Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
534 606
-

Zobacz także:


K4mil
+25 / 25

Pewnie. Każda ideologia ma swoich fanatyków walczących w pierwszym szeregu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 January 2014 2014 20:22

Odpowiedz
Qrvishon
+9 / 9

Niezależnie jaką ideę chcesz przedstawić, jak zrobisz to w taki sposób to ludzie wezmą cię za debila i zdyskredytują choćbyś ich przekonywał że 2+2=4 . Dlatego Korwin Mikke mimo dobrych poglądów i sposobów ich realizacji nie może się przebić bo jest nieco oszołomem. Ale ludzie powoli mają dość złodziei i zaczynają głosować na oszołomów co pokazała popularność Palikota. Teraz tylko zastanawia mnie czy Palikot robiąc cyrk zamiast coś dobrego nie zraził ludzi do nowych partii?

K4mil
+3 / 5

Na opis poglądów Korwina, zwłaszcza tych bardziej radykalnych, lepiej pasuje mi sformułowanie: oderwane od rzeczywistości. A co do sposobów ich realizacji, to cóż, z samej swojej natury realizowanie ich polega głównie na braku działania.

Gish_
+32 / 38

Niestety nasze niezależne media tego nie dostrzegają.

Odpowiedz
~pravvda
+2 / 4

@zaymoon - ciekawa wizja... I te twoje zmienianie poglądu zależnie od wyznania. Otóż - jak wejdziesz na teren obiektu chronionego to dziwisz się, że pogryzł cię pies i skarżysz właściciela?

~uytr
+36 / 42

Zabijani, gwałceni ? Tutaj w Europie? Homosie i feministki nie umieją podjąć normalnej dyskusji zamiast tego opluwają, latają roznegliżowane i nie dopuszczają drugiej strony do głosu. I kto tu jest nietolerancyjny ??

~mirzaq
+15 / 25

Taaa pobijesz pedała - jesteś winny. Pedał pobije ciebie - jesteś winny. Niech, żyje tolerancja psia wasza mać.... Tylko phasma, weź nie pier*ol, że jesteś osobą tolerancyjną bo nie jesteś. Jesteś równie ograniczona jak każdy idiota co chce leczyć homoseksualizm i inny kolor skóry ołowiem. Takie same poglądy, tylko ukierunkowane inaczej.

~mirzaq
+8 / 16

phasma, ty się niczym nie różnisz od tych co chcą homoseksualistów palić. Jesteś identyczna i myślisz identycznie. Tylko swoją nienawiść w drugą stronę kierujesz.

~Sector89
+10 / 10

Zamiast się od takiego zachowania odciąć i potępić, udajesz głupią nie widząc w tym nic złego. A na dokładkę bronisz swojego chorego środowiska w w sposób idiotyczny, czyli rozumiem, że jak mnie ktoś okradnie to ja mam prawo też okraść kogoś innego? Zamiast ukarać winnego sprawcę, najlepiej mścić się na kimś innym, który nie odda? Jakiś zmodyfikowany Kodeks Hammurabiego? Totalny absurd. Pytam się, gdzie jest ten lewicowy szacunek do każdej osoby nie zależni od poglądów?

~pravvda
+6 / 10

@phasma - dowody proszę. Jak na razie widzę, że opluwani są katolicy. Nie wspominaj nawet o marszach niepodległości, ja kto kibole zaatakowali squot ale na szczęście antifiarsrcy obrońcy mieli przypadkiem pod ręką zapas bruku, butelek i koktajli mołotowa... No i homo gwałcą częściej dzieci. Mam źródło, ale podzielę się nim po tym jak udowodnisz, że mówisz prawdę :) Jakieś przykłady świeższe niż 50 lat wstecz? Czy może znowu wyskoczysz z "faktami" sprzed 500 lat? Tak więc czekam na wiarygodne źródła.

~mirzaq
+2 / 4

@up co z tego, że masz źródło? Kiedyś sam je podałem w dyskusji to zostałem zwyzywany, opluty, phasma potupała nóżka i krzyczała, że to się nie liczy bo coś tam...

Max_Rockatansky
+2 / 4

Ja i proboszcz szykujemy już dla ciebie ładny stos.

phasma
-5 / 5

@mirzaq "Taaa pobijesz pedała - jesteś winny. Pedał pobije ciebie - jesteś winny" Tak mi przykro, że jesteś idiotą..."Tylko phasma, weź nie pier*ol, że jesteś osobą tolerancyjną bo nie jesteś" Oh, ależ oczywiście, że jestem. Problem w tym, że bycie tolerancyjną osobą nie pociąga za sobą akceptowania działań nienawistnych palantów. "Jesteś równie ograniczona jak każdy idiota co chce leczyć homoseksualizm i inny kolor skóry ołowiem" Odważna asercja...szkoda tylko, że niepoparta żadnymi argumentami. "Takie same poglądy, tylko ukierunkowane inaczej" Czyli jednak nie takie same, tak? Czy też może, ponieważ uprowadzamy porywaczy i wtrącamy ich do więzienia, etycznie stoimy dokładnie na tym samym poziomie co oni? Być może, niestety z jakichś niewyjaśnionych powodów postanowiłeś nie zaprzątać sobie głowy udowodnieniem swojej pozycji. "phasma, ty się niczym nie różnisz od tych co chcą homoseksualistów palić. Jesteś identyczna i myślisz identycznie". Naprawdę muszę na swoim profilu zamieścić jakiś disclaimer, wyjaśniający że nie jestem kobietą? @Sector89 "Zamiast się od takiego zachowania odciąć i potępić, udajesz głupią nie widząc w tym nic złego" Serio...znowu? Nie, nie mam zamiaru się od tego zachowania odcinać, ani go potępiać-i to z kilku powodów. Po pierwsze, oznaczałoby to usankcjonowanie wątpliwej tezy o występowaniu ekwiwalencji między działaniami stron, prawdziwości której wrażenie kyd starał się stworzyć tym demotem-co jest dość oczywistym absurdem, jak chyba dostatecznie udowodniłem w poprzednich komentarzach. Zwyczajnie nie zachodzi tu żadna symetria. Po drugie, byłoby to tożsame z afirmacją etycznej równości pozycji zajmowanych przez uczestników tego wydarzenia, co znowu, nie mogłoby już chyba być bardziej rozwiedzionym z rzeczywistością stanowiskiem. Jedna strona walczy tutaj z niesprawiedliwym statusem quo i jego poplecznikami, kiedy druga robi wszystko, żeby go utrzymać, co pozwalałoby im kontynuować pielęgnowanie nienawiści do określonych grup. Po trzecie, potępiając zachowanie członkiń FEMENu niejako zaakceptowałbym standardy dyskursu korzystne z punktu widzenia strony przeciwnej, czego jakoś dziwnie nie mam zamiaru robić. "jak mnie ktoś okradnie to ja mam prawo też okraść kogoś innego?" http://www.lolwut.com/layout/lolwut.jpg Nie...? Ale próba-w tym siłowa-powstrzymania wielokrotnego złodzieja przed popełnieniem kolejnej kradzieży mogłaby być bardziej zrozumiała. Choć Twój przykład sam w sobie jest wypełniony tyloma fałszywymi założeniami, że wątpię by to co z niego próbowałem uratować miało zbyt wiele sensu. Zła, wyprana z perspektywy analogia to po prostu zła, wyprana z perspektywy analogia, która jest w dodatku całkowicie irrelewantna dla tej dyskusji. "Zamiast ukarać winnego sprawcę, najlepiej mścić się na kimś innym, który nie odda?" Nie za bardzo rozumiesz na czym polega wojna idei, prawda? Ludzie tacy jak on umożliwiają i niejako legitymizują obecną sytuację, w tym także ataki i dyskryminację przedstawicieli środowiska LGBTQI. "Jakiś zmodyfikowany Kodeks Hammurabiego" L0L. "Totalny absurd" Owszem, Twoja nieudolna mischarakteryzacja naszej pozycji jest absurdalna. Co zamierzasz z tym zrobić? "Pytam się, gdzie jest ten lewicowy szacunek do każdej osoby nie zależni od poglądów" Nie wiem, bo żadnego szacunku bigotom i obrońcom statusu quo nigdy nie obiecywaliśmy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2014 2014 19:30

phasma
-3 / 3

@prawda "Jak na razie widzę, że opluwani są katolicy" Nic dziwnego, skoro postanowiłaś trzymać swoją głowę we własnym tyłku. "dowody proszę" Gdybyś kiedyś zdecydowała się jednak ją stamtąd wyjąć, dowodów zapewniłem wystarczająco w poprzednich komentarzach. "Jakieś przykłady świeższe niż 50 lat wstecz?" Jak na przykład zamach bombowy z 1999? "Czy może znowu wyskoczysz z "faktami" sprzed 500 lat" Do czego dokładnie ta aluzja ma się odnosić? @mirzaq again "co z tego, że masz źródło? Kiedyś sam je podałem w dyskusji to zostałem zwyzywany, opluty, phasma potupała nóżka i krzyczała, że to się nie liczy bo coś tam" Nie przypominam sobie, żebyśmy się wcześniej spotykali...@Max_Rockatansky K...Ale ten stos może być chociaż cedrowy? Zawsze chciałem spłonąć na cedrowym stosie...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2014 2014 20:26

T tajniak4
0 / 0

@phasma - Rzeczywiście, symetrii nie ma, bo jakby coś takiego zrobili nacjonaliści, to zaraz byłby wrzask o podnoszącym się faszyzmie, ale jak robią to lewacy, to oczywiście nie jest to żadna groźba ze strony agresywnej skrajnej lewicy. Po raz kolejny phasma demonstruje nieskończone potoki swojej hipokryzji mając pretensje o burdy na marszach narodowców, jednocześnie popierając ataki lewackich bojówek. "Jedna strona walczy tutaj z niesprawiedliwym statusem quo i jego poplecznikami, kiedy druga robi wszystko, żeby go utrzymać, co pozwalałoby im kontynuować pielęgnowanie nienawiści do określonych grup." - gdzie się nauczyłeś takiej propagandy, na kursach NKWD? No pewnie, czerwony terror też był w słusznej sprawie. To jest właśnie rozumowanie komunistów. Żałosne.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2014 2014 18:19

phasma
-2 / 2

"Rzeczywiście, symetrii nie ma, bo jakby coś takiego zrobili nacjonaliści, to zaraz byłby wrzask o podnoszącym się faszyzmie, ale jak robią to lewacy, to oczywiście nie jest to żadna groźba ze strony agresywnej skrajnej lewicy" Niedawno chyba pisałem coś o perspektywie i analogiach. Myślę, że nawet gdzieś tutaj...Dobrze, że udowadniasz po raz kolejny, że jesteś idiotą pozbawionym podstawowych umiejętności czytania i rozumienia prostych koncepcji. "gdzie się nauczyłeś takiej propagandy, na kursach NKWD?" Chciałbym. Niestety jednak, te konkluzje płyną z obserwacji obecnej rzeczywistości społecznej, wobec czego twój denializm wygląda zwyczajnie naiwnie i głupio. "Żałosne" Idealne podsumowanie Twojej wypowiedzi-sam bym tego lepiej nie ujął.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2014 2014 18:54

~pravvda
0 / 0

@phasma "Nic dziwnego, skoro postanowiłeś trzymać swoją głowę we własnym tyłku." - powiało kulturą wypowiedzi i tolerancją. Podziękuję ci serdecznie za "postęp" który za ładną fasadą nie różni się od chlewu. "Gdybyś kiedyś zdecydował się jednak ją stamtąd wyjąć, dowodów zapewniłem wystarczająco w poprzednich komentarzach." - mam oczy i jestem KOBIETĄ, o czym świadczy składnia, no ale trzeba mieć coś więcej między uszami niż orzeszek. Gdy wyjmiesz głowę z kolorowego sedesu również zobaczysz coś ciekawego - nazywa się to wolnością wyznania oraz szacunkiem. Nie uznaję nikogo za gorszego, ty najwidoczniej przez to, że jestem wierząca uznajesz mnie za obywatela drugiej kategorii. Nie jesteś zdolna do życia w społeczeństwie, zatem mieszkasz w tęczowym buszu. Dorośnij - twoje zdanie nie jest ani jedynym, ani właściwym dla wszystkich. Masz do niego prawo, ale nie masz prawa odmawiać mi mojego światopoglądu. Nie popieram czegoś i mam do tego prawo, takie samo jak ty masz do nie popierania mnie. Teraz idź proszę, dorośnij. Twoi kochani muzułmanie zabili już znacznie więcej niż IRA w ciągu całej swojej działalności, twoi ulubieńcy z lewicy zamordowali w ciągu 50 lat więcej ludzi niż inkwizycja przez całe średniowiecze i odrodzenie. No ale jesteś ślepa na fakty kiedy tobie nie pasują, prawda? A może zasłania ci je kolorowy sedesik z którego spijasz propagandę?

T tajniak4
0 / 0

@phasma - Tak, napisałeś. Napisałeś, że ekscesy lewackich bojówkarzy ci nie przeszkadzają, bo zgadzasz się z ich ideologią. Wszystko im wolno, bo wg ciebie walczą w słusznej sprawie: "Jedna strona walczy tutaj z niesprawiedliwym statusem quo i jego poplecznikami, kiedy druga robi wszystko, żeby go utrzymać, co pozwalałoby im kontynuować pielęgnowanie nienawiści do określonych grup". Naprawdę, używając dokładnie tych samych słów można by usprawiedliwiać zbrodnie nazistowskie czy stalinowskie. Nic by nie trzeba zmieniać. To jest jakość twojej argumentacji ty żałosny typie. Niczym się nie różnisz od neonazistów.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2014 2014 21:09

phasma
-2 / 2

"powiało kulturą wypowiedzi i tolerancją" O nie! Co ja zrobiłem...zaczekaj, gdzieś tu miałem chusteczki higieniczne..."Podziękuję ci serdecznie za "postęp" który za ładną fasadą nie różni się od chlewu" Coś pomieszałaś-obecnie masz problemy z moją "fasadą", nie "wnętrzem". "mam oczy i jestem KOBIETĄ" Good for you..."o czym świadczy składnia" "Składnia"? Na pewno chodziło Ci o to słowo? A może rodzaj gramatyczny? Co jest oczywiście bez znaczenia-znajdź mi w tym wątku chociaż jeden fragment swojej wypowiedzi, po którym można poznać Twoją płeć(jest tylko jedna, więc chyba nie będzie trudno). oczywiście, będę stosował od teraz rodzaj żeński w stosunku do Ciebie-choć nie bez wątpliwości-Twoje komentarze przypominają te autorstwa innego niezalogowanego-niejakiego t1gera-prezentujecie dokładnie ten sam poziom illogicznego absurdu w swoich wypowiedziach, co nie jest zbyt częstym zjawiskiem. Ale na razie zapomnijmy o tym. "nazywa się to wolnością wyznania oraz szacunkiem" Bla bla bla...które w jakiś magiczny sposób usprawiedliwiają Twoją bigoterię? Nie sądzę. Nikt nie ma obowiązku szanowania nietolerancyjnych pajaców. "Nie uznaję nikogo za gorszego" Suuure...więc nie masz nic przeciwko małżeństwom, adopcji homoseksualnej etc.? "ty najwidoczniej przez to, że jestem wierząca uznajesz mnie za obywatela drugiej kategorii" Nie, raczej za idiotkę, która nie ma pojęcia o czym pisze. Co z Twoją wiarą pewnie ma niewiele wspólnego. Chyba, że wierzysz w homofobię."Nie jesteś zdolna do życia w społeczeństwie" Grrr...Czy próbowałaś właśnie mi coś nieudolnie zasugerować? "zatem mieszkasz w tęczowym buszu" Yyy...mhm. Proszę, kontynuuj..."Dorośnij - twoje zdanie nie jest ani jedynym, ani właściwym dla wszystkich" Zwłaszcza dla homofobicznych bigotów...Problem w tym, że tu nie chodzi o "moje zdanie"-tylko, że przez takie ludzkie śmieci, jak np. szanowny ksiądz na obrazku, ale także mnóstwo osób, które postanowiły nic z tym nie robić, setki tysięcy ludzi na całym świecie spotykają się z dyskryminacją i przemocą, często prowadzącą do śmierci, a w szczęśliwszych przypadkach-do powstawania urazów trwających całe życie-i jeżeli myślisz, że przestaniemy o tym mówić, bo źle się z tym czujesz, mam Ci do powiedzenia jedną rzecz-Fuck. You. Naprawdę, zabawne, że radzisz mi dorosnąć, kiedy wyraźnie to Ty tu jesteś w desperackiej potrzebie natychmiastowego skoku intelektualnego. I to co najmniej o jakieś 10 lat do przodu. "Masz do niego prawo, ale nie masz prawa odmawiać mi mojego światopoglądu" Chyba, że Twoje "poglądy" godzą w prześladowane mniejszości, lub co gorsza, popychają Cię do działań w nie wymierzonych. "Nie popieram czegoś i mam do tego prawo" Kpisz sobie? Możesz sobie nie popierać czegokolwiek chcesz. Nie próbuj tej sprawy obracać w coś, czym nie jest i nigdy nie była. I nie próbuj wycierać sobie twarzy "wolnością słowa". "Twoi kochani muzułmanie zabili już znacznie więcej niż IRA w ciągu całej swojej działalności" Prrroszę...to już musi być szczyt intelektualnego lenistwa...Zresztą od kiedy jakiś monolit w stylu "muzułmanie" może kogoś w ogóle zabić? I nie, zamachy przeprowadzane przez muzułmańskich fundamentalistów stanowią małą część wszystkich zamachów w Europie i USA. Zresztą IRA to jedyni chrześcijańscy terroryści? Jedna z najbardziej aktywnych organizacji terrorystycznych na świecie-NLFT-mogłaby się nie zgodzić. "twoi ulubieńcy z lewicy zamordowali w ciągu 50 lat więcej ludzi niż inkwizycja przez całe średniowiecze i odrodzenie" Beznadziejne porównanie. Gdy weźmiesz pod uwagę poczynania chrześcijan w Europie i Amerykach, wtedy możemy rozmawiać. Ale prawdziwa zabawa i tak zaczyna się, gdy ilość ofiar umieszcza się w kontekście rozmiaru ówczesnej populacji.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 January 2014 2014 20:07

phasma
-3 / 3

@tajniak4 "Tak, napisałeś" Serio? "Napisałeś, że ekscesy lewackich bojówkarzy" Zacznijmy od tego, ze nie widzę tu żadnych "ekscesów"-walkę w słusznym celu-owszem. I to nawet niezbyt gwałtowną-tzn. woda? Serio? Powinien się cieszyć, że to nie był mocz... "ci nie przeszkadzają" Raczej nie zająłem żadnej pozycji, choć z pewnością mogę zrozumieć motywację członkiń FEMENu, oraz dostrzec i zrozumieć ich motywację. "bo zgadzasz się z ich ideologią" Zabawne jak wszystko można ująć w taki sposób, żeby pasowało do myśli przewodniej wypowiedzi-nie, uznaję ich zachowanie za usprawiedliwione, ponieważ rozumiem, o co, i z czym, walczą. "Wszystko im wolno" Na przyszłość byłbym wdzięczny, gdybyś nie próbował przenosić swojego idiotyzmu na mnie. "Naprawdę, używając dokładnie tych samych słów można by usprawiedliwiać zbrodnie nazistowskie czy stalinowskie" W sensie, twierdząc, że społeczeństwo nie powinno akceptować homofobii, ani innych przejawów nienawiści w przestrzeni publicznej? Go for it! "Nic by nie trzeba zmieniać" Chciałbym to zobaczyć-dawno nie oglądałem jak ktoś robi z siebie kompletnego idiotę, nawet pomimo tego, że ostatnio znacznie częściej miałem okazję spotykać twoje wypowiedzi. "To jest jakość twojej argumentacji ty żałosny typie" Jedyne, co Ci się udało udowodnić-a raczej potwierdzić-to wyłącznie żałosność i miałkość-swoją, a także swojej argumentacji. Wiesz, że już dawno zaryłeś w intelektualne dno i teraz tylko po nim szorujesz, gdy, żeby Twój argument w ogóle zadziałał, musisz przyrównywać oblanie wodą do masowego morderstwa. "Niczym się nie różnisz od neonazistów" Fascynujące...może kiedyś napiszę o tym książkę... @NobbyNobbs Krótka wersja-bo jesteś skretyniałym idiotą. A-i nie jestem kobietą.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 10 January 2014 2014 22:16

phasma
-3 / 3

Wersja szczegółowa-"Zamienić "nietolerancyjni" na "czarni" i idealnie pasuje do KKK" W sensie, KKK walczył z dyskryminacją i nietolerancją? Coś nowego. "Tylko gdzie jego* tolerancja" Jest, dla wszystkich ludzi, którzy chcą pokojowo egzystować w i/lub dążyć do osiągnięcia egalitarnego społeczeństwa. Nie muszę chyba mówić, że homofobowie rasiści, transfobowie etc. nie spełniają tych warunków. Nietolerancja bigotów wyłącza ich z zakresu tolerowanych grup. "Czemu będąc heteroseksualistą mam uznać swoją niższość od jakiegoś pedała" Lol, brzmisz dokładnie jak jakiś klansman w XX wieku-"Co?!? Nie będę mógł już traktować z pogardą tych podludzi? Horror!!!". "I czemu phasma nie szanuje t1gera, który mimo swojego homoseksualizmu jest przeciwny lewicy i środowiskom LGBT" A jakie znaczenie ma tu homoseksualizm? Homofobiczni(homofobiczny gej, kto by pomyślał), antypostępowi oponenci są traktowani tak samo, niezależnie od orientacji seksualnej. "Ponieważ phasma toleruje tylko i wyłącznie lewackie skrajności" Czytaj-mam alergie na skrajnie prawicowy bełkot. " gardzi wolnością" Bynajmniej. I właśnie dlatego, że nią nie gardzimy, podejmujemy walkę z establishmentem. "Ktoś, kto nie jest "fanatykiem w słusznej sprawie" zasługuje wg tego* oszołoma* co najmniej na śmierć" Opinia, którą wyciągnąłeś kompletnie z dupy, co nie jest znowu niczym zaskakującym-oceniając po durnocie Twoich komentarzy, to właśnie stamtąd musisz czerpać zdecydowaną większość swoich idei i pomysłów.

T tajniak4
0 / 0

@phasma - "Zacznijmy od tego, ze nie widzę tu żadnych ekscesów" - rozumiem że dla lewaków fizyczny atak na człowieka jest normalną metodą dyskursu, pod warunkiem, że atakowany jest ideologicznym przeciwnikiem lewaków. Taki rewolucyjny terror jako słuszny środek do celu, uczniowie Marksa i Lenina, tfu. "walkę w słusznym celu-owszem." - Słusznym celu wg ciebie. Usprawiedliwiasz ich działania, bo ich popierasz. Jak NOPowcy zakłócali wykład Baumanna to był wielki skandal. Ich zdaniem to też była walka w słusznym celu, a jak sądzę ich już w ten sposób nie rozgrzeszysz, chociaż ich przewinienie było o wiele mniejsze - tylko wrzeszczeli, nie dopuścili się żadnego fizycznego ataku. "I to nawet niezbyt gwałtowną-tzn. woda? Serio? Powinien się cieszyć, że to nie był mocz..." - przypomina mi to taki dowcip o Stalinie: a mogł zabić. Żenujące. Lewacka logika: stosowanie chamstwa i przemocy w walce politycznej jest najzupełniej OK pod warunkiem, że robią to lewacy. Może na następny wykład Środy czy innego lewackiego aktywisty wpadnie grupka ONRowców i wyleje na nią wiadro z gównem? I co, phasma powie, że nikt nie powinien mieć pretensji, bo przecież mogli zabić? Nie, bo takie metody wolno stosować tylko lewakom. Moralne DNO. "W sensie, twierdząc, że społeczeństwo nie powinno akceptować homofobii, ani innych przejawów nienawiści w przestrzeni publicznej?" - takich przejawów nienawiści w przestrzeni publicznej jak np. chamskie ataki na wystąpienia publiczne przeciwników ideologicznych, o jakim tu dyskutujemy? To dlaczego to akceptujesz? "Jest, dla wszystkich ludzi, którzy chcą pokojowo egzystować w i/lub dążyć do osiągnięcia egalitarnego społeczeństwa. Nie muszę chyba mówić, że homofobowie rasiści, transfobowie etc. nie spełniają tych warunków. Nietolerancja bigotów wyłącza ich z zakresu tolerowanych grup." - No i pięknie, kur*a, pięknie. Właśnie przyznałeś wprost, że tolerancja jest tylko i wyłącznie dla lewaków, zwłaszcza biorąc pod uwagę to do jakiego absurdu rozszerzasz pojęcie rasizmu, czy bredzisz coś o rasizmie nieświadomym, co jednoznacznie przywołuje na myśl orwellowską myślozbrodnię. "Pozostaje jeszcze pytanie, czy rzeczywiście wszystkie poglądy należy sankcjonować, udzielając im miejsca w dyskursie." - udowodniłeś właśnie, że tobie nie należy dawać miejsca w dyskursie pod żadnym pozorem, twoje poglądy są po prostu totalitarne, niebezpieczne dla wolnego społeczeństwa. Szczęka opada jak się czyta te twoje wypociny. Chamskie ataki i przemoc wobec przeciwników politycznych jest wg ciebie "usprawiedliwiona" jeżeli tylko jest przeprowadzana w "słusznym" (tj lewackim) celu. Czysto bandycki sposób myślenia. Ku*wa, naziści mogliby powiedzieć dokładnie to samo, bo ich cele - ich zdaniem - też są tak samo "słuszne". No prawda, napadamy na Żydów i Murzynów ale przecież walczymy w słusznym celu, więc się odwalcie! Zamień sobie tylko "Żydów i Murzynów " na "homofobów i prawaków" i to by mogła być twoja wypowiedź, nazisto. A potem się dziwicie, że ci których wy nazywacie kato-talibami i ociemniałymi prawakami, straszą lewackim totalitaryzmem. A takie wypowiedzi jak twoja powyższa, są najlepszym dowodem na to, że mają rację. Strach pomyśleć co by było, jakby totalitaryści tacy jak ty dorwali się do jakiejkolwiek władzy, skoro nawet się nie kryjesz z tym, że popierasz prześladowanie przeciwników politycznych, czyli zasadniczo każdego, kto nie jest lewakiem. Czemu ty się odcinasz Stalina to ja naprawdę nie wiem, bo sądząc po tym co piszesz sam na jego miejscu byłbyś kimś bardzo podobnym. Przekroczyłeś wszelkie granice skrajnej durnoty i moralnej obrzydliwości.

Zmodyfikowano 13 razy Ostatnia modyfikacja: 11 January 2014 2014 22:31

T tajniak4
0 / 0

"jest, dla wszystkich ludzi, którzy chcą pokojowo egzystować w i/lub dążyć do osiągnięcia egalitarnego społeczeństwa. Nie muszę chyba mówić, że homofobowie rasiści, transfobowie etc. nie spełniają tych warunków. Nietolerancja bigotów wyłącza ich z zakresu tolerowanych grup." - no i nazista phasma właśnie przyznał, że tolerancja jest tylko dla tych, którzy zgadzają się z lewakami. To jest totalitaryzm, a nie tolerancja.

aku666
+8 / 14

Jaki ludzki gość z tego biskupa. A przecież mógł zabić.

Odpowiedz
aku666
-4 / 8

Oj ziomek, nie grzeszysz inteligencją.

~As12s
-1 / 3

Możemy dalej mnie obrażać, albo wyjaśnić na jakiej podstawie twierdzisz, że nie jestem inteligentny?

aku666
+5 / 11

A co mi tam, dzień dobroci dzisiaj. Widzisz kolego, kiedyś, w czasach słusznie minionych, krążył sobie taki kawał o Stalinie (w komentach nie ma formatowania więc będzie blok tekstu, nic na to nie poradzę): "Telewizja radziecka kręci film o dobroci Stalina. Jedno z ujęć; Do Stalina podchodzi małe dziecko i mówi:
- Wujku, daj cukierka.
- Won ty s.....u! - Krzyczy Stalin
W tym momencie kamera kieruje obiektyw na planszę z napisem: A mógł zabić!"
Mój komentarz był parafrazą tego dowcipu a także ironicznym zwróceniem uwagi na heroizm zachowującego zimną krew biskupa. Jeśli nadal nie rozumiesz, masz problem.

~As12s
+3 / 3

Rozumiem, biorąc Twoją działalność na demotach źle odebrałem komentarz, w sposób negatywny jako kpinę i bagatelizowanie postawy biskupa.

Wielkikatz
+1 / 1

Nie miał racji, przyznał się do błędu. Uczyniłeś internet lepszym miejscem :D

Max_Rockatansky
0 / 2

Ciekawe czy ty byś był taki spokojny jak by cie pluto i wyzywano?

A Antonio1985
+1 / 9

Feministki to id*otki to każdy wie już od dawna. Przydałoby się je Putinowi przekazać. 2 lata na Syberii i zmądrzeją. Choć patrząc na Pussy Riot to nie jestem taki pewien.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 January 2014 2014 10:53

Odpowiedz
~samiec_ich_wróg
+8 / 10

Akurat z feministkami z FEMEN to Putin miał styczność,oprotestowały jego i Merkel.Mina Putina mówi wszystko,i udowadnia że jakiś zachodni propagandysta posądzający go o homoseksualizm jest cymbałem.Wystarczy wgooglować: "Bezcenna mina Putina + femen + Sfora" :D A na temat obrazka. Podobno Ukrainki takie ładne są. Te z Femenu na democie młode jakieś i brzydkie jak noc,przedtem wysyłali ładniejsze dziewczyny,czyżby kasa się kończyła,czy może te starsze zebrały już dość kasy by podjąć pracę przy obsłudze kierowców Tirów na terenie Polski ?

A Antonio1985
+3 / 7

@samiec_ich_wróg: Ta sytuacja z Merkel i Putinem nie była na terytorium Rosji. Gdyby to wydażyło się w Moskwie, Panie z Femen skończyły by w łagrze. Tak jak miało to miesjce w przypadku Pussy Riot.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 January 2014 2014 11:48

~mpsk2
+4 / 8

Czemu ci faceci mają ocenzurowane torsy?

Odpowiedz
~ahmedo
+10 / 12

czy to nie zabawne że kobiety walczące o równouprawnienie latają z cyckami na wierzchu czyli tak jak tego facet chce? xd

Odpowiedz
Heaven
+2 / 2

Pewnie na wyborczej to zdjecie było podpisane " Faszysta prowokuje nic nie robiąc spokojne i zrównoważone feministki, które w ostatniej chwili powstrzymały go od szerzenia nienawiści i agresji"

Odpowiedz
~Myśleć_głową
+1 / 1

A jakie zniszczenia spowodowała ta akcja Femenu i czy są już może dane na temat strat materialnych? Są może jacyś ranni? Nie ma to jak porównania z dupy

Odpowiedz
astrosalus
0 / 0

Lol, a ja myślałam na początku, że to faceci i dziwiłam się, czemu zakrywają im sutki.

Odpowiedz