Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3806 4658
-

Zobacz także:


ILN
+3 / 13

Albo: "Dzień dobry, Wesoły Kostek, można?"
Mogliby lepsze reklamy wymyślać,
to i społeczeństwu by to na dobre wyszło.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 6 June 2010 2010 18:14

jatoderek
+9 / 19

Aż mi się przypomniało jak to jeszcze w przedszkolu mój kolega przed każdą fluoryzacją zębów śpiewał piosenkę, z popularnej wtedy reklamy pudliszek : ''Świeżutki szczypioreczek, na kromeczkę racz nałożyć oraz pudliszkami smaczek sobie mnożyć''.

J James94
+6 / 6

Brakuje jeszcze "Bo śnieg" ;)

K kris3001
+3 / 3

[źródło] - nie Milka tylko Alpen Gold...

T tsQ
+9 / 9

Żywiec: "Prawie robi wielką różnicę"

P pi73r
+4 / 4

@ILN:
ale idiotami łatwiej rżądzić/wcisnąć kit.

Mariusz421
+1 / 7

tylko idioci podniecają sie textami z reklam...

kpk
0 / 0

To właśnie jest sukces marketingowców.

waasik
+2 / 2

Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową; ang. viral marketing) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki oraz jej pozycjonowanie, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy. (...) Zabiegiem wymagającym językowej finezji jest ukucie reklamowego sloganu, frazy lub powiedzenia w sposób prowokujący ich przeniknięcie do języka potocznego ("a świstak siedzi...", "a łyżka na to: niemożliwe", "no to frugo", "prawie...robi wielką różnicę" , "wypróbuję go na pewno", "takie rzeczy tylko w Erze") (...) W marketingu wirusowym istnieje zasada Viral Spoof traktująca o tym, że nie można zakazywać parodiowania filmów wirusowych, bo działa to na ich korzyść. Pierwotny materiał zyskuje na popularności, poprzez modyfikacje na niego nanoszone. //Wikipedia

Wizjoner
+1 / 1

Wiecie dlaczego dzieci uwielbiają "Nestle Ciniminis"?

ZiemniakPospolity
+1 / 1

To teraz pewnie każdy odwiedzi Twój profil, aby ocenić odpowiednio Twój demot. Wówczas nie będzie żadnych wątpliwości, czy powinien być na głównej, czy NIE :)

robal14
+7 / 9

w democie powinien być jeszcze "mały głód" i MasterCard (nieśmiertelne "są rzeczy, których kupić nie można..."). Generalnie jest wiele reklam, które ukształtowały społeczeństwo, a teksty z nich weszły na stałe do obiegu.

Odpowiedz
B bluegold
+10 / 12

Takie rzeczy to tylko w erze :P
Ale za to herbatka dobra :P

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2010 2010 18:16

M michafa
+1 / 1

too samo chciałam powiedzieć :P
"-mamo, nie ma nic do jedzenia! mamo!!! maaaaamoooooo!
-za sałatą!
-dzięki mamo"
:P

KprezS
+3 / 13

O tak, powtarzanie przez ludzi głupich tekstów z reklam bywa naprawdę demotywujące! :/

Odpowiedz
kolejooorz
+2 / 2

Te wszystkie reklamy są po prostu idiotyczne, ale za demota +

Odpowiedz
kfak
+2 / 2

co prawda, to prawda. teraz to prawie każdy tak gada... nudne to już sie robi. -,-

Odpowiedz
T toperzniet
-1 / 7

ale w jaki sposób te hasła wirusowe kształtują społeczeństwo? niech mi ktoś wyjaśni, bo nie rozumiem. to chyba normalne, że marketingowcy tworzą hasła, które będą chwytliwe i łatwo zapamiętane. tak się właśnie tworzy świadomość marki.

ale jaki to ma związek z kształtowaniem kogokolwiek?? zasób słownictwa wam się powiększa, czy co?

demotywatory opanowało gimnazjum.

Odpowiedz
robal14
+2 / 8

ide o zakład, że generalnie nie oglądasz dużo telewizji, tym bardziej reklam. I dobrze, telewizja ogłupia. Ale mimo to bez problemu potrafisz wymienić masę sloganów reklamowych, które w reklamach się przewijają. Co więcej, używasz ich (często bezwiednie) w życiu codziennym, w sytuacjach, które są podobne do tych z reklamy. I w ten sposób one nas kształtują.

T toperzniet
-1 / 1

co ty bredzisz? kształtować to mogą książki, bo się czegoś z nich uczymy. kształtować może nas też praca czy hobby. ale nie jakieś durnowate teksty z reklam. co z tego, że czasem w konwersacji użyję zwrotu "i jeszcze frytki do tego?" co to wnosi do mojego życia? jestem od tego mądrzejszy? zmieniam się jakoś? kształtowanie = rozwijanie. a tutaj nie widzę nic rozwijającego. prędzej zwijające, bo powtarzanie w kółko głupich tekstów czyni z nas wytresowane szympansy.

robal14
-1 / 1

"kształtować - nadać czemuś określony kształt, postać, formę" (cyt. za "Słownik języka polskiego PWN"). Ani słowa o rozwijaniu. Reklamy nie wznoszą nic do twojego życia, nie czynią Cię mądrzejszym, ale w pewien sposób determinują Twoje zachowanie, a na pewno język, którym się posługujesz. I w ten sposób reklamy Cię kształtują.

M Monao
+5 / 5

Mnie najbardziej zdemotywowało kultowe "jedną zjem teraz, a drugą... wezmę do szkoły!"

Odpowiedz
furcio
+5 / 5

Ta i jeszcze ciągle powtarzane: "Prawie robi wielką różnicę"

Odpowiedz
brokenMan
+2 / 2

Swego czasu modne tez było 'wole bez' z reklamy Mountain Dew

M myStyle
+1 / 3

ale najważniejsze to PRAWIE ROBI WIELKĄ RÓŻNICĘ xDDD ode mnie [+]

Odpowiedz
M muppet030
+7 / 7

Zapomnieliście o świstaku który siedzi, i zawija w te sreberka. ;]

Odpowiedz
Z zielony07
+6 / 6

Dobre. Przypomniało mi się:
- Basia.
- Basia.
- Nie Basia tylko Ketoprom.

Odpowiedz
W Wesmania
0 / 2

To to jedna rzecz. Mnie przerażają ludzie usiłujący podnieść swój status poprzez wyrażanie uwielbienia dla placków bądź kaszy, podziwianie czyjejś umiejętności urywania nieokreślonego obiektu bądź tworzących niewyszukane dowcipy nt. własnych matek. Ot, brak własnej inwencji i rozpaczliwa potrzeba zwrócenia na siebie uwagi.

Odpowiedz
natqs91
+2 / 2

reklamy maja na nas ogromny wpływ
wiele powiedzen przeszlo do ogólnego jezyka

Odpowiedz
HakerBen
-1 / 1

No i po co jeszcze Ty o tym przypominasz?? Wystarczy, że pełno tych tekstów w tv, na ulicy, w szkole.. kolejny "zaśmiecacz" internetu!

Odpowiedz
S Stamich
+6 / 6

demot:A łyżka na to:niemożliwe

Zmodyfikowano 7 razy Ostatnia modyfikacja: 6 June 2010 2010 21:33

Odpowiedz
gie
+2 / 2

demot:Reklamy ogłupiają:tak, Ciebie również

Odpowiedz
ZiemniakPospolity
+1 / 1

Aż mi się przypomniało: "- A gdzie pani kupiła (nazwa produktu)? - na stacji Statoil!"

Odpowiedz
Kickster
0 / 0

Odnośnie tłiksa to wole wypowiedz "Daaaj kamjeeenia!"

Odpowiedz
jojo87
0 / 0

Autor demota jako przykład mógł jeszcze wstawić tekst "mocny w gębie". Pochodzi on z stosunkowo dawnej reklamy jakichś miętówek, pastylek do ssania. Coś w tym stylu, prawdę mówiąc to nie kojarzę konkretnej marki.

Odpowiedz
olutek
-1 / 1

Osobiście nie mam tv, ale się nie dziwię takiego rezultatu skoro w tv, są co 20-30 minut reklamy które trwają 10 min albo dwa razy tyle :> Jak się ogląda chociaż jeden film/serial to taką jedną reklamę widzi się 3/4 razy, już nie mówiąc jak ktoś siedzi przed pudłem kilka godzin.

Odpowiedz
1 19dest10
0 / 0

Szkoda tylko, że to nie reklama Twixa była :P jak pamiętam to Twix "Twikxnijmy sie razem" czy cos takiego ^^"

Odpowiedz
TrycjAGracjA
0 / 0

Albo pytam koleżankę, czy lubi Wojciecha Manna, a ona na to: 'to ten gruby facet, który nie mógł donieść herbaty?'.

Odpowiedz