
OdpowiedzAmy Winehouse nigdy nie lubiłem, Pussycat dolls jeszcze gorzej, Katie nie znam więc się nie wypowiem na jej temat. Autorowi mam tylko za złe wstawienie tu Meredith, tekst wyjęty z piosenki traci logiczny sens, który miał ją przedstawić jako kobietę z krwi i kości która potrafi być zarówno troskliwa i opiekuńcza jak i grzeszna. Tą piosenką na pewno nie chciała się pokazać pod obliczem k*rwy a oglądając demota odniosłem wrażenie, że tak to odbierasz.
OdpowiedzHa? Teksty bluesmanów z Delty tez byly o ściskaniu cytrynek az poleje sie sok i o tym, że "I'm a mean oil well driller, been a driller since I've been a man."
OdpowiedzI co Robert Johnson czy Blind Lemon Jefferson to nie są prawdziwi muzycy? To pierwowzór muzyki rozrywkowej w ogole.
Jak dla mnie to one wszystkie to po prostu zwyczajne producentki komerchy ktora karmi sie plebs i ludzi ktorym media religia i szkola zrobila z mozgu papke. Zreszta prawdziwy artysta nie musi uzywac slow by cos przekazac. Mowie tu o tworcach muzyki klasycznej jak Mozart, Chopin, Czajkowski. dzisiaj to moga byc Zimmer(aczkolwiek wydaje mi sie ze jego muzyka staje sie coraz slabsza) albo Joe Hisaishi czy Yoko Kanno. Z kobiecych artystek Snatam Kaur ma naprawde czysty glos w dodatku jej muzyka, choc prosta, jest piekna. jesli chodzi o jakis glebszy tekst w slowach piosenek to zaliczylabym tu Myslovitz.
OdpowiedzPatrząc na Wasze komenatarza już wiem dlaczego zdolni polscy artyści nie mają szans na support z Waszej strony... słuchajcie dalej dody i innych naleśników, a ja dziękuje Bogu że Katie nie urodziła się w Polsce bo przez takich baranów jak Wy nie miała by szans.
OdpowiedzA tak w ogóle to mam ciekawostkę: Piosenka PCD której cytat jest tu podany nie istnieje.
http://www.tekstowo.pl/piosenka,pussycat_dolls,fuck_me_up.html jest jedynie tutaj. Gdyby istniała byłąby na Youtube. Tak więc temu panu już dziękujemy. Autor demota zupełnie się nie wywiązał. -_-
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 August 2011 2011 20:41
Odpowiedz