Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1504 3051
-

Zobacz także:


tarikmeda
-4 / 28

Ciekawe, co by powiedział Przemysław Edgar jakby ją zobaczył?

Odpowiedz
ShawnHBKMichaels
+38 / 72

Fajnie, wjeb@liście jej zdjęcie z pogrzebu, kiedy była załamana po stracie męża i ma ono insynuować że Ona tak wyglądała cały czas przed dostaniem kasy z odszkodowania. Gównni@ny manipulacyjny demot.

glowa244
+28 / 52

Tak sobie myślę, że rząd oprócz telewizji przejął także demotywatory, aby prać mózgi dodatkowego miliona Polaków.

S stig14
+17 / 21

Nie jestem za PiSem, Rydzykiem i resztą, wersja o zamachu to dla mnie brednie. Nie podoba mi się co ta pani i reszta mówią, ale akurat tutaj nie masz racji, szanowny autorze. Pani Gosiewska raczej wolałaby mieć męża, niż te 750 000. A gdybyś ty, szanowny autorze, dostał 750 000, to na bank byś nie odmówił. Owszem, za duże te odszkodowania, ale nie chodzi mi o wysokość, a o sam fakt "brania". Mało kto by nie wziął.

J Jookyyy
-4 / 18

@ShawnHBKMichaels Jestem pewny, że 750 tysięcy odszkodowania szybko jej humor poprawiło.

Harry9010
0 / 4

kondi9992 no co ty, myślisz że tylko socjalistów obchodzą cudze pieniądze ? A politycy ? WSZYSCY wyzywają że nas okradają, politycy to pazerne świnie a ich żony gdyby na to się nie zgadzały to nie byłyby ich żonami. . .

O oronte
0 / 0

@ kondi9992 Socjalista Edgaro niewątpliwie interesował się cudzymi, pieniędzmi bo przecież z nich żył, tak jak teraz jego baba.

A Albert1699
+22 / 24

masz zupełną racje powinna wskoczyć do grobu razem z mężem. demot na (-)

Harry9010
-2 / 2

Skomentuje krótko. . . było

L LethalPwnager
+80 / 146

tez uwazam, ze za duzo dostaly rodziny smolenskie, to taka kpina z normalnych polskich rodzin, ktore tez maja swoje tragedie i nie dostaja od panstwa ani grosza

Odpowiedz
A akasummer
+4 / 4

Dokładnie, takie odszkodowania są o wiele za wysokie. Rozumiem, że stracili bliskich ale ile to ludzi tak traci w różnych wypadkach i dostaną ile ? 20 ? 50 tyś ? czy też 900 zł co miesiąc. Ci ludzie i tak żyli na poziomie.
Co do zdjęć w democie, to trochę głupota porównywać takie zdjęcia, przecież nie będzie miała żałoby całe życie, tzn nie musi mieć.

T turborzeznik
-1 / 3

bo jest grupa ludzi którzy po obcych będą bardziej dramatyzować niż po swoich rodzinach, ta komuna we łbach pisowców to aż kipi, te postkomunistyczne rozumowanie...

P pamela101
+28 / 34

No ale co niby zmieniło? Że zmieniła fryzurę i się umalowała? I co niby znaczy, że z jej strony, więc to nie photoshop? Nie wiem, może nie rozumiem, ale tak czy owak żenada. Zresztą nie każdy dobrze wygląda po śmierci bliskiej osoby. Dziwny demot, albo go nie rozumiem.

Odpowiedz
nescient
+30 / 38

Gratuluje głupoty. Zdjęcie ,,przed'' zostało wykonane zaraz po katastrofie, więc gdzie ta kobiety miała w głowie malowanie się czy wizyte u fryzjera. To ,,po'' zostało wykonane w świadomym celu więc i się też przygotowała do tego zdjęcia co nie oznacza, że wygląda tak samo codziennie.

Odpowiedz
M masti23
-4 / 12

Tyle ze ofiary samolotu wojskowego ,,casa" nie dostali odszkodowania,dopiero pozniej po jak rodziny ofiar z katastrofy Smolenskiej dostaly to poprzednie zaczely sie upominac,podobnie bylo z gornikami i powodzianami,gdzie wiekszosc powodzian do tej pory niedostalo odszkodowania lub dostali tyle ze na nic im i tak nie stracza,w naszym kraju sa rowni i rowniejsi daje przyklad:Rodziny ofiar Smolenskich pomimo dobrego stanu majatkowego dostali tak duze odszkodowania,a rodziny ktore ucierpialy w powodzi i utacily wszystko dostaly jakies marne grosze.

Odpowiedz
feu
+11 / 13

Uważam, że demot raczej nieudany. Wiadomo, że po pewnym czasie człowiek powraca do życia. Nie, nie godzi się z tym, co się stało, nie zapomina.. po prostu uczy się żyć na nowo. Poza tym zgadzam się z przedmówcami - wystarczy dobry makijaż, oświetlenie, parę trików i zdjęcie jak do magazynu.
Ale z drugiej strony zgadzam się z celem jego stworzenia i ogólnym zamysłem. Tragedia tragedią, ale zwróćmy uwagę na to, że osoby, które zginęły do biednych zaliczyć nie możemy. Ciekawe, że w takiej sytuacji państwo pomaga i wspiera osoby raczej zamożne. Szkoda jedynie, że nie traktują tak "szarych obywateli", którym wiedzie się o wiele gorzej, np. mojej rodziny po śmierci mojego taty, który był policjantem i obserwatorem ONZ'u podczas wojen w byłej Jugosławii. Dodam, że ginąc uratował trzy osoby.
Gdzie tu sprawiedliwość? Takie jest właśnie życie w Polsce. Pozdrawiam.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2012 2012 20:14

Odpowiedz
M MyWygramyWyZginiecie
+5 / 7

Czy trzeba żyć w wiecznej żałobie??? Nawet jeśli by Jej nie wypłacili to nie mogła by Ona żyć do końca życia w smutku (chociaż takie przypadki się zdarzają). A jak WY byście wyglądali? Dostała pieniądze to nich ich używa oczywiście na dobre cele, a moim zdaniem dbanie o dobry wygląd nie jest złym celem. Czy wy się do zdjęcia nie uśmiechacie?

zdjęcie pierwsze : zrobione prawdopodobnie podczas ceremonii pogrzebowej - jak wy wyglądacie na pogrzebie BLISKIEJ Wam osoby (chociaż myślę, że wielu z Was los aż tak (niestety?) nie doświadczył)
2. Zdjęcie pozowane, makijaż uśmiech i inne tego typu sprawy jak najbardziej oczywiste.

Zazdrościcie tych pieniędzy, myślę, że żadne pieniądze ŻADNEMU człowiekowi nigdy nie odpłacą za śmierć bliskiej osoby, zwłaszcza gdy jest to śmierć tragiczna.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 June 2012 2012 20:27

Odpowiedz
F Fizdryg
+6 / 6

Ciekawe jakie ty byś autorze wstawił zdjęcie na stronę reprezentujące Cię?
Może zaraz po imprezie jeszcze na kacu.

Odpowiedz
M marekb90
+9 / 13

Autorze Demotywatora: To zupełnie normalne, że na stronie internetowej wstawia się najlepsze zdjęcia, za to na co dzień można wyglądać... różnie. Albo jesteś debilem, bo tego nie rozumiesz, albo podłym skur*synem, który chce jeszcze bardziej dołożyć rodzinom ofiar. Jakby mieli mało cierpienia.

Odpowiedz
Jaroko
-5 / 11

Po 750 000 zł odszkodowania 10 000 miesięcznie z agencji państwowej plus kasa z gaży senatora Gosiewska ma wiele radości jak myślę.

E energizer19
+2 / 12

Drogi Administratorze,
Proszę Cię o usunięcie tego demota, ponieważ zawiera już na samym początku kłamstwo. Pieniądze za jakie wypłacono żałobnikom po katastrofie to 250 tys, a nie 750 tys. Po drugie zdjęcie z prawej jest mocno podciągnięte photoshopem. Liczę Administratorze, że szybko uporasz się z tym demotem, a także użytkownikiem, wykorzystującym populizm.

Odpowiedz
Jaroko
-5 / 13

750 000 zł - po 250 000 zł na Gosiewską i 2 niepełnoletnie córki. Ergo: 750 000 do portfela Beaty Gosiewskiej. Nadto rodzice Gosiewskiego - 500 000. To było ciągłe kłamstwo, ze rodziny smoleńskie dostaja 250 000. DOSTALI ALE NA GLOWĘ! Gosiewskie łacznie 1 250 000. Nie wiem co z pierwszą żona Gosiewskiego.

D Dagos
+2 / 10

Ciekawe jak by wyglądał autor demota, w momencie straty najbliższej osoby?

Odpowiedz
Jaroko
-5 / 11

750 000 zł - po 250 000 zł na Gosiewską i 2 niepełnoletnie córki. Ergo: 750 000 do portfela Beaty Gosiewskiej. Nadto rodzice Gosiewskiego - 500 000.

Odpowiedz
Ferenczy
+3 / 7

Tak, dostali za dużo kasy, jak zwykle są ludzie równi i równiejsi. Ale robienie kobiecie przytyków w takiej sprawie jest nie na miejscu. Myślę, że wolałaby tych pieniędzy nigdy nie zobaczyć. Utrata bliskiej osoby nie jest warta żadnej kasy. A może jestem idealistką...

Odpowiedz
NieLubieRyb
+1 / 11

czym sie rozni zwykly szary czlowiek ktory zginal w wypadku samochodowym od tego ktory zginal w katastrofie smolenskiej?
rodzina zmarlego w katastrfie dostala 750 tys PLN.

a to ci dopiero...

Odpowiedz
Jaroko
-5 / 9

750 000 zł - po 250 000 zł na Gosiewską i 2 niepełnoletnie córki. Ergo: 750 000 do portfela Beaty Gosiewskiej. Nadto rodzice Gosiewskiego - 500 000. Łącznie 1 250 000 zeta

B bezhipokryzjiprosze
+5 / 9

Pieniądze za odszkodowanie to powinien być osobny temat rozmów. Ale zdjęcie z pogrzebu porównane ze zdjęciem reprezentacyjnym na stronę,to już jest żenada.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2012 2012 23:12

Odpowiedz
H Hernando
+4 / 8

Sugerujesz, ze wczesniej za pensie meza (polityka) nie bylo jej stac na kosmetyki? Zzeby sie pomalowac itp? Troche to zalosne...Zmienila sie poprostu z powodu smierci meza i tyle. Mogla sie zamknac w domu i pic wodke, a mogla poprostu isc przez zycie dalej...no i poszla, takie to dziwne? Nie trzeba byc eugeniuszem zeby to zrozumiec...tak mysle...

Odpowiedz
nigier
0 / 0

ale przynajmniej oprawki od okularów ma te same.. :)

Odpowiedz
S slay_2
+3 / 7

No ale czy właśnie nie po to się dostaje odszkodowanie? Żeby "wykupić" sobie żal po stracie bliskich? A co do dużego odszkodowania - katastrofy samolotowe są zawsze związane z wysokim odszkodowaniem, a że to był samolot rządowy i ludzie tam lecący lecieli wypełniać obowiązki państwowe.... Zwykła korporacja podejmuje głównie ryzyko gospodarcze i wizerunkowe, państwo podejmuje ryzyko porządku publicznego i utraty zaufania do bezpieczeństwa publicznego, dlatego wszędzie rozdają wielką kasę, żeby uspokoić część ludzi. Tak samo wielkie odszkodowania otrzymują ofiary zamachów terrorystycznych choćby nie byli politykami. Dla zabitych i rannych po zamachach na WTC w 2001 roku, przeznaczono 4,3 miliarda dolarów. Średnio wychodzi 430 000 dolarów na łebka (choć oczywiście rodziny zabitych więcej niż ranni). I nie chodzi o to, KTO tam był, tylko KTO odpowiadał za bezpieczeństwo. A to właśnie państwo chroni przed terroryzmem, tak samo chroni też to, żeby ich rządowy samolot się nie rozsypał, piloci byli wyszkoleni albo żeby w poszyciu samolotu nie ukrył się żaden zamachowiec samobójca czy cokolwiek innnego w co akurat wierzycie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2012 2012 11:54

Odpowiedz
E Elfee
+1 / 3

Kobieta, po prostu zrobiła makijaż, zmieniła fryzure. Ot co. Po co ta cała afera. Żadnej operacji ani ps nie widać.

Odpowiedz
V vonKlauS
+1 / 3

Poproszę o jej zdjęcie SPRZED katastrofy. Zestawiając go z tym po lewej można ukulać podobnego manipulanckiego demota:"Jak to perspektywa utraty męża wypłaty życie nam zmienia" :P

Odpowiedz
younglove
-1 / 5

gówno was obchodzi co ona zrobiła z tymi pieniędzmi.... zawiść Polaczków nie zna granic.. ludzie ogarnicije się i nie wtykajcie nosa w nie swoje sprawy!!!

Odpowiedz
feu
+1 / 3

To nie żadna "zawiść Polaczków". Jedynie demonstrowanie braku sprawiedliwości w państwie, w którym przyszło nam żyć. Myślę, że nie doświadczyłaś/łeś nigdy podobnej sytuacji i dziękuj za to Bogu, bo najwyraźniej nie wiesz z czym to się je. Jak już wcześniej pisałam, odszkodowanie należy się każdemu człowiekowi, czy to znana osobistość czy nie. Najlepiej rozdać pieniądze tym, którym nie brakuje ni grosza a zapomnieć o tych, którzy oddają swe życie za kraj i jego mieszkańców. Ponadto nie obchodzi mnie, co z tych pieniędzy zostało opłacone a co nie. Jedynie domagam się sprawiedliwości. Gdzie byli ci wszyscy ludzie, kiedy mój ojciec ginąc uratował innych ludzi? gdzie byli, kiedy ginąc umożliwił innym dalsze życie? Właśnie. Ale tego się nie dostrzega. Więc nie mów mi nic o zawiści, bo najwyraźniej Ty "gówno" wiesz o życiu.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 June 2012 2012 22:02

younglove
-3 / 3

Skąd Ty dziewczynko możesz wiedzieć co ja wiem o życiu, nie znasz mnie więc nie oceniaj. A tutaj chodzi mi o to,że kobieta ta dostała pieniądze i nikogo nie powinno to interesować na co je wydaje.Tylko to miałam na myśli,czytaj ze zrozumieniem i nie oceniaj ludzi po tym jak napiszą 3 zdania w necie ^^

feu
0 / 2

"Ponadto nie obchodzi mnie, co z tych pieniędzy zostało opłacone a co nie. Jedynie domagam się sprawiedliwości." Powyższy cytat to fragment mojej wypowiedzi, także nie wiem kto tutaj popisał się brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem, moja droga ;) Może jak jeszcze przeczytasz moje komentarze kilka razy to dojdziesz do sedna moich wypowiedzi, bo widzę strasznie opornie Ci to wychodzi. A ja nie mam zamiaru pisać tego po raz enty. Ale cóż - praktyka czyni mistrza, także do boju! :)
Co więcej, jeszcze nie zdążyłam nic w Tobie ocenić, także przyhamuj troszeczkę, bo chyba na za dużo sobie pozwalasz :) Ja jedynie stwierdziłam brak Twojego "doświadczenia" (o ile przeżycie tragedii można takowym stwierdzeniem nazwać) w omawianej kwestii, nic więcej. Obym tylko miała rację, bo naprawdę nie rozumiesz postawy zwykłych, szarych ludzi, którzy również tracą swoich bliskich (notabene niektórzy z nich o wiele bardziej zasługują na takie ceremonie itd), a są w o wiele cięższej sytuacji. Ale mniejsza już o to, skoro do tej pory to do Ciebie nie doszło to podejrzewam, że i tak tego nie zrozumiesz.
Tym chciałabym zakończyć - uważam - bezsensowną i bezowocną konwersację. Pozdrawiam.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 June 2012 2012 18:28

younglove
-2 / 2

Ale żeś się rozpisała^^ Mi szkoda słów na tak zawistne i plujące jadem osoby jak TY. Zacznij coś robić, a przede wszystkim zacznij zmienianie świata od siebie.. zresztą co ja będę się produkować ..

GreatMushroom
-1 / 5

@Jaroko.Autorze.Nie wstyd porównywać ci zdjęcia z pogrzebu tragicznie zmarłego męża (na którym Gosiewska po prostu jest przybita) z pozowanym i wyretuszowanym zdjęciem z oficjalnej strony?Ciekawe jakbyś wyglądał gdyby twoja ukochana osoba zginęła w taki sposób?Jesteś dla mnie zwykłą,próbującą zdobyć popularność na cudzej tragedii gnidą.Tak jak wszyscy promujący się tragedią w Smoleńsku...

Odpowiedz
B Boewulf
-2 / 6

Chcesz się z nią zamienić? A może z jej synem, który usłyszał od kolegów w szkole, że ojciec żyje i widziano go na peronie we Włoszczowej? Dzieciak był tak zrozpaczony, że w to uwierzył! Jesteś w stanie zrozumieć co on przeżył? Nie wydaje mi się. Jesteś tylko gnidą i karaluchem do zadeptania.Pamiętaj - draństwo zawsze wraca do tych, którzy je popełnili. Mam nadzieję, że nie będziesz długo czekał.

Odpowiedz
M masti23
+2 / 2

U mnie w klasie dziewczyna stracila matke i ojca w dosc krotkim odstepie czasowym,a jakos niedostala takiego odszkodowania,powinna byc jakas sprawiedliwosc na swiecie,bo to jest smieszne gdzie polowa powodzian nie dostala odszkodowan,a daje sie je ofiarom rodzin smolenskich,za ta kase co oni dostali to ci powodzianie mogliby sobie odrobic to co stracili. Rodziny ofiar kopalni gorniczych tez dostaja duzo mniej kasy,podobnie z rodzinami zolnierzy ktorzy walcza za granica,tym samym budujac dobre imie panstwu,ktore buduje sobie wizerunek w NATO ze jednak sa na cos potrzebni.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 June 2012 2012 22:43

K kudlatyIE
0 / 6

Aby dać taki podpis pod demotem trzeba być kanalią jak Palikot. Autorze demota, nie oceniaj innych ludzi swoją miara.

Odpowiedz
Andy1983
+1 / 5

No trudno się nie rozchmurzyć po otrzymaniu takiej kasy.

Odpowiedz
T tgi
-3 / 5

Do autora demotywatora: żal ci d*** ściska? Zdajesz sobie sprawę z tego, kim był pan Gosiewski i co zrobił dla swoich ziomków? Co więcej wiesz na temat pani Gosiewskiej? Żałosne to...

Odpowiedz
Jaroko
0 / 2

Wiem na przyklad to, że wyczuwam w niej okropnie smierdzącą obłudę.

fiamette
0 / 0

nie wnikam czy zmiana nastąpiła po przyznaniu odszkodowania, ale... zauważyliście, że okulary te same? :D (wiem, mój komentarz nic nie wnosi)

Odpowiedz
S sioksio
-2 / 4

Gdyby wyglądała nadal jak na pierwszym to byście się wyśmiewali z jej wyglądu. A, że teraz wygląda pięknie, to doszukujecie się sensacji... Ważne, żeby wyśmiać PiS, prawda ? A może tak wstawić zdjęcie pani Komorowskiej ? Np. pokazującą ją zaraz po przebudzeniu bez makijażu ? Oj, chyba nie chciałbym tego widzieć....

Odpowiedz
T turborzeznik
+5 / 5

te odszkodowania to czysta kpina, tak jak ktoś tu już napisał, ludzie umierają którzy uczciwie pracowali mieli rodziny i im to żadna taka szmata pisowska nie pomoże, dla takich ludzi nic się nie robi, ale o "swoich" trzeba "dbać" a teraz pismaki dalej możecie bronić tej swojej świty, tylko że to za wasze pieniądze wyrabia się takie cyrki zamiast pomagać naprawdę potrzebującym ludziom, nie raz na ulicy widzę ludzi którym o wiele bardziej przydałaby się taka pomoc, przecież rodziny ludzi tego wypadku lotniczego i tak stały dobrze finansowo, więc wolałbym aby moje podatki szły na naprawdę potrzebujących.

Odpowiedz
M masti23
+3 / 3

Zgadzam sie z toba,to tylko dowodzi ze sa rowni i rowniejsy w naszym kraju,a najsmieszniejsze jest to ze to za nasze pieniedza,dla tego lepiej pracowac za granica gdzie rzad dba o swoich obywateli i wie na co wydac ich pieniadze.

feu
+2 / 2

turborzeznik, właśnie o tym tutaj cały czas mówię, ale niektórzy tego po prostu nie są w stanie pojąć.

HusHus
-1 / 3

ŻENADA. Nie wiem kto jest głupszy: admin, niektórzy wypowiadający się czy autor demota.... To jest już chore!!!!!!!

Odpowiedz
R Ringgurthiel
-1 / 1

Phi! Mnie też by można zrobić takie zdjęcia - jedno tuż przed okresem, drugie po.

Odpowiedz
A alistair80
0 / 0

Jeszcze może mi powiesz, że ten wygląd kosztował ją kupę kasy? Kurna, na zdjęciu z lewej jest bez makijażu. A to, że zdjęcie z prawej jest ze strony internetowej, nie dowodzi, że nie jest obrobione w Photoshopie, bo jest na 100%, choćby z tego względu, że to normalne działanie. Chyba się nie spodziewałeś, że grafik wstawi na jej stronę zdjęcie po przebudzeniu. Jak już masz coś krytykować, to myśl przy tym, bo oskarżenia byle kto może wysuwać.

Odpowiedz
~pablo113
0 / 0

Młodsza jakoś bez Przemka ukochanego?
Jędze tak mają.Ale Przemek też ma dworzec.
Ale pieniądze szczęścia nie dają?
































Odpowiedz