Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
910 1015
-

Zobacz także:


A Anonimowski
+18 / 44

Zastanawia mnie czy autor i osoby plusujące w ogóle wiedzą czym jest antymateria, jak "działa", jak się ją otrzymuje i do czego można by ją wykorzystać ...

Odpowiedz
~Proos
+1 / 5

W pełni się z tobą zgadzam.

~Twój_nick
+3 / 9

ja się na tym mało znam bo mam ledwo 13 lat i wszystko co wiem to z telewizji głównie "Zagadki wszechświata z Morganem Freemanem" ale z tego co wiem to jej jeszcze nie zdobyto na razie wiadomo że istnieje i dość dużo z tego jak działa ale nie wyłapano jej jeszcze w sensie że nie odizolowano od zwykłej materii nie pamiętam ale na tym będą samochody czy statki kosmiczne jakoś tak

Y yetiyeti
+18 / 24

Rozenkranz czy Ty jesteś w pełni władz umysłowych? Nie pisz bredni jaka lewica ktoś zrobił ciekawego demota, nie mam pojęcia czy zgodnego z prawda czy nie ale warto go przeczytać a nie pieprzyć wszędzie o polityce czy robić do niej odniesień tak jak Ty to robisz.

Xar
-1 / 5

Rozen,poczytaj czym jest anihilacja

Y yetiyeti
+6 / 8

Nikt oprócz Ciebie nie napisał nic o polityce więc Ty ją w to wmieszales . wyzywanie się od prawicy czy lewicy jest durne, przynajmniej pod tym demotem i nie, prowadzi do niczego więcej oprócz bałaganu i sporów. Ale nie ma o czym pisać jak chcecie na siebie wzajem pluć droga wolna,

~luk12314544635416546534
0 / 0

yetiyeti jeśli popatrzysz niżej to zobaczysz:
Anonimowski 10 czerwca 2013 o 22:56
Przez prawicę codziennie mam zły dzień
Rozenkranz wstawił komentarz :
Rozenkranz 11 czerwca 2013 o 2:50 i kto zaczął gadać o polityce?

M MeiMisaki
+4 / 4

Mnie zastanawia skąd te ceny ...

W wieczor74
0 / 0

Morgan Freeman jest po prostu aktorem :) Ja np. lubiłem serię o kosmosie z Samem Neilem :)

A co do antymaterii, to już ją wytworzono nawet a nie wyłapano. Problemem jest ilość energii którą trzeba w ten proces włożyć i aby tę antymaterię utrzymać.

A Anonimowski
-4 / 4

Rafcilla - to miało być do mnie ? Głównie od Michio Kaku, Chcad'a Orzel'a i po części Hawkinga i Feynmana (ale od niego to chyba każdy). PomylilemStrony - poglądy prawicowe, ale od strony rynkowej jestem jeszcze w stanie Ci wybaczyć

lukebuka
-2 / 2

Kończcie waszmościowie, wstydu oszczędźcie.

~Meshpl
+2 / 2

antymateria jest możliwa do zsyntezowania, tworzy się nawet z niej atomy (właść. antyatomy), lecz w ilościach niewyobrażalnie małych

J johndoe_
-2 / 2

LOL, a ty Anonimowski wiesz jak "działa" antymateria? Jeśli tak to mnie oświeć.

J johndoe_
-1 / 1

@PomylilemStrony - ogólnie masz rację, ale nie zrównuj problemów produkcji antyprotonów (stosunkowo łatwe z wydajnością nawet 10^11 cząstek dziennie) z produkcją antyatomów (tu rzeczywiście rząd wielkości "kilka" jest uzasadniony).

A Anonimowski
0 / 0

Nie, babci nie nazywam "prawiczkiem", ale mam ochotę. Jeśli chodzi o gospodarkę to nie jestem tak całkowicie, skrajnie socjalistą, bo to nie działa, ale skrajny kapitalizm ssie równie mocno. Rozena po prostu bardzo nie lubię, bo schemat jego wypowiedzi (tych co widziałem przynajmniej) wygląda tak: jsnaivisdbvfnibj, pomijając wszelkie błędy gramatyczne i ortograficzne, które zrobiłeś to kjABkjSHBdvkjhbsfzvzklbvf jesteś lewakiem/żoną araba, więc nie masz racji/ oczywiście [użytkownik] OrzelBialy ma rację (bo jest prawiczkiem, a ty nie) - potem pisze przez xxxx linijek, mimo, że można by to zawrzeć w kilku zdaniach, ale nie - niech wygląda jakby był fachowcem. Żeby przynajmniej się na tym znał, ale nie dla niego 80 lat od odkrycia antymaterii to bardzo niedawno, także anihilacja nie istnieje, bo on w to nie wierzy, ch*uj z tym, że używa się jej w medycynie - lewacka mistyfikacja i pozostańmy tu może przy fizyce

M Maestro1321
-1 / 1

Chłopie co ty piszesz zastanów się.Anty materii ani czarnej materii w laboratorium nie da się otrzymać. Naukowcy nawet w 100% czy faktycznie naprawdę są, nie mają tego udowodnione wiedzą tylko na podstawie paru eksperymentów.Więc tu nie wypisuj głupot nie każdy się interesuje astronomią i nie musi wiedzieć co to jest.

MihauGeniuszZua
+1 / 1

Pomyliłeś strony, masz zbyt wysokie IQ na demotywatory. Proszę stąd wyjść.

mentor
-1 / 19

Lecę w kosmos i zbieram antymaterię :D A tak poza tym, nie wiedziałem, że diamenty są aż tak drogie.

Odpowiedz
A Anonimowski
-5 / 25

I skąd niby chcesz ją zbierać ? Nawet jak znajdziesz i zechcesz złapać - dotkniesz jej - twoje ręce z nią zanihilują, a ty wyparujesz.

mentor
+6 / 18

Miałeś zły dzień dzisiaj? Myślisz, że mówiłem to na serio?

F Franklin
+3 / 7

xD Ale jesteście zabawni. Tak baardzo nie rozumiecie jak to działa. Nie musisz lecieć w kosmos, żeby łowić antymaterię. Wirtualne pary cząstek i antycząstek istnieją wszędzie wokół nas. wystarczy dziabnąć igłą (np. laserem) między nie i gotowe - jesteś bogiem, stworzyłeś materię z próżni. Oprócz tego antymaterię. Teraz łapiesz antycząstkę w pułapkę magnetyczną i powtarzasz proces do uzyskania grama. Potem dostajesz rachunek za prąd. Wynosi tyle ile napisano w democie.

Qrvishon
-1 / 3

Ale jednak poruszyłeś dobrą kwestię. Po pierwsze jak można złapać antymaterię żeby sprzedać ją na gramy, a po drugie jak zważyć coś co nie podlega prawom fizyki nam znanym?

F Franklin
+4 / 4

Właśnie na tym to polega: trzeba je rozsunąć na odpowiednią odległość. Robi się to przy użyciu laserów. I masz rację, antymateria podlega normalnym prawom fizyki. Śmiesznie jest z ujemną masą: Naciskasz na nią, a ona dostaje przyspieszenie w Twoim kierunku. Można by było zrobić latający dywan. Kiedyś to liczyliśmy z kolegami.

A Anonimowski
-4 / 6

Szkoda tylko, że prawicowcy nie rozróżniają antymaterii od materii egzotycznej, a już nie łatwiej "pozbierać" to co zostanie po zderzeniu hadronów ? Cząstki wirtualne trzeba by rozsuwać ku*ewsko szybko, ale wtedy zamiast antymaterii można by też wytwarzać prąd elektryczny dosłownie z niczego.

~AlexMahone
+3 / 3

Działka jest tania, ale ilość substancji potrzebna "na łebka" jest strasznie mała. Po przeliczeniu na gram wychodzi właśnie spora kwota.

L LadyFanstasta
-1 / 3

No właśnie nie bardzo chce mi się w to wierzyć. Nawet biorąc pod uwagę wagę zanieczyszczeń i potężną kasę, którą wydają ćpuny na narkotyki, to nie sądzę, żeby było ich stać na aż tak drogie narkotyki.

Q Qarhodron
+2 / 4

@LadyFanstasta Chyba trochę nie na miejscu jest nazywanie "ćpunami" osoby używające LSD, jak i inne psychodeliki...Jak dla mnie słowo ćpun, określa przede wszystkim osobę uzależnioną, a w przypadku LSD, uzależnienie jest raczej niemożliwe.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 June 2013 2013 22:05

K KaenV
+1 / 7

Bzdura, wartość wymienionych narkotyków jest bardzo niska. Ich cena rośnie jedynie przez, że nie są legalnie (już ktoś odpowiednio bierze w łapkę, by ten stan się utrzmał). Ale nie można orzec iż jest to ich wartość.
Pozostałe pierwiastki.. ceny z d...? Bardzo mnie ciekawi, skąd autor takie informacje czerpał. Zwłaszcza o antymaterii... w ogóle jestem ciekaw gdzie i kiedy, a przede wszystkim jak, ktoś sprzedał antymaterię :P

Odpowiedz
~Mozeligvebe
+5 / 5

Wyżej wymieniony obrazek nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego... na Swaroga, wszystkim trzeba wszystko teraz tłumaczyć?

Tuminure
+1 / 1

"Ale nie można orzec iż jest to ich wartość" - warte są tyle, za ile można je sprzedać.

nike79
+7 / 7

Diament to nie cukier i nie da się go wyceniać na wagę. Wartość zależy od wielkości, czystości, szlifu nadanego brylantowi. Nożyki do cięcia szkła nie są przecież takie drogie.

Odpowiedz
Xar
+1 / 3

Zapomnial podac,czy sztucznie otrzymany,czy naturalny

~Mozeigvebe
-1 / 3

A ta cena za róg nosorożca z nosorożcem, czy bez... będziemy teraz tak się teraz rozdrabniać nad każdym, bo macie zespół natręctw?

O odyn122
-2 / 6

z tego co oglądam najlepiej ciupnąć nosorożca :)

Odpowiedz
~Ja
0 / 4

marihuana 30zł/gram :P czemu tego nie ma?

Odpowiedz
~Arnolda
+4 / 6

Nie! nie jest.

~Wikiiiii
0 / 0

" Izotop Cf-252 wyceniano zaś na 56 USD/μg" tam pisze ze tak jakby 92 USD/μg. Troche te ceny zawyżone

Odpowiedz
F Fennix3
+2 / 6

Wchodzi Bill Gates do sklepu i mówi: -Kilo antymaterii poproszę. ;D

Odpowiedz
J jungestuchol
-1 / 5

Bzdura. Kupowałem pierścionek zaręczynowy - złoty z diamentem (właśc. brylantem, bo tak się nazywa już oszlifowany diament). Gdyby diamenty były tak drogie jak na obrazku, to do chyba bym do śmierci jubilera spłacał. Kamień może i niewielki, ale na pewno ważył powyżej 1g (nie wiem dokładnie, certyfikat ma właścicielka). Poza tym kamień oszlifowany jest droższy, niż nieoszlifowany o tej samej wadze. Na obrazku bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury...

Odpowiedz
F Franklin
+1 / 1

1 ct to 0,2g. Kamień ważący gram to 5ct. Właśnie wygooglowałem brylant 1ct za 31000zł. 5 ct kosztowałby tyle ile tam napisali albo więcej, jeśli dobrej czystości.

sraka12
+1 / 3

to są ceny jakie średnio występują wszędzie na świecie przeliczając na złotówki, czy tylko w polsce? jeśli na całym świecie to wątpie żeby na kubie koka kosztowała na polskie 730zł, za te pieniądze tam kupiłbyś nie 1 gram a 40g, u nich koka taka cena jak u nas amfetamina. w ogóle te ceny dosyć dziwne

Odpowiedz
~RRRrrr147
+3 / 3

-Chciałbym kupic to,to i to...
- Oczywiście. Razem bedzie 200 bln zł .Płaci Pan karta czy gotówka?
-Antymateria

Odpowiedz
V VSS
+2 / 2

Kokaina po 730 złotych? Strasznie drogo ją kupujecie, ja mam po trzy stówy.

Odpowiedz
~daxide
0 / 0

na 2 miejscu powinna byc gandzia bo stoi 30zł/g ;) a szafran tylko 25zl/g ;/

Odpowiedz
D Dawkox17
+3 / 3

Polak pracujący dla amerykańskich kapitalistów. "Gdyby Irlandczyk, Grek czy Niemiec zarabiał 1500 Euro i 5.50 Euro wydawał na litr paliwa, 20 Euro na kino i 250 Euro na średniej klasy buty, 5 tys. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy (vide wyniki wyborów). A teraz jeszcze będziemy się dokładać do wymienionych wyżej państw. Bo nas stać a oni mają mityczny kryzys. To co jest w Polsce to nawet nie można nazwać kryzysem, to jest od zawsze dno i dwa metry mułu!!! Polak jest tanim wyrobnikiem UE, a Polska rynkiem zbytu dla towarów drugiej i trzeciej kategorii po cenach wyższych niż w UE !! LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY Gdybym był okupantem i chciał zniszczyć naród to wyganiałbym młodych ,mądrych ludzi zagranicę za chlebem na emigrację, podnosiłbym podatki i wprowadzałbym nowe, dawał podwyżki i kolejne przywileje resortom siłowym, stawiałbym 500 nowych radarów, wzmacniałbym inwigilację obywateli, likwidowałbym państwowe szkolnictwo i służbę zdrowia oraz ograniczałbym do nich dostęp, oddałbym banki, media i handel obcym i wrogom Polski, wyśmiewałbym ich wartości i religię, skłócałbym młodych ze starszymi ,aby przez odwróconą hipotekę przejąć za bezcen ich mieszkania i domy, zachęcałbym ich kobiety do feminizmu ,prostytucji i aborcji ,aby nie nadawały się na dobre matki i żony, zadłużałbym ich bezpośrednio oraz pośrednio przez państwo i gminy, aby nie mogli się temu sprzeciwiać, likwidowałbym ich przemysł ,a w zamian budowałbym ogromne stadiony na kredyt, aby przynosiły straty, dopuszczałbym do sejmu złodziei i degeneratów, itd. Obejrzyj się wokoło!!!!!! niech każdy prawdziwy Polak wklei to raz pod jakimś artykułem.

Odpowiedz
Lipton92
-1 / 3

Jestem prawdziwym Polakiem i nie mam zamiaru uprzykrzać ludziom życia spamem! Natręt jak świadek Jehowy.

~ababa
0 / 0

bo połowa tych cen jest wzięta z dupy możecie se wpisać w google sprawdzić

Odpowiedz
aderjan
+1 / 1

Złoto nie jest może najcenniejsze ale ma ogólnie bardzo trwałą wartość. Za tą samą ilość złota 200 lat temu i dzisiaj kupić podobną ilość określonego dobra. Np w latach 1897–1911 bito u Ruskich (i co za tym idzie u nas niestety) taką monetą potocznie zwaną świnką bo można było za nią kupić świnie. Dzisiaj za tą ilość złota kupisz też jedną dobrze wypasioną świnię. Wartość innych substancji i minerałów jest dosyć zmienna. Najgorzej jest ulokować majątek w pieniądzu. Który ma niesamowicie płynną wartość i raczej ciągle spada.

Odpowiedz
~shootyourself
-1 / 3

ceny dragów autor brał chyba z komendy,10k za kwas?heroina jest jednym z najtańszych ścierw,kokaina buja się w Polsce w cenie około 2 stówek,a kryształ nie jest dużo droższy od zwykłej fety.

Odpowiedz
Q Qarhodron
+2 / 2

A czy wziąłeś pod uwagę, że może chodzić tutaj o wysokiej jakości heroinę, a nie jakiś gówniany brown z Wawy? To samo tyczy się reszty. Poza tym za granicą to wszystko jest droższe. Co do kwasa, to weź pod uwagę, że w jednym kartonie występują ilości rzędu kilkuset mikrogramów, a więc z jednego gramy wyjdzie kilka tysięcy porcji.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 13 June 2013 2013 20:57

anarchistt89
+1 / 1

Kryształy heroiny w niektórych miejscach bujały się całkiem niedawno za ok. 32 euro za gram. Co do kwasa to się nie spieram, bo nie chce mi się analizować dawek, ale cała reszta jest raczej zawyżona. Zarówno heroinę, kokainę jak i metamfetaminę można kupić do 200 zł. Chociaż racja, ceny potrafią się bardzo wahać i różnić...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 June 2013 2013 23:00

~MindKiller
-2 / 2

Te ceny to z sufitu wziete sa, drogi administratorze....bardzo prosze o rzetelnosc, poniewaz przeglada mte strone nad zwyczaj czesto.

Odpowiedz
~sprawdzSam
+1 / 1

Na giełdzie. 1 477,60 USD/uncja.

cikowski
+1 / 1

Oj chyba kupuje metkę na wyjątkowo dużej promocji.

Odpowiedz
nicoz
0 / 2

340 zł/gram. To dlatego Walter White produkował metaamfetaminę, a nie złoto. A co do antymaterii to jak ją zważyć? To by wymagało kontaktu z wagą, wykonaną z normalnej materii. W momencie kontaktu materii z antymaterią dochodzi do anihilacji.

Odpowiedz
~Cichoszasza
-2 / 2

Zastanawia mnie skąd autor wziął takie ceny. Ale jeżeli z kosmosu to i ja dopiszę że brakuje jeszcze jednej - inteligencja: 1 gram jest tak dużo warty że nikogo nie stać by dokupić jej więcej

Odpowiedz
M michmat88
0 / 0

Cena Kalifornu jest zaniżona jeśli chodzi o izotop Cf252 to cena jest 52mln$/gram czyli ok 150mlnPLN/gram a droższy jest izotop Cf249 który kosztuje 180mln$/gram czyli ponad 540mlnPLN/gram ;) pozdrawiam

Odpowiedz
~olasty
0 / 0

Czyli wskazóweczki w moim zegarku pokryte są shitem za 100000 za gram :D

Odpowiedz
kiraftw
+1 / 1

kiedyś na na 2 msc. bylby grafen, ale Polacy znaja juz tani sposób pozyskania go w swietnej jakości, ale nieliczcie, ze kraj zacznie mlekiem i miodem płynąć

Odpowiedz
J johndoe_
-1 / 1

Co do cen surowców, to kolega ma mocno przestarzałe dane. Złoto już dawno nie kosztuje 170 zł za gram, dziś będzie to 140 zł za gram złota i 150 zł za gram platyny. A co do antymaterii to z kolei cena jest niedoszacowana o przynajmniej 2 rzędy wielkości. I to licząc tylko koszty energii na produkcję (zakładając osiąganą w CERN sprawność 10^-9), natomiasat zupełnie nie biorąc pod uwagę dużo większych kosztów sprzętu, obsługi i energii na przechowywanie.

Odpowiedz
~Antymateriaaa
0 / 0

Antymaterie można uzyskać w akceleratorach, więc i przy wysokich temperaturach wewnątrz gwiazd pewnie również ( to samo działanie). Problem w tym że niby jak przeniesiesz antymaterie ? Skoro przy zetknięciu z materią albo nadaje jej energii kinetycznej (odpycha ją) albo zamienia w fotony ( cząsteczki światła) ?

Odpowiedz
olo555
0 / 0

narkotyki są takie drogie, bo mafie płacą rządowi by nie legalizował narkotyków przez co na czarnym rynku są takie drogie, przecież to oczywiste, że gdyby można było legalnie uprawiać w Polsce Krasnodrzew Pospolity, to Kokaina była by tania, a tutaj zwiecha, bo rząd nie pozwoli roślinie rosnąć ... Mafie chcą żeby narkotyki były drogie, przez co dużo zarabiają

Odpowiedz