Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Teledysk muzyczny i krótkometrażowy film porno

Różnica między jednym a drugim coraz bardziej się zaciera

www.demotywatory.pl
+
887 1047
-
tarikmeda
+8 / 10

Co to k..wa jest? Zobacz ten teledysk bez cenzury :)

Odpowiedz
B BanNaSamosi
+15 / 15

Ty to ścierwo nazywasz muzyką elektroniczną? Lepiej zacznij słuchać czegoś innego niż Vivy, bo ludzie tworzący prawdziwą elektronikę mają złą opinię właśnie przez takie gó*na.

Qrvishon
0 / 2

Obejrzałem bez cenzury(muza tak słaba że ciężko wytrzymać 3:24) i muszę powiedzieć że to nadal jest daleko od porno. Clipy raperów z lat 90 miały w sobie więcej porno, dlatego "coraz bardziej się zaciera" jest jak najbardziej błędnym stwierdzeniem. Nie dam wam linków, ale jak dobrze poszukacie to Snoop Dog'a i Jadakiss'a znajdziecie w bardziej ostrych scenach sprzed kilku lat.

A Anoren
0 / 0

BanNaSamosi - To jest vixa typowa dla lat 2005 - 2008, klasyk, to, że wg. Cb muzyka elektroniczna to tylko Trance, Progressive, i inne "ambitne" gatunki (nie mam nic do tej muzyki, sam takowej słucham), to nie znaczy, że stary, dobry, vixiarski electro house nie jest muzyką elektroniczną. To jest muzyka rozrywkowa, do zabawy.
Czarny2511
Zgodzę się, nienawidzę takiego zachowania. Zawsze byłem ciśnięty przez fanów Rocka i Metalu, bo elekronika to nie muzyka. To tylko Bum Bum Bum Bum. A metal to darcie mordy. Nic ambitnego. Dobrze rozumiem ten tok?

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 2 June 2012 2012 23:02

kokosnh
+8 / 18

Jak się wyciszy dźwięk, to nawet da się oglądać... D

Odpowiedz
123Dudus123
+12 / 14

"No i dobrze" że sztukę się sprowadza do rangi oglądania gołych dup i słuchania bezwartościowych treści ?

jarzab
+5 / 7

123Dudus123 - jest popyt, jest podaż. Nie sądzę też żeby twórca teledysku/utworu uważał to za jakąś sztukę, bardziej pasuje mi tu... "produkt"? To taka subtelna różnica. Poza tym idąc tym tokiem myślenia mógłbym pojechać od najgorszych Picasso za bezwartościowe, nic nie wnoszące obrazy. No tak, tylko że na obrazach Picasso są (czasem) bazgroły a nie gołe dupy, ale czy to czyni je ambitniejszymi?

123Dudus123
+3 / 5

@jarzab Właśnie to mnie dobija, że jest na to popyt. Uwierz mi że ZNACZNA część twórców tego podobnego chłamu uważa się za artystów, jakby tego było mało ich słuchacze unoszą się zadumą, że niby to co słuchają było swego rodzaju kulturą elitarną. Możliwe że Picasso CZASEM malował bezwartościowe nic nie wnoszące obrazy, ale ilu było kiedyś bezwartościowych "artystów" a ilu jest ich teraz ? Ile było głupoty w twórczości kiedyś a ile jest jej w dzisiejszych czasach ? W dodatku kiedyś kultura (zwłaszcza ta głupia) nie była dobrze propagowana tak jak jest to dziś - nie dało się tak łatwo usłyszeć o głupocie "artysty".

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 May 2012 2012 19:14

jarzab
+3 / 3

Byłem kiedyś uczestnikiem sytuacji, już nie ważne z kim i gdzie, ale w głośnikach nagle zabrzmiał Grzegorz Turnau, usłyszałem reakcję: "puść coś normalnego". Niemałe przerażenie mnie ogarnęło - może przesadne - gdy czymś normalnym okazał się kawałek w stylu tego z demota. To już nawet nie chodzi wiesz, o kontekst, bo Turnau do imprezy się ma nijak. Chodzi o to, że dla wielu osób takie pierdzenie to jest ta normalna jedyna muzyka. Kiedyś podobnie było z disco-polo. Dla wielu było DP (jedyna "normalna" muzyka) i darcie ryja (rock,metal), Liroje przekleństwa jakieś (hh,rap) i "te po angielsku ale tylko te fajne vengabojs szalala, jajaje koko dżambo ". Cóż, gustu muzycznego nie ukształtujesz komuś siłą, tak jak nie ma sensu wykłócanie się o to kto słucha lepszej muzyki. Troszkę się tam na muzyce myślę znam, i dla mnie gust muzyczny ograniczający się do tego co leci w radiu, jest skromny. Ale... jak ktoś będzie ze mną chciał pogadać o motoryzacji, to... nie pogada, bo się na tym nie znam. Mimo to mam samochód i jeżdżę. I tak samo - wydaje mi się - jest ze słuchaczami typowo mainstreamowej muzyki - nie zna się na muzyce (jak ja na motoryzacji), ale chce posłuchać (jak ja chcę pojeździć). I panowie robiący takie utwory/teledyski doskonale o tym wiedzą, celują w tą - całkiem sporą pewnie - grupę, i trzepią kasiorę. Bas jest? Jest. Cycki są? Są. Wszyscy zadowoleni. "A Ty sobie słuchaj dziwaku tych swoich nudnych piosenek" - tak to chyba wygląda, i raczej nie warto z tym walczyć, dlatego cycki w teledysku mnie nie oburzają, a i popatrzeć można z przyjemnością, mając świadomość że to nie żadna sztuka, tylko bas i cycki.

123Dudus123
-1 / 1

Faktem jest to że wygrać się z tym CHYBA nie da, ale dziwnie jest przyglądać się na tą głupotę na jaką się nie ma wpływu...
Dzięki za dyskusje :)

C Chestnutstalion
+15 / 25

Ja się tylko zawsze zastanawiam co się ludziom podoba w takich utworach. Nawet jeżeli piosenka wpada w ucho to jeżeli jest tak kiepska i monotonna jak ta to szybko się nudzi.

Tylko do dobrej muzyki chce się wracać nieskończoną ilość razy.

Odpowiedz
A Anoren
+9 / 37

A co ludziom może podobać się w rocku? 4 akordy i darcie mordy..
Co może się podobać w RnB? Co w bluesie? co w muzyce klasycznej? Przecież to wszystko to gówno.. To, czego ty słuchasz to też gówno. Dlaczego? Bo ja słucham czegoś innego. Dobrze zrozumiałem Twój tok myślenia? Zastanów się czasem, co piszesz, bo to, że ktoś myśli inaczej, to nie znaczy że jest gorszy.
P.S. dla tych, którzy nie zrozumieli od razu mówię, że to co pisałem na górze pisałem po to, aby pokazać tok myślenia ludzi piszących "jak można to lubić". Nie uważam tak, słucham muzyki elektronicznej, od chilloutu aż po DnB, ale potrafię uszanować każdy gatunek. To się nazywa tolerancja, polecam się zapoznać.

B BanNaSamosi
+4 / 4

Chestnutstalion pisał(a?) o muzyce, która jest "kiepska i monotonna jak ta"[w democie], a nie o muzyce elektronicznej, więc nie - źle zrozumiałeś jego (jej?) tok myślenia.

metropolis92
-3 / 5

@Anoren sugerują sprawdzić definicję Rock PROGRESYWNY

Z ZeebaEata
0 / 2

@kwiatek_polny: twoja uwaga byłaby celna, gdyby nie to, że np. b. jasne blondynki bywają obdarzane pogardą, tak samo jak, dajmy na to, ludzie oglądający kreskówki w dorosłym wieku. Więc... tolerancja chyba potrzebna jest wszędzie. :P

A Anoren
0 / 0

metropolis92 - Nie zrozumiałeś mnie. Nie uważam że rock to prosta muzyka. To było ukazanie toku myślenia ludzi, krytykujących muzykę elektroniczną, uznając ją za "bum bum". Uważasz, że muzyka elektroniczna to bezsensowne walenie (nie, nie zwierzaki)?
Sugeruję sprawdzić definicję CHILLOUT Trance.
Uważam że Rock jest spoko, nie słucham, nie interesuję się, ale nie mam nic przeciwko. O ile mówimy o roku, nie o Milet Cycuś.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 June 2012 2012 23:13

survive
-1 / 5

ja bym powiedział ze sam utwór to jest nudny, ale...
Ten teledysk to juz pare latek ma

Odpowiedz
K KasiaBu
-1 / 7

Jeżeli to dla ciebie porno polecam obejrzeć teledysk Duran duran - Girls on film
:)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 May 2012 2012 11:32

Odpowiedz
M max12383
+1 / 3

Jedno się nie zgadza, to jest stary teledysk, porównując go z najnowszymi nie wiem czy to idzie coraz bardziej w kierunku pornosów z muzyką w tle

Odpowiedz
butelkowa
0 / 10

A i tak znajdą się amatorzy pornoli, którzy zminusują demot, bo chcą sobie gołe dupy pooglądać i nie widzą w tym nic złego.

Odpowiedz
jarzab
-4 / 18

A co jest takiego złego w oglądaniu gołych dup? EDIT: Osobę która mnie zminusowała również proszę o odpowiedź na powyższe pytanie :) Edit 2: ocena pięć na minusie, a dalej się nie dowiedziałem co jest złego w oglądaniu gołych dup :(

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 23 May 2012 2012 20:32

123Dudus123
+3 / 3

@jarzab nie zminusowałem ale odpowiem ci na pytanie dlaczego mogłeś zostać zminusowany. Muzyka = sztuka, sztuka = gołe dupy (?!?!) wtf ?
Chodzi o to że jak chce sie ogladac gole dupy to od tego jest coś innego a nie teledyski... chociaż teraz przechodzi to do normy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2012 2012 20:51

A Anoren
0 / 0

Vixa to nie sztuka, a przynajmniej nie w znaczeniu, jakie ty rozumujesz. Vixa to zabawa, muzyka imprezowa, żeby się wyszaleć. Najpopularniejszy chwilowo vixiarz w Polsce, Slayback, jest wielkim fanem piłki nożnej, a muzyką zajmuje się jak mu się nudzi. I tłumy go uwielbiają, remiza na wsi pełna jak dj gra jego nuty. A jak jego twórczość ma być sztuką, jeśli nie kocha tego, co robi?

LubieTylkoDobreDemoty
0 / 0

Co ty chcesz od niemieckiego metalu? Teutonic Thrash Metal to jeden z lepszych gatunków metalu.

Pietter
0 / 0

rammstein - pussy ;) to jest dopiero porno teledysk

brovareck
+1 / 1

JAKI teledysk? Nie rozumiem tytułu...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2012 2012 15:55

Odpowiedz
Mirame
+6 / 14

Witamy w świecie Illuminati - propagandy wszelkich form porno, im bardziej zdeprawowanych, tym lepiej, niszczenia wartości rodzinnych i coraz większego oddalania się od siebie małżonków... No ale przecież to tylko teorie spiskowe, nie ma się czym przejmować...

Odpowiedz
Z zeedo
-2 / 6

a ty brzmisz jak ksiadz natanek

Z ZeebaEata
0 / 2

Oł men, Iluminaci wzieli się już za promocję porno? No tak, oglądanie niegrzecznych filmików strasznie obniża morale. :P

Mirame
+1 / 1

@zeedo - nie wiem, kto to jest.
@ZeebaEata - mogłabym ci cały wykład wygłosić na temat tego, kto rządzi w biznesie porno, kto i jakie ma z niego korzyści... ale w sumie po co? Jak będziesz chciała wyjść z grona ignorantów, to wuejk Google na pewno ci pomoże, a jak nie, to i moje najbardziej niezbite dowody cię nie przekonają.
P.S. Porno i morale? To przecież oksymoron.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2012 2012 20:11

Mirame
0 / 2

holdOn - wujek Google jest miejscem, w którym znajdziesz odnośniki do wielu róznych stron internetowych, a inteligentnie potrafisz chyba ocenić, co brzmi logicznie, rzetelnie, jakie dowody są przedstawione i czy potwierdzone gdzieś wiarygodnie, a co jest zwykłym szukaniem sensacji i wciskaniem ludziom bzdur do głów?
Czy ja gdzies napisałam, że każdą informację masz z miejsca uznać za prawdziwą? Te dwie półkule w mózgu do czegoś jednak służą... przynajmniej mi:)
Nie będę ci przytaczała niezbitych dowodów na którąkolwiek z teorii spiskowych, bo tego nie da się zrobić porządnie w komentarzu na portalu rozrywkowym. Aczkolwiek mogę podrzucić kilka linków na ten konkretny temat pornografii, żeby nie być zupełnie gołosłowną: http://radtrap.wordpress.com/2012/05/01/pornografia-zniewala-spoleczenstwo-mocniej-niz-polityka/ , https://radtrap.wordpress.com/2011/12/12/jak-zdeprawowano-nasza-kulture/ , https://radtrap.wordpress.com/2011/06/15/prawdziwa-plaga-seksu/

Generalnie mogę polecić polski blog radtrap.wordpress.com czy też stronkę vigilantcitizen.com, jeżeli posługujesz się językiem angielskim. Sporo artykułów na tej polskiej to tłumaczenia tej amerykańskiej. Cóż, jeśli naprawde chcesz się czegoś więcej na temat tzw. "teorii spiskowych" dowiedzieć, to poczytaj w wolnej chwili. Akurat te dwie stronki sama wielokrotnie odwiedzalam, zgadzam się z poprawnością merytoryczną większej części zamieszczanych tam artykułów, dlatego je polecam a na każdej z tych stron są odnośniki do jeszcze innych.
Jednak ten portal to nie miejsce na tego typu dyskusje, dlatego też na tym zakończę.

Z ZeebaEata
0 / 0

Mirame: ale zdajesz sobie sprawę, że prostytutka jest nazywana najstarszym zawodem świata? Niszczenie wartości rodzinnych... ehh. Jakby seks i porno szkodziły na dużą skalę to dawno by nas tu nie było.

A Anoren
0 / 0

Mirame - Nie męcz się, to nie ma sensu. Ludzie, którzy rządzą mediami i robią wszystko, aby zawładnąć światem. Kto Ci w to uwierzy? Pff..
Szary, przeciętny człowiek tak właśnie odbiera twój przekaz. Bo jest zbyt mądry, aby zauważyć, co dzieje się na świecie. "Przecież w telewizji nie mogą kłamać, to ogląda tyle ludzi". Takie zdanie usłyszałem kiedy zacząłem temat masonerii. Nie wmówisz człowiekowi nic na ten temat, bo "brzmisz jak natanek", który o masonach wie niemało.

HwiNore
-1 / 1

Jeśli już coś takiego trafia na główną, to czemu nie jest opisane, że to dla dorosłych? Co sie dzieje z moderatorami tego portalu? Może należaloby złościć was za propagowanie pornografii wśród nieletnich, bo i tacy tutaj komentują i działają.

Odpowiedz
L lubieeplacki123
+3 / 5

Lennon, Jackson, Cobain, Scott, Mercury, Burton i wielu innych się w grobach przewraca.
gratuluję "gwiazdom", które sądzą, że osiągną sukces kręcąc dupą i pokazując cycki.

Odpowiedz
C Chestnutstalion
0 / 2

Chodzi o to że jest monotonna. Ja lubię coś innego i potrafię uzasadnić dlaczego i jest wielu takich ludzi, którzy też to potrafią zrobić.

Też zdarzają się na mojej playliście utwory które uważam za "słabe", a słucham ich bo wpadają w ucho, albo są taneczne i dlatego napisałam że ZASTANAWIAM się co się ludziom podoba w takich utworach i dlaczego.

Nie napisałam że to chłam, bo nie jest piękne i dobre to co jest piękne i dobre, ale to co się komu podoba.

Będąc TOLERANCYJNYM można być także KRYTYCZNYM

Anoren to co Ty nazywasz tolerancją, z pewnością nią nie jest. Jest tylko pewną jej odmianą która króluje w XXI w. i rodzi więcej kłótni i nietolerancji niż konstruktywnych dyskusji i burzy krytyczne oraz problemowe podejście do rzeczywistości.

Odpowiedz
P paul123
0 / 4

kuzwa ludzie... tu sie niby zaciera granica miedzy porno a teledyskiem? Gowno prawda. Zobaczcie sobie teledysk "Rammstein - Pussy" - zwlaszcza druga polowe "teledysku".

Odpowiedz
D DamaKaro
+1 / 1

Jak na porno to coś słabe. A piosenka to czym, o zakonnicach ? Akurat obraz zgodny z tematyką tekstu.

Odpowiedz