Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
719 867
-

Zobacz także:


~bubekkubek
+5 / 7

Co za idiotyczny demot!
Faceci w szpilkach mają być tak samo pociągający jak modelka?
To może modelce dokleimy wąsy, brodę, włosy i na nogach?

Riesling
0 / 2

A ona naprawdę jest pociągająca w tych sztucznych pozach, idiotycznym wdzięczeniu się i wyginaniu? Ba dla mnie wygląda równie kretyńsko. Nie do tego służą motocykle, żeby się na nich wieszała kuso ubrana kobieta; nie są też stojakami na lusterko ani kozetkami dla gwiazdek porno. I chyba to właśnie jest ważne w tym obrazku, a nie to, do czego mężczyźni się nadają.

~iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
+4 / 8

Od dawna? Spałeś na historii? No chyba Cię głowa boli. "Drobne i słabe fizycznie przy mężczyznach" - a przepraszam bardzo, czy wszyscy mężczyźni są wysportowani i 'napakowani', są w stanie unieść 200kg własnymi rękoma? Nie. Dosyć duża część z nich to chucherka. Wiele kobiet ma również bardziej umięśnioną sylwetkę od mężczyzn. To nie zależy od płci. To zależy od genetycznej budowy ciała, stylu życia i rozwijania sprawności fizycznej. Zarówno mnóstwo kobiet, jak i mężczyzn nie nadaje się do zawodów wymienionych przez Ciebie. Czy to Ci się podoba, czy nie. Poza tym Twój komentarz raczej nie pasuje do przekazu demota. Szukasz tematu którego tu nie ma, niczym stereotypowy polonista.

A Antonio1985
-3 / 5

@iiiiiiiiiiiiiiii: Dziwnym trafem w każdym sporcie mężczyźni mają lepsze wyniki niż kobiety. Dlaczego? bo są silniejsi, szybsi, sprawniejsi itp. Nie wiem jak można to negować. Ilość kobiet predysponowanych do np ciężkiej pracy fizycznej jest nieporównywalnie mniejsza od mężczyzn. Równouprawnienie w każdej dziedzinie życia to fikcja. Nigdy tak nie będzie. Zresztą często równouprawnienie to przywileje dla kobiet, a nie zrównywanie praw. Np płaca. Jak można nakazać pracodawcy płacenie tyle samo każdej osobie na tym samym stanowisku. To bzdura. Więcej dostaje ten co pracuje lepiej.

~Poszukiwacz_z_Gothica
0 / 0

@Antonio zacznijmy od tego, że w sportach *zazwyczaj* są osobne konkurencje dla mężczyzn i kobiet. I to sprawia, że wnioski dotyczące przewagi mężczyzn są znikomym potwierdzeniem. Zgadzam się z jednym - różnimy się i nie będziemy tacy sami. Jednak w przypadku pracy, głosowania, wyznania i tego typu innych rzeczy powinniśmy mieć takie same prawa. Mówisz, że ten kto lepiej pracuje ten więcej dostaje? A gówno prawda. Szczególnie w pracach fizycznych. Często jest tak, że kobiety przenoszą taki sam ciężar (czasem nawet i większy, jednak to rzadkie zjawisko) jak my, a dostają mniejszą pensję. Dlaczego? A no dlatego, że to kobieta. I stereotypowo ona jest słabsza, mniej udźwignie, więc mniejsza płaca. Z tym, że to się nie pokrywa z rzeczywistością w taki stopniu, aby to było prawdą. Ile jest sytuacji, że my, mężczyźni dostaniemy większą pensję... uwaga, uwaga... za samą płeć. I na odwrót. Tak być nie powinno. Mam ogromny szacunek do płci przeciwnej. One już z samego faktu, że są kobietami w pewien sposób traktuje się stosunkowo gorzej. Nie rozumiem, dlaczego iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ma tylko jedną ocenę pozytywną. Ona mówi prawdę, ja ją popieram. To, że część z nas nie chce tego widzieć to nie znaczy, że tego nie ma. Ale to jest. I dopóki się ludzie nie nauczą dopóty wszyscy będą w jakiś sposób dyskryminowani.

A Antonio1985
-1 / 1

@Poszukiwacz_z_Gothica: Konkurencje są te same. Tylko wynik kobiet gorsze. Sprawdź sobie wyniki biegów n różne dystanse. pływania na różne dystanse w różnych stylach, rzuty oszczepem, młotem, skoki w dal, wzwyż itp. Uwierz mi, że nikt za samą płeć nie płaci mniej. Jeżeli pracownik jest dobry i niezbędny to nie ważna jest płeć. Kobiety za to mogą zarabiać mniej ze wzg na ewentualne obciążenia dla pracodawcy ze wzg na ewentualną ciążę itp. A powodem tego są urlopy macierzyńskie i niemożliwość zwolnienia takiego pracownika.

~OloKolo777
+2 / 2

Do Antonio1985 cytat: "Ilość kobiet predysponowanych do np ciężkiej pracy fizycznej jest nieporównywalnie mniejsza od mężczyzn"

Jak będziemy porównywać, to można stwierdzić, że dużo lepszy od każdego mężczyzny jest pierwszy z brzegu koń, bo będzie miał nieporównywalnie większe osiągi w ciężkiej pracy fizycznej, niż nawet najsilniejszy mężczyzna;) i czego to dowodzi? że byle koń jest lepszy od mężczyzny? :p

A Antonio1985
0 / 0

@Olokolo777: Pomyśl, to zrozumiesz. Nigdzie nie napisałem, ani nie uważam tak, że kobieta jest gorsza od mężczyzny. Koń jest silniejszy od mężczyzny, a mężczyzna od kobiety. Dlatego w kopalniach, hutach itp pracują głównie mężczyźni a nie kobiety. Czemu nie pracują konie? Tego chyba tłumaczyć nie muszę?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 October 2013 2013 22:30

~OloKolo777
0 / 0

Do Antonio1985: a może choć spróbujesz? bo próbuję zrozumieć twój trop rozumowania i nie mogę załapać - skoro wcześnie konie mogli pracować w kopalniach a teraz nie nie, to co - mężczyźni są silniejsi od nich? czy głupsi, że dają się wykorzystywać w takich niewolniczych warunkach?

Hannya
+1 / 1

@Antonio: "Kobiety za to mogą zarabiać mniej ze wzg na ewentualne obciążenia dla pracodawcy ze wzg na ewentualną ciążę itp" To właśnie jest płacenie niższego wynagrodzenia tylko za samą płeć. To jest dyskryminacja. Mają się liczyć kompetencje i umiejętności, nie ewentualne ciąże. Zobacz jakiego sformułowania użyłeś! Nie planowana, nie istniejąca a EWENTUALNA ciąża! Z tego powodu kobieta i mężczyzna dysponujący tymi samymi umiejętnościami, takimi samymi kwalifikacjami i taką samą dyspozycyjnością nie mają takich samych szans przy ubieganiu się o takie samo stanowisko. Pracodawca patrzy na kobietę przez pryzmat tego, co EWENTUALNIE będzie się z nią działo. O wiele większym obciążeniem dla pracodawcy jest pracownik, który NOTORYCZNIE nie stosuje się do przepisów ruchu drogowego, przez co może EWENTUALNIE ulec wypadkowi, ale taki pracownik to facet z jajami, nie?

Tak na marginesie: od rewolucji przemysłowej kobiety pracowały w hutach, kopalniach, itd. Wykonywały taka samą pracę jak mężczyźni i miały taką samą wydajność. Doszło nawet do tego, że pracodawcy chętniej zatrudniali kobiety niż mężczyzn bo za taką samą pracę dostawały niższe wynagrodzenie przez co musiały pracować dłużej żeby uzbierać pensję, która pozwoliłaby się im utrzymać.

wasp_9277
0 / 0

Antonio: "Uwierz mi, że nikt za samą płeć nie płaci mniej. Jeżeli pracownik jest dobry i niezbędny to nie ważna jest płeć. Kobiety za to mogą zarabiać mniej ze wzg na ewentualne obciążenia dla pracodawcy ze wzg na ewentualną ciążę itp" - ty tak na serio? Nie widisz sprzecznosci w tym zdaniu? Albo masz rozdwojenie jaźni albo nie wiesz do konca co znaczy dyskryminacja ze wzgl. na płeć. Hannya ma 100% racje - mniejsza płaca bo mozesz zajsc w ciaze=mniejsza płaca bo masz macice. Jeżeli kobieta jest dobra i niezbedna to szefowi NIE WOLNO placic jej mniej za to ze posiada macice. Jeez i wy sie dziwicie ze mamy was za szowinistów

PS. A jeżeli kobieta przyniesie zaswiadczenie o niepłodności to co, dopiero wtedy pracodawca nie ma juz wymowek? ;p

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 October 2013 2013 1:18

A Antonio1985
0 / 0

@OloKolo777: Tak myślałem, że nie załapiesz. Koń nie posiada rąk, ani przeciwstawnego kciuka. Nie jest w stanie wlać np gorące szkło do formy. Po za tym po za siłą liczy się inteligencja, której koń w porównaniu z człowiekiem ma raczej mniej. Także zastanów się zanim dasz głupie porównanie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 October 2013 2013 13:13

A Antonio1985
0 / 0

@Hannya: Nikt nie płaci Tobie mniej bo jesteś kobietą! Kobietom trudniej jest znaleźć pracę lub dostać tą samą pensje na starcie nie przez to, że mają macicę, że są kobietami tylko przez przywileje jakie mają! Postaw się w roli pracodawcy teraz, szczególnie pracodawcy małej firmy. Zatrudnienie kobiety to ryzyko! Bo jeżeli zajdzie w ciążę to mam megaproblem. Nie mogę jej zwolnić, nie mam pracownika, muszę płacić za nią ZUS, muszę nagle znów szukać nowego pracownika, którego potem muszę zwolnić, bo musi kobieta wrócić do pracy. Takie coś może doprowadzić w przypadku małej firmy nawet do jej upadku.

A Antonio1985
0 / 0

@wasp_9277: Nie ma sprzeczności, tylko Ty nie rozumiesz co piszę. Mniejsza płaca nie dlatego, że możesz zajść w ciąże, tylko ze wzg na przywileje jakie ma kobieta w ciąży. Gdyby tych przywilejów nie było pensje byłyby równe. Póki są te przywileje kobieta nigdy nie będzie tak samo traktowana jak mężczyzna przez pracodawce. Inna sprawa, że te przywileje są potrzebne, bo jest duże bezrobocie i kobieta co zajdzie w ciąże i straci pracę ma duży problem ze znalezieniem nowej. A tak być nie powinno! A bezrobocie jest przez socjalistyczną politykę państwa i koło się zamyka.

Hannya
0 / 0

Antonio: Te super-extra "przywieje", które stawiają mnie na przegranej pozycji podczas szukania pracy, awansu, przyznawaniu premii, czy przyznawaniu szkoleń mam dlatego, ze mam macicę, czy dlatego, ze mam zielone oczy? Zdajesz sobie sprawę, że nie mam obowiązku korzystania z nich? Okrzyk, że: "Zatrudnienie kobiety to ryzyko! Bo jeżeli zajdzie w ciążę to mam megaproblem." bierze się stąd, ze Twój pracownik jest kobietą, czy stąd, ze Twój pracownik ma zielone oczy? Na znalezienie nowego pracownika masz średnio pół roku. Jeśli nie zrobisz sobie z kobiety wroga, to sama znajdzie osobę na zastępstwo i jeszcze Ci ją/jego przeszkoli. Czysty zysk, co nie? Składki i pensję od stwierdzenia niezdolności kobiety do pracy płacisz tylko przez pierwsze 33 dni, potem za Twoją pracownicę płaci ZUS. Za wariata, który czerwone światło i ograniczenie prędkości do 50 km traktuje jak żartobliwą sugestię będziesz płacił 90 dni (chyba z kawałkiem). Który pracownik prędzej doprowadzi mała firmę do upadku? Antonio nie ma wątpliwości: kobieta!

A Antonio1985
0 / 0

@Hanya: A ten ZUS to skąd ma pieniądze? Wyczarował? Nie. Pracodawcy płacą swoje składki jeszcze. Zatrudniłem kobietę żeby pracowała, a ona mi znika na kilka miesięcy? Dziwisz się, że potem przy najbliższej rekrutacji wybiorę mężczyznę. Czemu mam ryzykować zatrudnianie kobiety? I nie dlatego, że to kobieta, tylko dlatego, że przez prawo jakie mamy mogę mieć potem kłopoty, jeżeli ona będzie nie fair. Nie fair mężczyznę mogę zwolnić, nie fair kobietę w ciąży już nie. Te przywlije masz ni dlatego, że jesteś kobietę tylko, że feminstki sobie same je wywalczyły, a teraz dziwią się, że pracodawcy wolą mężczyzn.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 October 2013 2013 16:53

Hannya
0 / 0

Antonio: ZUS bierze się z dzieci, które rodzą kobiety, z mężczyzn i kobiet pracujących. "Zatrudniłem kobietę żeby pracowała, a ona mi znika na kilka miesięcy?" To znaczy tylko tyle, że zatrudniłeś złego pracownika. A to jest Twoja wina. Poza tym, mężczyzny, który uległ wypadkowi, tez nie możesz zwolnić przed upływem 3 m-cy i to Ty poniesiesz wszystkie koszty, podczas gdy kobieta będzie już od dawna na garnuszku ZUSu. Chcesz rady? Bądź fair wobec kobiet, a one będą fair wobec Ciebie. "Czemu mam ryzykować zatrudnianie kobiety?" Bo wygodniej Ci patrzeć na płeć, niż na kompetencje? "Nie fair mężczyznę mogę zwolnić, nie fair kobietę w ciąży już nie." Możesz, Skarbie, możesz. Zatrudniaj pracowników na czas próbny, a będziesz mógł wszystko.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 19 October 2013 2013 18:33

A Antonio1985
0 / 0

@Hannya: NIE MOGĘ zwolnić kobiety w ciąży, ani po ciąży! ZUS nie bierze się z dzieci. ZUS płacą pracownicy i pracodawcy (głownie pracodawcy). Dzieci nie mają tu nic do rzeczy. Zatrudniam na okres próbny. ale w końcu chce przejść na umowę o pracę. Nie czytam w myślach ludzi i nie wiem co kobieta kombinuję. A zadać pytanie, czy zamierza zajść w ciążę nie mogę (i słusznie!) - jednak to w połączeniu z obecnymi przepisami zmusza mnie to do faworyzowania mężczyzn. Robię tak, nie dla tego, że nie lubię kobiet tylko dla dobra swojej firmy. Inaczej przywileje kobiet stają się powodem ich niższych płac. A cierpią na tym najbardziej kobiety co np nie chcą mieć dzieci.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 October 2013 2013 19:06

~ZoooL
+1 / 3

Dziekawe jakby dali rozne laski, roznej tuszy. Nie jedna modelke na wszystkich zdjeciach.

Odpowiedz
D daclaw
+18 / 18

Byłbym w stanie znaleźć całą masę kobiet, które w tych strojach wyglądałyby jeszcze gorzej, niż ci faceci. I czego to dowodzi?

Odpowiedz
~knvb
0 / 0

że jesteś gejem??

~Ta_Ty
0 / 0

Tego, że demot jest błachy

~adikaszi
0 / 0

Masz racje .... Wystarczy dać umięśnionych modeli z kaloryferem ;]

~cheq
-1 / 1

kurcze akurat jadłem śniadanie w pracy. skończyłem...

Odpowiedz
~JustaMe
+1 / 1

fajną masz pracę :D

K Kamelik
+2 / 2

Wcale się nie dziwię, że się nie nadają skoro są w taki sposób przedstawieni. Mężczyźni w kobiecych fatałaszkach i szpilkach. I do tego te pozy...

Odpowiedz
~kasiakakasia
0 / 0

zgadzam się z Tobą w zupełności Kamelik. Wiadomo że w takich ciuchach wygląda beznadziejnie, odkrycie Ameryki... Ciekawe jakby postawili modela coś w ten deseń tak ciekawego jak ta kobieta, bardzo możliwe że pasowałby super do takiego mota;)

~jatamtam
+1 / 5

A ja chcę równouprawnienia i parytetów dla mężczyzn! W każdym katalogu ma być tyle samo zdjęć z kobietami co z facetami! A jak nie to kara finansowa.

Odpowiedz
B bigu
0 / 0

powinno być: mężczyźni do sesji w niektórych strojach po prostu się nie nadają

Odpowiedz
~sasetttt
0 / 4

A w przedszkolach prowadza projekt gdzie chłopcy musza ubierać ciuchy dziewczynek i odwrotnie.

Odpowiedz
B Basienka16v
-1 / 1

Jak facet w szpilkach ma być atrakcyjny?
Może ubrać faceta po męsku, wtedy by było ok ;>
Beznadziejny demot :/

Odpowiedz
P Piterixos
0 / 2

Patologiczny demotywator. Pokazać piękną kobietę i skonfrontować ją z brzydkimi facetami ubranymi w damskie ciuchy O.o Co za bezsens. Uczciwie by było gdyby pokazani byli jacyś przystojniacy, dobrze ubrani, a nie takie coś. Ewentualnie gdyby zamiast tej babki dać jakiś pasztet z nadwagą w męskich fatałaszkach.

Odpowiedz
Turucano
+2 / 4

Niektórzy komentujący chyba nie zrozumieli o co chodzi w tej sesji. Chodziło o wyśmianie przeerotyzowanych reklam i przedmiotowego traktowania kobiet przez pokazanie jak absurdalnie takie fotki wyglądają jeżeli w miejsce kobiet damy mężczyzn. Niegłupi pomysł.

Odpowiedz
Riesling
+3 / 3

Bardzo dobry demot. Zdjęcia pokazują IDIOTYCZNIE powyginanych facetów z głupimi minami, w strojach absolutnie nie mających nic wspólnego z jazdą na motocyklu, tak? A teraz zwróćcie uwagę, że te ładne panie również przybierają idiotyczne pozy, miny i ubrane są tak, że żadna z nich na pewno na ten motor nie wsiądzie! Czemu akceptujemy te panie w roli idiotki, dla której maszyna to podpórka przy ubieraniu buta, albo coś, do czego jest przyczepione LUSTERKO? Natomiast nie akceptujemy w tej roli mężczyzn? Bo reklamy i media nas PRZYZWYCZAIŁY do takiego postrzegania kobiety - seksowna, ale na niczym się nie zna, nic nie umie, można jej użyć jako ozdoby, jak kokardkę zawiązaną wokół prezentu. Na tych zdjęciach niżej potraktowano w ten sposób mężczyzn i... szok, co?

Odpowiedz
ennoses
0 / 0

ten długowłosy facet ma lepsze nogi od tej laski :>

Odpowiedz
wasp_9277
0 / 0

Nie rozumiem czemu motoryzacje reklamuja kobiety... To tak jakby tusz do rzęs mieli reklamofac faceci (sic!). Lepiej chyba na faceta podziałałby inny koleś w zajebistym kombinezonie motocyklowym - pokazałby potencjalnemu klientowi jak zajebiscie moze wygladac na takim cudeńku. Zamiast tego sprzedaje się tanie dzi.wki do fapowania, które z motoryzacją nie mają nic wspólnego, a facet sie tylko napali, strzepnie i o "reklamie" zapomni. MASAKRA

Odpowiedz
~typowa
0 / 0

hmm gościu z 4 zdj od dołu ma niezłe nogi ;)

Odpowiedz
~idiotyczne
0 / 0

może po prostu im krwa ubrać skóry buty motocyklowe i ogólnie pokazać jako facetów a nie tranzwestytów ? wtedy by pasowali do sesji

Odpowiedz
B bartoszka1996
0 / 0

Bardzo ciekawie ta sesja zostala zrobiona, nei zeby cos ale moze zauwazyliscie ze zdjecia z facetem celowo sa robione inaczej w innym swietle aby wygladaly dodatkowo na brzydsze - zwroccie uwage na sam motocykl olewajac "modelke" na kazdym ze zdjec :)

Odpowiedz
~qazik
0 / 0

Nadają się tylko nie w takich strojach! :P

Odpowiedz
bartek3033
0 / 0

skoro ich ubraliscie w babski stroj?
trzeba bylo ich wsadzic w kombinezony i by bylo jak najbardziej ok :)

poza tym, nawet laski, z racji tego, iz jest to zdjecie motocykla, duzo lepiej prezentowaly by sie w kombinezonie, (ewentualnie niekompletnym)

Odpowiedz