wojtekjd 6 December 2012 2012 19:03 0 / 0 To jest BMW 600... 1) http://www.vintagemicrocar.com/images/microcars/bmw_600_blue.JPG 2) http://klassikauto.pl/wp/wp-content/uploads/2012/02/BMW_600_3.jpg Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 December 2012 2012 19:03 Odpowiedz
Khelthuzad 6 December 2012 2012 20:24 +2 / 2 Tylko ja odnosze wrazenie ze autor uwaza strefy zginotu za jakis glupi kaprys producentow samochodow? Odpowiedz
M matisowy 7 December 2012 2012 9:35 0 / 0 W tam tych czasach wiedzieli co to znaczy strefa zgniotu i dlatego seryjnie był montowany "szyber dach" co po wypadku oznaczało wyjście awaryjne. Odpowiedz
P Prakticafan 7 December 2012 2012 17:21 0 / 0 strefa zgniotu minimalnie mniejsza niż w Smarcie... Sam wóz trochę większy, ale o jakich możliwościach przewozowych! Odpowiedz
Dannonka 8 December 2012 2012 14:00 +1 / 1 a wiecie, że to maluch jest najbezpieczniejszym samochodem ze wszystkich? strefa zgniotu kończy się na silniku... :) Odpowiedz
To jest BMW 600...
1) http://www.vintagemicrocar.com/images/microcars/bmw_600_blue.JPG
2) http://klassikauto.pl/wp/wp-content/uploads/2012/02/BMW_600_3.jpg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 December 2012 2012 19:03
OdpowiedzTylko ja odnosze wrazenie ze autor uwaza strefy zginotu za jakis glupi kaprys producentow samochodow?
OdpowiedzW tam tych czasach wiedzieli co to znaczy strefa zgniotu i dlatego seryjnie był montowany "szyber dach" co po wypadku oznaczało wyjście awaryjne.
Odpowiedzstrefa zgniotu minimalnie mniejsza niż w Smarcie... Sam wóz trochę większy, ale o jakich możliwościach przewozowych!
Odpowiedzpolski Mikrus też miał wejście od przodu ;)
Odpowiedza wiecie, że to maluch jest najbezpieczniejszym samochodem ze wszystkich? strefa zgniotu kończy się na silniku... :)
Odpowiedz