Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1429 2308
-

Zobacz także:


R rm125
+66 / 76

seks afera jej nie grozi :)

misiekfiol
+7 / 55

no tak nie ma to jak idioci którzy mylą transeksualistów i gejów z pedofilami - głupota nie boli bo jakby bolała to tacy ludzie jak " HomoBavariensis" umarli by z bólu

K koko445
+7 / 35

HomoBavariensis

A co ma homoseksualizm do pedofilii? W homoseksualizmie są ze sobą 2 osoby które się kochają i godzą się na ten związek i on nikomu nie robi krzywdy, a w pedofilii to dziecko jest przymuszane do tego i na pewno nie jest szczęśliwe. więc zastanów się co piszesz.

Z zeedo
+7 / 71

a mnie irytują te stereotypy i dyskryminacja dotycząca gejów. czemu zawsze przy temacie adopcji przez pary
homoseksualne mówi się tylko o dwóch tatusiach? sugerujecie, że dwóch gejów chcących mieć dzieci
zawsze dąży do adopcji tylko po to, aby im robić krzywdę. :/ Wyzywacie ich od najgorszych zboczeńców, bo uprawiają seks analny, jakież to sprzeczne z naturą itd, a jednocześnie sami chętnie zasadzilibyście żonie od tylca i to już byłoby całkowicie normalne. aha, no i lesbijki oczywiście są spoko, do nich nigdy nic nie macie. dlaczego? bo fajnie się je ogląda w pornolach - tylko dlatego. wasze poglądy mają strasznie prymitywne podłoże. Oceniacie "normalność" ludzi tylko na podstawie tego, czy seks z nimi byłby wg was fajny czy obrzydliwy, a potem dorabiacie do tego odpowiednią ideologię.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 17:54

K koko445
-4 / 26

"a pedofilię uzna
się za kolejną (po hetero, homo i aseksualnej) orientację seksualną. "
Wyraźnie napisałeś że pedofilie uzna się za kolejną orientacje. Czyli piszesz że mają coś do siebie, bo jeśliby nie miały to po co pedofilia miała by być nową orientacją? Czyżbyś nie był świadom tego co piszesz?

N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
0 / 12

@Kostek
Ale ten kontrakt podpisano za władzy PoPiSu...
Więc to nie "pedały" doprowadzają kraj do bankructwa.

Mysz
-2 / 24

nie ważne jak wygląda, ważne, czy jest inteligentna.

nwn9
+8 / 28

Nie mogę na to patrzeć, czuję, jak żółć podchodzi mi do gardła.

T tomsonic
+5 / 5

@
a PO przedłużyło kontrakt na 30 lat niecały rok temu.

J Janusz1111
0 / 6

wypisz, wymaluj, wygląda jak Andrzej Gołota w peruce

M marobp
+3 / 31

Nie była mężczyzną, tylko dalej jest mężczyzną, co to za chore myślenie i podejście, i to jeszcze do sejmu się dopchało (tak na marginesie brawa dla dla młodzieży* młodzieży która okazała się całkowicie bezmózga głosując na partię palikota, nie zapoznawszy się tak naprawdę czym reprezentują sobą reszta jego śmiesznej ekipy) a wracając do problemu, pies po kastracji jest dalej psem tylko bez jaj i tak samo ten facet, nie ma się co oszukiwać, a ludzie z chorobami powinni trafiać do miejsc gdzie się je leczy a nie do sejmu.

M martus91
+48 / 114

ja uzasadnie: Grodzka jest wykształcona, skończyła psychologię na UW, przez długie lata udzielała się w wielu instytucjach pozarządowych, ma doświadczenie, jest człowiekiem aktywnym, ma konkretny plan działania, m.in. chce zaprzestania finansowania działalności partii politycznych z budżetu państwa a także tworzenia państwowych żłobków i przedszkoli. sytuacja życiowa, w jakiej się znalazła ukazuje, że Grodzka jest bardzo odważna i posiada silną osobowość. to, jakiej jest płci, nie ma znaczenia, w sejmie powinny liczyć się kompetencje.

DajNaTace
+38 / 54

@ddiabelekk nie rozśmieszaj mnie! Wolałby by połowa sejmu to byli transwestyci ale jednak coś robili dla państwa niż najczystsi hetero, którzy siedzą tam dla kasy i nic nie robią jak to robiły doczesne partie... Chwała, że do sejmu wszedł RP.

DwaiD
+6 / 14

chwila, chwila. Jeszcze nic nie zrobiła, a wy już rozdajecie karty w ciemno. Kompetencje? Wykształcenie? PSYCHOLOGIA? to przepraszam, mamy jakieś ministerstwo psychologi, w którym mogła by się sprawdzić? Doświadczenie? W organizacjach PO ZA RZĄDOWYCH? A doświadczenie w rządzie? Wyście sie z ch*jami na mózgi pozamieniali, że tak grzecznie spytam ślepa maso?

DwaiD
+2 / 2

czopor, ktoś rzucił hasłem, że ona ma doświadczenie w rządzeniu, ja zaprzeczyłem temu podając
konkretne argumenty. Nie mówię kto ma rządzić, a kto nie, po prostu pokazałem, że ona nie ma
doświadczenia i nie ma sie czym podniecać :) a ty wypisujesz jakieś nikomu niepotrzebne banialuki.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 October 2011 2011 9:35

cassper
-1 / 1

Wypowiedzi takie jak twoje - zenada...

puma1
+12 / 24

No to co ? -3/71 i na główną ?

Odpowiedz
Dryblas002
+8 / 38

Patrząc na ten demotywator przypomina mi się cytat ze Shreka:
"Co to za szajs?"

Odpowiedz
heruka
-5 / 15

after you...

G Grossiuu
+80 / 128

Co z tego ? Co to na głównej robi ?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 16:31

Odpowiedz
heruka
+11 / 27

a mnie tam odpowiada jego program.. choć jedna partia zajmuje się ludzkimi problemami, jak chociażby inwestowanie w żłobki i przedszkola z budżetu państwa, czy edukację seksualną w szkołach. Oczywiście konserwatyści zobaczą jedynie to co chcą, czyli legalizację maryśki, związków homoseksualnych itp. Chciałam zauważyć, że to, że RP wszedł do sejmu nie znaczy od razu, że wprowadzi takie drastyczne (jakby nie było na polskie warunki) zmiany, bo jednak potrzeba większości głosów, by takie kwestie uregulować. Więc oni sami sobie nic nie zrobią, choćby chcieli. Poza tym do tej pory rząd tworzył sobie politykę sam bez uwzględniania opinii społeczeństwa, nie wprowadzono żadnych konkretnych reform usprawniających działanie państwa (na różnych szczeblach). I to ma być dobre? Tak ma zostać? To ja już wolę Palikota, który jako jedyny COKOLWIEK chce zmieniać. I liczy się przy tym z opinią coraz to bardziej otwartego na zmiany społeczeństwa.

Boolva
+5 / 7

Tylko niektóre gimnazjalistki są matkami...

Kerian
-1 / 11

JA znam partię, która na nurtujące Polskę problemy ma znacznie lepsze rozwiązania niż RP- jest nią Nowa
Prawica, postulująca przekształcenie Polski w normalne państwo, państwo minimum. W państwie minimum spór
o to, czy państwo ma być świeckie czy wyznaniowe traci rację bytu- rodzice mogą posyłać dzieci wedle
uznania do szkół katolickich lub świeckich, a nawet mormońskich czy rastafariańskich. Nie istnieje
odgórnie narzucony program nauczania, nakazujący promowanie jakichkolwiek wartości. Państwo minimum nie
narzuca obywatelom żadnych ograniczeń poza tymi, które nie pozwalają im krzywdzić siebie nawzajem- każdy
pełnoletni człowiek ma dostęp zarówno do marihuany, jak i innych używek- wszystko leży w gestii jego
odpowiedzialności. Wolny rynek i minimalna biurokracja w państwie minimum zapewnia więcej miejsc pracy i
szansę na szybsze wzbogacenie się obywateli. Oczywiście, różnice majątkowe pomiędzy obywatelami
biednymi i bogatymi są większe niż w państwach socjalistycznych, ale ci biedniejsi mają znacznie
większą szansę na rozwój i są znacznie bogatsi, niż biedni z państw socjalistycznych. Takie
przekształcenia ustrojowe państwa są moim zdaniem znacznie realniejsze i bliższe idei liberalizmu niż
"nowoczesne" państwo Palikota- utopijne państwo "darmowych prezerwatyw, in vitro i internetu", państwo w
którym nadal to urzędnik jest ważniejszy od obywatela, jest dla niego tylko bardziej "przyjazny". Państwo
w którym homoseksualni aktywiści i feministki walczą w sejmie nie o równość, ale o przywileje dla
prezentowanych przez nich grup społecznych. Państwo, w którym połowa (!) wydatków na armię jest obcinana
i przekazywana na kulturę. To nic innego jak stary, PRLowski socjalizm, tylko opakowany w nowoczesną,
ładną obudowę. Nie tędy droga.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 20:38

PtakMarceli
+2 / 16

Ale Ty pusty jesteś, aż żal bierze.

DajNaTace
-2 / 12

O Ty żałosny człowieku...:D Już dawno mnie nikt nie rozbawił swoją zaściankowością i głupota jak Ty! Dzięki!:D

PtakMarceli
+13 / 21

Na szczęście ten kraj się cywilizuje i takie prostackie uwagi pozostają w mniejszości. Jeśli jest ktoś, kto jest w stanie cos stworzyć, zbudować, poprawić, to niech to robi, a mnie nie interesuje czy jest heteroseksualny, czy homoseksualny, czy może transseksualny, a Ty chłopie ze swoimi średniowiecznymi pogladami schowaj się w jaskini i tam na jaszczurki poluj.

stinkybastard
-2 / 8

Liczba "nie-mam-jaj" posłów w naszym sejmie się zwiększa, ahoj!

Odpowiedz
Betsabe
+7 / 17

Widzę, że niektórzy uwierzyli, że Palikot tak różni się od reszty polityków, że naprawdę obchodzą go Wasze problemy, a nie kasa i władza? To nie jest Mesjasz, który objawił się Polsce, by ją wyciągnąć z czeluści "katolickiego zacofania". Ludzie, popierający RP! Daliście się zrobić w balona jak za każdym razem, gdy wierzyliście w obietnice wyborcze. Przecież wiedział, że nie wygra, więc mógł nawciskać w kampanii wszystkiego czego dusza zapragnie. (A nie, sorry, zapomniałam. Przecież ten pan nie wierzy w istnienie duszy) Śmiałabym się zapewne z tych, którzy głosowali na RP, bo nie orientując się w konsekwencjach niektórych działań, popierają je na głupa, bo oni są "wolni", a marycha jest super!, ale gdy myślę co się może stać, jeśli ten człowiek kiedyś dojdzie do władzy to nie jest mi do śmiechu. Obawiam się, że mogę tego dożyć, bo nasze społeczeństwo ma coraz bardziej poprzewracany system wartości, a propaganda (której każdy z Was się zapewne wyprze) przegoniła rozsądek i moralność.

Odpowiedz
DajNaTace
+3 / 17

Lubie zaskakiwać, więc chętnie Cię zaskoczę ;] Popieram Ruch Poparcia dlatego, że ma najlepszy program z tego całego syfu, który jak dotąd siedział w sejmie. Czytałem cały, więc znowu Cię zaskoczę, a co do obietnic innych partii to co mi po nich? I tak żadnej z nich nie zrealizuje ani PO ani PiS ani tym bardziej SLD i PSL. Więc co mi przeszkadza zagłosować na kogoś nowego? Kogoś kto jeszcze ma tą odrobinę chęci by coś zrobić? Nawet jeśli by nic nie zrobili to i tak będzie to samo co za rządów każdej innej partii (mam nadzieję jednak, że coś zrobią). Legazlizacja Marihuany? A co w tym złego? I tak kto chce ten zajara bez żadnych problemów... Jedynie grupy przestępcze na tym zarabiają. Z kolei jeśli ganja zostałaby zalegalizowana skarb państwa zyskałby dodatkowe miliardy złotych rocznie z akcyzy na Konopie. Poza tym Marihuana wcale nie jest tak strasznym narkotykiem jak to przedstawia TVN i inne twory... Paliłem ją nieraz i jakoś się ani nie uzależniłem ani nie zlasował mi się mózg więc albo ja jestem wyjątkowy albo ludziom jest wciskany kit. Co do opodatkowania kościoła to kolejne miliardy zysku do skarbu państwa. Kler miał żyć w ubóstwie, a skoro nie żyje niech odprowadza chociaż podatki od swoich datków "co łaska" szczególnie na pogrzebach i ślubach. Z resztą kto wie i się interesuje ten będzie wiedział, że RP ma najlepszy program i całego tu cytować nie będę... Chętnych wysyłam na oficjalną stronę Ruchu. Nie wierzcie medialnej propagandzie! :D

fragidistic
+6 / 8

Konkretnie Betsabe. Jak widac malo z mlodych wyborców i nie tylko, zdaje sobie sprawe ze Sejm to tylko taki
teatrzyk dla ubogich umyslowo. Decyzje podejmuje sie gdzie indziej, zza kurtyny politycznej, w miejscach gdzie
np. przesiaduje oligarchia postkomunistyczna. A tu nagle Paligniot sie pojawil i bedzie wszystko zmienial?
Wolnego. Bez przyzwolenia sil wyzszych nic nie zrobia nawet jakby chcieli. Odnosnie kosciola to gdyby
wiekszosc, palignioty i inne mlotki spróbowali odsunac caly KK od budzetu panstwa. To po pierwsze tego nie
zrobia z wielu powodów, a po drugie i tak im sie nie uda. W zarzadach KK nie siedza debile jak w Sejmie.
Polityka to forma dyplomacji a nie krucjata. Tylko nieliczni sie na tym znaja. Zreszta wynik Ruchu Podtarcia
Paligniota w wyborach mnie nie dziwi. Wiekszosc glosujacych na nich to badziewiaki bez skonsolidowanego
kregoslupa politycznego. Lykneli kielbaske jednym chaustem nie zdajac sobie sprawe ze Ruch Podtarcia jest
tylko po to aby rozbic glosujach a caly program to Pic Na Wode. Juz niedlugo niepisana koalicja
PO-PSL-RPP-SLD. Gratulujemy kolejnych 4 lat dojenia narodu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 18:47

N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
-2 / 6

@fragidistic
Mówi ktoś, kto pewnie nie głosował, a potem jest frekwencja niższa niż 50%, a idioci w rządzie.
Nikt nie mówi, że RPP jest idealny, bo nie jest - sam niektóre rzeczy rozwiązałbym inaczej. Ale jest najlepszy z najgorszych, niesie jakiś powiew świeżości i porządną lewicę w państwie (której wcześniej nie było i nie miał kto blokować narodościowych i konserwatywnych ustaw). Cudu pewnie nie dokonają, bo nie mogą. Ale chcieliby. Nie tak jak reszta.

heruka
0 / 4

@fragidistic, jojczysz jak typowy Polaka, któremu TAK ŹLE I TAK NIE DOBRZE. Najpierw wszyscy NAWOŁUJĄ
(nawet na AMBONACH - sic!), żeby głosować, bo tak trzeba, bo to obywatelski obowiązek (rzygam tym
hasłem), bo nie będziemy mieli prawa do narzekań. Teraz wszyscy krytykują, bo Palikot dostał się do
Sejmu. No to przepraszam bardzo, na kogo młodzi mieli głosować? 4 lata temu daliśmy PO, czy PiS wotum
zaufania, daliśmy się im wykazać. NIC się nie zmieniło. Nic dobrego w każdym razie. Tamte partie się
nie sprawdziły, to ludzie zaryzykowali głosując na kogoś spoza FANTASTIC FOUR, i nagle wielki raban! Bo
KTOŚ INNY dostał się do rządu. Ludzie mieli dosyć, to się zbuntowali. A kogo obchodzi, nawet jeśli
częśc wyborców przeszła z SLD i PSL do Palikota? Takie życie. Nie mieli nic wartościowego do
zaoferowania przeciętnemu obywatelowi, więc ten obywatel przestał na nich głosować. Chyba na tym polega
prawo wyboru, nie? Oczywiście teraz to Palikot będzie zbierał cięgi, bo chce COŚ zmienić w zastojałym i
zaściankowym społeczeństwie jakim Polska jeszcze nadal jest. W porównaniu do większości krajów
europejskich, my mentalnie nadal tkwimy w średniowieczu, bo rządzi nami KOŚCIÓŁ i jego dogmaty, a nie
racjonalni i otwarci na zmiany politycy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 19:52

C cathollica
+3 / 5

@DajNaTacę, czy nie wiesz, że księża JUŻ płacą podatek miesięczny za sam fakt istnienia (w zależności od wielkości parafii wikariusz od 113 do 422zł, proboszcz od 363 do 1296zł; czyli jakby nie patrzyć Twój proboszcz płaci nie tylko za wierzących, ale też za Ciebie, który masz go raczej w dupie)? Czy wiesz, że taca idzie na utrzymanie kościoła, plebanii, wynagrodzenie kościelnego, organisty i innych pracowników itp(fakt, że zdarzają się księża sk****iele, którzy to biorą, ale to ich wina)? Zresztą taca jest opodatkowana w tym sensie, że wierni zapłacili od niej swój podatek dochodowy. Nie są też wolni od ZUS-u i innych podatków.
Tak więc opodatkowanie Kościoła już jest, nie widzę potrzeby, żeby go zwiększać.

Kerian
+4 / 4

Nie chcę żyć w państwie, w którym urzędnik będzie dla mnie "przyjazny". Chcę państwa, w którym
nie będzie się wpieprzał w moje życie. Nie chcę państwa "świeckiego". Chcę żyć w państwie, w
którym spór o religię i krzyże w szkołach nie będzie miał racji bytu- rodzic sam zadecyduje, czy chce
wysłać dziecko do szkoły świeckiej czy katolickiej. Nie chcę "darmowych" prezerwatyw ani internetu- chcę
redukcji bezsensownych podatków, likwidacji ZUS i KRUS. Nie chcę przekazania 1% podatku z armii na "kulturę". Chcę silnej, nowoczesnej armii. Nie chcę "legalizacji" miękkich narkotyków- chcę, by wszystko, co nie szkodzi drugiemu człowiekowi nie mogło być zakazywane. Nie chcę państwa "nowoczesnego". Chcę państwa
minimum. Nie popieram Ruchu Palikota. Głosuję na Nową Prawicę.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 22:27

finnegan
+4 / 8

Przecież facet w sukience był już w poprzednim parlamencie. Wiecie, ten co aspirynę przez nos wciągał... Także żadna nowość. Poza tym uznam zmianę płci za realną w momencie gdy np. taki Ryszard -> Anna urodzi, albo Anna -> Ryszard spłodzi dziecko. Bo póki co to zmiany są kosmetyczne:)
Nasza polska polityka to jeden wielki cyrk... szkoda, że władzę naprzemiennie sprawują małpy - a choć raz mógłby clown :/

Odpowiedz
drakulka
+5 / 13

hmm i co z tego? lepper miał jakieś nietego z prawem, potem był wicepremierem... ubiegły premier był idiotą... nie znam babki więc nie oceniam, nie wiem co to za materiał na demotywator. a niechby nie zmieniała płci tylko doczepiła sobie cycki jako facet, wali mnie to

Odpowiedz
BadDayToPlay
+3 / 11

@finnegan Zgadzam się!
Nie można mówić o transpłciowości skoro zmienia się jedynie wygląd zewnętrzny. Dla mnie takie operacje (Idąc dalej, nawet homoseksualizm) są po prostu zaburzeniami w psychice...

Odpowiedz
Kagai
+7 / 13

i co w związku z tym? demot był, jest i będzie bezsensowny i nie wiem, co robi na głównej.

Odpowiedz
natalulu
+6 / 18

ja również nie widzę związku pomiędzy trzema określeniami wymienionymi w opisie. Jak najbardziej mam szacunek do tej pani. Oceniajmy jej wiedzę i możliwości a nie seksualność.

B bobolo
-3 / 17

Jest literówka : powinno być "było mężczyzną"

Odpowiedz
TmJ
+1 / 7

Przebierały chłopca w sukienki... I to niby straszne? Ja mam lepszą perełkę
- "Lesbijki adoptowały chłopca, teraz zmieniają mu płeć" wklejcie w gugl to znajdziecie artykuł (link nie działa tutaj)

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 18:30

RozentuzjazmowanyZboczek
+1 / 5

Dlaczego te obie strony nie istnieją? czyżby fake? ;) ps. naucz się definicji pederasty idiotko.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 18:45

TmJ
0 / 2

@RozentuzjazmowanyZboczek
Nie wiem, próbowałem kilka razy i linki nie działają, najwidoczniej demoty jakieś zabezpieczenia antyreklamowe wprowadziły, dlatego wkleiłem tytuł artykułu, jak wkleisz do gugl, to będzie na pierwszym miejscu...

H HarleyD
+3 / 17

No i? Masz z tym problem? Mnie ona nie przeszkadza. Tylko ciekawe co zrobi Kaczyński, w końcu on ma zwyczaj całowania wszystkich kobiet w rękę :)

Odpowiedz
L lejtekole
0 / 2

a twoim zdaniem to jest kobieta? Nawet Kaczyński pewnie wolałby jej/jemu/temu "Podać nogę niż ręke".

P PinUpGirl92
-1 / 3

lejtekole: nie to nie jest kobieta i z tego co się orientuję, to nawet nie chce być kobietą.. ludzi! zacznijcie odróżniać transseksualizm, który jest uznany za zaburzenie psychiczne, od transwestytyzmu!

Suguru
-4 / 16

Coraz czesciej widze upadek ludzkosci... Ponizanie sie... Rownouprawnienie gejow i lesbijek... Jedynie wojna nas uratuje i zresetuje zgnila do cna rase... Do demota - mamy Seksmisje na zywo...

Odpowiedz
N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
+3 / 15

Prawda jest taka, że administrator jest teraz jak polityk.
Ma nas, użytkowników w dupie i tylko klepie
kasę na reklamach, na hipsterach, na dresach, na pokemonach i na niewielkiej ilości inteligentnych ludzi.
Nie ważne co jest na głównej, ważne, żeby generowało ilość odwiedzin - a więc i wyświetleń reklamy
- a więc i pieniędzy...

Co do demota, dla mnie prezydentem kraju mógłby być nawet ziejący plazmą
jaszczur z 9 ogonami, byle by w tym kraju zrobił dobrze. Polsce brakowało seryjnej lewicy i w końcu ją
mamy - i jak na razie to tylko ona ma pomysły, jak w tym kraju coś zmienić.

Odłączenie kościoła od
kraju - oszczędzone pieniądze, oszczędzony czas, w końcu PRAWO będzie ponad KATOLAMI. Nie mam nic do
wierzących, ale ludzie - wiecie ile moherów linczowało dziewczyny za to, że chciały dokonać aborcji?
Stare babcie przemieniały ich życie w koszmar.
Legalizacja miękkich narkotyków - każdy ma własny mózg,
marihuana jest tak samo/mniej szkodliwa od papierosów i alkoholu - a to OLBRZYMIE pieniądze dla kraju +
przyjemność dla palących
Legalizacja związków homoseksualnych + cała reszta zrównywania ludzi
niezależnie od ich wyglądu, preferencji, osobowości, urodzenia i kontaktów - próba stworzenia państwa,
gdzie będą liczyć się KOMPETENCJE, WIEDZA i ODDANIE SWOJEJ PRACY (W tym wypadku poprawiania naszego
kraju).

Za palikotem podpisuję się rękami i nogami, ktokolwiek inny nie ma JAJ, żeby coś ZMIENIĆ.

Jak
tak dalej pójdzie, to dołączę do antify, teorie niektórych obecnych tutaj ludzi doprowadzają mnie wręcz
do załamania - jak można być tak zaślepionym ... g*wnem? Te ideały nie mają racjonalnego uzasadnienia.
Chcecie poprawić ludzkość, nauczyć ją żyć godnie? Tu trzeba postępu. A nie cofania się do czasami - zwierzęcych celów.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 18:35

Odpowiedz
DajNaTace
-2 / 6

Jak to dobrze, że jest ktoś kto myśli podobnie ;] Piątka :]

C cathollica
+4 / 4

Fakt, jako wierzący powiedziałbym, że wstyd mi za mohery, ale z drugiej strony- to nie starożytność, rodzice nie są panami życia i śmierci swoich dzieci . Co do marychy uważam tak: szkodzi podobnie jak papierosy? Mniej więcej, ale skoro one TEŻ szkodzą, to też powinny być zabronione, ale nawet o to nie apeluję, bo to nierealne, za dużo u nas palaczy. Kolejna zasada polityki: jeśli coś daje kasę, to choćby zabijało ludzi w milionach, jest dobre :/.

N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
-2 / 2

@Catholica
Więc kto ma być, kościół? (Agresywnie to brzmi - nie do końca o to chodzi)
Przypadek, który
mam na myśli - był legalny i dopuszczalny w prawie polskim. Jednakże, żaden lekarz nie chciał dokonać
aborcji z różnych powodów, między innymi z tego, że bali się linczu społeczeństwa. Ta dziewczyna
musiała wyjechać do innego kraju, co również jej utrudniano, próbowano ją wiele razy odwieść od tego,
ingerowano w zdecydowanie jej sferę prywatną. Ten przypadek był kiedyś opisywany w NIE.
Prawo państwowe
na ogół jest ułożone na podstawie prawa religijnego - i to ono ma być głównym prawem, a nie na
odwrót. To do jego przestrzegania jest zobowiązany każdy obywatel, a nie do przestrzegania KKK. I
jakkolwiek ideały miłosierdzia są piękne i dobre - to idea sprawiedliwości jest ważniejsza.

Co do stwierdzenia o pieniądzach - zgadzam się. Polityki kraju, państwa, firmy... A niestety teraz one rządzą nami. Takie "lewackie" wartości, to w rzeczywistości zwiększanie wolności każdej z osobna jednostki, próba walki z popadnięciem w szpony korporacjo-kracji.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 20:28

J Jerso1234
+1 / 1

RP=/=Lewica. RP Jest to partia centrowa, ponieważ w prawdziwych partiach lewicowych nie powinien występować wolny rynek, a przynajmniej nie tak "mocny" jak proponuje Palikot.

S Seiti
0 / 8

Liczy się nie jaką kto ma płeć tylko jakim jest człowiekiem! Znacie osobiście osobę transseksualną? Połowa z was nawet nie wie ile taka osoba musi przejść, zarówno psychicznie jak i fizycznie. Cieszcie się, że to akurat nie wy i" możecie" sobie kpić z takich osób.

Odpowiedz
Y Yuka5
+7 / 13

Nie ważne kim jest, jak zaprowadzi porządek w polityce może być buką z muminków to i tak będę darzyć ją/jego szacunkiem.

Odpowiedz
klyku5
-3 / 5

yyy...to posłanki nie są ani mężczyznami, ani kobietami? Tak sobie żartuję...nie martwi mnie jednak, że to transwestyta, ale że w ciemno do sejmu dostał/dostała się ze względu właśnie na tą "oryginalność", a nie ze względu na jakieś wyjątkowe obeznanie z polityką.

Odpowiedz
Z ZeebaEata
+1 / 3

Spora część posłów została nimi tylko po to, żeby podnieść rękę wtedy kiedy prezes ich partii pomacha. Jeżeli nawet jej jedyna rolą miałoby być oswojenie społeczeństwa z osobami, które zmieniły płeć, to niech sobie tam będzie.

M martus91
-1 / 1

wlasnie, ze jest obeznana z polityką, poniewaz od lat dziala w wielu instytucjach pozarzadowych. wiekszosc poslow, dla ktorych bedzie to pierwsza w zyciu kadencja, nie ma takiego doswiadczenia.

P PinUpGirl92
+3 / 3

zgłaszasz się na podpałkę?

C cathollica
+5 / 5

Pozdrawiam kolegę ateistę :). Ja ciebie ciotą nie nazywam :/

P pati667
+4 / 8

no i dobrze! :) ma potencjal to bedzie poslanka! :) a co ten demot robi na glownej??!! gratuluje adminowi , demotywatory schodza na psy! ;/ jedyne co demotywuje to osoba ktora pozwolila zeby sie to dostalo na glowna ;/

Odpowiedz
Z ZeebaEata
+2 / 4

Wszyscy, którzy obrażają innych tylko ze względu na ich orientację lub płeć zrzekają się tym samym należnego im szacunku i przywilejów.

M MilanoPL
-1 / 5

Widziałem ją w jakimś TVNowskim programie, razem z Nelly Rokitą i kimś jeszcze.
Nie chciałbym aby zabrzmiało to obraźliwie, ale ona od początku miała dziwnie męskie rysy twarzy, i męski głos.
Potem tylko zaczął się temat trans i już wszystko wiedziałem.
Generalnie bardzo miła kobitka.
Osobiście toleruję transeksualistów, homoseksualistów już nieco mniej w szczególności gdy problem dotyczy dwóch facetów.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Kerian
-3 / 11

Mamy kolejny demot nawiązujący do jakże ostatnio modnego wśród "postępowej" młodzieży Ruchu Poparcia.
Oczywiście postępowa młodzież natychmiast rzuciła się do obrony "pani" posłanki, twierdząc, że jej
wygląd osobisty i płeć nie mają nic do rzeczy, że liczą się dobre chęci, wykształcenie itd, itp. A ja
powiadam, że dla mnie transseksualizm był, jest i będzie obleśnym, wywołującym odruchy wymiotne
wynaturzeniem. I ani nie oceniam, ani nie obrażam w ten sposób "pani" posłanki, która osobiście może
być fajną i porządną "kobietą"- stwierdzam jedynie fakt. Natury nie można oszukać, coś, co jest
obrzydliwe zawsze pozostanie dla mnie obrzydliwe i nikt nie wmówi mi, że jest to coś naturalnego,
normalnego i zdrowego.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 20:39

Odpowiedz
N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
+1 / 3

Tu się zgadzam - ale nikt tego nie wmawia. Próbujemy jedynie udowodnić prawdę, która prezentuje się następująco:
Nie ważne jak ktoś jest "obleśny", nienaturalny, brzydki, ładny, pachnący, smaczny, itp itd - liczy się to, jakim będzie politykiem, jak będzie wykonywał swoją pracę. Jak będzie robić to dobrze, to mu pozwólmy to robić.

Kerian
+1 / 1

Świetnie, i ja tak uważam. Tylko skąd minusy przy moim poprzednim komentarzu? Ktoś tu chyba nie rozumie, że mam prawo odczuwać obrzydzenie i mieć odruchy wymiotne na widok mężczyzny zamienionego w kobietę, ba, nawet nie prawo, jest to prostu reakcja odruchowa. Tolerancja pełną gębą, nie ma co.

V viviurd
+5 / 15

DZIEŃ HOMOFOBII NA DEMOTACH UWAŻAM ZA OTWARTY.

Odpowiedz
heruka
+3 / 7

taak zdecydowanie coś się ostatnio na demotach dzieje.. chyba nie dobrego, bo demoty przestają być neutralne, i kreują postawy bardzo homofobiczne... nie podoba mi się to

Kerian
+2 / 2

Ostatnio na głównej pojawia się w ogóle sporo kontrowersyjnych demotów, których jedynym celem jest
wywołanie burzy w komentarzach- nie tylko o tematyce antyhomoseksualnej, ale także politycznej,
antyklerykalnej, antyreligijnej, itp. Jakoś nie zauważyłem, żeby demoty poruszające te dwa ostatnie
tematy jakoś specjalnie Wam, drodzy "tolerancyjni", przeszkadzały. Osobiście nie pochwalam żadnych
demotów z serii "powielamy stereotypy i prowokujemy do ubliżania księżom/homoseksualistom" itp, tym
niemniej proszę: nie bądźcie hipokrytami. Jeśli admin ma koniecznie taką zachciankę, i musi je wrzucać, niech takie
demoty traktują o wszystkich, po równo. Nie ma świętych krów.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 13 October 2011 2011 0:46

N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
0 / 0

@Kerian
Ja jestem czepliwy i pacyfistyczny, większość prób obrażania jednych poglądów i drugich mnie dość denerwuje. Oczywiście, możesz stwierdzić, że jestem hipokrytą, bo sam obrażam na różne sposoby skrajne poglądy nawołujące do nienawiści itp, ale to konieczne, czasami trzeba przestać oddychać, żeby się nie udusić. Mam wrażenie, że skład administracji się zmienił - i przez to jest tak jak jest, my nie możemy zrobić nic. No chyba, że wezwać tutaj hackerów z 4chana...

M martus91
0 / 0

tu zawsze panowala homofobia, ksenofobia i seksism, ale i tak najgorsze jest to, ze na glownej lądują
pseudofilozoficzne demoty typu 'niektorzy mezczyzni są jak drzewa. wysocy i mają korzeń', poziom
podstawowki

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 October 2011 2011 16:34

M MaJTaS
+3 / 3

Zapomniałeś jeszcze dodać że jako mężczyzna była księdzem.!!!

Odpowiedz
C Chemikus
-5 / 7

mhm ja tam i tak widze faceta :P to coś nie jest kobietą

Odpowiedz
L lejtekole
-4 / 10

I TAKIE COŚ REPREZENTUJE NARÓD...?! Brawo pedały, udaje wam się wdzierać we wszystkie sfery życia państwa z takimi tradycjami jak Polska.

Odpowiedz
P PinUpGirl92
+3 / 7

mam przypuszczenia, że "to coś" najprawdopodobniej okazałoby się dużo lepiej wykształconą i zdolną do reprezentowania Naszego kraju osobą, niż Ty ze swoimi poglądami.

benio94
-4 / 12

nie rozumien jak polacy mogli dopuscic takich ludzi do parlamentu, chodzi mi o nowych posłów od Palikota

Odpowiedz
heruka
0 / 6

lepsze to, niż te chodzące grzyby z zaściankową mentalnością i patrzeniem jedynie we własną kieszeń

D daclaw
+1 / 5

Zagłosowali na nich w wyborach. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

G goldie04
-2 / 4

ten koleś czy tam kolesiówa jest jak transformers, ale przynajmniej cos nowego w korycie sie bedzie działo :D

Odpowiedz
E emio
-2 / 8

a ja jestem homofobem i chcę żeby mnie tolerowano!

Odpowiedz
G Grossiuu
+1 / 3

Zastanów się zanim coś powiesz. Mógłbym się kłócić o to kto jest tutaj zwierzęciem.

ciastolin
+1 / 5

No i dobrze że sie dostała do sejmu. Widocznie nawet konserwatywny Kraków który ją wybrał, idzie z ducham czasu i przestawia sie na nowoczesność.

Odpowiedz
Kerian
-1 / 7

Nie obrażaj mojego miasta. I co niby jest "nowoczesnego" w transseksualiście w parlamencie? Śmiech na sali.

JohnTaylor
-1 / 3

śmiech na wysokiej izbie xD

U ube
+1 / 1

tylko ciekaw jestem ile osób głosując wiedziało że to trans. Nie dostała, dostał. Fizycznie zawsze będzie facetem.

D daclaw
-1 / 3

Kerian: Nowoczesność polega na tym, że ludzie zyskują świadomość iż wszechświat nie kończy się za płotem, rogatkami wsi, granicą osiedla albo za sklepem z tanim winem. Oraz zyskują świadomość, że ludzie nie dzielą się wyłącznie na spoconych piwożłopów, pedałów, matki i szmaty. Zacofanie jest pochodną niewiedzy, a ta w naszym społeczeństwie jest porażająca. Trzeba było aż wyborów, wygranych przez egzotyczne ugrupowanie, aby niektórzy uświadomili sobie jacy ludzie żyją wokół nich. A żyją przecież od zawsze.

Kerian
+1 / 3

Zaraz, zaraz. Czy to znaczy że zanim Palikot nie dostał się do sejmu ludzie nie zdawali sobie sprawy z
tego, że istnieją transseksualiści? Wybacz, ale żyjemy w XXI wielu i to chyba Ty i ludzie Tobie podobni
nie chcą przyjąć do wiadomości pewnych faktów. Uwierz, ludzie doskonale zdają sobie sprawę z tego, że
anomalie przyrodnicze takie jak transseksualiści, homoseksualiści czy nekrofile istnieli i istnieć będą.
To, że uważają ich za nienaturalnych to ich sprawa i nie ma w tym nic dziwnego, bo te zjawiska niczym
naturalnym nie są. To, jak już wspomniałem, anomalie przyrodnicze, które oczywiście należy tolerować i
nie wolno ich dyskryminować, ale ich nachalne promowanie przynosi efekt odwrotny do zamierzonego i ludzie
inteligentni już dawno się o tym przekonali. Dla mnie wyznacznikiem nowoczesności jest postęp
technologiczny, rozwój gospodarczy państwa- nie transseksualista w sejmie czy Biedroń, którego jedynymi
kwalifikacjami do bycia posłem jest fakt, że jest homoseksualistą i chce "walczyć o przywileje (nie
prawa!) dla gejów". Ja serdecznie dziękuję za taką "nowoczesność". Podobną walkę o "postęp" i
"nowoczesność" rozpoczęli już ponad 100 lat temu panowie Marks i Engels.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 October 2011 2011 11:18

A alf1990
+4 / 10

No i wałek mnie obchodzi czy jest kobietą czy facetem, czy trans, ważne żeby wniósł/a coś do polityki. A nie cały czas odgrzewane kotlety.

Odpowiedz
K konkretjak150
-3 / 7

Czym jest ten stwór ? Kobietą ? On/a ma pindola w gaciach. Kobiety pindoli nie mają. Takich dewiacji nei ma nawet w holenderskim parlamencie. Czas wyp.....lać z kraju.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2011 2011 23:58

Odpowiedz
JohnTaylor
-2 / 4

chyba raczej "posłankiem". Tak to jest, jak głosuje się na Ruch Poparcia Sztucznego Penisa.

Odpowiedz
Hakuma
-2 / 2

lepszy sztuczny penis który ma coś do powiedzenia niż te wszystkie barany powtarzające 'będzie dobrze'

B Brennan123
+2 / 2

Anna Grodzka - Swój chłop :)

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 13 October 2011 2011 6:19

Odpowiedz
M miguel86
+1 / 5

J3bnąć bombe do tego j3banego burdelu to jedyne sensowne rozwiązanie

Odpowiedz
JoannadArcXXI
+1 / 5

No i? Najważniejsze, żeby dobrze wykonywała swoją pracę. Potrzebujemy ludzi, którzy w reszcie coś zmienią a nie takich, którzy ładnie wyglądają. I płeć jest nie ważna. Ogarnijcie się ludzie!

Odpowiedz
U ube
-1 / 5

Ma wykształcenie, a przecież uniwerek to tylko papierek, jak chcecie i wam się podoba to bierzcie z niego przykład. Chcecie wolności i praw? Ja też mam prawo żeby nie oglądać takich zakompleksionych ludzi, którzy nie potrafią zaakceptować siebie i muszą zmieniać płeć, to żałosne wstydzić się kim się jest i posuwać do takich rzeczy. To ma być dobry przykład? I przestańcie wmawiać wszędzie na około że zmiana płci to coś normalnego, bo większość ludzi traktuje to jak zmianę majtek, czy skarpet.

Odpowiedz
Celina
+4 / 4

Czy ty myślisz ze oni to robią dla przyjemności?
to nie jest wymysł i nie każdy może to zrobić, są badani jak króliki przed tym jak będą mogli rozpocząć zmiane, od psychiatry przez seksuologa, testy stwierdzają ze to facet w ciele kobiety czy odwrotnie. Ta walka twa całe zycie, całe zycie biorą hormony, operacja to też nic przejmnego a nawet 3 operacje, nie mogą mieć dzieci przez to, gdyby mieli wybór to by tego nie robli aby tacy ludzie jak ty nie mieli pożywki dla swoich kompleksów i nie ubliżali im tylko dlatego ze chcą być szcześliwy. TOLERANCJI LUDZIE bo to może być kiedy twoje dziecko !

J jusia90
0 / 6

żenada, niestety jesteśmy ułomnym narodem i wierzymy w bajki szkoda, że nie nauczyliśmy się nic przez te 4 lata PO co wysprzedało prawie wszystkie nasze fabryki, kopalnie, stocznie...
Sami doprowadzimy Polskie do upadku, bo to w końcu musi się skończyć jakąś rewolucją... Tak dłużej się żyć nie da, a żaden Palikot wiosny nie czyni....

Odpowiedz
O Otak
+1 / 5

Gratuluje wyboru wszystkim głosującym na palikota w Małopolsce. Macie godnego reprezentanta w parlamencie.

Odpowiedz
U ube
+2 / 2

I nastały czasy że normalność to coś złego, obciach. A jak już ktoś niedaj Boże jest "homofobem" to należy go zrównać z ziemią za jego zaściankowość i zacofanie. Tylko że, partia Palikota dostała 10 procent przy frekwencji niespełna 50%, czyli takich ludzi jest statystycznie 5% w społeczeństwie i tylko to mnie pociesza, a że w internecie co drugi jest "postępowy" to internet ma się nijak do rzeczywistości. I możecie krzyczeć do woli w tego typu komentarza i tak nie macie szans.

Odpowiedz
Celina
+3 / 5

1. demont nic nie wnosi
2. i co z tego? może jak właśnie zaczną wychodzic z ukrycia to podniesie się poziom tolerancji i akceptacji.
nawet nie wiecie ze codziennie możecie przechodzić obok osoby która jest transs, bo po częsci (zwłaszcza k/m czyli z kobiety w mężczyzne) nie widać. W naszym kraju co roku 200osób poddaje się operacji zmiany płci, a nie liczą tych co żyją w ukryciu i boja się ze ludzie ich zlinczują bo są przecież "Dziwadłami"

Odpowiedz
G Grossiuu
0 / 2

Ty lepiej nie mów co by zrobił Piłsudski bo możę to ciebie by pier**.

de99ial
0 / 4

Z tym "jest kobietą" bym nie przesadzał.

Odpowiedz
B bezniku
+2 / 2

Genialny, zwięzły i treściwy życiorys ktoś jej napisał. Nauczę się używać tego wzorca. Np. byłem kawalerem, jestem żonaty, będę ojcem. Abo byłem uczniem, jestem maturzystą, będę kasjerem. Super!

Odpowiedz
daysleeper9
+5 / 9

I dobrze! Ktoś musi reprezentować trans gejów i lesbijki; oni też są częścią naszego społeczeństwa czy wam się to podoba czy nie.. Może są w mniejszości ale też są ludźmi i powinni mieć takie same prawa jak reszta (łącznie z legalizacją związków). Przecież nikogo nie krzywdzą?

Odpowiedz
Kerian
-1 / 3

Przyjmij do wiadomości, że geje i lesbijki mają dokładnie takie same prawa jak reszta społeczeństwa. Przecież chyba nikt nie zabrania im zawierania małżeństw z osobami płci przeciwnej?

sapereaude
+1 / 3

No i co z tego? Niech sobie będzie, trochę tolerancji!

Odpowiedz
M mix974
-2 / 4

to jest nienormalne chcecie zeby downy zadzily panstwem?
to jest tak samo jakby geje zadzily geje - to ludzie chorzy psychicznie
transeksualiscie tez cos w tym stylu.
kazda cywilizacja upadalo po zmiane praw moralnosci i tradycji

Odpowiedz
Hakuma
-1 / 3

jest człowiekiem.. jak my wszyscy!!
kur*a co to za średniowieczne podziały ??
opanujcie tą hitlerowską nienawiść.
mamy XXI wiek i mamy się nawzajem szanować!!!

Odpowiedz
T tayson36
-2 / 2

Czyli jak w kilka lat można się stoczyć na samo dno .

Odpowiedz
alexmena
0 / 0

@ marobp jak bys nie wiedzial kolego to czlowiek jest tym kim sie czuje. Czuje sie kobieta wiec nia jest. I to nie zadna choroba tylko sprzecznosc mozgu z plcia biologiczna. Jakbys sie tym interesowal ( na co nic tego nie wskazuje) to bys wiedzial. Wiec nie obrazaj reszty transseksualistow. To nie Twoj zasrany biznes. Nie wcinaj glowy w nieswoje sprawy, najpierw popatrz na siebie,pozniej krytykuj innych. To jej wybor,a Ty nic nie zmienisz. Wyjedz do innego kraju, tam nikt nic nie ma do takich osob. Mysl.

Odpowiedz