Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2650 2760
-

Zobacz także:


xXLukasXx
+122 / 124

Nie mam nic do gwałcicieli pod warunkiem, że leżą w piachu z obciętymi jajami.

Odpowiedz
Witek1235
+24 / 32

Dokładnie. Zapraszam do dyskusji - ja będę za powieszeniem tego gnoja, a jako obrońcę zaproszę panią Senyszyn albo pana Kalisza. Nikt nie popiera kary śmierci, dopóki ktoś nie zrobi "ziazia" jemu lub jego rodzinie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 April 2012 2012 20:17

NothingBetweenUs
+26 / 30

Za takie coś tylko stryczek mu się należy ! Wyszedłby po tych 12 latach i dalej robił to samo. Jestem za przywróceniem kary śmierci w takich przypadkach.

A Alvares1
+4 / 18

w wiezieniu dostanie dostateczna kare

Gebugebu
0 / 10

gdy przeczytałem 'senyszyn' automatycznie dałem minusa i pobieglem do łazienki zwymiotować.

Centi
+15 / 15

Spoko - w więzieniu pokażą mu takie metody gwałtu jakie nigdy by mu do głowy nie przyszły. Wolałbym spędzić w więzieniu 20 lat jako morderca, złodziej czy cokolwiek innego niż rok jako gwałciciel.

Eaunanisme
+10 / 12

Problem polega na tym, że kara śmierci też nie jest rozwiązaniem. Poza kwestiami etycznymi warto zwrócić uwagę, że w żadnym z krajów, gdzie jest stosowana, nie przekłada się wprost na zniknięcie patologii. Śmierć nie jest karą. Prędzej można za nią uznać wieloletnie więzienie o zaostrzonym rygorze połączone z ciężkimi robotami i brak szans na wyjście na wolność. Kary powinny się sumować tak, aby otrzymać śliczną liczbę np. 1000 lat więzienia. Z jednej strony, kara dotkliwa, z drugiej - pozwala na naprawienie szkody wynikłej ze skazania osoby niewinnej. Oczywiście, ktoś może powiedzieć, że w ten sposób rzesza zwyrodnialców będzie sobie w spokoju żyć za naszą kasę. Nie mówię jednak, żeby od razu tworzyć więźniom drugą Norwegię czy Austrię.

sraka12
+4 / 6

on idzie do więzienia a tam będzie bity i ruchany każdego dnia :) więc najgorszą karą jaką mógł dostać jest wiezienie tam każdy jest katem dla takich "ludzi"

Stivi
+6 / 6

w celi i tak dostaną cynk, że lubi dzieci i na tygrysie zawiśnie

Krecisko
-3 / 5

Po co mają leżeć w piachu, skoro można dożywotnio ich wysłać na budowę A1. Będzie jeszcze z takich pożytek (jako tako).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 April 2012 2012 8:01

Gebugebu
0 / 0

Pomyśl następnym razem zanim coś napiszesz.

Eaunanisme
+18 / 18

Nie od dziś wiadomo, że prawo w Polsce przewiduje ogólnie zbyt niskie kary za przestępstwa, ale też za wykroczenia. W większości przypadków bardziej opłaca się zrobić coś wbrew niemu, niż zgodnie, bo konsekwencje są śmiesznie niskie w porównaniu do korzyści.

Odpowiedz
monix1234
+12 / 16

Wytłumaczenie jest jedno, do tego powszechnie znane - coś takiego jak "sprawiedliwość" NIE istnieje. :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 April 2012 2012 19:50

N nOnee
+10 / 10

temat wałkowany milion razy na demotach ale i tak plus

Odpowiedz
CocaineBusiness
+32 / 32

poczytaj o tym na necie, zaczęło się jak miała 12 lat czy tam mniej i wmawiał, że to normalna miłośc ojcowska, że tak jest w porządku, tej dziewczynce wydawało się to chore ale wstyd się jej było kogokolwiek zapytać, gwałcił ją jak nie było nikogo innego w domu a jak nawet był to wywoził pod las pod pretekstem spaceru/przejażdżki i terroryzował całą rodzinę a ta kobieta chciała już popełnić samobójstwo ale przeżyła. Myślisz, że takiej osobie łatwo od tak iść do obcych i powiedzieć, że własny ojciec ją gwałcił? Wiesz jakie to jest poniżające, cała ta sytuacja dla ofiary. Kur*a takich skur**synów to powinno się dać jakimś wyje*anym gościom, dupe by mu przeorali profilaktycznie to by poczuł chociaż ułamek tego co czuła ta osoba gwałcoona przez tyle lat. Co to w ogóle kur*a jest za kara? nawet niech mu dadzą 12 lat to po 6 może wyjść. I tak już będzie starym chu*em ale zobaczcie, że takich gwałtów itp dopuszczają się też młodzi ludzie i też wychodzą po krótkim czasie.

FLTMNW
+18 / 20

Czy aby na pewno ?
Dziś niestety wymierzanie sprawiedliwości takim kanaliom jest coraz trudniejsze bo są oni chronieni w więzieniach... "Europa" do kur** nędzy.

CocaineBusiness
+19 / 19

Masz rację, to już nie są te czasy co kiedyś, gdzie w Polskim więzieniu ludzie charakterni potrafili zabić pedofila, teraz pedofile i inne zboczeńce są tak chronieni, że tam nawet nikt go nie ruszy, na spacery wychodzą albo sami albo z takimi samymi ludźmi co oni, jedzą też oddzielne, do cel przyprowadzani są tak aby nie doszło do jakiegokolwiek kontaktu fizycznego z innym więźniem, który mógłby być zagrożeniem dla tegoż zboczeńca.

Z zabojcamafii
0 / 0

jeżeli się nie mylę (a nawet, to na chłopski rozum), to więźniowie są przetrzymywani mniej więcej na "ciężkich" i "lekkich" - czyli kieszonkowca nie wrzucą do celi z kolesiem, który zabił 25 osób. Nie wiem, czy taki podział jest na więzienia, czy sektory w jednym budynku

M milankobra
+16 / 18

Obciąć jaja , miejsce to posypać pieprzem i zamknąć niech sobie posiedzi ..

Odpowiedz
G Gr0t
+11 / 11

Zapomniałeś o że obok pieprzu trzeba by było użyć spirytusu i soli :).

Krecisko
0 / 4

Zamiast zamykać lepiej wysłać na niewolniczą pracę przy A1. Przynajmniej społeczeństwo będzie mieć pożytek z takiego przestępcy.

nasakiji
+32 / 34

Ale twórce megaupload to potrafili na więcej zamknąć ...

Odpowiedz
Nimueh
-5 / 5

Nie wiem kto Ci powiedzial, ze go zamkneli ale to g*wno prawda, jest na wolnosci~~

szalonoo56
+33 / 33

powinni dac mu mieszkanie nowe i kasy na konto i wywiadow narobic

Odpowiedz
czoper
+17 / 19

i obowiązkowo powinien przefarbować sobie włosy na bruneta ;-)

kouser333
+26 / 30

Mnie zastanawia co takiego nie pasuje w tym demotywatorze tym którzy dali minusa. Czy sa po stronie gwałcicieli, nie chcą czytać wiadomości o takich potwornych tragediach? Nie rozumiem tego totalnie. A jak pokaże się demot z cyckami na wierzchu albo o tym jakie kobiety są głupie to sypią sie plusy jak z rękawa... Niektórzy są na prawdę chorzy!!!

Odpowiedz
Razertt
+19 / 19

a za sciaganie mp3 kazdy z nas moze dostac po 30

Odpowiedz
monix1234
+5 / 9

Nie za ściaganie, tylko za rozpowszechnianie/udostępnianie. "Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego." Jeśli ściągasz dla siebie, to wybronisz się przed piractwem. Jeśli jednak ściągniesz mp3 i udostępnisz je osobie trzeciej, dajmy na to sąsiadowi zgrasz za piątaka albo będziesz udostępniać przez program typu p2p, to popełniasz przestępstwo.

czoper
+8 / 12

tu nie powinno być innej kary niż krzesełeczko, prądzik i nara.

Odpowiedz
D dymek65
+10 / 12

wychodzi na to, że jeżeli ściągniesz kilkanaście filmów,piosenek jesteś większym zbrodniarzem niż ON! no kur**, co jest grane ?! nie oszukujmy się, za takie coś nawet "krzesło" jest niewystarczającą karą....

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 April 2012 2012 20:02

Odpowiedz
V vivafan
+13 / 13

A więcej byś dostał za ściąganie muzyki i oglądanie dr house w internecie.

Odpowiedz
monix1234
+5 / 7

Błagam, ludzie, ogarnijcie się. Samo ściąganie muzyki NIE jest karalne. Oglądanie serialów w internecie też NIE. Karalne jest natomiast ROZPOWSZECHNIANIE tych treści poza kręgiem osób zaprzyjaźnionych/będących z nami w stosunku pokrewieństwa. No i udostępnanie tego na jakiejś stronie www do pobierania przez innych czy w programach typu p2p także JEST karalne i sankcjonowane. Dlatego właśnie właściciel megaupload został skazany na X lat więznienia, a osoby, które z serwisu korzystały nadal chodzą na wolności.

D darek2702
+7 / 7

A pozniej sie dziwia ze coraz wiecej przestepstw w polsce. Jak nie ma pozadnej kary to przestepcy nie maja sie co bac

Odpowiedz
monix1234
+9 / 11

Niejednokrotnie ludzie biedni/bezdomni wolą popełnić przestępstwo i pójść do cieplutkiego więzienia, niż zamarznąć zimą w śniegu. Albo ludzie, którym nie chce się pracować. Przecież więzienia coraz częściej przypominają jakieś kolonie - jedzonko smaczne i ciepłe podane do ogrzanej celi, spacerki, granie w karty, towarzystwo i ciągła sielanka. Wakacje za darmo. :) Na koszt społeczeństwa.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 April 2012 2012 20:30

Mati538
+7 / 9

takim to tylko ch*ja obciąć , albo niech jego ktoś gwałci , niech zobaczy jak to jest fajnie.

Odpowiedz
Adaxxl
+7 / 9

A za czasów ACTA za ściągnięcie obrazka z internetu chcieli nam dawać dożywocie -.-

Odpowiedz
X Xabii
+7 / 7

jajami do krzyża go przybić.. tfuuu ścierwo

Odpowiedz
monix1234
+18 / 18

A teraz się wypowiem bardziej na temat. :) Za dwa lata kończy się okres odbywania kary (25 lat więzienia) dla pedofila, który zgwałcił i zamrodował czterech chłopców. Facet był skazywany, kiedy w Polsce istaniała jeszcze kara śmierci, jednak jej (chyba nawet 4-krotnie) uniknął, a w końcu została zmieniona na 25 lat. "Facet" przyznaje, że mordowanie tych dzieci sprawiało mu przyjemność i seksualnie podniecało, wciąż maluje obrazy przedstawiające małych chłopców, psycholog rozkłada ręce. Pytanie brzmi - wypuszczamy go i czekamy aż skrzywdzi kolejne dzieci czy wsadzamy do więzienia ludzi, którzy dokonają samosądu w obawie o życie i zdrowie swoich synków? Przykład sytuacji, kiedy przestępca ewidentnie stoi ponad prawem. Polska.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 5 April 2012 2012 20:36

Odpowiedz
Andy1983
+5 / 5

Dlatego jedyną karą za tego typu czyny powinna być szubienica.

Odpowiedz
MiMi1992
+8 / 8

Mam nadzieje, że trafi do takiego więzienia, w którym z takich jak on, robią 0 absolutne.

Odpowiedz
B borys2010
+9 / 9

Tak gadali o tym Frizlu z Austrii, tak media z całego świata (w tym także Polski), a proszę jest takich 10 lub nawet więcej.

Odpowiedz
Pipel888
+6 / 8

Ja jestem za prawem podobnym do prawa Hammurabiego "oko za oko, ząb za ząb" czyli np: jeśli bym zabił jedną osobę ja musiałbym zostać zabity w ten sam sposób, jeśli bym zabił dwie osoby musiałbym być zabity za pomocą wcześniej ustalonej tortury, a jeśli by ktoś kogoś zgwałcił to... w sumie chyba nie powinienem tego pisać na demotach.

Odpowiedz
MingeBag
+11 / 11

Hm. Wydaje mi się, że więźniowie zrobią mu z dupy jesień średniowiecza... A nawet jeśli nie, to na pewno "naprostują" go na rozmaite inne sposoby...

Odpowiedz
CocaineBusiness
+4 / 4

Jeszcze jest kwestia tej kary śmierci, gdyby za gwałty itp była kara śmierci to wtedy taki zboczeniec mógłby nie dość, żę zgwałcić ofiarę to jeszcze mógłby ją zamordować bo i tak czekałaby go kara śmierci i tak a jak by zamordował pokrzywdzoną osobę to miałby nawet szanse na to, że to co zrobił nie ujrzałoby światła dziennego i dalej mógłby robić to co robił bezkarnie ale też musiałby wszystko robić z głową aby nie wpaść. No ale z drugiej strony nie każdy jest w stanie zabić człowieka więc może mógłby zgwałcić ale już zabić by nie potrafił. Chociaż chu* go wie jak by to było. Ja natomiast nie byłbym w stanie skrzywdzić kobiety czy dziecka ale takiemu skur*ielowi zrobić krzywdę już z kolei nie miał bym żadnych skrupułów tylko z kolei przyznając się do tego, że zrobienie krzywdy takiemu człowiekowi sprawiłoby mi satysfakcję to JA wyszedł bym na tego skur*iela, zwierze bez serca... Dla mnie osobiście, osoba, która dopuszcza się takich czynów jak gwałty i przyznaje to, że sprawia jej to przyjemność, tylko w ten sposób się podnieca i nie widzi nic złego w tym co zrobił to sorry ale ja nie widzę sensu aby taka osoba mogła czy zasługiwała na wolne życie wśród społeczeństwa. Więzienie to jest takie miejsce, że można się wiele nauczyć od ludzi, którzy popełniali podobne przestępstwa, można przeanalizować przez co wpadli, co robili i jak i wyciągnąc wnioski aby tak czy tak nie robić bo można zostać złapanym, taka osoba z tak spaczona psychiką wyjdzie i będzie dalej robiła to co robiła lecz będzie ostrożniejsza.

Odpowiedz
monix1234
+3 / 3

Osoby popełniające przestępstwo w większości przypadków zakładają, że "im się uda", "przecież nikt się nie dowie", "nikt im winy nie udowodni" bla bla. Nikt (oprócz ludzi bezdomnych i nizin społecznych, jak pisałam wyżej, ale oni raczej dopuszczają się kradzieży i tego typu przestępstw aniżeli morderstw i gwałtów) nie popełniałby przestępstwa, jeśli nie wierzyłby, że uniknie kary. To tak a propos Twojego pierwszego argumentu. Co do drugiego, to tak - w naszym kraju osoby, które dopuszczają się samosądu trakuje się gorzej od osoby, która jako "ta pierwsza" popełniła przestępstwo. Po trzecie, jak już pisałam wyżej, obecnie więźniowie nie odczuwają wielokrotnie skruchy i pojęcie "refleksji" nie jest im znane. Chyba, że są to bogacze, którzy z wielkich, pięknych willi idą do więzienia, ale zwykli ludzie czasami więzienie traktują na równi z swego rodzaju "nagrodą". Poza tym nie wierzę w resocjalizację wielokrotnych morderców i gwałcicieli.

CocaineBusiness
+7 / 7

Nie wiem, może to ja jestem jakiś ograniczony ale po prostu nie potrafię pojąć tego jak można wyrządzić taką krzywdę własnemu dziecku i to przez tyle lat i jeszcze wmawiać (może samemu sobie), że taka jest ojcowska miłość do córki...

Odpowiedz
bluevelvet90
+8 / 8

A ja się zastanawiam skąd biorą się tacy poprańcy? CO sprawia, że ludzie robią takie rzeczy? To jest straszne, co potrafi zrobić człowiek człowiekowi.

Odpowiedz
B BloodyRose
+5 / 5

Naprawdę, uważacie, że kara śmierci jest lepsza niż więzienie? Ja nie sądzę, choć racją jest, że polskie prawo nie wymaga długiego komentarza(każdy jest go w stanie podsumować słowem na 5 liter). Ale zastanówcie się... dziewczynka/dziewczyna/kobieta gwałcona przez 30 lat, gwałcą jej córkę, a facet dostanie zastrzyk który pozwoli mu spokojnie umrzeć. Jaki to ma sens? 12 lat w pierdlu czy nawet mniej (w co wątpię) jest gorsze. Więzienie wcale nie jest takie jak piszecie: ciepłe, przyjemne i z wyżywienie... to wcale tak nie wygląda, choć to nadal za mała kara. Popieram natomiast Pipel888 kodeks Hammurabiego proponował kilka ciekawych rozwiązań :3

Odpowiedz
monix1234
+4 / 4

A słyszałeś o więzieniu w Ostrołęce? :) Klik: http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090813/REG40/104231201
Ostatnio o uszy mi się obiła wypowiedź osoby, której członkowie rodziny tam pracują - niektórzy więźniowie nie odczuwają ciężaru kary w żaden sposób. A co do kodeksu Hammubabiego, to dobór kary wcale nie był tam taki oczywisty. :]

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 5 April 2012 2012 21:41

CocaineBusiness
+4 / 4

BloodyRose w sumie też racja, nie każde więzienie w PL jest odnowione i jest "fajnie" bo bodajże chyba z jedno takie prestiżowe jest i na nim pokazują jak to fajnie i miło jest. Więc może jednak faktycznie w tych "gorszych" więzieniach taki zboczeniec będzie miał przeje**ne :) Natomiast myślę, że większą karą byłaby sama świadomość osadzonego zboczeńca, że np. codziennie będzie brutalnie gwałcony, poniżany i traktowany jak nic nie warte ścierwo i co noc kładł by się z tą myślą, budził się z nią i codziennie doświadczał tego samego, myślę, że po pewnym czasie nie wytrzymałby psychicznie i by wręcz prosił o śmierć.

P piotrexwlkp1
-2 / 4

Wyjdzie na wolność??
Dajcie spokój - nie sąd mu wymierzy sprawiedliwość
a ludzie za kratami.
Dla niego to bilet w jedną stronę a wyjechać może tylko w plastikowym worku girami do przodu !

Odpowiedz
mentos111
+3 / 5

W takich przypadkach jestem za przywróceniem tortur..

Odpowiedz
G GabrielDSqerte
-2 / 4

To nigdy nie jest dobrym wyjściem. Jeżeli nie przezwyciężysz w sobie żądzy zemsty i chęci powodowania czyjegokolwiek cierpienia, nie ważne czyjego, możesz być szybko po drugiej stronie w roli kata. To nie byłby pierwszy raz i nie ostatni.

K kusmir
+6 / 6

a teraz córka przez 12 lat będzie płaciła podatki na jego utrzymanie...

Odpowiedz
G GabrielDSqerte
+1 / 1

Sztuką jest tak ukarać by samemu nie popełnić zbrodni. Godząc się na "karę" śmierci, czy co gorsza tortury, stajecie się bardziej podobni do niego. Chcecie tego? Dzisiaj wy myślicie że macie prawo sądzić go, jutro my będziemy mieli kłopot z wami. Oczywiście że jestem za izolacją, ale jestem przeciwny popełnianiu jakichkolwiek zbrodni w celu "osądzania" innej. Ale jedno bym zmienił - niech sami na siebie pracują. Im lepiej będą pracować tym lepsze będą mieć warunki. A sporą cześć zysków z tego niech idzie na cele charytatywne, przynajmniej tak będzie miało miejsce jakiekolwiek zadośćuczynienie. Bo zemsta której chcecie jest tylko zaspokojeniem żądzy, tej samej żądzy której on się poddał, ta sama mówi przez was.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 5 April 2012 2012 23:09

Odpowiedz
JohnHenry
+1 / 1

wiadomo co powinni z nim robic przez kolejne 30 lat...

Odpowiedz
M Masterhutnik
0 / 0

Spokojnie. Jeśli reszta więźniów dowie się co zrobił( a pewnie się dowie) to jego pobyt w więzieniu będzie bardzo "ciekawy" i bogaty w różnego rodzaju "przygody".

Odpowiedz
ShawnHBKMichaels
+3 / 3

A w tym czasie chłopakowi z Gliwic który próbował wnieść na mecz race świetlną chcą przyklepać 5 lat(!).

Odpowiedz
Arkadiusz19872
+4 / 4

@CocaineBusiness, racja. Kara śmierci nie rozwiązuje problemu, bo na popełnianie skrajnie brutalnych czynów decydują się zwykle desperaci, którzy i tak nie mają wiele do stracenia. Im jest wszystko jedno, czy zgwałcą/zabiją jedną, czy pięć osób, bo jeśli zostaną schwytani, osądzeni i straceni, to umrą raz. Mówicie, że ten typ będzie siedział w luksusach, że kara jest za niska. To teraz wyobraźcie sobie taką sytuację: po pierwsze o waszych sukinsyństwach dowiadują się wszyscy znajomi, rodzina, a nawet obcy ludzie, którzy was skądś kojarzą. Społecznie, wśród normalnych ludzi jesteście trupem. A do tego idziecie do paki, w której nawet dla najgorszego zbira, który kogoś zabił, okradł czy zniszczył mu życie oszustwami Wasz czyn to coś złego. Nawet dla najgorszych nizin jesteście śmieciem. W teorii jesteście chronieni, w praktyce dniem i nocą macie świadomość, że pomyłka może się zdarzyć i wylądujecie w celi, z której w najlepszym przypadku Was wyniosą do szpitala, a w najgorszym do kostnicy. A do tego wszystkiego dochodzi fakt uwięzienia, pozbawienia wolności. Każdy dzień jest identyczny, co do godziny. Każdy dzień spędzacie w tym samym pomieszczeniu, z tym samym widokiem za oknem, z tymi samymi ludźmi wokół siebie. Traktowani tak samo. Nie możecie po prostu wyjść do miasta, do pracy, do sklepu. 12 lat to bez uwzględniania lat przestępnych 4380 dni. Cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt dni i brak jakiejkolwiek nadziei na to, że po zakończeniu wyroku wrócicie do normalnego życia, pracy, znajomych. Jesteście trupem i tu, i dla świata na zewnątrz. To jest właśnie kara. I jeśli ten typ ją poniesie to bardzo, bardzo dobrze.

Odpowiedz
Z zabojcamafii
0 / 0

jest coś takiego w prawie, że każdy po wyjściu dostaje trochę kasy na życie

darek1234
0 / 0

Jeśli miałbym stać się takim potworem wolałbym umrzeć. To "mówi" moja uczuciowa część charakteru.
Odsuwając czy był poczytalny, robienie tego przez tak długi czas i dostanie kary max 12 lat jest dla mnie...nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Mam jedynie nadzieję, że ta kobieta i jej dzieci jakoś sobie poradzą.
ps. w książce pt. Lolita, bohater też fantazjował o zrobieniu sobie "kolejnych wersji - Lolita 1, lolita 2..." i też do wnuczek doszedł(w myśleniu, nie w rzeczywistości).

Odpowiedz
MingeBag
-2 / 2

W komentarzach ludzie piszą, żeby go torturować, nadziać na pal czy cholera wie, co jeszcze. Tylko kto miałby taką karę na nim wykonać?

Odpowiedz
CocaineBusiness
+1 / 1

Myślę, że znalazła by się nie jedna osoba. Poszukaj na necie zdjęć od prywatnych ludzi jak nagrywają morderstwa itd Widziałem np zdjęcia i filmik z Turcji jak policja wiozła też właśnie zboczeńca, który zgwałcił i zasztyletował 2 dziewczynki a wiozła go na miejsce zbrodni aby pokazał jak to robił, ludzie zatrzymali auto, wyciągnęli typa z auta i na oczach policji mu wpier**lili, następnie powiesili na latarni, przywiązali gościa za głowe i przyczepili do samochodu i ciągnęli po drodze to już w końcowej facie głowa praktycznie była oderwana a to wszystko na oczach ludzi. Więc znajdą się tacy co takich skur**synów by dojechali z przyjemnością i DLA ZASADY!

S SnakeVG
+2 / 2

12 lat w więzieniu za takie czyny. Tam go pogwałcą. Przecież on żywy nie wyjdzie. :) Hip hip hurra!

Odpowiedz
zaymoon
0 / 2

12 lat dla takich to gorzej niż dożywocie, już współwięźniowie o to zadbają. Najpewniej nawet skończy się jego zgonem, więc nie ma co się martwić.

Odpowiedz
moderator3
0 / 0

Nie ukradł kasy żadnej szychy ani korporacji więc tylko 12 lat

Odpowiedz
Z zabojcamafii
0 / 0

nie chodzi o karę śmierci, tylko o poczucie tej kary - umrze, i co z tego? Jak będzie 40 lat harować po 10h dziennie i codziennie o chlebie i wodzie, to myślę, że to jest bardziej dobijająca kara niż śmierć.

Odpowiedz
A ArekPro
0 / 0

jakby po prostu zabił córkę, to by nowe mieszkanie dostał.

Odpowiedz
Diddl
0 / 0

Pamiętajmy, że to nie sąd karze gwałcicieli, pedofili itp. Robią to ich współwięźniowie. W więzieniu nawet seryjni mordercy mają się lepiej niż gwałciciele, pedofile itp. Jeśli któryś z nich ma słabą psychikę to już po kilku dniach spędzonych w więzieniu może się powiesić w celi. Cieszmy się, że w ogóle może trafić na te 12 lat do więzienia, bo na kastrację nie ma co liczyć, bo sądy nie mogą jej stosować, choć jest w kodeksie karnym.

Odpowiedz
ThankGodIAmAWoman
0 / 0

Inny zwyrodnialec: Mariusz T.: Ponad 20 lat temu zabił czterech chłopców. Teraz 49-letni Mariusz T., były nauczyciel wychowania fizycznego z Piotrkowa Trybunalskiego, decyzją sądu zostanie poddany tzw. chemicznej kastracji. Na wolność wyjdzie za 2,5 roku." - WYTŁUMACZCIE MI BO NIE ROZUMIEM. Zgwałcił i zabił 4 chłopców, psychologowie twierdzą, że dalej będzie molestował dzieci jak wyjdzie, sam przyznał się, że największe spełnienie odczuwał kiedy zabijał tych chłopców i teraz wyjdzie na wolność?! Kastracja chemiczna w tym przypadku nie rozwiązuje całkowicie problemu, ponieważ to nie jest CAŁKOWITA kastracja... Poza tym słyszałam, że pedofile są teraz w więzieniu pod stałą opieką i nadzorem, także opowiadania o nagminnych gwałtach ze strony współwięźniów nie są już tak aktualne...

Odpowiedz
darek1234
0 / 0

Kastracja chemiczna z tego co mi wiadomo to zmniejsza libido, zapewne trochę otumania. Więc wychodzi na to, że mają "czym", ale im się nie będzie chciało. Przynajmniej w teorii, bo nie znam realnych wyników.

Lisiczarnia
+2 / 2

Nie traćmy nadziei. Być może ściągał pirackie pliki bądź wyciął dziki dąb? Wtedy kara na pewno go nie minie!

Odpowiedz
Wojtko82
+1 / 1

Może znajdą na jego kompie jakąś piracką MP3-kę to mu dowalą jeszcze 30 lat za ###.

Odpowiedz
S sohenzo
0 / 0

nikt go nie będzie przecwelowywal... przecież to stary dziad jest, oni to robią w zastępstwie a nie za karę- do*ebią mu pierwszego dnia tak że będzie ku*wa czarny i sie skończy jego sanatorium... chyba.
Kilka lat temu było w tv o kolesiu który został NIE słusznie oskarżony o pedofilie- wyszedł po chyba 9 miesiącach, bez zębów, ale żył, dlatego tego frajera z demota kara może nie dosięgnąć tak szybko.

apropo ch*jowego prawa w Polsce- zgadzam się znam sytuację z mojej okolicy: koleś wyciął 2 sosny(grube jak pięść) ze swojej działki... i dostał 100tys. zł grzywny, gdyby je ukradł nawet w recydywie dostałby grzywnę 5tys. albo małe zawiasy o_O. Także jeżeli szukasz drewna na opał(ten koleś wyciął je ze względów estetycznych) umów się z sąsiadem i nawzajem sobie podpie*dolcie drewno. ŻAL TOTAL!

Odpowiedz
Z zborek1790
0 / 0

Ogólnie przeczytałem wszystko co do tego demota i bez kitu uważam ze oko za oko w tym przypadku to śmierć była by za łatwa dożywocie bez możliwości wyjścia. A ktoś powie ze zaś takiego hu* będziemy podatnicy utrzymywali tak niestety jest ale to wina systemu. Wiezienie powinny być zarówno kara jak i zakładem pracy. Np. mogli by robić jakieś formy betonowe czy cokolwiek tak by wiezienie utrzymywały się same lub z mała pomocą państwa a nie takie hu** robią takie rzeczy idzie do paki żryć dostaje tv itd to prawo to jest tak poje*** on dostał 12lat za takie czyny a inni powiedzmy za posiadanie i bycie pod wpływem marihuany 3lata. Przy czym marihuana fakt jest nielegalna ale w przeciwieństwie do alkoholu nie rodzi agresji.

Odpowiedz
Z zborek1790
0 / 0

a dodam jeszcze ze bez kitu jak bym dopadł taką kur*** to no nie pohamował bym się jak można własnej córce i wnuczce takie rzeczy normalnie w głowie się nie mieści. A co najlepsze powiedzmy ze dopadł bym go w pi*** bym mu wstawił w rezultacie patrząc na jego wiek zatłukł bym go na śmierć i ja bym dostał sporo więcej ze zabiłem takie scierwo niz on za jego 30letnie poronione czyny

Odpowiedz
M Meteo
-1 / 1

Ten kto stworzył tego demota jest debilem. Grozi mu od 12 lat a nie do...

Odpowiedz
E encs
0 / 0

To nie sąd go skarze...kara czeka za kratami...

Odpowiedz
V Vukon
0 / 0

Niedługo za spalenie joint'a z kumplem odsiadka będzie dłuższa...

Odpowiedz