zgadzam się z rafquest. Przecież NIKT nie zbuduje Ci toru F1 w rok czy dwa. To jest wielki wydatek i wielka praca. trzeba wpierw wszystko narysować i zaplanować. A nie od tak se zbudować.
projekt na tor F1 w Polsce jest juz od dawna, tylko Polski nie stac na jego wybudowanie, a poza tym na jego utrzymanie, projekt wykonało pare lat temu jakies małżeństwo, tor miałby sie miescic pod strykowem, niedaleko przecięcia sie autostrad, tyle ode mnie, pozdro:)
jey47s, zapomniałeś kolego jakie zyski przynosi tor F1. Gdyby trzeba było płacić za wybudowanie i utrzymanie toru to uwierz mi, nikt by w to nie inwestował
Tu raczej nie chodzi o robotników tylko "inwestorów" np Estakada Kwiatkowskiego w Gdynia była budowana 30 lat o ile dobrze pamiętam a to wszystko przez to że kasy nie było a nie robotnicy ciency :)
Wawol, nasi robotnicy są najlepsi; nie przez przypadek mają takie powodzenie wśród pracodawców za granicą. Jesteśmy bardzo pracowici w porównaniu do innych europejskich nacji, tylko we własnym kraju niestety nikt tego nie docenia.
U nas po prostu nigdy nie ma kasy na nic to i robotnikom się nie chce robić. Trwają jakieś debilne przetargi po 10 lat i potem to już nikt nie pamięta co w ogóle miało powstać a projekt jest już trochę podstarzały..
trzeba przyznać mu rację, za 30 lat na pewno ani on ani żaden inny kierowca obecnie jeżdżący nie będą się ścigać. Ode mnie plus i życzę głównej również :D
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 24 July 2010 2010 10:35
Grunt to poczucie humoru:p miejmy nadzieje, że będzie prędzej bo w końcu nie zobaczymy Polaka w F1 na torze w
Polsce:) a btw polecam to: http://www.youtube.com/watch?v=GznSzCIbMOg
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 0:06
Otóż to. W naszym narodzie brakuje pragmatyzmu - dlatego tak wyglądamy. Wierzymy w magię, tzn. w religię, zamiast podjąć zwyczajne działania i decyzje.
Mówię to w cieniu zbliżającej się kolejnej rocznicy Powstania Warszawskiego - Realpolitik właśnie w polskim wydaniu…
A niech budują ten tor. Wiele krajów ma świetne, nowoczesne tory a i tak nie ma wyścigu. Bernie wszystko trzyma w ręku, i woli patrzeć na rynek azjatycki, amerykański niż na Polski. Jemu starczy, że jest GP Węgier, i tak większość nie wie gdzie leży Polska.
Podzielam słowa Pana Roberta Kubicy (wielki szacunek dla niego) i mojego przedmówcy. A co do Pana R. Kubicy to zawsze był szczery .. pamiętamy słowa "Jak bym miał F1 oglądać przed telewizorem nudził bym się"
Wielu z nas za 30 lat będzie trzymało się kija, ale nie powinno być mu wszystko jedno. Czyżby był samolubem i nie chciał mieć choćby za 30 lat polskiego następcy ?? Dobrze, że jego słowa nie zabrzmiały "mi się udało, a resztę mam w d..." Nie jest mi wszystko jedno gdzie np wyrzucamy śmieci, bo za 30 lat inni chcieliby też poznać choć trochę piękna tego świata.
też sobie tak na początku pomyślałam, ale to nie są jego słowa, tylko autor demota je przekręcił i wyszło tak jakby faktycznie był zadumany w sobie. ktoś tam wyżej podał link do oryginalnego wywiadu to sobie zobacz.
Kubica za 30 lat jeździł w F1 nie będzie, ale być może (na pewno!) będziemy mieć następców. Przecież jeszcze 10 lat temu nikt nie marzył o polaku w F1. A teraz mamy zdolniachę, co nie raz namieszał wśród najlepszych na świecie. Ja akurat interesowałem się karierą Kubicy jeszcze grubo przed jego startami w Formule 1. Za małolata ścigał się kartingami podczas MP i rywalizował m.in. z moim Ś.P. bratem ciotecznym. Brat był talentem ale Kubica jeszcze większym! Obaj non-stop walczyli w kolejnych rundach o podium. Pamiętam jak brat przegrał z Kubicą "u siebie" w Koszalinie, bardzo to go bolało (tym bardziej, że Kubica był młodszy od niego, a to też działa na psychikę w tym sporcie;) i niejeden raz mawiał, że "w końcu pokaże gówniarzowi" oczywiście pół żartem pół serio. Niestety brat zginął w wypadku samochodowym w 1999 roku. Z wujkiem wspólnie składali auto, które miało być dla brata. Nie skończyli razem ale wujek się nie poddał i sam dokończył dzieła (tutaj więcej: http://admoto.pl/pub/art.asp?g=gs&n=881&f=pio_006.xml). Wracając do Kubicy i jego wypowiedzi, tak jak napisałem, dla niego może to nie mieć znaczenia ale dla całej reszty jego młodych następców (i tych co się jeszcze nie narodzili;) z pewnością będzie to ważna sprawa żeby mieć tor F1 w Polsce. Z samego Koszalina mamy 2 utalentowanych zawodników (Patryk Szczerbiński - lider Autosport Young Guns Championship, oraz Natalia Kowalska - Formuła 2) a ilu jest w Polsce?
Ludzie ale w Was jadu, aż smutno czytać. Przykro mi z powodu brata ale masz rację, jest u nas wielu dobrych zawodników, którzy zaczynają zazwyczaj od kartingu i pną się do góry. Może jeszcze niejeden taki talent trafi do F1.
nie rozumiem po co sie brac od razu za F1, zrobili by najpierw jakis uliczny wyścig WTCC żeby pokazać FIA, że u nas też można, a tak to jesteśmy gorsi nawet od Maroko
Zamiast budować nowy tor, można zmodyfikować istniejący.
Chociażby tor poznań na jakim zresztą ostatnio był kubica - zmodyfikowanie tego toru i doprowadzenie do standardów F1 było by napewno tańsze i szybsze niż budowanie toru od 0 , dodając do tego całą infrastrukture itd... Zresztą można także go zmodyfikować do innych wyścigów, motocyklowych, samochodowych, na tym torze ciągle może się coś dziać...
Lecz niestety z torem poznań jest problem z właścicielem , właściciel - automobil klub bodaj nie jest właścicielem całego terenu toru , i nie wiadomo kim on tak naprawdę jest, dlatego nic się nie da zrobić :(
Tylko tyle że tor w Poznaniu jest jedynym tego typu obiektem w Polsce. A przydałby się jeszcze z jeden, albo i dwa. A z torem Poznań jest taki bałagan, gdyż był on budowany w czasach słusznie minionego systemu i oficjalnie budowany był jako tor testowy dla pojazdów rolniczych :)
LUDZIE !! ROBERT TAK NIE POWIEDZIAŁ !! Nie powiedział, że wszystko jedno. Powiedział to, ale w innych słowach, coś takiego: "Bardzo chciałbym, żeby powstał tor, ale to będzie pewnie możliwe za ok. 30 lat a ja nie planuję tak długo startować w F1." Więc do autora: NIE WPROWADZAJ LUDZI W BŁĄD !!!
Podobno kiedyś pod Kielcami miał być budowany tor F1, mianowicie w Miedzianej Górze. Ale komuniści się nie zgodzili. Nie wiem na ile to jest prawda, słyszałem tylko takie pogłoski
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 13:20
Z KOLEGI TO NIEZŁY MÓŁ JEST
"F1 w Polsce? Nie można tego wykluczyć, ale trzeba wiedzieć, że jest to długa i kręta droga. Ja bym bardzo chętnie wystartował w GP Polski, ale realnie patrząc, raczej doczekam tego jako kibic. Przecież nie będę jeździł po "czterdziestce" - powiedział Kubica
cóż takie reali w naszym kochanym kraju
taka jest prawda ze jestesmy 100 lat za murzynami
i cóz na to poradzić? chyba tylko zmienić sobie obywatelstwo na inny kraj :D
"F1 w Polsce? Nie można tego wykluczyć, ale trzeba wiedzieć, że jest to długa i kręta droga. Ja bym bardzo chętnie wystartował w GP Polski, ale realnie patrząc, raczej doczekam tego jako kibic. Przecież nie będę jeździł po "czterdziestce"
Może za nim wrzucisz demota zobaczyłbyś co naprawdę powiedział? Bo nie powiedział, że wszystko jedno, tylko że to "długa, kręta droga" i on prawdopodobnie tego nie doczeka.
kolejny jebniety demot w polsce od dawna jest tor przystosowany do F1 tylko dlaczego takie głaby tworza demoty przekrecajac wypowiedzi innych
dnoooooooooo
Kubica jest mało wartościowy. Gdyby był w Ferrari to jemu kazano by zwalniać dla kolegi z teamu, rozbijać się na ścianach czy wywracać się na innych samochodach. Taka prawda.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 21:22
nie wiem jak to wyglada ale w polsce ma byc tor uliczny. czy bedzie potrzeba przebudowac droge - nie mam pojecia, ale czy trzeba bedzie na to wiele certyfikatow i papierow? - na pewno. to nie jest tak ze sie zrobi w jednej chwili gp Polski oznaczajac trase pacholkami... ale ode mnie +
- za egoizm kubka... czy jak on sie tam zwie, bardzo Mnie interesuje F1 ale on nie, i nie bedzie. Jak mozna byc takim egoista ? :V chyba zapomnial o Kowalskiej.
25/25 :D Ode mnie + i życzę głównej :)
Odpowiedzzgadzam się z rafquest. Przecież NIKT nie zbuduje Ci toru F1 w rok czy dwa. To jest wielki wydatek i wielka praca. trzeba wpierw wszystko narysować i zaplanować. A nie od tak se zbudować.
Nie ma to jak cytować kogoś wymyślonymi na poczekaniu własnymi słowami...
http://renault.onet.pl/renaultf1teamshow/wyscig-f1-w-polsce-kubica-raczej-nie-bede-jezdzil-,1,3324143,wiadomosc.html
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 13:13
projekt na tor F1 w Polsce jest juz od dawna, tylko Polski nie stac na jego wybudowanie, a poza tym na jego utrzymanie, projekt wykonało pare lat temu jakies małżeństwo, tor miałby sie miescic pod strykowem, niedaleko przecięcia sie autostrad, tyle ode mnie, pozdro:)
po co Ci źródło Przybor1995 ?
Potrafi ripostować ^^ jeszcze troche i ludzie będą go cytować jak Paulo Coelho czy Woody Allen` a ;p
demot:Robert Kóbica:Po pijaku terz byś tak jeścił
dobra riposta, wszystko w Polsce buduje się w zwolnionym tempie
jey47s, zapomniałeś kolego jakie zyski przynosi tor F1. Gdyby trzeba było płacić za wybudowanie i utrzymanie toru to uwierz mi, nikt by w to nie inwestował
http://www.youtube.com/watch?v=ROW_4Wi8v5k Marcien hit internetu !!:D Zycie dla delfinów !!
Hehe ale skreślił robotników haha :D [+] i życzę głównej :)
Odpowiedzmysle ze to raczej nie wina robotnikow ale braku funduszy na drogi od strony Panstwa.
pocisnął nieźle - również życzę głównej :)
OdpowiedzGłówna być musi, zresztą riposta trafna, nasi robotnicy nie należą do "najlepszych". Pozdro !
OdpowiedzTu raczej nie chodzi o robotników tylko "inwestorów" np Estakada Kwiatkowskiego w Gdynia była budowana 30 lat o ile dobrze pamiętam a to wszystko przez to że kasy nie było a nie robotnicy ciency :)
Jako student budownictwa czuje się w tej sytuacji obrażony.
Wawol, nasi robotnicy są najlepsi; nie przez przypadek mają takie powodzenie wśród pracodawców za granicą. Jesteśmy bardzo pracowici w porównaniu do innych europejskich nacji, tylko we własnym kraju niestety nikt tego nie docenia.
U nas po prostu nigdy nie ma kasy na nic to i robotnikom się nie chce robić. Trwają jakieś debilne przetargi po 10 lat i potem to już nikt nie pamięta co w ogóle miało powstać a projekt jest już trochę podstarzały..
@Smerfetka, może i najlepsi, ale i jedni z tańszych, chociaż, teraz Turcy robią furorę np. na Irlandzkim rynku;-)
trzeba przyznać mu rację, za 30 lat na pewno ani on ani żaden inny kierowca obecnie jeżdżący nie będą się ścigać. Ode mnie plus i życzę głównej również :D
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 July 2010 2010 10:35
Odpowiedzno cos ty bajki opowiadasz
To nie zależy od robotników, tylko od rządzących.
Odpowiedzwyścig + polskie dziury? Wiem jak to na rajdach wygląda, jak nie pourywane zawieszenie, koła itd, to wyrwany asfalt
na główną!! +
OdpowiedzLitości, wstawienie cytatu i zdjęcia jego autora to przepis na główną? Wielki minus.
OdpowiedzA ja dam mały plus.
Robert - mistrz ciętej riposty :)
OdpowiedzHehe Polska ;D
OdpowiedzHehe Serbia...-.-
Huk tam ze zbudowaniem toru bo to jest jako tako mniejszy problem, FiA każe sobie płacić ogromne sumy za możliwość jazdy na danym torze.
OdpowiedzSubtelnie i szczerze. xd
OdpowiedzRobert nie tylko genialny kierowca ale wyluzowany ,ciekawy człowiek jego odpowiedzi zawsze tną dziennikarzy
OdpowiedzŁadnie pojechał, podoba mi sie :) +
OdpowiedzGrunt to poczucie humoru:p miejmy nadzieje, że będzie prędzej bo w końcu nie zobaczymy Polaka w F1 na torze w
Polsce:) a btw polecam to: http://www.youtube.com/watch?v=GznSzCIbMOg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 0:06
Odpowiedznie ma to jak mistrz ciętej riposty. ;]
Odpowiedzpytanie było inaczej zadane i odpowiedz też była inna...
Odpowiedzale owszem zgodzę się mistrz ciętej riposty
" szczerze?nie"
wyrwane z kontekstu. Tak to jest, gdy nie umie się czytać ze zrozumieniem.
Odpowiedznie wyrwane tylko dwuznaczne cwaniaku +
Odpowiedzjakie dwuznaczne, debilu? Nie powiedział nic takiego.
Mówi co myśli i za to go cenię. Trzym się Robert!!
OdpowiedzNie tylko mówi co myśli, ale też myśli co mówi. Bardzo go cenię za to i oby więcej takich ludzi.
I za to właśnie lubię Kubicę - to 100%-owy, chłodny realista
OdpowiedzOtóż to. W naszym narodzie brakuje pragmatyzmu - dlatego tak wyglądamy. Wierzymy w magię, tzn. w religię, zamiast podjąć zwyczajne działania i decyzje.
Mówię to w cieniu zbliżającej się kolejnej rocznicy Powstania Warszawskiego - Realpolitik właśnie w polskim wydaniu…
A niech budują ten tor. Wiele krajów ma świetne, nowoczesne tory a i tak nie ma wyścigu. Bernie wszystko trzyma w ręku, i woli patrzeć na rynek azjatycki, amerykański niż na Polski. Jemu starczy, że jest GP Węgier, i tak większość nie wie gdzie leży Polska.
OdpowiedzTrochę egoistycznie podszedł do sprawy, nie pomyślał, że na takim torze mogą się wychować jego następcy.
OdpowiedzProwokacja : " Boże, ile w opisie pomyłków"
OdpowiedzCóż tu dyskutować, prawdę powiedział :P
OdpowiedzPodzielam słowa Pana Roberta Kubicy (wielki szacunek dla niego) i mojego przedmówcy. A co do Pana R. Kubicy to zawsze był szczery .. pamiętamy słowa "Jak bym miał F1 oglądać przed telewizorem nudził bym się"
OdpowiedzMistrz ciętej riposty.
OdpowiedzWszystko ładnie, pięknie, tylko nie rozumiem, dlaczego ta wypowiedź została zmieniona?? Sorry ale ode mnie minus.
Odpowiedzdemot:Robert:Kubica
OdpowiedzA ja myślałem że Stachu spod Sklepu.
Wielu z nas za 30 lat będzie trzymało się kija, ale nie powinno być mu wszystko jedno. Czyżby był samolubem i nie chciał mieć choćby za 30 lat polskiego następcy ?? Dobrze, że jego słowa nie zabrzmiały "mi się udało, a resztę mam w d..." Nie jest mi wszystko jedno gdzie np wyrzucamy śmieci, bo za 30 lat inni chcieliby też poznać choć trochę piękna tego świata.
Odpowiedzteż sobie tak na początku pomyślałam, ale to nie są jego słowa, tylko autor demota je przekręcił i wyszło tak jakby faktycznie był zadumany w sobie. ktoś tam wyżej podał link do oryginalnego wywiadu to sobie zobacz.
w RENault a nie w BMW baranie
OdpowiedzKubica za 30 lat jeździł w F1 nie będzie, ale być może (na pewno!) będziemy mieć następców. Przecież jeszcze 10 lat temu nikt nie marzył o polaku w F1. A teraz mamy zdolniachę, co nie raz namieszał wśród najlepszych na świecie. Ja akurat interesowałem się karierą Kubicy jeszcze grubo przed jego startami w Formule 1. Za małolata ścigał się kartingami podczas MP i rywalizował m.in. z moim Ś.P. bratem ciotecznym. Brat był talentem ale Kubica jeszcze większym! Obaj non-stop walczyli w kolejnych rundach o podium. Pamiętam jak brat przegrał z Kubicą "u siebie" w Koszalinie, bardzo to go bolało (tym bardziej, że Kubica był młodszy od niego, a to też działa na psychikę w tym sporcie;) i niejeden raz mawiał, że "w końcu pokaże gówniarzowi" oczywiście pół żartem pół serio. Niestety brat zginął w wypadku samochodowym w 1999 roku. Z wujkiem wspólnie składali auto, które miało być dla brata. Nie skończyli razem ale wujek się nie poddał i sam dokończył dzieła (tutaj więcej: http://admoto.pl/pub/art.asp?g=gs&n=881&f=pio_006.xml). Wracając do Kubicy i jego wypowiedzi, tak jak napisałem, dla niego może to nie mieć znaczenia ale dla całej reszty jego młodych następców (i tych co się jeszcze nie narodzili;) z pewnością będzie to ważna sprawa żeby mieć tor F1 w Polsce. Z samego Koszalina mamy 2 utalentowanych zawodników (Patryk Szczerbiński - lider Autosport Young Guns Championship, oraz Natalia Kowalska - Formuła 2) a ilu jest w Polsce?
OdpowiedzNa kiego grzyba sie tak rozpisales nikogo to nie obchodzi ze Twoj brat sie z nim scigal ?
Na ch.. się rozpisujesz i tak ci nie stanie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 10:51
He, he, he. Przepraszam za komentarz w komentarzach.
Ludzie ale w Was jadu, aż smutno czytać. Przykro mi z powodu brata ale masz rację, jest u nas wielu dobrych zawodników, którzy zaczynają zazwyczaj od kartingu i pną się do góry. Może jeszcze niejeden taki talent trafi do F1.
Szkoda, że nie dałeś zdjęcia Roberta w aktualnym teamie... Ale masz ode mnie [+]
OdpowiedzSamolub… ;->
OdpowiedzNie samolub, tylko po prostu chciał zobrazować w jakim tempie powstają tego typu obiekty w Polsce.
Spokojnie... Żartowałem. To był sarkazm. Na to wskazywał uśmieszek.
Mówiąc wprost, zgadzam się z nim.
http://www.youtube.com/watch?v=FZriBHu8JGo
OdpowiedzPolecam inne równie dziwne odpowiedzi Pana Roberta ; )
Wcale tak nie powiedział -.- czytałem ten wywiad. Był chyba na wp.pl, ale nie jestem pewien. (-)
Odpowiedzhaha ; D dobrze powiedział.
Odpowiedznie rozumiem po co sie brac od razu za F1, zrobili by najpierw jakis uliczny wyścig WTCC żeby pokazać FIA, że u nas też można, a tak to jesteśmy gorsi nawet od Maroko
OdpowiedzSłowa może nie te same, ale sens jest identyczny. Plus od fanki Robercika ; D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 11:11
OdpowiedzZamiast budować nowy tor, można zmodyfikować istniejący.
OdpowiedzChociażby tor poznań na jakim zresztą ostatnio był kubica - zmodyfikowanie tego toru i doprowadzenie do standardów F1 było by napewno tańsze i szybsze niż budowanie toru od 0 , dodając do tego całą infrastrukture itd... Zresztą można także go zmodyfikować do innych wyścigów, motocyklowych, samochodowych, na tym torze ciągle może się coś dziać...
Lecz niestety z torem poznań jest problem z właścicielem , właściciel - automobil klub bodaj nie jest właścicielem całego terenu toru , i nie wiadomo kim on tak naprawdę jest, dlatego nic się nie da zrobić :(
Tylko tyle że tor w Poznaniu jest jedynym tego typu obiektem w Polsce. A przydałby się jeszcze z jeden, albo i dwa. A z torem Poznań jest taki bałagan, gdyż był on budowany w czasach słusznie minionego systemu i oficjalnie budowany był jako tor testowy dla pojazdów rolniczych :)
Tor Poznań mógł się stać torem F1 za czasów PRL jak był budowany, lecz niestety zakończyło się na wstępnych negocjacjach ..
+
OdpowiedzDLA MNIE TO JEST LEKKI EGOIZM Z JEGO STRONY...
Odpowiedznie przekrecaj jego slow, wcale nie powiedzial, ze mu "wszystko jedno" .__.
OdpowiedzLUDZIE !! ROBERT TAK NIE POWIEDZIAŁ !! Nie powiedział, że wszystko jedno. Powiedział to, ale w innych słowach, coś takiego: "Bardzo chciałbym, żeby powstał tor, ale to będzie pewnie możliwe za ok. 30 lat a ja nie planuję tak długo startować w F1." Więc do autora: NIE WPROWADZAJ LUDZI W BŁĄD !!!
OdpowiedzRobert ma mega teksty:D Kocham go! :D
OdpowiedzDwie sprawy
Odpowiedz1) Kubica tak nie powiedział. Powiedział że nie zamierza się ścigać do czterdziestki.
2) Nieaktualne zdjęcie razi mnie w oczy.
jest Kubica, jest główna :]
OdpowiedzJa bym poprawiła te błędy, a mianowicie brak polskich znaków.
OdpowiedzPodobno kiedyś pod Kielcami miał być budowany tor F1, mianowicie w Miedzianej Górze. Ale komuniści się nie zgodzili. Nie wiem na ile to jest prawda, słyszałem tylko takie pogłoski
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 13:20
Odpowiedzto ja bede mniał 46 lat:P
OdpowiedzPo co maja budowac skoro po roku robia sie dziury -.-
OdpowiedzZ KOLEGI TO NIEZŁY MÓŁ JEST
Odpowiedz"F1 w Polsce? Nie można tego wykluczyć, ale trzeba wiedzieć, że jest to długa i kręta droga. Ja bym bardzo chętnie wystartował w GP Polski, ale realnie patrząc, raczej doczekam tego jako kibic. Przecież nie będę jeździł po "czterdziestce" - powiedział Kubica
cóż takie reali w naszym kochanym kraju
Odpowiedztaka jest prawda ze jestesmy 100 lat za murzynami
i cóz na to poradzić? chyba tylko zmienić sobie obywatelstwo na inny kraj :D
Dałabym plusa, gdyba nie zdjęcie z zeszłego sezonu w bmw. I tak jest główna,więc mój głos nie ma znaczenia :(.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 14:28
OdpowiedzPrecz ze szwabstwem
Odpowiedztake prizes .pl/index.php?ref=1380
OdpowiedzPomozcie uzbieraac 10k uzytkownikow !!!!
Bez tego Administracja nie Ruszy !!
usuncie spacje
Nie no,ten to zawsze coś powie ciekawego:). +
OdpowiedzNie wiedziałam, że Kubica taki brzydki jest ;/
OdpowiedzSpójrz w lustro i to co zobaczysz porównaj z Kubicą. Zobaczysz że on już nie będzie ci się wydawał aż taki brzydki.
ripostuje dobrze ale zdjecie jest stare..
Odpowiedzkubica jezdzi teraz w renault
Cięta riposta, nic dodać nic ująć [+]
Odpowiedzdobre, ale te dwie literówki strasznie rażą po oczach...
OdpowiedzNo cóż gościu jest Polakiem i zna polskie realia, niestety smutne realia. ;/
Odpowiedz"F1 w Polsce? Nie można tego wykluczyć, ale trzeba wiedzieć, że jest to długa i kręta droga. Ja bym bardzo chętnie wystartował w GP Polski, ale realnie patrząc, raczej doczekam tego jako kibic. Przecież nie będę jeździł po "czterdziestce"
Odpowiedzthat's right, bitches ;D
Czy według Ciebie Robert Kubica ma około 10 lat? Bo powiedział, że po 40. nie będzie jeździł w F1.
OdpowiedzDodajcie jeszcze czterdzieści komętarzy co naprawde powiedział !
Odpowiedzegoista
Odpowiedztor f1 u nas za 30 lat - optymista :D
Odpowiedzfajne brwi
OdpowiedzHahahaahaha twój komentarz mnie rozłożył ze śmiechu !!
Dobry kierowca z dobrym podejściem. Robi swoje najlepiej jak potrafi i czerpie z tego satysfakcje. Bez tych ściem aby dobrze wypaść w wywiadzie.
OdpowiedzMoże za nim wrzucisz demota zobaczyłbyś co naprawdę powiedział? Bo nie powiedział, że wszystko jedno, tylko że to "długa, kręta droga" i on prawdopodobnie tego nie doczeka.
Odpowiedzja juz go nienawidzę cwaniak myśli ze tor tyklo dla niego by był. cwaniak !!!
Odpowiedzkolejny jebniety demot w polsce od dawna jest tor przystosowany do F1 tylko dlaczego takie głaby tworza demoty przekrecajac wypowiedzi innych
Odpowiedzdnoooooooooo
Wazne zeby stadiony do euro byly zrobione!
OdpowiedzKubica jest mało wartościowy. Gdyby był w Ferrari to jemu kazano by zwalniać dla kolegi z teamu, rozbijać się na ścianach czy wywracać się na innych samochodach. Taka prawda.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 21:22
OdpowiedzTo nie są jego słowa! Robert powiedział, że nie liczy na ściganie się po czterdziestce
Odpowiedzegoista
OdpowiedzLudzie wiele chcą robić, ale kiedy trzeba sie za to wziąć pojawiają sie problemy z funduszami itp.
Odpowiedznie wiem jak to wyglada ale w polsce ma byc tor uliczny. czy bedzie potrzeba przebudowac droge - nie mam pojecia, ale czy trzeba bedzie na to wiele certyfikatow i papierow? - na pewno. to nie jest tak ze sie zrobi w jednej chwili gp Polski oznaczajac trase pacholkami... ale ode mnie +
OdpowiedzJak już będzie tor uliczny to za 30 lat, a jak puszczą tamtędy normalny ruch to po pół roku czasu będą tam takie koleiny, że po prostu OFFROAD
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 July 2010 2010 23:14
- za egoizm kubka... czy jak on sie tam zwie, bardzo Mnie interesuje F1 ale on nie, i nie bedzie. Jak mozna byc takim egoista ? :V chyba zapomnial o Kowalskiej.
Odpowiedza ja z nim do podstawówki chodziłam :D hehe
OdpowiedzPodoba mi się jego sposób wypowiedzi ;)
Odpowiedzno teraz to doj.ebał . ; DD
OdpowiedzZacznijmy od tego że w polsce od dawna mamy tor F1 ...xD
Odpowiedzgdzie ?
Robercik zna się na rzeczy ;dd
OdpowiedzSzczera prawda x]]
Chociaż gdyby zmienił zdanie co do jazdy za 30 lat to i tak nie doczekałby się tego toru =>>
Tamten wywiad z nim był prowadzony 4 LATA TEMU.
Odpowiedztroche mnie to wkurzyło bo taaak nie powiedział ;/
Odpowiedzczysta prawda:)
a i jak na niego, to wyszedl na tym zdjeciu poprostu slicznie :D
kubica najlepszy:) !
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 July 2010 2010 23:19
OdpowiedzKtos kto to dodal smieje sie, a nawet nie wie, ze Kubica zmienil team w tym roku.... Slabe (-)
OdpowiedzDobre :D Plusik ode mnie ;)
Odpowiedzhahahaha
Odpowiedznowy mistrz sietej riposty
głupie!!! kubica znów pokazuje, że jest idiotą-
Odpowiedz