Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2993 3592
-

Zobacz także:


Lukki
+18 / 96

Ta zniewaga powinna tego prezydencinę zaprowadzić za kraty albo do psychiatryka! Zabawne w tej sytuacji jest to że gdyby to jakiś zaborca nakazał Polakom nosić w święto polskiej flagi różowe okulary i baloniki to Polacy byliby oburzeni i wywołaliby powstanie ale jeśli u władzy jest osoba o polskim nazwisku, to można spać spokojnie. Heh PS chciałem sprostowac wypowiedź że za kraty i do psychiatryka powinni trafić organizatorzy tej akcji Gazeta wyborcza i Radiowa Trójka, prezydent tylko patronował temu cyrkowii sam przyznał że jest to nieco zmodyfikowany i sposób swietowania polskiej flagi.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 4 May 2013 2013 3:14

Odpowiedz
A Ashardon
0 / 30

@Slonx Nikt nie odmawia nikomu prawa do świętowania. Odniosłem się do słów, które orła z czekolady uważają za zniewagę. Przecież to jakiś absurd.

Lukki
+8 / 16

@tombak90 A więc uważasz że noszenie polskiej flagi i innych symboli narodowych musi być obowiązkowo smutne? Tzn. nie mogę np. wyjść na ulicę z flagą i w dobrym humorze? Przecież ci ludzie wyglądają jak wariaci albo inni niedorozwoje uczestnicząc w tym słodkim różowym marszu i jeszcze chwaląc się że oni są z tych radosnych i nie lubią narzekania i smutku. Jako rocznik82 pamiętam jako mały dzieciak uczestniczyłem w pochodach, były biało czerwone flagi, biało czerwone wiatraki, balony, itd. Już komuniści lepiej dbali o narodowe symbole i wszystko z uśmiechem ludzi.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 May 2013 2013 3:15

~Ktoś_inny
-1 / 11

@Slonx i tobie podobni. prawdziwy i jedyny patrioto, wybitny Polaku! dzień 2 maja NIE JEST świętem państwowym/narodowym! jest DNIEM FLAGI - nie świętem! Skoro mylisz święta państwowe / narodowe z "dniem" to może i Tobie powinno się odebrać prawa wyborcze?

J jelon888
+2 / 8

JA przepraszam ale nie bardzo rozumiem ? Od jakiegoś naszą flagą narodową jest lazurowe tło i 12 gwiazdek, godła o ile się nie mylę niestety nie ma...

J janhalb
-3 / 11

Do psychiatryka to powinni raczej trafić ludzie, którzy uważają że świętowanie na wesoło i z czekoladą jest obrazą i brakiem patriotyzmu. Naprawdę, baranki, patriotyzm nie musi być ponury, żałobny i skupiony wyłącznie na męczeństwie.

Lukki
+4 / 12

@janhalb Komorowski i PO własnie odnieśli sukces wyhodowując takich baranów ja ty i podobni. Nawet nie umiesz przeczytać tekstu ze zrozumieniem w którym pisałem że nie, patriotyzm nie musi być smutny. Lecz ty jesteś już tak zainfekowany propagandą radości i optymizmu że tam gdzie nie ma baloników, dzikich lrzyków i różu widzisz tylko smutek i ponuractwo. Otrzeźwiejcie barany, wcale nie jesteście radosnymi optymistami, tylko głupimi lemingami wyhodowanymi do przymykania oczów na afery i przekrety.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 May 2013 2013 3:19

S seiryu777
+1 / 1

Ch uj mnie to, wasza wina, że takich ludzi macie w rządzie przypominam, że użeracie się z nimi od '89

V vermilio
-3 / 7

To jeszcze obowiązkowo rozkażcie nakładanie bielikom koron, bo jak latają bez nich to jest zniewaga...

~Ktoś_inny
-2 / 2

@Slonx, współczuję Ci podejścia do innych, ale to świadczy tylko o Tobie. Nie wiem, czy The Independence Day w Stanach Zjednoczonych jest dniem czy świętem, bo nie znam ich "regulacji". 2 maja jest DNIEM FLAGI gdyż nie jest ustanowionym ŚWIĘTEM państwowym. Nazwa jest sprawą drugorzędną.

~znudzeni
+7 / 153

Lepiej posypmy głowy popiołem, krzyż postawmy przed pałacem, i zróbmy żałobę narodową...

Odpowiedz
fgdcgfdcxf
+10 / 12

To mialoby wiecej wspolnego z patriotyzmem niz marsze komoruskiego z rozowymi szmatami zamiast z barwami narodowymi i parodia orła.Tak wyglada ten nowoczesny patriotyzm.A wesole swietowanie to ty miales w chicago a nie u komoruskiego

~Adrian1994x
+4 / 4

No właśnie , a najgorsze jest to, ze znajdują się ludzie, którzy usprawiedliwiają coś takiego . wszystko OK. Plują na Polskę OK, Orzeł bez korony OK, Flaga w gównie OK. niedługo zrobią nam kolejne rozbiory i też będzie OK. Zatraciliśmy swoja narodowość i dumę . Ludzie obudźcie się !!

fgdcgfdcxf
+3 / 7

krzyż nie jest symbolem watykanu tylko wiary chrześcijańskiej.Polska jest krajem chrześcijańskim czy ci sie to podoba czy nie ta wiara jest nieodlączną częscią naszej historii

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 May 2013 2013 1:29

K kmile
+10 / 42

powiem ci że to że komuś takie pseudo zabawne inicjatywy godzące w symbole narodowe Polski za które przelewali krew nasi przodkowie nie są zabawne i nie obchodzi mnie że trzeba iść z postępem bo mam wybór i nie chce. A że ktoś jest krytyczny do rządu jego inicjatyw i środowisk populistycznych nie oznacza że jest za kaczorem! kaczor jest takim samym pajacem co bronek. I właśnie dlatego będę piętnował idiotyzm wszystkich "polskich" polityków. Także nie nazywaj od razu wszystkich inaczej od cb myślących wyznawcami kaczora

cinek40
+11 / 31

Jak ktoś nie popiera PO to jest z PiSu. No kur*a jak nazbieram na karabin to chyba dla mnie karę śmierci przywrócą. Czy na prawdę mamy taki tępy naród, że jest podatny na działania mediów? Wczoraj z tego co pamiętam było święto flagi narodowej, która w Polsce z tego co pamiętam przyjęła barwy białą i czerwoną, a nie różową. Czy na prawdę jedyną partią opozycyjną jest PiS? Tak ciężko się zdobyć na chociaż odrobinę wysiłku intelektualnego żeby znaleźć inną partię godną głosu? Londynie, przybywam! Tylko muszę nazbierać na bilet...

LadyGrinningSoul
+2 / 18

kmile - jasne! a potem zdziwienie, dlaczego Amerykanie umieją obchodzić święto niepodleglości z fajerwerkami a w gównianej Polsce tylko zapłakane pochody i ulice nazwane od męczenników.

M MichuL
-2 / 6

kmile nie ma co się spinać, Redzo to najwidoczniej jeden z wielu idiotów, myślących, że jak ktoś jest przeciwko obecnej władzy, to jest za pisem :)

H HomoNonCogitare
+3 / 9

@LadyGrinningSoul czlowieku albo nigdy nie byles na Marszu Niepodleglosci albo jestes takim idiota ze lykasz tylko to co podaje TVN.Rekonstrukcje husarii,ulanow mlodzi ludzie przebrani za partyzantow i kupa innych.Jesli tego typu rzeczy sa dla Ciebie "pochodami meczennikow" to jestes zalosny.

A Ashardon
+27 / 31

Wejdź na stronę PCK, Pajacyka czy jakąkolwiek inną. Masz tam numery kont. Wpłać jakąś kwotę. Co, swoich pieniędzy bardziej żal, niż czyichś, tak?

Nowa_Era
-3 / 19

A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści! Jeśli ja odniosłem sukces, to czemu mam się tym dzielić z kimś kto nie odniósł?

D duszekpl
-3 / 33

Wy tylko narzekać umiecie orzeł jest ładny i ciekawe czy ty ulepił byś z czekolady coś takiego

Odpowiedz
Altruista
-2 / 18

Zniszczę Twój świat! Biała czekolada nie istnieje!
Niema białej czekolady! To tylko wyrób czekoladopodobny!
EDIT:
Dzięki za minusy w końcu człowiek z zainteresowaniami gastronomicznymi wie mniej niż gimbusy.
Wierzcie dalej ,że jest coś takiego jak biała czekolada.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 May 2013 2013 1:08

J johndoe_
-1 / 3

Panie altruista, minusy dostajesz nie za to że "interesujesz się gastronomią", tylko dlatego że opowiadasz bzdury. Najbardziej charakterystycznym składnikiem czekolady nie jest proszek kakaowy (bo jego sypią nawet do najtańszych podróbek), tylko masło kakaowe. A ono akurat w białej czekoladzie jest, i jest go tam więcej niż w czekoladzie mlecznej (norma unijna wymaga przynajmniej 20% w białej i 18% w mlecznej). Wyrób czekoladopodobny to coś, co się składa z proszku kakowego i tanich tłuszczów roślinnych (np. utwardzonego oleju palmowego). Biała czekolada jest więc jego dokładnym przeciwieństwem. Możesz sobie mieć własną definicję słowa "czekolada", ale nie jest ona zgodna z encyklopedycznym znaczenim tego słowa i normami dotyczącymi produktów spożywczych jakie obowiązują np. w USA, UE czy Kanadzie. I za to właśnie dostajesz minusy.

Altruista
0 / 0

Czekolada to tylko jak ma kakao. co to za czekolada bez kakao? Zawsze tak mówiła mi nauczycielka w szkole gastronomicznej.
Ale w sumie masz racje dziś z jednego orzeszka można zrobić 12 słoików masła orzechowego i ludzie to jedzą więc może być i czekolada bez kakao.

~ssadman
+5 / 7

@PoCoNamCzekoladowyOrzel
a z jakiej racji mam zapewniać dobrobyt komuś na drugiej półkuli skoro sami ledwo co ciułamy? Komus kto jak tylko osiągnie troche dobrobytu to w większości w imie Allaha chętnie poderżnąłby mi za tę pomoc gardło? Niech się nie mnożą na pustyni i suchym stepie jak króliki.

Odpowiedz
Shift1991
+1 / 23

Typowa polaczkowatość, jak nie jest tak jak Wy chcecie to od razu jest źle. Co Wam się nie podoba w tym orle? został przedstawiony taki jaki jest w rzeczywistości, a nie spłaszczony na potrzeby Herbu.

Odpowiedz
KL89
0 / 8

Jakby się tak nad tym zastanowić, to coś w tym jest, patrząc na dzisiejszą Polskę

Odpowiedz
~wkurzonaa
+3 / 19

czy ktokolwiek z Was wie skąd to zdjęcie pochodzi? TRÓJKA rozpoczęła akcje Orzeł Może mającą na celu promocję optymizmu i tolerancji. a komorowski jako prezydent objął honorowy patronat tylko. a polaczki od razu robią demoty żeby zhejtować cokolwiek g*wn* wiedząc o co chodzi w tym poczytajcie może cokolwiek zrozumiecie : na stronie polskiego radia znajdźcie artykuł

Odpowiedz
C Calvin77
+3 / 5

To tylko czarny humor, żart nawiązujący do obecnej sytuacji Polski. A gdyby nie było Komorowskiego na zdjęciu nie byłoby całej tej dyskusji powyżej i poniżej mojego komentarza.

liska
+8 / 20

taki nowoczesny patriotyzm... przepraszam ale nie bedzie mi żadna gazeta wybiórcza mówiła że mam się cieszyć, że mam mieć uśmiech na twarzy skoro, do k*rwy jasnej, doprowadzili to państwo do takiego bagna że nie mam żadnych powodów do radości

Odpowiedz
M mawieczorek1
-1 / 1

Tylko, że jedna osoba nic nie zrobi. Musimy wszyscy wstać i coś zrobić. Ale do tego potrzeba kogoś, kto porwie ze sobą naród.

J jureksts
+9 / 17

To zrobiony z czekolady orzeł ufundowany przez cukierników w ramach akcji "orzeł morze"
Mi się podoba.
Jadąc przez miasto po za flagami wywieszonymi przez urzędy, nie widać że mamy święto.
To już polonia za granicą wywiesiła więcej flag niż obywatele w Polsce!
Gdzie ten patryjotyzm? chyba tylko w wspólnym narzekaniu, PIS rządził nie dobrze, rządzi PE znowu źle.
Więcej optymizmu, cieszmy się, zawsze może być gorzej ;))

Odpowiedz
MingeBag
+11 / 25

Jest mi "źle", bo cała ta szopka została sfinansowana przez podatników. Nie podoba mi się karykatura godła państwowego, kolor różowy zamiast barw narodowych oraz czysty PR dla Trójki, GW i Wedla. Nie podoba mi się fakt, że ludziom zrzucano z samolotów ulotki, a oni je wymieniali na "gadżety", jak w jakieś Korei Północnej. Cały "event" przypominał jakąś parodię parady w państwach totalitarnych. Nie dbam o to, co mówią o nas ludzie z zagranicy, ale ta cała "żenua" została rozdmuchana do rangi państwowych obchodów i wygląda źle nawet w oczach przeciętnego obywatela. I nie wyjeżdżać mi z tą "polaczkowatością". Mam prawo czuć się urażonym z powodu znieważania tradycji mojego kraju. To, że dostanę parę minusów od paru idiotów tego nie zmieni. PS. Nie głosuję na PiS, gwoli wyjaśnienia. Przepraszam, że odebrałem wam jedyny argument przeciwko mojej tezie, jakim jest rzekome popieranie PiSu.

Odpowiedz
~spctr
+2 / 20

Orzeł powinien być przybity do krzyża, a nad nim unosić się obleczona w złoto Czarna Madonna. Obydwoje wzrokiem smutnym i zatroskanym powinni łypać z góry na cały ten bród i syf, który nam pozostał...

W takiej i tylko w takiej formie obchody Święta Flagi prawdziwy Polak może uznać za godne i właściwe.
Dla pełni symboliki zaleca się także dyskretne umiejscowienie aluzji do Włóczni Winkelrieda, Czerwonych Maków spod Monte Cassino, oraz Dzięcieliny Pały z Panieńskim Rumieńcem.

A kto nie rozumie powagi sytuacji, ten ukryta opcja, wykształciuch i zapluty kosmopolita.
Mam nadzieję, że wszystko już jest jasne i upraszam o mniejszą "popelinę" w roku przyszłym.

Odpowiedz
M martinus1978
+3 / 13

Jedyne co tu widzę to to że ten portal szedł na psy i z rozrywkowego stał się gównem polityczny którym się obrzucają dookoła zwolennicy PIS-u i PO Do Administratorów tego portalu powinniście to całe gówno polityczne usunąć . W innym przypadku sami w nim utoniecie

Odpowiedz
~maxd
-3 / 13

Denny komentarz, swieto narodowe, a jakies kolki robia pisowska polityke

Odpowiedz
~KrystianJ
+2 / 8

Dlaczego podczas święta flagi ludzie noszą chorągiewki radiowej trójki ? :D

Odpowiedz
M megisa
+2 / 6

Uważam, że to piękna cukiernicza praca. A patriotyzm... Gdzie? W rządzie? Nie żartujmy!

Odpowiedz
Koviru
-5 / 9

Slonx : tylko mam pytanie rozumiem tradycja.. ale po co orzeł w koronie skoro nie mamy ani króla ani księcia ? o ile mi wiadomo po to jest właśnie korona żeby pokazać że tu jest król ,książę lub cesarz to po co naszemu orłowi korona skoro mamy prezydenta ?

Odpowiedz
R rafal2206
+1 / 11

Orzeł w gównie!! Baran, który zrobił tego demota ma chyba gówno zamiast mózgu. Piękny czekoladowy orzeł, szkoda tylko że nie podzielili go i nie pozwolili spróbować. Co Wam przeszkadza ten orzeł? O co w ogóle ta cała afera?

Odpowiedz
Riesling
+4 / 10

Nie jestem fanką wywijania stale symbolami narodowymi, ale zgadzam się ze wszystkimi, którzy tu piszą, że Komorowski zrobił z siebie pośmiewisko tym orłem. Jeśli miał się kojarzyć z Polską, to powinien mieć koronę, bo takie jest oficjalne godło. No i ta czekolada, zamiast jakiejś sensownej akcji zw. z naszymi barwami narodowymi... Też nie czuję tych "wesołych" klimatów. Jakieś takie pajacowate to. Precz z ponuractwem i martyrologią - owszem, ale też precz ze spłycaniem ważnych spraw i sprowadzaniem ich do rozrywki. Lud może i chce chleba i igrzysk, ale przecież na jakimś poziomie. Kurczę! Już komuniści robili to lepiej ;D

Odpowiedz
~hb83
+2 / 4

"...świnie noszą koronę, orzeł w gównie tonie, a czerwono białe płótno porwał wiatr..." - Hans Solo - Zmywam

Odpowiedz
K kopytko123
+2 / 2

No właśnie, spróboj mieć coś przeciwko - zaraz zostaniesz wyzwany od ponuraków i dziadów zaściankowych - nie będziesz prawdziwym euripejczykiem. Jesli tak to OK - wole być zaściankowym dziadem. I wolę chodzić po ulocy z Flagą narodową a nie RÓZOWYM BALONEM z logami WYBORCZEJ i TRÓJKI,

Odpowiedz
K kopytko123
-1 / 1

SPRÓBUJ TERAZ MIEĆ COŚ PRZECIWKO? zostaniesz zlinczowany publicznie i wyzwany od zaściankowego dziada i ponuraka, a nie nowoczesnego europejczyka.

Odpowiedz
~nickkk
+1 / 1

Jaki prezydent, taki orzeł. I tyle g..na.

To nie jest zniewaga. To zwykła głupota i chęć bycia cool za wszelką cenę.

Odpowiedz
Gish_
+3 / 3

Do orła nic nie mam ale te różowe baloniki z reklamami radia i gazety to już przesada. Wole "ciemnogród" od nowoczesnego różowego gówna.

Odpowiedz
R RapidEire
0 / 0

normalnie rece opadaja, Orzel jest tam z powodu akcji spolecznej "Orzel moze" a swieto tzw flagi wymyslili politycy zeby cos zeobic z dniem 02-05

Odpowiedz
~kazio_w
0 / 0

Art. 135. kk
§ 2. Kto publicznie znieważa Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

~gqx
0 / 0

A teraz rozumiem czemu ludzie tak hejtują, nie ma korony i rzeczywiście ta czekolada wygląda jak kupa gówna!:D

Odpowiedz
J janhalb
+2 / 6

Pojedźcie do USA na 4.lipca. Popatrzcie, poczujcie jak tam się obchodzi święto narodowe. To jest okazja do zabawy, radości, wygłupów i wspólnego świętowania. Nie wiem, czy robią orły z czekolady - ale widziałem amerykańskiego orła (tak, tego z godła) w wersji "kreskówkowej", w ciemnych okularach, z szelmowskim uśmiechem, kozłującego piłką do koszykówki. I nikt nie czuł się tym urażony, nikt nie twierdził że to "profanacja symboli narodowych". Przeciwnie. A u nas wielka obraza, że zrobili orła z czekolady. Bo patriotyzm powinien być siermiężny, poważny, podniosły i patetyczny. Inaczej się nie liczy. Ciekawe,ilu z Was, patrioci od siedmiu boleści, wywiesiło dziś flagę...

Odpowiedz
fgdcgfdcxf
0 / 0

tylko czwartego lipca swietuje sie z barwami narodowymi a nie logami jakiegos radia i gazety.

B bartekh
0 / 2

Każdy durny pisior sie przywali, że j.w. pod zdjęciem głupi tekst to nie jest odwzorowanie herbu polski a zwykły orzeł. Ale każdy ma swoje zdania

Odpowiedz
~akin6980
0 / 0

Hmm... a ja się zastanawiałam co to za różowe baloniki... może nie jestem super obeznana ale flaga ma kolor biało- czerwony a orzeł biały ma koronę!! Nasi przodkowie walczący za wolną Polskę przewracają się w grobach... Mamy się cieszyć i świętować ale symboli narodowych nie zmieniajmy!!!!!!!!

Odpowiedz
~Z_Lemingradu
-2 / 2

Głupi demot, jak mało który. Cóż, dla niektórych święto bez mszy jest nieważne...

Odpowiedz
R RamItDown
+1 / 1

Nie czytałem wszystkich obecnych już tutaj komentarzy, bo dużo się tego nazbierało i dobrze, bo tematowi należy się zainteresowanie. Nie mieszkam w żądnym z miast, w których były fety z okazji tej akcji. Ale ten fioletowy, czy różowy kolor to prawdopodobnie od loga Trójki, która patronowała tej akcji (to tak apropos niektórych wypowiedzi). I właśnie bardzo mnie martwi, że takie radio patronuje takiej akcji.
Rozumiem osoby, które wypowiadają się w trochę bezrefleksyjny sposób, że co złego w tym, że kolorowo, baloniki itd, nie musi być płaczu, nad grobami poległych. Nie mam nic przeciwko radosnemu obchodzeniu świąt patriotycznych, tylko trzeba pamiętać kto daną kampanię prowadzi i jaki ma w tym interes.
Wcale nie uważam, żeby Polacy byli ponurakami. Polacy są bardzo sceptyczni i krytyczni wobec otaczających ich rzeczywistości i to pewnym grupom się nie podoba i jest przedstawiane jako ponuractwo, bo już tak nazwane kojarzy się negatywnie.
Środowiska spoza grubej kreski, których interesów tak zaciekle broni Gazeta Wyborcza o wiele bardziej wolałyby oglądać uśmiechnięte małpy z bananem na twarzy i pawiany z gołymi d**ami jako społeczeństwo bezkrytyczne i zadowolone z tego jak jest, cieszące się z ulotek spadających z nieba i figurki czekoladowego orła, niż protestujące, obnażające afery, układy post okrągło-stołowe, rozkradziony majątek narodowy itd...
Na równie wesoło młodzież znająca historię najnowszą mogłaby odgrywać na ulicach jakieś inscenizacje patriotycznych scen, przedstawiać historię najnowszą, kompromitującą osoby dzierżące obecnie władzę i będące przy żłobie, rozpowszechniać historię i pamięć o ważnych dla naszego narodu wydarzeniach wśród całego społeczeństwa. Ale lepiej robić kampanie niby, że po znakiem bardzo pozytywnym, jak potencjał Polaków, który jest jak najbardziej niezaprzeczalny i bez takich akcji...
Jeśli zapomnimy o historii i pamięci o bohaterach, tożsamości narodowej, chwili choćby powagi dla tak ważnych spraw, a zapchamy to tylko pustą zabawą, to bardzo szybko zatracimy resztki państwowości w rozgrabionym kochanym państwie...
A to, że wszystkie krytyczne względem miłościwie nas grabiących uwagi są uznawane zaraz jako głos zwolenników PiSu, to już staje się nudne. Nie można wiecznie grać tą kartą...

Odpowiedz
R Rafifi120
0 / 2

Jestem facetem ale jak widze co sie dzieje w kraju to mnie biorą nerwy i płakać się chce

Odpowiedz
~Voytaszek
0 / 0

- Panie prezydencie, co się stanie z tym orłem?
- Bende go zjad!

Odpowiedz
~Dzin_0_7L
0 / 2

Wstyd mi za was głupie "polaczki"!!! Jeśli widzisz tu orła brodzącego w g..nie, znaczy się, że nie szanujesz symboli narodowych. Radziłbym wpierw zorientować się co to za akcja, a dopiero potem komentować i ośmieszać. Oczywiście woleli byście, aby naszym symbolem było "narzekactwo" lub "złamany samolot", ale są jeszcze prawdziwi patrioci umiejący docenić Nasze symbole narodowe i chwała im za to !!!

Odpowiedz
~trutut
+1 / 1

a prawdziwe orły noszą koronę? Ta rzeźba miał przedstawiać prawdziwego orła a nie naszego w godle? Kurde 3 maj jest radosnym świętem więc dlaczego nie baloniki i okularki? W Stanach Zjednoczonych są przeróżne parady, zluzujcie trochę bo wam żyłka pęknie:)

Odpowiedz
~RomanNarkoman
+1 / 1

Ludzie po pierwsze nasi przodkowie walczyli o wolność wiecie co to wolność? to możliwość robienia co chcemy i jak chcemy a nie tak jak uważa kościół czy samozwańczy patrioci, po drugie naprawde nei było głupszego pomysłu niż różowe balony? sam orzeł z czekolady jest spoko, ale jego towarzystwo niszczy :(, po trzecie wszyscy prawdziwi patrioci za których sie uważacie powinni bojkotować świeta majówkowe, konstytucja 3 maja nigdy tak naprawde nei weszła w życie i dawała efektów zaraz po jej przyjęciu jebli nam rozbiory , to nei było coś co nam zniszczyli zaborcy tlyko coś czeog mieliśmy nadzieje że sie przestraszą i ich to powstrzyma, zatwierdził ją i przyjął ten sam król z bożej łaski który był kochankiem ruskiej carycy, i co jest karygodne zatwierdził rozbiory królewskim podpisem,czego żaden król nei powienien zrobić.

Odpowiedz
~PioreQ
0 / 2

W sumie to się zgadza .. brodzimy w gównie .. ostrym gównie..

Odpowiedz
~bez_przecinkowiec
+1 / 1

Prosta interpretacja : korona to poziom władzy ; orzeł to naród ; a podłoże to sytuacja w jakiej się znajduje .

Odpowiedz
G grunak11
+1 / 1

Z tym różem to faktycznie przesada ale no z tą czekoladą to nie odwalajmy kity no ludzie. Jak każdy sobie zinterpretuje tego orła iście po PiS-owsku to wyjdzie że pruski/rosyjski/austriacki orzeł zaborca chce nam ukraść złoża węgla brunatnego -,-. Bez korony bo chodzi o symbol dumnego ptaka jakim jest orzeł niewątpliwie, no i cukiernicy powinni przeprosić że nie mają szarej czekolady -,-. Debilna interpretacje, w miejscu gdzie interpretacja jest niepotrzebna.

Odpowiedz
~POlak2013
+1 / 1

Rozumiem ,że gdyby Jaro zaprezentował takiego orła z tupolewem w du...e to było by OK?Ludzie.Opamiętajcie się.
Polska to wspaniały kraj a orzeł bielik to Nasz symbol.Czy w koronie czy bez.

Odpowiedz
~gingolongo
+1 / 1

W przeciwieństwie do innych komentujących - byłem, widziałem i podziwiałem. To aż dziwne, jakimi idiotami okazują się "patrioci", których jedyny patriotyzm to nazwanie Tuska ch*jem. Radzę pójść tam po prostu z dzieckiem i sprawdzić, czy dziecku na pewno potrzebna jest korona, by określić, że ten orzeł był strzałem w dziesiątkę.

Odpowiedz
B Boniu93
0 / 0

Tak, całe te obchody to była "kompromitacja"! Jak można obchodzić święto państwowe w Polsce bez udziału pochodni, moherów, antyrządowych haseł i makiety Tupolewa!? Jak można się cieszyć z bycia Polakiem!? Nie możemy zapominać ani na chwilę że jesteśmy udręczonym narodem, któremu wszyscy chcą robić na złość, dopiero wtedy możemy świętować jak na "prawdziwego Polaka" przystało. A tak poważniej: Czekoladowy orzeł siedzący na "skale" to NIE jest godło Polski, a nie słyszałem żeby orły Bieliki (a w zasadzie orłany) nosiły korony. Godłem Polski jest biały orzeł (czyli orłan bielik) na "czerwonym polu, lekko zwężającej się ku dołowi tarczy herbowej" (wikipedia) z koroną i złotymi pazurami, z dziobem zwróconym w prawo. Tak więc ta rzeźba to jedynie ptak z godła Polski a nie "bezczeszczone" godło jak chcieliby to widzieć niektórzy. A ogólnie cieszę się, że są ludzie w tym kraju, którzy umieją się jeszcze cieszyć mimo całego bałaganu jaki w Polsce panuje i kiepskich społecznych nastrojów, które zresztą są całkiem uzasadnione.

Odpowiedz
Z Zostan
0 / 2

"Świnie noszą koronę, orzeł w gównie tonie
A czerwono białe płótno porwał wiatr"

Odpowiedz
~Shivanie
0 / 0

Ta akcja była skierowana właśnie do osób, którym się wszystko nie podoba.
Oczywiście, że każdy pomysł można zjechać z góry na dół, tylko komu to przyniesie coś dobrego.
Ludzie!!!
Czy Wam się tak na prawdę nic nie podoba?

Ta akcja - to był świetny, pozytywny i jak widać bardzo potrzebny pomysł - ma moje pełne poparcie.

Odpowiedz
~Kazimierz_Wielki
0 / 0

Stany Zjednoczone też mają orła bielika jako symbol narodowy i bez korony. A przecież USA jest najpotężniejszym krajem na świecie.. Polska Rzeczypospolita Ludowa miała orła bez korony i szybko odbudowała się ze zniszczeń wojennych i nieźle prosperowała. Bezrobocia nie było i nie było tak źle.. Polska piastowska tez miała orła jako symbol i tez bez korony. Ponadto obecna Polska nie jest królestwem, tylko państwem demokratycznym. Mnie Komorowski jako prezydent odpowiada mimo że na niego nie głosowałam. Polacy powinni siebie bardziej polubić i owszem przedstawiać swoje racje a nawet kłócić się, ale zachowując poziom a nie wymyślać i obrażać .. Szkoda czasu. Jak ktoś ma inne zdanie to niech zakłada partię i niech działa a nie klnie czy świruje. Bądźmy patriotami a nie jakimiś idiotami.
Zdjęcie nie jest demotywatorem czyli nie odbiera chęci do działania, a odwrotnie zmusza do myślenia i działania.

Odpowiedz