Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2460 2899
-

Zobacz także:


H HomoNonCogitare
+9 / 29

FidelCasio Polska- narazie nie bylo typowo lewackiego rzadu i zeby spotkac murzyna na ulicy to trzeba miec szczescie :)
Francja-...

Mortar93
+20 / 36

O, widzę, że wielce szanowny FidelCasio zmienił w avatarze dziada na Romana Dmowskiego, ale wiedz, że to i tak ci nie pomoże.

D dark382
+7 / 23

Inna sprawa jak imigranci pracuja a inna jak zakladaja swoje getta i zyja z zasilkow , ktore lewica im zapewnia.

~ale_jaja
+8 / 22

Tombak admin też człowiek. A przecież wystarczy spojrzeć na mordy lewicy np Palikota, Kalisza, Strauss-Khana czy Moora. Obrzydliwie bogatych typów chcących socjalizmu dla biednych i od razu widać, że z lewicą jest coś nie tak. Wystarczy poczytać o pomysłach na sikanie na siedząco dla mężczyzn aby stwierdzić, że postępowcy nie mają piątej klepki.

KTU
-2 / 14

Tombak, lewicowe demoty Anonimowskiego też są na głównej.

S Siemanoooo
+2 / 12

KTU ludzie niektórzy widzą tylko to co chcą.

kiraftw
+1 / 7

prawda jest taka ze to ten najsurowszy kapitalizm sprowadził imigrantów z krajów 3 świata do krajów rozwinietych, bo potrzebowano taniej sily roboczej, z czasem jednak wielu imigrantów odkryło czym jest socjal i jest jak jest (wsrod tych imigrantow przebywajacych na zasilkach jest tez wielu Polakow), a kiedy sprowadzano ta tania sile roboczą to byly czasy muru berlińskiego, a zatem na zachodzie panowały poglądy jak najbardziej prawicowe, aj i znow pisze o czyms co wiem, ze w internecie sie nie przyjmie, powinienem napisać cos w stylu śmierc kozojebcow niech siedza gdzie ich miejsce, a pedaly do gazu

~ale_jaja
-1 / 3

Tombak nie udaj, że nie umiesz czytać. Dobrze wiem, że umiesz a ty dobrze wiesz o co mnie chodziło.

KTU
0 / 6

Tombak bo tak jak pisałem, lewica ma więcej za uszami w obecnej chwili a to jakaś defraudacja kasy a to jakiś absurd poprawności politycznej itd. Poza tym wiele demotów o lewicowej tematyce może być po prostu słabych i nieciekawych no ale właśnie tu wychodzi Twoje lewicowe myślenie że nie ważne jest to czy coś jest dobre, czy się opłaca itd. ma być równo (i pewnie z chęcią narzuciłbyś adminowi regulacje ile ma wrzucać prawicowych i lewicowych demotywatorów tygodniowo). Bardziej bym powiedział że demotywatory to strona populistyczna i admin po prostu wrzuca to co będzie miało dużo komentarzy, ocen i w związku z tym i wyświetleń a to już nie wina adminów że niektórzy lewicowcy wyskakują z takimi postulatami że normalny człowiek po prostu może to tylko wyśmiać i to leci pod większy odstrzał. Demoty często wzajemnie się wykluczały (np. "dziewice znajdziesz już tylko w podstawówce" i jednocześnie teksty facetów z wydźwiękiem "prędzej kontynenty się połączą niż za zar*cham" i wiadomo jaki tu wychodzi paradoks) i to na różne tematy, nie tylko polityczne więc ja bym nikogo nie podejrzewał o jakieś sympatie polityczne a raczej o zwykłą chęć zysku. Tak jak napisał Siemanooo, niektórzy ludzie widzą tylko to co chcą i Ty też tylko widzisz to co chcesz. Rozumiem też że prawicowe partie finansują też wykop i sadistic? :D Pogódź się z tym że lewica mówiąc wprost odpieprza szopkę i nie jest to dziwne że ta szopka jest bardziej na językach a o prawicy jest mniej demotów bo po prostu prawica tak nie szokuje absurdami. Np. Ruch Palikota to tylko banda błaznów. Już abstrahując od tego że np. krytyka islamskiej imigracji nie musi wychodzić od ludzi zadeklarowanych jako prawica czy katolików bo to jest w interesie każdego kto ceni sobie wolność tak samo jak każdego może wkurzyć marnotrawienie kasy przez ZUS a jak ktoś sobie przypiął łatkę lewica i to według niego oznacza że musi akceptować wszystko co robią lewicowe rządy, nawet jak jawnie kradną czy sprowadzają do kraju ludzi którzy bardziej przeczą im hasłom niż rodzimi nacjonaliści ale że mają inny kolor skóry to już oznacza że są fajni to współczuję. No ale Tombak to zawsze ma tą samą śpiewkę i nie raz mu takie rzeczy pisałem. Przyznaj że zabolał cię ten demot bo dobrze wypunktował skutki skrajnie lewicowego myślenia.

Zmodyfikowano 6 razy Ostatnia modyfikacja: 27 June 2013 2013 9:45

B Byczkowski00
+94 / 148

Francją rządzi lewica i zobaczcie co się tam dzieje. Ja w lewicy widzę zagrożenie dla przyszłości.

Odpowiedz
Gish_
+22 / 58

@Anonimowski: To nie dzięki lewicy Francja jest potężnym krajem, to teraz lewactwo ogarnęło Francję i mamy tego efekty. Lewactwo to przede wszystkim demoralizacja człowieka i ja również myślę że jest zagrożeniem dla dzisiejszego społeczeństwa.

B Byczkowski00
+12 / 40

@Anonimowski twoje zdanie się dla mnie nie liczy bo jesteś trollem , twojego minusa gdzieś.

KTU
+31 / 57

I lewica niszczy tę potęgę. Poza tym lewica rządzi w Polsce praktycznie od II WŚ z 2-letnią przerwą na PiS gdzie PiS i tak jest socjalistyczny i zobaczcie co się dzieje w Polsce. Lewica rządzi w prawie całej Europie i Europa upada pod każdym względem, ekonomicznym, moralnym i kulturowym i wydaje mi się że to wszystko to celowe niszczenie narodów żeby zbudować globalny komunizm. Zadłużone narody wykupią banki i postanowią je połączyć (oficjalnie "musimy połączyć siły żeby wygrać z kryzysem!" a wojny domowe spowodowane napływem imigrantów dadzą im pretekst do zrobienia państwa policyjnego "dla bezpieczeństwa i uspokojenia sytuacji". Ludzie bez wiary i patriotyzmu na to wszystko się zgodzą. Potem jeszcze chipy żeby "nie okradać globalnej ojczyzny" i w niektórych pałacach i rezydencjach będzie lał się szampan a w naszym kochanym XXI w. tak nowoczesność niektórym wyjdzie bokiem że dostaną nowoczesne niewolnictwo, najgorsze jakie kiedykolwiek było z nieustannym dozorem elektronicznym.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 10:15

KTU
0 / 2

@von_Stolzhammer, cześć phasma. Dokładnie o to mi chodzi co napisał Frigis2.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 11:09

E Elathir
+7 / 11

@KTU ale PiS to własnie jest lewica. Zwolennicy silnych związków zawodowych, centralizacji władzy, silnego wpływu państwa na gospodarkę itd. Czyli dokładnie definicja lewicy. a przerwa była na początku lat 90-tych. Tak do okolic 95 roku po reformach Balcerowicza mieliśmy nawet wolny rynek przez chwilę, bez tony regulacji jakie nam dzisiaj towarzyszą.

D dark382
+1 / 5

W Polsce tez rzadzi lewica i mamy minimalna pensje 400 euro + wysokie podatki i kare za prace ( podatek dochodowy) a z zamian mamy nedzna opieke lekarska ( lepiej isc prywatnie jak czekac 3 miechy na specjaliste) ZuS placimy cale zycie , zeby w zamian dostac 300 euro ( i tak ten system padnie predzej czy pozniej) i jeszcze mamy armie urzednikow utrudniajacych ludziom zycie . Grecja podobno zbankrutowala a wiecie ile u nich wynosi minimalna placa ?

Z Zado1984
0 / 4

Francja?? Czlowieku, Polska rzadzi od wielu lat lewica, popatrz co tu sie dzieje!

E External
0 / 4

Też tak uważam, lewica niszy tylko kraj. Francja Hiszpania Anglia

kiraftw
0 / 2

@Byczkowski00
owszem, ale jakbyś spojrzal troche dalej wstecz to bys zobaczyl, ze do ruiny kraj nie doprowadzila lewica, aczkolwiek nic ona nie robi by poprawic sytuacje gospodarcza, w ogole czytam te wasze komentarze to jakby wszystkim ludziom wymazali pamiec, siega chyba tylko do roku wstecz, Hollande dochodzac do wladzy zastal kraj w ruinie !!! Sarkozy doprowadzil kraj do ruiny!!! Kaddaffi nie chcial juz sprzedawac ropy wlochom i francji za pol darmo, niby ci wielcy internauci tacy madrzy nie da sie ich omamic, ale jak widze jak robia nam wszystkim wode z mozgu to krew sie we mnie gotuje

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 22:35

~SkyMan1200
-1 / 15

Według mnie dobry Demot.Obrazuje w pewien sposób tą "Idee" Lewicy.Panie Casio niby sprowadzanie murzynów to idea prawicy ? Zalecam wycieczkę do dwóch krajów (sam w nich byłem.Lubie podróżować) Francji oraz Szwecji.To kraje liberalne a praktycznie co kilka sekund widzimy a) Murzyna b) Muzułmanina c)Cygana (hehehehe jak byłem w Szwecji to spotkałem czterech typków którym ukradziono samochód i dwóch którzy jadą na pogrzeb matki ale zgubili bilet :) ) Poza tym zgadzam się z Glishem.Nic dodać nic ująć

Odpowiedz
D dark382
-2 / 2

HAHAHHAa francja i liberalizm

~20990
+14 / 24

Murzyny, Araby , Lesbijki pół biedy (chociaż arabusy faktycznie za bardzo się panoszą) ale gorsze jest wszechogarniające socjalne złodziejstwo. VAT na poziomie z kosmosu. Akcyza na poziomie z innej galaktyki, kilkaset procent wartości towaru często. Kara za płacę (podatek dochody) i ZUS co przejadą naszą forsę.

Odpowiedz
~von_Stolzhammer
+8 / 16

Matko bosko elektryczno, gdzie ci się w Polsce te araby i Murzyny tak panoszą? Ja u siebie, na obrzeżach całkiem dużego miasta, widuję regularnie na fyrtlu aż dwóch. Dobrzy ludzie, nikomu nie wadzą, swoje robią, ciężko pracują. Paradoksalnie, jeśli tak Tobie to przeszkadza, ciesz się z tego Zusu, vatu i akcyzy, dzięki temu długo jeszcze nie będziemy atrakcyjnym celem dla emigracji.

O optymista123
-3 / 7

@von_stolzhammer na Śląsku i w południowej Polsce są arabusy i bambusy.

~Spctr
+4 / 46

Ktoś mi wytłumaczy w jaki sposób legalizacja związków homoseksualnych warunkuje późniejszą legalizację "ślubów" ze zwierzętami, bo jakoś mi to ubiega?

Odpowiedz

Oczywiście, że warunkuje, została zalegalizowana jedna dewiacja, to druga, też domaga się swoich praw, przecież nie uważa się za gorszą, dla mnie i tak są wszyscy dewiancji są siebie warci.

F FrancoisReneDeChateaubriand
+12 / 46

Ponieważ zarówno homoseksualizm, jak i zoofilia, to zaburzenia psychiczne na tle seksualnym. Jeśli więc legalizuje się pierwsze, to co stoi na przeszkodzie żeby zalegalizować to drugie?

~Fiz
+5 / 17

nie warunkuje ale w krzywym zwierciadle pokazuje w którą stronę to zmierza: do zaniku normalności

~Spctr
+5 / 23

Zdradzę wam mały sekret: zwierzęta nie mają póki co pełni praw cywilnych. Takie tam pierdółki w stylu możliwości zawierania prawnie wiążących umów itd. Coś co się generalnie robi przy zawieraniu małżeństw. Zatem, niestety, wasze teorie mają wartość najwyżej kabaretową. Jeśli ktoś będzie na serio postulował przyznanie im pełni praw, to ja czekam z niecierpliwością - pośmiejemy się przynajmniej. Zanik normalności? Niech będzie, kiedyś "normalnością" było to, że osoby leworęczne piętnowano i siłą "nawracano" na jedyną słuszną drogę. Nie aż tak znowu dawno temu, bo pamiętam to jeszcze z lat 90. Nie jest to normalność, za którą ja osobiście bardzo tęsknie.

~t1ger
-3 / 19

@Spctr - w imię "tolerancji" te prawa dostaną...

D dominiczka92
+5 / 25

Idioci. Jest spora różnica między związkami homoseksualnymi a związkami ze zwierzętami. Na przykład taka, że zwierzę byłoby krzywdzone w takim "związku" czy jak to nazwać. Bo na jakiej niby podstawie urzędnik stwierdził by, że to zwierzę chce wziąć ślub?? Jak w ogóle można porównywać związek dwojga ludzi, którzy się kochają, są ze sobą szczęśliwi i podejmują świadomą decyzję, że chcą być ze sobą do końca życia, do gwałcenia zwierząt czy dzieci.
Jestem przekonana, że Ci, którzy tak obrażają homoseksualistów w życiu żadnego nie widzieli, chyba, że lesbijkę w jakimś pornosie.

boskamary
+2 / 16

Taka, że uprawiają oni seks, a nie się gwałcą, kretynie. Taki jesteś głupi, czy udajesz?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 19:13

~ToTylkoTwojaChoraWyoaźniabr
-1 / 1

@Screenshot rodzice cię nie kochają czy masz zaburzenia psychiczne? Nasłuchałeś się jakichś amerykańskich wiadomości i rozsiewasz plotki, 100 partnerów rocznie? A może wiesz to z autopsji? Jak to z tobą jest? Ja znam ludzi homoseksualnych którzy są ze sobą kilka lat i uważaj są swoimi pierwszymi partnerami. To nie zależy od orientacji tylko od człowieka, bo tak samo zdarzają się heteroseksualne "żigolaki" zbierający jedynie "trofea". I dajcie już spokój z tymi małżeństwami ze zwierzętami bo to ani mądre ani śmieszne, jak zwierzęta zaczną mówić i pisać to wrócicie do tematu. @FrancoisReneDeChateaubriand od kiedy stosunek seksualny za zgodą obu stron nazywany jest gwałtem? Umknęło mi coś? :( Proszę pomyślcie czasem nad tym co piszecie bo tych głupot nawet czytać się nie chce.

Kiechu
+15 / 17

Wojna ideologiczna w komentarzach trwa. Idę po prażoną kukurydzę.

Odpowiedz
~Polak_z_duszą_i_ciałem
+5 / 25

W sumie mógł bym sobie odpuścić walkę z lewakiam i poczekać, aż się wykrwaiwą, ale im dłużej się lewacki system wykrwawia, tym gorzej dla Polski. A kocham moją Ojczyznę.

A ali0
+3 / 21

Zalew murzynów, to jest istotnie wielki problem społeczny Polski. Jeżeli się wyrzuci wszystkich murzynów z Polski, to zniknie bezrobocie i pensje wzrosną o 200%.

Odpowiedz
~von_Stolzhammer
+5 / 19

Spadnie też średnia długość penisa. Ale niech tam, życie to sztuka wyborów.

A Antonio1985
+14 / 20

Bzdura! Nie usprawiedliwiaj swoich rasistowskich poglądów. A za swój los nie obwiniaj innych, bo każdy jest kowalem własnego losu. Murzynów w Polsce nie jest nawet 1%. Ze wzg na wysokie bezrobocie zawsze znajdzie się frajer co za 3zl/h pójdzie do pracy. To wina rządu, że doi przedsiębiorców z pieniędzy i doi pracowników z ich pensji.Pensje Ci wzrosną jeżeli państwo przestanie Cię okradać i zachęci przedsiębiorczych ludzi do zakładanie firm, które mogą być twoim potencjalnym miejscem pracy. Pracodawca chce płacić tobie, bo zadowolony pracownik to dobry pracownik. Nie mieszaj do tego murzynów ani arabów. Arab posiadający budkę z kebabem jest lepszy od ciebie, bo miał na tyle łeb na karku, żeby otworzyć swój biznes.

~Masakruje_też_prawaków
+5 / 21

@Antonio1985 - słyszałem że na ądróida już mają takie aplikacje, które pozwalają rozpoznać wypowiedzi zawierające ironię. Wypróbuj.

A Antonio1985
+6 / 10

@masakruje_też_prawaków: Znam niejednego narodowca co rzeczywiście tak uważa jak ali0. Na stroni takiej jak demotywatory.pl jest tak szerokie grono ludzi o różnych poglądach i inteligencji, że takie zdanie wcale nie musi być ironią. A jeżeli tak, to z mojego komentarza może do kogoś co nieco dotrze...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 11:13

A ali0
+3 / 3

@Antonio1985 - sorki, nie zdawałem sobie po prostu sprawy, że takie bzdury można brać inaczej niż jako ironię. I w zasadzie w większości zgadzam się z tym co piszesz.

KTU
+5 / 29

Lewica = niszczenie cywilizacji

Odpowiedz
Wotann
+4 / 30

Lewica= niszczenie cywilizacji. Prawica= niszczenie cywilizacji. Odrzuć etykietki politycznych poglądów "prawica", "lewica" itp. Myśl samodzielnie. Nie myśląc samodzielnie pozwalasz myśleć komuś innemu za ciebie. Nigdy to się dobrze nie kończy.

KTU
+2 / 8

Kto powiedział że myślę w 100% jak jest w tych etykietkach :P Po prostu szeroko pojętej lewicy jest moim zdaniem znacznie bliżej do tego stąd zamiast strzępić klawiaturę i wymieniać jakieś konkretniejsze środowiska, organizacje itd. po prostu sam ujmuje to jednym słowem. Zachowując państwa narodowe i mając ostrzejszą politykę imigracyjną nie zniszczy się cywilizacji a znacznie większa jest szansa że prawica zachowa ten porządek. Biorąc genezę moich poglądów można stwierdzić że myślę samodzielnie bo najpierw wyrobiłem sobie poglądy na konkretne rzeczy i dopiero sam sobie dopiąłem etykietkę że to jest prawica a nie że powiedziałem sobie "chcę być prawicowcem" i wyrobiłem sobie zdanie na te konkretne rzeczy na podstawie zgapienia z prawicowych postulatów.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 10:53

Wotann
-1 / 3

Mój post był odpowiedzią na twój gdyż rozpocząłeś dyskusję o pojęciach lewica-prawica. Nie był skierowany do konkretnej osoby.

Screenshot
+1 / 7

Mam rozumieć, że lewica nie jest ani odrobinę uwsteczniona umysłowo, choć ciągle robi swoje i brnie coraz dalej w swoich bredniach oraz tłucze się po ślepych zaułkach czegoś, co zwie "postępem", a co myślący ludzie nazwaliby po imieniu - absurdem - a wszystko to mimo faktu, że doskonale widać, że jej wysiłki przynoszą więcej szkody niż pożytku ludzkości oraz szczególnie konkretnym społeczeństwom, że im głośniej lewica krzyczy o wolności, równości i braterstwie, tym większe zbrodnie czy wręcz ludobójstwa z tego wynikają... Ale nie, to prawica jest uwsteczniona umysłowo, w końcu logiczne myślenie jest tak staroświeckie, wręcz skamieniałe... A co do ograniczania praw - tym to mnie ubawiliście. Prawica ogranicza prawa? A kto niby ogranicza ludzi miliardami nikomu niepotrzebnych przepisów, ustaw, dyrektyw i innego badziewia, które zatruwają życie uczciwym obywatelom, a na które gwiżdżą sobie wszelkiej maści osoby spod ciemnej gwiazdy, bo potrafią tak wykombinować, żeby zrobić swoje? A kto zamyka ludziom usta, nie pozwala mówić, co myślą, co widzą, co czują i jaka jest rzeczywistość w imię jakiejś kretyńskiej poprawności politycznej, która to niby służy wszystkim, a chroni tylko wybranych? Kto nakłania ludzi do wyzbywania się wszystkich tych wymienionych swobód obywatelskich i gospodarczych, a w imię czego? Swobód obyczajowych, a raczej państwowej pieczątki na państwowym świstku ogłaszającym wszem i wobec, że pan Kowalski i pan Nowak obcują ze sobą, bo swobody jako takie były od dawien dawna, tyle że nie było na to papierka ani społecznego entuzjazmu... tak, tak, lewicowiec potrafi lepiej wystrychnąć podwładnego na dudka niż jakikolwiek XIX-wieczny kapitalista-fabrykant!

A Antonio1985
+8 / 18

Co więcej socjaldemokraci nie widzą tego, że cały kapitał takich państw jak Francja, Niemcy, UK, Holandia, Belgia, także Szwecja i Norwergia został uzbierany dzięki kapitalizmowi w VIII, XIX i XX wieku. Dzięki zdobytemu kapitałowi te państwa mogły rozbudować u siebie socjal. Socjal jest ok, jeżeli państwo na niego stać. Jednak teraz system socjalny w Europie Zachodniej jest tak duży, że te państwa nie dają rady. Między innymi dlatego, że doję ich z socjalu murzyni i arabowie. Ale z drugiej strony ci murzyni i arabowie są potrzebni, bo bez nich nie da rady ich gospodarka, bo rodzi się za mało dzieci. Teraz nasz kraj: Polska. Nasz kraj jeszcze nie dorobił się NICZEGO. Ale to nie nasza wina. Zabory, potem dwie wojny i 45 lat komunizmu. Ale uczmy się od Zachodu. Najpierw trzeba zbudować kapitalizm, a potem może socjal. Niech rząd nie doi Polaków z pieniędzy, których i tak mają mało!!! Skończcie z socjalem dla nierobów i leni!

Odpowiedz
C carlyy
-2 / 30

Homoseksualizm to orientacja seksualna, a zoofilia orientacją seksualną nie jest, bo koza to nie płeć.

Odpowiedz
C carlyy
+6 / 14

Na podstawie definicji orientacji seksualnej. Według Wikipedii "Orientacja seksualna – trwały emocjonalny, romantyczny i seksualny pociąg do osób określonej płci.". Do osób określonej płci, a nie gatunku. Jeśli uznać liczebność za kryterium naturalności, to leworęcznych jest tylko 10%. Będziesz postulował za dyskryminowaniem ich, bo domagają się takich samych praw, jak praworęczni? Homoseksualizm odnotowano u 1500 gatunków, a nie 240, jak napisałeś. W każdym społeczeństwie (oraz królestwie zwierząt) jest stały procent osobników homoseksualnych. Zachowania homoseksualne zostały zaobserwowane głównie u ssaków i innych zwierząt żyjących w społecznościach. Co z pozostałymi 8 milionami odkrytych gatunków?... Same (opisane i sklasyfikowane) owady to już jest ponad milion gatunków.

Zwierzęta nie mają zdolności prawnej. Nie są w stanie zdecydować, czy chcą się pobrać (to absurdalne), więc pobrać się nie mogą.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 12:56

C carlyy
+6 / 12

Delfiny nie należą do tego samego gatunku, co ludzie (to nie jest orientacja) - to raz. Dwa - gwałt jest sprzeczny z prawem, więc gwałcące delfiny są na przegranej pozycji, jak zaczną ubiegać się o możliwość zawierania małżeństw z ludźmi. ;) Kanibalizm nie jest naturalny.

Wotann
-3 / 7

Pobicie przez murzyna- wątpliwe gdyż w Polsce murzynów niewielu. To nawet nie 0.5% narodu jest. Nie twierdzę że nie dopuszczają się przestępstw- pewnie niektórzy mieli sprawy o pobicie. Ale jednak wyłapać w Polsce wp*erdol od murzyna to trzeba mieć naprawdę pecha. Zważywszy na ich populację można to porównywać do oberwania meteorytem... Cyganie. Cóż, z Cyganami to się zgadzam. Złodzieje i żebracy (oczywiście zdarzają się wyjątki, obawiam się jednak że tylko wyjątki).
Arab wątpliwe (powód: patrz, powód słowo w słowo co domurzynów), a przy okazji mówiąc podpalenia i kolorowi to jedyne co pamiętam to jak w mediach było o tym jak biali polscy katolicy chcieli spalić małżeństwo polsko-pakistańskie... No dobra, lecimy dalej. Oddała lesbijkom? Po pierwsze w ogóle dziwny w Polsce jest system odbierania dzieci (patolom nie, ale gdy bieda jest to tak). Po drugie- oddaliby jak już wydaje mi się DO DOMU DZIECKA. Owe lesbijki co najwyżej mogłyby adoptować dziecko umieszczone w domu dziecka. Gdyby prawo na to pozwalało. Ale pary jednopłciowe nie mogą adoptować gdyż brak rodziców obojga płci skrzywi dzieciom spojrzenie na psychikę i sprawi że się homo staną. Na szczęście w domach dziecka tego problemu nie ma gdyż w domu dziecka dziecko- rzecz oczywista każdemu- ma rodziców płci obojga zajmujących się dzieckiem aż do adopcji (bądź opuszczenia domu dziecka po ukończeniu 18 lat). Tylko tak właściwie w tej sytuacji po co adopcje z domów dziecka jak tych rodziców to dziecko w tym domu już ma? A tak przy okazji w Polsce jakby coś dostały to raczej wp*erdol od skina-katolika. Ot tak. Bo są inne.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 10:45

Odpowiedz
KTU
+2 / 12

Ty piszesz co jest dziś a demot raczej zawiera efekty jak się lewicy na za dużo pozwoli i efekty ich rządów na zachodzie że jak już lewica zaczyna pędzić za postępem na połamanie nóg to wtedy można dostrzec absurdalność tej strony poglądów.

boskamary
+1 / 9

Idąc twoim tokiem rozumowania, dziecko z rodziny homo zawsze stanie się homo, w takim razie każdy z hetero rodziny powinien być hetero. A tak nie jest. Rusz głową, orientacji się nie nabywa, tylko się z nią rodzi.

Screenshot
+2 / 4

Idąc Twoim tokiem rozumowania, gdyby człowiek rodził się z określoną orientacją, to by oznaczało, że jest dziedziczna (wpływ środowiska wykluczyłeś), a wówczas geje by wyginęli, ewentualnie zamiast rozrastania się środowisk gejowskich i wzrost politycznego znaczenia pro-homo mielibyśmy zauważalny regres homoseksualizmu. A tak nie jest. Rusz głową, orientację kształtuje w dzieciństwie środowisko, w jakim żyjesz - począwszy od rówieśników, przez różne traumy i urazy, różnego rodzaju presję społeczną, po zachowania rodziców i zwyczaje panujące w domu.

Wotann
0 / 0

Pytanie: do kogo w kwestii adopcji wy to napisaliście? Jak do mnie to chyba ironii nie dostrzegliście...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 22:54

Screenshot
+1 / 1

Jeżeli nie jest dziedziczna, a przecież dopiero co powiedziałem, że nie jest, to musi być w ten czy inny sposób nabyta. A jeżeli jest nabyta, to coś musiało na jej kształtowanie wpłynąć. Nie wnikam już, czy to był różowy wózek, palenie papierosów przez matkę w trakcie ciąży, wylądowanie w kałuży podczas nauki chodzenia, różyczka czy co innego.

ThomasHewitt
+1 / 21

Dalej siedźcie w swojej skamieniałej tradycji i nie idźcie do przodu.

Odpowiedz
zipper25
+4 / 8

jakiego przodu?

L leopold
+1 / 5

"Staliśmy nad przepaścią, ale zrobiliśmy krok do przodu!" Władysław Gomułka

Screenshot
-1 / 3

Gdy konserwatysta gubi się w lesie, najpierw zastanawia się, czy jest w stanie wrócić do ostatniego znanego sobie miejsca lub przynajmniej zorientować się, w którą stronę zmierza, jeżeli nie uda mu się, rozgląda się wokół za ścieżką, a w ostateczności stara się rozważnie kluczyć między chaszczami, zachowując przy okazji w miarę stały kierunek. Idzie mu dość mozolnie, ale koniec końców wydostaje się z tarapatów bez znaczącego uszczerbku. Postawiony w tej samej sytuacji postępowiec będzie parł uparcie naprzód bez zastanowienia i rozglądania się wokół. W efekcie trzy razy o mało nie rozbije sobie łba o gałąź, dwukrotnie zaliczy bliskie spotkanie pierwszego stopnia z drzewem, które bezczelnie stało na jego drodze, pięć razy sparzy się w pokrzywach, ośmiokrotnie zaplącze w naszpikowane kolcami krzaki, a po drodze minie ze trzy razy w niewielkiej odległości ścieżkę wijącą się serpentynami mniej więcej w tym samym kierunku, ale omijającą najgorsze zad*pia, a nawet raz ją przetnie w swym owczym pędzie. Nie zauważy też mijanej polanki, pośrodku której stoi leśniczówka. Łatwo się domyślić, w jakim stanie - o ile w ogóle - postępowiec wydostanie się z leśnej matni. Widzisz już na czym polega przewaga konserwatystów nad postępowcami, lewicą, liberałami? Konserwatyści, jako niechętni do zmian, sto razy rozważają każdą z nich, zanim je wprowadzą, wychwytują słabe i mocne strony, minimalizują straty, próbują wycisnąć więcej z korzyści. Postępowcy w swej nieustannej potrzebie parcia naprzód nie tracą swego cennego czasu na rozważania na temat postulowanych zmian, bo nieważny jest efekt, a sam fakt zmieniania czegoś i rozwalenia starego porządku, który zastali i który drażni. Lewicowcy mają manię generowania utopii, która wyraźnie rysowała się już u zarania podziału na lewicę i prawicę - wolność, równość, braterstwo, trzeba tylko obalić króla - a w praktyce terror sto razy gorszy od monarchii absolutnej oraz rzeź Wandei. I tak z każdą lewicową ideą - socjalizm, komunizm, liberalizm obyczajowy, multi-kulti - każda z tych idei ma co najmniej jeden słaby punkt w miejscu tak widocznym, że tylko autorzy w swoim narcyzmie go nie dostrzegają - w takim właśnie punkcie idee te się wypaczają i zamiast szczęśliwego społeczeństwa mamy dokonywane przez komunistów ludobójstwa, mordowanie żołnierzy przez imigrantów, ograniczanie wolności obywateli, wprowadzanie orwellowskiej nowomowy i niemalże państwa policyjnego w imię poprawności politycznej, kosmiczne zadłużenie państw i zastój gospodarczy zamiast skutecznej pomocy dla biednych... Długo by wymieniać. Skamieniała tradycja traci do bezmyślnego postępu tylko w teorii, w praktyce to ten drugi zostaje daleko w tyle.

Z zbysiula154
-2 / 12

Jak dwuch facetów się żeni, lub dwie kobiety wychodzą za mąż to nie postęp tylko cofanie się w rozwoju i kult choroby psychicznej niedługo wariaci bedą normalni a normalni wariatami. Pedzie zawsze odwracają kota ogonem w telewizje cały czas prubują nas osfoić z homoseksualistami i z ich terminologią szczegulnie TVN żebyśmy przywykli i uznawali to za coś normalnego a pużniej nastepny krok... itd.

Odpowiedz
K Kaisha94
+7 / 15

Wkurza mnie to, że najwięcej odzywają się osoby, które nie znają żadnego homoseksualisty. Jak możecie mówić, że to jest choroba, czy któreś z was jest w głowie takiej osoby? Nie macie pojęcia co oni czują! Znam wielu gejów, są normalnymi ludźmi, niczym się nie wyróżniają. Większość z was patrzy tylko przez pryzmat, tych osób, które się z tym obnoszą, parady równości, itd. Zacznijcie odróżniać geja od pedała. Kiedy rozmawiam z osobami uprzedzonymi do gejów i lesbijek, zawsze pytam, "co byś zrobił/a, gdyby twoje dziecko powiedziało ci, że jest gejem/lesbijką?". Zanim skrytykujecie, przemyślcie, co by było gdyby... Wam się wydaje chyba, że takie osoby nie mają uczuć. Nie rozumiem jak można związki homoseksualne porównywać do zoofilii. To jest dopiero chore.

Odpowiedz
ThomasHewitt
+5 / 9

Na pytanie "co byś zrobił/a, gdyby twoje dziecko powiedziało ci, że jest gejem/lesbijką?" zażarte homofoby i tradycjonaliści odpowiedzą zapewne "wyrzucę z domu/zacznę leczyć, na pewno w mojej rodzinie taki/a nie zostanie". Tak by było. Klapki na oczach i hej do przodu!

B Belina1234
+6 / 10

Jeszcze lepiej jak do pedofilii porównują....W ogóle dlaczego zawsze czepiają sie gejów....lesbijki to już inna sprawa nie? Fajnie sie pornosy z nimi ogląda tak?....moralność at it's best....-_-.... zjeby jedne....leczyć trzeba was z !głupoty! bo nie widzicie różnicy pomiędzy miłością a znęcaniem się nad niewinnymi!

Z ZiomDG
+5 / 7

Tak samo może pobić Cię Polak, okraść cie Polak, jakiś inny Polak może spalić Ci auto, opieka społeczna może Ci zabrać dziecko i dać je normalnej rodzinie, albo ktoś może Twoje dziecko zabić.

Odpowiedz
aku666
+2 / 8

Powinno się ostrzegać przed prawicowym poczuciem humoru tak samo, jak przed treściami dla pełnoletnich. Panowie admini, weźcie sobie do serca zdrowie psychiczne młodego pokolenia.

Odpowiedz
~ale_jaja
0 / 0

Jakie poczucie humoru ? Przecież oddawanie dzieci homoseksualistom i homo śluby to jedne z podstawowych postulatów nowoczesnej lewicy. Powinieneś być dumny, że robią lewicowej ideologii darmową reklamę :)

Albiorix
0 / 0

Dość mało prawdopobony zbieg okoliczności. Gdyby tylko tak lewica traciła ludzi, to by nie traciła ich wcale. W sumie ... tak mniej więcej jest :(

Odpowiedz
pypyty
0 / 2

No to proszę powiedzieć co do do zaoferowania ma prawica? korwin mike przychodzi do wladzy i potem... i potem rezygnuje z wladzy zeby nikt nie byl wywyzszany (aby nikt nie byl przy korycie)

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 26 June 2013 2013 22:46

Odpowiedz
D dark382
-1 / 1

Korwin ma bardzo ciekawy program , ktory usprawni gospodarke . Ale tak , masz racje i glosuj dalej na POPiS i wierz ze moze cos sie poprawi.

pozeraczpoziomek
+5 / 7

Każdy ma prawo do szczęścia... Ocenianie ludzi po stereotypach lub ocenienie przez pryzmat braku tolerancji jest czymś nie godnym człowieka... Ludzie zastanówcie się co Wy robicie. Skoro Wy nie potraficie być tolerancyjni dla innych, to czemu inni mają tolerować waszą głupotę?/

Odpowiedz
T truebaran
+1 / 3

Patrzac na obrazek powinno byc raczej-Arab wyruchal mi narzeczoną

Odpowiedz
Albiorix
+3 / 3

Polska nie jest rządzona przez lewicę. Jest rządzona przez wywodzące się z prawicy partie które okazały się szkodzić gospodarce w stylu partii lewicowych (większe podatki, więcej buirokracji i regulacji) ale obyczajowo raczej pozostające na prawicy (kwestie majątkowe Kościoła, opór wobec ustawy o związkach partnerskich). Lewicą w Polsce jest SLD, PSL i Palikot.

J jefte
-2 / 2

Dla mnie (z góry powiem, że jestem Rosjaninem, troszeczkę znającym język polski, i piszę z Petersburga) takie określenie "lewicy" jest nieco dziwne. Nie rozumiem, dlaczego Polacy nazywają lewicą tylko to, co widzą na zachodzie. Nie jestem fanem ZSRR, ale muszę się przyznać, że właśnie w tych "komunistycznych" czasach mój kraj nie miał żadnych problemów etnicznych, bo wtedy tym "ciapatym" nie pozwalało się na to, na co nim się teraz pozwala. I to właśnie była "lewica". Obecnie mamy władzę raczej prawicową i akurat ta władza doprowadziła do tego, że w Rosji teraz są sami "czarni", których jest już chyba więcej, niż Słowian.

Odpowiedz
E External
-2 / 2

Może u nas jest beznadziejnie, bo mamy monopol w władzy i nie ma kto rządzić, ale powiem tyle, że jak były parady LGBT to było parę osób. Jak był marsz dla rodziny w każdym mieście to wyszła cała Polska "mainstream" media pokazały tylko masz LGBT. Nasza minister ds równości jak się dowiedziała, że prezydent Łodzi czy Lublina organizował marsz dla rodziny nazwała go faszystą.
Więc nas też tak nazywa?
mamaitata.org.pl/index.php?option=com_petitions&view=petition&id=56
Możemy skończyć z tą władzą, to zależy wyłącznie od was. Możemy iść na wybory i głosować przeciw PO. Wiem, że nie będzie fajnie w Polsce, nie będzie idealnie, ale powinno być lepiej jeśli teraz PO przegra wybory.

Odpowiedz
~Sasasas
+1 / 3

Oj gimbusy Wam nigdy nie było dane zaznać tej stabilizacji co za komuny, tego spokoju duszy (choć z dusza nie można było sie afiszować) i tego poczucia bezpieczeństwa. To byl dziwny system ale napewno nie byl gorszy od dzisiejszego lewactwa które prosta droga prowadzi nas ku zagładzie. Filozofujecie nie wiedzac o tym że juz jesteśmy w "czarnej d..ie"

Odpowiedz
P Peppone
+1 / 1

A ja jestem libertarianinem. Bo rząd mnie okrada, Kościół się wpieprz@ do łóżka, mułła do bimbrowni, gmina decyduje, ile mam mieć drzew na "własnej" ziemi, a [p]osły decydują, kto ma po mnie dziedziczyć.

Odpowiedz
Koviru
0 / 0

@HomoNonCogitare Francja: tam jest kasa której w Polsce nie ma Polska: chyba tylko wykorzystywani na maksa Chińczycy i Mongołowie chcieli by tu przyjechać

Odpowiedz
Koviru
0 / 0

@Gish_ Norwegia :system w którym to KRÓL jest najważniejszą osobą w państwie on wybiera premiera ON decyduje kto zasiądzie w radzie państwa ON rozdaje stanowiska Wojskowe i Kościelne może nawet kogoś ułaskawić no po prostu monarchia KONSTYTUCYJNA i co ? NAJBOGATSZY KRAJ ŚWIATA albo to albo drugi (tam nawet ludzi na socjalu stać na dom i dobry samochód ale jest ich mało bo prace są tam dobrze płatne i łatwo je znaleźć)(ścigają się z Islandią więc jak by ci to powiedzieć JAK SIĘ NA KIMŚ WZOROWAĆ TO TYLKO NA NAJLEPSZYCH

Odpowiedz
L konto usunięte
-1 / 1

Ja się pytam. Czy JAKAKOLWIEK norrrrrrrrrrrrrrrrrrrmalna osoba nie zaglądająca komuś spod wyrka, zakazująca bądź ograniczająca spożywanie alkoholu i papierosów I PRZEDE WSZYSTKIM ogarnięta, a nie to coś pokroju Tusk, Palikot, Kaczyński, Korwin MOGŁABY się zabrać do rządzenia? Nie? A no tak.Normalni ludzie mają politykę w dupie i kombinują jak przeżyć i rodzinę utrzymać.

Odpowiedz
Freiman
+1 / 1

I znowu lewica i prawica możecie się tłuc do woli jak jakieś bojówki. Na szczęście w XX wieku to się nawalano na ulicy ,a teraz gimbusy i postgimbusy robią to w necie.

Odpowiedz
kozawszystkozjada69
0 / 0

Lewica, Prawica - jeden brud, jeśli skrajny. Pomijając to, nie widzę związku między lewicą, a murzynami, cyganami, arabami, lesbijkami i opieką społeczną.

Odpowiedz
gebels1971
0 / 0

No cóż. Czyżby jedynie kościół miał wyłączność na zoofilię?

Odpowiedz
W Warmonger
+3 / 3

Tak, tak, niezwykła mądrość autora. Jak wszyscy wiemy, Polacy nie kradną, nie podpalają samochodów, nie biją ani siebie nawzajem, ani dzieci. Cóż za naród pełen cnót, wzór do naśladowania!

Odpowiedz