Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1589 1699
-

Zobacz także:


brokenMan
0 / 0

Polecam książkę i film tez [+]

L konto usunięte
-4 / 20

tak jest wszędzie i z każdym! np kościół wpaja ciemnote życia po śmierci, a muzułmanie dostaną nawet
40 dziewic;)ludzie lubią w coś wierzyć i boją się nie wierzyć, nawet ateiści wierzą że boga niema, a
żydzi? tu akurat męskie dzieci obrzezują, tam jest to po prostu rytuał przejścia, u nas podobnym
rytuałem jest skończenie 18stki, poczytajcie nie tylko KWIAT PUSTYNI, otwórzcie umysły!! i hakuna matata!!

po ocenie widzę że sypie solą w oczy

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 October 2011 2011 3:36

L losiu75
+2 / 8

e tam, ten filmik to tez zle spojrzenie na wszystko. kiedys biali gwalcili za niewolnictwa, teraz czarni maja wieksze prawa niz biali wiec robia co chca. zaraz homoseksualisci beda mieli wieksze prawa niz hetero. tak samo muzulmanie juz maja wieksze prawa niz inne religie - na szczescie europa sie powoli budzi. tak to niestety jest w socjalizmie. nigdy nie bylo w nim rownosci i miejszosc decyduje o wiekszosci. Czemu sie wmawia mi, ze biali sa odpowiedzialni za to co dzieje sie w afryce? przeciez jak ich lowili w afryce to polska byla pod zaborami. wiec moze polacy tez powinni miec jakies parytety w europie i w rosji

Hannya
+1 / 1

Komentarz usunięty

paul86
+25 / 47

Ale Szczuki i Środy udają, że kobiety mają problemy w Europie.

Odpowiedz
Poludnica
+8 / 40

Gdyż te Panie przedstawione powyżej, to po prosto zakompleksione, sfrustrowane babsztyle którym gówno a nie krzywda za przeproszeniem się dzieje...

B BeCreative
+10 / 28

to ze w Europie nie ma takich rytuałów nie znaczy, że jest tu wporzo. rozumiesz?

A aleksa96
+19 / 21

A to całe obrzezanie zaczęło się od tego, że wiele lat temu kilku mądrych staruszków doszło do wniosku, że kobietom należy wycinać łechtaczkę i wargi sromowe, ponieważ uważano, że kobiety będą miały większą chęć na zdradzenie męża. Doszli też do wniosku, że kobiety nie powinny mieć jakichkolwiek przyjemności z seksu. Najciekawsze jest to, że dziewczynki, które jeszcze nie były poddawane temu zabiegowi, same chcą być obrzezane, chodź nie wiedzą co to znaczy. A dlaczego? Bo dziewczyna, która jest już po "zabiegu" przestaje być powietrzem dla chłopaków. Mam nadzieję, że w końcu koś się zajmie tą sprawą na poważnie, tzn. jakaś większa instytucja zacznie promować działanie przeciwne obrzezaniu. TO JEST OHYDNE!!!

D DakkarFezboul
+2 / 8

Wizę, że mamy tu wielu zwolenników obrzezania, w higienicznych warunkach.

Ps. Facet obrzezany wolniej dochodzi, a więc odczuwa mniejszą przyjemność z seksu, tak samo jak kobieta.

predatorka
+62 / 74

Nie można porównywać obrzezania kobiet do obrzezania mężczyzn. To dwie różne sprawy. To tak jakby porównać skaleczenie się do amputacji ręki. I tu nie chodzi o pozbawianiu kobiet przyjemność, tylko o okrucieństwie tego jak to nazwałeś zabiegu. Wiele dziewczynek umiera, bo wykrwawia się na śmierć, albo z powodu infekcji. Ból jest nie do opisania, więc nie porównuj żydowskich rytuałów do wycinania na żywca i potem zszywania najwrażliwszej części kobiecego ciała.

polskademotywacja
+19 / 25

Ach , to naprawdę przyczepiłeś się do dwóch ''żeczy'' , a ja się przyczepie do twojej ortografii.

D Dlugowieczny
+22 / 28

@predatorka jak czytam takie wypowiedzi jak twoje, to normalnie szlag mnie trafia. Moim zdaniem obrzezanie
kogokolwiek bez jego zgody powinno być karane wiezieniem, niezależnie od jego wyznania. Ponadto znane są
przypadki nieumiejętnego obrzezania dziecka płci męskiej, w trakcie którego prącie zostało uszkodzone w
sposób uniemożliwiający erekcję, a nawet całkowicie amputowane(mowa tu oczywiście o zabiegach
dokonywanych z powodów religijnych). No i co powiesz, że to dla tych chłopców nie jest tragedia w
późniejszym życiu, bo są chłopcami? Jak napisałem wcześniej obrzezanie powinno być przeprowadzane
tylko za zgodą osoby, u której zabieg będzie przeprowadzany, i zgodę na jego przeprowadzenie powinny mieć prawo
osoby po ukończeniu pełnoletności.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 October 2011 2011 18:19

L lithium222
+24 / 38

człowieku poczytaj co nieco o obrzezaniu, bo normalnie ręce opadają czytając twoje wypociny...te kobiety mają wycięte praktycznie całe zewnętrzne narządy rodne i nie chodzi tu o jakąś przyjemność, ja pierdziele. ,,Zabieg'' jest niebezpieczny, przeprowadzany bez znieczulenia, bez dezynfekcji, jakimś kawałkiem np szkła. Kobiety są zszywane, tak że oddawanie moczu boli, nie mówiąc już o tym co przeżywa kobieta w czasie miesiączki. To barbarzyństwo, przeprowadzane tylko dlatego, żeby mezczyzna miał pewność , ze jest pierwszym i żeby kobieta nie odczuwała przyjemności ze zbliżenia..

Y YvonneS
+30 / 36

@kokosnh "ale czy kobieta nie może wytrzymać bez przyjemności, jak np. taki
ksiądz z założenia" - dobiło mnie to zdanie. Jeżeli mówisz o ten najgorszej odmianie, to znaczy o wycięciu łechtaczki, warg sromowych i zszyciu tego wszystkiego jedynie prowizorycznie(oczywiście jak już napisano, wszystko odbywa się tępymi narzędziami, bez znieczulenia), i dostrzegasz w tym jedynie ten aspekt to gratuluję znieczulicy.
Taka DZIEWCZYNKA nie ma woli, nie jest w stanie wybrać. Gdyby nie została obrzezana jej rodzina naraziłaby się na hańbę, i co istotne, żaden mężczyzna nie wziąłby jej za żonę. Jak dla mnie to po prostu jest z czystej męskiej dumy. Facet musi być tym pierwszym i ma w głębokim poważaniu, że:
1. W czasie seksu nie dość, że ona nie doznaje żadnej przyjemności, to jeszcze sprawia jej to BÓL. Tak, okropny ból.
2. Warto wspomnieć, że aby taka dziewczynka została "oczyszczona" przebywa sama na pustynie przez kilka dni. 6-8 letnie dziecko. W strachu. Nie wie, co jej zrobili, obiecywali, że to będzie coś wielkiego, a tu nagle wielki ból i w dodatku odosobnienie, brak kogokolwiek, kto by jej to wytłumaczył.
3. Przez pierwsze dni taka dziewczynka nie pije zbyt wiele, ponieważ załatwianie potrzeb fizjologicznych jest straszliwym bólem. Nie mówiąc o miesiączkowaniu, kiedy to krew sobie cieknie przez całe kilka dni. Rozetnij sobie rękę tępym, brudnym narzędziem i nasikaj na nią. Może zrozumiesz ten ból.
4. Duży procent dziewczynek umiera. Wykrwawia się, lub zaraża jakąś chorobą. Nawet jeżeli "tylko" 1 procent dziewczynek by umierało, to dziennie jest ich 60. Poczytaj sobie, rocznie obrzezanie przechodzi 2 miliony kobiet. Rzeczywiście, co to jest.
5. Jak już wspomniałam, to nie jest samodzielna decyzja kobiety. To egoistyczne podejście mężczyzn, mających po kilka żon i uznających kobiety za podludzi.
6. Prawdą jest, że wielu mężczyzn poddaje się obrzezaniu. Czy to ma coś wspólnego z mitem(a może prawdą, nie wiem), że mężczyzna po obrzezaniu ma większego członka?
7. Jeżeli masz pisać "żeczy", "płuci" i tym podobne wyrazy, nie zabieraj głosu. Albo używaj słownika, jeżeli już musisz.
"Polacy nie gęsi i swój język mają" - znane zdanie? Nawet jeżeli znane, to olane. :)

predatorka
+2 / 8

@długowieczny, nie mam pojęcia czym Cię uraziłam. Przecież nie napisałam, że popieram takie rytuały
jeśli chodzi o chłopców. Najwyraźniej dokonałeś nadinterpretacji moich słów. Pozdrawiam i już więcej
nie zamierzam wdawać się w dyskusję.

C ciachowa
+6 / 10

Potwierdzam, obrzezanie wśród afrykańskich dziewczynek jest okropne. Polecam ksiązkę "Okaleczona" Khady szczególnie panom... Może po przeczytaniu tej ksiązki cokolwiek do nich dotrze.

Y YvonneS
+5 / 11

MĄDRYCH mężczyzn? Przepraszam, jeżeli urażę, aczkolwiek mężczyzna, który jest zdolny okaleczyć JAKĄKOLWIEK(nawet nieznajomą) kobietę lub przyczynić się do takiego działania tylko przez swoje wybujałe ego to jest zwykłym skur***lem. Jeżeli masz właśnie taki szacunek do kobiet to współczuję Twojej matce oraz przyszłej lub obecnej partnerce życiowej. A tak poza tym to seks ma być przyjemnością dla obojga, a nie tylko dla mężczyzny. (Tak na marginesie - poprawna pisownia to "ująłem". Wybacz, Twoje błędy aż rażą w oczy. Włącz sobie jakieś sprawdzanie błędów czy coś podobnego.)

kokosnh
-1 / 9

@YvonneS - widze że nie załapałeś o co mi chodziło z tymi "mądrymi mężczyznami" no trudno... ps. musze przeglądarke zmieniać, żeby mieć auto korektę, i ofice-a taż nie mam więc nie mam jak sprawdzać aktualnie. koniec dla mnie tej dyskusji, z karzdej wypowiedzi ktoś się czepia jakiegoś mało zaznaczonego fragmętu i demonizuje mnie na nieczułego itp. dzięki...

E elcpl
+2 / 6

@YvonneS: w pełni popieram Twoją wypowiedź. Kokosnh powinien się wstydzić za swoje słowa i tak nawiasem mówiąc wcale nie posłużył się środkiem stylistycznym zwanym sarkazmem. Naprawdę.

crcx
+9 / 13

Religia. (tak, wiem ze robi sie to rowniez z innych przyczyn, niezwiazanych z religia, ale wlasnie te zwiazane z religia obrzedy chcialem tutaj zaznaczyc).
Poza tym warto by bylo wspomniec o rodzajach klitoridektomii, bo chyba zgodzicie sie, ze wyciecie lechtaczki, a wyciecie lechtaczki, warg srommowych i zaszycie pochwy, to nie to samo?

Odpowiedz
E EvilAngelSeba
+23 / 29

To jest przerażające.. 6 letnia dziewczynce rozcina się łechtaczkę.. i zostawia 6 dni na pustyni... Jedna
opowiadała, że cholernie ją bolało jak sikała itd... współczuje im..

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 October 2011 2011 17:59

Odpowiedz
Mysz
+15 / 17

to wcale nie kończy się na wycięciu łechtaczki,niestety.

Poludnica
+12 / 14

Teraz zastanówmy się czy istnieje jakiekolwiek zwierze które wycina swoim "pobratymcom" zewnętrzne narządy rozrodcze w celu... właściwie dalej nie wiem jaki jest cel tego "zabiegu"?

Poludnica
-1 / 3

@HomoBavariensis to tak, przecież łechtaczka jako narząd płciowy zewnętrzny do układu rodnego kobiety
się nie zalicza ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 October 2011 2011 21:59

Mysz
+4 / 6

sikasz łechtaczką? o.o

A Amwen
0 / 6

Bo to są właśnie zacofane kraje, 100 lat za Europą. U nich też kiedyś nadejdzie czas na ''nowoczesność'' ale troche jeszcze muszą poczekać.

Odpowiedz
Z zeedo
+14 / 14

tylko 100?

C Carski
+12 / 14

No cóż, ja słyszałem że prędzej Europa się cofnie do nich, przy ich emigracji, niż że oni się unowocześnią.

Frogy07
0 / 4

Mają jakieś popieprzone swoje obrzędy. Jako chłopak cieszę się że nie jestem żydem bo nie dał bym sobie nic zrobić takiego z nieprzymuszonej woli i żadne groźby religijne by tu nic nie wskórały

Odpowiedz
Klaudusiaq
+13 / 13

Niestety nie sądzę aby tak było. Gdybyś był Żydem, został byś tak wychowany, że nie miał byś nic do powiedzenia, chcąc nie chcąc zgodził byś się... :(

Iskierka
+6 / 12

Obrzezanie męskie to nie jest chyba nic strasznego. Oczywiście, rozumiem ten wewnętrzny przykurcz lęku na samo hasło. Ale ostatecznie ludzie z własnej woli robią większe modyfikacje ze swoim willym. Obrzezanie też bywa świadomą decyzją.

Q qnida007
+34 / 42

jurwa, jak można pozwolić zrobić swojemu dziecku takie coś... ci ludzie są zj*bani!?

Odpowiedz
FiFka6669
+6 / 10

Ja pier*ole...Naprawdę szlag człowieka trafia jak czyta takie absurdalne rzeczy jakie wypisują (pomijając ortografię na poziomie przedszkolnym) niektórzy użytkownicy, tacy jak np. kokosnh. Człowieku poczytaj o tym choć odrobinę, abyś miał blade pojęcie na temat czegoś o czym się wypowiadasz. Nie porównujcie obrzezania żydowskich chłopców (to dla mnie też głupie, ale cóż) do jakiegoś zacofanego, chorego obrzędu, który ma na celu jedynie poniżyć i zniszczyć życie kobiety, by ich "mężowie" mogli czuć się prawdziwymi "władcami" swoich żon. Nie będę opisywać już wszystkiego co mnie "skręca" w tym temacie, zgadzam się ze zdaniami użytkowników: lithium222, YvonneS, predatorka, blessya1985...
kokosnh, Dlugowieczny - przeczytajcie najlepiej książkę polecaną przez predatorkę (lub chociaż oglądnijcie film) i wtedy tu zajrzyjcie - jak już coś zrozumiecie.
W ramach przypomnienia: Demot dotyczy bestialskich obrzędów afrykańskich plemion - więc błagam wszystkich gorąco: nie piszcie (w ramach porównania) o żydowskim wycięciu napletka, bądź o profesjonalnie wykonanej klitoridektomii.
Ponieważ demotywator jest nadzwyczaj demotywujący wielki + dla autorki.

Odpowiedz
Iskierka
+2 / 6

A obrzezanie większości Amerykanów poniża ich wobec czego? Prezydenta? Zgadzam się z tobą Fifka co do słowa: obrzezanie męskie nie jest szczególnie mądre ale śmiech robić jakiekolwiek porównania.

A Andry69
+8 / 16

Za 20-30 lat będzie tradycją we Francji, Niemczech, Szwecji... W tych krajach w zatrważającym tempie przybywa muzułmanów. Warto by było się tym zainteresować. Mi nie chodzi o jakąś tolerancję, bądź jej brak, ale bez przesady, żeby na to przymykać oczy! Przez nieudolne władze w Europie nasze dzieci mogą mieć niezłe kłopoty... Fakt Europa robi się laicka, ale jest też tolerancyjna do religii, które mają różne zasady.. Islam nie będzie tak tolerancyjny. Wybuchnie wojna na tle religijnym, a dokładniej przez chęć nawracania laickich Europejczyków. Minusując mój komentarz tylko potwierdzicie, że religia i tolerancja to temat tabu. Pozdrawiam.

Odpowiedz
C cathyalto
+2 / 4

Islam JEST tolerancyjny. Obrzezanie NIE jest zabiegiem muzulmanskim (to znaczy obrzezanie kobiet. meskie obrzezanie jest nakazane, ale wlasnie ze wzgledow medycznych i higieny). obrzezanie wynika z kultury tamtych krajow i jest znacznie starsze niz sam Islam, ponadto wystepuje tez w krajach katolickich i poganskich. w Islamie seksualna przyjemnosc kobiety jest bardzo wazna - zadbanie o to jest obowiazkiem jej meza, wiec obrzezanie zupelnie nie mialoby sensu. owszem, rytual ten odprawia sie TAKZE w krajach islamskich, ale tylko ze wzgledu na kulture starsza niz sam Islam (wiec mocno zakorzeniona) i fakt, ze ci ludzie, poprzez slaby dostep do edukacji, czy nawet ksiazek, sami nie wiedza ze Islam tego zabrania (tak samo z Chrzescijanstwem w krajach afrykanskich chrzescijanskich). reszty twojego komentarza nie skomentuje, bo az szkoda mi slow (i czasu). pozdrawiam - SCZZESLIWA zona muzulmanina.

Iskierka
+3 / 5

Piękny przykład głuchego telefonu. "Uznajemy orientację homoseksualną za zdrową? To może jeszcze pedofilię?" -> "Ta cała tolerancja, jeszcze dożyję czasów, jak uznają pedofilię za kolejną zdrową orientację" -> "W Holandii i Niemczech już odzywają się głosy za tym, by pedofilię uznać za kolejną (po hetero-, homo-, a- i bi-) orientację seksualną." Ciekawe kto wyraża takie głosy? Chyba jakiś niemiecki pedofil mówiący sam do siebie w parku. Prędzej Tusk się prześpi z Kaczyńskim niż pedofilia zostanie uznana za zdrową skłonność człowieka obok homo, hetero, a i bi w jakimkolwiek "cywilizowanym" kraju. Twoje posty mają czasami dużą dozę abstrakcji.

A Andry69
-1 / 3

cathyalto a powiedz mi, czy ty jako Polka, byłaś obrzezana przed ślubem, czy nie?

P paninstruktor
+1 / 7

PRZERAŻAJĄCE, PORAŻAJĄCE, KOSZMARNE, OKRUTNE, PODŁE, I... NIE ZNALAZŁEM WYSTARCZAJĄCO MOCNEGO SŁOWA. TO MOŻE PO LUDZKU - BARDZO WSPÓŁCZUJĘ TYM DZIEWCZYNKOM.

Odpowiedz
TheBigRedDog
+3 / 3

Ech, ani nie wiecie jakie świństwa codziennie się dzieją na tym świecie... ;/

Odpowiedz
C cypala
-1 / 3

Dziewczynki,Dziewczynki,Dziewczynki....
nie wiem czy pamietacie, ale nie tylko dziewczynki się obrzeza;/

Odpowiedz
P pypekk
+2 / 4

A ja myslalem, ze najgorsze co moze spotkac kobiete to gwalt ... Nie umniejszam powadze sytuacji, bo to co sie
dzieje w niektorych plemionach afrykanskich to zwykle barbarzynstwo, ale wedlug NAS, ludzi cywilizowanych. Trzeba tez zrozumiec ludzi, do ktorych cywilizacja nie dotarla, ich
przekonania, wierzenia i tradycje. Czasem jest to bardzo trudne, ale tak jest. Misje z krzyzem tego nie zmienia, a dobry samarytanin moze skonczyc w wlocznia w plecach albo w rzecze. Dla takiego Afrykanczyka dziwnym by pewnie bylo i byc moze obrazliwym tancowanie wokol krzyza w centrum miasta, modne w "cywilizacjach" tatuowanie cial, piercing, aborcja, zwykle marnowanie jedzenia czy wody itp. itd.

PS.: w juadizmie ortodoksyjni zydzi robia to samo
swinstwo chlopcom i nikt nie robi z tego wielkiego halo.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 October 2011 2011 10:54

Odpowiedz
Darka321321
+2 / 2

To straszne. Pewnie co źródło to co innego, ale ja słyszałam, że obrzezanie kobiet ma na celu pozbawienie ich
przyjemności ze stosunku, a i tym samym zniechęcenie do zdrady. Nie wiem po co i dlaczego, to idiotyczne i
ohydne, jak można w ten sposób narażać życie na ogół jeszcze dziecka. Uważam, że nie jest normalne
obrzezanie ani kobiet ani mężczyzn, idiotyczne wierzenia, zła interpretacja ciemnego ludu prowadzą tylko
do tak bezsensownego cierpienia. Swoją drogą to dziwne, w Europie "feministki" walczą o parytety, co jest
po prostu śmieszne gdy z drugiej strony słyszymy o 7-letiej dziewczynce wydanej przez swoją babcię na
obrzezanie lub sprzedaną do burdelu, nieświadomej co się dzieje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 October 2011 2011 12:17

Odpowiedz
zamknietawsobie
0 / 0

Polecam film "KWIAT PUSTYNI" tam aktorka wciela sie w postac modelki ktora jako mala dziewczynka byla obrzezana. Nie rozumiem dlaczego my jako spoleczenstwo nie mozemy wplynac na losy tych biednych kobiet.

Odpowiedz
C Carski
0 / 0

Bo to ich świat, nie nasz. Co niby chcesz zrobić by im pomóc? zmienić im religię, wprowadzić tam ONZ? Żeby było jeszcze gorzej?

mateux111
-2 / 4

Szczerze, to religia muzułmańska jest popier... powalona. Radzę o niej poczytać. Od pełnoprawnego bicia kobiet, do nakazania homoseksualizmu, pomimo, iż posiada się żonę. Islam jest zły.

Odpowiedz
Klaudusiaq
0 / 2

To ja Tobie radzie się o tej religii dowiedzieć. Spróbuj poczytać Koran, a może się czegoś dowiesz o Islamie. Nie wiesz - nie pisz. Żadna religia nie jest zła. Gdyż tak naprawdę, każdy inaczej pojmuje zło.

EdwardElric
-1 / 1

Jak patrzę na niektóre "panienki" to myślę, że im by się takie coś przydało...

Odpowiedz
S stachu213
0 / 0

A mnie to się zdawało, że najgorszą rzeczą jaka może spotkać kobietę jest gwałt...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 October 2011 2011 18:21

Odpowiedz
M minusator
-1 / 1

Że już obcinanie napletka to jest wporządku? Że to co innego? A może obrzezanie kobiet odbywa się w zupełnie egzotycznych dla nas kregach kulturowych a przez to łatwiej demonizować i uskuteczniać relatywizm. I to złe i to złe.

Odpowiedz
aglamariel
+1 / 1

Obcinanie napletka jest niekiedy zabiegiem leczniczym, np. kiedy masz stulejkę. Miałam faceta
po takim zabiegu, z tego, co wiem, seks był dla niego równie przyjemny, tyle że mógł kochać się ze mną
dłużej. Napletkiem nie odczuwasz przyjemności, to tylko osłona. Wiadomo, może to być wstydliwe i dziwne,
ale nie grozi zdrowiu, życiu i przede wszystkim nie odbiera przyjemności.
Radzę natomiast poczytać o tym,
że przy obrzezaniu kobiet obcina się conajmniej łechtaczkę, a niekiedy nawet robi się to specjalnie tak,
aby bolało. Bez tego kobieta jest jedyna ślepym narzędziem rozpłodowym, pozbawia się jej poważnego
aspektu życia, odbiera się seksualność, rozkosz z bycia razem, a daje jedynie ból.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 31 October 2011 2011 12:03

M mj21
+3 / 3

skur***ynom, którzy to wymyslili tępym narzędziem ucięłabym kuta**a

Odpowiedz
mateux111
-1 / 3

Akurat wiem trochę o Islamie. I wiem co się dzieje na świecie. "Pokojowa religia", jak to widzę, to
rzygać mi się chce. Od dżihadu na Francję, po zamachy terrorystyczne. Islam jest zły.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 October 2011 2011 23:37

Odpowiedz