Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3443 3774
-

Zobacz także:


B Bron23
+53 / 67

ahaha jaki epic fail :D

U unforgivable
+34 / 88

pierwszo mnożenie potem dodawanie. czyli 6.

Xar
+37 / 53

DRogi uzytkowniku,slyszales kiedys o tym,ze najpierw sie mnozy,potem sie dodaje?

generalowa4
+6 / 38

słuchajcie/ czytajcie: zobaczyłam zdjęcie w gazecie, rozwalił mnie ten przykład, postanowiłam zeskanować stronę i wysłać znajomej, później stwierdziłam że "kurier iławski" ma jednak w sobie to coś. i zrobiłam ten demotywator. jedyną rzeczą która jest przeze mnie przerobiona to : zamazane nazwisko tej dziewczyny. nie wiem czy autorzy zdjęcia coś poprawiali w tym przykładzie. ja się tego nie tykałam.
droga Dario, przepraszam, ale po prostu demotywatory to stronka m.in. o ludzkich głupotach (przynajmniej dla mnie). mam nadzieję że kazali Ci tak napisać. ;)
p.s. pozdrawiam wszystkich z Iławy XD

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 17:09

SzalonySnowboardzista
+81 / 117

"Bo to przecierz jest 8" i "2+2 to 4 razy 2 to 8 inteligencie" Wszyscy dobrze pamiętamy najpopularniejsze komentarze demotów ;)

M milson1
+7 / 31

Jak zawsze duża część nabiera się na prowokację...

A Ashardon
+18 / 42

Mamy teraz wysyp "specjalistów", którzy dali się pociągnąć zwykłej prowokacji. Jakże można się dzięki temu dowartościować, prawda? Ale wystarczy, że jeden z drugim usłyszy słowo: całki, liczby zespolone, logarytmy i już przestaje być taki skoro do pomocy w matematyce.

dracodemonicus
+7 / 29

co ty chcesz jak w krzyżówce pająka nazwali owadem a hasło "gromada zwierząt" oznaczało "stado", co jest podstawowym błędem, bo gromada to jednostka taksonomiczna, tak jak gatunek czy rasa. Już się głowiłem czy tu chodzi o ptaki, ssaki, gady, płazy czy ryby a tu wychodzi stado -.- Nie wiem kto te krzyżówki robi. "Chwila na 200 panoram" z 15.07.2010, krzyżówka 33 - 4 hasło od góry, 1 od lewej. A drugi błąd (o pająku) był na 28-31, krzyżówka prawa dolna, hasło drugie od dołu 1 od lewej. Nie rozumiem jak takie podstawowe błędy można robić. Rozumiem, gdyby to była osoba prywatna, bo każdy może się pomylić ale żeby ktoś, kto robi krzyżówki? I to jeszcze nie sprawdzili czy dobrze. Teraz nie wiem czy nie było ich więcej.

Xar
+7 / 15

logarytm a o podstawie b jest rowny c gdy... co Ci to da, ze Ci to na sucho wytlumacze z logarytmem na demotach,skoro wiecej pisania bedzie co to jest a ,b i c ?

R rafiksom
+12 / 14

Teraz policz ile ludzi napisało, ile to wynosi. Wiecie, że wystarczy raz napisać?? TAK, WIEMY WSZYSCY TUTAJ ZGROMADZENI JAK POWINNO BYĆ POPRAWNIE Super, wytłumaczone około 34 razy w tych komentarzach i na komentarzach podobnych demotów, skończcie, już wszyscy wiedzą, niczym się nie pochwalicie, przepraszam za caps ale inaczej tego nie przeczytacie...

mycior1
0 / 22

HAHAHAHA! :) PRZECIEŻ TA ÓSEMKA, TO ZWYKŁA PRZERÓBKA W PAINT'CIE! ;D ROBICIE IDIOTKĘ Z DZIEWCZYNY, A TAM BYŁO 6, TYLKO ŻE AUTOR/AUTORKA MA COŚ NIE TAK W GŁOWIE ;))

Aufheben
+26 / 26

Na moje oko to ponad 9000

O oscik88
+2 / 2

Dlaczego ludzie myślą, że dodawanie, mnożenie, całki, logarytmy, liczby zespolone to cała idea matematyki? Jakie to przykre i smutne. To jest jedynie zalążek tego, co kryje ta nauka i tego, co z nią można zrobić (nauka na poziomie liceum to przeważnie sama teoria, bez praktycznego wykorzystania). A co do mądrości @dracodemonicus: cytat z PWN.pl: "gromada: 1. «duża liczba ludzi, zwierząt lub przedmiotów zebranych w jednym miejscu»" - wychodzi na to, że jednak nie jesteś taki wszechwiedzący :)

O oscik88
+6 / 6

@marzkaxD: dziękujemy, ale już wszyscy o tym wiemy :) A tym magicznym sposobem nad którym trzeba tyle myśleć są zapewne nawiasy - czyż nie? Wow, ale jestem mądry i myślący, aż sam siebie podziwiam :) Aha: i nie kolejność zadań, tylko działań - a dokładniej ich wykonywania. Taki geniusz i nie wie :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 10:59

N NoisE89
+1 / 3

@marzkaxD Jest, wystarczy dodać nawias, ale zgadzam się, ósemka jest przerobiona z 6. widać ślady retuszu na tablicy. Ktoś wykorzystał mega temat 2+2x2 z tego dawnego klasyka ;]

qntssntl
0 / 0

Taki sam kij w mrowisko jak demoty z serii PO vs PiS.

daqwid2727
0 / 2

co za debil (ten pierwszy) i ona tez pusta jak about:blank

asia12
-4 / 18

jesteś z iławy? ja z okolic

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 September 2010 2010 19:56

Odpowiedz
P paparazzi007
+34 / 40

.... i tak oto - laski lecą na kolesi z głównej .

ZiemniakPospolity
+3 / 3

A w międzyczasie przed kropki wciąż wkradają się spacje :)

E errorek
+3 / 3

@paparazzi007 - szkoda, ze demota dodala dziewczyna :D

danny87
-3 / 11

z przykrością muszę stwierdzić że to ty nie umiesz liczyć

K kruutek
+9 / 15

kolejność! najpierw mnożenie potem dodawanie! 6.

Odpowiedz
SmiechZelek
+11 / 13

Kruutek, nie wiem, czy powyższe odpowiedzi nie są ironiczne. Przecież to nie może być prawda, że poziom matematyki jest tak niski, że ludzie nie potrafią wykonać dwóch prostych działań na trzech liczbach jednocyfrowych. Dla mnie to jest nie do pojęcia... Kto tu jest, przedszkole???

Xar
+7 / 13

Dzieci, dzieci neo, dzieci jp i inni ktorzy "olewaja system".I pozniej sa takie efekty wlasnie.

Bartiix
+2 / 14

Ja osobiście jestem 6 klasa podstawówki. W 5 klasie wszyscy się łapali na to, że to jest 8 ;P Pozdro

kinin123
+5 / 7

@Bartiix
Zapamiętaj sobie że na demotach lub w ogóle w necie nigdy nie przyznawaj sie do wieku bo potem nie ważne czy napiszesz mądrze czy nie i tak jakiś pryszczaty piętnastolatek wstawi ci minusa za to że jesteś od niego młodszy i wydaje sie mu że jest zajebisty.Ale nie mam pojęcia po co pisałeś to że jesteś z 6 klasy a może to po prostu ty chcesz być zajebisty i pochwalić sie że chodzisz "aż" do 6 klasy :P

O oscik88
0 / 4

kinin123 napisał, że piętnastolatek go [Bartiix'a] pojedzie, a nie, że on ma piętnaście lat. Swoją drogą, z całym szacunkiem, ale dzieci z podstawówki nie powinny zabierać głosu w niektórych sprawach - po prostu. Wchodząc na takie strony wchłaniają i powtarzają głupoty, nie myśląc jeszcze przy tym niestety. A ich "mądrość" bierze się raczej z powtarzania po rodzicach, nauczycielach etc.

ewciaa25
-1 / 21

jezu Dzieci Kolejnosć ;
2+2x2.
najpierw mnożymy
2x2=4
4+2 ile? 6!

Odpowiedz
Aenigma
+5 / 9

@ Bartiix
Jeśli już chcesz się czepiać poprawności, to miej o niej pojęcie. Poprawnie byłoby: "Jezu, dzieci, kolejność: ...".
Przecinki absolutnie konieczne, bo to bezpośrednie zwroty. Pozdrawiam :)

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 18:35

madziaczermak
-2 / 4

aenigma, ale to nie Bartiix napisał!

Aenigma
0 / 0

@madziaczermak Nie, wcale. A ten aktualnie zminusowany komentarz nade mną to przywidzenie.

CoSm1cgAm3r
-1 / 1

tunio263 no i co z tego ? Ja np piszę z małej rzeczy mało istotne albo do których nie mam szacunku. Ja też bym napisał jezus z małej bo dla mnie to zwykły mit. Albo polska bo nie mam szacunku do tego co się z tym krajem dzieje i aż wstyd w nim żyć. Także jak dla mnie to tylko o przecinkach zapomniał ale to też mało istotne bo najważniejsze że da siego zrozumieć i to sie liczy najbardziej. Btw. polska ortografia SSIE! i każdy kto staje w jej obronie też SSIE! :)

R Rufus90
+10 / 14

Nie wierze, że znów będziemy to przerabiać i znów znajdą się idioci, którzy nie umieją liczyć na poziomie podstawówki..
Dobry demot

Odpowiedz
T Tytus24h
-2 / 8

z przykrością musze stwierdzić że nie znacie sie na kolejności działań, najpierw mnożenie potem dodawanie.

Odpowiedz
K karolina113322
-3 / 7

jacie przecież to jest sześć...bo pierwsze jest mnożenie.Nauczcie się liczyć.

Odpowiedz
X Xef
+4 / 16

gdyby bylo (2+2)x2 to by bylo 8 ;]

Odpowiedz
generalowa4
0 / 0

spoko spoko... dopiero w 2kl. liceum jestem xD nie mam nic wspólnego z tą gazetą . xD

M madziula1495
+6 / 8

a najgorsze jest to ze znam te dziewczne;p A jaki jest tytul ''Daria idzie do szkoly'' :P

Odpowiedz
P przadi1986
+6 / 8

po tym democie wydaje mi się ze dla Darii nadejdzie ciężki czas w kontaktach z rówieśnikami ze szkoły...

Odpowiedz
D damsi88
-2 / 2

Wydaje mi sie ze zdjecie nie objelo całej tablicy i możliwe że jest jeszcze na początku 2+. Choć kto wie... Czasami cos oczywistego jest ponadprzecietna matematyka dla naszej mlodziezy :)

Odpowiedz
helmoot1
+1 / 3

Userzy Aguss i mati - czy Wam się to podoba czy nie, właśnie dołączyliście do panteonu dwójki głównych bohaterów najwyżej ocenianego punktowo demota w całej historii serwisu - nie tylko nie znacie prawidłowego wyniku działania, ale także chwalicie się tym... Czy to zamierzone, czy przypadkowe, wasze komentarze naznaczyły Was :P

Odpowiedz
S Sin
0 / 4

śliczna i do tego taka uzdolniona!
pozdrawiam, Romek.

Odpowiedz
rafauek
-1 / 1

obrazek moze i smieszny, ale podpis byle jaki...

Odpowiedz
Bartiix
0 / 2

"wynik to 6, wynik to 6" - Jak dla mnie to pierwsze dwa posty wystarczyły.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 18:19

Odpowiedz
M milson1
+5 / 7

Ojj czego wy wymagacie po 13-latce. To jeszcze nie ten etap, by umieć rozwiązywać tak skomplikowane wyrażenia matematyczne.
Poziom maturalny wręcz bym powiedział.
A i dziennikarze się nie popisali, ale to przecież humaniści.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 18:20

Odpowiedz
SmiechZelek
+13 / 17

demot:Ona się pokazała: z najlepszej strony

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 18:20

Odpowiedz
rykos
0 / 4

demoot:debile tytuł:ona specjalnie napisala 8 albo jej fotograf napisal zeby byla zwala.

Odpowiedz
K Kosmasia
-1 / 3

hahahahahahaha skończ podstawówkę dziecko

gagaga
0 / 2

Szacun.

marzkaxD
-1 / 3

6 ku*wa... :/ kolejność debilu... czasami mam wrażenie że wy wszyscy to piszecie na złość...

J jantyburski
-3 / 3

To moze Ci to wytlumacze na przykladzie. Do pokoju weszly 2 osoby, pozniej do nich dolaczyly dwie pary (para - chlopak i dziewczyna). Ile razem bylo osob?

Rozw. 2 + 2 * 2 = 6.

Odp. Razem bylo 6 osob.

Quari44
-3 / 3

W Iławie jedynie co ciekawe to giełda w sobotę hehe :D:D:D :)

Odpowiedz
generalowa4
0 / 0

ej ej ej! i jeszcze FAMA! :D (też w weekend ;>)

Kuribal
-4 / 6

W I gimnazjum takie coś? My skończyliśmy materiał z I w marcu i jechaliśmy na dodatkowym z liceum!

Odpowiedz
Xar
-3 / 3

Ta,napewno bys po skonczeniu 1. klasy gim "jechal" na materiale z liceum. Ty nawet wzoru na delte nie znasz, to nie gadaj glupot. Przepasc miedzy LO a gim jest tak ogromna, ze sie w tym momencie sam kompromitujesz piszac takie glupoty.

K Ki8iK
-3 / 5

ej ziomek z gajerka jesteś ? :D
a jaki Twoj pseudonim jest :D ?

G Guska620
+3 / 5

2 + 2 * 2 .
zachowując kolejność działań PODSTAWOWĄ, którą uczą w KLASIE I szkoły podstawowej, a niekiedy nawet w ZERÓWCE czyli najpierw mnożenie, potem dzielenie a na końcu + i -
działanie musi wyglądać tak:
2 + 4 = 6 .
Teraz już umiesz?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 19:04

gagaga
0 / 2

I tak użytkownicy demotów dają się TROLOWAĆ

J jantyburski
-3 / 3

To moze Ci to wytlumacze na przykladzie. Do pokoju weszly 2 osoby, pozniej do nich dolaczyly dwie pary (para - chlopak i dziewczyna). Ile razem bylo osob?

Rozw. 2 + 2 * 2 = 6.

Odp. Razem bylo 6 osob.

before
-1 / 1

2+2x2
mnożenie jest pierwsze czyli:
4+2=6

Odpowiedz
M marccia
+1 / 1

wyżej są komentarze na temat kolejności wykonywania działań .. bestieverhad jakbyś je przeczytała to byś się w tej chwili nie skompromitowała ;) matematyka się kłania ;D

Odpowiedz
D Dark2Matt
+1 / 3

No trzeba być kompletnym idiotą żeby nie wiedzieć że 2+2*2 to 6....
Ludzi którzy twierdza że to 8 gorąco zapraszamy do 1 klasy podstawówki.

Odpowiedz
J jantyburski
-5 / 5

To moze Ci to wytlumacze na przykladzie. Do pokoju weszly 2 osoby, pozniej do nich dolaczyly dwie pary (para - chlopak i dziewczyna). Ile razem bylo osob?

Rozw. 2 + 2 * 2 = 6.

Odp. Razem bylo 6 osob.

SmiechZelek
+9 / 9

Może co niektórzy myślą, że jak się napisze 2+2*2, to będzie 8, a jak się napisze 2*2+2, to będzie 6?

Odpowiedz
D DonPadre
+1 / 1

Kolejność działań dziecię drogie. Przeczytaj sobie komentarze wyżej.

K Klifax
-1 / 1

+ dla adminów, teraz już wiadomo kto jest odpowiedzialny za tą stronę ;)

Odpowiedz
nwn9
-4 / 4

Ach, bardzo ładna:) Brałbym ją. Co do 2+2=8, to wydaje się, że dopiero jak ktoś na wyższe wykształcenie, nie można go posądzać o taki błąd. Absurd.

Odpowiedz
Xar
-1 / 3

Przepraszam bardzo,mam srednie,a wiem,ze to jest 6:P

T TheRox
0 / 2

Niemożliwościa ;) Pewnie jakiś njaiwkeszy inteligent z klasy co to nie ona jaka to nieinteligenta a jak przyszlo co do czego to wyszlo! PZDR :D

Odpowiedz
Kasiek15
+3 / 3

Haha Jestem ciekawa jak ta dziewczyna zareaguje jak zobaczy siebie na głównej xD I jeszcze z takim Fail

Odpowiedz
M Mrozek
-2 / 4

Autor demotywatora bawil sie w PS, odrazu widac ze 8 nie jest oryginalna, choćby jasny skrawek pod 8, polecam zobaczyć oryginał ... BAN!

Odpowiedz
S skuzi
+5 / 5

Tak się składa, że mam numer gazety. I rzeczywiście, widząc cyfrę 8 na takim zamazanym tle, można było twierdzić, że autor przeinaczył zdjęcie. Lecz nie, w gazecie autentycznie jest liczba 8, a nie inna! :o

Odpowiedz
O Onax3
+1 / 1

Mieszkam w Iławie i z ciekawości muszę jutro zakupić kurier. :)

Odpowiedz
martuska196
+2 / 4

Inteligentne osoby zauważą, że tablica zaczyna się dalej i jest jeszcze poza kadrem. Więc skąd macie pewność, że przed trzema dwójkami nie było "2+" ?? ; )
"2+"2+2*2 = 8 .
i ?
minusujcie, mnie to nie obchodzi w sumie... stwierdzam fakty.
aha, i przestańcie się powtarzać, że "to przecież 6 !" "2+2*2=6 !!!!!!" itp. bo to nudne, a wystarczy jeden-dwa tego typu komentarze...

Odpowiedz
K konik90
+1 / 3

no okey dziewczyna sie troszke :) pomylila ale byl tam tez ktos kto zrobil jej to zdjecie :) nastepnie to zdjecie ktos musial poprawic detale itp. no i dac do kuriera... nie tylko ona jest tu winna, w sumie ktos inny mogl to napisac.. pozdr ;p

Odpowiedz
Rybinho
-3 / 5

Moja nauczycielka w gimnazjum od matematyki tez twierdziła, że
"2+2*2=8"

Odpowiedz
L Lypa
+3 / 7

To to nie nauczycielka, tylko idiotka.

Xar
-3 / 3

jak wstawisz nawiasy to tak bedzie;)

C ccccd
+1 / 1

Jakby nie patrzeć - pokazała się z najlepszej strony. :D

Odpowiedz
A antropos
-4 / 4

a teraz mam dla was niespodziankę ;p jak dla mnie to zwykły ... PHOTOSHOP ! coś za słaba jakoś tej ósemki na tablicy nie sądzicie ? :)

Odpowiedz
A ab86
-5 / 9

demot:ta duma:znaleźć błąd w gazecie (a to było celowe)

Odpowiedz
A Agit
-2 / 2

Nie ważne czy dorobiła tę "8" dla jaj, czy po po prostu nie wiedziała i się zbłaźniła.

Ważne jest że wariant "dwa" jest bardziej chwytliwy i zapewne zrujnuje jej życie pozostawiając plakietkę "specjalistki od matematyki".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 1:55

S samuray13
0 / 0

Ona specjalnie tak napisala "byla specjalnie przygotowana do zdjec" ogarnijcie!

generalowa4
0 / 0

"ósemka" nie jest dorobiona (przynajmniej nie przeze mnie).
nie zależało mi na demotywatorze na "głównej". sama byłam zdziwiona jak mi koledzy o tym powiedzieli.
nie oskarżaj ludzi pochopnie... ;)

Wilson2628
0 / 2

Ciekawe kto pisze pierwszą 2 inaczej niż kolejne...

Odpowiedz
P prn
0 / 0

Cholera, ja czasami tak robię...

sammerro
+1 / 1

Boze, ludzie. Ta ósemka nie jest dorobiona, ani im się nie pomyliło. Zdjęcie po prostu miało być zabawne. Gdyby tam było napisane 2x2=5, to też byście się tak podniecali?
(Oczywiście nie wiem jak było, ale taki scenariusz wydaje mi się najsensowniejszy.)

Odpowiedz
W walker81
0 / 0

Modelki właśnie mają tyle inteligencji, ale za to przynajmniej wyglądają nieźle

Odpowiedz
agneswoo
0 / 0

czy to fail czy nie jak laska chce być modelka to na pip jej matematyka?! ładna buzia jej styka
a co do działania matematycznego, az boje sie pomyslec jaki problem małolaty miały by z 2+2-2:2x2=

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 20:50

Odpowiedz
Xar
-1 / 1

to jest dalej 6:P

M Magda24
0 / 0

O Boże znowuuuuu, przynajmniej można się powyzywać od debili :D

Odpowiedz
generalowa4
0 / 0

sarkazm? ;>
i tak się źle czuję z tym demotywatorem... :(

P przedpokoik
+3 / 3

Ale Wy jesteście ograniczeni... przecież to miał być żart ze strony tej Darii!

Odpowiedz
B BestofBothWorlds
+1 / 1

Po 5 komentarzach dzieci, które stwierdziły, że wynik wyżej napisanego działania wynosi 8 popieram obowiązkową maturę z matematyki!

Odpowiedz
Xar
-1 / 1

Matura z matmy to shit, jest taka latwa ze z tablicami(jesli miales pare lekcji z nimi) zrobisz na min 80%

D dunciorowa
-4 / 4

Jesteście beznadziejnie, jak przerabiacie to chociaż sie tego wczesniej nauczcie, a nie oczerniajcie ludi waszymi chamskimi totalnie źle zrobionymi przeróbkami... ŻENADA!

Odpowiedz
S samuray13
0 / 0

To nie jest fotomotaz ona specjalnie tak napisala cytat"Byla wrecz specjalnie przygotowana do zdjec wiec ogarnijcie!

sonia389
+1 / 1

ósemka nie jest dorobiona jestem z iławy i sam nie mogłem uwierzyć więc poszedłem zobaczyć i się lekko zdziwiłem

Odpowiedz
J joos
0 / 0

naturalny talent do odwrotnej notacji :P

Odpowiedz
GWSK
0 / 0



Matematyka jest jak żmija – dręczy, męczy...niektórych dobija ;)

Odpowiedz
S stefankosa
+3 / 3

Tym którzy myślą że 2*2+2=8 proponuję zmywak w Anglii, bo widzę że lekcje matematyki słodko przespaliście ;p

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 7 September 2010 2010 21:38

Odpowiedz
Kimo36
0 / 0

To, że same media wstawiły takiego faila to już jest żenada...

Odpowiedz
L Lypa
+2 / 4

A ja twierdzę, że 2+2=3,(9). ;)

Z tym że ja mam akurat rację. :>

Odpowiedz
P prn
-3 / 3

Nie masz. 3,(9) nigdy nie da 4, nawet jeśli będzie miało miliard miejsc po przecinku będzie to zawsze prawie 4.

B bartek118
+2 / 4

A i owszem :) A jak ktoś nie wierzy, oto dowód:
x=0,(9)
10x=9,(9)
10x-x=9,(9)-x
9x=9,(9)-x
9x=9,(9)-0,(9)
9x=9
x=1
Czyli 0,(9)=1

C corey979
0 / 0

prn: ty sam nie rozumiesz co napisałeś. 3,(9) oznacza nieskończenie wiele dziewiątek po przecinku, a nie "nawet miliard". Gdyby miało miliard, to owszem, nie jest to =4. Ale tam ich jest znacznie więcej. Chciałeś błysnąć, a nie rozumiesz notacji, którą stosujesz.

L Lypa
0 / 0

prn, znasz się na matematyce jak byk na jajkach. ;) Czytaj, co mądrzejszy napisał, np. bartek118, który przedstawił mój ulubiony dowód tego faktu. ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 1:31

M marcinsa12
+1 / 1

Jakim debilem trzeba być by mieć 100 komentów z wytłumaczeniem a i tak dać swój "Przecież to jest 8 !"

Odpowiedz
C corey979
0 / 0

Po jakiego ch*** ci tam ten nawias? powiem tak:

"kolejność wykonywania działań!!!!do szkoły się uczyć!!"

A Agit
0 / 0

1: 2+(2*2)=6
2: (2+2)*2=8

Ale 2+2*2=6 bo jest równoważne pierwszemu równaniu właśnie przez kolejność wykonywanych działań. Najpierw mnożymy i dzielimy, potem dodajemy i odejmujemy. Jeśli uczyli Cię inaczej w szkole to można tylko współczuć. :(

solarize
+1 / 1

Nawet nie miałem pojęcia, że czytanie tych komentarzy po ostatnim democie na ten temat nadal będzie tak śmieszne. :D

L Lypa
+1 / 1

Wracaj do trzeciej klasy podstawówki, a tutaj nic nie pisz, bo się NIE KWALIFIKUJESZ.

DJIWAN
-1 / 1

Popieram poprzedników - DO SZKOŁY BARANIE!!

Odpowiedz
elaaaa
-1 / 1

aż brak mi słów na wasze komentarze.... bo baranów i tak się nic nowego nie nauczy i dla nich to i tak będzie 8...

Odpowiedz
okejka
+3 / 3

lubię naleśniki. lubi ktoś? mogę zaprosić, dobre mam

Odpowiedz
P prn
-1 / 3

Ja lubię placki, ale naleśnikami nie pogardzę.

K kameleon940
0 / 0

pomyslal moze ktos z was ze na zdjeciu nie ma objetej calej tablicy i cale rownanie moglo wygladac np. 2x2+2x2=8

Odpowiedz
O Ouf
+3 / 3

Kopytka

Kopytka
* Czas: do 60 minut
* Poziom trudności: łatwe
* Koszty: tanie
* Dla ilu osób: powyżej 4
* wegetariańskie

Kopytka - składniki

* 1.25 kg ziemniaków (najpopularniejsze u nas irgi i irysy będą odpowiednie)
* 2 szklanki mąki
* 2 jajka
* sól.
Będą ci również potrzebne: stolnica
* praska do ziemniaków lub maszynka do mielenia
* duży nóż
* deska
* drewniana łyżka
* 2 garnki: średni i duży
* miska
* durszlak
* łyżka cedzakowa.

Kopytka - sposób przygotowania
Ugotuj ziemniaki. Nalej wody do mniejszego garnka, postaw na kuchence i gotuj pod przykryciem. Zanim się zagotuje, obierz ziemniaki. Wrzącą wodę posól, wrzuć do niej przekrojone na połówki lub ćwiartki ziemniaki. Miękkie odcedź, odparuj, trzymając odkryte na małym ogniu przez 1-2 minuty, i odstaw na kilka chwil. Gdy kontakt z kartoflami nie będzie ci już groził poparzeniem, przepuść je przez praskę lub maszynkę prosto do miski i postaw w przewiewnym miejscu, żeby ostygły.
Zanim zaczniesz zagniatać ciasto, ziemniaki muszą być całkowicie zimne. W przeciwnym razie ciasto stanie się kleiste i rzadkie, i nawet zwiększenie ilości mąki nic nie pomoże. Najbezpieczniej byłoby przygotować piure poprzedniego dnia i przechować w lodówce. Przełóż więc zimne ziemniaki na posypaną mąką stolnicę, zrób w nich niewielkie wgłębienie, wbij jajka i przesiej przez sitko 2/3 mąki, kilka razy zamieszaj łyżką, a potem jak najszybciej zagnieć dłonią. Nawet jeśli ciasto wyda ci się nie dość ścisłe, nie dosypuj mąki. Przerwij zagniatanie, gdy tylko składniki dokładnie się połączą, bo ciasto nie powinno zagrzać się od rąk. Podziel je nożem na 6 równych kawałków i przełóż do miski.
Żeby ciasto nie zaczęło się rozłazić, wszystko od tego momentu musi przebiegać sprawnie i szybko. Najpierw postaw na małym ogniu duży garnek do połowy napełniony wodą, bo za jakieś 15-20 minut potrzebny ci będzie wrzątek. Posyp mąką stolnicę, odkrawaj po kawałku ciasta i tocz wałeczki o średnicy około 1.5 cm, turlając je oburącz i często podsypując mąką. Uformowane wałeczki (poza ostatnim) układaj z boku lub z tyłu stolnicy. Chodzi o to, żeby pozostało na niej jak najwięcej miejsca. Ostatni wałeczek spłaszcz otwartą dłonią i, przytrzymując go palcami lewej ręki, skośnie pokrój na kopytka. Odsuwaj przy tym nożem kluski na bok, jednocześnie je rozdzielając, żeby się nie sklejały.
Kiedy pokroisz drugi i trzeci wałeczek, zgarnij kopytka nożem na deskę lub duży półmisek, żeby zrobić miejsce na stolnicy. Jeśli woda już się zagotowała, wrzuć do niej kopytka. Posól wodę, zwiększ płomień i mieszaj kopytka drewnianą łyżką, prowadząc ją przy ściance garnka. Jak tylko woda znowu zawrze, przerwij mieszanie i zmniejsz gaz. Gotuj kopytka 2 minuty od chwili, gdy wypłyną, po czym wyjmuj je łyżką cedzakową na durszlak. Niech przez 2-3 minuty obciekają, potem przełóż je do rondla i postaw na podgrzanej płytce, by nie stygły. Uzupełnij wodę i sól w dużym garnku i ugotuj resztę kopytek.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 17:35

A asiuncia007
-2 / 2

Jakiś dziwny ten przepis:/ nie polecam;)

C corey979
+1 / 3

oscik88: całki, liczby zespolone... to jest standard chwalenia się wiedzą "ponadprzeciętną", czyli podstawową na każdych studiach ścisłych. Matematyka jest znacznie głębsza niż to, ale nikt ze "specjalistów" tu jej nie zna. Matematyka to nie tylko analiza; to jeszcze logika matematyczna, teoria mnogości, teoria grafów, teoria równań różniczkowych, topologia, teoria liczb, teoria gier, algebra, geometria... bardzo tego dużo. Większości wymienionych przeze mnie dziedzin się uczyłem. Oczywiście znajdzie się n osób, które mnie zminusują, bo "szpanuję". Tylko, że samemu się nauczyć to już nie, lepiej wyzywać ludzi od idiotów po uprzednim ogłoszeniu tonem proroka po raz (n+1)-szy, ze "2+2*2=8". To jest załamujące, tak jak wymysły moich uczniów na korepetycjach: 16/2=7; 56/2=250; 25-9=11. Niestety, to są autentyki...

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 0:24

Odpowiedz
A Agit
0 / 0

Hehe. Prawda.
Mi się najbardziej podobały zagrywki typu "(6+2)/2=6". Czemu? "No skróciłam dwójkę z licznika z dwójką z mianownika". :)

Cóż, poziom nauczania spada. Mnie w liceum uczyli całek, pochodnych i liczb zespolonych. Teraz Przeciętny uczeń liceum o kierunku matematycznym nie wie nawet co to jest pochodna i do czego służy. Po co nam były te gimnazja? :(

O oscik88
+1 / 1

No dokładnie o tym mówię :) Sam nie jestem mega matematykiem, ale strasznie wkurza mnie, jeśli ktoś się takim uważa, a nie ma pojęcia, że istnieje w ogóle coś takiego o czym teraz napisałeś. Miałem do czynienia z matematyką w takim stopniu, w jakim była mi potrzebna (informatyka na polibudzie) i nie uważam, że umiem z tej dziedziny za wiele. Dlatego chwalenie się całką czy logarytmem uważam za szczyt kretynizmu, no ale cóż poradzić :)

L Lypa
+1 / 1

No, a u mnie w LO (rocznik 88) tylko trochę liznęliśmy zupełnych podstaw analizy. Typu zbieżność ciągu/granica funkcji/różniczkowalność funkcji (jednej zmiennej oczywiście). Teraz się nawet i tego nie uczy. I widać trochę po coraz nowszym narybku, który przychodzi do nas na PW na matmę, że coraz mniej umieją. I niestety, na studiach wymagania przez to też się obniżają...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 16:12

Quatro
+2 / 2

Ale tu jest ludzi, którzy się nawychwalają jak to pięknie jest znać mnożenie jako pierwsze przed dodawaniem i chwalą się na całą Polskę jacy to oni mądrzy bo się z demota nauczyli kiedyś :P Za pewne to już jest ich szczyt wiedzy naukowej, więc chwalą się czym mogą ;]

Odpowiedz
L Lypa
0 / 0

Siema Henryś! :D Jak tam na elektrycznym Ci się powodzi? ;)

M Manczi
-2 / 2

Przeciez widac ze to jest fotomontaz w pierwszym lepszym programie graficznym a ludzie sie na to nabieraja ... zalosne
1. kolor tablicy na tle 8 jest inny ^^
2.Ta osemka jest pisana innym stylem niz pisze ta dziewczyna
Fail ;d

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 7:47

Odpowiedz
S samuray13
-2 / 2

Kur*a jak chcesz moge ci przeslac zdjecie kuriera nie czaisz ze ona specjalnie tak napisala zal mi Cie!

T tobiasz85
-3 / 3

Pozwólmy zrozumieć przedszkolakom (a jest ich chyba tu z 80%) bo dziwie się że was matka do komputera puściła a podstaw matematyki nie znacie.

Może uda wam się wyobrazić że 2+2x2 to przedszkolak który ma dwa jabłka oraz dwóch przedszkolaków którzy mają po 2 jabłka i teraz policzcie ile jest jabłek? ciężko doliczyć do sześciu? Żeby nie było za prosto to rozwiążemy równanie które opisałem :] 1x2+2x2 (tylko proszę teraz się nie kłócić że 1x2 to nie to samo co 2) równanie to możemy teraz zapisać jako 3x2 a to już może potraficie rozwiązać? innym sposobem możemy powiedzieć że 2x2 jest to to samo co 2^2 (dwa do kwadratu) więc 2+2^2 (dwa plus dwa do kwadratu) daje nam sześć! Jeśli tego nie potraficie zrozumieć to powinniście powtarzać klasę przedszkolną.

Odpowiedz
C corey979
0 / 0

To nie jest równanie, tylko równość. Co ty tam chcesz rozwiązywać? Obliczyć ile wynosi dwa? ;)

Gondur
0 / 2

Szkoda, że Iława trafiła na główną tylko dzięki tym baranom z Kuriera....
Co jak co, ale dzięki głupocie mają reklamę na najczęściej odwiedzanym portalu w Polsce ;]
I kto mi powie, że głupi nie ma szczęścia.
Pzdr dla sierotek z Kuriera ;]

Odpowiedz
A at777
-1 / 3

JESTEM POWIĄZANY W JAKIŚ SPOSÓB Z KURIEREM IŁAWSKIM I POWIEM WAM SZCZERZE... NIGDY W ŻYCIU NIE UWIERZYŁBYM IŻ TAK WIELU LUDZI NABIERZE SIĘ NA TAK PROSTĄ PROWOKACJĘ:D NAPRAWDĘ SZACUNEK DLA TYCH KTÓRZY ZASTANAWIAJĄ SIĘ NADAL NAD POPRAWNOŚCIĄ ZADANIA I ZGADZAJĄ SIĘ Z TYM CO JEST NA TABLICY:) OCZYWIŚCIE PRAWIDŁOWE ROZWIĄZANIE TO 6 LUDZIE 6!!! NIE ŻADNE 8!!! I O TYM WIEDZIAŁA DOSKONALE DARIA (o CZYM MÓWI JEJ SZYDERCZY UŚMIECH) I RESZTA OSÓB KTÓRYM TO ZDJĘCIE SIĘ PRZEWINEŁO PRZEZ RĘCE:)POZDROWIENIA DLA OSOBY KTÓRA DODAŁA TEGO DEMOTA ZA TO IŻ ŁYKNEŁA ZAMIESZCZONY CELOWO BŁĄD JAK MŁODY PELIKAN;)

Odpowiedz
SayHello
-1 / 1

oczywiście, że 6 ;) kolejność wykonywania działań, pierw mnożenie a potem dodawanie ;)

Odpowiedz
cichacz86
+1 / 1

2+2*2 to potrojna calka z wyniku po obszarze delta!

Odpowiedz
C czaki1981
+3 / 3

To równanie nie jest skończone!!
Jeżeli 2+2x2=8 to 2+4x=8 ->4x=6 ->x=1,5 (To jest odpowiedź).

Odpowiedz
F FutagoLuff
-2 / 4

O k*rwa! Z początku nie załapałam xD Kolejność działań miałam tak dawno że już zapomniałam XD

Odpowiedz
L Lypa
-1 / 3

Kolejność wykonywania działań to nie jest coś, co można zapomnieć - chyba że skończyłaś edukację po paru klasach szkoły podstawowej. A tak to wygląda...

S Sylwunia2010
-4 / 6

demot:A niektórzy i tak:nie rozumieją tego demota

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 16:13

Odpowiedz
M Mitia88
+3 / 3

Zazwyczaj nie czytam komentarzy ale tutaj wręcz musiałem wejść i zobaczyć :) Kiedy chodzi o prosta matematykę zawsze jest wesoło :)

Odpowiedz
M Mitia88
-2 / 2

jankeska jak narazie to Ty chcesz zrobić prowokacje :D Albo Ty nie grzeszysz inteligencja. Proszę doucz się :)

Kolejność wykonywania działań:

- działania w nawiasach
- potęgowanie i pierwiastkowanie
- mnożenie i dzielenie
- dodawanie i odejmowanie

http://www.math.edu.pl/kolejnosc-wykonywania-dzialan

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 September 2010 2010 17:09

Odpowiedz
Kazjenka
+1 / 1

Och, ach, dziewczyna zrobiła idiotyczny błąd, cóż za okazja do pojechania jej i napompowania swojego ego!

Swoją drogą, to co po zamalowaniu nazwiska, skoro twarz nie jest ocenzurowana? Linki do profilu nk to zal.pl...

Odpowiedz
Ashley17
-5 / 7

Nie to że coś ale 2+2*2=6

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2010 2010 20:43

Odpowiedz
L Lubas
0 / 2

Ktoś chce być na głównej lub na mistrzach xD

F firana14
-1 / 1

To wracamy do podstawówki....

Pierwsze w kolejności obliczania jest:nawias,dodawanie i odejmowanie,mnożenie i dzielenie..

A więc..

2+2=4 a 4x2=8

Taa Daam..

Odpowiedz
B Brodacz
0 / 0

pierwsze to się naucz a nie głupoty piszesz...

W wik203
0 / 0

Ty się naucz kolejności działań. Najpierw pierwiastkowanie i potęgowanie, potem nawiasy, mnożenie i dzielenie i dopiero na końcu dodawanie i odejmowanie. Jeżeli się pomyliłam to sorka

Yeeq
0 / 0

w zajebistym miescie mieszkam ; d

Odpowiedz
tofik600
0 / 0

Z całym szacunkiem ale....ANI FOTKA,opis i obliczenie na tablicy:)z jakąś dziewczynką TO JEST DEMOT???? tak w ogóle kto rozwiązuje zadania 1.września??? ale sweet focia jest:) PAMIĘTAJCIE TA STRONA JEST DO DEMOTYWOWANIA!!!!!!

Odpowiedz
N nemo666
-1 / 1

before
7 września 2010 o 18:43

2+2x2 mnożenie jest pierwsze czyli: 4+2=6


- następny zajebisty matematyk

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 September 2010 2010 9:42

Odpowiedz
Robiox360
0 / 0

Może po prostu dziewczyna krzywo postawiła znak mnożenia i wygląda jak plus?

Odpowiedz