Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
6872 7285
-

Zobacz także:


bieluny
+7 / 45

Może egoistyczne ale chciałbym być tak biednym...

Odpowiedz
C cocon
+13 / 39

@bieluny To nie egoistyczne, to materialne i głupie. Jeśli pieniądze są dla Ciebie ważniejsze od szczęścia to niestety, ale to bardzo złe podejście. Nie wiesz co jest w życiu ważne.

F farcoral
+9 / 25

@cocon
Pieniądze szczęścia nie dają ale szczęściu nie przeszkadzają ;P

C cocon
+8 / 24

@farcoral Owszem. Ale jeśli pieniądze są ważniejsze niż rodzina, przyjaciele, uczciwość, moralność i etyka, co w dzisiejszym świecie jest powszechne to to bardzo źle świadczy o człowieku...

rdxize1
+2 / 12

@cocon czy ktoś napisał że dla niego pieniądze są ważniejsze od rodziny itd?

M Marcines18
+1 / 11

Dokładnie, nikt tutaj nie mówi, że pieniądze są ważniejsze od zdrowia, ale jedno trzeba przyznać - pieniądze są bardzo ważne i tyle.

C cocon
+7 / 17

@rdxize1 Nie dosłownie, ale tak. "Są ludzie tak biedni" chodzi o to, że są biedni umysłowo, tj.
emocjonalnie, moralnie i życiowo, a jedyne co mają to pieniądze. Bieluny napisał, że chciałby
być tak biedny, więc jakby pasuje to tego opisu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 January 2011 2011 19:13

B Bloob
+3 / 7

zgadzam się z cocon'em...

slums123
+2 / 4

niejednemu przechodniowi by porysowało to 'S' banie.

yuriczeq
+2 / 4

Nie oszukujmy się, ale nie mając pieniędzy stajemy się ubożsi o nowe doświadczenia. W zasadzie stoimy w miejscu...

crypto
+3 / 5

Wyślijcie to ludziom umierającym z głodu.

action5
-1 / 3

Komentarz usunięty

DieselBoy
+3 / 5

Ja nawet pieniędzy nie mam.

EsAmo
+2 / 2

@sprytnysnake: Zawsze coś masz. Niekoniecznie musisz wtedy o tym wiedzieć.

marmolada1990
+7 / 7

@CreateMind: Nie rozumiesz. Tu nie chodzi o ogół ludzi bogatych, ale o tę część, która z pieniędzy uczyniła sens swojego istnienia i nic poza nimi dla nich się nie liczy. To jest właśnie życiowa porażka. Co innego mieć pieniądze i posiadać w życiu pewne wartości moralne.

youpromise
+1 / 3

dokładnie o to co napisał cocon chodziło mi w tym democie. 'biedni' moralnie i życiowo, a niektórzy tu wyjeżdżają z dziećmi w Afryce, co ma jedno do drugiego?

DieselBoy
-1 / 5

Co jest lepsze. Mieć pieniądze, być samotny i nieszczęśliwy, czy nie mieć pieniędzy, a też być samotny i nieszczęśliwy?

P Pakerzus
+2 / 2

Miałem nie wracać tutaj, ale głupia opera przywraca mi ikonkę demotywatorów nawet po jej usunięciu.
Po pierwsze cocon ma racej w każdym calu
Po drugie, cytat z pewnego filmu:
"You are not your job, you're not how much money you have in the bank. You are not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You are not your fucking khakis. You are all singing, all dancing crap of the world."

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 January 2011 2011 0:09

T Thrash
+2 / 2

Unikanie pieniędzy jest tak samo psychotyczne jak przywiązanie do pieniędzy.

G grunge
-1 / 1

ależ to naiwne, są znacznie biedniejsi ludzi

CocaineBusiness
+4 / 6

Już nie gadajcie głupot co niektórzy i nie róbcie z siebie takich uczuciowych. Proszę was, nie mówcie mi, że pieniądze nie dają szczęścia bo w to nie uwierzę. Teraz tak każdy gada bo ma wszystko, dom, rodzinę, dziewczynę, kota, psa i co tam mu do szcześcia brakuje bo kupią rodzice itd Powiedz dzieciom, które mieszkają z rodzicami albo i bez w starej szopie i nie mają co do garnka włożyć, idź jeden z drugim, podjedź super autem, obwieszany biżuterią i powiedz takiej rodzinie, że pieniądze szczęścia nie dają, liczy sie miłość bla bla bla... zobaczymy co odpowiedzą. Albo takie pier**lenie, pocieszanie biednych, że kiedyś w niebie będa mieli dobrze bla bla bla i im to wszystko bóg wynagrodzi, a chu* mnie to interesuje jak ja kiedyś "w niebie" będę miał, chce mieć wszystko tutaj na ziemi, coś namacalnego. Dobra, ktoś powie, że ze sobą do grobu przecież tego nie wezmę, wziąć nie wezmę ale zawsze mogę przepisać coś na dom dziecka czy inną tego typu placówkę.

DieselBoy
-1 / 1

@CocaineBiznes Kto ma dziewczynę, ten ma...

dalekowpole
+10 / 14

W tych czasach bez pieniędzy nie można być szczęśliwym. Można mieć cudowną rodzinę, przyjaciół, ale co z tego jak nie masz pieniędzy na leki czy jedzenie?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 January 2011 2011 18:32

Odpowiedz
B Bloob
+5 / 5

to niestety też prawda... nie trzeba mieć luksusów żeby być szczęśliwym ale jak nie ma się za co utrzymać to nie jest kolorowo...


co nie zmienia fakty że ciężkie chwile lepiej jest znieść mając kogoś koło siebie;) niż być obrzydliwie bogatym i być samotnym otoczonym tylko bandą lizusów którzy chcą Cie wykorzystać...

P pawelelek
+6 / 10

sądząc po fałdach na worku stwierdze że w nim są ziemniaki

Odpowiedz
A andros
0 / 2

ziemniaki inaczej wyglądają

cono
+6 / 8

taak.. kolejny raz wstawione i kolejny raz skomentuje:
bogactwo materialne to nic w porownaniu z bogactwem duchowym, uczuciowym.. świetny demot

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 January 2011 2011 18:23

Odpowiedz
M michasko
+6 / 6

Sądząc po komentarzach wyżej już traciłem nadzieje na znalezienie jakiegoś wartościowego. Brawo :)
i podbijam -> świetny demot!

realistka
0 / 8

Powiedzcie to komuś, kto od wielu dni nic nie jadł, kto śpi pod gołym niebem w mróz, kto nie może sobie pozwolić na realizację własnych planów, nawet z pozoru tych prostych, bo nie ma pieniędzy. Wcale nie twierdzę, że pieniądze są ważniejsze, po prostu łatwo Wam mówić z pozycji ludzi, którym zapewne niczego nie brakuje.

B Bloob
+4 / 4

realistko... sadzisz że wszyscy co się wypowiadają przychylnie o tym democie rzygają pieniędzmi... nie sądzę... nie mowię też że przymierają głodem... ale chodzi o To że zazdrościmy tym bogatym nie myśląc o tym że im też może czegoś brakować... rodziny, przyjaciół, miłości ...

realistka
-2 / 4

Nie sądzę, żeby ktoś, kto ma internet i ogląda sobie spokojnie demotywatory, kiedykolwiek zaznał prawdziwego głodu czy biedy.
Nie wiem czemu ludzie z reguły zakładają, że jeśli ktoś jest bogaty, to najprawdopodobniej brakuje mu miłości i szczęścia. Miłość miłością, ale dzięki pieniądzom można się realizować, spełniać marzenia, poznawać nowych ludzi. Zresztą każdy ma inne priorytety - dla jednych to rodzina, dla innych kariera. A oceniać jest łatwo.

marmolada1990
+2 / 2

@realistka: to tak jakby ktoś zrobił demotywatora o ludziach grubych, a ja bym mówiła "powiedzcie to chudym którzy nie są w stanie przytyć". Nie można tak przechodzić ze skrajności w skrajność. Są ludzie biedni na tym świecie, jest głód, są wojny i inne nieszczęścia, co nie znaczy że nie mamy też zauważać problemów wokół nas - z tym że nikt nie mówi że to one są ważniejsze, ale także istotne.

P Pakerzus
0 / 0

@realistka.
Spójrz na żebraków nie przez pryzmat programowania społecznego, ostatnio rozmawiałem z jednym stojąc z kumplami popijając piwko, wiesz czego żałował, tego, że nie ma kontaktu z rodziną, tylko pokątnie wspomniał,że jest w sklepie zadłużony na 20 zł w zasadzie tylko po to aby wyciągnąć od nas kase. Nawet taki człowiek na dnie żałuje nie braku pieniędzy a braku miłości. realistka=materialistka=hipokrytka

Polecam obejrzeć social network, koleś w rok w wieku 22 lat(chyba) dorobił sie miliarda dolarów na facebooku, był jeszcze bardziej nieszcęśliwy niż zanim zaczął go tworzyć.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 January 2011 2011 0:27

realistka
-1 / 1

Oglądałam ten film. Ludzie, specjalnie podkreślałam, że wcale nie uważam, że pieniądze są ważniejsze, a demot do kitu, po prostu spróbujcie stanąć też po tej drugiej stronie, być przez chwile obiektywni i nie patrzeć na świat wyłączenie przez pryzmat własnego życia. Pakerzus = paker = totalny kretyn . Ale zabawa! (a myślę, że ten facet spod sklepu, gdyby miał pieniądze, miałby też kontakt z rodziną, WPADŁEŚ!)

P Pakerzus
0 / 0

Ch uja w czole by miał co najwyżej.
Pieniądze to tylko półśrodek, biedna dziewczynko, pozwalają ci nie siedzieć w kompletnym gównie, pozwalaja ci sie najeść,wygodnie ubrać, mieszkać w 4 kątach.
Nie potrzebujesz 50 calowego telewizora full hd, nie potrzebujesz super modnej spódniczki, nie potrzebujesz mercedesa klasy CE. Większość żebraków to nieudacznicy życiowi, którzy zamiast stawić czoła swoim problemom to postanowili od nich ucieć, w końcu ich dopadły i utopiły w gównie rozpaczy. Brakuje ci lat świetlnych do bycie realistką, masz oczy przymglone gównem tego świata.

lesspain
+3 / 7

Pieniądze to nie wszytko , ale wszytko bez pieniędzy to ch*j

Odpowiedz
Nenette
+1 / 3

Szczere wyrazy współczucia. Mogę "pomóc" biednym.

Odpowiedz
Wandejczyk
+5 / 7

Poszczególni ludzie bogaci mają zupełnie inne powody, by czuć się nieszcześliwymi niż poszczególni ludzie biedni. Ale te przyczyną są poza wyobraźnią ludzi biednych. Dla są zniesmaczeni, gdy słyszą, że bogacz jest smutny.

Odpowiedz
lilitu
+6 / 6

Cóż, bieda umysłowa jest dużo gorsza od materialnej, chociaż, niestety, często jedna wynika z drugiej... Są ważniejsze i dające więcej satysfakcji rzeczy niż pieniądze. Pieniądze w dodatku prościej zdobyć.

Odpowiedz
Maciej356
+3 / 7

Pieniądze łatwiej zdobyć niż wykształcenie? Powiedz to studentom, ludziom bez kasy na edukacje, głodne dzieci, które nie mogą się uczyć, wiejskie biedne rodziny które mają 20 km do szkoły. Bez pieniedzy nie osiągniesz niczeg z tego co piszesz. Może z wyjatkiem umiejętności interpersonalnych. Ale też jak komuś kasy brakuje to ze znajomymi nie wyjdzie, do kina nie pójdzie, nie spotka się na koncercie ani w galeri....

Odpowiedz
Wandejczyk
+2 / 4

Ah, ludzie biedni. Brakuje wam wyobraźni. Po prostu Wasze powody do smutku są inne. Gdy cię dorobisz, uwierzysz.

lilitu
+2 / 2

Nie wiem, czy wykształcenie, ale wiedzę na pewno można zdobyć, nie wydawając przy tym na to wiele.

T Thrash
+1 / 1

Studenci w większości będą biedni bo sami tak naprawdę nie wiedzą co chcą w przyszłości robić.
Co do wykształcenia to mądry przedsiębiorca wybiera pracowników z wiedzą a nie z wykształceniem. Wiedzę można zdobyć nie chodząc do szkoły.

Meduza13
-1 / 3

Mówisz tak jakby pieniądze spadały z nieba. A niestety żeby zarobić to się trzeba nieźle napracować, a nie obrażać się na świat, nawet nie kiwnąć palcem tylko robić ckliwe demoty.

Odpowiedz
marmolada1990
+2 / 2

niektórym spadają (patrz taka Paris Hilton - ma kasy jak wody, a co w głowie?)

Piesciarz
-3 / 3

Kiedy i gdzie mam się zgłosić, żeby być tak biednym?

Odpowiedz
Vnc91
+2 / 4

100% prawdy. W sumie ważne, żeby mieć z kim dzielić "trudy i znoje", a reszta jakoś się ułoży. A mi się cholera gdzieś ta księżniczka schowała i d**a kwas. Ani tego, ani tego.

Odpowiedz
Zajarana7
+2 / 4

Niektórzy są tacy że chcieli by być tak biednym. są ludzie i parapety.. Moim zdaniem ważniejsze jest szczęście, rodzina, przyjaciele itd. bez tego człowiek jest bardzo biedny. A pieniądze w szczęsciu nie grają żadnej roli moim zdaniem. A demot bardzo dobry ;)

Odpowiedz
marmolada1990
+2 / 2

no jednak czasem grają. chodzi tu głównie o środki do zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych - jedzenie, picie, mieszkanie. Bez tego ciężko być w życiu szczęśliwym. Dopiero jak się ma te podstawowe środki, można mówić że pieniądze nie są już do szczęścia potrzebne :)

aniotka
+2 / 4

jeden z lepszych demotywatorów jaki w zyciu widziałam.

Odpowiedz
D Dzastina93
-3 / 3

elo ale przesadziłeś, skopiowałeś prawie całego demota z poczekalni... nie umiesz stworzyć własnego. !

Odpowiedz
Soczewkaa
+4 / 4

Demot po prostu genialny .
Osobiście wolę mieć tak jak mam-nie za dużo, nie za mało i pieniędzy i przyjaciół .

Odpowiedz
marmolada1990
+2 / 2

no i właśnie o taką równowagę tu chodzi :)

N Nyczek
0 / 0

Pieniądze szczęścia nie dają.
Tak... żyjmy w rodzinach 6 osobowych na chlebie i to nie zawsze będziemy TACY szczęśliwi

Odpowiedz
K korzonki
+1 / 3

A ja jestem taka bogata że jedynie czego mi brakuje to pieniądze

Odpowiedz
aczek
-1 / 1

Mi to wygląda na worek ziemniaków.

Odpowiedz
takete20000
0 / 2

Złota myśl, coś jak Coelho - mistrz egzaltowanych nastolatek z małych miejscowości [-]

Odpowiedz
GuciaSmerfi
0 / 2

Owszem, można mieć wszystko.. ale nie za wszelką cenę.
Mają, wydają, mają, wydają.. i co im z tego? Chyba nie po to się żyje. powiadają, że im więcej masz, tym bardziej wzrasta apetyt na jeszcze - i tak rodzi się chciwość.
Szkoda, że coraz więcej osób zapomina, jakie są prawdziwe wartości życiowe.
mocny demot. plus.

Odpowiedz
S Stasimona
0 / 0

hmm miałam napisać to właśnie o sobie :P

E ernest0hemingway
0 / 0

są ludzie tak biedni że nie mają TEŻ pieniędzy, nie mówiąc już o innych bogactwach... To że ktoś kasy nie ma to nie znaczy od razu że jest wartościowym człowiekiem. Co za głupie społeczeństwo myślące stereotypowo...

Ookami
0 / 4

A ja się pytam kto Wam dał prawo do decydowania (o ocenianiu nie wspomnę) co w życiu jest prawdziwą wartością? Ktoś sobie ceni rodzinę lub przyjaciół, ktoś inny miłość, a dla kogoś jeszcze innego jedyna wartość to przedmioty. Jeszcze inny stwierdzi, że wszystkiego musi być po trochu. Bo każdy ma rację, bo ważne jest to co TY uznasz za ważne.
I wiesz co? Jeśli jesteś taki mądry i moralny i twierdzisz, że ludzie z innym systemem wartości są od Ciebie gorsi to gardzę Twoją filozofią!

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 19 January 2011 2011 22:53

Odpowiedz
I iamabove
+1 / 1

propsuje Twój komentarz. Można by powiedzieć, są ludzie tak biedni, że nie są w stanie decydować o własnym życiu.

soquiete
-1 / 3

najśmieszniejsza jest gadka w stylu 'pieniądze szczęscia nie dają'
mogłabym sie rozpisać na ten temat ale mi sie nie chce, zresztą ludzie którzy lubia okłamywać samych siebie i tak nie przyznają mi racji.

Odpowiedz
dazzling
0 / 0

bo tak naprawdę nie dają. zapewniają nam dostęp do chwilowych przyjemności, a nie szczęścia. owszem, są ważne, dzięki nim jest zdecydowanie łatwiej w życiu, lecz nie są najważniejsze. nie kupisz za nie prawdziwych przyjaciół, czy miłości. jeśli zostajesz sama, nie mając obok siebie nikogo, kto Cię zrozumie, na kim możesz polegać i komu by na Tobie zależało, to możesz mieć miliony, tylko co z tego? nie oszukujmy się, ktoś, kto czuje się samotny, ma gdzieś te wszystkie pieniądze, ludzie potrzebują kontaktu z innymi osobami,a nie z ich kontem w banku. tak jak w democie - możesz być bogata, a tak naprawdę nie mieć nic. liczy się to jaka jesteś, a nie ile masz w portfelu.

Odpowiedz
karol219
0 / 0

@CocaineBusiness
Zgadzam się z Tobą . "Pieniądze szczęścia nie dają liczy się rodzina i przyjaciele itd"... Wiadomo to też jest ważne ale gdy ich brakuję to jest hu*owo . Szlajać się gdzieś kur*a i żebrać o złotówkę . Ciekawe co oni by powiedzieli na temat że pieniądze szczęścia nie dają Ci biedni .!

Odpowiedz
G Gacia97
0 / 0

Zajefajny demot ! musiałem się zalogować ale warto.

Odpowiedz
Killapl
0 / 0

Jak to gdzieś przeczytałem: "pieniądze nie dają szczęścia w takim samym stopniu jak krowa nie daje sera" :)

Odpowiedz
D daclaw
0 / 2

Jest coś takiego, jak piramida Maslowa. Kiedy ktoś jest głodny, chory, jest mu zimno i nie czuje się bezpiecznie, nie będzie szczęśliwy. A do zapewnienia sobie choć podstawowego komfortu i bezpieczeństwa potrzebne są, niestety, pieniądze. Tak jest ten świat skonstruowany i ckliwe slogany tego nie zmienią.

Odpowiedz
B Brylowaty
0 / 0

+ . NIezly . Zapraszam do siebie . oceniajcie wszczegolnosci pierwszy pierwszy demotna liscie . ( ten ostatni dodany ; PPP ) . ;]

Odpowiedz
U Uraki
0 / 0

lepiej zamiast "maja" dac "posiadaja" - obszerniejsze przeslanie

Odpowiedz
M Mataiwusi
0 / 0

Niektórzy są tak biedni, że maja jedynie forsę.
Ciekaw jestem ilu ich znajomych przyjdzie na ich pogrzeb.
Ja? Ja nie mam kasy, ale powiem wam coś ciekawego.
Może i jestem biedny lecz mam coś lepszego.
Że nie mam kasy, tak do mnie pieprzycie
Mam za to kogoś kto mnie kocha i odda za mnie życie!!

Odpowiedz