Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4638 5076
-

Zobacz także:


free4dead
+15 / 29

nie, stwierdzilem poprostu fakt, ale skoro na to wpadles to znaczy, ze ciebie bija

S Szas
+21 / 25

Beztroskie dzieciństwo? Bezstresowe wychowanie? Żeby to tylko nie był ich przyszły szef. Ciekawe kto wtedy będzie kozłem ofiarnym.

Ancia509
+59 / 63

albo, że sam bije.
Ludzie biją innych, bo mają niskie poczucie własnej wartości i bijąc zaniżają te poczucie u innych, żeby mieli niższe niż oni sami. Trochę dziwnie to napisałam, ale jestem pewna, ze wiecie o co chodzi.

Satan
+23 / 25

@Szas myślenie, że to kiedyś bydzie ich przyszły szef i się odegra itp. to jednak trochę desperackie oszukiwanie siebie, choć trochę prawdy w tym jest.

lkrysztofik
-5 / 11

Takie życie. W szkole zawsze znajdzie się kozioł ofiarny, ma taki do wyboru: albo się uczyć, wtapiać w ścianę i jakoś przetrwać tą szkołę albo pójść na siłownie i ewentualnie sztuki walki, aby dać nauczkę swoim oprawcom.

G glinx11
+13 / 15

@Szas -> On nigdy nie będzie ich szefem. Takie doświadczenia nauczą go, by nigdy się nie wychylać, nigdy się nikomu nie narazić. Do końca życia będzie wszystkich przepraszał za to, że ośmielił się przyjść na świat, a umrze jako jeszcze jeden samotny Kowalski, który do niczego nie doszedł...

G Grabix
-1 / 1

ludzie ale "kozioł ofiarny" to jest osoba, na którą się zwala winę, a nie ktoś kogo biją dla zabawy

Hannya
-3 / 3

Tak sobie tłumaczysz własne frajerstwo? Zrozum, Dzieciaku, że jak nie przywalisz w ryj jednemu i drugiemu to będą Cie bić dalej.

free4dead
+11 / 13

zycie bardziej mnie zainspirowalo, wielokrotnie spogladalem na kozlow ofiarnych

K Kuba05
-2 / 4

Jest ustawiane ;p sam pare razy byłem na takim ustawianym zdjęciu;D

T tajger25
+13 / 15

I teraz te zakompleksione dzieciaki będą wypisywać np. "Biją Ciebie w domu/w szkole etc. Jak się takim staniesz to masz promil szansy na przemianę... Co do demota - "+" ! Peace

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 October 2010 2010 21:53

Odpowiedz
olo555
-2 / 12

przepraszam, ale dla mnie słaby demot, bo ja to już wiedzialem, o dziwo
nie trudno wpaść
ale daje plusa

Odpowiedz
SmiechZelek
0 / 10

Kozioł ofiarny to nie chłopiec do bicia. Pomyliły Ci się związki frazeologiczne.

Odpowiedz
K kofey
+1 / 3

W dzisiejszych czasach różnice między tymi pojeciami się zacierają. Często określenie "kozioł ofiarny" i "chłopiec do bicie" można przypisać tej samej osobie.

bloodomen
0 / 0

bo zwykle kozioł ofiarny jest chłopcem do bicia...
nie zmienia to faktu że znaczy co innego kofey

paul86
+15 / 15

Proponuję, żebyś w imię ciekawych lekcji, sam się oddał innym jako kozioł ofiarny.

Z ZeebaEata
+15 / 15

Nie trzeba być szczególnym geniuszem, żeby się powstrzymać od bicia i poniżania innych. Czy ciebie to może przerasta? A że niektórzy wynoszą z domu... no cóż, pozostaje mieć tylko nadzieję, że na zewnątrz znajdą normalne wzorce.

zuza1314
+1 / 9

No to jest prawda bardzo dobry demot :).
U mnie w szkole takich kolesi jest bardzo dużo i dziewczyn też.
I to się sprawdzaa - bo jeden nie ma taty,jadna ma zastępczą rodzinę,inna ma mamę i młodszego wkurzającego brata i ojczyma .
I ONI ZACHOWUJĄ SIĘ JAK ZACHOWUJĄ !

Odpowiedz
K Keshaa16
+11 / 15

To bardzo delikatny teamt ,niestety rzadko poruszany przez nauczycieli.Nie dobrze mi sie robi jak patrze na wielkich
cwaniaczkow,pokazujących jacy to oni fajni nie sa przed kumplami ..szkoda tylko ze sa tacy cwani w gromadzie .
.Najczesciej ofiarami zostają osoby gorzej ubrane lub rozniace sie od rowiesnikow .Ja jestem jak najbardziej za Giertychem
(przynajmneij w tej sprawie)zero tolerancji dla takich zachowan! .Ponadto w młodych ludziach brakuje poczucia winy, a
szczegolnie tolerancji .Hmm wg sytuacji ktore zauwazyłam nawet na szkolnym korytarzu ..to dziewczyny sa agresywne w
stosunku do innych ,zazdrosne .Mam nadzieje ,ze to sie zmieni (ale raczej to nie możliwe)..

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 18 October 2010 2010 16:26

Odpowiedz
K kofey
+8 / 8

To niekoniecznie są ludzie gorzej ubrani. Poziom mamony nie jest wprost proporcjonalny do zachowania. Czasem właśnie dzieci z dobrych domów znęcaja się nad tymi gorzej ubranymi właśnie dlatego ze te drugie nie mają bluzy z trzema paskami. Co do Giertycha zgadzam się. Problem z nim polegał na tym, że na 4 pomysły reform 1 był genialny, reszta beznadziejnie głupia. Z drugiej jednak strony reszta ministrów oświaty praktycznie dobrych pomysłów nie miała w ogóle i dlatego oświata w Polsce wygląda tak jak wygląda. I niestety patrząc na to co się dzieje raczej będzie tylko gorzej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 October 2010 2010 0:19

S ShakinYour
+10 / 10

@kofey,
Biją głównie dzieci z rodzin patologicznych, te z bogatszych boją się utracić dobre zachowanie dlatego preferują przemoc psychiczną (wyzywanie, obgadywanie...,poprostu niszczenie psychiczne ofiary)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 October 2010 2010 14:26

maly900
-1 / 7

Czy ten dzieciak po lewej ma zegarek na kostce?

Odpowiedz
R raider667
+7 / 11

U mnie w liceum bylo troszke inaczej, jezeli ktos kogos pobil bez wyraznego powodu to nastepnie byl bity dwa razy mocniej przez nas :-) Krotka pilka :-)

Odpowiedz
A alien118
0 / 4

raider667 na 90% kłamiesz. Pewnie jest tak, że jesteś zwykłym, cichym chłopcem, który próbuje pokazać co to on nie potrafi. Szkoda tylko, że robisz to przez internet

snowstorm
+23 / 25

Ja byłem gnojony w szkole
Też robili że nie kozła ofiarnego
Te skur..y zmarnowały mi młodośc

Odpowiedz
M MUPAMA
-3 / 7

Ło KUR@@! W tym samym miejscu zgubiłem pięć zeta. Muszę po nie wrócić...

Odpowiedz
Iscariox
+18 / 18

Nie wiem dlaczego wszyscy piszą " A co haha , biją cię w szkole ? " itp. tak jakby było to coś obraźliwego.
Człowiek , który był kiedyś ofiara przemocy w szkole często uważany jest za " frajera " , " ciotę " i " złamasa " bo nie potrafił sobie poradzić . Ale ludzie , jak można poradzić sobie kiedy przeciwko tobie jest pół klasy .Zgłosisz nauczycielowi i dostaniesz wpi*rdol za kablowanie na kolegów .

Odpowiedz
S ShakinYour
-3 / 9

Przed kropką i przecinkiem nie używaj spacji.

K Keshaa16
+3 / 3

Dokładnie.. a jak myslisz któz napisał ten komentarz" a co haha biją cię w szkole"...przeciez nie normalny człowiek ..

A alien118
-1 / 5

Ja jestem za tym żeby radzić sobie samemu. Jeśli ktoś naprawdę się panicznie boi kolegów z klasy to nich zgłosi to na policję i tyle. Młodzież bardziej przestraszy się interwencji policjanta niż biadolenia nauczyciela

F Fedrick
0 / 4

Czy mnie się wydaje, czy ten bity chłopiec się śmieje? ;p

Odpowiedz
THERON23
+6 / 6

To się nigdy nie zmieni! Wiecie dlaczego? Bo geny przechodzą dalej!!! W dodatku rozmnażają się w zastraszającym tempie, nie długo będzie więcej tych kretynów niż tych dobrze ułożonych!

Odpowiedz
F Fedrick
+2 / 2

Już jest więcej.

Iscariox
+10 / 10

JPpokolenie
Ty lepiej potyraj słownik bo ludzie zastanawiają się co znaczy " umiejom ".

A alien118
+4 / 4

I kolejna osoba starająca się udowodnić swoją siłę. Pochwal się swoimi osiągnięciami np w sporcie, nauce a nie pieprzysz kogo pobiłeś. Co w tym jest trudnego? Sprawia Ci przyjemność upokarzanie słabszego? A może postaw się komuś silniejszemu. Zakładam, że przeprosił byś go na poczekaniu

free4dead
+5 / 7

zebys sie cwelu nie zdziwil

F freshuu
+5 / 5

jak ich tatusiowie molestowali w dzieciństwie to wyrosły takie choleryki ;]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 October 2010 2010 16:16

Odpowiedz
K Keshaa16
+3 / 3

Do KOFEY ;)
ależ mi własnie o to chodziło ;)moze źle ujęłam i nie zrozumiałeś ..własnie najczesciej cierpią dzieci z biednych rodzin ,te gorzej ubrane itp:)

Odpowiedz
aga5962
+2 / 4

Przeważnie gdy patrzę na takiego kozła robi mi się żal chciałabym podejść ale dziewczynie nie wypada tzn. nie ma szans.Silniesi od tych co ich zaczepiają nawet nie maja odwagi podejść ..
Do tych co są kozłami - więcej wiary w siebie , zwróćcie im uwagę jak będą was tak zaczepiać , nie mają prawa.

Odpowiedz
Karzolinio
+3 / 5

żal mi tych co tylko biją w grupie, jak do kogoś podchodzę to sam . również nie rozumiem bicia młodszych , chociaż niektórzy zasługują na to, myślą że są młodsi to mogą robic wszystko a później beczą :/ mógłbym się założyc że jakby ten bite na zdjęciu ,byłby sam na sam z każdym z nich to dostali by niezłe lanto :) wiadomo- chęc zemsty ;)

Odpowiedz
L luxus14
+5 / 5

Mysle ze problem lezy w braku tolerancji. Nie ma co sie dziwic ze ktos jest przesladowany jesli inaczej sie ubiera, lub ma inne zainteresowania albo jeszcze ze malo gada. A rodzice nie wmawiaja dzieciakom ze nie wolno kogos bic, nawet jesli ktos sie od nas rozni. Ale coz taka jest polska kultura, bo jesli starsze pokolenie nie uznaje zydow, to jaki przyklad jest dla mlodych ktorzy bija innych od siebie.

Odpowiedz
W Workis
-1 / 5

Hmmm, neo-kidy na demotach znalezli takiego kozła ofiarnego w postaci tępych blondi. Masz nieudane życie prywatne - dowartościuj sie wrzucajac na 'solary'. ;)

Odpowiedz
wowowo
-3 / 3

o kurde ja znam tego goska któreho lejo!!!

Odpowiedz
D Devert
-2 / 2

Trochę się rozpisze.
Nie rozumiem kilku rzeczy, specjalnie przeczytałem wszystkie komentarze i zauważyłem, że 90% komentów to 'zmarnowali mi dziecinstwo, jak tak mozna, sa slabi psychicznie, bandyci!1'
Dziwi mnie to, ponieważ chyba każdy wie, że w życiu trzeba sobie radzic, ja mając już trochę lat, nie miałem nigdy problemu typu 'biją mniee', a nigdy nie biłem się z pomocą kolegów.Widzę, że powielacie stereotypy pisząc, że jeżeli ktoś komuś walnie, zamiast poleciec do nauczycielki to jest bardzo ograniczony umysłowo, oraz głupi.Wg mnie, jeżeli ktoś daje się okładac non stop, i nic z tym nie robi pomijają emo demoty i tym podobne to wg mnie jest debilem.
Jeżeli mnie by w kilku pobili, to bym złapał każdego pojedynczo i bym im tak za.je.bał, że by im się odechciało wszystkiego.Myślicie, że potem by znowu w kilku wyskoczyli?Wątpię.No ale co się dziwic, sam widzę na korytarzach w szkole, że 90% ludzi boi się bronic, a nuż by roz.je.ba.li 'oprawce'.Ale tak to już niestety jest.Zapewne zostanę zminusowany, gdyż nie napisałem komentarza w stylu 'biją mnie w szkole, niszczą mi dziecinstwo, jak oni tak mogą'To by było na tyle, joł.
PS.Podam przykład, klasa 1, podstawówka.
Jeżeli ktoś przez 6 lat nie wyrobił sobie szacunku u nikogo, nie ważne czym, to wg mnie nic w tym dziwnego, że go tyrają, to samo w gim, i dalszych szkołach.Trzeba umiec wyrobic sobie szacunek, to tyle.

Odpowiedz
artur123
+1 / 1

Szacunek to pojęcie bardzo względne, zwłaszcza, że tacy ludzie raczej nie uznają godnych poszanowania wartości. Słabeusz może być geniuszem matematycznym, mieć czerwony pasek, bogate wnętrze, a i tak wiele to nie zmieni. I raczej wątpię, że by tak każdemu z nich zaj**ał. To by mogło jeszcze bardziej pogorszyć jego sytuację. Poza tym, niby jak miałby to zrobić, skoro tych zakompleksionych ludzi jest grupa, a on jeden. Swoją drogą, polecam Wam taki estoński dramat Klass (w Polsce przetłumaczony jako Nasza klasa). Obejrzenie go pozwoli Wam spojrzeć na takiego kozła ofiarnego z nieco innej perspektywy.

D Devert
0 / 2

Po części masz racje.Widziałem sporo w życiu, przeżyłem sporo, przyznam lecz nie mogę sobie wyobrazic, że biją w grupie kogoś naprawdę fajnego, miłego a może i zabawnego, po prostu nie mogę.

G guest
+1 / 1

Tak, tak, jak ja kocham te mądrości.
W ósmej (ostatniej wówczas) klasie podstawówki wlałam gościowi, który mnie dręczył. Dyrekcja wcześniej nie chciała widzieć problemu. Wiesz jak to się skończyło? Zrobili ze mnie bandytę i do liceum szłam z obniżonym zachowaniem. Pozdrawiam!

D Devert
-1 / 1

Jeżeli komuś przeszkadza aż tak obniżona ocenka która i tak gówno zmienia, bo w życiu i tak
wszystko od szczęścia zależy, to masz racje - lepiej siedziec cicho jak mysz i dac się dręczyc,
bic.
PS. Ja zawsze mam nieodpowiednie zachowanie i nie zmienia to jakoś nic, jeżeli idziesz do nowej szkoły to liczy się to co zaprezentujesz, a nie papierek...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 October 2010 2010 13:02

Karzolinio
+1 / 3

@Devert odnosząc się do tego twojego długiego komentarza to: wg mnie często przemoc jest na tych biedniejszych , chudych i noszących nie najlpesze ciuchy (ale skąd on ma wziąśc kase na ubrania itp) , jak on może byc zabawny skoro ma chu***e życie ?? Jestem ciekawy czy jakbyś był nim to tak bez niczego podszedł byś do każdego z nich ?! raczej każdego z grupy nie znajdziesz samego w 1 dniu . Więc co z tego że najebiesz jednemu jak za chwilę taki cienias poleci po resztę grupy ! Ja też nie byłem nigdy w sytuacji tego który jest bity, ale widziałem niektórych takich gości którzy są atkowani tylko przez grupę . Można by tą sytuację porównac do sytacji jaka jest w WWE Raw gdzie nexus atakuje tylko w grupie . tyle że ta sytacja w democie jest prawdziwa tamta wyreżyserowana

D Devert
+1 / 1

Po części masz racje, ale tak jak mówię - wszystko zależy od charakteru.Znam pewnego zioma od ponad 9 lat, nie ma za dużo kasy, chodzi prawie w tym samym non stop itp a nie śmieją się nawet z niego, nie dlatego, że się go boją, po prostu go lubią...To czy ktoś jest lubiany zależy tylko i wyłącznie od niego, nawet jeżeli na początku są do danej osoby źle nastawieni, wszystko się może zmienic.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 October 2010 2010 18:03

L luxus14
+2 / 2

@Devert mysle ze oddanie komus to nie rozwiazanie problemu. I tak trzeba bedzie zyc z tymi osobami w klasie. Pogłębi się także konflikt na linii ofiara - oprawcy. Moze nie beda go juz bic, tylko ze beda go traktowac jak powietrze i nie bedzie mial z kim rozmawiac. Mysle ze jak ktos jest ofiara w jakiejs szkole to juz bedzie mial ta opinie do konca nauki w tejze szkole. Wiec moim zdaniem jak ktos staje sie tym kozlem, to taka metka bedzie doklejona komus na czas bycia w tej szkole. Najwazniejsze jest takze jak to mawial Ferdek Kiepski, zeby byc soba. Mysle ze jak ktos zmienia zainteresowania czy wogole probuje zmieniac charakter udaje kozaka czy cos takiego to jest zwykla pipą ktora chce sie przypodobac kolegom/kolezankom. Jesli ktos wam to zarzuci jak sie ubieracie, jak sie zachowujecie to miejcie taka opinie w dupie. Nie musicie miec kolegow w klasie na sile. A wlasciwie to lepiej byc samemu niz miec takich "kolesiow". A kolegow mozecie znalezc zupelnie gdzie indziej.

W Workis
0 / 4

Hmm, zgadzam sie po części.
Ale jest też taka sentencja, "Żyj i pozwól żyć".
Żaden szacunek czy jego brak ich nie usprawiedliwia, ale fakt faktem, zyjemy w społeczeństwie i jesli ktoś nie umie sobie w tym społeczenstwie poradzic - jest to tylko i wyłącznie jego wina (lub ludzi bezposrednio na ta osobe wplywajacych, np. rodzice, ale to do pewnego stopnia).
To czy ktos jest geniuszem matematycznym, mistrzem w szachach, czy wygrał z Chuckiem Norrisem w bierkach podwodnych nie ma znaczenia, nadal zyje w spoleczenstwie i oprocz swojego uber-talentu, musi jeszcze sobie z reszta spoleczenstwa poradzic, jesli nie umie - czuje sie moralnie usprawiedliwiony nazywając go SŁABYM.
Co nie zmienia faktu, ze nie mam prawa tej osoby uderzyć czy generalnie zrobic jakiejkolwiek krzywdy, fizycznej czy psychicznej, jak to ktos powiedzial "Wolność jednostki kończy sie tam, gdzie zaczyna wolność drugiej."

D Devert
+1 / 1

Miło widziec, że są ludzie którzy mają podobne poglądy do moich, no i dziwie się, że nie zostałem zminusowany.

L luxus14
+2 / 2

W naszym społeczeństwie jest bardzo dużo osób tych którzy są jakby to powiedzieć "outsiderami". Czyli że nie chcą życ albo nie umieja zyc w społeczenstwie, maja problemy w kontaktach z drugim człowiekiem. Takie problemy wynikaja raczej z domu z ktorego sie wychował. Jesli byl tam bity zastraszany lub molestowany to pozniej tez raczej sobie nie poradzi. Taka osoba tworzy tzw. "skorupe" nie ma potrzeby zycia w spoleczenstwie, kontaktow z drugim czlowiekie. Zamyka sie i jest aspoleczna. Oczywiscie takie cos moze sie narodzic takze w pierwszych latach szkoly, gdy osoba jest odrzucona przez rowiesnikow, i na bank moge sie zalozyc ze bedzie miec problemy pozniej. Jak tym osobom pomoc? Mysle ze jak znacie takie osoby chodzi mi sa wsrod waszych znajomych to nie wolno ich odrzucac, bo wtedy oddala sie coraz bardziej od wszystkich. Sorry ze troche odeszłem od tematu. Pozdrawiam

Odpowiedz
Pandora97
+1 / 1

Poniżanie innych, byle samemu poczuć się lepiej, zwłaszcza, że w grupie jest się kozakiem, jakim nigdy by się nie było samemu.

Odpowiedz