Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4550 4736
-

Zobacz także:


~antymonachomachia
+136 / 166

Chyba im się w dupach poprzewracało!!! Stop TTIP, Stop GMO, Stop NWO, Stop pieprzonej masonerii!!!

Odpowiedz
ppiotrrek5
+131 / 133

i stop na czerwonym świetle

BladeRunner
+33 / 99

Internet ma być wolny po wsze czasy! Prawa autorskie qurwa? wszystko mamy kupować? nie zarabiamy miesięcznie 10000 zł żebyśmy za wszystko musieli płacić!!! Dlatego kij w dupę tym którym przeszkadza wolny internet ,ściągnie filmów , gier i muzyki!

~Pola_AD
+27 / 29

dokładnie!
Wieprze jak u Orwella strasznie się panoszą!

~fifi169f
+9 / 13

@kostek Najlepiej spytajmy Notcha co on na to. Zapewniam cię, że każdy, kto ma pieniądze, kupuje.

IvoRobotnik
+21 / 33

To brzmi jak kompletny bullshit. USA może sobie ustawiać co chce, to będzie obowiązywało tylko na stronach które mają serwery w krajach które to podpisały. Zauważcie, że piractwo już jest prawie wszędzie nielegalne, a nie mogą zamknąć The Pirate Bay, bo jest osadzone w Szwecji gdzie piractwo jest legalne. Na maile z groźbami od Microsoftu/Nintendo/czegokolwiek odpisują "pierd0lcie się" i nic im nie mogą zrobić. Cokolwiek te ustawy nie powiedzą, Facebook, Google i inne mogą się wynieść i mieć to w dupie. Podsumowując, mam podejrzenia, że ktoś dla jaj wymyślił to TTIP albo po prostu autor demota nie rozumie, że to coś by kompletnie nic nie zmieniło nawet gdyby przeszło

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 14:26

S stateQ
+15 / 15

Zaraz mnie od tego wszystkiego ch*j strzeli...

levborodin
+19 / 21

@ kostek - również jestem przeciwny piractwu bo jak coś zrobię też chcę mieć z tego jakąś korzyść. Tylko jak sobie uświadomię, że każda płyta, nagrywarka, drukarka, czy nawet kartka papieru A4 lub inne medium/urządzenie do kopiowania/powielania jest obłożone opłatą przez wytwórnie, która zakłada, że taka kartka może zostać zadrukowana treściami pirackimi bądź płyta może stać się nośnikiem pirackiej kopii programu to aż świerzbi aby spiracić jakiś soft bo w końcu nieświadomie płacę za to. Człowiek z góry jest traktowany jak złodziej, którego trzeba doić jak mleczną krowę.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 15:30

zazzerpan
+5 / 13

Masoneria to tylko marionetki, bać się trzeba Wielkich Przedwiecznych, którzy niedługo, kiedy gwiazdy będą we właściwym porządku, powstaną ze swojego spoczynku, a wtedy ludzkość będzie zgubiona! :O

K kostekkosti
-3 / 11

@levborodin - ciekawy jestem skąd masz takie info, jak możesz podaj źródło.. czy coś. Płyta cd co kosztuje 1.50 zł w jaki sposób może być obłożona przez jakąkolwiek wytwórnie jakimiś opłatami..? Wytwórni jest od groma i zazwyczaj są to prywatne firmy, tak jak i producenci nośników... Dla mnie to bezsens, wszystko co ma podłączenie do internetu może być wykorzystane do czegoś nielegalnego. Tak samo był wielki szum na temat ACTA, że niby będziemy cały czas kontrolowani. Tutaj sprawdza się jedno, że w słowo pisane ludzie chętniej wierzą. To samo na YouTube było wielka panika i nic więcej. Ludzie, czy Wy myślicie, że w takim kraju jak Polska jest technicznie możliwe inwigilowanie każdego obywatela z dostępem do internetu, czy czasami nie spiracił sobie Windowsa? Internet powinien być jak najbardziej kontrolowany, lecz w sposób NIE ingerujący w naszą prywatność. Kontrola powinna polegać przede wszystkim na eliminowaniu pedofilów z sieci. Wracając do ACTA, 90% ludzi, którzy tak krzyczeli na jej temat nawet nie przeczytali tej umowy handlowej ;)

PREDEK
+1 / 1

To by trzeba ze 30tysięcy ludzi na sam pierwszy dzień walk żeby coś zdziałąc, ja nie znam tylu ludzi... Popatrzcie na Turasów jak walczą o swoje jak wyciągniecie z tego wznioski to powiedzcie :)

Artur3D
+2 / 6

większej bzdury jak na tym democie nie słyszałem i nie czytałem..

AdiSL
0 / 2

DOKŁADNIE! Wszystkiemu są winni politycy, terroryści i cykliści!!!1!

M Mirrond
-3 / 3

Boleśnie typowe. Ale tak na serio - żeby skasować piractwo, musieliby skasować internet.

Elektroniczne dowody - mi to akurat pasi, łatwiej będzie pozwać do sądu jakiegoś głąba który na ten przykład pluje się na mnie na jakiejś stronie internetowej.

Ścisła kontrola - zło. Tu przyznaję zło.

Wprowadzenie obowiązkowych opłat - nie mam facebooka, nie mam naszej-klasy --> więc mi to loto, jak dla mnie oba te serwisy możnaby skasować, bo to tylko wylęgarnia głupków jest.

opłaty za youtube - też nie korzystam i też uważam za witrynę głupią, zapchaną idiotycznimi filmikami uważanymi przez obecną gimbazę za najbliższy lokalny odpowiednik wyroczni. Chociaż to pewnie i tak dotyczy głównie filmików z czyjąś muzyką, a nie tych wspomnianych głupich filmików... a muzyki tam CZASAMI słucham. Więc też zło.

zamknięcie serwerów torrent - i dobrze.

24h sądy - sprzeczne z konstytucją, nawet nie będe tego komentował... zaraz zaczną to wprowadzać za inne przestępstwa i będziemy mieć sądy w stylu 24h, bez adwokata, a potem pod ścianę i pluton egzekucyjny :/

Innymi słowy - hiperbolizujecie tą całą sprawę... wogóle nie mam pojęcia skąd się wziął ten "najlepszy komentarz" - gdzie tu NWO, gdzie masoneria, gdzie GMO?! Co ma wspólnego GMO z internetem? o.o Chociaż mimo to, choćby z powodu tego ostatniego (tych sądów) cała ta umowa powinna pójść na śmietnik.

A abcde100
-2 / 2

idźcie dzieci neostrady już teraz skakać na ulicę. Jak już pisałam mi to nie przeszkadza.. Nie ściągam nic z neta nie mam srejsbuka ani nk... ;] może dzięki temu większość gimbusów i innych ludzi dla których net to cały świat zacznie wychodzić z domu. Skoro ściągacie muzykę to znaczy,że lubicie tego wykonawcę / zespół nie łatwiej wydać to 30-50zł ?? Przecież płyty nie wychodzą codziennie czy raz w tygodniu... Tak czy siak 100% anonimowość w sieci nie istnieje. A wolność BladeRunner nie jest nieograniczona.... Kiedyś ludzie żyli bez internetu a też grali w gry, słuchali muzyki czy oglądali filmy i z tego co się orientuje nie zarabiali 10000 zł

~Oszuch
0 / 0

i biegunce, już od szóstego roku życia!

~Pretsel
0 / 0

Człowieku błaga, odwal sie od GMO bo ludzie sie wogóle na tym nie znają a gadają, że GMO to zuo -_-

B Byczkowski00
+14 / 16

Opłaty za kanały YT już są w USA. Oczywiście nie za wszystkie i kwoty te nie są duże. FB już ma opłatę za wysyłanie wiadomości do kogoś z poza listy kontaktów(nie mam ani FB ani nk)pliki cookies można usunąć lub otworzyć tryb przeglądania incognito. Cyfryzacja u nas legnie tak samo jak reforma NFZ

Odpowiedz
Dannonka
+5 / 7

na facebooku można wysyłać wiadomości do kogoś, kogo nie mamy w znajomych, ale wiadomość ta wyląduje w folderze 'Inne', a nie każdy go sprawdza. dlatego płaci się chyba 62 grosze za to, żeby wiadomość znalazła się w folderze głównym. pewności nie mam, ale tak chyba jest.

cjfeelip
-2 / 2

FB i YT jest dla samotnych chyba... po co komu tam profile jak ma rodzinę?...
co do plików "cookies" można je śmiało wyłączyć od niedawna, więc to jest na PLUS.

F freebal
0 / 0

Od zawsze można. Wystarczyło odpowiednio skonfigurować przeglądarkę.

M musznik
0 / 0

@cjfeelip - człowieku, mam rodzinę i uwielbiam korzystać z YT, FB, Twittera i miliarda innych portali - bo lubię, to mój sposób spędzania czasu. I cieszy mnie to, że nie jesteś samotny i masz gdzie się szwendać i z kim poplotkować, nie zabraniam Ci tego, jeszcze.

G gregor2
+51 / 55

Zgadzasz się z elektronicznym dowodem a sam podpisałeś się "Anonimowy_X" będąc niezalogowanym. Z łaski swojej następnym razem podpisz się jako "Hipokryta_X".

~zcz
+18 / 20

Odłączą twoj login od internetu bo za duże będziesz mówić i pozbawią cię dostępu do świata, powiesz coś źle i wbije do ciebie abw...

~Anonimowy_X
+1 / 1

Przepraszam panowie mój błąd, może źle podszedłem do tematu.

G gregor2
+3 / 7

Anonimowość możecie zachować kupując prepaida na bezprzewodowy internet. Opłat za serwisy społecznościowe nie wprowadzą a nawet jeśli to problemu z ominięciem tego przepisu nie będzie. Opłaty za Youtube nie będą raczej dotyczyły licencji creative commons, którą twórca filmu może od jakiegoś czasu wybrać. Serwerów torrent nie zamkną, a nawet jeśli to i z tym można sobie poradzić.

Odpowiedz
T tomek697
+3 / 3

Z tą anonimowością przez prepaida to nie byłbym taki pewny. Może to ma polegać na tym ze zostanie utworzona jakaś bramka do sieci - aby się podłączyć musisz się zalogować na swoje konto.

~lalalallala
0 / 0

Trackerów torrent nie zamkną. Nie mogą wbić komuś do domu bo ma uruchomiony komputer z dostępem do sieci.

Tuminure
-2 / 20

"Opłaty za serwisy społecznościowe, opłaty za (...) youtube" - to prywatne strony internetowe. Właściciele tych stron decydują o tym co jest u nich płatne, a co nie. "Zamknięcie serwerów torrent" - ktoś wyraźnie nie ma pojęcia czym są torrenty i jak działają. "Ścisła kontrola odwiedzanych witryn (polityka cookies)" - może mi ktoś wyjaśnić, co cookies mają z tym wspólnego? Pozostaje elektroniczny dowód osobisty, który nie jest niczym złym i jakiś wymysł o 24h (kto tam będzie sądził przez te 24h?) sądach internetowych.

Odpowiedz
~fifi169f
+3 / 3

Opłaty za YT z racji tego, że pojawiają się tam treści chronione prawami autorskimi i żeby obejrzeć teledysk albo posłuchać czegokolwiek(np. piosenki z tekstem na ekranie) będziesz musiał zapłacić.

Co do cookies: Sugestia jest taka, że nie będziesz mógł wyłączyć cookies. Ciasteczka zmuszają cię do pozostawiania śladu swojej działalności w internecie na komputerze i odwiedzanych witrynach. Jeśli ci to nie odpowiada i chcesz zostać całkowicie anonimowy wyłączając cookies.

Co nie zmienia faktu, że nic nie zrobią bez zgody społeczeństwa. A wtedy, jeśli TTIP okaże się być tym, czym nas straszą że jest, to protesty będą jeszcze gorsze niż przy ACTA.
Ale jeśli to będzie wyssane z palca, to protesty pozostaną w obrębie internetu.

Tuminure
+1 / 1

"Ciasteczka zmuszają cię do pozostawiania śladu swojej działalności w internecie na komputerze i odwiedzanych witrynach" - ciasteczka zmuszają do pozostawienia śladu na komputerze, a nie na odwiedzanych witrynach. Co za tym idzie, można je dowolnie usuwać oraz modyfikować. Nie jest fizycznie możliwym, aby ciasteczka były trwale (bez możliwości usunięcia) przechowywane na komputerze. Dodatkowo przeglądarka internetowa może po prostu nie obsługiwać takiego mechanizmu. Przeglądarka internetowa to tylko program, każdy może napisać swoją, z takimi mechanizmami, które mu się podobają. A co do filmików na YT - tak jak pisałem, to prywatna strona. Mogą w każdej chwili zrobić z nią co im się podoba.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 15:19

K Kolin101
+1 / 1

ale filmy już nie należą do YT tylko do użytkowników i jeśli ktoś chce je wstawiać za darmo to nie mogą dla siebie opłaty ściągać...

Tuminure
0 / 0

@Kolin101 - wyobraź sobie sytuację, że jest strzeżony parking - darmowy ale prywatny. Na parkingu stają samochody, które nie są oczywiście własnością właściciela parkingu. Po kilku latach parking cieszy się niezwykle dobrą opinią i nagle zostaje zmieniony na płatny parking. Od tego momentu każdy, kto chce korzystać z tego parkingu musi zapłacić. Niezależnie od tego, czy dopiero wjeżdża on na parking swoim samochodem, czy wjechał nim wczoraj, tydzień temu, czy rok temu. Takim parkingiem właśnie jest youtube. Google w dowolnym momencie, może zrobić co zechce ze swoim serwisem. Jak chociażby zażądać zapłaty za dostęp do oglądania treści nadsyłanych przez użytkowników.

H Hilbert
+7 / 13

Politycy chca cyberwojny z hakerami? Anonymous to dzieciaki bawiace sie DDoS'em i nic nie moga zrobic ale jak do gry wejda prawdziwi hakerzy to bedzie ciekawie.

Odpowiedz
AdiSL
0 / 0

Racja, niech znowu wkroczy potężne "Polish Underground" nie te anonimusy, co się na zgadywaniu haseł nie znają! *SARKAZM BIJE CIĘ PAŁKĄ W ŁEB*

D Daveus
+22 / 24

Jak zamkną internety, to nikt nie będzie mógł przeczytać twoich nic nie wnoszących komentarzy, więc też powinieneś się bać hipokryto.

H Hilbert
+13 / 13

A dorosli sie nie boja? Rozumiem, ze tylko dzieci uzywaja takich rzeczy jak torrenty, filmy w streamingu, darmowa muzyka z youtube, facebook albo strony z pornosami?

~likson
+3 / 3

hehe dokładnie

N naitek
+10 / 12

@uzeQ a gdzie maja przeczytac ? W gazetach ? obejrzec w tv ? nie. na wykopie, na demotach mamy informacje na temat tego co sie dzieje na świecie.

AdiSL
-1 / 1

Naitek, mimo to, jest ona mocno subiektywan oraz portale właśnie tego typu jak demoty (zwłaszcza, bo demoty w największym stopniu dopuszczają własną opinię) są najlepszym środkiem manipulacji gimbusiarnią :). Prosty tok myślenia - jest źle, obywatele-bezbronny, Tusk-zły, PO-śmiecie, PiS-katole, ale czemu? Tego już nie wiedzą, ew. podają pare nie sprawdzonych niby argumentów, które po przeanalizowaniu tak na prawde są gówno warte. Sądzę, że z tego smieje się UzeQ, z takiego podejścia, reakcji gimnazjalistów. A i P.S. Nie mam nic do subiektywnego podejście na demotach, bo po to są! :)

Monika1891
+3 / 5

Informacje na onecie to nie całkowite źródło wiedzy, widać że kompletnie nie interesuje Cię to co dzieje się w świecie,Rozmowy i głosowania w temacie samego projektu odbywają się już od marca, a ostatnie głosowanie odbyło się jakieś1,5 tygodnia temu,więc widzę że jesteś bardzo zorientowany w temacie. Co do samej treści demota, trudno stwierdzić czy aby na pewno takie są postanowienia tej umowy, bo jej treść podawana jest zawsze ogólnikowo, nie rozdrabniając się na szczegóły.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 14:58

F Franklin
0 / 0

Poszukałem i jedyne, co na ten temat znajduję to strony, które mają tą informację z drugiej ręki. "Strzeszcie się! Acta 2.0, ograniczanie wolności!" Nigdzie nie mogę znaleźć źródła informacji. Przy ACTA były linki do konkretnych treści ustawy na stronach rządowych. Teraz Google nie zwraca żadnych stron rządowych z informacjami. Jak dasz mi linka to uwierzę, że to prawda.

Monika1891
+1 / 1

TTIP jest dopiero projektem, nad którym trwają ciągłe rozmowy i negocjacje, więc jak chcesz znaleźć "TREŚĆ USTAWY" ? (podejrzewam, że wiesz czym jest projekt, a czym gotowa ustawa). TTIP to nie tylko ochrona własności intelektualnej (która według rządzących jest ważnym i szczególnym elementem, który należy chronić) ale przede wszystkim to umowa HANDLOWA pomiędzy USA i UE. http://www.ustr.gov/about-us/press-office/fact-sheets/2013/february/US-EU-TTIP

F Franklin
0 / 0

"Intellectual Property Rights(IPR)
Both the EU and the United States are committed to maintaining and promoting a high level of intellectual property protection, including enforcement, and to cooperating extensively. The two sides will sustain and enhance their work on IPR issues. The HLWG recommends that both sides explore opportunities to address a limited number of significant IPR issues of interest to either side, without prejudice to the outcome." - to jest cały ten zapis. Nie brzmi zachęcająco, ale to nie elektroniczne dowody, opłaty czy zamknięcie torrentów i łamanie konstytucji. Myślę, że zagrożenia opisane w democie są wyssane z palca.

H Hilbert
+17 / 17

Skonczy sie dla normalnych uzytkownikow. Dla hakerow nic sie nie zmieni. Nie takie zabezpieczenia obchodzili.

BladeRunner
+10 / 16

co ci piractwo przeszkadza komuchu , nie wiem po co ci avatar nowej prawicy za lubowanie się w cenurze bardziej ci pasuje jaruzel w awatarze!

H Hilbert
+16 / 16

Lipton92 a pomyslales o tym, ze jezeli kazdy bedzie musial posiadac elektroniczny dowod to wszystkie informacje beda latwo dostepne dla hakerow? Nie wiem w jakim swiecie iluzji zyjesz ale dzisiaj nawet najlepiej zabezpieczone serwery nie sa zadnym zabezpieczeniem przed hakerami. Im wiecej kontroli w sieci tym bardziej beda cierpiec normalni ludzie a hakerzy beda trzepac na tym kase. Czy naprawde az takim problemem jest to, ze pan Mietek sciagnie sobie ze 2 filmy na niedzielne popoludnie? Zrobia z niego przestepce mimo, ze dwie ulice dalej dziala centrum dowodzenia botnetem ktory zasypuje siec spamem z wirusami, trojanami i ch*j wie czym? To nie zmieni nic w sprawie piractwa bo z hakerami jeszcze nikt nie wygral.

pypyty
+1 / 9

Mówi prawde - taka dzicz w internecie sie skonczy, mozna protestowac, przekladac to na pozniej ale to sie skonczy. Ja lubie wolny internet i CHCAILBYM ZEBY BYL WOLNY ale to jest oczywiste ze w przyszlosci tak nei bedzie..

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 10:40

zazzerpan
+1 / 7

@BladeRunner: Akurat z komunizmem to ma więcej wspólnego obrona piractwa niż walka z nim. Walka z piractwem to ochrona własności prywatnej twórcy, który może nie chcieć byś ty oglądał jego film jeśli za niego nie zapłaciłeś. :P Osobiście nie jestem ani po jednej, ani po drugiej stronie (widzę plusy i minusy piractwa), tak tylko zwracam uwagę. :)

Z ZiomDG
+3 / 3

Tą panującą dzicz w necie przydałoby się ukrócić, lecz rozszerzyć dostęp do "nielegalnych" plików. Jeśli ktoś piractwo nazywa kradzieżą to jest naprawdę dziwny i mogę ( choć tego nie zrobię ) go wyśmiać.

K Kolin101
-1 / 1

jak nie chce publikować filmu bez opłaty to niech go nie wstawia ;)

Lipton92
0 / 6

@BladeRunner: po prostu przemilczę. @ZiomDG: piractwo to nielegalne kopiowanie. Ale de facto jest to tożsame z kradzieżą. Generalnie moje zdanie jest takie, że firmy, które inwestują miliony dolarów, tysiące roboczogodzin i kapitał ludzki w jakieś projekty mogą czuć się poszkodowane tym, że ich dzieła są dostępne za free na torentach. I są poszkodowani, prawo powinno ich chornić. Bo dobre państwo i dobre prawo traktuje wszystkich równo. Nie mozna myśleć tak, że bogatego można doić i doić, bo nikt nie ma do tego morlanego prawa. To, że ktoś ma pieniądze nie znaczy, że mozna go ruchać.

I IQ140
0 / 0

Lipton92, ja rozumiem że polityczne popędy są silniejsze niż zdrowy rozsądek i logika. Pozwól tylko, że powiem jedną istotną rzecz odnośnie Twojej manipulacyjnej wypowiedzi godnej demagoga! Po pierwsze firmy, które rzeczywiście popełniają wielomilionowe inwestycje i generują tysiące roboczogodzin by otrzymać dany produkt zawsze osiągają zyski. Popatrz na BOXOFFICE na imdb, filmy, które zarabiają grube miliony w dobie torrentów i przedpremier online na nielegalnych serwisach jakoś wciąż wypuszczają coraz więcej i więcej filmów. Cała gama programów, które są porządanymi narzędziami przy wielu pracach, np. Adobe Photoshop albo 3DMAX Studio są często wykorzystywane nielegalnie przez młodych ludzi, których nie stać na to by te programy zakupić, a umiejętność korzystania z tych narzędzi stanowi podstawę w zdobyciu przyszłej pracy i generowanie zarobków umożliwiających dopiero zakup danych narzędzi, które MUSZĄ być legalne jeśli wykorzystuje się je w celach KOMERCYJNYCH. Na takich ludziach firmy generują zyski. Dlatego co roku wychodzą nowe programy, ponieważ relatywnie wielkość nabywców takich narzędzi jest stała i by móc dalej prosperować Adobe co roku, co dwa lata wypuszcza nowe wersje płatnych programów. Wyobraź sobie, że ten sam Jurek - grafik, kupuje od lat najnowsze oprogramowanie, które pozwoli mu na bycie konkurencyjnym freelancerem. Gdy dzieciaki będą musiały płacić abonament za korzystanie z oprogramowania albo zostaną zmuszone do zakupu jego pełnej wersji to gwarantuję Ci, że podziękują. Społeczeństwo się cofnie, przez brak dostępu do wiedzy, która stanie się tylko osiągalna w kręgach ludzi zamożnych. Pogłębią się różnice społeczne, które teraz mogą zostać przetarte przez jednostki ubogie ale jednak inteligentne, które mogą wspinać się po drabinie społecznej dzięki możliwościom jakie daje im wolność w internecie.

Drugą sprawą jest gówniana muzyka, która jest wszechobecna. Każdy cwaniak próbuje dobić się do showbiznesu, najlepiej nagrać kilka kawałków na płytę, którą będzie sprzedawać za pół stówy, a na tej kasie wyszarpanej przez kieszenie rodziców karmią się sępy od radiofonii i telewizji oraz wielu innych mediów. Jeśli miałbym płacić za słuchanie utworów, które są obecnie nagrywane to przepraszam bardzo ale zrezygnuję z tego w ogóle.

Jeszcze jedna mała kwestia odnośnie dojenia. Przetrwaj jeden dzień bez usłyszenia lub zobaczenia choć jednej reklamy. Każda pieprzona reklama to wielki, ogromny wręcz pomnik szarego człowieka dojonego przez wielkie spasłe korporacyjne prosie.

Z takimi poglądami jak Twoje nie dziwię się, że ten kraj i reszta świata, te wojny to wszystko tak wygląda. Są okrutnicy na tym świecie owszem, lecz ich liczba to kilka ziaren piachu na pustyni, taka sama jak ludzi inteligentnych, otoczonych przez debili i demagogów Twojego pokroju szerzących tylko zło pod fałszywym pretekstem lepszego jutra.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 June 2013 2013 1:46

H hammettus
+1 / 15

Ludziom nie chce się walczyć o wolność poza siecią, to mi nie chce się walczyć o wolność w sieci. Skoro mi na własnej działce nie wolno postawić małego domku czy nawet murowanego kibla lub komórki bez sterty zezwoleń to czemu mam się wysilać dla ludzi którym nie zależy na wolności realnej tylko tej wirtualnej ? 23 lata żyłem bez internetu to sobie bez niego jakoś dalej poradzę.

Odpowiedz
I IQ140
0 / 0

Zawalcz dlatego, że jak sobie wejdziesz na stronę urzędu by zobaczyć jakie dokumenty potrzebujesz listonosz przyniesie Ci do podpisania umowę na budowę działkowego domku od 10 firm, które się tym trudnią. a jak będziesz na tej działce google earth zrobi Ci zdjęcie i ta działka jako, że firma, którą zatrudniłeś reklamuje swoje produkty właśnie na google earth dokładnie połączy istniejące w bazie dane i będzie w stanie określić tożsamość tego masturbującego się kolesia na działce za krzakami podglądającego sąsiadke. dostaniesz potem ulotkę nie do końca legalnej usługi towarzyskiej, która pracuje pod jakimś tam pretekstem by mieć dostęp do danych zebranych w internecie. jednak to nie wszystko, bo zaraz obok tej ulotki pojawi się pozew za ejakulacje w miejscu publicznym. ten pozew natomiast będzie zwieńczony plaskaczem od żony i przyprawionymi rogami z połową miasta. kurczę koleś odrobinę wyobraźni. nie musisz korzystać z internetu ale wyobraź sobie kamerę na każdym drzewie w parku. dostaniesz mandat nawet jak w środku lasu będziesz próbował zapinać żonę. to, że teraz nie ma technologii, która umożliwia taką inwigilacje nie zmienia to faktu, że za 20 lat, będzie ona nadal nieosiągalna. prawo obowiązujące jak wiesz jest trudne do usunięcia, więc radzę weź się zastanów.

K Krissgti
0 / 16

Jak dla mnie to Unia Europejska jest gorsza, niż komunizm. Tam przynajmniej wróg był jasny i każdy wiedział o co chodzi. Unia zaś wynaradawia narody, pozbawia ludzi tożsamości i po cichu niszczy przemysł poszczególnych państw, by uczynić je całkowicie zależnymi. Kolejnym faktem potwierdzającym moją tezę jest to, że szybciej rozwijaliśmy się w latach 1989-2004, niż obecnie. Tak, tak: niektórzy mogą tego nie dostrzegać, ale takie są fakty. Sami spójrzcie: wolność nazywają arogancją, a patriotyzm nacjonalizmem. Im szybciej się ta piekielna instytucja rozleci tym lepiej dla Europy. Pamiętajmy, że o komunizmie też mówili, że nie upadnie. Jednakowoż nie zrobiło się to samo, miliony ludzi o to walczyło. I dzisiaj też nie zrobi się samo. Wejście do UE było błędem, który dostrzegać zaczniecie za kilkanaście lat, może wcześniej, jeśli sprawy przybiorą jeszcze bardziej niepokojący obrót. Na własne życzenie swoją ignorancją i bezmyślnością polacy pozbawiają Polskę suwerenności za którą nasi przodkowie przelewali krew! Nie mówię o natychmiastowym wyjściu z Unii, bo obecna sytuacja polityczna mocno to komplikuje, natomiast w tym momencie trzeba uprawiać politykę podobną do Węgrów.

Odpowiedz
zlociutki
+3 / 3

szybciej? bo bylo co krasc i sprzedawac, wlasnie w tych latach najwiecej dorobily sie gnoje z ukladami, na lewych przetargach i przejecia panstwowego majatku

~Uroboros0033
+6 / 8

ja pier*ole....denerwuje mnie pojęcie że jak ktoś ściąga z torrenta to jest złodziejem...poczytaj sobie gdziekolwiek chcesz że mogę sobie ściągać z torrenta ile chce i co chce i nie będę pierd*lonym złodziejem....Mogę sobie ściągnąć grę i mieć ją na dysku do 24h w celu 'sprawdzenia" bądź mogę sobie ściągnąć nawet 10tysięcy gier jako kopie zapasowe...I jeszcze to płytkie myślenie że jak wprowadzą elektroniczne dowody to będzie mniej hejterów....BRAWO !

~xxa
0 / 4

> poczytaj sobie gdziekolwiek chcesz że mogę sobie ściągać z torrenta ile chce i co chce i nie będę pierd*lonym złodziejem....

Zgadza się. Piractwo komputerowe (nieuprawnione ściąganie programów lub utworów) to naruszenie ustawy o ochronie praw autorskich, a nie kodeksu karnego.

> Mogę sobie ściągnąć grę i mieć ją na dysku do 24h w celu 'sprawdzenia"

Ale ci ktoś nakłamał, chłopcze... Nie ma znaczenia, czy to tylko godzina, jedna doba czy kilka lat. Istotny jest sam fakt nieuprawnionego zdobycia kopii.

> bądź mogę sobie ściągnąć nawet 10tysięcy gier jako kopie zapasowe...

Kopia zapasowa to jest kopia czegoś, co *już masz*. Znowu ktoś ci nakłamał, drogi chłopcze.

Może byś się tak zainteresował zawartością kodeksów, zamiast powtarzać kłamstwa, które ktoś tobie, łatwowiernemu, sprzedał?

Monika1891
+1 / 3

"Torrenty- siedlisko złodziei" wiesz jeśli chcesz kupować różne rzeczy- nikt Ci tego nie broni,bądź prawym człowiekiem i płać za wszystko, albo egzekwuj pieniądze które wydajesz. Ściąganie plików to oszczędność, którą bardzo popieram i nie widzę w tym nic złego- jeśli coś jest dobre to jak będę mieć ochotę to kupię oryginał, a jeśli nie, to wiem, że nie warto tracić pieniędzy i tyle. Nie lubię kupować kota w worku i wyrzucać pieniędzy w błoto, bo na gotówce nie śpię. To samo z muzyką- na obecną chwilę większość "artystów" to gwiazdy jednej piosenki i dla mnie osobiście jest marnowaniem pieniędzy kupienie krążka za 60 zł tylko dla jednej 3 minutowej piosenki, którą można mieć w ciągu 10 sekund na dysku ściągając z internetu. Więcej ściągnięć/dobra piosenka/więcej fanów=/większy zysk.

Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 15:14

G go1
0 / 0

@Uroboros0033 Są tacy no-life co grę w 24H całą przejdą więc to trochę bez sensu.

M Matis3
0 / 0

Co to za bzdury ? Nikt nigdy nie był nie jest i nie bedzie anonimowy w internecie ... Polityka cookies ma juz dobre kilka lat , konto na portalach typu facebook nie jest obowiązkowe ... ( mając konto na facebooku sami już pozbywacie się "swojej anonimowości")Z serwisu youtube tez nikt nie każe wam korzystać ...a walka z piractwem w internecie toczy sie od kilkunastu lat ... przestańcie piepszyć głupoty

Odpowiedz
B Byczkowski00
+4 / 4

Nie ma czego się bać !! Polska to mimo wszystko zacofany kraj elektryczne dowody osobiste nie wejdą z dnia na dzień a cyfryzacja legnie u nas jak reforma NFZ. Nawet elektroniczne podpisy się w Polsce nie sprawdziły więc co dopiero takie dowody. Kanały na YT są płatne w USA ALE nie wszystkie i u nas też tak nie będzie że nagle zrobi się 100 % płatnych. Ludzie lubią mieć coś za darmo więc jaka kowliek opłata będzie gwoździem do trumny czy to FB czy to NK BEZ PANIKI TO POLSKA !

Odpowiedz
~Abukashi
+4 / 4

Dowód z chipem danych nie byłby zły, wtedy łączyłoby się pewnie dane np dowód i prawo jazdy w jedno, wrzucało mniej istotne dane np meldunek do chipu, a na plastiku widoczne gołym okiem np grupę krwi(co jest istotne chociażby podczas wypadku).

Cała reszta to jakieś mrzonki;
- dla mocno zapobiegliwych jest Tor i masa innych narzędzi do bycia anonimowym w sieci.
- opłaty po prostu zniechęcą użytkowników do korzystania, z punktu marketingowego jest to strzał w kolano, bo zyski z reklam są o wiele bardziej korzystne przy olbrzymiej ilości userów niż przy rejestracji mniejszej i tym samym mniejszej liczbie odbiorców reklam.
- to samo YT. Są inne hostingi, które będą to miały gdzieś.
- zamykanie serwerów torrent nic nie da, bo na jeden zamykany otwierają się 3 nowe.
- 24h, bez prawnika... brzmi trochę z kosmosu, pomijając bezczelność moralną i pogwałcenie fundamentów prawa to po prostu niewykonalne, jeżeli ktoś to wziąłby do serca to sądy zostałyby sparaliżowane natłokiem spraw etc.

Większość tych pomysłów to gruszki na wierzbie, nie tylko godzą w obywateli, ale też we wpływowe grupy interesów oraz są technicznie bardzo trudne do zrealizowania przez co bardzo kosztowne. Albo nie zostanie to ratyfikowane albo tylko na papierku.

Odpowiedz
G go1
0 / 0

Idąc Twoją logiką z pierwszego zdania to biomikroczipy typu 2 też są dobre(h*j z tym że lokalizują Cię tak jak te dowody z chipem przez GPS w mikroprocesorze,uroki je**nej nanotechnologii).

sraka12
+6 / 6

Co będą chcieli to zrobią, świata nie zmienicie siedząc przed komputerem wklejając obrazki

Odpowiedz
ThomasHewitt
+6 / 6

Ciekawe z czego Polacy mają płacić za Fejsa i Jutuba, skoro już teraz ledwo na sam Internet starcza

Odpowiedz
~Żond_kuamie
+7 / 7

Te cymbały myślą, że jak utrudnią życie normalnym ludziom, to zaprzestaną hakerstwu i nielegalnemu share'owaniu plików? Już teraz za pomocą programów, których obsługa jest tylko troszkę trudniejsza od zwykłej przeglądarki można stać się zupełnie nienamierzalnym. Zamkną serwery Torrent? Super! Ludzie wezmą się za robienie programów, przy pomocy których nawet stara babcia będzie ściągać pliki z "chmury" - lepsze od torrentów, bo nie da się nikogo namierzyć. Opłaty za Youtube? Powstanie inny serwis, który obejdzie prawo. Sądy online(!) dla piratów - już to widzę. A co do plików cookie, to chyba każda normalna przeglądarka może je usunąć, więc w czym problem? Wniosek jest jeden: urzędasy robią, aby było, że coś robią.

Odpowiedz
~prawnie
+2 / 2

hahahahaha znów jakis fake a wy sie spinacie po pierwsze nie moga wam kazac zaplacic fb czy nk gdyz to oni przetwarzaja wasze dane osobowe po drugie "bez mozliwosci obrony z pomoca prawnika" art 42 paragraf 2 Konstytucji Rzeczypospolitej "Każdy, przeciw komu prowadzone jest postępowanie karne, ma prawo do obrony we wszystkich stadiach postępowania. Może on w szczególności wybrać obrońcę lub na zasadach określonych w ustawie korzystać z obrońcy z urzędu." wiec uwazam to za FAKE zeby znow byly krzyki ludu

Odpowiedz
T tomek697
-1 / 5

Z tego co wiem to Konstytucja RP nie jest najważniejszym dokumentem na terenie Polski od czasu podpisania Traktatu Lizbońskiego, więc konstytucja Cię nie obroni

~aax
0 / 2

@tomek697: To źle wiesz. Na Wikipedii artykuł "Zasada pierwszeństwa prawa wspólnotowego" -- chyba że Wikipedia w tym miejscu kłamie.

GreatMushroom
0 / 0

aaax.Nie ma to jak poniżyć się, opierając swoją wypowiedź na jakimś artykule nie czytając go do końca.Cytat: "Polski Trybunał Konstytucyjny orzekł przy okazji badania zgodności traktatu akcesyjnego z Konstytucją RP, że o ile prawo wspólnotowe może mieć pierwszeństwo przed ustawami prawa krajowego, o tyle nie oznacza to, że ma automatycznie pierwszeństwo także przed Konstytucją." Resztę niech ci dopowie art.188 Konstytucji RP.

~yhym31
0 / 0

Ja popieram wolność nie głupotę...Żadne TTIP, żadne acta i żadne inne badziewie tej wolności nie ograniczy...Do tego jeśli ktoś myśli, że jakieś ttip może wprowadzić płatności na yt to gratuluje :). Takie płatności JUŻ są na kanałach USA wprowadzone przez firma gógle. W obecnej chwili też mój operator internetowy wie na jakiej jestem stronie i jeśli policja go ,,poprosi" to śmiało może wszystkie dane przekazać. Do tego 24h sądy dla piartów hahahahahhahahahahahahha no no dla kibiców też miały być sądy stadionowe...Jasne nie olewajmy wszystkiego co jest w necie, ale to jest kolejny syf co nawet jak wprowadzą to nam nic nie zagrozi.

Odpowiedz
G go1
0 / 0

"W obecnej chwili też mój operator internetowy wie na jakiej jestem stronie i jeśli policja go ,,poprosi" to śmiało może wszystkie dane przekazać" Czyli jeden z wątpliwych uroków acta i tak jest wprowadzony?

O optymista123
+3 / 3

Co do Elektronicznych dowodów itp. to użytkownicy facebooka chyba są za w końcu nawet piszą o czym myśleli podczas srania.
Opłaty za youtube - Youtube już od 2 lat chciał to wprowadzić i nawet jak nie będzie TTIP to będą opłaty
Zamknięcie torrentów - spadnie sprzedaż bo niewiele osób kupuje w ciemno, a to problem dla mnie bo jak gra jest tylko singleplayer to ściągam i koniec.
Sądy elektroniczne - tutaj to im się w dupach poprzewracało.
PS: Dla mnie to i tak fake

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 13:04

Odpowiedz
marcinqwerty
0 / 0

Piszę niżej, że TTIP to proponowane porozumienie handlowe amerykańsko - europejskie. Może pewne regulacje internetowe są w to włączone. Ale teraz jak "lud sieciowy miast i wsi" usłyszał, że internet chcą zabrać to obali całe porozumienie z korzeniami, nie sprawdzając nawet co i jak. Naprawdę komuś bardzo musi zależeć, żeby takie porozumienie nie doszło do skutku.

Tuminure
0 / 0

"Zamknięcie torrentów" - torrent to po prostu system wymiany plików. Jeżeli nie torrentem to można np. mailem wysłać.

lord_nikkon
+1 / 3

Czym im już naprawdę k..wa na głowy się rzuciło? Teraz na YT musze oglądać pierniczone reklamy, więc niech YT sobie płaci, zwłaszcza, że większość to albo fake albo syf. A co z filmikiem jaki ja umieszczę? Też mi się należy opłata z tytułu praw autorskich. Prawda? Ale nie pieniądze będą szły dla firm muzycznych - typowe. Torrenty. Najpierw muszą udowodnić, że dany transfer to transfer pirackiego materiału, bo przecież można P2p wysyłać inne pliki, w pełni legalne. O serwisach społecznościach się nie wypowiadam - wolę tradycyjnego maila i telefon. Elektroniczne dowody?? A co już IP nie wystarczy?? No tak bo providerzy mogą udzielić informacji tylko na wniosek sądu. Fajnie będziemy sądzeni bez sądów. Czas na zdecydowany opór. Dziękujemy USA za bycie takimi pier... gnojami.

Odpowiedz
~gf
+1 / 3

A to mendy. Specjalnie tak to nazwali żeby ciężko było krzyczeć na protestach "Nie dla TTIP, nie dla TTIP". Z ACTA było o wiele prościej...

Odpowiedz
~PunishTheGimbs
-4 / 4

ale ta identyfikacje nazwiskiem mogliby zrobic w sumie
moze ludzie zaczeliby myslec co pisza no i przy realnej weryfikacji wiekowej moznaby bylo wreszcie ograniczyc ilosc gimbusów w necie.

Odpowiedz
~p1234
-2 / 2

Racja.

marcinqwerty
0 / 0

TTIP - http://en.wikipedia.org/wiki/Transatlantic_Trade_and_Investment_Partnershiphttp://en.wikipedia.org/wiki/Transatlantic_Trade_and_Investment_Partnership
Strefa wolnego handlu między Ameryką Północną a Europą Zachodnią i Środkową. Widzę, że komuś bardzo zależy, żeby te dwa kontynenty nie współpracowały. A głupi lud wszystko kupi i podniesie wrzask, gdy tylko usłyszy "internet w niebezpieczeństwie!". Może pewne części umowy coś zawierają i to na nich trzeba się skupić. Ale porozumienie o wolnym handlu może pomóc w wyjściu z obecnego kryzysu. Nie należy niszczyć całego porozumienia tylko dlatego, że ktoś wam powiedział, że chcą wam odebrać pornosy.

Odpowiedz
aku666
-1 / 3

Dokładnie tak. Jestem gorąco za strefą wolnego handlu. Wreszcie będzie można sprowadzać ze stanów tanią elektronikę i inne fajne rzeczy jak ciuchy, auta i co tam jeszcze bez cła i różnych horrendalnych opłat. Nawet jeśli faktycznie by weszło w życie to wszystko co jest w democie (co się nie stanie, bo to stek bredni jest) to byłbym 100% za.

G go1
-1 / 1

aku ty to twoje "666" wsadź sobie w gaj bohemy...

marcinqwerty
0 / 0

I tak na marginesie: http://www.tvn24.pl/drony-rakiety-lasery-chinscy-hakerzy-poznali-tajemnice-us-army,329138,s.html
http://www.rp.pl/artykul/11,1014080-Prasa--Chinscy-hakerzy-wykradli-poufne-dane-dotyczace-antyrakiet-USA.html - skoro uważacie, że Amerykanie wprowadzają większe obostrzenia w sieci, bo wszystko chcą kontrolować, to radzę się zastanowić, jaki związek mogą mieć ponawiane inicjatywy tego typu z takimi wydarzeniami. Może powinniście podziękować Chinom, które uparły się, żeby z waszego kochanego internetu zrobić pole bitwy. Skoro tak, to reszta musi reagować, a jak wiadomo na wojnie nie ma wolności i swobody.

Odpowiedz
~Jan_Paweł_IV
-2 / 2

Popieram takie ustawy. Dzięki nim stężenie gimbusa w internecie spadłoby o 99% a internet jak jak dawniej byłby narzędziem do zdobywania informacji a nie ku*wienia sie i oglądania kotków.

Odpowiedz
~zlynawszystkich
-2 / 2

nie zesrajcie sie z tym internetem, jak go zabraknie to co, powiesicie sie. Zaloze sie z wyjdzie wam to na dobre. Walczcie o mniejsze podatki, zadnych zusow itp..

Odpowiedz
GreatMushroom
+1 / 1

Nie wiem na jakiej podstawie twierdzicie że Konstytucja RP nie jest prawem nadrzędnym w naszym kraju?Słuchacie bajek nawiedzonych demagogów którzy z prawem mają tyle wspólnego co nic.Konstytucja jasno mówi: "Art. 87.Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej są: Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy międzynarodowe oraz rozporządzenia."Nic się w tej materii nie zmieniło. Jeśli ktoś twierdzi inaczej,proszę o przytoczenie konkretnego zapisu z odpowiedniego aktu normatywnego albo orzeczenia TK.Co do sądów dla piratów: "Art 42. 2.Każdy, przeciw komu prowadzone jest postępowanie karne, ma prawo do obrony we wszystkich stadiach postępowania. Może on w szczególności wybrać obrońcę lub na zasadach określonych w ustawie korzystać z obrońcy z urzędu."

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 13:56

Odpowiedz
Napromieniowany
+1 / 1

Artykuł 87 który podałeś nie jest dowodem na nadrzędność konstytucji. Można by powiedzieć, że akty prawne są w nim wymienione od najważniejszego do najmniej ważnego ale ustawa jest mniej ważna od ratyfikowanej umowy międzynarodowej. Dowód na naszą formalną niepodległość jest w artykule 188 z którego wywnioskować można, że skoro TK orzeka o zgodności umów międzynarodowych z konstytucją to jest ona względem nich nadrzędna.

marcinqwerty
0 / 0

...To Hell jakby co. Nie lubię ich :)

~Trolek1232
+1 / 1

Jezu, znowu jakieś sranie w banie i sianie paniki, jak zwykle nic z tego nie będzie...

Odpowiedz
D drapa
-2 / 2

Jesteście za wolnością w sieci, a macie konta na FB. GENIUS. FB jest od tego, żebyście właśnie nie mieli wolności :). Ostatnio to gówno pozmieniało maile i teraz jak coś do was przyjdzie to mają już waszą wiadomość. Oczywiście, trzeba walczyć z tymi ACTA TTIP itd, ale nie udostępniając coś takiego na FB bądź NK, które są portalami po prostu do zdobycia danych o was przez władzę :)

Odpowiedz
marcinqwerty
+2 / 2

Właśnie panie i panowie, Cukierberg wie, co dzisiaj jedliście na śniadanie, bo sami mu powiedzieliście i to z radością w oczach. Gdyby Stalin miał internet to pewnie założyłby jakiegoś Sovbooka, a nie bawił się w inwigilację przez NKWD :)

pwnzor1337
+1 / 1

No i? Jeśli chcesz coś udostępnić publicznie to będzie to udostępnione publicznie, gdzie tu brak wolności?

D drapa
0 / 0

pwnzor1337- A no tu, że nawet jeżeli chcesz udostępnić publicznie, to udostępniasz to dla swoich znajomych, rodziny itp, a nie dla władzy, która trzepie spore pieniążki na naszych danych i wiedzy o nas. Zuckleberg (Czy jakoś tak, nie wiem jak to się pisze) dokonał czegoś, czego nie udało się np. takiemu Hitlerowi. Znalazł sposób na to, jak wyciągnąć informacje o kimś. Podczas drugiej wojny światowej więźniów torturowano, przepytywano itp, itd żeby dowiedzieć się o ich nazwiska, pochodzenie, rodzine itp. Teraz, wystarczy wejść na FB i przeczytać. Oni już mają o tobie wszystko. Wiedzą gdzie mieszka twoja rodzina, jak się nazywa itd. Teraz mogą pojedyńczo wyłapać i wystrzelać. Dlatego właśnie, radzę zablokować sobie FB (tego gówna nawet nie da się usunąć :)) i nie dokarmiać władzy kolejnymi informacjami o sobie. Już i tak mają wiele :)

G go1
0 / 0

@drapa "fejsszita" da się usunąć w ciągu 14 dni,a deaktywować odrazu można. Fejsszit śledzi wszystko co robisz w przeglądarce gdy jest otwarty,czytałem też o komunikatorze skype i przypadkach informatyków co sprawdzali kto po nich stronę przegląda i za każdym razem IP podobno im się otrzymywało z... microsoftu...
cukierbergowi kij w szparę.

Lipton92
0 / 0

Kocham kretyńskie teorie spiskowe (czyli prawie każde teorie spiskowe). Mógłbyś konkretniej mi powiedzieć jak "władza" (Jaka władza? Gminna, powiatowa, Komisja Europejska, rada spółdzielni mieszkaniowej?) zarabia na moich zdjęciach z grilla, które rzucam na oś? Maile mi pozmieniało? Bitch please, nikt przecież nie pisze maili na skrzynki założone przez Fb, tak samo jak nikt nie używa telefonii od Rydzyka. "Oni mają o Tobie wszystko". Hahahaha! Władza po moich klinknięciach "Lubię to" dowie się jakie lubie dowcipy, muzykę i komu kibicuję. Idę się rzucić pod pociąg, świat już nie jest taki jak wcześniej. Teraz mogą wyłapać moją rodzinę i zastrzelić, bo wiedzą, gdzie mieszka. Tumanie! Przecież takie rzeczy władza bez problemu wiedziała zanim jeszcze powstał internet, są urzędy stanu cywilnego i inne, gdzie podajesz status cywilny, dochody, adres, telefon. na gówno rządowi Twój Facebook w takim razie? Wyjdź na dwór, idź na łono natury, nad rzeczkę, zobacz jaki piękny jest ten świat i zluzuj poślady...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2013 2013 11:51

cytochromC450
+2 / 2

DO RZĄDZĄCYCH:
Myślicie, że jak zabronicie piratom ściągać z netu to muzykę/filmy/gry to nagle staną się uczciwi i grzecznie pójdą po nie do sklepu? Jak można tak naiwnie myśleć? Piractwo w Internecie to koszty postępu. Tak samo jak kosztami wolności słowa są czasem zniszczone ulice po demonstracji. Każdy kij ma dwa końce. Nikt przecież nie zakazuje posiadania samochodów tylko dlatego, że jakaś cześć kierowców łamie przepisy.

DO ANONYMOUS:
Zróbcie coś z tym! W Was jedyna nadzieja!

PS. Być może to fake i nie potrzebnie sie spinam, ale lepiej dmuchać na zimne.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2013 2013 12:58

Odpowiedz
marcinqwerty
+1 / 1

Zabawne - jak można być tak podejrzliwym i - przyznaję - wnikliwym wobec rządu i jednocześnie tak dziecięco naiwnym wobec jakiejś grupy ludzi o których nie wiemy dosłownie nic. "Proszę, zróbcie coś z tym! W Was jedyna nadzieja!" - pasowałoby do trzecioligowego filmu o supermenie :) Ludzie nigdy nie przestaną człowieka zaskakiwać...

cytochromC450
0 / 0

@marcinqwerty, cytując jedno zdanie oderwane od całości można ośmieszyć każdą wypowiedź, tak jak Ty to zrobiłeś. "Ludzie nigdy nie przestaną człowieka zaskakiwać..." - brzmi jak kwestia cynicznego mordercy znęcającego się nad swoją ofiarą, która próbuje się wymknąć z pułapki (np. stopierwsza część filmu Piła)
Co do Anonymous, gdyby nie oni to mielibyśmy ACTA w praktyce już od ponad roku. Nie wiem kim są, ale z ich działań jest więcej pożytku niż z protestów na ulicach.

marcinqwerty
0 / 0

Pochlebiasz mi tym porównaniem moich tekstów do piły. Nie żebym był fanem serii, ale kasowa była :). Annonymous zrobili dobrego - co konkretnie? Powiedz, co takiego to "coś" (bo nie wiemy o "tym" nic) zrobiło, że ich tak wzywasz na pomoc?

cytochromC450
0 / 0

Co konkretnie? Ano zaatakowali serwery rządowe, bo władza ma w dupie zwykłych ludzi. Mogą sobie wychodzić na ulice miliony, jak to se dzieje w przypadku protestów ws TV Trwam, a i tak nic nie zdziałają. Natomiast jak ich, rządzących, dotknie krzywda to wtedy dopiero reagują. Taką mamy władze.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2013 2013 14:47

marcinqwerty
+1 / 1

"Zaatakowali serwery rządowe" - no i co się stało? Że zablokowali stronę CIA w Stanach na 15 minut? No, to jest wyczyn na miarę zerwania plakatu naklejonego przez facetów w czerni, bo takie są role tej strony i do tego się jej działanie sprowadza. Mieli "wymazać państwo Izrael z sieci" w odwecie za jakąśtam wydumaną żydowską "zbrodnię". Po całym dniu ataków padła... strona ministerstwa edukacji. Kupa śmiechu, banda pozerów przy komputerach i tyle. A wy dajecie im się omamić, bo szczytne hasła + symbol z uwielbianego filmu + umiejętny dobór wrogów (odwrotnie proporcjonalny do skuteczności) = lep na E-lemingi. Więcej rządowi USA niż cała grupa Annonymous przez kilka lat, zaszkodził jeden człowiek - szer. Bradley Manning. Który swoją drogą, za to co zrobił, powinien dostać krzesło. Zdrada to zdrada.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2013 2013 20:06

cytochromC450
0 / 0

Nie miałem na myśli działalności Anonymous w USA, tylko w Polsce. Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi.

~Z_Lemingradu
-4 / 4

Juz sie widze koltuneria wzburza, bo ktos im zabrania lamac prawa autorskie...

Odpowiedz
~OMGln
+2 / 2

Poj.ebawszy ich do końca ? Jak to wprowadzą to pół polski do pierdla pójdzie...

Odpowiedz
~Ada4444444444444444444444444
+1 / 1

Internet nie jest wolny. Ale to co tutaj proponują to już w ogóle debilizm. Szczególnie ostatni punkt, który jest faktycznie sprzeczny z konstytucją. I wgl czy można ratyfikować ustawę, która jest sprzeczna z konstytucją kraju?

Odpowiedz
KL89
0 / 0

Przyznam, że do tej pory o tym nie wiedziałem. Dobrze, że to się tu pojawiło.

Odpowiedz
kaskowata
0 / 0

Niech ci pieprzeni amerykanie w końcu zajmą się czymś pożytecznym, a nie ciągłym uprzykrzaniem życia prostym ludziom. Chyba nie wiedzą co czego teraz są potrzebni. Bieda się szerzy, ciągłe wojny, a ci mają ból dupy o piractwo, które tak na prawdę ułatwia nam życie. Grubasy...

Odpowiedz
marcinqwerty
+1 / 1

Internet ci wymyślili grubasy z Pentagonu, DARPA i RAND Corporation. To też było szkodliwe? Złodziejstwo też ułatwia życie tym, co kradną, przyznasz?

~Fuszkun
0 / 0

Tak, tak. Obowiązkowe opłaty za serwisy społecznościowe, za Yt itd. Na pewno. Bo UE może tak dużo zrobić w tej sprawie :P

Odpowiedz
~Drozd28
0 / 0

Jakaś bzdura. Przecież portale społecznościowe i youtube to nie są państwowe portale, to co oni mogą nakazać prywatnym firmom? wprowadzenie opłat? bez sensu totalnie

Odpowiedz
marcinqwerty
0 / 0

Z tego co wiem, prywatnym firmom nie trzeba nakazywać zwiększenia zysków :)

S skromny
+1 / 1

zwiększenie opłat nie oznacza zwiększenia zysków. Klienci to nie potulne barany, które będą płacić dobrowolnie więcej. Z resztą o prawie popytu i podaży chyba nie słyszał...

~anonymus353
0 / 0

Coś mi się nie chce wierzyć ,że to ma być walka z piratami. Polskiemu rządowi zależy na TTIP ,aby w internecie było cicho o ich przekrętach.

Odpowiedz
W Warmonger
0 / 0

A jakie jest źródło tych rewelacji? (Strona na fejsie napisana Caps-Lockiem bez polskich znaków to nie źródło.)

Odpowiedz
P punioslawa
0 / 0

I tu rodzi się pytanie. Dlaczego prawo unijne jest postawione wyżej niż konstytucja w naszym kraju? Jak to mówią- parę lat i Hitler ma co chciał.

Odpowiedz
Andriej69
+1 / 1

Ha ha, jankesi i ich europejskie dziwki chcą kolejny łomot? Dawajcie ich! Żaden parlament nigdy tego nie uchwali, a jeśli jakoś to przecisną, to gwarantuję wam że Chińczyki I Rosjanie wymyślą jakieś obejście i zarobią na tym, podczas gdy zachód dalej będzie cofać się w rozwoju

Odpowiedz
marcinqwerty
0 / 0

Na razie to mamy globalne NWD - New World Disorder. I nie mówię tego tylko ja, ale wielu ludzi specjalistów od tematu (to nie ja wymyśliłem ten termin). Dzieje się coraz większy bezwład, bo ogłupiałe od dobrobytu społeczeństwa Europy nie potrafią zdobyć się na jakikolwiek wysiłek ani ograniczenie tego bezwładu, co przypomina ostatnie lata Rzeczypospolitej Szlacheckiej - Liberum Veto i popuszczajmy pasa. A tacy na przykład Chińczycy pracują, zbroją się na potęgę i zacierają ręce. Za dziesięć lat obudzicie się w Chińskiej kolonii - jak kolega nie wie o czym mówię, to niech sprawdzi czemu Merkel nagle zaczęła torpedować unijne obostrzenia w handlu z Chinami.

G go1
0 / 0

Marcinek,to chiny rozpoczną 3 wojnę światową,tak dla info.

marcinqwerty
0 / 0

Wieszcz i Prorok się nam objawił, alleluja :)

~Neo
+1 / 1

No skoro jest tam zapis niezgodny z konstytucją (pewnie jest ich więcej) to o co się martwić? Konstytucji nie zmienią po cichu. Poza tym teraz jak już wypompowaliśmy z unii miliardy euro wypadałoby odejść. Niedługo będą chcieli tej kasy z powrotem lub... patrz demota.

Odpowiedz
P petting
+2 / 2

Jak tak dalej pójdzie, to Unii przewiduję taki sam koniec jak dla ACTA - wszystko pierdziutnie.

Odpowiedz
~MdK1337
+1 / 1

Czy Wy nie widzicie, że to jest durny fake? Przecież to są BZDURY!!

Odpowiedz
Koviru
+1 / 1


@BladeRunner prawda nie musisz wszystkiego kupować ale nie musisz też wszystkiego mieć

Odpowiedz
Koviru
-1 / 1

ludzie jeśli miałbym was oceniać na podstawie ogółu to nazwał bym was idiotami i HIPOKRYTAMI bo raz mówicie że rząd nie ma prawa was okradać że to są wasze ciężko zarobione pieniądze a oni was stale ruchają w du*e a z drugiej strony piszecie że piractwo ni jest złe że nikt wam tego nie zabroni i że macie do tego prawo.. .

Odpowiedz
G go1
0 / 0

Nałóż tuskowi opaskę na oczy to będzie je**ną grafiką pirata,ale i tak złodziejem zostanie.

M Maxim128
0 / 0

To NIE JEST fake, wpiszcie do cholery TTIP w google, macie odnośniki do informacji, to ma obowiazywać w UE także, więc Polska jako członek UE MUSI(na podst. Traktatu Lizbońskiego) to przyjąć!
29 czerwca są MANIFESTACJE w całym kraju, wcześniej rozpocznąsię ataki na strony premiera i prezydenta a także niektórych mediów, by dać sprawie rozgłos!

Odpowiedz
~Bk
0 / 0

Prezydent i premier się na pewno popłaczą, kiedy banda dzieciaków zDDosuje im strony ;_;

D Diesel88
0 / 2

omg znowu beda protestowac jak z acta, buahaha, banda niedoinformowanych buntownikow. Kolejny jihad... ble az rzygac sie chce, te teorie z dupy wyciagniete przez osoby ktore chca zarobic na filmikach o wyciagnietych z dupy informacjach nt tego czegos. Jak muchy do gowna kochani jak muchy do gowna...

Odpowiedz
K Kuna112
0 / 0

Niech próbują. Z internetem jeszcze nikt nie wygrał.

Odpowiedz
marcinqwerty
0 / 2

Po gębie na otrzeźwienie chyba :)

~Anta56
+1 / 1

Nie dajmy się !!! Dość manipulacji ! Jedyna wolność INTERNET!!!

Odpowiedz
~Spenc2
0 / 0

Ciekawe co na to "Liberałowie". Bo z jednej strony chcą wolności,ale z drugiej strony nie można naruszać wolności drugiej osoby. Więc jeżeli będą chcieli ograniczyć "kradzież" będą musieli zastosować ograniczenia. Według mnie z dwojga złego to lepiej żeby bogaty tracił niż biedny.

Odpowiedz
marcinqwerty
-1 / 1

Jasne. Bogaci są źli, póki bogatym nie jestem ja. Ty nie jesteś żadnym liberałem, tylko zwykłym zazdrośnikiem. Lepiej, żeby tracił ten, kto nie ma prawa korzystać. A kto i jakie prawa ma, to już nie ja się powinienem wypowiadać, tylko trybunał konstytucyjny.

~Spenc2
0 / 0

@marcinqwerty
Tfu, Nigdy żadnym liberałem nie będe. Chodzi o to żeby zakazać tych "kradzieży" należałoby właśnie ograniczyć wolność w internecie albo inwigilować społeczeństwo. I teraz pytanie. Czy powiększanie kabzy bogatym którzy mają i tak dostatecznie dużo pieniędzy idzie w parze z inwigilowaniem społeczeństwa i ograniczaniem jego wolności. Bo jak tak to co to za wolność... znaczy sie liberalizm

marcinqwerty
0 / 0

A na jakiej podstawie określasz kto ma wystarczająco dużo pieniędzy? Dla Pana, który mieszka na dworcu centralnym ty masz pieniędzy aż za dużo i z pewnością poparłby pomysł, żebyś oddał mu co najmniej połowę, tak dla sprawiedliwości.

~AntyMason
+1 / 1

windows 8 jest systemem w którym (jak mi sie zdaję) udało sie to wprowadzić w 80%..

Odpowiedz
J jaros1024
+2 / 2

widziałem już gdzieś podobny obrazek siejący panikę, więc pozwolę sobie przytoczyć swój komentarz z innej strony.
"Jakim cudem będziemy zmuszeni do płacenia za serwisy społecznościowe? Komu niby będziemy mieli płacić, skoro właściciele FB czy tam NK to prywatne firmy i nie wymagają opłat? Nie rozumiem. Kolejna sprawa - youtube. Jakie, przepraszam bardzo, prawa autorskie? Skoro przypadki łamania tychże praw na YT są przez administrację tępione? Poza tym, tak samo jak w przypadku serwisów społecznościowych, nie wymagają opłat za korzystanie. Obrazek stworzył chyba jakiś gimbus, niemający pojęcia o czym pisze."

Odpowiedz
marcinqwerty
-1 / 1

Ale zobacz jaki efekt - na hasło "Internet w niebezpieczeństwie!" kwiat narodu zerwał się do boju i gra na alarm :)

~pablo28
0 / 2

A niech spróbują to Anonymous zablokuje wszystkie serwery i zobaczą co to jest terror :) Głupcy chyba nie wiedzą co potrafią hakerzy.

Odpowiedz
J jaros1024
0 / 0

Anonymous to banda gimbusów która potrafi jedynie DDoSować serwery co je blokuje na kilka godzin i właściwie to nie wyrządza krzywdy nikomu.

marcinqwerty
0 / 0

Ostatnio mieli "wymazać państwo Izrael z sieci". Po całym dniu bohaterskich ataków padła...strona ministerstwa edukacji :) To się małe Icki musiały ucieszyć. Widać na Mossad, czy Tzahal pary panom bez twarzy nie starczyło.

kamyk11b
+1 / 1

Płaczecie gdy chcą Wam zabrać wolność internetu, ale gdy rząd "dyma" Was na każdym kroku siedzicie cicho. Idąc tym tokiem rozumowania władza może zrobić z was nędzników, bezdomnych i zniewolonych w Naszym "wolnym" kraju, aby tylko można było ponarzekać w internecie jak to źle się tutaj żyje. Zacznijcie robić coś, aby odmienić los tego kraju.

Odpowiedz
R Rafling
0 / 0

przeczytaj to i pomyśl przy następnych wyborach czy tusk to dobry pomysł na premiera,...

Odpowiedz
Wiktorek1
0 / 0

i tak przejdzie...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 June 2013 2013 22:59

Odpowiedz
pelidne
0 / 0

Już nie wydają się Wam przesadne postulaty wolnościowe Mikkego i jego eurosceptyzm? :)

Odpowiedz
G go1
0 / 0

Nie jestem skory za pedalstwem,lepiej napisać "zabić illuminatów" ew. plutokratów(wiem co ten termin oznacza -.-[rządy bogatych,komuś pojaśniało jaka jest teraz plutokratyczna "wolność"?]).

AdiSL
0 / 0

Czyli co? ACTA2 - poprują się, poprują, ono wejdzie i nikt nawet tego nie zauważy (ACTA funkcjonuje juz od chwili :))

Odpowiedz
~Lucjan Mostowiak
0 / 0

Ta i pompujemy balonik w poszukiwaniu kolejnej afery. Nawet jeśli to prawda, to i tak nie wejdzie, skoro acta nie przeszło. Spokojnie panie i panowie, nic takiego się nie stanie ; )

Odpowiedz
L lostek815
0 / 0

Coś nie do końca w to wierzę. Na Facebooku chociażby jest napisane, że jest i zawsze będzie darmowy, a tu mi piszecie o jakichś opłatach. Nikt nie może narzucić właścicielowi danej strony tego, że ma pobierać od użytkowników jakieś opłaty. To samo z YouTube. O płatnościach za niektóre usługi, które mają zostać wprowadzone mówi się od dawna, ale nie w tym sensie. Generalnie większość tych myślników brzmi tak absurdalnie, że nie jestem w stanie w to uwierzyć. A w źródle, zamiast źródła o TTIP, to link do wydarzenia, zapewne na Facebooku...

Odpowiedz
~Raded
0 / 0

Gdyby to wprowadzili to wywołali by zamieszki, a parlament UE wywieziono by na taczkach...

Odpowiedz
Dirkuu
0 / 0

Dobra, dobra, dobra... Już widzę jedną sprawę na którą taka ustawa nie powinna mieć wpływu, a w democie jest poruszona, a mianowicie pkt 3. To nie od ustawy zależy czy za strony się będzie płacić tylko od ich twórców. To założyciele facebooka, naszej-klasy, itp. będą decydować o tym czy za ich stronę się będzie płacić czy nie.

Odpowiedz
~ja
-1 / 1

Internet nie jest i nie będzie wolny...

Odpowiedz
D drapa
0 / 0

Internet jest poniekąd wolny, i właśnie dlatego chcą wprowadzić ustawę która tą wolność zabierze. Władza zobaczyła, że ludzie na internecie wiedzą o wielu niewygodnych sprawach. Jako, że władają telewizją to w telewizji o paru rzeczach nie powiedzą, ale w internecie wszystko wyjdzie.

~Anonim12313
0 / 0

"serwery Torrent". Jak czytałem ten stek bzdur to aż brata zawołałem, żeby się razem pośmiać.

Odpowiedz
B Bednar19951
0 / 0

@IvoRobotnik The Pirate Bay jest umieszczone na Sint Maarten (sprawdź na wiki jaka z tego rep. bananowa) dlatego ma teraz domenę .sx

Odpowiedz
M musznik
0 / 0

Zniosę wszystko, ale nie naruszenia wolności oraz anonimowości w sieci. Btw. po kiego grzyba wprowadzono głupawe prawo o polityce ciasteczek? skoro teraz mielibyśmy się podpisywać imieniem/nazwiskiem/nr pesel? kogoś bardzo boli niezadowolenie społeczne? ktoś chce chiny? albo korę północną? I nie ma piractwa tylko pozarynkowy obrót dóbr, kultury naszej. O piractwie mogą gadać tylko małpy, dla wielu niszowych (nie mylić z molochami) deweloperów piractwo to sposób na wybicie się.

Odpowiedz
M Maxim128
0 / 0

Chyba muszę wytłumaczyć, bo nie łapią ludzie.
pkt. 1 ELEKTRONICZNE DOWODY TOŻSAMOŚCI czyli po prostu zakaz proxy, dostęp do netu tylko za okazaniem dowodu a sformułowanie "elektroniczny dowód osobisty" oznacza po prostu miejsce w rejestrze. Proste?
pkt. 2 wystarczy instalować applety, które wyciągają z plików cookies informacje, zresztą więcej na ten temat: http://socialpress.pl/2013/03/nowe-przepisy-dotyczace-cookies-juz-za-2-dni-na-co-musimy-sie-zgodzic/
pkt. 3 to co przy ACTA- prawa autorskie, nie możesz dzielić się z nikim bo to jest własność jakieś wielkiej korporacji- tu NIE CHODZI o bezpośrednie opłaty
pkt. 4 To samo co wyżej- jak w swoim filmiku będziesz miał odtwarzany z płyty np. utwór to cię pozwą(przynajmniej będą mieli prawo), czyli koniec z letsplayami, różnymi recenzjami itp. I koniec z rzetelnością bo na chama każdego wsadzą
pkt. 5 to rzeczywiście głupio napisane bo torrent nie ma serwerów:D ale do wyszukiwarek torrent mogliby się dobrać

Odpowiedz
~Bk
0 / 0

Ktoś, kto zmyślił tą "ustawę" jest skończynym idiotom. Serwery torrent nie służą do piractwa, szczególnie, że to jest system wymiany plików, a nie serwer. Takie np. Adobe do pobierania ich produktów używa systemu torrent. Opłaty za szajsbuka i jutub? Hahaha, nie wiem czemu za fb niby, a na youtube jest wiele materiałów, do których prawa mają autorzy i chcą opublikować to za darmo. Więc wszystko jest wyssane z palca!

Odpowiedz
~PolishHazel
0 / 0

A mnie sie tam to bardzo podoba.
1. Nie bedzie e-kozakow (Kozak przez neta)
2. Juz nie bedzie czegos takiego, ze w internecie robisz co chcesz i kozak
3. Idiotyzm wypelznie na dwor bo bedzie mu szkoda kasy :-)
4. Ktos ciezko pracowal aby nagrac film, muzyke itp. To tak samo jakbyscie poszli do roboty a na koniec miesiaca od szefa takie cos "W tym miesiacu robiles za darmo"
5. Tak samo jak wyzej, ktos na to pracowal wiec mozna wydac te kilka zl na plyte lub gre.
6. Tak samo jak w rl, lamiesz prawo, idziesz siedziec

Odpowiedz
~agnieszka_
0 / 0

A powiedzcie mi czym od torrentow rózni się biblioteka. W videotece płaci się, w bibliotece nie. Jak ściągnę film z torrentow i skasuje po albo za pare dni to co to komu szkodzi? Twórcy liczą się z takimi stratami, ba! jeżeli film lub gra nie były przewidziane na naszym rynku to nikt nie brał tych zysków pod uwagę. W taki sposób np. seriale zyskuja tu popularność, oglądane są rownócześnie z widzami np. usa i potem stacje wiedzą co ewentualnie kupić dla polskiej tv. Więc nie pieprzcie głupot o abw w domach i sądzeniu. Piracenie to zbawienie marketingu i szybko sie go nie pozbędą.

Odpowiedz
~Spokoxd
0 / 0

Ludzie... Dane osobowe? Każdy z Was ma facebooka google gmail już mają na Was tony informacji - bo niby skąd reklama na jakiejś stronie wie ze mieszkam w Gdańsku?

Odpowiedz
marcinqwerty
0 / 0

"Wolny Internet" - stworzony przez amerykańskie korporacje zbrojeniowe na zlecenie pentagonu, potem przemajstrowany na sieć do użytku cywilnego. Czy wy naprawdę uważacie, że tak stworzona przestrzeń ma szansę być całkowicie wolna od nadzoru swojego "stwórcy"? Ja wątpię. Nawet w eksportowanych F-16, dostęp do kodów źródłowych mają panowie z Pentagonu. I tylko oni, bo importer ich nie dostaje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2013 2013 20:10

Odpowiedz
K Korms
0 / 0

spokojnie jest jeszcze TOR, Freenet, GNUnet takze nie przesadzajmy nie da sie zamknac wszystkich sieci : ]

Odpowiedz
dracodemonicus
0 / 0

::: KOMENTARZ ZAWIERA WULGARNY JĘZYK, JEŚLI MASZ O TO BÓL DUPY, NIE CZYTAJ GO :::

Co za idiota tego demota zrobił? Aż specjalnie zalogowałem się na konto po chyba 5 latach (nie wiem, nie obchodzi mnie ile, ale długo) nieobecności.

1. Akurat wprowadzenie identyfikacji Internetowej byłby WIELKIM plusem, niestety to nierealne, a szkoda bo byłoby świetne. Raz, że namierzanie przestępców, dwa, że każdy by wiedział kim są trole, a wtedy już dzieci neo nie byłyby takie odważne bo "anonimowość" by się skończyła :)

2. Cookies? Kontrola? MEGA FEJSPALM. Ludzie... Wy naprawdę jesteście głupi. Polecam zapoznać się z definicją ciasteczek. A jak gówno wiecie to proszę się nie wypowiadać.

3. Żadnych opłat za Fejsa itp nie będzie. Kto Wam takie bzdury powiedział? Koledzy w gimbazie? "To jest i zawsze będzie darmowe". Taka informacja pojawia się na fejsie, bodajże przy rejestracji, ew. logowaniu. Więc nie pier*olcie farmazonów.

4. Czytanie ze zrozumieniem, widzę, to dla niektórych czarna magia. YouTube nigdy nie będzie płatny, ma zamiar wprowadzić DODATKOWE usługi, dzięki którym takie dzieci jak Wy będą mogły sobie obejrzeć ulubioną kreskówkę W DOWOLNEJ chwili, nawet bez telewizora. Za niewielką opłatą będzie subskrypcja na jakiś tam czas. Kurna, czytajcie wpierw, a nie gadacie takie głupoty... O.O

Reszty nawet nie skomentuję bo fakty z dupy wzięte, zero jakichkolwiek źródeł, zero rzetelności, zwykłe wymysły autora, a może paranoiczna i paniczna fobia trola, że ktoś go w końcu zobaczy w Internecie, jaką piz*ą jest w świecie realnym, co?

Odpowiedz
~rakoś94
0 / 0

tsssaaa..
tylko że piractwo jest wprost proporcjonalne do zarobków
dajcie więcej kasy to nie będzie piratow, no chyba ze z przyzwyczajenia bo nie trzeba wychodzic z domu
~no chyba ze steam albo ea down....

Odpowiedz
K karqart
0 / 0

W końcu wrócimy do czasów kamienia łupanego w takim tempie xD
1. Telefony z cegły zmieniły się w miniaturki, teraz wracają w łaski deski (lub jak kto woli - kafelki/płytki), następnie się zmienią spowrotem w cegły...
2. Rządanie peselu itp rzeczy w necie spowoduje zatracenie się prywatności, społeczeństwo się wycofa z internetu, sieci przestaną istnieć dla ludzi, nikt nie będzie korzystał, zostanie telewizja, a że telewizja się gównem teraz zaśmieca, to zostanie nam?... Radio, radio zostanie zaśmiecone, wrócimy do "korzeni" xD
3. Internet płatny (faceb. itp. = sprywatyzowanie = korzystanie z internetu tylko przez najlepiej zarabiających.
4. Ogólnie to nie wiem po ch*j to pisze xD zaraz poleci jakiś hejt, a nawet jak nie to i tak zdanie internauty jest zdaniem nieważnym w dzisiejszych czasach.

Jednym zdaniem: "Świat schodzi na psy, razem z nim TY, wierz mi? Policzone sa Twoje dni" - tyczy się to wszystkich dziś ;>

Odpowiedz
K karqart
0 / 0

A tak nawiasem, o tym co kryje w sobie TTIP dowiemy się po jej wejściu w "życie", lub opublikowaniu. Poszukałem trochę po necie i nie znalazłem jakichś chociażby wzmianek z kawałkami treści.

Odpowiedz
Grapist
0 / 0

Taaa.. STOP wszystkiemu co utrudni polskim frustracikom anonimowe napinanie się w internecie i gównoburze z innymi frustracikami, bezpiecznie i z przytupem zza szklanego ekranu komputera z komunii.

Odpowiedz