szufladkujecie ludzi. Znam może 3-4 dziewczyny które lecą na lans, ale je na pewno nikt by nie nazwał najlepszymi. to są najczęściej kretynki, a jak widze wy już wsadziliście wszystkie przedstawicielki tzw. płci przeciwnej do jednego wora. zresztą podpisuje się pod komentarzem segativ'a
I w ten sposób jest tu dziwne zaprzeczenie, bo jak najlepsza dziewczyna marnuje życie ze świnią to oznacza, że nie ma za dużo oliwy w głowie...Druga kwestia to o najlepsze ciało chodzi czy charakter itd?
@PiotroV Gimnazjum to jeszcze dzieci, nie wiedzą czego chcą i na czym polega prawdziwa miłość. Im w głowach tylko chodzenie za rączkę i całowanko ze swEeEtaśnym kolegą z innej klasy.
Przemyślałem sobie całą tą sprawę. To jest tak z tymi świniami. Kobiety wcale nie chcą takich facetów, problem w tym że przy pierwszym kontakcie tacy faceci skutecznie się maskują, opowiadają bajeczki, jak to bardzo się zakochali, jaka to ich dziewczyna jest wspaniała. Świnia wychodzi dopiero kiedy dostaną to czego chcą w 99% przypadków jest to seks, wtedy dopiero zaczynają być sobą a biedna dziewczyna jest w nich zakochana i zaczyna myśleć że robi coś nie tak, robi wszystko by zachować tego chłopa bo przecież był taki miły, myśli "Pewnie coś zrobiłam nie tak i teraz jest na mnie zły" Nie, drogie dziewczyny, tu jest wasz błąd, jesteś zbyt naiwne. Dam wam radę, jeśli wasz chłopak będzie zbyt często chciał w końcu "to" zrobić to sobie odpuście, często faceci zaczynają coś w stylu "Czy ty aby na pewno mnie kochasz? - Tak - Udowodnij mi to, *tu wstaw żądania*" Wy popełniacie ten błąd że dajecie nam wszystko czego chcemy, a my, kiedy już to dostaniemy, mamy na was wywalone. Jeśli kocha to poczeka ;) zapewniam. Btw: Bracia samce, wybaczcie że psuję wam zabawę ale chamstwo mojej własnej płci mnie dobija :D Naiwność przeciwnej również. :D Have a nice day!
Czy ktoś łaskawie mógłby mi wytłumaczyć na czym polega tutaj system zmieniania postów w "komentarz poniżej poziomu"??? Bo czytając niektóre mam wrażenie, że tu jest jakaś seksistowska cenzura :/ (zapewne mój komentarz za chwilę dołączy do w/w.)
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 16:21
„Dla mężczyzny kochającego kobieta jest świętością jak ołtarz. (…) Otóż jeżeli pierwszy lepszy awanturnik zbliża się do tej świętości jak do krzesła i postępuje z nią jak z krzesłem, a ołtarz prawie zachwyca się podobnym traktowaniem, wówczas… (…) Zaczynamy przypuszczać, że ów ołtarz jest naprawdę tylko krzesłem.”
Chcialem tylko dac pomysl na demotywatora, poniewaz nie chce mi sie go robic podziele sie nim z wami. Na głownej po prawej jest taka reklama "Wpadka" (testy ciazowe) cos takiego. wystarczy ja polaczyc ze słynna grą "Słoneczko" z demotywatorów i dodac jakis sensowny opis np "Grunt to znaleśc się w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie" itp. ;)
Do Draken: co racja to racja. do Oubliee: jakby uważał ją za świętość to by nie zdradzał i w drugą stronę też to działa. Niestety jeśli dziewczyna( lub facet) jest za dobra to on(ona) natychmiast to wyczuje i wykorzysta, a później z takich miłych otwartych i przyjaznych osób pod wpływem złych doświadczeń robią się nieufne, zgorzkniałe i cyniczne. Trzeba tak niewiele by coś zepsuć, a tyle pracy by to naprawić.
Kobiety nie myślą logicznie- z pkt widzenia mężczyzn , poza tym większości z nich imponuje podświadomie zachowanie takiej
"świni". Jest to też uzasadnione tym, że taki facet zachowuje się jak samiec alfa, podobnie jak u zwierząt. Sam się o tym nie raz przekonałem, że będąc dobrym i troskliwym wychodziło odwrotnie
niż bym chciał. Polecam książkę "Sztuka uwodzenia" tak jest wszystko dooookładnie wyjaśnione
:)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 7:40
Chłopcy wy naprawde nie rozumiecie?! tu nie chodzi o to że my chcemy być ze świniami...ale oni naopowiadają nam bajeczek zwiodą nas, a kiedy już kochamy na zabój wychodzą z nich "świnie" nie od razu nimi są...przynajmniej według mnie to tak wygląda.
odwieczny problem z tym zeby facet zrozumiał kobiete i odwrotnie.
kobiety nie są głupie będąc ze 'świniami', są niestety zakochane, ślepo zakochane.
róznimy sie pod wieloma wzgledami, kobieta jest z natury troche bardziej naiwna od facetów. ja bym raczej tak to wytłumaczyła.
@SPGM1903 - racja, święta racja ale im mniej facetów to wie tym więcej kobiet pozostaje dla nas ;)
EDIT: a co do tych świń, świnią nie koniecznie musi być facet który zdradza, świnią może być każdy kochający facet mający nie równo pod sufitem, chociażby taki który traktuje dziewczynę jak swoją własność lub jest chorobliwie zazdrosny.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 21:22
Bo najczęściej te świnie mają wypchane portfele i ryjki ładnie usmażone na solarium. A te dziewczyny? Nie ma najlepszych dziewczyn, jak i nie ma ludzi idealnych. Ktoś, kto świadomie skazuje się na życie poniżej swej godności nie zasługuje na miano "najlepszej dziewczyny".
Ten demot jest po prostu świetny! Niektórych kobiet nie da się zrozumiec, ale rzeczywiście tak jest: Niby chodzi sobie do liceum, dobrze się uczy, ma powodzenie u płci przeciwnej a wybiera jakiegoś śmierdzącego lapsa z ulicy, który nawet gimnazjum nie skończył bo kiblował 4 razy
bo w tym wieku dziewczyny leca na zimnych drani co nimi gardza nie maja szacunku do niczego ani nikogo sa cwaniakami co mysla ze piescia zalatwia wszystko...a im bardziej nimi gardza tym bardziej one do nich ida.... ale to do czasu az wkoncu dziewczyny dojrzeja i zrozumieja swoj blad.... dla niektorych jeszcze nie bedzie za pozno
Piszecie jak zakompleksione 14 latki, popracujcie nad sobą, bo może okazać się że te "świnie" w rzeczywistości są więcej warte, niż ktoś kto uważa się za ideał...
nie każda dziewczyna i nie z każdego liceum. nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka ;) ale tak czy siak, niestety często tak jest, tyle że nie są to najlepsze laski - inteligentne kobiety raczej nie będą zadawać się z idiotami, tak samo jak inteligentni mężczyźni nie będą chcieli "lansować się" z plastikami. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 10:44
Grzechoo, miałem to samo. Wyznałem jej miłość - byłem wyśmiany, ogólnie kupa. Nienawidziła mnie, miała w dupie. Kiedy powiedziałem jej prawie dosłownie, że już mam ją w dupie, nie kocham się w niej to nagle przykleiła sobie uśmiech nr 6 i "zostańmy przyjaciółmi". No i teraz jestem, korva, przyjacielem. I to nie takim od zwierzeń, tylko takim od "pożycz zeta".
@dj100 - ostro się dajesz wykorzystywać :P I jeszcze o zgrozo się tym chwalisz... Dajesz świadectwo, że to faceci są słabszą płcią :P Widać stary na kilometr, że masz do niej słabość. Ale takie pijawki jak ona trzeba tępić.
justbecause, tak, bo faceci są święci a baby obrzydliwe. Gdyby dziewczyna była porządna to by się ze świnią nie zadawała - proste. Dlatego ten demot jest chybiony bo jest paradoksalny.
Nie boją się zagadać, bo mają w ręku wiecej atutów, jak kasa na pójscie do dobrej restauracji czy fajny samochód. Na starcie mają już łatwiej. A my, zwykłe szaraczki, musimy kombinować, zeby sie nie zbłaźnić
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 9:46
Niby jest w tym dużo racji, ale w końcu nie każdy Facet który zagaduje do kobiet musi być świnią, wiadomo że większość z nich są właśnie tacy no ale nie wszyscy.
Johny17, `porządna` dziewczyna, jak to wszyscy nazywają, doceni nie tylko drogą restaurację czy samochód. Czasami wystarczą zwykłe kwiaty, dobry charakter i takie tam. (nie bić, siostra tak kazała napisać) ;p
Dobrze, dobrze, faceci, przestańcie już płakać nad tym waszym okrutnym losem. Kiedyś na pewno kogoś sobie znajdziecie. A jak nie, to zawsze można wziąć przykład z pana Jarosława Kaczyńskiego i zakupić sobie kotka do towarzystwa.
widocznie znasz same puste szmaty :) ja potwierdzam zasadę demota... po prostu dziewczyny lecą za
takimi a potem są z nim parę lat to trudno jest im się z nim rozstać, są w nich zapatrzone i
nie chcą słyszeć o wadach swoich "ukochanych" lub dają im "1-wszą", "2-gą", "3-cią" szanse...
można by to nawet nazwać uzależnieniem... są tak zapatrzone że nie przemawiają żadne
argumenty, co nie oznacza że dziewczyna jest zwykłą szmatą (choć i tak się czasem zdarza)
matuch007- może kiedy się z nim wiązała była jeszcze głupia a teraz jest z nim z "psychicznego" przymusu? poza tym nie zawsze chodzi o dresa... ktoś może sprawiać wrażenie fajnego, zadbanego itp a dopiero później wychodzi szydło z worka... (np. że gość bije po mordach kogo popadnie i nic sobie z tego nie robi... albo coś innego czego nie robi w towarzystwie dziewczyn ale wychodzi to z czasem-w związku)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 1:47
Wiązać się z debilem, co gorsza ograniczonym dresem w czapeczce.... . To świadczy tylko o dziewczynie. Jak ma jakiś sensowny światopogląd i odrobinę klasy, to potrafi sobie dobrać odpowiedniego partnera na poziomie.
Tylko, że najczęściej najgorsze świnie to nie są osiedlowe dresy, ale właśnie z pozoru faceci na poziomie. Wszystko wychodzi w czasie związku, bo nagle on się zmienił, co się stało... A dziewczyna jest uzależniona - bo gdy go poznała, był inny. Na dodatek taki beznadziejny koleś ma odwagę do takowej zagadać, w przeciwieństwie do tych zwykłych, normalnych mężczyzn - niestety.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 13:35
Dobrze, że przynajmniej część kobiet/dziewczyn to dostrzega. Na studiach widziałem już inteligentne dziewczyny mające ponad 20 lat, które nie zauważały, że facet (bardzo popularny koleś) traktuje je jak służące ("Przynieś mi coś do picia", "Potrzymaj mi rzeczy bo idę zapalić").
Widziałem takich popularnych typów wiele razy i dlatego wkurzają mnie te wszystkie demoty o tym jak faceci krzywdzą kobiety. Wystarczy otworzyć oczy zanim pójdzie się z "fajnym gościem" do łóżka.
Tak, jasne. Uwaga, faceci- ze świniami są kobiety których ciągle wyzywacie od pustaków, które sami jak można zobaczyć po waszych reakcjach "przeleciałbym ją" chcielibyście mieć. normalne kobiety mają normalnych mężczyzn. uwierzcie.
A jak jest bardzo ładna i do tego fajna i niegłupia, to już w ogóle ma przerąbane, bo wszyscy oprócz pewnych siebie cwaniaczków myślą, że nie mają szans, .
Szczególne dziwne moim zdaniem jest zjawisko szpanowania miłością na gg- właśnie przez dziewczyny. Wystawia to sobie opis o tym, jakże to miłość jest trudna, że ciągle ponosi porażki, jakieś głupie wierszyki i ballady. Kogo to obchodzi?! Osobiście traktuję to na równi ze spamem. Udaje wielce pokrzywdzoną przez życie, i myśli że będzie tak do usranej śmierci, jakby nie dopuszczała do siebie myśli że zakocha się w innym. Niedorozwoje emocjonalne nie powinny mieć internetu.
Nigdy nie spotkałem się z opisem o takiej treści u chłopaka, choć nie wątpię że tacy są. To też jest beznadziejne narzekanie na życie, więc też traktuję na równi ze spamem :D
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 1:00
No tak przecież można dać sobą pomiatać i mieć zaniżoną samoocenę. Syme dobrze prawi. Poza
tym krytykując jej koment, krytykujesz i mój bo generalnie piszemy o tym samym. Wiesz to całe
"popatrz na siebie" jest zje***e że aż łeb boli. I co, popatrzy na swoje demoty, to
już da jej prawo do krytykowania kogoś? Jakby wcześniej go nie miała? Ok zminusuję cię bo tak.
Poza tym gnojenie nie jest wcale takie złe :D
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 11:32
Mnóstwo było takich demotów i komentarzy - że każda dziewczyna się puszcza, albo standartowych obrazków w rodzaju "chce, byśmy byli tylko przyjaciółmi" albo "starałem się, nosiłem kwiaty, a ona mnie nie chce". Zgadzam się więc z syme..
syme - mysle ze nie wrzuciłaś wszystkich do jednego worka (1 post) ja tą "energie" ktora tworzy sie po rozstaniu (lub kłótni) zamieniam na motywacje i tak np: ide albo pocwiczyc albo odpicowac motocykl albo ... albo ...! nie zale sie na zadnych forach itepe itede;) nie daje motkow ani opisów GG osobiscie gardze takim typem;)
I czemu to zminusowaliście neokidy? Dobre było. Narzekacie, jakie to dziewczyny są złe, a sami obrażacie, kogo popadnie. Jestem facetem, ale takie wypowiedzi, jak dcmn-a mnie nie tylko śmieszą, żal.pl.@ dcmn: "Spaghetti"- bo nie mogłeś się dopier*olic, że jest brzydka? Syme i Lilitu mają nie tylko więcej rozumu od ciebie ale i więcej jaj. Nie mogę, jak słyszę takie męskie P I Z D Y, które nic tylko użalają się nad sobą, jakie to dziewczyny są ZŁE, bo ich nie chcą. i jeszcze jedno B Y Ł J U Ż T A K I D E M O T, co to kur8wa ma byc, że się powtarzają?
I Jeszcze jedno: Wy tu nieźle potrzaskani jesteście, albo macie po 12 lat i dlatego wszystkie laski mają komentarze "poniżej poziomu". Męskie dzidzie nie lubią krytyki, co? @dmcn: jak koleś napisał, że niedorozwoje nie powinny mieć internetu to cię to nie obrażasz, ale jak laska to przepisała to jesteś wielce oburzony. Myślenie cie boli czy o co kaman?
Miłość NIESTETY nie wybiera, chociaż czasem, jak się widzi jak wartościowy chłopak się stara a po prostu nie można go pokochać, chociaż bardzo się chce . . . Życie jest niesprawiedliwe .
Ten demotywator to 100% prawdy. Dziewczyny zawsze za fajnego uważają największą hołotę, i chcą być z największym bydlakiem. Bo dla nich taki jest fajny. Rzygać się chce od takiej rzeczywistości. A porządnego chłopaka, który uczy się dobrze i ma przyszłość uważają za nudziarza i wstydziłyby się z nim pokazać.
Nieee! Skasowała mi się wypowiedź cała, wrr. Ok, od początku. Chcę powiedzieć, że z wami jest tak samo: jacyś spoko faceci lecą na takie puste laleczki, które wystawiają cycki i dupę na wierzch, żeby każdy mógł sobie pooglądać. Które nakładają tonę tapety na siebie i puszczają się, gdzie popadnie. A normalne, inteligentne dziewczyny są już nie ważne. Ja uważam się na właśnie taką dziewczynę. Ponoć szukacie takich - rozejrzyjcie się! Bo ja jakoś jeszcze nie znalazłam faceta, który by na to patrzył - ślinie się tylko na widok jakiś głupich laleczek. Czasem myślałam, żeby się zmienić, ale zawsze mój taki jeden kolega mówił: Zostań taką, jaką jesteś. Jeszcze spotkasz kogoś, kto będzie ciebie wart. Jakoś na razie jeszcze nikogo takiego nie spotkałam. Powiem jeszcze coś. Nie podoba mi się, że uważacie, że dziewczynom powinno się zabrać prawo jazdy, głos w polityce, w ogóle kobiety powinny tylko wam gotować, prać i rodzić dzieci. To żałosne, sami uważacie się za jakiś chojraków, "samców Alfa". Odróżnijcie kobietę od dziwki! Apeluję, bo denerwuje mnie, że wszystkich pakujecie do jednego worka. Rozejrzyjcie się i ślińcie za tymi plastikami, proszę.
@Phenomeon - to nie jest to samo. Inteligentna dziewczyna nie równa się brzydka dziewczyna. A swoją drogą, do brzydkich dziewczyn - to też nie jest sprawiedliwe. Jedni się rodzą ładni, inni brzydcy, a potem trzeba cierpieć przez całe życie. Nawet miałam o tym demota na 105 głosów, ale nie był na głównej.
Kobiety sa emocjonalnymi istotami a zwykly kujon w okularach który rzekomo jest wartosciowy (bo madry) etc przez swoja niesmialosc nie jest w stanie obudzic w niej tych emocji ktore sa dla niej wartosciowe.
To spoleczenstwo wkreca nam takie a nie inne kapy ze ladna kobieta na ciebie nie poleci bo to ktos z wyzszej polki
sranie w banie
O właśnie, ja się w liceum podkochiwałam w takim przystojnym, spokojnym okularniku, a niedawno się dowiedziałam, że bardzo mu się podobałam, ale myślał, że nie "jego liga". Szkoda, że ja nie umiem podrywać facetów, może by coś wtedy z tego było ;). Ja teraz tez mam 25 lat, skończone studia i jestem zadowolona z życia, a moja koleżanka która wzięła ślub w wieku lat 19 jest w trakcie rozwodu, a uwierzcie, że to nie jest nic miłego, dobrze, że przynajmniej dzieci ni ma.
Dlatego faceci- zagadujcie dziewczyny! To nie boli, a nie będziemy na odważnych patrzeć krzywo. Na prawdę, mówię wam jako przedstawicielka płci teoretycznie pięknej, my nie gryziemy ;)
CrazyBitch, racja. Po prostu do takich dziewczyn faceci 'porządni' i 'na poziomie' często boją się podejść/zagadać, z góry zakładając porażkę ('gdzie ja do takiej, przecież może mieć wielu lepszych ode mnie') i nawet nie próbują. Z mojej obserwacji 'prostaki' (jak ten ze zdjęcia) mają inne podejście ('co mi zależy/nie ta, to inna'), często latają za taką, adorują itd. W konsekwencji dziewczyna jest wniebowzięta, bo ktoś zwrócił na nią uwagę i idzie z takim. Takie moje obserwacje. Dziewczyna.
Zmodyfikowano
5 razy
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 0:39
jako dziewczyna mogę wam powiedzieć że demot jest dobry ale dla kilkunastu dziewczyn jest krzywdzący. Myślicie że my jesteśmy takie głupie,puste, myślimy o jednej rzeczy.Wiecie...nie wszystkie kobiety są na poziomie i to właśnie one kręcą się koło takich dresów itp. Czasami faktycznie super dziewczyny wiążą się z takimi typami a wiecie dlaczego? Jak kilku kolegów wyżej wspomniało oni nie boją się zagadać, a wy siedzie i się patrzycie:)).Dziewczyna nie chce być samotna i nie mając wyboru łączy się z takim gościem. często okazje przechodzą wam koło nosa^^:))
whisper - jak długo można być samemu? ilu facetów można 'odrzucić' z powodu cwaniactwa, hamstwa, bycia świnią itd, i odrzucasz i dalej trafia sie to samo. bo ci normalni jak juz zostało wyżej powiedziane boją się odezwać, uważają sie za 'inną ligę'. wiesz, oprócz potrzeb fizjologicznych jest jeszcze coś takiego jak potzreba samorealizacji, akceptacji i takie tam. weź pod uwagę że kobiety też myślą troche inaczej niż faceci. dla nas jest ważna ta potzreba akceptacji i miłości (niestety).
Jeżeli potrzeba akceptacji i miłości to cham i prostaka tak czy tak jej nie da. A ci 'normalni' boją się odezwać, to może czas wziąć sprawy w swoje ręce? ;) Nigdy, ale to przenigdy nie skazywałbym się na mękę, z kimś kto mi tak naprawdę nie pasje.
eh, długo by gadac :) da ale namiastke, poza tym kurcze, kobiety są naiwne ;p dobra bajera od nawet najgorszej "swini" jest skuteczna :D najpierw jest fajne, a potem wychodzi ta "swinia" zostaje przyzwyczajenie, strach przed byciem samotnym. i mówie tutaj o ogóle, ta bajka sie powtarza. a ja? ja nie wezmę sprawy w swoje rece ;) ja chyba raczej tak ja czesc "normalnych" facetów siedze cicho a po drugie mam gdzies w głowie ten dośc głupi stereotyp ze to ten ktoś powinien pokazać ze jest mną zainteresowany :)
Prawdziwy demot jak mało który. Najgorsze jest to że niektóre dziewczyny nie wyrastają z tego nigdy. Wychodzą za mąż za darmozjadów rodzą im gromadkę dzieci. Narzekają na ciężki los, ale łajdaka nie zostawi za chiny ludowe. Eeeehhh kto zrozumie kobiety...
To jest presja społeczna - "masz dzieci, to broń boże rozwód! To tak nie po katolicku!". Kobiety były i są w większości wychowywane tak, że lepiej być z byle kim, niż być samotną. Nic dziwnego, że wtedy są ze świniami, skoro wartość kobiety w naszym zacofanym społeczeństwie jest określana przez pryzmat tego czy ma męża i dzieci, niż tego kim jest ona sama.
Jak to mówią, lepszy dupek w łóżku niż pluszowy miś. Poza tym w kwestii wychowania utarło się, że to facet podrywa, więc kobieta może wybrać tylko spośród tych [dupków?], którzy ją podrywają.
Nie najlepsze, a najładniejsze. A te baaardzo rzadko mają sobą do zaoferowania coś, poza urodą. Nauczone korzystać ze swoich atutów idą całe życie na łatwiznę- wliczając podobnie pustych facetów. "Przepiękne kobiety zostawmy facetom bez wyobraźni"
to zostalo wytlumaczone naukowo , bo kobieta jak widzi takiego łachmyta to stawia sobie za cel wyprowadzenie go na prostą , wie ze nie będzie jej sie nudzić , taką poprostu mają psychikę .
Najgorsze , że widze to codziennie w szkole. Schludni , mądrzy , ciekawi , ale niesmiali chłopcy siedzą sami. Ładne dziewczyny uganiaja sie za jakims brudasem , ktory ma po 5 zagrożeń. On podchodzi , sztrua , zaczyna przeklinac i jest git. Ehhh ;/
Wiesz butelka, po części masz racje.
co druga dziewczyna/kobieta wygląda SCHLUDNIE, SYMPATYCZNIE I INTELIGETNIE!!
Ale my przynajmniej nie dajemy dupska po kątach by przejechać się furą, obejrzeć portfel starego dziadka i zapracowywać na reputacje wśród popularnych tanich szmat.
Więc kogo tu nazywasz debilami ?
oj zdaje mi sie ze poza tarcze. sam sie uwazam ze typowo meskiego a jakos powodzenia nie mam u plci przeciwnej. na dodatek kobitka ktora kocham, tez mnie uwaza za bardzo meskiego. niestety ona woli ladnych, niekoniecznie madrych kolesi. w pelni sie zgadzam z demotkiem, akurat jest adekwatny do mojej sytuacji.
Wszystko ładnie, pięknie, ale kim właściwie jest ta stereotypowa świnia? Bo mam wrażenie, że słabi, zakompleksieni chłopcy uważają za "świnię" każdego, kto ma większe jaja od nich.
Jak już ktoś wcześniej wspomniał takie zachowanie jest typowe dla kobiety, związane z jej psychiką. Tak zwany ,,kompleks zbawiciela" choć dla nas nie zrozumiały dla kobiety może stanowić jeden z ważniejszych celi życiowych. Pozwala się traktować jak szmatę, ubliżać sobie, jak się okazuje jednak nie bez powodu. Warto zadać sobie pytanie czy utrata własnej godności w celu wyciągnięcia z szamba najgorszej świni jest opłacalna?
Z doświadczenia wiem, że z szamba trzeba chcieć wyjść, bo jak ktoś nie chce to zazwyczaj kobietę wciągnie. Bardzo bliska mi kobieta ma taki "kompleks zbawiciela" i boję się, że mogę ją dla jakiejś świni stracić. Dobry demot, jeżeli ktoś choć trochę zna życie i nie siedzi godzinami przy komputerze, zrozumie.
Jeżeli się nie szanuję/jest głupia i nie widzi z kim się wiążę/krótkowzroczność/tylko na raz i
wpadka
[małżeństwo z głupoty= właśnie z wpadki] no to czego oczekiwać? Taka niestety prawda, a szkoda bo znam
wiele
dziewczyn które popełniły ten błąd.
Dlatego, z własnego doświadczenia- wybrać normalna, najzwyklejszą
w
świecie dziewczynę i... być szczęśliwym:). I vice versa dziewczyny- przeciętny facet (nie mam na myśli mało
rozgarniętego koksa z ośki drącego japę JP CHWDP ew opalonego chłoptasia w różowym obwieszonego
łańcuszkami) ma bardzo dużo do zaoferowania.
Nie wolno Nam jednak uogólniać też- nie każdy np. dres to świnia
[wstaw również; punk, skin itp.
itd.]. Facet to facet- to że czasem wypije browara (albo 10) z kumplami, zachowa się
jak dziecko, zostawi burdel w
łazience, pier*** [^^] łaciną, klepnie w tyłek, powie świński kawał,beknie/puści
bączka itp. etc. to
normalka.
Ważne żeby był w tym umiar;)
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 1:31
Z tymi subkulturami różnie bywa. Dużo już widziałem szczęśliwych par wśród metali, punków, skinów (raz nawet łysą dziewczynę...) a także emo pedałów!! Natomiast nigdy nie widziałem, żeby prostak (czyt. ten przeciętny, bez ambicji i kultury osobistej) utrzymał się w związku znacząco długo. No ale z tym umiarem to fakt :)
Oczywiście są takie przypadki ale jeśli dziewczyna ma coś w głowie, jest nie standardowa(czyli zaliczana do ślicznych i pożądanych) i nie leci na kasę to może godnie i szczęśliwie żyć bez potrzeby oddawania się takim prykom.
no ja do konca liceum bylem grzeczny i poukladany. i odkad zaczalem byc "niegrzeczny" to fakt ze dziewczyny same sie garna. ktos tu nadmienil ze kobiety sa istotami emocjonalnymi i potrzeba im jakiegos impulsu. W pelni sie z tym zgadzam. Cichy co do twojej wypowiedzi to po czesci masz racje. normalna dziewczyne - nie jakas ala ah i och czy "sweeeet focie na nk", ale nie moze to byc pierwsza lepsza. Mam 22 lata i szczerze powiedziawszy nie za bardzo interesuja mnie dziewczyny ponizej mojego wieku - tu chodzi mi o aspekt emocjonalny, nie fizyczny ;) Az strach pomyslec co to bedzie jak skoncze 30 i te co sa aktualnie w gimnazjach "dorosna"
FAKT - ktoś fajnie wyzej napisal - na pozor facet moze byc zadbany, gadac do rzeczy a pozniej wychodzi z niego skurczybyk..
Jestem przykladem tego demota, prawda jest taka, ze przywiazanie i toksyczna milosc robi swoje, wydawalo mi sie, ze moge go zmienic i tak przychodzila 2...3...szansa itd..
APEL DO WSZYSTKICH KOCHANYCH CHŁOPAKOW!!!
NIE BÓJCIE PODRYWAC SIE WARTOSCIOWYCH DZIEWCZYN!!!
hmmm...przedtem już się wypowiedziałam na ten temat...i byłam zła na komentarze. Ale teraz to już się wkur... Jak wy możecie tak nas traktować,komentować. Myślicie że wszystkie panny są takie same?! Wam trzeba by wyprać mózgi!!
wszystkie nas wsadziliście do jednego worka
Kilku chłopaków dobrze powiedziało...ale przydałoby się więcej tych ze tak się wyrażę ,,mądrych".
Traktujecie nas jak głupie, puste lalki które nie wiedzą co i jak w życiu. Nie potrafimy sobie znaleźć chłopaka itd.
Spotykam takie osobniki typu ,,sweet" ale z tego z czasem można wyrosnąć. proszę nie dodawajcie więcej idiotycznych komentarzy kwestionujących naszą płeć...tylko najpierw pomyślcie:)
Z demotem jak ze sztuką, każdy rozumie go na podstawie własnych przeżyć, własnego wnętrza, przyznam, że niektóre domoty doprowadzają mnie do szału za sianie fałszywych stereotypów. Musimy to jednak chyba przemilczeć i robić swoje.
Kolejny frustrat- Laska go olała bo był "prawie" facetem, a teraz się użala na demotach. Weź się za siebie zamiast tłumaczyć sobie swoje niepowodzenia tym że laski są głupie i zawsze wybierają tych mniej wartościowych niż ty.
Wiekszosc z was nie potrafi zinterpretowac demota, albo to jak mam z tym jakis problem.
Na obrazku widac oczywiscie "swinie", ktora lezy na pieknym duzym lozu, pali takze cygaro, to oznacza ze jest na pewno bogaty. Obok niego, piekna i zgrabna dziewczyna(kobieta), piersi calych nie widac(nikt sie tego nie domaga), ale mozna ocenic, ze nie sa male.
Jest z nim dla kasy, to wrecz oczywiste. Bo co innego by od niego chciala? Od tytulowej "swini" ?
Tak jest i w zyciu, sa siebie warci. On chce seksu, a ona kasy.
Jestem kobietą i wiem, że w tym democie jest sporo racji. Każda kobieta podświadomie pragnie mężczyzny silnego, niezależnego, odważnego, trochę szalonego, niebezpiecznego, groźnego ale nie dla niej, takiego który będzie je chronił, zaopiekuję się nią. Nawet te niezwykle niezależne kobiety, ale w ich przypadku związek z takim mężczyzną okazuje się całkowitym niewypałem.
Na początku ta siła im imponuje ale po pewnym czasie dochodzą do wniosku, że ich "ukochany" próbuje je ograniczać, a to samo myśli mężczyzna o swojej partnerce ;]
Dlatego w sidła tych świń (jak ich nazwał autor demota, chociaż jak dla mnie to troszkę za mocne określenie) wpadają dziewczyny miłe, niewinne, dobre, takie którymi można bardzo łatwo manipulować.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 8:20
Ładnie powiedziane i zwraca uwagę na pewne zwierzęce aspekty natury człowieka, do których ludzkość nie chce się przyznać. W minionym semestrze miałem na studiach zajęcia ze wstępu do socjologii (jako uzupełnienie programu) - dziwi mnie fakt iż większość socjologów mieniących się NAUKOWCAMI odcina się zupełnie od biologicznych podstaw ludzkiego zachowania.
Był kiedyś taki demotywator. Dokładnie nie pamiętam jak to leciało, ale 'coś w ten kolor'. 'Najładniejsze dziewczyny są z debilami bo tylko debil ma odwage by do niej podejść...'
bo świnia w dresie spod dyskoteki jest bardziej ciekawa niż dobry chłopaczyna który studiuje architekturę. bo tu się upije, tam kogoś pobije, tam se poćpa i cały czas jest "ciekawie". czy kobieta zrozumie że jak leci na taką świnię to umnijesza swojej wartości to już kwestia poziomu intelektualnego. peace
u mnie w klasie jest taki właśnie świnia, który do każdej dziewczyny się podlizuje, jest chamskim cwaniaczkiem, jak mu się dziewczyna znudzi to z nią zrywa i patrzy tylko na wygląd. i o dziwo większość dziewczyn na niego leci. -.- a taki normalny chłopak, który jest fajny i nieśmiały, nie zagaduje do dziewczyn, jest uważany za głupka i żadna nawet na niego nie spojrzy, tylko klei się do tamtego. ehh.. nie zrozumiem tego świata. jakie to niesprawiedliwe.
Po co babie nieśmiały wymoczek? Facet ma być facet a nie piz duś glancuś...Nie lecę na cwaniaków ale cichych nieśmiałych facetów też omijam szerokim łukiem bo są zbyt ciapowaci.
a co myślisz ze dziewczyna pierwsza do Cibie zagada??może nie wyglądasz zachęcająco a Twojego charakteru nie pozna jeśli nie pogadasz z nią..wiec po co ma do Cibie zarywać??
Nie zgodzę się z żadną niesprawiedliwością. Kobiety wolą bad-boyów (którzy zostali tu nazwani świniami- z zawiści?), bo dają im większe poczucie bezpieczeństwa, a w dodatku to kobieta wchodzi w ICH życie, a nie na odwrót. Panowie, jeśli chcecie podrywać ładne dziewczyny to trzeba zmienić sposób myślenia i przestawić się z nieśmiałej łajzy- Myślę że wtedy unikniemy tu tak kiepskich demotów, będących jedynie frustracją autora.
Analizując powyższy obrazek śmiem twierdzić iż nienaturalny jest związek kobiety i knura polowego. gangsterskie porachunki brzydkich mężczyzn powinny stać ponad jakąkolwiek stycznością z kobietami. Osobiście brzydzę się brzydkimi mężczyznami, uważam iż powinno się utworzyć specjalne państwo wyspiarskie gdzie będzie się wysyłać takie pasztety bo w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej nie ma miejsca na knurowatych osobników
Racja! Życzę głównej!
OdpowiedzJa także! Cóż za wyśmienity portret pewnej "świni"... :))
http://demotywatory.pl/1316448/Dlaczego-najlepszym-kobietom
I wyszło w komentach że to nie prawda (udzielałem się, nie chcę przepisywać).
Ale obrazek świetny !
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 0:22
szufladkujecie ludzi. Znam może 3-4 dziewczyny które lecą na lans, ale je na pewno nikt by nie nazwał najlepszymi. to są najczęściej kretynki, a jak widze wy już wsadziliście wszystkie przedstawicielki tzw. płci przeciwnej do jednego wora. zresztą podpisuje się pod komentarzem segativ'a
Obrazek miażdży (+)
I w ten sposób jest tu dziwne zaprzeczenie, bo jak najlepsza dziewczyna marnuje życie ze świnią to oznacza, że nie ma za dużo oliwy w głowie...Druga kwestia to o najlepsze ciało chodzi czy charakter itd?
No ale osiemnastka...
To prawda, przykra prawda
Co same świnie się trafiają???!!! Ty słuchaj co Ja tu mówię do Ciebie... dziękuje dobranoc.
@PiotroV Gimnazjum to jeszcze dzieci, nie wiedzą czego chcą i na czym polega prawdziwa miłość. Im w głowach tylko chodzenie za rączkę i całowanko ze swEeEtaśnym kolegą z innej klasy.
aha ,to te które mają porządnych facetów nie są fajne ?
A ja myśle ze wszyscy powinni umrzec i nie było by problemów na swiecie.
Segativ ! bardzo mądra wypowiedź! zgadzam się w 100% :)
oj znam to dobrze, aż za dobrze.... straszne.
Najładniejsze ale i najbardziej puste, dlatego wcale nie najlepsze ;)
Przemyślałem sobie całą tą sprawę. To jest tak z tymi świniami. Kobiety wcale nie chcą takich facetów, problem w tym że przy pierwszym kontakcie tacy faceci skutecznie się maskują, opowiadają bajeczki, jak to bardzo się zakochali, jaka to ich dziewczyna jest wspaniała. Świnia wychodzi dopiero kiedy dostaną to czego chcą w 99% przypadków jest to seks, wtedy dopiero zaczynają być sobą a biedna dziewczyna jest w nich zakochana i zaczyna myśleć że robi coś nie tak, robi wszystko by zachować tego chłopa bo przecież był taki miły, myśli "Pewnie coś zrobiłam nie tak i teraz jest na mnie zły" Nie, drogie dziewczyny, tu jest wasz błąd, jesteś zbyt naiwne. Dam wam radę, jeśli wasz chłopak będzie zbyt często chciał w końcu "to" zrobić to sobie odpuście, często faceci zaczynają coś w stylu "Czy ty aby na pewno mnie kochasz? - Tak - Udowodnij mi to, *tu wstaw żądania*" Wy popełniacie ten błąd że dajecie nam wszystko czego chcemy, a my, kiedy już to dostaniemy, mamy na was wywalone. Jeśli kocha to poczeka ;) zapewniam. Btw: Bracia samce, wybaczcie że psuję wam zabawę ale chamstwo mojej własnej płci mnie dobija :D Naiwność przeciwnej również. :D Have a nice day!
Czy ktoś łaskawie mógłby mi wytłumaczyć na czym polega tutaj system zmieniania postów w "komentarz poniżej poziomu"??? Bo czytając niektóre mam wrażenie, że tu jest jakaś seksistowska cenzura :/ (zapewne mój komentarz za chwilę dołączy do w/w.)
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 16:21
A zawsze mi się wydawało, że jak mężczyzna ma dziewczynę, to uważa ją za najlepszą. W takim razie czy każdy facet to świnia?
„Dla mężczyzny kochającego kobieta jest świętością jak ołtarz. (…) Otóż jeżeli pierwszy lepszy awanturnik zbliża się do tej świętości jak do krzesła i postępuje z nią jak z krzesłem, a ołtarz prawie zachwyca się podobnym traktowaniem, wówczas… (…) Zaczynamy przypuszczać, że ów ołtarz jest naprawdę tylko krzesłem.”
dużo w tym democie syndromu smutnego miłego gościa, którego nie chciała jakaś dziewczyna
podpis mija się z prawdą :/ minus
Chcialem tylko dac pomysl na demotywatora, poniewaz nie chce mi sie go robic podziele sie nim z wami. Na głownej po prawej jest taka reklama "Wpadka" (testy ciazowe) cos takiego. wystarczy ja polaczyc ze słynna grą "Słoneczko" z demotywatorów i dodac jakis sensowny opis np "Grunt to znaleśc się w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie" itp. ;)
O, główna!
Do Draken: co racja to racja. do Oubliee: jakby uważał ją za świętość to by nie zdradzał i w drugą stronę też to działa. Niestety jeśli dziewczyna( lub facet) jest za dobra to on(ona) natychmiast to wyczuje i wykorzysta, a później z takich miłych otwartych i przyjaznych osób pod wpływem złych doświadczeń robią się nieufne, zgorzkniałe i cyniczne. Trzeba tak niewiele by coś zepsuć, a tyle pracy by to naprawić.
dziewczyna ma boskei biodra ;)
bo sa glupie????
Odpowiedzdokładnie, skoro są ze świniami to nie są takie najlepsze, po prostu dostają to na co zasługują
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 2:10
Kobiety nie myślą logicznie- z pkt widzenia mężczyzn , poza tym większości z nich imponuje podświadomie zachowanie takiej
"świni". Jest to też uzasadnione tym, że taki facet zachowuje się jak samiec alfa, podobnie jak u zwierząt. Sam się o tym nie raz przekonałem, że będąc dobrym i troskliwym wychodziło odwrotnie
niż bym chciał. Polecam książkę "Sztuka uwodzenia" tak jest wszystko dooookładnie wyjaśnione
:)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 7:40
Chłopcy wy naprawde nie rozumiecie?! tu nie chodzi o to że my chcemy być ze świniami...ale oni naopowiadają nam bajeczek zwiodą nas, a kiedy już kochamy na zabój wychodzą z nich "świnie" nie od razu nimi są...przynajmniej według mnie to tak wygląda.
odwieczny problem z tym zeby facet zrozumiał kobiete i odwrotnie.
kobiety nie są głupie będąc ze 'świniami', są niestety zakochane, ślepo zakochane.
róznimy sie pod wieloma wzgledami, kobieta jest z natury troche bardziej naiwna od facetów. ja bym raczej tak to wytłumaczyła.
http://i.imgur.com/hOZXT.png
jeden z powodów?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 20:35
@SPGM1903 - racja, święta racja ale im mniej facetów to wie tym więcej kobiet pozostaje dla nas ;)
EDIT: a co do tych świń, świnią nie koniecznie musi być facet który zdradza, świnią może być każdy kochający facet mający nie równo pod sufitem, chociażby taki który traktuje dziewczynę jak swoją własność lub jest chorobliwie zazdrosny.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 21:22
będzie głowna
OdpowiedzBo najczęściej te świnie mają wypchane portfele i ryjki ładnie usmażone na solarium. A te dziewczyny? Nie ma najlepszych dziewczyn, jak i nie ma ludzi idealnych. Ktoś, kto świadomie skazuje się na życie poniżej swej godności nie zasługuje na miano "najlepszej dziewczyny".
Ten demot jest po prostu świetny! Niektórych kobiet nie da się zrozumiec, ale rzeczywiście tak jest: Niby chodzi sobie do liceum, dobrze się uczy, ma powodzenie u płci przeciwnej a wybiera jakiegoś śmierdzącego lapsa z ulicy, który nawet gimnazjum nie skończył bo kiblował 4 razy
Odpowiedzbo w tym wieku dziewczyny leca na zimnych drani co nimi gardza nie maja szacunku do niczego ani nikogo sa cwaniakami co mysla ze piescia zalatwia wszystko...a im bardziej nimi gardza tym bardziej one do nich ida.... ale to do czasu az wkoncu dziewczyny dojrzeja i zrozumieja swoj blad.... dla niektorych jeszcze nie bedzie za pozno
konik- świetna interpretacja
Piszecie jak zakompleksione 14 latki, popracujcie nad sobą, bo może okazać się że te "świnie" w rzeczywistości są więcej warte, niż ktoś kto uważa się za ideał...
Wielka szkoda, że nikt tu nie pisze o tym, że jest ideałem. Pozostajemy przy interpretacji otaczającej nas rzeczywistości i tyle.
@102Legend Nauczycielki
100 % poparcia dla konik107 !! Święta racja! Smutna ale prawda...nic nam chłopaki oprócz płaczu nad takimi dziewczynami nie zostało :(
Dziewczyny po prostu kochają łobuzów :) Szkoda tylko, że niektórzy z tego łobuzerstwa nigdy nie wyrastają :(
"lobuzow" jak subtelnie i slodko w stosunku do kogos kto ci zakreci w glowie tylko po to zeby cie wydupczyc
konik107 , doskonale to ująłeś :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 0:02
OdpowiedzDzieki. Niestety taka jest rzeczywistość, podobnie jak powiedział kolega powyżej.
bo trzeba miec kase ! aby grac w ta gre :>
Genialne! Bo tu chodzi o LANS ludzie :) Dziewczyna przykładowo z liceum woli się polansować z dresem niż z jakimś chłopakiem na poziomie :)
OdpowiedzMoże chodzi o to że "dres" ma kasę? Albo wygląda jakby miał.
Taki "basic instynct" - samce alfa zapewniają byt swoim dzieciom i kobietom.
nie każda dziewczyna i nie z każdego liceum. nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka ;) ale tak czy siak, niestety często tak jest, tyle że nie są to najlepsze laski - inteligentne kobiety raczej nie będą zadawać się z idiotami, tak samo jak inteligentni mężczyźni nie będą chcieli "lansować się" z plastikami. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 10:44
i że z dresem to niby lans? oO
Grzechoo, miałem to samo. Wyznałem jej miłość - byłem wyśmiany, ogólnie kupa. Nienawidziła mnie, miała w dupie. Kiedy powiedziałem jej prawie dosłownie, że już mam ją w dupie, nie kocham się w niej to nagle przykleiła sobie uśmiech nr 6 i "zostańmy przyjaciółmi". No i teraz jestem, korva, przyjacielem. I to nie takim od zwierzeń, tylko takim od "pożycz zeta".
@dj100 - ostro się dajesz wykorzystywać :P I jeszcze o zgrozo się tym chwalisz... Dajesz świadectwo, że to faceci są słabszą płcią :P Widać stary na kilometr, że masz do niej słabość. Ale takie pijawki jak ona trzeba tępić.
Może podoba im się to, że to one muszą za nim biegać, a nie on za nimi? Kto nas, kobiety, zrozumie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 0:04
Odpowiedzbo chodzi o niedostępność ;) to co mniej osiągalne często jest bardziej pociągające (oczywiście nie w każdym przypadku)
Najlepsi faceci mają tendencje do marnowania życia ze zwykłymi sukami.
Odpowiedznie. to nie działa w tą stronę. Porządny i wartościowy facet nie zadaje się z plastikami, sukami i prostaczkami.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 0:41
Działa działa! Wiem po sobie :|
justbecause, tak, bo faceci są święci a baby obrzydliwe. Gdyby dziewczyna była porządna to by się ze świnią nie zadawała - proste. Dlatego ten demot jest chybiony bo jest paradoksalny.
Najlepszy demot od dawna!!!
OdpowiedzWow dobry rysunek
Odpowiedzidealnie trafione...
OdpowiedzBo tylko świnie nie boją się zagadać do najlepszych dziewczyn, normalni faceci się boją. Smutne, ale prawdziwe...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 0:11
Odpowiedzz tym komenatrzem sie zgodze :)
Nie boją się zagadać, bo mają w ręku wiecej atutów, jak kasa na pójscie do dobrej restauracji czy fajny samochód. Na starcie mają już łatwiej. A my, zwykłe szaraczki, musimy kombinować, zeby sie nie zbłaźnić
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 9:46
Niby jest w tym dużo racji, ale w końcu nie każdy Facet który zagaduje do kobiet musi być świnią, wiadomo że większość z nich są właśnie tacy no ale nie wszyscy.
Johny17, `porządna` dziewczyna, jak to wszyscy nazywają, doceni nie tylko drogą restaurację czy samochód. Czasami wystarczą zwykłe kwiaty, dobry charakter i takie tam. (nie bić, siostra tak kazała napisać) ;p
Same tego chca! :D
Odpowiedzmocne, +
OdpowiedzDobrze, dobrze, faceci, przestańcie już płakać nad tym waszym okrutnym losem. Kiedyś na pewno kogoś sobie znajdziecie. A jak nie, to zawsze można wziąć przykład z pana Jarosława Kaczyńskiego i zakupić sobie kotka do towarzystwa.
OdpowiedzNie wiem jak Pan Kaczyński ale ja zoofilem nie jestem.
@TheManager a Ty teraz pojechałeś, bo zachowujesz się nie jak facet, ale jak chłopczyk z przedszkola.
Kolego, czy tam koleżanko. To nie są najlepsze dziewczyny, tylko puste szmaty :)
Odpowiedzwidocznie znasz same puste szmaty :) ja potwierdzam zasadę demota... po prostu dziewczyny lecą za
takimi a potem są z nim parę lat to trudno jest im się z nim rozstać, są w nich zapatrzone i
nie chcą słyszeć o wadach swoich "ukochanych" lub dają im "1-wszą", "2-gą", "3-cią" szanse...
można by to nawet nazwać uzależnieniem... są tak zapatrzone że nie przemawiają żadne
argumenty, co nie oznacza że dziewczyna jest zwykłą szmatą (choć i tak się czasem zdarza)
matuch007- może kiedy się z nim wiązała była jeszcze głupia a teraz jest z nim z "psychicznego" przymusu? poza tym nie zawsze chodzi o dresa... ktoś może sprawiać wrażenie fajnego, zadbanego itp a dopiero później wychodzi szydło z worka... (np. że gość bije po mordach kogo popadnie i nic sobie z tego nie robi... albo coś innego czego nie robi w towarzystwie dziewczyn ale wychodzi to z czasem-w związku)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 1:47
Wiązać się z debilem, co gorsza ograniczonym dresem w czapeczce.... . To świadczy tylko o dziewczynie. Jak ma jakiś sensowny światopogląd i odrobinę klasy, to potrafi sobie dobrać odpowiedniego partnera na poziomie.
a jak go kocha ? Miłość nie wybiera.
A niech go kocha. Ale to i tak świadczy o niej, że jest tępą strzałą.
Tylko, że najczęściej najgorsze świnie to nie są osiedlowe dresy, ale właśnie z pozoru faceci na poziomie. Wszystko wychodzi w czasie związku, bo nagle on się zmienił, co się stało... A dziewczyna jest uzależniona - bo gdy go poznała, był inny. Na dodatek taki beznadziejny koleś ma odwagę do takowej zagadać, w przeciwieństwie do tych zwykłych, normalnych mężczyzn - niestety.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 13:35
Ja po prostu wnioskuje na podstawie własnych doświadczeń i obserwacji, oraz tego jaki sam jestem dla kobiet.
No to ma wtedy spory problem. Ale jeśli z powodu kompleksów ktoś wiąże się z kretynem, to sam nim jest.
Działa w obie strony...uświadomiłem sobie, że uganiam się za zwykłą suką...
OdpowiedzJestem dziewczyną (jak widac na zdjęciu;)) ale uważam, ze demot prawdziwy bardzo prawdziwy ;// + {wędruje do ulubionych}
Odpowiedzczyli się poczuwasz? smutne
Dobrze, że przynajmniej część kobiet/dziewczyn to dostrzega. Na studiach widziałem już inteligentne dziewczyny mające ponad 20 lat, które nie zauważały, że facet (bardzo popularny koleś) traktuje je jak służące ("Przynieś mi coś do picia", "Potrzymaj mi rzeczy bo idę zapalić").
Widziałem takich popularnych typów wiele razy i dlatego wkurzają mnie te wszystkie demoty o tym jak faceci krzywdzą kobiety. Wystarczy otworzyć oczy zanim pójdzie się z "fajnym gościem" do łóżka.
Dobrze, że chociaż zdajesz sobie z tego sprawę.
dokładnie Serpent. Jak jest głupią piz*dą to niech cierpi ! Nie szkoda mi takich.
Tak, jasne. Uwaga, faceci- ze świniami są kobiety których ciągle wyzywacie od pustaków, które sami jak można zobaczyć po waszych reakcjach "przeleciałbym ją" chcielibyście mieć. normalne kobiety mają normalnych mężczyzn. uwierzcie.
OdpowiedzChcieć mieć na jeden raz, a chcieć mieć na całe życie to różnica. To że ktoś pragnął by pustaka przelecieć, nie znaczy że chce z nim mieć rodzinę.
Zoozi, idąc Twoim tokiem rozumowania, to, że dziewczyna jest ze świnią nie znaczy że chce z nim mieć rodzinę.
Ja mówię jak jest w naszym przypadku. Kobiety widać działają tutaj na innej zasadzie więc błędnie rozwinąłeś mój tok myślenia.
jak suka nie da to pies nie weźmie
OdpowiedzJakby pies nie skamlał to suka by nie dała.
powiedzonka z ulicy...
I taka jest prawda...
OdpowiedzŻyczę głównej
Nie ''NAJLEPSZE'', tylko ''NAJŁADNIEJSZE'', a to pewna różnica.
OdpowiedzA jak jest bardzo ładna i do tego fajna i niegłupia, to już w ogóle ma przerąbane, bo wszyscy oprócz pewnych siebie cwaniaczków myślą, że nie mają szans, .
Może być ładna ale co z tego jeśli się z nią kompletnie nie dogadujesz. Jeśli dziewczyna ma w sobie to 'coś' to wtedy ona jest najlepsza. :)
Szczególne dziwne moim zdaniem jest zjawisko szpanowania miłością na gg- właśnie przez dziewczyny. Wystawia to sobie opis o tym, jakże to miłość jest trudna, że ciągle ponosi porażki, jakieś głupie wierszyki i ballady. Kogo to obchodzi?! Osobiście traktuję to na równi ze spamem. Udaje wielce pokrzywdzoną przez życie, i myśli że będzie tak do usranej śmierci, jakby nie dopuszczała do siebie myśli że zakocha się w innym. Niedorozwoje emocjonalne nie powinny mieć internetu.
OdpowiedzNigdy nie spotkałem się z opisem o takiej treści u chłopaka, choć nie wątpię że tacy są. To też jest beznadziejne narzekanie na życie, więc też traktuję na równi ze spamem :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 1:00
syme, świetnie powiedziane :)
No tak przecież można dać sobą pomiatać i mieć zaniżoną samoocenę. Syme dobrze prawi. Poza
tym krytykując jej koment, krytykujesz i mój bo generalnie piszemy o tym samym. Wiesz to całe
"popatrz na siebie" jest zje***e że aż łeb boli. I co, popatrzy na swoje demoty, to
już da jej prawo do krytykowania kogoś? Jakby wcześniej go nie miała? Ok zminusuję cię bo tak.
Poza tym gnojenie nie jest wcale takie złe :D
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 11:32
Mnóstwo było takich demotów i komentarzy - że każda dziewczyna się puszcza, albo standartowych obrazków w rodzaju "chce, byśmy byli tylko przyjaciółmi" albo "starałem się, nosiłem kwiaty, a ona mnie nie chce". Zgadzam się więc z syme..
syme - mysle ze nie wrzuciłaś wszystkich do jednego worka (1 post) ja tą "energie" ktora tworzy sie po rozstaniu (lub kłótni) zamieniam na motywacje i tak np: ide albo pocwiczyc albo odpicowac motocykl albo ... albo ...! nie zale sie na zadnych forach itepe itede;) nie daje motkow ani opisów GG osobiscie gardze takim typem;)
I czemu to zminusowaliście neokidy? Dobre było. Narzekacie, jakie to dziewczyny są złe, a sami obrażacie, kogo popadnie. Jestem facetem, ale takie wypowiedzi, jak dcmn-a mnie nie tylko śmieszą, żal.pl.@ dcmn: "Spaghetti"- bo nie mogłeś się dopier*olic, że jest brzydka? Syme i Lilitu mają nie tylko więcej rozumu od ciebie ale i więcej jaj. Nie mogę, jak słyszę takie męskie P I Z D Y, które nic tylko użalają się nad sobą, jakie to dziewczyny są ZŁE, bo ich nie chcą. i jeszcze jedno B Y Ł J U Ż T A K I D E M O T, co to kur8wa ma byc, że się powtarzają?
I Jeszcze jedno: Wy tu nieźle potrzaskani jesteście, albo macie po 12 lat i dlatego wszystkie laski mają komentarze "poniżej poziomu". Męskie dzidzie nie lubią krytyki, co? @dmcn: jak koleś napisał, że niedorozwoje nie powinny mieć internetu to cię to nie obrażasz, ale jak laska to przepisała to jesteś wielce oburzony. Myślenie cie boli czy o co kaman?
sranie w banie
Miłość NIESTETY nie wybiera, chociaż czasem, jak się widzi jak wartościowy chłopak się stara a po prostu nie można go pokochać, chociaż bardzo się chce . . . Życie jest niesprawiedliwe .
OdpowiedzOMG co ty w ogóle za głupoty piszesz!
Ten demotywator to 100% prawdy. Dziewczyny zawsze za fajnego uważają największą hołotę, i chcą być z największym bydlakiem. Bo dla nich taki jest fajny. Rzygać się chce od takiej rzeczywistości. A porządnego chłopaka, który uczy się dobrze i ma przyszłość uważają za nudziarza i wstydziłyby się z nim pokazać.
OdpowiedzJak kazdej dziewczynie takie smęty smęcisz, to sie nie dziw...
Nieee! Skasowała mi się wypowiedź cała, wrr. Ok, od początku. Chcę powiedzieć, że z wami jest tak samo: jacyś spoko faceci lecą na takie puste laleczki, które wystawiają cycki i dupę na wierzch, żeby każdy mógł sobie pooglądać. Które nakładają tonę tapety na siebie i puszczają się, gdzie popadnie. A normalne, inteligentne dziewczyny są już nie ważne. Ja uważam się na właśnie taką dziewczynę. Ponoć szukacie takich - rozejrzyjcie się! Bo ja jakoś jeszcze nie znalazłam faceta, który by na to patrzył - ślinie się tylko na widok jakiś głupich laleczek. Czasem myślałam, żeby się zmienić, ale zawsze mój taki jeden kolega mówił: Zostań taką, jaką jesteś. Jeszcze spotkasz kogoś, kto będzie ciebie wart. Jakoś na razie jeszcze nikogo takiego nie spotkałam. Powiem jeszcze coś. Nie podoba mi się, że uważacie, że dziewczynom powinno się zabrać prawo jazdy, głos w polityce, w ogóle kobiety powinny tylko wam gotować, prać i rodzić dzieci. To żałosne, sami uważacie się za jakiś chojraków, "samców Alfa". Odróżnijcie kobietę od dziwki! Apeluję, bo denerwuje mnie, że wszystkich pakujecie do jednego worka. Rozejrzyjcie się i ślińcie za tymi plastikami, proszę.
@Ginn
Mam nadzieję, że pod "A normalne, inteligentne dziewczyny" nie kryją się "brzydkie dziewczyny".
Bo facet to niestety wzrokowiec.
@Phenomeon - to nie jest to samo. Inteligentna dziewczyna nie równa się brzydka dziewczyna. A swoją drogą, do brzydkich dziewczyn - to też nie jest sprawiedliwe. Jedni się rodzą ładni, inni brzydcy, a potem trzeba cierpieć przez całe życie. Nawet miałam o tym demota na 105 głosów, ale nie był na głównej.
@Ginn
Niestety - życie bywa okrutne, nie ma tu mowy o sprawiedliwości, równości, czy innych tego typu abstrakcjach.
wlasnie... niesprawiedliwe...
OdpowiedzKobiety sa emocjonalnymi istotami a zwykly kujon w okularach który rzekomo jest wartosciowy (bo madry) etc przez swoja niesmialosc nie jest w stanie obudzic w niej tych emocji ktore sa dla niej wartosciowe.
OdpowiedzTo spoleczenstwo wkreca nam takie a nie inne kapy ze ladna kobieta na ciebie nie poleci bo to ktos z wyzszej polki
sranie w banie
O właśnie, ja się w liceum podkochiwałam w takim przystojnym, spokojnym okularniku, a niedawno się dowiedziałam, że bardzo mu się podobałam, ale myślał, że nie "jego liga". Szkoda, że ja nie umiem podrywać facetów, może by coś wtedy z tego było ;). Ja teraz tez mam 25 lat, skończone studia i jestem zadowolona z życia, a moja koleżanka która wzięła ślub w wieku lat 19 jest w trakcie rozwodu, a uwierzcie, że to nie jest nic miłego, dobrze, że przynajmniej dzieci ni ma.
Dlatego faceci- zagadujcie dziewczyny! To nie boli, a nie będziemy na odważnych patrzeć krzywo. Na prawdę, mówię wam jako przedstawicielka płci teoretycznie pięknej, my nie gryziemy ;)
Bejca, markowy ciuch, złoty łańcuszek i każda 18 twoja...
OdpowiedzMarian85 - jest w tym też dużo racji ;/
Odpowiedz"Modżejto dla świni!"
OdpowiedzCrazyBitch, racja. Po prostu do takich dziewczyn faceci 'porządni' i 'na poziomie' często boją się podejść/zagadać, z góry zakładając porażkę ('gdzie ja do takiej, przecież może mieć wielu lepszych ode mnie') i nawet nie próbują. Z mojej obserwacji 'prostaki' (jak ten ze zdjęcia) mają inne podejście ('co mi zależy/nie ta, to inna'), często latają za taką, adorują itd. W konsekwencji dziewczyna jest wniebowzięta, bo ktoś zwrócił na nią uwagę i idzie z takim. Takie moje obserwacje. Dziewczyna.
Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 0:39
OdpowiedzNo dokładnie tak jest. Panowie, nie bójcie się dziewczyn!
smutna prawda.
jako dziewczyna mogę wam powiedzieć że demot jest dobry ale dla kilkunastu dziewczyn jest krzywdzący. Myślicie że my jesteśmy takie głupie,puste, myślimy o jednej rzeczy.Wiecie...nie wszystkie kobiety są na poziomie i to właśnie one kręcą się koło takich dresów itp. Czasami faktycznie super dziewczyny wiążą się z takimi typami a wiecie dlaczego? Jak kilku kolegów wyżej wspomniało oni nie boją się zagadać, a wy siedzie i się patrzycie:)).Dziewczyna nie chce być samotna i nie mając wyboru łączy się z takim gościem. często okazje przechodzą wam koło nosa^^:))
OdpowiedzNa miejscu dziewczyny, wolałbym być samotny niż być 'z byle czym'.
whisper - jak długo można być samemu? ilu facetów można 'odrzucić' z powodu cwaniactwa, hamstwa, bycia świnią itd, i odrzucasz i dalej trafia sie to samo. bo ci normalni jak juz zostało wyżej powiedziane boją się odezwać, uważają sie za 'inną ligę'. wiesz, oprócz potrzeb fizjologicznych jest jeszcze coś takiego jak potzreba samorealizacji, akceptacji i takie tam. weź pod uwagę że kobiety też myślą troche inaczej niż faceci. dla nas jest ważna ta potzreba akceptacji i miłości (niestety).
Jeżeli potrzeba akceptacji i miłości to cham i prostaka tak czy tak jej nie da. A ci 'normalni' boją się odezwać, to może czas wziąć sprawy w swoje ręce? ;) Nigdy, ale to przenigdy nie skazywałbym się na mękę, z kimś kto mi tak naprawdę nie pasje.
eh, długo by gadac :) da ale namiastke, poza tym kurcze, kobiety są naiwne ;p dobra bajera od nawet najgorszej "swini" jest skuteczna :D najpierw jest fajne, a potem wychodzi ta "swinia" zostaje przyzwyczajenie, strach przed byciem samotnym. i mówie tutaj o ogóle, ta bajka sie powtarza. a ja? ja nie wezmę sprawy w swoje rece ;) ja chyba raczej tak ja czesc "normalnych" facetów siedze cicho a po drugie mam gdzies w głowie ten dośc głupi stereotyp ze to ten ktoś powinien pokazać ze jest mną zainteresowany :)
Prawdziwy demot jak mało który. Najgorsze jest to że niektóre dziewczyny nie wyrastają z tego nigdy. Wychodzą za mąż za darmozjadów rodzą im gromadkę dzieci. Narzekają na ciężki los, ale łajdaka nie zostawi za chiny ludowe. Eeeehhh kto zrozumie kobiety...
OdpowiedzTo jest presja społeczna - "masz dzieci, to broń boże rozwód! To tak nie po katolicku!". Kobiety były i są w większości wychowywane tak, że lepiej być z byle kim, niż być samotną. Nic dziwnego, że wtedy są ze świniami, skoro wartość kobiety w naszym zacofanym społeczeństwie jest określana przez pryzmat tego czy ma męża i dzieci, niż tego kim jest ona sama.
gówno a nie prawdziwy demot!
Oczywiście dziewczyna jest głupia i zła bo chodzi z innym a nie jest z
tobą...;//
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 14:53
Jak to mówią, lepszy dupek w łóżku niż pluszowy miś. Poza tym w kwestii wychowania utarło się, że to facet podrywa, więc kobieta może wybrać tylko spośród tych [dupków?], którzy ją podrywają.
kobiete zrozumie kobieta! dlatego ejstem za związkami homoseksualnymi :)
To mnie poruszylo. Nic wiecej na ten temat. True demotywator w 100%.
OdpowiedzAz zal serce sciska.
Pzdr o/
Nie najlepsze, a najładniejsze. A te baaardzo rzadko mają sobą do zaoferowania coś, poza urodą. Nauczone korzystać ze swoich atutów idą całe życie na łatwiznę- wliczając podobnie pustych facetów. "Przepiękne kobiety zostawmy facetom bez wyobraźni"
OdpowiedzNiestety tak już jest, ze kobiety lecą na zimnych skurvvieli
OdpowiedzNiestety to prawda...ale powiem krótko:kobieta którą interesują i pociągają dresy jest po prostu nie warta uwagi jakby nie wyglądała.
Odpowiedzto zostalo wytlumaczone naukowo , bo kobieta jak widzi takiego łachmyta to stawia sobie za cel wyprowadzenie go na prostą , wie ze nie będzie jej sie nudzić , taką poprostu mają psychikę .
OdpowiedzNajgorsze , że widze to codziennie w szkole. Schludni , mądrzy , ciekawi , ale niesmiali chłopcy siedzą sami. Ładne dziewczyny uganiaja sie za jakims brudasem , ktory ma po 5 zagrożeń. On podchodzi , sztrua , zaczyna przeklinac i jest git. Ehhh ;/
OdpowiedzWiesz butelka, po części masz racje.
Odpowiedzco druga dziewczyna/kobieta wygląda SCHLUDNIE, SYMPATYCZNIE I INTELIGETNIE!!
Ale my przynajmniej nie dajemy dupska po kątach by przejechać się furą, obejrzeć portfel starego dziadka i zapracowywać na reputacje wśród popularnych tanich szmat.
Więc kogo tu nazywasz debilami ?
Mężczyzno bądź męskim mężczyzną to dostaniesz kobiecą kobietę.
OdpowiedzStrzał w 10-tkę.
oj zdaje mi sie ze poza tarcze. sam sie uwazam ze typowo meskiego a jakos powodzenia nie mam u plci przeciwnej. na dodatek kobitka ktora kocham, tez mnie uwaza za bardzo meskiego. niestety ona woli ladnych, niekoniecznie madrych kolesi. w pelni sie zgadzam z demotkiem, akurat jest adekwatny do mojej sytuacji.
Kolejny demot o tym, że kobiety lecą na chamów i kolejna ożywiona dyskusja na ten temat - można by ten wątek dorzucić do tego filmu: http://demotywatory.pl/1689100/Wkrotce-w-kinach
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 1:10
Odpowiedzdemot:"Najlepsze":czyli takie ktore chcialbys wyruchac
OdpowiedzWszystko ładnie, pięknie, ale kim właściwie jest ta stereotypowa świnia? Bo mam wrażenie, że słabi, zakompleksieni chłopcy uważają za "świnię" każdego, kto ma większe jaja od nich.
OdpowiedzTymi świniami niekoniecznie muszą być dresy. Czasem to właśnie ci cholernie inteligentni, ambitni i czarujący traktują kobiety "po świńsku"...
OdpowiedzDokładnie, bo to nie w statusie a w stosunku do kobiet tkwi problem.
Jak już ktoś wcześniej wspomniał takie zachowanie jest typowe dla kobiety, związane z jej psychiką. Tak zwany ,,kompleks zbawiciela" choć dla nas nie zrozumiały dla kobiety może stanowić jeden z ważniejszych celi życiowych. Pozwala się traktować jak szmatę, ubliżać sobie, jak się okazuje jednak nie bez powodu. Warto zadać sobie pytanie czy utrata własnej godności w celu wyciągnięcia z szamba najgorszej świni jest opłacalna?
OdpowiedzZ doświadczenia wiem, że z szamba trzeba chcieć wyjść, bo jak ktoś nie chce to zazwyczaj kobietę wciągnie. Bardzo bliska mi kobieta ma taki "kompleks zbawiciela" i boję się, że mogę ją dla jakiejś świni stracić. Dobry demot, jeżeli ktoś choć trochę zna życie i nie siedzi godzinami przy komputerze, zrozumie.
Jeżeli się nie szanuję/jest głupia i nie widzi z kim się wiążę/krótkowzroczność/tylko na raz i
wpadka
[małżeństwo z głupoty= właśnie z wpadki] no to czego oczekiwać? Taka niestety prawda, a szkoda bo znam
wiele
dziewczyn które popełniły ten błąd.
Dlatego, z własnego doświadczenia- wybrać normalna, najzwyklejszą
w
świecie dziewczynę i... być szczęśliwym:). I vice versa dziewczyny- przeciętny facet (nie mam na myśli mało
rozgarniętego koksa z ośki drącego japę JP CHWDP ew opalonego chłoptasia w różowym obwieszonego
łańcuszkami) ma bardzo dużo do zaoferowania.
Nie wolno Nam jednak uogólniać też- nie każdy np. dres to świnia
[wstaw również; punk, skin itp.
itd.]. Facet to facet- to że czasem wypije browara (albo 10) z kumplami, zachowa się
jak dziecko, zostawi burdel w
łazience, pier*** [^^] łaciną, klepnie w tyłek, powie świński kawał,beknie/puści
bączka itp. etc. to
normalka.
Ważne żeby był w tym umiar;)
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 1:31
OdpowiedzZ tymi subkulturami różnie bywa. Dużo już widziałem szczęśliwych par wśród metali, punków, skinów (raz nawet łysą dziewczynę...) a także emo pedałów!! Natomiast nigdy nie widziałem, żeby prostak (czyt. ten przeciętny, bez ambicji i kultury osobistej) utrzymał się w związku znacząco długo. No ale z tym umiarem to fakt :)
Innymi słowy... Leżymy i kwiczymy ;)
OdpowiedzOczywiście są takie przypadki ale jeśli dziewczyna ma coś w głowie, jest nie standardowa(czyli zaliczana do ślicznych i pożądanych) i nie leci na kasę to może godnie i szczęśliwie żyć bez potrzeby oddawania się takim prykom.
wow obrazek mocny O,o daje do myslenia ...
Odpowiedzno ja do konca liceum bylem grzeczny i poukladany. i odkad zaczalem byc "niegrzeczny" to fakt ze dziewczyny same sie garna. ktos tu nadmienil ze kobiety sa istotami emocjonalnymi i potrzeba im jakiegos impulsu. W pelni sie z tym zgadzam. Cichy co do twojej wypowiedzi to po czesci masz racje. normalna dziewczyne - nie jakas ala ah i och czy "sweeeet focie na nk", ale nie moze to byc pierwsza lepsza. Mam 22 lata i szczerze powiedziawszy nie za bardzo interesuja mnie dziewczyny ponizej mojego wieku - tu chodzi mi o aspekt emocjonalny, nie fizyczny ;) Az strach pomyslec co to bedzie jak skoncze 30 i te co sa aktualnie w gimnazjach "dorosna"
OdpowiedzFAKT - ktoś fajnie wyzej napisal - na pozor facet moze byc zadbany, gadac do rzeczy a pozniej wychodzi z niego skurczybyk..
OdpowiedzJestem przykladem tego demota, prawda jest taka, ze przywiazanie i toksyczna milosc robi swoje, wydawalo mi sie, ze moge go zmienic i tak przychodzila 2...3...szansa itd..
APEL DO WSZYSTKICH KOCHANYCH CHŁOPAKOW!!!
NIE BÓJCIE PODRYWAC SIE WARTOSCIOWYCH DZIEWCZYN!!!
:p
hmmm...przedtem już się wypowiedziałam na ten temat...i byłam zła na komentarze. Ale teraz to już się wkur... Jak wy możecie tak nas traktować,komentować. Myślicie że wszystkie panny są takie same?! Wam trzeba by wyprać mózgi!!
OdpowiedzNam wszystkim?! Myślisz że wszyscy faceci są tacy sami?!
zgodze sie, jedynym niedociagnieciem w tej 'prawdzie' jest wrzucanie tych dobrych dziewczyn do jednego worka z plastikami
Odpowiedzwszystkie nas wsadziliście do jednego worka
OdpowiedzKilku chłopaków dobrze powiedziało...ale przydałoby się więcej tych ze tak się wyrażę ,,mądrych".
Traktujecie nas jak głupie, puste lalki które nie wiedzą co i jak w życiu. Nie potrafimy sobie znaleźć chłopaka itd.
Spotykam takie osobniki typu ,,sweet" ale z tego z czasem można wyrosnąć. proszę nie dodawajcie więcej idiotycznych komentarzy kwestionujących naszą płeć...tylko najpierw pomyślcie:)
przepraszam ze tak dużo piszę ale... według mnie ten demot powinien zejść z głównej
OdpowiedzBo co? Nie zgadza się z twoim światopoglądem?
Z demotem jak ze sztuką, każdy rozumie go na podstawie własnych przeżyć, własnego wnętrza, przyznam, że niektóre domoty doprowadzają mnie do szału za sianie fałszywych stereotypów. Musimy to jednak chyba przemilczeć i robić swoje.
Kolejny frustrat- Laska go olała bo był "prawie" facetem, a teraz się użala na demotach. Weź się za siebie zamiast tłumaczyć sobie swoje niepowodzenia tym że laski są głupie i zawsze wybierają tych mniej wartościowych niż ty.
OdpowiedzWiekszosc z was nie potrafi zinterpretowac demota, albo to jak mam z tym jakis problem.
OdpowiedzNa obrazku widac oczywiscie "swinie", ktora lezy na pieknym duzym lozu, pali takze cygaro, to oznacza ze jest na pewno bogaty. Obok niego, piekna i zgrabna dziewczyna(kobieta), piersi calych nie widac(nikt sie tego nie domaga), ale mozna ocenic, ze nie sa male.
Jest z nim dla kasy, to wrecz oczywiste. Bo co innego by od niego chciala? Od tytulowej "swini" ?
Tak jest i w zyciu, sa siebie warci. On chce seksu, a ona kasy.
Dodam takze, ze dobry demot!:)
Temat poruszany milion razy [-]
OdpowiedzJestem kobietą i wiem, że w tym democie jest sporo racji. Każda kobieta podświadomie pragnie mężczyzny silnego, niezależnego, odważnego, trochę szalonego, niebezpiecznego, groźnego ale nie dla niej, takiego który będzie je chronił, zaopiekuję się nią. Nawet te niezwykle niezależne kobiety, ale w ich przypadku związek z takim mężczyzną okazuje się całkowitym niewypałem.
Na początku ta siła im imponuje ale po pewnym czasie dochodzą do wniosku, że ich "ukochany" próbuje je ograniczać, a to samo myśli mężczyzna o swojej partnerce ;]
Dlatego w sidła tych świń (jak ich nazwał autor demota, chociaż jak dla mnie to troszkę za mocne określenie) wpadają dziewczyny miłe, niewinne, dobre, takie którymi można bardzo łatwo manipulować.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 June 2010 2010 8:20
OdpowiedzŁadnie powiedziane i zwraca uwagę na pewne zwierzęce aspekty natury człowieka, do których ludzkość nie chce się przyznać. W minionym semestrze miałem na studiach zajęcia ze wstępu do socjologii (jako uzupełnienie programu) - dziwi mnie fakt iż większość socjologów mieniących się NAUKOWCAMI odcina się zupełnie od biologicznych podstaw ludzkiego zachowania.
no ja nie wiem czemu to tak ku*wa jest.
OdpowiedzBył kiedyś taki demotywator. Dokładnie nie pamiętam jak to leciało, ale 'coś w ten kolor'. 'Najładniejsze dziewczyny są z debilami bo tylko debil ma odwage by do niej podejść...'
Odpowiedzbo najlepsze dziewczyny sa zbyt ladne i zadufane w sobie, zeby normalny czuly i fajny facet wogole mial odwage do niej zagadac.
OdpowiedzIstnieje też możliwość, że ten 'normalny, czuły i fajny' facet wcale nie jest aż tak doskonały, za jakiego się uważa.
Bo żadna dziewczyna nie chce być z jakimś homasem, jak Ty :D
OdpowiedzSkoro zadaje sie ze "świniami" to wcale nie jest najlepsza.
Odpowiedzbo świnia w dresie spod dyskoteki jest bardziej ciekawa niż dobry chłopaczyna który studiuje architekturę. bo tu się upije, tam kogoś pobije, tam se poćpa i cały czas jest "ciekawie". czy kobieta zrozumie że jak leci na taką świnię to umnijesza swojej wartości to już kwestia poziomu intelektualnego. peace
Odpowiedza wy dalej jedziecie na ręcznym i piszecie jakie to kobiety są "be"? żałosne.
OdpowiedzMożna prosić o źródło obrazka?? Bo jest świetny a demot oczywiście także {+}
Odpowiedzu mnie w klasie jest taki właśnie świnia, który do każdej dziewczyny się podlizuje, jest chamskim cwaniaczkiem, jak mu się dziewczyna znudzi to z nią zrywa i patrzy tylko na wygląd. i o dziwo większość dziewczyn na niego leci. -.- a taki normalny chłopak, który jest fajny i nieśmiały, nie zagaduje do dziewczyn, jest uważany za głupka i żadna nawet na niego nie spojrzy, tylko klei się do tamtego. ehh.. nie zrozumiem tego świata. jakie to niesprawiedliwe.
OdpowiedzPo co babie nieśmiały wymoczek? Facet ma być facet a nie piz duś glancuś...Nie lecę na cwaniaków ale cichych nieśmiałych facetów też omijam szerokim łukiem bo są zbyt ciapowaci.
a co myślisz ze dziewczyna pierwsza do Cibie zagada??może nie wyglądasz zachęcająco a Twojego charakteru nie pozna jeśli nie pogadasz z nią..wiec po co ma do Cibie zarywać??
To już jest wyklepane, słabe!
Odpowiedzx
Nie zgodzę się z żadną niesprawiedliwością. Kobiety wolą bad-boyów (którzy zostali tu nazwani świniami- z zawiści?), bo dają im większe poczucie bezpieczeństwa, a w dodatku to kobieta wchodzi w ICH życie, a nie na odwrót. Panowie, jeśli chcecie podrywać ładne dziewczyny to trzeba zmienić sposób myślenia i przestawić się z nieśmiałej łajzy- Myślę że wtedy unikniemy tu tak kiepskich demotów, będących jedynie frustracją autora.
Odpowiedzw drugą stronę też to działa.
Odpowiedzale zdecydowanie rzadziej .
Ale to nasz wybór z kim jesteśmy.
OdpowiedzZdemotywowało mnie to maksymalnie. Dziewczyna o którą się staram miała takiego chłopaka co Ją zmarnował...
OdpowiedzAnalizując powyższy obrazek śmiem twierdzić iż nienaturalny jest związek kobiety i knura polowego. gangsterskie porachunki brzydkich mężczyzn powinny stać ponad jakąkolwiek stycznością z kobietami. Osobiście brzydzę się brzydkimi mężczyznami, uważam iż powinno się utworzyć specjalne państwo wyspiarskie gdzie będzie się wysyłać takie pasztety bo w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej nie ma miejsca na knurowatych osobników
OdpowiedzA od kiedy my żyjemy w Polsce Rzeczypospolitej Ludowej (PRL-u)? Bo słyszałem, że od jakichś dwudziestu lat w Rzeczypospolitej Polsce
a ta opcja mnie wkur....
Jako dziewczyna...poczułam się urażona :///
Wiec nie jestem najlepszą dziewczyną, bo nie mam nikogo :(
OdpowiedzTak jest bo wszyscy najlepsi faceci wybierają same plastiki
Odpowiedzi to jest dobre wytłumaczenie ^^