Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
6379 6880
-

Zobacz także:


lopez777
+186 / 218

postępuj tak żeby żadna kobieta nie płakała przez Ciebie-słowa mojego taty

Odpowiedz
M MasterPeel
+49 / 67

W każdym związku czasem kobieta płaczę. Nawet czasem facet...

M MadziUKLEK
+43 / 97

EternalDivinity mam ochotę jeb*ąć ci w głowę. Może mężczyzna spłodził ale co z tego jeśli to kobieta musi się męczyć przy porodzie? Nie pomyślałeś o tym ? Ty przelecisz i jest to dla ciebie przyjemność.Jeśli naprawdę nie lubisz Tupac'a to nie musisz go obrażać od razu ? Jeśli już zarzucasz mu jakieś gwałty sprawdź dobrze czy na pewno masz rację i przypadkiem się nie mylisz.

buczos
+20 / 30

@ mateq31 - a dobrze wiesz, że ta klientka mogła ich wrobić, żeby tylko troche kasy przytulić ? Bo pewnie jakieś odszkodowanie dostała...

EasyRiderPL
+20 / 44

mateq31 Zdajesz sobie sprawę z tego że sam sobie przeczysz? Człowieku, znajdź mi drugiego takiego człowieka, wychowanego na ulicy, obracającego się wśród gangsterów i dilerów, a jednocześnie zachowującego szacunek dla kobiet. Jeżeli dla Ciebie gość który klepnie dziewczynę w tyłek jest przestępcą i nie ma już pod żadnym pozorem racji, to życzę powodzenia z ręką ;). Eternala nawet nie skomentuje bo on raczej chciał naflejmować niż napisać coś konkretnego...

lopez777
+21 / 25

@busiakowa ,, demoty to nie życie..mój tato powiedział co myślał..a takie oszczerstwa że wszystko co piszę to z demotów to głupota.. zacznij żyć a nie piszesz tylko : było , widziała , wycięte z innego demota, kopiuj wklej.. ty to dopiero kopiuj i wklej..

M marti911
+11 / 25

szkoda, że mojemu facetowi nikt tego nigdy nie powiedział...

A aaishaa
+10 / 30

Wintermadness facet spłodził ale była to dla niego sama przyjemność, bo nie musiał się potem męczyć przy porodzie. dam ci radę: myśl!

M Mike1410
-3 / 33

Haha, większej głupoty nie słyszałem...
Teraz synu notuj. Traktuj kobiety tak jak one Ciebie traktują, bo albo będziesz dla nich zbyt dobry, albo zbyt zły. Równowaga musi być. Nie dla każdej kobiety jest sie gentelmenem

sezam300
+17 / 19

@zxcvbn123
To że ktoś mówi źle o raperach, nie znaczy od razu że jest metalem. Poza tym, to, że ktoś ciebie obraża, to nie powód aby reagować w ten sam sposób. Moim zdaniem bardziej liczą się argumenty niż wyzwiska. Poza tym sam jestem metalem, ale jeśli jakiś raper śpiewa(czy bardziej rapuje)coś co ma jakiś przekaz, czy sens, to z miłą chęcią go słucham (Paktofonika, 2Pac, Eminem). Szanuje ludzi, którzy na szacunek zasługują. Nie stereotypujmy, bardzo proszę.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 20:32

M mietek1928
-4 / 22

szkoda tylko ze one moga nas ponizac ,itp - napisalbym ze maja nas gleboko w d... ale pewnie wiekszosc wziela by to doslownie a nie o to mi chodzi,jedno spojrzenie kobiety ktora kochasz daje takiego kopa ze cos.........pozdrowiena dla ..... -moze jeszcze kiedys sie spotkamy

M Michael79
+2 / 14

Twój tata jest bardziej zajebisty niż kierowca autobusu : ]

D devios
+5 / 15

Nikt nie ma prawa poniżać żadnego człowieka, bez względu na płeć, kolor, pochodzenie, narodowość, religię czy poglądy polityczne! Debatę uważam za zamkniętą.

M mateq31
-1 / 11

@EasyRiderPL, oczywiście, że nie uważam tego za przestępstwo, a tylko za zwykłe prostactwo. Nie interesuje mnie historia 2Paca, tylko to, że prawi morały, sam nie będąc w porządku.

L LilFlame
-1 / 5

ta ku*a jakby to on wymyslil hahaha, stare jak swiat powiedzenie
!

Femine
+5 / 13

Mój raj!!! w końcu ktoś zauważył kobietę docenił to i wcale nie stał się mniej męski. Panowie więc jeśli jeszcze któryś pomyśli że szacunek do kobiety wyklucza się z waszą męskością to dale wam ten przykład. A jeśli nadal nie będziecie w stanie powiązać tych dwóch rzeczy to lepiej skróćcie swoja męskość- naprawdę nie jest wam do niczego potrzebna.

J Juszka89
-5 / 9

Taaa, a został oskarżony o molestowanie i gwałt na kobiecie;/

P piotrekp1
+1 / 9

@aaishaa
więc kobiety wcale nie odczuwają przyjemności podczas sexu? a dzieci oczywiście rodzą się tylko i wyłącznie przez wpadki na dyskotekach, że dla faceta liczyła się tylko przyjemność?
a demotywator zaliczający się do "pseudo-inteligentnych" równie dobrze można pod to wszystko podstawić, a takie wielbienie ogólnie przyjętych ideałów jest po prostu głupie, i nazywanie kogoś "mądrym" bo sie do nich dostosuwuje jest z deka żenujące. Oczywiście bicie kobiety jest po prostu złe, ale z góry zakładam że nie rozmawiam z hmm... patologami? aha, dla każdego kto mnie teraz ma za jakiś wybryk natury powiem że patriotyzm, czyli jak ktoś ładnie powiedział "uważanie swojego kraju za lepszy, tylko dlatego że się w nim urodziło" jest tak samo głupi. i to chyba on jest jednym z największym problemów stworzenia świata zdolnego do funkcjonowania bez wojen.

CannabisTHC
0 / 4

mateq31 zobacz sobie film pt. "Tupac: Resurrection", a dopiero później wypowiadaj się na tematy, o których nie masz zielonego pojęcia, chłopczyku. Thug Life ;)

EasyRiderPL
+1 / 3

mateq31 Nie zapominaj że to był raper... Oni z natury są buntownikami i prostakami. Podkreślają to na każdym kroku, i przeoczyć się tego nie da. Fakt że wśród nich pojawił się facet który chciał coś zmienić, już sam w sobie zasługuje na podziw. Jak już wspomniałem, gość wychowywał się w złym towarzystwie, pomyśl że przez całe życie spotykał się z alfonsami, gwałcicielami, gnojkami obijającymi kobiety, bandytami and much much more... a mimo to, jedyne co zrobił to klepnął dziewczynę w tyłek. Serio, on się wśród bandytów urodził, wychował i głównie dla nich śpiewał, a mimo to śpiewał o tym że należy zacząć robić zmiany i szanować kobiety. Prostakiem może i był, ale inaczej pewnie nie byłby raperem :p

J john91
-1 / 1

@MadziUKLEK Ja akurat lubię i szanuję 2paca, ale z tym cytatem się nie zgadzam. Nie twierdzę, że kobiety należy poniżać, ale to co ktoś powiedział, że mężczyzna spłodził to też racja. Więc mężczyzn się również nie powinno poniżać. Tłumaczysz, że facet przeleci i jest fajnie, a kobieta musi się męczyć. A dla was nie jest fajnie? Jak suka nie da, to pies nie weźmie. Więc może przestańmy uprawiać seks skoro poród broni, albo nie rozkładajcie nóg przed nami ;)

Z ZiomeK19978
+23 / 59

TuPac [*]

Jego "teksty" Są moim zdaniem poetyckie Np

"I nie chodzi o to czy jesteśmy biali czy czarni bo jesteśmy ludźmi"

Odpowiedz
ElvisZyje
+13 / 41

EternalDivinity Widać, że tępy jesteś jak but! Za życia 2pac'a rasizm był rozwinięty na wielką skalę. Prostymi słowami też można zbudować wielkie przesłania. Pzdr i zachęcam czasem do refleksji, a nie wyjeżdżasz mi tu z jakimiś drzewkami.

Metal4EverInOurHearts
+15 / 23

Tak! Słucham metalu, nie zacznę słuchać hip hopu, ale do takich jak on ma się szacunek i zasłużył sobie na to. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się przełączyć kanału, gdy puszczali 'Changes'

P pi73r
-3 / 5

I co w tym takiego poetyckiego?

CannabisTHC
-2 / 2

EternalDivinity najlepiej idź wyrysuj sobie swastyke na czole, bo śmierdzi mi tu od Ciebie rasizmem i brakiem szacunku do ludzi.

aniutkie
+6 / 28

Pierwszy raz od dlugiego czasu, cos mnie tak zdemotywowalo

Odpowiedz
X xdevian18
+15 / 35

Zalogowałem się by dodać do ulubionych i zostawić +

Odpowiedz
Jakismiki
+5 / 35

jesteś zajebisty

MrsMerrien
+3 / 9

@KRKLL - masz zły dzień i musisz się na kimś wyładować? idź do lustra i pokrzycz na siebie, a odczep się od innych...

piotrasplock
+4 / 28

...powiedział człowiek, który ma w tekstach piosenek "all your bitches".

Odpowiedz
Wintermadness
0 / 16

nie pisz takich strasznych rzeczy, bo cie zaraz dresiki dorwa, dla ktorych czteropak jest autorytetem moralnym ;-)

O oskartoja
+6 / 6

takie teksty były do wrogów z East Coast :p nie chodzilo mu o kobiety, z reszta tupac bardzo szanowal kobiety, ale nagral pare kawalkow o prostytkach, materialistkach, gdzie tam wyraznie je obraza, za to jakie sa...

Style8
+2 / 2

aha tylko gdybyś wiedział że że on to kieruje do swoich wrogów to byś nie wypisywał takich głupot...
Tak sie kończy wyrywanie z kontekstu cytatów bez znoajomości danego utworu :( peace

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 January 2011 2011 16:24

S ShadyBack
+5 / 15

Tupac był prawdziwym królem [*] wiele nam pozostawił a jego słowa zawsze dużo dla mnie znaczyły +
ja na zawsze oddany Eminemowi ale Tupac równie dobry

Odpowiedz
T travis911
0 / 6

Abstrahując od komentarza ED... Co za czasy, że mamy 33 letnich mędrców z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem życiowym. Może i jesteś już "trochę" stary ale nie używaj swojej zgrzybiałości jako argument za twoją racją.

M mmmaniek
-2 / 4

Jeśli widzowie tego wymagają, to dla "artysty" hipokryzja jest na porządku dziennym. Eternal dobrze pisze. Ten cały cytat jest beznadziejny, w ogóle rzadko się trafiają naprawdę pożądne teksty jeśli chodzi o muzyke, w końcu rymować się musi, więc i trochę w tekście zmnienimy, czy tam inne powody. Cinek - Dzieckiem nie nazywa się kogoś, kto występuje przeciwko czyjemuś idolowi, a ten go broni jak PiSowcy krzyża. Gdzieś musiał znaleźć tą informację, możesz mu nie wierzyć, ale nazywanie kogoś dzieckiem tylko po niewygodnym (bo inteligencji nie brakuje) dla Twojego dziubaska komentarzu świadczy tylko o Twojej "dojrzałości"
pzdr

Odpowiedz
teh74
+8 / 18

Spłodzenie to 2 minuty i spokój. Ból porodowy to coś strasznego.

P piotrekp1
0 / 0

jak dla was wychowanie to tylko 9 miesięcy w łonie a potem narodziny, to wam mózg sie zatrzymał w ewolucji i kierujecie się jedynie instyktami

jemDRZEWKA
+13 / 17

Aż sie zalogowalam, zeby [z?]splusować. To jest ku*wa poświecenie!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 January 2011 2011 23:54

Odpowiedz
M MadziUKLEK
+8 / 12

Jak chcą niech mnie minusują nie moja sprawa nie zależy mi każdy ma swoje zdanie i nic mi do tego. Jak bym byla zacofanym katolem to bym teraz stala w kosciele i trzymała krzyż smoleński.

T TikeyPL
+9 / 11

Dobrze że chociaż zrobili ten pasek obok z najmocniejszymi demotami, bo inaczej bym go nie znalazł i nie dał mu plusa.Życzę głównej

Odpowiedz
K Kubciaa
+2 / 6

Tak u mnie dziadek mówi "Żyj tak aby nikt przez Ciebie nie płakał"

Odpowiedz
A aaishaa
+1 / 7

spłodził a nie urodził

P piotrekp1
+1 / 3

a kobieta urodziła a nie spłodziła. Zaiste!

MrCheshire
+5 / 5

@Wintermadness - ale chyba mezczyzna cie nie urodzil? xD

Odpowiedz
P profilbeznazwy1
-3 / 7

Ty master sam jesteś kobietą bo publicznie byś takich słów nigdy nie powiedział jemu prosto w oczy jesteś kobietą bo nie masz jaj.Tupac nie skończył żadnej szkoły a miał więcej w głowie niż nie jeden profesor,cholernie ciężkie miał dzieciństwo i wie co jest na prawdę ważne w życiu,a nie jakiś gówniarz"master"co ma 15 lat i się chwali swoimi mądrościami

Odpowiedz
M Maestro08
+2 / 4

Bardzo szanuje 2paca za jego tworczosc, ale to mi sie nieco nie zgadza - poszedł do więzienia z trzech powodow, jednym z nich bylo molestowanie kobiety...

Odpowiedz
A as4das
+3 / 5

Gdy patrzylem na tego demota sluchalem piosenki Tupaca-Only God can judge me
Tupac jest moim idolem na zawsze w moim sercu R.I.P
1971-1996

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 19:28

Odpowiedz
shaars
+8 / 10

@teh74 - nie widziałam chyba bardziej żałosnego komentarza od twojego. Ona się pcha ze swoją religią? Jest zacofanym katolem? Po pierwsze może być chrześcijanką, ale niekoniecznie z kościoła katolickiego, po drugie może w ogóle nie wierzyć w Jezusa a np. w jakiegoś "innego boga" i do niego się modlić. Poza tym nie każdy 'katol' jest zacofany, chociaż rzeczywiście bardziej sobie cenie zielonoświątkowców. Dodam również, że mogła dziewczyna od tak napisać, że się modli i tyle - zastosować te słowa jako swego rodzaju 'powiedzenie'. A, no i jeszcze jedno - to jest nasza narodowa religia... Jeśli czegoś nie szanujesz to albo się nie wypowiadaj, albo rób to odpowiednio, bo czytając to co wypisujesz można tylko błagać o to, żeby więcej takich ludzi nie było.

Odpowiedz
P piotrekp1
-1 / 1

"Jeśli czegoś nie szanujesz to albo się nie wypowiadaj, albo rób to odpowiednio" Właśnie, co wy sobie wyobrażacie? że jesteście w kraju z wolnością słowa? O niee! koniec okupacji to tylko zmyła a cenzura nadal obowiązuje, Alleluja!

A Aridewerczi
+4 / 4

@mateq31

Tego gwałtu nie było baranie. Nie znaleźli plemników (czyt. spermy). Posadzili Paca i tak. Z wikipedii nie wnioskuj za dużo

Odpowiedz
G gargi89
-4 / 8

Heh w sumie zabawne, nie ważne czyje to słowa, też sądzę że ten tekst nie ma sensu. Owszem kobiety trzeba szanować, ale czy tylko kobiety? Czy ojciec przypadkiem też nie dał Wam połowy swoich chromosomów? Co łączy Waszą matkę z pozostałymi kobietami, poza płcią? Czy każdy zasługuje na szacunek (przepraszam nie każdy, tylko kobiety), ot tak, bo żyje, a nie za to jakim jest człowiekiem? Rozumiem, że zostanę zminusowany bo śmiem dyskutować z doskonałością kobiet, ale zastanówcię się chociaż chwile czy ten demot jest w pełni "true". Dzięki i buziaczki dla przyszłych oburzonych ;*

Odpowiedz
W wrednysukinkot
-2 / 12

Drodzy internetowi rycerze: czekam na 1 RACJONALNY powód dla którego kobiety należy traktować lepiej (grzeczniej itd.) niż mężczyzn

Odpowiedz
A aaishaa
+3 / 11

kobiety nie możesz uderzyć, bo jest słabsza od ciebie (o ile masz zwyczaj bić się z innymi facetami, gdy tylko cię wkurzą)

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 19:58

W wrednysukinkot
-3 / 9

skąd wiesz, że jest słabsza? Statystyka? To, że większość kobiet jest słabsza od większości mężczyzn nie znaczy, że należy bardziej tolerować przemoc kobiet wobec mężczyzn niż odwrotną

A aaishaa
+3 / 11

przeciętna kobieta ZAWSZE jest słabsza od przeciętnego faceta. nawet silniejsza kobieta niż przeciętnie nie jest tak silna jak facet słabszy od przeciętnego. owszem, istnieją kulturystki ale one mogą być silniejsze tylko od tych najsłabszych facetów i nie ma ich wiele. kapewu? a facet powinien umieć się bronić, przecież u niego to wychodzi naturalnie, gorzej u kobiety...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 20:03

W wrednysukinkot
-1 / 9

Tyle że w walce nie liczy się tylko rozmiar bicka :)
Powtórzę pytanie: dlaczego "kobiet się nie bije nawet kwiatkiem", a spoliczkować niewiernego faceta można i nikogo to nie szokuje? Czy za tym podwójnym standardem kryje się choć pozór racjonalności, czy jedynym powodem jest "bo tak było zawsze i się przyjęło"?

A aaishaa
+3 / 5

wrednysukinkot tak naprawdę powiedzenie 'kobiet nie bije się nawet kwiatkiem' dziś już prawie nie funkcjonuje. spoliczkowanie faceta przez kobietę nie szokuje, bo ludzi szokuje obraz silniejszego bijącego słabszego a nie odwrotnie. poza tym facet jest odporniejszy na krótkotrwały ból niż kobieta, bo ona ma cieńszą skórę (oczywiście nie uznaję tego za powód do regularnego tłuczenia faceta czymkolwiek).

T travis911
-4 / 4

Paradoks głupich pytań - ciężko na nie sensownie odpowiedzieć :/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 22:04

G gargi89
0 / 4

wszystko fajnie ale my tu mówimy o szacunku a nie biciu. Pytanie wrednegosukinkota bardzo celne, jaki miałby być powód szanowania kobiet bardziej niż mężczyzn?

A aaishaa
+2 / 4

a bo ja wiem, pewnie racja, że do każdego powinno się mieć szacunek jako do człowieka, a nie jako do kobiety czy faceta. jednak równouprawnienie kobiet zostało wywalczone dopiero w drugiej połowie 20 wieku, więc czego się spodziewaliście co najmniej 4 dekady później?? bo ja nie mam pewnie co liczyć w najbliższym czasie na brak dyskryminacji kobiet, jeśli chodzi o kwestię równego wynagrodzenia na tym samym stanowisku. i pomyśleć, że wielu facetów uważa feministki za niepotrzebne na tym świecie głupie babochłopy... a one nie wymagają wyjątkowego traktowania ze strony mężczyzn, wolą walczyć o sensowniejsze rzeczy.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 22:54

G gargi89
-3 / 5

Moim zdaniem feministki kiedyś (powiedzmy nawet 4 dekady temu) miały jakiś konkretny cel i słuszność w dążeniu do niego. Kobiety były realnie dyskryminowane. Teraz jest zupełnie inaczej. Ja nie widzę nigdzie dyskryminacji kobiet a feministki walczą najwyżej o "ujednopłciowienie" wszystkich na siłę, bo już nic konkretnego do wywalczenia nie zostało. Powoli brakuje już miejsca na kobiecość i męskość, a zastępuje je nijakość.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 January 2011 2011 0:02

A aaishaa
+3 / 3

gargi89 wiedz, że nawet dziś się dyskryminuje kobiety: najlepszym przykładem jest płacenie im mniej niż facetom na tym samym stanowisku. bardzo chce, żeby to się zmieniło, bo to po prostu niesprawiedliwe. więc feministki są jak najbardziej potrzebne ale oczywiście kobietom a nie facetom, stąd ta twoja ignorancja.

G gargi89
-4 / 4

To jest powszechna gadka feministek, jakoś nie widzę żeby wszystkie, większość albo chociaż jakaś znaczna część kobiet zarabiała mniej od mężczyzn na tych samych stanowiskach. Gdyby ktoś chciał to obiektywnie zbadać to doszedł by pewnie do wniosku że równie często mężczyźni zarabiają mniej, i co z tego? Prawdopodobnie to kwestia wydajności a nie płci. Jeśli ktoś jest lepszy w tym co robi ma prawo zarabiać więcej. Dajmy na to dwuosobową ekipę układaczy kostki brukowej, 1 kobieta i 1 facet, to samo stanowisko ale facetowi pójdzie szybciej bo jest silniejszy i wytrzymalszy, więc dlaczego mają zarabiać po równo?

M Maestro08
+3 / 5

Aridewerczi - gwałtu nie, ale molestowanie owszem, bo obmacywanie jest molestowaniem jakby nie wszyscy wiedzieli. Idąc tym tropem trudno uważać to za szacunek dla kobiet, no chyba że szanujesz także swoją matkę klepiąc ją po dupie ;)

Odpowiedz
L lovestreet
0 / 2

abstrahujac od tresci zastanawia mnie jedno czemu ci raperzy sie tak obwieszaja zlotem,zlote zeby,kolczyki wszystko jak cygany?to jakies leczenie kompleksow bo nie pojmuje.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 19:44

Odpowiedz
L lovestreet
-2 / 4

wybacz,ale gdzie nie spojrze zwlaszcza czarnoskorzy raperzy z usa to wlasnie robia i jeszcze tym szpanuja w teledyskach ja sie pytam po co?to muzyka ma przemawiac a nie szpanowanie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 20:24

L lovestreet
-1 / 1

"dlaczego rap zawsze musi kojarzyc sie ze szpanowaniem,
zlotymi lancuchami, golymi dupami?"bo tak zostaje przedstawiony jasne nie kazdy sie zlotem obwiesza napisalam,ze chodzi mi glownie o czarnoskorych i usa,ale to naprawde malo wazne ile osob to robi nawet gdyby robila mala garstka a przeciez tak nie jest nasuwa mi sie pytanie po co to wszystko?spiewaja o tym jak im zle z jakiego getta pochodza i swieca zlotem przeciez to bez sensu.

L lovestreet
0 / 0

zakladam sie,ze gdyby ci biedni dorwali sie do kasy robili by to samo i szpanowali w mtvcribs i
ponawiam mowie tutaj o tych,ktorzy tak robia w polsce sue to rzadko zdarza a nie o tych,ktorzy sa dalecy od takiego postepowania
nawet tupac wielce szanowany jak widac po komentarzach tez sie obwieszal tym ja nie widze w tym
zadnego sensu bo dla mnie muzyka sie liczy a nie to co materialne dzieki niej sie zyskalo tak samo
denerwuja mnie wszyscy nowobogaccy,ktorzy lecza swoje kompleksy puszac sie zdobyczami przed innymi
to zalosne.
Nie mam nic i nie bede miec nigdy do muzykow dla ktorych muzyka liczy sie najbardziej
slucham ostrzejszej i tam ludzie z milionami $ na koncie wygladaja identycznie jak ich fani a tez
pochodza z roznych rodzin,roznych srodowisk i nie lecza kompleksow kasa bo muzyka byla i bedzie dla
nich najwazniejsza i to sprawia,ze ich łakne bo czuje,ze sa autentyczni.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 21:13

dfghjk94
+1 / 3

eMCe88 Szczerze to się z tobą nie zgodzę. W ghettcie jeżeli ma się dużo biżuterii to oznacza że ma się pieniądze a to oznacza że prawdopodobnie jest się członkiem gangu albo dilerem. Raper dobry czy zły ma prawo nosić złoto, srebro czy inne diamenty. Ice Cube według mnie najlepszy żyjący raper nie obwiesza się złotem mimo że na koncie ma ponad 150mln, Snoop też mistrz a lubi wielkie łańcuchy (ma nawet złoty mikrofon, bardzo charakterystyczny). Według mnie to kwestia gustu są raperzy którzy ubierają się luźno i tacy którzy nie. I nie zaprzeczaj że rap kojarzy się z gołymi dupami w teledyskach, bo tak jest. Zauważ że na większości teledysków znajdziesz przynajmniej jedną panienkę biegającą w stringach. Sam zanim zacząłem słuchać rapu myślałem że to piosenki tylko o seksie i kasie, ale na szczęście potem poznałem ten prawdziwy rap.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 21:50

Xarus
+3 / 3

+ oczywiście ;) Tupac byl Poeto-raperem, mial na pawde swietne teksty z glebokim przekazem :) polecam przeczytanie tekstow 'changes', 'Keep ya head up' lub ' thugz mansion' są to jedne z najlepszych i glebokich przekazow od tupaca ;) POLECAM ROWNIEZ OGLADNIECIE FILMU TUPAC: ZMARTWYCHWSTANIE !!!

Odpowiedz
L lolix69
-2 / 2

Zmieniłby zdanie jak by poszedł zdawać u mnie teorie Z fizyki

Odpowiedz
P prv87
+3 / 7

PAMIETAJ SŁOWA MATKI - PIER**L SAME MALOLATKI

Odpowiedz
M McDecoy
+6 / 8

Widzę, że wiele osób komentuje nie zdając sobie sprawy, z tego co 2pac chciał przekazać. Przekładacie na ojców,
kobiety nie warte szanowania itp, a teraz cofnijcie się o kilka lat wstecz, do Ameryki i co ? no właśnie w tamtym
kraju ludzie sprzedają własne matki,żony jak i córki za kilka gram koki lub co gorsza krzywdzą je z różnych powodów. Więc nie porównujcie tego z naszą Polską
rzeczywistością. 2pac 4ever ! ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 January 2011 2011 20:19

Odpowiedz
W wrednysukinkot
+4 / 6

dziękujemy za niezwykle oryginalny oraz wnoszący wiele do dyskusji komentarz.

M Mike1410
-2 / 6

Tak, ale myśliciele z demotów i tak dadzą plusa, bo on szanował kobiety !!! banda głupków :)

dfghjk94
+5 / 9

Nie siedział za gwałt, tylko za molestowanie którego zresztą mu nie udowodniono.

ShawnHBKMichaels
+3 / 3

Co nie zmienia faktu że w swoich ostatnich "przed śmiertelnych" piosenkach rapował o kobietach w niezbyt miły sposób(vide np. żona Notoriusa BIG). Może na początku twórczości pisał pochlebne teksty o kobietach(Dear Mama, Brenda got a baby), ale potem zaczął "gangsta rapić" i zamiast o kobietach wolał nawijać o "bitches".

dfghjk94
+1 / 1

Też prawda, ale taki już jest rap ma dwie twarze.

LechuDR
0 / 0

Dlatego najeżdżał żonie Notoriousa i wyzywał ją od bitches bo bitches była w znaczeniu dosłownym ,kto trochę czytał ,oglądał film Notorious ten wie o co chodzi.

B blackwheel
0 / 4

2pak jaki był taki był ale ile osób go kocha a ile nienawidzi?!

Odpowiedz
M mrowadsk
+1 / 5

Demot kozak słucham Tupaca miał dobre przekazy a nie tak jak dzisiejsi "raperzy jp jp mam wy**8bane itp

A wyzywał od dziwek wrogów i puszczalskie dziewczyny które nie mają honoru

Odpowiedz
dfghjk94
+4 / 6

Cieszę się jest w końcu jakiś demot z Tupaciem na głównej, może to zmieni podejście ludzi do dobrego rapu.

Odpowiedz
P pi73r
0 / 0

Komentarz z takimi błędami(w zasadzie nie po polsku) dostał tyle plusów...
Jak mówiłem, cytat denny, jeśli chodzi o muzykę to też pozdro.

cobrasnake
+2 / 4

Jeden z wielu naprawdę mądrych cytatów ale warto obejrzeć cały teledysk z polskim tłumaczeniem
"Keep Ya Head Up"

R.I.P Pac

Odpowiedz
S SeB89
+3 / 5

Ludzi należy traktować tak, jak na to zasługują, tak samo kobiety jak i mężczyzn. "Każda" kobieta nie jest waszą matką ;p.

Odpowiedz
M Mike1410
+1 / 1

W 100 % sie zgadzam niby proste, ale głupi lud nie potrafi na to wpaść ... :)

K katie666
+1 / 3

Święte słowa!
zeby tak jeszcze faceci wzieli sobie to do serca.. :P

Odpowiedz
L leo92
+4 / 12

mój pra pra pra pra dzidek który był sąsiadem henryka brodatego mawiał "nie masz prawa solić zupy jezeli juz jest za słona".. a tak na poważnie.. jesteście śmieszni.. zgnoje każdą kobietę pod warunkiem że nie bedzie to rodzina i sobie zasłuży.. i też na odwrót.. jeżeli kobieta na to zasłuży to będę ją traktował jak skarb.. i pier... czy mnie zminusujecie..

Odpowiedz
M Mike1410
-2 / 4

Zminusują mimo ,że masz racje. Twoje poglądy nie mieszczą się w ich ciasnych populistycznych móżdżkach

LechuDR
0 / 0

Keep Ya Head Up

wastinglove
+2 / 4

Szacunek za szacunek, słowa Tupaca prawdziwe,ale kobieta powinna też zachować klasę !'
dziękuję za minusy w razie czego :)
pozdrawiam

Odpowiedz
Anonim00
-2 / 10

Prawda :P ale daje minusa bo nie lubie tego czarn ucha...

Odpowiedz
LechuDR
+1 / 1

To i ja zminusuję twoje demoty i komentarze bo nie lubię 'ludzi' którym coś się podoba ale 'nie lubią' tego ponieważ nie lubią autora tego czegoś.

Z ZeebaEata
+1 / 3

No fajnie, piękny cytat i jaki głęboki tylko że... nic w zasadzie nie znaczy. Mężczyzna mnie spłodził i łożył na moje wychowanie, więc jego też nie wolno mi poniżyć. W zasadzie to chyba dla każdego normalnego człowieka jest jasne że ludzi się nie poniża zazwyczaj? Takie sobie kółko oczywistości.

Odpowiedz
K kamilnorbert
0 / 0

A ile jest takich matek co na śmietnik dziecko wyrzuca albo molestuje to że 9 miesięcy pod sercem nosi jeszcze nic nie znaczy

Odpowiedz
1Shoot
+3 / 5

Ci którzy krytykują demota po prostu nie znają tamtejszych ludzi, u nich macanie, bansowanie, to nic złego, przedewszystkim nie można kobiety uderzyć.

Odpowiedz
C chaoswlkp
+3 / 5

Spojrzałem na nick wrzucającego, odwróciłem się i zdemotywowałem :/

Odpowiedz
Tuberculosis
+3 / 5

Rozumowanie oparte na odpowiedzialności zbiorowej do niczego dobrego nie prowadzi. Tu akurat jest na plus: "jedna kobieta mnie urodziła => mam szanować wszystkie". Ale jeśli do kogoś przemawia taka logika, będzie też do niego przemawiało myślenie: "jeden Rumun mnie okradł => wszyscy Rumuni to złodzieje".

Odpowiedz
M McDecoy
0 / 0

Trzeba to po prostu zrozumieć ;) To nie Polska ! 2pac mimo, że nie miał lekko z własną matką, darzył ją szacunkiem. I ten cytat tyczy się środowiska przez które się przemijał czyli Gangsterzy, Alfonsy a tacy twardziele kobiety za dobrze nie traktują ;) Myśl zanim napiszesz komentarz

Tuberculosis
0 / 0

Ty oceniasz intencje, które kryły się za wypowiedzianym zdaniem, ja zaś właściwy sens tegoż zdania. Kontekst, który przytoczyłeś w żaden sposób nie zmienia faktu, że wypowiedziane przez 2paca zdanie kuleje pod względem logicznym. Prośbę o myślenie kieruj więc nie do mnie a do niego.

H HitchKMF
+1 / 5

Powiedział człowiek, który siedział za zbiorowy gwałt :)

Odpowiedz
F findepartie
-3 / 5

Cytat może i dobry, ale demot słaby. Zdjęcie nie ma nic wspólnego z treścią. Nic do cytatu nie dodaje. Chyba że on sam uważał się za kobietę. Poza tym, której części jesteś autorem, Autorze deomtywatora?

Odpowiedz
Paulix2010
0 / 0

Ma wspólne ... choćby to że jest to autor cytatu ;)

sammerro
-2 / 4

"Mężczyzna Cię spłodził, więc nie masz prawa żadnego poniżyć." "Piesek się z Tobą bawił, więc nie masz prawa na żadnego psa krzyczeć." Pier**lenie o szopenie.

Odpowiedz
K krako1991
+1 / 1

Dla niekumatych,którzy pierdzielą na temat "gwałtu"!!!Babka kłamała..obejrzyjcie film "Tupac Zmartwychwstanie" niepoinformowani,którzy najwięcej pierdo*ą!!!

Odpowiedz
bandit50387
-1 / 3

WIELKI ZNAWCO - AUTORZE DEMOTA - POSŁUCHAJ MOB z płyty
UNTIL THE END OF TIME
pewnie nawet nie kojarzysz takich kawałka (o płycie nie wspomne) więc nie zgrywaj znawcy palancie

Odpowiedz
A Aridewerczi
0 / 0

@Maestro08

Tak ale podobno ta fanka chciała tego ;]. A potem Pac wstaje z łóżka a ona drze ryj że ją zgwałcili... Trochę nie fair

Odpowiedz
A AciDZZZ
+1 / 7

Żalosna banda, zasmarkanych dziaciakow... "dla faceta splodzenie to pare sekund i koniec".

Czy dla was, tępa dziczy, splodzenie dziecka to tylko te kilka sekund w calym zyciu?


A cytat z dupy, ktos pisal ze obraza dziwki za to co robia, ale to TEZ KOBIETY, wiec jezeli to jego cytat, to jest hipokryta... Jak wieszkosc z was zreszta.

Odpowiedz
M matimoraw
0 / 2

Taaa? To powiedz to niejakiemu "kibicowi" Lecha, który kobietę opluł.

Odpowiedz
K kapitanwojtas
0 / 0

Z całym szacunkiem dla Paca, ale w kilku piosenkach szydzil z dziwek i obrzucal je miesem rowno, no ale trudno powiedziec, czy dziwka to kobieta w tym kontekscie...

Odpowiedz
A aro6
-2 / 2

ale gdyby nie facet, to byś sie nie urodził

Odpowiedz
Paulix2010
0 / 2

Tak ...? Ktoś "mądry" powiedział że tak samo można z mężczyzną ... że to on spłodzi dziecko i bez niego nie istniałoby ... a nie przyszło do głowy owemu "mądremu" że kobieta mogła pozbyć się dziecka? Nie mówię tu tylko o oddaniu do adopcji ... mówię tu o aborcji bądź tabletkach "wczesnoporonnych"... Więc to cała prawda ... zresztą ile to jest "spłodzić"? Owszem bez tego dziecka by nie było, ale ile kobieta się wycierpi podczas porodu? Tego nie da się do niczego porównać ... I jeszcze jedno ... spłodzenie dziecka nie boli ... poród natomiast tak ... i to ogromnie ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 January 2011 2011 16:16

Odpowiedz
P pi73r
+1 / 1

I co z tego, że boli. Dziecko trzeba też wychować. A demot to po prostu truizm, który nawet do końca nie ma sensu(dla kogoś inteligentnego), bo powinniśmy szanować, tych co zasłużą na nasz szacunek.

Paulix2010
-1 / 1

pi73r ... a co tu że wychować? Z reguły tez to robi kobieta ... nie mówię że zawsze ale przeważnie kobieta się wszystkim zajmuje ... opieką nad dzieckiem itd A mężczyzna zarabia na utrzymanie ;)

Yoonec
-1 / 5

2pac, kiedy jakieś nowe nagrywki? dawno nic nie wydał przecież

Odpowiedz
Marsjanka115
-1 / 1

Boże Tupac . Aż musiałam się zalogować żeby dać + .cholera aż się popłakałam. Na codzień nie słucham rapu ale wypada go znać jeśli ma się za fana rapu.

Odpowiedz
Mijak
+2 / 2

Urodziła jedna. To jeszcze nie znaczy, że wszystkie zasługują na szacunek.

Odpowiedz
Anitakita
-3 / 3

Po prostu Ave Tupac!;d co do kolegi wyżej, każda zasługuje tylko w innym stopniu

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 January 2011 2011 17:34

Odpowiedz
I incokgnito
-1 / 3

A nie macie przypadkiem wrażenia że ktoś "pożyczył" sobie mądry cytat i dokleił go do postaci swojego idola? Bo z tego co pamiętam ten pan z obrazka raczej nie był rycerzem w lśniącej zbroi gotowym do ostatniego żołnierza bronić feminizmu (przez pół życia był alfonsem i kilka razy siedział min. za pobicie i pocięcie nożem swoich "pań"). Troszkę dziwne zachowanie jak na kogoś, kto apeluje o szacunek dla kobiet... Jeszcze trochę a dowiemy się, że Tupac był przeciwnikiem narkotyków, miał dyplom profesora uniwersytetu i był biały :-)

Odpowiedz
N naszoklasowiec
-2 / 4

pamiętajcie że to kobieta nosiła was 9 miesięcy w brzuchu i to dzięki niej żyjecie , kobieta jest waszą matką , kobiety się traktuje jak skarb . Ale kobieta musi się zachowywać jak kobieta , jeśli sama siebie nie szanuje to nie można mieć do niej szacunku . Kobiety nie dotknę bez pozwolenia , ale suce , jeśli zasłuży na to , moge wyje bać strzała w mordę :) i nie ważne że jest słabsza itp. skoro jest słabsza to niech się tak zachowuje a nie wykorzystuje to że jest "kobietą" robiąc z siebie szmatę i kur wę

Odpowiedz
JohnnyCage
-2 / 2

@UP uprzedziłeś mnie minimalnie w tym co sam chciałem napisać ^^
Założe sie, że kolejny wers piosenki o ile to cytat z jego utworu, brzmiałby mniej więcej tak :

And fuck bitches and ho's.

Odpowiedz
pawcio254
+1 / 1

Mocne, ale 2pac miał lepsze teksty np. o rasizmie.

Odpowiedz
P piotr539
+2 / 2

Tupac mistrz, jeden z najlepszych artystow wszechczasow. wileki plus.

Odpowiedz
P pi73r
-1 / 3

To ty chyba w życiu nie słyszałeś/widziałeś prawdziwego artysty.

S STt
+1 / 1

Niektóre same się poniżają. (z naciskiem na "niektóre").

Odpowiedz
M MadziUKLEK
0 / 2

Boli mnie to że faceci nie potrafią zrozumieć tego ze kobieta męczy się przy porodzie a oni przelecą i jest to dla nich przyjemność.

Odpowiedz
radzio777
-2 / 2

Zwykły gangster, rzezimieszek i morderca pozbawiony wartości moralnych i estetycznych. Rapujące czarnuchy z USA na ogół robili z siebie niechlujnych chłopków z dzielnic biedy, żeby nabić sobie kieszenie, pokazując jacy to oni byli "doświadczeni przez los", a młodzież na całym świecie to łykała...

Odpowiedz
emilienne
+2 / 2

Od czytania niektórych komentarzy, a właściwie tych cholernych bzdur, zrobiło mi się niedobrze (najlepszy był ten sugerujący, że ludzi mających problemy z ortografią i poprawnym wyrażaniem się nie powinno się szanować – brawo, szanujmy tylko tych idealnych i pachnących). Kolejna sprawa: dlaczego nie potraficie zaakceptować tego, że na kimś ten cytat w połączeniu z czarną twarzą tego gościa i w danym momencie po prostu zrobił wrażenie? Wszystko i wszystkich musicie skrytykować i sprowadzić do parteru. A co do dyskusji na temat specjalnego traktowania i szanowania kobiet to uważam, że trzeba najpierw podliczyć lata, w których kobiety były traktowane jak szmaty tylko i wyłącznie ze względu na swoją płeć i może trochę się zawstydzić. Drobna rekompensata i obietnica 'nie bicia nawet kwiatkiem' to chyba nic strasznego. Rzucacie mięsem na wszystkie strony, zamiast naprawdę zacząć się wzajemnie szanować i nie ze względu na to kto i jak bardzo ma pełne spodnie. Cholera. Zachowywanie się jak urażone księżniczki i, znając życie, obrażanie się za samo użycie słowa 'księżniczki' z tego tylko powodu, że fakt, że do poczęcia facet musi przecież dorzucić swoją spermę został zignorowany jest śmieszne. Równą rolę w narodzinach dziecka mężczyzna i kobieta mogliby mieć wyłącznie wtedy gdyby porób był fajnym orgazmem. Skończyłam truć.

Odpowiedz
2 2paclife
+1 / 1

"Tupac był skomplikowaną istotą ludzką; czasem błyskotliwą, czasem niemądrą; bardzo zabawną to znów strasznie poważną; przyjazny i uprzejmy, ale równie łatwo wpadający w gniew i skłonny do brutalności; kochający swoich ludzi i kobiety, ale też siejący zamęt i skazany za przestępstwo seksualne; hojny do przesady ale ryzykujący własnym życiem osobistymi i zawodowym; niewiarygodnie utalentowany a zarazem czasami tak lekkomyślnie krótkowzroczny" - Kevin Powell. Jest to fragment wypowiedzi dziennikarza na temat Tupac'a.

Odpowiedz
S szeryf1992
-1 / 1

Taak, a one mają nas prawo poniżać :D W końcu jest równouprawnienie

Odpowiedz
P PaniB
0 / 0

śmiech na sali przytaczać takie cytaty gościa który zgwałcił kobiete...

Odpowiedz
Gatan
0 / 0

A on co zrobil Eminemowi?
Pierw przelecial jego dziewczyne potem ja zabil... To niech sie jeb*ie w glowke i potem pierd***i.
A co do reszty to tak szanujcie kobiety :)

Odpowiedz
MaszBajzelwPokoju
0 / 0

Dzieki wszystkim, ktorzy przyczynili sie,ze moj demot przyczepil sie na Glowna! Jest na pewno kontrowersyjny, ale daje do myslenia- i o to mi chodzilo. Jeszcze raz dzieki, to moj 1-szy demot tak wyrozniony.

Odpowiedz
P PiotrunioMode
+1 / 1

to jeden z nielicznych demotywatorów, które do mnie naprawdę przemówiły

Odpowiedz
M marcin388
0 / 0

cos mi tu nie pasi, slucham tupaca, zarabisty raper, ale albo to nie jest jego tekst albo jest hipokryta bo w kawalku "hit em up" mowi "fuck you and your mother fucking mama" czyli nie dosc ze jedzie po kobietach to jeszcze o matkach.

Odpowiedz