Z każdą drużyną? Nie wydaje mi się. Trenowanie Chel$ea nazwiesz sukcesem? Jedno mistrzostwo Anglii na parę sezonów? I to przy odkręconym kurku pieniędzy przez Abramowicza? Moim zdaniem to była porażka
Otto Rehhagel dał radę zdobyc ME z reprezentacją Grecji to może Mourinho dokonałby tego samego z reprezentacja Polski. Obydwaj panowie preferuja podobny styl gry.
wilhelm ale zdobył mistrzostwo Europy a co się potem stało to już inna bajka. Grecji przynajmniej udało się je zdobyć (w beznadziejnym stylu ale zawsze)a my jak na tą chwilę możemy o tym po cichu pomarzyć.
A ja powiem tak: Po co spekulowac, moze i dalby rade nasza druzyne poprowadzic do zwyciestwa. Jest to mozliwe. Ale on bierze tyle kasy, ze z naszymi mozliwosciami mozemy ewt. oplacic dwa razy w tyg. szkolenie bramkarza ;f
Reprezentacja to gówno, ale z takim kolejorzem na pewno wychodziłby z grupy a z czasem może i dalej=) Ogólnie szacunek do tego pana za to co robi, mimo że jestem fanem Barcy:)
Co to robi na głównej ! żenada ....
I nawet Mourinho poprawnie nie umiesz napisać ,brawo ...
sobota77
klauzula po negocjacjach wyniosła 8 mln a nie 60 inteligencie
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 18:58
cytuje kolego "są dwie wersje, pierwsza mówi, iż jest to kwota 8 mln €, druga z kolei podaje wariant 10 mln € teraz + 6 mln € na poczet przyszłych transferów pomiędzy zespołami."
Więc nie bądź taki mądry ...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 19:08
Słyszałeś żeby on kiedykolwiek prowadził jakikolwiek kraj ?? On prowadzi tylko kluby . Niech poprowadzi którykolwiek z polskich klubów to chłop u psychiatry wyląduje ;p
są dwie wersje, pierwsza mówi, iż jest to kwota 8 mln €, druga z kolei podaje wariant 10 mln € teraz + 6 mln € na poczet przyszłych transferów pomiędzy zespołami wiec w sumie nikt nie wie jaka była ostateczna kwota
Ja bym się zdziwił i to mocno. Nawet najlepszy rzeźbiarz z g*wna nic nie ulepi. Uzdrawianie polskiego futbolu świetnym selekcjonerem kadry, jest jak leczenie kataru chusteczkami do nosa. Nie usuwa problemu, tylko go maskuje na 5 minut. Tu nie ma miejsca na ewolucję, tylko rewolucję. Ale jak dotąd nikt nie miał jaj, by to zrobić.
Nie prawda, to trener jest mózgiem zespołu, i to od niego zależy ok 50% gry zespołu.
Za dobrych czasów Górskiego czy też Piechniczka nie mieliśmy takich problemów.
Acha i zobaczymy jak Smuda sobie teraz z nimi poradzi, w Lechu szło mu nienajgorzej więc bądźmy dobrej myśli..
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 16:24
No właśnie - 50%. A co z resztą? Selekcjoner (a nie trener) jest od wybrania piłkarzy do kadry i ustawienia ich taktycznie. Nie nauczy ich grać przez te kilka tygodni w roku, gdy będą na zgrupowaniach. To nie to samo co w klubie. Zresztą przykład mieliśmy z Beenhakerem. Piłkarzom starczyło zapału na rok/półtora, a w polskiej piłce nie zmieniło się nic. I żeby nie było wcale nie krytykuję Holendra, bo prawda jest taka, że zrobił z naszymi grajkami więcej, niż się dało. Poległ przez pzpn-owski beton, z którym nie wiem, czy ktokolwiek jest w stanie wygrać poza nim samym.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 May 2010 2010 8:31
my nawet z Beenhakkerem dalibyśmy radę, gdyby nie to, że nie przeoraliśmy do głębi polskiej "filozofii" futbolu, krętactwa, korupcji i innych potworów, które niszczą ten sport w tym kraju. bez tego to Mourinho i Guus Hiddink razem wzieci by nam nie pomogli.
Mourinho już niedługo poprowadzi jakąś repre. Jeszcze tylko z rok/dwa w Realu, potem może jeszcze z jeden klub (chciałbym go zobaczyć w MU za sir Alexa) przez kolejny rok/dwa i przerzuci swoje ambicje na reprezentacje, bo z klubami osiągnie wszystko co się dało. Sam zresztą kiedyś powiedział, że jak poczuje się spełniony w trenerce klubowej, to weźmie się za prowadzenie reprezentacji.
@failman666 - zrobiłeś w jednym zdaniu co najmniej 3 błędy ortograficzne, co najmniej dwa interpunkcyjne i zupełnie nie zrozumiałeś o co chodzi w mojej wypowiedzi. Przeczytaj ją sobie jeszcze raz na spokojnie;)
Ja to bym nawet zaryzykował i go wybrał na prezydenta naszego kraju bo może on zaprowadziłby tu dyscyplinę i porządek, a i w gadce mocny jest bo nie daje po sobie jeździć dziennikarzom :D
Dyscyplina taktyczna jego zespołów zabija piękno piłki ale jak to mówią wygranych się nie rozlicza.
po tym co on mówi o JEGO zmianach w Realu to coś czuję że gdyby objął posadę kołcza Polski to wszedłby do zarządu PZPN i każdemu pierd***nąłby w morde.
ale to słabe jest!
Jose Mourinho się pisze nie Murinho i dlaczego akurat Polskę, wg mnie bardzo dobrze dalby sobie radę!
Beenhakker w końcu dał
albo to co Hiddink zrobił z reprezentacją Australii
prawie pokonali Włochów na MŚ ale w 95 minucie Włosi mieli niesprawiedliwy karny i strzelili na 1-0
- jarmac, mylisz się
Mourinho podkreślał kiedys ze jest w stanie wspolpracowac tylko z zespolami w których przeszkodą nie była by bariera językowa, a nie wydaje mi się żeby potrafił cokolwiek zamienić w naszym pięknym języku ;D
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 20:19
Prowadził FC PORTO i wygrał z nimi LM więc nie jest trenerem tylko od dobrych drużyn,przegrał w swojej karierze chyba tylko około 45 meczów i tylko 10 przegrał różnicą bramek większą niż 2.Jest naprawdę fenomenalnym trenerem a z Was tacy patrioci tyle że się śmiejecie z własnej reprezentacji :/
Chciałabym zobaczyć jakby sobie skurczybyk radził bez góry pieniędzy. Za łatwo miał, a robi z siebie niewiadomo kogo. Osiągnął może i dużo, ale niech mi ktoś to nazwie ładną piłką to go wyśmieje.
KRL - ty nie wiesz co gadasz? co bylo z Porto?
Beenhakker bardzo dobrze trenował, więc Mourinho lepiej by dał radę, a tak w ogóle powtórze ostatniego swojego komenta
Jose Mourinho się pisze nie Murinho i dlaczego akurat Polskę, wg mnie bardzo dobrze dalby sobie
radę! Beenhakker w końcu dał albo to co Hiddink zrobił z reprezentacją Australii prawie pokonali Włochów na MŚ
ale w 95 minucie Włosi mieli niesprawiedliwy karny i strzelili na 1-0
i co? nadal z was tacy pesymiści
bo to że Smuda gada że mamy slabą kadrę to prawda?
wg mnie gdyby Mourinho nas trenował 1 przeszkoda by tylko była - bariera językowa - ktoś to mówił tutaj
o błędy się nie będę czepiać ale o to że jako demot zrobiłeś komentarz gościa z tematu o tym że Mourinho idzie do Realu na wp.pl . Gość napisał identyczny komentarz a ty z tego zrobiłeś.. (-)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 0:17
moze inaczej. ja kocham inter, kibicuje mu 14 lat. poplakalem sie gdy zdobyli LM. 5 razy z rzedu maja mistrza wloch... sporo w tym udzialu "pana na democie".
powiem tyle, gdyby on poprowadzil reprezentacje Polski, bylo by mi wsyd za kazdym razem gdy Polacy przegraja.
Leo Beenhakker pokazał, że jednak z Polaków da się zrobić drużyną, która może wygrywać z najlepszymi.
Polacy nie grają najgorzej,szkoda jedynie, że prawdziwych młodych talentów takich jak Lewandowski czy Błaszczykowski jest niewiele,a jak już są to gdzieś po drodze nam giną :(
Patrzcie co za logo ma na garniaku? CFC ;))
On mimo, że pracuje gdzie indziej i tak kocha Chelsea ;))
A co do demota to dobry i myślę, że udało by mu się dużo więcej niż Smudzie i wszystkim jego poprzednikom, ale pensja jest niemożliwa do uzbierania ;D
Moze mi ktos powiedziec o co chodzi?
OdpowiedzJose Murinho z kazda druzyna ktora prowadzi odnosi sukcesy.
Ciekawi jestesmy co by bylo gdyby poprowwadzil nasza reprezentacje.
Z każdą drużyną? Nie wydaje mi się. Trenowanie Chel$ea nazwiesz sukcesem? Jedno mistrzostwo Anglii na parę sezonów? I to przy odkręconym kurku pieniędzy przez Abramowicza? Moim zdaniem to była porażka
Z gówna bata nie ukręcisz...
OdpowiedzOtóż właśnie! :D
Pisze się Mourinho a nie Murinho Ty cymbale
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 18:16
OdpowiedzMourinho;)
Jak już to Mourinho
pisze sie Mourinho!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 11:43
Tutaj nawet on nie pomoże
OdpowiedzOtto Rehhagel dał radę zdobyc ME z reprezentacją Grecji to może Mourinho dokonałby tego samego z reprezentacja Polski. Obydwaj panowie preferuja podobny styl gry.
wilhelm ale zdobył mistrzostwo Europy a co się potem stało to już inna bajka. Grecji przynajmniej udało się je zdobyć (w beznadziejnym stylu ale zawsze)a my jak na tą chwilę możemy o tym po cichu pomarzyć.
Jak Moumrinho miałby zostao trenerem Naszej Kochanej Reprezentacji to trzeba by było też sprowadzic dobrych piłkarzy
OdpowiedzJose MOURINHO i założę się, że jesteś kibicem Barcy, lub Bayernu Monachium.
OdpowiedzGitarski... Zobacz sobie na jego nick ;) United Glory! ;) Chłop jest za Man United ;)
jestem kibicem manchesteru united a nie tych pedałów z barcelony
mufc skad wiesz, ze pedalow? miales z nimi jakis "blizszy kontakt"?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 14:47
A ja powiem tak: Po co spekulowac, moze i dalby rade nasza druzyne poprowadzic do zwyciestwa. Jest to mozliwe. Ale on bierze tyle kasy, ze z naszymi mozliwosciami mozemy ewt. oplacic dwa razy w tyg. szkolenie bramkarza ;f
Odpowiedzzapłaccie za niego 60mln(za tyle kupil go real)to mozemy sprobowac
OdpowiedzI jeszcze przebij przebij 200tys.euro tygodniowo.
Gdyby zarząd, prezes i inni członkowie pzpnu zarabiali adekwatne pieniądze, do tego co robią, to było by nas na niego stać
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 19:38
demot zajeb** ,ale chociaż mogł byś zobaczyć jak sie pisze Mourinho!!
OdpowiedzReprezentacja to gówno, ale z takim kolejorzem na pewno wychodziłby z grupy a z czasem może i dalej=) Ogólnie szacunek do tego pana za to co robi, mimo że jestem fanem Barcy:)
OdpowiedzNie cierpię tego typu demotów. Wygrał LM z FC Porto i nie musi nic udowadniać. Co innego jak od razu masz wszystko co najlepsze ...
Odpowiedzżeby coś wygrać trzeba mieć dobrych grajków...
Odpowiedzz resztą nie stać nas na niego
To co, zbiórka na Mourinho? :D
OdpowiedzZ gówna to i Michał Anioł nie wyrzeźbi...
OdpowiedzA ja myślę, że on mógłby sobie kupić spokojnie np. Wisłę i dać synowi do trenowania jeżeli ma. Spluwa na tą naszą polską kopaninę.
OdpowiedzMa syna. Ma na imię Jose i ma, na moje oko, z osiem lat :D
Co to robi na głównej ! żenada ....
I nawet Mourinho poprawnie nie umiesz napisać ,brawo ...
sobota77
klauzula po negocjacjach wyniosła 8 mln a nie 60 inteligencie
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 18:58
OdpowiedzWy jesteście obydwoje inteligenty. Suma odstępnego za Jose to 16 mln Euro i Moratti nie zszedł z tej ceny.
Owszem zszedł i to o 50%, przeszedł do Realu za 8mln
Chociaż byś jego nazwisko poprawnie napisał...
OdpowiedzParu
OdpowiedzNo chyba nie ? Florention osobiście udał się do Mediolanu i wynegocjował sumę odstępnego z 16 mln na 8 ...
Polsce nawet on nie pomoże :P
Odpowiedzcytuje kolego "są dwie wersje, pierwsza mówi, iż jest to kwota 8 mln €, druga z kolei podaje wariant 10 mln € teraz + 6 mln € na poczet przyszłych transferów pomiędzy zespołami."
Więc nie bądź taki mądry ...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 19:08
OdpowiedzMourinho nie Murinho...
OdpowiedzKto dał minusa to złamany kutas hahaaha
Odpowiedzzajebiste! xd
Słyszałeś żeby on kiedykolwiek prowadził jakikolwiek kraj ?? On prowadzi tylko kluby . Niech poprowadzi którykolwiek z polskich klubów to chłop u psychiatry wyląduje ;p
OdpowiedzI tan Nas na Niego nie stać ;p ale z tą reprezentacją to prawda...wyzwanie dla odważnych ;p
Odpowiedz16 mln...to staniał o połowę z tego co wiem ;p
OdpowiedzNo bo drewno tylko Dżepetto ożywi... a poza tym i tak nas nie stać ;)
Odpowiedzsą dwie wersje, pierwsza mówi, iż jest to kwota 8 mln €, druga z kolei podaje wariant 10 mln € teraz + 6 mln € na poczet przyszłych transferów pomiędzy zespołami wiec w sumie nikt nie wie jaka była ostateczna kwota
OdpowiedzJak już wrzucacie demoty, to róbcie to poprawnie...
OdpowiedzJose Mourinho, a nie Murinho.
Demot bardzo dobry!
OdpowiedzZ gówna bata nie ukręcisz.
OdpowiedzNo bez przesady, on jest trenerem piłkarskim a nie Panem Jezusem... Cudu nie sprawi...
Odpowiedzdemot:z Nim:mielibyśmy mistrzowstwo Europy i świata
OdpowiedzA byś cholera zdziwił jak by się oblicze naszej reprezentacji zmieniło.
Najlepszy trener jaki może być, takie moje zdanie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 19:32
OdpowiedzJa bym się zdziwił i to mocno. Nawet najlepszy rzeźbiarz z g*wna nic nie ulepi. Uzdrawianie polskiego futbolu świetnym selekcjonerem kadry, jest jak leczenie kataru chusteczkami do nosa. Nie usuwa problemu, tylko go maskuje na 5 minut. Tu nie ma miejsca na ewolucję, tylko rewolucję. Ale jak dotąd nikt nie miał jaj, by to zrobić.
Nie prawda, to trener jest mózgiem zespołu, i to od niego zależy ok 50% gry zespołu.
Za dobrych czasów Górskiego czy też Piechniczka nie mieliśmy takich problemów.
Acha i zobaczymy jak Smuda sobie teraz z nimi poradzi, w Lechu szło mu nienajgorzej więc bądźmy dobrej myśli..
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 16:24
No właśnie - 50%. A co z resztą? Selekcjoner (a nie trener) jest od wybrania piłkarzy do kadry i ustawienia ich taktycznie. Nie nauczy ich grać przez te kilka tygodni w roku, gdy będą na zgrupowaniach. To nie to samo co w klubie. Zresztą przykład mieliśmy z Beenhakerem. Piłkarzom starczyło zapału na rok/półtora, a w polskiej piłce nie zmieniło się nic. I żeby nie było wcale nie krytykuję Holendra, bo prawda jest taka, że zrobił z naszymi grajkami więcej, niż się dało. Poległ przez pzpn-owski beton, z którym nie wiem, czy ktokolwiek jest w stanie wygrać poza nim samym.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 May 2010 2010 8:31
my nawet z Beenhakkerem dalibyśmy radę, gdyby nie to, że nie przeoraliśmy do głębi polskiej "filozofii" futbolu, krętactwa, korupcji i innych potworów, które niszczą ten sport w tym kraju. bez tego to Mourinho i Guus Hiddink razem wzieci by nam nie pomogli.
Odpowiedzsłusznie prawisz!
Polska nie ma tyle kasy, żeby zatrudnić Jose...
OdpowiedzMourinho już niedługo poprowadzi jakąś repre. Jeszcze tylko z rok/dwa w Realu, potem może jeszcze z jeden klub (chciałbym go zobaczyć w MU za sir Alexa) przez kolejny rok/dwa i przerzuci swoje ambicje na reprezentacje, bo z klubami osiągnie wszystko co się dało. Sam zresztą kiedyś powiedział, że jak poczuje się spełniony w trenerce klubowej, to weźmie się za prowadzenie reprezentacji.
Odpowiedzo prosze złota brożka chelsea ;)
OdpowiedzCo to jest "złota brożka"? Masz może na myśli tą wiecznie niespełnioną nadzieję polskiej piłki? A może jednak chodziło o broszkę?xD
o boże zauważ że ma on przypiętą złotą brożkę ...
@failman666 - zrobiłeś w jednym zdaniu co najmniej 3 błędy ortograficzne, co najmniej dwa interpunkcyjne i zupełnie nie zrozumiałeś o co chodzi w mojej wypowiedzi. Przeczytaj ją sobie jeszcze raz na spokojnie;)
faktycznie, miała być to broszka ;D
"Z pustego i Salomon nie naleje" to chce powiedzieć tym którzy wierzą że jakiś trener poprawi coś z naszą reprezentacją w ciągu najbliższych 10lat
OdpowiedzJa to bym nawet zaryzykował i go wybrał na prezydenta naszego kraju bo może on zaprowadziłby tu dyscyplinę i porządek, a i w gadce mocny jest bo nie daje po sobie jeździć dziennikarzom :D
OdpowiedzDyscyplina taktyczna jego zespołów zabija piękno piłki ale jak to mówią wygranych się nie rozlicza.
po tym co on mówi o JEGO zmianach w Realu to coś czuję że gdyby objął posadę kołcza Polski to wszedłby do zarządu PZPN i każdemu pierd***nąłby w morde.
Odpowiedzale to słabe jest!
OdpowiedzJose Mourinho się pisze nie Murinho i dlaczego akurat Polskę, wg mnie bardzo dobrze dalby sobie radę!
Beenhakker w końcu dał
albo to co Hiddink zrobił z reprezentacją Australii
prawie pokonali Włochów na MŚ ale w 95 minucie Włosi mieli niesprawiedliwy karny i strzelili na 1-0
- jarmac, mylisz się
w g.ównie nawet michał anioł nie wyrzeźbi.
Odpowiedzpo pierwsze nie wyszedł by z grupy, a po drugie fundusze przeznaczone na zakup nowych graczy w zespołach ligi polskiej są nieprzeciętnie wysokie....
OdpowiedzMourinho podkreślał kiedys ze jest w stanie wspolpracowac tylko z zespolami w których przeszkodą nie była by bariera językowa, a nie wydaje mi się żeby potrafił cokolwiek zamienić w naszym pięknym języku ;D
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 May 2010 2010 20:19
OdpowiedzNie wiem czy ktoś to pisał, ale pisze się Mourinho nie Murinho ;)
OdpowiedzNiestety nie stać nas na niego.
Odpowiedzdemot: Wybaczcie panowie : z pustego to nawet Salomon...
OdpowiedzProwadził FC PORTO i wygrał z nimi LM więc nie jest trenerem tylko od dobrych drużyn,przegrał w swojej karierze chyba tylko około 45 meczów i tylko 10 przegrał różnicą bramek większą niż 2.Jest naprawdę fenomenalnym trenerem a z Was tacy patrioci tyle że się śmiejecie z własnej reprezentacji :/
OdpowiedzZ gówna bata nie ukręci
OdpowiedzChciałabym zobaczyć jakby sobie skurczybyk radził bez góry pieniędzy. Za łatwo miał, a robi z siebie niewiadomo kogo. Osiągnął może i dużo, ale niech mi ktoś to nazwie ładną piłką to go wyśmieje.
Odpowiedznawet mourinho nie umiesz poprawnie napisac ;/
OdpowiedzPZPN ma kasę i mógłby go zatrudnić jak coś, Beenhakker zarabiał dużo, i to bardzo
Odpowiedzhehe dobre, tym naszym piłkarzynom nawet on by nie pomógł. Taka jest niestety smutna prawda czy sie to komuś podoba czy nie
OdpowiedzZaraz by go leśne dziadki dojechały.
OdpowiedzKRL - ty nie wiesz co gadasz? co bylo z Porto?
OdpowiedzBeenhakker bardzo dobrze trenował, więc Mourinho lepiej by dał radę, a tak w ogóle powtórze ostatniego swojego komenta
Jose Mourinho się pisze nie Murinho i dlaczego akurat Polskę, wg mnie bardzo dobrze dalby sobie
radę! Beenhakker w końcu dał albo to co Hiddink zrobił z reprezentacją Australii prawie pokonali Włochów na MŚ
ale w 95 minucie Włosi mieli niesprawiedliwy karny i strzelili na 1-0
i co? nadal z was tacy pesymiści
bo to że Smuda gada że mamy slabą kadrę to prawda?
wg mnie gdyby Mourinho nas trenował 1 przeszkoda by tylko była - bariera językowa - ktoś to mówił tutaj
PISZE SIE MOURINHO!!!
OdpowiedzKto dodaje demoty z błędami ?!?!? :/
Własnie, a Jose pisze się José!!
Wiem, bo sam tak mam na imię ;]
sory pomyliło mi się.. wiem ze się pisze mourinho.. chyba pomylic się można prawda??
Odpowiedzglory glory man united
pie*dol sie .! chelsea4ever .!!
to zapłać mu 4 miliony euro rocznie
Odpowiedzbłąd w nazwisku leszczu
OdpowiedzBycie trenerem klubowym i selekcjonerem narodowym to dwie różne bajki...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 0:00
OdpowiedzPisze się José a nie Jose ;] Wiem, bo sam mam tak na imię xd
Kto dodaje demoty z błędami?!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 0:05
Odpowiedzo błędy się nie będę czepiać ale o to że jako demot zrobiłeś komentarz gościa z tematu o tym że Mourinho idzie do Realu na wp.pl . Gość napisał identyczny komentarz a ty z tego zrobiłeś.. (-)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 May 2010 2010 0:17
Odpowiedzhttp://demotywatory.pl/1651191/Dobry-trener
Odpowiedzdrewna nie ożywisz...
Odpowiedzmoze inaczej. ja kocham inter, kibicuje mu 14 lat. poplakalem sie gdy zdobyli LM. 5 razy z rzedu maja mistrza wloch... sporo w tym udzialu "pana na democie".
Odpowiedzpowiem tyle, gdyby on poprowadzil reprezentacje Polski, bylo by mi wsyd za kazdym razem gdy Polacy przegraja.
W gównie nawet artysta nie wyrzeźbi
OdpowiedzDokładnie nawet on nie da rady
OdpowiedzZ pustego i Salomon nie naleje
OdpowiedzExtra demot. Tylko ze do grania potrzebna jest wola walki pilkarzy, bo same checi i starania trenera nie wystarcza.
OdpowiedzUwiezcie mi zebysmy grali w 1/4 finalach MS
OdpowiedzJak taki z Ciebie kozak by po nim cisnąć,
Odpowiedzto naucz się najpierw pisać jego nazwisko :]
ode mnie minus.
poprowadził by
Odpowiedzale kto mu za to zapłaci
Leo Beenhakker pokazał, że jednak z Polaków da się zrobić drużyną, która może wygrywać z najlepszymi.
OdpowiedzPolacy nie grają najgorzej,szkoda jedynie, że prawdziwych młodych talentów takich jak Lewandowski czy Błaszczykowski jest niewiele,a jak już są to gdzieś po drodze nam giną :(
demot:Z guwna:bata nie ukręcisz
OdpowiedzFajnie, że się na piłce nożnej kolego znasz...
OdpowiedzLubię jak ludzie komentują coś o czym kompletnie nie mają pojęcia.
Minus oczywiście!
nienawidzę skur...na !
OdpowiedzTo jest Jose Mourinho
OdpowiedzChyba cała Polska musiał by się dołożyć na jego pensje.
OdpowiedzPatrzcie co za logo ma na garniaku? CFC ;))
OdpowiedzOn mimo, że pracuje gdzie indziej i tak kocha Chelsea ;))
A co do demota to dobry i myślę, że udało by mu się dużo więcej niż Smudzie i wszystkim jego poprzednikom, ale pensja jest niemożliwa do uzbierania ;D
gdybys był mądry to bys wiedział ze to jest garniak z czasów jak jeszcze w chelshit pracował.
szczyt czego?
Odpowiedzkiedy dajesz minusa demotowi na głownej
jak już to Jose Mourinho
OdpowiedzGlory Man United !
Odpowiedzglory glory
'MOURINHO' się pisze!!
Odpowiedzz gówna rzeźby nie ulepisz
Odpowiedzz kupy gówna bigosu nie zrobisz
Odpowiedz