Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3283 5279
-

Zobacz także:


K kkwwm
+30 / 200

a ja dałem + Wydaje mi sie, ze nie zrozumiales. Ten wierszyk to raczej satyra na Kaczorów niz paszkwil na Tuska. Dla mnie OK.

S sheepy91
+102 / 182

To parafraza Reduty Ordona Adama Mickiewicza, udana, przyznam szczerze. To, że sami jesteście niewyedukowani, nie znaczy, że musicie minusować demoty za swoją ignorancję, bo nie wiecie skąd się wziął podpis Mickiewicza.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 20:07

Eminey
+13 / 97

Ciekawa rzecz, zyc jako nielubiany umrzec jako bohater...

KprezS
+22 / 116

Gratuluję talentu poetyckiego, współczuję zaślepienia Michnikiem. Prezydent był ostatnią osobą, która mogła być przyczyną tamtej katastrofy, ponieważ to pilot jest odpowiedzialny za swój samolot i nie może ulegać "naciskom". Szkoda, że ta sprawa stała się przedmiotem tak zażartej wojny politycznej, bo chętnie dowiedziałbym się, jak było naprawdę. Niestety obawiam się, że nie będzie mi to dane...

A Ashardon
+12 / 34

Przecież sba, kilka komentarzy do góry podał stronę, na której znajduje się ten wiersz. Dla autora minus za brak źródła...

Robotsx
+7 / 49

KprezS - Tylko że po "incydencie gruzińskim", poseł Karol Karski (PiS) złożył doniesienie do prokuratury na kpt. Grzegorza Pietruczuka, dowódce samolotu prezydenckiego, który na podstawie dostępnych danych uznał że lot do Gruzji byłby niebezpieczny. Drugim pilotem był wówczas kpt Arkadiusz Protasiuk, dowódca samolotu który rozbił się pod Smoleńskiem. Fakt, to dowódca samolotu podejmuje ostateczne decyzje, tyle że on wie, że w momencie kiedy opuści pokład samolotu, jego służba zależy od jego przełożonych, którym mogły się nie spodbać decyzje podejmowane przez niego w powietrzu. A do tego musi się spodziewać takich "kwiatków" jakie zafundował poseł Karski jego koledze - kpt Pietruczukowi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 22:11

ZiemniakPospolity
-3 / 57

@KprezS - gratuluję ignorancji... Co ma Michnik do rzeczy? Nie wiem, czy w życiu miałem Gazetę Wyborczą w ręce, a mimo to wiem o tak oczywistej różnicy między teorią a praktyką. Przecież prezydent jest Najwyższym Zwierzchnikiem Sił Zbrojnych RP. Pilot owszem jest dowódcą na pokładzie, ale jak nie posłucha prezydenta w samolocie, to on mu się odgryzie na boku. A skąd zapis w czarnej skrzynce brzmiący: (słowa pilota) "jak nie wylądujemy, to mnie zabiją"? Szczególnie że już raz wywarł nacisk na pilocie - lot do Gruzji. Dokładnie taka sama sytuacja, tyle że tym razem miał ze sobą dziesiątki najważniejszych Polaków ze sobą i nie ryzykował tylko własnym życiem. Wkurza mnie obrzucanie błotem jednych fanatyków przez drugich. To tak jakby komunista powiedział naziście, że ma chore poglądy - owszem, ale jemu także bardzo daleko do normalności.

Esk3L
+22 / 54

Informacje o tym, że pilot lądował pod wpływem nacisków głosi od samego początku Rosja. Nie wiem dlaczego ludzie w to powszechnie wierzą pomimo braku dowodów.

T Trethis
+6 / 58

Emm... Autor zwala całą winę na Kaczyńskiego, nie na PO. Podmiotem lirycznym jest tu sam św. pamięci Lech Kaczyński i z jego perspektywy jest to opisane. Wiersz opowiada o tym jak to Kaczyńscy kierowani mściwością i żądzą władzy spowodowali katastrofę.
Radzę czytać ze zrozumieniem.
Osobiście daję minusa. Wiersz jest bardzo udany jeśli brać pod uwagę... humor i warsztat... ale wiersz jest w moim odczuciu... niesmaczny.

D Discostasio
+5 / 37

Wiersz arcydziełem nie jest, co prawda "powiedz wieży, że stoi, gdzie ZOMOwcy stali" mi się
spodobał.
Ale... Patrzę na wiersz, potem na komentarze i nie rozumiem nic.
Mówiąc
kolokwialnie wszyscy k*rwią na Kaczora, bo on k*rwił na rząd, bo on k*rwił na nich i tak dalej.
Ale Prezydent tam leciał po to, żeby uczcić pamięć zamordowanych w Katyniu Polaków. Co to ma
wspólnego z jakimś autorowym "Zadaniem"? Ja nie wiem.
Jakieś pierdoły o ofierze, by dalej
rządzić, bracie, Azerbejdżanie...
OK, Kaczyńscy zwalili na całej linii, gdy prezydent podpisał
Traktat, albo cofnęli obniżkę podatków. Ale PO (podobno liberalna partia!) wcale mi jakiejś
alternatywy nie daje. Podwyższa podatki, zwiększa dług publiczny, transport publiczny działa
beznadziejnie, drogi są w zapłakanym stanie, niekorzystne dla nas umowy z Rosją na kilkadziesiąt
lat (tłumaczenie się, że BYŁ KRYZYS, jest bez sensu, bo władza ma radzić sobie szczególnie w
czasie kryzysów, wojen, itd.).
Jedyne co oferuje mi PO, to to, że nie jest PiS-em, tylko
PO.
Jarosław, rzeczywiście jechał na śmierci brata, ale ten wiersz jest taką bzdurą, że aż
wstyd.

Czy PO jest jedyną alternatywą?

I jeszcze jedno, zawsze żartowało się i narzekało na
RZĄDZĄCYCH(!). Dla tych, którzy jeszcze się nie skapnęli, koalicja ma większość w sejmie,
prezydentem jest Komorowski ( z PO, jeśli ktoś nie wie).
I!!! (ZASKOCZENIE) Jarosław Kaczyński,
nie może przeszkadzać panu premierowi i prezydentowi, gdyż nie ma władzy!!! :)

Kaczyńskich nie lubię, ale PO jeszcze bardziej.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 16 February 2011 2011 6:25

kasiaddz
-3 / 27

moim zdaniem to o Kaczyńskich że robią na przekór Tuskowi, a podpis Adam Mickiewicz jest na miejscu bo napisane to jest trzynastozgłoskowcem którym został napisany cały Pan Tadeusz co charakteryzuje Mickiewicza (dla tych co nie wiedzą albo zapomnieli, trzynastozgłoskowiec oznacza że każdy wers-linijka, ma trzynaście sylab). Jak dla mnie OK i +

corrie
+1 / 21

13-nasto zgłoskowiec!!! jestem pod wrazeniem. to się ociera o "Pana Tadeusza"

I in4matyk
-1 / 25

Robotsx: Czy jesteś na tyle nierozgarnięty, że nie wiesz, że przełożonym wojskowych jest szef MON?!
Prezydent ma na pokładzie tyle do gadania, co ty w PKS-ie!
Załamany jestem tym, że pokemony zaprogramowane przez "niezależne media" ciągle ten temat wałkują w taki sposób.
Życzę wam, aby tak samo was wspominano po waszej śmierci!
Bądź dla innych taki, jaki chcesz, aby oni byli dla ciebie!
Tu rozum nie jest wymagany - wystarczy mieć sumienie - a więc nie powinniście mieć problemu... teoretycznie!

A Artku
+8 / 22

Kawał dobrej poezji

B barylek69
-2 / 2

Wolf, czy ty chcesz trafić na mistrzów jako najgłupszy komentator, czy tylko zerknąłeś na tekst i zobaczyłeś jedno nazwisko?

guralq
+3 / 7

No ładnie, trzynastozgłoskowiec. Pełen szacun!

zonqe
-1 / 3

@Discostasio Chciał uczcić pamięć Katynia - super. Szkoda tylko, że nie był w Katyniu ani żadnego 10IV poprzednich lat ani 17IX po 2007r.

HansGlobbke
0 / 0

In4matyk, geniuszu wierzysz tylko w teorię. Faktycznie Kaczka nie miała by nic do gadania, ale mogliby pilota pozwać o COKOLWIEK, co zresztą stało się po locie do Tibilisi. Proces kapitan samolotu wygrał, ale mając jakikolwiek proces na koncie, skierowany przeciwko pilotowi, nie może on pilotować rządowych samolotów. I tu ujawnia się zawistność Kaczek.

I in4matyk
0 / 0

HansGlobbke@: Jakbyś nie zauważył, ten pilot nie dość, że dalej lata w lotnictwie państwowym, to jeszcze nagrodę zgarnął od Klicha...
Udajesz, czy naprawdę jesteś "ciemna masa"?

immiekolor
+5 / 25

Właśnie że dobrym, to specjalny zabieg.

karakar
+1 / 11

Panie Władimirze Iljiczu, cały tekst pisany jest jako narracja, a cudzysłowie stosują by oznaczyć tekst mówiony.

K kom4rek
+8 / 12

W 16 wersie słychać strzały !

HansGlobbke
0 / 0

kom4rek to było genialne!

R RoxyStyle
+7 / 41

i znawcy chórem zgodnym okrzyknęli,
nazwisko wieszcza zostało splamione!
A prawda wam dziatki tako odpowiada:
mieczem poezji sprawnie wielu ludzi włada...

;P

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 January 2011 2011 9:17

Odpowiedz
karakar
+25 / 25

Jeno taki zarzut mam do twego komentarza, że długość rymu się w nim nie powtarza. Wersy w których
ten sam rym gości, powinieneś pisać podobnej długości.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 January 2011 2011 0:19

I in4matyk
0 / 4

Karakar: Przesylabizuj swoje wypociny,
To ci wyjdzie, że miast matmy w twym mózgu są szczyny!

karakar
+5 / 7

@in4matyk: Jeden rym i niedokładny, też komentarz nie za ładny. Nie zabłysnąłeś nim tu wcale, spróbuj wpisać lepsze "ale". :P

B bmp91
+8 / 20

a co ty robisz demoty zeby nie trafił na główna?

kiczja
+6 / 14

a ja myślę, że jest wiele portali na których można zaprezentować swoją literacką twórczość i poddać ją ocenie internautów, i że demotywatory.pl akurat do nich nie należą. rozumiem, że autor chciał po prostu pochwalić się swoim dziełem(?) przed szerszą publicznością i zebrać więcej ocen, wiadomo, więcej osób przeczyta to na demotach niż np. na digarcie.

T Tomekor
+9 / 23

w wierszach tego typu to raczej często spotykana rzecz, tego typu błędy są po to, żeby wiersz dalej miał swoje rymy - a sens każdy rozumie..

S sheepy91
+6 / 8

Środek artystyczny zwany neologizmem, a środki artystyczne, to elementy charakterystyczne liryki, mówi Ci to coś, Brono?

Igus
+2 / 8

Boże! widzisz a nie grzmisz! tylko śniegiem prószysz...

minka1991
-1 / 13

jak już ktoś na górze napisał ten wierszyk to satyra na Kaczorów

LukaszLuzik
+28 / 52

Pisarz z Ciebie dobry ale demotów to Ty lepiej nie rób.

Odpowiedz
M Monio
-1 / 15

coś może być albo tak badziewne, albo tak dobre, nie może być "tak niezłe".



J jajcek
+3 / 13

$Igus
Kartofla to masz w głowie zamiast mózgu. Za dużo ziemniaków wpieprzasz i dlatego taki głupi.

GossipGirl27
-1 / 3

no napewno szczególnie, że to z Reduty Ordona. .. yhy

abzgbl
+3 / 3

chodzi o to, że tematyka jest podobna do wierszy Krasickiego (absurdy w państwie), poza tym to ten sam gatunek (satyra)

kysl
+7 / 71

Myślałem, ze admin to poważna osoba, ale to zwykle dziecko zafascynowane PO -_-'

Odpowiedz
A addicted123
-2 / 16

och ty moj swiatly wolski PiSowczyku...

B BR231
-1 / 3

Używaj mózgu addicted... to naprawdę nie boli...

Igus
0 / 0

@BR231 dlaczego uważasz, że ktoś jest głupi tylko dlatego, że ma inne poglądy polityczne. Nie wiem czy jesteś na bieżąco ale bastylia padła w 1789 i od tego momentu mamy wolność słowa. Każdy może mówić co chce. Jak to powiedział Wolter (francuski rewolucjonista): "Całkowicie nie zgadzam się z twoimi poglądami, ale umrę dla prawa ich wygłaszania."

Taroth
-2 / 14

Wiersz na +
Podpis nie udany,
Co do WMG, nie spinaj się człecze tylko czytaj na luzie, bo to co opisane jest w Naszej naturze. Więcej poczytaj książek a nie machasz po klawiaturze. Bez sensu, w agresji człowieka, co Mu polityka tylko w głowie szczeka.

Odpowiedz
bratant
+12 / 18

Myślę, że ten kto przepisywał z oryginału gdzieś pewnie wiszącego w internecie, i nie dopisał wszystkich kreseczek do ą, ę, ś, ć itp., zapomniał również o jakimś w słowie w linijce: "A Błasik niech tam dobrze przypilnuje" - tylko 11 sylab, a nie 13 jak w reszcie wierszyka. Pewnie brakuje rzeczownika - czego przypilnuje? Poza tym głupio się śmiać z takich rzeczy, ale mi się podoba.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 20:06

Odpowiedz
G gdulcia
+2 / 16

Myślę, że podpis "Adam Mickiewicz" nawiązuje raczej do stylu w jakim napisany jest 'wiersz' oraz do faktu, że jest to po prostu 13-zgłoskowiec. Skojarzenie nasuwa się samo :)

Odpowiedz
S sheepy91
+8 / 12

Podpis Adam Mickiewicz nawiązuje do tego, ze to PARAFRAZA JEGO UTWORU...

heda
-4 / 8

po przeczytaniu tego w oczach jakos dziwnie mi sie działo .. takie paski widzie .. xD

Odpowiedz
H hailee
+7 / 9

pewnie, że ci się dziwnie działo, bo czego oczekiwać kiedy Emo czyta poezję zamiast cos w tym stylu: "RanOo wsTaŁaM i CoOL. xddd. NiE mOogŁaM siE naWeT wySpaĆ (aLe sOosNa) bOo obuDziŁa mniE MatCheR i pOowieDziaŁa żE umÓówiŁa naS dOo hairDreSeRs. AjĆć.! niE wieM pOo cOo. ALe MatCheR pOowieDziaŁa żE maM juZ rOozdwOojOonE kOoŃcÓwKi xdd.( w seNsie żE wŁoOsÓów) xdd."??? :/

FUCK0YEA
+12 / 38

dobre czekamy na minusy tvn'owców

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 20:13

T tochur
+5 / 33

Masz rację kysl
A poza tym w Polskiej tradycji przyjęło się że osoby zmarłe traktujemy z szacunkiem. A pisanie o nich wymyślonych satyr to niekoniecznie dobry pomysł poeto ,,marny popisie".

Odpowiedz
T timonka
0 / 32

i bardzo źle, że tak się przyjęło. każdy kiedyś umrze, sama śmierć nie czyni nikogo lepszym. dużo lepsze byłoby traktowanie ludzi z szacunkiem za życia niż dopiero po śmierci, wtedy świat byłby o wiele lepszy. a tak obrzucamy się błotem nie bacząc na nic, i dopiero zaczynamy żałowac, gdy ktoś umrze i jest za późno. poza tym co, Hitlera też mam szanować? bo nie żyje? i złego słowa o nim nie można powiedzieć?

T tkds
+13 / 29

Jak bardzo trzeba mieć zmasakrowany mózg, żeby porównywać demokratycznie wybranego Prezydenta RP do Hitlera?

T timonka
+7 / 29

tdks - po pierwsze to nie było bezpośrednie porównanie, tylko pokazanie jak bezsensowne jest nagłe nabieranie do kogoś szacunku "bo zmarł", a po drugie Hitlera co, przysłali kosmici? :) najprostsze źródło - wikipedia: W roku 1932 przegrał wybory prezydenckie, otrzymując 36,8 procent głosów (ok. 13,4 mln wyborców), przy wysokiej frekwencji wyborczej. 5 marca 1933 w wyborach do Reichstagu, Hitler doszedł do władzy w sposób legalny, gdy NSDAP, będące w koalicji z Narodowo Niemiecką Partią Ludową (niem. Deutschnationale Volkspartei, DNVP), wygrało wybory parlamentarne z wynikiem 43,9% głosów (288 na 444 miejsc w parlamencie). 30 stycznia 1933 roku w południe ówczesny prezydent Rzeszy – Paul von Hindenburg powierzył Hitlerowi tekę kanclerza (premiera) Rzeszy. Następnie Hitler, dzięki rozporządzeniu prezydenta Rzeszy wydanym po pożarze budynku Reichstagu, zastraszając przeciwników politycznych i opozycję doprowadził do uchwalenia przez Reichstag (parlament niemiecki) Ustawy w Celu Pomocy Narodowi i Państwu w Potrzebie (niem. Gesetz zur Behebung der Not von Volk und Reich) zwanej w niemieckiej historiografii Ustawą o Pełnomocnictwach (niem. Ermächtigungsgesetz). Zaowocowało to przejęciem pełnej władzy, w ten sposób że wspomnianą ustawą parlament przekazywał rządowi Rzeszy kierowanemu przez Hitlera swą moc ustawodawczą." więc poza "zastraszeniem przeciwników" został wybrany w sposób demokratyczny. nie życzę sobie jakichś żałosnych insynuacji dotyczących mojego mózgu. (nieżałosne proszę bardzo).

T tochur
+2 / 6

Ja też myślę że dużo lepsze byłoby traktowanie ludzi z szacunkiem za życia niż dopiero po śmierci ale prezydent zginą w ,,katastrofie" i jeśli za życia nie okazywaliśmy mu szacunku to dobrze było by okazać mu go chociaż pop śmierci, szczególnie że na to zasługuje.
A co do Hitlera to z całą pewnością możemy potępić jego czyny, ale jago samego oceniać może tylko Pan Bóg.

R ReniferLopez
-4 / 16

Wiersz dobry, tylko jedna uwaga.

Adam Mickiewicz nie zrobiłby tylu błędów ortograficznych.

Odpowiedz
T tochur
+3 / 23

Po pierwsze nie jestem "moherowym dzieckiem" a jak chcesz się dowiedzieć co myślę o tym democie to przeczytaj mój komentarz, zastanów się i pomyśl.
PS.To nie boli.

B BR231
0 / 0

Jako reakcyjny bóbr - muszę się wpisać !

M menina
+1 / 33

Czyli to wina Kaczyńskiego, że samolot się rozbił i dobrze im tak? Nie przepadam za nimi ale to przesada [-]

Odpowiedz
T timonka
+2 / 22

o ile faktycznie się wtedy spóźnił, przez co musieli się śpieszyć i/albo faktycznie wywierał presję na pilotach, żeby lądowali, to tak - jego wina. mnie przy tym nie było, więc nie wiem, ale istnieje taka opcja.

K kakofonix
+7 / 15

timonka, teraz dowaliłeś/aś.
zakładając nawet, ze sie spóźnił, to przez to samolot się rozbił? No w zasadzie nawet logiczne... ale równie dobrze można obwiniać kogoś, kto na ulicy dostał cegłówka w głowę, że za wcześnie/za późno tamtędy szedł.

Co do demłota, choć LUBIĘ Kaczyńskich, to faktem jest że przeróbka wiersza niezła. Choć z przesłaniem politycznym się nie zgadzam.

T timonka
-4 / 18

ehhh... gdyby samolot rozbił się w wyniku nagłej awarii, bomby, czegokolwiek, to faktycznie nie miałoby to żadnego wpływu. a on rozbił się dlatego, że lądowali w niebezpiecznych warunkach. mieli możliwość lecieć na inne lotnisko. dlaczego nie polecieli? bo "straciliby" przez to dużo czasu i spóźnili się na uroczystości. dlatego podjęli ryzyko. gdyby wystartowali z kraju wcześniej, to ewentualne opóźnienie spowodowane lądowaniem w innym miejscu nie byłoby tak odczuwalne i być może wtedy by się na nie zdecydowali i nie byłoby żadnej tragedii. czy naprawdę muszę pisać tak oczywiste rzeczy? bardziej bym to porównywała do kogoś, kto biegnie na czerwonym na autobus, bo nie chciało mu się wyjść z domu 2min wcześniej, niż to przypadku z cegłówką. kwestii tego, czy wyruszyli za późno, jeśli tak to z czyjej winy, nie rozstrzygam, bo nie wiem czy są na ten temat jakieś wiarygodne oficjalne informacje. po prostu istnieje taka opcja, więc nie należy jej z góry odrzucać.

T tochur
+4 / 6

Jak byście trochę poczytali z wiarygodnych źródeł to byście się przekonali że to nie pośpiech miał wpływ na tą ,,katastrofę", ale m.in złe współrzędne lotniska a dokładnie pasa na którym miał wylądować samolot (najprawdopodobniej wysłana z fałszywego nadajnika po drugie podczas lądowania piloci otrzymywali błędne informacje o wysokości na jakiej się znajdują ( różnice nawet 20 m) na wysokości 70m. A więcej argumentów to sobie sami znajdźcie. Ps. Śpieszyli się przy lądowaniu? Jasne kilka minut spóźnienia zadecydowało o tym że nie polecieli na inne lotnisko , co sprawiło by że spóźniliby się kilka godzin!!

Igus
0 / 0

nie chodzi tu tyko o spóźnienie. Załóżmy że samolot ląduje w Mińsku czy gdzieś tam, co dalej? będą się tłuc autokarem? nie wrócą do polski i Kaczyński powie że go ruskie na złość nie chcieli wpuścić.

katafrakt1410
+7 / 37

kalanie nazwiska Mickiewicza, a zwłaszcza przeróbka "Reduty Ordona" jest lekko mówiąc niesmaczna i nie na miejscu robienie sobie jaj z wielkiej tragedii, przy większym lub mniejszym udziale Rosjan, z którymi Mickiewicz całe życie walczył o wolną Polskę - czego to się nie zrobi dla plusów tępoty i z tego względu głównej...

Odpowiedz
T timonka
+2 / 26

niesmaczne to jest nabijanie kapitału politycznego na śmierci brata, wciskanie go na Wawel, start w wyborach będąc w głębokiej żałobie. a "robienie jaj z wielkiej tragedii" to spłycanie śmierci tylu osób do śmierci tylko i wyłącznie jakże zasłużonej pary prezydenckiej, bo przecież reszta się nie liczy.

bartek3033
-4 / 18

sam w sobie wiersz jest bardzo udany, gdyby nie fakt iż naigrywa z kaczorów i tragedi. wolałbym jak by coś takiego o tusku z putinem zrobili

V voodoo856
-5 / 31

Podejrzewam, że połowa osób które tu wypisują komentarze i minusują nie miała skończonych 18 lat, kiedy była wybierana platforma, a za czasów kiedy kaczory wprowadziły IV RP, to ci młodzi ludzie interesowali się raczej zbieraniem pokemonów niż polityką, więc nie pamiętają, jak to wyglądało. Dlatego broniąc teraz kaczorów po prostu buntują się przeciwko aktualnej władzy, co jest naturalnym odruchem nastolatka. Natomiast wszyscy obrońcy kaczki, wierzcie, że aktualna władza PO to po prostu mniejsze zło w porównaniu z poprzednim rządem. Dla demota wielki PLUS, w końcu jakiś odważny i trafny komentarz do tej sprawy. Tylko z panem Jarkiem K. wszyscy mają się obchodzić jak ze śmierdzącym jajkiem, a on może sobie robić co chce i mówić co chce, sadzając swoją polityczną "karierę" na wagoniku tej tragedii?
A teraz czekam na minusy!

J jovinka
0 / 12

katafrakt1410 masz rację. Z tym Mickiewiczem to już przesada. Tak się składa, że uwielbiam jego dzieła i wiem o co walczył więc używanie jego nazwiska do takich bzdurnych wypocin jest nie na miejscu. Radzę wcześniej zapoznać się z czyjąś twórczością niż go najpierw obrażać.

katafrakt1410
+2 / 4

voodoo856 - co ma polityka do robienia sobie jaj z wydarzenia o którym przyszłe pokolenia będą się uczyć z podręczników jako o największej tragedii tego okresu. rządy PiSu możesz oceniać jak chcesz, ale to nie usprawiedliwia braku ludzkich odruchów... ja np. nie lubię Tuska i mam mu za złe obecną sytuację, co nie znaczy że robiłbym sobie żarty gdyby zginął, a tym bardziej nie życzyłbym mu śmierci.
wszyscy sami chcecie zakończenia polityki nienawiści, a sami tą nienawiścią zioniecie.

Igus
-1 / 1

uważam, że gdyby to odczytano na pogrzebie to były by to niesmaczne, ale tyle czasu po katastrofie radził bym nabrać trochę dystansu, nie możemy płakać kilka pokoleń z tego powodu. LUDZIE GINĄ ciągle i bez przerwy nie ma co pogrążać się w smutku. W Brazylii nie buduje się nagrobków z marmuru tylko z gliny. żałoba trwa dopóty nagrobek stoji, a jak skruszeje to się o tym zapomina.

N Newton
+11 / 31

Rymy niezłe, pomysł też fajny, tylko treść trochę do kitu. Śmiejecie się z moherów które wierzą w spisek Tuska i Putina, a sami wierzycie w tak samo głupi pomysł, że to niby Kaczyński zmusił pilotów do lądowania. Gdyby była chociaż jakaś poszlaka wskazująca na to, już po odczytaniu czarnych skrzynek media by sprawę natychmiast nagłośniły. Wiersz wyjątkowo płytki.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 20:10

Odpowiedz
C CreepingDeath
+7 / 21

Masz racje tylko, że same skrzynki nie mają zadnej wartosci, bo nasz wspaniały rząd zamiast ruszyć dupe i zająć sie sprawą wolał zepchnąć całą robote na Rosjan. A tamci na pewno, dawno juz zataili wszystkie swoje błedy, które mogły spowodować katastrofe. Nie mówie, ze było to celowe działanie ale zrzucanie całej winy na Kaczyńskiego i pilotów jest conajmniej niestosowne.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 20:32

A autobus
+10 / 40

az sie zalogowalem zeby to zminusowac... czlowieku ogarnij sie

Odpowiedz
E Ezjasz
-1 / 5

4 0d 73g0 p3FFn13, yuż n13 ?

T TARGOS
-1 / 41

Powiem Ci tak przeczytałem 2 pierwsze wersy i dałem w pełni zasłużony minus ! Ale postanowiłem że przeczytam resztę ... i powiem Ci tak ... po przeczytaniu całości żałuję, bardzo żałuję że nie mogę Ci dać jeszcze jednego minusa ! ŻAŁOSNE ! ŻENUJĄCE ! DNO !

Odpowiedz
B boleslaf
-3 / 11

azaliż dla kurażu wypij małpkę bracie kochany
tudzież redbula co ze swych zalet jest znany

Odpowiedz
B blayerek
-1 / 17

Pomijając czy to wypada, czy to nie wypada, bo bezspornie to była ogromna tragedia to ja nie zdziwię się jeśli prawda okaże się własnie taka, jaką rysuje tutaj autor.

Odpowiedz
C cuack
-5 / 27

mimo że ma to charakter satyryczny to jednak zjechałeś Kaczyńskich...spoko, chciałeś być śmieszny, w oczach wielu nawet Ci to wyszło, ale jeśli chodzi o moje odczucia to wydaje mi się, że nie masz szacunku dla zmarłych i nie wiesz w jaki sposób błysnąć na tej stronie, mimo że rymujesz nawet nieźle...pamiętaj- oprócz L. Kaczyńskiego zmarło tam także 95 innych osób. ode mnie [-] jak stąd do Smoleńska

Odpowiedz
K karolusb
-1 / 21

Ryzykowne, żebyś nie musiał niedługo pana Jarosława przepraszać za tego Demota:D

Odpowiedz
K krzych029
+4 / 30

A teraz pomyślcie: Wasz ojciec zginął w katastrofie lotniczej, a tu jakiś gówniarz pisze sobie taki wierszyk. Co byście zrobili? I teraz pomyślcie nad swoimi komentarzykami typu "dobrze tak kaczyńskim"

Odpowiedz
T timonka
+7 / 27

teraz pomyśl: Twój ojciec zginął w katastrofie lotniczej, a po paru dniach wszyscy go mają w dupie, bo liczy się tylko i wyłącznie "bohaterska" śmierć chluby narodu (i ewentualnie jego małżonki), a całej reszty nie, bo przecież oni już nie zginęli bohatersko, ani "dla dobra ojczyzny", tylko normalnie. wyznawcy jego zacnego brata "bronią" krzyża, kłócą się o pomnik, szastając na prawo i lewo hasłami, że to dla "rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej", podczas gdy Ty masz gdzieś pomniki i krzyże, bo życia ojca to nie zwróci. chciałbyś przezywać załobę w spokoju, ale nie możesz, bo zajadli ludzie, chcący ugrać jak najwięcej na żałobie i litości, ciagle coś wywlekają. myslę, że w takich okolicznościach jakiś wiersz już nie robiłby na Tobie wrażenia.

B BR231
+1 / 1

A gzie Jarek Kaczyński wygadywał takie rzeczy? Coś takiego można było usłyszeć głownie z ust lemingów i "ekspertów" z Faktów po Faktach, oraz z sms-ów zakompleksionych dzieciaczków z SK.

ikamind
-1 / 25

Pozdrowienia dla autora tej zacnej pracy
choć pewnie jak zwykle zdepczą go rodacy.
(+)

Odpowiedz
katafrakt1410
+9 / 11

hmm to gratulacje się należą

A autobus
+2 / 16

widac :). pojdziesz na studia, bedziesz młodym, wykształconym z dużego miasta! :) szacun. tylko pamiętaj! niedługo wybory, idź postawic X na jedyna sluszna partie

F fullbeskid
+2 / 36

żadnych zahamowań już nie ma by dołożyć Kaczyńskim, a ich największą winą było to że chcieli innej Polski niż to co się dziś dzieje, nieudolność władzy rozmydla się pokazując Tuska na budowie stadionu narodowego. Żenujący jest poziom autora i admina. Tyle ode mnie

Odpowiedz
J jovinka
+2 / 18

No niestety tak jest... Dzisiaj dla wielu ludzi liczą się głupie uśmieszki Tuska i Komorowskiego. Niewielu obchodzi to, że Kaczyński chciał lepiej dla Polski (i to nie przez dokonywanie cudów), że nasze interesy były ważniejsze od interesów innych krajów, że miał własne zdanie i nie bał się go powiedzieć głośno i go bronić przez co niektóre media typu tvn zaczęły go ośmieszać... Poniżanie w ten sposób Lecha Kaczyńskiego jest po prostu żałosne.

C Ch4rl1e
+4 / 24

Czytając na głos w połowie 3ciego wersu słychać strzały !
Sami sprawdźcie ;/ oczywiście [+]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 20:38

Odpowiedz
R rozek79
-2 / 30

Pisiurki pewnie już się zmawiają żeby minusować ;p
Daję plusa, bo nikogo to nie obraża - ot czysta satyra, jak ktoś wcześniej wspomniał.

Odpowiedz
B BR231
+1 / 1

Satyry używa się zazwyczaj do przedstawiania żyjących w krzywym zwierciadle, a nie mieszaniu z błotem zmarłych, a szczególnie tak ważnych osób. Zresztą ten wiersz jest kpiną z całej katastrofy, więc także z 95 innych osób.

Igus
0 / 0

powiem to jeszcze raz... MIMO ŻE KACZYŃSKI NIE ŻYJE, CZEGO MU WSPÓŁCZUJE, TO NIE OZNACZ ŻE STAŁ SIĘ LEPSZYM CZŁOWIEKIEM. W MOICH OCZACH JEST WCIĄŻ TYM SAMYM POLITYKIEM KIM BYŁ. JEGO ŚMIERĆ NIC NIE ZMIENIA. prócz tego że nie żyje, oczywiście....

N nocny333
-1 / 21

Z całym szacunkiem dla talentu literackiego autora oraz z poważaniem dla wolności słowa, wyrażam dezaprobatę i czuję się zażenowany, że taki demotywator trafił na główną.

Odpowiedz
aio
-2 / 28

Dobre. Powinno być w podręcznikach do polskiego, historii, wosu, bo do religii to nie. Wielki +

Odpowiedz
C Coen
-4 / 24

Naga prawda, życzę odwagi i jaj komuś poza Panem Bartoszewskim, aby takie poglądy wygłaszać publicznie. Kaczorowskiego nie ma na Wawelu, a Kaczorowskiemu Kaczyński mógłby karabin czyścić przed szturmem na Monte Cassino.

Odpowiedz
B BR231
0 / 2

ROTFL, masz super prawdomówne autorytety... Bartoszewski, Komorowski...

B baqsadi
-3 / 21

żal mi tego kto to dodał
Wstaw swoje zdjęcie to się pośmiejemy a nie przerabiaj utworu w taki sposób!!!
i admina też mi żal...

Odpowiedz
W wladzia199503
0 / 16

świetny pomysł na wklejenie tego wiersza jako demota ;) super ;) gratuluje pomysłu ;)

Odpowiedz
J jakub512
+14 / 14

kto ci takich bzdur naopowiadał?

E Exnation
-2 / 16

zapomniał dodać: Ku Czci twojej bracie krzyż postawimy a armia nasza pod sztandarem radia będzie niszczyć i podpalać nasienie diabła Granaty w dłoniach i różańce na klacie oj będzie rozróba mój kochany bracie o nic się nie martw państwo dopilnuje ja wraz z mym kotem Świat Opanuje!

Odpowiedz
K kakofonix
+5 / 7

a co mnie i pozostałe 10% obchodzi, czy Wam wielkim 90% będzie chciało się to czytać?

D dziamdziakk
-5 / 9

+ może nie ma charakteru demotywatora, ale gdyby było gdzieś indziej to pewnie bym tego nigdy nie przeczytała ;)

Odpowiedz
korbolek5
+5 / 23

No i wam powiem tylko tyle że nasz naród jest podzielony. gdzieś po drodze czytałem komentarz ze o zmarłych ludziach źle się nie mówi ale to według mnie jest już fałszywe. Bo tak wszyscy niby polubili Kaczyńskiego po jego śmierci. Ja byłem i jestem na nie w związku z jego prezydenturą i z tym co odpier*alał jego brat po śmierci. Niesmaczne jest tutaj snucie teorii spiskowych a nie wiersz satyryczny. Nie tylko Kaczyśnki zginął w tym samolocie to po cholerę tylko go się tak wywyższa ze wszystkich. Mniej zasłużony od niejednego generała pokładu a traktowany na równi z królami. Polscy obywatele jednak trochę zbyt do siebie ten wiersz przyjęli i z tego powodu te wasze oburzenie. Dziękuję. Demot + a ja pewnie - ;)

Odpowiedz
B bzyku3
+1 / 23

Dla mnie dno - , następnym razem pomyśl jak coś wrzucisz do sieci

Odpowiedz
T tomo1989
0 / 10

Kwestia gustu, ja nie oceniam. Ale przerobiony fragment ,,Reduty Ordona`` brzmi tak samo jak przerobienie hymnu czy ,,Roty`` tylko po to żeby było się z czego pośmiać

Odpowiedz
L ladyps
-4 / 22

chyba cała pisowska ekipa zasiadła do demotów i wypisała te komentarze. co się z wami ludzie porobiło..

Odpowiedz
L luklys
-5 / 11

Ej a streszczenie tego jest?? Bo mi się nie chce tego czytać...

Odpowiedz
Paperinik
0 / 32

demot:Młodzi, wykształceni PełOwcy:jak zawsze pełni taktu i kultury.

Odpowiedz
Z zoch282
-2 / 16

- takie rzeczy nie powinny trafiać na główną!!! poza tym to nie przypisuj utworów komuś, kto ich nie napisał.
Liczba plusów świadczy o tym jaki to genialny inaczej demot.

Odpowiedz
K karolos
-4 / 26

Drogi autorze tego paszkwilu, ciekawe czy jesteś na tyle odważny by podpisać się imieniem i nazwiskiem pod tym demotywatorem. Pod względem merytorycznym ten "demotywator" jest bzdurą ponieważ uwłacza godności zmarłym osobom gdzie nie ma ŻADNEGO dowodu na to by miały one jakikolwiek wpływ na katastrofę samolotu. Lansuje jedną tezę o wypadku gdzie przyczyny na tym etapie przeprowadzania śledztw nie mogą być znane, jawnie szerzy nienawiść pewnych osób i stosuje wobec nich pomówienia (również wobec zmarłych) i grup bez żadnego uzasadnienia, nie wspominając o tym że W POLSKIM PRAWIE JEST TO KARANE np.(art. 212 § 2 K.k.)Więc drogi autorze tych wypocin jeżeli nie usuniesz tego demotywatora to jest pewne że ktoś SKIERUJE TO NA DROGĘ PRAWNĄ

Odpowiedz
V voodoo856
-3 / 19

Jarek bez wątpienia skierowałby to na drogę prawną i przy okazji wyszukałby autorowi dziadka w wermachcie. Zażądałby również kilkumilionowego odszkodowania za straty moralne swoje i swojego kota oraz w ramach zadośćuczynienia zażyczyłby sobie pogrzebu na Wawelu. No i oczywiście jawnie szerzyłby przy tym nienawiść do pewnych osób i stosowałby wobec nich pomówienia bez żadnego uzasadnienia (itd, itp - art. 212...), co nieustannie czyni i na czym opiera swoją karierę polityczną. No ale Jemu , jak zwykle, wolno, a Autorowi nie.

B BR231
0 / 0

Jak zwykle piękna i rzeczowa argumentacja MWzWM... "co nieustannie czyni i na czym opiera swoją karierę polityczną." oj gdybyś miał na to jakieś dowody poz codziennym siadaniem przed Szkłem (nie)kontaktowym

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 January 2011 2011 17:03

Adambytech
+15 / 59

demot:Dziękuje Bogu:,że nie dałem sie zmanipulować jak autor tego demota

Odpowiedz
bartek3033
+9 / 27

ja na szczęście też nie. lecz muszę przyznać iż technicznie wiersz jest genialny i bardzo bym się ucieszył jakby ktoś napisał wersje jadącą po pełowcach

A annesin
+1 / 21

Dziekuje. Po prostu dziękuje czowieku, który zmieniłeś podpis. Dziękuję, że jesteś tym ostatnim myślącym procentem tego kraju, który nie dał sobie zrobić z mózgu mydła. Wyrazy szacunku. A jednak media są niezłe w te klocki.

WojekNorb
-2 / 16

Dziękuj bardziej za własne braki intelektualne

K KamilMB
-4 / 18

Bogu czy Ojcu Dyrektorowi???

P piotreqq3
0 / 26

wiele niedouczonych osób minusowało. Ale przeróbka Reduty ordona. Coś boskiego. Plus ! Było napisać
Nam lecieć nie kazano- wszedłem do kokpita
spojrzałem na pole - o ja pie*dole

Odpowiedz
E Exnation
-2 / 18

widzisz koelgo Juz Nas Minusuja masakra czlowiek chce wniesc cos nowego to po nim poleca ...

V vermer
0 / 28

Współczuję autorowi demota. Niby co chcesz przekazać? Że nienawidzisz Kaczyńskich? Żałosny ten twój tekst.

Odpowiedz
Igus
0 / 2

napisz lepszy

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 January 2011 2011 20:05

L louise600
+3 / 5

a to jest groźba czy "tylko" obraza?
SLD czy jakaś partia debili nieznających się na polityce?

Orulo
-4 / 26

Wypaczanie jednego z największych polskich utworów literackich i nabijanie się z tragedii narodowej. Cóż, kiedy Obama mówił: "wszyscy jesteśmy dziś Polakami", zapomniał o tym, że w Polsce takowych nie ma, a śmierć prezydenta jest dla nich mniej ważna od rozjechanego kota na autostradzie. Żałuje tego, że Reduta Ordona znajduje się w podstawie programowej gimnazjum. Gdyby jej tam nie zamieszczono, prawdopodobnie nie powstałby ten "wierszyk". Mój pierwszy minus w serwisie, gratuluję.

Odpowiedz
Ryukyu
+12 / 28

Tu już nie chodzi o politykę tylko o szacunek dla zmarłych ;)
Dziwicie się Kaczyńskiemu że się burzy o katastrofę, zapomnijcie o polityce- to był jego brat.

Gdyby to wasz ojciec, matka, siostra, brat zginęli i nie było by jednoznacznych raportów sami byście starali się jak najwięcej info zdobyć.

PRZYPOMINAM- Rosja nie raz podcięła nam skrzydła, ZAWSZE dowiadywaliśmy się o tym 30 lat później a wszyscy którzy się śmiali stawali się wielkimi patriotami i rosyjskimi hejterami.

Odpowiedz
Ryukyu
+14 / 18

Nie twierdzę że to był zamach!
Czy ty człowieku jesteś na tyle pusty że myślisz że z racji że jest XXI wiek nie ma takich afer? 2 W.Światowej także nikt się nie spodziewał.
Przypomnij sobie relację ROSJA-GRUZJA jeszcze tak niedawno.
Nawet gdyby cokolwiek, powinieneś zachować trochę Polskości, poznaj historię i Rosyjskie podejście do nas.

W żadnym wypadku nie jestem super fanem PiS bo nie zgadzam się z ich wieloma ustawami ani nie tańczyłem pod krzyżem.
'przyjacielu, bądź uprzejmy mieć wątpliwość'- tyle na koniec

D dluga92
+8 / 18

Ryukyu bardzo trafny komentarz. I w 100% się zgadzam.
Demot nie spodobał mi się właśnie z tego powodu że wszyscy w wyniku nagonki na mohery zapominają się i gnoją choćby Kaczyńskiego.
Pierwszy raz zdarzyło mi się zalogować specjalnie żeby zminusować..;/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 21:49

Ryukyu
+5 / 9

pies by się na zainteresował ale TY tak, więc nie dziw się Jarkowi że interesuje się śmiercią własnego brata i przestańcie to upolityczniać. Sęk w tym że media stawiają to w takim świetle i robią z tego SHOW, zaczęto przypisywać moherów do PiSu, pokazywać ich w telewizji i dużo młodych ludzi podążających za ideą PO bawi się teraz w koty Jarka, w absmaki i ch*j wie co. To nie tabu bo każdy może wyrażać opinię ale gdy pojawia się nagonka na PO tak jak tu w komentarzach wszyscy się burzycie i zaczynają się argumenty z urażoną dumą itp. itd. @konradcomplete nie musisz ani Rosji grozić ani się obrażać. Ja to widzę u Ciebie tak- skoro nie możemy nic z tym zrobić to uznamy to za fałsz, co to za logika betonu? nie możemy nic z tym zrobić jako prości obywatele ale pokażmy że zostawiamy miejsce dla opcji B. wróg który wie że ty wiesz zaczyna się motać ;>

J jajcek
+4 / 8

@konradcomplete kur ty lemingu, to za nie długo będą chcieli od nas kase lub ziemie i co przez takich jak ty damy im to i jeszcze pocałujemy ich w dupę. Wyobraź sobie gdyby to Niemcy mieli tam katastrofę lotniczą albo Izrael. W życiu ruskie nie prowadzili by sami śledztwa w tej sprawie. To jest jakiś absurd co się dzieje w tym kraju, ale co się dziwić gdy jego mieszkańcy są tak tępi.

V voodoo856
0 / 0

Ryukyu, właśnie o to mi chodzi, że JA bym się zainteresowała, ale już nikt poza mną, a już na pewno nikt by tego mojego zainteresowania na tak szeroką skalę nie finansował. Dlatego nie dziwię się Jarkowi, tylko dziwię się temu, że na każdą jego nową teorię idzie mnóstwo państwowych pieniędzy, których przecież nie mamy w nadmiarze. I teorie typu "nie rozpoznałem brata w trumnie" wygłaszane x miesięcy po fakcie są dla mnie po prostu absurdalne. Rodziny dostały gigantyczne odszkodowania i potężne dożywotnie renty po zmarłych, niech więc sobie z tego finansują najbardziej absurdalne dochodzenia, stawianie pomników, niech sprawdzają najdziwniejsze teorie, jeśli taka ich wola.
A tak dla kontrastu coś, co być może pozwoli Ci lepiej zrozumieć moje oburzenie. Historia z życia, niestety smutna. W ostatnie wakacje w wypadku zginęła mama mojej przyjaciółki. Jechała do pracy rowerem, potrącił ją samochód, kierowca zbiegł z miejsca wypadku nie udzieliwszy pomocy i kobieta przez to umarła na poboczu. Po trzech miesiącach śledztwo zostało umorzone z powodu braku sprawcy, morderca żyje sobie gdzieś bezkarnie na wolności. I zestaw sobie teraz to morderstwo z nieszczęśliwym wypadkiem, o którym od miesięcy pisze się tysiącstronicowe raporty i roztrząsa, czy to brat czy nie brat leży na Wawelu. W czym nasz wielce zasłużony i poległy bohaterską śmiercią prezydent jest lepszy od tej kobiety? I właśnie to miałam na myśli, pisząc, że moimi bliskimi nie zainteresował by się pies z kulawą nogą. A paranojami Jarka interesują się wszyscy i ja chcąc nie chcąc również muszę, bo są one finansowane z mojej, a także Twojej kieszeni.
A, no i dodam też że nie jestem ani fanką PO, ani PiS, a na PO głosowałam tylko dlatego, że w danym momencie byli "mniejszym złem", więc jestem jak najdalsza od upolityczniania tej dyskusji. Poza TVNem uzyskuję informacje również z przeróżnych innych mediów, więc wyrobiłam sobie opinię w oparciu o różne źródła.

B Barsuk
+9 / 25

Jak możecie robić coś takiego? To jest "Reduta Ordona", ludzie! A Mickiewicz tak samo jak Kaczyński, był PATRIOTĄ! Nie ogarniam... Wstyd za takich Polaków.

Odpowiedz
L louise600
+5 / 9

A tobie kto pokazał jak się durne komentarze pisze?
Ja uważam, że demot jest debilny. Nie wiem za jaką jesteś opcją polityczną, ale lepiej najpierw się zastanów, a później pisz takie pierdoły. Zamiast siedzieć i oglądać TVN przeczytaj jakąś inteligentną gazetę, np. Gazeta Polska.

M magnessss
+5 / 7

Kolejny komentarz pokazujący jak w dzisiejszym świecie media rządzą ludźmi. Uważam, że większość znudziły już te wyzwiska w stylu "mohery", a jeszcze więcej ludzi wcale nie uważa, tego za śmieszne, raczej żałosne. Ale cóż, tak już jest, jak ktoś nie ma własnych poglądów, tylko tępo powtarza to, co usłyszy, nie mając żadnych merytorycznych argumentów. Dobry sposób na dyskusję, rzucać wyzwiska i jest zabawa. Poziom: ZEROWY!

L louise600
+6 / 10

"dobra satyra"? Nie wiem co ty widzisz śmiesznego. Dla mnie to po prostu żałosne

M Molak87
+1 / 7

WIECIE CO A JA JUŻ MAM DOŚĆ TEGO TEMATU TYCH KOMENTARZY. IDĘ SIĘ POBAWIĆ Z CÓRKĄ I TROCHĘ POŚMIAĆ BO ZYCIE NA TYM POLEGA NA ŚMIECHU I MIŁOŚCI..

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2011 2011 21:59

Odpowiedz
R rambox
+1 / 25

Dla mnie jest obraza Prezydenta RP złamie zasad które są tam napisane ponieważ obrażają moje uczucia narodowe i powinien zostać usunięty!

Odpowiedz
Igus
0 / 0

wolność słowa mamy nie możesz NIC zrobić NIC!