O rany... autor zapomniał dodać, że właściciel był zalany w sztok. Oczywiście nie usprawiedliwia go to i nie uwalnia od odpowiedzialności, ale naprawdę sądzicie, że on działał umyślnie? Był pijany, to uznał iż zagra z psem w "śmierć i życie" na torach, zapewne jak się zbudził z rana, to uznał że to sen, a jak mu policja mówiła czego dokonał to nie mógł w to uwierzyć. Gdyby chciał zabić psa, to zapewne uwiązałby go na smyczy przy torach lub jakoś zrobił, aby mieć 100% pewności iż pies zginie. Jak pisałem, nic nie usprawiedliwia tego czynu, ale nie ludzkie okrucieństwo zabiło tego psa, a ludzka głupota. Ode mnie minus dla demota, gdyż ten tekst mija się z prawdą i opisuje, jakgdyby koleś celowo wziął tego psa by go zabić.
Nie skaza go. Pies nie byl na smyczy - zatem wlasciciel go do niczego nie zmusil - sam tam stal. Nie mozna czlowieka skazac za to, ze pies mu zaufal. I nie minusujcie mnie bezmyslnie - takie sa fakty. Zatem faceta najwyzej u czubkow moga zamknac...jesli tak zaleci lekarz.
Jak nie trzeba to się na kawałku lodu wyj*ebiesz , jak trzeba to idiocie się na kupie śniegu nogi nie poślizgną...jakby został pod tym pociągiem to bym naszczał na jego grób.
@GrubyTroll
Spoko, to czemu nie zrobic "szybkiej smierci" temu kolesiowi? I tym gnojka od kota
tez,
i tym co psowi leb urwali? Nic nie poczuja, a ani swiat stratny nie bedzie... To sa szuje
ktore
nalezy tepic, nie zasluguja na egzystencje.
Zmodyfikowano
5 razy
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 21:22
ja jestem ciekawa ile zwierząt już zdążyło zginąć w tym roku przez takich frajerów jak on... :/ takim dożywocie to za mało... powinni im zdzierać skórę kawałek po kawałku bez znieczulenia... bez niczego... to by była dobra kara... w męczarniach
To tylko dowodzi w jak głupim i zacofanym świecie żyjemy. O ile w poprzednich demotach o "torturowaniu zwierząt" mogę się zgodzić, że człowiek przesadził, o tyle tutaj śmierć zwierzęcia była szybka i w miarę bezbolesna, a na pewno nie gorsza niż gdy farmer zarzyna świnię. Naprawdę co za różnica: świnia czy pies? Nie było tu przecież maltretowania (a przynajmniej autor demota o niczym takim nie wspomina), więc nie widzę tu powodu do dręczenia właściciela, tak samo jak do dręczenia farmera który przecież z podobnym "okrucieństwem" zabija rocznie setki zwierząt hodowlanych. Albo uznajemy, że JAKIEKOLWIEK zabijanie zwierząt jest złe i jednocześnie zakazujemy spożywania mięsa, albo zostawiamy tych ludzi w spokoju. Jeśli ktoś uważa, że ten człowiek nie miał prawa zabić swojego psa, ale on ma prawo jeść swojego hamburgera, to ja mu mówię, że jest hipokrytą i nie rozmawiam dłużej.
Ludzka głupota nie zna granic. Tylko dlaczego musiał za to zapłacić bezbronny pies?! Kolejny dowód na to, jak człowiek potrafi być bezlitosny wobec zwierząt..
co trzeba mieć w głowie, by być tak okrutnym?! nie mogę już słuchać o kolejnych takich historiach. odizolować zwyrodnialców od społeczeństwa, nogi z d*** powyrywać!!
Koleś był nawalony z tego co wyczytałem i mi to wygląda jakby coś mu odwaliło i chciał popełnić samobójstwo ale w ostatniej chwili zabrakło mu odwagi. Pies nie wiedział co się dzieje i zginął a ten pijany facio odskakując złamał rękę i chyba nogę. Nie osądzałbym od razu tego człowieka bo być może zamiast prokuratora potrzebny jest mu psycholog. Ciężko mi po prostu uwierzyć, ze okrutny i pijany człowiek, chcący zabić zwierzę zrobiłby to w tak "wyrafinowany" sposób.
To wydarzyło się dokładnie w Czosnówce wsi pod Białą Podlaską na przejeździe kolejowym... Mieszkam na przeciwko... Moja mama gdy zobaczyła straż prawie pod domem pobiegła zobaczyć co się stało i gdy wróciła to ona była wstrząśnięta...
Pytam się, dlaczego dlaczego los czasem nie bierze sprawy w swoje ręce? Niech by się poślizgnął i urwało mu nogi. Pies może i zdechłby na miejscu, bez bólu i cierpienia, ale taki za przeproszeniem k*tas powinien ponieść jakieś konsekwencje, srogie moim zdaniem! Szkoda pieska, więcej w nim było człowieka niż w jego właścicielu.. Smutne. Widzę też, że niektórzy tłumaczą faceta upojeniem alkoholowym, chęcią samobójstwa - ale czy z tego samego powodu będziemy tłumaczyć za chwilę nastolatka, który w USA wpada do szkoły z bronią, zabija swoją nieszczęśliwą miłość, kilka postronnych osób i strzela sobie w głowę?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 22:18
I teraz taki sadysta dostanie maksimum 2 lata odsiadki, podczas gdy ja moge iśc na 3(o ile nie oskarżą mnie o handel) za wypalenie lolka. Kocham ludzi u władzy!
Tak, zabić tego kolesia, leczyć go, macie racje, ale czy k*rwa nie lepiej że pies zginoł śmiercią naglą, nawet nic nie poczuł, czy lepiej żeby został utopiony albo zabity szpadlem, jak robią to inni zwyrodnialcy. Brak mi słów do was, użalacie się nad jednym psem, a jakby człowiek zginoł w ten sam sposób nie było by o to tyle krzyku i chaosu ;]
1 raz o tym słyszę, ale po przeczytaniu tego bylem w szoku.. gdybym znalazł takiego skur***la to bym go za jaja powiesił do tego pociągu... Jak można być takim popi****nym?! Ile razy się słyszy jak ludzie znęcają się nad zwierzętami to się nóż w ręku otwiera.. eh.. sorry za słowa, ale i tak się nie da inaczej określić takiego zachowania...
Należało by dodać, że został złapany, chcieli mu postawić zarzut spowodowania umyślnej
śmierci zwierzęcia ale ktoś tam sprzeciwiał się, że pies bodajże nie był na smyczy i coś
tam coś tam, ale jak wiadomo z psem jest jak z dzieckiem, nie musisz mieć go na uwięzi a on i tak
będzie bezgranicznie Ci ufał i chodził za Tobą jak cień, więc tak jak w tym przypadku ten
gnojek zrobił to specjalnie i wykorzystał zaufanie psa. Szkoda tylko, że ten pedał się nie
poślizgną i ten pociąg też jego nie pier**lną ;/ Już lepiej by zrobił jak by tego psa
wywiózł za miasto, wiem, żę to wybieranie mniejszego zła ale przynajmniej pies by sobie
poszedł do najbliższej wsi czy coś i ktoś na pewno by go przygarnął, . Głupota ludzka na prawdę nie zna granic... EDIT:
wolwo11 - jeśli masz pierwszą sprawę i chodzi o narkotyki to nie pójdziesz siedzieć, nie
panikuj.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 20 January 2011 2011 2:21
Az mam łzy w oczach... jakim trzeba być ch@jem... nie, nie ma w języku polskim ani żadnym innym odpowiedniego określenia. Szkoda, że go ten pociąg nie zabił bo szczerze mu życzę rychłej śmierci.
A moim zdaniem pierd olicie, bo media zrobiły wokół tego szum. Nie wiecie, czy ten pies był chory, stary itp - ofc, mógł go uśpić, ale lepiej zabić zwierze bez cierpień, niż znęcając się nad nim, bijąc, lub rzucając, huh? Znaleźli się ludzie co są mocni w słowach, a jedynie potrafią klepać mordą po klawiszach... jak chcecie zmieniać świat, to idźcie na wolontariat do schroniska dla ofiar maltretowania lub coś w ten deseń, a nie tylko bez zastanowienia wypisujecie brednie nie znając całej sprawy, kk?
@StagG: WTF? Jakie okoliczności niby mogą zmienić nasze patrzenie na te sprawę? Że pies był chory czy stary? Nie wiesz jak się usypia zwierzęta tak, żeby nie cierpiały? Chyba zdajesz sobie sprawę, że pierdyknięcie pociągiem to nie jest żadne rozwiązanie JAKIEGOKOLWIEK problemu ze zwierzęciem? Jak będziesz już stary i chory to życzę ci żeby twoje dzieci tak samo rozumowały.
NIE SMUĆCIE SIĘ, TRZEBA BYŁO ZAPŁACIĆ ZA SZCZEPIONKĘ WTEDY BY SIĘ TO NIE STAŁO... TERAZ TO TEŻ TWOJA WINA JAK I TYCH INNYCH KTÓRZY CHŁOPAKOWI SKĄPILI ZRZUTKI NA SZCZEPIENIE A ON SAMEMU NIE MIAŁ.
TERAZ ON JEST ZŁEM, ALE JAKI MIAŁ WYBÓR? LEPIEJ BYŁO DAĆ SIĘ MĘCZYĆ ZWIERZAKOWI JAK BIEDNY KONAŁ NA JEGO OCZACH? PIĘJKNI Z WAS SADYŚCI, PIĘKNI... WY JESTEŚCIE TAK JAK CHINCZYCY W FABRYKACH FUTER !!! POZWALACIE DŁUGO I BOLEŚNIE ZWIERZĘTOM SIĘ MĘCZYĆ! WY ŁAJZY KRIMINALIŚCI BEZDUSZNI !
`traktuj innych tak, jak sam byś chciał być traktowany.`
- ten filmik wywołam we mnie ogromną agresję. Kocham zwierzęta a w szczególności psy. ! Nie wyobrażam sobie jak można zrobić coś takiego swojemu pupilowi. Niestety ten film jest dowodem na to, że można. ! Człowiek beż serca.! I dwa lata to zdecydowanie za mało. !!!!
Takich ludzi jak on powinno się pokazywać w telewizji. Tak jak ostatni było o tym biednym psie co to jacyś debile po pijaku w makabryczny sposób zamordowali tego psa, tylko że nie powinni ocenzurować twarzy i nazwisk tych osób.
Jedyna myśl jaka mi przychodzi do głowy gdy o czymś takim się dowiaduję to " SKU***SYNOWI TAK SAMO ZROBIĆ "
Jeżeli już zwierzęta mają ginąć przez ludzką głupotę i okrucieństwo, niech to będzie właśnie tak - szybko, bez męczarni. Ten biedny psiaczek pewnie nawet nie poczuł uderzenia, a jeśli nawet, to momentalnie było po wszystkim.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 19 January 2011 2011 2:39
Kolejnemu idiocie się nudzi! Rozszarpać takich ludzi na strzępy! Nie wierzę w głupotę ludzi, wstydzę się że jestem w jakimś stopniu spokrewniona z tymi wszystkimi kretynami... -.-
W takich przypadkach przestępców zamyka się w więzieniu nie by chronić społeczeństwo przed nim lecz by jego ochronicz przed społeczeństwem... Przychodzi mi na myśl tylko jedno słowo - LINCZ
i tak dostanie "zawiasy" za małą szkodliwość czynu. Dwa lata więzienia - śmiech na sali - przecież to nie człowiek. Sąd weźmie pod uwagę że był niepoczytalny (pijany) i coś mu jeszcze znajdzie na usprawiedliwienie (niekaralność(?)). Odsiedzi max rok. Wyjdzie za dobre sprawowanie po odbyciu połowy kary. I będzie nadal robił, co mu się podoba, a co nie.
Zauważył ktoś ,że im więcej jest takich akcji ,by złapać kogoś ,kto zrani ,lub zabije zwierzę ,to tym więcej filmów się pojawia. Jeszcze kilka miesięcy temu ten problem był mały ,a teraz pojawiają się filmiki za filmikami. Prowokujecie ich do tych czynów ,bo oni chcą pokazać ,że są bezkarni i nikt ich nie złapie.
@ewanowak10 a czego ty oczekujesz? Kary śmierci dla człowieka który szybko i bezboleśnie zabił SWOJE zwierzę? Ciekawe czy tego samego żądasz dla farmerów którzy zabijają swoje świnie i krowy.
@Medival wiesz co? Bardzo dobry pomysł. Ale śmierć to zbyt szybka i niepamiętliwa rzecz. Zrobić gościowi coś, co będzie pamiętał do końca swojego nędznego życia... szkoda że w Polsce kodeks Hammurabiego nie obowiązuje....
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 21:11
Medival - zaiste, Twoje myślenie jest pozbawione logiki i sensu. Zarówno w democie jak i w niektórych komentarzach widać jak nieskończona jest głupota ludzka.
@Medival Rany, jak możesz przyrównywać zwierzęta hodowlane w tym wypadku świnie, kury etc. do psa?! Wiesz w ogóle co Ty piszesz? Przecież to niedorzeczne.
ah..już macham na to ręką, ponieważ nie mam sił do ludzi właśnie takich, szkoda mi tego psa no..tak samo szkoda jak poprzednich zwierząt. Ale co poradzić, życia psu nie zwrócimy, i nie od nas zależy jaką ten ch*uj kare dostanie.
Życzę mu tylko szybkiego zejścia na cmentarz.
To tylko dowód na to, że ten demot ukierunkowany był na emocje i żaden z komentujących nie przysiadł nawet na chwilę by się nad nim zastanowić. Otóż z podobnym okrucieństwem zabijane są wasze kotlety, parówki i kiełbasy! Czy ludzie już do końca zgłupieli na punkcie zwierząt? Ciekawe czy klęlibyście tak samo gdyby demot o człowieku, który przez przypadek zabił drugiego człowieka.
Po pierwsze, pies to prawdziwy przyjaciel człowieka. To z tym zwierzęciem spędzasz wiele czasu, a nie z kurami czy też świnią. Po drugie, czemu zgłupieli? Przecież to jest chore, by zostawić psa na torach i w taki sposób go ukarać i zafundować mu taką śmierć. Po trzecie, uważasz że ten człowiek zostawił psa na torach przez przypadek? To przypadkiem nie można nazwać przecież..
@inthesummertime: jest najlepszym przyjacielem czlowieka bo jest niejadalny... zobacz ze najczesciej zwierzeta trzymane w domu sa to zwierzeta ktorych mieso jest niesmaczne badz nienadajace sie do spozycia. idealny powod by byli naszymi przyjaciolmi [; @Medival: tez uwazam ze to demot szczegolnie nakierowany na emocje. zamiast uswiadomic sobie ze ten gosc pewnie chcac zabic psa raczej by go do tych torow przywiazal jednak chcial zabic siebie. stchorzyl, nie wiedzial ze pies stoi idealnie za nim... wyszlo jak wyszlo...
@riesa To żaden powód! Powiedz mi, co to ma do rzeczy, że jest niejadalny? Właśnie nic.. Równie dobrze, w domu moglibyśmy trzymać kury, bo również są niejadalne, więc dlaczego tak nie jest?
Poza tym jak mógł nie wiedzieć, że pies stoi idealnie za nim skoro przyszedł tam z nim inawet sam usadowił go koło siebie, w tym wypadku za sobą.. Gdyby chciał się sam zabić, nieprzychodził by tam z psem, nie uważasz?
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 22:04
@moelleuse według kodeksu Hammurabi'ego ten człowiek jest w 100% niewinny, gdyż zabił swoje(!) i co ważniejsze zwierzę(!!!). Gdyby zabił cudze to musiałby zapłacić jedynie jego równowartość, a już na pewno lud nie żądał by jego zlinczowania. Dlatego to właśnie my żyjemy w barbarzyńskim i zacofanym świecie (może nie aż tak barbarzyńskim jak za czasu niewolników, ale jednak...) gdzie człowiek nie może swobodnie rozporządzać swoją własnością. Bo tak, zwierzęta to nasza własność i według prawa ten człowiek mógł zabić swojego psa (o ile go przy tym nie męczył, a chyba ciężko męczyć psa przejechanego przez pociąg), tak samo jak farmer może zabić swoją krowę, a i wątpię by zrobił to w szybszy i mniej bolesny sposób.
to za pewnie człowiek chory psychicznie ludzie normalni tak, nie postępują z swoim przyjacielem nawet jeśli jest to pies, jednego dnia zabił psa, za kilka dzn zobaczy po pijaku jak to jest zabić człowieka, brak hamulców robi z człowieka bestię jak przekroczysz pewną "granicę" to już nie ma powrotu.
To może dzieci które przypiekają mrówki lupą i wyrywają muchom skrzydełka, będziemy wysyłali do psychiatryka na rehabilitację? Ten człowiek nie popełnił żadnego przestępstwa (no chyba że kolej uzna to za naruszenie zasad bezpieczeństwa na torach) i nie można go skazywać jeśli w szybki i w miarę bezbolesny sposób zabił swoje zwierzę, bo to samo robią farmerzy i jakoś nikt ich w więzieniach nie zamyka.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 21:02
@Medival, zastanów się tylko jaki jesr rodzaj "hierarchi" u nas w Polsce. W Korei Płd. np. psy traktuje się jak krowy bądź świnie. Tyle, że różnica jest taka, że u nas psy traktuje się jak przyjaciół. Więc nie porównuj ich do mrówek lub much. Skoro psa traktuje się jak przyjaciela - a owy pies napewno był do tego "człowieka" przywiązany, widać to, to gdyby ten typ zabił swojego przyjaciela człowieka - też nie popełniłby żadnego przestępstwa? Czy gdyby matka zabiła swoje dziecko - nie popełniłaby żadnego przestępstwa, bo to dziecko było jej własnością? Czy zabicie kogoś jest wg ciebie normalne? Ale koniec końców to jest twoje zdanie. A ja (czasami - niestety) szanuję zdanie innych.
Nie mam konta na Youtubie i nie mogę obejrzeć. Zastanawia mnie tylko co ten skur*wysyn zajeb*any sobie myślał w trakcie i po tym jak odchodził z tamtąd.
Po pierwsze to nie jest człowiek , tylko skur*wi*ony bydlak !
Jakbym tylko takiego dorwała to poćwiartowałabym żywcem , a to co zostało zmieliła w mikserze. Nienawidzę znęcania się nad bezbronnymi zwierzętami...
No tak, szybkie zabicie psa jest złe, ale ćwiartowanie i mielenie ludzi to już genialna sprawa. Kochaj bliźniego jak siebie samego, a potem zmiel go w mikserze.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 January 2011 2011 15:29
Wiecie co ludzie...przeginacie...jakby miał go brać to by sam zginął...ja bym nigdy nie oddała życia za zwierzę, które szczy na człowieka, jak mu trzeba pomocy, albo prowadzi niewidomego pod samochód...leczcie się.
Bartek - a co ty byś zrobił? Pewnie zatrzymał pociąg ręką (bo ty jesteś super heros), wskoczył do kabiny maszynisty, wyrzucił go i zatrzymał pociąg (bo jesteś super heros), albo poświęcił siebie a psa odepchnął (a pies pewnie by pobiegł dalej, bo miałby cię gdzieś). Poza tym naucz się pisać, to pomaga we wzajemnym porozumieniu.
Ps.: Widzę, że najwięksi idioci są najbardziej popierani, a ci którzy myślą bardziej niż niewiele są zaminusowani przez prący naprzód tłum tępoty. Gratulacje.
Ok, rozumiem, fakt, człowiek na filmie jest psychopatą i inne epitety, ale co poza tym? Bo coś mi się wydaje, że to
mija się z celem. Poza tym, że poku*wicie sobie na tego faceta na prawo i na lewo, wyrzucicie na niego całą swoją
pogardę większość z Was nie zrobi nic. Raz, że to się mija z celem demotywatorów, a dwa to się mija z
jakimkolwiek celem. Było już ze 30 tego typu demotów i co? NADAL będą takie przypadki bo nie ma jak tego
zlikwidować, tak jak zawsze człowiek człowieka zabije, czy będą zawsze inne przestępstwa. Zamiast wstawiać takie
wydarzenia po fakcie zbierzcie się i załóżcie jakąś organizacje, którą chociaż o 10% ograniczy takie wydarzenia
- to już będzie sukces. Bo na razie ten demot żadnego sukcesu nie daje poza tym, że każdy sobie przez chwilę
pomyśli o brutalności na świecie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 18:57
Nie... nie czaję skąd biorą się tacy jak on...
"Dziś" pies... a kto wie co lub KTO stanie się jego następną ofiarą.
Tacy ludzie mają nasrane po prostu. Powinno się takich przymusowo leczyć w zamkniętych placówkach!
100% racji. Ludzie rozdają zwierzęta jak zabawki, a przecież nie każdy ma czas na zajmowanie się psem. A potem tacy ''miłośnicy zwierząt'' piszą na demotach jacy to ludzie są bezduszni, nie myśląc o tym, że sami są debilami. No cóż, ''łatwiej zobaczyć drzazgę w oku bliźniego, niż belkę w swoim''
Najgorsze jest to, że bardzo prawdopodobne, iż prokuratura nie postawi mu zarzutów, ponieważ pies nie był na smyczy, więc mógł uciec ;/ (napisano w METRZE)
Złapać i zrobić mu tak samo!!! Takich ludzi powinno sie wieszać! Cholera, wstyd mi za takich bezdusznych kur*a ludzi! Jak to mozliwe ze tacy ch*je w ogole istnieją! Zaje*ać gnoja!!
wiecie dlaczego prokuratura zezwoliła na opublikowanie filmu w internecie? nie? bo nie chce im się ruszyć dupska i dociekać kto to zrobił - zrobią to internauci
Może to okrutnie zabrzmi ale czasem nie żal mi tak ludzi jak bezmyślnie katowanych psów czy innych zwierząt.Możeto dlatego że zwierze jest zawsze ślepo przywiązane do człowieka bez względu na wszystko a jeśli ten je skrzywdzinie spotyka go na ogół żadna kara..Tacy zwyrodnialcy robią to bo wiedzą że raczej nic ich za to nie spotka.Takiesprawy trzeba nagłaśniać i zaostrzyć przepisy dotyczące traktowania zwierząt może wtedy takim sk*rwielom chociaż strach na to nie pozwoli
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:00
A pomyślał ktoś z Was chociaż przez chwilę, że takimi demotami też sami szkodzicie? Nie słyszeliście o wielu reakcjach łańcuchowych, jak np. Syndrom Wertera(samobójstwo po przeczytaniu tej książki). Na Demotach non stop siedzi jakieś 50 000 ludzi. Nawet statystycznie wypada, że kilka osób ma zaburzenia psychiczne, albo inne defekty. Widząc takie rzeczy wręcz nakłaniacie wielu ludzi, żeby zrobili to samo. Jest kilkaset takich przypadków w medycynie, kiedy człowiek nie popełniłby jakieś zbrodni, gdyby się o niej nie dowiedział od kogoś. Zastanówcie się nad tym czasem...
Taa n"nie dowiedział sie od kogoś"... czyli na pustyni żył. To ty sie zastanów, że gdyby nie od jednej, to od drugiej osoby by się dowiedział. A taki psychol, może przeczyta komentarze i albo zrezygnuje, albo zapali mu się lampka, że moze by tego właśnie zwyrodnialca dopaść. (a to drugie dla niektórych byłoby całkiem pożądane)
Widać, że nie poczytałeś o zaburzeniach psychicznych. Często jest tak, że to właśnie głośny sprzeciw wielu ludzi skłania ich do czynienia na przekór a "jedna, czy dwie osoby" afery mu nie robią. I "psycholom" nigdy lampka się nie pali... Oni nie mają hamulców moralnych.
Człowieku naoglądałeś sie house i pierdzielisz farmazony na temat psychologi, wiesz przydałoby się pouczyć trochę medycyny a nie sprawdzać wyniki w google. Prawda jest taka że psychologi człowieka nie "skatalogujesz" do końca.
A mi tak na mysl przeszlo, ze moze chcial popelnic samobojstwo ze swoim najlepszym przyjacielem. Upil sie (2 promile) i chcial pod pociag skoczyc. Na filmie widac, ze lewdo odskoczyl, moze zrezygnowal. (LOL co za glupa mysl! xD)
Nie wierze, ze czlowiek nawet po pijaku moglby taka rzecz zrobic.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:00
A najbardziej przerażające jest to, że coraz więcej zdarza się przypadków okrucieństwa nad zwierzętami. Gdybym tylko takiego spotkała, to zabiłabym na miejscu.
Przeraża mnie to, że ludzie są w stanie bardziej współczuć zwierzętą niż ich rówieśniką, ludzią cóż za priorytety rządzą dzisiejszymi ludźmi - zwierzę ważniejsze od człowieka. Wczoraj zmarło 1000 osób, a Wy i tak najbardziej będziecie współczuć biednego pieska. W jakim ja świecie żyje...
naxster jestes taki genialny, że o ja pierdziele. oddałbyś babcię za kundla? nie, bo to babcia. a żula spod sklepu za kundla? pewnie tak! tylko ze ten żul to też jest czyjs ojciec, dziadek, wujek itp. szkoda że wasze ograniczenie nie pozwala wam dojrzeć sedna sprawy. nie mam ochoty bronic meneli ani tego kolesia, bo to psychole, chce wam tylko pokazac jak zalosny jest wasz tok myslenia. wracaj do ratowania psów, chociaz nie, ty potrafisz pisać tylko denne komentarze na demotach... pozdro
Jak czytam wasze komentarze to mi się śmiać chce. Jemu groza 2 lata? A jak by wepchnął tam człowieka to by dostał 3 w zawiasach za nieumyślne spowodowanie śmierci. Znaleźli się obrońcy praw zwierząt...
Najgorsze jest to, że takie filmiki są inspiracją dla innych psychopatów i tylko czekać, aż po zwierzętach ktoś stanie z dzieckiem, czy niepełnosprawnym kolegą. Brak słów ! Powinno się zaostrzyć sankcje prawne w tego typu okrucieństwach.
Filmik całkowicie mną wstrząsnął, aż mną wzdrygnęło... Takiego człowieka to tylko wykastrować nożem, potem skatować i rzucić gdzieś do piwnicy żeby zdechł z głodu. Nie ma lepszej kary za tak okrutne potraktowanie bezbronnego zwierzęcia. Mam nadzieję, że znajdą tego idiotę (o ile już nie znaleźli).
Gdyby zaczęli karać ludzi za okrucieństwo wobec zwierząt jakąś porządną karą to może by to była jakaś przestroga dla reszty popaprańców. Taki człowiek nie zasługuje na miano człowieka a ty bardziej by żyć. Kara śmierci za wyjątkowe okrucieństwo wobec zwierząt powinna być. Bo czy to człowiek czy zwierzę to też istota żywa. Jeżeli czytasz te komentarze skur*ielu to pamiętaj,dosięgnie cię sprawiedliwość,jak nie prawna to ludzka :] Nie wychodź gdy zrobi się ciemno bo przejazd na Ciebie czeka a pociąg też się znajdzie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:07
Jako że strasznie lubię być przeciwko tłumowi, wyrażę swoją opinię za którą będę zbluzgany. Ogarnijcie emocje, poluzujcie kołnierze, bo wam krew do mózgu nie dochodzi. Za co niektóre słowa tutaj ("Zabić sk**wiela!" na ten przykład) możecie trafić do więzienia na dłużej niż on (groźby karalne). Nie wiem jaki cel macie w tym, że tu się wyżyjecie. Świata nie zmienicie, a jedynie w oczach co bardziej rozgarniętych ludzi staniecie się zwykłymi tępakami z okolic 3 klasy podstawówki co na komunię dostali komputery. Czekam teraz na wieeeelki spam (już jedną wiadomość dostałem, ale chyba temu człowiekowi uświadomiłem że jego teoria była błędna - pozdrawiam...). Nie, nie jestem dręczycielem zwierząt. Ale sami gadacie że on jest nieludzki, a zachowujecie się jak banda małp. Albo jak inne dzikie zwierzęta.
To się nazywa owczy pęd. Tłumem kierują emocje, nie rozum, ale trudno się dziwić. Wiadomo, że świata się nie zmieni, ale zaostrzenie kar dla takich ludzi, może by zredukowało liczbę takich zdarzeń. Też jestem przeciwny wyrażania tu wulgaryzmów i gróźb, bo mogą być one odebrane jako podżeganie.
Zauważyłem, że obsesja internautów na punkcie dręczonych zwierząt skutkuje tym, że wzrasta ilość ludzi lubujących się we wstawianiu takich filmików. Tak trzymać, o prawi tego globu! Niech zwyrodnialcy mają rozgłos na cały świat, dzięki stronom takim jak ta!
Sku******n. Zwyczajna egzekucja. Za takie coś ku*wa kara smierci powinna być. Nie dziwię się, że nie porównuje się ludzi do zwierząt, bo one są 100 razy lepsze od nas.
Brak słów na określenie takich ludzi... biedne psisko tak wiernie stało przy nim... a mówią, że ludzie to jednostki inteligentne obdarzone wyższymi uczuciami. Patrząc na coś takiego odnoszę zupełnie inne wrażenie... ;/
Fakt, jest to makabryczne, ALE !!! Istnieją dwie opcje:
1. Pies mógł zaatakować jego brata, siostrę, wujka, matkę cholerę wie kogo i mógł ten ktoś stracić oko, palec itp. i po prostu psiak na to zasłużył. Ja bym zrobił posobnie, ale podkreślam: JEŚLI TAK BYŁO. Może ktoś z Was pamięta film "Zielona mila" z Tomem Hanksem ??? Tam było podobnie. Pies od pewnego prawnika, który bronił Johna Coffeya, zaatakował jego syna. Ten bez zastanowienia odstrzelił mu łeb.
2. Pies mógł być całkowicie niewinny a gość ma nierówno pod sufitem i zrobił takie coś. Jest to nieludzkie okrucieństwo. Mam nadzieję, że pies nie poczuł bólu.
on jest taki pijany że nawet nie wie że pies obok niego stoi. a to chyba przejazd w Ogrodnikach jakieś 10 km od Białej Podlaskiej. ten co siedzi w samochodzie tez jest bardzo inteligentny że nawet z samochodu nie wysiadł...
No chyba cie poje***o. Zrobił bys tak gdyby pogryzł kogoś z twojej rodziny? Widocznie na to by zasłużyli. Psy atakują tylko kiedy mają złe doświadczenie związane z daną osobą.
Człowieku trochę przesadzasz. A co jeśli to nie on, a przez ciebie spotka niewinnego człowieka krzywda? Przecież widzisz jakie agresywne jest zachowanie tutejszych ludzi.
brak slow, ale moze faktycznie chcial sam siebie pozbawic zycia.. mogl przeciez tego psa oddac gdzies, do schroniska.. co kolwiek, a nie go tak mordowac :/
Nie rozumiem dlaczego ludzie robią coś takiego. Trzeba być chorym na umyśle, żeby zabić inną żyjącą, kochającą istotę. Żałuję, naprawdę żałuję, że ten cholerny "gówniarz" zdążył odskoczyć, mimo że nie jestem za systemem "śmierć za śmierć". Ile jeszcze takich sytuacji musi zajść, żeby ludzie w końcu zrozumieli co robią?! Chociaż prawda jest taka, że takie niedorozwinięte, popieprzone jednostki jak ten łachmaniarz - nigdy nie zrozumieją. Powinni zrobić dla nich specjalne więzienia z "gratisowym" torturowaniem. Ludzie mówią, że zwierzęta to bestie... Prawda jest inna. Najgorsze bestie jakie chodzą na tej ziemi - pochodzą z naszego gatunku. Są ludźmi, chociaż tak naprawdę nie da się "tego czegoś" tak nazwać. Nienawidzę takich "osób".
(kolejne)Biedne, niewinne stworzenie zginęło bez żadnego powodu.
Nasze "prawo" też pozostawia wiele do życzenia. Jak znam życie - ten (mało powiedziane) idiota dostanie pare lat, a później będzie sobie żył cały zadowolony, bo w końcu wyszedł z paki.
tylko pamiętaj, że to MY będziemy takich sk*******ów utrzymywać w więzieniach-proponuję karę śmierci -będzie taniej i pozbędziemy się jeszcze jednego śmiecia, który nie powinien być nazywany człowiekiem
Jak w życiu ufasz komuś bezgranicznie, a ten ktoś w najważniejszym momencie tak cię wyrucha że życie już nigdy nie będzie takie samo, po prostu się skończy dla ciebie.
zostanę zminusowana ale co mi tam, tego gościa co tak zrobił psu, przywiązałabym do torów i zostawiła. i niech zdycha w męczarniach , bo miałabym nadzieje że pociąg jaki go zabije sprawi mu ogromny ból. nie jestem sadystą , ale takiego zachowania po prostu nie trawię.
ja dokladnie tak samo mysle! albo krzeslo elektryczne, cholera
a za demota daje minusa, zeby wiecej osob nie musialo na to patrzec na glownej, bo mnie zabolalo serce, i zaluje ze to zobaczylam.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:31
pantuniestal: pokoju ten świat już dawno nie widział, więc ja nie mam zamiaru marnować mojego czasu na głoszenie poglądów które i tak nikogo nie interesują. po prostu nie znoszę jak jakieś bezduszne bydle- bo inaczej tego człowieka nazwać nie można- znęca się nad Bogu ducha winnym zwierzakiem-w tym wypadku psem. za co była ta egzekucja? za miłość i oddanie?
czy bezboleśnie? tego nie powiedziałabym....
Najgorsze, że pies chciał zejść z torowiska, ale ten poj*bany gość KAZAŁ mu zostać na torach (co widać na filmie). Psiak BEZGRANICZNIE UFAŁ swojemu "kochanemu" panu. Został... Zginąć miał tam tylko pies...
Nie to że życze ludziom śmierci, ale co by bylo jak by o się poślizgną to by miał kare przynajmniej deb*l jeden >:-( tylko idioci zabijają psy a tymbardziej że pies mu ufał. takich ludzi to powinno się do budy wsadzać dosłownie do psiej budy i traktować ich gożej niż świnie >;-( !!!!!!!!!!!
Brak mi słów - wstrząsnęło mną...
OdpowiedzTen mężczyzna jest bezduszny.. Pies mu ufał,a ten skur**syn to wykorzystał.Mam nadzieję,że
kiedyś ktoś inny się mu odwdzięczy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 18:51
@norek1 Norek, przesadziłeś. Tera to ci taki garnek bigosu w d*pę właduję, że ci z pod paznokci będzie bigos tryskał.
chory człowiek..musi być leczony..bo boję się o jego rodzinę jeszcze matkę lub ojca tak załatwi...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 18:55
O rany... autor zapomniał dodać, że właściciel był zalany w sztok. Oczywiście nie usprawiedliwia go to i nie uwalnia od odpowiedzialności, ale naprawdę sądzicie, że on działał umyślnie? Był pijany, to uznał iż zagra z psem w "śmierć i życie" na torach, zapewne jak się zbudził z rana, to uznał że to sen, a jak mu policja mówiła czego dokonał to nie mógł w to uwierzyć. Gdyby chciał zabić psa, to zapewne uwiązałby go na smyczy przy torach lub jakoś zrobił, aby mieć 100% pewności iż pies zginie. Jak pisałem, nic nie usprawiedliwia tego czynu, ale nie ludzkie okrucieństwo zabiło tego psa, a ludzka głupota. Ode mnie minus dla demota, gdyż ten tekst mija się z prawdą i opisuje, jakgdyby koleś celowo wziął tego psa by go zabić.
to raczej wygladalo jakby sam chcial sie zabic ale w ostatniej chwili zabraklo mu odagi.
Kokoju, kiedyś znów się upije i przyjdzie pobawić się ze swoim dzieckiem na torach... Też go usprawiedliwisz?
teraz zróbmy tak z tym gościem jak on z psem .
Pies powinien się cieszyć że pociąg szybko przyjechał bo jak by miał jeszcze 4 godziny na śmierć czekać to by prędzej z nudów umarł
Dziwią mnie obrońcy praw zwierząt, mówiący o znęcaniu i okrucieństwu. Czy znęcaniem się była szybka śmierć kiedy to pies nawet nie zdążył nic poczuć?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:09
Przecież to jest fotomontaż...
Takie rzeczy TYLKO w polsce
Takie rzeczy TYLKO w polsce
tylko z*je*ać c*uja ! . Kolejny przejaw debilizmu, i wniosek że może człowiek nie powinien nigdy zostać 'istotą rozumną'.
szkoda że nie zrobił odwrotnie , uwolniłby psa i innych od traumy jaką zapewne jest obcowanie z takim człowiekiem.
Podpisujcie petycje o ukaranie tego zwyrodnialca!!
http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=6370
Nie skaza go. Pies nie byl na smyczy - zatem wlasciciel go do niczego nie zmusil - sam tam stal. Nie mozna czlowieka skazac za to, ze pies mu zaufal. I nie minusujcie mnie bezmyslnie - takie sa fakty. Zatem faceta najwyzej u czubkow moga zamknac...jesli tak zaleci lekarz.
Jak nie trzeba to się na kawałku lodu wyj*ebiesz , jak trzeba to idiocie się na kupie śniegu nogi nie poślizgną...jakby został pod tym pociągiem to bym naszczał na jego grób.
@GrubyTroll
Spoko, to czemu nie zrobic "szybkiej smierci" temu kolesiowi? I tym gnojka od kota
tez,
i tym co psowi leb urwali? Nic nie poczuja, a ani swiat stratny nie bedzie... To sa szuje
ktore
nalezy tepic, nie zasluguja na egzystencje.
Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 21:22
Przynajmniej się nie męczył, tak jak tamten kot co był rzucany o ściane
ja jestem ciekawa ile zwierząt już zdążyło zginąć w tym roku przez takich frajerów jak on... :/ takim dożywocie to za mało... powinni im zdzierać skórę kawałek po kawałku bez znieczulenia... bez niczego... to by była dobra kara... w męczarniach
To tylko dowodzi w jak głupim i zacofanym świecie żyjemy. O ile w poprzednich demotach o "torturowaniu zwierząt" mogę się zgodzić, że człowiek przesadził, o tyle tutaj śmierć zwierzęcia była szybka i w miarę bezbolesna, a na pewno nie gorsza niż gdy farmer zarzyna świnię. Naprawdę co za różnica: świnia czy pies? Nie było tu przecież maltretowania (a przynajmniej autor demota o niczym takim nie wspomina), więc nie widzę tu powodu do dręczenia właściciela, tak samo jak do dręczenia farmera który przecież z podobnym "okrucieństwem" zabija rocznie setki zwierząt hodowlanych. Albo uznajemy, że JAKIEKOLWIEK zabijanie zwierząt jest złe i jednocześnie zakazujemy spożywania mięsa, albo zostawiamy tych ludzi w spokoju. Jeśli ktoś uważa, że ten człowiek nie miał prawa zabić swojego psa, ale on ma prawo jeść swojego hamburgera, to ja mu mówię, że jest hipokrytą i nie rozmawiam dłużej.
ja pier*ole, zaraz mi ku*wa żyłka pęknie !!!!!!! !!!!!!!!
Ludzka głupota nie zna granic. Tylko dlaczego musiał za to zapłacić bezbronny pies?! Kolejny dowód na to, jak człowiek potrafi być bezlitosny wobec zwierząt..
Normalnie udusiłabym sk***ysyna!!
co trzeba mieć w głowie, by być tak okrutnym?! nie mogę już słuchać o kolejnych takich historiach. odizolować zwyrodnialców od społeczeństwa, nogi z d*** powyrywać!!
Lepiej by było jakby pies uciekł, a jego pier.dolnął pociąg :/..
Koleś był nawalony z tego co wyczytałem i mi to wygląda jakby coś mu odwaliło i chciał popełnić samobójstwo ale w ostatniej chwili zabrakło mu odwagi. Pies nie wiedział co się dzieje i zginął a ten pijany facio odskakując złamał rękę i chyba nogę. Nie osądzałbym od razu tego człowieka bo być może zamiast prokuratora potrzebny jest mu psycholog. Ciężko mi po prostu uwierzyć, ze okrutny i pijany człowiek, chcący zabić zwierzę zrobiłby to w tak "wyrafinowany" sposób.
Ja powiem krótko: dla mnie to nie człowiek. Może najwyżej mieszanka gówna z moczem.
To wydarzyło się dokładnie w Czosnówce wsi pod Białą Podlaską na przejeździe kolejowym... Mieszkam na przeciwko... Moja mama gdy zobaczyła straż prawie pod domem pobiegła zobaczyć co się stało i gdy wróciła to ona była wstrząśnięta...
Pytam się, dlaczego dlaczego los czasem nie bierze sprawy w swoje ręce? Niech by się poślizgnął i urwało mu nogi. Pies może i zdechłby na miejscu, bez bólu i cierpienia, ale taki za przeproszeniem k*tas powinien ponieść jakieś konsekwencje, srogie moim zdaniem! Szkoda pieska, więcej w nim było człowieka niż w jego właścicielu.. Smutne. Widzę też, że niektórzy tłumaczą faceta upojeniem alkoholowym, chęcią samobójstwa - ale czy z tego samego powodu będziemy tłumaczyć za chwilę nastolatka, który w USA wpada do szkoły z bronią, zabija swoją nieszczęśliwą miłość, kilka postronnych osób i strzela sobie w głowę?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 22:18
I teraz taki sadysta dostanie maksimum 2 lata odsiadki, podczas gdy ja moge iśc na 3(o ile nie oskarżą mnie o handel) za wypalenie lolka. Kocham ludzi u władzy!
Tak, zabić tego kolesia, leczyć go, macie racje, ale czy k*rwa nie lepiej że pies zginoł śmiercią naglą, nawet nic nie poczuł, czy lepiej żeby został utopiony albo zabity szpadlem, jak robią to inni zwyrodnialcy. Brak mi słów do was, użalacie się nad jednym psem, a jakby człowiek zginoł w ten sam sposób nie było by o to tyle krzyku i chaosu ;]
1 raz o tym słyszę, ale po przeczytaniu tego bylem w szoku.. gdybym znalazł takiego skur***la to bym go za jaja powiesił do tego pociągu... Jak można być takim popi****nym?! Ile razy się słyszy jak ludzie znęcają się nad zwierzętami to się nóż w ręku otwiera.. eh.. sorry za słowa, ale i tak się nie da inaczej określić takiego zachowania...
Należało by dodać, że został złapany, chcieli mu postawić zarzut spowodowania umyślnej
śmierci zwierzęcia ale ktoś tam sprzeciwiał się, że pies bodajże nie był na smyczy i coś
tam coś tam, ale jak wiadomo z psem jest jak z dzieckiem, nie musisz mieć go na uwięzi a on i tak
będzie bezgranicznie Ci ufał i chodził za Tobą jak cień, więc tak jak w tym przypadku ten
gnojek zrobił to specjalnie i wykorzystał zaufanie psa. Szkoda tylko, że ten pedał się nie
poślizgną i ten pociąg też jego nie pier**lną ;/ Już lepiej by zrobił jak by tego psa
wywiózł za miasto, wiem, żę to wybieranie mniejszego zła ale przynajmniej pies by sobie
poszedł do najbliższej wsi czy coś i ktoś na pewno by go przygarnął, . Głupota ludzka na prawdę nie zna granic... EDIT:
wolwo11 - jeśli masz pierwszą sprawę i chodzi o narkotyki to nie pójdziesz siedzieć, nie
panikuj.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 20 January 2011 2011 2:21
Az mam łzy w oczach... jakim trzeba być ch@jem... nie, nie ma w języku polskim ani żadnym innym odpowiedniego określenia. Szkoda, że go ten pociąg nie zabił bo szczerze mu życzę rychłej śmierci.
JA jestem z Białej mieszkam 100m od tego przejazdu, taki wstyd. :/
A moim zdaniem pierd olicie, bo media zrobiły wokół tego szum. Nie wiecie, czy ten pies był chory, stary itp - ofc, mógł go uśpić, ale lepiej zabić zwierze bez cierpień, niż znęcając się nad nim, bijąc, lub rzucając, huh? Znaleźli się ludzie co są mocni w słowach, a jedynie potrafią klepać mordą po klawiszach... jak chcecie zmieniać świat, to idźcie na wolontariat do schroniska dla ofiar maltretowania lub coś w ten deseń, a nie tylko bez zastanowienia wypisujecie brednie nie znając całej sprawy, kk?
dosłownie brak słów... nawet nie chcę oglądać tego filmiku bo to co przeczytałem mną wstrząsnęło
jak tak można...??? Co ten pies zawinił...?
@StagG: WTF? Jakie okoliczności niby mogą zmienić nasze patrzenie na te sprawę? Że pies był chory czy stary? Nie wiesz jak się usypia zwierzęta tak, żeby nie cierpiały? Chyba zdajesz sobie sprawę, że pierdyknięcie pociągiem to nie jest żadne rozwiązanie JAKIEGOKOLWIEK problemu ze zwierzęciem? Jak będziesz już stary i chory to życzę ci żeby twoje dzieci tak samo rozumowały.
NIE SMUĆCIE SIĘ, TRZEBA BYŁO ZAPŁACIĆ ZA SZCZEPIONKĘ WTEDY BY SIĘ TO NIE STAŁO... TERAZ TO TEŻ TWOJA WINA JAK I TYCH INNYCH KTÓRZY CHŁOPAKOWI SKĄPILI ZRZUTKI NA SZCZEPIENIE A ON SAMEMU NIE MIAŁ.
TERAZ ON JEST ZŁEM, ALE JAKI MIAŁ WYBÓR? LEPIEJ BYŁO DAĆ SIĘ MĘCZYĆ ZWIERZAKOWI JAK BIEDNY KONAŁ NA JEGO OCZACH? PIĘJKNI Z WAS SADYŚCI, PIĘKNI... WY JESTEŚCIE TAK JAK CHINCZYCY W FABRYKACH FUTER !!! POZWALACIE DŁUGO I BOLEŚNIE ZWIERZĘTOM SIĘ MĘCZYĆ! WY ŁAJZY KRIMINALIŚCI BEZDUSZNI !
`traktuj innych tak, jak sam byś chciał być traktowany.`
- ten filmik wywołam we mnie ogromną agresję. Kocham zwierzęta a w szczególności psy. ! Nie wyobrażam sobie jak można zrobić coś takiego swojemu pupilowi. Niestety ten film jest dowodem na to, że można. ! Człowiek beż serca.! I dwa lata to zdecydowanie za mało. !!!!
@Sizol8 to nie wytłumaczenie. Na*ebani starzy znęcający się nad dziećmi po pijaku też niby nie są tego świadomi. Do gazu.
przepraszam za wyrażenie, ale muszę... DLACZEGO NA TYM ŚWIECIE TAKIE KU*WY ŻYJĄ?!
ludzie! a pomyśleliście jak poczuł się maszynista... masakra:(
Takich ludzi jak on powinno się pokazywać w telewizji. Tak jak ostatni było o tym biednym psie co to jacyś debile po pijaku w makabryczny sposób zamordowali tego psa, tylko że nie powinni ocenzurować twarzy i nazwisk tych osób.
Jedyna myśl jaka mi przychodzi do głowy gdy o czymś takim się dowiaduję to " SKU***SYNOWI TAK SAMO ZROBIĆ "
ZNALEŹĆ I NATŁUC MU DO NIEPRZYTOMNOŚCI A POTEM WIĘZIENIE DO KOŃCA ŻYCIA!!!!!
Przepraszam za język.
Jeżeli już zwierzęta mają ginąć przez ludzką głupotę i okrucieństwo, niech to będzie właśnie tak - szybko, bez męczarni. Ten biedny psiaczek pewnie nawet nie poczuł uderzenia, a jeśli nawet, to momentalnie było po wszystkim.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 January 2011 2011 2:39
Mieszkańcy Ziemi / Ziemianie / Earthlings (2005)
Widział ktoś?
Kolejnemu idiocie się nudzi! Rozszarpać takich ludzi na strzępy! Nie wierzę w głupotę ludzi, wstydzę się że jestem w jakimś stopniu spokrewniona z tymi wszystkimi kretynami... -.-
OdpowiedzW takich przypadkach przestępców zamyka się w więzieniu nie by chronić społeczeństwo przed nim lecz by jego ochronicz przed społeczeństwem... Przychodzi mi na myśl tylko jedno słowo - LINCZ
i tak dostanie "zawiasy" za małą szkodliwość czynu. Dwa lata więzienia - śmiech na sali - przecież to nie człowiek. Sąd weźmie pod uwagę że był niepoczytalny (pijany) i coś mu jeszcze znajdzie na usprawiedliwienie (niekaralność(?)). Odsiedzi max rok. Wyjdzie za dobre sprawowanie po odbyciu połowy kary. I będzie nadal robił, co mu się podoba, a co nie.
Zauważył ktoś ,że im więcej jest takich akcji ,by złapać kogoś ,kto zrani ,lub zabije zwierzę ,to tym więcej filmów się pojawia. Jeszcze kilka miesięcy temu ten problem był mały ,a teraz pojawiają się filmiki za filmikami. Prowokujecie ich do tych czynów ,bo oni chcą pokazać ,że są bezkarni i nikt ich nie złapie.
@ewanowak10 a czego ty oczekujesz? Kary śmierci dla człowieka który szybko i bezboleśnie zabił SWOJE zwierzę? Ciekawe czy tego samego żądasz dla farmerów którzy zabijają swoje świnie i krowy.
@Medival wiesz co? Bardzo dobry pomysł. Ale śmierć to zbyt szybka i niepamiętliwa rzecz. Zrobić gościowi coś, co będzie pamiętał do końca swojego nędznego życia... szkoda że w Polsce kodeks Hammurabiego nie obowiązuje....
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 21:11
Medival - zaiste, Twoje myślenie jest pozbawione logiki i sensu. Zarówno w democie jak i w niektórych komentarzach widać jak nieskończona jest głupota ludzka.
@Medival Rany, jak możesz przyrównywać zwierzęta hodowlane w tym wypadku świnie, kury etc. do psa?! Wiesz w ogóle co Ty piszesz? Przecież to niedorzeczne.
ah..już macham na to ręką, ponieważ nie mam sił do ludzi właśnie takich, szkoda mi tego psa no..tak samo szkoda jak poprzednich zwierząt. Ale co poradzić, życia psu nie zwrócimy, i nie od nas zależy jaką ten ch*uj kare dostanie.
Życzę mu tylko szybkiego zejścia na cmentarz.
Troszku wulgarnie się wyrażasz, ale w tej chwili myślę podobnie:(
Kasia33 Nie ma aż tak wulgarnych słów w języku polskim żeby wystarczająco ubliżyć temu czemuś (człowiekiem tego nazwać się nie da)
No ku*wa podzielam Twoje je*ane zdanie tylko ku*wa jakbyś mogł tak nie ku*wić to by było zaje*iście.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 18:53
a czy ja też dostane plusy, jeżeli będę tak klął?
mi możesz zapłacić
To tylko dowód na to, że ten demot ukierunkowany był na emocje i żaden z komentujących nie przysiadł nawet na chwilę by się nad nim zastanowić. Otóż z podobnym okrucieństwem zabijane są wasze kotlety, parówki i kiełbasy! Czy ludzie już do końca zgłupieli na punkcie zwierząt? Ciekawe czy klęlibyście tak samo gdyby demot o człowieku, który przez przypadek zabił drugiego człowieka.
Po pierwsze, pies to prawdziwy przyjaciel człowieka. To z tym zwierzęciem spędzasz wiele czasu, a nie z kurami czy też świnią. Po drugie, czemu zgłupieli? Przecież to jest chore, by zostawić psa na torach i w taki sposób go ukarać i zafundować mu taką śmierć. Po trzecie, uważasz że ten człowiek zostawił psa na torach przez przypadek? To przypadkiem nie można nazwać przecież..
@inthesummertime: jest najlepszym przyjacielem czlowieka bo jest niejadalny... zobacz ze najczesciej zwierzeta trzymane w domu sa to zwierzeta ktorych mieso jest niesmaczne badz nienadajace sie do spozycia. idealny powod by byli naszymi przyjaciolmi [; @Medival: tez uwazam ze to demot szczegolnie nakierowany na emocje. zamiast uswiadomic sobie ze ten gosc pewnie chcac zabic psa raczej by go do tych torow przywiazal jednak chcial zabic siebie. stchorzyl, nie wiedzial ze pies stoi idealnie za nim... wyszlo jak wyszlo...
@riesa To żaden powód! Powiedz mi, co to ma do rzeczy, że jest niejadalny? Właśnie nic.. Równie dobrze, w domu moglibyśmy trzymać kury, bo również są niejadalne, więc dlaczego tak nie jest?
Poza tym jak mógł nie wiedzieć, że pies stoi idealnie za nim skoro przyszedł tam z nim inawet sam usadowił go koło siebie, w tym wypadku za sobą.. Gdyby chciał się sam zabić, nieprzychodził by tam z psem, nie uważasz?
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 22:04
@QHARDYQ
Znalazł się obrońca, który ma w avatarze komunistycznego sadyste.
A dla tego (pod)człowieka który zabił psa - miesiąc tortur.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 January 2011 2011 1:58
Co za sku**syn! Zrobić mu tak samo! Nie mieć litości dla takiego gnoja!!!! H*j Zaje***ny!!!!
Odpowiedza matkę za co chcesz karać?
A za to, że ch*ja wychowała?
Ta, ukażmy wszystkie matki przestępców - bardzo mądre... A czemu tylko matki, ojców już nie?
Jakbym go złapała to bym przywiązała do torów żeby to jego przejechał pociąg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzjestem w Białej i wydaje mi się że on był pijany, bo było coś w gazecie
Odpowiedzto ma być wytłumaczenie?
Właściwie nie, ale człowiek pod wpływem alkoholu różne rzeczy robi. Grożą mu 2 lata pozbawienia wolności
W takich chwilach żałuję, że nie obowiązuje kodeks Hammurabiego.
też jestem z Białej, ale to że był pijany nie jest żadnym usprawiedliwieniem, to co zrobił było okrutne, a gazetom też nie można bezgranicznie wierzyć
to go nie usprawiedliwia w żaden sposób. Jak jesteś pijany też masz takie genialne pomysły?
podobno złamał sobie przy tym reke i noge, moze to go czegos nauczy
@moelleuse według kodeksu Hammurabi'ego ten człowiek jest w 100% niewinny, gdyż zabił swoje(!) i co ważniejsze zwierzę(!!!). Gdyby zabił cudze to musiałby zapłacić jedynie jego równowartość, a już na pewno lud nie żądał by jego zlinczowania. Dlatego to właśnie my żyjemy w barbarzyńskim i zacofanym świecie (może nie aż tak barbarzyńskim jak za czasu niewolników, ale jednak...) gdzie człowiek nie może swobodnie rozporządzać swoją własnością. Bo tak, zwierzęta to nasza własność i według prawa ten człowiek mógł zabić swojego psa (o ile go przy tym nie męczył, a chyba ciężko męczyć psa przejechanego przez pociąg), tak samo jak farmer może zabić swoją krowę, a i wątpię by zrobił to w szybszy i mniej bolesny sposób.
@Medival Skończ nawiązywać do krów, kur, świń.. przecież to nie to samo zwierzę co pies!
Ja pie***le, zatłuc skur**ela. Po prostu brak słów. Powinni go skazać na najgorsze tortury jakie są tylko możliwe!
OdpowiedzJigsaw czeka...
Totalnie popieram.
Tak się nie zachowuje cywilizowany człowiek... Potrzebna jest utylizacja, żeby się ch****e geny nie roznosiły ;/
Odpowiedzkażdy widzial to w wiadomosciach, prasie, w radiu slyszal, co jeszcze zrobicie zeby dostac się na główną?
OdpowiedzZesramy się na klate tego skur*ysyna, żeby jak najlepiej pokazać, że takich rzeczy sie nie robi.
Andrzej, spokojnie bo Ci ciśnienie skoczy!
Co za kur*a je bana
Odpowiedzo boże straszne. . jakie rzeczy dzieją się w moim mieście. ;/
Odpowiedzto za pewnie człowiek chory psychicznie ludzie normalni tak, nie postępują z swoim przyjacielem nawet jeśli jest to pies, jednego dnia zabił psa, za kilka dzn zobaczy po pijaku jak to jest zabić człowieka, brak hamulców robi z człowieka bestię jak przekroczysz pewną "granicę" to już nie ma powrotu.
OdpowiedzTo może dzieci które przypiekają mrówki lupą i wyrywają muchom skrzydełka, będziemy wysyłali do psychiatryka na rehabilitację? Ten człowiek nie popełnił żadnego przestępstwa (no chyba że kolej uzna to za naruszenie zasad bezpieczeństwa na torach) i nie można go skazywać jeśli w szybki i w miarę bezbolesny sposób zabił swoje zwierzę, bo to samo robią farmerzy i jakoś nikt ich w więzieniach nie zamyka.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 21:02
@Medival, zastanów się tylko jaki jesr rodzaj "hierarchi" u nas w Polsce. W Korei Płd. np. psy traktuje się jak krowy bądź świnie. Tyle, że różnica jest taka, że u nas psy traktuje się jak przyjaciół. Więc nie porównuj ich do mrówek lub much. Skoro psa traktuje się jak przyjaciela - a owy pies napewno był do tego "człowieka" przywiązany, widać to, to gdyby ten typ zabił swojego przyjaciela człowieka - też nie popełniłby żadnego przestępstwa? Czy gdyby matka zabiła swoje dziecko - nie popełniłaby żadnego przestępstwa, bo to dziecko było jej własnością? Czy zabicie kogoś jest wg ciebie normalne? Ale koniec końców to jest twoje zdanie. A ja (czasami - niestety) szanuję zdanie innych.
za jaja...i na latarnie!!
OdpowiedzZabić sku*wiela!
OdpowiedzSzkoda, że się nie pośliznął i sam nie wpadł pod ten pociąg...
OdpowiedzNie mam konta na Youtubie i nie mogę obejrzeć. Zastanawia mnie tylko co ten skur*wysyn zajeb*any sobie myślał w trakcie i po tym jak odchodził z tamtąd.
OdpowiedzKonto wcale nie jest potrzebne do oglądania tam filmików. Poza tym, pewnie zaraz filmik pojawi się też gdzieś indziej.
Ale do tego potrzeba, żeby zweryfikować datę urodzenia. Film jest uznany za drastyczny.
EDIT: Teraz debilu, który mnie zminusowałeś wyloguj się na you tube, naciśnij link w źródle i spróbuj oglądnąć ten film!!!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 January 2011 2011 14:07
Biała Podlaska? ŻE CO? KUR*WA mać ;(
OdpowiedzPo pierwsze to nie jest człowiek , tylko skur*wi*ony bydlak !
OdpowiedzJakbym tylko takiego dorwała to poćwiartowałabym żywcem , a to co zostało zmieliła w mikserze. Nienawidzę znęcania się nad bezbronnymi zwierzętami...
No tak, szybkie zabicie psa jest złe, ale ćwiartowanie i mielenie ludzi to już genialna sprawa. Kochaj bliźniego jak siebie samego, a potem zmiel go w mikserze.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 January 2011 2011 15:29
szkoda że to pies nie odskoczył a ten nie zdążył, mieszkam niedaleko białej ale wstyd
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 18:47
Odpowiedzpołożyć go na torach i niech każdy kolejny pociąg go skróci..
Odpowiedzpowinno być śmierć za śmierć nawet biednego psa
OdpowiedzAż się we mnie zagotowało.
Odpowiedzszkoda, że odskoczył.
Wiecie co ludzie...przeginacie...jakby miał go brać to by sam zginął...ja bym nigdy nie oddała życia za zwierzę, które szczy na człowieka, jak mu trzeba pomocy, albo prowadzi niewidomego pod samochód...leczcie się.
OdpowiedzJesteś pusta/pusty.
YaYami - w takim wypadku ty jesteś czarną dziurą. Popieram Innocentflover po całości.
ma racje +
jak by tam nie postawił psa to by nie zginął a poza tym pies jest przywiązany do człowieka .Zastanów się nad swoją wypowiedziom
Bartek - a co ty byś zrobił? Pewnie zatrzymał pociąg ręką (bo ty jesteś super heros), wskoczył do kabiny maszynisty, wyrzucił go i zatrzymał pociąg (bo jesteś super heros), albo poświęcił siebie a psa odepchnął (a pies pewnie by pobiegł dalej, bo miałby cię gdzieś). Poza tym naucz się pisać, to pomaga we wzajemnym porozumieniu.
Ps.: Widzę, że najwięksi idioci są najbardziej popierani, a ci którzy myślą bardziej niż niewiele są zaminusowani przez prący naprzód tłum tępoty. Gratulacje.
DOSTALI WYROKI PO 10 MIESIĘCY WIĘZIENIA - BEZ ZAWIESZENIA !!!!!!!
OdpowiedzDostali? To znaczy on i kto jeszcze?
mylisz sprawy. Ta o której piszesz, to chyba o gościach, którzy ciągnąc psa za autem urwali zwierzakowi głowę...
a żeby tak skur*ysyna też pociąg rozjechał ;\
Odpowiedzludzie musimy zwiekszyc kary za takie cos....
Odpowiedzbrak mi slow
Lo zesz sku...syn...
OdpowiedzCzy może mi ktoś podać linka na którym znajdę ten film?
OdpowiedzW źródle masz, http://www.youtube.com/watch?v=_HOXAhr9_KQ
a tu link do petycji o najwyższy wymiar kary (2 lata bezwzględnego więzienia bez możliwości wyjścia za dobre sprawowanie)
http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=6370
Ok, rozumiem, fakt, człowiek na filmie jest psychopatą i inne epitety, ale co poza tym? Bo coś mi się wydaje, że to
mija się z celem. Poza tym, że poku*wicie sobie na tego faceta na prawo i na lewo, wyrzucicie na niego całą swoją
pogardę większość z Was nie zrobi nic. Raz, że to się mija z celem demotywatorów, a dwa to się mija z
jakimkolwiek celem. Było już ze 30 tego typu demotów i co? NADAL będą takie przypadki bo nie ma jak tego
zlikwidować, tak jak zawsze człowiek człowieka zabije, czy będą zawsze inne przestępstwa. Zamiast wstawiać takie
wydarzenia po fakcie zbierzcie się i załóżcie jakąś organizacje, którą chociaż o 10% ograniczy takie wydarzenia
- to już będzie sukces. Bo na razie ten demot żadnego sukcesu nie daje poza tym, że każdy sobie przez chwilę
pomyśli o brutalności na świecie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 18:57
OdpowiedzNie doceniasz tego co może dać, ta chwila zastanowienia. Bo może wiele.
Myśli nic nie zmieniają. Liczą się czyny powstałe na skutek tych myśli.
Facet obecnie leży w szpitalu i ma złamaną rękę i chyba potłuczone żebra. Temu debilowi praktycznie nic się nie stało. ;/
OdpowiedzNie... nie czaję skąd biorą się tacy jak on...
Odpowiedz"Dziś" pies... a kto wie co lub KTO stanie się jego następną ofiarą.
Tacy ludzie mają nasrane po prostu. Powinno się takich przymusowo leczyć w zamkniętych placówkach!
tak kończą "swiąteczne prezenty." ;/
Odpowiedz100% racji. Ludzie rozdają zwierzęta jak zabawki, a przecież nie każdy ma czas na zajmowanie się psem. A potem tacy ''miłośnicy zwierząt'' piszą na demotach jacy to ludzie są bezduszni, nie myśląc o tym, że sami są debilami. No cóż, ''łatwiej zobaczyć drzazgę w oku bliźniego, niż belkę w swoim''
za jaja powiesić to mało
OdpowiedzNajgorsze jest to, że bardzo prawdopodobne, iż prokuratura nie postawi mu zarzutów, ponieważ pies nie był na smyczy, więc mógł uciec ;/ (napisano w METRZE)
OdpowiedzZłapać i zrobić mu tak samo!!! Takich ludzi powinno sie wieszać! Cholera, wstyd mi za takich bezdusznych kur*a ludzi! Jak to mozliwe ze tacy ch*je w ogole istnieją! Zaje*ać gnoja!!
Odpowiedzwiecie dlaczego prokuratura zezwoliła na opublikowanie filmu w internecie? nie? bo nie chce im się ruszyć dupska i dociekać kto to zrobił - zrobią to internauci
OdpowiedzDziwić się;/ że pies kogoś ugryzł ;/
OdpowiedzMoże to okrutnie zabrzmi ale czasem nie żal mi tak ludzi jak bezmyślnie katowanych psów czy innych zwierząt.Możeto dlatego że zwierze jest zawsze ślepo przywiązane do człowieka bez względu na wszystko a jeśli ten je skrzywdzinie spotyka go na ogół żadna kara..Tacy zwyrodnialcy robią to bo wiedzą że raczej nic ich za to nie spotka.Takiesprawy trzeba nagłaśniać i zaostrzyć przepisy dotyczące traktowania zwierząt może wtedy takim sk*rwielom chociaż strach na to nie pozwoli
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:00
OdpowiedzA pomyślał ktoś z Was chociaż przez chwilę, że takimi demotami też sami szkodzicie? Nie słyszeliście o wielu reakcjach łańcuchowych, jak np. Syndrom Wertera(samobójstwo po przeczytaniu tej książki). Na Demotach non stop siedzi jakieś 50 000 ludzi. Nawet statystycznie wypada, że kilka osób ma zaburzenia psychiczne, albo inne defekty. Widząc takie rzeczy wręcz nakłaniacie wielu ludzi, żeby zrobili to samo. Jest kilkaset takich przypadków w medycynie, kiedy człowiek nie popełniłby jakieś zbrodni, gdyby się o niej nie dowiedział od kogoś. Zastanówcie się nad tym czasem...
OdpowiedzTaa n"nie dowiedział sie od kogoś"... czyli na pustyni żył. To ty sie zastanów, że gdyby nie od jednej, to od drugiej osoby by się dowiedział. A taki psychol, może przeczyta komentarze i albo zrezygnuje, albo zapali mu się lampka, że moze by tego właśnie zwyrodnialca dopaść. (a to drugie dla niektórych byłoby całkiem pożądane)
Widać, że nie poczytałeś o zaburzeniach psychicznych. Często jest tak, że to właśnie głośny sprzeciw wielu ludzi skłania ich do czynienia na przekór a "jedna, czy dwie osoby" afery mu nie robią. I "psycholom" nigdy lampka się nie pali... Oni nie mają hamulców moralnych.
Człowieku naoglądałeś sie house i pierdzielisz farmazony na temat psychologi, wiesz przydałoby się pouczyć trochę medycyny a nie sprawdzać wyniki w google. Prawda jest taka że psychologi człowieka nie "skatalogujesz" do końca.
Lopezloo,chyba nie,ale znając internautów w kilka dni będą gotowe.
OdpowiedzA mi tak na mysl przeszlo, ze moze chcial popelnic samobojstwo ze swoim najlepszym przyjacielem. Upil sie (2 promile) i chcial pod pociag skoczyc. Na filmie widac, ze lewdo odskoczyl, moze zrezygnowal. (LOL co za glupa mysl! xD)
Nie wierze, ze czlowiek nawet po pijaku moglby taka rzecz zrobic.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:00
Odpowiedzaż wstyd ze odemnie z miasta....
OdpowiedzA najbardziej przerażające jest to, że coraz więcej zdarza się przypadków okrucieństwa nad zwierzętami. Gdybym tylko takiego spotkała, to zabiłabym na miejscu.
OdpowiedzPrzeraża mnie to, że ludzie są w stanie bardziej współczuć zwierzętą niż ich rówieśniką, ludzią cóż za priorytety rządzą dzisiejszymi ludźmi - zwierzę ważniejsze od człowieka. Wczoraj zmarło 1000 osób, a Wy i tak najbardziej będziecie współczuć biednego pieska. W jakim ja świecie żyje...
OdpowiedzA policz mi proszę ile zwierząt zginęło? Hm? I w jaki sposób zwierzęta a w jaki ludzie? Hm?
naxster jestes taki genialny, że o ja pierdziele. oddałbyś babcię za kundla? nie, bo to babcia. a żula spod sklepu za kundla? pewnie tak! tylko ze ten żul to też jest czyjs ojciec, dziadek, wujek itp. szkoda że wasze ograniczenie nie pozwala wam dojrzeć sedna sprawy. nie mam ochoty bronic meneli ani tego kolesia, bo to psychole, chce wam tylko pokazac jak zalosny jest wasz tok myslenia. wracaj do ratowania psów, chociaz nie, ty potrafisz pisać tylko denne komentarze na demotach... pozdro
Jak czytam wasze komentarze to mi się śmiać chce. Jemu groza 2 lata? A jak by wepchnął tam człowieka to by dostał 3 w zawiasach za nieumyślne spowodowanie śmierci. Znaleźli się obrońcy praw zwierząt...
OdpowiedzNajgorsze jest to, że takie filmiki są inspiracją dla innych psychopatów i tylko czekać, aż po zwierzętach ktoś stanie z dzieckiem, czy niepełnosprawnym kolegą. Brak słów ! Powinno się zaostrzyć sankcje prawne w tego typu okrucieństwach.
Odpowiedztam w ktorej sekundzie widac jak glowa psa leci kolo pociagu po ziemi:(
Odpowiedzprzywiązać tępego h*ja łańcuchem do pociąga za jaja i ręce, a potem przejecha kilkaset kilometrów
OdpowiedzNajgorsze że nie wiadomo kto to...
Odpowiedzo, rly!? Policja tez nie wie? Czy moze pomocni internauci?
Boże, to jest okropne;(
Odpowiedzludzie się zachowują gorzej niż zwierzęta, naprawdę mi wstyd... a filmiku nie oglądnę, bo to by był dla mnie zbyt straszny widok... ;(
Odpowiedzpierwszy demotywator, który doprowadził mnie do łez..
OdpowiedzFilmik całkowicie mną wstrząsnął, aż mną wzdrygnęło... Takiego człowieka to tylko wykastrować nożem, potem skatować i rzucić gdzieś do piwnicy żeby zdechł z głodu. Nie ma lepszej kary za tak okrutne potraktowanie bezbronnego zwierzęcia. Mam nadzieję, że znajdą tego idiotę (o ile już nie znaleźli).
Odpowiedzwiadomo 22-letni Maciej C. z Czosnówka (woj. lubelskie)
Odpowiedza dalej?
dalej to "uj" podobno
Gdyby zaczęli karać ludzi za okrucieństwo wobec zwierząt jakąś porządną karą to może by to była jakaś przestroga dla reszty popaprańców. Taki człowiek nie zasługuje na miano człowieka a ty bardziej by żyć. Kara śmierci za wyjątkowe okrucieństwo wobec zwierząt powinna być. Bo czy to człowiek czy zwierzę to też istota żywa. Jeżeli czytasz te komentarze skur*ielu to pamiętaj,dosięgnie cię sprawiedliwość,jak nie prawna to ludzka :] Nie wychodź gdy zrobi się ciemno bo przejazd na Ciebie czeka a pociąg też się znajdzie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:07
Odpowiedzhehe gdybym ja był sędzią to dałbym za wyrok postawienie go na torach i czekanie aż to samo się stanie co z psem
Odpowiedzsprawca jest 22-letni Maciej C. z Czosnówka (woj. lubelskie)
Odpowiedzprosze kur** cwaniaki http://nasygnale.pl/wiadomosc.html?kat=1025343&title=Bawil-sie-w-zycie-i-smierc-uwaga-drastyczny-film&wid=13029145&
ja bym zrobiła mu to samo.. nienawidze takich ludzi
OdpowiedzJako że strasznie lubię być przeciwko tłumowi, wyrażę swoją opinię za którą będę zbluzgany. Ogarnijcie emocje, poluzujcie kołnierze, bo wam krew do mózgu nie dochodzi. Za co niektóre słowa tutaj ("Zabić sk**wiela!" na ten przykład) możecie trafić do więzienia na dłużej niż on (groźby karalne). Nie wiem jaki cel macie w tym, że tu się wyżyjecie. Świata nie zmienicie, a jedynie w oczach co bardziej rozgarniętych ludzi staniecie się zwykłymi tępakami z okolic 3 klasy podstawówki co na komunię dostali komputery. Czekam teraz na wieeeelki spam (już jedną wiadomość dostałem, ale chyba temu człowiekowi uświadomiłem że jego teoria była błędna - pozdrawiam...). Nie, nie jestem dręczycielem zwierząt. Ale sami gadacie że on jest nieludzki, a zachowujecie się jak banda małp. Albo jak inne dzikie zwierzęta.
OdpowiedzTo się nazywa owczy pęd. Tłumem kierują emocje, nie rozum, ale trudno się dziwić. Wiadomo, że świata się nie zmieni, ale zaostrzenie kar dla takich ludzi, może by zredukowało liczbę takich zdarzeń. Też jestem przeciwny wyrażania tu wulgaryzmów i gróźb, bo mogą być one odebrane jako podżeganie.
Zauważyłem, że obsesja internautów na punkcie dręczonych zwierząt skutkuje tym, że wzrasta ilość ludzi lubujących się we wstawianiu takich filmików. Tak trzymać, o prawi tego globu! Niech zwyrodnialcy mają rozgłos na cały świat, dzięki stronom takim jak ta!
OdpowiedzSku******n. Zwyczajna egzekucja. Za takie coś ku*wa kara smierci powinna być. Nie dziwię się, że nie porównuje się ludzi do zwierząt, bo one są 100 razy lepsze od nas.
OdpowiedzCo za pi erdolony wy je.bany skur wiel niech mu tez ktos tak ku rwa zrobi
Odpowiedzmasakra. Jak można zrobić coś takiego wiernemu przyjacielowi!
OdpowiedzBrak słów na określenie takich ludzi... biedne psisko tak wiernie stało przy nim... a mówią, że ludzie to jednostki inteligentne obdarzone wyższymi uczuciami. Patrząc na coś takiego odnoszę zupełnie inne wrażenie... ;/
OdpowiedzFakt, jest to makabryczne, ALE !!! Istnieją dwie opcje:
Odpowiedz1. Pies mógł zaatakować jego brata, siostrę, wujka, matkę cholerę wie kogo i mógł ten ktoś stracić oko, palec itp. i po prostu psiak na to zasłużył. Ja bym zrobił posobnie, ale podkreślam: JEŚLI TAK BYŁO. Może ktoś z Was pamięta film "Zielona mila" z Tomem Hanksem ??? Tam było podobnie. Pies od pewnego prawnika, który bronił Johna Coffeya, zaatakował jego syna. Ten bez zastanowienia odstrzelił mu łeb.
2. Pies mógł być całkowicie niewinny a gość ma nierówno pod sufitem i zrobił takie coś. Jest to nieludzkie okrucieństwo. Mam nadzieję, że pies nie poczuł bólu.
on jest taki pijany że nawet nie wie że pies obok niego stoi. a to chyba przejazd w Ogrodnikach jakieś 10 km od Białej Podlaskiej. ten co siedzi w samochodzie tez jest bardzo inteligentny że nawet z samochodu nie wysiadł...
OdpowiedzNo chyba cie poje***o. Zrobił bys tak gdyby pogryzł kogoś z twojej rodziny? Widocznie na to by zasłużyli. Psy atakują tylko kiedy mają złe doświadczenie związane z daną osobą.
OdpowiedzCzłowieku trochę przesadzasz. A co jeśli to nie on, a przez ciebie spotka niewinnego człowieka krzywda? Przecież widzisz jakie agresywne jest zachowanie tutejszych ludzi.
O! Mamy pierwszego detektywa!
niektóre jednostki powinny być eliminowane ze społeczeństwa. wiecie o co mi chodzi...
Odpowiedzbrak slow, ale moze faktycznie chcial sam siebie pozbawic zycia.. mogl przeciez tego psa oddac gdzies, do schroniska.. co kolwiek, a nie go tak mordowac :/
Odpowiedzja jestem z białej podlaskiej i było o tym głośno w gazetach i mieście.
OdpowiedzNie rozumiem dlaczego ludzie robią coś takiego. Trzeba być chorym na umyśle, żeby zabić inną żyjącą, kochającą istotę. Żałuję, naprawdę żałuję, że ten cholerny "gówniarz" zdążył odskoczyć, mimo że nie jestem za systemem "śmierć za śmierć". Ile jeszcze takich sytuacji musi zajść, żeby ludzie w końcu zrozumieli co robią?! Chociaż prawda jest taka, że takie niedorozwinięte, popieprzone jednostki jak ten łachmaniarz - nigdy nie zrozumieją. Powinni zrobić dla nich specjalne więzienia z "gratisowym" torturowaniem. Ludzie mówią, że zwierzęta to bestie... Prawda jest inna. Najgorsze bestie jakie chodzą na tej ziemi - pochodzą z naszego gatunku. Są ludźmi, chociaż tak naprawdę nie da się "tego czegoś" tak nazwać. Nienawidzę takich "osób".
Odpowiedz(kolejne)Biedne, niewinne stworzenie zginęło bez żadnego powodu.
Nasze "prawo" też pozostawia wiele do życzenia. Jak znam życie - ten (mało powiedziane) idiota dostanie pare lat, a później będzie sobie żył cały zadowolony, bo w końcu wyszedł z paki.
dożywocie ku rw om !!!!!!!!!!!!!! szkoda że jego nie jebło ;/ mam dość takich popaprańców ;/;/;/;/;/;/;/;/
Odpowiedztylko pamiętaj, że to MY będziemy takich sk*******ów utrzymywać w więzieniach-proponuję karę śmierci -będzie taniej i pozbędziemy się jeszcze jednego śmiecia, który nie powinien być nazywany człowiekiem
Jak w życiu ufasz komuś bezgranicznie, a ten ktoś w najważniejszym momencie tak cię wyrucha że życie już nigdy nie będzie takie samo, po prostu się skończy dla ciebie.
Odpowiedzzostanę zminusowana ale co mi tam, tego gościa co tak zrobił psu, przywiązałabym do torów i zostawiła. i niech zdycha w męczarniach , bo miałabym nadzieje że pociąg jaki go zabije sprawi mu ogromny ból. nie jestem sadystą , ale takiego zachowania po prostu nie trawię.
Odpowiedzja dokladnie tak samo mysle! albo krzeslo elektryczne, cholera
a za demota daje minusa, zeby wiecej osob nie musialo na to patrzec na glownej, bo mnie zabolalo serce, i zaluje ze to zobaczylam.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 January 2011 2011 19:31
no tak, ale nie jesteś sadystą. za to zapewne głosisz pokój i miłość na całym świecie.
pantuniestal: pokoju ten świat już dawno nie widział, więc ja nie mam zamiaru marnować mojego czasu na głoszenie poglądów które i tak nikogo nie interesują. po prostu nie znoszę jak jakieś bezduszne bydle- bo inaczej tego człowieka nazwać nie można- znęca się nad Bogu ducha winnym zwierzakiem-w tym wypadku psem. za co była ta egzekucja? za miłość i oddanie?
czy bezboleśnie? tego nie powiedziałabym....
Najgorsze, że pies chciał zejść z torowiska, ale ten poj*bany gość KAZAŁ mu zostać na torach (co widać na filmie). Psiak BEZGRANICZNIE UFAŁ swojemu "kochanemu" panu. Został... Zginąć miał tam tylko pies...
cholerna znieczulica..... wolała bym by ten skur*** zginoł a nie biedny piesek....
OdpowiedzPies przy nim chodził. Bronił go a ten skur***** go tak zostawił. Powiesić za jaja i sporządzić jeszcze gorszą karę niż śmierć.
OdpowiedzZgiń k8rwo dzika !
Odpowiedznasówa sie pytanie co nim kierowalo . Wogole co to za pomysl :/ masakra
Odpowiedza ja siedze i jestem w szoku... w moim miescie mialo miejsce takie okrucienstwo? nawet nie wiedzialam... co za idiota ;/
Odpowiedza najgorsze jest to ze prokuratura nic mu nie zrobila bo twierdzi "ze pies nie byl na smyczy wiec mogl tez zwiac" !
Odpowiedzto jest wlasnie demotywujace!
powinni go wykastrować ;/
Odpowiedz:-O brak mi słów dla tego zwyrodnialca ... co za gnój !
Odpowiedzhmm to było w ogrodnikach...wszystko się nagrało bo na przejeździe są 4 kamery ;d
OdpowiedzPowinni go za to zlinczować!
OdpowiedzNiech ten poj!ebany świat z tymi chorymi ludzmi sie skończy-za dużo tego a będzie coraz gorzej
Odpowiedzpięknie powiedziane-czekam z utęsknieniem na Apokalipsę, wtedy każdy dostanie to, na co zasłużył
Nie to że życze ludziom śmierci, ale co by bylo jak by o się poślizgną to by miał kare przynajmniej deb*l jeden >:-( tylko idioci zabijają psy a tymbardziej że pies mu ufał. takich ludzi to powinno się do budy wsadzać dosłownie do psiej budy i traktować ich gożej niż świnie >;-( !!!!!!!!!!!
Odpowiedz