Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4533 4871
-

Zobacz także:


T Tomaskow
+48 / 100

nie zawsze dziewczyny leca na miesnie

patricko
+24 / 40

@qcharz00: co wy z tymi testami psychologicznymi? Znacie jakiegoś normalnego psychologa albo pedagoga? Ci których ja znam ze swoim życiem sobie nie radzą a na siłę chcą pomagać i moralizować innych.

R Rafanatil
+25 / 41

Ludzie... Czytałem kiedyś o tym i ojciec nie zmusza go do ćwiczeń. Mówi, że ćwiczą codziennie i jak jego syn się zmęczy to przestają i idą np. się bawić. Nie wszystko jest tak jak ktoś w necie napisze. Ten chłopak ma rekord świata w Human Flag (Ludzka Flaga) http://www.youtube.com/watch?v=YAUQmWtxMKA. Jak widać na filmiku, nie wygląda wcale aż tak strasznie :). Tutaj macie link do kanału na youtube jego taty: http://www.youtube.com/user/stroeiulian04

3000pierwszy
-5 / 19

A teraz jak by wyskoczył z tekstem "dawaj 5 albo wpier*ol" ,to chyba bym się bał...

A Ashardon
+1 / 23

Konia kogo obchodzi czy to ojciec go zmusza czy nie. Gdyby był normalnym rodzicem, to nie pozwoliłby dzieciakowi na trening w tym wieku. Przecież to grozi trwałym kalectwem. Dzieciak w wieku 10 lat będzie miał stawy 60-latka. Na tym się skończy to całe "cudowanie".

D Discord667
+18 / 18

ciekaw jestem jak ten mały będzie wyglądał za jakieś 20 lat O.o

M M4v3ric
+46 / 62

ROBI BAJCEPS I PIJE ROKET FJUEL.... NIE MA OPIE*DALANIA SIĘ

DwaiD
+6 / 36

Chciałbym mieć takiego ojca:] P.S. Dam sobie rękę uciąć, że skoro jego ojciec myśli tak o jego przyszłości i go trenuje, to na pewno konsultuje się z jakimiś specjalistami by dziecko w wieku 20 lat nie zostało kaleką:] A chłopak będzie miał lepiej w życiu od nas wszystkich tu zebranych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 12:41

S Siemioslaw
+13 / 23

3,4 godziny to przesada i troche za wczesnie ale chlopak jeszcze podziekuje staremu xd

Leaf
+9 / 13

to wcale takie zle moze nie byc, może stać się wielkim kulturystą bądź ciężarowcem

I irminka
+37 / 37

Giuliano Stroe, a nie Meet Giuliano :/ Co, przeczytałeś gdzieś "meet Giuliano" i pomyślałeś, że to imię?

S Sohka
+17 / 21

Ludzie, jesteście beznadziejni! Czytałam o nim na Deserze. Tam pisali, że to chłopiec sam chciał trenować. Ojciec raz zabrał go na siłkę. Małemu się tam spodobało i postanowił ćwiczyć. Ojciec do niczego go nie przymusza!!! Jak mały się zmęczy, idą np. zjeść czy po prosty odpocząć. Nie wierzcie we wszystko, co wisi na głównej!

Medival
+3 / 19

A przepraszam, czy wy macie większe prawo decydować o tym jak wychować dziecko, czy jego rodzic? Nie rozumiem skąd w Polakach ten przymus narzucania innym "jedynej słusznej drogi" a jak nie to do piachu. Jeden rodzic zabroni dziecku ćwiczyć w tym wieku, a drugi będzie je zachęcał i jeśli okaże się to dla niego niezdrowe, to nikt więcej tak dziecka nie wychowa. A jeśli okaże się że 1/4 dzieci nawet mimo treningu w tak młodym wieku jest całkowicie zdrowe, to za 20 lat będziemy mieli masę sportowców. Jednolitość w społeczeństwie nigdy nie jest dobra, bo załóżmy że wszyscy wychowują dzieci tak samo, jak zaleca minister oświaty, a później okazuje się że ta metoda była zła i wyrosło nam całe pokolenie bandytów albo żuli. Dlatego nie można w imię bezpieczeństwa kilkunastu lub kilkudziesięciu dzieci dyktować milionom rodziców jak mają wychowywać swoje potomstwo. Przypominam że za okupacji rosyjskiej zaborcy zmienili jedynie język w jakim nauczana była religia (bez żadnej zmiany programowej) na rosyjski, a Polacy już się buntowali. Dzisiaj rząd poprzez publiczne szkoły uczy nasze dzieci czego mu się żywnie podoba, a rodzice nie mają na to żadnego wpływu i nikt nawet słówkiem się nie zająknie że należy coś zmienić! Dla mnie to okropne w jak okrutnym i zdemoralizowanym świecie musimy żyć i mam nadzieję że ludzie czym prędzej przejrzą na oczy i w końcu obalą tą komunę w jakiej przyszło nam żyć.

K Kompilator
+18 / 26

demot:Dla was lepiej, żeby:miał skrzywienie kręgosłupa

mstheziom
+7 / 11

Ja bym był wdzięczny tacie ( może nie w wieku 2 lat ) ale gdybym miał 7 lat i zaczął mnie trenować.. ale teraz już za późno.. : /

Liveed
+9 / 11

Przynajmniej ma już zapewniony dobry start do jakiegoś sportu.

M mateq31
+3 / 5

Szkoda, że ja nie miałem takich rodziców. Teraz muszę wszystko nadrabiać.

DieselBoy
+1 / 5

Ciekawe ile ma już dziewczyn?

Playboy90
-2 / 2

Tomaskow masz w pełni rację oczywiście że nie wszystkie dziewczyny lecą na mięśniaków. ( ja należe to tych szczupłych ) oczywiście plus ! :)

R RzeznikUnitra
0 / 2

@Latop śmiać mi się chce. "po1 bedzie bardzo niski bo cwiczenia na klate spowalniaja wzrost.." - nie wypowiadaj się jak nie masz o tym pojęcia...

dafit
-4 / 10

rafantil nie tlumacz go to dziecko juz mozna podpisac pod kategorie kaleka i to tylko z winy starego za pare lat bedzie mial stawy w oplakanym stanie skrzywienia i problemy z rosnieciem tylko z winy starego 5 latki powinny sie bawic w piaskownicy i do tego tutaj banda debilow mu zazdrosci i go popiera no niestety kazdy moze wychowywac dziecko a nie kazdy powinien

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 18:25

TopBravura
-2 / 4

Potem mięśnie mu się rozciągną, w miarę kiedy będzie rósł, będzie wyglądał jak powyginana galaretka. Brawo dla tatusia!!

Qrvishon
-2 / 4

Wiele dzieci pchanych jest przez rodziców w różne kierunki bardzo młodym wielu, i jak się później okazuje te dzieci zostają gwiazdami i to dzięki temu właśnie. Piłkarze, piosekarze, rybacy i wiele innych zawodów gdzie rodzice od najmłodszych lat uczą swe dzieci do bycia najlepszym w zawodzie. Są przegięcia, ale często te ambicje robią z dzieci mistrzów w swoim fachu.

Aries87
+1 / 1

mstheziom, nigdy nie jest za późno

wasik72
0 / 0

nie urośnie nawet :>

yourBLUEeyes
+8 / 16

nie wiem czy oglądałeś ale puszczali w tv reportaż o chłopcu który też w wieku 2 lat ćwiczył i zarabiał na rodzinę jako malec. I dziś jest kulturystą. A jeśli chcesz coś dowiedzieć na jego temat to wpisz w google RICHARD SANDRAK.
Po tym reportażu o tym chłopcu byłam wstrząśnięta...
Demot prawdziwy [+]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2011 2011 18:05

Odpowiedz
B blowjob
+4 / 6

ten po lewej to pewnie jego trener

Z zdzisiu09
-2 / 2

przecież to nie ten sam dzieciak głąbie ten to mały hulk a tamten to mały herkules debilu

B Belphegor
-2 / 2

mały pudzian a nie hulk

D dejv07
0 / 2

on ma 7 lat :) widzę, że kopiuj i wklej było :D

C cdplayer
-1 / 1

Ale widać mięśnie brzucha całkiem nieźle wyrobione.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 February 2011 2011 15:58

F ferdekkiepski9
-4 / 26

ja ym chcial zeby mnie od takiego wieku trenowali, dzis byłbym niczym hardcorowy koksu....

Odpowiedz
astrosalus
-2 / 6

Taa.. wolałbyś się bawić, a nie zapieprzać po kilka godzin na siłowni. Dziecko powinno mieć dzieciństwo. niech se jego ojczulek sam dźwiga ciężary po 4h dziennie. Ale pewnie mu się nie chce, lepiej na dziecku zarabiać

E elly
-1 / 3

A czym tak naprawdę jest to słynne "dzieciństwo" o którym mówią w kółko przeciwnicy uczenia dzieci czegokolwiek (np. języków czy gry na instrumencie) w wieku kilku lat, kiedy nie jest jeszcze za późno? Może właśnie siedzenie i grzebanie się w brudnym, pełnym pasożytów piachu na osiedlu wcale nie jest tą właściwą drogą, a jedynie przyjęło się bo tak jest najprościej? Jeżeli dzieciak to lubi i dobrze się przy tym bawi to nie ma najmniejszego powodu, żeby zmuszać go do robienia czegoś zupełnie innego, szczególnie bezużytecznego.

K kasiulka311
+17 / 29

to że będzie przypakowany nie znaczy,że będzie dresem!!! litości przecież każdy może ćwiczyć!!

R RzeznikUnitra
+6 / 6

Witamy wychudzonych bądź przygrubych pseudointeligentów, dla których każdy dobrze zbudowany gość to zaraz dres...

E edit1303
-1 / 15

Będzie miał wspomnienia ''beztroskiego'' dzieciństwa, szkoda, bo chyba na zabawę w berka nie ma mowy w jego przypadku...

Odpowiedz
DwaiD
+2 / 6

za to jak już będzie starszy, będzie zgarniał grubą kasę wygrywając w różnych zawodach itp, a Ty będziesz harować do 65 roku życia (albo nawet do 70 jeśli coś się zmieni:] ) i wspominać zabawę w berka i beztroskie dzieciństwo. Fajnie, nie?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 17:59

patricko
-5 / 9

W tak młodym wieku to fatalnie mija się z celem, bo żeby były wyniki na siłowni, to musi być testosteron, a u chłopca jeszcze w organizmie prawie go nie ma.

Odpowiedz
DwaiD
0 / 0

widać mało wiesz o siłowni...;)

patricko
0 / 0

widać mało wiesz o mnie...;)

B berol5
+2 / 6

ja bym tak chciał bo fakt morderczy trening ale bycie wygimnastykowanym jest fajne

Odpowiedz
E ElMarianosss
+3 / 5

On przynajmniej nie cierpi z powodu ambicji rodziców jak kilka dziewczyn z Wlk. Brytanii rodzica malują je jak lalki Barbie.

Odpowiedz
E elly
-2 / 2

Po pierwsze - konkursy dla tzw. małych miss odbywają się na całym świecie i są zaskakująco popularne. Po drugie - o ile dziewczynki rzeczywiście wyglądają tam karykaturalnie, to bardzo wiele z nich dobrze się tam bawi i są wręcz nieszczęśliwe gdy np. ojcowie nie pozwalają matkom zabierać ich na kolejny konkurs... Nie mierzcie wszystkiego własną miarą i nie sądźcie według konwenansów.

aras667
+4 / 8

Ale w szkole nie bedzie miał problemu z złymi kolegami

Odpowiedz
T toszantes
+6 / 8

ojciec go wcale nie katuje, maluch cwiczy ile ma ochote i zajmuje sie normalnymi rzeczami, zazdroszcze mu w sumie, bo chlopak problemy wygladowe ma z glowy juz na cale zycie jak zalapal tempo od malolata ;)

Odpowiedz
tokar133
+6 / 12

On mu robi przysluge ... (Chłopak by mogl warzyc potem 200kg(Jak będzie dorosły)) a nie jak normalny chłopak ... Widziałem dzieci ktore w wieku 5 lat wazą po 70kg a mzoe wiecej wiec chłopak sie powinien cieszyc ze ma takiego rodzica ... A TEGO DEMOTA NAPEWNO A TO NAPEWNO dodala jakas ,,BABA" ktora wazy ponad 170kg i ma obwisłe cycki ...

Odpowiedz
astrosalus
0 / 4

A POWYŻSZĄ WYPOWIEDŹ TO PEWNIE ZAMIEŚCIŁ JAKIŚ PRZYSZŁY 'TATUSIEK", KTÓRY KAŻE DZIECKU STUDIOWAĆ PRAWO LUB COŚ PODOBNEGO, BO ON SAM NA NIE NIE ZDAŁ...
Kolego, trzeba być człowiekiem! Dziecko powinno mieć dzieciństwo. Takiemu maluchowi to bawić się w piaskownicy, wraz z innymi dziećmi, a nie podnosić ciężary już w wieku 2 lat... Gdzie ty masz głowę? Chyba nie tam, gdzie trzeba. Wypowiadają się małolaty i potem taki poziom mamy

E elly
-1 / 1

@astrosalus - a dlaczego uważasz, że "stary" będzie miał lepsze pojęcie niż "małolat" na temat tego co sprawia dziecku większą radość i satysfakcję?

M Misiaqsad
0 / 0

mnie bardziej Gohana przypomina... co do historii

E Eryk171
-2 / 2

ta jasne ale gdy miesnie zaczna dojrzewac to pszyrost masy bedzie tak maly ze widoczny po jakims tam czasie albo z odzywakami

Odpowiedz
S sobirafa
+2 / 4

jakie przekleństwo? może dzieciakowi się to nie podobać, ale za pare lat będzie ojcu wdzięczny... tak jak wy jesteście wdzięczni o ile rodzice wam zaszeczepili jakąś pasję, nawet na siłę (sport, muzyka, etc.)

Odpowiedz
N niewszystkojasne
0 / 6

Taa jasne, przekleństwo dzieci... będzie dzieki temu grał w drużynie futbolowej, miał mnóstwo panienek, będzie popularny i lubiany.. och co za straszne przekleństwo !!!

Odpowiedz
nowiq1996
-3 / 5

to wcale nie przekleństwo , będzie chociaż umiał sobie poradzic z jakimiś dresami

Odpowiedz
R RzeznikUnitra
-1 / 1

błędne myślenie, siłownia w walce nie daje nic...

dynski
+1 / 1

oczywiście, że daje. Gdybyś był zwykłym grubaskiem z nadwagą a miałbyś się bić z wysportowanym dresem, to masz nikłe szanse. Siłownia oprócz siły daje też zwinność oraz wytrzymałość kondycyjną. Chyba nigdy nie miałeś solówki lub gorzej - sam na dwóch, trzech. Wystarczy minuta walki by opaść z sił, więc nie pisz bzdur.

R RzeznikUnitra
0 / 0

dynski
Sam chodzę na siłownię i raczej nie jasno się wyraziłem :P Ale np. gdyby ktoś chciał się bić to zdecydowanie powinien wybrać sztuki walki, a nie siłownie. Lub siłownie jako dodatek. No bo co z tego, że ktoś jest wysportowany itd. a nie potrafi dobrze wyprowadzić ciosu? Solówkę miałem i to nie raz, fakt, siła się przydała, ale podejrzewam, że jakbym trafił na kogoś ogarniętego i lepiej skoordynowanego ruchowo to miałbym przerąbane :P

M muczo123
+4 / 6

chłopak nie jest do tego zmuszany. Sądzę, że z czasem przystopuje, by cieszyć się normalnym życiem, a swojemu tacie będzie dziękował, że nie wygląda jak dzieciaki z USA...

Odpowiedz
E Edi20
+1 / 11

Przynajmniej nie będzie taką ciotą jak autor demota i nikt go w szkole nie będzie gnębił...
Jak nic nie będzie koksowal to nic mu nie zaszkodzi

Odpowiedz
Z zatorekck
+4 / 8

Dokladnie :) Po co gadacie o jakis stawach nie majac o tym pojecia. Mozna dobrac tak serie cwiczen ze na starosc mu to tylko na dobre wyjdzie :) I tez czytalem o tym dziecku dawno temu (teraz to on ma z 10 lat) i wcale go tata nie zmusza do tych wysilkow. Zreszta chyba kazdy z was zaluje ze rodzice was do czegos nie zmuszali. Teraz bylibyscie mistrzami w danej dziedzine (zreszta tak jak ja :) ) a nie siedzieli z dupami do gory przed demotami :)

G GruffEnuff
+5 / 5

tlumaczcie z glowa, ludzie: Meet Giuliano Stroe to nie znaczy ze dzieciak ma na imie meet. Minus.

Odpowiedz
wilku949
+3 / 3

LOL :D on wygląda jak mały "Songo" ssj 4 ;)

Odpowiedz
V Verdade
+8 / 12

Niespełnione ambicje rodziców czy autora tego demota ? Co jest złego w tym, że ojciec dziecka chce, by jego syn coś osiągnął? No tak, zamiast gonić go do ćwiczeń to jeszcze może miał mu kupić extra kompa do gier żeby skończył tak jak większość z was? Beznadziejni hejterzy[-]

Odpowiedz
astrosalus
-2 / 4

Czy Ty nie rozumiesz, że dzieciak miał 2 lata, kiedy ojciec zmuszał go do tyrania po parę h dziennie na siłowni... Jesus, jeśli tacy, jak wy będą rodzicami, to ten świat kiepsko będzie wyglądał.

dynski
0 / 0

Czy ty nie rozumiesz, że jesteś idiotą wypisującym bzdury? 3,4 godziny dziennie w wieku 2lat? Czytasz to co napiszesz? Nie wiem ile mleka by dzieciak musiał pić, by 3 godz. dziennie pakować, więc odpuść sobie takie kąski ze swojej bujnej wyobraźni. Dzieci w takim wieku nie mają praktycznie tłuszczu, więc raz dwa się mogą wyrzeźbić i nie ma tu mowy o jakichś ciężarach a tym bardziej tak długim treningu. Nie wiem czy wiesz, ale dorośli kulturyści przy normalnym treningu nie siedzą więcej niż 2 godziny.

Z zdzisiu09
+3 / 3

taa akurat ty widać po nicku dał byś mu radę podmuch od machnięcia ręki by cię zabił

astrosalus
-4 / 4

Przepraszam - pięciolatki to dla ciebie "dupy"? Gustujesz w dzieciach??

M Mike01
-3 / 3

spokojnie, jak tylko urośnie to przypie*doli tacie ;)

Odpowiedz
C CzechuX
+2 / 4

Ciekawe czy ucięli mu ogon, wole nie myśleć co się dzieje w nocy jak tego nie zrobili.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 13:14

Odpowiedz
mietekforce
-1 / 3

Zdziwi się tatuś jak zobaczy, jaki wzrost osiągnie jego "sportowiec".

Odpowiedz
hawaii
+10 / 12

Wczoraj oglądałam program o nim. Nie wiem skąd oni wzięli te informacje, bo w telewizji nic takiego nie mówili. Wręcz przeciwnie,ociec dziecka mówił, że trening dziecka zbyt wczesny niszczy dzieciom dzieciństwo, a on chce żeby jego dziecko było szczęśliwe i bawiło się sportem. To dziecko wygląda tak tylko dlatego że jego masa mięśniowa jest o 40% większa niż innych dzieci. Taki już się urodził. Robiono mu różne badania, bo uznali, że to niezwykłe, że 3 letnie dziecko może się podciągać na drabinkach i robić brzuszki, a robiło to z własnej woli! W telewizji wcale tak nie wyglądał. Znaczy, miał mięśnie, ale bez przesady. Założę się, że to fotomontaż. I tak na przyszłość, to nie wierzyłabym takim stronom jak "obmawiamy.pl"

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 13:19

Odpowiedz
E elczupakabra
+3 / 3

Wczorajszy program był o innym chłopcu z Ameryki. Giuliano Stroe mieszka w Rumunii. Co wcale jednak nie musi oznaczać, że historia ta nie jest naciągana. Pozdrawiam.

R Retsift
+3 / 3

A 9/10 z komentujących do dzisiaj nie umie zrobić flagi ;]

Odpowiedz
M moniun
+2 / 4

A gówno prawda! Chłopiec ma zaburzenia genetyczne i to nie jest jego wina, że ma większą tkankę mięśniową niż jego rówieśnicy! Proponuję najpierw dowiedzieć się prawdy a nie wypisywać bzdury. I coś takiego trafiło na główną? Minus dla Ciebie i dla Admina --

Odpowiedz
C coachu
+4 / 6

Tak - znaleźli się tu ludzie którzy o stawach wiedzą wszystko. Na pewno na stawy lepiej wpływa wysiłek fizyczny w dzieciństwie niż napieprzanie w tibie i nadwaga. Nie znacie się na czymś to nie pier***ie. Trening siłowy może tylko pomóc - a kiedyś każdy go miał - kto nie grzał dupy przed komputerem. Jak by go ojciec na biegi zabierał to co byście wymyślili - że w tak młodym wieku to sie rzepki w kolanach za szybko ścierają???

Odpowiedz
kazzmataz
0 / 0

Masz trochę racji, ale wszystko w nadmiarze potrafi zaszkodzić, a szczególnie jeszcze w rozwijającym się organizmie.

Wandejczyk
+7 / 11

Przekleństwo dzieci???? A zapytaliście się samego zainteresowanego, czy czuje się skrzywdzony? Jeśli tak, to on tatusiowi przetrzepie tyłek, nie odwrotnie. Biada, kiedy synek przejdzie młodzieńczy bunt... Chciałbym, aby moi rodzice zafundowali mi ten albo inny rodzaj "przekleństwa", dzięki któremu wlazłbym w dorosłość z podniesioną głową. Zafundowali mi prawdziwe przekleństwo: Wypranie ze wszelkich ambicji.

Odpowiedz
Wandejczyk
+3 / 5

Tak, moi zmarnowali. Dbali, aby moje talenty trafił jasny piorun: Organizacyjny i retorski. W imię ich zarozumiałości. Dawno podbiłbym świat, gdyby chwalili mnie za te talenty, zamiast wyzywać od dziwaków.

Ten chłopiec będzie rządził w szkole.

D DarkWanderer
-2 / 4

@Wandejczyk - czym będzie rządzić? Mięśniami? Co w tym takiego "ekstra"? Bachor jest skrzywdzony psychicznie przez chorych rodziców.

Wandejczyk
0 / 4

@ DarkWanderer

Pewność siebie, poczucie bezpieczeństwa, że nikt nie będzie się znęcał
psychicznie, to dopiero "krzywda". A tak w ogóle, zapytałeś tego chłopca o opinię?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 17:53

D DarkWanderer
-2 / 2

@Wandejczyk - to pewność siebie i poczucie bezpeczeństwa zależy od wielkości mięsni? Gdzie takich głupot się nasłuchałeś?
Opinina chłopca? A co taki mały bachor może wiedzieć czego chce? To rodzice sterują nim, nie dziecko sobą.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 February 2011 2011 10:38

Wandejczyk
-1 / 1

@ DarkWanderer

Czy jak przyszedłeś na świat, natychmiast stałeś się dorosły? Mówię o schemacie powtórzonym milion razy rocznie tak długo jak ludzkość istnieje. To żadna filozofia dla jednostki odpowiedzieć na pytanie, czy to czy coś innego sprawia radość tej jednostce. Nawet jeśli ma iloraz inteligencji ziemniaka.

D Durax
+5 / 5

Noi dobrze, przynajmniej coś z młodego bedzie, a nie pozostanie szarym czlowieczkiem jak wiekszosc z nas. Jesli mlody sam tego chce i cwiczy chetnie, nie widze problemu.

Odpowiedz
dudsonn
-2 / 2

Tylko ten koleś ma już teraz 7,8 lat. O sprawie czytałem kilka lat temu. Przecież 5 lat się wiecznie nie ma.

Odpowiedz
B behringerC1
+2 / 2

Na pewno ten dzieciak nie ćwiczy po 3-4 godziny dziennie, bo nie wytrzymałyby mu stawy i w ogóle. Na tym polega właśnie trening, żeby jednego dnia zrobić plecy, a innego nogi i łapy, nie jak najwięcej tylko jak najlepiej. Skoro dzieciak robi to od drugiego roku życia widocznie to lubi, bo wyobraźcie sobie jak niektóre dwuletnie dzieci ciężko zmusić do zjedzenia obiadu, a co dopiero pójścia na siłownie. A wyselekcjonowane produkty to nic innego jak dieta, która jest zajebistym pomysłem dla takiego dzieciaka, bo nie będzie tłusty i okrągły. Plus dla ojca, że dba o zdrowie syna, a syn nie będzie wcale kaleką w przyszłości, bo jestem pewien, że nie trenuje jak to napisał autor po 4 godziny dziennie, bo to przesada nawet dla starego chłopa.

Odpowiedz
B Brono
+1 / 1

No nie wiem czy takie przekleństwo. Jak podrośnie to nikt mu nie podskoczy a dupy będą za nim latać stadami. Zostanie kulturystą, bokserem czy innym fighterem, będzie sławny, bogaty i będzie miał rzeczy o których zwykły człowiek może najwyżej pomarzyć, więc nie pierdoI że to takie przekleństwo.

Odpowiedz
Z zdzisiu09
-1 / 5

chyba cię po*ebało, np chińczycy oni są różni jedni wysocy drudzy niscy ale każdy zna kung-fu lub inną sztukę walki i też muszą ćwiczyć a dzieciak w tym wieku co nie będzie miał może 190 cm wzrostu i nie będzie patyczakiem jak co większość ale przynajmniej on może teraz rozwinąć się na różne sposoby szkoda mi tych co uważają go za skrzywdzonego

Wandejczyk
0 / 2

Tak wyglądał Obeliks, czy Obelisk zaraz po tym jak wpadł do kociołka z Magicznym Napojem. Więc Panoramiks odmawia więcej

Odpowiedz
U Ulrikk
+4 / 4

OKEJ PORA OBALIĆ PARĘ MITÓW:
Siłownia hamuje wzrost- BZDURA, żeby doprowadzić do martwicy naczynek w kościach potrzeba obciążenia rzędu 150-200kg, a podniesienie takiego czegoś w martwym ciągu albo na suwnicy w młodym wieku jest praktycznie niewykonalne. Cały zabobon o hamowaniu wzrostu wziął się za czasów, kiedy faceci pracowali po 12h dziennie w polu, nosząc ciężkie wory i ŹLE SIĘ ODŻYWIAJĄC. Organizm nie mial odpowiednich składników by rosnąć, stąd byli mali i pokrzywieni..

Siłownia niszczy stawy- to w pewnym sensie jest racja, jeżeli źle wykonujesz ćwiczenia, lub masz na prawdę wielkie obciążenia. Wystarczy raz na jakiś czas wywar z świńskich nóżek, żeby je umocnić

Odpowiedz
A Altec
+2 / 2

Ten chłopak sam powiedział w wywiadzie ,że kocha sport ,a nie ,że straszny ojciec go katuje ćwiczeniami...

Odpowiedz
astrosalus
-1 / 1

A co miał powiedzieć.. Pewnie "kochający tatuś" mu kazał :-P

C Czlowieksnu
+1 / 1

Chłopak w kulturystyce może osiągnąć wszystko, jeśli będzie trenował z głową! Szerokości!

Odpowiedz
E elczupakabra
+2 / 2

Ten chłopak nazywa się Giuliano Stroe i mieszka w Rumunii. "Meet" to po angielsku znaczy "poznać". Pewnie autor bezmyślnie przekopiował z angielskojęzycznego artykułu słowa "Meet Giuliano", czyli "Poznajcie Giuliano", sądząc, że są to imię i nazwisko chłopca.

Odpowiedz
InfinityWiz
0 / 0

o ile się nie mylę to on ma chyba już od 10 lat 5 lat...
ale może widziałem jeszcze dawniej..

Odpowiedz
mandarin
+1 / 3

Sęk w tym, że jego ojciec jest doświadczonym kulturystą i doskonale wie co robi, więc to raczej nie kwestia niespełnionych ambicji...

Odpowiedz
W Wisnia7
+1 / 1

Nie pierwszy taki i nie ostatni - był jeszcze bardzo sławny amerykanco-ukrainiec Richard_Sandrak, który też ćwiczył od najmlodszych lat i
teraz w wieku +/- 17 lat wygląda bardzo dobrze, jest wysoki i bardzo silny.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 15:38

Odpowiedz
N nolume123
0 / 0

do jego braciszka za kilka lat nikt nie odwazy sie podskoczyc...

Odpowiedz
1 15ania15
0 / 0

Mam wrażenie ze to jest przerobka, ale nie wiem, moze mi sie tylko wydaje;p

Odpowiedz
W Wisnia7
0 / 0

Nie jest.
Na youtube zobacz Guliano Stroe

walker007
-1 / 1

BUHAHAHAHAHA MEET(!!!) Giuliano... uuuhahahaha myslales ze meet to imie??? dobre dobre rozbawiles nas :)

Odpowiedz
loading
+3 / 3

a tam :D ktoś napisał że ćwiczenia blokuja wzrost, błąd :) proszę o tym więcej poczytać, po 2 jeżeli wykonuje ćwiczenia dokładnie to czemu miało by mu się coś stać ze stawami/ścięgnami...
po 3 sam bym tak chciał zacząć w tak młodym wieku :)
autor dał słaby przykład [-]

Odpowiedz
S slawek0805
-1 / 1

wczoraj było w dwojce, ojciec wcale go nie zmusza, on po prostu urodzil sie z wada genetyczna nie posiada tkanki tluszczowej i ma bardzien rozwiniete miesni niz normalne dziecko, nastepna osoba zalozyla demota nie przeczytajac calego artykulu

Odpowiedz
K kylo1412
+8 / 10

demot:Taki młody:A juz ma na twarzy wypisane pytanie o PROBLEM

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 16:21

Odpowiedz
K karolaaa95
+1 / 1

Ojciec nie zmusza go do ćwiczeń . Chłopiec urodził sie taki i ojceic zabiera go na siłownie zeby sie wybiegał, wyszalał sie i lepiej spał. Nie wime skąd wy bierzecie te głupoty.

Odpowiedz
astrosalus
+1 / 1

Taak, urodził się z rozbudowaną klatą :-P Noworodka chyba w życiu nie widziałeś

D DrUmciak
0 / 2

To kłamstwo -.- Poczytajcie sobie na temat tego chłopca w internecie a potem piszcie komentarze. W ogóle było już dużo demotów na głównej które okazały się potem kłamstwem . (-)

Odpowiedz
M mrCZ
-1 / 1

GOWNO PRAWDA.
MALY KOCHA TO CO ROBI NIC NIE WIDZIECIE A DUZO GADACIE (-) ZA KLAMSTWO

Odpowiedz
D DariaG
-1 / 1

wczoraj, na tvp2, po południu był program o tym chłopcu. ma nietypową budowę, bo urodził się z bardzo rzadką przypadłością. i nikt go nie zabiera na siłownię - chłopiec wraz z innymi dziećmi uczęszcza na gimnastykę sportową, gdzie cwiczy tak samo jak one, tylko osiąga lepsze wyniki, np. w podciąganiu się na drążku, czy wspinaniu się na linę. jego umięśnione ciało NIE JEST WYNIKIEM CIĘŻKICH ĆWICZEŃ. do tego ma bardzo dobrą przemianę materii, dzięki czemu nie ma ani grama tłuszczu. niech ktoś usunie/sprostuje tego demota, bo ludzie później głupoty pieprzą, nie mając pojęcia, że to wynik natury, a nie "popieprzonych rodziców".

Odpowiedz
mj445
0 / 0

hej-hej-hej! przecież to fake krzysia ibisza!

Odpowiedz
Shhhutup
-1 / 1

demot:Zapomniałeś wspomnieć, że choruje, :przyrost masy mięśniowej BEZ ĆWICZEŃ!

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 17:19

Odpowiedz
juri123juri
-2 / 2

BZDURA!!!
Jego ojciec jest atletą (albo jakim innym sportowcem ;p) a on jak każdy młody człowiek bierze przykład z rodziców i zaczął SAM ćwiczyć z ojcem...

Odpowiedz
v4ns
+1 / 3

Powinien się cieszyć, bo jako nastoletni typek będzie bardzo umięśniony i silny, będzie budził respekt.

Odpowiedz
E exeex
0 / 0

z deka zgapione od mojego demota, którego usunąłem, też było foto tego chłopaczka + tekst o niespełnionej ambicji rodziców, ale cóż [+]

Odpowiedz
A aqunia94
0 / 2

Rany ludzie.. ten hłopak urodziła się z jakąś rzadką chorobą czy coś takiego, nie pamiętam dokładnie, i ma bardzo rozwinięto masę mięśniową niż przystało na pięciolatka. To nie ojciec zmusza go do ćwiczeń... o_0

Odpowiedz
patricko
0 / 0

to nie o nim oglądałaś wczoraj program w tvp2.

M morek0
0 / 0

no zgadzam się z tobą , czytałem o tym gdzieś, on ma jakoś chorobę genetyczna i nie produkuje jakiegoś hormonu który hamuje nadmierne produkowanie masy mięśniowej, nie mogę niestety znaleźć nazwy tego hormonu

patricko
0 / 0

Może dlatego, że nie ma hormonu ograniczającego rozrost? Jeśli już, to chodzi o nadmiar któregoś z hormonów.

K kociak1415
-1 / 1

Boziuuu te dziecko wyglada masakrycznie.... ble... jak mzona z dziecka zrobi potwora...;/;/
Nie wiem co z jego matka jezeli pozwala mezowi ttworzyc takie monstrum.. !

Odpowiedz
ssdd
0 / 2

przestancie sie wpierdzielac w wychowanie. Jesli trenuja go z glowa to nie bedzie problemu ze sciegnami, to lepiej wg szanownych ekspertow go tuczyc do 14 roku zycia slodyczami zeby osiagnal 80kg? Albo kopcili przy nim fajki? Sport (z glowa) to zdrowie...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2011 2011 19:24

Odpowiedz
F FearTheNight
0 / 0

Ta, a to, co z nim robi ten tatuś, to jest dla ciebie trenowanie z głową? Widać, jaki z ciebie znawca. Może jeszcze sterydy byś mu dał? Dzieciak nie urośnie, będzie miał zaburzenia hormonalne. I i tak dobrze będzie, jak na tym się tylko skończy.

W wtp6
-1 / 1

Wszystko fajnie, tylko on się nazywa GIULIANO STROE a nie MEET GIULIANO... Gratuluję znajomości angielskiego ;)

Odpowiedz
Q QwerTaj
-2 / 2

Wielkie mi co. W Polsce co drugi dres tak zaczyna swoją 'przygodę'.

Odpowiedz
M Mhc
0 / 0

Jego tatuś to pewnie Robert Burneika

Odpowiedz
InuKimi
0 / 0

Biedny chłopczyk... Rodzice nie powinni realizować niespełnionych ambicji używając do tego własnych dzieci... Powinien dorosnąć do samodzielnej decyzji odnośnie tego, jak będzie wyglądał i czy trenował w ten sposób.

Odpowiedz
O Oskareczekeczek
+1 / 1

nie fake, tylko oszustwo. Mówże do cholery w języku zrozumiałym dla wszystkich.

P palila11
0 / 0

Ale to już pewnie jego imie go na to pryzgotowalo...

Odpowiedz
L lukaszko
-1 / 1

wygląda mi to na niewprawną rękę w posługiwaniu się photoshopem...

Odpowiedz
P prawiemgrKwiatkowski
+1 / 1

Macie racje, jak można tak maltretować dziecko, w tym wieku nie powinno ćwiczyć, lepiej dawać mu chipsy, żarcie z McDonalda i inne śmieci i wyhodować małego prosiaka jak czyni większość rodziców...

Odpowiedz
A anka33634
0 / 0

A to przypadkiem podobnego przypadku nie było wczoraj (SOBOTA)w filmie dokumentalnym na tvp2?

Odpowiedz
S SzewczenkoPL
+1 / 1

Zapamiętajcie tego chłopca bo za kilkanaście lat będzie z Niego świetny kulturysta albo inny sportowiec :>:>:> Szacun dla Małego bo robi to co lubi i jest w tym na prawdę dobry :>:>:>

Odpowiedz
S sfiks
0 / 0

Co wy piszecie ? biedny chlopczyk ??? przeciez on ma szczescie ze rodzice chca rozwijac jego jakas umiejetnosc i zaczeli od malego. nie bedzie musial w doroslym zyciu rypac w kopalni czy w hucie bedzie bral udzial w zawodach z czego bedzie ustawiony na cale zycie. A JAK KTOS OGLADAL FILMY Z UDZIALEM TEGO CHLOPCA TO WIDZIAL ZE ON TO TRAKTUJE JAK ZABAWE A NIE JAK OBOWIAZEK,

Odpowiedz
xkira
+1 / 1

haha ciekawe co by zrobił ten dzieciak jakby dowiedział się że w Polsce nadano mu imię "Meet" ;] radzę na przyszłość trochę z głową dodawać demoty a nie "na pałę" kopiować informacje z plotka czy innego gówna, bo to jest dość żałosne. Czego to ludzie nie zrobią dla demota na głównej...

Odpowiedz
R Rikosz
0 / 0

kurde czy wy nie znacie angielskiego?!
on nie moze sie nazywac Meet !
Meet - Poznac !!
Kur.. uczcie sie angielskiego , przyda wam sie !
Pozdro :)

Odpowiedz
H Hahau
0 / 0

Tylko że to nie jest jedyna mania jego ojca tylko ten mały jakas chorobe związaną z mięśniami . wiem bo było o nim dużo swojego czasu...

Odpowiedz
zmorra
0 / 0

Wczoraj ogladalem program o tym chlopcu, i ojciec nie kaze mu pakowac na silce.
Chlopal w wieku 2 lat potrafil sie podciagac na recach i byl na poziomie rozwoju 6 latka.
Ma jakas zalete genetyczna ze nie odklada tluszczu.

Odpowiedz
M MamNaWasWyjebane
0 / 0

Oglądałem niedawno program przeprowadzony przez telewizję z tym dzieckiem oraz jego rodziną. Organizm tego chłopca produkuje nieproporcjonalnie niewielką ilość kwasu mlekowego przez co jego mięśnie już w wieku 2 lat były bardzo rozwinięte a w wieku 4 lat ma już siłę (jak określono w badaniach prowadzonych podczas tego programu) 9latka.

Odpowiedz
sqniaa
0 / 0

w przedszkolu ladny pogrom musi siac, wszystkie zabaweczki jego :D

Odpowiedz
Trinity
0 / 0

Był ostatnio w sobotę film na 2ce o chłopcu z podobna muskulaturą. Ma on zaburzenia czy mutację powodującą brak produkcji tkanki tłuszczowej, dużą siłę i taka muskulaturę właśnie. A rodzice, jak rodzice -> wiadomo, wykorzystają "talent" swojego dziecka.

Odpowiedz
J jetasowicz
-1 / 1

Historia zapewne prawdziwa Ale wiecie, zdjęcie zajeżdża fotomontażem. Tzn. no wiecie, jak dla mnie jest trochę
dziwnie nieprawdziwe.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 February 2011 2011 16:32

Odpowiedz
K kinek88
+1 / 1

no lepsze to niż garbić sie przed kompem patrząc na demoty :P

Odpowiedz
L lesia128
0 / 0

głupoty piszecie... Słyszałam o tym chłopcu jakiś czas temu.. nie chodzi o to ze ojciec przymusza dzieciaka do ćwiczeń. Młody ma znacznie więcej masy mięśniowej niż przeciętny 5 latek.. taki się urodził a jego ojciec po prostu z nim ćwiczy i tyle... wykorzystuje jego możliwości bo młody jest wyjątkowy...

Odpowiedz
P p0jeb
0 / 2

Przekleństwo internetu - gdy człowiek pisze głupoty o czymś o czym nie ma pojęcia po to żeby pokazać się jaki to on nie jest fajny bo jest na głównej. Żenada i lamerstwo nabijać się z innych i rozsyłać fałszywe ploty. Ten chłopaczek jest tak naprawdę jest chory. Choroba powoduje nienaturalnie szybki wzrost tkanki mięśniowej. Zamiast pisać głupoty pomyśl o tym co napisałem i zastanów sie jakie może mieć to skutki dla tego dziecka. Jakie może mieć powikłania wkoncu serce to tez mięsień. Ale zapewne w życiu jak w internecie - banda pajaców nabija się z dziecka bo jest inne...

Odpowiedz
P paulisiawxd
0 / 0

żaden fotomontaż. wejdź sobie na ytb i wpisz NAJSILNIEJSZE DZIECKO ŚWIATA i pokażą Ci się filmiki z tym chłopakiem.

Moje zdanie- szkoda trochę małego ale co poradzisz. Może faktycznie to lubi.

Odpowiedz
Remno
0 / 0

a wy wszyscy wierzycie w photo shopa???????????

Odpowiedz
dosiunka
0 / 0

ogladalam o nim program. ten mały urodził się z nadzwyczajną siłą. bardzo odróżniał się swoją sprawnością i sprytem od swoich rowiesnikow. rodzice tylko mu pomagaja sie rozwijac.

Odpowiedz
R regniteg
0 / 0

Warto zauwazyc ze chlopczyk jest chory, i miesnie rosna mu genetycznie jej przystosowany do cwiczen , rodzice poprostu pomagaja mu w tym.

Odpowiedz
andylwo
0 / 0

oglądałem program o tym chłopaczku, cierpi na chorobę genetyczną objawiającą się nadmiernym przyrostem masy mięśniowej; jak o czymś piszesz to zorientuj się najpierw w temacie, a nie publikujesz bzdury byle demota wstawić

Odpowiedz
G grzybekyoyo
0 / 0

To dziecko nie ma nawet dzieciństwa takich rodziców pasowało by za kraty...

Odpowiedz