Nie wiem czy celowo jednak mimo to uchwycona zostala w sposob nadwyraz wydoczny czesc o ktorej (lub raczej braku jej) spekulowala cala polska dzisiaj. Dokladne dane poznamy prawdpodobnie w ciagu kilku dni co bedzie z dlonia. Jednak jak wiadomo narazie NIE JEST i nie bedzie amputowana.
Kwestie amputacji nadmuchiwały media żeby trzymać ludzi przy odbiornikach TV. Nie zmienia to jednak faktu, że ze zdrowiem Roberta nie jest najlepiej. Ten sezon raczej jest już dla Roberta stracony. Rusza w marcu, do tego czasu Robert zapewne będzie siedział w gipsie, bo ten zakłada się z reguły na okres 6 tygodni - pewnych spraw nie da się przeskoczyć nawet mając pod ręką najlepszych lekarzy. Czas pokaże co będzie dalej.
przypominam,że kubica kiedyś jeszcze jak był w niższej klasie wyścigowej niż f1 (f3) po wypadku drogowym i złamaniu ręki w 5-ciu miejscach,wrócił po sześciu tygodniach do wyścigów. z szyną w ręce zajął 3 miejsce startowe,a ukończył jako pierwszy. to był jego debiut w f3. oczywiście nie ulega wątpliwości,że ten wypadek jest poważniejszy. życze szybkiego powrotu do zdrowia i do f1.
tu macie link do filmiku o początku kariery roberta http://www.youtube.com/watch?v=rlDNymfXzXA
bastekbartula dziecko jak masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz. Założyłeś konta na kilku serwisach i wszędzie to samo wpisujesz. Mi jest wstyd że w Polsce żyją takie cioty jak ty! Oczywiście życzę Robertowi jak najszybszego powrotu do zdrowia i za kierownicę
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 7 February 2011 2011 8:49
no bez przesady ludzie, on jest twardy tak samo jak każdy inny sportowiec, to że Legard tak powiedział to nie znaczy że jest on jakimś wzorem męstwa. Tak samo powiedziałby o każdym innym sportowcu który doznałby wtedy takiego wypadku, więc nie ma się co podniecać. taka prawda
bastekbartula nawet jesli nie skonczyl podstawowki to by nie napisal podstawowka przez "u" tak jak ty. a tak ogolnie to nie robcie z tego sensacji na demotach.byle pretekst wykorzystacie zeby zrobic demota i trafic na glowna.mial wypadek i chyba nikt sie z tego nie cieszy ale to nie powod zeby robic mase demotow na ten temat, a juz napewno mu nie pomozecie w ten sposob
nie skonczyl podstawowki to jest wstydz, pomysl sobie ze ty wrcasz do dzieci 7 lat, buahaha leń i tyle i jeszcze wielkie halo bo se cos zlamal pajac jeden
po co startował. Za malo ma pieniadzy ;/ Przynajmniej taki czlowiek nie bedzie myslal ze jak jest pro to nic nie moze sie stac. Trzeba bylo jeszcze szybciej jechac. Nie zaluje takich
jakos na fakt ze moj cenny komentarz,ulegl dewastacji i ponizeniu nie zalamalem sie;] Dobrze ze kubica odnosi sukcesy,ale palca w tyłku nie trzeba z tego powodu trzymac,a jesli ktos chce to niech mu jeszcze wysle penje.hehe bo on przeciez biede klepie
Ja pier*** Dajcie spokój, teraz każdy demot będzie mówił o rycerstwie i bohaterstwie Kubicy. Zna ryzyko i wie czym to grozi, nie musicie się wszyscy teraz podniecać jakim to on wspaniałym człowiekiem jest. można to nazwać pozerstwem. MINUSUJCIE sobie mnie ile chcecie ale taka jest prawda, byle info z wiadomości i każdy demoty tworzy.
fora typu onet wp to kpina...żal się wypowiadać na temat osób które tam wszystkim naszym wielkim sportowcom źle życzą. Jedno jest pewne Kubica to wielki sportowiec z charakterem. Wierze w to że szybko się wyzbiera i pokaże nam wszystkim jak wielkim jest kierowcą. Oby szybko wrócił na tor.... pozdr dla jego fanów, a kij w oko tym którzy mu źle życzą
ShadowBlade masz racje. Często mnie k.u.r.w.i.c.a chwyta jak czytam teksty trolli o Robercie, Małyszu albo naszych Szczypiornistach jacy to oni nie są chu*owi. Aż chciałoby się im przyłożyć. A tak bajdelej - Robert wracaj jak najszybciej do zdrowia i trzymam kciuki ;) Trzymaj sie!
Jego Team z F1 źle zrobił, że w kontrakcie nie zapisał zakazu brania udziału w takich rajdach. Kiedyś widziałem wywiad z Krzysztofem Włodarczykiem, który mówił, że ma w kontrakcie klauzule, że nawet nie wolno mu jeździc na ścigaczu żeby nic mu sie nie stało i by mógł brac udział w galach bokserskich a nie bez sensu miesiacami kontuzje leczyć.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 6 February 2011 2011 23:53
Robert przy podpisywaniu kontraktu miał taką pozycję,że mógł negocjować takie sprawy jak pozwolenie na udział w rajdach bez większych konsekwencji, a że kocha się ścigać poza F1 to to zrobił. A wypadek to wynik nieszczęśliwego przebiegu zdarzeń ,tak samo mógł mieć wypadek w drodze do sklepu,i nie było by całego szumu z tymi rajdami.
Nie ścigał się w tym rajdzie ani dal kasy (bo ile tam mógłby wygrać w porównaniu z dochodami z F1) ani dla rozgłosu (bo kto usłyszałby o tym rajdzie gdyby nie dzisiejszy wypadek). Wystartował, bo kocha wyścigi. Człowiek z pasją jakich mało! I wielki szacunek dla Niego! Robert, trzymaj się!
Śledzę informacje o Robercie od niedzieli rana i powiem jedno: zawsze mogło być gorzej.
Kubica to twardy zawodnik! On się nie podda! Wyjdzie ze szpitala i wystartuje w GP, mówię wam ;)
powiem tak jedyna osoba która cieszy michę z tragedii polaka jest ta ruska małpa z jego teamu, jeśli Robert nie wróci do f1 to ten komuch będzie numerem 1 na sezon 2011
z całym szacunkiem - jesli dla Ciebie wypadek Polaka, jedynego w f1 dzieki, któremu mogłem posłuchać Mazurka Dąbrowskiego, po którym to wypadku gra idzie o być albo nie być w pełni sprawnym, nie jest DEMOTYWUJĄCE, to chyba niepotrzebnie odwiedzasz ten portal.
Osobiście nie denerwuje mnie to , że powstają demoty na ten temat - cieszę się widząc, ze nie tylko ja jestem zasmucony jednoczesnie pełen wiary ,ze Robert da rade! Robert, jak bedziesz czytał demoty w łózku to wiedz , że jesteśmy z Tobą stary !
Pytam ogarnietych w temacie. Nie interesuje sie zbytnio wyscigami ale zastanawia mnie jedno. Z tego co wiem Kubica jest kierowca F1. To skad on sie wzial w narmanym wyscigu terenowym?
tj rajdach. Startuje w rajdach samochodowych pomiędzy wyścigami w F1, bądź w przerwie miedzy sezonowej. Zezwala mu na to kontrakt, to jego pasja i zespół to popierał. Radził sobie bardzo dobrze. Mówił że startuje po prostu dla zabawy i przyjemności bo nie może usiedzieć w domu na kanapie.
Robert z tego wyjdzie, szczerze w to wierzę. Jego upór i konsekwentne dążenie do celu połączone ze wsparciem kibiców da mu siłę żeby wrócić na tor wzmocniony i wygrywać GP.
Najpierw Adaś a teraz Robert. To na pewno już drugi zamach na naszego sportowca w krótkim czasie. Kto tym razem słyszał strzały?;)
A serio to powrotu do zdrowia...
Polacy chyba twardość mają we krwi. Już było wiele demotów o naszych sportowcach, a ja z każdym kolejnym jestem coraz bardziej przybita, bo ja byłabym pewnie za słaba żeby tyle osiągnąć, ryzykować czy poświęcić. Mogę być tylko dumna, że żyje w kraju w którym jest tylu tak silnych ludzi :)
o ile się nie mylę to Renault jako jedyne pozwala swoim kierowcom na udział w innych wyścigach, więc teraz mają problem, no ale ważne żeby panu Robertowi nic z tą ręką się nie działo i aby wracał do zdrowia jak najszybciej!
a ja powiem tak ... zminusujcie mnie jeśli chcecie ,ale :
- Wszyscy jarają się Kubicą jak tylko się da ,że niby taki twardziel ,ale przepraszam , czy on jest jakimś Bogiem ? skąd możecie wiedzieć , czy wyjdzie z tego ? znacie Go ? Wszyscy Go wynoszą teraz do góry ,że super kierowca ? dla mnie jest on przeciętny . Owszem , Polak itp - ale ludzie , dajmy sobie trochę dystansu!
Przepraszam , jeśli kogoś uraziłem / wkurzyłem .
Pozdrawiam .
ja popieram Twoja myśl, nic do niego nie mam, niech sobie jeździ, ale ludzie ogarnijcie sie!! gdyby normalny człowiek miał taki wypadek nikt, absolutnie nikt by się tym nie zmartwił, sam kiedyś miałem poważny wypadek, miesiąc nie chodziłem, i nie to ze jestem jakiś zawistny, ale on zarabia dużo kasy, i tak naprawdę to nie jest sport dla dobrych kierowców, tylko sport dla bogatych kierowców, a tu co wiadomości to o nim... zycze mu powrotu do zdrowia
dymekx, w tym sporcie są dwa rodzaje kierowców, tacy, którym się płaci za jeżdżenie i tacy, którzy płaca żeby jeździć. Kubica jest tym pierwszym, a Pietrov tym drugim. Robert zaczynal na gokartach, zwyciężał nie tylko w f1, każdy, który choć troche się na tym zna wie, że Kubica to świetny kierowca. Nie wierzę, że nikt się nie przejął Twoim wypadkiem, a rodzina i przyjaciele to co? Kubica po prostu jest bardziej znany i ogólnie podziwiany, dlatego więcej osób miało okazję się przejąć. gdybym widziała np. Twój wypadek, to na pewno bym się przejeła, bo to normalny ludzki odruch.
Co do klauzur w kontrakcie Roberta: - Nigdy nie wpisywaliśmy do kontraktów naszych kierowców klauzuli zabraniającej startów w takich rajdach. To nie nasza polityka, nie nasz styl. Tym bardziej nie mogliśmy uczynić tego w przypadku Kubicy, bo wiemy, że rajdy samochodowe to rzecz bardzo ważna dla Roberta. Coś, co jest częścią jego życia, jego pasją. Obie strony - zespół i Robert - miały świadomość ryzyka. To była nasza wspólna decyzja - zakończył Boullier.
Eric Boullier dodał, że obie strony miały świadomość, iż udział w rajdach samochodowych wiąże się z ryzykiem. "To pasja Roberta, nie mogliśmy mu tego zabronić" - podkreślił.
nagły patriotyzm się w narodzie obudził.. podejrzewam, że większość z was nie oglądneła nigdy całego wyścigu
F1 od początku do końca.. ale jak dowiecie się, że będzie przegrywał to psy na nim wieszać będziecie..
Kurde..
Mam wrażenie, że Polacy żyją chwilowymi wydarzeniami.. Pojawił się Bednarek w MT i wszyscy nagle słuchają regge,
kubica miał wypadek i nagle wszyscy go kochają.. niech tylko noga im się powinie i wszyscy o nich zapomną... Polacy mają skłonność do robienia wszystkiego na pokaz
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 7 February 2011 2011 11:11
O właśnie! Po Smoleńsku nagle wszyscy pokochali Kaczyńskiego i płakali w zbiorowym uniesieniu, tak samo jak uwielbiali Małysza gdy wygrywał, teraz Stoch jest narodowym bohaterem, a jak Kubica będzie miał po zdjęciu gipsu skrzywiony choćby mały palec to pewnie zrobią żałobę narodową.
ja śledzę każdą informację o jego stanie zdrowia, ale jestem o niego spokojny. w końcu to Polak, twardziel jakich mało! pamiętacie Wasilewskiego, Bieleckiego Szczęsnego? nie dawano im dużych szans na powrót do sportu. Wasyl miał przecież nie chodzić, po czym gra i nawet bramki nawet strzela! Karol fakt, na oko nie widzi, i też nie dawano mu szans na uprawianie sportu. A on co? Z ograniczonym polem widzenia nie raz zmiata rywali samym podmuchem rzucanej piłki. Racja, brakuje mu czasami celności a i z łapaniem bądź podawaniem celnym piłki są problemy ale myślę, że nie jeden mógłby się od niego uczyć. A Szczęsny połamał obie ręce w nadgarstkach na siłowni. Dla bramkarza to przecież katastrofa! A dziś fachowcy oceniają jego występy bardzo dobrze, a jego parady cieszą oko. I tak samo będzie z Robertem!! Głęboko w to wierze, że przejdzie pomyślnie długa i żmudną rekonwalescencje, odzyska w pełni czucie i sprawność, by móc nas cieszyć swą jazdą w F1. Jedno jest pewne, Polacy hart ducha mają we krwi!!
to samo powiedziałby o każdym innym kierowcy z f1 który byłby w tej sytuacji na miejscu kubicy;]także nie ma się czym podniecać że zagraniczni eksperci aż tak cenią Polaka
Będzie dobrze! Wydaje mi się że nic mu bardzo nie będzie. W Bahrajnie to na pewno nie wystartuje w Australi raczej też nie ale potem mam nadzieje że wróci do F1. Fakt że ten wypadek jest dużo poważniejszy od tego w Kanadzie ale wtedy tez każdy był przerażony a okazało się że wszystko sie dobrze skończyło.
z całym szacunkiem dla kubicy, ale mnie coś tu śmierdzi. nie rozumiem skąd te obrażenia... skąd ten kontrast w obrażeniach gerbera i kubicy? dlaczego kubica był wyciągany przez tył samochodu, skoro drzwi były całe? wreszcie dlaczego kubica ma zniszczoną prawą część ciała, skoro bariera uderzyła od lewej strony? co mu zmiażdżyło prawą dłoń? skąd te obrażenia wewnętrzne, skoro przypuszczamy, że miał zapięte pasy i zadziałała poduszka powietrzna. wydaje mi się, że kibuca nie miał zapiętych pasów i stąd te obrażenia. a wy co o tym myślicie?
oczywiście życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia i więcej rozsądku na przyszłość.
dzięki takim ludziom jak Kubica może przestaniemy być postrzegani na świecie jako naród pijaków i złodziei, a inni zaczną postrzegać Polaków jako ludzi walecznych.
Widzę, że nastał teraz czas na dodawanie Demotów o Kubicy..
Współczucie mnie ogarnęło.. Robert był poprostu zbyt pewny siebie.. i teraz to zaowocowało.
Ale mam nadzieję, że wróci jeszcze do F1.
Ogarnijcie się! Jeśli ktoś tu wygra batalię o zdrowie, to będą to LEKARZE. Silny organizm ma znaczenie, gdy musi zwalczyć wirusa albo pozbierać się po stanie krytycznym. Przy połamanych gnatach znaczenie mają głównie zdolności i precyzja chirurga. Szkoda, że w razie sukcesu nikt na to nie spojrzy w ten sposób.
A wiecie co mnie najbardziej wkurza ?
Że gdy nie odnosił sukcesów w wyścigach "cały" kraj (czy raczej ci którzy mają zwyczaj udzielania się na forach...) pisał, żeby dał se spokój. Ile razy napisałam, że to dzięki niemu poznałam taki sport jak F1 i że jest bardzo dobrym kierowcą mogłam oczekiwać tylko minusów i "dziwnych" odpowiedzi. A teraz nagle wszyscy mówią "ja zawsze w niego wierzyłem/wierzyłam" itp. To mnie właśnie wkurza. Ludzie mówią tylko to, co akurat wypada mówić i co akurat mówi większość.
Polscy rajdowcy sa chyba w jakiejs klatwie...Marian Bublewicz[*]Janusz Kulig[*]Robert tylko sprubowal rajdu a juz tragedia...Troche to jednak jest dziwne...
Może i jestem złym człowiekiem, ale wieść o tym wypadku znacznie bardziej mnie przejęła, niż wiadomość o katastrofie w miejscowości, której nazwy nie mam ochoty wypowiadać.
Jechałem dzisiaj autobusem i jeden moher zaczął gadać, że transmisje niedzielną z Watykanu by pokazali, a nie Kubica i Kubica i że media przesadzają z pokazywaniem tego wypadku. Wtedy kierowca zatrzymał autobus, kazał jej wysiąść, wszyscy zaczęli klaskać a potem w 10 sekundzie było słychać strzały.
Ja to wiedziałam, ale modliłam się za niego i nadal w tym nie ustaję.
Mnie boli to, że tyle złego o Małyszu ludzie mówią, skoro oni i Kubica są tak naprawdę podobni do siebie-wierzący i silni psychicznie oraz myślący o innych, nie tylko o sobie, a w ślad za ich siłą psychiczną (i duchową) idzie siła fizyczna.
To są ludzie, na których na równi polacy i Polacy winni się wzorować. To oni dla mnie są prawdziwymi Polakami ;p
zgadzam sie!
Odpowiedzzgadzasz sie !? ja też jestem za !! a nawet przeciw !!
Nie wiem czy celowo jednak mimo to uchwycona zostala w sposob nadwyraz wydoczny czesc o ktorej (lub raczej braku jej) spekulowala cala polska dzisiaj. Dokladne dane poznamy prawdpodobnie w ciagu kilku dni co bedzie z dlonia. Jednak jak wiadomo narazie NIE JEST i nie bedzie amputowana.
Kwestie amputacji nadmuchiwały media żeby trzymać ludzi przy odbiornikach TV. Nie zmienia to jednak faktu, że ze zdrowiem Roberta nie jest najlepiej. Ten sezon raczej jest już dla Roberta stracony. Rusza w marcu, do tego czasu Robert zapewne będzie siedział w gipsie, bo ten zakłada się z reguły na okres 6 tygodni - pewnych spraw nie da się przeskoczyć nawet mając pod ręką najlepszych lekarzy. Czas pokaże co będzie dalej.
Robert wracaj do zdrowia! Wszyscy trzymamy za Ciebie kciuki! Jeszcze zdobędziesz nie jedno post-position i nie raz staniesz na najwyższym podium F1!
Wiedziałem, że po wypadku Roberta nastąpi fala demotów o nim...
Wygra ta walke i bedzie jezdzil i bedziemy mogli znow czuc ta dume ze mamy Polaka w f1. Zdrowiej Robert cala Polska i nie tyllko w Ciebie wierza !!
przypominam,że kubica kiedyś jeszcze jak był w niższej klasie wyścigowej niż f1 (f3) po wypadku drogowym i złamaniu ręki w 5-ciu miejscach,wrócił po sześciu tygodniach do wyścigów. z szyną w ręce zajął 3 miejsce startowe,a ukończył jako pierwszy. to był jego debiut w f3. oczywiście nie ulega wątpliwości,że ten wypadek jest poważniejszy. życze szybkiego powrotu do zdrowia i do f1.
tu macie link do filmiku o początku kariery roberta
http://www.youtube.com/watch?v=rlDNymfXzXA
bastekbartula dziecko jak masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz. Założyłeś konta na kilku serwisach i wszędzie to samo wpisujesz. Mi jest wstyd że w Polsce żyją takie cioty jak ty! Oczywiście życzę Robertowi jak najszybszego powrotu do zdrowia i za kierownicę
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 7 February 2011 2011 8:49
no bez przesady ludzie, on jest twardy tak samo jak każdy inny sportowiec, to że Legard tak powiedział to nie znaczy że jest on jakimś wzorem męstwa. Tak samo powiedziałby o każdym innym sportowcu który doznałby wtedy takiego wypadku, więc nie ma się co podniecać. taka prawda
bastekbartula nawet jesli nie skonczyl podstawowki to by nie napisal podstawowka przez "u" tak jak ty. a tak ogolnie to nie robcie z tego sensacji na demotach.byle pretekst wykorzystacie zeby zrobic demota i trafic na glowna.mial wypadek i chyba nikt sie z tego nie cieszy ale to nie powod zeby robic mase demotow na ten temat, a juz napewno mu nie pomozecie w ten sposob
nie skonczyl podstawowki to jest wstydz, pomysl sobie ze ty wrcasz do dzieci 7 lat, buahaha leń i tyle i jeszcze wielkie halo bo se cos zlamal pajac jeden
po co startował. Za malo ma pieniadzy ;/ Przynajmniej taki czlowiek nie bedzie myslal ze jak jest pro to nic nie moze sie stac. Trzeba bylo jeszcze szybciej jechac. Nie zaluje takich
jaka polska radosc ,ze komus cos sie stalo.
jakos na fakt ze moj cenny komentarz,ulegl dewastacji i ponizeniu nie zalamalem sie;] Dobrze ze kubica odnosi sukcesy,ale palca w tyłku nie trzeba z tego powodu trzymac,a jesli ktos chce to niech mu jeszcze wysle penje.hehe bo on przeciez biede klepie
Kubica jest twardy, co już udowodnił kilka razy ;]
OdpowiedzI on na pewno się nie podda tylko będzie chciał jak najszybciej wrócić do ścigania się...
Wielki szacunek dla Roberta.
To są tylko gdybania, a jak zrobi nie wiadomo. Bez sensu jest chwalić kogoś zanim coś wykona
zalosne, tyle osob mialo cos zlamane i wyszlo z tego a zniego robi sie bohatera? JESCZE MA RYJ JAK GARGAMEL
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 February 2011 2011 13:54
Ja pier*** Dajcie spokój, teraz każdy demot będzie mówił o rycerstwie i bohaterstwie Kubicy. Zna ryzyko i wie czym to grozi, nie musicie się wszyscy teraz podniecać jakim to on wspaniałym człowiekiem jest. można to nazwać pozerstwem. MINUSUJCIE sobie mnie ile chcecie ale taka jest prawda, byle info z wiadomości i każdy demoty tworzy.
nie mam nic do Kubicy, ale teraz wszyscy będą pier*olić jaki to on jest twardy i słitaśny..
prawda i to wiedzą nawet zagraniczni eksperci, a na forach typu onet,wp to jest kpina :/
OdpowiedzKpina to jest to, że czytasz fora onetu i wp :) Pozdrawiam!
no nieraz, ale głównie wole inne fora :) Pozdro!
Kubica to Polak musi być twardy.
Odpowiedzfora typu onet wp to kpina...żal się wypowiadać na temat osób które tam wszystkim naszym wielkim sportowcom źle życzą. Jedno jest pewne Kubica to wielki sportowiec z charakterem. Wierze w to że szybko się wyzbiera i pokaże nam wszystkim jak wielkim jest kierowcą. Oby szybko wrócił na tor.... pozdr dla jego fanów, a kij w oko tym którzy mu źle życzą
OdpowiedzShadowBlade masz racje. Często mnie k.u.r.w.i.c.a chwyta jak czytam teksty trolli o Robercie, Małyszu albo naszych Szczypiornistach jacy to oni nie są chu*owi. Aż chciałoby się im przyłożyć. A tak bajdelej - Robert wracaj jak najszybciej do zdrowia i trzymam kciuki ;) Trzymaj sie!
Kubica to super kierowca ale lubi brać ryzyko a to go wyróżnia i przez to jest najlepszy .
OdpowiedzRobert wróci jeszcze w tym sezonie, ale nie prędzej niż latem. Trzymaj sie.
Odpowiedz56/74 i juz glowna? cos mi tu nie pasuje -.-
Odpowiedzta, na pewno ma układy z adminem, nie? -.- dobry demot to główna.
Ciekawe czy pomyśleli i zaproponowali mu wódkę...
OdpowiedzJego Team z F1 źle zrobił, że w kontrakcie nie zapisał zakazu brania udziału w takich rajdach. Kiedyś widziałem wywiad z Krzysztofem Włodarczykiem, który mówił, że ma w kontrakcie klauzule, że nawet nie wolno mu jeździc na ścigaczu żeby nic mu sie nie stało i by mógł brac udział w galach bokserskich a nie bez sensu miesiacami kontuzje leczyć.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 February 2011 2011 23:53
OdpowiedzRobert przy podpisywaniu kontraktu miał taką pozycję,że mógł negocjować takie sprawy jak pozwolenie na udział w rajdach bez większych konsekwencji, a że kocha się ścigać poza F1 to to zrobił. A wypadek to wynik nieszczęśliwego przebiegu zdarzeń ,tak samo mógł mieć wypadek w drodze do sklepu,i nie było by całego szumu z tymi rajdami.
Niektórzy świadkowie wypadku twierdzą, że za kierownicą siedział Malina, dlatego wypier*olił takiego dzwona.
Odpowiedzno i zaczęły się demoty o Kubicy.
Odpowiedzczas zacząć demoty o Kubicy...
OdpowiedzAż zachciało mi się płakać jak rano się o tym dowiedziałem.
OdpowiedzCzemu to akurat jego spotkało?!
Bo uprawia ryzykowny sport. Gdyby grał w brydża, groziłby mu najwyżej odcisk na tyłku.
wzruszyłeś mnie. aż płakać mi sie zachciało.
Nie ścigał się w tym rajdzie ani dal kasy (bo ile tam mógłby wygrać w porównaniu z dochodami z F1) ani dla rozgłosu (bo kto usłyszałby o tym rajdzie gdyby nie dzisiejszy wypadek). Wystartował, bo kocha wyścigi. Człowiek z pasją jakich mało! I wielki szacunek dla Niego! Robert, trzymaj się!
OdpowiedzŻyczę mu szybkiego powrotu do zdrowia ale jak to się na główną dostało ?!
OdpowiedzŚledzę informacje o Robercie od niedzieli rana i powiem jedno: zawsze mogło być gorzej.
OdpowiedzKubica to twardy zawodnik! On się nie podda! Wyjdzie ze szpitala i wystartuje w GP, mówię wam ;)
powiem tak jedyna osoba która cieszy michę z tragedii polaka jest ta ruska małpa z jego teamu, jeśli Robert nie wróci do f1 to ten komuch będzie numerem 1 na sezon 2011
Odpowiedzcieszyć michę może rezerwowy Bruno Senna, który dostanie szansę jazdy w przypadku gdyby Kubica albo Pietrov nie mogli startować.
to coś demotywującego? załóżcie sobie gdzieś obrazkizgłębokimprzesłaniem.pl
Odpowiedzz całym szacunkiem - jesli dla Ciebie wypadek Polaka, jedynego w f1 dzieki, któremu mogłem posłuchać Mazurka Dąbrowskiego, po którym to wypadku gra idzie o być albo nie być w pełni sprawnym, nie jest DEMOTYWUJĄCE, to chyba niepotrzebnie odwiedzasz ten portal.
Osobiście nie denerwuje mnie to , że powstają demoty na ten temat - cieszę się widząc, ze nie tylko ja jestem zasmucony jednoczesnie pełen wiary ,ze Robert da rade! Robert, jak bedziesz czytał demoty w łózku to wiedz , że jesteśmy z Tobą stary !
Teraz ściga się w swoim najważniejszym wyścigu...
OdpowiedzPytam ogarnietych w temacie. Nie interesuje sie zbytnio wyscigami ale zastanawia mnie jedno. Z tego co wiem Kubica jest kierowca F1. To skad on sie wzial w narmanym wyscigu terenowym?
Odpowiedztj rajdach. Startuje w rajdach samochodowych pomiędzy wyścigami w F1, bądź w przerwie miedzy sezonowej. Zezwala mu na to kontrakt, to jego pasja i zespół to popierał. Radził sobie bardzo dobrze. Mówił że startuje po prostu dla zabawy i przyjemności bo nie może usiedzieć w domu na kanapie.
Robert z tego wyjdzie, szczerze w to wierzę. Jego upór i konsekwentne dążenie do celu połączone ze wsparciem kibiców da mu siłę żeby wrócić na tor wzmocniony i wygrywać GP.
OdpowiedzNajpierw Adaś a teraz Robert. To na pewno już drugi zamach na naszego sportowca w krótkim czasie. Kto tym razem słyszał strzały?;)
OdpowiedzA serio to powrotu do zdrowia...
myślałem że zapuścił włosy
Odpowiedzkara:)
OdpowiedzPolacy chyba twardość mają we krwi. Już było wiele demotów o naszych sportowcach, a ja z każdym kolejnym jestem coraz bardziej przybita, bo ja byłabym pewnie za słaba żeby tyle osiągnąć, ryzykować czy poświęcić. Mogę być tylko dumna, że żyje w kraju w którym jest tylu tak silnych ludzi :)
Odpowiedzo ile się nie mylę to Renault jako jedyne pozwala swoim kierowcom na udział w innych wyścigach, więc teraz mają problem, no ale ważne żeby panu Robertowi nic z tą ręką się nie działo i aby wracał do zdrowia jak najszybciej!
Odpowiedz@machal89: do uśpienia
Odpowiedza ja powiem tak ... zminusujcie mnie jeśli chcecie ,ale :
Odpowiedz- Wszyscy jarają się Kubicą jak tylko się da ,że niby taki twardziel ,ale przepraszam , czy on jest jakimś Bogiem ? skąd możecie wiedzieć , czy wyjdzie z tego ? znacie Go ? Wszyscy Go wynoszą teraz do góry ,że super kierowca ? dla mnie jest on przeciętny . Owszem , Polak itp - ale ludzie , dajmy sobie trochę dystansu!
Przepraszam , jeśli kogoś uraziłem / wkurzyłem .
Pozdrawiam .
ja popieram Twoja myśl, nic do niego nie mam, niech sobie jeździ, ale ludzie ogarnijcie sie!! gdyby normalny człowiek miał taki wypadek nikt, absolutnie nikt by się tym nie zmartwił, sam kiedyś miałem poważny wypadek, miesiąc nie chodziłem, i nie to ze jestem jakiś zawistny, ale on zarabia dużo kasy, i tak naprawdę to nie jest sport dla dobrych kierowców, tylko sport dla bogatych kierowców, a tu co wiadomości to o nim... zycze mu powrotu do zdrowia
dymekx, w tym sporcie są dwa rodzaje kierowców, tacy, którym się płaci za jeżdżenie i tacy, którzy płaca żeby jeździć. Kubica jest tym pierwszym, a Pietrov tym drugim. Robert zaczynal na gokartach, zwyciężał nie tylko w f1, każdy, który choć troche się na tym zna wie, że Kubica to świetny kierowca. Nie wierzę, że nikt się nie przejął Twoim wypadkiem, a rodzina i przyjaciele to co? Kubica po prostu jest bardziej znany i ogólnie podziwiany, dlatego więcej osób miało okazję się przejąć. gdybym widziała np. Twój wypadek, to na pewno bym się przejeła, bo to normalny ludzki odruch.
Co do klauzur w kontrakcie Roberta: - Nigdy nie wpisywaliśmy do kontraktów naszych kierowców klauzuli zabraniającej startów w takich rajdach. To nie nasza polityka, nie nasz styl. Tym bardziej nie mogliśmy uczynić tego w przypadku Kubicy, bo wiemy, że rajdy samochodowe to rzecz bardzo ważna dla Roberta. Coś, co jest częścią jego życia, jego pasją. Obie strony - zespół i Robert - miały świadomość ryzyka. To była nasza wspólna decyzja - zakończył Boullier.
OdpowiedzEric Boullier dodał, że obie strony miały świadomość, iż udział w rajdach samochodowych wiąże się z ryzykiem. "To pasja Roberta, nie mogliśmy mu tego zabronić" - podkreślił.
Prędzej czy później musiało znaleźć się coś o tej tematyce na głównej
Odpowiedzszacunek robert trzymamy kciuki wracaj na tor twardy charakter i silne ręce
Odpowiedznagły patriotyzm się w narodzie obudził.. podejrzewam, że większość z was nie oglądneła nigdy całego wyścigu
F1 od początku do końca.. ale jak dowiecie się, że będzie przegrywał to psy na nim wieszać będziecie..
Kurde..
Mam wrażenie, że Polacy żyją chwilowymi wydarzeniami.. Pojawił się Bednarek w MT i wszyscy nagle słuchają regge,
kubica miał wypadek i nagle wszyscy go kochają.. niech tylko noga im się powinie i wszyscy o nich zapomną... Polacy mają skłonność do robienia wszystkiego na pokaz
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 February 2011 2011 11:11
OdpowiedzO właśnie! Po Smoleńsku nagle wszyscy pokochali Kaczyńskiego i płakali w zbiorowym uniesieniu, tak samo jak uwielbiali Małysza gdy wygrywał, teraz Stoch jest narodowym bohaterem, a jak Kubica będzie miał po zdjęciu gipsu skrzywiony choćby mały palec to pewnie zrobią żałobę narodową.
Świetny komentarz, w którym cała prawda się zawiera
Odpowiedzoo Kubica miał wypadek i 50 demotów o nim ląduje w poczekalni.
Odpowiedzja śledzę każdą informację o jego stanie zdrowia, ale jestem o niego spokojny. w końcu to Polak, twardziel jakich mało! pamiętacie Wasilewskiego, Bieleckiego Szczęsnego? nie dawano im dużych szans na powrót do sportu. Wasyl miał przecież nie chodzić, po czym gra i nawet bramki nawet strzela! Karol fakt, na oko nie widzi, i też nie dawano mu szans na uprawianie sportu. A on co? Z ograniczonym polem widzenia nie raz zmiata rywali samym podmuchem rzucanej piłki. Racja, brakuje mu czasami celności a i z łapaniem bądź podawaniem celnym piłki są problemy ale myślę, że nie jeden mógłby się od niego uczyć. A Szczęsny połamał obie ręce w nadgarstkach na siłowni. Dla bramkarza to przecież katastrofa! A dziś fachowcy oceniają jego występy bardzo dobrze, a jego parady cieszą oko. I tak samo będzie z Robertem!! Głęboko w to wierze, że przejdzie pomyślnie długa i żmudną rekonwalescencje, odzyska w pełni czucie i sprawność, by móc nas cieszyć swą jazdą w F1. Jedno jest pewne, Polacy hart ducha mają we krwi!!
Odpowiedzto samo powiedziałby o każdym innym kierowcy z f1 który byłby w tej sytuacji na miejscu kubicy;]także nie ma się czym podniecać że zagraniczni eksperci aż tak cenią Polaka
OdpowiedzRobert trzymam kciuki, może to Twoje?
OdpowiedzBędzie jeździć czy nie, mi to rybka...
OdpowiedzRobert, trzymamy kciuki za Ciebie ;)
Odpowiedzta, super. Strasznie fajnie, że ktoś tak o nim powiedział i w ogóle. ale to są DEMOTYWATORY! Mnie to MOTYWUJE, a nie demotywuje.
Odpowiedzto zajrzyj do regulaminu.
Będzie dobrze! Wydaje mi się że nic mu bardzo nie będzie. W Bahrajnie to na pewno nie wystartuje w Australi raczej też nie ale potem mam nadzieje że wróci do F1. Fakt że ten wypadek jest dużo poważniejszy od tego w Kanadzie ale wtedy tez każdy był przerażony a okazało się że wszystko sie dobrze skończyło.
OdpowiedzRobert to gość ze stali. Przetrwa to i wróci na tor, jestem tego pewien. "POLSKA" nigdy się nie poddaje
OdpowiedzI gdzie to kur.wa jest demotywujące?!
OdpowiedzFajnie, że mimo że mają Polaków za złodziejów, awanturników czy alkoholików to wiedzą, że w gruncie to twarde chłopy.
OdpowiedzKubica wyjdzie z tego cało wyszedł cało z wypadku w Canadzie wyjdzie i z tego
Odpowiedzja mam go w dupie - dramatyzujecie jakby zmarł -
Odpowiedznudny sport i go nie lubie....
TO MOJE ZDANIE NIE PORWOKACYJA
W Kanadzie siedzial w bolidzie majacym wytrzymac 300 km/h w beton a nie w rajdowce ktora przebila barierka ochronna.
A może na tyle głupi by brać udział w czymś co ma nie wiele wspólnego z formuła?
OdpowiedzKubica jest po prostu sportowcem, którego PASJĄ jest ściganie się i nie ważne, czy to F1 czy rajdy.
Dokładnie, wyścigi to jego pasja.Wyścigi to nie tylko formuła.
z całym szacunkiem dla kubicy, ale mnie coś tu śmierdzi. nie rozumiem skąd te obrażenia... skąd ten kontrast w obrażeniach gerbera i kubicy? dlaczego kubica był wyciągany przez tył samochodu, skoro drzwi były całe? wreszcie dlaczego kubica ma zniszczoną prawą część ciała, skoro bariera uderzyła od lewej strony? co mu zmiażdżyło prawą dłoń? skąd te obrażenia wewnętrzne, skoro przypuszczamy, że miał zapięte pasy i zadziałała poduszka powietrzna. wydaje mi się, że kibuca nie miał zapiętych pasów i stąd te obrażenia. a wy co o tym myślicie?
Odpowiedzoczywiście życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia i więcej rozsądku na przyszłość.
Ponieważ barierka wbiła się w samochód i musnęła Roberta!
Robert Wracaj jak najszybciej do zdrowia!
Odpowiedzjak zobaczylem wczoraj wiadomosci to od razu wiedzialem ze przyplynie fala demotow o kubicy
Odpowiedzruski zabili prezydenta,z malyszem im sie nie udalo,a teraz kubica
Odpowiedzkolejny czlowiek ktorego jedyna zasluga jest to ze sie rozbil, co za kraj ; /
Odpowiedzdzięki takim ludziom jak Kubica może przestaniemy być postrzegani na świecie jako naród pijaków i złodziei, a inni zaczną postrzegać Polaków jako ludzi walecznych.
OdpowiedzWidzę, że nastał teraz czas na dodawanie Demotów o Kubicy..
OdpowiedzWspółczucie mnie ogarnęło.. Robert był poprostu zbyt pewny siebie.. i teraz to zaowocowało.
Ale mam nadzieję, że wróci jeszcze do F1.
Po tym wypadku Kubicy co trzeci demot jest o nim.
OdpowiedzOgarnijcie się! Jeśli ktoś tu wygra batalię o zdrowie, to będą to LEKARZE. Silny organizm ma znaczenie, gdy musi zwalczyć wirusa albo pozbierać się po stanie krytycznym. Przy połamanych gnatach znaczenie mają głównie zdolności i precyzja chirurga. Szkoda, że w razie sukcesu nikt na to nie spojrzy w ten sposób.
OdpowiedzTrzymaj sie Robert,bedzie dobrze! :))
OdpowiedzSuper z niego Człowiek, NIECH ZDROWIEJE
OdpowiedzWydaje się jakby pokazał legię ! :P
Odpowiedzpo co się pchał do rajdu? To tak jakby piłkarz pchał się do piłki ręcznej;/
OdpowiedzWszyscy, którzy krytykują to, że Robert brał udział w rajdach, czy nie pomyśleliście, że on mógł mieć podpisany na nie kontrakt
OdpowiedzWypie*dalac mi stad hieny jedna z druga! Juz zweszyli okazje zeby wybic sie na glowna na wypadku Kubka. Wara!!!
Odpowiedzja yetiii. teraz bedziecie o Kubicy trąbić ?:> chciał mieć wiecej pieniedzy i ma pieniadze i teraz w szpitalu niech leży :)
OdpowiedzTwardy bo Polak ;DD
OdpowiedzA wiecie co mnie najbardziej wkurza ?
OdpowiedzŻe gdy nie odnosił sukcesów w wyścigach "cały" kraj (czy raczej ci którzy mają zwyczaj udzielania się na forach...) pisał, żeby dał se spokój. Ile razy napisałam, że to dzięki niemu poznałam taki sport jak F1 i że jest bardzo dobrym kierowcą mogłam oczekiwać tylko minusów i "dziwnych" odpowiedzi. A teraz nagle wszyscy mówią "ja zawsze w niego wierzyłem/wierzyłam" itp. To mnie właśnie wkurza. Ludzie mówią tylko to, co akurat wypada mówić i co akurat mówi większość.
Polscy rajdowcy sa chyba w jakiejs klatwie...Marian Bublewicz[*]Janusz Kulig[*]Robert tylko sprubowal rajdu a juz tragedia...Troche to jednak jest dziwne...
OdpowiedzMoże i jestem złym człowiekiem, ale wieść o tym wypadku znacznie bardziej mnie przejęła, niż wiadomość o katastrofie w miejscowości, której nazwy nie mam ochoty wypowiadać.
OdpowiedzJechałem dzisiaj autobusem i jeden moher zaczął gadać, że transmisje niedzielną z Watykanu by pokazali, a nie Kubica i Kubica i że media przesadzają z pokazywaniem tego wypadku. Wtedy kierowca zatrzymał autobus, kazał jej wysiąść, wszyscy zaczęli klaskać a potem w 10 sekundzie było słychać strzały.
OdpowiedzNo tak, teraz sie zacznie 50.000 demotów o Kubicy
OdpowiedzJuż przyszłego lata!! już przyszłego lata!! ROBERT BĘDZIE MISTRZEM ŚWIATA!!
OdpowiedzKUR.... to już chyba 7 demotywator z nim w ciągu 5 minut..
Odpowiedzja pier*ole ludzie...wypadki się zdarzają, przeżywacie jakby ktoś zabił wam matkę.
OdpowiedzJa to wiedziałam, ale modliłam się za niego i nadal w tym nie ustaję.
OdpowiedzMnie boli to, że tyle złego o Małyszu ludzie mówią, skoro oni i Kubica są tak naprawdę podobni do siebie-wierzący i silni psychicznie oraz myślący o innych, nie tylko o sobie, a w ślad za ich siłą psychiczną (i duchową) idzie siła fizyczna.
To są ludzie, na których na równi polacy i Polacy winni się wzorować. To oni dla mnie są prawdziwymi Polakami ;p
uj tam z Kubicą wypadek każdemu sie może zdażyć ale nie każdy ma pieniądze na szybki powrót do zdrowia ;]
Odpowiedz