Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
927 1004
-

Zobacz także:


P psiaki
+25 / 27

Wulgarna kultura zachodu, gdzie ja już to słyszałem?

Odpowiedz
Schymon
+3 / 7

W Radiu Maryja.

B Brzezior
-5 / 21

nie mam nic przeciwko psom ale przynajmniej nie maja obsranych chodników, trawników...

Odpowiedz
~t1ger
+4 / 6

Jak właściciel sprząta to niema problemu. No, ale z kotami, tu jest inaczej.

O optymista123
+8 / 12

t1ger masz racje z kotami inaczej głównie dlatego, że kot zakopuje co zrobił, więc już tego nie ma, a po psie trzeba sprzątać - tak jakbyś nie wiedział i pisał głupoty.

salticus
+4 / 18

czyżby kolejny dowód na zryte dekle muslimów? ehh... no wiadomo że to pojeby i nad czym tu się rozwodzić, współczuję bardzo ludziom którzy urodzili się w takich krajach jak ten z przykładu

Odpowiedz
S Snickers2012
+4 / 18

dlatego najlepszym wyjściem byłaby bombka na iran, żeby to robactwo się nie rozmnażało i zatruwało świata

M max12383
+6 / 14

Nie trzeba szukać fanatycznych muzułmanów, każdy fanatyk ma nierówno pod sufitem, niektóre stare kobiety w Polsce są doskonałym przykładem. Wystarczy powiedzieć złe słowo o Rydzyku i ze spokojnej staruszki robi się wielki agresor.

~t1ger
+7 / 9

Więc może trzeba dawać mandaty? A, nie - to nic nie dało. Usuń logo NP bo gadasz jak z RPP ;) Ludzie muszą nauczyć się odpowiedzialności. W mojej okolicy jest masa psów a chodniki i trawniki czyste. Bo ludzie sprzątają. Swoją drogą, czym Ty jesteś jak nie kupą chodzącego mięcha? :) I co ze srającymi bezdomnymi kotami?

Vyost
+6 / 10

Hańbisz swój avatar chłopcze.

L Lethorin
+1 / 1

t1ger, to gdzie ty mieszkasz? Na księżycu? Bo jeszcze nie spotkałem miejsca, gdzie kmioty masowo sprzątałyby gówna po swoich zawszonych kundlach...

F konto usunięte
+2 / 2

W ogóle powinien być zakaz trzymania psów w blokach. Jak masz dom i podwórko, a pies ci nasra, to nasra na twoją posesję. Jak nie sprzątniesz, to tylko ty będziesz w końcu brodził w tych gównach. A jak ludzie mieszkają w blokach, to pozwalają swoim kundlom srać gdzie popadnie, a potem ja muszę te gówna omijać albo brudzić sobie buty. Te buraki nawet po psach nie chcą sprzątać, bo to przecież jaśniepaństwu nie przystoi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2013 2013 4:18

L Lethorin
0 / 0

Zgadzam się w pełni - oczywiście każde osiedle z osobna musiałoby na walnym zgromadzeniu takie rzeczy rozstrzygać. Ale państwo powinno dawać możliwość egzekwowania takich wprowadzonych zakazów. Wtedy jak ktoś lubi żyć w gównach to by sobie wybrał gówniane osiedle, a jak ktoś jest normalny to by wybrał osiedle bez psów. I tu dopiero jest wolność i liberalizm.

Monika1891
0 / 2

Coś takiego jest znęcaniem się nad zwierzakami, więc w ich przypadku faktycznie najlepsze jest gdyby ich w ogóle nie mieli.

Odpowiedz
L0gin951
+5 / 11

Myślenie muslima: "Chce do europy! Ale zaraz, tam kultura jest wulgarna? Walić, i tak jej nie będzie za 25 lat!

Odpowiedz
F konto usunięte
0 / 0

Jasne, wszystko, co nie jest tak jak w drugiej Rumunii, która miała być drugą Japonią, to dzicz:)

S sightshield
-2 / 4

W Iranie jak wiadomo wiele jest rzeczy, które dla np. obywatela naszego kraju sa wręcz absurdalne, ale to o czym autor tego zdjęcia napisał jest jak najbardziej dobrym i prawidłowym rozwiązaniem. Mam nadzieje ze kiedyś i w Polsce zmadrzeja i wprowadza podobne zmiany. Byle szybko ;) Jeśli nie zgadzacie się z moja opinia bo nie musicie to chociaż majac psa sprzatajce po nim. Pozdro

Odpowiedz
~Psokot
0 / 2

Nie podoba ci sie w Polsce to wyprowadź się do iranu. Możesz też sam posprzątać trawniki z kup jak tak bardzo dbasz o czystość pod swoim blokiem. Psie kupy i tak są lepsze od zarazy która nie lubi zwierząt

L Lethorin
+1 / 1

Kupy to mają sprzątać frajerzy, których zawszone kundle tą kupę zrobiły. Ewentualnie mogą je zżerać - będzie ekonomiczniej. A skoro tego prostego układu nie rozumiesz i nie przykładasz wagi to tego, gdzie gówno nie powinno leżeć to jak mniemam w twojej chacie walicie kloce gdzie popadnie tak?

Monika1891
-1 / 1

@Lethorin widzę, że rodzice w dzieciństwie zwierzątka odmówili i teraz wyżywasz się na posiadaczach czworonogów.

F konto usunięte
-1 / 1

Monika1891, nie odwracaj kota ogonem i daruj sobie te wycieczki personalne. Lethorin ma rację, a twoje durne wybiegi erystyczne tylko to potwierdzają. Ciekawe, jak by jakiś twój sąsiad nasrał tuż pod twoim oknem. Od razu byś wezwała policję i zaczęła drzeć ryja, że to skandal. Ale jak srają psy, to jest w porządku. CHWDHipokrytom.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2013 2013 4:27

Monika1891
0 / 0

@fancom nie unoś się tak bo odlecisz. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie są służby porządkowe, które dbają o ład i porządek na osiedlu, a jeśli Ty żyjesz w syfie to już nie mój problem. Zawsze możesz zrobić coś dla społeczeństwa i zamiast stękać iść i to posprzątać skoro tak Ci to przeszkadza. Równie dobrze można się doczepić do samochodów, które wytwarzają spaliny zanieczyszczające powietrze- może niektórzy również nie życzą sobie wdychania tego syfu, a jakoś nie zmienia to faktu, że ludzie na co dzień korzystają z tego środka lokomocji.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2013 2013 18:38

L Lethorin
0 / 0

Monika1891, skoro jesteś tak bardzo zainteresowana moim życiem (czyżbyś nie miała zbytnio swojego i stąd m.in. ucieczka w miłość do zwierząt?) to opowiem ci jak to było. Do 7 roku życia mieszkałem na dość sporej posesji na wsi. I zazwyczaj mieliśmy tak około 3 psów - dwa do pilnowania owczarki niemieckie (prawie czystej krwi:-)) i jakiś tam kundelek do towarzystwa. Potem wyprowadziliśmy się do małego miasta i tam już psów nie miałem i jakoś nie było potrzeby. Teraz mieszkam w bloku w dużym mieście i jestem całkowicie za zakazem posiadania psów w bloku. Nie dlatego, że nie lubię psów bo jest wręcz przeciwnie. Ale posiadanie czworonoga w bloku to dla mnie obciach, bo to tak samo jakby ktoś np kozę hodował albo krowę i ją wyprowadzał na zewnątrz, żeby się mogła wysrać. Co ludźmi kieruje gdy kupują sobie psa w mieście? Poza tym mnie by było wstyd wyprowadzić psa i nie posprzątać jego gówna - a tak 95% ludzi robi. To są świnie, które wyprowadzają psy po prostu. Napisz mi które to jest to twoje osiedle bo założę się, że kłamiesz i że na twoim osiedlu również są kupy - załóżmy się o 100 zł to przyjadę, zrobię fotki gówien na twoim osiedlu i umieszczę na tym portalu. Ponadto nie mów komuś, żeby sprzątał ekstrementy skoro to nie jego. Gówna mają sprzątać (lub je zjadać) właściciele psów i tyle. Co do spalin to wszyscy się zgadzamy - lepiej, żeby ich nie było. Dlatego proponuję na podobnej zasadzie zrobić co w przypadku psów w bloku: dane osiedle głosuje czy na jego terenie mają być psy/samochody i drogą demokratycznego głosowania ustawa wchodzi w życie. Proste? Więc powstaną w ten sposób osiedla dla lubiących gówna (tam będzie można mieć psa) i osiedla dla ludzi na poziomie. A co do spalin to jeszcze dodam, że być może kwestią kilkunastu-kilkudziesięciu lat będzie przejście na samochody bezspalinowe. Pytanie czy powstaną psy nie robiące kupy?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2013 2013 23:10

M Manisztusu
0 / 0

Antypatia wyznawców islamu do psów jest stara jak ich religia. Po arabskim podboju Imperium Sasanidów (późnoantycznej monarchii Persów) pojawił się islamski zwyczaj kopania psów i innych sadystycznych praktyk wobec tych zwierząt, które wywołują w nas opór. Taka kultura. W średniowieczu tępiono dla odmiany koty w Europie, co część badaczy uważa, jedną z przyczyn wybuchu pandemii czarnej śmierci (nie miał kto zżerać szczurów roznoszących zainfekowane pchły). Zakazy te z punktu widzenia republiki islamskiej, którą jest Iran (dawna nazwa Persja za bardzo zalatywała prozachodnim Szachem i jest chyba zakazana) są z ich perspektywy czymś oczywistym. Ich kraj, robią co chcą i co im się podoba. Tylko niech nie pajacują w Europie z kwasem i maczetami. (na co zresztą jako dobrzy, poprawni politycznie i tolerancyjni gospodarze im pozwalamy)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 June 2013 2013 14:41

Odpowiedz
chinskakonserwa
0 / 0

Przepraszam, ale tylko jeden komentarz ciśnie mi się na usta: JE$ANE DZIKUSY!!!!

Odpowiedz
Claucroft
0 / 2

Wikipedia: "Początki udomowienia psa szacuje się na ok. 17-12 tys. lat temu, był on używany przez myśliwych z Syberii, pojawia się też w Palestynie oraz w Iraku.
Do najstarszych ośrodków udomowienia psa zaliczyć można obszary Europy, gdzie znaleziono najstarsze szczątki tego zwierzęcia, czyli rejony Danii, Niemiec i Anglii, a także odkrycia z okolic Izraela, Iranu, Japonii, czy Turcji. " Udomowili psy pierwsi, a teraz uważają, że to wzorzec "wulgarnej kultury zachodu"...

Odpowiedz
Adrian1234
-1 / 1

Psy nieczystymi istotami? Arabusy same są nieczyste a psy są lepsze od nich. Może trzeba by wprowadzić prawo, że w cywilizowanych krajach arabów należy wyprowadzać wyłącznie na smyczy i w kagańcu :)? Na każdym kroku wychodzi, że to prymitywy i dzikusy.

Odpowiedz
L Lethorin
+2 / 2

Zgadzam się w pełni z kwestią arabusów ale zarówno po psie jak i po wyprowadzanym arabie KUPĘ NALEŻY SPRZĄTAĆ!!!

Cysiek1991
+2 / 2

Póki będą to robić u siebie - wali mnie to.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 June 2013 2013 19:46

Odpowiedz
K KaenV
+2 / 2

Owszem jest to absurdalne ale.. większym absurdem jest wtrącanie się w to. Jak robią to w Iranie, to co Was to obchodzi? Ktoś, kto wtrąca się w wewnętrzne sprawy innych państw, niech potem nie ma pretensji, że u nas mają tyle do powiedzenia Rosjanie, Niemcy czy Izraelici.

Odpowiedz
F konto usunięte
-1 / 1

KaenV, jasne, że tak. Pełna zgoda. Ale weź to wytłumacz tępemu polactwu, które wszystkim mówi "wara od naszej ziemi, religii, kraju!!!", a sama by wszystkich urabiała na swoją modłę i decydowała za innych, co jest wskazane, dozwolone, dobre, a co nie. Czasami zdaje mi się, że Polacy to najbardziej podły i nikczemny naród świata...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2013 2013 4:26

F konto usunięte
0 / 2

Oczywiście, że psy to istoty nieczyste - śmierdzą, srają gdzie popadnie, tarzają się błocie. Nie dziwię się muzułmanom, że ich nie lubią, choć wiem, że mają ku temu nieco inne przesłanki. Np. koty przy psach to jak arystokracja przy prymitywnym plebsie.

Odpowiedz
Adrian1234
-1 / 1

Piszesz tak jakbyś tak naprawdę nigdy nie miał psa, nie znasz się na nich a swoja wiedzę czerpiesz od przeciwników psów, którzy same kłamstwa mówią. Nie będę pisał czy psy są lepsze od kotów czy na odwrót bo to kwestia tego co kto lubi ale nie pisz bzdur jak się nie znasz.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2013 2013 19:37

L Lethorin
0 / 0

No to jak to jest z tymi psami znawco czworonogów? Opisz nam ich prawdziwą naturę.

Adrian1234
0 / 0

no to tak. Śmierdzą? Nie spotkałem się z czymś takim a wiele psów w życiu spotkałem. Może jeśli ktoś w ogóle nie dba o swego zwierzaka lub ma on popsute zęby i je śmieci to istnieje szansa na to, że pies będzie śmierdział ale w normalnych warunkach na pewno nie. Srają gdzie popadnie? To kwestia wychowania zwierzaka. Miałem kilka psów i żaden nie załatwiał się w domu, na chodniku, w piaskownicy czy ludziom w przydomowych ogródkach pod blokiem, znajomi też nie mieli problemów ze swoimi psami w tej kwestii. Tarzają się błocie lub nawet w czymś gorszym? To już zależy od psa ale więcej jest takich co się nie tarzają niż tarzają, zresztą na spacerach trzeba po prostu patrzeć na to co twój pupil wyrabia. Jeżeli ktoś zamiast wyjść normalnie na spacer woli po prostu otworzyć drzwi aby pies cały dzień "sam się wyprowadzał" i robił co chce to faktycznie można spodziewać się jakiś problemów jak bród, jedzenie śmieci czy pasożyty. Po prostu aby mieć psa trzeba być człowiekiem odpowiedzialnym, z kotem nie ma tylu problemów ale to raczej zwierzak dla bardziej leniwych :). Ja koty też lubię ale jednak psy bardziej.

L Lethorin
0 / 0

Wszystko prawdziwie napisałeś z tym, że "naturę" psa uzależniasz od jego właściciela. Otóż zdradzę ci sekret. Większość ludzi wyprowadzających swoje psy nie dba o to, gdzie się wysrają, co zeżrą w trakcie spuszczenia ze smyczy. Właściciele psów po prostu mają to w pompie. Więc to co piszesz to jest sytuacja na wyspie Utopia. W naszej rzeczywistości jest jednak szaro i psy śmierdzą, srają gdzie popadnie choć trzeba im oddać, że zazwyczaj mają większe IQ od swoich właścicieli. Dam ci dobrą radę na przyszłość, całkowicie za darmo. Jeżeli wahasz się czy postawić pieniądze na dobrą stronę ludzkiej natury czy na złą to zawsze wybieraj tą złą - pewniejsza wygrana.