Ciesz się, że jest szczęśliwy :) Wiadomo, że jest szok i musisz się do tego przyzwyczaić (o ile to prawdziwa historia), ale homoseksualizm to nic strasznego.
@freekill, ile Ty masz lat? Sorry, ale co to za wypowiedź "a dupa Cię nie boli?" ? Hę? Mam się zapytać, czy ciebie głowa nie boli? Szkoda, że głupoty nie da się leczyć. A tak, zapomniałem, głupich trzeba za mózgi wieszać albo kierować do szpitali psychiatrycznych. Przecież to choroba.
Homoseksualizm to nic strasznego, jeśli ktoś się taki rodzi i nie da się tego zmienić(psychologicznie), kocha człowieka o tej samej płci i jest z nim szczęśliwy nie krzywdząc innych(adoptowanie dzieci). Gorzej się zaczyna robić, jeśli homoseksualiści próbują naszym młodym obywatelom narzucić taki styl życia i wychodzą z tym na ulicę...
@HOBIX już odpowiadam. Sam przyznałem kilka minusów osobom się tutaj wypowiadającym. Dlaczego? Głównie za szerzenie nienawiści i poniżanie drugiego człowieka. Moim zdaniem jak ktoś pisze "ŚMIERĆ PEDAŁOM!!!" To nie jest to inteligenta odpowiedź zasługująca na plusa. Nawet brak w niej uzasadnienia. To z mojej strony.
chciałem tylko rzec że byłem tu kiedy to jeszcze było w poczekalni,życzyłem temu głównej, wiem że to trochę żałosne,ale co tam raz się żyje xD. Mamo,tato,kocham was.
ale sie nasmialem...w dzisiejszych czasach wszystko jest mozliwe...niedlugo dzieci beda sie dziwic ze babcia nie ma wasow i tak wogole to nie babcia tylko babć sie mowi;d;d
Ale pomyślmy... jeżeli moja przyszła żona będzie miała siostrę, która ma męża, to czy ten właśnie osobnik nie jest moim szwagrem? Mi się wydaje, że jest ;).
Tak? Jeśli "próbujemy" wmówić to skąd ten odzew? Mój jest uzasadniony, obraziłeś mniejszość seksualną, a jeśli nie jesteś homo to po co mówisz, że próbuję Ci coś wmówić. Teraz to naprawdę powinieneś zastanawiać się nad sobą. Życie w sprzeczności z samym sobą do niczego dobrego nie prowadzi. I teraz radzę Ci to jak życzliwa osoba. I jakoś nie widzę sensu, że ktoś komuś ma cokolwiek wmawiać. I nie wiem na jakiej podstawie nazwałeś homoseksualistów (dobrze zrozumiałem?) zbokami.
Oj ludzie!! Jesteście kretynami. Tu nie chodzi o to, że szwagier to ktoś normalny z rodziny tu chodzi o to jaki on jest. Wielokrotnie pamiętam (mimo iż mam 17 lat), jak na imprezach pozwalał mi chlać bez problemów. To taka starsza wersja brata tylko, że zajebistsza :d
@raafal1916, od kiedy pedofile nikogo nie krzywdzą? No powiedz mi, czy robią to za zgodą drugiej osoby? Czy Ty jesteś jakiś wypaczony i homoseksualista to dla Ciebie ktoś inny niż dla mnie?
Nie wiem po co niektórzy dociekają drugiego dna w tym democie, skoro po obrazku widać, że autorowi chodziło o to, że jego brat jest gejem (homoseksualistą jak kto woli)... Chyba nikt nie chce się z tym pogodzić pisząc o bracie żony ;p Ważne żeby autor się z tym pogodził :) (zakładając, że historia jest wzięta z życia)
Dlaczego tu, u nas w Polsce, taka nietolerancja wobec homoseksualizmu?... Nie wiem jak u autora demota, ale mówię ogólnie o Polakach. Nie wszystkich, bo nie chcę szufladkować, ale u wielu jednak tak jest. Za demota [+].
Eee tam. Jak zwykle zaczynacie debatę na temat homoseksualizmu, a przecież wiadomo, że i tak nie uda wam się
zmienić zdania drugiej strony.
Dlatego z mojej jedynie szczere: Gratulacje! :D
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 31 March 2011 2011 14:14
Zazdroszczę Ci~~ Mój brat jest zatwardziałym hetero D: Acz z drugiej strony jak go jakaś suka skrzywdzi to jej przy.. em... Za pomocą argumentów fizycznych uświadomię jej, że skrzywdził niewłaściwego brata *śmiech*, a tak byłby kłopot ^^
Przepraszam, rozwiń swoją myśl, bo nie chciałbym Cię źle zrozumieć. Propaganda? Równie dobrze mogę powiedzieć, że uciskani niewolnicy zrobili propagandę, podobnie jak chłopi i robotnicy. Kobiety swego czasu też.
Gdy mówi się o leworęcznych jest to propaganda leworęczności czy po prostu rozmowa o leworęczności? Propagandą mogłoby być gdyby ktoś wołał: zostań gejem już dziś (co i tak jest oczywiście niemożliwe)
a to nie musi byc nic zboczonego ....masz brata,i moze masz już zone która ma brata który z kolei jest Twoim szwagrem....nie kazdy musi byc pedałem ...
Moda? Oj, nudzisz się na lekcjach historii? Wiesz, że starożytni grecy uważali kobietę za coś niedoskonałego i preferowali związki z mężczyznami? Homoseksualizm był, jest i będzie. Nie uciekniemy od tego. Nie wiem jak Wy, ale ja to w pełni akceptuję.
Mówię przecież, że to nie moda. W średniowieczu też byli władcy, którzy woleli mężczyzn. Po prostu nie było to nagłośniane no i każdy się chował. Teraz przynajmniej nie muszą udawać kogoś, kim nie są :).
Nie muszą owszem. Nie zamierzam obrażać gejów tylko dlatego, że nimi są, też ludzie jak my, kurcze tylko niech nikt nie wmawia, że homoseksualizm jest w porządku zachowaniem.
@szojgu To niech mi nikt nie wmawia, że heteroseksualizm jest normalnym zachowaniem. Jeśli tak, to idźmy na obie strony, to wtedy się zgodzę. A tak, to oprócz durnych argumentów, które w ludzkim społeczeństwie nie są kluczowe, takie jak niemożność posiadania potomstwa... To jestem ciekaw, czy uprawiasz seks jedynie dla wydania potomstwa. Czy kochasz osobę tylko dla potomstwa. A może nie kochasz, tylko wydajesz potomstwo? Bo dla mnie taki jest tok myślenia ludzi podających ten argument. W takim razie Kościół ma rację i używanie prezerwatyw to też choroba.
@szojgu po pierwsze homoseksualizm to nie zachowanie tylko orientacja seksualna. Kochanie drugiej osoby (nie zależnie jaką ma płeć) JEST w porządku zachowaniem...
Czyli mam rozumieć, że jakieś inne preferencje seksualne też są w porządku? Zoofilia,
pedofilia (nikt nie musi komuś krzywdy robić), nekrofilia itp.?? Nie mieści mi się w głowie jak
można podważać normalność heteroseksualizmu. Ten świat stoi na głowie.
Zoofilia: Jeśli udowodnisz, że zwierze wyraża własną wolę na bycie w związku z człowiekiem i nie jest przez to krzywdzone. Tego oczywiście nie zrobisz więc sam sobie odpowiedz. Pedofilia: A wiesz co robi pedofil? Gwałci dziecko, nie żyje z nim w związku w którym oboje decydują o współżyciu. A nawet gdyby to dziecko nie może decydować o takich rzeczach bo... jest przecież dzieckiem. Nekrofilia: Bezczeszczenie zwłok w dodatku bez zgody zmarłego. Poza tym to co wymieniłeś to parafilie a nie orientacje seksualne, nie wiąże się z tym uczucie do drugiej osoby(nie mówiąc już o zwłokach czy zwierzętach), chęć życia z nią itd. poczytaj na ten temat. "Nie mieści mi się w
głowie jak można podważać normalność heteroseksualizmu." Mi też nie, tak samo jak nie mieści mi się w głowie jak można podważać normalność homoseksualizmu. Tyle, że nikt normalności heteroseksualizmu nie podważa.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 12:52
@Constantinos, krótko, bo nie chce powtarzać tysiąckroć tego samego. "Nie mogę się masturbować w
hipermarketach i w parkach - czuję się dyskryminowany!" - przepraszam, ale do czego sporwadzasz homoseksualizm? Do uprawianie seksu w hipermarkecie? O nie, to się mylisz i to bardzo. "Poza tym żądam uznania onanizmu za
równoprawną orientację seksualną, żądam lekcji technik masturbacji w szkołach i parytetu dla
onanistów w sejmie, senacie, radach spółek itp." Hmm... od kiedy homoseksualiści żądają parytetów? To już absurd totalny, nikt nie powinien być traktowany inaczej ze względu na orientację seksualną. Tak samo głupie wydaje mi się 35% kobiet w sejmie etc. ale może się nie znam, więc sie nie wypowiadam więcej. Nikt nie będzie w ankiecie wypełniać jaką ma orientację, bo to by było bezsensowne. I kto się niby domaga lekcji o seksie w parach homoseksualnych w szkołach? Człowieku, Ty z księżyca spadłeś? Rusz głową i zobacz, czego tak naprawdę chcą homoseksualiści. Chcą normalnie, godnie żyć. Czy ktoś Cie dyskryminuje, poniża, wyzywa, ciągle wmawia Ci, że jesteś nienormalny. Poza tym z tego co się orientuję, to chyba masturbacja jest w Polsce szczególnie piętnowana. To Twoja sprawa. A czy uważasz, że obrzezanie kobiet to coś dobrego? Ja myślę, że nie, a robi się to "bo tak". Więc pomyśl logicznie i spróbuj schować swoją nienawiść do szuflady.
co kombinujecie, wiadomo jak jest, a jeśli jest tak to ziomek współczuję. Nawet ty nie jesteś bezpieczny. Wiadomo jak mu się kiedyś uwidzi na jakiejś rodzinnej imprezie... teraz nie możesz pić na takich spotkaniach. Oczywiście cię nie straszę ale UWAŻAJ.
nie no jesli to prawda to w totalna porażka, jeśli nie fajny demot
Taaak... @Rafal1757, na jakim poziomie myślenia się zatrzymałeś? Bo mi się wydaje, że jak kogoś się kocha, to czy impreza, czy alkohol to tą osobę się kocha i już. Jeśli u Ciebie na imprezach upijasz się i idziesz spać, przypuśćmy teoretyczną sytuację - z siostrą twojej żony, to to jest, ok? Bo taki jest sens Twojej wypowiedzi. Ja bym nie mógł.
ja również mam to szczęście, że rodzina, włącznie z Babcią, kuzynkami, kuzynami, NAS kochają.. Rodzina tak naprawdę to podstawa.. kumple mogą Cię akceptować i to daje przemega dużo.. ale kiedy własny Ojciec błogosławi Nam na naszej wspólnej drodze.. i na piwo się umawia z moim facetem.. to jest naprawdę coś tak pięknego.. wiem, że mamy takie szczęście jak mało kto.
Polska - zacofany i zaściankowy kraj... A chcielibyśmy mówić coś o tolerancji, a prawda jest taka, że nie potrafimy zaakceptować nawet bliskich nam osób, które można by powiedzieć, w pewnych sferach życia różnią się od nas... Lecz według mnie to nic złego, jeśli np. Ci dwaj się kochają, to szczęścia im życzę!!! ;)
Kiedy pada słowo "homoseksualizm", każdy najpierw myśli "sex" ale oni również budują związek na zaufaniu i uczuciu, a miłość fizyczna jest jedynie dodatkiem, tak jak w związkach heteroseksualnych.
Dla uszczypliwych od razu mówię, że sama nie jestem homoseksualistką ale potrafię zrozumieć tych ludzi - to jest właśnie T O L E R A N C J A, moi drodzy "bracia i siostry katolicy" wychowani w miłości do bliźniego ;)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 22:19
wpisałam się już poniżej ale dopiero teraz zobaczyłam Twój wpis. Dziś 2 b. dobrych kumpli oznajmiło mi, że są parą!! Myślałam, że mnie wkręcają.... Wcześniej nie wyobrażałam sobie jak ktoś może "takim być"... A dziś... pogratulowałam im!! Mam nadzieję, że nie będą żałować tego, że powiedzieli mi o tym. Bo jestem jedną z bardzo nielicznych osób, które wiedzą o ich związku.
dziś dowiedziałam się, że moi najlepsi kumple są gejami... Zszokowali mnie tą wiadomością. Ale nadal uważam ich za moich najlepszych kumpli :-) Szczęścia panowie!!
Jestem wierząca i nic do tego nie mam. Fajnie, że komuś się układa w życiu. Nic na siłę. Chce być z facetem i jest mu z tym dobrze, to ciesz się jego szczęściem. Geje są ok. Ja jestem z branży również i nie uważam, żeby Bóg mnie nie kochał. Nawet gdyby był to grzech, to nie dał mi tego odczuć. Pozdrawiam.
Ja pierd***, co za idiotyczny demot! Jak takie coś w ogóle może być na głównej? Tak, jakby szwagrem nie może być brat żony. Brawo dla autora oraz dla tego, który to dodał na główna. MINUS
Wiesz... Ja mając dwóch braci i siostrę też nie spodziewałam się, ze będę miała same szwagierki.
Myślę, że trzeba to jakoś zaakceptować, zawsze mówię siostrze, że dla mnie liczy się to, że jest moją siostrą a nie to czy jest lesbijką. Chyba tak trzeba na to patrzeć. Pozdrawiam. (+)
Dla wszystkich co pisali teksty typu: Brat żony to też szwagier, brat bratowej... itd. W Polsce szwagrem można nazwać wiele osób. ALE NIE O TO TU CHODZI!!! Termin "szwagier" jest zatem prawidłowo użyty, bo w języku polskim nie ma i zapewne nie będzie terminu "bratowy" (niestety)...
WIELKI + dla demota. A wy się puszcie nadal i tak na szczęście nie macie żadnej mocy aby zmienić ten fragment świata...
Co do argumentu "brat twojej żony też byłby twoim szwagrem" - być może autor demota nie planuje/przewiduje mieć żony (w końcu może być gejem jak brat, księdzem, albo zdecydowanym przeciwnikiem instytucji małżeństwa)
ktos wyzej napisal "co w tym demotywujacego" no to patrz:
"mając jedynie brata, nie spodziewałem się, że kiedy kolwiek będę miał szwagra"
demot opowiada o człowieku, który doznał ogromnej krzywdy w życiu.
po 1. jego brat jest pedałem.. współczuje...
a po 2. on sam jest pedałem, ponieważ myslal ze nie bedzie mial nigdy szwagra, czyli ze nie wezmie slubu z kobieta, której brat stalby sie jego szwagrem. A wiec najprawdopodobniej już wiedzial, ze bedzie żył z mężczyzną.
rozumiem tragedię autora. gdybym był nienormalny i dowiedział się, że moj brat tez jest nienormalny(obojetnie co, schizofrenia, psychoza, homoseksualizm) tez bym zrobil wtedy demota na głowna.
Nienawidze homofobii! Na tym świecie byli, są i będą geje i już czas to zaakceptować. Nieiwem jak można być tak niecywilizowanym żeby wyzywaćkogoś od ciot tylko temu bo jest szczęśliwy z kimś tej sasmej płci .[-]
Oj ludzie ludzie, co jest zlego w homoseksualizmie, jak dla mnie to normalne, czy moja siostra ma sie zabic bo jestem lesbijka ? No nie wydaje mi sie... Tak wiec nic demotywujace, raczej przykre jest zachowanie w stosunku do mniejszosci seksulanej. Popieram zawieranie zwaiazkow mallzenskich miedzy homoseksualistami.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 17:13
A moim zdaniem geje są zaje*iści.
To smutne że połowa polaków jest taka nietolerancyjna,kto wie może robią to z zazdrości.Że ktoś może być szczęśliwy z kimś o tej samej płci..
Takich homofobów osobiście bym wykastrowała na żywo,sekatorem do przycinania krzaczków.
Najśmieszniejsze jest to, że Ci TOLERANCYJNI nie tolerują tych, którzy nie akceptują takich osób. Krzyczą, że wręcz trzeba to tolerować, ale jak ktoś tego nie akceptuje to zaraz homofob. Żałosne.
Taka polska mentalność. Ja też nie mógłbym kogoś tolerować, kto nie toleruje mnie. W innym wypadku pozwalamy sobie na dyskryminacje. W sumie nie widzę, żeby gej chodził do każdego innego człowieka i krzyczał: "toleruj mnie, bo musisz".
Ależ ja toleruje takie osoby jak Ty, nie przeszkadzaja mi, tylko nie rozumiem podejscia.
Co jest
zlego w gejach i lesbijkach? No bo przepraszam ale tego nie rozumiem...
Takie podejscie jest
naprawde przykre. Nie wiem, jestescie wkurzeni o to ze inna osoba znalazla szczescie i milosc, mimo
ze to osoba tej samej plci ?
Sama jestem lesbijka nie przeszkadzaja mi ludize z takim podejsciem jak Wy. Tylko rada : interesujcie sie swoimi zwiazkami. A propos coż zlego jest z zwiazkach malzenskich miedzy homoseksualistami, wszyscy robia z tego powodu taki krzyk, a ja sie pytam co w tym zlego ? Dlaczego inni maja decydowac o prawie do szczescia drugiego czlowieka ?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 18:53
@mandarin - to na przykładzie wyjaśnię. Mamy Ciebie i panią B. Jesteście razem szczęśliwi, kochacie się na wzajem. Nagle przychodzi Pan C i krzyczy "Nie toleruję waszego związku! Jesteście nienormalni, zboczeńcy! Was trzeba wykastrować, powiesić!" A Ty opowiadasz "Ok, toleruję Cię" i jesteś porządku albo "E, gościu, co Ty dajesz" i nagle stajesz się nietolerancyjny? A pomyśl, że Pan C to ktoś bliski? Prosty przykład - Romeo i Julia. Głupi powód, dlatego nie pozwolono tej miłości rozkwitnąć - "nie bo nie". I tak myślą homofoby. Nietolerancja nienawiści godząca w wolność drugiej osoby nie czyni tej osoby nietolerancyjną. Zrozumiałeś?
Nie ma w tym nic śmiesznego. Po prostu granicą tolerancji jest ludzka krzywda. A homofobia przynosi ludziom niczym niezawinioną krzywdę, dlatego też - nie może być dla niej miejsca :)
Czy pod każdym demotem o gejach / lesbijkach jakis idiota musi porównywac homoseksualizm do pedofilii? Homoseksualiści nikogo nie krzywdzą ( nie mówię o mordercach bo tu akurat nie ma znaczenia czy człowiek jest hetero czy homo )w przeciwieństwie do pedofilów.
Wyjdźcie spod tego swojego zasranego, zaściankowego klosza.
Mandarin jeden z nielicznych normalnych tu, akceptowanie dewiacji sprawi, że pedofile też będą mieć swoje prawa. Pedałów należy przymusowo leczyć elektrowstrząsami.
Takim tokiem myślenia daleko nie zajdziesz. Być może ktoś kiedyś bezpodstawnie będzie chciał "leczyć" Ciebie elektrowstrząsami, więc zastanów się, co mówisz.
@14bialarasa88 - głupotę, leworęczność, zielonookich i blondynów też trzeba leczyć przymusowo elektrowstrząsami. Sprawdź, czy przypadkiem nie posiadasz jakiejś cechy która jest w mniejszości. Nie wierzę, że żadna się nie znajdzie. A nawet jeśli Ci się nie chce - jesteś Polakiem. Chińczyków jest więcej, jesteś w mniejszości. Leczmy Polaków na Chińczyków!
Ale ponieważ owo leczenie Polaków na Chińczyków jest zapewne równie skuteczne, jak elektrowstrząsy w leczeniu wrodzonej orientacji seksualnej - sugeruję Ci przez resztę życia 14bialarasa88 udawać Chińczyka. Już dziś możesz zakupić dużą ilość żółtej farby.
Na szczęście tego typu małżeństwa,które są wynaturzeniem NIGDY!!! nie będą miały miejsca w Polsce do chodzi do sytuacji że homo są podziwiani w tv za przyznanie się do tego, nie mogę tego pojąć jak nie może podobać się kobieta mężczyźnie to jest sprzeczne z naturą człowieka.
Niestety, muszę Cię chyba zmartwić, ale Reformowany Kościół Katolicki udziela osobom homoseksualnym śluby, co więcej są one w pełni ważne pod zwględem prawnym i uznawane przez państwo.
Pearl07 ja jeszcze dodam, że jest jeszcze Zjednoczony Kościół Chrześcijański i on też nie widzi przeszkód w udzielaniu takich ślubów ;) a Ty kubusiek236 dziecko zastanów! nie każdemu muszą się podobać dziewczyny gdyby tak było NIGDY byś nie chodził z żadna dziewczyną bo każda by była lesbijką... po za tym powinieneś się cieszyć, że są geje bo uwierz na słowo że w oczach kobiet są oni znacznie ładniejsi od przeciętnego hetero (bardziej dbają o siebie itp) i dzięki temu ze sa innej orientacji masz mniejsza konkurencje u Kobiet!
@kubusiek236 "...nie mogę tego pojąć jak nie może podobać się
kobieta mężczyźnie..." W tym całym zdaniu obaliłeś swoje, według mnie głupie, poglądy. Twoja głupota polega właśnie na braku empatii. Mogłeś się chociaż do niej nie przyznawać. Jak pojmiesz, to porozmawiamy. Bo może nie możesz też pojąć, jak kobiety moją nie mieć prącia?
Jeśli za coś są w mediach podziwiani, to właśnie za odwagę, by ujawnić się, pomimo faktu, że tacy jak Ty wciąż krążą po tym społeczeństwie. Sam pewnie na ich miejscu tyle jaj byś nie miał ;) W drugiej kolejności - nigdy nie mów nigdy - świat się zmienia, i ludzie z czasem są skłonni zauważać w otaczającej ich rzeczywistości niesprawiedliwość. W trzeciej kolejności - natura, to jest pojęcie nieco bardziej skomplikowane, niż Ci się wydaje. Nie może być "sprzeczne z naturą" zjawisko, które jest jej odwieczną częścią. I tak moja natura jest taka, a nie inna - od urodzenia. Ja jednak potrafię zrozumieć, że Tobie się faceci nie podobają. Przede wszystkim dlatego, że wiem, że niezależnie od orientacji - ten mechanizm działa tak samo ;)
patrząc na komentarze i ich oceny, demoty ogladane są w połowie przez homoseksualistów. jeżeli ktoś uważa że homoseksualizm jest zdrowy i normalny, to zostawmy pedałom tworzenie nowych pokoleń. a teraz pedałki minusujcie :)
@adamj320 - takie proste pytanie. Czy jeśli ktoś jest hetero, a nie zgadza się z szerzeniem nienawiści i może przyznać tego malutkiego minusa albo się wypowiedzieć? Zabraniasz mu?
Jeśli uważasz, że nie jest zdrowy i normalny - usuń z populacji wszystkich homoseksualistów, a przekonasz się, że w następnym pokoleniu, w "zdrowych i normalnych" heteroseksualnych rodzinach urodzą się nowi.
nie koniecznie przez połowę homo tylko poprostu nasze społeczeństwo robi się coraz bardziej tolerancyjne ;)
a co do tworzenia nowych pokoleń to śmiejesz się z par bezpłodnych albo z singli? a może wprowadź ustawę że jak chcesz mieć ślub to musisz pokazać papiery od lekarza że oboje jesteście w pełni płodni i możecie dać nowego Polaka... po za tym rozczaruję Cię "pedałki" też maja dzieci np gej często jest dawca dla pary lesbijek która chce mieć dziecko ;)
Chciałem obiektywnie zauważyć, że komentarze strony "na NIE" są na bardzo niskim poziomie i nie posiadają żadnych wartościowych argumentów, oprócz: nie bo nie, to chore, nienormalne, kastrować itp. Co od razu powiem, bo niektórzy mogą nie zrozumieć tego toku myślenia, kiepsko świadczy o debacie jaką próbują prowadzić. Jak nie macie innych argumentów to lepiej się nie wypowiadajcie, bo sami sobie ubliżacie. Czasami lepiej nic nie mówić i udawać głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości...
Czytałeś kiedykolwiek odpowiedzi Marabacus? Potrafiłbym dać Ci dwugodzinny wykład w temacie ani razu nie używając słów "tolerancja" i "choroba". Ale trzeba mieć to minimum dobrej woli i skupić myśli na kilka minut potrzebnych do przeczytania odpowiedzi ;)
Nie wierzę... Banda żałosnych lewaków i innych homosów promuję ten swój "tolerancyjny" styl życia. Bycie homo wcale NIE JEST NORMALNE i pogódźcie się z tym w końcu. Nie po to zostali stworzeni kobieta i mężczyzna, żeby wiązać się z tą samą płcią. Gatunek ludzki przetrwa tylko wtedy, gdy kobieta zwiąże się z mężczyzną. Domyślam się, że mój komentarz za chwilę zostanie zminusowany przez "tolerancyjnych" i homosów, ale cóż....
dopiero po chwili skumałam... Niefajnie
OdpowiedzCiesz się, że jest szczęśliwy :) Wiadomo, że jest szok i musisz się do tego przyzwyczaić (o ile to prawdziwa historia), ale homoseksualizm to nic strasznego.
hehehe a co spodziewałeś się super szwagierki?
hehehe nie no dla mnie bomba oczywiscie fajny demot ale nie koniecznie musi być z życia prywatnego wzięty ;p
Skąd pewność , że to bracia , a nie geje?
Przeciez szwagrem może być dla ciebie brat twojej żony...
aaa jak było w poczekalni to myslałam ze chodzi o brata żony ;]
żal mi was, minusujcie jeszcze wszystkich normalnych ;]
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 19:10
@freekill, ile Ty masz lat? Sorry, ale co to za wypowiedź "a dupa Cię nie boli?" ? Hę? Mam się zapytać, czy ciebie głowa nie boli? Szkoda, że głupoty nie da się leczyć. A tak, zapomniałem, głupich trzeba za mózgi wieszać albo kierować do szpitali psychiatrycznych. Przecież to choroba.
A robiłeś bratu kawalerskie czy panieńskie??
Oj tam oj tam chłop jest szczęśliwy to ty też powinieneś
Grunt że Twój brat jest szczęśliwy ;) ja do Homoseksualistów nie mam nic.
po prostu Twoja żona ma brata - proste :)
kolejny 'demotywator' ze zmyśloną historyjką ;/ co więcej, ślubów homoseksualnych na szczęście jeszcze nie udzielają w Polsce..
Komentarz usunięty
jak się ożeni z kobietą, która ma brata, to będzie miał szwagra
@action5, muszę Cię uświadomić, homoseksualistami są też kobiety.
CHŁOPAK DZIEWCZYNA NORMALNA RODZINA
z takim to strach pić
A fuj ;/
Dobrze że ja mam szfagra dzięki siostrze,a nie bratu. Jednak normalna rodzina to coś czego wielu nie docenia.
HAHAHAHAH JEŻELI KTOŚ UWAŻA ŻE CHŁOPAK I DZIEWCZYNA TO NIE JEST NORMALNA RODZINA TO NAPRAWDĘ POWINIEN SIĘ ZDROWO PUKNĄC W GŁOWE
Homoseksualizm to nic strasznego, jeśli ktoś się taki rodzi i nie da się tego zmienić(psychologicznie), kocha człowieka o tej samej płci i jest z nim szczęśliwy nie krzywdząc innych(adoptowanie dzieci). Gorzej się zaczyna robić, jeśli homoseksualiści próbują naszym młodym obywatelom narzucić taki styl życia i wychodzą z tym na ulicę...
@HOBIX już odpowiadam. Sam przyznałem kilka minusów osobom się tutaj wypowiadającym. Dlaczego? Głównie za szerzenie nienawiści i poniżanie drugiego człowieka. Moim zdaniem jak ktoś pisze "ŚMIERĆ PEDAŁOM!!!" To nie jest to inteligenta odpowiedź zasługująca na plusa. Nawet brak w niej uzasadnienia. To z mojej strony.
racja -
Odpowiedzbuahaha i dobrze ci tak
Odpowiedzhehe. Wszystko możliwe :). Jak dla mnie 'mocne'
Odpowiedzchciałem tylko rzec że byłem tu kiedy to jeszcze było w poczekalni,życzyłem temu głównej, wiem że to trochę żałosne,ale co tam raz się żyje xD. Mamo,tato,kocham was.
mój brat jest gejem i ja szwagra już mam, a też się nie spodziewałem.
mieszkają w Toronto i są szczęśliwi.
mocne;D
OdpowiedzA brat twojej żony to co ku*wa ? pies?
Odpowiedzale sie nasmialem...w dzisiejszych czasach wszystko jest mozliwe...niedlugo dzieci beda sie dziwic ze babcia nie ma wasow i tak wogole to nie babcia tylko babć sie mowi;d;d
OdpowiedzTo nic złego :)) heh nie zawsze w życiu wychodzi tak jak by się chciało :) Pozdrawiam
OdpowiedzA mnie się nie podoba (demot mocny) taka sytuacja. A w ogóle to nie możesz mieć szwagra (jeśli jesteś polakiem), bo w Polsce nie ma ślubów homo
Odpowiedztu byś się zdziwił bo niektóre kościoły zarejestrowana w Polsce udzielają takim parą! Po za tym zawsze mozna wyjechać na ślub za granicą ;)
Życie pełne niespodzianek.
OdpowiedzAle pomyślmy... jeżeli moja przyszła żona będzie miała siostrę, która ma męża, to czy ten właśnie osobnik nie jest moim szwagrem? Mi się wydaje, że jest ;).
OdpowiedzJa też mam tylko brata i mam szwagra!!! Jest nim brat mojej żony!!!
OdpowiedzWolałbym szwagierkę, mając tylko siostrę.
OdpowiedzSzwagier to też brat żony.
OdpowiedzA kto powiedział, że on ma żonę? Może jest kawalerem :P
No właśnie, dlatego demot do dupy.
Odpowiedznie zawiedź brata też spraw mu szwagra
Odpowiedzskoro zona ma brata to on tez jest szwagrem ;]
Odpowiedz(-)
są cycki jest + :D
raczej nie możliwe, w tym kraju na szczęście nie udziela się ślubu zbokom, chyba, że zrobili to w Holandii... :/
OdpowiedzA może Ty jesteś zbokiem, co? Bo nie wiem co Twoja wypowiedź miała wnieść. Wiesz, co robi głupi, żeby się na nim nie poznali? Udaje mądrego.
Tak? Jeśli "próbujemy" wmówić to skąd ten odzew? Mój jest uzasadniony, obraziłeś mniejszość seksualną, a jeśli nie jesteś homo to po co mówisz, że próbuję Ci coś wmówić. Teraz to naprawdę powinieneś zastanawiać się nad sobą. Życie w sprzeczności z samym sobą do niczego dobrego nie prowadzi. I teraz radzę Ci to jak życzliwa osoba. I jakoś nie widzę sensu, że ktoś komuś ma cokolwiek wmawiać. I nie wiem na jakiej podstawie nazwałeś homoseksualistów (dobrze zrozumiałem?) zbokami.
Oj ludzie!! Jesteście kretynami. Tu nie chodzi o to, że szwagier to ktoś normalny z rodziny tu chodzi o to jaki on jest. Wielokrotnie pamiętam (mimo iż mam 17 lat), jak na imprezach pozwalał mi chlać bez problemów. To taka starsza wersja brata tylko, że zajebistsza :d
OdpowiedzOho, demot o homoseksualistach na głównej, zaraz rozpocznie się walka, rzucanie wyzwiskami i pokaz niskiego poziomu inteligencji. Lepiej się ulotnić.
OdpowiedzNiedługo pedofili zaczniecie wychwalać. Co za dzieci neo. STOP DEWIANTOM!
Odpowiedz@raafal1916, od kiedy pedofile nikogo nie krzywdzą? No powiedz mi, czy robią to za zgodą drugiej osoby? Czy Ty jesteś jakiś wypaczony i homoseksualista to dla Ciebie ktoś inny niż dla mnie?
Chodziło mu chyba o "bratowego"? Chociaż dla mnie osobiście to kiepski demot... nie widzę w tym nic demotywuącego...
OdpowiedzA motywującego do tolerancji? W końcu demotywatory mają albo demotywować albo motywować ;)
No cóż, pozostaje życzyć im szczęścia :)
Odpowiedzfffffuuuuuu
OdpowiedzMam nadzieje że brat twojej laski Cię akceptuje ;)
OdpowiedzJa pierdziele... To jest prawdziwy demot... [ + ]
OdpowiedzWiesz co? Jeżeli Twoja żona będzie miała brata, to i On jest Twoim szwagrem.
OdpowiedzDlatego nie oceniam. Chociaż przesłanie jest demotywujące.
Współczuję... musi Ci być przykro z powodu brata...
OdpowiedzCo niektórzy są tępi. Pisze, że ma TYLKO brata, a nie siostrę. Więc jego brat ma faceta i ten facet jest dla niego szwagrem.
OdpowiedzNie wiem po co niektórzy dociekają drugiego dna w tym democie, skoro po obrazku widać, że autorowi chodziło o to, że jego brat jest gejem (homoseksualistą jak kto woli)... Chyba nikt nie chce się z tym pogodzić pisząc o bracie żony ;p Ważne żeby autor się z tym pogodził :) (zakładając, że historia jest wzięta z życia)
OdpowiedzDlaczego tu, u nas w Polsce, taka nietolerancja wobec homoseksualizmu?... Nie wiem jak u autora demota, ale mówię ogólnie o Polakach. Nie wszystkich, bo nie chcę szufladkować, ale u wielu jednak tak jest. Za demota [+].
OdpowiedzA jednak xD
Odpowiedzno to chyba nie w Polsce....
Odpowiedzale gratki dla brata!
i praktycznie wszystkie komentarze to dyskusja na temat homoseksualizmu. TO TAKIE POLSKIE :)
OdpowiedzWystarczyło z nim nie sypiać w dzieciństwie
OdpowiedzBrat żony to też szfagier, pozdrawiam
Odpowiedz[+] bo też mam samych braci, naszczęscie zaręczonych "właściwie" :)
(-) za ortografię
Eee tam. Jak zwykle zaczynacie debatę na temat homoseksualizmu, a przecież wiadomo, że i tak nie uda wam się
zmienić zdania drugiej strony.
Dlatego z mojej jedynie szczere: Gratulacje! :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 March 2011 2011 14:14
OdpowiedzWażne, że szczęśliwi :P Ode mnie + :)
Odpowiedzi poczułeś się w obowiązku poinformować o tym internautów? :P
Odpowiedzoj tam można wcale nie mieć rodzeństwa i mieć szwagra jak twoja laska ma chłopaka
Odpowiedzbrak w tym logiki :D
partner Twojego brata to raczej Bratowy, tak jak zona byla by bratową a nie szwagierka, wniosek - nadal nie masz szwagra.
OdpowiedzA kraje gdzie związek partnerski, a nawet ślub, są możliwe?
Zazdroszczę Ci~~ Mój brat jest zatwardziałym hetero D: Acz z drugiej strony jak go jakaś suka skrzywdzi to jej przy.. em... Za pomocą argumentów fizycznych uświadomię jej, że skrzywdził niewłaściwego brata *śmiech*, a tak byłby kłopot ^^
OdpowiedzA Twojej żony brata jakbyś nazwał, jak nie szwagrem :)?
OdpowiedzZabawna jest ta propaganda homoseksualizmu. No ale cóż, silne lobby zrobiło swoje. Pozdrowienia dla trzeźwo myślących :)
OdpowiedzPrzepraszam, rozwiń swoją myśl, bo nie chciałbym Cię źle zrozumieć. Propaganda? Równie dobrze mogę powiedzieć, że uciskani niewolnicy zrobili propagandę, podobnie jak chłopi i robotnicy. Kobiety swego czasu też.
Gdy mówi się o leworęcznych jest to propaganda leworęczności czy po prostu rozmowa o leworęczności? Propagandą mogłoby być gdyby ktoś wołał: zostań gejem już dziś (co i tak jest oczywiście niemożliwe)
I brawo dla twórcy demota!
OdpowiedzNiech Polska przyzwyczai się do istnienia homoseksualizmu.
Może kiedyś skończą się homofobiczne komentarze.
Kluczowe słowa: Może... i kiedyś... :P
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 March 2011 2011 11:13
Na pewno, i to już wkrótce ;)
a to nie musi byc nic zboczonego ....masz brata,i moze masz już zone która ma brata który z kolei jest Twoim szwagrem....nie kazdy musi byc pedałem ...
OdpowiedzSądząc po zdjęciu nie spodziewałeś się też geja.
Odpowiedzjak byś miał żone a ona ma brata to też twój szwagier
OdpowiedzPrzecież żona brata to bratowa więc "mąż" brata to nie szwagier tylko "bratowy".
Odpowiedzjak by media tak nie pieprzyli o tych gejach to by nie było tematu !tylko że na to wyglada że chyba jakas moda nastała !!;|
OdpowiedzModa? Oj, nudzisz się na lekcjach historii? Wiesz, że starożytni grecy uważali kobietę za coś niedoskonałego i preferowali związki z mężczyznami? Homoseksualizm był, jest i będzie. Nie uciekniemy od tego. Nie wiem jak Wy, ale ja to w pełni akceptuję.
Jak każda moda, kiedys się skończy. W starożytności też panowała moda na homoseksualizm.
Mówię przecież, że to nie moda. W średniowieczu też byli władcy, którzy woleli mężczyzn. Po prostu nie było to nagłośniane no i każdy się chował. Teraz przynajmniej nie muszą udawać kogoś, kim nie są :).
Nie muszą owszem. Nie zamierzam obrażać gejów tylko dlatego, że nimi są, też ludzie jak my, kurcze tylko niech nikt nie wmawia, że homoseksualizm jest w porządku zachowaniem.
@szojgu To niech mi nikt nie wmawia, że heteroseksualizm jest normalnym zachowaniem. Jeśli tak, to idźmy na obie strony, to wtedy się zgodzę. A tak, to oprócz durnych argumentów, które w ludzkim społeczeństwie nie są kluczowe, takie jak niemożność posiadania potomstwa... To jestem ciekaw, czy uprawiasz seks jedynie dla wydania potomstwa. Czy kochasz osobę tylko dla potomstwa. A może nie kochasz, tylko wydajesz potomstwo? Bo dla mnie taki jest tok myślenia ludzi podających ten argument. W takim razie Kościół ma rację i używanie prezerwatyw to też choroba.
@szojgu po pierwsze homoseksualizm to nie zachowanie tylko orientacja seksualna. Kochanie drugiej osoby (nie zależnie jaką ma płeć) JEST w porządku zachowaniem...
Czyli mam rozumieć, że jakieś inne preferencje seksualne też są w porządku? Zoofilia,
pedofilia (nikt nie musi komuś krzywdy robić), nekrofilia itp.?? Nie mieści mi się w głowie jak
można podważać normalność heteroseksualizmu. Ten świat stoi na głowie.
Zoofilia: Jeśli udowodnisz, że zwierze wyraża własną wolę na bycie w związku z człowiekiem i nie jest przez to krzywdzone. Tego oczywiście nie zrobisz więc sam sobie odpowiedz. Pedofilia: A wiesz co robi pedofil? Gwałci dziecko, nie żyje z nim w związku w którym oboje decydują o współżyciu. A nawet gdyby to dziecko nie może decydować o takich rzeczach bo... jest przecież dzieckiem. Nekrofilia: Bezczeszczenie zwłok w dodatku bez zgody zmarłego. Poza tym to co wymieniłeś to parafilie a nie orientacje seksualne, nie wiąże się z tym uczucie do drugiej osoby(nie mówiąc już o zwłokach czy zwierzętach), chęć życia z nią itd. poczytaj na ten temat. "Nie mieści mi się w
głowie jak można podważać normalność heteroseksualizmu." Mi też nie, tak samo jak nie mieści mi się w głowie jak można podważać normalność homoseksualizmu. Tyle, że nikt normalności heteroseksualizmu nie podważa.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 12:52
@Constantinos, krótko, bo nie chce powtarzać tysiąckroć tego samego. "Nie mogę się masturbować w
hipermarketach i w parkach - czuję się dyskryminowany!" - przepraszam, ale do czego sporwadzasz homoseksualizm? Do uprawianie seksu w hipermarkecie? O nie, to się mylisz i to bardzo. "Poza tym żądam uznania onanizmu za
równoprawną orientację seksualną, żądam lekcji technik masturbacji w szkołach i parytetu dla
onanistów w sejmie, senacie, radach spółek itp." Hmm... od kiedy homoseksualiści żądają parytetów? To już absurd totalny, nikt nie powinien być traktowany inaczej ze względu na orientację seksualną. Tak samo głupie wydaje mi się 35% kobiet w sejmie etc. ale może się nie znam, więc sie nie wypowiadam więcej. Nikt nie będzie w ankiecie wypełniać jaką ma orientację, bo to by było bezsensowne. I kto się niby domaga lekcji o seksie w parach homoseksualnych w szkołach? Człowieku, Ty z księżyca spadłeś? Rusz głową i zobacz, czego tak naprawdę chcą homoseksualiści. Chcą normalnie, godnie żyć. Czy ktoś Cie dyskryminuje, poniża, wyzywa, ciągle wmawia Ci, że jesteś nienormalny. Poza tym z tego co się orientuję, to chyba masturbacja jest w Polsce szczególnie piętnowana. To Twoja sprawa. A czy uważasz, że obrzezanie kobiet to coś dobrego? Ja myślę, że nie, a robi się to "bo tak". Więc pomyśl logicznie i spróbuj schować swoją nienawiść do szuflady.
a brat żony to co? nie szwagier?
OdpowiedzWażne, że jest szczęśliwy i nie musi nikogo udawać :).
OdpowiedzWiesz , że ja tez?! : ]
OdpowiedzWażne, że będziesz mógł powiedzieć: "Szwagier, idziesz się napić".
Odpowiedzlewactwo się szerzy
Odpowiedz[-] twoim szwagrem jest brat twojej żony.
Odpowiedzco kombinujecie, wiadomo jak jest, a jeśli jest tak to ziomek współczuję. Nawet ty nie jesteś bezpieczny. Wiadomo jak mu się kiedyś uwidzi na jakiejś rodzinnej imprezie... teraz nie możesz pić na takich spotkaniach. Oczywiście cię nie straszę ale UWAŻAJ.
Odpowiedznie no jesli to prawda to w totalna porażka, jeśli nie fajny demot
a Twoja siostra powinna na Ciebie uważać jak Ci się po alkoholu ruchać zachce?
Taaak... @Rafal1757, na jakim poziomie myślenia się zatrzymałeś? Bo mi się wydaje, że jak kogoś się kocha, to czy impreza, czy alkohol to tą osobę się kocha i już. Jeśli u Ciebie na imprezach upijasz się i idziesz spać, przypuśćmy teoretyczną sytuację - z siostrą twojej żony, to to jest, ok? Bo taki jest sens Twojej wypowiedzi. Ja bym nie mógł.
Rafal1757 - ja szczerze współczuję wszystkim Twoim siostrom, i żonom Twoich braci.
Może powinieneś zacząć ten brak samokontroli jakoś leczyć?...
Mój brat ma chłopaka, super koleś :D Mama też go lubi, drugi brat też :D
Odpowiedz@Hering Twój brat ma sobie fajnie. Ja nie mogę się ujawnić. Rodzice chyba by mnie wydziedziczyli.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 17:54
ja również mam to szczęście, że rodzina, włącznie z Babcią, kuzynkami, kuzynami, NAS kochają.. Rodzina tak naprawdę to podstawa.. kumple mogą Cię akceptować i to daje przemega dużo.. ale kiedy własny Ojciec błogosławi Nam na naszej wspólnej drodze.. i na piwo się umawia z moim facetem.. to jest naprawdę coś tak pięknego.. wiem, że mamy takie szczęście jak mało kto.
Nie ważne czy homo, czy hetero, Prawdziwa rodzina się kocha !!
OdpowiedzI co z tego? Liczy się przecież jego szczęście a nie płeć partnera.
OdpowiedzPolska - zacofany i zaściankowy kraj... A chcielibyśmy mówić coś o tolerancji, a prawda jest taka, że nie potrafimy zaakceptować nawet bliskich nam osób, które można by powiedzieć, w pewnych sferach życia różnią się od nas... Lecz według mnie to nic złego, jeśli np. Ci dwaj się kochają, to szczęścia im życzę!!! ;)
Kiedy pada słowo "homoseksualizm", każdy najpierw myśli "sex" ale oni również budują związek na zaufaniu i uczuciu, a miłość fizyczna jest jedynie dodatkiem, tak jak w związkach heteroseksualnych.
Dla uszczypliwych od razu mówię, że sama nie jestem homoseksualistką ale potrafię zrozumieć tych ludzi - to jest właśnie T O L E R A N C J A, moi drodzy "bracia i siostry katolicy" wychowani w miłości do bliźniego ;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 22:19
Odpowiedzwpisałam się już poniżej ale dopiero teraz zobaczyłam Twój wpis. Dziś 2 b. dobrych kumpli oznajmiło mi, że są parą!! Myślałam, że mnie wkręcają.... Wcześniej nie wyobrażałam sobie jak ktoś może "takim być"... A dziś... pogratulowałam im!! Mam nadzieję, że nie będą żałować tego, że powiedzieli mi o tym. Bo jestem jedną z bardzo nielicznych osób, które wiedzą o ich związku.
dobrze prawi, panowie polać jej! :D
Ale z was leszki, przecież może chodzić o to że szwagier to może być mąż szwagierki czyli jak
bracia ożenią się z siostrami to tez są szwagrami. Xd
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 22:26
Odpowiedzdziś dowiedziałam się, że moi najlepsi kumple są gejami... Zszokowali mnie tą wiadomością. Ale nadal uważam ich za moich najlepszych kumpli :-) Szczęścia panowie!!
Odpowiedzja tam bym wolała mieć szwagierke niż szwagra nieważne jakiej płci miałabym rodzeństwo.
OdpowiedzJ E S T E M N I E T O L E R A N C Y J N Y - i prosze to uszanowac!
OdpowiedzJestem wierząca i nic do tego nie mam. Fajnie, że komuś się układa w życiu. Nic na siłę. Chce być z facetem i jest mu z tym dobrze, to ciesz się jego szczęściem. Geje są ok. Ja jestem z branży również i nie uważam, żeby Bóg mnie nie kochał. Nawet gdyby był to grzech, to nie dał mi tego odczuć. Pozdrawiam.
Odpowiedzmoja siostra też będzie miała szwagra :))
Odpowiedzmoja również ;)
Moi rodzice nie spodziewaja sie, ze beda mieli ziecia :)
Odpowiedza moi wiedzą i się doczekać nie mogą :)
mój brat też będzie miał ;)
OdpowiedzJa pierd***, co za idiotyczny demot! Jak takie coś w ogóle może być na głównej? Tak, jakby szwagrem nie może być brat żony. Brawo dla autora oraz dla tego, który to dodał na główna. MINUS
OdpowiedzWiesz... Ja mając dwóch braci i siostrę też nie spodziewałam się, ze będę miała same szwagierki.
OdpowiedzMyślę, że trzeba to jakoś zaakceptować, zawsze mówię siostrze, że dla mnie liczy się to, że jest moją siostrą a nie to czy jest lesbijką. Chyba tak trzeba na to patrzeć. Pozdrawiam. (+)
I nie będziesz. W Polsce nie uznajemy małżeństw pedałów
Odpowiedz@ Scyzor86 "+" ode mnie dla Twojego komentarza!
Jeśli już chcesz pisać to nie obrażaj innych. Napisz lepiej homoseksualistów,.
Dla wszystkich co pisali teksty typu: Brat żony to też szwagier, brat bratowej... itd. W Polsce szwagrem można nazwać wiele osób. ALE NIE O TO TU CHODZI!!! Termin "szwagier" jest zatem prawidłowo użyty, bo w języku polskim nie ma i zapewne nie będzie terminu "bratowy" (niestety)...
OdpowiedzWIELKI + dla demota. A wy się puszcie nadal i tak na szczęście nie macie żadnej mocy aby zmienić ten fragment świata...
Spoko demot.
OdpowiedzCo do argumentu "brat twojej żony też byłby twoim szwagrem" - być może autor demota nie planuje/przewiduje mieć żony (w końcu może być gejem jak brat, księdzem, albo zdecydowanym przeciwnikiem instytucji małżeństwa)
Nienormalni.... ;/ niedługo w ogolę nas nie będzie...
OdpowiedzMoże z Polską jeszcze nie jest tak źle:
http://www.pudelek.pl/artykul/31094/ta_piosenka_obraza_wszystkich_malezyjczykow/
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 11:16
Odpowiedzi teraz sie zastanawiaj czy czy ci na zdjeciu to bracia czy jego brat z chlopakiem :P
Odpowiedzto jest zdjęcie z internetu! i jest ogólnie dostępne wiec nie moze nalerzeć do autora demotu
http://lokalne.org/jak-geje-i-lesbijki-wychowuj-dzieci
http://zielonewiadomosci.pl/tematy/mniejszosci/jestesmy-dostatecznie-silni-zeby-walczyc-o-swoje/
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 15:29
Nieważna jest płeć Ważne żeby ludzie byli szczęśliwi ze sobą :)
OdpowiedzJest tyle niedobranych par hetero z przymusu...
Chłopak dziewczyna normalna rodzina!
Odpowiedzwystarczy wyjść za kobietę, która ma brata i szwagier gotowy, beznadzieja!
OdpowiedzKurcze też mam barta ...
Odpowiedznooo nie dziwię ci się ; >
Odpowiedzteraz możesz się spodziewać nawet tego, że będziesz wójkiem = )
to kto się w końcu z kim ożenił/ wyszedł za mąż?
Odpowiedzzdziwiłby się słysząc od brata "wyszedłem za mąż" xD
OdpowiedzJa to się zawsze zastanawiałam co wam do związków homoseksualnych obcych dla was ludzi... o.O
Odpowiedznie znam się, ale żeby być "szwagrem", nie trzeba brać ślubu? :D
Odpowiedzktos wyzej napisal "co w tym demotywujacego" no to patrz:
Odpowiedz"mając jedynie brata, nie spodziewałem się, że kiedy kolwiek będę miał szwagra"
demot opowiada o człowieku, który doznał ogromnej krzywdy w życiu.
po 1. jego brat jest pedałem.. współczuje...
a po 2. on sam jest pedałem, ponieważ myslal ze nie bedzie mial nigdy szwagra, czyli ze nie wezmie slubu z kobieta, której brat stalby sie jego szwagrem. A wiec najprawdopodobniej już wiedzial, ze bedzie żył z mężczyzną.
rozumiem tragedię autora. gdybym był nienormalny i dowiedział się, że moj brat tez jest nienormalny(obojetnie co, schizofrenia, psychoza, homoseksualizm) tez bym zrobil wtedy demota na głowna.
No to już Ci powinno się współczuć... Masz kogoś, kto zrobi demota o Tobie?
Nienawidze homofobii! Na tym świecie byli, są i będą geje i już czas to zaakceptować. Nieiwem jak można być tak niecywilizowanym żeby wyzywaćkogoś od ciot tylko temu bo jest szczęśliwy z kimś tej sasmej płci .[-]
Odpowiedzdemot:You look beautiful:No homo
OdpowiedzOj ludzie ludzie, co jest zlego w homoseksualizmie, jak dla mnie to normalne, czy moja siostra ma sie zabic bo jestem lesbijka ? No nie wydaje mi sie... Tak wiec nic demotywujace, raczej przykre jest zachowanie w stosunku do mniejszosci seksulanej. Popieram zawieranie zwaiazkow mallzenskich miedzy homoseksualistami.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 17:13
Odpowiedzno to teraz tylko czekać aż polacy pokażą swój poziom nietolerancji ;) demot fajny pozdro
OdpowiedzA moim zdaniem geje są zaje*iści.
OdpowiedzTo smutne że połowa polaków jest taka nietolerancyjna,kto wie może robią to z zazdrości.Że ktoś może być szczęśliwy z kimś o tej samej płci..
Takich homofobów osobiście bym wykastrowała na żywo,sekatorem do przycinania krzaczków.
swietna wypowiedz ;)
ppopieram, geje (i lesbijki też) są zaje*iści.
Sekator mnie rozwalił xD Świetny komentarz :P
Aż miło czyta się takie wypowiedzi. I aż chce się wierzyć w Polaków.
Dziękuję, jestem gejem :)
a nie bratowego?
OdpowiedzO widzę że klikanie tolerancyjnych jest pro. Fantastycznie! A więc wszyscy zaakceptujmy pedałów i klikajmy sobie plusiki! PRECZ Z GEJAMI I LEZBAMI!
OdpowiedzA czemu ich nie akceptować? Widzisz jakiś sensowny powód?
Gratuluję sposobu myślenia.
Brawo, naród pokazuje jaki to jest super tolerancyjny, ale cóz to takie smutne...
Najśmieszniejsze jest to, że Ci TOLERANCYJNI nie tolerują tych, którzy nie akceptują takich osób. Krzyczą, że wręcz trzeba to tolerować, ale jak ktoś tego nie akceptuje to zaraz homofob. Żałosne.
OdpowiedzTaka polska mentalność. Ja też nie mógłbym kogoś tolerować, kto nie toleruje mnie. W innym wypadku pozwalamy sobie na dyskryminacje. W sumie nie widzę, żeby gej chodził do każdego innego człowieka i krzyczał: "toleruj mnie, bo musisz".
Ależ ja toleruje takie osoby jak Ty, nie przeszkadzaja mi, tylko nie rozumiem podejscia.
Co jest
zlego w gejach i lesbijkach? No bo przepraszam ale tego nie rozumiem...
Takie podejscie jest
naprawde przykre. Nie wiem, jestescie wkurzeni o to ze inna osoba znalazla szczescie i milosc, mimo
ze to osoba tej samej plci ?
Sama jestem lesbijka nie przeszkadzaja mi ludize z takim podejsciem jak Wy. Tylko rada : interesujcie sie swoimi zwiazkami. A propos coż zlego jest z zwiazkach malzenskich miedzy homoseksualistami, wszyscy robia z tego powodu taki krzyk, a ja sie pytam co w tym zlego ? Dlaczego inni maja decydowac o prawie do szczescia drugiego czlowieka ?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 18:53
@mandarin - to na przykładzie wyjaśnię. Mamy Ciebie i panią B. Jesteście razem szczęśliwi, kochacie się na wzajem. Nagle przychodzi Pan C i krzyczy "Nie toleruję waszego związku! Jesteście nienormalni, zboczeńcy! Was trzeba wykastrować, powiesić!" A Ty opowiadasz "Ok, toleruję Cię" i jesteś porządku albo "E, gościu, co Ty dajesz" i nagle stajesz się nietolerancyjny? A pomyśl, że Pan C to ktoś bliski? Prosty przykład - Romeo i Julia. Głupi powód, dlatego nie pozwolono tej miłości rozkwitnąć - "nie bo nie". I tak myślą homofoby. Nietolerancja nienawiści godząca w wolność drugiej osoby nie czyni tej osoby nietolerancyjną. Zrozumiałeś?
Nie ma w tym nic śmiesznego. Po prostu granicą tolerancji jest ludzka krzywda. A homofobia przynosi ludziom niczym niezawinioną krzywdę, dlatego też - nie może być dla niej miejsca :)
jestem gejem a nie skapowałem ze pierwszym razem :D dzielę się tym na Facebooku :D
Odpowiedz@HottieBoy, i jeszcze się nie powiesiłeś? :D
Odpowiedznareście jakiś normalny demot a nie jakieś g*wno
OdpowiedzCzy pod każdym demotem o gejach / lesbijkach jakis idiota musi porównywac homoseksualizm do pedofilii? Homoseksualiści nikogo nie krzywdzą ( nie mówię o mordercach bo tu akurat nie ma znaczenia czy człowiek jest hetero czy homo )w przeciwieństwie do pedofilów.
OdpowiedzWyjdźcie spod tego swojego zasranego, zaściankowego klosza.
Mandarin jeden z nielicznych normalnych tu, akceptowanie dewiacji sprawi, że pedofile też będą mieć swoje prawa. Pedałów należy przymusowo leczyć elektrowstrząsami.
OdpowiedzWiesz, nie wiem czy zauwazasz delikatna roznica miedzy homoseksualista a pedofilem. Najpierw troszke poczytaj a potem pisz
Takim tokiem myślenia daleko nie zajdziesz. Być może ktoś kiedyś bezpodstawnie będzie chciał "leczyć" Ciebie elektrowstrząsami, więc zastanów się, co mówisz.
@14bialarasa88 - głupotę, leworęczność, zielonookich i blondynów też trzeba leczyć przymusowo elektrowstrząsami. Sprawdź, czy przypadkiem nie posiadasz jakiejś cechy która jest w mniejszości. Nie wierzę, że żadna się nie znajdzie. A nawet jeśli Ci się nie chce - jesteś Polakiem. Chińczyków jest więcej, jesteś w mniejszości. Leczmy Polaków na Chińczyków!
Ale ponieważ owo leczenie Polaków na Chińczyków jest zapewne równie skuteczne, jak elektrowstrząsy w leczeniu wrodzonej orientacji seksualnej - sugeruję Ci przez resztę życia 14bialarasa88 udawać Chińczyka. Już dziś możesz zakupić dużą ilość żółtej farby.
o fak, za pierwszym razem myślałem, że źle przeczytałem, ale jednak nie...
OdpowiedzNa szczęście tego typu małżeństwa,które są wynaturzeniem NIGDY!!! nie będą miały miejsca w Polsce do chodzi do sytuacji że homo są podziwiani w tv za przyznanie się do tego, nie mogę tego pojąć jak nie może podobać się kobieta mężczyźnie to jest sprzeczne z naturą człowieka.
OdpowiedzNiestety, muszę Cię chyba zmartwić, ale Reformowany Kościół Katolicki udziela osobom homoseksualnym śluby, co więcej są one w pełni ważne pod zwględem prawnym i uznawane przez państwo.
Pearl07 ja jeszcze dodam, że jest jeszcze Zjednoczony Kościół Chrześcijański i on też nie widzi przeszkód w udzielaniu takich ślubów ;) a Ty kubusiek236 dziecko zastanów! nie każdemu muszą się podobać dziewczyny gdyby tak było NIGDY byś nie chodził z żadna dziewczyną bo każda by była lesbijką... po za tym powinieneś się cieszyć, że są geje bo uwierz na słowo że w oczach kobiet są oni znacznie ładniejsi od przeciętnego hetero (bardziej dbają o siebie itp) i dzięki temu ze sa innej orientacji masz mniejsza konkurencje u Kobiet!
@kubusiek236 "...nie mogę tego pojąć jak nie może podobać się
kobieta mężczyźnie..." W tym całym zdaniu obaliłeś swoje, według mnie głupie, poglądy. Twoja głupota polega właśnie na braku empatii. Mogłeś się chociaż do niej nie przyznawać. Jak pojmiesz, to porozmawiamy. Bo może nie możesz też pojąć, jak kobiety moją nie mieć prącia?
Jeśli za coś są w mediach podziwiani, to właśnie za odwagę, by ujawnić się, pomimo faktu, że tacy jak Ty wciąż krążą po tym społeczeństwie. Sam pewnie na ich miejscu tyle jaj byś nie miał ;) W drugiej kolejności - nigdy nie mów nigdy - świat się zmienia, i ludzie z czasem są skłonni zauważać w otaczającej ich rzeczywistości niesprawiedliwość. W trzeciej kolejności - natura, to jest pojęcie nieco bardziej skomplikowane, niż Ci się wydaje. Nie może być "sprzeczne z naturą" zjawisko, które jest jej odwieczną częścią. I tak moja natura jest taka, a nie inna - od urodzenia. Ja jednak potrafię zrozumieć, że Tobie się faceci nie podobają. Przede wszystkim dlatego, że wiem, że niezależnie od orientacji - ten mechanizm działa tak samo ;)
Na wszelki wypadek - rozwal mu głowę kamieniem. Taka rada od "homofoba" ;)
Odpowiedzpatrząc na komentarze i ich oceny, demoty ogladane są w połowie przez homoseksualistów. jeżeli ktoś uważa że homoseksualizm jest zdrowy i normalny, to zostawmy pedałom tworzenie nowych pokoleń. a teraz pedałki minusujcie :)
OdpowiedzWyślij bi, gejów i lesbijki na jakąś wyspę, daj im możliwość zapłodnienia in vitro, wróć za 50 lat i zobacz sobie wyspę wciąż tętniącą życiem ;)
@adamj320 - takie proste pytanie. Czy jeśli ktoś jest hetero, a nie zgadza się z szerzeniem nienawiści i może przyznać tego malutkiego minusa albo się wypowiedzieć? Zabraniasz mu?
Jeśli uważasz, że nie jest zdrowy i normalny - usuń z populacji wszystkich homoseksualistów, a przekonasz się, że w następnym pokoleniu, w "zdrowych i normalnych" heteroseksualnych rodzinach urodzą się nowi.
nie koniecznie przez połowę homo tylko poprostu nasze społeczeństwo robi się coraz bardziej tolerancyjne ;)
Odpowiedza co do tworzenia nowych pokoleń to śmiejesz się z par bezpłodnych albo z singli? a może wprowadź ustawę że jak chcesz mieć ślub to musisz pokazać papiery od lekarza że oboje jesteście w pełni płodni i możecie dać nowego Polaka... po za tym rozczaruję Cię "pedałki" też maja dzieci np gej często jest dawca dla pary lesbijek która chce mieć dziecko ;)
Chciałem obiektywnie zauważyć, że komentarze strony "na NIE" są na bardzo niskim poziomie i nie posiadają żadnych wartościowych argumentów, oprócz: nie bo nie, to chore, nienormalne, kastrować itp. Co od razu powiem, bo niektórzy mogą nie zrozumieć tego toku myślenia, kiepsko świadczy o debacie jaką próbują prowadzić. Jak nie macie innych argumentów to lepiej się nie wypowiadajcie, bo sami sobie ubliżacie. Czasami lepiej nic nie mówić i udawać głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości...
OdpowiedzA jakie argumenty mają ludzie "na TAK"? Podobne - bo tolerancja, bo już nie choroba blebleble. ;p
Czytałeś kiedykolwiek odpowiedzi Marabacus? Potrafiłbym dać Ci dwugodzinny wykład w temacie ani razu nie używając słów "tolerancja" i "choroba". Ale trzeba mieć to minimum dobrej woli i skupić myśli na kilka minut potrzebnych do przeczytania odpowiedzi ;)
Nie wierzę... Banda żałosnych lewaków i innych homosów promuję ten swój "tolerancyjny" styl życia. Bycie homo wcale NIE JEST NORMALNE i pogódźcie się z tym w końcu. Nie po to zostali stworzeni kobieta i mężczyzna, żeby wiązać się z tą samą płcią. Gatunek ludzki przetrwa tylko wtedy, gdy kobieta zwiąże się z mężczyzną. Domyślam się, że mój komentarz za chwilę zostanie zminusowany przez "tolerancyjnych" i homosów, ale cóż....
OdpowiedzTwój komentarz został zminusowany przez prawicowego i nietolerancyjnego heteroseksualistę. Pozdrawiam, Grindor.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 March 2011 2011 14:51
Twój komentarz został zminusowany przez Rzecznika Praw Osób Bezpłodnych.
Ale przez geja również - zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Gatunek ludzki przetrwa tylko wtedy, gdy trawiąca go od wewnątrz nienawiść nie będzie prowadziła do konfliktów i prześladowań.