Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1594 1659
-

Zobacz także:


C colin90
+30 / 34

Żeby klient szukając produktu który chce kupić po drodze kupił jeszcze parę innych rzeczy których nie miał w planach.

Odpowiedz
FanOfTill
0 / 0

A potem przychodzi pani do kasy i żali się, że chciała tylko chusteczki kupić, a rachunek wychodzi za 200 albo i 300 zł, jak ja to kocham :D

S shrew90
+7 / 9

To raczej słabość ludzka, z której korzysta marketing. Jeśli chodzi się na zakupy z konkretną listą, to ta lwia paszcza, którą jest supermarket nie pożre i nie kupi się niepotrzebnych produktów.

Odpowiedz
aanna
+5 / 9

bo idioci myślą że jak zacznę szukać tego na co mam ochotę to nabiorę przy okazji masę niepotrzebnych rzeczy, jakbym miała bank, naiwniaki

Odpowiedz
V vespucci
+4 / 4

Tobie się tylko tak wydaje, ale większość ludzi i tak coś weźmie czego nie planowała.

JanuszTorun
+5 / 5

> aanna ---- Wcale nie tacy naiwniacy, raczej cwaniacy. Niestety, jest całkiem sporo ludzi, którzy tak właśnie zrobią. I cwaniacy z marketingu właśnie na nich żerują.

G gangsta84
+3 / 5

Prędzej sie wkurze, ze nie moge znaleźć tego po co przyszedłem i wyjdę, niż nakupuje innych rzeczy :/ Debilizm

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 September 2012 2012 16:28

Odpowiedz
antykonformista
+5 / 5

I co z tego, że na Was to nie działa, skoro targetem jest "przeciętny Kowalski", czyli emeryt, rencista, człowiek z niskim wykształceniem. Przestawienie towaru kosztuje mniej, niż zyski z tych kilkuset niezbyt rozgarniętych ludzi, którzy się na to nabiorą. Takich sztuczek jest kilka dotyczących samego tylko hipermarketu. W handlu jest ich kilkanaście. W życiu - kilkadziesiąt. Znajcie choćby połowę z tego, a nie dacie sobą manipulować, jak większość społeczeństwa.

Odpowiedz
W waldekzopola
+1 / 1

To jedna z psychomanipulacji w marketach. Inne to brak zegarów powodujący że tracimy poczucie czasu, odpowiednio rytmiczna muzyka - powodująca ze zwalniamy, mamy wiecej czasu na zastanowienie, kolejki przy kasach ktore sprawiają ze czekając kupujemy jeszcze jakieś gumy do zucia, batoniki, czy inne drobiazgi. Nierozłozone towary w koszach lub na paletach również sa zabiegiem manipulacyjnym. Umieszczenie na wysokosci oczu markowych drogich produktów i tańszych nizej lub wyżej. Kazdy produkt, ustawienie jest badane tzw. focusem (coś na wzór ankiety) tak że nawet to ustawienie nie jest przypadkowe

Odpowiedz