Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.

Teledysk muzyczny i krótkometrażowy film porno

Różnica między jednym a drugim coraz bardziej się zaciera

www.demotywatory.pl
+
887 1047
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar tarikmeda
+8 / 10

Co to k..wa jest? Zobacz ten teledysk bez cenzury :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BanNaSamosi
+15 / 15

Ty to ścierwo nazywasz muzyką elektroniczną? Lepiej zacznij słuchać czegoś innego niż Vivy, bo ludzie tworzący prawdziwą elektronikę mają złą opinię właśnie przez takie gó*na.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 2

Obejrzałem bez cenzury(muza tak słaba że ciężko wytrzymać 3:24) i muszę powiedzieć że to nadal jest daleko od porno. Clipy raperów z lat 90 miały w sobie więcej porno, dlatego "coraz bardziej się zaciera" jest jak najbardziej błędnym stwierdzeniem. Nie dam wam linków, ale jak dobrze poszukacie to Snoop Dog'a i Jadakiss'a znajdziecie w bardziej ostrych scenach sprzed kilku lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
0 / 0

BanNaSamosi - To jest vixa typowa dla lat 2005 - 2008, klasyk, to, że wg. Cb muzyka elektroniczna to tylko Trance, Progressive, i inne "ambitne" gatunki (nie mam nic do tej muzyki, sam takowej słucham), to nie znaczy, że stary, dobry, vixiarski electro house nie jest muzyką elektroniczną. To jest muzyka rozrywkowa, do zabawy.
Czarny2511
Zgodzę się, nienawidzę takiego zachowania. Zawsze byłem ciśnięty przez fanów Rocka i Metalu, bo elekronika to nie muzyka. To tylko Bum Bum Bum Bum. A metal to darcie mordy. Nic ambitnego. Dobrze rozumiem ten tok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2012 o 23:02

avatar kokosnh
+8 / 18

Jak się wyciszy dźwięk, to nawet da się oglądać... D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 123Dudus123
+12 / 14

"No i dobrze" że sztukę się sprowadza do rangi oglądania gołych dup i słuchania bezwartościowych treści ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarzab
+5 / 7

123Dudus123 - jest popyt, jest podaż. Nie sądzę też żeby twórca teledysku/utworu uważał to za jakąś sztukę, bardziej pasuje mi tu... "produkt"? To taka subtelna różnica. Poza tym idąc tym tokiem myślenia mógłbym pojechać od najgorszych Picasso za bezwartościowe, nic nie wnoszące obrazy. No tak, tylko że na obrazach Picasso są (czasem) bazgroły a nie gołe dupy, ale czy to czyni je ambitniejszymi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 123Dudus123
+3 / 5

@jarzab Właśnie to mnie dobija, że jest na to popyt. Uwierz mi że ZNACZNA część twórców tego podobnego chłamu uważa się za artystów, jakby tego było mało ich słuchacze unoszą się zadumą, że niby to co słuchają było swego rodzaju kulturą elitarną. Możliwe że Picasso CZASEM malował bezwartościowe nic nie wnoszące obrazy, ale ilu było kiedyś bezwartościowych "artystów" a ilu jest ich teraz ? Ile było głupoty w twórczości kiedyś a ile jest jej w dzisiejszych czasach ? W dodatku kiedyś kultura (zwłaszcza ta głupia) nie była dobrze propagowana tak jak jest to dziś - nie dało się tak łatwo usłyszeć o głupocie "artysty".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2012 o 19:14

avatar jarzab
+3 / 3

Byłem kiedyś uczestnikiem sytuacji, już nie ważne z kim i gdzie, ale w głośnikach nagle zabrzmiał Grzegorz Turnau, usłyszałem reakcję: "puść coś normalnego". Niemałe przerażenie mnie ogarnęło - może przesadne - gdy czymś normalnym okazał się kawałek w stylu tego z demota. To już nawet nie chodzi wiesz, o kontekst, bo Turnau do imprezy się ma nijak. Chodzi o to, że dla wielu osób takie pierdzenie to jest ta normalna jedyna muzyka. Kiedyś podobnie było z disco-polo. Dla wielu było DP (jedyna "normalna" muzyka) i darcie ryja (rock,metal), Liroje przekleństwa jakieś (hh,rap) i "te po angielsku ale tylko te fajne vengabojs szalala, jajaje koko dżambo ". Cóż, gustu muzycznego nie ukształtujesz komuś siłą, tak jak nie ma sensu wykłócanie się o to kto słucha lepszej muzyki. Troszkę się tam na muzyce myślę znam, i dla mnie gust muzyczny ograniczający się do tego co leci w radiu, jest skromny. Ale... jak ktoś będzie ze mną chciał pogadać o motoryzacji, to... nie pogada, bo się na tym nie znam. Mimo to mam samochód i jeżdżę. I tak samo - wydaje mi się - jest ze słuchaczami typowo mainstreamowej muzyki - nie zna się na muzyce (jak ja na motoryzacji), ale chce posłuchać (jak ja chcę pojeździć). I panowie robiący takie utwory/teledyski doskonale o tym wiedzą, celują w tą - całkiem sporą pewnie - grupę, i trzepią kasiorę. Bas jest? Jest. Cycki są? Są. Wszyscy zadowoleni. "A Ty sobie słuchaj dziwaku tych swoich nudnych piosenek" - tak to chyba wygląda, i raczej nie warto z tym walczyć, dlatego cycki w teledysku mnie nie oburzają, a i popatrzeć można z przyjemnością, mając świadomość że to nie żadna sztuka, tylko bas i cycki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 123Dudus123
-1 / 1

Faktem jest to że wygrać się z tym CHYBA nie da, ale dziwnie jest przyglądać się na tą głupotę na jaką się nie ma wpływu...
Dzięki za dyskusje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pietter
+40 / 58

porno ma lepszą ścieżkę dźwiękową

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chestnutstalion
+15 / 25

Ja się tylko zawsze zastanawiam co się ludziom podoba w takich utworach. Nawet jeżeli piosenka wpada w ucho to jeżeli jest tak kiepska i monotonna jak ta to szybko się nudzi.

Tylko do dobrej muzyki chce się wracać nieskończoną ilość razy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
+9 / 37

A co ludziom może podobać się w rocku? 4 akordy i darcie mordy..
Co może się podobać w RnB? Co w bluesie? co w muzyce klasycznej? Przecież to wszystko to gówno.. To, czego ty słuchasz to też gówno. Dlaczego? Bo ja słucham czegoś innego. Dobrze zrozumiałem Twój tok myślenia? Zastanów się czasem, co piszesz, bo to, że ktoś myśli inaczej, to nie znaczy że jest gorszy.
P.S. dla tych, którzy nie zrozumieli od razu mówię, że to co pisałem na górze pisałem po to, aby pokazać tok myślenia ludzi piszących "jak można to lubić". Nie uważam tak, słucham muzyki elektronicznej, od chilloutu aż po DnB, ale potrafię uszanować każdy gatunek. To się nazywa tolerancja, polecam się zapoznać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BanNaSamosi
+4 / 4

Chestnutstalion pisał(a?) o muzyce, która jest "kiepska i monotonna jak ta"[w democie], a nie o muzyce elektronicznej, więc nie - źle zrozumiałeś jego (jej?) tok myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
-3 / 5

@Anoren sugerują sprawdzić definicję Rock PROGRESYWNY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
0 / 2

@kwiatek_polny: twoja uwaga byłaby celna, gdyby nie to, że np. b. jasne blondynki bywają obdarzane pogardą, tak samo jak, dajmy na to, ludzie oglądający kreskówki w dorosłym wieku. Więc... tolerancja chyba potrzebna jest wszędzie. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
0 / 0

metropolis92 - Nie zrozumiałeś mnie. Nie uważam że rock to prosta muzyka. To było ukazanie toku myślenia ludzi, krytykujących muzykę elektroniczną, uznając ją za "bum bum". Uważasz, że muzyka elektroniczna to bezsensowne walenie (nie, nie zwierzaki)?
Sugeruję sprawdzić definicję CHILLOUT Trance.
Uważam że Rock jest spoko, nie słucham, nie interesuję się, ale nie mam nic przeciwko. O ile mówimy o roku, nie o Milet Cycuś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2012 o 23:13

avatar survive
-1 / 5

ja bym powiedział ze sam utwór to jest nudny, ale...
Ten teledysk to juz pare latek ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KasiaBu
-1 / 7

Jeżeli to dla ciebie porno polecam obejrzeć teledysk Duran duran - Girls on film
:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2012 o 11:32

M max12383
+1 / 3

Jedno się nie zgadza, to jest stary teledysk, porównując go z najnowszymi nie wiem czy to idzie coraz bardziej w kierunku pornosów z muzyką w tle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bochen28
-1 / 5

w pornolach jest lepsza muzyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amoresperos
-2 / 6

Może nie porno ale film erotyczny jak najbardziej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
0 / 10

A i tak znajdą się amatorzy pornoli, którzy zminusują demot, bo chcą sobie gołe dupy pooglądać i nie widzą w tym nic złego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarzab
-4 / 18

A co jest takiego złego w oglądaniu gołych dup? EDIT: Osobę która mnie zminusowała również proszę o odpowiedź na powyższe pytanie :) Edit 2: ocena pięć na minusie, a dalej się nie dowiedziałem co jest złego w oglądaniu gołych dup :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2012 o 20:32

avatar 123Dudus123
+3 / 3

@jarzab nie zminusowałem ale odpowiem ci na pytanie dlaczego mogłeś zostać zminusowany. Muzyka = sztuka, sztuka = gołe dupy (?!?!) wtf ?
Chodzi o to że jak chce sie ogladac gole dupy to od tego jest coś innego a nie teledyski... chociaż teraz przechodzi to do normy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2012 o 20:51

A Anoren
0 / 0

Vixa to nie sztuka, a przynajmniej nie w znaczeniu, jakie ty rozumujesz. Vixa to zabawa, muzyka imprezowa, żeby się wyszaleć. Najpopularniejszy chwilowo vixiarz w Polsce, Slayback, jest wielkim fanem piłki nożnej, a muzyką zajmuje się jak mu się nudzi. I tłumy go uwielbiają, remiza na wsi pełna jak dj gra jego nuty. A jak jego twórczość ma być sztuką, jeśli nie kocha tego, co robi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gangsta84
0 / 2

Autor chyba pornola nigdy nie widział =P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alvares1
+2 / 2

nie-niemiecki metal broni się ostatkiem sił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
0 / 0

Co ty chcesz od niemieckiego metalu? Teutonic Thrash Metal to jeden z lepszych gatunków metalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pietter
0 / 0

rammstein - pussy ;) to jest dopiero porno teledysk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+1 / 1

JAKI teledysk? Nie rozumiem tytułu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2012 o 15:55

avatar Mirame
+6 / 14

Witamy w świecie Illuminati - propagandy wszelkich form porno, im bardziej zdeprawowanych, tym lepiej, niszczenia wartości rodzinnych i coraz większego oddalania się od siebie małżonków... No ale przecież to tylko teorie spiskowe, nie ma się czym przejmować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
-2 / 6

a ty brzmisz jak ksiadz natanek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
0 / 2

Oł men, Iluminaci wzieli się już za promocję porno? No tak, oglądanie niegrzecznych filmików strasznie obniża morale. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mirame
+1 / 1

@zeedo - nie wiem, kto to jest.
@ZeebaEata - mogłabym ci cały wykład wygłosić na temat tego, kto rządzi w biznesie porno, kto i jakie ma z niego korzyści... ale w sumie po co? Jak będziesz chciała wyjść z grona ignorantów, to wuejk Google na pewno ci pomoże, a jak nie, to i moje najbardziej niezbite dowody cię nie przekonają.
P.S. Porno i morale? To przecież oksymoron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2012 o 20:11

avatar Mirame
0 / 2

holdOn - wujek Google jest miejscem, w którym znajdziesz odnośniki do wielu róznych stron internetowych, a inteligentnie potrafisz chyba ocenić, co brzmi logicznie, rzetelnie, jakie dowody są przedstawione i czy potwierdzone gdzieś wiarygodnie, a co jest zwykłym szukaniem sensacji i wciskaniem ludziom bzdur do głów?
Czy ja gdzies napisałam, że każdą informację masz z miejsca uznać za prawdziwą? Te dwie półkule w mózgu do czegoś jednak służą... przynajmniej mi:)
Nie będę ci przytaczała niezbitych dowodów na którąkolwiek z teorii spiskowych, bo tego nie da się zrobić porządnie w komentarzu na portalu rozrywkowym. Aczkolwiek mogę podrzucić kilka linków na ten konkretny temat pornografii, żeby nie być zupełnie gołosłowną: http://radtrap.wordpress.com/2012/05/01/pornografia-zniewala-spoleczenstwo-mocniej-niz-polityka/ , https://radtrap.wordpress.com/2011/12/12/jak-zdeprawowano-nasza-kulture/ , https://radtrap.wordpress.com/2011/06/15/prawdziwa-plaga-seksu/

Generalnie mogę polecić polski blog radtrap.wordpress.com czy też stronkę vigilantcitizen.com, jeżeli posługujesz się językiem angielskim. Sporo artykułów na tej polskiej to tłumaczenia tej amerykańskiej. Cóż, jeśli naprawde chcesz się czegoś więcej na temat tzw. "teorii spiskowych" dowiedzieć, to poczytaj w wolnej chwili. Akurat te dwie stronki sama wielokrotnie odwiedzalam, zgadzam się z poprawnością merytoryczną większej części zamieszczanych tam artykułów, dlatego je polecam a na każdej z tych stron są odnośniki do jeszcze innych.
Jednak ten portal to nie miejsce na tego typu dyskusje, dlatego też na tym zakończę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
0 / 0

Mirame: ale zdajesz sobie sprawę, że prostytutka jest nazywana najstarszym zawodem świata? Niszczenie wartości rodzinnych... ehh. Jakby seks i porno szkodziły na dużą skalę to dawno by nas tu nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
0 / 0

Mirame - Nie męcz się, to nie ma sensu. Ludzie, którzy rządzą mediami i robią wszystko, aby zawładnąć światem. Kto Ci w to uwierzy? Pff..
Szary, przeciętny człowiek tak właśnie odbiera twój przekaz. Bo jest zbyt mądry, aby zauważyć, co dzieje się na świecie. "Przecież w telewizji nie mogą kłamać, to ogląda tyle ludzi". Takie zdanie usłyszałem kiedy zacząłem temat masonerii. Nie wmówisz człowiekowi nic na ten temat, bo "brzmisz jak natanek", który o masonach wie niemało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HwiNore
-1 / 1

Jeśli już coś takiego trafia na główną, to czemu nie jest opisane, że to dla dorosłych? Co sie dzieje z moderatorami tego portalu? Może należaloby złościć was za propagowanie pornografii wśród nieletnich, bo i tacy tutaj komentują i działają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lubieeplacki123
+3 / 5

Lennon, Jackson, Cobain, Scott, Mercury, Burton i wielu innych się w grobach przewraca.
gratuluję "gwiazdom", które sądzą, że osiągną sukces kręcąc dupą i pokazując cycki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro20
0 / 2

to to jest wogóle teledysk!?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chestnutstalion
0 / 2

Chodzi o to że jest monotonna. Ja lubię coś innego i potrafię uzasadnić dlaczego i jest wielu takich ludzi, którzy też to potrafią zrobić.

Też zdarzają się na mojej playliście utwory które uważam za "słabe", a słucham ich bo wpadają w ucho, albo są taneczne i dlatego napisałam że ZASTANAWIAM się co się ludziom podoba w takich utworach i dlaczego.

Nie napisałam że to chłam, bo nie jest piękne i dobre to co jest piękne i dobre, ale to co się komu podoba.

Będąc TOLERANCYJNYM można być także KRYTYCZNYM

Anoren to co Ty nazywasz tolerancją, z pewnością nią nie jest. Jest tylko pewną jej odmianą która króluje w XXI w. i rodzi więcej kłótni i nietolerancji niż konstruktywnych dyskusji i burzy krytyczne oraz problemowe podejście do rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paul123
0 / 4

kuzwa ludzie... tu sie niby zaciera granica miedzy porno a teledyskiem? Gowno prawda. Zobaczcie sobie teledysk "Rammstein - Pussy" - zwlaszcza druga polowe "teledysku".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamaKaro
+1 / 1

Jak na porno to coś słabe. A piosenka to czym, o zakonnicach ? Akurat obraz zgodny z tematyką tekstu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tacojejnieznacie
0 / 0

Tak.To musiał być Benio Nenassi XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem