@ mateq31 - własnie pewno taki był motyw ich działania. Ale nie zdziwiłabym się jakby np było 2 liderów i reszta chlopaczków chcąca się przypodobać. Nie usprawiedliwiam ich, po prostu za pewne nie wszyscy byli psychopatami (w klinicznym znaczeniu psychopatii).
W Polsce by ich uniewinnili i rodzina ofiary musiała by jeszcze płacić wielomilionowe za szkody jakie wyrządzili oprawca [czyt posiadówka na dołku i przesłuchania i zmarnowany czas policji przecież przez ten czas mogli wyłapac z 50 palaczy marihuany bo wg policji to są duzo wieksi i bardziej zdemoralizowani przestepcy niz ci z demota i mordercó nalezy puscic wolno ,a spokojnych i bogu ducha winnych palaczy Mj nalezy wsadzic na dożywocie.Ot taka luzna uwaga na temat Polskich pseudo stróżów prawa :].
NoNameV: Przypominałeś mi bardzo starą i uniwersalną prawdę. Kłamstwa nie da się powtórzyć 2 razy w taki sam sposób, może autor demota lub historyjki ją wymyślił i na koniec zapomniał że pisał o 4 napastnikach i wymyślił 6 nazwisk!
@placky ty zdajesz sobie sprawę ile dzieciaków będzie teraz tego szukać? Chociaż może to i dobrze, niech zobaczą do czego zdolni sa ludzie... Szerze? Nie mam zielonego pojęcia czemu ci od 3G1H to zrobili...jak sobie przypominam ich dialog po tym jak go zabili, to boje się myśleć, że takie zachowania są częścią tego życia(ta...,a wojny to coś normalnego :P), bo by wynikało z tego,że przez cały czas jesteśmy oszukiwani...... nie wiem jak to nazwać, ale to mi wygląda jak jakieś doświadczenie....no i sam fakt,że filmik trafił do sieci jest zastanawiający... tu już nie ma żadnego przesłania typu "spójrzcie na nas jesteśmy mordercami" bo jak teraz o tym pomyślę to tak myślą idioci... tu chodzi o coś innego, ale też mnie zastanawia czemu akurat ta osoba padła ich "ofiarą" zapewne mnie za to zminusujecie, bo jesteście debilami, ale czy aby przed wybraniem tego życia, nie umawiamy się z kimś z naszego otoczenia, co byśmy chcieli wspólnie zrobić? "ej ty, ty mnie tego i tego dnia zabijesz piszesz się na to?" "ok, nie martw się, mogę kogoś wziąć ze sobą?" nie zdziwiłbym się jakby to tak wyglądało :) niezłe przedstawienie tu mamy :P już kompletnie tego życia nie kapuje :D
Moim zdaniem powinni im robić takie same rzeczy jakie jej robili (oprócz gwałtu ) np .wypalanie oczu, przez co dziewczyna straciła wzrok (przeczytałem z wikipedi )
Najpierw jest napisane, że 4 stycznia zostaje zamordowana i zabetonowana w beczce, a potem, że ją podpalili. Więc powinien to autor napisać obok siebie, bo to nie wygląda prawdziwie -.-
Czemu go minusujecie? Ja też ogladam Piły bo:
a) żadna ofiara (w filmie PIŁA !!!) nie jest niewinna,
b) zastanawia mnie CZEMU oprawca
się tego dopuścił. Nie sprawia mi przyjemności oglądanie rozbebeszonych flaków, ale intryguje mnie podłoże
psychologiczne.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 16:03
Szczerze mówiąc ta historia od razu przypomniała mi pierwszą część japońskiej serii gore "Guinea Pig" (o ile pamiętam, nosiła tytuł "Diabelski eksperyment"...). Teraz zdałam sobie sprawę, że ten film mógł być inspirowany ową historią. Gdyby ktoś był ciekawy, można łatwo znaleźć na YT, ale raczej nie polecam nieodpornym.
Sprawdziłam. Jednak większość "Królików eksperymentalnych" powstało na kilka lat przed tym wydarzeniem... Być może więc, Szamot, w Twojej teorii jest sporo racji, ale pamiętaj, że przemoc i wyjątkowe okrucieństwo naprawdę nie jest wynalazkiem naszych czasów, a wypaczenie psychiki brutalnym filmem nie zależy od samego filmu, a od podatności mózgu.
@Szamot97 "pozbawiają nas
podstawowych ludzkich cech" Ale takie zachowanie jest właśnie wpisane w naturę ludzką i okrucieństwo jest jedną z ludzkich cech. Dokładniej rzecz ujmując to właśnie człowiek jest jedyną żywą istotą która potrafi czerpać przyjemność z zabijania i zadawania cierpienia. Zwierzęta zabijają aby przeżyć, człowiek dla przyjemności. Nie pochwalam tego ale takie są realia, człowiek jest najstraszliwszą bestią jaka chodzi po ziemi i niestety nic tego nie zmieni
Tylko uważaj jak będziesz wsiadała do pociągu w Japoni. Jak nie wsiądziesz do damskiego wagonu to na 90% czeka Cię zbiorowy gwałt a potem filmik w necie.
Oczywiście. Zmyśliłam to sobie... Dlatego w Japonii musieli wprowadzić specjalne wagony tylko dla kobiet by były bezpieczniejsze... Japonia to nie tylko cukierkowa manga!
@ The Jackal - zdefiniuj 'najlepsza'. Tak rasa mongoidalna ma najwyższy iloraz IQ. Jakoś przeciętnemu Chińczykowi pracującemu za miskę ryżu niespecjalnie to pomaga
pracowanie za miske ryzu to stereotyp, ktory tacy wielcy inteligenci jak ty rozpowszechniaja. Oczywiscie to sie dzieje ale w bardzo malym stopniu. Chinscy robotnicy sa obecnie drozsi niz Polscy
the jackal:report za rasizm..azjaci to najlepsza rasa na swiecie?myslisz ze jak dodasz slowo statystycznie to juz ok?male kolesie z malymi...no niewazne report i tak i tak.pozdro
TheJackal - pocieszny to obrazek, jak ktoś wyzywa kogoś od rasistów i jako kontrargument do jego stwierdzeń sam wygłasza... rasistowski sąd. Definicja "rasizmu" wg SJP: "Pogląd oparty na przekonaniu o nierównej wartości biologicznej, społecznej i intelektualnej ras ludzkich, łączący się z wiarą we wrodzoną wyższość jednej rasy". Czy twój tekst "Azjaci są statystycznie najlepszą rasą na świecie" nie spełnia tej definicji? Ale ja w przeciwieństwie do ciebie daruję sobie zgłaszanie posta, bo nie jestem zakłamanym zwolennikiem cenzury.
Po co ją zalewali betonem i jeszcze w tym samym dniu podpalili..? Ja na ich miejscu zostawił ten beton... ale nie byłem,nie bede na ich miejscu więc pozostaje mi sie cieszyć że ich złapali. Tak jak kolega wyżej dla mnie kara śmierci to jest nic, przecież oni prawie od razu umierają, ja bym ich potrzymał te symboliczne 40 dni i "lekko" torturował.
Kto oglądał film "Prawo zemsty" wie jak idealnie powinna wyglądać kara dla takich oprawców. Choć przemoc fizyczna to nie wszystko, dużo bardziej bolesna bywa psychiczna tylko czy takim kreaturom można jakoś jeszcze spaczyć umysły?
Ludzie to jednak potwory...widząc poczynania stworów nienawidza, je i powtarzają poczynania stworów z nienawiści... i niby myślą,że są czyści :P wszyscy jesteście brudni :P
@wallian proszę nie kuś... :P
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 April 2011 2011 20:06
okropne zbrodnie zdarzaja sie wszedzie na swiecie. w Polsce niestety tez. Japonia tym sie rozni, ze sprawcow zlapali, dali kare smierci a nazwiska naglosnili. Generalnie Japonia jest jednym z najbezpieczniejszych krajow na swiecie. nie wyrabiajcie sobie opinii, ze najgorsi zboczency sa z Japonii tylko po tym co wyczytaliscie na internecie. nie twierdze ze to idealny kraj, ale tez tak negatywne opinie nie sa adekwatne.
Podobne cierpienia są udziałem miliardów zwierząt, używanych rokrocznie na potrzeby wiwisekcji czy hodowanych na jedzonko. Może tak dla konsekwencji otwórzmy oczy i na tę gehennę, zamiast zachłystywać się znacznie rzadszymi przypadkami człowieka będącego człowiekowi wilkiem? Świnki czy szczurki czują ten sam ból, naprawdę.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 1:34
stawiasz czlowieka na rowni ze zwierzeciem?to chore.czlowiek jest ponad zwierzetami albo ponizej.nigdy na rowni.tacy kolesie jak w tym democie np sa ponizej zwierzat.to wszy.dziewczyna ktora umarla byla czyms wiecej niz zwierzeciem wiec pomysl chwile zanim tak gowniany komentarz wstawisz ok?green PiS ku,rwa ich mac
xiontZ a więc uważasz, że czyiś (niegroźne zwierzątka domowe) piesek, kotek, chomik, świnka morska które kocha jest gorszą rasą bo nie jest człowiekiem? To tak samo jakbyś uważał że murzyn jest gorszy bo jest czarny.
Gorn i jakies tam cyferki:teraz to przegiales konktertnie.stawiasz Murzynow na rowni z pieskami i swinkami morskimi?zwierzeta nie mysla, a Murzyni, moglbym przysiac, wrecz przeciwnie...wiec porownanie nietrafione.zwierzeta sa ponizej ludzi.czemu tak ciezko wam to pojac?idz moze przytul jakies drzewo co?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 13:56
xiontZ - człowiek sam jest zwierzęciem, konkretnie małpą człekokształtną, więc stwierdzenie: "stawiać
człowieka na równi ze zwierzęciem" ma mniej więcej taki sam sens, jak zdanie: "stawiać jabłko na równi z owocem".
I ja nie kwestionuję wyższości człowieka nad innymi zwierzętami. Twierdzę tylko, że ten fakt nie ma większego
znaczenia w kwestii cierpienia. Bo to, że świnka jest głupsza, brzydsza i mniej świadoma, niż Józek spod trójki,
nie sprawia, że cierpi mniej. Analogicznie: to, że człowiek silnie upośledzony umysłowo jest sto razy głupszy i
mniej świadomy od Einsteina nie znaczy, że zadawanie bólu temu drugiemu jest sto razy gorsze. Skoro nie pozwalamy na
tyranię ludzi zdrowych nad ciężko upośledzonymi umysłowo, to czemu mamy pozwalać na tyranię ludzi nad
zwierzętami, skoro te ostatnie bywają często inteligentniejsze i bardziej świadome, niż ciężko upośledzeni
ludzie? Dlatego że mają nieludzkie DNA? I nigdzie nie napisałem, aby traktować ludzi na równi ze resztą zwierząt,
uczuliłem tylko na inny istotny problem, jakimi jest cierpienie zwierząt. Fajnie, że się przejmujecie torturowaną
Japonką, ale może też przy okazji zobaczcie, że podobne cierpienie jest udziałem MILIARDÓW zwierząt żyjących
wokół nas? Dbanie o los ludzi nie wyklucza dbania o los innych zwierząt - powinno się dbać o każdą istotę
zdolną do odczuwania.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 16:32
Wallian - zalecam więcej książek, a mniej Demotywatorów. To powinno coś zaradzić na twoje kłopoty ze zrozumieniem tekstu czytanego. Dwukrotnie zaakcentowałem wyższość człowieka nad resztą zwierząt, więc co cię skłoniło do wygłoszenia takiego sądu? Życie człowieka jest bezdyskusyjnie lepsze od życia zwierzęcia. Jednak przynależność do gatunku nie ma większego znaczenia w kwestii cierpienia. Nie ma znaczenia, czy potraktujemy prądem człowieka, psa czy nawet szczura - czują tak samo. Spytasz: gdybym miał do wyboru potraktować setką woltów własną matkę, czy jakiegoś kundla, to co bym zrobił? Odpowiem: wybrał kundla. Mam bowiem prawo dokonywać wyboru w oparciu o swoje emocje, analogicznie jak mógłbym mając do wyboru zabić matkę czy zabić nieznajomego - zabić nieznajomego. Jednak to nie znaczy, że zabicie nieznajomego jest czymś właściwszym - po prostu wrażliwość decydenta determinuje taki a nie inny wybór. Dlaczego mamy przedkładać cierpienie człowieka nad cierpienie psa? Dlatego że człowiek jest mądrzejszy i bardziej siebie świadomy? Osoba upośledzona umysłowo jest także mniej świadoma i mądra od zdrowego, ale to chyba nie znaczy, że na cierpienie osoby zdrowej trzeba bardziej zważać, a cierpienie upośledzonego ignorować. "Wobec cierpienia wszyscy jesteśmy równi" - jak powiada Peter Singer. I dlatego powinniśmy dążyć do minimalizacji cierpienia wszystkich istot żyjących, zwłaszcza jeśli cierpią one dla naszych trywialnych celów, takich jak ciekawość naukowca (wiwisekcja) czy upodobania kulinarne przeciętnego obywatela (dieta mięsna). Jeśli uważamy, że wyższość danego gatunku zezwala na dowolne eksploatowanie gatunków niższych, to znaczy, że powinniśmy pozwolić na jedzenie ludzi i zadawanie im cierpienia przez istoty wyższe od ludzi. Przecież takie mogą istnieć - na innych planetach. Jeśli ewolucja zwierząt trwała u nich dłużej i przebiegała w podobnych warunkach, to obecnie są wyższym gatunkiem od nas, analogicznie jak homo sapiens jest wyższym gatunkiem od swojego quasi-małpiego przodka. Zatem co - pozwoliłbyś jakiemuś Nadczłowiekowi z innej galaktyki wsadzić ludzi do klatek i hodować ich na jedzonko? To czemu pozwalasz robić tak ludziom ze świnkami i kurkami?
Meewosheq - to doprawdy wspaniałe - dzięki nam kurki mogą żyć! Tylko kto powiedział, że lepiej się urodzić i cierpieć - niż w ogóle się nie urodzić? Idąc tym tokiem rozumowania możemy stwierdzić, że dzieci z rejonów afrykańskiej nędzy powinny skakać z radości, że w ogóle się rodzą. A że ich egzystencja to jedno wielkie pasmo cierpienia? Co tam - ważne, że żyją. Albo dzieci płodzone w obozach koncentracyjnych - też powinny zanosić podziękowania Bogu, że powołał ich do życia.
Gorn221 - uważam, że są gorszą rasą, bo nie mają wykształconego mózgu i to my nad nimi panujemy, over over. byłem raz na wycieczce w Bułgarii i słyszałem, jak jakieś dziewczyny i facet rozmawiają widząc takiego psa na wykończeniu i jedna palnęła: "mnie to bardziej żal jest właśnie takiego psa niż bezdomnego na ulicy", a reszta jej przytaknęła. trzeba mieć jakieś granice.
"Bito ją żelaznym prętem i kijem golfowym,podpalano zapalniczką,wprowadzano żarówki do pochwy,fajerwerki do odbytu..." "Sprawcy twierdzili że nie zdawali sobie sprawy z krytycznego stanu dziewczyny.Sądzili że symulowała" Poprostu nic dodać nic ująć! ;/
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 1:55
Czy to nie normalne, że czubki zawsze chodziły po świecie? Po przez fanatyków religijnych w średniowieczu, po faszystów podczas II wojny światowej. Tacy ludzie są potrzebni... Bo inaczej kogo byśmy nienawidzili...
To jest straszne. A chore jest to, że oni tak to nagłośniają. Prawdziwą gwiazdą w Japonii jest chory psychicznie kanibal, który dzięki temu, że zamordował i zjadł 2/3 ciała jego nauczycielki niemieckiego, stał się wręcz celebrytą.
Jeśli chodzi o tę zbrodnie na Furuta-san, to nawet powstała zadedykowana Junko piosenka: 'Taion" [http://www.youtube.com/watch?v=pAJSlDe0mNg]. Podobno Aoi, gitarzysta the GazettE, znał ją, i to on napisał tekst do tej piosenki.
@ Sasaki - Tak Ruki pisze teksty, ale ja również słyszałam, że ten konkretny do Taion to napisał Aoi. Nie słyszałam żeby ją znał, ale z tym tekstem to podobno prawda. I popieram też dalszą część Twojej wypowiedzi. To demony, a nie ludzie.
Najciekawsze jest to, iż jej oprawcy zmienili nazwiska, ale to i tak nie sprawiło, że się ukryją. W internecie widziałam też ich zdjęcia.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 16:05
Ja pieprze ku*wa nie wrzucaj ludzi do jednego worka. To oni są potworami a nie ja, ty czy nasi ku*wa sąsiedzi, więc prozę nie wpie*dalać każdego do jednego worka. I tak wina spadnie na gry komputerowe.
Oglądałem wczoraj "Obcego 4" i tam była podobna aluzja, kto jest potworem. Czy obcy, bydlę z kosmosu, które uwielbia ludzkie mięcho, ale działające zgodnie z naturą, czy może człowiek, który jest zdolny wykorzystać to bydlę do swych celów (czytaj walki z innymi ludźmi), ale nie ma natury urodzonego zabójcy? Co znamienne w naturze bardzo rzadkim jest, aby zwierzęta ze swojego gatunku zabijały się nawzajem. Nie mam na myśli tu np. godów, gdzie zwierz może ucierpieć w walce, bo tak jest skonstruowany i taką ma naturę. Jedynie człowiek zabije innego człowieka dla przyjemności.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 10:25
Moim zdaniem zabic takich to malo.ulozylem plan na takich kolesi.chirurgicznie odebrac im wszystko.wzrok, sluch, mozliwosc swobodnego poruszania sie.do tego wysterylizowac i niech sobie zyje ile chce w takim stanie.to moim zdaniem lepsza kara niz smierc.
Ludzie właśnie po to wymyślają potwory - żeby bestia tkwiąca w nich samych wydawała się mniej straszna. Myślą
sobie "nie jestem idealny, ale taki wampir/demon/mutant jest gorszy". Jak widać, nie zawsze jest to prawdą. I
właśnie z tej wewnętrznej bestii różni filmowcy i pisarze czerpią inspirację. Tkwi to w każdym, tyle że 99,99% ludzi potrafi nad tym zapanować.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 17:31
POLECAM wszystkim film "Amerykańska zbrodnia"(An American crime)2007r, jest na faktach, również dotyczy katowanej dziewczyny. Takie rzeczy niestety się dzieją, to jest okropne. Najgorsza jest świadomość, że nigdy nie można mieć pewności, że nie znajdziemy się w podobnej sytuacji. "Ludzie, ludziom zgotowali ten los"
"W grudniu 2008 roku do sieci trafiło bestialskie siedmiominutowe ‘snuff’ video będące zapisem sadystycznych tortur i mordu dokonanego na 48-letnim Siergieju Yatzenko w lesie przez 19-letnich „maniaków z Dniepropetrovska” (Ukraina). Viktor Sayenko, Alexander Hanzha i Igor Suprunyuck w ciągu niecałych dwóch miesięcy (czerwiec-lipiec 2007) zamordowali 21 osób. Zaczęło się od wieszania psów i kotów, a skończyło na polowaniu na ludzi: bezdomnych, kobiety, starców, alkoholików, dzieci. Dwa morderstwa sfilmowali telefonem komórkowym („Eden Lake” się kłania), blisko 300 makabrycznych fotografii zostało zaprezentowanych w sądzie. Zabijali ciężkimi przedmiotami (metalowymi prętami, młotkiem). Uderzenia kierowali na twarze zaatakowanych, by pozbawić je ludzkich rysów. Wiele ofiar okaleczano i torturowano: niektórym wydłubywano oczy, kiedy wciąż żyli. Jedną z zabitych była kobieta w ciąży: oprawcy wycięli jej płód. Nie stwierdzono seksualnego motywu serii zabójstw. Bestialski zapis morderstwa na bezdomnym (nazwany ‘ukrainian brutal murder’) krąży po sieci, a odnaleziono go w komputerze jednego ze sprawców. Jest niewiarygodnie brutalny i nieludzki.
Komórki i laptopy chłopców zawierały nagrania przebiegu niektórych morderstw oraz setki zdjęć, w tym fotografie przedstawiające pozowanie przy martwych psach i kotach oraz zabawy na pogrzebach ofiar (naśmiewanie się, ‘spadanie’ z nagrobków). Wideo, które wyciekło do sieci pokazuje bezbronnego mężczyznę leżącego na ziemi w lesie. Jeden z nastolatków kilkakrotnie uderza go w twarz ukrytym w plastikowej folii młotkiem. Ofiara rzęzi krwią i ma trudności z oddychaniem. Potem oprawcy dźgają go w brzuch i w oko śrubokrętem. Yatzenko nadal oddycha, jęczy w agonii, próbuje zakryć twarz ostatkiem sił... Otrzymuje jeszcze kilka ciosów młotkiem w twarz, by się upewnić, że nie żyje. Mordercy oddalają się w kierunku samochodu pokazując tym samym, iż miejsce zbrodni znajduje się blisko szosy. Dyskutują o tym, że mężczyzna ciągle żył mimo wbicia mu śrubokręta w czaszkę. Zdziwienie. Mycie młotka wodą z butelki. Wreszcie okrutny śmiech obojga świadczący o tym, że ludzkość właśnie stoczyła się w rynsztok. Na sam koniec uśmiechnięty morderca mówi do swojego kompana za kamerą „Dobra, chodźmy zrobić zdjęcia.”
paooline:twierdzisz ze nie mamy prawa decydowac o czyims zyciu lub smierci?to czemu takich szesciu kolesi mialo prawo?zdecydowali ze dziewczyna ma umrzec wiec umarla.niech teraz ktos zdecyduje czy tacy ludzie maja umrzec czy dalej zyc
Pisze tu , ze najpierw tego 4 stycznia zalali ją betonem w beczce , a kawałek dalej pisze ze tego samego dnia ja podpalono . Niby 4 nastolatków ją uprowadzono , ale nazwisk 6 ? . Historyjki z dupy wzięte na miejscu wymyślane .
@LuFeczka TO NIE JEST WYMYŚLONE. Tak trudno pojąć, że to wydarzyło się naprawdę, a jest po prostu mało logicznie napisane? Nie kłóćmy się teraz o logikę zdań, ważne jest co się wydarzyło i że tacy ''ludzie'' istnieją.
Nie gadajcie że to fejk historia Junko Furuty jest jak najbardziej prawdziwa. Poczytajcie sobie na wikipedi, cokolwiek.
Jej zabójcy byli bestiami, takie okrucieństwo nie mieści się w głowach.
Japoński zespół the GazettE napisało o tej historii piosenke- Taion polecam ;)
Ehh... Aż mi się przypomniało jak 1 raz to widziałem, podczas przeglądania hentai trafilem na mange o tym temacie. Z początku nic nie podejrzewając skończyłem czytać, myśląc co za debil wymyślił taka historię. Potem pokazali mi że jest oparta na faktach (nocka nieprzespana). Gdyby was interesowało (nie powinno) można popytać na 4chanie o nią.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 13:58
Naprawdę okropna historia, to pokazuje, że ludzie są do wszystkiego zdolni, nie ważne jak bardzo ten czyn byłby okrutny.
Powstała piosenka na temat tej historii, jak już ktoś powyżej wspominał, the Gazette- Taion, praktycznie przez wyżej wymienioną piosenkę dowiedziałam się o tej historii jakiś czas temu. Utwór niesamowity, klimatyczny, zresztą fani tego zespołu dobrze o tym wiedzą.
Nie czytałam wszystkich komentarzy, więc nie wiem czy ktoś to już napisał ale nie zgadniecie na ile lat więzienia zostali skazani... na 17.
Ja nie wiem jak to możliwe, jak ktokolwiek może za coś takiego skazać na tylko tyle lat. Myślałam, że za taką zbrodnię to dożywocie na wstępie, a jednak nie.
Czytałem dziś o tym dokładnie , są filmiki , najokropniejszy moim zdaniem to : http://www.youtube.com/watch?v=no9BLY-tQeI&feature=related. I to nie jest fejkt ta historia. Było bardzo głośno o tym. Co najgorsze rodzice tej " bestii " tzn. bo u jednego chlopaka w domu to wszystko sie dzialo, tam ją trzymali i torturowali. Tego chłopaka rodzice o tym wieli i mimo to nic nie zrobili. A prosiła ich i te bestie o zabicie. ROdzicow prosila aby jej pomogli zadzwonili na policje a oni nic. Na japonskiej stronie sporo i szczegółowo to jest.
Nasz kochany autor demotywatora oczywiście musiał ów poważny tekst przedstawić za pomocą komicznej czcionki (Comic Sans). Gratuluję poziomu jeszcze raz.
Cóż... Nie chciało mi się czytać wszystkich komentarzy, ale ktoś się czepiał nieścisłości co do nazwisk (Ich ilości). Błąd jest popełniony. Co racja, to racja. Ale historia jest jak najbardziej prawdziwa. Tylko, że jeśli się nie mylę Junko była przetrzymywana w piwnicy jednego z porywaczy, rodzicą powiedział,że ich koleżanka uciekła z domu, a gdy dowiedzieli się co tak naprawdę się dzieje nic nie zrobili. Syn był członkiem Yakuzy (Albo jeden z porywaczy. Mniejsza). Jest też piosenka opowiadający o tym wydarzeniu. Słowo "opowiadająca" może nie do końca pasuje, ale mniejsza. Ver. z tłumaczeniem: http://www.youtube.com/watch?v=OOv262hlz4Y
trochę przekręciłeś z Yakuzą : > Junko musiała powiedzieć rodzicom , że uciekła z domu i jest bezpieczna z przyjaciółko , kazali jej te " skur*** " : > , Tak była tam sporo dni w piwnicy , ale i w pokoju w sypialni , nie karmili jej , japońskie strony piszą dokładnie na sadisctic jest sporo o tym ; ) .
Czterech ich było. Autor się pomylił. A angielskiej wikipedii jest o tym napisane. the GazettE napisali o tym piosenkę "Taion" (poza tematem, jeden z lepszych utworów tego zespołu.) Podobno gitarzysta, Aoi znał Junko osobiście, ale miał wtedy 10 lat. Co do tej beczki.. Najpierw polali ją benzyną a później jej martwe ciało zamurowali w beczce..
I właśnie po to wymyśla się nowe potwory, wampiry i zombie, żeby człowiek mógł dowartościować swoją osobę, i powiedzieć sobie "ja taki nie jestem, nie byłbym do tego zdolny, takie potwory istnieją tylko w filmach". Wolimy wymyślić sobie pseudo zagrożenia niż uwierzyć że największym potworem może być nasz sąsiad lub znajomy z klasy...
Kiedyś w małej wiosce Nosarzewo Borowe zamordowali taką kobietę przebili jej usta kijem spałowali kijami bejsbolowymi i pocieli siekierami potem ją rzucili do krzaków i akurat moja babcia ją znalazła a to co się z nią działo widzieli sąsiedzi jednak nic nie pomogli
jestem przrazona za kazdym razem jak slysze o takich rzeczach !!!! nie wyobrazam sobie co mozna miec w glowie zeby nie zauwazyc bolu i krzywdy jaki ma osoba ktora jest krzywdzona i to prawda i boli to ,ze istnieje cala masa "potworow" i nie wiadomo co z tym mozna zrobic.
ps. cale szczescie ze tam jest kara smierci
Japoński zespół the GazettE nagrał nawet piosenkęna podstawie tych wydarzeń. Fani Vk pewnie ją znają, a reszta niech się zapozna. http://www.youtube.com/watch?v=OOv262hlz4Y
Jakkolwiek to zabrzmi - to jeszcze nic. Przeczytajcie jak banderowcy obchodzili się z polską ludnością podczas II wojny światowej: http://www.megaupload.com/?d=SPLF2Y7B
Dodam, że oprawcy cieszą się dziś większym uznaniem polskich władz niż ich ofiary.
25 Listopada 1988 roku czterech chłopców (tak chłopców, najstarszy miał wtedy 17 lat)
Porwało uczennicę 12 klasy Junko Furutę i przetrzymywali ją przez 44 dni w domu rodziców jednego z nich. W celu uniknięcia poszukiwań jeden z nich zmusił Furutę aby zadzwoniła do rodziców i powiedziała im, że uciekła z domu i jest bezpieczna z przyjaciółką.
W związku z tym, że cała akcja toczyła się w domu rodziców jednego ze zwyrodnialców jego rodzice o wszystkim wiedzieli, jednak nie zdecydowali się pomóc w ucieczce Junko (pomimo jej błagań) ani nie zawiadomili policji, gdyż jeden z nich był niskiej rangi liderem yakuzy.
Wedle ich zeznań dziewczyna była gwałcona, bita kijami golfowymi oraz metalowymi kijami, wkładali jej do waginy wiele różnych obiektów (w tym żarówki), zmuszali ją do jedzenia karaluchów, picia własnego moczu, masturbowania się przed nimi, wkładali jej petardy do odbytu po czym odpalali je, przycinali sutki za pomocą obcęgów, zrzucali jej na brzuch hantle, przypalali ją zapalniczkami i papierosami. Jedno z przypalań było karą za próbę powiadomienia policji. Oprócz tego sprawcy zawiązywali Furucie na końcówkach palców sznureczki aby zatrzymać dopływ krwi i umartwiać jej palce aby nie mogła się bronić. Sami sprawcy twierdzą, że dziesiątki innych ludzi wiedziało co się działo w tamtym domu. Podobnież gdy chłopcy odmawiali jej możliwości opuszczenia domu, błagała ich wielokrotnie o to by ją po prostu zabili i z tym skończyli.
4 Stycznia 1989 roku, po partyjce w mahjonga dziewczyna została oblana benzyną po twarzy, rękach, nogach i brzuchu a następnie podpalona. Leżała w szoku przez parę godzin, sprawcy myśleli, że symuluje, aż w końcu przyszło jej ukojenie. Zmarła.
5 Stycznia mordercy wsadzili jej ciało do beczki i zalali cementem.
Po ujęciu sprawców przez policję ze względu na ich wiek (pomimo, że byli jednak sądzeni jak dorośli), dostali oni po 17 lat więzienia. Ich zarzut brzmiał "Spowodowanie ciężkiego uszkodzenia ciała,co doprowadziło do śmierci"
_______________
17 lat więzienia ku*wa..
ten cały świat jest jednym wielkim 'Burdelem', w którym 'prawdziwych' ludzi z jakimikolwiek uczuciami jest tak niewiele.. I RZYGAĆ MI SIĘ CHCE JAK NA TO WSZYSTKO PATRZĘ !!
to podobne do tego przypadku na Ukrainie... jak dwóch chłopaków ludzi mordowało, był w necie gdzieś nawet film "3 guys 1 hammer" chyba... gdzie jest pokazane jak faceta mordują... nie polecam tego oglądać
a tak apropos "Taion" to teledysk też jest zaje*isty 8D
@NoNameV i @Qrvishon. Jest napisane, że przez czterech została uprowadzona. Nie jest powiedziane, że tyluż się nad nią znęcało. Mogły uprowadzić cztery osoby, a samych katów było więcej. :)
Chryste co trzeba miec w głowie, żeby coś takiego zrobić
Odpowiedznie wiem co mieli w głowie, ale w sercu to zapewne nic
Jakie były ich motywy? Bo chyba nie "dobra zabawa".
@ mateq31 - własnie pewno taki był motyw ich działania. Ale nie zdziwiłabym się jakby np było 2 liderów i reszta chlopaczków chcąca się przypodobać. Nie usprawiedliwiam ich, po prostu za pewne nie wszyscy byli psychopatami (w klinicznym znaczeniu psychopatii).
W Polsce by ich uniewinnili i rodzina ofiary musiała by jeszcze płacić wielomilionowe za szkody jakie wyrządzili oprawca [czyt posiadówka na dołku i przesłuchania i zmarnowany czas policji przecież przez ten czas mogli wyłapac z 50 palaczy marihuany bo wg policji to są duzo wieksi i bardziej zdemoralizowani przestepcy niz ci z demota i mordercó nalezy puscic wolno ,a spokojnych i bogu ducha winnych palaczy Mj nalezy wsadzic na dożywocie.Ot taka luzna uwaga na temat Polskich pseudo stróżów prawa :].
Coś jak powiedzenie dotyczące Zombie i duchów "Martwi nic ci nie zrobią, to żywych należy się bać"
w tekscie pisze cos o 4 osobach a jest 6 nazwisk ...
O ile się nie mylę w Japonii jest kara śmierci, czemu ich na nią nie skazano ?
NoNameV: Przypominałeś mi bardzo starą i uniwersalną prawdę. Kłamstwa nie da się powtórzyć 2 razy w taki sam sposób, może autor demota lub historyjki ją wymyślił i na koniec zapomniał że pisał o 4 napastnikach i wymyślił 6 nazwisk!
Tez mnie ciekawil fakt, ze na gorze sa 4 nazwiska a na dole 6. Cos mi to fejkiem smierdzi.
@stich69 omg,jaki ty jesteś ograniczony ,człowieku ,myslisz ze tylko w japoni sa tacy psychole ....
To nie fejk http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Junko_Furuta
człowiek wymyśla wampiry itp, żeby udowodnić że jeszcze nie są tacy źli. Tego typu dowartościowanie rodzi przestępców i właśnie takie bestie.
Polecam film 'Dziewczyna z sąsiedztwa'.. Warto choc raz w zyciu takie co obejrzec
@MagisterMinister - Bo pewnie byli "za młodzi". Jeśli ktoś robi coś takiego, to nie powinno się patrzeć na wiek - oko za oko.
@placky ty zdajesz sobie sprawę ile dzieciaków będzie teraz tego szukać? Chociaż może to i dobrze, niech zobaczą do czego zdolni sa ludzie... Szerze? Nie mam zielonego pojęcia czemu ci od 3G1H to zrobili...jak sobie przypominam ich dialog po tym jak go zabili, to boje się myśleć, że takie zachowania są częścią tego życia(ta...,a wojny to coś normalnego :P), bo by wynikało z tego,że przez cały czas jesteśmy oszukiwani...... nie wiem jak to nazwać, ale to mi wygląda jak jakieś doświadczenie....no i sam fakt,że filmik trafił do sieci jest zastanawiający... tu już nie ma żadnego przesłania typu "spójrzcie na nas jesteśmy mordercami" bo jak teraz o tym pomyślę to tak myślą idioci... tu chodzi o coś innego, ale też mnie zastanawia czemu akurat ta osoba padła ich "ofiarą" zapewne mnie za to zminusujecie, bo jesteście debilami, ale czy aby przed wybraniem tego życia, nie umawiamy się z kimś z naszego otoczenia, co byśmy chcieli wspólnie zrobić? "ej ty, ty mnie tego i tego dnia zabijesz piszesz się na to?" "ok, nie martw się, mogę kogoś wziąć ze sobą?" nie zdziwiłbym się jakby to tak wyglądało :) niezłe przedstawienie tu mamy :P już kompletnie tego życia nie kapuje :D
Dokładnie. Co musi się stać w życiu człowieka, żeby być do czegoś takiego zdolnym?
W głowie się nie mieści...
OdpowiedzMoim zdaniem powinni im robić takie same rzeczy jakie jej robili (oprócz gwałtu ) np .wypalanie oczu, przez co dziewczyna straciła wzrok (przeczytałem z wikipedi )
Straszne..
Odpowiedzbrak słów. Mają na bani nie ma co . ;/
Odpowiedz4 kolesi a nazwisk jest 6...
Odpowiedzno właśnie ;> lekka nieścisłość ;D ale wierzę że tekst jest wiarygodny i brzydzę się oprawcami! ;/
Kolesi było 6.
Bo 4 kolesie ją porwali, a 6 torturowało .
Najpierw jest napisane, że 4 stycznia zostaje zamordowana i zabetonowana w beczce, a potem, że ją podpalili. Więc powinien to autor napisać obok siebie, bo to nie wygląda prawdziwie -.-
@Thunder269 Może ją podpalili i zabetonowali w beczce? Jedno nie wyklucza drugiego. Szkoda jej... Nie wiem skąd się biorą takie potwory.
ja tam lubię obejrzeć jakiś cięzki film typu "Piła" czy coś... ale to co tu widzę to jest po prostu nie do pomyślenia
OdpowiedzCzemu go minusujecie? Ja też ogladam Piły bo:
a) żadna ofiara (w filmie PIŁA !!!) nie jest niewinna,
b) zastanawia mnie CZEMU oprawca
się tego dopuścił. Nie sprawia mi przyjemności oglądanie rozbebeszonych flaków, ale intryguje mnie podłoże
psychologiczne.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 16:03
Szczerze mówiąc ta historia od razu przypomniała mi pierwszą część japońskiej serii gore "Guinea Pig" (o ile pamiętam, nosiła tytuł "Diabelski eksperyment"...). Teraz zdałam sobie sprawę, że ten film mógł być inspirowany ową historią. Gdyby ktoś był ciekawy, można łatwo znaleźć na YT, ale raczej nie polecam nieodpornym.
Sprawdziłam. Jednak większość "Królików eksperymentalnych" powstało na kilka lat przed tym wydarzeniem... Być może więc, Szamot, w Twojej teorii jest sporo racji, ale pamiętaj, że przemoc i wyjątkowe okrucieństwo naprawdę nie jest wynalazkiem naszych czasów, a wypaczenie psychiki brutalnym filmem nie zależy od samego filmu, a od podatności mózgu.
@Szamot97 "pozbawiają nas
podstawowych ludzkich cech" Ale takie zachowanie jest właśnie wpisane w naturę ludzką i okrucieństwo jest jedną z ludzkich cech. Dokładniej rzecz ujmując to właśnie człowiek jest jedyną żywą istotą która potrafi czerpać przyjemność z zabijania i zadawania cierpienia. Zwierzęta zabijają aby przeżyć, człowiek dla przyjemności. Nie pochwalam tego ale takie są realia, człowiek jest najstraszliwszą bestią jaka chodzi po ziemi i niestety nic tego nie zmieni
o booże.!! ;((
OdpowiedzBo to jest wiarygodne, to była bardzo głośna sprawa. Wiecej informacji można znaleźć na angielskiej wikipedii.
OdpowiedzTylko uważaj jak będziesz wsiadała do pociągu w Japoni. Jak nie wsiądziesz do damskiego wagonu to na 90% czeka Cię zbiorowy gwałt a potem filmik w necie.
Kolejne stereotypy? Ty w ogole czytasz to co piszesz? Naogladalas sie ustawionych pornoli i myslisz ze cos wiesz o Japonii?
Oczywiście. Zmyśliłam to sobie... Dlatego w Japonii musieli wprowadzić specjalne wagony tylko dla kobiet by były bezpieczniejsze... Japonia to nie tylko cukierkowa manga!
@ The Jackal - zdefiniuj 'najlepsza'. Tak rasa mongoidalna ma najwyższy iloraz IQ. Jakoś przeciętnemu Chińczykowi pracującemu za miskę ryżu niespecjalnie to pomaga
pracowanie za miske ryzu to stereotyp, ktory tacy wielcy inteligenci jak ty rozpowszechniaja. Oczywiscie to sie dzieje ale w bardzo malym stopniu. Chinscy robotnicy sa obecnie drozsi niz Polscy
the jackal:report za rasizm..azjaci to najlepsza rasa na swiecie?myslisz ze jak dodasz slowo statystycznie to juz ok?male kolesie z malymi...no niewazne report i tak i tak.pozdro
TheJackal - pocieszny to obrazek, jak ktoś wyzywa kogoś od rasistów i jako kontrargument do jego stwierdzeń sam wygłasza... rasistowski sąd. Definicja "rasizmu" wg SJP: "Pogląd oparty na przekonaniu o nierównej wartości biologicznej, społecznej i intelektualnej ras ludzkich, łączący się z wiarą we wrodzoną wyższość jednej rasy". Czy twój tekst "Azjaci są statystycznie najlepszą rasą na świecie" nie spełnia tej definicji? Ale ja w przeciwieństwie do ciebie daruję sobie zgłaszanie posta, bo nie jestem zakłamanym zwolennikiem cenzury.
Po co ją zalewali betonem i jeszcze w tym samym dniu podpalili..? Ja na ich miejscu zostawił ten beton... ale nie byłem,nie bede na ich miejscu więc pozostaje mi sie cieszyć że ich złapali. Tak jak kolega wyżej dla mnie kara śmierci to jest nic, przecież oni prawie od razu umierają, ja bym ich potrzymał te symboliczne 40 dni i "lekko" torturował.
OdpowiedzWystarczy zamknąć w więzieniu. Więźniowie sami by się nimi zajęli...
Kto oglądał film "Prawo zemsty" wie jak idealnie powinna wyglądać kara dla takich oprawców. Choć przemoc fizyczna to nie wszystko, dużo bardziej bolesna bywa psychiczna tylko czy takim kreaturom można jakoś jeszcze spaczyć umysły?
Ludzie to jednak potwory...widząc poczynania stworów nienawidza, je i powtarzają poczynania stworów z nienawiści... i niby myślą,że są czyści :P wszyscy jesteście brudni :P
@wallian proszę nie kuś... :P
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 April 2011 2011 20:06
aż w żołądku mi się kolacja przewraca na sama myśl o czymś tak strasznym... brak słów by nazwać coś takiego
OdpowiedzJeżeli zdarzyło by się to dzisiaj to dowiedzielibyśmy się, że to wina brutalnych gier. Takie potwory były zawsze, tylko idioci zwalają teraz to na gry
Odpowiedzciekawe jak oni na to wpadli bo ja sobie nie wyobrazam zeby zdrowy czlowiek mial takie pomysly... biedna dziewczyna :(
Odpowiedznawet i zdrowy ma, tylko w większości się boją o tym myśleć
zajebista ściema, pięknie, spierda*ać
OdpowiedzTacy ludzie jak ci oprawcy nie powinni się w ogóle urodzić
OdpowiedzA NIBY CZEMU?!
Czasem czytam takie historie, ale ta, eh naprawdę mnie ciarki przeszły ... szczególnie z tym pożywieniem ... :/
OdpowiedzCzłowiek sam nie wie gdzie żyje...
Karaluchy to świetne źródło białka.
A przed chwilą był taki ładny demot o uczciwości Japończyków...
Odpowiedzhttp://demotywatory.pl/2963613/Japonczycy
PS. Jeżeli ci "młodzi mężczyźni" to nie Japończycy, to odwołuje swoje słowa.
Od urodzenia mieszkasz w jakiejś kulce która oddziela cię od brudów tego świata,że tak lamentujesz?
Przywrócić karę śmierci!!!
OdpowiedzSam bym chętnie pierwszy poszedł na szafot, jak czytam takich idiotów...
Sprawdziłem ,wszyscy Ci oprawcy są na facebooku ;D
Odpowiedzkażdy jest na facebooku, nawet ja, który sie tam nie rejestrowałem
okropne zbrodnie zdarzaja sie wszedzie na swiecie. w Polsce niestety tez. Japonia tym sie rozni, ze sprawcow zlapali, dali kare smierci a nazwiska naglosnili. Generalnie Japonia jest jednym z najbezpieczniejszych krajow na swiecie. nie wyrabiajcie sobie opinii, ze najgorsi zboczency sa z Japonii tylko po tym co wyczytaliscie na internecie. nie twierdze ze to idealny kraj, ale tez tak negatywne opinie nie sa adekwatne.
OdpowiedzPodobne cierpienia są udziałem miliardów zwierząt, używanych rokrocznie na potrzeby wiwisekcji czy hodowanych na jedzonko. Może tak dla konsekwencji otwórzmy oczy i na tę gehennę, zamiast zachłystywać się znacznie rzadszymi przypadkami człowieka będącego człowiekowi wilkiem? Świnki czy szczurki czują ten sam ból, naprawdę.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 1:34
Odpowiedzstawiasz czlowieka na rowni ze zwierzeciem?to chore.czlowiek jest ponad zwierzetami albo ponizej.nigdy na rowni.tacy kolesie jak w tym democie np sa ponizej zwierzat.to wszy.dziewczyna ktora umarla byla czyms wiecej niz zwierzeciem wiec pomysl chwile zanim tak gowniany komentarz wstawisz ok?green PiS ku,rwa ich mac
xiontZ a więc uważasz, że czyiś (niegroźne zwierzątka domowe) piesek, kotek, chomik, świnka morska które kocha jest gorszą rasą bo nie jest człowiekiem? To tak samo jakbyś uważał że murzyn jest gorszy bo jest czarny.
Gorn i jakies tam cyferki:teraz to przegiales konktertnie.stawiasz Murzynow na rowni z pieskami i swinkami morskimi?zwierzeta nie mysla, a Murzyni, moglbym przysiac, wrecz przeciwnie...wiec porownanie nietrafione.zwierzeta sa ponizej ludzi.czemu tak ciezko wam to pojac?idz moze przytul jakies drzewo co?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 13:56
xiontZ - człowiek sam jest zwierzęciem, konkretnie małpą człekokształtną, więc stwierdzenie: "stawiać
człowieka na równi ze zwierzęciem" ma mniej więcej taki sam sens, jak zdanie: "stawiać jabłko na równi z owocem".
I ja nie kwestionuję wyższości człowieka nad innymi zwierzętami. Twierdzę tylko, że ten fakt nie ma większego
znaczenia w kwestii cierpienia. Bo to, że świnka jest głupsza, brzydsza i mniej świadoma, niż Józek spod trójki,
nie sprawia, że cierpi mniej. Analogicznie: to, że człowiek silnie upośledzony umysłowo jest sto razy głupszy i
mniej świadomy od Einsteina nie znaczy, że zadawanie bólu temu drugiemu jest sto razy gorsze. Skoro nie pozwalamy na
tyranię ludzi zdrowych nad ciężko upośledzonymi umysłowo, to czemu mamy pozwalać na tyranię ludzi nad
zwierzętami, skoro te ostatnie bywają często inteligentniejsze i bardziej świadome, niż ciężko upośledzeni
ludzie? Dlatego że mają nieludzkie DNA? I nigdzie nie napisałem, aby traktować ludzi na równi ze resztą zwierząt,
uczuliłem tylko na inny istotny problem, jakimi jest cierpienie zwierząt. Fajnie, że się przejmujecie torturowaną
Japonką, ale może też przy okazji zobaczcie, że podobne cierpienie jest udziałem MILIARDÓW zwierząt żyjących
wokół nas? Dbanie o los ludzi nie wyklucza dbania o los innych zwierząt - powinno się dbać o każdą istotę
zdolną do odczuwania.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 16:32
Wallian - zalecam więcej książek, a mniej Demotywatorów. To powinno coś zaradzić na twoje kłopoty ze zrozumieniem tekstu czytanego. Dwukrotnie zaakcentowałem wyższość człowieka nad resztą zwierząt, więc co cię skłoniło do wygłoszenia takiego sądu? Życie człowieka jest bezdyskusyjnie lepsze od życia zwierzęcia. Jednak przynależność do gatunku nie ma większego znaczenia w kwestii cierpienia. Nie ma znaczenia, czy potraktujemy prądem człowieka, psa czy nawet szczura - czują tak samo. Spytasz: gdybym miał do wyboru potraktować setką woltów własną matkę, czy jakiegoś kundla, to co bym zrobił? Odpowiem: wybrał kundla. Mam bowiem prawo dokonywać wyboru w oparciu o swoje emocje, analogicznie jak mógłbym mając do wyboru zabić matkę czy zabić nieznajomego - zabić nieznajomego. Jednak to nie znaczy, że zabicie nieznajomego jest czymś właściwszym - po prostu wrażliwość decydenta determinuje taki a nie inny wybór. Dlaczego mamy przedkładać cierpienie człowieka nad cierpienie psa? Dlatego że człowiek jest mądrzejszy i bardziej siebie świadomy? Osoba upośledzona umysłowo jest także mniej świadoma i mądra od zdrowego, ale to chyba nie znaczy, że na cierpienie osoby zdrowej trzeba bardziej zważać, a cierpienie upośledzonego ignorować. "Wobec cierpienia wszyscy jesteśmy równi" - jak powiada Peter Singer. I dlatego powinniśmy dążyć do minimalizacji cierpienia wszystkich istot żyjących, zwłaszcza jeśli cierpią one dla naszych trywialnych celów, takich jak ciekawość naukowca (wiwisekcja) czy upodobania kulinarne przeciętnego obywatela (dieta mięsna). Jeśli uważamy, że wyższość danego gatunku zezwala na dowolne eksploatowanie gatunków niższych, to znaczy, że powinniśmy pozwolić na jedzenie ludzi i zadawanie im cierpienia przez istoty wyższe od ludzi. Przecież takie mogą istnieć - na innych planetach. Jeśli ewolucja zwierząt trwała u nich dłużej i przebiegała w podobnych warunkach, to obecnie są wyższym gatunkiem od nas, analogicznie jak homo sapiens jest wyższym gatunkiem od swojego quasi-małpiego przodka. Zatem co - pozwoliłbyś jakiemuś Nadczłowiekowi z innej galaktyki wsadzić ludzi do klatek i hodować ich na jedzonko? To czemu pozwalasz robić tak ludziom ze świnkami i kurkami?
Meewosheq - to doprawdy wspaniałe - dzięki nam kurki mogą żyć! Tylko kto powiedział, że lepiej się urodzić i cierpieć - niż w ogóle się nie urodzić? Idąc tym tokiem rozumowania możemy stwierdzić, że dzieci z rejonów afrykańskiej nędzy powinny skakać z radości, że w ogóle się rodzą. A że ich egzystencja to jedno wielkie pasmo cierpienia? Co tam - ważne, że żyją. Albo dzieci płodzone w obozach koncentracyjnych - też powinny zanosić podziękowania Bogu, że powołał ich do życia.
Pikloczek, ponoć wobec życia i doświadczania też jesteśmy równi, więc twój wywód poniekąd nadaje się do śmietnika
Gorn221 - uważam, że są gorszą rasą, bo nie mają wykształconego mózgu i to my nad nimi panujemy, over over. byłem raz na wycieczce w Bułgarii i słyszałem, jak jakieś dziewczyny i facet rozmawiają widząc takiego psa na wykończeniu i jedna palnęła: "mnie to bardziej żal jest właśnie takiego psa niż bezdomnego na ulicy", a reszta jej przytaknęła. trzeba mieć jakieś granice.
Zapomniałeś dodac że ucięli jej sutki obcęgami^^.
OdpowiedzCoś mi nie pasuje było ich czterech a w gazecie jest napisane sześciu
OdpowiedzA czy tylko ja zauważyłem, że jeden nazywa się Jo OGURa? Kurde, głodny jestem to mi ogórki na myśl przychodzą :D
Odpowiedzw ciąży jesteś
"Bito ją żelaznym prętem i kijem golfowym,podpalano zapalniczką,wprowadzano żarówki do pochwy,fajerwerki do odbytu..." "Sprawcy twierdzili że nie zdawali sobie sprawy z krytycznego stanu dziewczyny.Sądzili że symulowała" Poprostu nic dodać nic ująć! ;/
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 1:55
Odpowiedzno ja bym te żarówki z pochwy jednak wyjął...
"4 młodych nastolatków" , a 6 nazwisk , dwóch dopisałeś bo się marnowało miejsce w paintcie ?
OdpowiedzCzy to nie normalne, że czubki zawsze chodziły po świecie? Po przez fanatyków religijnych w średniowieczu, po faszystów podczas II wojny światowej. Tacy ludzie są potrzebni... Bo inaczej kogo byśmy nienawidzili...
OdpowiedzTo jest straszne. A chore jest to, że oni tak to nagłośniają. Prawdziwą gwiazdą w Japonii jest chory psychicznie kanibal, który dzięki temu, że zamordował i zjadł 2/3 ciała jego nauczycielki niemieckiego, stał się wręcz celebrytą.
OdpowiedzJeśli chodzi o tę zbrodnie na Furuta-san, to nawet powstała zadedykowana Junko piosenka: 'Taion" [http://www.youtube.com/watch?v=pAJSlDe0mNg]. Podobno Aoi, gitarzysta the GazettE, znał ją, i to on napisał tekst do tej piosenki.
Ah... Junko. Tak to jest istna makabra...
@ Sasaki - Tak Ruki pisze teksty, ale ja również słyszałam, że ten konkretny do Taion to napisał Aoi. Nie słyszałam żeby ją znał, ale z tym tekstem to podobno prawda. I popieram też dalszą część Twojej wypowiedzi. To demony, a nie ludzie.
Najciekawsze jest to, iż jej oprawcy zmienili nazwiska, ale to i tak nie sprawiło, że się ukryją. W internecie widziałam też ich zdjęcia.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 16:05
Ja pieprze ku*wa nie wrzucaj ludzi do jednego worka. To oni są potworami a nie ja, ty czy nasi ku*wa sąsiedzi, więc prozę nie wpie*dalać każdego do jednego worka. I tak wina spadnie na gry komputerowe.
OdpowiedzTreść na zdjęciu ofiary skopiowana z internetu [http://zapytaj.com.pl/Category/002,003/2,6251974,Junko_Furutazna_ktos_jej_historie.html], opis do demotywatora skopiowana (i lekko zmieniona) także z internetu [http://www.tekstowo.pl/piosenka,the_gazette,taion.html].
OdpowiedzJak to dobrze, że w Japonii jest kara śmierci:)
OdpowiedzJak dobrze,że nie kara śmierdzi :)
O Boże! To straszne co ta dziewczyna musiała przeżyć!! Powinni tym bestiom (bo to nie ludzie) zrobić to samo co oni tej dziewczynie zrobili!!!
OdpowiedzPrzecież to wciąż sa ludzie...głupiś, czy co?
napisałeś ze bylo ich 4 a na kkoncu jest 6 nazwisk..
Odpowiedzten temat był już poruszany w wielu komentarzach, nawet w tym nad tobą ;/
To w końcu podpalili ja, czy zalali betonem? Bo coś ta opowieść się kupy nie trzyma.
Odpowiedznajpierw ją podpalili a potem zalali betonem ciało żeby je ukryć. Proste?
Oglądałem wczoraj "Obcego 4" i tam była podobna aluzja, kto jest potworem. Czy obcy, bydlę z kosmosu, które uwielbia ludzkie mięcho, ale działające zgodnie z naturą, czy może człowiek, który jest zdolny wykorzystać to bydlę do swych celów (czytaj walki z innymi ludźmi), ale nie ma natury urodzonego zabójcy? Co znamienne w naturze bardzo rzadkim jest, aby zwierzęta ze swojego gatunku zabijały się nawzajem. Nie mam na myśli tu np. godów, gdzie zwierz może ucierpieć w walce, bo tak jest skonstruowany i taką ma naturę. Jedynie człowiek zabije innego człowieka dla przyjemności.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 10:25
OdpowiedzPrzykre, straszne i niestety prawdziwe...
Na poczatku podane jest ze bylo 4 chlopakow na koncu jest 6 nazwisk ...
Odpowiedzboże, ja bym ich tak samo potortorowała... jak sobie o tej dziewczynie pomyślę, to aż mi się płakać chcę... kto mógł wychować takie potwory? ? ;/
OdpowiedzMoim zdaniem zabic takich to malo.ulozylem plan na takich kolesi.chirurgicznie odebrac im wszystko.wzrok, sluch, mozliwosc swobodnego poruszania sie.do tego wysterylizowac i niech sobie zyje ile chce w takim stanie.to moim zdaniem lepsza kara niz smierc.
oko za oko.
Odpowiedzdlaczego pisze o 4 osobach a jest 6 nazwisk?...
Odpowiedzodpowiedź już padła, poczytaj komentarze
Ludzie właśnie po to wymyślają potwory - żeby bestia tkwiąca w nich samych wydawała się mniej straszna. Myślą
sobie "nie jestem idealny, ale taki wampir/demon/mutant jest gorszy". Jak widać, nie zawsze jest to prawdą. I
właśnie z tej wewnętrznej bestii różni filmowcy i pisarze czerpią inspirację. Tkwi to w każdym, tyle że 99,99% ludzi potrafi nad tym zapanować.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 17:31
Odpowiedzfake, powiedziales ze 4 osoby uprowadzily a wymieniasz 6 nazwisk... (wnioskuje po przecinkach) wiec alboś tępy albo kłamiesz
Odpowiedz4 uprowadziły, co najmniej 6 torturowało. Prawdopodobnie wiele osób wiedziało o tym, co się z dziewczyną dzieje, ale bali się i nie reagowali.
POLECAM wszystkim film "Amerykańska zbrodnia"(An American crime)2007r, jest na faktach, również dotyczy katowanej dziewczyny. Takie rzeczy niestety się dzieją, to jest okropne. Najgorsza jest świadomość, że nigdy nie można mieć pewności, że nie znajdziemy się w podobnej sytuacji. "Ludzie, ludziom zgotowali ten los"
Odpowiedz"W grudniu 2008 roku do sieci trafiło bestialskie siedmiominutowe ‘snuff’ video będące zapisem sadystycznych tortur i mordu dokonanego na 48-letnim Siergieju Yatzenko w lesie przez 19-letnich „maniaków z Dniepropetrovska” (Ukraina). Viktor Sayenko, Alexander Hanzha i Igor Suprunyuck w ciągu niecałych dwóch miesięcy (czerwiec-lipiec 2007) zamordowali 21 osób. Zaczęło się od wieszania psów i kotów, a skończyło na polowaniu na ludzi: bezdomnych, kobiety, starców, alkoholików, dzieci. Dwa morderstwa sfilmowali telefonem komórkowym („Eden Lake” się kłania), blisko 300 makabrycznych fotografii zostało zaprezentowanych w sądzie. Zabijali ciężkimi przedmiotami (metalowymi prętami, młotkiem). Uderzenia kierowali na twarze zaatakowanych, by pozbawić je ludzkich rysów. Wiele ofiar okaleczano i torturowano: niektórym wydłubywano oczy, kiedy wciąż żyli. Jedną z zabitych była kobieta w ciąży: oprawcy wycięli jej płód. Nie stwierdzono seksualnego motywu serii zabójstw. Bestialski zapis morderstwa na bezdomnym (nazwany ‘ukrainian brutal murder’) krąży po sieci, a odnaleziono go w komputerze jednego ze sprawców. Jest niewiarygodnie brutalny i nieludzki.
OdpowiedzKomórki i laptopy chłopców zawierały nagrania przebiegu niektórych morderstw oraz setki zdjęć, w tym fotografie przedstawiające pozowanie przy martwych psach i kotach oraz zabawy na pogrzebach ofiar (naśmiewanie się, ‘spadanie’ z nagrobków). Wideo, które wyciekło do sieci pokazuje bezbronnego mężczyznę leżącego na ziemi w lesie. Jeden z nastolatków kilkakrotnie uderza go w twarz ukrytym w plastikowej folii młotkiem. Ofiara rzęzi krwią i ma trudności z oddychaniem. Potem oprawcy dźgają go w brzuch i w oko śrubokrętem. Yatzenko nadal oddycha, jęczy w agonii, próbuje zakryć twarz ostatkiem sił... Otrzymuje jeszcze kilka ciosów młotkiem w twarz, by się upewnić, że nie żyje. Mordercy oddalają się w kierunku samochodu pokazując tym samym, iż miejsce zbrodni znajduje się blisko szosy. Dyskutują o tym, że mężczyzna ciągle żył mimo wbicia mu śrubokręta w czaszkę. Zdziwienie. Mycie młotka wodą z butelki. Wreszcie okrutny śmiech obojga świadczący o tym, że ludzkość właśnie stoczyła się w rynsztok. Na sam koniec uśmiechnięty morderca mówi do swojego kompana za kamerą „Dobra, chodźmy zrobić zdjęcia.”
To o niej The GazettE napisali piosenke ,, Taion " ... a co do historii to okropne, dla niektórych wyjątkowo powinni brać pod uwagę karę śmierci
OdpowiedzPorwało 4 mężczyzn, a jest 6 nazwisk?
OdpowiedzW samym porwaniu mogło uczestniczyć 4, a znęcać się 6.
Bestialstwo.
OdpowiedzTeraz w tych dzisiejszych czasach nastolatkom będzie się pierd^^olić w głowie bo za dużo tych pustych i zalane przemocą horrorów.
Zatkało mnie o.O Nie ma określenia dla takich "ludzi", co za bestialstwo, Boże :(
Odpowiedz(ja bym ich zabił bo Bóg jest sędzią sprawiedliwym..
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 12:38
OdpowiedzTo sam nie baw się w Boga, nie mamy prawa decydować o czyimś życiu czy śmierci. W dodatku reszta życia w kiciu z przestępcami to chyba lepsza kara.
paooline:twierdzisz ze nie mamy prawa decydowac o czyims zyciu lub smierci?to czemu takich szesciu kolesi mialo prawo?zdecydowali ze dziewczyna ma umrzec wiec umarla.niech teraz ktos zdecyduje czy tacy ludzie maja umrzec czy dalej zyc
Aż mi się przypomniała książka "Dziewczyna z Sąsiedztwa", która opowiadała bardzo podobną historię...
OdpowiedzNie rozumiem, jak można zrobić coś takiego jakiemuś niewinnemu człowiekowi... Straszne! Trzeba nie mieć sumienia.
Odpowiedzchciałbym być bity rozżarzonym prętem
OdpowiedzPisze tu , ze najpierw tego 4 stycznia zalali ją betonem w beczce , a kawałek dalej pisze ze tego samego dnia ja podpalono . Niby 4 nastolatków ją uprowadzono , ale nazwisk 6 ? . Historyjki z dupy wzięte na miejscu wymyślane .
Odpowiedz@LuFeczka TO NIE JEST WYMYŚLONE. Tak trudno pojąć, że to wydarzyło się naprawdę, a jest po prostu mało logicznie napisane? Nie kłóćmy się teraz o logikę zdań, ważne jest co się wydarzyło i że tacy ''ludzie'' istnieją.
OdpowiedzNie gadajcie że to fejk historia Junko Furuty jest jak najbardziej prawdziwa. Poczytajcie sobie na wikipedi, cokolwiek.
OdpowiedzJej zabójcy byli bestiami, takie okrucieństwo nie mieści się w głowach.
Japoński zespół the GazettE napisało o tej historii piosenke- Taion polecam ;)
to nie jest zmyslone:
Odpowiedzhttp://29.media.tumblr.com/tumblr_l9pumj9Aka1qamdslo1_500.jpg
http://api.ning.com/files/b9aWbDBV8AJC2GcIhqH6PAgrWzG10reFUG5RFZ1h4sP38bAlFw7Qkd2r9OLNjfP2O*ysx-KsSR-HhLYAoyFtuqsjOFvArRy-/5060_1166127239741_1424707469_449077_3981819_n.jpg
no i jeszcze wikipedia.
nie mieści mi sie to w głowie, do czego ten swiat zmierza?
Z tym zdjęciem kojarzy mi się jedynie piosenka "Taion" The GazettE
OdpowiedzCo do podpalenie to najpierw podpalili jej kończy a potem wrzucili do beczki i zabetonowali.
Odpowiedzhttp://demotywatory.pl/2963613/Japonczycy
OdpowiedzJapończycy. Jeszcze nie raz nas zadziwią
Ehh... Aż mi się przypomniało jak 1 raz to widziałem, podczas przeglądania hentai trafilem na mange o tym temacie. Z początku nic nie podejrzewając skończyłem czytać, myśląc co za debil wymyślił taka historię. Potem pokazali mi że jest oparta na faktach (nocka nieprzespana). Gdyby was interesowało (nie powinno) można popytać na 4chanie o nią.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2011 2011 13:58
OdpowiedzTo 4 stycznia w koncu betonowy kubłaczek cz palonko na cieplo bo nie ogarniam ? :/
Odpowiedznie, nie jesteś zabawny
Naprawdę okropna historia, to pokazuje, że ludzie są do wszystkiego zdolni, nie ważne jak bardzo ten czyn byłby okrutny.
OdpowiedzPowstała piosenka na temat tej historii, jak już ktoś powyżej wspominał, the Gazette- Taion, praktycznie przez wyżej wymienioną piosenkę dowiedziałam się o tej historii jakiś czas temu. Utwór niesamowity, klimatyczny, zresztą fani tego zespołu dobrze o tym wiedzą.
Nie czytałam wszystkich komentarzy, więc nie wiem czy ktoś to już napisał ale nie zgadniecie na ile lat więzienia zostali skazani... na 17.
OdpowiedzJa nie wiem jak to możliwe, jak ktokolwiek może za coś takiego skazać na tylko tyle lat. Myślałam, że za taką zbrodnię to dożywocie na wstępie, a jednak nie.
Czytałem dziś o tym dokładnie , są filmiki , najokropniejszy moim zdaniem to : http://www.youtube.com/watch?v=no9BLY-tQeI&feature=related. I to nie jest fejkt ta historia. Było bardzo głośno o tym. Co najgorsze rodzice tej " bestii " tzn. bo u jednego chlopaka w domu to wszystko sie dzialo, tam ją trzymali i torturowali. Tego chłopaka rodzice o tym wieli i mimo to nic nie zrobili. A prosiła ich i te bestie o zabicie. ROdzicow prosila aby jej pomogli zadzwonili na policje a oni nic. Na japonskiej stronie sporo i szczegółowo to jest.
OdpowiedzJest 6 nazwisk bo dwóch zmieniło swoje nazwiska potem.
Odpowiedz;| zagięło mnie ....
OdpowiedzNasz kochany autor demotywatora oczywiście musiał ów poważny tekst przedstawić za pomocą komicznej czcionki (Comic Sans). Gratuluję poziomu jeszcze raz.
OdpowiedzNapisane jak podręcznik od historii. Najpierw porwana, potem zamordowana, a potem jeszcze ją podpalali, bili itd.
OdpowiedzCóż... Nie chciało mi się czytać wszystkich komentarzy, ale ktoś się czepiał nieścisłości co do nazwisk (Ich ilości). Błąd jest popełniony. Co racja, to racja. Ale historia jest jak najbardziej prawdziwa. Tylko, że jeśli się nie mylę Junko była przetrzymywana w piwnicy jednego z porywaczy, rodzicą powiedział,że ich koleżanka uciekła z domu, a gdy dowiedzieli się co tak naprawdę się dzieje nic nie zrobili. Syn był członkiem Yakuzy (Albo jeden z porywaczy. Mniejsza). Jest też piosenka opowiadający o tym wydarzeniu. Słowo "opowiadająca" może nie do końca pasuje, ale mniejsza. Ver. z tłumaczeniem: http://www.youtube.com/watch?v=OOv262hlz4Y
Odpowiedztrochę przekręciłeś z Yakuzą : > Junko musiała powiedzieć rodzicom , że uciekła z domu i jest bezpieczna z przyjaciółko , kazali jej te " skur*** " : > , Tak była tam sporo dni w piwnicy , ale i w pokoju w sypialni , nie karmili jej , japońskie strony piszą dokładnie na sadisctic jest sporo o tym ; ) .
Jakbym takich w swoje ręce dostał to nawet karate by im nie pomogło.
Odpowiedzchodzące demony zła. ich sąd tez dosięgnie
Odpowiedztakie rzeczy tylko u japońców ;)
OdpowiedzCzterech ich było. Autor się pomylił. A angielskiej wikipedii jest o tym napisane. the GazettE napisali o tym piosenkę "Taion" (poza tematem, jeden z lepszych utworów tego zespołu.) Podobno gitarzysta, Aoi znał Junko osobiście, ale miał wtedy 10 lat. Co do tej beczki.. Najpierw polali ją benzyną a później jej martwe ciało zamurowali w beczce..
OdpowiedzJej :(
Odpowiedzco ta dziewczyna im zrobiła, że tak ją katowali ?
Odpowiedzthe gazette napisało na jej cześć piosenkę taion
OdpowiedzI właśnie po to wymyśla się nowe potwory, wampiry i zombie, żeby człowiek mógł dowartościować swoją osobę, i powiedzieć sobie "ja taki nie jestem, nie byłbym do tego zdolny, takie potwory istnieją tylko w filmach". Wolimy wymyślić sobie pseudo zagrożenia niż uwierzyć że największym potworem może być nasz sąsiad lub znajomy z klasy...
OdpowiedzZa dużo japońskich bajek "dla dzieci", w których tną się mieczami i urywają głowy
Odpowiedzmasakra tym debilom też powinno się tak zrobić ... ;(
OdpowiedzKiedyś w małej wiosce Nosarzewo Borowe zamordowali taką kobietę przebili jej usta kijem spałowali kijami bejsbolowymi i pocieli siekierami potem ją rzucili do krzaków i akurat moja babcia ją znalazła a to co się z nią działo widzieli sąsiedzi jednak nic nie pomogli
Odpowiedzpodobna historia była ze Szkotem, Krissem Donaldem. Też młody chłopak, uprowadzony i torturowany przez 4 pakistańców.
Odpowiedzjestem przrazona za kazdym razem jak slysze o takich rzeczach !!!! nie wyobrazam sobie co mozna miec w glowie zeby nie zauwazyc bolu i krzywdy jaki ma osoba ktora jest krzywdzona i to prawda i boli to ,ze istnieje cala masa "potworow" i nie wiadomo co z tym mozna zrobic.
Odpowiedzps. cale szczescie ze tam jest kara smierci
Japoński zespół the GazettE nagrał nawet piosenkęna podstawie tych wydarzeń. Fani Vk pewnie ją znają, a reszta niech się zapozna.
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=OOv262hlz4Y
Dlatego nie wierzę w Boga
OdpowiedzBóg dał każdemu rozum i wolną wolę!
Nie powinno się wierzyć, ale w .. LUDZI.. są oni do wszystkiego zdolni!
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 April 2011 2011 17:13
mam nadzieje, ze nikt ich w tym wiezieniu nie zabil, mam nadzieje ze inni wiezniowie urzadzaja im pieklo do dzis
Odpowiedzpiekło ? w więzieniach ?.. mają ciepło w dupę i lepsze zaopatrzenie w pożywienie niż dzieci z DomuDziecka ! Świat jest chory!
http://pl.wikipedia.org/wiki/Junko_Furuta
Odpowiedzpotwory...
Odpowiedz[*]
Hmm.. Jest na to lekarstwo. Cal. 7.62 dla każdego po
Odpowiedz"prezencie" w potylice.
uprowadziło czterech młodych mężczyzn, a nazwisk w nawiasie sześć...
Odpowiedzkaraluchy i mocz b. gryls by sie ucieszyl
Odpowiedzto nie miejsce na taki humor. Człowieku opamiętaj się, bo jest mi Cię żal !
Zgadzam się, ludzie są potworami, ale jak już, nie jedynymi.
Odpowiedzthe GazettE przecież napisali piosenkę o niej. the GazettE- Taion. Warto zobaczyc . Biedna dziewczyna...
OdpowiedzJakkolwiek to zabrzmi - to jeszcze nic. Przeczytajcie jak banderowcy obchodzili się z polską ludnością podczas II wojny światowej: http://www.megaupload.com/?d=SPLF2Y7B
OdpowiedzDodam, że oprawcy cieszą się dziś większym uznaniem polskich władz niż ich ofiary.
Szokujace jest to ze sprawcy nie dostali dozywocia i w tej chwili sa na wolnosci...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 April 2011 2011 22:07
OdpowiedzMam nadzieję, że z okazji ujawnienia nazwisk, Light Yagami nie zapomniał ich wpisać do Death Note'a.
Odpowiedz25 Listopada 1988 roku czterech chłopców (tak chłopców, najstarszy miał wtedy 17 lat)
OdpowiedzPorwało uczennicę 12 klasy Junko Furutę i przetrzymywali ją przez 44 dni w domu rodziców jednego z nich. W celu uniknięcia poszukiwań jeden z nich zmusił Furutę aby zadzwoniła do rodziców i powiedziała im, że uciekła z domu i jest bezpieczna z przyjaciółką.
W związku z tym, że cała akcja toczyła się w domu rodziców jednego ze zwyrodnialców jego rodzice o wszystkim wiedzieli, jednak nie zdecydowali się pomóc w ucieczce Junko (pomimo jej błagań) ani nie zawiadomili policji, gdyż jeden z nich był niskiej rangi liderem yakuzy.
Wedle ich zeznań dziewczyna była gwałcona, bita kijami golfowymi oraz metalowymi kijami, wkładali jej do waginy wiele różnych obiektów (w tym żarówki), zmuszali ją do jedzenia karaluchów, picia własnego moczu, masturbowania się przed nimi, wkładali jej petardy do odbytu po czym odpalali je, przycinali sutki za pomocą obcęgów, zrzucali jej na brzuch hantle, przypalali ją zapalniczkami i papierosami. Jedno z przypalań było karą za próbę powiadomienia policji. Oprócz tego sprawcy zawiązywali Furucie na końcówkach palców sznureczki aby zatrzymać dopływ krwi i umartwiać jej palce aby nie mogła się bronić. Sami sprawcy twierdzą, że dziesiątki innych ludzi wiedziało co się działo w tamtym domu. Podobnież gdy chłopcy odmawiali jej możliwości opuszczenia domu, błagała ich wielokrotnie o to by ją po prostu zabili i z tym skończyli.
4 Stycznia 1989 roku, po partyjce w mahjonga dziewczyna została oblana benzyną po twarzy, rękach, nogach i brzuchu a następnie podpalona. Leżała w szoku przez parę godzin, sprawcy myśleli, że symuluje, aż w końcu przyszło jej ukojenie. Zmarła.
5 Stycznia mordercy wsadzili jej ciało do beczki i zalali cementem.
Po ujęciu sprawców przez policję ze względu na ich wiek (pomimo, że byli jednak sądzeni jak dorośli), dostali oni po 17 lat więzienia. Ich zarzut brzmiał "Spowodowanie ciężkiego uszkodzenia ciała,co doprowadziło do śmierci"
_______________
17 lat więzienia ku*wa..
ten cały świat jest jednym wielkim 'Burdelem', w którym 'prawdziwych' ludzi z jakimikolwiek uczuciami jest tak niewiele.. I RZYGAĆ MI SIĘ CHCE JAK NA TO WSZYSTKO PATRZĘ !!
Nie moge rozumiec dlaczego niektorzy ludzie tak zwierzeceli... Moze to nieograniczona sila rozumu???
OdpowiedzNie ma słów na takich ludzi.
Odpowiedzto podobne do tego przypadku na Ukrainie... jak dwóch chłopaków ludzi mordowało, był w necie gdzieś nawet film "3 guys 1 hammer" chyba... gdzie jest pokazane jak faceta mordują... nie polecam tego oglądać
Odpowiedza tak apropos "Taion" to teledysk też jest zaje*isty 8D
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie już na świecie. A sku*wysyny będą zawsze. - Andrzej Sapkowski
OdpowiedzCo do duchów moja mama zawsze powtarza "po śmierci dupa nie wierci"
Odpowiedz@NoNameV i @Qrvishon. Jest napisane, że przez czterech została uprowadzona. Nie jest powiedziane, że tyluż się nad nią znęcało. Mogły uprowadzić cztery osoby, a samych katów było więcej. :)
Odpowiedz