K**RWA CZY TO JEST STRONA KOMIXXY.PL ? ! Demotywatory to demotywatory, jeśli brakuje ci kreatywności, bo ten demot nie jest jakimś specjalnym odkryciem, to lepiej w ogole nie wrzucaj demotów...
Niech pomysle... 1...2... 3 RAZ NA GLOWNEJ! Dokladnie to samo, podpis idealne copy&paste, obrazek jak zwykle "emo emo i z komixxow - jaki ten swiat zuy". Dziekuje, dobranoc, minus dla takiego kiczu
o rany, ile już demotów tego typu było. Co z tego, że komixxy bardziej 'demotywują'. Już widze jak każdego z was to demotywuje, tylko sie ze smutku jak ciule nie potnijcie.
Demot kijowy, jak napisałem nie pierwszy taki, niestety pewnie nie ostatni.
To nie zmienia faktu, że ukradłeś czyjś komix. Gdyby właściciel chciał to by go sam tutaj dodał. Demotywujące komixy powinny zostać na komixach dzięki czemu ta strona jest taka fajna i się wyróżnia.
HAHAHAHA ale syf xD Tasiemcowe imiona, kościółkowy przekaz i w ogóle emo historia... Nie mogę sobie wyobrazić jakim trzeba być ćwokiem, żeby spłodzić coś takiego i pewnie jeszcze myśleć, że ratuje się świat. Autor ma 5, albo 80 lat, albo problemy emocjonalne. Jedyny pozytyw to "rozbicie się z ciężarówką". A tak po za tym to identyczny podpis i jakiś komixx był już kilka razy na głównej...
PRAWIE BYM SIE ROZPŁAKAŁ GDYBY NIE TO ŻE BIORE 100KG NA KLATE I MUSZE DBAĆ O RESPEKT NA DZIELNI TO BYM DAŁ PLUSA ALE NIE MOGE TO TAKI WZRUSZAJACE ALE ZIOMALE Z KLATKI BEDA ZE MNIE MIELI POLEW WIEC SORY BO DAL BYM PLUSA ALE NIE MOGE SORY ALE WIESZ PLUSA DAJE TAKIEGO NIEWIDZIALNEGO TRZYMAJ POZDRO I NARA MAM NADZIEJE ZE SIE ZIOMKI MOJE NIE DOWIEDZA AHH W DZISIEJSZYCH CZASACH ROMANTYCY NIE MAJA LATWEGO ZYCIA POZDRO
A ja uwielbiam takie historie z życia wzięte, zawsze przy nich się bardzo wzruszam i szczerze współczuję ludziom których to naprawdę dotknęło..
Oczywiście k**** żartowałem! Licząc na błąd systemu naciskałem tyle razy 'słabe', że aż się spociłem. Mam nadzieje, że zaliczyło więcej niż jednego minusa ode mnie, dziękuję, dobranoc.
Jak zobaczyłem dymek z komixxów, od razu dałem minusa. Poza tym już był taki demot. Nie no, komixx, demot, co za chu*jostwo się zrobiło. Albo, jak to ziomal93 powiedział, kicz.
Zwykła socjalistyczna demagogia. Kiedyś człowiek który popełniał samobójstwo zabijał się sam sobie i miał do tego pełne prawo. Teraz ważniejsze od jego życia jest to jak poczują się jego rodzina i przyjaciele. "Nie wolno ci się zabić bo mi będzie smutno" to przejaw skrajnego egoizmu. Jest wiele rzeczy za które ludzie umierali, jak bóg, honor i ojczyzna, nieraz zostawiając swoje rodziny w samotności i rozpaczy. Ale jak wytłumaczyć to osobie przekonanej, że życie jest najwyższą wartością, przyćmiewającą wszystkie inne? Dla mnie taką wartością jest wolność i gdyby to coś miało dać, bez wahania oddałbym życie za to byśmy żyli w wolnym kraju (bo nie oszukujmy się, III Rzeczpostpolita jest równie wolna jak za komuny). Oczywiście moi rodzice byliby z tego powodu smutni, jednak nie znaczy to iż postąpiłbym źle. Samobójstwo co prawda nie jest tym samym co śmierć za przekonania, jednak każdy wolny człowiek powinien mieć do niego prawo i nie można mu tego zabraniać.
Ale zejdźcie z człowieka. Nie każdy troluje na wszystkich portalach i mógł tego nie zobaczyć na komiksach. Ja zobaczyłem to pierwszy raz i strasznie mnie to wzruszyło zwłaszcza że niedawno ktoś w mojej rodzinie odebrał sobie życie. Czasami zaglądam na komixxy ale nie tak często jak tutaj i pewnie bym tego nie zobaczył gdyby nie autor demota. Wielki plus ode mnie
Załamuje mnie twoja wypowiedz .Widac ze jestes zapyziałym rozpieszczonym dzieciakiem ,Ta historia mogła zdarzyc sie takze i tobie wiec nie rozumiem tutaj twojej dywersji ...
ale no proszę Was - kazdy wie, ze samobostwo nie jest wyjsciem z sytuacji. nie wiedzą tylko slabi. jesli jestes az tak zdesperowany, pomysl, ze jest lub bedzie ktos, dla kogo jestes/bedziesz calym swiatem. a, i nie uwazam, ze emo to gatunek muzyki - emo to, jak ktos juz powiedzial, SUBKULTURA, najczesciej kojarzona wlasnie z samobostwami, aspolecznoscia, zanizona samoocena. nie dziwota wiec, ze pisze, ze ten komixx/demot jest trochę emowaty haha. nie mam nic do zadnej z subkultur, oprocz typowych jestem-jp-masz-jakis-problem?. dziekuje, dobranoc :)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 22:49
I nagle wszyscy chcieli się kiedyś zabić. Błagam, niech to nie przerodzi się w wylewne opowieści o swoim jakże złym życiu. Co do Demota - okej, może i jest z Komixxów, ale tego na tamtejszej Głównej nie ma, a jest dobre. Plusik :)
chyba jednak nie jestes slaby psychicznie - wiele osob juz dawno by popelnila samobojstwa, znalazla sie w zakladzie. powidziwiamm i zycze szczescia :) bo to chyba jest prawdziwa historia, prawda?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 9:58
czemu to jest na głównej?? komixx jest dobry jeżeli jest twojego autorstwa to wstaw to na komixxy. A jeżeli nie to ty nie zasługujesz na główną bo jedyne co dodałeś to opis który nie jest nic wart
Ech... "Sophie" i "Steven"... Nie dość, że ktoś na pewno zaadaptował jakąś historię w postaci komiksu to jeszcze nie zmienił imion na polskie. Tak się wstydzicie naszego języka i kraju? -.-
wymyślcie na przyszłość jakiś oryginalniejszy podpis bo to już któryś z rzędu w stylu: "komixxy demotywują bardziej niż demoty". Zero inwencji, pójście na łatwiznę bo tylko skopiowana czyjaś praca i główna gwarantowana. Śmiech
ie pomagają kur*a lamenty prośby błagania bo i tak co jakis czas na glowna dostaje sie demot pod tytulem "on jest lepszy niz niektore demoty" no to moze zrobmy strone "demotywujące komixy" i bedzie oczywiste gdzie to wrzucac! komixxy to tak popularna strona a mimo wszystko z uporem na glownej na demotach sie komixy pojawiaja a autor zalicza dwie glowne za jednym komixem ze tak powiem. no bo przeciez to chyba nie za podpis ktory jest tysięczną kopią podpisów z demotów ktore kiedys trafily na glowną
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 19:55
Morał z tego komiksu jest prosty i niekoniecznie taki, jak autor go podsumował. Ludzie zaczynają coś doceniać dopiero wtedy, gdy to stracą. Poza tym, gdyby jej bliscy otoczyli ją należytą miłością, a obiekt uczuć nie bał się przełamać, nie miałaby powodu do odbierania sobie życia, a co za tym idzie nie skończyliby tak jak to jest pokazane (pomijając ogromną hiperbolizację skutków). Polacy niestety mają problem z zachowaniem umiaru.
Morał z tego komiksu jest prosty jak layout tej strony. I pewnie dlatego jest on taki żałosny: biedna, odtrącona dzieweczka i złe, nabijające się otoczenie.
Cóż.
Niby racja ale...
Gdybym miał popełnić samobójstwo to zrobiłbym to, mimo wszystko.
To moje życie i nikt za mnie cierpieć nie będzie. Ani ja nie będę cierpiał za innych, więc co mnie to obchodzi? Ich nie obchodziło, mnie też nie musi. Ja jestem dla siebie na pierwszym miejscu mimo wszystko.
Teza lansowana przez lewicę, że według której "człowiek jest jedynym właścicielem swojego życia" to bujda na resorach. Nawet nie mam na myśli samobójstw. Ogólnie, zawsze jest ktoś kto przejmie się tym, że wybrało się na Mount Everest bez butli tlenowej. Kto gwiżdże na to, że matka się martwi czy inny krewny, ten zasługuje na męki Tantala.
"Człowiek jest jedynym właścicielem swojego
życia" -> I to jest właśnie zdrowe podejście tej "zepsutej" lewicy. Moje życie należy do mnie i to ja decyduję, co z nim zrobię. I jeżeli ja będę chciał się zabić, to zrobię to i ty mi tego nie zabronisz. Przykro mi, że szanuję prawo moich bliźnich do wyboru.
Wandalejczyk, wreszcie ktos kto rozumie...
Glinx, Twoje zycie, twoja odpowiedzialnosc, odpowiedzialnosc tez za twoje otoczenie, ktore zmieniasz nawet swoja obecnoscia, nie zyjesz sam na swiecie i sam dla siebie...wiem wiem, debilne filozofie "moja wolnosc konczy sie tam gdzie zaczyna twoja" dzieki ktorym mozna nabrac smialosci do czynow, tylko ze to egoizm...
Człowiek jest w 100% właścicielem swojego życia tylko wtedy, kiedy 100% ludzkości nie kocha danego osobnika. Jeśli kocha choć jedna osoba, to wstrętne jest krzywdzić się, bo kto inny kto kocha Cię cierpi. Kto ma te fakty głęboko tam, gdzie u człowieka najciemniej, zasługuje na męki Tantala. To prostu odrażające.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 December 2010 2010 0:53
okej to teraz wszyscy chodźmy szukać 'demotywujących komixxów' wklejamy na demoty i podpisujemy,że jest bardziej demotywujący niż niejeden demot i jesteśmy na głównej..pomijam fakt,że było już coś podobnego na głównej(demotywujący komixx + podpis,że demotywuje...)
Ponieważ jeśli jest nastolatką, to cierpi tymczasowo. Z perspektywy czasu, kiedy dorośnie, będzie widziała swoje dawne wielkie problemy jako błahostki. No niestety trup nie ma już takiej możliwości.. ;P
komixx dobry, nawet bardzo dobry ,na komixxaxh ma ode mnie plus ,ale ten "demotywator" nie zasłużył na niego więc " - " ,bo przeklejenie komixxu i wklepanie tego samego podpisu co kilka innych demotów tego typu to jest zerowy wysiłek!
czy to nie jest czasem troche podobne do "Nostalgia Anioła" ?
jeżeli dobrze pamietam , to tam też była Sophie . Tylko ją zamordowano a nie popełniła samobójstwa . Podoba mi się , chodź było kiedys cos podobnego [+] pomimo wszystkiego .:)
Autoreklama, kryptoreklama je je je biznes is biznes i się kręci na całeeee-eeegooo :D Swoją drogą mam lepszą historię. Pewien gościu miał dość swojego żywota. Laska z demota to przy nim Natalia Oreiro. Postanowił ze sobą skończyć. Wziął kawał liny i poszedł do lasu. Zarzucił linę na gałąź, wszedł na taboret, który jak to zwykle bywa stał akurat w lesie, zacisnął pętlę i już miał skakać gdy nagle... z pobliskiego krzaczka wyskoczyła żaba i mówi "nie zabijaj się". Facio patrzy zdziwiony i mówi "żona mi się puszcza, dzieciaki nie kochają, wywalili mnie z roboty, nie mam po co żyć." "Nie zabijaj się to spęłnię jedno twoje życzenie" mówi żaba. "Dobra, chcę mieć rower górski, ale taki na wypasie, ze wszystkim". Szast prast i stoi rower, amorty, tarczówki, przerzuty, bidon, full opcja. Gość ucieszony wskakuje na rower i pędzi wesoło przez las. "Jaki ze mnie debil - pomyślał - mogłem poprosić o pałac, kupę szmalu, cokolwiek koorwasz a ja rower chciałem". Nie zastanawiając się dłużej zawrócił, odnalazł żabę i mówi do niej że musi spełnić jeszcze jedno jego życzenie. Żaba wzbrania się, wykręca, mówi że przepisy nie pozwalają ale w końcu ulega. Stawia jednak warunek. "Musisz mnie przelecieć". "Ale jak to" dziwi się facet. "przecież jesteś żabą". "O to się nie martw" mówi żaba i zmienia się w piękną 14letnią dziewczynę. I tak to właśnie było wysoki sądzie.
całość komixxa do mnie nie przemawia, bo nigdy nie myślałem, żeby zejść stąd w tak debilny sposób. raczej wolał bym się poświęcić w jakiejś sprawie...
ale mniejsza o to.
tylko ta ostatnia scena mnie demotywuje do wszystkiego... :(
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 20:18
To też nie dzieje się przecież bez powodu. Gdyby te osoby okazywały jej miłość, jakieś zainteresowanie jej osobą, okazywały, że im na niej zależy, to dziewczyna by się nie zabiła. Ja uważam, że wina leży po stronie jej znajomych/rodziny. Jeżeli ktoś z dziewczyny po prostu ciągle szydzi, to może to mieć właśnie takie konsekwencje. Sophie czuła się odrzucona, niepotrzebna. W takiej sytuacji człowiek (już nie powiem, że nie zdaje sobie z tego sprawy, ale) nie wie, że ktoś może za nim tęsknić. Skoro wszyscy ją potępiali to kto tutaj ma za nią tęsknić? No powiedzcie sami, co byście pomyśleli na jej miejscu? Zapewne to samo co ona. A że ludzie są na tyle dziwni, że za życia mają człowieka w dupie, a po śmierci nagle jest och i ach, jak mi tego człowieka szkoda, takie ciche, spokojne, no kurva jak ona się mogła zabić.. taka dobra dziewczyna z niej była. ZA PÓŹNO! KURVA, ZA PÓŹNO NA DOCENIENIE!
To jest, kur*a, strona rozrywkowa, czy program zapobiegania samobójstwom?! Takie "głębokie" przesłania to sobie wieszajcie na drzwiach gabinetu psychologa szkolnego, a nie tutaj:/
Sytuacja zdecydowanie przerysowana. Taka osoba, gdy myśli, że nic dla nikogo nie znaczy, zazwyczaj ma rację. To był jedyny sposób, by skrócić swe cierpienie. Ale nie, ma cierpieć, aby inni mogli czynić jej życie bardziej uciążliwym. Należy się zastanowić, po której stronie "stoi" tu egoizm.
Jestem osobą wierzącą, dlatego dla mnie samobójstwo nie rozwiązuje 1 problemu - wiecznego potępienia.
Bla, bla, bla... patos, przegadanie, przerost formy nad treścią, o bezczelnej kradzieży czyjejś pracy (nieważne jakiej) nie wspomnę. Kolejny z wielu emotów, tyle że ten jest jeszcze bardziej żałosny niż dotychczasowe. Ku*wa, mnie też czasem dopada melancholia, ale jakoś potrafię znaleźć w tym wszystkich jakiś błysk optymizmu, jakąś zabawną ironię, cokolwiek... A nie odstawiam spektaklu "łojezu, jak mi źle, jak mi niedobrze", zwłaszcza na demotywatorach. Ani ta historyjka, ani przedstawione postaci nie robią na mnie najmniejszego wrażenia - poza negatywnym rzecz jasna. Minus już poleciał.
Wiem że komixx jest autentycznie demotywujący, ale ILE MOŻNA?! Czy to jest strona komixxy.pl?? A jeżeli ludzie macie pomysły na demotywujący komixx to stwórzcie go z poziomu strony komixxy.pl, zapiszcie i wrzućcie na demoty, albo w te albo we w te, no i żadna hiena tego nie skopiuje.
oh no i cóż, można kogoś zranić popełniając samobójstwo, i tak codziennie ranimy ludzi żyjąc. przynajmniej już więcej nie skrzywdzi się nikogo po samobójstwie :P nie żebym kogokolwiek namawiała, ja niedawno wyszłam z depresji (chyba :))
Ja pie*dole kolejny demot z seri "wklejam komixa i pisze ze mnie zdemotywalal bardziej niz nie jeden demot" kto daje plusa? Ja myslalem ze podstawowki nie ma az tak duzo, jednak sie mylilem.
bo na demotach bardzo trudno odtworzyć taką historyjkę. i podzielam słowa @Alessandro93. teraz większość demotów ani trochę nie motywuje, tylko są żarciki. to może te dowcipy przeniesiecie na komixxy?
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 21:26
masz rację człowieku!!!! kij w oko twórcom ckliwych demotów...nie pozwólmy im zamienić tej strony w żale nad chorymi dziećmi, bezpłodnymi matkami, nieszcześliwie zakochanymi nieudacznikami czy po prostu nadwrażliwymi małolatami!!! też pamiętam chwile kiedy płakałam ze śmiechu na co drugim democie, teraz coraz rzadziej chce mi sie je oglądać
komiks bardzo mi się podoba, ale ile można wrzucać na demotywatory komiksów z podpisem "komixxy bardziej demotywują niż demotywatory", "komixxy znowu bardziej demotywujące"?
a co do demota to komiks bardzo dający do myslenia i może pomóc osobom którzy mają problemy w życiu inaczej popatrzą na otaczający go świat a minusa dałbym za słaby lecz zostane przy pierwszej decyzji i wstawiam mocne
No super, znowu mamy komiks na głównej 8D !
Haha.
A co do wątpliwego dzieła, to dlaczego nawet w podejmowaniu tak ważnej decyzji mamy kierować się chorym altruizmem i dobrem innych? Czy nie byłoby piękniej chociaż w takim momencie pomyśleć o sobie?
Komixxy i demoty jako nowe źródło szerzenia ideologii, jak fajnie.
Byłoby słabe, gdyby było chociażby warto.
Nie można oceniać czy ktoś ma prawo popełnić samobójstwo czy nie bo nigdy nie wiadomo coś ktoś czuje.Może cierpi tak bardzo i tak długo że nie daje rady bo nie jest wystarczająco silna.Więc nie wyskakujcie z demotami o których nie możecie mieć pojęcia bo tylko ten ma co chce sie zabić a każdy przypadek jest inny.
Zawsze mi się wydawało, że ludzie popełniają samobóstwa bo zapominają, że wszystko może być jeszcze dobrze. Myślę, że część z nich nie zapomina, tylko nie jest w stanie znieść tego ciężaru, bólu, smutku który jest w chwili obecnej. Czasami, kiedy coś ludzi bardzo boli fizycznie mają ochotę się zabić, chociaż wiedzą, że istnieje szansa na wyleczenie. Myślę, że ból psychiczny w przypadku depresji, jakiejś wielkiej tragedii czy spotęgowanego smutku może być porównywalny do takiej sytuacji. Tylko ciekawe jak pomóc takim ludziom przetrwać i umożliwić wyleczenie, zanim stracą siły. Myślę też, że czasami nasze "uśmiechnij się! będzie ok!" jest po prostu nietaktowne. Niektórzy ludzie nie decydują się zabić, ale żyją do końca swoich dni jako cienie tego, kim byli (np. po wojnie). Powiedz takiemu przyszłemu cieniowi "wyluzuj, będzie fajnie"... Może powinniśmy powiedzieć: kocham cię i trzymam cię za rękę, i będę z tobą w tej ciemności, cokolwiek postanowisz?
Specjalnie zalogowałem się, żeby dać MINUSa temu j.banemu komixowi.
Bo to jest komixx. Ani to odkrywcze ani kreatywne. OMG Popłakałem się normalnie,,,, Wgl co ten syf robi na głównej??????????? Co na to moderatorzy????
Bez sensu trochę. To ona zabiła się przez postawę rodzeństwa a została potępiona ze względu na to, że rodzeństwo raczyło po jej śmierci otrzeźwieć? Samobójstwa są bez sensu, ale trochę poryta kolejność w tym komiksie.
Spory minus, jest tak ckliwy, nachalnie moralizatorski i kiczowaty (Sophie? Steven? Co to za imiona? Nie lepiej było Zosia i Stefek? Naturalniej brzmi.), że aż prawie zwróciłem swoją kolację. I w ogóle, co to za pomysł wrzucać komixxy na demotywatory? Fraza "komixxy czasem bardziej demotywują" już pojawiła się kilkukrotnie na głównej, admini sobie w kulki lecą.
Mam pytanie:jakim prawem coś takiego trafia na główną? Przecież od twórcy demotywatora z głównej powinno wymagać się maksimum kreatywności i przede wszystkim własnego pomysłu a tutaj autor po prostu pochwalił cudze dzieło.Jeśli ja zrobię demota o tym że ten demot mi się podoba to też mam trafić na główną? Takie wzajemnie lizanie się po jajach jest trochę żałosne,bez urazy.
widać nie tylko ja w te mrozy mam myśli samobójcze. Ale ja nie mam aż takich problemów. W sumie jakbym miała takie jak ta dziewczyna w komiksie to bym się bez wahania zabiła. Każdy jest odpowiedzialny za siebie, jak inni zareagują - ich sprawa. Wyjątek kochający pies/chłopak/matka/syn/córka/bardzo bliska osoba, która na bank się załamie.
badziew dla bezmózgów - jak ktos jest w tak ciezkim stanie że jest gotów zmarnowac sobie zycie, to napewno obchodzi go los ludzi ktorzy palcem w bucie nie kiwli żeby mu pomóc...
takie rzeczy to sobie moga ogladac i przezywac 14latki ktore "samobojstwo" traktują jako kolejny trendy-sposob na spedzenie weekendu
Bez emocionalnych ludzi? tych ktorzy kiedy probowali sie wspiac w gore, cos lub ktos odcinalo im skrzydla do momentu w ktorym stracili wiare ze sie kiedy kolwiek im to uda?
Widac po twoim nicku ze jestes zdolnym to mordu, veteranie wojenny pierd*lony jeden.
Witajcie w swiecie gdzie wojan trwa 24/7! gdzie jedynym priorytetem to wziac sie w garsc i rozpierd*lic kilka faszystow, nazistow, murzynow i kogokolwiek innego ci sie bedzie chcialo! gdzie jesli bedziesz plakal z byle jakiego powodu, dostaniesz kulke w leb! tutaj sie liczy sila! mozg? a co to?
Przez ludzi tacy jak ty watpie czy ludzie sa naprawde istotami zolne do wspolzycia.
@undead pierniczysz farmazony ... dzisiejsza mlodzierz jest tak tepa ze sama nie wie czego chce ... powalila im sie idea "uczuc" (ohhh swiat mnie nie kocha) z idea wielkiej doroslosci (swiat mnie nie kocha ale jestem twardziel i gram w sloneczko i z kumplami pije piwo i zaczepiam slabszych) a jak przyjdzie co do czego to "mamusiu ratuj" i nic tylko gadajj/pisza gadaja/pisza gadaja/pisza ...i tyle .... a zadnemu nie chce sie wziasc w garsci i zrobic cos ze soba ...tak swiat to wojna byl i bedzie (wojna nie znaczy odrazu zabijanie) i trzeba miec jaja a nie urzalac sie nad soba .... jak takie oszolomy to przyszlosc polski to ja tej polsce wspolczuje ....
@poniroulis;
1. jesli mlodziez bierze przyklad od rodzicow, to co sie dziwisz ze wyrastaja na takich na jakich wyrastaja, to pokolenie nie jest najgorsze.
2. my tu mowimy o tych skrytych osobach, nie o ludziach JP i pokemonach, ktos kto jest wysmiewany raczej nie bedzie pisac 24/7 i raczej nie ma przyjaciol z ktorymi moga komus dowalic. I raczej watpie ze ona nie wie czego potrzebuje, dla nie to jest bardziej nieosiagalne.
3. jak napisalem w pierwszym komentarzu, im wiecej razy ktos bedzie mial podcinane skrzydla tym bardziej bedzie watpil w siebie.
4. JP i Pokemony maja jaja, a jednak ich nieznosisz, i watpie ze bys sie nad soba nie uzalal jesli by cie; zwolnili, dziewczyna cie rzucila (jesli jakas bys mial), kumple sie odrwrocili od ciebie, i matka/ojciec ci by zginal. co bys zrobil w tedy?
5. Tylko ze w kazdej wojnie nalezy sie do ktorejs ze stron, jedna osoba nie pokona armi. jesli zycie porownjuesz do wojny, to ona jest przetrzymywana w lochach i torturowana za to kim jest.
jesli ludzie z przeszlych pokolen byli tacy jak ty, to nie wiem jak w ogule polska zdolala sie rozwinac.
Faktycznie komiks nadaje się jako demotywatwor jednakże.. jego miejsce jest na komixxy.pl a nie tu.. Oczywiście daje Minus za to że to żywcem skopiowałeś z komixxów i dałeś żenujący podpis.
1. wiec powinienes sie torturowac by nie sprawic przykrosci tym ktorzy to robia? booohooohooo bo sie poplacze.
2. Jesli rodzenstwo cos naprawde by odczuwalo, to by jej do takiego stanu nie doprowadzily.
3. to jest mocne naciagniete, jak matka umarla to oni dalej zyli normalnie, lecz siostra? laska do psychiatryka i gostek alkoholic? (p.s. widac ze jakis swir, rzucil wszystko bo dziewczyna ktora znal z widzenia sie zabila?) to jest 21 wiek, gdzie ludzie patrza na powolne smierci innych i sie ciesza, oni co najwyzej polakali tydzien lub dwa i koniec.
Zamiast pouczac tych ktorzy o tym mysla, to moze pomysl czy kogos do takiego stanu nie doprowadzasz? moze jest ktos kto jest popychadlem? jesli kogos zastrzelis to nie jest tego winna ta osoba bo 'z prowokowala' morderce, lecz sam morderca.
Słaby demot. Prawda jest taka, że aby popełnić samobójstwo trzeba znaleźć w sobie ogromną siłę. I uważam, że nie można całe życie postępować bacząc tylko na innych, a swoje uczucia mając w dupie.
Jednak wszystko jest stracone, przez takich jelopów jak wy ludzie, nie czujecie przesłania tego "DEMOTA". Może i nie jest to najlepiej wykonane, fabuła też nie dopracowana ale takie jest życie. Jak was coś takiego dotyka to jest od razu katorga i lecicie do mamy aby wam pomogła, a tak po co sie przejmować innymi niech cierpią, jeszcze go skopiecie za to. Jednym słowem jesteście ŻAŁOŚNI i nie można was nazywać ludzmi.
Po pierwszym obrazku stwierdzam, że prawdopodobnie bym się popłakał ze wzruszenia, więc nie czytam tego ckliwego komixo-demotywatora do końca. Ale że Adminowi chciało się to czytać?
Pierdoły, życie nie jest takie banalne, skoro ją tak kochali to trzeba było ją wesprzeć po śmierci matki, a nie się z niej śmiać... Sami sobie są winni takiego losu, a że ona wybrała sobie śmierć to już jej wybór, co miała zrobić jak każdy ją opuścił, a sama nie dawała sobie rady.
Moim zdaniem historia jest bardzo przejaskrawiona. Ludzie umierają młodo, popełniają sambójstwa, ale to nie jest koniec świata dla bliskich osób. Sama zdążyłam zaobserwować, że ludzie szybko otrząsają się po takich wypadkach. Tak jestesmy skonstruowani, ale na pewno nie wolno nam zarzucać braku wrażliwości. Nie zapominamy, ale ból szybko maleje. Proste. Gdyby było inaczej, jak by wyglądał świat? o.O
To powinien być przykład prawidłowego demotywatora.
Trafia do człowieka, szczegół, że jest z komixxów.
Jak dla mnie to jak na razie najlepszy demot jaki w życiu widziałem, najmocniej do mnie trafił, aż się łzy polały... Zwłaszcza, przerzucając go na własną osobę...
Jesli ktos cche popelnic samobojstwo to jest chory , ma depresje, nie mysli racjonalnie wiec nie bedzie myslal co sie stanie z innymi , a mowienie ze jest samolubny tylko jeszcze bardziej popycha go do odebrania sobie zycia . poza tym kiedys sambojca nie mial prawa do pogrzebu z ksedzem bo uwazano to za grzech ciezki i nie ma ta osoba szansy na zbawienie , teraz tak nie jest ,poniewaz ludzie zdali sobie sprawe ze gdy ktos decyduje sie na samobojstwo nie jest calkowicie swiadomy wiec nie jest to grzech ciezki o czym najwyrazniej tworca komiksu nie wiedzial.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 17 December 2010 2010 15:12
nie rozumiem jednego:
dlaczego ku%#@ jak ja dodałem komix na demoty (też smutny i demotywujący) zostałem zje%#@y i demot został zminusowany po czym wrzucony do archiwum??
zróbcie jakiś reglamin wklejania komixów czy coś bo aczyna to być wk$#wiają^%
Ja pier*dolę.
Jak widzętakie gówno na głównej to sam mam ochotępodciąć sobie żyły kamieniem... Zamiast robić demoty wróć do redagowania gazetki parafialnej. Chapaj minusa jak murzyńską dzidę!
Ten demot to niestety w 100% prawda :(...
Osoby które popełniły samobójstwo nie zdawały sobie wcześniej sprawy jak to potrafi życie zniszczyć innym ludziom i psychike...;// Wielki + za tego idealnego demota :)
Ten demot jest naciągany,realia są takie że jak ją za jej życia mieli wszyscy w dupie to i po jej śmierci tak zostało,jedyne co by w szkole mówili to ,,jaka to była spokojna dziewczynka,jakie ona mogła mieć problemy?"
Dziękuję dobranoc.
Bardzo dobre [+] szkoda że z komixów
OdpowiedzK**RWA CZY TO JEST STRONA KOMIXXY.PL ? ! Demotywatory to demotywatory, jeśli brakuje ci kreatywności, bo ten demot nie jest jakimś specjalnym odkryciem, to lepiej w ogole nie wrzucaj demotów...
Niech pomysle... 1...2... 3 RAZ NA GLOWNEJ! Dokladnie to samo, podpis idealne copy&paste, obrazek jak zwykle "emo emo i z komixxow - jaki ten swiat zuy". Dziekuje, dobranoc, minus dla takiego kiczu
http://komixxy.pl/440952/Samobojstwo
Dokładnie. Demotywatory to demotywatory. Ale obrazek fajny, jeden z lepszych.
o rany, ile już demotów tego typu było. Co z tego, że komixxy bardziej 'demotywują'. Już widze jak każdego z was to demotywuje, tylko sie ze smutku jak ciule nie potnijcie.
Demot kijowy, jak napisałem nie pierwszy taki, niestety pewnie nie ostatni.
ale jako nieliczny ma jeszcze obrazki
a wy se geniusze minusujcie komentarze i wacława mieć będziecie z tego. Demoty nie muszą demotywować, jak dla mnie nie powinny, spójrzcie na stare strony a nowe to zobaczycie jakie ch*jstwa dodawają. Przykładowe 2 z 1k którejś tam.
.http://demotywatory.pl/242816/Ziemia-istnieje-45-miliarda-lat
.
http://demotywatory.pl/227889/--Jezu-dlaczego-to-mi-kazesz-cierpiec
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 20:14
hahahahahahahahahahhah
To nie zmienia faktu, że ukradłeś czyjś komix. Gdyby właściciel chciał to by go sam tutaj dodał. Demotywujące komixy powinny zostać na komixach dzięki czemu ta strona jest taka fajna i się wyróżnia.
HAHAHAHA ale syf xD Tasiemcowe imiona, kościółkowy przekaz i w ogóle emo historia... Nie mogę sobie wyobrazić jakim trzeba być ćwokiem, żeby spłodzić coś takiego i pewnie jeszcze myśleć, że ratuje się świat. Autor ma 5, albo 80 lat, albo problemy emocjonalne. Jedyny pozytyw to "rozbicie się z ciężarówką". A tak po za tym to identyczny podpis i jakiś komixx był już kilka razy na głównej...
PRAWIE BYM SIE ROZPŁAKAŁ GDYBY NIE TO ŻE BIORE 100KG NA KLATE I MUSZE DBAĆ O RESPEKT NA DZIELNI TO BYM DAŁ PLUSA ALE NIE MOGE TO TAKI WZRUSZAJACE ALE ZIOMALE Z KLATKI BEDA ZE MNIE MIELI POLEW WIEC SORY BO DAL BYM PLUSA ALE NIE MOGE SORY ALE WIESZ PLUSA DAJE TAKIEGO NIEWIDZIALNEGO TRZYMAJ POZDRO I NARA MAM NADZIEJE ZE SIE ZIOMKI MOJE NIE DOWIEDZA AHH W DZISIEJSZYCH CZASACH ROMANTYCY NIE MAJA LATWEGO ZYCIA POZDRO
wiele było takich demotów ^^ więc ten opis że 'komixx demotywuje bardziej niż demotywator' ^^ wymyślcie coś swojego ;/
A ja uwielbiam takie historie z życia wzięte, zawsze przy nich się bardzo wzruszam i szczerze współczuję ludziom których to naprawdę dotknęło..
Oczywiście k**** żartowałem! Licząc na błąd systemu naciskałem tyle razy 'słabe', że aż się spociłem. Mam nadzieje, że zaliczyło więcej niż jednego minusa ode mnie, dziękuję, dobranoc.
Jak zobaczyłem dymek z komixxów, od razu dałem minusa. Poza tym już był taki demot. Nie no, komixx, demot, co za chu*jostwo się zrobiło. Albo, jak to ziomal93 powiedział, kicz.
demoty schodza na psy.... tak denne dodaja ze to szok.... ko ko komercja...
Zwykła socjalistyczna demagogia. Kiedyś człowiek który popełniał samobójstwo zabijał się sam sobie i miał do tego pełne prawo. Teraz ważniejsze od jego życia jest to jak poczują się jego rodzina i przyjaciele. "Nie wolno ci się zabić bo mi będzie smutno" to przejaw skrajnego egoizmu. Jest wiele rzeczy za które ludzie umierali, jak bóg, honor i ojczyzna, nieraz zostawiając swoje rodziny w samotności i rozpaczy. Ale jak wytłumaczyć to osobie przekonanej, że życie jest najwyższą wartością, przyćmiewającą wszystkie inne? Dla mnie taką wartością jest wolność i gdyby to coś miało dać, bez wahania oddałbym życie za to byśmy żyli w wolnym kraju (bo nie oszukujmy się, III Rzeczpostpolita jest równie wolna jak za komuny). Oczywiście moi rodzice byliby z tego powodu smutni, jednak nie znaczy to iż postąpiłbym źle. Samobójstwo co prawda nie jest tym samym co śmierć za przekonania, jednak każdy wolny człowiek powinien mieć do niego prawo i nie można mu tego zabraniać.
WY PIE R DA LAC z tymi komixxami!!
Mogli bardziej się wysilić nad podpisem, zwłaszcza że komiks bardziej motywuje niż demotywuje
A ja mam pytanie...czemu ten pijak ma na imię "Steven"? nosz ja pie#&^*$ ....to nie mógł być np "Bartek?
Minus za imię jednego z bohaterów....
@Stiv07: jesli chodzi o mnie to 'Bartek' było by jeszcze gorzej. Jeśli chodzi o demota- to jak najbardziej prawdziwy T___T
Na ch*j to wrzucac na Demotywatory ktoś zobaczy to na komiixach i tyle ! Niby to nie plagiat, ale przynajmniej podpis mogłeś inny wymyślic!
Co do demota(sory, komixa): Każdy dostaje to na co zasługuje, wina niemal zawsze leży po stronie osoby poszkodowanej.
Dokładnie! Autor(ka) zupełnie zje*ał(a) historyjkę dennym podpisem...
Ale zejdźcie z człowieka. Nie każdy troluje na wszystkich portalach i mógł tego nie zobaczyć na komiksach. Ja zobaczyłem to pierwszy raz i strasznie mnie to wzruszyło zwłaszcza że niedawno ktoś w mojej rodzinie odebrał sobie życie. Czasami zaglądam na komixxy ale nie tak często jak tutaj i pewnie bym tego nie zobaczył gdyby nie autor demota. Wielki plus ode mnie
śmieszne życie miała
Odpowiedzwcale nie. w dzisiejszych czasach wiele nastolatków ma takie problemy.
Załamuje mnie twoja wypowiedz .Widac ze jestes zapyziałym rozpieszczonym dzieciakiem ,Ta historia mogła zdarzyc sie takze i tobie wiec nie rozumiem tutaj twojej dywersji ...
jestem nastolatką.
i jestem w podobnej sytuacji.
tylko, że moi rodzice żyją i rodzeństwo się nie naśmiewa.
nie ma łatwo więc Ty jest rozpieszczonym dzieckiem, ponieważ nie rozumiesz innych.
Dokładnie ^^ A ten obrazek jak ''odchodzi'' przypomina teleport Power Rangers xD Tylko jak by zordon jest inny...
troche emowate.. aczkolwiek gdzies tam cos tam porusza ;)
OdpowiedzNie rozumiem twojej wypowiedzi :) co ma muzyka do tego komixxa? To tak jakbym powiedzial ze to trancowate troche :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 22:42
ale no proszę Was - kazdy wie, ze samobostwo nie jest wyjsciem z sytuacji. nie wiedzą tylko slabi. jesli jestes az tak zdesperowany, pomysl, ze jest lub bedzie ktos, dla kogo jestes/bedziesz calym swiatem. a, i nie uwazam, ze emo to gatunek muzyki - emo to, jak ktos juz powiedzial, SUBKULTURA, najczesciej kojarzona wlasnie z samobostwami, aspolecznoscia, zanizona samoocena. nie dziwota wiec, ze pisze, ze ten komixx/demot jest trochę emowaty haha. nie mam nic do zadnej z subkultur, oprocz typowych jestem-jp-masz-jakis-problem?. dziekuje, dobranoc :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 22:49
Jkabym mial dosc odwagi to bym sie zabil ale niemam :P
Odpowiedzgdyby wszystkie moje myśl i samobójcze się sprawdziły, już dawno bym nie żyła. też nie mam odwagi.
Gdybym miał japońską katane to bym popełnił seppuku, niestety nie mam, a zwykłym nożem się przecież nie pochalastam bo to pedalskie.
Bakarak - seppuku popełnia się przy użyciu tanto czyli noża...
I nagle wszyscy chcieli się kiedyś zabić. Błagam, niech to nie przerodzi się w wylewne opowieści o swoim jakże złym życiu. Co do Demota - okej, może i jest z Komixxów, ale tego na tamtejszej Głównej nie ma, a jest dobre. Plusik :)
Odpowiedzchyba jednak nie jestes slaby psychicznie - wiele osob juz dawno by popelnila samobojstwa, znalazla sie w zakladzie. powidziwiamm i zycze szczescia :) bo to chyba jest prawdziwa historia, prawda?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 9:58
Z jakiej racji Cię aresztowali?
Cool story bro.
[+] za to bardzo dobry demot zycze glownej!
OdpowiedzTo jest dobry demot? To może być najwyżej dobry komixx. Wart głównej na komixxach. Admin musi być
stuprocentowym jełopem że takie rzeczy wrzuca.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 21:20
@mietekforce -> Ja tu nie widzę ani dobrego demota, ani dobrego komixxu...
Główna ,Główna ,Główna + ciarki mnie przechodza tylko gdy patrze na ten komixotywator : d inaczej nazwac tego nie moge;]
OdpowiedzWiększość ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego ile mogą zmienić ich decyzje :)
OdpowiedzCóż jeszcze błyskotliwego powiecie, o mędrcze, którego mądrość głęboka jak woda w klozecie?
demot:Komixx na demotach:czasami demotywuje jeszcze bardziej
Odpowiedzdemot:Taki demotywator:Można bez obawy nazwać przesłaniem..
Odpowiedzno tak wzruszające, ale autor demota się za bardzo nie wysilił. Żadna sztuka skopiować komix i dać oklepany tytuł.
Odpowiedz[-] za komixx. Sam komixx fajny ale demoty nie są od przerzutów.
Odpowiedzjaka bieda lol
OdpowiedzZa przeproszeniem co to gów"o robi na głównej?? owszem komix interesujący ale jako demot to to jest dno!! podpis pod obrazkiem jest beznadziejny
Odpowiedzwymyśl lepszy.
kolejna przyje bana opowiastka ujela admina mimo mizernej oceny
OdpowiedzWhy so serious?!
Odpowiedzczemu to jest na głównej?? komixx jest dobry jeżeli jest twojego autorstwa to wstaw to na komixxy. A jeżeli nie to ty nie zasługujesz na główną bo jedyne co dodałeś to opis który nie jest nic wart
OdpowiedzEch... "Sophie" i "Steven"... Nie dość, że ktoś na pewno zaadaptował jakąś historię w postaci komiksu to jeszcze nie zmienił imion na polskie. Tak się wstydzicie naszego języka i kraju? -.-
Odpowiedzwymyślcie na przyszłość jakiś oryginalniejszy podpis bo to już któryś z rzędu w stylu: "komixxy demotywują bardziej niż demoty". Zero inwencji, pójście na łatwiznę bo tylko skopiowana czyjaś praca i główna gwarantowana. Śmiech
OdpowiedzNaprawdę daje do myślenia +
OdpowiedzNo coż - taka karma.
Odpowiedzie pomagają kur*a lamenty prośby błagania bo i tak co jakis czas na glowna dostaje sie demot pod tytulem "on jest lepszy niz niektore demoty" no to moze zrobmy strone "demotywujące komixy" i bedzie oczywiste gdzie to wrzucac! komixxy to tak popularna strona a mimo wszystko z uporem na glownej na demotach sie komixy pojawiaja a autor zalicza dwie glowne za jednym komixem ze tak powiem. no bo przeciez to chyba nie za podpis ktory jest tysięczną kopią podpisów z demotów ktore kiedys trafily na glowną
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 19:55
OdpowiedzMorał z tego komiksu jest prosty i niekoniecznie taki, jak autor go podsumował. Ludzie zaczynają coś doceniać dopiero wtedy, gdy to stracą. Poza tym, gdyby jej bliscy otoczyli ją należytą miłością, a obiekt uczuć nie bał się przełamać, nie miałaby powodu do odbierania sobie życia, a co za tym idzie nie skończyliby tak jak to jest pokazane (pomijając ogromną hiperbolizację skutków). Polacy niestety mają problem z zachowaniem umiaru.
OdpowiedzMorał z tego komiksu jest prosty jak layout tej strony. I pewnie dlatego jest on taki żałosny: biedna, odtrącona dzieweczka i złe, nabijające się otoczenie.
Cóż.
OdpowiedzNiby racja ale...
Gdybym miał popełnić samobójstwo to zrobiłbym to, mimo wszystko.
To moje życie i nikt za mnie cierpieć nie będzie. Ani ja nie będę cierpiał za innych, więc co mnie to obchodzi? Ich nie obchodziło, mnie też nie musi. Ja jestem dla siebie na pierwszym miejscu mimo wszystko.
Świetna praca!
OdpowiedzTeza lansowana przez lewicę, że według której "człowiek jest jedynym właścicielem swojego życia" to bujda na resorach. Nawet nie mam na myśli samobójstw. Ogólnie, zawsze jest ktoś kto przejmie się tym, że wybrało się na Mount Everest bez butli tlenowej. Kto gwiżdże na to, że matka się martwi czy inny krewny, ten zasługuje na męki Tantala.
"Człowiek jest jedynym właścicielem swojego
życia" -> I to jest właśnie zdrowe podejście tej "zepsutej" lewicy. Moje życie należy do mnie i to ja decyduję, co z nim zrobię. I jeżeli ja będę chciał się zabić, to zrobię to i ty mi tego nie zabronisz. Przykro mi, że szanuję prawo moich bliźnich do wyboru.
Wandalejczyk, wreszcie ktos kto rozumie...
Glinx, Twoje zycie, twoja odpowiedzialnosc, odpowiedzialnosc tez za twoje otoczenie, ktore zmieniasz nawet swoja obecnoscia, nie zyjesz sam na swiecie i sam dla siebie...wiem wiem, debilne filozofie "moja wolnosc konczy sie tam gdzie zaczyna twoja" dzieki ktorym mozna nabrac smialosci do czynow, tylko ze to egoizm...
@glinx11
Człowiek jest w 100% właścicielem swojego życia tylko wtedy, kiedy 100% ludzkości nie kocha danego osobnika. Jeśli kocha choć jedna osoba, to wstrętne jest krzywdzić się, bo kto inny kto kocha Cię cierpi. Kto ma te fakty głęboko tam, gdzie u człowieka najciemniej, zasługuje na męki Tantala. To prostu odrażające.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 December 2010 2010 0:53
To może ta jedna osoba okaże że kocha, a nie do k$&wy nędzy idzie z owczym pędem i wyśmiewa bo tak zabawniej, a po fakcie wielki żal i załamanie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 December 2010 2010 7:44
okej to teraz wszyscy chodźmy szukać 'demotywujących komixxów' wklejamy na demoty i podpisujemy,że jest bardziej demotywujący niż niejeden demot i jesteśmy na głównej..pomijam fakt,że było już coś podobnego na głównej(demotywujący komixx + podpis,że demotywuje...)
Odpowiedza tak a propos to co ona ma cierpieć żeby inni mogli być uchahani
OdpowiedzPonieważ jeśli jest nastolatką, to cierpi tymczasowo. Z perspektywy czasu, kiedy dorośnie, będzie widziała swoje dawne wielkie problemy jako błahostki. No niestety trup nie ma już takiej możliwości.. ;P
Dziękuję... za nadzieję...
OdpowiedzWłaśnie to był cel dodania tego komiksu ;) nie sądziłam, że kiedyś będzie na demotach a co dopiero, że dostanie się na główną ;)
komixx dobry, nawet bardzo dobry ,na komixxaxh ma ode mnie plus ,ale ten "demotywator" nie zasłużył na niego więc " - " ,bo przeklejenie komixxu i wklepanie tego samego podpisu co kilka innych demotów tego typu to jest zerowy wysiłek!
Odpowiedzbyło na komixxach, minus
Odpowiedzczy to nie jest czasem troche podobne do "Nostalgia Anioła" ?
Odpowiedzjeżeli dobrze pamietam , to tam też była Sophie . Tylko ją zamordowano a nie popełniła samobójstwa . Podoba mi się , chodź było kiedys cos podobnego [+] pomimo wszystkiego .:)
Autoreklama, kryptoreklama je je je biznes is biznes i się kręci na całeeee-eeegooo :D Swoją drogą mam lepszą historię. Pewien gościu miał dość swojego żywota. Laska z demota to przy nim Natalia Oreiro. Postanowił ze sobą skończyć. Wziął kawał liny i poszedł do lasu. Zarzucił linę na gałąź, wszedł na taboret, który jak to zwykle bywa stał akurat w lesie, zacisnął pętlę i już miał skakać gdy nagle... z pobliskiego krzaczka wyskoczyła żaba i mówi "nie zabijaj się". Facio patrzy zdziwiony i mówi "żona mi się puszcza, dzieciaki nie kochają, wywalili mnie z roboty, nie mam po co żyć." "Nie zabijaj się to spęłnię jedno twoje życzenie" mówi żaba. "Dobra, chcę mieć rower górski, ale taki na wypasie, ze wszystkim". Szast prast i stoi rower, amorty, tarczówki, przerzuty, bidon, full opcja. Gość ucieszony wskakuje na rower i pędzi wesoło przez las. "Jaki ze mnie debil - pomyślał - mogłem poprosić o pałac, kupę szmalu, cokolwiek koorwasz a ja rower chciałem". Nie zastanawiając się dłużej zawrócił, odnalazł żabę i mówi do niej że musi spełnić jeszcze jedno jego życzenie. Żaba wzbrania się, wykręca, mówi że przepisy nie pozwalają ale w końcu ulega. Stawia jednak warunek. "Musisz mnie przelecieć". "Ale jak to" dziwi się facet. "przecież jesteś żabą". "O to się nie martw" mówi żaba i zmienia się w piękną 14letnią dziewczynę. I tak to właśnie było wysoki sądzie.
OdpowiedzHm... brzmi wiarygodnie. Optuję za uniewinnieniem.
całość komixxa do mnie nie przemawia, bo nigdy nie myślałem, żeby zejść stąd w tak debilny sposób. raczej wolał bym się poświęcić w jakiejś sprawie...
ale mniejsza o to.
tylko ta ostatnia scena mnie demotywuje do wszystkiego... :(
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 20:18
OdpowiedzTo też nie dzieje się przecież bez powodu. Gdyby te osoby okazywały jej miłość, jakieś zainteresowanie jej osobą, okazywały, że im na niej zależy, to dziewczyna by się nie zabiła. Ja uważam, że wina leży po stronie jej znajomych/rodziny. Jeżeli ktoś z dziewczyny po prostu ciągle szydzi, to może to mieć właśnie takie konsekwencje. Sophie czuła się odrzucona, niepotrzebna. W takiej sytuacji człowiek (już nie powiem, że nie zdaje sobie z tego sprawy, ale) nie wie, że ktoś może za nim tęsknić. Skoro wszyscy ją potępiali to kto tutaj ma za nią tęsknić? No powiedzcie sami, co byście pomyśleli na jej miejscu? Zapewne to samo co ona. A że ludzie są na tyle dziwni, że za życia mają człowieka w dupie, a po śmierci nagle jest och i ach, jak mi tego człowieka szkoda, takie ciche, spokojne, no kurva jak ona się mogła zabić.. taka dobra dziewczyna z niej była. ZA PÓŹNO! KURVA, ZA PÓŹNO NA DOCENIENIE!
Odpowiedznapiszesz mi rozprawke na polski?
Dobre dobre, ale bardziej nadaje sie na komixxy.pl
OdpowiedzDobre ale niestety
Odpowiedzbyło
Gratuluje pomysłu,mi sie podobał ;-) Daje plusika
OdpowiedzA teraz jedź na samą górę żeby dać plusa...
OdpowiedzTo jest, kur*a, strona rozrywkowa, czy program zapobiegania samobójstwom?! Takie "głębokie" przesłania to sobie wieszajcie na drzwiach gabinetu psychologa szkolnego, a nie tutaj:/
OdpowiedzYmmm demotywatory mają DEMOTYWOWAĆ, a, że obecnie większość demotów to nie demoty, to szczegół :D.
strona rozrywkowa to dopiero co się zaczęła robić ,kiedyś ta strona demotywowała i to było jej prawdziwe przesłanie...
yebać te demoty jak admini wstawiaja komixxy na glowna!
Odpowiedznapewno fajne i daje + , ale nie chcialo mi sie tego czytać ;/
Odpowiedz"w końcu od czego jest morfina ... akurat zdobyłam śmiertelną dawkę" HAHA najlepszy tekst w całym tym
gównie
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 January 2011 2011 23:36
OdpowiedzSytuacja zdecydowanie przerysowana. Taka osoba, gdy myśli, że nic dla nikogo nie znaczy, zazwyczaj ma rację. To był jedyny sposób, by skrócić swe cierpienie. Ale nie, ma cierpieć, aby inni mogli czynić jej życie bardziej uciążliwym. Należy się zastanowić, po której stronie "stoi" tu egoizm.
OdpowiedzJestem osobą wierzącą, dlatego dla mnie samobójstwo nie rozwiązuje 1 problemu - wiecznego potępienia.
Bla, bla, bla... patos, przegadanie, przerost formy nad treścią, o bezczelnej kradzieży czyjejś pracy (nieważne jakiej) nie wspomnę. Kolejny z wielu emotów, tyle że ten jest jeszcze bardziej żałosny niż dotychczasowe. Ku*wa, mnie też czasem dopada melancholia, ale jakoś potrafię znaleźć w tym wszystkich jakiś błysk optymizmu, jakąś zabawną ironię, cokolwiek... A nie odstawiam spektaklu "łojezu, jak mi źle, jak mi niedobrze", zwłaszcza na demotywatorach. Ani ta historyjka, ani przedstawione postaci nie robią na mnie najmniejszego wrażenia - poza negatywnym rzecz jasna. Minus już poleciał.
OdpowiedzWiem że komixx jest autentycznie demotywujący, ale ILE MOŻNA?! Czy to jest strona komixxy.pl?? A jeżeli ludzie macie pomysły na demotywujący komixx to stwórzcie go z poziomu strony komixxy.pl, zapiszcie i wrzućcie na demoty, albo w te albo we w te, no i żadna hiena tego nie skopiuje.
Odpowiedzgówno jakich mało , po ch.j dajecie tu te durne komixxy, dzieci internetu nie macie co z czasem robic!! nawet sie tego czytac niechce
OdpowiedzCo ten kicz robi na głównej????????????????????????????????
OdpowiedzGówniane.
Odpowiedzps.
nie czytałem
Powiem coś, za co dostanę mega dużo minusów...
Odpowiedz,,gówno prawda!''
oh no i cóż, można kogoś zranić popełniając samobójstwo, i tak codziennie ranimy ludzi żyjąc. przynajmniej już więcej nie skrzywdzi się nikogo po samobójstwie :P nie żebym kogokolwiek namawiała, ja niedawno wyszłam z depresji (chyba :))
Odpowiedzno ludzie, mam ocenić demot czy komixx? Nie po to wchodzę na demoty, żeby jeszcze raz zobaczyć to, co widziałem na komixxach....
OdpowiedzKomiks ciekawy i z przeslaniem, demot slaby (nie wysilil sie autor na podpis).
OdpowiedzDemot z komixxa dobry, Komixx jako komixx za dlugi... Smutna historyjka pokazana w innym swiecie. Przeslanie z komixxa swietne.. Czyli demot plus.
OdpowiedzPiękne + :)
OdpowiedzNo żeby polkę nazwać sophie, ale + dam bo coś w tym jest...
Odpowiedznie czasami bo demoty już dawno zeszły na psy!!
Odpowiedzdobre ;)
OdpowiedzJa pie*dole kolejny demot z seri "wklejam komixa i pisze ze mnie zdemotywalal bardziej niz nie jeden demot" kto daje plusa? Ja myslalem ze podstawowki nie ma az tak duzo, jednak sie mylilem.
Odpowiedztak mi się wydaje, że osoba tworząca ten komixx za przeproszeniem ch*ja wie o tych sprawach.. (-)
Odpowiedzbo na demotach bardzo trudno odtworzyć taką historyjkę. i podzielam słowa @Alessandro93. teraz większość demotów ani trochę nie motywuje, tylko są żarciki. to może te dowcipy przeniesiecie na komixxy?
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 21:26
Odpowiedzco to za wzruszająca historia bez dzielnego motorniczego i zniszczonych przez życie staruszków? autor komixxu powinien sie jeszcze wieeele nauczyc
Odpowiedznie przeczytalem tego ale dam plusa bo lubie nocne zabawy w paincie ;D
Odpowiedzkto przeczytał tylko ostatnie zdanie lub podpis pod demotem niech da mi plusa!
Odpowiedznie chce mi się czytać komentarzy, ale przy Stevenie to już wymiękłem!
Odpowiedzminus, co to ku.rwa jest, rozżalatory.pl? przychodze tu zeby sie posmiac a coraz wiecej smetow
Odpowiedzmasz rację człowieku!!!! kij w oko twórcom ckliwych demotów...nie pozwólmy im zamienić tej strony w żale nad chorymi dziećmi, bezpłodnymi matkami, nieszcześliwie zakochanymi nieudacznikami czy po prostu nadwrażliwymi małolatami!!! też pamiętam chwile kiedy płakałam ze śmiechu na co drugim democie, teraz coraz rzadziej chce mi sie je oglądać
czasem komixx demotywuje bardziej niż wybitny demotywator
Odpowiedzspoko spoko a skąd miała morfine ... świetna akcja. Czekam na ekranizacje.
Odpowiedzdemot:Prawda:Gówno prawda
Odpowiedzkomiks bardzo mi się podoba, ale ile można wrzucać na demotywatory komiksów z podpisem "komixxy bardziej demotywują niż demotywatory", "komixxy znowu bardziej demotywujące"?
Odpowiedzja p...... jaki żal...komixxy tworzą chyba jakieś opóźnione dzieci....
Odpowiedzdemot: Masz problemy w życiu i myślisz o samobójstwie? tytuł: pomyśl wcześniej zanim to zrobisz...
OdpowiedzMiało byś tytuł Samobójstwo podpis: Pomyśl wcześniej zanim chcesz coś zrobić...
Odpowiedza co do demota to komiks bardzo dający do myslenia i może pomóc osobom którzy mają problemy w życiu inaczej popatrzą na otaczający go świat a minusa dałbym za słaby lecz zostane przy pierwszej decyzji i wstawiam mocne
OdpowiedzNo super, znowu mamy komiks na głównej 8D !
OdpowiedzHaha.
A co do wątpliwego dzieła, to dlaczego nawet w podejmowaniu tak ważnej decyzji mamy kierować się chorym altruizmem i dobrem innych? Czy nie byłoby piękniej chociaż w takim momencie pomyśleć o sobie?
Komixxy i demoty jako nowe źródło szerzenia ideologii, jak fajnie.
Byłoby słabe, gdyby było chociażby warto.
To prawdziwa historia? Nawet jeśli nie, to i tak plus.
Odpowiedznie jest na szczęście prawdziwa...
ALE SZIT!!!
OdpowiedzNie można oceniać czy ktoś ma prawo popełnić samobójstwo czy nie bo nigdy nie wiadomo coś ktoś czuje.Może cierpi tak bardzo i tak długo że nie daje rady bo nie jest wystarczająco silna.Więc nie wyskakujcie z demotami o których nie możecie mieć pojęcia bo tylko ten ma co chce sie zabić a każdy przypadek jest inny.
OdpowiedzZawsze mi się wydawało, że ludzie popełniają samobóstwa bo zapominają, że wszystko może być jeszcze dobrze. Myślę, że część z nich nie zapomina, tylko nie jest w stanie znieść tego ciężaru, bólu, smutku który jest w chwili obecnej. Czasami, kiedy coś ludzi bardzo boli fizycznie mają ochotę się zabić, chociaż wiedzą, że istnieje szansa na wyleczenie. Myślę, że ból psychiczny w przypadku depresji, jakiejś wielkiej tragedii czy spotęgowanego smutku może być porównywalny do takiej sytuacji. Tylko ciekawe jak pomóc takim ludziom przetrwać i umożliwić wyleczenie, zanim stracą siły. Myślę też, że czasami nasze "uśmiechnij się! będzie ok!" jest po prostu nietaktowne. Niektórzy ludzie nie decydują się zabić, ale żyją do końca swoich dni jako cienie tego, kim byli (np. po wojnie). Powiedz takiemu przyszłemu cieniowi "wyluzuj, będzie fajnie"... Może powinniśmy powiedzieć: kocham cię i trzymam cię za rękę, i będę z tobą w tej ciemności, cokolwiek postanowisz?
MINUS, MINUS, MINUS ! gdzie się pchacie z tymi osranymi komixxami?!
OdpowiedzTAK BO JE**E DZIECI DODAJĄ ZDJĘCIA Z ŚMIESZNYMI PODPISAMI A WY JE +
OdpowiedzNie chciało mi się czytać ,ale biorąc pod uwagę fakt ,że ktoś musiał to napisać to dam "mocny"
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 December 2010 2010 22:26
OdpowiedzSamobojstwo jest rozwiazaniem problemow!
Odpowiedzto nie są komiksy KURVVA!!! MINUS WYPIER.DALAĆ
OdpowiedzSpecjalnie zalogowałem się, żeby dać MINUSa temu j.banemu komixowi.
OdpowiedzBo to jest komixx. Ani to odkrywcze ani kreatywne. OMG Popłakałem się normalnie,,,, Wgl co ten syf robi na głównej??????????? Co na to moderatorzy????
Kolejny odcinek z serii "Było" pt. "Minus to za mało" :P Dość, że suchar to jeszcze czuhowy (wymowa hiszpańska).
OdpowiedzBez sensu trochę. To ona zabiła się przez postawę rodzeństwa a została potępiona ze względu na to, że rodzeństwo raczyło po jej śmierci otrzeźwieć? Samobójstwa są bez sensu, ale trochę poryta kolejność w tym komiksie.
OdpowiedzDzięki, szukałem tego Komixxa, bo widziałem go w poczekalni, ale go gdzieśtam posiałem.
OdpowiedzZdecydowanie C++
Spory minus, jest tak ckliwy, nachalnie moralizatorski i kiczowaty (Sophie? Steven? Co to za imiona? Nie lepiej było Zosia i Stefek? Naturalniej brzmi.), że aż prawie zwróciłem swoją kolację. I w ogóle, co to za pomysł wrzucać komixxy na demotywatory? Fraza "komixxy czasem bardziej demotywują" już pojawiła się kilkukrotnie na głównej, admini sobie w kulki lecą.
OdpowiedzMam pytanie:jakim prawem coś takiego trafia na główną? Przecież od twórcy demotywatora z głównej powinno wymagać się maksimum kreatywności i przede wszystkim własnego pomysłu a tutaj autor po prostu pochwalił cudze dzieło.Jeśli ja zrobię demota o tym że ten demot mi się podoba to też mam trafić na główną? Takie wzajemnie lizanie się po jajach jest trochę żałosne,bez urazy.
OdpowiedzBRAWO ŚWIEŻY POMYSŁ...... ŻENADA
Odpowiedzw życiu nie widziałam takiego gówna...
OdpowiedzI już wiemy jaki będzie pierwszy demot pokazany w Korei Północnej .
Odpowiedzszajs
Odpowiedz"kochała cie i nie potrafiła z tym żyć". dziekować b*&u za taką siostrę :/
Odpowiedzwidać nie tylko ja w te mrozy mam myśli samobójcze. Ale ja nie mam aż takich problemów. W sumie jakbym miała takie jak ta dziewczyna w komiksie to bym się bez wahania zabiła. Każdy jest odpowiedzialny za siebie, jak inni zareagują - ich sprawa. Wyjątek kochający pies/chłopak/matka/syn/córka/bardzo bliska osoba, która na bank się załamie.
OdpowiedzZrób cośdla mnie i przeczytaj ten fragment na głos na swoich 25 urodzinach. Tymczasem do zobaczenia na "przyrodzie" i plastyce.
badziew dla bezmózgów - jak ktos jest w tak ciezkim stanie że jest gotów zmarnowac sobie zycie, to napewno obchodzi go los ludzi ktorzy palcem w bucie nie kiwli żeby mu pomóc...
Odpowiedztakie rzeczy to sobie moga ogladac i przezywac 14latki ktore "samobojstwo" traktują jako kolejny trendy-sposob na spedzenie weekendu
no ja ostatnio w kazdy weekend popelniam samobojstwo, co tydzien w inny sposob
Uzależniłem się od samobójstwa. Teraz to już nie potrafię bez tego wyjśćz domu...
ale smetne pie rd lenie
Odpowiedzjak można nie zdać 2 razy tej samej klasy O_o ale ona jest tępa... nic dziwnego że się z niej śmieją... giń tępa strzało!!! Tępa klępa..
OdpowiedzKurcze jej siostra przypomina mi leśniczego Smitha z kresków "Miś Yogi"
Odpowiedzrownie dobrze mogla zerwac kontakt i wyjechac na 10 lat do chin i efekt byl by taki sam. huyove
Odpowiedza chciało wam się czytać dymki, bo mi nie
Odpowiedzku*wa motyw z komixami byl tu juz tyle razy ze moglibyscie odpuscic...
Odpowiedzstreści mi to ktoś? bo za ch*** nie chciało mi się czytać, a że dałem minusa to chciałbym się przekonać czy warto było
Odpowiedzprzypomina mi to trochę książkę "5 osób które spotkamy w niebie":)
Odpowiedz(+)
Ale kupa... Czy dzisiejsza polska mlodziez faktycznie ma takie durne problemy? Swiat bedzie lepszy bez takich jak wy.
OdpowiedzBez emocionalnych ludzi? tych ktorzy kiedy probowali sie wspiac w gore, cos lub ktos odcinalo im skrzydla do momentu w ktorym stracili wiare ze sie kiedy kolwiek im to uda?
Widac po twoim nicku ze jestes zdolnym to mordu, veteranie wojenny pierd*lony jeden.
Witajcie w swiecie gdzie wojan trwa 24/7! gdzie jedynym priorytetem to wziac sie w garsc i rozpierd*lic kilka faszystow, nazistow, murzynow i kogokolwiek innego ci sie bedzie chcialo! gdzie jesli bedziesz plakal z byle jakiego powodu, dostaniesz kulke w leb! tutaj sie liczy sila! mozg? a co to?
Przez ludzi tacy jak ty watpie czy ludzie sa naprawde istotami zolne do wspolzycia.
@undead pierniczysz farmazony ... dzisiejsza mlodzierz jest tak tepa ze sama nie wie czego chce ... powalila im sie idea "uczuc" (ohhh swiat mnie nie kocha) z idea wielkiej doroslosci (swiat mnie nie kocha ale jestem twardziel i gram w sloneczko i z kumplami pije piwo i zaczepiam slabszych) a jak przyjdzie co do czego to "mamusiu ratuj" i nic tylko gadajj/pisza gadaja/pisza gadaja/pisza ...i tyle .... a zadnemu nie chce sie wziasc w garsci i zrobic cos ze soba ...tak swiat to wojna byl i bedzie (wojna nie znaczy odrazu zabijanie) i trzeba miec jaja a nie urzalac sie nad soba .... jak takie oszolomy to przyszlosc polski to ja tej polsce wspolczuje ....
@poniroulis;
1. jesli mlodziez bierze przyklad od rodzicow, to co sie dziwisz ze wyrastaja na takich na jakich wyrastaja, to pokolenie nie jest najgorsze.
2. my tu mowimy o tych skrytych osobach, nie o ludziach JP i pokemonach, ktos kto jest wysmiewany raczej nie bedzie pisac 24/7 i raczej nie ma przyjaciol z ktorymi moga komus dowalic. I raczej watpie ze ona nie wie czego potrzebuje, dla nie to jest bardziej nieosiagalne.
3. jak napisalem w pierwszym komentarzu, im wiecej razy ktos bedzie mial podcinane skrzydla tym bardziej bedzie watpil w siebie.
4. JP i Pokemony maja jaja, a jednak ich nieznosisz, i watpie ze bys sie nad soba nie uzalal jesli by cie; zwolnili, dziewczyna cie rzucila (jesli jakas bys mial), kumple sie odrwrocili od ciebie, i matka/ojciec ci by zginal. co bys zrobil w tedy?
5. Tylko ze w kazdej wojnie nalezy sie do ktorejs ze stron, jedna osoba nie pokona armi. jesli zycie porownjuesz do wojny, to ona jest przetrzymywana w lochach i torturowana za to kim jest.
jesli ludzie z przeszlych pokolen byli tacy jak ty, to nie wiem jak w ogule polska zdolala sie rozwinac.
Faktycznie komiks nadaje się jako demotywatwor jednakże.. jego miejsce jest na komixxy.pl a nie tu.. Oczywiście daje Minus za to że to żywcem skopiowałeś z komixxów i dałeś żenujący podpis.
Odpowiedzjezu, ale kicz.
Odpowiedz1. wiec powinienes sie torturowac by nie sprawic przykrosci tym ktorzy to robia? booohooohooo bo sie poplacze.
Odpowiedz2. Jesli rodzenstwo cos naprawde by odczuwalo, to by jej do takiego stanu nie doprowadzily.
3. to jest mocne naciagniete, jak matka umarla to oni dalej zyli normalnie, lecz siostra? laska do psychiatryka i gostek alkoholic? (p.s. widac ze jakis swir, rzucil wszystko bo dziewczyna ktora znal z widzenia sie zabila?) to jest 21 wiek, gdzie ludzie patrza na powolne smierci innych i sie ciesza, oni co najwyzej polakali tydzien lub dwa i koniec.
Zamiast pouczac tych ktorzy o tym mysla, to moze pomysl czy kogos do takiego stanu nie doprowadzasz? moze jest ktos kto jest popychadlem? jesli kogos zastrzelis to nie jest tego winna ta osoba bo 'z prowokowala' morderce, lecz sam morderca.
zgadzam sie z komentarzem , komiks w ogole nie oddaje rzeczywistosci
I co tego, że taki komixx?
OdpowiedzPoza tym wynika z niego tylko tyle, że Bóg popełnił błąd zabijając jej matkę.
ciekawe co na to kierowca autobusu i klaszczący tłum pasażerów
Odpowiedzwydumana słabinda
OdpowiedzKserokopiarzom mówimy NIE!
OdpowiedzDemoty schodzą na psy:(
OdpowiedzSłabe i przewidywalne
OdpowiedzSłaby demot. Prawda jest taka, że aby popełnić samobójstwo trzeba znaleźć w sobie ogromną siłę. I uważam, że nie można całe życie postępować bacząc tylko na innych, a swoje uczucia mając w dupie.
OdpowiedzJednak wszystko jest stracone, przez takich jelopów jak wy ludzie, nie czujecie przesłania tego "DEMOTA". Może i nie jest to najlepiej wykonane, fabuła też nie dopracowana ale takie jest życie. Jak was coś takiego dotyka to jest od razu katorga i lecicie do mamy aby wam pomogła, a tak po co sie przejmować innymi niech cierpią, jeszcze go skopiecie za to. Jednym słowem jesteście ŻAŁOŚNI i nie można was nazywać ludzmi.
OdpowiedzSłabe te obrazki, w kolejce "winnych" na 1 miejscu i tak stoi ten co się odzywa z po za kadru.
Odpowiedzdaje minus, nie lece na obrazek
OdpowiedzEfekt motyla jedyne co mi sie nasowa gdy to oglaDAM
OdpowiedzJestem pod wrażeniem..
Odpowiedznie czytalem tego czegos ale chyba ktos pomylil strony
OdpowiedzCiut nie Opowieść Wigilijna :D
OdpowiedzPo pierwszym obrazku stwierdzam, że prawdopodobnie bym się popłakał ze wzruszenia, więc nie czytam tego ckliwego komixo-demotywatora do końca. Ale że Adminowi chciało się to czytać?
OdpowiedzPodpis do d*py, ale dam plusa, bo komixx demotywuje
OdpowiedzGówno totalne, ale zobaczcie ile emocji wywołało :)
OdpowiedzPierdoły, życie nie jest takie banalne, skoro ją tak kochali to trzeba było ją wesprzeć po śmierci matki, a nie się z niej śmiać... Sami sobie są winni takiego losu, a że ona wybrała sobie śmierć to już jej wybór, co miała zrobić jak każdy ją opuścił, a sama nie dawała sobie rady.
OdpowiedzMoim zdaniem historia jest bardzo przejaskrawiona. Ludzie umierają młodo, popełniają sambójstwa, ale to nie jest koniec świata dla bliskich osób. Sama zdążyłam zaobserwować, że ludzie szybko otrząsają się po takich wypadkach. Tak jestesmy skonstruowani, ale na pewno nie wolno nam zarzucać braku wrażliwości. Nie zapominamy, ale ból szybko maleje. Proste. Gdyby było inaczej, jak by wyglądał świat? o.O
Odpowiedzbyło chyba już ze dwa razy. moim zdaniem są dużo ciekawsze demoty w poczekalni , ale komixxy to co innego.
OdpowiedzBardzo fajny demot/komixx ... chociaż nie czytałem, ale jest na głównej, to daje +
OdpowiedzTo powinien być przykład prawidłowego demotywatora.
OdpowiedzTrafia do człowieka, szczegół, że jest z komixxów.
Jak dla mnie to jak na razie najlepszy demot jaki w życiu widziałem, najmocniej do mnie trafił, aż się łzy polały... Zwłaszcza, przerzucając go na własną osobę...
Cieszę się, że Ci się podobał... na komixxach nie dostał głównej, bo większość twierdzi, że komixx ma być zabawny...
Jesli ktos cche popelnic samobojstwo to jest chory , ma depresje, nie mysli racjonalnie wiec nie bedzie myslal co sie stanie z innymi , a mowienie ze jest samolubny tylko jeszcze bardziej popycha go do odebrania sobie zycia . poza tym kiedys sambojca nie mial prawa do pogrzebu z ksedzem bo uwazano to za grzech ciezki i nie ma ta osoba szansy na zbawienie , teraz tak nie jest ,poniewaz ludzie zdali sobie sprawe ze gdy ktos decyduje sie na samobojstwo nie jest calkowicie swiadomy wiec nie jest to grzech ciezki o czym najwyrazniej tworca komiksu nie wiedzial.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 December 2010 2010 15:12
Odpowiedznie rozumiem jednego:
Odpowiedzdlaczego ku%#@ jak ja dodałem komix na demoty (też smutny i demotywujący) zostałem zje%#@y i demot został zminusowany po czym wrzucony do archiwum??
zróbcie jakiś reglamin wklejania komixów czy coś bo aczyna to być wk$#wiają^%
Ja pier*dolę.
OdpowiedzJak widzętakie gówno na głównej to sam mam ochotępodciąć sobie żyły kamieniem... Zamiast robić demoty wróć do redagowania gazetki parafialnej. Chapaj minusa jak murzyńską dzidę!
Demot nawet spoko i to prawda. Pomimo to, że to nie komixxxy
OdpowiedzTen demot to niestety w 100% prawda :(...
OdpowiedzOsoby które popełniły samobójstwo nie zdawały sobie wcześniej sprawy jak to potrafi życie zniszczyć innym ludziom i psychike...;// Wielki + za tego idealnego demota :)
Ten demot jest naciągany,realia są takie że jak ją za jej życia mieli wszyscy w dupie to i po jej śmierci tak zostało,jedyne co by w szkole mówili to ,,jaka to była spokojna dziewczynka,jakie ona mogła mieć problemy?"
Dziękuję dobranoc.