Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1734 1777
-

Zobacz także:


szarozielony
+68 / 80

No to teraz Platforma ma naprawdę prze***ane na Demotywatorach.

Odpowiedz
B bigu
+46 / 48

zapamiętajcie sobie, że PO, PiS, PSL, SLD, TR i inne komuchy to jedna i ta sama mafia

~irlandzki_skrzat
+22 / 26

I co się pieklicie, przejdzie to tak jak wyższy podatek, wiek emerytalny, ofe i cała reszta przepisów mających na celu polepszenie bytu partii rządzącej. Nie podoba się WAM to za widły i na wiejską, w przeciwnym wypadku płacić i nie płakać jak się d#py nie chce ruszyć. Jak ja uwielbiam ten naród, narzeka, a nic nie zrobi aby to zmienić - samo się nic do kuffy nędzy nie zrobi, nikt też nic dla nikogo za darmo nie zrobi i to sobie zapamiętajcie raz na zawsze. Tusk przed następnymi wyborami postraszy Kaczyńskim, przez co wszyscy popędzą do ryżego jak do boga, a po wyborach zacznie durny lud smagać batogiem.

~dadwadada
+17 / 17

pewnie córka jakiegoś kolesia z rządu się żeni i trzeba 400 milionów na nową willę, samochód i firmę, przecież sama się nie kupi? głupie cebulaczki

B bigu
+5 / 7

po pierwsze dekomunizacja

C czarny147
-5 / 9

zalozmy partie Demotywatory.pl Taki serwis oferuje mozliwosc znakomitej reklamy. Wszyscy internauci beda mogli zaglosowac na swoich reprezentantow z internetu. Co Wy na to?

~oknoplast
0 / 4

Jakby miała prze***ane, to już dawno byśmy ten rząd odesłali tam, gdzie jego miejsce. Ale lepiej spinać dupkę na demotach i niczym się nie martwić, niech ktoś inny zadba o nas, nie?

Andriej69
+1 / 5

O taak, bo Demotywatory akurat kogokolwiek obchodzą... Temu skur*ysynowi potrzebny jest drugi Majdan, tylko skuteczniejszy(mam nadzieję że wiecie, że mówiąc "Majdan" nie mam na mysli celebryty?)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 20:13

C Critz
+1 / 1

@~irlandzki_skrzat Psychologia tłumu. Na Ukrainie przegięli pałę i odpiеrdala się to co się odpiеrdala, a u nas Tusk ma wystarczająco dobry PR i odpowiednio zindoktrynowany lud. Także z widłami w kilka osób to sobie możemy lecieć na księżyc, dopóki polaczki nie zmądrzeją i nie zmienią władzy w cywilizowany sposób, dopóty Partia Oligarchów będzie rozdawać karty.

~PO
+3 / 3

Platforma Obywatelska troszczy się o wsze dobro, a wy nie potraficie docenić tego, niewdzięcznicy. Tylko Platforma Obywatelska. Niech żyje Donald Tusk.

Frogy07
+6 / 8

Dobrze, że mój jest wolny

kokosnh
+3 / 3

Przyszła pora na szerokopasmowy internet satelitarny :D i mogą nas "cmoknąć", bo satelita nie jest na terytorium Polski ( najlepiej, żeby dostawca internetu też nie był )

Odpowiedz
Chyba_Ty
-4 / 6

Tylko, że wtedy całkiem przestanie się Polska rozwijać... musimy płacić Polskim firmom (tylko nie za dużo), żeby napędzały chociaż trochę naszą gospodarkę

solarize
+5 / 5

kokosnh: Internet satelitarny to ping rzędu dwóch sekund, jak nie więcej. Nie używając informatycznego żargonu: to ograniczona usługa internetowa, nie do wszystkiego, raczej na świecie używana jako łączność awaryjna.

Dirkuu
0 / 0

Czyli grać nie idzie :/ Poproszę następną propozycję.

kokosnh
+1 / 1

Jest puszczony prawie na całą Polskę darmowy internet przez nadajniki 3G ( aero 2 ), niestety jego prędkość jest ograniczona do 0.5 Mb/s choć słyszałem że mieli podnieść do 1 Mb/s, niestety na tym grać ciężko, ale lepiej niż na satelicie. No i wystarczy kupić kartę i ruter wspierając SIM z aero 2 i mamy darmowy internet i tylko koszty prądu ( tylko przed zakupem warto sprawdzić, jaki ma zasięg sieć aerro 2 w naszym domu.

kokosnh
+2 / 2

tak, czytałem kiedyś tę ich umowę... dostaną całe dwa pasma na własność ( co raczej zrobi ich monopolistami w dziale obsługi szerokopasmowego internetu bezprzewodowego ) za udostępnienie kilkunastu procent sieci za darmo na tam 4 czy 5 lat ( tu wchodzą te max 0.5 albo 1 Mb/s ) , ale podobno ta umowa była później jeszcze zmieniana, ale nie znam szczegółów. Jak rząd podpisywał tę umowę, to chyba myśleli tylko, żeby ładnie wyglądało podczas ich kadencji. Plus to co robi firma AERO 2, problemy ze sterownikami, brak informacji na temat wspieranych urządzeń, dość chory cennik, oraz na początku dość spore problemy z zamówieniem przez internet. Całkowity brak dostępności produktu na rynku poza jednym punktem w Warszawie i wysyłką pocztą Polską. Sposób zamawiania i dostawy też pozostawia dużo do życzenia.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 20:26

A Antonio1985
+2 / 16

Sami wybraliście sobie socjalistyczny rząd to teraz czemu się dziwić? Za pół roku wybory do PE. Ważna informacją dla wyborców: PiS to też partia socjalistyczna!!!! Jest może tutaj jakaś mądra głowa, która potrafi wyjaśnić mi różnicę w programie gospodarczym partii PO i PiS?

Odpowiedz
A Antonio1985
-1 / 1

@NobbyNobbs: Mylisz się. W Polsce jest wolnorynkowa socjaldemokracją prawie tak jak w.... Szwecji (czyt. procentowo z naszych zarobków oddajemy państwu prawie tyle co Szwedzi). Z tym, że jest mała różnica. Szwedzi są bogaci, więc ich państwo z podatków stać na rozbudowany sojcal. dlaczego? Ponieważ mieli kiedyś kapitalizm (a dokładnie 1850-1930) w czasie którego Szwedzi z biednego kraju Północny stali się potęgą gospodarczą Europy. Polska zaraz po komunizmie przeszła na socjaldemokracje wolnorynkowa i skutki są jakie są.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 9:20

A Antonio1985
+1 / 9

@NobbyNobbs: Partia, która podnosi podatki, kontroluje obywateli, opiekuję się nimi na każdym korku, twierdząc, że sami o siebie nie umieją zadbać, zabierającą obywatel 67% ich dochodu to partia nawet skrajanie socjalistyczna.

A Antonio1985
0 / 8

Chciałem zedytować błąd a usunąłem komentarz ;/ Tak socjaldemokracja to socjalizm + demokracja. W wcześniej miałeś komunizm, czyli socjalizm + dyktatura.

A Antonio1985
0 / 8

@NobbyNobbs: Jeżeli coś należy do wszystkich to znaczy, że jest niczyje. A dokładniej to co należy do państwa nie należy do wszystkich tylko do do państwa, czyli do nikogo konkretnego. Tak jest zgodnie z prawem. Np oszczędności w OFE były Twoje, oszczędności w ZUSie są państwa, nie Twoje.

A Antonio1985
0 / 8

@NobbyNobbs: Bez urazy. Ale dyskusja nie ma sensu, jeżeli Ty nie znasz znaczenia słów, których używasz. Ostatnio dyskutowaliśmy o ekonomii nie odróżniałeś denominacji od dewaluacji. Sprawdź sobie w encyklopedii znaczenia słów socjalizm, socjaldemokracja, komunizm itp. Możesz sobie twierdzić, że czarne jest białe, albo odwrotnie, wypaczać znaczenia słów, ale to nie znaczy, że tak jest.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 10:46

p8874up55z
0 / 2

... o ile dałbyś radę. Nadajesz się na "funkcje" stalina, każdy kto krzywo spojrzy do łagrów, zabrać cały majątek i wybić całą rodzinę.

S szczypiorniak
+4 / 4

@L87 chyba nad interpretujesz. Ja zwrot Antonia, że państwowe oznacza niczyje, zrozumiałem bardziej jako zarzut do takiego właśnie podejścia. Bo niestety, ale Polak rozumie to właśnie na taki sposób - coś jest państwowe to znaczy, że mogę zniszczyć, ukraść, zaniedbać, bo i tak nie do mnie należy i nikt nie zaprotestuje. Podobną postawę jako naród przejawiamy w wielu innych sytuacjach. Także nie chcę Cię martwić, ale z tych samych powodów, dla których nie wierzysz w powodzenie kapitalizmu w Polsce, nie możesz oczekiwać w najbliższej przyszłości zmian na lepsze w tej kwestii.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 15:16

A Antonio1985
0 / 4

@NobbyNobbs: Tomasz Morus tyle wiedział o komunizmie co Galileusz o Czarnych Dziurach. Nie ucz się definicji słów z subiektywnych książek (Chad Walsh). Dobra rada: Więcej logiki, matematyki, fizyki, ekonomi - książek naukowych, encyklopedii, słownika języka polskiego a mniej filozofii, czy zmyślonych historyjek pisarzy lub poetów.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 19:25

~tomifry
-2 / 4

Operatorzy przejdzcie na radiowy internet!!! moze fale jesszcze tak szybko nie opodatkuja :)

Odpowiedz
K kris77
+6 / 6

No tak, bo przecież trzeba ludziom ograniczyć dostęp do informacji, które i tak nie zawsze są obiektywne. Niech nie wiedzą co się w Polsce dzieje. Przyjedzie do nich Platforma Tuskobusem i wciśnie tonę kitu jak to oni są wspaniali i działają, działają ale na rzecz swoich interesów a nie kraju.

Odpowiedz
solarize
+7 / 7

W tego typu artykułach powinno się jasno pisać: dokładnie które samorządy są za takim projektem, kto konkretny z ministerstwa finansów odpowiada za taki pomysł (nazwiska, albo przynajmniej partie), itp. Byłoby jasno wiadomo komu co zawdzięczamy.

Odpowiedz
D dwaemu
+2 / 2

Ale dlaczego znowu niby tylko Polska demokracja? Każda demokracja się opiera na zbiorowej nieodpowiedzialności. Żaden, podkreślam ŻADEN z polityków nie jest odpowiedzialny za realizację swoich obietnic na podstawie których - podobno, hehehe - zostają wybierani do władz. Nawet jeśli akurat twoimi głosami jakiś polityk dostanie się na dany urząd - czy jesteś w stanie mu zrobić cokolwiek jeśli będzie cię miał głęboko w d...pie przez całą kadencję? A zatem dlaczego się dziwisz że politycy kradną ile się da - nie, nie jak pospolici złodzieje którzy muszą póki co bać się prawa i organów ścigania, ale w białych rękawiczkach - jako ci którzy to prawo uchwalają a organy ścigania kontrolują.

~ws
0 / 2

Jak dobrze, że za dwa tygodnie emigrujemy z rodziną, szkoda że tak późno się zdecydowaliśmy...

Odpowiedz
RyderPuszek
+3 / 3

Zadajmy sobie inne pytanie: czego tu JESZCZE nie opodatkowano?

Odpowiedz
~wd
+3 / 3

zdziwiłbyś się z tum powietrzem - masz limity emisji co2 i na kwotach węglowych szło zarobić fest - podatki środowiskowe, ekologiczne itd - firmy płacą - z ciebie zciągną, a dla ciebie nie mają

~AFsdf
+2 / 2

Powietrze nieopodatkowane? To jedź w góry na wakacje, do rachunku hotelowego doliczą Ci opłatę klimatyczną!

~danube
+1 / 1

Wszędzie doliczają opłatę klimatyczną. W wakacje byłem w Sandrze w Pogorzelicy nad morzem, i nawet w takim miejscu połasili się na te marne kilka złotych.

~Dorocia1988
-1 / 1

Skomentuję to tak: To jest POLSKA! Platforma Obywatelska Ludziom Stop Kradzieży Aprobata

Odpowiedz
F Fjodor7
+1 / 1

Chcą odciąć nas od mediów, które nie są im podporządkowane.

Odpowiedz
~xdrtywaz
+1 / 7

Nie chce tutaj wyjść na typowego fanboya Korwina, ale ludzie otwórzcie oczy! Jak na razie KNP jest jedną alternatywą jak na dzisiejsze lata, gdzie ludzie rozsądnie myślą, przemówcie do rozumu rodziną, bo jak tak dalej będzie to polska ponownie stanie się krajem emigracyjnym, gdzie teraz saldo wychodzi na ~0...

Odpowiedz
p8874up55z
0 / 2

Możesz mi napisać co rozumiesz przez słowo neoliberalizm?[e] Chciałem jakoś skomentować ten wpis ( z linku) jednak jest tak idiotyczny i pisany w taki sposób, że nie ma poco. Autor ma coś z głową.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 14:38

p8874up55z
0 / 2

Ten tekst to jeden wielki wstęp do jakiegoś eseju, czy hipoteza. Zero argumentów, można by to jakoś ciekawie rozwinąć jednak zwyczajnie nie mam o czym dyskutować jedyne co mogę zrobić to odeprzeć zarzuty ale to chyba oczywiste. Co masz na myśli pisząc ,,wy"? Mam prawie identyczną ocene sytuacji w Polsce co ty; nawet raz to napisałem, więc nie wiem o co ci chodzi. Zaznaczałem też parokrotnie, że "nie jestem z KNP" czyt. nie jestem nawet ich sympatykiem. Fakt, że w wielu rzeczach zgadzam sie z ,,korwinem" jest tylko wynikiem tego, że po prostu jestem bardziej po prawej niż lewej i tylko tyle. Korwin nie wymyślił liberalizmu czy poglądów prawicowych i nie wiem dla czego tak sie go traktuje. Dobrze wiedzieć, że jest sie w jakimś duecie; czego to sie człowiek o sobie nie dowie od drugiej osoby.

~hwd_tusk
0 / 0

ja mam światłowód 20 mega z tv i tel za 9 dych jak to opodatkują to zastrzelę

Odpowiedz
solarize
0 / 0

Masz kabel miedziany czterożyłowy, z transmisją ADSL2P (max 20 mega w dół), a nie żaden światłowód.

bigospg
0 / 0

Proponuję podatek od sikania na stojąco.

Odpowiedz
glasser
+4 / 4

Ja się tak zastanawiam, co się musi stać aby ludzie w końcu przejrzeli na oczy i wyj*bali tę czerwoną zarazę.

Odpowiedz
M mat911
+2 / 4

Przepraszam ale czy wy jesteście ślepi!? Chcą zabrać nam kiełbasę wędzoną, chcą zabrać szerokopasmowy internet i co jeszcze!? podatek od otwierania drzwi żeby ludzie bali się wychodzić z domu, te pie******* komuchy w sejmie i "nazistowska europa chce tylko dokończyć to co zaczęli; 123 lata nie woli, 2 wś komuna a naród dalej ślepy.... już brakuje mi słów żeby to opisać.

Odpowiedz
~fin_ansista
-5 / 5

bierzesz zasiłek, zapomogę, stypendium socjalne - na to idą te podatki w bardzo dużej mierze, dużo dużo więcej niż na sejm senat rząd i samorządowców

Odpowiedz
~nie_kłam_zarazo
+4 / 4

Kłamstwo ordynarne i tyle.Na wszelkie "cele socjalne" oficjalnie idzie 20% z budżetu.Z czego duża część jest rozgrabiana przez urzędników po drodze.Cała reszta to inne koszty utrzymania państwa.

~do_nierobow
-4 / 4

wcale nie kłamstwo - raporty poczytaj na stronach gus, poczytaj na stronach bip urzędu swojego miejscowego miasta czy gminy i porównaj ile idzie na pomoc socjalną, ile na władze...nikt nie rozkrada tak jak rzesza pasożytów na zapomogach co to nic dobrego nigdy nie zrobiła. Ta resza kosztów utrzymania - a co dziecko - drog nie chcesz mieć, nie chesz ich odśnieżonych mieć, nie chesz mostów, lotnisk, nie chcesz kanalizacji, wodociągów. Biedni mieszkają w mieszkaniach komunalnych, ustawiają się w zasiłek po zapomogę i mówią, że góra kradnie bo ...pracuje, bo w administracji publicznej czy w samorządach też to jest praca, dużo większa niż stanie w kolejce po zapomogę

~aa
0 / 0

to nie dziwmy się janukowyczowi, że pałuje opcję kliczki za to, że chce do eurokołchozu

Odpowiedz
ThomasHewitt
+4 / 6

Chyba dopóki wódki Polakom nie zabiorą, to oni nie wyjdą na ulice.

Odpowiedz
M mpa1986
0 / 0

nie zabiorą bo się boją :D albo druga strona medalu zabiorą jak będziemy na tyle ogłupieni i niezdolni do sprzeciwów

D dbgoku
0 / 0

Proponuje zaspamować twittera kilka osób z rządu.

Odpowiedz
B Brendonka
-1 / 1

I teraz Czy to fake czy nie ? Bo jeżeli donald nie nauczył się po ostatniej aferze z AKTA, nie ruszamy internetu w Polsce. Przyszli emeryci nic nie powiedzieli kiedy wydłużyli im czas do emerytury. Ale niech Donek się liczy z tym, że my bez żadnej zmasowanej akcji tego nie zostawimy.

Odpowiedz
M mpa1986
+3 / 3

jesteśmy niewolnikami, zabiorą nam wszystko, opodatkują nam wszystko, nic nam nie zostanie. rodzimy się po to żeby iść do pracy, wstajemy i do pracy, kładziemy się spać, wstajemy i do pracy, return;

Odpowiedz
D djpielgrzym
-1 / 3

Czy Tworca tego demota, lub inna osoba jest w stanie mi pokazać kabel z internetem?

Ja kupie kilka metrów takiego kabla i będę ze sobą nosił internet :)


KABEL - JEST TYLKO MEDIUM, przenosi dane, bity, plynie, nie płynie...

Odpowiedz
~ktototo
0 / 0

Proponuję opodatkować jeszcze głupotę. Pieniędzy z podatków będzie bez miary....

Odpowiedz
~ggfg
0 / 0

niech ten rząd sie sam opodatkuje i wystrzeli w kosmos

Odpowiedz
T tetezz123
0 / 0

A niech podatkują mnie nabili w butelkę w Neostradzie i mam 1Mb-10Mb, z czego okazało się, że powyżej 2Mb to się nie da, nawet jakbym siedział z tym komputerem na ich antenie.

Odpowiedz
T konto usunięte
0 / 0

To, że zrobili cie w głupa, i albo bezmyślnie albo z braku innych opcji wybrałeś nerwostratę, nie znaczy, że inni mają na tym tracić.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 January 2014 2014 21:13

S spioszeq
-1 / 1

Mnie tam to nie przeszkadza bo płacę 30 zł za 25mb/s(speed testy pokazują 40mb+), więc najwyżej będę płacić 35, a wieśniaki z neostradą mnie za bardzo nie interesują i dla mnie mogą siedzieć na 500kb/s.

Odpowiedz
M masti23
0 / 0

Tyle ze jak wprowadza podatek,to bedziesz placil wiecej za ten internet,dostawcy beda musieli sobie jakos to odrobic.

~6765454rffd
+3 / 3

A polacy-naiwniacy wciąż zagłosują na PO/PiS/PSL/SLD i będą biernie znosić sytuację.

Odpowiedz
unihottes
+1 / 1

No to już jest gruba przesada jeśli coś takiego przejdzie.

Odpowiedz
G gogecik
0 / 0

ich juz calkiem po** banda buroko zamiast zrobic tak by sie zylo lepiej to ciagle pod gorke robia hehe za niedlugo kazdy z tad ucieknie i tyle ich bedzie

Odpowiedz
djdboy
+1 / 1

zajmijcie się najpierw tymi piero... politykami zwłaszcza tym brudasem tuskiem i jego chłopakiem komorowskim PRECZ Z KOMUNA I KUR... POLITYCZNYMI ŻYCZĘ WAM BY POZDYCHAŁO TO CO NAJBARDZIEJ KOCHACIE !!

Odpowiedz
bjg
0 / 2

Niech wprowadzą podatek od nierobów w rządzie, trwoniących cudze pieniądze

Odpowiedz
M Mithlaure
0 / 0

Proszę bardzo wprowadzajcie, pewnie, kto wam zabroni? Umiłowani przywódcy... Wreszcie... ludzie wyjdą tłumnie na ulice i skończy się ten pożałowania godny reżim.

Odpowiedz
C chatty
0 / 0

Trzeba spłacać z odsetkami długi POrobine z unijnymi "dotacjami". To takie dziwne?! Unia "dawała" "za darmo" to budowało się kible za milion zł. Tyle, że trzeba było dołożyć "ze swoich" a "swoje" dawały tylko banki przyszedł czas zapłaty - jeszcze się zdziwicie czego to wam nie oPOdatkują!

Odpowiedz
~Ogicb
0 / 0

Ludzie toż ten artykuł to żart prima aprilisowy z 2011 roku, czytałem to wtedy. Tylko że na dole powinien być akapit o tym informujący, który został w tym wypadku na chama wycięty.

Odpowiedz
bychol
0 / 0

To co się dzieje na ukrainie to nic w porównaniu do tego co będzie się działo w polsce nowe podatki już wprowadzone, akcyza w tym roku w górę, a teraz opodatkują internet, będzie obalenie rządu jak nic

Odpowiedz