według was to jest chore? Przecież to jeden z przykładów wpieprzania się państwa w nasze
sprawy, które lubicie, tak? Jak wiemy, życie jest piękne, więc "wspaniałe, mądre państwo"
wymusza na nas, byśmy nie popełnili takiego głupstwa jak samobójstwo. Ono to robi dla naszego
dobra. Tak jak dla "naszego dobra" kradnie nam szmal na ZUS, NFZ czy szkolnictwo, niezależnie czy
nam się to podoba czy nie. EDIT: tak jak wspomniał pan wyżej to są realia komunizmu, czyli wszędobylskiej interwencji państwa.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 16:44
rzadko tak mam, ale po prostu... brak mi słów żeby wyrazić moją nienawiść do rządzących tym biednym krajem, i brak słów by wyrazić współczucie dla jego mieszkańców.
jakiś czas temu oglądałam o tym film. jeśli samobójca nie ma rodziny to do obozu koncentracyjnego zabierani są jego najblizsi sąsiedzi , za jakąkolwiek próbę złamania prawa jest kara minimum 20lat obozu ...mi to się nie mieści w głowie.
Pocieszeniem może być to, ze mieszkańcy KRLD czują się szczęśliwi i nie wiedzą jaki świat ich otacza. Dla Nas to dziwne, ale im jest tam na swój sposób dobrze.
Pytacie czemu USA nie zaatakuje Korei północnej? Śpieszę z wyjaśnieniem. Jest kilka przyczyn:
Korea może mieć broń nuklearną, walki toczyły by się do ostatniego żywego żołnierza
północy, po inwazji USA Chiny poczułby by się zagrożone, a to już wiecie do czego mogło by
doprowadzić... Po za tym nie ma tam ropy :D Ale kto wie, może jak amerykańscy producenci broni będą chcieli więcej kasy, to przekonają kogo trzeba...
Zmodyfikowano
5 razy
Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 19:09
@Previousgod
Tiburon (czyli auto Hyundaia) jest dziełem Korei Południowej a nie Północnej. taki drobniutki szczególik.
A co do demota, to też oglądałem film o Korei w poniedziałek :P
Teraz się wszyscy przejmą komunizmem, wyłączą demota i po chwili dalej będą mówić, jaka to komuna nie jest super. Niektórzy są niereformowalni, ale to już się idiotyzm nazywa, żeby cenić sobie czerwoną hołotę.
A ja myślę, że to dobre prawo akurat. Każdy ma problemy, ale samobójstwo to przecież nie rozwiązanie. A raczej nikt nie zabijał się ze świadomością, że jego cała rodzina pójdzie na przymusowe roboty.
"To są niestety realia komunizmu - dla wielu ciągle najlepszego systemu."
ale przeciez my zyjemy w niewiele lepszym systemie. tzw. przez niektorych "liberalizm". czyli nadal socjalizm i panstwo wie lepiej od nas, co jest dla nas lepsze.
Oglądałam wczoraj dokument o obozach w Korei. Wstrząsające historie ludzi, którym jakimś cudem udało się stamtąd uciec. Z ogromu absurdalnego prawa najbardziej uderzyl mniej zakaz samobójstw i konsekwencje odebrania sobie zycia.
Myślę, że autor demota mógłby podać źródło swoich informacji. Rzeczywiście było to powiedziane w filmie "Yodok Stories", który można było zobaczyć w TV, w poniedziałek (21.20, TVP1), ale przytoczenie słów autora filmu, bez podania jego tytułu i mimo to trafienie na główną nie powinno mieć miejsca.
jak ktoś ma mocne nerwy to może sobie poczytać pare artykułów w necie na temat Korei Płn. ten kraj to jeden wielki absurd na mapie politycznej świata! gdyby nie to że mają atomówke to już dawno by ich amerykańce dojechali...
"gdyby nie to że mają atomówke to już
dawno by ich amerykańce dojechali..."
Amerykanie miaja to gdzies sadze. Najechaliby ich gdyby to im sie nie oplacalo. Wiele jest krajow w ktorych dzieja sie straszne rzeczy, ale jakos amerykanie nie chca kazdemu pomoc.
noskes ma rację. wystarczy znać choć trochę historii, żeby wiedzieć, że świat od zawsze opierał się na pieniądzach. polecam obejrzeć "Nieefektywność pomocy zagranicznej" na jutube
noskes ma rację. Zarówno Amerykanie, jak i inne państwa (w tym także Polska) nie podejmą żadnych kroków, jeśli nie będą widzieć korzyści dla siebie. Polityka nie kieruje się emocjami czy współczuciem, ale twardymi zasadami.
Jeden gościu chciał przemycić torbę z 5kg ryżu, z Chin do Korei Płn. - dostał wyrok - 3 lata w koreańskim obozie
koncentracyjnym. Po latach, po ucieczce do Korei Płd., przyznał się, że kiedy wyszedł, to był tak chudy i tak
głodny, że patrzył na ludzi nie jak na ludzi, ale raczej jak na jakieś świnie - "zabić i zjeść". I dość długo
się powstrzymywał, ale w końcu nie wytrzymał i porwał jakąś przypadkową młodą dziewczynę z ulicy,
zaciągnął do swojego domu, obdarł ze skory i zjadł. Ja osobiście nie wyobrażam sobie życia w ty "kraju". To
istne piekło na ziemi. A najgorsze jest to, że u nich nie ma ani ropy, ani gazu - więc Ameryka im nie pomoże. ;(
Samobójstwo nie było karane w sredniowiecznej Europie nie powielaj bzdur, ówczesny kodeks karny był oparty o prawo rzymskie i udoskonalony, a zgodnie z zasadą prawa rzymskiego volenti non fit iniuria, chcącemu si enie dzieję sie krzywda, owszem w nauce kościoła było to uznawane za grzech, ale nie miało to przełożenia na prawo cywilne. A co do tego że bali się "zabobonów" owszem po wsiach gdzies na zapadłych dziurach, ale generalnie wtedy ludzi ebyli nastwieni do tego sceptycznie, np w czary zaczęto dopiero wierzyć w XVI wieku, prosze was nie powielajcie stereotypów które nie są zgodne z prawdą. Jestem mediewistą i wiem trochę na ten temat
@SauroniastyPL Tak, tak, udoskonalony system karny. Mhm, jak ktoś wciska kit, to najwyżej Ty! A jeżeli dalej twierdzisz, że MOJE słowa to bzdura to wytłumacz chociażby to, że ludzi można bylo skazywać bez procesu albo palenie na stosie, albo "Młot na czarownice" itd.
@Hasky, jestem historykiem-mediewistą, i przedstawiam ci argumenty i a nei swoje "widzi mi się" "Młot na Czarownice" wydano w latach 90tych XV stulecia, czyli na styku średniwoeicza i nowożytności, i był czytany i powielany głównie w krajach protestanckich ( głownie w Angli za Jakuba I). Poczytaj sobie "najstarszy zwód prawa polskiego" z XIII wieku i błagam nie pleć głupot. Zawsze skazywano po procesie i zawsz emiało sie obrońcę, to właśnie w krajach protestanckich palono bez wyroków sądowych w nowożytności na potęgę. Inkwizycja przez 300 lat zabiła 15 tysięcy ludzi, a inkwizycja akurat ludzi sądziła, i nawet wymyśliła apelację która istnieje w prawie do dzisiaj. W krajach protestanckich przez 150 lat zabito około 300 tysięcy. W średniwoieczu ludzi enie wierzyli w czary, wiara w czary jest włąśnie domeną nowożytności, inkwizycja sądziła za herezję nie za czary, tak jak pisałem wcześniej na "czarownice" polowali protestanci. Dlaczego oni? Ponieważ protsetsanci uważali ze trzeba wrócic do korzeni chrzescijaństwa czyli do katakumb, dlatego uważali katolicyzm za religię pogańską ( dla przecietnego protestanta tzw. transfiguracja komuni była okrobnym pogańskim obrzędem i tez byłą przez niego uważana za czary) Nie piszę tutaj żeby Cie pognębic tylko jako historyk proszę abyś nie zakłamywał historii
na prawde nie rozumiem jak moglo dojsc do tego by jakis maly, zapewne zakompleksiony ludek mial taka wladze ;| tacy ludzie nie powinni istniec, historia nic was nie nauczyla ?
ale odkryłeś. jak na razie historia nauczyła ludzkość, że jeszcze niczego nas nie nauczyła. ktoś powyżej zresztą przypomina, że w Polsce ingerencja państwa jest niewiele mniejsza - jak do tej pory wszystkim na demotach podobało się, że państwo chroni obywatela, a tu nagle w Korei zapobiega samobójstwom i jest niedobrze.
@csrnsa: historia nauczyła nas, że tacy ludzie istnieli od zawsze i nikomu nie zależy, żeby to zmienić ;)
@leonskce: racja. jeśli ktoś ma skłonności samobójcze to należy zamordować całą jego rodzinę, w celu uniknięcia kolejnych samobójstw. całkiem skuteczny sposób ;D
też oglądałem Yodoku Stories, po tym filmie zmienił się mój światopogląd (wiedziałem, że Koreańczycy mają przesrane, ale nie wiedziałem, że aż tak), cieszę się, że żyję w Polce, i że jestem wolny.
akurat Kim zna historię bardzo dobrze i tylko dlatego udało mu się utrzymać w Korei totalitaryzm tak długo. Jeżeli spojrzeć na historię państw totalitarnych,to wszelkie ustępstwa władz na rzecz obywateli zawsze zapowiadały upadek reżimu.
Jeżeli chodzi o analogię do historii, to sytuacja jest bardzo podobna do tej z czasów II Wojny Światowej. Część opinii światowej się udaje, że problemu nie ma, część się oburza, ale nikt nic nie zrobi dopóki sam nie poczuje się zagrożony.
tylko ze jak amerykanie weszli do iraku i zlikwidowali dyktature to jest zle bo najechali niewinny kraj (abstra**uje od ich pobudek rzeczywistych czy urojonych). Wiec nie ma sie co dziwic ze nikt koreanczykom nie pomaga, skoro za ta pomoc nic nie dostanie. W iraku za zlikwidowanie saddama maja rope a w korei co moga dostac? Konflikt z jedna z najliczniejszych armi swiata.
To jest chore. Aż ciężko uwierzyć, że jest XXI wiek, a w niektórych krajach człowiek nadal nie ma żadnych praw. Powinien ktoś zrobić porządek, najlepiej USA - oni powinni się opiekować całym światem (lol).
Nie chodzi mi o to, że zabraniają popełniania samobójstwa, ale czemu ludzie chcą tam się tego dopuszczać? Bo nie są traktowani jak ludzie i mają dość. Nie mogą nic zrobić, a jak się zabiją to ich cała rodzina ma przewalone... Niby czemu mnie popierd.oliło? Taka prawda, a USA jest można by powiedzieć potęgą światową, więc czemu nie mogą pilnować porządku? U nich przynajmniej ludzie mają prawa. Mają dużo wojska, broni... niech rozpierdzielą tą Koreę i inne dziwne kraje i będzie spokój...
Korea Północna to wizja Orwella (Erica Blaira, nie wiem czy z tych Blairów) jak malowanie. Nie ma teleekranów, ale w
domach w Fenianie (piszę po polsku, a co?) są radia wmurowane w ściany. Można je ściszyć, ale nie
wyłączyć. Transmisje idą kablami i zabezpieczone przed podłączeniem anteny przez którą odbieraliby stacje z
zagranicy.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 17:09
Nie dość, że mają tam tak beznadziejne i ograniczone (przez państwo) życie, to nawet odebrać sobie go nie można...
A Polacy narzekają, w jakim kraju żyją...
Najgorsza jest ta bezsilność. Przez straszaka w postaci bomby nuklearnej nikt nie ma ochoty się mieszać w sytuację w tym chorym kraju. A skoro tak, to czy kiedykolwiek sytuacja się zmieni?
Korea Północna jest jednym wielkim obozem koncentracyjnym. Trafniejszym określeniem miejsc dręczenia tych, co nie pasują do socjalistycznego ideału jest gułag.
no właśnie, teraz nagle wszyscy stali się obrońcami wolności i wrogami ingerencji państwa w sprawy obywatela. jak to łatwo jest motłochem manipulować...
Jak pacyfistom? W jakiej garści? Nikt tam nie ma interesu wojny prowadzić, bo to jedna wielka bieda, a dzięki swojej bombce i on nie musi się nikogo bać i inni mają pretekst, żeby pieniędzy nie tracić na bezsensowną wojnę. I tak to sobie teatrzyk trwa, a dziennikarze mają zawsze dyżurną krzywdę ludzką do pokazania.
Super, ale my tez mamy telewizory i TVP 1... Smutne to jest, ze większość wypowiadających się teraz ludzi tematem zainteresowała się dopiero po wyemitowaniu dokumentu o Yodok.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 18:19
Jak już to chyba obozu pracy ,a nie koncetracyjnego bo koncetracyjnych byly komory gazowe wiec chyba ten kraj nie jest az tak chory żeby do gazu odrazu psyłać:/.
powinni nie rodzić dzieci, zrobić to dla dobra przyszłości i tych dzieci ! No bo kto chciałby żyć w takim kraju? Wtedy wszyscy by poumierali i koniec z chorym krajem
Autor demota oglądnął program na TVP w poniedziałek i nagle dowiedział się o taki rzeczach i błyszczy. Domyślam się , że wcześniej jego pojęcie na temat Korei kończyło się ew. że znajduje się w Azji... po prostu denerwuje mnie takie podejcie, bo jest wręcz śmieszne ;P
A teraz neo kids minusować moją wypowiedź :)
I znowu wierzycie w brednie pokazywane w telewizji...
A Korea Płn. jest rajem, jakiego pragnie większość obywateli. Przykładem być może choćby i UE... Dbają, byśmy sobie krzywdy nie zrobili ;) .
Nie wiem czemu wstawiłeś Three mile island, ale jednak za demotywator +. Gdy upadnie dziedziczna dyktatura Kimów to może wreszcie będzie tam jedna, normalna korea...
A kto by się zajął tym dwudziestomilionowym narodem? Bogata i snobistyczna Korea Południowa? Japonia, która ich kiedyś najechała i od tego się wszystko zaczęło?
Żyją na poziomie ścierwa, bo ludzkość to ścierwo i myśli, że jak i tak dostanie pensję to może się obijać więc gospodarka państw socjalistycznych upada, do tego dochodzi masa poj*bów pokroju Kima, Mao czy Stalin (nawet Lenin uważał, że jest on ostro pie*dolnięty), do tego bojkot innych państw, i tak powstaje stereotyp nielubianego, biednego, głodującego państwa z beznadziejną gospodarką i przemysłem (chociaż ZSRR swego czasu dościgało w tej kwestii USA), z mordercami u władzy.
ZSRR rzeczywiście dościgało USA, tylko że kosztem swoich obywateli. Żeby w latach 30stych mieć pieniądze na rozbudowę armii, zagrabiali dobra swoich obywateli(Biżuterię, pieniądze, ziemię) i zmuszali ich do "wyrzeczeń"(Jest to oczywiście bardzo łagodne stwierdzenie, bo w rzeczywistości te "wyrzeczenia" objawiały się głodówką milionów osób)Więc jak widzisz Socjalizm nie jest niczym dobrym (Nawet ludzie nie są równi bo ci którzy należą do partii są oczywiście faworyzowani, już nawet nie mówię o luksusach w jakich pławili się "rządzący")
Jeżeli Korea Południowa nic nie zrobi to ich Kim zmiecie w pył jeżeli zaatakują Kima - wygrają wojnę i będą się musieli zająć biedniejszym bratem z północy, co oznacza, że będą potrzebowali forsy i "trochę" jej wydadzą co oznacza umocnienie się potęgi Chin w tamtym rejonie.Jeżeli USA się przyłączy zmarnuje znowu forsę na kolejną wojenkę - Chiny się ucieszą.Poza tym Kim zanim upadnie może rozje*ać Japonię (która nie ma armii, a Kim być może ma atomówkę) - Chiny się ucieszą.Ogólnie rzecz biorąc kto by czego nie zrobił umocni to pozycję Chin.USA,Rosja,Europa to przeżytek - uczcie się lepiej Chińskiego.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 21:05
Jeszcze kilka wybranych przepisów z KRLD: 1.Nie wolno zamykać drzwi wejściowych do domu. 2.Nie wolno otwierać ani majstrować przy telewizorach/odbiornikach radiowych (każde urządzenie jest zaplombowane i ustawione tak, by odbierać tylko północnokoreańskie audycje). 3.Zakazane jest wyrzucanie lub siadanie na portrecie Wielkiego Wodza (a warto wspomnieć, że każde wydanie każdej gazety ma na pierwszej stronie wielkie zdjęcia obu Kimów). No i najlepsze: Kodeks Karny KRLD jest utajniony, o przepisie dowiesz się dopiero, kiedy go złamiesz...
ja tez. obejrzalam przed chwila, (dla zainteresowanych dostepne na YT z lektorem) i jestem w totalnym szoku. Owszem, wiedzialam, ze maja tam inaczej, ale okazalo sie,ze to piekło na ziemi, chyba najgorsze miejsce .. i te liczne przypadki kanibalizmu...ciary przechodza, zwlasza jak opowadal o tym malym chlopcu zjedzonym przez wieznia.. cos potwornego, Boże, to sie dzieje teraz, a tak bardzo przypomina II w. swiatowa, to niepojete, jak mozna do tego dopuszczac i przymykac na to oko? zauwazcie ze jak wpiszecie w google map koreę polnocna owszem wyskoczy mapka, ale jako pusta przestrzen, jak cos zupelnieo dizolowanego, nieistniejacego dla reszty swiata...
@Maja90 Nic dziwnego, że nie chcą tego pokazywać. Chociaż i tak z tego co widać, nikt tego nie rozumie i nie ogarnia, że żyjemy w systemie, który musi albo się rozpaść, albo skończymy tak jak Korea Płn.
Idziemy w tym samym kierunku. Ale nikt się nie kwapi do buntu.
Opowieści o rzekomym karaniu rodzin samobójców obozami pracy to kompletne bzdury. Nie ma żadnych dowodów na takie praktyki w Korei Północnej. Owszem jest to kraj totalitarny i rzeczywiście życie tam jest koszmarem, ale zachodnia propaganda dodaje do tego wiele informacji wyssanych z palca. Tak samo było z opowieściami jak to piłkarze Korei Płn. zostali zamordowani po odpadnięciu z mistrzostw świata w RPA. Wrócili i grają dalej w piłkę. Tyle są właśnie warte medialne doniesienia na temat Korei Północnej. Nie wierzcie we wszystko co się pisze w necie.
a rozwiązanie jest proste, zamiast samobójstwa wziąść gnata i postrzelać sobie trochę w kierunku wiadomych osób aż do momentu gdy policja albo wojsko cie nie rozwali - ciężko to pod samobója podpiąć:D
@Procorz39 Po odpowiednim przeszkoleniu, na które bierze się tylko osoby, które się do tego nadają. Zwykły obywatel pewnie z 300 metrów by nie trafił xD .
Chwila, moment! Czy ktoś był w Korei i może to potwierdzić? Czy po prostu wszyscy oglądali w naszej "bezstronnej" telewizji jakiś film "dokumentalny" lub czy tali artykuł w naszej "bezstronnej" gazecie? Bo jeśli to drugie - to nie mam więcej pytań...
JasniePanQrdupel w tym momencie wypowiedziales sie jak moja katechetka "Czy byliscie kiedys w Australii? -Nie. -To znaczy ze jej nie ma bo nigdy jej nie widzieliscie".
Nie wszystkiego dowiadujemy sie z telewizji (chyba ze Ty). Chyba kazdy kojarzy Koreę północną z krajem w ktorym nadal panuje "komuna" i nie tylko dlatego ze mowili o tym w radiu czy w telewizji. A po drugie..wywiadow do programu udzielali sami Koreanczycy...a oni chyba najwiecej wiedza na ten temat
PannaIluzja: "Chyba kazdy kojarzy Koreę północną z krajem w ktorym nadal panuje "komuna" "
W Europie Zachodniej chyba każdy kojarzy Polskę z krajem, w którym szczególnie dużo się spożywa alkoholu i kradnie samochodów.
"Koreanczycy...a oni chyba najwiecej wiedza na ten temat"
Wielu Polaków też może Ci ciekawie opowiedzieć na temat Polski, zwłaszcza tej sprzed 1989 roku. Gdyby w to wszystko wierzyć, trzeba by przyjąć, że nic tylko po ulicach biegało ZOMO i pałowało kogo popadnie. I jeszcze ruscy żołnierze. A za chodzenie do kościoła szło się do więzienia. Są ludzie, którzy widzą to, co chcą - wśród Koreańczyków też.
bo w telewizji wreszcie coś pokazali na ten temat. stąd zainteresowanie. Najśmieszniejsze jest podejście Korei południowej. Nie chcą się zjednoczyć bo boją się tych ludzi nieucywilizowanych
"według was to jest chore? Przecież to jeden z przykładów wpieprzania się państwa w
nasze sprawy, które lubicie, tak? Jak wiemy, życie jest piękne, więc "wspaniałe, mądre
państwo" wymusza na nas, byśmy nie popełnili takiego głupstwa jak samobójstwo. Ono to robi dla
naszego dobra. Tak jak dla "naszego dobra" kradnie nam szmal na ZUS, NFZ czy szkolnictwo,
niezależnie czy nam się to podoba czy nie. EDIT: tak jak wspomniał pan wyżej to są realia
komunizmu, czyli wszędobylskiej interwencji państwa." I tak dalej i tak dalej... To JEST chore. Czemu mam mieć prze srane za to ,że ktoś z mojej rodziny się zabije? Równie dobrze można wprowadzić coś takiego : "Zbiją ,cię ,zgwałcą Cię ,zabiją Ci kogoś z rodziny? Idziesz do obozu ,to Twoja wina!"
AngarPL ----> Nie chce mi się za bardzo wierzyć w to co czytam w Twoim komentarzu 0_o Porównujesz dyktaturę w Korei Północnej do sytuacji w naszym państwie?...
Jak to już wspomniał jeden z użytkowników, nie wierzcie we wszystko co mówią media. W tych wszystkich historiach z Korei jest dużo prawdy, ale też wiele opowieści jest mocno przekoloryzowanych. W Korei Płn. nie jest fajnie, wiadomo, ale media tworzą z tego państwa jeszcze straszniejsze niż w rzeczywistości. Dlaczego tak się dzieje? Ano dlatego że jest to kraj zamknięty, do którego niewiele osób z zewnątrz się dostaje. Dlatego górę biorą domysły i spekulacje. Po drugie, większość informacji czerpie się od uchodźców. A jaka jest gwarancja że mówią prawdę? W ich interesie jest przedstawić jak najgorszy obraz państwa. Podobnie jak robią niektórzy Polacy mieszkający na stałe za granicą. Według nich Polska też jest strasznym krajem w którym nie da się żyć... Więc trochę dystansu, a będzie dobrze.
To zależy w jakim sensie najlepszy. Dla obywateli i gospodarki jest straszny. Ale patrząc z innej strony. W takim ustroju łatwo jest kierować społeczeństwem. Nikt się nie sprzeciwi. Wszyscy muszą myśleć tak samo. Ty oceniasz ten ustrój jako człowiek. Ale pamiętaj że prawda zależy od punktu siedzenia.
Tak masz racje że oceniam go jako człowiek , lecz niestety jest wiele zwykłych ludzi takich jak ja którzy także uważają że to jest najlepszy ustrój ponieważ państwo za nich myśli i , jest " sprawiedliwie bo po-równo i za wiele innych pseudo wartości , BIADA takim ludziom .
"Socjaliści dzielą się na dwa gatunki: idiotów, którzy wierzą w te bzdury, że jak się „sprawiedliwie” podzieli, to będzie lepiej – i cwanych oszustów, którzy wiedzą, że lepiej to będzie tym którzy dzielą."- JKM
no właśnie, zarówno Korea Północna łamie prawo jak i Południowa. W przypadku pierwszej chodzi o prawa człowieka, w drugiej prawa zwierząt. Kore Południowa nie jest krajem biednym, ani nic by sie jej nie stalo gdyby zaprzestano sprzedawac i serwowac w restauracjach psie miecho, ludzie tylko troche by sie skrzywili, bo interes juz nie krecil by sie tak pieknie.. Korea Płn to inna sprawa, tam to już w ogóle wszystko jest do naprawienia... nie rozumiem, Azjaci chyba w ogóle totalnie inne myślenie mają, chore myślenie..
Również oglądałam tez wspomniany wcześniej film. To, co tam opowiadali ludzie, którym udało się uciec z obozu zagłady Yudok (czy jakoś tak się pisało) było straszne. Kobiety muszą same na sobie dokonywać aborcji jeśli będąc w obozie po zgwałceniu zajdą w ciążę, bo inaczej zostaną rozstrzelane. Dokument ten daje do myślenia, polecam do obejrzenia.
To jest chore! Odbierają im wszystkie prawa ;/
Odpowiedznajbardziej chory kraj na świecie !
Prawidłowo że tak jest u nas tez to wporowadzić powinni :D
demot:Spłodziłeś emociote:It's your time to DIE!
http://demotywatory.pl/2345682/Korea-Polnocna
To są niestety realia komunizmu - dla wielu ciągle najlepszego systemu.
według was to jest chore? Przecież to jeden z przykładów wpieprzania się państwa w nasze
sprawy, które lubicie, tak? Jak wiemy, życie jest piękne, więc "wspaniałe, mądre państwo"
wymusza na nas, byśmy nie popełnili takiego głupstwa jak samobójstwo. Ono to robi dla naszego
dobra. Tak jak dla "naszego dobra" kradnie nam szmal na ZUS, NFZ czy szkolnictwo, niezależnie czy
nam się to podoba czy nie. EDIT: tak jak wspomniał pan wyżej to są realia komunizmu, czyli wszędobylskiej interwencji państwa.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 16:44
rzadko tak mam, ale po prostu... brak mi słów żeby wyrazić moją nienawiść do rządzących tym biednym krajem, i brak słów by wyrazić współczucie dla jego mieszkańców.
tam to ja już bym dawno popełniła samobójstwo!
podejrzewam, że w Korei Płn zakazana jest również bieda
ale przynajmniej Tiburon im wyszedł ;P
koleś oglądał w poniedziałek film na jedynce i zrobił o tym demota i jest na głównej! CYRK!
jakiś czas temu oglądałam o tym film. jeśli samobójca nie ma rodziny to do obozu koncentracyjnego zabierani są jego najblizsi sąsiedzi , za jakąkolwiek próbę złamania prawa jest kara minimum 20lat obozu ...mi to się nie mieści w głowie.
Amerykanie powinni zrobić z Korei jeden wielki krater! Byłby spokój.
Pocieszeniem może być to, ze mieszkańcy KRLD czują się szczęśliwi i nie wiedzą jaki świat ich otacza. Dla Nas to dziwne, ale im jest tam na swój sposób dobrze.
BakToDeKiczynBicz i pomordować przy tym wszystkich niewinnych ludzi którzy tam żyją. puknij się w łeb!
Oni wszyscy są winni!
Pytacie czemu USA nie zaatakuje Korei północnej? Śpieszę z wyjaśnieniem. Jest kilka przyczyn:
Korea może mieć broń nuklearną, walki toczyły by się do ostatniego żywego żołnierza
północy, po inwazji USA Chiny poczułby by się zagrożone, a to już wiecie do czego mogło by
doprowadzić... Po za tym nie ma tam ropy :D Ale kto wie, może jak amerykańscy producenci broni będą chcieli więcej kasy, to przekonają kogo trzeba...
Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 19:09
@Previousgod
Tiburon (czyli auto Hyundaia) jest dziełem Korei Południowej a nie Północnej. taki drobniutki szczególik.
A co do demota, to też oglądałem film o Korei w poniedziałek :P
Teraz się wszyscy przejmą komunizmem, wyłączą demota i po chwili dalej będą mówić, jaka to komuna nie jest super. Niektórzy są niereformowalni, ale to już się idiotyzm nazywa, żeby cenić sobie czerwoną hołotę.
A ja myślę, że to dobre prawo akurat. Każdy ma problemy, ale samobójstwo to przecież nie rozwiązanie. A raczej nikt nie zabijał się ze świadomością, że jego cała rodzina pójdzie na przymusowe roboty.
Albo jak Koreańscy piłkarze płakali na MŚ bo wiedzieli że jak wrócą do kraju to mają przesrane :/ ehh... chory kraj.. cholernie współczuje tym ludziom
Ciekawe, jaka część tych ludzi pozabijałaby się po zniesieniu tego zakazu, bo mnie to przeraża..
Warto oglądac telewizje, ale gdyby nie demotywatory to pewnie nikt nie zapamietałby takiej informacji z programu w TV
Wątpię by i w naszym wolnym kraju władzuchna pozwoliła ci się zabić. Co jak co ale jeden podatnik mniej to zbyt duża strata by sobie na nią pozwolić.
Chciałbym móc na te parę godzin wybrać się do Korei, by mu obić ryjło, albo go zabić...a potem się ukrywać przed resztą świata ;D
"To są niestety realia komunizmu - dla wielu ciągle najlepszego systemu."
ale przeciez my zyjemy w niewiele lepszym systemie. tzw. przez niektorych "liberalizm". czyli nadal socjalizm i panstwo wie lepiej od nas, co jest dla nas lepsze.
Oglądałam wczoraj dokument o obozach w Korei. Wstrząsające historie ludzi, którym jakimś cudem udało się stamtąd uciec. Z ogromu absurdalnego prawa najbardziej uderzyl mniej zakaz samobójstw i konsekwencje odebrania sobie zycia.
OdpowiedzMyślę, że autor demota mógłby podać źródło swoich informacji. Rzeczywiście było to powiedziane w filmie "Yodok Stories", który można było zobaczyć w TV, w poniedziałek (21.20, TVP1), ale przytoczenie słów autora filmu, bez podania jego tytułu i mimo to trafienie na główną nie powinno mieć miejsca.
jak ktoś ma mocne nerwy to może sobie poczytać pare artykułów w necie na temat Korei Płn. ten kraj to jeden wielki absurd na mapie politycznej świata! gdyby nie to że mają atomówke to już dawno by ich amerykańce dojechali...
"gdyby nie to że mają atomówke to już
dawno by ich amerykańce dojechali..."
Amerykanie miaja to gdzies sadze. Najechaliby ich gdyby to im sie nie oplacalo. Wiele jest krajow w ktorych dzieja sie straszne rzeczy, ale jakos amerykanie nie chca kazdemu pomoc.
noskes ma rację. wystarczy znać choć trochę historii, żeby wiedzieć, że świat od zawsze opierał się na pieniądzach. polecam obejrzeć "Nieefektywność pomocy zagranicznej" na jutube
noskes ma rację. Zarówno Amerykanie, jak i inne państwa (w tym także Polska) nie podejmą żadnych kroków, jeśli nie będą widzieć korzyści dla siebie. Polityka nie kieruje się emocjami czy współczuciem, ale twardymi zasadami.
Polska jezyk trudna jezyke :(
OdpowiedzNaprawdę uważasz, że stylistyka w tym democie jest najważniejsza?
OdpowiedzJeden gościu chciał przemycić torbę z 5kg ryżu, z Chin do Korei Płn. - dostał wyrok - 3 lata w koreańskim obozie
Odpowiedzkoncentracyjnym. Po latach, po ucieczce do Korei Płd., przyznał się, że kiedy wyszedł, to był tak chudy i tak
głodny, że patrzył na ludzi nie jak na ludzi, ale raczej jak na jakieś świnie - "zabić i zjeść". I dość długo
się powstrzymywał, ale w końcu nie wytrzymał i porwał jakąś przypadkową młodą dziewczynę z ulicy,
zaciągnął do swojego domu, obdarł ze skory i zjadł. Ja osobiście nie wyobrażam sobie życia w ty "kraju". To
istne piekło na ziemi. A najgorsze jest to, że u nich nie ma ani ropy, ani gazu - więc Ameryka im nie pomoże. ;(
On nie zjadł tej dziewczyny. W filmie ten człowiek opowiadał historie również o innych więźniach.
Jakich obozów koncentracyjnych ?! Doucz się, a dopiero potem udzielaj się publicznie.
OdpowiedzDowiedz się a potem komentuj. Zapewne demot powstał po wczorajszym reportażu bo tam była wzmianka o tym
chory kraj
OdpowiedzA polak jeszcze marudzi, ze u nas jest beznadziejnie
OdpowiedzTaka ciekawostka - w czasie średniowiecza próba samobójstwa i UWAGA! UDANE SAMOBÓJSTWO były karane... KARĄ ŚMIERCI. Nawet jak sie udało O_o
Odpowiedztutaj bardziej chodziło o zbeszczeszczenie zwlok po śmierci.. czego średniowieczniu ludzie bali się strasznie (diabły, duchy i inne zabobony)
Samobójstwo nie było karane w sredniowiecznej Europie nie powielaj bzdur, ówczesny kodeks karny był oparty o prawo rzymskie i udoskonalony, a zgodnie z zasadą prawa rzymskiego volenti non fit iniuria, chcącemu si enie dzieję sie krzywda, owszem w nauce kościoła było to uznawane za grzech, ale nie miało to przełożenia na prawo cywilne. A co do tego że bali się "zabobonów" owszem po wsiach gdzies na zapadłych dziurach, ale generalnie wtedy ludzi ebyli nastwieni do tego sceptycznie, np w czary zaczęto dopiero wierzyć w XVI wieku, prosze was nie powielajcie stereotypów które nie są zgodne z prawdą. Jestem mediewistą i wiem trochę na ten temat
@SauroniastyPL Tak, tak, udoskonalony system karny. Mhm, jak ktoś wciska kit, to najwyżej Ty! A jeżeli dalej twierdzisz, że MOJE słowa to bzdura to wytłumacz chociażby to, że ludzi można bylo skazywać bez procesu albo palenie na stosie, albo "Młot na czarownice" itd.
@Hasky, jestem historykiem-mediewistą, i przedstawiam ci argumenty i a nei swoje "widzi mi się" "Młot na Czarownice" wydano w latach 90tych XV stulecia, czyli na styku średniwoeicza i nowożytności, i był czytany i powielany głównie w krajach protestanckich ( głownie w Angli za Jakuba I). Poczytaj sobie "najstarszy zwód prawa polskiego" z XIII wieku i błagam nie pleć głupot. Zawsze skazywano po procesie i zawsz emiało sie obrońcę, to właśnie w krajach protestanckich palono bez wyroków sądowych w nowożytności na potęgę. Inkwizycja przez 300 lat zabiła 15 tysięcy ludzi, a inkwizycja akurat ludzi sądziła, i nawet wymyśliła apelację która istnieje w prawie do dzisiaj. W krajach protestanckich przez 150 lat zabito około 300 tysięcy. W średniwoieczu ludzi enie wierzyli w czary, wiara w czary jest włąśnie domeną nowożytności, inkwizycja sądziła za herezję nie za czary, tak jak pisałem wcześniej na "czarownice" polowali protestanci. Dlaczego oni? Ponieważ protsetsanci uważali ze trzeba wrócic do korzeni chrzescijaństwa czyli do katakumb, dlatego uważali katolicyzm za religię pogańską ( dla przecietnego protestanta tzw. transfiguracja komuni była okrobnym pogańskim obrzędem i tez byłą przez niego uważana za czary) Nie piszę tutaj żeby Cie pognębic tylko jako historyk proszę abyś nie zakłamywał historii
na prawde nie rozumiem jak moglo dojsc do tego by jakis maly, zapewne zakompleksiony ludek mial taka wladze ;| tacy ludzie nie powinni istniec, historia nic was nie nauczyla ?
Odpowiedzale odkryłeś. jak na razie historia nauczyła ludzkość, że jeszcze niczego nas nie nauczyła. ktoś powyżej zresztą przypomina, że w Polsce ingerencja państwa jest niewiele mniejsza - jak do tej pory wszystkim na demotach podobało się, że państwo chroni obywatela, a tu nagle w Korei zapobiega samobójstwom i jest niedobrze.
@csrnsa: historia nauczyła nas, że tacy ludzie istnieli od zawsze i nikomu nie zależy, żeby to zmienić ;)
@leonskce: racja. jeśli ktoś ma skłonności samobójcze to należy zamordować całą jego rodzinę, w celu uniknięcia kolejnych samobójstw. całkiem skuteczny sposób ;D
też oglądałem Yodoku Stories, po tym filmie zmienił się mój światopogląd (wiedziałem, że Koreańczycy mają przesrane, ale nie wiedziałem, że aż tak), cieszę się, że żyję w Polce, i że jestem wolny.
OdpowiedzNie jesteś... Masz tylko chleb i igrzyska, czasem zezwolenie demonstracji ulicznych...
Ta, w korei pewnie robia demoty o naszym ZUSIE i tez bardzo nam współczują ze u nas taki cyrk...
akurat Kim zna historię bardzo dobrze i tylko dlatego udało mu się utrzymać w Korei totalitaryzm tak długo. Jeżeli spojrzeć na historię państw totalitarnych,to wszelkie ustępstwa władz na rzecz obywateli zawsze zapowiadały upadek reżimu.
OdpowiedzJedyny wyjątek: obecne Chiny.
Skazuje się na coś, a nie do obozu! Piszcie po polsku! Cała Polska to czyta! A później rośnie pokolenie analfabetów!
OdpowiedzJeżeli chodzi o analogię do historii, to sytuacja jest bardzo podobna do tej z czasów II Wojny Światowej. Część opinii światowej się udaje, że problemu nie ma, część się oburza, ale nikt nic nie zrobi dopóki sam nie poczuje się zagrożony.
Odpowiedztylko ze jak amerykanie weszli do iraku i zlikwidowali dyktature to jest zle bo najechali niewinny kraj (abstra**uje od ich pobudek rzeczywistych czy urojonych). Wiec nie ma sie co dziwic ze nikt koreanczykom nie pomaga, skoro za ta pomoc nic nie dostanie. W iraku za zlikwidowanie saddama maja rope a w korei co moga dostac? Konflikt z jedna z najliczniejszych armi swiata.
Nie ma to jak zobaczyć program na TVP i zrobić demota. Żal mi Cię.
OdpowiedzCzytałem gdzieś, że tam wina jest dziedziczona do 2 pokolenia... więc to nie tylko kwestia samobójstwa.
OdpowiedzTVP1 ?
OdpowiedzTo chyba normalne. Gdyby były możliwe samobójstwa to to państwo już by nie istniało.
Odpowiedzmiałem to dziś na lekcji
Odpowiedzoglądalo się dokument na TVP ;D
Odpowiedzanty-imoł ^^
OdpowiedzTo jest chore. Aż ciężko uwierzyć, że jest XXI wiek, a w niektórych krajach człowiek nadal nie ma żadnych praw. Powinien ktoś zrobić porządek, najlepiej USA - oni powinni się opiekować całym światem (lol).
OdpowiedzChyba Cię popierd.oliło :D
Nie chodzi mi o to, że zabraniają popełniania samobójstwa, ale czemu ludzie chcą tam się tego dopuszczać? Bo nie są traktowani jak ludzie i mają dość. Nie mogą nic zrobić, a jak się zabiją to ich cała rodzina ma przewalone... Niby czemu mnie popierd.oliło? Taka prawda, a USA jest można by powiedzieć potęgą światową, więc czemu nie mogą pilnować porządku? U nich przynajmniej ludzie mają prawa. Mają dużo wojska, broni... niech rozpierdzielą tą Koreę i inne dziwne kraje i będzie spokój...
poje*ani
OdpowiedzKorea Północna to wizja Orwella (Erica Blaira, nie wiem czy z tych Blairów) jak malowanie. Nie ma teleekranów, ale w
domach w Fenianie (piszę po polsku, a co?) są radia wmurowane w ściany. Można je ściszyć, ale nie
wyłączyć. Transmisje idą kablami i zabezpieczone przed podłączeniem anteny przez którą odbieraliby stacje z
zagranicy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 17:09
OdpowiedzA ja popieram taką karę bo samobójstwa źle wpływają na stan gospodarki.
Odpowiedzsugerujesz, zebysmy cieszyli sie tym, co mamy i korzystali z tego?!
OdpowiedzJak się nazywał ten dokument ?
OdpowiedzNie dość, że mają tam tak beznadziejne i ograniczone (przez państwo) życie, to nawet odebrać sobie go nie można...
OdpowiedzA Polacy narzekają, w jakim kraju żyją...
Bez przesady. Mamy prawo do samobójstwa, a jeszcze nam się chce marudzić. No popatrz się jacy niewdzięcznicy :)
Ciebie za to powinni "skazać do obozu reedukacji" za nieznajomość języka polskiego.
Odpowiedza ta informacja pochodzi z ? tyle było już nieścisłości na demotach że nie uwierze na słowo że ktoś wymyślił coś tak durnego
OdpowiedzCały kraj to jeden wielki obóz, więc...
OdpowiedzNajgorsza jest ta bezsilność. Przez straszaka w postaci bomby nuklearnej nikt nie ma ochoty się mieszać w sytuację w tym chorym kraju. A skoro tak, to czy kiedykolwiek sytuacja się zmieni?
OdpowiedzKorea Północna jest jednym wielkim obozem koncentracyjnym. Trafniejszym określeniem miejsc dręczenia tych, co nie pasują do socjalistycznego ideału jest gułag.
OdpowiedzW religi chrześcijańskiej samobójstwa też są zakazane :/ Dostrzegacie belkę w cudzym oku, to dostrzeżcie drzazgę we własnym.
Odpowiedz@cisek666: ale za samobojstwo nikt rodziny nie karze, a jesli jest nie udane to tez zadne konsekwencje ze strony kosciola ci nie spotkaja
Nagle jak wielu przeciwników socjalizmu się znalazło. A fajki zakazywać sami chcą, zwała.
Odpowiedzno właśnie, teraz nagle wszyscy stali się obrońcami wolności i wrogami ingerencji państwa w sprawy obywatela. jak to łatwo jest motłochem manipulować...
Nie no świetne prawo! Akurat z tym się zgadzam, bo reszta ich "świata" to nieporozumienie...
Odpowiedzpodejrzewam, że w tym kraju to nawet sranie jest zakazane
Odpowiedzjutro akurat mam sprawdzian z geografii . I coś chyba związane z tym posranym krajem .
Odpowiedzi co nas to obchodzi
Skuteczny sposób na walkę z depresją...
OdpowiedzDemot dla tych, którzy myślą, że na świecie jest sprawiedliwość.
Odpowiedzdemot:Kim dziękuje pacyfistom:za umożliwienie mu wyprodukowania bomby atomowej i trzymania
w garści reszty świata.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 18:18
OdpowiedzJak pacyfistom? W jakiej garści? Nikt tam nie ma interesu wojny prowadzić, bo to jedna wielka bieda, a dzięki swojej bombce i on nie musi się nikogo bać i inni mają pretekst, żeby pieniędzy nie tracić na bezsensowną wojnę. I tak to sobie teatrzyk trwa, a dziennikarze mają zawsze dyżurną krzywdę ludzką do pokazania.
Super, ale my tez mamy telewizory i TVP 1... Smutne to jest, ze większość wypowiadających się teraz ludzi tematem zainteresowała się dopiero po wyemitowaniu dokumentu o Yodok.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 18:19
OdpowiedzNie mogą popełniać samobójstwa bo w ten sposób odbierają pracę plutonom egzekucyjnym...
OdpowiedzJak już to chyba obozu pracy ,a nie koncetracyjnego bo koncetracyjnych byly komory gazowe wiec chyba ten kraj nie jest az tak chory żeby do gazu odrazu psyłać:/.
Odpowiedzdemot:Korea Północna:to jeden wielki demotywator
Odpowiedzhitler zyje!tam nadal jest wojna
Odpowiedzwymysl cos sam -.- a nie z programu ktory w tv lecial sciagasz cytaty ;/ PLAGIAT !
Odpowiedzpowinni nie rodzić dzieci, zrobić to dla dobra przyszłości i tych dzieci ! No bo kto chciałby żyć w takim kraju? Wtedy wszyscy by poumierali i koniec z chorym krajem
OdpowiedzNORTH KOREA IS THE BEST KOREA period
OdpowiedzPrzecież Unia Europejska już do czegoś takiego dąży. Przez socjalizm w tę stronę, trzeba było głosować a Korwina Mikke -.-
Odpowiedzuooo, kolego, ale żeś demota walnoł
Odpowiedzpsychiczni.
Odpowiedzmogą się zabić "rodzinnie", że tak powiem - nikt z rodziny nie "ucierpi"
OdpowiedzTo do obozu pójdą wszyscy sąsiedzi. Zawsze ktoś się znajdzie.
Autor demota oglądnął program na TVP w poniedziałek i nagle dowiedział się o taki rzeczach i błyszczy. Domyślam się , że wcześniej jego pojęcie na temat Korei kończyło się ew. że znajduje się w Azji... po prostu denerwuje mnie takie podejcie, bo jest wręcz śmieszne ;P
OdpowiedzA teraz neo kids minusować moją wypowiedź :)
czekam z niecierpliwoscia az ten skur*wysyn zdechnie i ludzie beda wolni
OdpowiedzJak ten skur*ysyn zdechnie na jego miejsce wejdzie kolejny skur*ysyn, a ludzie wcale nie będą wolni...
I znowu wierzycie w brednie pokazywane w telewizji...
OdpowiedzA Korea Płn. jest rajem, jakiego pragnie większość obywateli. Przykładem być może choćby i UE... Dbają, byśmy sobie krzywdy nie zrobili ;) .
Bo propaganda jest od tego by manipulować tępe i proste zastępy ludności.
Przynajmniej Maja Mniej Emo xD
OdpowiedzA Skąd wiesz?
OdpowiedzNie wiem czemu wstawiłeś Three mile island, ale jednak za demotywator +. Gdy upadnie dziedziczna dyktatura Kimów to może wreszcie będzie tam jedna, normalna korea...
OdpowiedzMożecie minusować mi to zwisa ale chętnie zobaczyłbym bym jak jakiś snajper wbija ołów w głowę temu pieprzonemu sukinsynowi !
Odpowiedzdemot:nadal istnieją idioci:wierzący w ten system
OdpowiedzA czemu USA i Rosja nic z tym nie zrobi ? Mają to w dupie.
OdpowiedzA kto by się zajął tym dwudziestomilionowym narodem? Bogata i snobistyczna Korea Południowa? Japonia, która ich kiedyś najechała i od tego się wszystko zaczęło?
Jakby USA chciało im pomóc to od razu podniosły by się głosy że szukają tam ropy...
Czerwone frajerstwo ciągle wierzy że komunizm/anarchizm (ten socjalistyczny), to dobre systemy bo wszyscy "są równi".
OdpowiedzTak, wszyscy są "równi", ale żyją na poziomie zwykłego ścierwa, które zawsze będzie skazane na życie na tej straconej pozycji.
Raz sierpem, raz młotem, czerwoną hołotę !
Żyją na poziomie ścierwa, bo ludzkość to ścierwo i myśli, że jak i tak dostanie pensję to może się obijać więc gospodarka państw socjalistycznych upada, do tego dochodzi masa poj*bów pokroju Kima, Mao czy Stalin (nawet Lenin uważał, że jest on ostro pie*dolnięty), do tego bojkot innych państw, i tak powstaje stereotyp nielubianego, biednego, głodującego państwa z beznadziejną gospodarką i przemysłem (chociaż ZSRR swego czasu dościgało w tej kwestii USA), z mordercami u władzy.
ZSRR rzeczywiście dościgało USA, tylko że kosztem swoich obywateli. Żeby w latach 30stych mieć pieniądze na rozbudowę armii, zagrabiali dobra swoich obywateli(Biżuterię, pieniądze, ziemię) i zmuszali ich do "wyrzeczeń"(Jest to oczywiście bardzo łagodne stwierdzenie, bo w rzeczywistości te "wyrzeczenia" objawiały się głodówką milionów osób)Więc jak widzisz Socjalizm nie jest niczym dobrym (Nawet ludzie nie są równi bo ci którzy należą do partii są oczywiście faworyzowani, już nawet nie mówię o luksusach w jakich pławili się "rządzący")
Jeżeli Korea Południowa nic nie zrobi to ich Kim zmiecie w pył jeżeli zaatakują Kima - wygrają wojnę i będą się musieli zająć biedniejszym bratem z północy, co oznacza, że będą potrzebowali forsy i "trochę" jej wydadzą co oznacza umocnienie się potęgi Chin w tamtym rejonie.Jeżeli USA się przyłączy zmarnuje znowu forsę na kolejną wojenkę - Chiny się ucieszą.Poza tym Kim zanim upadnie może rozje*ać Japonię (która nie ma armii, a Kim być może ma atomówkę) - Chiny się ucieszą.Ogólnie rzecz biorąc kto by czego nie zrobił umocni to pozycję Chin.USA,Rosja,Europa to przeżytek - uczcie się lepiej Chińskiego.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 December 2010 2010 21:05
Odpowiedzpatolka ;) cóż tu się więcej rozpisywać ;)
OdpowiedzJeszcze kilka wybranych przepisów z KRLD: 1.Nie wolno zamykać drzwi wejściowych do domu. 2.Nie wolno otwierać ani majstrować przy telewizorach/odbiornikach radiowych (każde urządzenie jest zaplombowane i ustawione tak, by odbierać tylko północnokoreańskie audycje). 3.Zakazane jest wyrzucanie lub siadanie na portrecie Wielkiego Wodza (a warto wspomnieć, że każde wydanie każdej gazety ma na pierwszej stronie wielkie zdjęcia obu Kimów). No i najlepsze: Kodeks Karny KRLD jest utajniony, o przepisie dowiesz się dopiero, kiedy go złamiesz...
Odpowiedzjuz mowilam i powtorze jeszcze raz-chory kraj, nieludzkie traktowanie, prawo pelne idiotyzmow i nonsensu, do tego ta kuchnia ...
Odpowiedzrozstrzelac tego pana.
Odpowiedzgdzie mozna obejrzec ten dokument? bardzo mi zalezy. jakis link?
Odpowiedza reszta świata na to pozwala i tym bardziej powinni ich rozk*rwić po tym co ostatnio odj*bali te żółtki za bardzo się panoszą...
Odpowiedzpolecam na youtube : KOREA - kraj cichej śmierci
Odpowiedzmoże nie jest to najmocniejszy dokument, ale pokazuje ważniejsze sposoby działania władzy absolutnej w tym kraju
w tym szaleństwie jest metoda!
OdpowiedzSłyszałam o tym wczoraj w "Historiach z Yodok" na TVP1. Dokument godny polecenia. W życiu bym nie pomyślała, że tam jest AŻ TAK...
Odpowiedzja tez. obejrzalam przed chwila, (dla zainteresowanych dostepne na YT z lektorem) i jestem w totalnym szoku. Owszem, wiedzialam, ze maja tam inaczej, ale okazalo sie,ze to piekło na ziemi, chyba najgorsze miejsce .. i te liczne przypadki kanibalizmu...ciary przechodza, zwlasza jak opowadal o tym malym chlopcu zjedzonym przez wieznia.. cos potwornego, Boże, to sie dzieje teraz, a tak bardzo przypomina II w. swiatowa, to niepojete, jak mozna do tego dopuszczac i przymykac na to oko? zauwazcie ze jak wpiszecie w google map koreę polnocna owszem wyskoczy mapka, ale jako pusta przestrzen, jak cos zupelnieo dizolowanego, nieistniejacego dla reszty swiata...
@Maja90 Nic dziwnego, że nie chcą tego pokazywać. Chociaż i tak z tego co widać, nikt tego nie rozumie i nie ogarnia, że żyjemy w systemie, który musi albo się rozpaść, albo skończymy tak jak Korea Płn.
Idziemy w tym samym kierunku. Ale nikt się nie kwapi do buntu.
rzad tego panstwa to bezmozgie, nieludzkie bestie
OdpowiedzOpowieści o rzekomym karaniu rodzin samobójców obozami pracy to kompletne bzdury. Nie ma żadnych dowodów na takie praktyki w Korei Północnej. Owszem jest to kraj totalitarny i rzeczywiście życie tam jest koszmarem, ale zachodnia propaganda dodaje do tego wiele informacji wyssanych z palca. Tak samo było z opowieściami jak to piłkarze Korei Płn. zostali zamordowani po odpadnięciu z mistrzostw świata w RPA. Wrócili i grają dalej w piłkę. Tyle są właśnie warte medialne doniesienia na temat Korei Północnej. Nie wierzcie we wszystko co się pisze w necie.
Odpowiedz@BakToDeKiczynBicz Amerykanie powinni znaleźć tam ropę!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 December 2010 2010 0:40
OdpowiedzGdybym tam mieszkał, miałbym sposób na załatwienie mojego głupiego brata.
OdpowiedzMieszkając w Polsce też masz kilka sposobów - tak samo nielegalnych i niezgodnych z prawami człowieka..
a rozwiązanie jest proste, zamiast samobójstwa wziąść gnata i postrzelać sobie trochę w kierunku wiadomych osób aż do momentu gdy policja albo wojsko cie nie rozwali - ciężko to pod samobója podpiąć:D
OdpowiedzNawet nie zbliżył byś się do tych osób na odległość strzału...
W dzisiejszych czasach, karabiny snajperskie i lunety, pozwalają zlikwidować cel wielkości człowieka, z odległości ponad 2 kilometrów.
@Procorz39 Po odpowiednim przeszkoleniu, na które bierze się tylko osoby, które się do tego nadają. Zwykły obywatel pewnie z 300 metrów by nie trafił xD .
@Procorz39 tak wiem o tym, ale zauważ że on też ma swoich snajperów...
Ale jaki zasięg mają jego snajperzy, a jacy "nasi"...
Chwila, moment! Czy ktoś był w Korei i może to potwierdzić? Czy po prostu wszyscy oglądali w naszej "bezstronnej" telewizji jakiś film "dokumentalny" lub czy tali artykuł w naszej "bezstronnej" gazecie? Bo jeśli to drugie - to nie mam więcej pytań...
OdpowiedzJasniePanQrdupel w tym momencie wypowiedziales sie jak moja katechetka "Czy byliscie kiedys w Australii? -Nie. -To znaczy ze jej nie ma bo nigdy jej nie widzieliscie".
Nie wszystkiego dowiadujemy sie z telewizji (chyba ze Ty). Chyba kazdy kojarzy Koreę północną z krajem w ktorym nadal panuje "komuna" i nie tylko dlatego ze mowili o tym w radiu czy w telewizji. A po drugie..wywiadow do programu udzielali sami Koreanczycy...a oni chyba najwiecej wiedza na ten temat
PannaIluzja: "Chyba kazdy kojarzy Koreę północną z krajem w ktorym nadal panuje "komuna" "
W Europie Zachodniej chyba każdy kojarzy Polskę z krajem, w którym szczególnie dużo się spożywa alkoholu i kradnie samochodów.
"Koreanczycy...a oni chyba najwiecej wiedza na ten temat"
Wielu Polaków też może Ci ciekawie opowiedzieć na temat Polski, zwłaszcza tej sprzed 1989 roku. Gdyby w to wszystko wierzyć, trzeba by przyjąć, że nic tylko po ulicach biegało ZOMO i pałowało kogo popadnie. I jeszcze ruscy żołnierze. A za chodzenie do kościoła szło się do więzienia. Są ludzie, którzy widzą to, co chcą - wśród Koreańczyków też.
Szkoda że dopiero teraz się tym zainteresowaliście...
Odpowiedzbo w telewizji wreszcie coś pokazali na ten temat. stąd zainteresowanie. Najśmieszniejsze jest podejście Korei południowej. Nie chcą się zjednoczyć bo boją się tych ludzi nieucywilizowanych
Odpowiedzzwykła ściema którą admin łykną jak młody pelikan
OdpowiedzTa informacja pochodzi z "Yodok stories, historie z z Yodok "
Odpowiedzdokument na TVP1 w poniedziałek o 21:30 był.
też oglądałam ten dokument
Odpowiedzjakis artykuł w sieci na ten temat jest?
OdpowiedzMamo jak mi nie dasz na wino to pójdę popełnić samobójstwo!
Odpowiedzogladalam ten sam program w poniedzialek :)
Odpowiedzczlowiek ktory udzielal wywiadu dla reporterow zostal skazany wraz z cala rodzina do obozu... wlasnie za ten wywiad
"według was to jest chore? Przecież to jeden z przykładów wpieprzania się państwa w
Odpowiedznasze sprawy, które lubicie, tak? Jak wiemy, życie jest piękne, więc "wspaniałe, mądre
państwo" wymusza na nas, byśmy nie popełnili takiego głupstwa jak samobójstwo. Ono to robi dla
naszego dobra. Tak jak dla "naszego dobra" kradnie nam szmal na ZUS, NFZ czy szkolnictwo,
niezależnie czy nam się to podoba czy nie. EDIT: tak jak wspomniał pan wyżej to są realia
komunizmu, czyli wszędobylskiej interwencji państwa." I tak dalej i tak dalej... To JEST chore. Czemu mam mieć prze srane za to ,że ktoś z mojej rodziny się zabije? Równie dobrze można wprowadzić coś takiego : "Zbiją ,cię ,zgwałcą Cię ,zabiją Ci kogoś z rodziny? Idziesz do obozu ,to Twoja wina!"
to nie chodzi tylko oto oni pozbawiają ich wszystkich praw
@kazikosos to tak jak nas.
AngarPL ----> Nie chce mi się za bardzo wierzyć w to co czytam w Twoim komentarzu 0_o Porównujesz dyktaturę w Korei Północnej do sytuacji w naszym państwie?...
OdpowiedzOoo widzę, że ty też oglądałeś / łaś ten film :]
Odpowiedzdemot:Dobra propaganda:Popycha tłumy do nienawiści.
Odpowiedzto co oni im robią jest okropne
OdpowiedzOglądałeś film Yodok Series :S
OdpowiedzWszyscy oglądali. Tylko, nie "Series", tylko "Stories" - "Historie z Yodok".
Jak to już wspomniał jeden z użytkowników, nie wierzcie we wszystko co mówią media. W tych wszystkich historiach z Korei jest dużo prawdy, ale też wiele opowieści jest mocno przekoloryzowanych. W Korei Płn. nie jest fajnie, wiadomo, ale media tworzą z tego państwa jeszcze straszniejsze niż w rzeczywistości. Dlaczego tak się dzieje? Ano dlatego że jest to kraj zamknięty, do którego niewiele osób z zewnątrz się dostaje. Dlatego górę biorą domysły i spekulacje. Po drugie, większość informacji czerpie się od uchodźców. A jaka jest gwarancja że mówią prawdę? W ich interesie jest przedstawić jak najgorszy obraz państwa. Podobnie jak robią niektórzy Polacy mieszkający na stałe za granicą. Według nich Polska też jest strasznym krajem w którym nie da się żyć... Więc trochę dystansu, a będzie dobrze.
OdpowiedzSmutne to jest to część ludzi wierzy w ten system i traktuje go jako najlepszy i jedyny właściwy.
OdpowiedzTo zależy w jakim sensie najlepszy. Dla obywateli i gospodarki jest straszny. Ale patrząc z innej strony. W takim ustroju łatwo jest kierować społeczeństwem. Nikt się nie sprzeciwi. Wszyscy muszą myśleć tak samo. Ty oceniasz ten ustrój jako człowiek. Ale pamiętaj że prawda zależy od punktu siedzenia.
Tak masz racje że oceniam go jako człowiek , lecz niestety jest wiele zwykłych ludzi takich jak ja którzy także uważają że to jest najlepszy ustrój ponieważ państwo za nich myśli i , jest " sprawiedliwie bo po-równo i za wiele innych pseudo wartości , BIADA takim ludziom .
"Socjaliści dzielą się na dwa gatunki: idiotów, którzy wierzą w te bzdury, że jak się „sprawiedliwie” podzieli, to będzie lepiej – i cwanych oszustów, którzy wiedzą, że lepiej to będzie tym którzy dzielą."- JKM
Yodok stories..
OdpowiedzTen mały żółty zyeb ze zdjęcia wygląda straszną koorwę. Ma szczęście że raczej go nie spotkam na dzielnicy.
Odpowiedzpo.ebani -.-
OdpowiedzTo już nie jest kraj.
OdpowiedzZapomnieli już?
Odpowiedzhttp://demotywatory.pl/1633102/Czas-plynie
ale pieska w galarecie kazdy moze skosztować...
Odpowiedzno właśnie, zarówno Korea Północna łamie prawo jak i Południowa. W przypadku pierwszej chodzi o prawa człowieka, w drugiej prawa zwierząt. Kore Południowa nie jest krajem biednym, ani nic by sie jej nie stalo gdyby zaprzestano sprzedawac i serwowac w restauracjach psie miecho, ludzie tylko troche by sie skrzywili, bo interes juz nie krecil by sie tak pieknie.. Korea Płn to inna sprawa, tam to już w ogóle wszystko jest do naprawienia... nie rozumiem, Azjaci chyba w ogóle totalnie inne myślenie mają, chore myślenie..
Również oglądałam tez wspomniany wcześniej film. To, co tam opowiadali ludzie, którym udało się uciec z obozu zagłady Yudok (czy jakoś tak się pisało) było straszne. Kobiety muszą same na sobie dokonywać aborcji jeśli będąc w obozie po zgwałceniu zajdą w ciążę, bo inaczej zostaną rozstrzelane. Dokument ten daje do myślenia, polecam do obejrzenia.
OdpowiedzTo tylko dobitnie pokazuje jaką głęboką, niesamowitą patologią jest ta cała korea północna [najzupełniej celowo napisane z małych liter].
Odpowiedz