Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2184 2318
-

Zobacz także:


G GOLASik12
+20 / 32

Jeżeli teoria wydaje się niewiarygodna, to ludzie sami ją obalają, nie pozwalając na próbę dowiedzenia prawdy. Kiedyś niewiarygodnym było na przykład, że Ziemia jest okrągła, ale na szczęście to dowiedziono :)
Sądzimy, że wiemy wszystko, a nawet pojęcia nie mamy, kto trzyma nasz obecny świat "w rękach", bo jest to skrzętnie ukrywane :) Dobrze jest zachować dystans do informacji wyczytanych w Internecie, ale też nie odrzucać od razu tego, co mało prawdopodobne, bo kto wie, kto pociąga za sznurki :)

Odpowiedz
B bilboo
-4 / 6

Dzieci idźcie już do szkoły :)

M misiek89
+16 / 18

warto zapytać czym jest NWO. Jedni dopatrują się tego w masowym wymieraniu pszczół inni w ogłupiającym działaniu telewizji, jeszcze inni widzą to w firmach farmaceutycznych i temu że w Polsce od tej pory nie można się nie zaszczepić jeśli państwo powie że szczepią się wszyscy, zdarzają się i tacy dla których kwintesencją NWO jest celowe postarzanie produktów (maksymalnie 2 lata gwarancji na drobne produkty i 5 na duży sprzęt RTV/AGD). Dla mnie to wszystko po trochu

A Anoren
0 / 20

czopor - Illuminati to organizacja masońska, natomiast masoni są żydami.

Hulcus
+3 / 11

New World Order, czy jak kto woli Nowy Porządek Świata to IDEA. Nie można stosować tego jako synonim elity rządzącej. Idea podporządkowania sobie społeczeństwa, stworzenie rządu światowego, wspólnej waluty, wytępienia religii, zmniejszenia populacji. Ktoś kto zaprzecza że NWO jest wprowadzane w życie jest kompletnym ignorantem z klapkami na oczach. Niestety wiele razy osoby popierające spojrzenie na świat z drugiej strony są wrzucane do jednego worka z bandą oszołomów, którzy uważają że Elvis i Jackson uciekli na plażę albo że światem rządzą reptilianie (na których nie ma żadnych dowodów). Niestety ludzka fantazja jest za duża i niektórzy wymyślają bajeczki zamiast odkrywać prawdę.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 8 August 2012 2012 21:23

KTU
0 / 6

Misiek89 masz rację że wszystko po trochu ale jeżeli chodzi o działania. Bo działań we wprowadzaniu NWO jest bardzo dużo na przeróżnych płaszczyznach. Warto skupić się na celu i tych najważniejszych rzeczach. Jak dla mnie NWO to przede wszystkim zabicie kilku miliardów ludzi, zlikwidowanie krajów, religii chrześcijańskiej oraz inwigilacja ludzi 24/7 za pomocą technologii (najważniejszym punktem są chipy). Jeżeli na mapie nie będzie już krajów a każdy człowiek na Ziemi będzie miał wszczepiony chip to już wtedy można powiedzieć że nowy porządek świata nastąpił.

M misiek89
0 / 2

KTU zakładam, że NWO jest działaniem elit mającym utrzymać możliwy najwyższy poziom życia wspomnianych elit przez jak najdłuższy okres czasu. Dlaczego NWO mówi o ograniczeniu liczby ludności do 500 milionów? Jeśli ludzi będzie 20 miliardów, to zacznie wszystkiego brakować, a to może wywołać zamieszki, czy rewolucję i utratę kontroli nad masą. Znacznie lepiej zamiast jawnie wszystkich wybić działać długoterminowo. W zachodnim społeczeństwie oznacza to chociażby tworzenie socjalnego państwa. Jeśli państwo się zajmuje obywatelem to nie musi się nim zajmować jego dziecko. Efektem tego przyrost naturalny jest ujemny, a rodziny jednodzietne. Dlaczego jeszcze nikt nie zlikwidował socjalistycznego obowiązku uczestniczenia w systemie emerytalnym? Czy jest to NWO? Trudno powiedzieć, ale na pewno cele NWO są dzięki temu osiągane. Bystra osoba u władzy nie musi przeprowadzać holywoodzkiej apokalipsy, aby zapewnić swojemu dziecku i kolejnym pokoleniom wyśmienitych warunków do komfortowego życia. Jeśli jednak chcemy apokalipsy to najdotkliwsza jaką świat obserwuje to prognoza głodu lub ubogiej diety bazującej na zborzach (węglowodany - społeczeństwo MC Donalda) wywołana wymieraniem pszczół, lub epidemia choroby dotykającej najbiedniejszych (np HIV), który ponoć też jest celowym tworem spisku. Inwigilacja społeczeństwa jest dla nas może i straszna, ale realnych zagrożeń za sobą nie pociąga. Jedyne co się może zmienić dzięki temu, to że mały szary człowiek nie będzie w stanie z taką łatwością okradać milionerów, a milioner mając swoje 5 minut nie chce mieć mniej jeśli może mieć więcej. Czy warto doszukiwać się tego spisku? Według mnie aby to wszystko miało miejsce nie potrzeba wcale spisku. Dlaczego ktoś mógł wypuścić HIV (zakładając że to sztuczny twór dostosowanej do ludzkiego układu immunologicznego małpiej odmiany tego wirusa), bo potrafił, bo mógł. Dlaczego firmy farmaceutyczne mogą zarażać chociażby świńską grypą? Bo mogą zarobić na szczepionkach. Dlaczego telewizja nadaje coraz głupsze programy telewizyjne? bo głupi odbiorca który te programy lubi jest bardziej podatny na reklamy, z których telewizja się utrzymuje. Jeśli każdy mały "spisek" ma wytłumaczenie to po co doszukiwać się w tym wszystkim odgórnego dozorcy? No chyba, że w jakiś sposób jesteśmy w stanie stworzyć scenariusz, w którym ktlkuset ludzi rządzących światowymi korporacjami i bankami mogłoby mieć dodatkowy zysk w tym że robiliby to razem.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 11 July 2012 2012 16:31

Qrvishon
-4 / 8

Moja siostra ma takiego psa. Jeszcze malutki, ale już lubi "zaganiać"

Odpowiedz
OneBoy
0 / 8

Nonkonformista! Mało dziś takich ludzi,wszyscy podporządkowują się społeczeństwu,nie mając własnego zdania,a słuchając często głupoty innych tkwiąc w zacofaniu i zaściankowości...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 July 2012 2012 17:30

Odpowiedz
brovareck
+9 / 19

Połowa plusujących pół godziny później: 'LOL SMOLEŃSK TO NIE ZAMAH MOHEŻE LOLOLOLOLOL'

Odpowiedz
brovareck
+12 / 18

Ja nie mówię że to był zamach, ja dopuszczam tą opcję. A zabawne jest to że ludzie którzy choćby zobaczyli nagrania na których widać bombę albo cholera wie co to nie zmienią zdania. I nazywają NAS ograniczonymi. Ja po prostu czekam na dowody (których dzięki Tuskowi i tak nie dostanę ale dobra) i dostosuję się do prawdy.

C Carski
0 / 4

Dowieść trzeba, że to był zamach a nie wypadek. Właśnie wypadek to zawsze pierwsza opcja, dopiero potem pojawiają się inne. Widziałeś jakieś nagrania pokazujące chociaż dwuznacznie, że to mogła być bomba?

brovareck
+4 / 4

Bombę podałem jako przykład, jakbym miał wystarczająco materiałów żeby uważać że to była konkretnie bomba to nie byłbym neutralny, nie sądzisz?

C Carski
-3 / 7

Też użyłem przykładu, bo wiem że nie ma żadnych dowodów na zamach. Poza tym nie sądzę abyś był neutralny.

brovareck
0 / 2

Rozgryzłeś mnie. Hail Jarosław \o

Centi
+6 / 26

Gdyby II wojnę światową wygrał Hitler dzisiaj po internecie krążyłyby teorie spiskowe o Holokauście, a ludzie tacy jak Ty pisali by że trudno im uwierzyć jakoby Niemcy mieli cały naród - miliony ludzi wyłapać - powsadzać do obozów gdzie prowadzono na nich brutalne eksperymenty i mordowano masowo na dziesiątki różnych sposobów aż nie wybito wszystkich. Przecież to chore, bezsensowne i w ogóle niemożliwe jest żeby cały naród był zdolny do tak wielkiego bezmyślnego okrucieństwa i bezwzględności wobec drugiego narodu - nie uwierzyłbyś w to bo nie chciałbyś w to uwierzyć - a przecież tak właśnie było. ...a tak na marginesie: my już jesteśmy niewolnikami - wystarczy policzyć ile naprawdę zarabiasz a ile musisz oddawać państwu w różnych podatkach żeby zdać sobie sprawę że kilkaset lat temu mniej więcej taki właśnie procent należał się niewolnikowi.

Albiorix
+5 / 11

@ Centi: może byłyby teorie spiskowwe o Holokauście ale całkiem niekoniecznie. Byłyby też teorie spiskowe o kosmitach, czarodziejach, a nawet Żydach którzy rządzą światem mimo że ich wymordowano a ostatnie niedobitki ukrywają się gdzieś utraciwszy dawno żydowską tożsamość, podstępnych agentach Watykanu, Różokrzyżowcach, francuskim ruchu oporu itd itp. Obok jednej prawdziwej dalej byłoby 500 bzdurnych.

A Anoren
+7 / 17

Carski - Za bardzo to upraszczasz. Po pierwsze - są dowody. Niektórzy nawet publicznie przyznawali się do bycia masonami. Wiele spotkań klubu Bilderberg zostało sfilmowane. Co do żydów - historia którą już pisałem. Rodzice mojego wujka mieli firmę. Przyjeżdżał do nich taki jeden żyd, i za każdym razem mówił: "Ja was uczynię liderami na rynku, ale jak tu przyjadę, to wszyscy macie mi się kłaniać". Co do żydów - Infowars.com, Prisonplanet.tv, Alex Jones. Co do iluminatów. Po 1 - muzyka. Obejrzyj teledysk Rihanna - Umbrella, szczególnie przyglądając się a) momentowi, kiedy "wydala" z siebie wodę tańcząc, b) kiedy tańczy w trójkącie. Obejrzyj to 3 razy, jak nic nie zauważysz to spróbuj obejrzeć każdą klatkę oddzielnie. Jak już zobaczysz, poczytaj o przekazie podprogowym. Po 2 - setki wywiadów dowodzących ich istnienie. Lady Gaga: -Kto cię inspiruje? - Moi "przyjaciele" (zasłaniając jedno oko [oko jest symbolem illuminati]). Katy Perry: - Chciałam zdobyć sławę w naturalny sposób, ale nie dałam rady. Eminem: -Odejdę i wrócę, ale jak wrócę, to nie będę Eminemem, nie będę 'imię i nazwisko' (nie znam..), wiesz jakie będę nosił imię? - No, jakie? -Rain Man . (Do fanów Eminema dodam, że on stara się uwolnić, tak jak np. DMX, za co go bardzo szanuję, więc nie minusujcie za krytykowanie) Jakiś gościu: - Chcemy zrobić coś takiego, aby słuchacz podświadomie odczytywał przekaz zawarty w utworze, w ten sposób możemy dotrzeć do chrześcijan. I wiele, wiele innych. P.S.Illuminati - Przemysł muzyczny, Obama - Wielkie oszustwo, Filmy Alexa Jones'a. Polecam się zapoznać.

Jordan93
+6 / 12

Anoren, widzę że jestes ogarnięty i wiesz o co chodzi w tym temacie. Ciesze się wiedząc że sa ludzie którzy myslą samodzielnie, i wiedza co w trawie piszczy. Co do Eminema, on juz z tym syfem skończył, siedział w tym troche ale wyszedł czego dowodem jest ostatnia płyta Recovery. Wiem o Emie sporo bo jest to artysta który mnie inspiruje i którego jestem fanem. O iluminatach chce porozmawiać z Wilkiem z HG, mam to szczęście że jest moim sąsiadem i znajomym i ustawiłem się z nim na kawkę herbatkę co by o tym pogadać. Sam był zaskoczony że interesuje się tym tematem. Zobaczymy co w tej gadki wyniknie, a tymczasem pozdro dla wszystkich.

brovareck
+4 / 6

Nie rozumiem jak można tu dać Covboyowi minusa... ten film był ROBIONY przez Żyda więc mowy o dyskryminacji tu nie ma.

C Carski
-5 / 11

@Centi O ile wiem, to nie cały Naród był do tego zdolny, tylko grupa wyszkolonych potworów i bezmyślna armia bojąca się o rodziny. Nie kwestionuj mojej wiary, sam lepiej wiem co dla mnie prawdziwe i równie dobrze mogę to obrócić przeciwko tobie.
@Covboy nie istnieje filmik na Youtube, który byłby dla mnie wiarygodny.
@Anoren Tak ,widziałem też ten filmik o muzyce i Illuminati, w to też nie wierzę, nie mam też tych samych poglądów co do Masonerii. Dla mnie nie są przerażającą grupą. A ta grupa Bilderberg, sama pozwalała niektórym dziennikarzom na filmowanie. Tematy miały pozostać tajemnicą, ale dziennikarze byli tam, gdyby pojawiły się tematy na prawdę nieciekawe. Ale oni zapewne są opłaceni, nie?
Tak czy siak- Nie napisaliście nic nowego ani dla mnie przekonującego, z resztą nie wiem na co liczyliście, nikt nie zmienia poglądów po kilku komentarzach na demotywatorach, chyba że jest podatny na manipulację.

W Wyshak
+3 / 3

@Anoren - dodaj do tego jeszcze ten teledysk Rihanny (nie pamiętam który), gdy w pewnym momencie widać karteczkę z napisem "Rihanna Princess of Illuminati SLUT".
@Jordan93 - mógłbyś proszę napisać mi na pw mniej więcej jakie ma zdanie na ten temat? Zawsze twierdziłem, że HG, Fokus i wielu innych mają duże pojęcie o tym, chciałbym z nimi porozmawiać, ale niestety nie znam osobiście żadnego z nich.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 10 July 2012 2012 22:34

sla
0 / 2

@brovareck
Jakiś czas temu w Warszawie oskarżyli żyda o antysemityzm, więc wszystko jest możliwe.

Albiorix
-1 / 5

@Anoren : no niesamowite, publicznie przyznali się do bycia masonami? Może dlatego, że loże działają zupełnie normalnie i otwarcie na całym świecie. Byłem ostatnio w dużej loży w Londynie, mają fajne znaczki, gabloty z historycznymi symbolami i wynajmują sale na konferencje. No jak w mordę strzelił to widomy znak że coś knują i rządzą światem. I jeszcze Rhianna i Gaga śpiewały o Iluminatach - noż to pewny dowód że spisek. Przecież wszystko co śpiewają gwiazdy POP to prawda a każdy kto chce rządzić światem musi ukryć przekazy podprogowe w teledyskach. Tak bardzo podprogowe że aż zapauzować trzeba żeby je zauważyć. Przecież to niemożliwe żeby gwiazda uważała że to fajne albo żeby je specjaliści od marketingu uważali że to się sprzeda - nie, jedyna możliwość to chip w mózgu i zdalna kontrola Lady Gagi.

KTU
-1 / 3

Bo niektórzy też robią błąd jeżeli chodzi o masonerię i stąd biorą się np. takie spostrzeżenia jakie ma Albiorix. Cała masoneria nie chce NWO tylko ci z najwyższych stopni (których bodajże jest 33) a najwyższe stopnie mogą jedynie osiągać osoby znane oraz bajecznie bogate które po prostu mają jakieś wpływy czy to w finansach czy jako idole nastolatków na całym Świecie których skutecznie mogą demoralizować. Samo istnienie masonerii nie jest jakieś tajne, nawet był kiedyś program na TVP o masonerii co oznacza że istnienie tej organizacji nie jest tak skrzętnie ukrywane tylko po prostu to jest przedstawiane jakby to było coś w stylu kółka harcerskiego i na pierwszych stopniach tak jest ale to co się dzieje wyżej to już niestety dążenia do zniszczenia kościoła i ustanowienia NWO.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 July 2012 2012 8:48

C Carski
-1 / 7

KTU ta twoja masoneria jakaś po*ierdolona jest. Interesujące, przejmowanie kontroli nad światem, NWO i w ogóle. Szkoda, że masoni nie są tajną satanistyczną organizacją pragnącą władzy, tylko zakonem kultywującym braterstwo wszystkich ludzi. Nie wiem, skąd wzięliście poglądy, że Przywódcy masonerii chcą was zniewolić.

Albiorix
+7 / 23

Wiara w teorie spiskowe opiera się bardziej na psychologii i błędach poznawczych niż danych. Oczywiście są na świecie przekręty, korupcja, działania wywiadów i organizacji przestępczych i grupy wzajemnego krycia sobie pleców. Tyle że podłapywanie każdej "mało prawdodpobnej teorii" która nam pasuje akurat do naszego osobistego zestawu obaw i uprzedzeń (*) nie zbliża nikogo do prawdy ani o milimetr. (*jak ktoś jest antysemitą to chętnie uwierzy w spisku Żydów. Jak ktoś jest lewicowcem, chętnie uwierzy w spiski złych korporacji. Jak prawicowcem - złych lewackich rządów. Wierzący - w spisek przeciw wierze. Antyklerykał - w spisek Watykanu ...) Ogólnie, problem nie polega na tym że nie ma spisków, tylko na tym, że ludzie nadużywają myślenia magicznego.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 July 2012 2012 19:10

Odpowiedz
G gustav2adolf
-2 / 16

Bardzo mądry post. Ludzie widzą, to co chcą widzieć i najczęściej jest to błędne, gdyż posiadają zbyt małą wiedzę na jakiś temat by móc dokonać rzetelnej oceny.

sla
-3 / 7

Dodaj do tego chęć zrzucenia odpowiedzialności za swoje życie, swoje decyzje na tych złych - przecież skoro sterują nami korporacje to nie jestem panem swego losu.

Centi
-2 / 4

@Albiorix: bardzo inteligentny komentarz - muszę to przyznać. Psychologia zarówno jednostki jak i tzw. psychologia tłumu odgrywają ważną rolę we wszelkiego rodzaju działaniach dotykających ludzi bezpośrednio. Ważnym elementem tej psychologii jest (co już pośrednio zauważyłeś) fakt że ludzie zawsze będą skłonni wierzyć w to co jest im na rękę. Więc co jest ludziom na rękę? Wolność? Równość? Praworządność? Świadomość że mają kontrolę nad swoim rządem i że jest to rząd którego celem działania jest ich dobro? Tacy ludzie bez wahania odrzucą wszelkie teorie spiskowe - nie uwierzą w nie bo po prostu nie chcą uwierzyć choćby dowody tych teorii kuły ich w oczy (i tak właśnie się dzieje). Tak samo jak antyklerykał uwierzy w spisek Watykanu tak każdy normalnie myślący człowiek od razu odrzuci wszelkie teorie spiskowe z prostej przyczyny - to godzi w ich system wartości - nie współgra z ich postrzeganiem rzeczywistości więc automatycznie jest odrzucane bez głębszej analizy jakichkolwiek danych. Psychologia i błędy poznawcze które tu zaprezentowałeś są jak najbardziej na miejscu - problem w tym że nie wziąłeś pod uwagę faktu, iż działają one w obie strony i to dotyczy bezpośrednio Ciebie. Określasz ludzi u władzy jako podobnych sobie podczas kiedy ich system wartości może znacznie różnić się od Twojego. Ostatecznie historia udowadnia nam raz za razem że ci sprawujący władzę są zdolni do wszystkiego - absolutnie wszystkiego łącznie z poświęceniem tysięcy żyć swoich obywateli tylko po to aby utrzymać lub powiększyć swoją władzę. Czy naprawdę uważasz że w ciągu kilku ostatnich wieków sytuacja zmieniła się aż tak bardzo? Czy naprawdę sądzisz że postęp który widzimy we wszystkich dziedzinach życia nie dotarł do "elit" i nie wytworzył nowej formy kontroli nad ludem - kontroli oferującej ludziom rzeczywistość w którą będą chcieli uwierzyć i będą jej bronić choćby dowody na jej skorumpowany charakter były oczywiste ? Dla obecnie żyjących jest to manipulacja wykraczająca poza ich codzienne rozumowanie, ale za kilkaset lat (oby do tego czasu już było po wszystkim) ludzie będą patrzeć na nas tak jak my dziś patrzymy na średniowiecze (z absolutną władzą kościoła, paleniem czarownic i trepanacjami czaszki w celach medycznych) zastanawiając się jak to się mogło stać że ludzie mogli być do tego poziomu bezmyślni i bezkrytyczni w stosunku do otaczającej nas rzeczywistości.

Albiorix
+1 / 1

@Centi: no w sumie masz rację, tak samo możliwe jest nieracjonalne przyjęcie teorii spiskowej bo kogoś nie lubimy i wygodnie nam wierzyć że są oni przyczyną nieszczęść tego świata, co nieracjonalne odrzucenie teorii spiskowej, bo nam nie pasuje do wizerunku zajmowanie się takimi rzeczami. Nie ma nic zdrożnego w intelektualnej zabawie w zgadywanie co tam porabiają rządy, wywiady i elita finansjery. Ale jeśli już to robimy, fajnie byłoby (a) nie popełniać masy błędów poznawczych (b) być świadomym że samemu nie będąc agentem wywiadu, masonem, arcybiskupem ani prezesem banku, prawdopodobnie brakuje ci większości danych niezbędnych do ułożenia układanki na prawdę.

Gats
-1 / 3

Czy tylko mi się wydaje, że ten demot już był, a w treści obecnego zmieniono tylko 2 słowa?

Odpowiedz
butelkowa
-4 / 10

Nie chcąc obrazić żadnego wyznania, ale bawi mnie fakt, że gdy w coś wierzy niewielka ilość osób nazywa się to teorią spiskową (tudzież szaleństwem), a gdy wierzą w coś miliony ludzi to takie zjawisko nazywa się religią.

Odpowiedz
C Carski
+3 / 3

Bo jest różnica wierzyć w zestrzelenie samolotu, a wierzyć w Istotę doskonałą. Dlatego błędem jest uznawanie wiary w kosmitów za teorię spiskową, bo jako chrześcijanin uważam że to bardzo niepoprawne określenie.

antykonformista
+7 / 13

Są mniej lub bardziej wartościowe teorie spiskowe. Te najlepsze dotykają tego, kto nami rządzi. I nie są to politycy, tylko rodzinki "szlacheckie", oligarchowie od stuleci. Nie obchodzą mnie oszołomskie teorie spiskowe pt "ludzie nigdy nie wylądowali na Księżycu", albo "nie ma Ameryki". to są teorie rozprowadzane przez agentów amerykańskich i izraelskich by ośmieszyć twórców i propagatorów prawdziwych teorii mających podstawy w logice. są rodzinki, co rządzą światem od pokoleń. mają w garści banki, media, energetykę, farmację, i coraz bardziej informatykę. chiny próbują się przeciwstawić, tak sądzę. pewności nie mam, czy nie są już sprzedane. szwajcarsko-amerykańska klika. wywodząca się z najznamienitszych rodzin europejskich (nie wyłączając szwajcarów, żydów, to jest esencja tego świata). są teorie dla oszołomów i ludzi co z "wielką stratą" się nie umieją pogodzić. ale są i teorie co po prostu mają sens. te pierwsze trzeba olać, w te drugie warto wierzyć.

Odpowiedz
G gustav2adolf
-3 / 7

Czyli nie liczy się jakość teorii tylko jej tematyka?

KTU
+5 / 9

Co do "teorii spiskowej" nowego porządku świata to widzę że coraz więcej osób zaczyna kumać o co chodzi bo tak naprawdę wiele rzeczy jest widocznych i wystarczy podstawowa umiejętność kojarzenia faktów żeby widzieć że jest coś na rzeczy. Myślę że nastąpi takie prawdziwe, poważne przebudzenie świadomości całego społeczeństwa lecz niestety będzie już za późno. Ludzie ciągle śmieją się z NWO albo o tym nie wiedzą a teraz praktycznie jest finałowa faza tego planu. A odnosząc się do demota to owszem, przede wszystkim takie zachowania biorą się z ignorancji i obojętności co jest największym sukcesem elit ale myślę że jednym z powodów odrzucania tzw. teorii spiskowych jest po prostu strach. Zaprzeczają na siłę żeby nie zburzyć sobie harmonii życia ale zaprzeczanie nic nie da bo co ma nastąpić to nastąpi. W końcu NWO to dla nas wszystkich wyrok. Dla większości śmierci a dla wyjątków życia które będzie koszmarem. I właśnie dlatego ludzie się tym nie interesują bo lepiej powiedzieć "a tam jakieś głupoty" bo mają pozory szczęścia, pozory tego że ich życie ma jakiekolwiek znaczenie, uważają że Świat leży u ich stóp a tak naprawdę NWO niszczy wszystko. Po prostu ciężko przyznać samemu przed sobą że nie ma się przyszłości.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 10 July 2012 2012 22:49

Odpowiedz
G gustav2adolf
0 / 8

Jest też wiele przykładów, że miłośnicy teorii o NWO naciągają fakty pod swoje zdanie.

sla
-4 / 6

Jak tak dalej pójdzie to nie mam przyszłości, a przynajmniej zbyt długiej (nie przez NWO!)... Jakoś nie było trudno mi to przyznać. Jestem wyjątkiem?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 July 2012 2012 22:55

M madxd
-4 / 6

Panie Kaczyński, proszę już nie wrzucać demotywatorów!

Odpowiedz
A adrian24
+1 / 3

Jak dla mnie NWO może istnieć albo i nie. To bez znaczenia. Jeśli naprawdę istnieje to i tak nikt nie ma szans się temu przeciwstawić, jest to zbyt potężna siła.

Odpowiedz
B bilboo
-1 / 5

No coś Ty! Polscy gimnazjaliści obalą NWO :D Nie widzisz w komentarzach?

S susza89
-1 / 3

To smutne ,ze ludzie nie mysla samodzielnie tylko slepo wierza w to co jest spolecznie akceptowane albo pokazywane nam w telewizji . Ale z drugiej strony czemu sie dziwic jak taki system juz nawet w szkole sa tlumione wszelkie indywidualnosci i samodzielne myslenie . Zupelnie jak te owce ...

Odpowiedz
C Carski
+3 / 5

Dokładnie, dlatego nie będę słuchać jakiś paranoików w internecie, gdzie powstają te najbardziej pokręcone teorie spiskowe. Lepiej samemu pomyśleć, czy to jest logiczne i sensowne i czy się w to wierzy, zamiast oglądać durnowate, propagandowe filmiki na youtube.

T tajniak4
0 / 2

Dokładnie, to smutne że ludzie nie myślą samodzielnie, tylko wolą sobie przeczytać jakiś "ujawniający prawdę" tekst w internecie po czym zgrywać "mądrych", "samodzielnie myślących" i "sceptycznych". To nawet gorzej niż te owce, one przynajmniej nie udają że myślą.

S susza89
+1 / 1

Tu akurat mialem na mysli, ze ludzie wierza we wszystko co jest mowione w telewizji i nie kwestionuja tych informacji w najmniejszym stopniu . Ale fair play w internecie tez jest duzo glupstw dlatego trzeba myslec samodzielnie i weryfikowac informacje na wlasny rozum niezaleznie od zrodla :) . Glupi przyklad 11 wrzesnia w tv mowia terrorysci to cala ciemnota odrazu '' aaa to wszystko jasne sprawa zamknieta '' . A nikt nie pomysli samodzielnie ,ze taki samolocik to jak pierdniecie dla takiego wiezowca icos tu jest nie tak co ? Pozdro dla kumatych :)

C Carski
0 / 0

Wiem, co miałeś na myśli. Po prostu pokazałem, że ten sposób myślenia można obrócić o 180 stopni i wychodzi na to, że zwolennicy teorii też mogą być zmanipulowani.

F Fungamespl
+1 / 1

Chyba należy coś sprostować:
Masoni, loża masońska - na wpół tajna, bardzo różnorodna organizacja której ogólnym celem jest jednoczenie ludzi różnych narodowości, religii i poglądów pod jednym sztandarem. Na wpół tajna, gdyż istnienie loży nie jest już tajemnicą, tak jak zresztą większość ich przysiąg i symboli. Cechują się już wspomnianą różnorodnością - są konserwatystami, liberałami, mistykami, etc. jednak łączy ich jedno - każdy mason wierzy w Stwórcę, spora część z nich wierzy w idee metafizyczne. Wolnomularstwo wbrew powszechnym mniemaniom nie jest związane z komunizmem, trockiści zabraniali wstępowania do luż, chociaż Mark i Engels chwalili dzieła masona Woltera.
NWO - Teoria spiskowa oparta w większości o fałszywe doniesienia o planowanym wszczepianiu ludziom chipów pod skórę, (podobno przepowiedziała to Apokalipsa Św. Jana, kolejna głupota) przekręty rekinów finansowych (Rockerfeler) i powszechną, błędną i podświadomą opinię o teoriach spiskowych, że może istnieć taki zbiór ludzi, który chce zdobyć władzę nad światem, ale sam się o tą władzę wcześniej nie pobije.

Odpowiedz
C Carski
0 / 0

Oczywiście dochodzi do tego brak logiki, między innymi tajemniczy Illuminaci związany z Masonami, oraz jednocześnie czczą Szatana, wzorują się na wielu religiach( wciąż jednak to wiara w Demona) oraz są to sami żydzi. Ciekawe, jak Masoneria ma współpracować z takimi ludźmi, skoro nie mają ani jednej, wspólnej idei, mało tego, te organizacje miałyby konflikt, gdyż byłyby to sprzeczne interesy

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 July 2012 2012 15:10

F Fungamespl
0 / 0

Dokładnie. Istnieją masoneria i organizacje paramasońskie, z tym że nawet wśród swoich zdarzają im się konflikty. (Rewolucja Francuska, grabienie Kościoła i parę innych) Ciągle mówi się o NWO, choć prawie na pewno nie jest to główny nurt lóż masońskich. Ich hasła i symbolikę przekręca się na demoniczną. Choćby słynne hasło "Ordo ab Chao", utożsamiane z Nowym Porządkiem, jest zwyczajnie nawiązaniem do Boga który stworzył porządek z niczego. Chaos w pierwotnej mitologii greckiej był po prostu pustką. Masoneria zresztą pełna jest różnej treści mitologii i między innymi z tego powodu, jak też tajemniczości, była brana na pierwszy ogień teorii spiskowych. Podsycał to także Kościół na przestrzeni wieków, a do masonerii należało wiele wybitnych osobistości, naukowców etc. Dziwi mnie jak ludzie chętnie przypisują masonerii złe intencje skoro od zawsze byli przeciwieństwem zła i występku, a herezje w swoich szeregach zwalczali.

C Carski
0 / 0

Varant przeceniasz ludzi. Nie pisz o tych znanych Illuminatach i prawdziwym zakonie, który powstał dawno temu. Pisz o tych nieprawdziwych ogarniętych chęcią władzy i technologią, którzy dają kasę gwiazdom za wyznawanie Szatana. CI Illuminaci interesują zwolenników teorii. Bo ci prawdziwi są jak każda inna organizacja, sama w sobie ciekawa ale niewarta zainteresowania osób postronnych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2012 2012 13:11

5 54d1
-1 / 1

Ile procent teorii spiskowych ostatecznie okazuje się prawdziwych? 1%? Mniej? Ale przyznaję, demot pomysłowy i zabawny.

Odpowiedz