Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2037 2709
-

Zobacz także:


~łojojojojojojoj
+52 / 88

W parlamencie europejskim też dożywają późnej starości i w luksusach przyznając się do pedofilii oficjalnie ale na ten temat cicho sza.

Odpowiedz
~niezalogowany000
+44 / 68

Ciiii, nie mów tak głośno, przecież to postępowi ludzie i nie wolno ich obrażać.

S sly9106
-3 / 17

No i co w związku z tym? To jakoś tłumaczy tych księży, czy co? Ten demot jest o konkretnym przypadku. Zrób swojego o pedofilii w PE, a nie usprawiedliwiasz .ujowe zachowanie innym .ujowym.

4 4funkill
0 / 4

~KotJarka a kolega na pewno był na dominikanie i powiedzieli mu że jest z krali propedofilskiego jestem pewny że nie wziąłeś tego z jakiegoś onet itd. a co jest pewne że tego nie wymyśliłeś .. .

M max12383
+6 / 14

łojojojojojojoj Pomijasz jedną ale to bardzo ważną kwestię. Jeżeli pedofil jest osobą świecką to od razu jest karany, potępiony przez społeczeństwo itd. Natomiast jeśli chodzi o księży podofilów to KK stara się za wszelką cenę ukręcić sprawie łeb, część wiernych takie informacje traktuje jako atak na Kościół i bronią księży pedofilii. Przecież dziennikarze niezależnie o jakich poglądach, gdy nagłaśniają sprawę księży pedofilii robią bardzo dobrą rzecz, której jednak władze KK nie umieją wykorzystać. Gdyby każdy ksiądz któremu udowodniono pedofilię automatycznie był ekskomunikowany i oddany w ręce sądów to KK zrobiłby to o czym często mówi Biblia czyli "usuniesz zło spośród siebie".

~łojojojojojojoj
0 / 2

max12383 powiedz to Danielowi Chon-Benditowi.

K KotJarka
+2 / 2

@ zabijać dla przyjemności, fajny nick, jak przystało na katolika. Bylem na Dominikanie jeszcze przed tym jak pogoniono tych dewiantów seksualnych z katolickiej III RP. Ludzie tam są bardzo biedni i taki abp. Wojciechowski mając immunitet Wesołego Franka i jego przydupas ks. Gil czuli się bezkarni. To, ze w prasie napisali, ze Polska to kraj propedofiliski to sam sobie sprawdź, masz dostęp do Netu

sliko
+3 / 3

Zastanawiam się kto jest bardziej ohydny moralnie. Zwyrodnialcy gwałcący dzieci, czy ich obrońcy... A ksiądz jak myśli?

+1 / 1

Żeby tak bronic pedofilii w KK trzeba chyba być ofiarą molestowania, której się podobało, inaczej się nie da tego wytłumaczyć.

~Aster22
0 / 0

W roznych krajach rozna jest granica wieku, od ktorego dorosly moze uprawiac seks z nieletnia osoba.
W czesci panstw UE jest to chyba 14 lat, w innych 15.
Polska to 16.

SymbolicznaWata
+1 / 9

Ahhh ci księża pedofile, takich jak oni trzeba utylizować i podobnie postępować z mordercami, gwałcicielami

Odpowiedz
~dgggd
0 / 0

Gorzej jeśli okaże się, ze skazano niewinnych ;)

~As12s
+18 / 20

Pedofilia nie dotyczy tylko Kościoła, jest to problem ogólny, wszystkich grup społecznych. Marginalizując ją tylko do poziomu księży. nie zwalczmy jej, tylko wręcz przeciwnie, kwitnie w innych sektorach po za kościołem. Musimy razem, wspólnie zbudować system, który pozwoli wyłapywać przypadki pedofilii, a przed wszystkim nie do puszczać do niej. Często słyszę, że ksiądz pedofilii unika kary, jest to bzdurą, powołując się na na dane Ekke Overbeeka, holenderskiego dziennikarza, ów dziennikarz naliczył 27 przypadków skazania polskich duchownych za czyny pedofilskie. Pewnie nie są to wszystkie, ale tylko i wyłącznie dla tego, że ofiary pedofilów długą milczą i sprawy wychodzą po latach. Dla tego apeluje do wszystkich, którzy mają możliwość, żeby zbudować system, który uświadomi dzieci, w tych sprawach. Kolejnym zarzutem, jest to, że nie wypłaca wysokich, sięgających milionów, odszkodowań, kolejny absurd, wszyscy wobec prawa są równi wiec ja się zastanawiam czy przeciętny Kowalski ma w do taką sumę. Oczywiści odszkodowania będą wypłacane, ale o tym i w jakiej sumie decyduję Sąd.

Odpowiedz
~rttt1
+3 / 7

@ ~As12s "ów dziennikarz naliczył 27 przypadków skazania polskich duchownych za czyny pedofilskie." Tylko jedno pytanie, w jaki sposób ich skazano?

sliko
-2 / 6

^^ wyżej przykład katolickiej moralności. Katolik wyznający żydowską religie, podpisujący się moim loginem przerabia moje opinie na antysemickie. Jakie to katolickie!
ŚREDNIA WSZYSTKICH POZOSTAŁYCH GRUP!
CZY SĄDZISZ, ŻE W JAKIEJŚ JEST WIĘKSZA?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 September 2013 2013 23:42

~polllllll
-3 / 27

A mnie wkurza ta cała nagonka na Kościół i lobbowanie tych złych rzeczy, które się tam dzieją. Jest to instytucja stworzona przez człowieka i jest skażona złem, nikt nie neguje faktu, że problem pedofilii tam jest, ale po co ciągła nagonka i przedstawianie Kościoła przez ten i tylko ten pryzmat. Ludzie "promujący" zajadle błędy Kościoła, działają tymi samymi metodami o które oskarżają go- nienawiścią i uprzedzeniami

Odpowiedz
~Pomidor_rules
-4 / 18

Zgadzam się, jest to bardzo ograniczone spojrzenie. Kościół jest największą charytatywną instytucją na Świecie. Ale co po zostaje antyklerykałom, nie mają szans, żeby dorównać do poziomu Kościoła, wiec pozostają im ataki. co też jest obrzydliwe, nie tyle, że atakują sam Kościół, bo Kościół od samego początku swego istnienia był prześladowany i sobie poradzi, ale to, że wykorzystywane jest nieszczęście dzieci do prywatnej wojny.

~rttt1
-4 / 12

@ ~Pomidor_rules "bo Kościół od samego początku swego istnienia był prześladowany i sobie poradzi, ale to, że wykorzystywane jest nieszczęście dzieci do prywatnej wojny." Oj, biedny, bogu ducha winny kościół. To twoje spojrzenie jest nieco ograniczone. Chyba nie zapomniałeś\łaś, co robił kościół w czasach średniowiecza? "Kościół jest największą charytatywną instytucją na Świecie." Nie uprawiaj kłamliwej propagandy. @ Skeeze "Nagonka na Kościół jeśli chodzi o pedofilię jest ogromna ponieważ jest to medialna papka dla mas, która bardzo łatwo szokuje i przez to dobrze się sprzedaje." Jak nie ma na co zgonić, to na media. Argument wieków. Co nie zmienia faktu, że problem istnieje."Prawda jest jednak taka, że wielokrotnie już przeprowadzano badania, w których okazywało się, że odsetek pedofilii wśród księży jest taki sam jak w innych zawodach" Poproszę o źródło. "(oprócz nauczycieli, gdzie pedofilia jest logicznie o wiele większa - w USA nawet 100 razy [!])" Źródło do danych proszę, oraz w jakim przedziale wiekowym były ofiary i czy to byli najczęściej chłopcy, czy dziewczyny?

fgdcgfdcxf
+2 / 10

''w innych grupach spolecznych tego nie ma'' to ciekawe bo wsrod homoseksualistow jest wyzszy odsetek pedofilow(niejednokrotnie pojawialy sie w internecie informacje ze para gejowska molestowala adoptowane dziecko nawet pare demotow na glownej o tym bylo) a jakos sie o tym nie mowi i homoseksualistow nie kojarzy sie z pedofilia tak jak Kosciola.``Jest wina, jest osąd, jest kara`` zwlaszcza kiedy pedofilem jest homoseksualista.Albo sie z tym nic nie robi albo o procesie sie nic nie wspomina.To w takim razie wedlug logiki antyklerykalow mam wszystkich homoseksualistow nazywac pedofilami? A Giza to koniunkturalista ktory chce sie przypodobac mainstreamowi. Ciekawe czy mialby jaja zeby smiac sie tak samo z muzulmanow albo innych pupilkow lewactwa

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 September 2013 2013 11:48

sliko
+3 / 13

Nauczycieli jest w Polsce prawie 20 razy więcej niż księży. Skoro wśród nich pedofilia jest tak powszechna, to może podałbyś kilka przykładowych wyroków z tego roku. Bo w 20 krotnie mniejszej populacji księży, w tym roku wyroków było kilka. Wyobraź sobie szkołę w której nauczyciele molestują dzieci. Ich koledzy mają nakaz milczenia i pomocy w ukrywaniu faktów, a dyrektor szkoły pomaga w zacieraniu śladów i w porozumieniu z kuratorium przenosi nauczycieli z takimi skłonnościami do innych szkół w innych miastach. Kuratorium organizuje akcję zastraszania ofiar i świadków, aby nic się nie wydało - wszystko zgodnie z tajną instrukcją wydaną przez Ponadnarodowe Ministerstwo Oświaty. Czy taka organizacja nie powinna zostać zdelegalizowana i rozwiązana? Szkołę zamieńcie na parafię, kuratorium na episkopat, a ministerstwo na Watykan...

Volpe
+2 / 8

delete36, jak nie ma, jak jest? Był taki facet z partii zielonych, który otwarcie promował zbliżenia seksualne z pięciolatkami, dzisiaj siedzi w parlamencie. Przywódca pewnego lobby homoseksualnego też przyznaje się do pedofilii i nikt mu nic nie robi. Kościół potępia pedofilów w swoich szeregach, a dewiacje kończą się dyscyplinarką i więzieniem.

sliko
+2 / 2

Podaj przykład jakiegoś księdza, którego sprawę władze kościelne zgłosiły do prokuratury.

~Syriusz2
-1 / 1

Bo jak się nie ma do czego doczepić to czepia się do marginesy danej grupy. Procent księży bezinteresownie pomagającym młodzieży wyjść z nałogów, ciężkich sytuacji życiowych, pomagających rodzinom rozwiązywać problemy (takich jak w TV ojciec Mateusz) jest o wiele większy niż pedofilii, ale o tym się nie mówi. Jak ktoś napisał że problemem nie jest sama pedofilia tylko fakt jej tuszowania, to jakoś nie widzę nagonki na pary homoseksualne które adoptują dzieci tylko po to żeby je gwałcić, a dlaczego, bo lobby to dokładnie tuszuje takie informacje że nawet do mediów nie dochodzą.

~iweee
-1 / 1

zastanawiałem się nie raz czemu o tych wszystkich tatusiach co gwałcą swoje dzieci całymi latami nie pisze się tyle co o przypadkach w KK.... co ??? może temat nie istnieje ??? a może mamusi jest wstyd ??? a tak z KK to zawsze można coś wytargać ....co z tymi aferami pedofilskimi i z pornografia dziecięcą ???? jest jakieś info w mediach i ... cisza.... a na dworcach to co .... sama dorosła dorabiająca tyłkiem młodzież ... a tam na Dominikanie to tylko tych dwóch było ..... bo inni nie korzystali z tych pseudo usług ???? trochę sprawiedliwości .... i wśród polityków i dziennikarzy i lekarzy i innych maści są pedofile tylko jakoś się o tym nie mówi ...

~Moj_Nick
-5 / 11

Slowa wypowiedziane przez kozo i dziecio je**e. Wracaj ciapus do siebie taka propagande je**c. Zaraz nam zacznie mowic ze w islamie to nic takiego miejsca nie ma i niech sie ludzie zaczna przerzucac na "religie milosci i pokoju"

Odpowiedz
ThomasHewitt
+6 / 10

Abelard Giza wyrasta na sumienie narodu. I jeszcze te poważne fotografie.

Odpowiedz
Krzychu25
+5 / 11

A w komentarzach znów odwracanie kota ogonem. Problem pedofilii istnieje w każdej grupie społecznej, problemem jest tuszowanie tych spraw, ukrywanie sprawców i zamiatanie wszystkiego pod dywan. Szokuje mnie fakt że wielu katolików, zamiast uderzyć pięścią w stół i powiedzieć "dość, chcemy ukarania sprawców i rozwiązania tego problemu", zaczynają bronić kościół, tłumacząc że przecież w innych grupach społecznych jest tak samo.

Odpowiedz
~DMcor
0 / 8

O ran człowieku. Jakie ukrywanie sprawców, jakie zamiatanie sprawy po dywan, przecież Ty co tu piszesz jest nie logiczne, jak by sprawy były ukrywane pod dywanem, zamiatane, to nie było by tematu. A wręcz przeciwnie Kościół mówi otwarcie o tym problemie i jego rozwiązaniach, w tym tygodni czytałem W Gościu Niedzielnym artykuł "O. Żak: Skala pedofilii nieznana". Nie bronimy pedofilów, tylko sprowadzaniu tematu pedofilii tylko do Kościoła katolickiego. Co na demotach ma miejsce, bardzo często.

sliko
-2 / 10

Ksiądz Zbigniew R. został skazany za molestowanie nieletnich chłopców 20 grudnia 2012 roku na 2 lata bezwzględnego pozbawienia wolności. Do dziś nie zgłosił się do więzienia mimo prawomocnego wyroku. Miał wyznaczony termin na 20 marca 2013 r. Jego adwokat Wiesław Breliński napisał wniosek do sądu o odroczenie wykonania kary o kilka miesięcy z powodu rzekomych zaplanowanych przez R. badań kardiologicznych. Jak udało nam się ustalić skazany za pedofilie ksiądz kupił mieszkanie w Będzinie na Śląsku, gdzie pracuje w kancelarii komorniczej jako księgowy. Zatrudniająca go Pani komornik wie, że jej pracownik jest skazany prawomocnym wyrokiem za pedofilię i nie widzi w tym żadnego problemu. Tłumaczy, tu cytat: `A komu on zagraża? Tu dzieci nie pracują'. Tymczasem R. spokojnie chodzi do pobliskiego kościoła na msze dla dzieci.'' ****************************** 26.06.2013 Ksiądz Waldemar B., były wikary i nauczyciel religii w parafii w Wysokiej pod Piłą, został w czwartek skazany przez sąd w Bydgoszczy na 3 lata więzienia za molestowanie seksualne 9-letniego chłopca i robienie mu pornograficznych zdjęć. Do zdarzenia, które doprowadziło Waldemara B. na ławę oskarżonych i do skazania, miało dojść podczas jednej z nocy, którą 9-letni wtedy chłopiec spędzał u księdza. Ten nie tylko molestował chłopca, ale także fotografował go nago. Kompromitujące zdjęcia zabrał ze sobą do swojej nowej parafii w Wysokiej, w której był nie tylko wikariuszem, ale także katechetą. To właśnie z lekcji religii w miejscowym gimnazjum, w kwietniu 2008 roku został wyprowadzony przez policjantów i na pół roku trafił do aresztu. ...... Jak tak dalej pójdzie, to zabraknie dla nich parafii na Ukrainie....

Krzychu25
+3 / 5

No stary, do roku 2001 w kościele katolickim obowiązywał ściśle tajny dekret 'Crimen Sollicitationis' nakazujący księżą załatwianie spraw molestowań, solicytacji i innych - potajemnie, wewnątrz kościoła i zgodnie z prawem kanonicznym. Od czasów zniesienia tego dekretu, całkiem sporo afer seksualnych ujrzało światło dzienne, ale nie widać zbyt bardzo aby najwyżsi hierarchowie kościelni garnęli się zbyt bardzo do rozwiązania tych problemów czy też do pomocy ofiarom.

sliko
+3 / 3

* ks. Mirosław W. "wkładał nogę dziecka pod sutannę i onanizował się jej stopą" - czytamy w akcie oskarżenia. To ksiądz z archidiecezji lubelskiej, będąc wikariuszem parafii pod wezwaniem Chrystusa Króla w T., Ta dziewczynka miała zaledwie 10 lat. Przez wiele miesięcy nie można było wielebnemu przedstawić zarzutów, ponieważ arcybiskup Józef Życiński wysłał go na "urlop zdrowotny".

* ks: Waldemar B., "Myślał, że dzieciak twardo śpi i folgował sobie, ocierając się o jego nagie ciało. Ponadto sfilmował tę perwersje" ujawnił mediom prokurator. Zgarnięty przez policję z plebani parafii Matki Bożej Różańcowej w W. (diecezja bydgoska). Był tam wikariuszem i nauczycielem religii w miejscowym gimnazjum. Trafił za kratki, bo nocując u bogobojnej samotnej parafianki, molestował jej 9-letnicgo syna. Szans na uniknięcie kastracji może upatrywać w fakcie, że obyło się bez penetracji.

*Ksiądz Antoni W. były proboszcz parafii Świętych Apostołów Szymona i Judy Tadeusza w położonych na obrzeżach Olsztyna D. (diecezja warmińsko-mazurska), skazany na 3,5 roku wiezienia za płatny seks z 14-letnimi chłopcami.

* ks. Zbigniew Sz. zasłynął z tego, że jako proboszcz parafii w P. (diecezja siedlecka) "wielokrotnie doprowadził pięć małoletnich uczennic klas I-III szkoły podstawowej do poddania się czynnościom seksualnym", za co został skazany na 2 lata więzienia

* ks. Krzysztof Kiwitt był do niedawna proboszczem parafii św. Jakuba Apostoła w M. (archidiecezja gdańska). "Oddany Kościołowi i jego misji ewangelizacyjnej kapłan, żarliwy duszpasterz ofiarnie niosący Chrystusa innym. Nauczyciel, wychowawca dzieci i młodzieży, wytrwały orędownik jej formacji katolickiej poprzez sumienne katechetyczną pracę. Inicjator Oazowego Kręgu Młodzieżowego i rekolekcji dla młodzieży" - reklamował się wielebny. Mimo tych "okoliczności łagodzących" Sąd Rejonowy w Wejherowie skazał go na 3,5 roku więzienia za seksualne "formowanie" 14-letniej dziewczynki

* Zakonnik Krzysztof P. z klasztoru oo. Franciszkanów w P., (archidiecezja gnieźnieńska), którego tajny proces przed Sądem Rejonowym w Inowrocławiu ani chybi zakończy się skazaniem, bo obciążających mnicha dowodów na "obcowanie płciowe z małoletnim poniżej lat 15" jest aż nadto. Ofiarą padł ministrant, który "traktuje wielebnych jak autentycznych bezpośrednich łączników z Panem Bogiem", - Tym większy więc przeżywał dramat, że jeden z nich wyładowywał na nim swoje chore chucie seksualne

* ks. Roman B. zakonnik z Towarzystwa Chrystusowego dla Polonii Zagranicznej. Jeszcze w czerwcu 2008 r. był wikariuszem parafii św. Józefa w St.S. oraz prefektem gimnazjum katolickiego. Jego przełożeni już wiedzieli, że coś się święci i skierowali konfratra na placówkę do Anglii. Nie zdążył wyjechać. Trafił do aresztu za stosunki seksualne z 14-letnią kochanką, którą zaczął; deprawować dwa lata wcześniej. "Ksiądz młody, o bardzo dobrym kontakcie z młodzieżą, wbrew pozorom znakomicie odnajdujący się w temacie czystości'' - reklamowali mnicha organizatorzy pielgrzymek . "Chciałbym wylizać twoje soczki" - pisał ks. Roman w SMS-ach do kochanki
........
Gdyby nie tacy jak my - "wrogowie kościoła" do dzisiejszego dnia największą karą za krzywdzenie dzieci byłoby przeniesienie do innej parafii

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 September 2013 2013 23:18

sliko
+2 / 2

* Na osiem lat więzienia skazał Sąd Rejonowy w St.S. (Zachodniopomorskie) księdza Romana B. za utrzymywanie stosunków seksualnych z 13-latką - poinformowała rzeczniczka Sądu Okręgowego w Szczecinie sędzia Elżbieta Zywar.
Jak dodała, sąd nie zastosował nadzwyczajnego złagodzenia kary, ponieważ nie dopatrzył się w czynie oskarżonego żadnych okoliczności łagodzących, mimo że biegli sądowi orzekli, iż duchowny ma ograniczoną poczytalność.
Sąd wskazał na wielką krzywdę, jaką ksiądz uczynił nieletniej - podkreśliła sędzia Zywar.

* ks. Piotr D. - były proboszcz parafii św. Ducha we wsi W. (archidiecezja warszawska) i nauczyciel religii w S. W październiku 2007 r. skazany na dwa lata wiezienia za molestowanie seksualne chłopca, którego od 9 roku życia uczył "anatomii" i przeprowadzał na nim doświadczenia mające uprzytomnić dziecku, co może zdziałać ręka w majtkach

* ks. Stefan S. rezydent w parafii św. Wojciecha we wsi K. (diecezja radomska), trafił do aresztu decyzją Sądu Rejonowego w P. za gwałt z użyciem przemocy ."Może mieć nadzieję na uratowanie swojej "męskości", bo jego niepełnosprawna ofiara miała już ponad 15 lat.

* ks. Krzysztofa Sz. Byłego wikariusza parafii Świętej Marii Magdaleny w Cz. (diecezja pelplińska), którego uratowało przed więzieniem niespełna półtora miesiąca. Zaledwie tyle czasu upłynęło od 15 urodzin uwiedzionej przez niego uczennicy

* ks. Marka B., niegdysiejszego wikariusza parafii Miłosierdzia Bożego w G. (diecezja zielonogórsko-gorzowska), który upił i wykorzystał seksualnie ministranta za co zainkasował 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 2 lata

* ks. dr. Dariusza K. z diecezji płockiej, byłego dyrektora diecezjalnego Papieskich Dzieł Misyjnych i sekretarza krajowego Papieskiej Unii Misyjnej, specjalizującego się też w molestowaniu seksualnym dorosłych już kleryków seminarium duchownego

* ks. Wojciecha P. ze zgromadzenia zakonnego księży palotynów. "Szukam młodego chłopaka do wspólnej zabawy. Szukam kogoś, kto lubi dominować, a nawet ostrzejsze klimaty. Uwielbiam obciągać i lizać wszędzie, od stóp w górę. Nie chcę analu" ? kusił uduchowiony wykładowca Wyższego Seminarium Duchownego, próbując uwieść niespełna 16-letniego. dzieciaka

* Absolutnym natomiast pewniakiem do kastracji jest były proboszcz ks. Piotr T. z D. (woj. pomorskie, diecezja pelplińska). Został prawomocnie skazany na 4 lata wiezienia za molestowanie seksualne 15-letniego ministranta oraz jego dwóch kolegów, namawianie nastolatków do samobójstwa i podawanie im narkotyków. Z chłopięcego haremu księdza korzystali również kościelny Waldemar G. oraz szef ministrantów Tomasz J. Najmłodsza z ich ofiar miała 11 lat. W toku śledztwa wyszło na jaw, że przed awansem na proboszcza ksiądz T. był wikariuszem parafii św. Katarzyny Aleksandryjskiej w St.G., gdzie też patronował siatce pedofilskiej wykorzystującej seksualnie ministrantów.
Sąd Okręgowy w Słupsku skazał dewianta w drugim procesie na 3,5 roku więzienia za wielokrotne nakłanianie ministranta do popełnienia samobójstwa? aby nie wyszło że podawał mu narkotyki oraz systematycznie wykorzystywał seksualnie.
.....

~as
0 / 8

a w kabarecie pie*doli i uchodzi mu to na sucho

Odpowiedz
D dawidsznurek
+3 / 11

Jedno jest pewne, w telewizji i GW Abelard Giza zrobi wielką karierę... Jak każdy kto jedzie po katolicyzmie.

Odpowiedz
K kwasek2525
+1 / 9

Następny zakompleksiony autor który pomylił kleryka z bogiem ...

Odpowiedz
~Eks123
0 / 2

Oj, tutaj się pan Albert nieco pomylił. Koledzy o nich się baaaardzo troszczą... Obiło mi się o uszy, że jednego 6 razy ratowali przy próbach samobójczych...

Odpowiedz
szarobury
-4 / 8

Tęsknię za czasami Torquemady, wtedy takie psy jak wy nie mogły za bardzo szczekać... Chwała świętej inkwizycji!

Odpowiedz
fgdcgfdcxf
0 / 4

tez nie cierpie antyklerykalnych idiotow ale kazdy ma prawo do swoich opinii nawet jesli sa bezdennie glupie (chociaz za komune i narodowy socjalizm powinni karac).Takich ludzi trzeba pokonac argumentami a nie pala i strzelaniem bo to jest poziom lewactwa, to oni tak uzasadniaja swoje antywartosci

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 September 2013 2013 22:05

szarobury
-4 / 4

Nie musiałeś tego pisać,mój komentarz to tylko trolling wymierzony w lewactwo, libertynów i heretyków...

~acegi
0 / 2

Wszyscy dużo mówicie, ale jak dowodów nie było, tak nie ma... Ja osobiście nie wierzę, że ksiądz z Dominikany jest pedofilem. Nie ma żadnych dowodów, które by świadczyły o jego winie. Będziecie sobie używać jeśli dojdą jego winy, na razie lepiej nikogo nie oskarżać, bo później będziecie mieli tylko wyrzuty sumienia.

Odpowiedz
~Abukashi
+4 / 4

Bezmyślny i niezdrowy jest celibat, który tłamsi naturalne odruchy. W Biblii nie ma o tym mowy, a wręcz przeciwnie. Dziś też są pastorzy, którzy są zarówno chrześcijańskimi kapłanami i mają żony, dzieci etc.

Odpowiedz
ZaxHunter
-3 / 5

Nie lubię Abelarda więc w sumie dobrze, że tak wyszło... Wiem, że to cytat i to jego tekst ale każdy kto nie wie i nie zna Gizy automatycznie po obejrzeniu tego demota potraktuje jego twarz jako twarz owego pedofila...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 September 2013 2013 21:52

Odpowiedz
M mroziuklukas
-5 / 5

Z tego co mi sie wydaje to ten koles wywodzi sie z kultury muzulmanskiej gdzie za przykladem Mahometa sie 9-latki posuwa....

Odpowiedz
C cyklop1977
+1 / 1

trzeba sie zastanowic czy ksiadz pedofil to ksiadz ?! mysle ze to nie ksiadz a pedofil w przebraniu i powinien byc wywalony z kosciola ... wszedzie takich przebierancow znajdziesz , w polityce masz posol co mysla o swojej dupie a nie o Polsce , w kosciele masz pedofili co zyja jako ksieza , jest kupa lekarzy co jak im nie dasz lapowy to nic nie zrobi dla chorego lub powie ci ze moze cie przyjac prywatnie eehhhhh wszech obecna patologia , ktora jest akceptowana przez ludzi

Odpowiedz
A adawo
0 / 0

To się nazywa miłosierdzie, czy jakoś tak...

Odpowiedz
haes82
0 / 0

Temat jest już nudny jak diabli. I zdecydowanie przesadzony, rozdmuchany przez antykościelny PR. Sam nie wierzę w Boga, mam gdzieś Kościół i uważam ich za bandę pasożytów - ale jednak chcę zauważyć, że przypadki pedofilii są JEDNOSTKOWE. Owszem, można się doczepić że Kościół udaje, że sprawy nie ma, że sam papież (a przynajmniej JP2) nie widział problemu, że sukienkowi kryją swoich itp. - zgadzam się, i takie zjawisko trzeba tępić. Jednakże ekstrapolowanie tego jednostkowego zjawiska na ogół kapłaństwa i bezmyślne zakładanie, że każdy ksiądz to pedofil w sukience to już chamski i bezmyślny chwyt poniżej pasa. A taka ślepa nagonka od pewnego czasu ma niestety miejsce.

Odpowiedz
~Kris_Dominik
0 / 0

Abelard, wyglądasz jak saudyjski szejk tylko bez chusty na głowie. Szejk twierdzi: "Kobiety nie mogą prowadzić samochodu, bo to źle wpływa na jajniki". Ty też lepiej nie prowadź :)

Odpowiedz