Bo to był Anakin, tylko spodobały mu się bojówki i podnosiły o 25 % poziom jego mocy, przez co jego umiejętności były skuteczniejsze, jak łatwo mocą zamieszać w głowie zwykłym ludziom ... ;D
Tytuł DARTH jasno i wyraźnie sugeruje, iż Vader należał do Sithów, nie zaś do Mrocznych Jedi. A to spora różnica :) To tak apropo debilizmu, ignorancji i braku profesjonalizmu u redaktorów, szczególnie tych internetowych.
Azreael jakbyś nie wiedział to Anakin to Vader, a on był Jedi który zmienił "wyznanie" więc błędu nie ma. A co do sytuacji to się wyjaśniło za co zbudował gwiazdę śmierci.
Qrvishon, uwierz, że wiem w tym w temacie dużo więcej od Ciebie. Anakin, przechodząc na stronę
Sithów, wystąpił tym samym z Zakonu Jedi. Nie można należeć do dwóch frakcji naraz, to tak
jakby być kapłanem w kościele katolickim, a w wolnych chwilach w satanistycznym. Stąd też
zmiana imienia. Przestaję być Jedi, zostaje Sithem. Przestaje być Anakinem, zostaje Vaderem. [Sam
Anakin był przez chwilę Mrocznym Jedi, ale Darth Vader to w gruncie rzeczy inna osoba, a w każdym
razie SITH czyli NIE-JEDI.] A jak widzisz w democie koleś jest w masce Vadera, nie zaś Anakina. Edit: Sithowie wywodzą się od Mrocznych Jedi i uznawało się czasem ich za ich podgrupę, ale aktualnie odchodzi się od tej tendencji (wprowadza zamęt)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 July 2010 2010 1:50
Mroczny Jedi może, ale nie musi wyznawać filozofii Sithów. Co do tego, że Sithów było zawsze 2 to jakaś kpina. Na początku była to cała cywilizacja gdzie Sithowie byli nazwą rasy. Potem przybyli tam Mroczni Jedi, zostali uznani za Bogów i zawładnęli całą planetą. Następnie przejęli od Sithów zwyczaje i nazwali się Lordami Sithów. Ludzie zmieszali się z sithami (rasą) aż ta wyginęła. W późniejszych czasach były Akademie Sithów, gdzie były ich setki, nawet tysiące. Np za czasów dartha Revana i Dartha Malaka, a poźniej Dartha Bane'a, który zniszczył cały zakon (za pomocą bomby myśli) i wprowadził tak zwaną Zasadę Dwóch. I dopiero od tego momentu, aż do Dartha Vadera, było ich dwóch. "Dwóch ich powinno być, nie więcej, nie mniej. Jeden, by przyjąć potęgę, drugi by jej pożądać". — Darth Bane (Mamy 3 Ksiązki o Banie, polcam) Następnie, czyli w najnowszych dziejach uniwersum Gwiezdnych Wojen (ponad 100 lat po wydarzenaich z filmu) Darth Krayt znowu stworzył całą Akademie Sithów. Więc niech mi jakaś Asia41 nie gada głupot, bo sobie oglądnęła parę filmów, a książek, seriali, komiksów i gier ze Star Warsów to nawet na oczy nie widziała.
Zgadzam się z Azreaelem.. Darth Vader to był Sith, a nie mroczny jedi.
Śmieszne, że ludziom pierwsze rzucił się w oczy błąd redaktora, a nie sam fakt, że koleś wpadł w przebraniu Vadera do banku xD :D
Pozdrawiam :D
Azreael wiedziałem że ktoś wyjedzie z Revenem i Malakiem, i zanim Revan zaczął dowodzić wojskami Sith'ów to był chyba mrocznym Jedi, jak postanowił działać na własną rękę bo zakon go ograniczał, a jeszcze nie dołączył do sithów. Przynajmniej ja tak wywnioskowałem, ale moge nie być wiarygodny bo ja wszystko po angielsku łykam i czasem nie kumam w 100% o co łazi.
W pełni zgadzam się z Azreael'em. Darth Vader był, jest i będzie Sithem, gdyż został przyjęty przez Lorda Sithów na ucznia. Mrocznym Jedi to on był od zawsze, a zgubiło go to co później starał się wyeliminować Luke Skywalker, czyli się głupiec zakochał. Z kolei jeśli chodzi o samą filozofię Sithów to polecam sith.pl. I jeszcze poprawka. Vader nie zbudował Gwiazdy Śmierci. Została ona zaprojektowana na zlecenie imperatora przez naukowców w Laboratorium Otchłani, a jej plany można już zobaczyć nawet w filmie (2 części nowej trylogii) przez ułamek sekundy, kiedy to Hrabia Dooku uruchamia hologram z nią. Plany Imperatora nie dotyczyły wtedy ściśle Anakina, gdyż jedynym czego pożądał Imperator była władza. A co do ignorancji redaktorów to się zgodzę. Na gadugadu.pl był kiedyś news dotyczący ufo nad Moskwą. Filmik tam zamieszczony jasno i wyraźnie pokazuje jakąś latającą tam piramidę (czyli ostrosłup). Redaktorzy oczywiście od razu musieli napisać, że jest on podobny do niszczyciela klasy Victory ze Star Wars, chociaż to za cholerę nie było podobne. Jeśli już musieli to skojarzyć z Sci-Fi to ze statkiem Goa'uld a nie z klasycznym niszczycielem.
@Azreael ,dzieki własnie miałem to napisać. Darth malak,Darth Revan sa w grach :knights of the old republic i knight of the old republic :sith lords (polecam) :)
@bored95 powtórzę coś o czym pisałem wiele razy. Sam fakt, że nazywa się to "demotywator" nie oznacza automatycznie, że musi demotywować. Dowiedz się skąd wzięła się ta nazwa to pogadamy.
Jaki minus? Chłopak dobrze prawi! Dla wtajemniczonych wiadome jest, że pierwszymi
istotami spoza Galaktyki byli Yuuzhan Vongowie. Kontakt z nimi mieli bodaj pobratymcy
Mitth'raw'Nuruduo (Thrawna). A wojna z nimi była w czasie upadku Imperium. Czepiam się, ale warto
wyklarować sytuację:)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 19:12
O kurde mój demot na głównej !!
Macie racje, mój błąd, chciałem poprawic po powrocie do domu, ale nie zdążyłem, a niestety
teraz sie go edytowac juz nie da. Trudno
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 19:40
to: http://www.joemonster.org/i/ag/motiv1.jpg też jest demotywator, mimo, że bawi. To co wy macie za true ja nazywam gorzkimi żalami. Demotywatory nie mają na celu wprowadzania ludzi w skrajną depresję, zrozumcie to wreszcie!
Imię i nazwisko: Anakin Skywalker.
Miejsce zamieszkania: Galaktyczne Imperium
Naprawdę takie trudne znaleźć faceta? :P
Uśmiałam się nieźle ale nie powiem, żeby mnie to zdemotywowało
Mroczny Rycerz Jedi Buahaha Chyba Dziennikarz ktory pisal te recenzje nie ogladal nigdy gwiezdnych wojen ;p NIe ma mrocznych rycerzy Jedi ;) Tylko Sihtowie a to zasadnicza roznica jest ;);)
sie czepiacie że Sith a nie Mroczny Jedi.. a tymczasem większym zgrzytem jest pistolet i bojówki.. o ile oryginalne gacie mogły akurat być w praniu.. to gdzie się podział miecz świetlny! i czemu po prostu nie użył Mocy? ;D
To ja zacytuje www.ossus.pl żeby rozwiać wasze wątpliwości:
Mroczny Jedi to ogólne określenie na
użytkownika
ciemnej strony Mocy, niezależnie od tego czy wcześniej był Jedi, czy też może od początku trenowany
był w
tajnikach mroku.
Sithowie
korzystają z Ciemnej Strony Mocy, co czyni ich w pewnym sensie podgrupą Mrocznych Jedi, od
których częściowo
wywodzi się ich tradycja.
Wniosek: każdy Sith jest mrocznym Jedi, ale nie każdy mroczny Jedi jest Sith'em. :)
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 22:00
Widać że wielu myli się pojęcia. Na początku byli Sithowie i Jedi. Sithowie nie znali Mocy ani mieczy świetlnych, a Jedi tak. Sithowie używali alchemii i zwykłych mieczy wzmacnianych za jej pomocą. Dopiero gdy nastąpił pierwszy upadek Jedi powstała nowa "frakcja"- Mroczni Jedi. Ci przybyli na Korriban (rodzima planeta Sithów) i stali się Ich "bogami". Wtedy wymieszały się rasa Sithów i frakcja Mrocznych Jedi. Od czasu ustanowienia Zasady Dwóch (Sithów jest tylko dwóch: Uczeń i Mistrz), było zawsze dwóch SIthów, a reszta (słabsza) nazywana była Mrocznymi Jedi (Np Ventres, Grievous albo Starkiller). Więc Darth Vader był Sithem. Anakin Skywalker był Jedi. Przez chwilę Mrocznym Jedi (po zabiciu Mace Windu, ale przed mianowaniem go Darth Vaderem). Nazywanie Go Anakinem, gdy został już Sithem, jest błędne. Tak samo jak używanie samego "Vader", gdyż "Darth" jest nierozłączną częścią całego imienia Sitha. Ewentualnie "Lord Vader", chociaż osobiście uważam że ta forma również jest niemal obraźliwa. Zwróćcie uwagę, że chyba tylko raz zwrócono się do Niego "Vader", a zrobił to Obi-Wan Kenobi, bo był Jego mistrzem. A "Imperium Międzygalaktyczne" to naprawdę porażka. Dowodzi, że Admin ze wszystkich filmów pamięta pewnie tylko Duel of the Fates i Duel of Heroes. I za ten straszliwy błąd, pierwszy raz postawię minusa demotowi. Sorry, ale kocham uniwersum SW i to Mnie niemal obraża. Wiem, jestem dziwny :P PS: W podanym artykule jest znacznie większa gafa niż "mroczny rycerz Jedi". Pod zdjęciem nazwano Go "mistrzem Jedi"... EPIC FAIL...
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 24 July 2010 2010 22:52
Jak sobie chcesz... skoro umiesz tylko w ten, prymitywny sposób pokazać Mi swoje niezadowolenie, nie będę ci prawił o moralności ani innych takich pierdołkach. Skoro nie umiesz nawet człowieka ośmieszyć nie używając "cenzury". Powiem ci tylko, że tacy jak ty są wrzodem na dupie społeczeństwa. Jednak jeszcze leku na was nie ma... i wiem dobrze, że nigdy tego nie przeczytasz...
Wszyscy prowadzicie dysputy na temat Sithów, a nie dostrzegacie podstawowego bledu jaki jest tam zawarty. Otoz nie byo nigdy Midzygalaktycznego Imperium. Akcja Gwiezdnych Wojen dzieje sie w obrebie jednej Galaktyki.(potem w Nowej Erze Jedi pojawiaja sie Yuuzhan Vongowie którzy na Swiatostatkach przebyli przestrzen miedzygalaktyczna w poszukiwaniu nowego miejsca ktore mogliby zasiedlic i zmusic innych do zmiany "religii")
Bo to był Anakin, tylko spodobały mu się bojówki i podnosiły o 25 % poziom jego mocy, przez co jego umiejętności były skuteczniejsze, jak łatwo mocą zamieszać w głowie zwykłym ludziom ... ;D
OdpowiedzTytuł DARTH jasno i wyraźnie sugeruje, iż Vader należał do Sithów, nie zaś do Mrocznych Jedi. A to spora różnica :) To tak apropo debilizmu, ignorancji i braku profesjonalizmu u redaktorów, szczególnie tych internetowych.
To nie był napad...
Azreael jakbyś nie wiedział to Anakin to Vader, a on był Jedi który zmienił "wyznanie" więc błędu nie ma. A co do sytuacji to się wyjaśniło za co zbudował gwiazdę śmierci.
@up Jedi i Sithowie to zupełnie różne "grupy". Azreael ma w 100% rację.
Qrvishon, uwierz, że wiem w tym w temacie dużo więcej od Ciebie. Anakin, przechodząc na stronę
Sithów, wystąpił tym samym z Zakonu Jedi. Nie można należeć do dwóch frakcji naraz, to tak
jakby być kapłanem w kościele katolickim, a w wolnych chwilach w satanistycznym. Stąd też
zmiana imienia. Przestaję być Jedi, zostaje Sithem. Przestaje być Anakinem, zostaje Vaderem. [Sam
Anakin był przez chwilę Mrocznym Jedi, ale Darth Vader to w gruncie rzeczy inna osoba, a w każdym
razie SITH czyli NIE-JEDI.] A jak widzisz w democie koleś jest w masce Vadera, nie zaś Anakina. Edit: Sithowie wywodzą się od Mrocznych Jedi i uznawało się czasem ich za ich podgrupę, ale aktualnie odchodzi się od tej tendencji (wprowadza zamęt)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 July 2010 2010 1:50
Fakt że to są 2 frakcje, lecz nie takie różne. Współpracują ze sobą, mroczni jedi posłuszni są lordowi sithów
Sithów bym frakcją nie nazwała - było ich zawsze 2: mistrz i uczeń (Darth Sidious i Darth Maul, potem Sidious i Vader)
Mroczny Jedi może, ale nie musi wyznawać filozofii Sithów. Co do tego, że Sithów było zawsze 2 to jakaś kpina. Na początku była to cała cywilizacja gdzie Sithowie byli nazwą rasy. Potem przybyli tam Mroczni Jedi, zostali uznani za Bogów i zawładnęli całą planetą. Następnie przejęli od Sithów zwyczaje i nazwali się Lordami Sithów. Ludzie zmieszali się z sithami (rasą) aż ta wyginęła. W późniejszych czasach były Akademie Sithów, gdzie były ich setki, nawet tysiące. Np za czasów dartha Revana i Dartha Malaka, a poźniej Dartha Bane'a, który zniszczył cały zakon (za pomocą bomby myśli) i wprowadził tak zwaną Zasadę Dwóch. I dopiero od tego momentu, aż do Dartha Vadera, było ich dwóch. "Dwóch ich powinno być, nie więcej, nie mniej. Jeden, by przyjąć potęgę, drugi by jej pożądać". — Darth Bane (Mamy 3 Ksiązki o Banie, polcam) Następnie, czyli w najnowszych dziejach uniwersum Gwiezdnych Wojen (ponad 100 lat po wydarzenaich z filmu) Darth Krayt znowu stworzył całą Akademie Sithów. Więc niech mi jakaś Asia41 nie gada głupot, bo sobie oglądnęła parę filmów, a książek, seriali, komiksów i gier ze Star Warsów to nawet na oczy nie widziała.
Zgadzam się z Azreaelem.. Darth Vader to był Sith, a nie mroczny jedi.
Śmieszne, że ludziom pierwsze rzucił się w oczy błąd redaktora, a nie sam fakt, że koleś wpadł w przebraniu Vadera do banku xD :D
Pozdrawiam :D
Azreael wiedziałem że ktoś wyjedzie z Revenem i Malakiem, i zanim Revan zaczął dowodzić wojskami Sith'ów to był chyba mrocznym Jedi, jak postanowił działać na własną rękę bo zakon go ograniczał, a jeszcze nie dołączył do sithów. Przynajmniej ja tak wywnioskowałem, ale moge nie być wiarygodny bo ja wszystko po angielsku łykam i czasem nie kumam w 100% o co łazi.
W pełni zgadzam się z Azreael'em. Darth Vader był, jest i będzie Sithem, gdyż został przyjęty przez Lorda Sithów na ucznia. Mrocznym Jedi to on był od zawsze, a zgubiło go to co później starał się wyeliminować Luke Skywalker, czyli się głupiec zakochał. Z kolei jeśli chodzi o samą filozofię Sithów to polecam sith.pl. I jeszcze poprawka. Vader nie zbudował Gwiazdy Śmierci. Została ona zaprojektowana na zlecenie imperatora przez naukowców w Laboratorium Otchłani, a jej plany można już zobaczyć nawet w filmie (2 części nowej trylogii) przez ułamek sekundy, kiedy to Hrabia Dooku uruchamia hologram z nią. Plany Imperatora nie dotyczyły wtedy ściśle Anakina, gdyż jedynym czego pożądał Imperator była władza. A co do ignorancji redaktorów to się zgodzę. Na gadugadu.pl był kiedyś news dotyczący ufo nad Moskwą. Filmik tam zamieszczony jasno i wyraźnie pokazuje jakąś latającą tam piramidę (czyli ostrosłup). Redaktorzy oczywiście od razu musieli napisać, że jest on podobny do niszczyciela klasy Victory ze Star Wars, chociaż to za cholerę nie było podobne. Jeśli już musieli to skojarzyć z Sci-Fi to ze statkiem Goa'uld a nie z klasycznym niszczycielem.
@Azreael ,dzieki własnie miałem to napisać. Darth malak,Darth Revan sa w grach :knights of the old republic i knight of the old republic :sith lords (polecam) :)
Swietny podpis, glowna ;)
OdpowiedzMiał demotywować, ale podpis mnie rozbawił :)
Odpowiedzhaha dobre :D
Odpowiedzto ma demotywować a nie być śmieszne !
inne pytanie: za co "true demot"? :S
@bored95 powtórzę coś o czym pisałem wiele razy. Sam fakt, że nazywa się to "demotywator" nie oznacza automatycznie, że musi demotywować. Dowiedz się skąd wzięła się ta nazwa to pogadamy.
Galaktyczne, nie międzygalaktyczne!
OdpowiedzJaki minus? Chłopak dobrze prawi! Dla wtajemniczonych wiadome jest, że pierwszymi
istotami spoza Galaktyki byli Yuuzhan Vongowie. Kontakt z nimi mieli bodaj pobratymcy
Mitth'raw'Nuruduo (Thrawna). A wojna z nimi była w czasie upadku Imperium. Czepiam się, ale warto
wyklarować sytuację:)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 19:12
Tak jak kolega mówi, nawet sama akcja SW działa się w jednej galaktyce.
O kurde mój demot na głównej !!
Macie racje, mój błąd, chciałem poprawic po powrocie do domu, ale nie zdążyłem, a niestety
teraz sie go edytowac juz nie da. Trudno
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 19:40
pewnie zbierał na miecz świetlny
Odpowiedzalbo na normalne spodnie, bo bojówki wyszły z mody dawno, dawno temu w odległej...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 20:03
True demotywator? Chyba małe nieporozumienie.
OdpowiedzTeż mi się tak wydaję.
to: http://www.joemonster.org/i/ag/motiv1.jpg też jest demotywator, mimo, że bawi. To co wy macie za true ja nazywam gorzkimi żalami. Demotywatory nie mają na celu wprowadzania ludzi w skrajną depresję, zrozumcie to wreszcie!
True demotywator to taki, który spełnia PIERWOTNE przesłani demotywatorów czyli parodia plaktów motywujących.
taa... a teraz poszukuje go pewnie Mistrz Joda
OdpowiedzYoda nie Joda
Imię i nazwisko: Anakin Skywalker.
OdpowiedzMiejsce zamieszkania: Galaktyczne Imperium
Naprawdę takie trudne znaleźć faceta? :P
Uśmiałam się nieźle ale nie powiem, żeby mnie to zdemotywowało
Co jak co, ale podpis jest mistrzowski!
OdpowiedzMroczny Rycerz Jedi Buahaha Chyba Dziennikarz ktory pisal te recenzje nie ogladal nigdy gwiezdnych wojen ;p NIe ma mrocznych rycerzy Jedi ;) Tylko Sihtowie a to zasadnicza roznica jest ;);)
OdpowiedzSą mroczni Jedi (polecam Wikipedię), ale co jak co Vader był sithem xd
świetny :)
Odpowiedzto nie był Jedi, to był Sith ! ;)
OdpowiedzŚwietny demot :D A tu cały artykuł -
Odpowiedzhttp://www.tvn24.pl/12691,1666249,0,1,darth-vader-obrabowal-bank,wiadomosc.html
Darth Vader nie był Jedi tylko Sithem
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 18:57
OdpowiedzNaprawde fajny demot gratuluje pomysłu . Własnego !
Odpowiedzto jest bardzo ważne ( u mnie plusik ) :)
To żaden rycerz! xD To sam Wielki Mroczny Lord! Nie obrażać idoli! ale wielki '+'
OdpowiedzDarth Vader to nie jedi ani mroczny jedi tylko sith.Poza tym on jest drugą osobą w Imperium.Wg mnie łatwo go znaleźć.
OdpowiedzSith to podgrupa mrocznych Jedi
@Baleburg - za dużo Wikipedii. Sithowie to nie tylko mroczni Jedi, w zasadzie ogromna większość
nigdy Jedi nie była.
Ale Vader podpada pod tę grupę, bo BYŁ Jedi i przeszedł na Ciemną Stronę. 100% Sithem to był na przykład Darth Bane.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 20:00
Sidious też nie był Jedi, tak samo jak Maul. Sporo było tylko i wyłącznie sithów.
Jakim cudem to jest prawdziwy demotywator ?
OdpowiedzTo nie jest prawdziwy demotywator. Przecież to zawabny podpis nic więcej
OdpowiedzNie mogę rozróżnić kamuflażu. Na pierwszy rzut oka wygląda na wz.93(taki polski kamuflaż)
OdpowiedzCiekawe czy mówił tym swoim akcentem jakby z astmą :D
Odpowiedzprzerobione-.-
Odpowiedzsie czepiacie że Sith a nie Mroczny Jedi.. a tymczasem większym zgrzytem jest pistolet i bojówki.. o ile oryginalne gacie mogły akurat być w praniu.. to gdzie się podział miecz świetlny! i czemu po prostu nie użył Mocy? ;D
OdpowiedzTo ja zacytuje www.ossus.pl żeby rozwiać wasze wątpliwości:
Mroczny Jedi to ogólne określenie na
użytkownika
ciemnej strony Mocy, niezależnie od tego czy wcześniej był Jedi, czy też może od początku trenowany
był w
tajnikach mroku.
Sithowie
korzystają z Ciemnej Strony Mocy, co czyni ich w pewnym sensie podgrupą Mrocznych Jedi, od
których częściowo
wywodzi się ich tradycja.
Wniosek: każdy Sith jest mrocznym Jedi, ale nie każdy mroczny Jedi jest Sith'em. :)
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 22:00
OdpowiedzBłąd w podtytule. Imperium nie "Międzygalaktyczne", tylko "Galaktyczne". Akcja SW nie rozgrywa się w innych galaktykach; tylko w jednej.
OdpowiedzZajebiste szkoda że niewpadł tam z mieczem to by było epickie
Odpowiedzkur wa to byl sith a nie jedi ;P
OdpowiedzPewnie nie chcieli mu dać kredytu na Gwiazdę Śmierci, więc sam postanowił sobie wziąć ;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 July 2010 2010 23:40
Odpowiedz..dobrze że miecza świetlnego nie wziął!
Odpowiedzjaki to k***a jest true demotivator? ;/ nic w tym nie widze... nawet na glowna nie powinien trafic ;/
Odpowiedz@GrekKmk , powrzucają nas do studni :)
OdpowiedzI to jest właśnie napad z klasą :P
OdpowiedzPATRZCIE! Ninja za Vaderem!!1
Odpowiedzniedlugo powstanie gang Szturmowców, z Vaderem na czele :P
Odpowiedzrzeczywiście "True demotivator" :(
OdpowiedzVader sam jest sobie winien :D Gdyby ubezpieczył Gwiazde Śmierci teraz nie miałby problemów finansowych :P:P:P
Odpowiedzhaha coś pięknego xD umarłem
OdpowiedzZ jakiej racji to ma true demota to ja nie wiem...
Odpowiedzhttp://www.liveleak.com/view?i=4e2_1279859451
Odpowiedza tutaj filmik :)
dziadostwo jak dla mnie..
Odpowiedzhahahhaha, + ode mnie .
Odpowiedzgłupota ludzka nie zna granic :D
A już myślałem że zwiększy się popyt na maski i bojówki :0
Odpowiedzahsdhsghsahsahsahsab aushasuhsahusauhas Gratuluję inwecji:)
Odpowiedzolej wanne, kup lepiej prysznic
Odpowiedzto ma miano true demota?dajcie pokój qrwa.
OdpowiedzPodajcie link do artykułu bo jestem ciekawy szczegółów tego napadu
Odpowiedzwczoraj linki odnośnie napadu w komentarzach podali inni :)
Odpowiedzświetny , klasyczny demot :) plusik .
a kim byli mroczni rycerze... nieważne ... nie byli przystojni :))))
Widać że wielu myli się pojęcia. Na początku byli Sithowie i Jedi. Sithowie nie znali Mocy ani mieczy świetlnych, a Jedi tak. Sithowie używali alchemii i zwykłych mieczy wzmacnianych za jej pomocą. Dopiero gdy nastąpił pierwszy upadek Jedi powstała nowa "frakcja"- Mroczni Jedi. Ci przybyli na Korriban (rodzima planeta Sithów) i stali się Ich "bogami". Wtedy wymieszały się rasa Sithów i frakcja Mrocznych Jedi. Od czasu ustanowienia Zasady Dwóch (Sithów jest tylko dwóch: Uczeń i Mistrz), było zawsze dwóch SIthów, a reszta (słabsza) nazywana była Mrocznymi Jedi (Np Ventres, Grievous albo Starkiller). Więc Darth Vader był Sithem. Anakin Skywalker był Jedi. Przez chwilę Mrocznym Jedi (po zabiciu Mace Windu, ale przed mianowaniem go Darth Vaderem). Nazywanie Go Anakinem, gdy został już Sithem, jest błędne. Tak samo jak używanie samego "Vader", gdyż "Darth" jest nierozłączną częścią całego imienia Sitha. Ewentualnie "Lord Vader", chociaż osobiście uważam że ta forma również jest niemal obraźliwa. Zwróćcie uwagę, że chyba tylko raz zwrócono się do Niego "Vader", a zrobił to Obi-Wan Kenobi, bo był Jego mistrzem. A "Imperium Międzygalaktyczne" to naprawdę porażka. Dowodzi, że Admin ze wszystkich filmów pamięta pewnie tylko Duel of the Fates i Duel of Heroes. I za ten straszliwy błąd, pierwszy raz postawię minusa demotowi. Sorry, ale kocham uniwersum SW i to Mnie niemal obraża. Wiem, jestem dziwny :P PS: W podanym artykule jest znacznie większa gafa niż "mroczny rycerz Jedi". Pod zdjęciem nazwano Go "mistrzem Jedi"... EPIC FAIL...
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 July 2010 2010 22:52
Odpowiedzi ch uj ci w dupe maniaku star wars...
OdpowiedzJak sobie chcesz... skoro umiesz tylko w ten, prymitywny sposób pokazać Mi swoje niezadowolenie, nie będę ci prawił o moralności ani innych takich pierdołkach. Skoro nie umiesz nawet człowieka ośmieszyć nie używając "cenzury". Powiem ci tylko, że tacy jak ty są wrzodem na dupie społeczeństwa. Jednak jeszcze leku na was nie ma... i wiem dobrze, że nigdy tego nie przeczytasz...
Wszyscy prowadzicie dysputy na temat Sithów, a nie dostrzegacie podstawowego bledu jaki jest tam zawarty. Otoz nie byo nigdy Midzygalaktycznego Imperium. Akcja Gwiezdnych Wojen dzieje sie w obrebie jednej Galaktyki.(potem w Nowej Erze Jedi pojawiaja sie Yuuzhan Vongowie którzy na Swiatostatkach przebyli przestrzen miedzygalaktyczna w poszukiwaniu nowego miejsca ktore mogliby zasiedlic i zmusic innych do zmiany "religii")
Odpowiedz"A "Imperium Międzygalaktyczne" to
naprawdę porażka."... i nie byłem pierwszym, który to zauważył. To Mi się rzuciło bardziej w oczy niż te bojówki...