czy nie tak samo powinni zrobić w Polsce z kościołami i katolikami ? Nie rób drugiemu co tobie nie mile.
Czy któryś z naszych kołtunów to jest w stanie zrozumieć ?
@KotJarka dokładnie! Kościół zubożał Polaków dziesięciną przez setki lat! Był skrajnie nietolerancyjny wobec religii słowiańskiej. I jeszcze mówi, że Polak to tylko katolik. Śmieszne i żałosne.
@ZWTP- i za to, że Tatarzy służyli Rzeczpospolitej są obecnie nękani przez muzułmanów i grozi się ich eksterminacją, ponieważ złamali prawo wojny religijnej. ;)
+nacjonalizm (bycie narodowcem) nie ma nic wspólnego z nietolerancją w stosunku do innych ras, czy narodowości. ;) Chyba coś Ci się kolego pomieszało z rasizmem lub szowinizmem. Niestety ostatnio duża część naszych 'wykształciuchów' i nie tylko nie potrafi sobie poradzić z przeczytaniem kilku książek i nie zna definicji tak prostych pojęć. W takim wypadku to trzeba by było maturę z WOSu powtórzyć najlepiej, bo uczą tego w liceum. ;))
@ZWTP
Z Tatarami masz racje, aczkolwiek pod Wiedniem walczyli Polacy z turkami. Zgadnij jaka religijność jest w tym państwie.
+6
/
6
@messijan2 co to ma do rzeczy, pod Wiedniem walczyliśmy z muzułmanami a pod Grunwaldem Tatarzy pomagali nam walczyć z fanatycznymi katolikami, mającymi oficjalne błogosławieństwo papieża; nie zapominaj ze katolicki Watykan uznał rozbiory Polski a muzułmańska Turcja pozostała lojalna;
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 25 November 2013 2013 19:43
@patryk1919 akurat nacjonalizm ma to do siebie, że nie toleruje innych narodowości i religii. Patriotyzm za to, to nie tylko umiłowanie własnej ojczyzny, ale także tolerancja w stosunku do innych. Sam lepiej powtórz WOS, bo właśnie na lekcjach WOS-u poznałem różnicę pomiędzy patriotyzmem, nacjonalizmem i szowinizmem. Co do Tatarów - zdradzili Polskę tylko raz - gdy byli przez 50 lat prześladowani i nie mogli dłużej tego znieść. A jak długo byli Polsce wierni? Od Grunwaldu po dzisiejsze czasy! Nawet Tatarzy krymscy którzy najeżdżali nasz kraj, gdy Szwedzi wraz z Litwinami, Moskalami, Brandenburgią, Prusami, Siedmiogrodem i Kozakami organizowali rozbiory Rzplitej, przybyli nam z pomocą. I walnie przyczynili się do zwycięstwa nad Szwedami i resztą ferajny.
+1
/
1
"Narodowa" cenzura skasowała mój komentarz więc powtórzę:narodowcy = neonaziści, dowód źródłowy:pismo NSZ dla wsi z 23 stycznia 1943: "(…). Naród polski domaga się usunięcia spośród siebie przeklętych przybłędów i z tych przyczyn nie może im współczuć, gdy ulegają tępieniu. (…)"; nie ważne ile propagandy wpompujecie w internet, faktów i źródeł historycznych nie zmienicie.
Czyżby moi bracia nawalili w Angoli i dopuścili do takiego stanu rzeczy? Trudno! Zostaje nam jeszcze Europa, którą wkrótce przejmiemy. Muzułmanie wypędzą was, a my wypędzimy muzułmanów. Wielki jest gniew Izraela
Nie można! Tak robić nie wolno. Nie wolno prześladować ludzi bo wyznają innego boga. Europa pokazuje, że multikulti jest wyjściem. Kultury mogą ze sobą żyć w pokoju.
To był chyba sarkazm. Ciapaci czekają aż pojawi się ich więcej. Duża część z nich krzyczy jacy oni są pokrzywdzeni i najlepiej jak by wszyscy przestrzegali ich praw i dostosowali się do nich. Gość powinien szanować obyczaje domownika. Jak im się nie podoba, niech spier... na pustynię. Nie będę miał szacunku do kultury, która traktuje kobietę gorzej od psa. W Europie też powinna być tak samo. Wynikła by mała wojna, ale pozbyli byśmy się ciapatych.
Delegalizacja islamu odsuwa tylko problem o kilkanaście lat. Póki Europa nie zrezygnuje z postulatów LGBT i innych feministycznych bzdur i nie wróci do polityki szacunku dla rodziny i tradycji chrześcijańskiej (jeżeli jesteś ateistą to 25. grudnia idziesz do pracy, a jeżeli obchodzisz święto Bożego Narodzenia, ale nie chodzisz do kościoła to jesteś niewierzący, ale kultywujesz tradycję chrześcijańską, więc ją szanuj!) to muzułmanie i tak nas zaleją wcześniej lub później. Posiadanie dzieci to nie wstyd. Wstyd to bycie w LGBT.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 25 November 2013 2013 9:05
To też. Ale pieniądze to jedna kwestia, powszechny brak poszanowanie dla rodziny to druga sprawa. Na Zachodzie zarabiasz dobre pieniądze, a mimo to nie ma dzieci dlaczego? Np Norwegia lub Szwecja. Trzecią i najistotniejszą wg mnie kwestią są EMERYTURY. Dzieci od wieków były zabezpieczeniem swojej egzystencji starość. Teraz gdy tą egzystencja zabezpiecza pańtswo to po co mieć dużo dzieci?
Gdyby probowala trzebe by bylo walczyc i obalic taki rezim.
Ludzie moga sami wybrac w co wierza.
Ahh i w wielu firmach chdozi sie do rpacy w kazde swieta. Bez znaczenie kto wierzacy.
No i wolne daje panstwo a nie KK, wiec niejest mozliwy podzial na wierzacych i nie.
@Aster22: Abstrahując, że pełna demokracja to głupota. Tolerancja a narzucanie przez mniejszość swoich poglądów większości to różnica. Zresztą tolerancja ma swoje granice. Nie możesz tolerować wszystkiego, bo wtedy zapanuje chaos. Np nie tolerujesz np morderstw, przemocy, pedofili. Powiesz, że to logiczne, bo te czyny krzywdzą innych. Ale co z np poligamią? Czemu jej nie zalegalizujemy? 1-2% społeczeństwa ma skłonności homoseksualne. A wiesz ilu mężczyzn ma skłonności pedofilskie? ok 5%. Czy to oznacza, że pedofilie należy zalegalizować? W krajach niektórych Muzułmańskich jest to legalne i co? Też mamy to zalegalizować?
Nawet jeśli przesuwa, to jest to sporo. Trzeba przesunąć środek ciężkości. bo o ile łatwo jest prowadzić wojnę bezpośrednią z przeciwnikiem, to nie da się tego zrobić, gdy wchodzi on po cichu do twojego państwa i go zmienia od środka.
Gdybyśmy (jako europa) zakazali islamu, nie byłoby im tak łatwo przemienić państwo. Może sprowokowałoby to wojnę, co byłoby "lepsze", bo wszyscy by zobaczyli z czym walczymy i można by przedsięwziąć stanowcze kroki.
". Nie jestem za delegalizacją islamu, ale imigrant ma dostosować się do nas s nie odwrotnie"
a coz potomkami emigrantow? czy oni pomimo tego ze sa urodzeni w tutejszej kulturze maja sie dostosowac i nie maja prawa jej zmieniac?
nie oszukujmy sie ale wiekszosc muzulmanow w europie to... europejczycy, owszem wielu z nich to potomkowie emigrantow, ale tak jakny sie zastanowic to biorac pod uwage wedrowki ludow jakie mialy miejsca na przelomie wiekow, to my wszyscy jestesmy potomkami emigrantow
Przerażające! A jeszcze bardziej przerażające są komentarze. Czy naprawdę wróciliśmy do głębokiego średniowiecza i będziemy prześladować "pogan"? Jak można zabronić mniejszości wiary w swojego boga i jak można takiego stanowiska bronić? Czy czujecie się aż tak zagrożeni, że wszystkie chwyty dozwolone?
@acruska: Nie. Państwo ma być świeckie. Nie może być tak, że mniejszość decyduje o tym co ma robić większość. I jak się byś czuła gdyby gość w Twoim domu panoszył się i mówił co masz robić. Nie jestem za delegalizacją islamu, ale imigrant ma dostosować się do nas s nie odwrotnie. Problem jednak pogłębia się gdy mniejszość rozwija się tak szybko, że kiedyś będzie większością. Dlatego problem jest nie w Muzułmanach a w naszej lewicowej kulturze! To jest ewolucja. A my wymieramy. Nie przez Muzułmanów tylko przez wszechobecną pogardę dla rodziny. Ludziom tak wyprano mózgi, że posiadanie dzieci kojarzy się z czymś nie trendy, a kobieta wychowująca dzieci jest wyśmiewana.
Tu, zapewne, nie chodzi o dyskryminację na tle religijnym, tylko raczej obyczajowym. To strach przed zmianami kulturowymi, gdzie wzorem niektórych miast skandynawskich "mniejszości" są już w większości i narzucają swoją "kulturę" ludziom, którzy ich przyjęli do swojego kraju. To jest strach (może uzasadniony) przed zmianami obyczajowymi, przed ograniczeniami jakie niesie ze sobą islam. I to nie jest nic przerażającego. Każdy normalny człowiek broni swojego domu, kultury, środowiska przed zmianami wg niego na gorsze. Zadajmy sobie pytanie co byśmy sami zrobili wobec roszczeń np. zakrywania głowy przez kobiety... w Krakowie.
A myślisz, że w krajach muzułmańskich fundują świątynie (innych religii) i dają wyznawcom innych religii swobodnie tą wiarę wyznawać? Ba oni mordują wyznawców innych religii.
Właśnie dlatego trzeba, zatrzymać islam, by nie wrócić do średniowiecza. Nie słyszałeś, co aktualnie ci wyznawczy wyprawiają? Jak ścinają głowy w biały dzień, na środku miasta europejskiego ludziom, tylko dlatego, że wierzą w coś innego? To tylko jeden przykład. Nie zacząłem nawet wspominać o ich chorym prawie religijnym. Nie chcę by ten pokręcony i wstrętny system wierzeń dotarł do Polski, czy Europy.
Dotyczy to każdej tak pokrętnej i okrutnej religii.
I nie mów o przeszłości, bo teraz mamy teraźniejszość.
@Logon - Tylko że gościu zabił tego żołnierza ponieważ sprzeciwiał się interwencji Anglii i USA w krajach muzułmańskich, a nie z pobudek religijnych czy też w imię Allaha. Ponad 150 tyś cywilów straciło życie podczas wojen w Iraku i Afganistanie.
O, pan Krzychu z innej planety chyba. Nie rób z siebie idioty i przestań wciskać głodne kawałki. Ten muslim zrobił to w geście świętej wojny islamu z resztą świata, "Allahu akbar!". Ten podany motyw to nynie bonus. Widziałem go na manifestacjach z hasłami typu "Zrobimy wam drugi holocaust". A jakbyś się trochę sprawą zainteresował to może byś się dowiedział co muzułmanie robią z chrześcijanami w Azji i Afryce... Konflikt w Syrii jest świetnym pokazem, no ale jak się ogląda tylko transmisje telewizyjne to się tego nie uświadczy. Skąd ten przykład z Irakiem i Afganistanem? Co to za argument w ogóle? Czy my tam poszliśmy mordować i głosić Słowo Boże? Może jeszcze morderców z Londynu usprawiedliw! No dawaj! Przecież jakże humanitarnie protestowali!
Zmodyfikowano
4 razy
Ostatnia modyfikacja: 26 November 2013 2013 22:27
Nikogo nie mam zamiaru usprawiedliwiać, ot po prostu jestem przeciwny WYBIÓRCZEMU przedstawianiu informacji. Wiecie, tej samej praktyce którą posługuje się wyborcza lub inne szmatławce? Wracając do tematu mordercy z Londynu, czy z całej jego wypowiedzi uchwyciłeś tylko 'Allah Akbar', naprawdę nie było tam nic innego sugerującego jego motyw, no nie wiem, może chociażby takie słowa jak: "The only reason we have killed this man today is because Muslims are dying daily by British soldiers." czyli "Powodem dla którego zabiliśmy tego mężczyzne jest to że muzułmanie giną każdego dnia z rąk brytyjskich żołnierzy" (Brytyjczycy od 2001 okupują wraz z Amerykanami m.in. Afganistan). Do Afganistanu pojechaliśmy szukać talibów - okazało się że siedzą w Pakistanie, kraj okupujemy po dziś dzień. Do Iraku pojechaliśmy szukać broni masowego rażenia - nic nie znaleziono. No cóż, dwa konflikty, ponad 150 tyś ofiar pośród cywilów i żaden z powodów wyjazdu na tą misję 'pokojową' nie okazał się słuszny. Nie pojechaliśmy tam mordować w imię Boże, tak samo jak muzułmanie nie przyjechali do Europy mordować w imię Allaha - ot trafił się wariat z Londynu na którego wszyscy się powołują (a ile w tym czasie było morderstw z udziałem chrześcijan - zadałeś sobie kiedyś takie pytanie?). Coś tam słyszałem o przypadkach z Afryki czy też Azji, czy możesz mi je przypomnieć?
Nie wiem po co popisujesz się tymi informacjami na temat wspomnianych wojen. Naprawdę dobrze zdaję sobie z nich sprawę, one niczego tutaj nie wnoszą. Zakłamujecie sytuację to wy - woląc pozostać w swej różowej wersji świata i bez przerwy nie chcąc pogodzić się z wszelkimi informacjami o zachowaniach muzułmanów na naszym kontynencie. Już nawet nie mówię o tym, że w ogóle macie w dupie to, iż u siebie muzułmanie traktują wszystkich innych gorzej niż tragicznie, co widać po tym, że "coś tam słyszałeś o Azji i Afryce". Gdybyś był kompetentny do udzielania się tutaj ze swoim "racjonalizmem" to byś nie musiał prosić, abym ci coś przypominał, czego nie zamierzam tutaj robić. Dla tych co się tematem interesują nie jest to nowość. Przecież napisałem, iż ten tekst o proteście w stosunku do "mordowania" muzułmanów w krajach okupowanych jest jedynie dodatkiem, dla mediów. Napisałem o tym, więc dlaczego ujmujesz moją wypowiedź tak, jakbym tego nie zauważył? Poza tym tak łatwo ci wchodzić w te brednie o ich katuszach? W ogóle coś wiesz o tym, jak bardzo humanitarni i ograniczeni przepisami, obostrzeniami i zakazami są nasi żołnierze? Takie przypadki jak rozstrzelanie cywilów przez naszych w Afganistanie sprzed kilku lat są rzadkie jak śnieg w lipcu, mocno nagłaśniane i napiętnowane. Zginęło tylu cywilów albo w czasie działań zbrojnych 10 lat temu, albo przez siebie samych i przez swoich pobratymców, którzy wszystko dookoła wysadzają. O tym nawet w mediach jest! Teksty jak u tego czarnucha są tylko po to by momentalnie ewentualnie krzywo usprawiedliwiać swoje wypaczenia, a już my dobrze wiemy, jacy są muzułmanie. Jakaż może być religia, w której czci się bandytę... mordercę, złodzieja, gwałciciela - pedofila. Oglądnij sobie materiały wideo z krajów arabskich, z ich telewizji. Oni sami przyznają jaka jest ich religia, tam w ogóle tego nie ukrywają. To totalitarna doktryna rządów nad tępą masą. I otrzymuje ona tu coraz więcej wpływów. Historia pokazuje, że ich stosunek do innych zmienia się wraz z ich liczebnością. Trafiło się DWÓCH fanatyków, którzy to zrobili w biały dzień i zostali złapani, ale tam w tych wszystkich gettach czai się zło i jak z obiektywnych filmów wynika jest to bardzo groźne. Argumentu o zabójstwach chrześcijan nawet nie ma co komentować raz miliardowy. Jest po prostu nie na miejscu.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 26 November 2013 2013 22:55
Pogodziłbym się z sytuacją, gdyby fakty przedstawiane w internecie zawierały w sobie chociaż odrobinę prawdy. Pamiętasz demota z głównej, ten o zwolnionej dziennikarce z Norwegii? No cóż, okazało się że dziennikarka nie została ani zwolniona, ani zawieszona, żadnych protestów nie było a listy od niezadowolonych widzów były anonimowe - ot znalazło się kilka osób, które zweryfikowały informacje w polskich 'mediach' z tymi które ukazują się w Norwegii. Inny przykład tej cudownej rzetelności, to często powtarzane kłamstwo dotyczące 'braku reakcji muzułmanów na morderstwo w Londynie', dość często pojawiające się na demotach, okazuje się że liderzy muzułmanów w UK już na drugi dzień potępili zbrodnie (http://articles.washingtonpost.com/2013-05-23/national/39467345_1_islamic-society-off-duty-british-soldier-muslim-council). Oskarżanie muzułmanów o przyjeżdżanie na zachód tylko wyłącznie po socjal, gdy pytam się o źródło danych - cisza, nikt nic nie wie. Przypadków manipulacji na demotywatorach jest mnóstwo, nikt nie weryfikuje informacji, każdy łyka wszystko jak leci, byle tylko pasowało do przyswojonego światopoglądu. A wystarczy usiąść i samemu poszperać trochę w internecie, aby dowiedzieć się jak o jest naprawdę. Wojny w Iraku i Afganistanie przytaczam ponieważ, wy przytaczacie przypadki gdzie muzułmanie zabijają naszych - czy to ma znaczenie w jakich okolicznościach ktoś został zabity? Oni zaciachali jednego z naszych maczetą, a my zbombardowaliśmy ich kraj - jeden zrobił to ponieważ jest wariatem, a drudzy w imię pokoju. Chcesz dowiedzieć się prawy o muzułmanach? Odwiedź ich kraj, porozmawiaj z jednym albo z drugim, poznaj ich. Uwierz mi, jeżeli pojedziesz do Arabii Saudyjskiej z krzyżykiem na piersi, to nikt nie odrobię Ci głowy, nie spali Cie na stosie, ani nie wsadzi do więzienia. Zostaniesz najzwyczajniej w świecie poproszony o zdjęcie tego krzyżyka - no chyba że będziesz stawiał opór, to wówczas wtedy zostaniesz potraktowany inaczej. Sam mam trochę kontaktu z islamistami, ostatnie 6 lat mojego życia spędziłem w Anglii (tak tej samej opanowanej przez hordy muzułmanów - którzy o ironio stanowią 5% ogółu populacji kraju), spotkałem wielu z nich, z kilkoma w dalszym ciągu mam kontakt - ot normalni ludzie. Ty i ludzie Tobie podobni generalizują ludzi, wrzucają wszystkich do jednego worka, tłumacząc to zachowaniem jednostek - to mnie właśnie wnerwia, to i ta wszechobecna goebbelska propaganda. Chcesz ze mną dyskutować o muzułmanach? Zaopatrz się wpierw w twarde fakty (nie filmiki z youtuba z żółtymi napisami), a nie plotki, stereotypy i informacje z portali rozrywkowych.
Wiem, że internet zawiera w sobie także przekłamania w ramach uświadamiania. (Np: ten news jest bzdurą) Mylisz się natomiast nazywając je „pasującymi do przyswojonego światopoglądu”. Przyswojony światopogląd jest zupełnie odwrotny, media w ogóle nie zwracają na nich uwagi, wręcz stosowana jest propaganda pro-imigrancka. Tutaj jest pewna nisza, którą pewnie wkrótce nam uciszą. Co do „braku reakcji muzułmanów” to nie wiem o czym mówisz, bo do mnie w ogóle nie docierało to „kłamstwo”. Reakcja była, imamowie – przodownicy duchowni kłamliwie odżegnywali się od tego ataku, bo zrobiło im się pod dupami gorąco. Niczego nie trzeba było szukać, bo to akurat w mediach nadawali przez tydzień. Przykro mi, że ta bajka ci się nie udała. Nie trzeba żadnych danych na „przyjeżdżanie brudasów po socjal”. Byłem w Niemczech, mieszkałem w Bremen i trochę się koło tematu zakręciłem. Część pracuje, a część wyciąga łapę, w czym dopomaga im jeszcze kilka żon (z których tylko jedna jest oficjalna, a reszta figuruje jako samotne matki). Ciapate bydlaki, które opanowywały ulice co niektórych dzielnic w Bremen na wieczór i noc same mi to pluły w twarz............................................ Nie wiem jak możesz nie dostrzegać różnicy między tymi wojnami, a działaniami muzułmanów. Nie dodam nic ponad poprzedni post, ale chciałbym zauważyć, że „ci źli” nie przyjeżdżają tylko z Afganistanu i Iraku, tak więc to „bombardowanie ich krajów” możesz sobie w tyłek wsadzić. Jakbyś trochę pooglądał, to byś wiedział, że wielu Afgańczyków wręcz boi się odjazdu wojsk sprzymierzonych, myśląc o powrocie talibańskiego terroru. Irakijczycy wzięli udział w wojnie, ofiar trudno uniknąć na oficjalnej wojnie z rzekomym watażką Saddamem. (To, że nie popieram tych wojen i uważam w ramach teorii spiskowych, że zostało to przez Bilderbeld Group tak samo zaplanowane jak zdejmowanie przez Amerykanów wielu innych „dyktatorów” czy Iwś, IIwś lub wojna w Wietnamie – to jest inna kwestia). Już mówiliśmy o tym, że nie chodzi o jedno londyńskie zaciachanie. Chodzi o mordy, gwałty na całym świecie, agresję wyznaniową, przestępczość (tu to masz aż nadto danych. Większość norweskich przestępców to te brudasy). Dochodzimy do kuriozum – ty nawet nie zauważasz jak się kompromitujesz w tym momencie, mówiąc o tym, że w Arabii Saudyjskiej zostanę poproszony zaledwie o ściągnięcie krzyżyka z taką bagatelą! Ty masz w ogóle coś w sobie z asertywności? To oni mają prawo palić nasze kościoły, zdejmować nam krzyżyki, ale w Europie to my mamy mieć nakaz na przyjmowanie coraz to nowszych meczetów, respektowanie ich obrzydliwej doktryny?! Tak?! O TO NAM CHODZI. Zachowujemy się (Europa) jak banda zastraszonych i uległych owiec, która chyba w ogóle nie pamięta swojej historii, dumnej historii potęgi i władzy nad światem! Ulegamy im tutaj, kiedy nie walczymy o swoje tam, uważając (jak ty) że to normalne. Tu leży problem!
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 2 December 2013 2013 18:43
No ja nie wiem czy to dobre rozwiązanie. Raczej powinno sie zamykać za kratami tych islamistów którzy represjonują innych ludzi a nie wrzucać wszystkich do jednego wora . Nie wszyscy cyganie kradną , nie wszyscy islamiści atakują innych.
Angola jak na razie jest bardzo biednym krajem. Ma bogate złoża naturalne i mineralne ale jest zmuszona do płacenia haraczu bankom światowym. Ale już powoli wychodzi z dna i być może za jakieś 20 lat będzie przynajmniej namiastką Dubaju.
W Japonii czy też Australii i Nowej Zelandii islam nie jest i nigdy nie był zakazany. Są tam muzułmanie w małych ilościach. Ale te kraje w przeciwieństwie do "cywilizowanego" zachodu myślą i nie pozwolą wejść sobie na głowę kozoyebcom.
Każda religia, która cokolwiek komukolwiek narzuca powinna być zdelegalizowana. Religia powinna być kwestią osobistego wyboru, a nie czegoś narzuconego odgórnie.
Proponuje tym ant katolickim idiotom wycieczkę pod jakikolwiek meczet i spróbować użyć tych samych słów przeciw islamowi co przeciw katolikom. Zrozumcie katolicy sa upierdliwi ale nikt ci głowy nie utnie za to żę w boga nie wierzysz. Więc nie podoba wam się to wy... do arabów. Na kolanach byście wracali z obsranymi gaciami
Teraz w kolejce powinny ustawić się następujące kraje: Wybrzeże kości słoniowej, Nigeria, Kenia i Demokratyczna republika Konga. W tych krajach są największe prześladowania chrześcijan.
Tak powinien był postąpić cały cywilizowany świat (chodzi mi przede wszystkim o Zachód), lecz niestety elity USA czy UE muzułmanom nie tyle co ulegają i pobłażają co wręcz niekiedy ich wspierają. Kosztem rodowitych obywateli i wbrew ich woli. Swoją drogą to dlatego że nagle zwariowali czy może ktoś chce by zachodnia cywilizacja upadła? Nie chciałbym bym być złym prorokiem, ale coś czuję że jeszcze ktoś się tej Angoli za to do****doli.
Polska jest w 95% krajem chrześcijańskiem , ale jesteśmy postępowi i pozwalamy na multikulturowość . W Polsce meczety się buduje - bo to takie tolerancyjne . Za 20 lat jak Muzułmanie zaczną mam burzyć Kościoły przypomnijcie sobie , że śmialiście się kiedyś z takiego demota "postępowcy" .
Skoro kraj jest chrześcijański to taka religia tam dominuje więc nie dziw się ze tego im zabraniają a jeśli komuś to nie pasuje to niech wyjedzie tam gdzie praktykuje się jego religie poza tym wiekszosć wyznawców odmiennej religii jest emigrantami więc tym bardziej powinni w tej sprawie utrudniać
Dlaczego mniejszość ma się wyprowadzać pod wpływem większości? Dlaczego z powodu poglądów musieć zmieniać miejsce zamieszkania? Dlaczego ktoś o innym wyznaniu nie może przyjechać zamieszkać do europy?
I tak należy walczyć z tą największą zarazą XXI wieku... choć w zasadzie to są zarazą od bardzo dawna. Udało się wyeliminować z Europy dżumę czy czarną ospę ale Islam nadal się trzyma bo przywódcy krajów są zbyt tolerancyjni i otwarci na obcokrajowców (co w tym przypadku może doprowadzić jedynie to tragedii w postaci stania się mniejszością we własnym kraju). W każdym razie dobrze, że Angola się na to zdecydowała, może za ich przykładem pójdą inni. Trzeba wszystkich traktować sprawiedliwie: jeżeli inne organizacje terrorystyczne są nielegalne a służby bezpieczeństwa z nimi walczą to dlaczego Islamiści mogą chodzić wolno po ulicach cywilizowanych krajów i jeszcze domagać się większych praw.
Z drugiej strony niezła beka z tego że kraje Afrykańskie znacznie bardziej zacofane niż te Europejskie lepiej sobie radzą z napływem Islamu niż kraje Europejskie.
To jest kłamstwo. Nie ma żadnego zakazu. Anglia nie jest w 90% chrześcijańska i jest jednym z najbardziej tolerancyjcnych państw na świecie. ponadto Polska jak widać jest najmniej tolerancyjna na równi z tymi krajami islamskimi. Gdybyście posiadali jakąkolwiek wiedzę historyczną, wiedzielibyście, że Islam jest na tym samym rozwoju co chrześcijaństwo w średniowieczu. Tyle samo liczy co chrześcijaństwo w tamtej ciemnej epoce. Każda epoka przemija i złota zasad: historia ise powtarza, lecz czy naprawde chcecie wojny, rozlewu krwi dla jakiejś religii? jeżeli tak to jesteście takimi samymi barbarzyńcami jak fundamentaliści islamscy. Im to przejdzie, zmądrzeją, a po drugie Europa płaci za to, że na Bliskim Wschodzie popierała po drugiej wojnie światowej Isalm. Jedynie wiedza, czyli edukacja można pokonać ciemnote. Nie wyzwiskami czy atakami, które jedynie upodabniają Was do bestii.
Widzę, że co niektórzy też nadal są w dawnych epokach. tylko, że w starożytności, bo oko za oko, a ząb za żab to zasada XII w. p. n. e wymyślona przez Hamurabiego. Czy tak kiepsko uczą historii w szkołach? Jest inna zasad, torchę bardziej współczesna i dobitna, więc może do Was trafi. Nie tykaj gówna, bo zacznie śmierdzieć
Czytam i widzę, że propagowany jest tutaj rasizm religijny. Chcecie takiej segregacji jak Hitler. Jest czymś sie pochwalić, jesteście tacy wielcy, żaden terrorysta Wam nie sięga do pięt.
I tak łatwo sie kieruje głupim narodem, że aż miło patrzeć. Zobaczyliście nagłówek, ale przeczytać całość? gdzie i po co?
dużo ludzi wyciera sobie m.. rasizmem, nie znając znaczenia tego słowa. Jak i również brakiem umiejętności zastosowania przypisania go w praktyce. Włącz myślenie i spróbuj przypisać zapis w koranie (...) tylko islam, reszta musi zginąć(...) z ...... zgadnij......
Piękna jest ta hipokryzja, udajemy, że w Europie Chrześcijanie nie wybijali pogan jak muchy? Jasne, że nie można pozwolić Europę opanował Islam, choćby dlatego by historia się nie powtórzyła. Polecam też film "Agora"
Delegalizacja Islamu jest dobrym rozwiązaniem na zatrzymanie ekspansji muzułmanów, ale jedynie w krajach, gdzie stanowi on mały odsetek społeczeństwa. Co z krajami takimi jak Francja czy Belgia gdzie wyznawcy Islamu stanowią ponad 10% społeczeństwa? Nie sądzę, że "Europa powinna brać przykład". Taki zakaz byłby strzałem w kolano, bo nie tylko jest niezgodny z konstytucją tych, tak jak i większości państw Europejskich (wolność wyznania), ale także, śmiem twierdzić, że mógłby doprowadzić do wojny domowej. Nie uważam, że nie powinno się nic robić, gdyż szkodliwość Islamu jest niepodważalna, lecz to rozwiązanie w Europie jest niemożliwe.
Jestem za wprowadzeniem tego w Polsce. Ich religia jest okrutna, nie wierzących najlepiej by zabili. Czy chcecie tego w Polsce? Zacznie się od małostkowej ilości, a skończy się na islamizacji Polski. Działajmy póki nie jest za późno. Nie tolerujmy tego u nas i nie niszczmy zakorzenionych tradycji.
Wszyscy od lewa do prawa łykają brejkin njusa jak to w Angoli zakazano Islamu. Cóż, Abraham Lincoln powiedział, a marszałek Piłsudski później wielokrotnie go cytował "Ludzie wierzą we wszystko co napisano w internecie". Ciekawe tylko czemu na żadnym "poważnym" portalu nie mogę znaleźć o tym informacji, a wszyscy powołują się na wmeritum.pl Umówmy się - onet i wp.pl są poważne, pomijając punkt widzenia jaki reprezentują, to zamieszczają raczej sprawdzone informacje (no, chyba, że dotyczą przygód ministrantów na zakrystii:P). Anglojęzyczne media również "milczo", a przecież CNN miałoby wspaniałą pożywkę z "nietolerancji i dyskryminacji mniejszości". Delegalizacja Islamu w Angoli jest równie wielką bujdą jak taka sama historia z Japonią. Cóż, szkoda, że dowcip jest dobry na raz, bo ktoś dziś zepsuł świetny pomysł na 1 kwietnia.
Okey. Ile by nie było tego że Islam nie był zbyt okrutny dla Naszych Ziem weźmy pod uwagę to że są Oni w Naszym kraju, a jakby nie patrzeć jesteśmy Państwem chrześcijańskim. Skoro Islamiści uznają Jezusa jako proroka, który był przed Mahometem i wierzą że istniał to niech teraz się uspokoją. Nie dość że żyją w europejskich krajach, większość z nich pobiera różnego rodzaju zapomogi, oprócz tego że edukują się u nas żyją, śpią i mają dach nad głową to teraz jeszcze w dupach źle i walczą o swoje "prawa". spoko skoro dobrowolnie wybierasz kraj w którym mieszkasz, nie jesteś zsyłany, wiesz co Cię tu czeka to się asymiluj albo wypie*dalaj. Takie są realia... ja nie będę teraz cierpieć przez to że jakiś facet jest czymś urażony. Nie będę pozwalała sobie na noszenie dziwnych sukien i chust wokół twarzy. Nawet nie mówcie jak się to nazywa w oryginale bo mnie to nie interesuje. Ja jako chrześcijanka może fakt faktem nie wzorowa ale na pewno nie wypierająca się nie mam nosić krzyżyka na szyi albo mieć go powieszonego obok godła w sali, w klasie, na auli? dlaczego to ja mam "ściągnąć" ponad 1000 letnią tradycję ze ściany czy z szyi, która ów tradycja jest znakiem przynależności mojej do tego Państwa, skoro to on tu osiadł i to sam wybrał to miejsce, za Dobrze mają to i się im w głowach poprzewracało. Odciąć dostęp do wszystkich świadczeń państwowych skoro nie są w stanie dostosować się do panującej tutaj władzy
Co za idiotyczna walka międzyreligijna. Tak bardzo tego nie potrafię zrozumieć! Jedni drugich na siłę próbują zmienić, jaki to ma sens?! Potrafi mi ktoś wyjaśnić??? Tak jakby każdy nie mógł sobie żyć własnym życiem... jesteś chrześcijaninem? to sobie bądź.. jesteś muzułmaninem? też sobie bądź.. kogo to obchodzi?! Tylko szanuj drugiego człowieka, to wszystko. Nic więcej!
Jak zdelegalizowali jedna religie to moga to samo zrobic z inna, i chrzescijanstwo tez moze sie stac nielegalne. Wlasnie dlatego jest tak wazne zeby panstwo bylo swieckie i odseparowane od jakiejkolwiek religii - to jest na korzysc wszystkich religii i swobod obywatelskich. No ale jak chcecie powrot do sredniowiecza to wasza sprawa.
Zajebiście. Jeszcze tylko Francja, Belgia, Dania, Niemcy, Norwegia, Szwecja i kilka innych państw, w tym nasze oczywiście, bo już się to zaczyna szerzyć u nas.
Rozczaruję Was. Z dzisiejszej prasy: "Informację zdementowała ambasada Angoli w Waszyngtonie. Jeden z urzędników, prosząc o anonimowość ze względu na delikatność sprawy, powiedział International Business Times, że nie ma takiego zakazu i że dotychczasowe relacje są nieprawdziwe. - Republika Angoli to kraj, który nie ingeruje w życie religijne. Współistnieje u nas wiele religii, bo mamy wolność wyznania. Są u nas katolicy, protestanci, baptyści i muzułmanie - stwierdził.
Informacji nie potwierdził także inny dyplomata Angoli w USA. - W tej chwili nie mamy żadnych informacji o zakazie islamu - powiedział Ibtimes. - Czytamy o tym jak dotąd tylko w internecie - powiedział."
Zasadniczo się zgadzam...ale taki zakaz powinien dotyczyć każdej religii gdyż są one otumanianiem ludzkich umysłów prowadzącym do wrogości między ludźmi, którzy bez religii nie mieliby tylu powodów by się wzajemnie nienawidzić. Przez konflikty religijne już wystarczająca ilość ludzi straciła życie więc powinno się odgórnie zakazać rozpowszechniania tych mitów. Tym bardziej, że gdybyśmy urodzili się w innym miejscu to plulibyśmy na katolicyzm tak samo jak robią to obecnie przedstawiciele innych zabobonów (i vice versa). Marzy mi się świat bez religijnej indoktrynacji, która służy jedynie wodzeniu ludzi za nos i ich bezwzględnym wykorzystywaniu...
@ms te metody, które stosował Aleksander wcale nie spowodowały, że masy egpicjan zmieniły kulturę na helleńską. To odbywało się dziesiątkami lat poprzez działania Ptolemeuszy, a te działania nie były bynajmniej okrutne i nieludzkie. To wszystko o czym piszesz na temat Germanów odbyło się oczywiście po śmierci Cezara, z tym że ta śmierć miała miejsce jakieś 800 lat wcześniej. Sama kultura romańska została przyjęta przez Germanów nie na drodze podboju, lecz na drodze dowolnego przyjmowania kultury kraju podbitego(Frankowie, Burgundowie, Longobardowie, Wizygoci, Sasi, Swebowie po podbiciu części Imperium Romanum). Tak więc - mocno zszedłeś z tematu. Polacy, Norwegowie etc. zmienili swoje prawa i obyczaje na niemieckie, lecz one nie utrzymały się dłużej niż trwały rządy niemieckie. A poza tym unikasz odpowiedzi na poprzednie moje pytania. Czyżbyś uciekał przez niewygodnymi tematami? :)
Aż miło się czyta, że ktoś się im przeciwstawia.
Europa powinna brać przykład
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 November 2013 2013 23:03
Odpowiedzczy nie tak samo powinni zrobić w Polsce z kościołami i katolikami ? Nie rób drugiemu co tobie nie mile.
Czy któryś z naszych kołtunów to jest w stanie zrozumieć ?
A w czym Ci kościół przeszkadza? Powiedz kogo katolicy powiesili, ścięli lub wygnali z domu w ostatnich 74 latach :)
Przyklad z Angoli?
To bieda panstwo wyniszczone wojna domowa.
Obecnie rzad niema kontroli nad sporym obszarem - tyle ze problemem nie sa islamisci a odlamy chrzescijanstwa pomieszanego z wierzeniami ludowymi.
Europa powinna wziąć przykład i zlikwidować watykańską sektę miłośników rytualnej pedofilii.
@KotJarka dokładnie! Kościół zubożał Polaków dziesięciną przez setki lat! Był skrajnie nietolerancyjny wobec religii słowiańskiej. I jeszcze mówi, że Polak to tylko katolik. Śmieszne i żałosne.
najlepiej zdelegalizować wszystkie religie, przecież to jedno i to samo
JEzus nie delegalizował, Jezus kazał nadstawić drugi policzek.
Bezbożnicy!
my nadal jesteśmy 100 lat za murzynami
Znowu jesteśmy 100 lat za murzynami :)
Odpowiedz@ZWTP- i za to, że Tatarzy służyli Rzeczpospolitej są obecnie nękani przez muzułmanów i grozi się ich eksterminacją, ponieważ złamali prawo wojny religijnej. ;)
+nacjonalizm (bycie narodowcem) nie ma nic wspólnego z nietolerancją w stosunku do innych ras, czy narodowości. ;) Chyba coś Ci się kolego pomieszało z rasizmem lub szowinizmem. Niestety ostatnio duża część naszych 'wykształciuchów' i nie tylko nie potrafi sobie poradzić z przeczytaniem kilku książek i nie zna definicji tak prostych pojęć. W takim wypadku to trzeba by było maturę z WOSu powtórzyć najlepiej, bo uczą tego w liceum. ;))
A ja jako 'nieudacznik i neonazistowski ignorant' zapraszam naszych przyjaciół Tatarów na Marsz Niepodległości za rok, na pewno ciepło ich powitam. ;)
SŁAWA WIELKIEJ POLSCE!
@ZWTP
Z Tatarami masz racje, aczkolwiek pod Wiedniem walczyli Polacy z turkami. Zgadnij jaka religijność jest w tym państwie.
@messijan2 co to ma do rzeczy, pod Wiedniem walczyliśmy z muzułmanami a pod Grunwaldem Tatarzy pomagali nam walczyć z fanatycznymi katolikami, mającymi oficjalne błogosławieństwo papieża; nie zapominaj ze katolicki Watykan uznał rozbiory Polski a muzułmańska Turcja pozostała lojalna;
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 November 2013 2013 19:43
@patryk1919 akurat nacjonalizm ma to do siebie, że nie toleruje innych narodowości i religii. Patriotyzm za to, to nie tylko umiłowanie własnej ojczyzny, ale także tolerancja w stosunku do innych. Sam lepiej powtórz WOS, bo właśnie na lekcjach WOS-u poznałem różnicę pomiędzy patriotyzmem, nacjonalizmem i szowinizmem. Co do Tatarów - zdradzili Polskę tylko raz - gdy byli przez 50 lat prześladowani i nie mogli dłużej tego znieść. A jak długo byli Polsce wierni? Od Grunwaldu po dzisiejsze czasy! Nawet Tatarzy krymscy którzy najeżdżali nasz kraj, gdy Szwedzi wraz z Litwinami, Moskalami, Brandenburgią, Prusami, Siedmiogrodem i Kozakami organizowali rozbiory Rzplitej, przybyli nam z pomocą. I walnie przyczynili się do zwycięstwa nad Szwedami i resztą ferajny.
"Narodowa" cenzura skasowała mój komentarz więc powtórzę:narodowcy = neonaziści, dowód źródłowy:pismo NSZ dla wsi z 23 stycznia 1943: "(…). Naród polski domaga się usunięcia spośród siebie przeklętych przybłędów i z tych przyczyn nie może im współczuć, gdy ulegają tępieniu. (…)"; nie ważne ile propagandy wpompujecie w internet, faktów i źródeł historycznych nie zmienicie.
Czyżby moi bracia nawalili w Angoli i dopuścili do takiego stanu rzeczy? Trudno! Zostaje nam jeszcze Europa, którą wkrótce przejmiemy. Muzułmanie wypędzą was, a my wypędzimy muzułmanów. Wielki jest gniew Izraela
OdpowiedzCo ty ćpasz?
Lubię trollowskie wypowiedzi ironicznie wyśmiewające żydostwo. Zresztą i tak piszesz prawdę. Masz u mnie same plusy. :)
Nie można! Tak robić nie wolno. Nie wolno prześladować ludzi bo wyznają innego boga. Europa pokazuje, że multikulti jest wyjściem. Kultury mogą ze sobą żyć w pokoju.
OdpowiedzTo był chyba sarkazm. Ciapaci czekają aż pojawi się ich więcej. Duża część z nich krzyczy jacy oni są pokrzywdzeni i najlepiej jak by wszyscy przestrzegali ich praw i dostosowali się do nich. Gość powinien szanować obyczaje domownika. Jak im się nie podoba, niech spier... na pustynię. Nie będę miał szacunku do kultury, która traktuje kobietę gorzej od psa. W Europie też powinna być tak samo. Wynikła by mała wojna, ale pozbyli byśmy się ciapatych.
Haha nie prześladować innych bo wierzą w coś innego. Powiedz to muslimom, Angola robi to co oni robią u siebie i bardzo dobrze. Mają moje wsparcie.
Delegalizacja islamu odsuwa tylko problem o kilkanaście lat. Póki Europa nie zrezygnuje z postulatów LGBT i innych feministycznych bzdur i nie wróci do polityki szacunku dla rodziny i tradycji chrześcijańskiej (jeżeli jesteś ateistą to 25. grudnia idziesz do pracy, a jeżeli obchodzisz święto Bożego Narodzenia, ale nie chodzisz do kościoła to jesteś niewierzący, ale kultywujesz tradycję chrześcijańską, więc ją szanuj!) to muzułmanie i tak nas zaleją wcześniej lub później. Posiadanie dzieci to nie wstyd. Wstyd to bycie w LGBT.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 November 2013 2013 9:05
OdpowiedzTo też. Ale pieniądze to jedna kwestia, powszechny brak poszanowanie dla rodziny to druga sprawa. Na Zachodzie zarabiasz dobre pieniądze, a mimo to nie ma dzieci dlaczego? Np Norwegia lub Szwecja. Trzecią i najistotniejszą wg mnie kwestią są EMERYTURY. Dzieci od wieków były zabezpieczeniem swojej egzystencji starość. Teraz gdy tą egzystencja zabezpiecza pańtswo to po co mieć dużo dzieci?
Pis PO SLD wszystko to o kant dupy wytrzeć.Nic nie warta jest nasza pilityka.
Zadna demokracja nie zrezygnuje z tolerancji.
Gdyby probowala trzebe by bylo walczyc i obalic taki rezim.
Ludzie moga sami wybrac w co wierza.
Ahh i w wielu firmach chdozi sie do rpacy w kazde swieta. Bez znaczenie kto wierzacy.
No i wolne daje panstwo a nie KK, wiec niejest mozliwy podzial na wierzacych i nie.
@Aster22: Abstrahując, że pełna demokracja to głupota. Tolerancja a narzucanie przez mniejszość swoich poglądów większości to różnica. Zresztą tolerancja ma swoje granice. Nie możesz tolerować wszystkiego, bo wtedy zapanuje chaos. Np nie tolerujesz np morderstw, przemocy, pedofili. Powiesz, że to logiczne, bo te czyny krzywdzą innych. Ale co z np poligamią? Czemu jej nie zalegalizujemy? 1-2% społeczeństwa ma skłonności homoseksualne. A wiesz ilu mężczyzn ma skłonności pedofilskie? ok 5%. Czy to oznacza, że pedofilie należy zalegalizować? W krajach niektórych Muzułmańskich jest to legalne i co? Też mamy to zalegalizować?
Nawet jeśli przesuwa, to jest to sporo. Trzeba przesunąć środek ciężkości. bo o ile łatwo jest prowadzić wojnę bezpośrednią z przeciwnikiem, to nie da się tego zrobić, gdy wchodzi on po cichu do twojego państwa i go zmienia od środka.
Gdybyśmy (jako europa) zakazali islamu, nie byłoby im tak łatwo przemienić państwo. Może sprowokowałoby to wojnę, co byłoby "lepsze", bo wszyscy by zobaczyli z czym walczymy i można by przedsięwziąć stanowcze kroki.
". Nie jestem za delegalizacją islamu, ale imigrant ma dostosować się do nas s nie odwrotnie"
a coz potomkami emigrantow? czy oni pomimo tego ze sa urodzeni w tutejszej kulturze maja sie dostosowac i nie maja prawa jej zmieniac?
nie oszukujmy sie ale wiekszosc muzulmanow w europie to... europejczycy, owszem wielu z nich to potomkowie emigrantow, ale tak jakny sie zastanowic to biorac pod uwage wedrowki ludow jakie mialy miejsca na przelomie wiekow, to my wszyscy jestesmy potomkami emigrantow
Przerażające! A jeszcze bardziej przerażające są komentarze. Czy naprawdę wróciliśmy do głębokiego średniowiecza i będziemy prześladować "pogan"? Jak można zabronić mniejszości wiary w swojego boga i jak można takiego stanowiska bronić? Czy czujecie się aż tak zagrożeni, że wszystkie chwyty dozwolone?
Odpowiedz@acruska: Nie. Państwo ma być świeckie. Nie może być tak, że mniejszość decyduje o tym co ma robić większość. I jak się byś czuła gdyby gość w Twoim domu panoszył się i mówił co masz robić. Nie jestem za delegalizacją islamu, ale imigrant ma dostosować się do nas s nie odwrotnie. Problem jednak pogłębia się gdy mniejszość rozwija się tak szybko, że kiedyś będzie większością. Dlatego problem jest nie w Muzułmanach a w naszej lewicowej kulturze! To jest ewolucja. A my wymieramy. Nie przez Muzułmanów tylko przez wszechobecną pogardę dla rodziny. Ludziom tak wyprano mózgi, że posiadanie dzieci kojarzy się z czymś nie trendy, a kobieta wychowująca dzieci jest wyśmiewana.
Tu, zapewne, nie chodzi o dyskryminację na tle religijnym, tylko raczej obyczajowym. To strach przed zmianami kulturowymi, gdzie wzorem niektórych miast skandynawskich "mniejszości" są już w większości i narzucają swoją "kulturę" ludziom, którzy ich przyjęli do swojego kraju. To jest strach (może uzasadniony) przed zmianami obyczajowymi, przed ograniczeniami jakie niesie ze sobą islam. I to nie jest nic przerażającego. Każdy normalny człowiek broni swojego domu, kultury, środowiska przed zmianami wg niego na gorsze. Zadajmy sobie pytanie co byśmy sami zrobili wobec roszczeń np. zakrywania głowy przez kobiety... w Krakowie.
A myślisz, że w krajach muzułmańskich fundują świątynie (innych religii) i dają wyznawcom innych religii swobodnie tą wiarę wyznawać? Ba oni mordują wyznawców innych religii.
Właśnie dlatego trzeba, zatrzymać islam, by nie wrócić do średniowiecza. Nie słyszałeś, co aktualnie ci wyznawczy wyprawiają? Jak ścinają głowy w biały dzień, na środku miasta europejskiego ludziom, tylko dlatego, że wierzą w coś innego? To tylko jeden przykład. Nie zacząłem nawet wspominać o ich chorym prawie religijnym. Nie chcę by ten pokręcony i wstrętny system wierzeń dotarł do Polski, czy Europy.
Dotyczy to każdej tak pokrętnej i okrutnej religii.
I nie mów o przeszłości, bo teraz mamy teraźniejszość.
@Logon - Tylko że gościu zabił tego żołnierza ponieważ sprzeciwiał się interwencji Anglii i USA w krajach muzułmańskich, a nie z pobudek religijnych czy też w imię Allaha. Ponad 150 tyś cywilów straciło życie podczas wojen w Iraku i Afganistanie.
O, pan Krzychu z innej planety chyba. Nie rób z siebie idioty i przestań wciskać głodne kawałki. Ten muslim zrobił to w geście świętej wojny islamu z resztą świata, "Allahu akbar!". Ten podany motyw to nynie bonus. Widziałem go na manifestacjach z hasłami typu "Zrobimy wam drugi holocaust". A jakbyś się trochę sprawą zainteresował to może byś się dowiedział co muzułmanie robią z chrześcijanami w Azji i Afryce... Konflikt w Syrii jest świetnym pokazem, no ale jak się ogląda tylko transmisje telewizyjne to się tego nie uświadczy. Skąd ten przykład z Irakiem i Afganistanem? Co to za argument w ogóle? Czy my tam poszliśmy mordować i głosić Słowo Boże? Może jeszcze morderców z Londynu usprawiedliw! No dawaj! Przecież jakże humanitarnie protestowali!
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 26 November 2013 2013 22:27
Nikogo nie mam zamiaru usprawiedliwiać, ot po prostu jestem przeciwny WYBIÓRCZEMU przedstawianiu informacji. Wiecie, tej samej praktyce którą posługuje się wyborcza lub inne szmatławce? Wracając do tematu mordercy z Londynu, czy z całej jego wypowiedzi uchwyciłeś tylko 'Allah Akbar', naprawdę nie było tam nic innego sugerującego jego motyw, no nie wiem, może chociażby takie słowa jak: "The only reason we have killed this man today is because Muslims are dying daily by British soldiers." czyli "Powodem dla którego zabiliśmy tego mężczyzne jest to że muzułmanie giną każdego dnia z rąk brytyjskich żołnierzy" (Brytyjczycy od 2001 okupują wraz z Amerykanami m.in. Afganistan). Do Afganistanu pojechaliśmy szukać talibów - okazało się że siedzą w Pakistanie, kraj okupujemy po dziś dzień. Do Iraku pojechaliśmy szukać broni masowego rażenia - nic nie znaleziono. No cóż, dwa konflikty, ponad 150 tyś ofiar pośród cywilów i żaden z powodów wyjazdu na tą misję 'pokojową' nie okazał się słuszny. Nie pojechaliśmy tam mordować w imię Boże, tak samo jak muzułmanie nie przyjechali do Europy mordować w imię Allaha - ot trafił się wariat z Londynu na którego wszyscy się powołują (a ile w tym czasie było morderstw z udziałem chrześcijan - zadałeś sobie kiedyś takie pytanie?). Coś tam słyszałem o przypadkach z Afryki czy też Azji, czy możesz mi je przypomnieć?
Nie wiem po co popisujesz się tymi informacjami na temat wspomnianych wojen. Naprawdę dobrze zdaję sobie z nich sprawę, one niczego tutaj nie wnoszą. Zakłamujecie sytuację to wy - woląc pozostać w swej różowej wersji świata i bez przerwy nie chcąc pogodzić się z wszelkimi informacjami o zachowaniach muzułmanów na naszym kontynencie. Już nawet nie mówię o tym, że w ogóle macie w dupie to, iż u siebie muzułmanie traktują wszystkich innych gorzej niż tragicznie, co widać po tym, że "coś tam słyszałeś o Azji i Afryce". Gdybyś był kompetentny do udzielania się tutaj ze swoim "racjonalizmem" to byś nie musiał prosić, abym ci coś przypominał, czego nie zamierzam tutaj robić. Dla tych co się tematem interesują nie jest to nowość. Przecież napisałem, iż ten tekst o proteście w stosunku do "mordowania" muzułmanów w krajach okupowanych jest jedynie dodatkiem, dla mediów. Napisałem o tym, więc dlaczego ujmujesz moją wypowiedź tak, jakbym tego nie zauważył? Poza tym tak łatwo ci wchodzić w te brednie o ich katuszach? W ogóle coś wiesz o tym, jak bardzo humanitarni i ograniczeni przepisami, obostrzeniami i zakazami są nasi żołnierze? Takie przypadki jak rozstrzelanie cywilów przez naszych w Afganistanie sprzed kilku lat są rzadkie jak śnieg w lipcu, mocno nagłaśniane i napiętnowane. Zginęło tylu cywilów albo w czasie działań zbrojnych 10 lat temu, albo przez siebie samych i przez swoich pobratymców, którzy wszystko dookoła wysadzają. O tym nawet w mediach jest! Teksty jak u tego czarnucha są tylko po to by momentalnie ewentualnie krzywo usprawiedliwiać swoje wypaczenia, a już my dobrze wiemy, jacy są muzułmanie. Jakaż może być religia, w której czci się bandytę... mordercę, złodzieja, gwałciciela - pedofila. Oglądnij sobie materiały wideo z krajów arabskich, z ich telewizji. Oni sami przyznają jaka jest ich religia, tam w ogóle tego nie ukrywają. To totalitarna doktryna rządów nad tępą masą. I otrzymuje ona tu coraz więcej wpływów. Historia pokazuje, że ich stosunek do innych zmienia się wraz z ich liczebnością. Trafiło się DWÓCH fanatyków, którzy to zrobili w biały dzień i zostali złapani, ale tam w tych wszystkich gettach czai się zło i jak z obiektywnych filmów wynika jest to bardzo groźne. Argumentu o zabójstwach chrześcijan nawet nie ma co komentować raz miliardowy. Jest po prostu nie na miejscu.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 November 2013 2013 22:55
Pogodziłbym się z sytuacją, gdyby fakty przedstawiane w internecie zawierały w sobie chociaż odrobinę prawdy. Pamiętasz demota z głównej, ten o zwolnionej dziennikarce z Norwegii? No cóż, okazało się że dziennikarka nie została ani zwolniona, ani zawieszona, żadnych protestów nie było a listy od niezadowolonych widzów były anonimowe - ot znalazło się kilka osób, które zweryfikowały informacje w polskich 'mediach' z tymi które ukazują się w Norwegii. Inny przykład tej cudownej rzetelności, to często powtarzane kłamstwo dotyczące 'braku reakcji muzułmanów na morderstwo w Londynie', dość często pojawiające się na demotach, okazuje się że liderzy muzułmanów w UK już na drugi dzień potępili zbrodnie (http://articles.washingtonpost.com/2013-05-23/national/39467345_1_islamic-society-off-duty-british-soldier-muslim-council). Oskarżanie muzułmanów o przyjeżdżanie na zachód tylko wyłącznie po socjal, gdy pytam się o źródło danych - cisza, nikt nic nie wie. Przypadków manipulacji na demotywatorach jest mnóstwo, nikt nie weryfikuje informacji, każdy łyka wszystko jak leci, byle tylko pasowało do przyswojonego światopoglądu. A wystarczy usiąść i samemu poszperać trochę w internecie, aby dowiedzieć się jak o jest naprawdę. Wojny w Iraku i Afganistanie przytaczam ponieważ, wy przytaczacie przypadki gdzie muzułmanie zabijają naszych - czy to ma znaczenie w jakich okolicznościach ktoś został zabity? Oni zaciachali jednego z naszych maczetą, a my zbombardowaliśmy ich kraj - jeden zrobił to ponieważ jest wariatem, a drudzy w imię pokoju. Chcesz dowiedzieć się prawy o muzułmanach? Odwiedź ich kraj, porozmawiaj z jednym albo z drugim, poznaj ich. Uwierz mi, jeżeli pojedziesz do Arabii Saudyjskiej z krzyżykiem na piersi, to nikt nie odrobię Ci głowy, nie spali Cie na stosie, ani nie wsadzi do więzienia. Zostaniesz najzwyczajniej w świecie poproszony o zdjęcie tego krzyżyka - no chyba że będziesz stawiał opór, to wówczas wtedy zostaniesz potraktowany inaczej. Sam mam trochę kontaktu z islamistami, ostatnie 6 lat mojego życia spędziłem w Anglii (tak tej samej opanowanej przez hordy muzułmanów - którzy o ironio stanowią 5% ogółu populacji kraju), spotkałem wielu z nich, z kilkoma w dalszym ciągu mam kontakt - ot normalni ludzie. Ty i ludzie Tobie podobni generalizują ludzi, wrzucają wszystkich do jednego worka, tłumacząc to zachowaniem jednostek - to mnie właśnie wnerwia, to i ta wszechobecna goebbelska propaganda. Chcesz ze mną dyskutować o muzułmanach? Zaopatrz się wpierw w twarde fakty (nie filmiki z youtuba z żółtymi napisami), a nie plotki, stereotypy i informacje z portali rozrywkowych.
Wiem, że internet zawiera w sobie także przekłamania w ramach uświadamiania. (Np: ten news jest bzdurą) Mylisz się natomiast nazywając je „pasującymi do przyswojonego światopoglądu”. Przyswojony światopogląd jest zupełnie odwrotny, media w ogóle nie zwracają na nich uwagi, wręcz stosowana jest propaganda pro-imigrancka. Tutaj jest pewna nisza, którą pewnie wkrótce nam uciszą. Co do „braku reakcji muzułmanów” to nie wiem o czym mówisz, bo do mnie w ogóle nie docierało to „kłamstwo”. Reakcja była, imamowie – przodownicy duchowni kłamliwie odżegnywali się od tego ataku, bo zrobiło im się pod dupami gorąco. Niczego nie trzeba było szukać, bo to akurat w mediach nadawali przez tydzień. Przykro mi, że ta bajka ci się nie udała. Nie trzeba żadnych danych na „przyjeżdżanie brudasów po socjal”. Byłem w Niemczech, mieszkałem w Bremen i trochę się koło tematu zakręciłem. Część pracuje, a część wyciąga łapę, w czym dopomaga im jeszcze kilka żon (z których tylko jedna jest oficjalna, a reszta figuruje jako samotne matki). Ciapate bydlaki, które opanowywały ulice co niektórych dzielnic w Bremen na wieczór i noc same mi to pluły w twarz............................................ Nie wiem jak możesz nie dostrzegać różnicy między tymi wojnami, a działaniami muzułmanów. Nie dodam nic ponad poprzedni post, ale chciałbym zauważyć, że „ci źli” nie przyjeżdżają tylko z Afganistanu i Iraku, tak więc to „bombardowanie ich krajów” możesz sobie w tyłek wsadzić. Jakbyś trochę pooglądał, to byś wiedział, że wielu Afgańczyków wręcz boi się odjazdu wojsk sprzymierzonych, myśląc o powrocie talibańskiego terroru. Irakijczycy wzięli udział w wojnie, ofiar trudno uniknąć na oficjalnej wojnie z rzekomym watażką Saddamem. (To, że nie popieram tych wojen i uważam w ramach teorii spiskowych, że zostało to przez Bilderbeld Group tak samo zaplanowane jak zdejmowanie przez Amerykanów wielu innych „dyktatorów” czy Iwś, IIwś lub wojna w Wietnamie – to jest inna kwestia). Już mówiliśmy o tym, że nie chodzi o jedno londyńskie zaciachanie. Chodzi o mordy, gwałty na całym świecie, agresję wyznaniową, przestępczość (tu to masz aż nadto danych. Większość norweskich przestępców to te brudasy). Dochodzimy do kuriozum – ty nawet nie zauważasz jak się kompromitujesz w tym momencie, mówiąc o tym, że w Arabii Saudyjskiej zostanę poproszony zaledwie o ściągnięcie krzyżyka z taką bagatelą! Ty masz w ogóle coś w sobie z asertywności? To oni mają prawo palić nasze kościoły, zdejmować nam krzyżyki, ale w Europie to my mamy mieć nakaz na przyjmowanie coraz to nowszych meczetów, respektowanie ich obrzydliwej doktryny?! Tak?! O TO NAM CHODZI. Zachowujemy się (Europa) jak banda zastraszonych i uległych owiec, która chyba w ogóle nie pamięta swojej historii, dumnej historii potęgi i władzy nad światem! Ulegamy im tutaj, kiedy nie walczymy o swoje tam, uważając (jak ty) że to normalne. Tu leży problem!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 December 2013 2013 18:43
Jak by wszystkie kraje europejskie zdelegalizowały islam, europa była by owiele lepsza.
Odpowiedzhttp://alma24.pl/produkt/335799173/jaja-10m-farmio-wolne-od-gmo
Jesli niemcy się nie ogarną w ciągu najbliższych 5 lat, będziemy mieli muzułmańskiego sąsiada..
Europa jest ateistyczna, więc tu się nie da.
OdpowiedzTeraz jest ateistyczna, a za +/- 50 lat znów będzie religijna... tyle, że muzułmańska :) Czyli spełni się największy koszmar ateistów :P
Jak moze byc minus 50 lat? Przeciez nie cofnie,y sie w czasie
i poniedziałek od razu wydaje się lepszy
OdpowiedzNo ja nie wiem czy to dobre rozwiązanie. Raczej powinno sie zamykać za kratami tych islamistów którzy represjonują innych ludzi a nie wrzucać wszystkich do jednego wora . Nie wszyscy cyganie kradną , nie wszyscy islamiści atakują innych.
OdpowiedzTak samo z kazda inna religia.
Kazda ma fanatykow.
W Europie wiecej ludzi zabijaja katopsychole z dawnych IRA czy ETA badz inni "rycerze chrystusa" ;/
Nie kazdy Arab to terrorysta ale kazdy terrorysta to Arab.
Pewnie ze mozna.
OdpowiedzTak jak w rkajach islamskich mozna zakazac innych religii tak mozna w panstwach chrzescijanskich.
Tyle ze powstaja wtedy panstwa wyznaniowe. Najgorsza forma kraju jaka moze istniec.
Dzięki wam demotywatory. Znalazłem świetny kraj na przyszłoroczną wycieczkę zagraniczną.
OdpowiedzTo bedzie wyjazd w jedna strone.
patrzac na ilosc porwan i morderstw ;)
Angola jak na razie jest bardzo biednym krajem. Ma bogate złoża naturalne i mineralne ale jest zmuszona do płacenia haraczu bankom światowym. Ale już powoli wychodzi z dna i być może za jakieś 20 lat będzie przynajmniej namiastką Dubaju.
Przecież w Japonii od zawsze Islam był zakazany
OdpowiedzW Japonii czy też Australii i Nowej Zelandii islam nie jest i nigdy nie był zakazany. Są tam muzułmanie w małych ilościach. Ale te kraje w przeciwieństwie do "cywilizowanego" zachodu myślą i nie pozwolą wejść sobie na głowę kozoyebcom.
Skad idea zakazanego islamu?
W TYokio noralnie sa meczety i tam sie muzulmanie modla.
A mniejszych miastach maja "domy modlitw".
A neonaziści nadal swoje.
OdpowiedzKażda religia, która cokolwiek komukolwiek narzuca powinna być zdelegalizowana. Religia powinna być kwestią osobistego wyboru, a nie czegoś narzuconego odgórnie.
OdpowiedzNie lubią być prześladowani więc sobie poprześladują. Jak mawiał Obelix: ale głupi ci chrześcijanie.
OdpowiedzBRAWO!!!!
OdpowiedzPewnie nie slyszeli o czyms takim jak wolnosc sumienia i wyznania?
OdpowiedzRacja, muzułmanie nie słyszeli o tym.
Pewnie ze mozna.
OdpowiedzTylko zakaz wyznawania religii prowadzi do panstwa wyznaniowego.
A to bardzo duze zagrozenie.
Proponuje tym ant katolickim idiotom wycieczkę pod jakikolwiek meczet i spróbować użyć tych samych słów przeciw islamowi co przeciw katolikom. Zrozumcie katolicy sa upierdliwi ale nikt ci głowy nie utnie za to żę w boga nie wierzysz. Więc nie podoba wam się to wy... do arabów. Na kolanach byście wracali z obsranymi gaciami
OdpowiedzTeraz w kolejce powinny ustawić się następujące kraje: Wybrzeże kości słoniowej, Nigeria, Kenia i Demokratyczna republika Konga. W tych krajach są największe prześladowania chrześcijan.
OdpowiedzTak powinien był postąpić cały cywilizowany świat (chodzi mi przede wszystkim o Zachód), lecz niestety elity USA czy UE muzułmanom nie tyle co ulegają i pobłażają co wręcz niekiedy ich wspierają. Kosztem rodowitych obywateli i wbrew ich woli. Swoją drogą to dlatego że nagle zwariowali czy może ktoś chce by zachodnia cywilizacja upadła? Nie chciałbym bym być złym prorokiem, ale coś czuję że jeszcze ktoś się tej Angoli za to do****doli.
OdpowiedzOj , bedzie sie dzialo, oj bedzie ...
OdpowiedzBrawo ! Brawo ! Brawo i jeszcze raz brawo. Tępić to szujstwo ! Polska i Europa powinny brać przykład
OdpowiedzPopieram i proponuję w naszym kraju zakazać jakichkolwiek religii.
OdpowiedzNie ma wolności dla wrogów wolności. Nie ma tolerancji dla religii, które nie tolerują innych religii.
OdpowiedzW Japonii tez jest zakaz
OdpowiedzPolska jest w 95% krajem chrześcijańskiem , ale jesteśmy postępowi i pozwalamy na multikulturowość . W Polsce meczety się buduje - bo to takie tolerancyjne . Za 20 lat jak Muzułmanie zaczną mam burzyć Kościoły przypomnijcie sobie , że śmialiście się kiedyś z takiego demota "postępowcy" .
OdpowiedzUważam że nie powinno się zakazywać praktykowania religii ze względu na działania jej wyznawców ponieważ to krzywdzi pokojowych wiernych.
OdpowiedzSkoro kraj jest chrześcijański to taka religia tam dominuje więc nie dziw się ze tego im zabraniają a jeśli komuś to nie pasuje to niech wyjedzie tam gdzie praktykuje się jego religie poza tym wiekszosć wyznawców odmiennej religii jest emigrantami więc tym bardziej powinni w tej sprawie utrudniać
Dlaczego mniejszość ma się wyprowadzać pod wpływem większości? Dlaczego z powodu poglądów musieć zmieniać miejsce zamieszkania? Dlaczego ktoś o innym wyznaniu nie może przyjechać zamieszkać do europy?
Kościoły chrześcijańskie też powinny zostać zamknięte...
OdpowiedzI tak należy walczyć z tą największą zarazą XXI wieku... choć w zasadzie to są zarazą od bardzo dawna. Udało się wyeliminować z Europy dżumę czy czarną ospę ale Islam nadal się trzyma bo przywódcy krajów są zbyt tolerancyjni i otwarci na obcokrajowców (co w tym przypadku może doprowadzić jedynie to tragedii w postaci stania się mniejszością we własnym kraju). W każdym razie dobrze, że Angola się na to zdecydowała, może za ich przykładem pójdą inni. Trzeba wszystkich traktować sprawiedliwie: jeżeli inne organizacje terrorystyczne są nielegalne a służby bezpieczeństwa z nimi walczą to dlaczego Islamiści mogą chodzić wolno po ulicach cywilizowanych krajów i jeszcze domagać się większych praw.
OdpowiedzZ drugiej strony niezła beka z tego że kraje Afrykańskie znacznie bardziej zacofane niż te Europejskie lepiej sobie radzą z napływem Islamu niż kraje Europejskie.
OdpowiedzA jednak można!...być niecywilizowanym krajem jak Angola;-)
Odpowiedznie do końca to prawda bo islam jest od wielu lat nielegalny w japonii
OdpowiedzW Polsce, też powinni tak zrobić... Póki jeszcze nie jest za późno!
Odpowiedzjak komus sie topodoba niech sie tam przeprowadzi
Odpowiedzprzeczytałem w Anglii.
OdpowiedzSwoją drogą to chyba najlepsze wyjscie dla krajow europejskich teraz ;d
To jest kłamstwo. Nie ma żadnego zakazu. Anglia nie jest w 90% chrześcijańska i jest jednym z najbardziej tolerancyjcnych państw na świecie. ponadto Polska jak widać jest najmniej tolerancyjna na równi z tymi krajami islamskimi. Gdybyście posiadali jakąkolwiek wiedzę historyczną, wiedzielibyście, że Islam jest na tym samym rozwoju co chrześcijaństwo w średniowieczu. Tyle samo liczy co chrześcijaństwo w tamtej ciemnej epoce. Każda epoka przemija i złota zasad: historia ise powtarza, lecz czy naprawde chcecie wojny, rozlewu krwi dla jakiejś religii? jeżeli tak to jesteście takimi samymi barbarzyńcami jak fundamentaliści islamscy. Im to przejdzie, zmądrzeją, a po drugie Europa płaci za to, że na Bliskim Wschodzie popierała po drugiej wojnie światowej Isalm. Jedynie wiedza, czyli edukacja można pokonać ciemnote. Nie wyzwiskami czy atakami, które jedynie upodabniają Was do bestii.
OdpowiedzWidzę, że co niektórzy też nadal są w dawnych epokach. tylko, że w starożytności, bo oko za oko, a ząb za żab to zasada XII w. p. n. e wymyślona przez Hamurabiego. Czy tak kiepsko uczą historii w szkołach? Jest inna zasad, torchę bardziej współczesna i dobitna, więc może do Was trafi. Nie tykaj gówna, bo zacznie śmierdzieć
Angola, nie Anglia idiotko -.-
Czytam i widzę, że propagowany jest tutaj rasizm religijny. Chcecie takiej segregacji jak Hitler. Jest czymś sie pochwalić, jesteście tacy wielcy, żaden terrorysta Wam nie sięga do pięt.
OdpowiedzI tak łatwo sie kieruje głupim narodem, że aż miło patrzeć. Zobaczyliście nagłówek, ale przeczytać całość? gdzie i po co?
dużo ludzi wyciera sobie m.. rasizmem, nie znając znaczenia tego słowa. Jak i również brakiem umiejętności zastosowania przypisania go w praktyce. Włącz myślenie i spróbuj przypisać zapis w koranie (...) tylko islam, reszta musi zginąć(...) z ...... zgadnij......
Piękna jest ta hipokryzja, udajemy, że w Europie Chrześcijanie nie wybijali pogan jak muchy? Jasne, że nie można pozwolić Europę opanował Islam, choćby dlatego by historia się nie powtórzyła. Polecam też film "Agora"
OdpowiedzKolejny dowód na to, że istnieje hipokryzja, pie@#&^%a hipokryzja...no i są też chrześcijanie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 November 2013 2013 21:07
OdpowiedzChwała im za to! :D Żeby jeszcze tak na zachodzie Europy zrobili to byłoby super!
OdpowiedzJaponia też zakazuje Islamu :) cieszę się, że kolejny kraj poszedł po rozum do głowy.
OdpowiedzPolać im hehe
OdpowiedzDelegalizacja Islamu jest dobrym rozwiązaniem na zatrzymanie ekspansji muzułmanów, ale jedynie w krajach, gdzie stanowi on mały odsetek społeczeństwa. Co z krajami takimi jak Francja czy Belgia gdzie wyznawcy Islamu stanowią ponad 10% społeczeństwa? Nie sądzę, że "Europa powinna brać przykład". Taki zakaz byłby strzałem w kolano, bo nie tylko jest niezgodny z konstytucją tych, tak jak i większości państw Europejskich (wolność wyznania), ale także, śmiem twierdzić, że mógłby doprowadzić do wojny domowej. Nie uważam, że nie powinno się nic robić, gdyż szkodliwość Islamu jest niepodważalna, lecz to rozwiązanie w Europie jest niemożliwe.
OdpowiedzChyba że, mozna by było zakwalifikować islam do gatunku terroryzm, tak ostatnio modny i zwalczany.
u nas nie da rady, za dużo potro-dolarów do przyjęcia.
OdpowiedzDorzucić do tego chrześcijaństwo i będzie prawie normalnie.
OdpowiedzBrawo Angola! teraz czas na Angoli!
OdpowiedzJestem za wprowadzeniem tego w Polsce. Ich religia jest okrutna, nie wierzących najlepiej by zabili. Czy chcecie tego w Polsce? Zacznie się od małostkowej ilości, a skończy się na islamizacji Polski. Działajmy póki nie jest za późno. Nie tolerujmy tego u nas i nie niszczmy zakorzenionych tradycji.
OdpowiedzWszyscy od lewa do prawa łykają brejkin njusa jak to w Angoli zakazano Islamu. Cóż, Abraham Lincoln powiedział, a marszałek Piłsudski później wielokrotnie go cytował "Ludzie wierzą we wszystko co napisano w internecie". Ciekawe tylko czemu na żadnym "poważnym" portalu nie mogę znaleźć o tym informacji, a wszyscy powołują się na wmeritum.pl Umówmy się - onet i wp.pl są poważne, pomijając punkt widzenia jaki reprezentują, to zamieszczają raczej sprawdzone informacje (no, chyba, że dotyczą przygód ministrantów na zakrystii:P). Anglojęzyczne media również "milczo", a przecież CNN miałoby wspaniałą pożywkę z "nietolerancji i dyskryminacji mniejszości". Delegalizacja Islamu w Angoli jest równie wielką bujdą jak taka sama historia z Japonią. Cóż, szkoda, że dowcip jest dobry na raz, bo ktoś dziś zepsuł świetny pomysł na 1 kwietnia.
Odpowiedznie wiedziałam, ze jest taki kraj...
OdpowiedzNastępny etap to palenie czarownic i wojny krzyżowe.
OdpowiedzOkey. Ile by nie było tego że Islam nie był zbyt okrutny dla Naszych Ziem weźmy pod uwagę to że są Oni w Naszym kraju, a jakby nie patrzeć jesteśmy Państwem chrześcijańskim. Skoro Islamiści uznają Jezusa jako proroka, który był przed Mahometem i wierzą że istniał to niech teraz się uspokoją. Nie dość że żyją w europejskich krajach, większość z nich pobiera różnego rodzaju zapomogi, oprócz tego że edukują się u nas żyją, śpią i mają dach nad głową to teraz jeszcze w dupach źle i walczą o swoje "prawa". spoko skoro dobrowolnie wybierasz kraj w którym mieszkasz, nie jesteś zsyłany, wiesz co Cię tu czeka to się asymiluj albo wypie*dalaj. Takie są realia... ja nie będę teraz cierpieć przez to że jakiś facet jest czymś urażony. Nie będę pozwalała sobie na noszenie dziwnych sukien i chust wokół twarzy. Nawet nie mówcie jak się to nazywa w oryginale bo mnie to nie interesuje. Ja jako chrześcijanka może fakt faktem nie wzorowa ale na pewno nie wypierająca się nie mam nosić krzyżyka na szyi albo mieć go powieszonego obok godła w sali, w klasie, na auli? dlaczego to ja mam "ściągnąć" ponad 1000 letnią tradycję ze ściany czy z szyi, która ów tradycja jest znakiem przynależności mojej do tego Państwa, skoro to on tu osiadł i to sam wybrał to miejsce, za Dobrze mają to i się im w głowach poprzewracało. Odciąć dostęp do wszystkich świadczeń państwowych skoro nie są w stanie dostosować się do panującej tutaj władzy
OdpowiedzJasne, najlepiej zakazywac. Wtedy sie na pewno wszyscy dogadaja. Muzulmanie sa rozni kochani, czlowiek to czlowiek.
OdpowiedzCo za idiotyczna walka międzyreligijna. Tak bardzo tego nie potrafię zrozumieć! Jedni drugich na siłę próbują zmienić, jaki to ma sens?! Potrafi mi ktoś wyjaśnić??? Tak jakby każdy nie mógł sobie żyć własnym życiem... jesteś chrześcijaninem? to sobie bądź.. jesteś muzułmaninem? też sobie bądź.. kogo to obchodzi?! Tylko szanuj drugiego człowieka, to wszystko. Nic więcej!
OdpowiedzPrzez chwilę miałem nadzieję, że widzę "Rząd Anglii zdelegalizował Islam" ale dobre i to :-)
OdpowiedzJednak islam zostaje.
Odpowiedzhttp://www.ibtimes.com/angola-denies-it-banned-islam-destroyed-mosques-1484898
Jak zdelegalizowali jedna religie to moga to samo zrobic z inna, i chrzescijanstwo tez moze sie stac nielegalne. Wlasnie dlatego jest tak wazne zeby panstwo bylo swieckie i odseparowane od jakiejkolwiek religii - to jest na korzysc wszystkich religii i swobod obywatelskich. No ale jak chcecie powrot do sredniowiecza to wasza sprawa.
OdpowiedzZ tego co widac to ten "zakaz" to internetowa sciema ;)
Odpowiedzświetnie, teraz czas aby na całym świecie zlikwidować kościoły każdej religii i będzie spokój.
OdpowiedzDlaczego wszelkie komentarze zawierające teksty źródłowe dotyczące PRAWDZIWYCH przekonań tzw "narodowców" są kasowane?
OdpowiedzPolska też może być pionierem - przywiej prześladowania wyznawców tej religii, co wy na to?
OdpowiedzZajebiście. Jeszcze tylko Francja, Belgia, Dania, Niemcy, Norwegia, Szwecja i kilka innych państw, w tym nasze oczywiście, bo już się to zaczyna szerzyć u nas.
OdpowiedzRozczaruję Was. Z dzisiejszej prasy: "Informację zdementowała ambasada Angoli w Waszyngtonie. Jeden z urzędników, prosząc o anonimowość ze względu na delikatność sprawy, powiedział International Business Times, że nie ma takiego zakazu i że dotychczasowe relacje są nieprawdziwe. - Republika Angoli to kraj, który nie ingeruje w życie religijne. Współistnieje u nas wiele religii, bo mamy wolność wyznania. Są u nas katolicy, protestanci, baptyści i muzułmanie - stwierdził.
OdpowiedzInformacji nie potwierdził także inny dyplomata Angoli w USA. - W tej chwili nie mamy żadnych informacji o zakazie islamu - powiedział Ibtimes. - Czytamy o tym jak dotąd tylko w internecie - powiedział."
Zasadniczo się zgadzam...ale taki zakaz powinien dotyczyć każdej religii gdyż są one otumanianiem ludzkich umysłów prowadzącym do wrogości między ludźmi, którzy bez religii nie mieliby tylu powodów by się wzajemnie nienawidzić. Przez konflikty religijne już wystarczająca ilość ludzi straciła życie więc powinno się odgórnie zakazać rozpowszechniania tych mitów. Tym bardziej, że gdybyśmy urodzili się w innym miejscu to plulibyśmy na katolicyzm tak samo jak robią to obecnie przedstawiciele innych zabobonów (i vice versa). Marzy mi się świat bez religijnej indoktrynacji, która służy jedynie wodzeniu ludzi za nos i ich bezwzględnym wykorzystywaniu...
Odpowiedz@ms te metody, które stosował Aleksander wcale nie spowodowały, że masy egpicjan zmieniły kulturę na helleńską. To odbywało się dziesiątkami lat poprzez działania Ptolemeuszy, a te działania nie były bynajmniej okrutne i nieludzkie. To wszystko o czym piszesz na temat Germanów odbyło się oczywiście po śmierci Cezara, z tym że ta śmierć miała miejsce jakieś 800 lat wcześniej. Sama kultura romańska została przyjęta przez Germanów nie na drodze podboju, lecz na drodze dowolnego przyjmowania kultury kraju podbitego(Frankowie, Burgundowie, Longobardowie, Wizygoci, Sasi, Swebowie po podbiciu części Imperium Romanum). Tak więc - mocno zszedłeś z tematu. Polacy, Norwegowie etc. zmienili swoje prawa i obyczaje na niemieckie, lecz one nie utrzymały się dłużej niż trwały rządy niemieckie. A poza tym unikasz odpowiedzi na poprzednie moje pytania. Czyżbyś uciekał przez niewygodnymi tematami? :)
Odpowiedztylko brać z nich przykład "panowie" politycy uczcie się co to jest poprawność polityczna we własnym kraju
Odpowiedz