Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4738 5790
-

Zobacz także:


iwanbezdelfina
+106 / 116

To jest tylko schemat :) Wiem, że jest to pewne uproszczenie i generalizacja, ale po przeglądaniu demotów trudno nie
dojść do wniosku, że wielu użytkowników ocenia wszystko i wszystkich w skali zero-jedynkowej. DODAJĘ OD RAZU NA POCZĄTKU- ten demot MA ZA ZADANIE PIĘTNOWAĆ STEREOTYPY, ja się nie zgadzam z takim podejściem, jakie zaprezentowałem na schemacie, tylko zauważam smutny fakt, że wielu ludzi tak postrzega rzeczywistość. DEMOT TEN NIE JEST WYRAŻENIEM MOICH POGLĄDÓW. Dodaję to tutaj, bo nie chce mi się każdemu oburzającemu się tłumaczyć z osobna celu tego demota i jego przesłania (swoją drogą, co to jest, żebym takie oczywiste rzeczy musiał tłumaczyć?)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 February 2011 2011 21:37

Odpowiedz
R Radzixon
+18 / 36

Taka prawda , Życzę głównej

crypto
+71 / 79

Ja nie wiem czy przypadkiem dla większości użytkowników kobieta = fap fap fap fap...

DieselBoy
+9 / 57

Cnotka Niewydymka powinno być jest sens się z nią zadawać.

kyd
+74 / 82

Tylko, ze wynika z tego, ze przecietny uzytkownik jest gimnazjalista, skoro skresla dziewczyne, bo dobrze sie uczy. Dla mnie osobiscie to bylby duzy atut. A inna rzecz, ze co to za czlowiek, ktory nie lubi zbyt madrych dziewczyn i jednoczesnie nie lubi, gdy dziewczyna sie ubiera wyzywajaco ? Szuka pustaka, ktory z pozoru nie jest pustakiem ? To jakos nie idzie mi w parze.

K kesnall
+5 / 37

czekamy na riposte kobiet i ich schemat o facetach..

TomeQ
+12 / 22

@kesnall - riposty kobiet się raczej nie doczekamy, bo ten demot został stworzony przez kobietę
;) (patrząc po innych demoatch, np. "jestem niewierzącA")

EDIT : a jednak nie, w takim razie iwanbezdelfina - sorka, no ale to jest troche mylące. I na serio nie wymagaj od każdego demota czytania komentarzy, żeby go zrozumieć :). Zawsze możesz dopisać parę słów wytłumaczenia w democie. No chyba że już masz taką strategię, że robisz demota troszkę kontrowersyjnego żeby się dostał na główną, a potem dopiero tłumaczysz jak sam to widzisz. Nic mi do tego... Miłego dnia, pozdrawiam, Tomek :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 February 2011 2011 23:11

Qrvishon
-1 / 21

No niestety po plusach widać że zbyt wielu tak ocenia kobiety

action5
+8 / 22

Pierwsze dwa bloczki sa prawdziwe w rzeczywistosci . Dalej juz stereotypy. Znam duzo bardzo ladnych dziewczn , ktorym zalezy na stopniach , sumiennych i wcale sie zyjacych radykalizmami , ze sa albo puszczalskie albo jak siostry zakonne. Sa umiarkowane . Sa swietne.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 February 2011 2011 18:57

xepto
-3 / 15

Specjalnie się zalogowałem żeby powiedzieć Ci że nie ważne kim jesteś, jakiej jesteś płci, ile masz lat ale od razu przepraszając powiem co miałem powiedzieć: Chyba Cię poje*ało.

L LubianCiastka
+15 / 21

a czego się spodziewać jak połowa użytkowników stron typu demoty, mistrzowie i komixxy to trolle i gimnazjaliści oceniający wszystkie kobiety pod kątem dziewczyn z redtuba

K Krzyczek
+5 / 9

chyba chciałeś napisać w systemie prawo-lewym
"dzisiaj prawa ręka, czy lewa?" ;)

iwanbezdelfina
+4 / 10

Do Tomek- ręcę opadają. Najpierw przeczytaj sobie moje komentarze do tego demota "Jestem niewierząca". Nie mówiłem o sobie, tylko o trendzie, który sprawia, że dla każdego szczytem lansu jest ślub kościelny. A, że dla kobiet ślub jest ważniejszy od mężczyzn, to zacytowałem kobietę. Nie jestem kobietą i nie mam zamiaru się hajtać. Czy jeżeli ktoś wstawia demot o papieżu, to jest papieżem? Kiedyś też wstawiłem demot o adminie- czy to znaczy, że jestem adminem? Trochę logiki, ludzie.

E elfi
+8 / 10

Problem w tym, iż ten schemat tkwi nie tylko w użytkownikach demtów... Jest to myślenie ogółu ludzkości.

demonraider
+6 / 6

Tyle że to jest schemat "przeciętnego", ale niektórzy mają całkiem inne wyobrażenia i nie liczy się czy "Chętnie uprawia sex" czy też nie..

iwanbezdelfina
+9 / 13

Do charedevil- ten demot nie ma dotyczyć wszystkich użytkowników. Przęciętny demotywatorowicz tak naprawdę nie istnieje, tutaj chodzi o to, jaki obraz użytkowników wyłania się po przeglądnięciu demotów. A to, że nie wszystkich on dotyczy lub dotyczy w niewielkim stopniu, to insza inszość.

M Minifistrz
-5 / 7

ten schemat jest o wiele prostszy ;d wziąsc-)wyruchac-)rzucic;d

R ratajeq
-1 / 1

żal mi tego że prawdopodobnie jesteś płci męskiej i dałeś dupy tym diagramem ... cofnij się do szkoły podstawowej lub gimnazjum tam nauczą Cię robić schematy blokowe ... pozdrawiam

M MasterOfBudowa88
+1 / 17

Tak jak statystyczny Polak nie istnieje... Tak nie ma przecietnych uzytkownikow demotywatorow wszyscy sa nie przecietni... (na swoj sposob) leci +

Odpowiedz
MishaCollins
0 / 6

no powiedzmy . Bo ja mam inny punkt widzenia :)

ProPLPL
+3 / 3

oglądam poczekalnie patrze a tu główna

Shaka2303
+15 / 21

Jakbym doszedł w tym schemacie do "KUJONKI" i udałoby mi się ją zdobyć, to miałbym euforię radości... by kujon.

Odpowiedz
DieselBoy
+8 / 20

Nom, kujonki i to jeszcze ładne kujonki są całkiem fajne.

M mrufkojad
+26 / 34

Smutne, a prawdziwe. Jak dla mnie to nie jest to schemat oceny użytkowników Demotywatorów, tylko 3/4 moich znajomych :)

Odpowiedz
dudsonn
+8 / 12

Oczywiście komentarze dobiją do 500 i niby żaden z tych osób to niby nie on.

Odpowiedz
S skuadak
+12 / 22

czy ma 4 palce i przeciwstawny kciuk? tak - kobieta twojego życia :)

Odpowiedz
iwanbezdelfina
+9 / 11

Czytanie bez zrozumienia i bez wyciągania logicznych wniosków również ukazuje brak inteligencji. Amen.

C caleb
+2 / 6

bo po prostu chcą ją bliżej poznać. normalna cecha ludzka - ja też gdy widzę ładną dziewczynę to staram się ją bliżej poznać, ale gdy podczas procesu poznawania odpowiedź na którekolwiek pytanie zabrzmi "NIE" to odpuszczam :)

G Gusiomyk
+18 / 18

Nie każdy użytkownik demotywatorów to facet. Ale przyznaje racje `mrufkojad tak myśli 3/4 moich kumpli..

Odpowiedz
madrox
-3 / 17

No i prawidłowo, po co komu kobieta jak jest Tibia.

Odpowiedz
N Nata1ia
+8 / 10

Tibia jest adresowana do młodzieży, która nie odczuła jeszcze popędu płciowego ;)

M Mkvl95
0 / 14

Wcale tak nie postrzegam dziewczyn, a już na pewno nie w każdej z tych tez, więc dziękuję bardzo, ale minus.

Odpowiedz
M mrufkojad
+16 / 20

Nie jest powiedziane, że KAŻDY postrzega tak kobiety, tylko przeciętny użytkownik. A ta opinia nie jest wydana na podstawie dogłębnej analizy każdego użytkownika z osobna, tylko obserwacji otoczenia oraz społeczności Demotywatorów poprzez czytanie dodawanych komentarzy (że przytoczę: "są cycki, jest główna!" czy "o! dziwka w deszczu!") i przeglądanie Demotywatorów.

iwanbezdelfina
+9 / 11

No właśnie, mrufkojadzie, podoba mi się Twój komentarz. Ja nie mówię o tym, jak zachowuje się jakiś tam konkretny Jasio K. ze Zbąszynka czy Kazio S. z Mszany Dolnej, ale o tym, jaki obraz przeciętnego użytkownika demotów daje lektura demotów.

KujonTeam
+9 / 15

Wreszcie ktoś dodał takiego demota. A już myślałam ,że nikt oprócz mnie tego nie zauważył. Ale jak widać.. Gratuluje ^.^. I w pełni się z autorką zgadzam...

Odpowiedz
Shigen
-3 / 17

Co TO robi na głównej ? Nie dość , że to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością (jeśli ma , to wybaczcie ale jesteście Śmiecie !) to jeszcze dostało plusy ...

Odpowiedz
N Nata1ia
+14 / 14

Bo jest cała masa dzieciaków na demotach, które właśnie tak postrzegają dziewczyny...

N Nata1ia
+8 / 8

Ale nie będziesz z taką w związku... chyba, że lubisz się dzielić

DieselBoy
-1 / 9

Wymienianie się jest fajne :D

Vic3k
-4 / 8

w ostatniej rubryce tej po lewej jest błąd

Odpowiedz
M mrufkojad
0 / 0

Sam na sobie? Jesteś puszczalski? :P

scourer
+2 / 8

ja, a więc się wyróżniam i jestem nieprzeciętny :D

Odpowiedz
D darietta
+11 / 13

Analizując demoty dotyczące kobiet stwierdzam, że to święta prawda.

Odpowiedz
Phaet
-3 / 11

Myślałem, że atrakcyjne nie muszą się malować

Odpowiedz
F furb
+1 / 9

Czegos nie czaje. Jesli w pierwszym pytaniu na to jest atrakcyjna fizycznie odpowiadam "Tak", a pozniej odpowiadam ze nie maluje sie i nie stroi to czemu wychodzi pasztet? Jesli stwierdzam ze jest atrakcyjna to nie mam na mysli 600kg pulpetu co sie nie myje, tylko ladna, zadbana dziewczyne o delikatnej urodzie. Czy zeby dziewczyna byla atrakcyja to musi sie stroic? @_@

Odpowiedz
T TelFyr
+2 / 4

Bo to jest "nie" od pasztetu w stronę pytania. Takie koło ratunkowe, jakbyś uznał, że jednak do końca nie jest takim pasztetem. Później jak w Milionerach, coraz trudniej, dlatego kół już nie ma. ;p A serio to masz rację. Dla mnie też tak do końca nie jest zrozumiały ten schemat. ;)

Previousgod
-1 / 1

Bo to jest ścieżka 'nie' od "czy się stroi?". Autor powinien strzałki narysować. A jeśli już nie rysuje, to narysować blok "Pasztet" pod "czy się stroi", bo idąc wg schematu w dół bezsensem jest wracać na górę tą samą drogą.

qszysieck21snk
-4 / 8

Może to ze mną coś jest nietak, ale ten schemat jest dla mnie beznadziejny. Nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.

Odpowiedz
harvald
-3 / 5

Lol, faktycznie tak jest :) Jakoś nie znam ani jednej "do tańca i do różańca".

Odpowiedz
ms8
-1 / 3

o jak miło jestem ponadprzeciętny

Odpowiedz
ciapek89
+2 / 2

albo poniżej;)

harciasty
+7 / 9

dla mnie gówno prawda,mojej zależy na ocenach ale nie jest kujonem, nosi wyzywające ciuchy tylko dla mnie i kochamy się z miłości a nie z pragnienia ;/

Odpowiedz
E Elana1968
+1 / 1

Ale tu są podane same skrajności a najlepsza dziewczyna to jest taka pomiędzy;)

Odpowiedz
cholerabrakloginu
+14 / 16

cała prawda. po prostu wiekszość to chłopcy ktorzy w życiu nie mieli dziewczyny i starają sie sobie to zrekompensowac obrazaniem wszystkich kobiet ktorym moga cokolwiek zarzucic. mowia ze nie podoba im sie laska bo to bo tamto a prawda jest taka ze to oni sie zadnej nie podobaja. niedojrzalosc i idiotyzm takich ludzi mnie dobija.

Odpowiedz
N Nata1ia
+8 / 8

Najgorsze jest to, że to się nie zmienia z wiekiem. Takie przypadki można spotkać u dorosłych mężczyzn

Risen
+4 / 8

Genialne. Schemat oceny dziewczyn przez większość chłopaków jakich znam.

Odpowiedz
iwanbezdelfina
+4 / 4

WTF? Błogosławieni ubodzy w duchu.... Przede wszystkim: "ciął". Na sadistica nie wchodzę, bo jest strasznie nudny i monotematyczny (obecnie, kiedyś był o wiele lepszej jakości).

C Corn
+3 / 5

Widzę, że w wielu częściach tego schematu brakuje jeszcze jednej, pośredniej linii (na dużo z tych pytań nie da się odpowiedzieć tak lub nie). Poza tym taki prosty schemat do oceniania kobiet? Haha jeśli w ogóle można coś takiego ułożyć było by to o wiele bardziej skomplikowane. BTW jak dal mnie z plastikami i puszczalskimi nie warto się umawiać, ale kujonki i cnotkami? Powiem szczerze, że mogą one nas niejednym zaskoczyć

Odpowiedz
S Slayer9
+8 / 8

Hehe ten demot ma zly podpis :D Tak oceniaja tylko no-lajfy ktore nie wychodza z domu i KAZDA dziewczyne oceniaja jak motłoch i nizsza warstwe spoleczna (oczywiscie w internetowych galeriach bo w realu boja sie zerknac), ktora nie jest ich warta, kiedy sami i tak sa zerem.

Odpowiedz
Delora
+9 / 11

Widzę, że niektórzy poczuli się urażeni, co tylko świadczy o prawdziwości tego demota.

Odpowiedz
T Terrakotta
+5 / 5

Po uproszczeniu ten uproszczony schemat wygląda mniej więcej tak: czy jest atrakcyjna? -> nieważne, i tak nie warto się z nią zadawać.

Odpowiedz
L lukbro
+5 / 5

Piękne bzdety. Myślenie gimnazjum. Jestem za starym systemem szkolnictwa.

Odpowiedz
Lukas69L
+4 / 8

Mam takie pytanie, dlaczego dziewczyna która chętnie uprawia seks jest puszczalska????????????????????????????????????? gdy robi to tylko z Tobą to jest jak najbardziej ok, a nawet lepiej niż ok:) Tak jak napisał lukbro, myślenie gimnazjum, dla osób trochę starszych schemat bez sensu, a poza tym każdy sam ocenia dziewczynę, i każdy sam ocenia czy warto się z Nią spotykać według swoich kryteriów. myślę że nawet przeciętny użytkownik demotywatorów ma własny schemat w swojej głowie i takie generalizowanie ma głęboko w tyle:)

Odpowiedz
N Nata1ia
+7 / 7

Tylko, że czasem wydaje się, że polowa użytkowników to gimnazjum... I w pełni się zgadzam z tym co napisałeś

Iskierka
+14 / 18

Rewelacja. Rozumiem, że są ludzie, którzy czują się urażeni tym demotem. Najwyraźniej ich nie dotyczy. W życiu pewnie umiecie pozytywnie oceniać kobiety, doceniać ich wartość na innej podstawie niż takie tandetne kryteria. Ale demotywatory świadczą o czymś innym: zawsze znajdzie się ktoś kto przyp*oli się do dowolnej kobiety bo jak nie gruby pasztet, no tapeciara, jak nie "kijem bym jej nie dotknął", to puszczalska dziwa. Ludzie zlitujcie się, naprawdę z każdego jesteście w stanie zrobić potwora - jeśli nie jedna osoba naraz z powyższych powodów, to zawsze znajdzie się ktoś, kto znajdzie jakiś powód do krytyki znajdujący się na powyższej liście. Oczywiście, macie dziewczyny, jesteście mili dla koleżanek i co tam jeszcze, ten demot wcale nie twierdzi, że jest inaczej, po prostu celuje w społeczność demotywatorów jako całość.

Odpowiedz
T TelFyr
-2 / 4

No to albo się tworzy stereotypy i ogólniki, albo się je zwalcza i próbuje nie generalizować. A demotywatory to taka strona, gdzie raz na głównej są wręcz patetyczne anty-stereotypowe demoty, które są oceniane wysoko, jak i demoty-stereotypy które też są oceniane wysoko. A oceniają je najprawdopodobniej ci sami ludzie. To gdzie tu logika.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 February 2011 2011 21:15

iwanbezdelfina
+2 / 2

Nie ma logiki :) Ludzie z natury są nieracjonalni.

T TelFyr
0 / 6

E tam. W miarę rozsądne małe biusty są fajniejsze. :p

A andrewvwv
-1 / 1

Schemat oceniania kobiet - ale chyba przez informatyków zajmujących się algorytmami ;d

Odpowiedz
C Corn
0 / 0

To do której grupy należysz?

Bakeneko
-1 / 1

Dobrze się uczę no i w ogóle nie uważam, że jestem atrakcyjna. Staropanieństwo jak nic.

H Hering
+4 / 4

Grotów brakuje! Dwója z tworzenia schematów blokowych! :|

Odpowiedz
G Gumi5
+2 / 2

A wtedy narzekają ze są walentynki itd....

Odpowiedz
M MordocKraxus
+3 / 3

Wniosek z tego taki ze jezeli sie nie maluje to jest warta uwagi:)
A tak btw. To co do ocen to zalezy bo jezeli w podstawowce i w gimnazjum skupia sie na ocenach to jest ok,ale jesli w szkole ponadgimnazjalnej zalezy jej na ocenach z przedmiotow z ktorych nie zdaje matury i z ktorymi nie wiaze swojej przyszlosci to troche bez sensu zacytuje moja kolezanke z klasy "mnie takie marne 5,0 nie zadawala) - jestem w klasie maturalnej w liceum o wysokim poziomie i mam 3,1 dla porownania,ale moj system sie sprawdzil bo matury napisalem calkiem dobrze,pozdrawiam:)

Odpowiedz
N Nata1ia
+2 / 2

Niby tak ale też uogólniasz. Ludzie na studiach chcą dostawać stypendia naukowe więc kują. Ja miałam postawione wymogi jaką muszę mieć średnią ze studiów i ocenę końcową aby dostać się na wymarzone studia magisterskie... Nazwiesz mnie kujonem, a ja po prostu spełniam swoje marzenia ;)

Mgaak
-1 / 3

wtf, co za cioł zrobił ten słabiasty algorytm z bezwartościową treścią ?

Odpowiedz
I iTsuX
0 / 0

kilka bledow kujonka nie znaczy nie warto sie zadawac raczej po prostu unikac glebszego zwiazku bo sama znajomosc mozna wykorzystac -> pomoc w nauce, zadania domowe itp, od pasztetu nie powinno byc juz zadnej strzalki -_- najwyzej "czy kujon jesli tak patrz pkt 1, ale tak ogolnie to bardzo dobry schemat

Odpowiedz
M moniaa93
0 / 2

może nie zarejestrowałam się po to żeby dać plusa ale specjalnie się zalogowałam

Odpowiedz
iwanbezdelfina
0 / 4

Dla ludzi nie umiejących wyciągać logicznych wniosków- chciałem dodać, że nie jest to schemat, na podstawie, którego ja oceniam (a przynajmniej tak mi się wydaje), tylko wnioski, które nasuwają mi się po lekturze demotów, których autorzy postrzegają świat w czarno-białych kategoriach. Jeżeli chodzi o ten odsyłacz powrotny do "pasztetu"- chodzi o to, że dla wielu facetów kobieta, która się nie maluje i nie stroi jest pasztetem, nawet jeżeli jest atrakcyjna fizycznie (czytaj szczupła i ładna). Wystarczy pooglądać sobie komentarze do demotów, w którym występują jakiekolwiek dziewczyny bez makijażu- prawie zawsze pojawia się ktoś zdziwiony, że panny te nie przypominają lasek przerobionych przez PS.

Odpowiedz
iwanbezdelfina
+3 / 7

I jeszcze chciałem dodać, że ten demot miał za zadanie PIĘTNOWAĆ stereotypy i pewne sposoby myślenia. Szkoda, że tak mało go zrozumiało :)

C Corn
-3 / 5

Kobieta, która się nie maluje i nie stroi jest pasztetem? Nie wiem u kogo zaobserwowałeś skłonności do takiego myślenia, ale szczerze im współczuję. Nie ma to jak naturalne piękno, nie noszę zazwyczaj ze sobą dłuta i młotka żeby się pozbyć szpachli

D dryjson
-3 / 5

Cycki i dupa najważniejsze;) i dobry obiad by7 się jeszcze przydał;)

Odpowiedz
P PKM
-1 / 1

"kujonka nie ma sensu się z nią zadawać"
nie wiem kto to robił ale jako mężczyzna pragnę raczej inteligentnej kobiety...

Odpowiedz
T TelFyr
-1 / 1

Akurat kucie, czyli hmmm... "masowe przyswajanie wiedzy bez życia poza tym" (zapewne nie do końca
trafna definicja), ma z inteligencją mało wspólnego. Kucie może doprowadzić do wykształconej
kobiety. :P Edit: chodziło mi oczywiście o to, że wiedza =/= inteligencja, a nie czy kucie jest "inteligentne". ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 February 2011 2011 23:32

C Corn
0 / 0

Z kujonkami jest ten problem, że zazwyczaj nie mają czasu bo muszą się uczyć, ale poza tym nie widzę w nich nic złego

M multis
+1 / 3

Moim zdaniem jesteśmy zdemotywowani dletego więc mamy takie schematy oceniania.

Odpowiedz
L luxus14
-4 / 4

Co za idiota taki glupi demot wymysla??? Ludzie, kazdy jest inny i kazdy ma inny ideal kobiety, wiec te schematy to zwykle stereotypy ktore mozna pokazywac gimnazjalistom...

Odpowiedz
R rabov
-1 / 1

Dokladnie. Emo demotywatorzy płaczą nad tym, że mieli piękny sen zamiast iść na dupy xD

Odpowiedz
iwanbezdelfina
+1 / 1

Aaaa... przeczytajcie proszę mój pierwszy komentarz. Ze ZROZUMIENIEM. Specjalnie coś dopisałem, żeby nie musieć każdemu oburzającemu się/oburzającej się tłumaczyć wszystkiego z osobna.

Odpowiedz
jarzab
-1 / 3

No dobra, udowodniłeś przeciętnym użytkownikom demotywatorów, że są powierzchownymi prymitywami (bo chyba taki był cel demotywatora - napiętnować pewien sposób postrzegania, tak inny od Twojego). Ocenę schematu przez Ciebie rozrysowanego, Twoich obserwacji, zostawię dla siebie - a w zamian zapytam: Jaki jest Twój sposób oceniania/postrzegania kobiet? Liczę na podjęcie dyskusji, kto wie, może się czegoś nauczę...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 February 2011 2011 22:04

Odpowiedz
iwanbezdelfina
0 / 2

Nie :) Jak ktoś tutaj zauważył, nie ma kogoś takiego, jak "przeciętny użytkownik demotywatorów". Nie było moim celem obrażanie innych ludzi ani wynoszenie się nad nich, tylko zobrazowanie pewnego zjawiska. I zauważ, że piętnuję pewne zachowania, a nie konkretnych ludzi. Nie rozumiem, po co się zaraz obrażać i unosić? Jeżeli ktoś uznaje, że ten schemat nie jest o nim- to po co się obrażać, skoro jego nie dotyczy?

iwanbezdelfina
0 / 2

PS: Ten demot jest wyolbrzymiony i przesadzony - jest to zabieg celowy. Jak widzisz, jest to po prostu pewna karykatura, groteska- czyli odbicie rzeczywistości, w nieco zniekształcony sposób. Naprawdę nie ma sensu się oburzać- nie wytykam palcami konkretnych LUDZI a pewne zachowania. Czy uważasz, że osoba wstawiająca demota o tym, jak nie powinno się parkować albo o tym, że powinno się sprzątać o własnym psie, zamierza obrazić kogokolwiek? W sumie cieszę się, że ten demot wywołał takie emocje :)

jarzab
-4 / 4

Ależ mnie ten schemat jak najbardziej dotyczy, bo jestem właśnie z tych, dla których uroda jest niejako przepustką do budowania dalszych relacji, i nie ukrywam że wygląd kobiety ma dla mnie spore znaczenie. Ale szanuję Twoje podejście, z pewnością może Ci ono przysporzyć wiele fanek na demotach ;)

iwanbezdelfina
-2 / 2

Ekhm, ale to, że staram się nie kierować takim schematem, nie oznacza, że nie zdarza mi się kierować czasem podobnymi kryteriami :) Zauważ, że ja nie piętnuję tutaj tego, że ktoś wybiera sobie dziewczynę, kierując się wyglądem. Ani tego, że kogoś odstrasza mocny makijaż. Po prostu ten demot traktuje sobie luźno o tym, że niektórzy ludzie lubią wsadzać innych w szufladki. Co w sumie jest dosyć normalne, bo jako ludzie lubimy kierować się uproszczeniami.

jarzab
-1 / 1

Odnośnie P.S :Groteskowość i wyolbrzymienie to niewątpliwie cechy w jakie ubrałeś swój demotywator, i wyszło Ci to całkiem zacnie, co nie zmienia faktu, że krytykując takie postawy walczysz z wiatrakami :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 February 2011 2011 22:31

jarzab
-1 / 1

Dobra, kończę, bo wygląda to tak jakbyś miał za chwilę stwierdzić "w sumie to sam nie wiem po co robiłem ten demot". Dobranoc.

iwanbezdelfina
-1 / 3

Widzisz, ale ja jestem realistą i nie zamierzam świata zmieniać :) Po prostu ten demot ma zobrazować jakieś zjawisko, podobnie jak większość innych demotów, doskonale zdaję sobie sprawę, że on sobie powisi dzień na pierwszej stronie, a potem wszyscy o nim zapomną. Ten demot zrobiłem, bo przyszedł mi do głowy taki pomysł, a nie dlatego, żeby zmieniać świat, bo i tak nie wierzę w skuteczność takich akcji. Wyśpij się dobrze, dobranoc :)

iwanbezdelfina
0 / 4

PS: Dziękuję za fajną rozmowę :) Miło porozmawiać z kimś, kto, mając odmienne poglądy, potrafi wejść w kulturalną dyskusję.

ciapek89
-2 / 4

hehe...ciężko się czyta tą Waszą dyskusję. @iwanbezdelfina jak zjadę niżej i zobaczę, że tłumaczysz się po raz 50 to zacznę ubiegać się o prawo do cofania plusów... może to nauczy twórców demotów wyjaśnić raz a dobrze o co chodzi a nie bronić się w mniej lub bardziej żenujący sposób.

Z ziomuswdw
-2 / 4

mylisz sie troche, nie kazda kobieta jest dziwka i plastikiem, nie kazdy kujon jest sztywny a uczy sie bo mu na czyms zlezy,jak dziewczyny 21wieku sa takie a nie inne to mozna je oceniac troche jak dziwki a chlopaka jak frajera ktorzy fapuje na widok cyckow.takie czlowieczenstwo, i mowi to 15 letni uczen gimnazjum.

Odpowiedz
iwanbezdelfina
0 / 2

Przeczytaj mój pierwszy komentarz :) Ten u samej góry.

A Azmog
-2 / 2

Przydały by się strzałki zamiast linii. Graf byłby czytelniejszy. Demot nie porusza.

Odpowiedz
iwanbezdelfina
-1 / 1

Też sądzę, że powinienem zrobić strzałki. Mea culpa :)

emilienne
+2 / 4

Na pierwszy rzut oka wygląda trochę jak głupiutki tekścik z poradnika dla nastolatek i nawet spodziewałam się na końcu trzech wersji rozwiązań w stylu, jeżeli Twój chłopak nosi czapkę to znaczy, że masz pryszcze, albo na odwrót. Ale podoba mi się. W końcu co prawda to prawda.

Odpowiedz
aemarie
-1 / 1

Plsiki, buziaki i wszystko co najlepsze dla NIEprzeciętnych panów! :*

Odpowiedz
C ChrisMorgan
-2 / 2

ten przeciętny użytkownik demotywatorów to jakiś pedał chyba...

Odpowiedz
anna1991z
+5 / 7

Innymi słowy dla naszych panów kobieta powinna być piękna, olśniewająca urodą i zadbana, ale naturalna, absolutnie nie używająca kosmetyków, i żadnych zabiegów upiększających. Powinna być inteligentna, niesamowicie wykształcona i błyskotliwa, ale wciąż głupsza od swojego partnera, no i niech ją Ręka Boska broni, gdyby chciała w książce szukać czegokolwiek innego nić tylko przepisu na przepyszny obiadek dla mężusia (ale oczywiście powinna być oczytana). PO powrocie z pracy(w której zarabia baardzo dużo, ale koniecznie mniej niż partner), powinna gotować pyszne obiadki i dokładnie, i często sprzątać, najlepiej ze śpiewem na ustach. Do tego powinna zajmować się dziećmi, mięć dla nich czas 24/7, bawić się z nimi, rozmawiać i być troskliwą, ale gdy na horyzoncie pojawia się partner, poświęcić mu całą uwagę i rozpłynąć się w zachwycie nad jego osobą, i oczywiście podać kapciuszki, obiadek i piwko, żeby jaśniepan wypoczął. W sypialni powinna tryskać energią, proponować nowe pozycje(musi mieć szeroki wachlarz umiejętności i doświadczenia,ale także musi być dziewicą!), robić szpagaty i inne cuda, a najlepiej - zaprosić kilka koleżanek. Oczywiście po wszystkim, powinna podać śniadanie do łóżka, z lodzikiem na deser, w 2 min wziąć prysznic, wyprawić i zawieźć dzieciaki do szkoły i z uśmiechem na ustach, w pełni sił stawić się w pracy. Powinna załatwiać wszystkie sprawy urzędowe (przecież on jest tak zmęczony, gdy przyjdzie po 8 h pracy, że stać go tylko na oglądanie meczu) i opłacić rachunki, ale niech się nie waży prosić męża o pieniądze na to (jeszcze za resztę jakiś błyszczyk kupi, a on by mógł mieć za to z 5 piw!). jeśli nie spełniasz któregokolwiek z tych warunków -> NIE WARTO SIĘ Z TOBĄ ZADAWAĆ!!!

Odpowiedz
iwanbezdelfina
+1 / 3

Tu jest ten tekst, pochodzi z jakiejś ówczesnej gazety typu: "Pani domu". Zamieszczam tylko jako ciekawostkę, więc proszę się nie obrażać.
"1. Przygotuj obiad. Nawet wcześniejszego wieczoru go zaplanuj, tak by mieć pewność, że będzie gotowy na czas na powrót męża.

W ten sposób pokazujesz, że myślisz o nim i troszczysz się o jego potrzeby. Większość mężczyzn, wracając po pracy jest głodna więc perspektywa smacznego posiłku staje się tym samym ważną częścią ciepłego powitania.

2. Przygotuj się na przywitanie męża. Odpocznij przez kwadrans, by być odświeżona na jego przyjście. Popraw makijaż, zawiąż wstążkę we włosach i wyglądaj rześko. Pamiętaj, że twój mąż spędził dzień w pracy, przebywając wśród wielu zmęczonych twarzy.

3. Bądź radosna i interesująca. Po nudnym dniu pracy mąż może potrzebować czegoś na poprawę humoru, a twoim obowiązkiem jest podnieść go na duchu.

4. Posprzątaj i pościerajj kurze - przed powrotem męża jeszcze raz ogarnij wzrokiem całe mieszkanie.

5. W chłodniejsze miesiące rozpal ogień w kominku, by mężczyzna mógł przy nim odpocząć. Zapewnienie mężowi idealnego, uporządkowanego miejsca wypoczynku, przyniesie również tobie olbrzymią satysfakcje.

6. Ogranicz hałas. Wyłącz pralkę, suszarkę, odkurzacz. Poproś dzieci, by zachowywały się ciszej, kiedy tato wraca zmęczony po pracy.

7. Powitaj męża ze szczerym uśmiechem, by widział, jaka jesteś szczęśliwa na jego powrót.

8. Słuchaj go. Nawet jeśli masz mnóstwo spraw do przekazania, kiedy mąż wraca z pracy, to nie jest dobry moment na dzielenie się z nim swoimi problemami. Niech mężczyzna mówi pierwszy - wiadomo, że jego tematy są ważniejsze niż twoje.

9. Nigdy nie narzekaj, gdy mąż wraca z pracy. Także nie krytykuj, kiedy spóźni się na obiad lub całą noc spędzi poza domem. Weź pod uwagę jego pełną napięć pracę.

10. Troszcz się o wygodę męża. Niech siądzie wygodnie w fotelu lub położy się na chwilę w sypialni. Popraw poduszki. Zaproponuj, że zdejmiesz mu buty. Miej przygotowane dla niego ciepłe i zimne napoje. Mów miłym, spokojnym głosem.

11. Nie podważaj opinii męża. Nie dopytuj się też o motywy jego postępowania. Pamiętaj -mężczyzna jest panem domu. Nie możesz wątpić w jego decyzje.

12. Dobra żona zna swoje miejsce!"

M Mihihih
+1 / 3

dokładnie, zapomialas dodać, ze kobieta musi chodzić za swoim mężem cały czas na kolanach, jakby czasami mu sie czegoś zachciało !

V Vaqu
-3 / 3

Ładnie pisząc to do dupy ten schemat, ten kto by się na nim wzorował to sam taki jak te "dupy" ...

Atraktycja fizycznie (NIE)
(Pasztet - NIE MA SENSU SIĘ Z NIĄ WIĄZAĆ) to ja instrukcja warunkowa " if " dla osób wkór**wia*ących Cię
if wkur**a Cię " then dalej niech to robi - gówno z dupy(-)"

Odpowiedz
E ellei
+3 / 7

ŚWIĘTA PRAWDA! Dziękuję bardzo za kobiecy głos na demotywatorach. Czasami mam wrażenie, że to tylko typowo seksistowskie środowisko (Widocznie mężczyźni muszą sobie jakoś wynagradzac podrzędnośc ich płci).

Odpowiedz
M myszkaxd
+2 / 2

@gnoom6 nie oburzaj się tak :). Demot jest prawdziwy i obrazuje myślenie niektórych, nie dotyczy wszystkich. Skoro cię to denerwuje, to znaczy że ciebie nie dotyczy więc się nim nie przejmuj. Żarty są żartami, ale wszystko ma granice i we wszystkim można przesadzić, chodzi mi tu o zachowanie NIEKTÓRYCH chłopaków w mojej szkole, gdzie nie można się odwrócić, bo zaraz dostaniesz w dupe i taki palant jeszcze będzie się głupio cieszył. Również ich głupie teksty o cyckach, o c*pie itd. są wkurzające, więc teksty o naszej wyższości nad wami mogą być właśnie takimi zachowaniami prowokowane. Wśród tych prawdziwych plastików, są normalne dziewczyny, które oczekują szacunku od chłopaków, a kiedy jesteśmy, że tak powiem 'poniżane' to chyba nic złego, że same siebie chcemy docenić. Twórcę demota serdecznie pozdrawiam :) , fajnie wiedzieć, że istnieją jeszcze 'nieprzeciętni' czego możemy się dowiedzieć po komentarzach. Gnoom6 po prostu bądź sobą i nawet jeśli dostanie się męskiej części społeczności bądź świadom swojej nieprzeciętności i nie interesuj się idiotami.

emarc
-1 / 1

Eee... synek! Trochę mądrości w tym jest, ale nie od razu mów głosem 'przeciętnego użytkownika demotywatorów'

Odpowiedz
shoti1910
-1 / 3

Możliwe, że taki komentarz już był, ale nie chce mi się czytać wszystkich. Ten demot jest o tyle genialny, w swojej prostocie, że Ci co uważają się za nieprzeciętnych dadzą plus. A to czy ktoś jest przeciętny czy nie nie ma tu dużego znaczenia, bo dziś każdy ma bardzo wysokie mniemanie o sobie

Odpowiedz
rotterr2
-1 / 1

Dzięki za tego demota! Teraz czuję się nad przeciętny ;)

Odpowiedz
S swistak007
-4 / 4

Totalne dno, choć pomysł w miare dobry, realizacja już nie. Nie wiem jakim cudem to się znalazło na głównej.

Odpowiedz
S SnakeVG
-3 / 3

Tak. I na pewno schemacik poparty badaniami naukowymi nad "przeciętnym użytkownikiem". Krecha.

Odpowiedz
M marton123
+1 / 3

TAK WIĘC DEMOT JEST ZAJEBISTY W SWEJ PROSTOCIE I DOPRACOWANY. IWADBEZDELFINA - TWÓJ KOMENTARZ I TŁUMACZENIE OKAZAŁY SIĘ BEZ SENSU, BO Z NIMI CZY BEZ- WIĘKSZŚĆ I TAK NIE ZAKUMAŁA BAZY, KLASYKA. DOKŁADNIE TAKIE PATRZENIE MA WIĘKSZOŚĆ LUDZI, JUŻ POMIJAJĄC SZANOWNYCH UŻYTKOWNIKÓW TEJ STRONY. A MORAŁ Z TEGO OCZYWISTY, WIĘC NIE TRZEBA O NIM PISAĆ. JEDNAKOWOŻ ABY PRZYPIECZĘTOWAĆ ÓW PARADOKS DODAM JESZCZE, ŻE JEŚLI JUŻ STRAPIONY TRUDNYM WYBOREM, MIĘDZY "PANIĄ PASZTETOWĄ" A "LASKĄ" ŁEPEK ZDECYDUJE SIĘ NA "TĘ ŁADNĄ, POMALOWANĄ I W OBCASACH" (O JA JEBIE...) , A TA MU SWEJ ZAJEBISTEJ DUPY NIE UDOSTĘPNI (NIE BĘDZIE ZAINTERESOWANA FRAJEREM) - OJ OJ WTEDY JUŻ DZIWKA Z NIEJ MUROWANA. POZDRO "SZEŚSET" :-)

Odpowiedz
M Mihihih
0 / 0

nie przeciętnego użytkownika demotów, tylko przeciętne dzieciaki, które nazywają siebie mężczyznami- czytaj niedorozwinięte od szesnasto do dwudziestolatki ;]

Odpowiedz
F Fikushi
+1 / 1

gdybyś zmienił trochę podpis to ten demot mógłby śmiało mieć miano prawdziwego

Odpowiedz
pesymik
-1 / 1

Nie rozumiem tego przejścia od pasztetu dalej. Czy to jest alternatywa: ale robi świetne pierogi z kapustą albo po założeniu worka może być?

Odpowiedz
S stefankosa
0 / 2

Tak działa instynkt KAŻDEGO faceta, ale to tylko instynkt, bo jeśli to wychodzi poza tą sferę tzn że mamy do czynienia ze zwykłym "samcem"

Odpowiedz
F fdr1
0 / 0

ten schemat powinien byc rozszerzony, ale napewno nie tak drastyczny.

Odpowiedz
M maly878
-1 / 1

Ja nie jestem "przeciętnym użytkownikiem demotywatorów" :) (-) :|

Odpowiedz
E ewkapx1
0 / 0

to ja nie rozumiem już jakie dziewczyny lubią chłopaki

Odpowiedz
A anazja
+2 / 2

I tak każda potwora znajdzie swego amatora:D A poważnie to nie warto się przejmować ocenami innych ludzi, czy to kobiet czy mężczyzn. Jak coś się komuś nie podoba to fora ze dwora, szukaj szczęścia gdzie indziej. Próbując zadowolić wszystkich dookoła można się tylko nabawić rozstroju nerwowego. Polskie kobiety są piękne i mądre, tylko trochę zakompleksione. Żaden facet nie ma prawa mówić nam jakie POWINNYŚMY być, no ale cóż taka wiedza przychodzi z wiekiem, najpierw trzeba trochę oberwać od życia, aby się w końcu ogarnąć, zacząć myśleć o sobie i nie pozwalać nikomu dyktować jak mamy żyć. edit: jeszcze zapomniałam dodać, iż liczę się z nawałem minusów, gimnazjum do boju ;/ mam tylko cichą nadzieję, że jeśli jakaś nastolatka mająca problem z samooceną to przeczyta to może choć trochę jej to pomoże i cokolwiek ułatwi...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 15:28

Odpowiedz
Darka321321
+1 / 1

Jest wielu facetów, których można byłoby wpasowac do tego schematu, po jego niewielkiej modyfikacji...;P [+]

Odpowiedz
irribarre
+2 / 2

nie myślcie ludzie, ze gimnazjalista to synonim do słowa idiota, bo znacie zapewnę te grupe wiekowa ze stereotypów o puszczalskich laskach, dzieciach JP i ćpunach. NIE! to nomalni ludzie, jak w każdej grupie wiekowej, zdarzaja sie oczywiście jełopy, ale nie mieszajcie wszystkich z błotem, każdy chodził, bądź będzie chodził do gimnazjum, nie rozumiem, dlaczego uważacie, że jako nastolatek/nastolatka nie można byc dojżałym emocjonalnie.

Odpowiedz
Darka321321
+1 / 1

Można. Tylko te wyjątki to tak na serio ludzie myślący, akurat w gimnazjach jest ich bardzo mało, a jełopy stanowią większośc. Też byłam w gimnazjum i wiem co mówię...

C Corn
+2 / 2

@Darka321321 zgodzę się z Tobą. Dużo nastolatków może uważać się za dojrzałych emocjonalnie, ale w większości wypadków są w błędzie. Jak popatrzę w przeszłość to widzę, że sam taki byłem, a porównując siębie z gimnazjum i siebie teraźniejszego na pewno nie mogę stwierdzić, że byłem dojrzały emocjonalnie

E ewelina9516
0 / 0

zgodzę się z Darią. ;) Są nastolatki/nastolatkowie bardzo dojrzali no i niestety ci mniej. Ale dużo zależy od wychowywania od sytuacji w rodzinie od tego co zdarzyło się w naszym życiu. Bo wiadomo,że gówniarz który ma wszystko i robi co chce nie będzie w stanie wydobyć z siebie tylu uczuć i emocji co starsza bądź bardziej dojrzała osoba;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 February 2011 2011 16:03

H haz111
+1 / 1

Kobieta to nie przedmiot!!! Pozdro z rekolekcji :)

Odpowiedz
pjkaktus
+1 / 1

jest to prawda ale w przypadku piętnastolatków

Odpowiedz
M Milek27
0 / 0

Dobrze, że nie jestem przeciętnym użytkownikiem demotów.

Przy punktach "maluje się i stroi" oraz "czy zależy jej na ocenach" odpowiedź "nie" jest dla mnie jak najbardziej zachęcająca. Przy pozostałych wręcz przeciwnie.

Odpowiedz
H hadec
+1 / 1

Kto robił ten schemat ? niech się puknie w głowę! jak można takie głupoty wypisywać!!??, Kto to widział żeby z bloku obliczeniowego wyprowadzać drogę na "tak" lub "nie" ?!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 18:41

Odpowiedz
C Corn
0 / 0

Bez przesady, plastiki to co innego. Przykład: idę sobie pewnego razu na przystanek, patrzę, a tam stoi jakaś dziewczyna (?) i się poważnie zacząłem zastanawiać czy to żywa istota czy ktoś sobie zrobił jaja i wystawił manekin na przystanek. Pewność miałem dopiero jak się ruszyła

lukas85as
0 / 0

dokładnie i co z hasłem nie oceniajcie książki po okładce...??

Odpowiedz
B bartes13
0 / 0

Zajebis*y plus! :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 23:38

Odpowiedz
K kasiasc
+3 / 3

Jeśli jakikolwiek facet tak myśli to jest naprawdę żałosny ...

Odpowiedz
P professor00179
-1 / 3

Az sie zalogowalem, zeby zminusowac. Tego demota wymyslila jakas zakompleksiona laska, ktorej ktos, cos nagadal?

1. Faceci lubia kiedy dziewczynom zalezy na ocenach, bo oznacza to, ze sa ambitne.
2. Faceci lubia kobiety ktore wygladaja swietnie bez jakiegokolwiek strojenia sie i malowania, ale nie oszukujmy sie, wielu takich nie ma, dlatego wiec chodzi przede wszystkim o umiar (to ma podkreslic atrakcyjnosc kobiety, nie nadawac zupelnie innego wygladu, a wbrew pozorom wiekszoc przedstawicieli plci meskiej zna roznice).
3. Nie wiem ilu facetow znasz, ale na demotach tekstow o cnotkach/szmatak tak wielu nie ma, wiec bez przesady...

Szkoda, ze mozna dac tylko jeden minus, bo dalbym kilka.

Odpowiedz
E ewelina9516
+1 / 1

W połowie poprę twoją wypowiedź.
Alee.. po 1. to wy nie spoglądacie na "pasztety" tylko przecież każda kobieta jest piękna. podkreślam kobieta nie tapeciara (żeby nie było) po 2.mówisz że szukacie czegoś wyjątkowego u dziewczyn ale jak się pytamy co takiego w sobie mamy najczęściej odpowiedź wasza "dupa,nogi,brzuch itp." więc sory. zdecydujcie się bo sam na sam potraficie być wyjątkowi ale przy koledze jedna wielka popisówa xd

M MevQ
-1 / 1

jestem przeciętnym użytkownikiem płci męskiej i powiem krótko... wy*ierdalaj!!!

Odpowiedz
D DrBlant
0 / 0

nieprawda. nie mam dziewczyny bo jestem wg innych "dziwny" ale nie mysle w ten sposob.

Odpowiedz
D DrBlant
+1 / 1

mialem dac minusa ale po przeczytaniu wiekszosci komentarzy iwanbezdelfina daje + :)

Odpowiedz
E ewelina9516
0 / 0

Uważam,że nie jest tu przedstawiony stereotyp dziewczyny tylko myślenie chłopca (bo nie nazwę mężczyzną) w wieku od 13-(czasami zdarzy się do jakichś około)20lat. Do chłopaków: nie patrzycie jaka dziewczyna jest naprawdę w środku,na "pasztety"nie zwracacie nawet uwagi więc o czym tu wgl mowa.? Gdybyście zauważyli każda dziewczyna i kobieta jest piękna.;) pozdrowienia dla wszystkich którzy widzą w kobiecie piękno a nie tylko seks :)

Odpowiedz
A agnessailormoon
0 / 0

Kolejny polak żyjący stereotypem, który niestety jest prawdziwy. I tu się ujawnia natura stereotypów ukryta-to coś, co nie powinno być naszym życiem. Mam więc nadzieję, że autor uczy, żeby tego schematu nie stosować ...? -_-

Odpowiedz