Tak się nie da. Tam jest taka wajcha od siebie = gaz, do siebie = ciąg zerowy, lub ciąg wsteczny. Za hamulce robią klapy i na lądzie hamulec w kole, które włącza się zupełnie gdzie indziej. ;)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 May 2012 2012 17:55
Akurat gaz z hamulcem trudno pomylić , odpowiednikiem pedału gazu w samolocie jest przepustnica , dźwignie są z reguły między siedzeniami pilotów na takiej konsolecie ( nie wiem jak to się nazywa na prawdę ) .
Zaś za hamowanie odpowiada kilka rzeczy - wspomniane klapy czy hamulce podwozia , do tego sporo samolotów ma odwracacze ciągu ( tylko samoloty odrzutowe ) , w skrajnych przypadkach używa się spadochronów hamujących .
A co do samego demota , osoba ucząca się latać nie zaczyna od dużych samolotów tylko od jakieś Cesny czy innej drobnicy .
To tak jak by osobę która w ogóle nie umie jeździć uczyć prowadzić autobus czy ciężarówkę .
Jak już któryś z panów 'ekspertów' powyżej chce być taki zasadniczy, to powinien wiedzieć że klapy nie służą do hamowania, a do zwiększania siły nośnej skrzydła poprzez zmianę kontu natarcia skrzydła. Nie wszystkie samoloty mają 'spadochrony' to chyba jedynie promy kosmiczne, albo inne samoloty serii 'X' z Area51.... no i jeszcze do kolegi @animagus, to nie Jumbo jet (B747) a MD11 :)
tkpl klapy zmieniają nie tyle kąt natarcia co kształt profilu skrzydła. Poza tym większość myśliwców jest wyposażona w spadochrony hamujące. Co do reszty to się zgadzam ;-)
Pewnie pomylił Gaz z Hamulcem... :D
OdpowiedzTak się nie da. Tam jest taka wajcha od siebie = gaz, do siebie = ciąg zerowy, lub ciąg wsteczny. Za hamulce robią klapy i na lądzie hamulec w kole, które włącza się zupełnie gdzie indziej. ;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 May 2012 2012 17:55
Anti-joke chicken.
Akurat gaz z hamulcem trudno pomylić , odpowiednikiem pedału gazu w samolocie jest przepustnica , dźwignie są z reguły między siedzeniami pilotów na takiej konsolecie ( nie wiem jak to się nazywa na prawdę ) .
OdpowiedzZaś za hamowanie odpowiada kilka rzeczy - wspomniane klapy czy hamulce podwozia , do tego sporo samolotów ma odwracacze ciągu ( tylko samoloty odrzutowe ) , w skrajnych przypadkach używa się spadochronów hamujących .
A co do samego demota , osoba ucząca się latać nie zaczyna od dużych samolotów tylko od jakieś Cesny czy innej drobnicy .
To tak jak by osobę która w ogóle nie umie jeździć uczyć prowadzić autobus czy ciężarówkę .
Jak już któryś z panów 'ekspertów' powyżej chce być taki zasadniczy, to powinien wiedzieć że klapy nie służą do hamowania, a do zwiększania siły nośnej skrzydła poprzez zmianę kontu natarcia skrzydła. Nie wszystkie samoloty mają 'spadochrony' to chyba jedynie promy kosmiczne, albo inne samoloty serii 'X' z Area51.... no i jeszcze do kolegi @animagus, to nie Jumbo jet (B747) a MD11 :)
tkpl klapy zmieniają nie tyle kąt natarcia co kształt profilu skrzydła. Poza tym większość myśliwców jest wyposażona w spadochrony hamujące. Co do reszty to się zgadzam ;-)
Na rękawie oblał...:-)
OdpowiedzNie zaciągnął ręcznego i mu się stoczył
Odpowiedzdemot:Chłopaki!!!:Chodźcie szybko, Cessna się kąpie!
Odpowiedza w myślach "ku#wa znowu na łuku oblałem"
OdpowiedzNie widze problemu, Abdul jak widac juz wie co i jak.
OdpowiedzTo jest zdjęcie z próby generalnej przed 11 września
Odpowiedz"Staszek widziałeś taki bajer? Idzie ustawić AutoPilota aż do samego hangaru!"
Odpowiedzno co ty powiesz?
Odpowiedz