Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
985 1089
-

Zobacz także:


S s0vi3t
0 / 10

Tak się nie da. Tam jest taka wajcha od siebie = gaz, do siebie = ciąg zerowy, lub ciąg wsteczny. Za hamulce robią klapy i na lądzie hamulec w kole, które włącza się zupełnie gdzie indziej. ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 May 2012 2012 17:55

Cribs
-3 / 3

Anti-joke chicken.

R reyden
0 / 4

Akurat gaz z hamulcem trudno pomylić , odpowiednikiem pedału gazu w samolocie jest przepustnica , dźwignie są z reguły między siedzeniami pilotów na takiej konsolecie ( nie wiem jak to się nazywa na prawdę ) .
Zaś za hamowanie odpowiada kilka rzeczy - wspomniane klapy czy hamulce podwozia , do tego sporo samolotów ma odwracacze ciągu ( tylko samoloty odrzutowe ) , w skrajnych przypadkach używa się spadochronów hamujących .

A co do samego demota , osoba ucząca się latać nie zaczyna od dużych samolotów tylko od jakieś Cesny czy innej drobnicy .

To tak jak by osobę która w ogóle nie umie jeździć uczyć prowadzić autobus czy ciężarówkę .

Odpowiedz
tkpl
+3 / 3

Jak już któryś z panów 'ekspertów' powyżej chce być taki zasadniczy, to powinien wiedzieć że klapy nie służą do hamowania, a do zwiększania siły nośnej skrzydła poprzez zmianę kontu natarcia skrzydła. Nie wszystkie samoloty mają 'spadochrony' to chyba jedynie promy kosmiczne, albo inne samoloty serii 'X' z Area51.... no i jeszcze do kolegi @animagus, to nie Jumbo jet (B747) a MD11 :)

T tomek177
0 / 0

tkpl klapy zmieniają nie tyle kąt natarcia co kształt profilu skrzydła. Poza tym większość myśliwców jest wyposażona w spadochrony hamujące. Co do reszty to się zgadzam ;-)

Paszeko
+1 / 1

demot:Chłopaki!!!:Chodźcie szybko, Cessna się kąpie!

Odpowiedz
K kama1209
+1 / 1

"Staszek widziałeś taki bajer? Idzie ustawić AutoPilota aż do samego hangaru!"

Odpowiedz