Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3476 3786
-

Zobacz także:


rockeros
+21 / 27

Kiedyś nie było telewizji żeby wmówić frajerom oddanie głosu na zdrajcę!

J JaroWars
+18 / 22

Za to były gazety - przy których nawet Fakt wydaje się ucieleśnieniem rzetelności i etyki dziennikarskiej.

J JaroWars
+1 / 5

A ja nie ogarniam czegoś innego - że sytuacje z wyzywaniem wywieszających flagi od faszystów znajduję jedynie... w internecie. I to bynajmniej nie w relacji typu "wczoraj wywiesiłem flagę i sąsiad mnie zwywyzwał", tylko "zawsze, kiedy się w Polsce wywiesza flagę". Drodzy internauci: "zawsze" bez podania przykładu i dowodu oznacza tyle co "nigdy".

gracz90
-2 / 26

Nie mam dla ciebie dobrych wiadomości, jeżeli przeczytasz Proroctwo św. Nila( żył w Bizancjum na przełomie IV i V wieku)
Treść proroctwa:
Ludzie po 1900 roku, w połowie XX stulecia, zmienią się nie do poznania. Kiedy nadejdzie czas nadejścia Antychrysta, cielesne namiętności zaćmią umysły ludzi, hańba i bezprawie będzie rosnąć w siłę. Wtedy to świat będzie się zmieniać nie do poznania. Wygląd ludzi się zmieni tak, że nie można będzie odróżnić mężczyzn od kobiet, z powodu bezwstydności w ubiorze i uczesaniu. Ludzie ci będą okrutni i podobni do dzikich zwierząt z powodu pokus Antychrysta.
Nie będzie żądnego szacunku dla rodziców i starszych ludzi, miłość będzie gasnąć, a katoliccy duchowni, biskupi i księża, będą stawać się próżnymi ludźmi, zupełnie nie odróżniającymi prawdy od fałszu.
W tym czasie zmieni się moralność i tradycje chrześcijan i Kościoła. Ludzie porzucą skromność, i zapanuje rozwiązłość. Kłamstwo i chciwość przybierze wielkie rozmiary, a biada tym co gromadzą skarby. Żądza, cudzołóstwo, homoseksualizm, tajemne niegodziwości i zbrodnia zapanują w społeczności.
W tym czasie który nadejdzie, z powodu ogromu tych wielkich zbrodni i rozwiązłości, ludzie zostaną pozbawieni łaski Ducha Świętego, jaką otrzymali na Chrzcie świętym, a także wyrzutów sumienia.
Domy Boże będą pozbawione bogobojnych i pobożnych duszpasterzy, i biada chrześcijanom jacy pozostaną na świecie w tym czasie. Wielu zupełnie straci Wiarę, ponieważ nie znajdą nikogo, kto by im pokazał światło prawdziwej wiedzy.
Wtedy to będą się oni separować od świata w święte „okopy” w poszukiwaniu ulgi w ich duchowych cierpieniach, ale wszędzie będą napotykać przeszkody i ograniczenia.
I wszystko to będzie wynikać z faktu, że Antychryst będzie chciał być panem ponad wszystkim i stanie się władcą całego świata, i będzie czynić „cuda” i znaki kłamliwe. Udzieli też nieszczęśliwemu człowiekowi zdeprawowanej inteligencji tak, że odkryje on sposób w jaki jeden człowiek będzie mógł prowadzić rozmowę z innym z jednego końca ziemi do drugiego. W tym czasie ludzie będą latać jak ptaki i docierać do dna morskiego jak ryby. I kiedy dokonają tego wszystkiego, ci nieszczęśliwi ludzie będą wieść życie w wygodach nie wiedząc, biedne dusze, że jest to oszustwo Antychrysta. I co jest świętokradztwem – Antychryst tak napełni naukę próżnością, że zboczy ona z prawdziwej drogi i spowoduje, że ludzie stracą wiarę w istnienie Boga i w tajemnicę Trójcy Przenajświętszej.
Wtedy to dobry Bóg zobaczy upadek ludzkiego rodu i skróci te dni przez wzgląd na tych niewielu, którzy będą zbawieni, ponieważ nieprzyjaciel stara się wprowadzić w błąd (jeżeli to możliwe) nawet i wybranych (1)… Wtedy to miecz kary nagle się ukarze i zgładzi bezbożnika(2) i jego pachołków (3).

Jego życiorys
Święty Nil był jednym z uczniów i żarliwych obrońców Jana Chryzostoma. Był on żołnierzem pełniącym służbę na dworze cesarskim w Konstantynopolu; żonatym, miał dwóch synów. W czasie gdy św. Jan Chryzostom był patriarchą, przed swoim wygnaniem (w latach 398 – 403), Nil pobierał u niego nauki w zakresie studiów nad Pismem św. i uczynków pobożności.
Święty Nil pozostawił żonę i jednego syna i wraz z drugim synem Theodulosem, wybrał się na górę Synaj aby zostać mnichem. Biskup Eleusy wyświęcił ich obu do stanu duchownego. Matka i drugi syn również wybrali życie zakonne w Egipcie.
Przebywając w klasztorze na górze Synaj św. Nil stał się dobrze znaną osobistością w Kościele Wschodnim. Poprzez swoje pisma i korespondencje odegrał on ważną rolę w historii. Był znany jako teolog, nauczyciel Pisma św. i i pisarz ascetyczny, tak że ludzie wszystkich stanów, od cesarza począwszy a na niewolniku skończywszy, słali do niego listy z prośbami o radę.
Treścią jego licznych pism, włączając w to bogaty zbiór listów, były potępienia wszelkich występków, w tym szczególnie herezji i pogaństwa oraz nadużyć dyscypliny. Szeroko omawiał prawa i reguły ascetyzmu ze szczególnym uwzględnieniem maksym dotyczących życia zakonnego.
Nie obawiał się też

baki175
+1 / 7

up@ rozpisałeś się

Y Yarecki78
+4 / 10

No i kasę na sztorc postawic.

M Miris
+4 / 8

nie my to po prostu punkt kulminacyjny coś jak meta;p

Odpowiedz
Bibaniu
+5 / 37

Żarty żartami, ale... ja się boję. Nie chcę, by moja czteroletnia córka żyła w okresie wojny. A przecież jest tak blisko tragedii... Czy w ogóle można coś zrobić, by uchronić swoje państwo przed wojną? Tak szczerze pytam, poważnie...

Odpowiedz
Soul_shade
+17 / 25

Bo to jest głupota ludzi. Dlaczego? Idą, giną, zabijają innych, w tym i czteroletnie dzieci. A na czyj rozkaz? Gościa, który siedzi i włos mu z głowy nie spadnie. A jak coś nie wyjdzie? Spakuje się, zabierze rodzinę i wyjedzie. A co jeśli nas już zaatakują? Ano nic, bo zapewne powtórzy się sytuacja z poprzednich wojen. Polacy będą walczyć, bo z tego są znani, ale i tak padną przez nieproporcjonalność. I nikt nie pomoże. Wojny zawsze są wschód vs zachód. A my mamy takie polożenie, pomiędzy Niemcami i Rosją, że zawsze wojny, już od średniowiecza, toczą się u nas. I przez to nikt nie pomoże - pomogą nam z jednymi, to drudzy zaczną się bić. To by nawet nie miało sensu. A jeśli chcielibyśmy się z jednymi z nich bratać, to oni to wykorzystają i będą chcieli maksymalnej kontroli, bo tak będzie dla nich najrozsądniej.

As12s
+17 / 29

Nie przejmuje się, wojny nie będzie, a na pewno nie ze strony Rosji, ma za dużo do stracenia, póki robi interesy z Europą i USA, póty nie opłacalny jest konflikt zbrojny. Krym był by na Ukrainie, gdyby nie rewolucja i próba odcięcia Rosjan od Morza Czarnego.

NightmareTheWorld
+6 / 12

Jest duże prawdopodobieństwo żeby udało się uniknąć bezpośrednich działań wojennych na terenie naszego kraju w razie ewentualnej wojny jednak nie zrobi tego żaden z obecnych polityków ani JKM, a RN może nas jeszcze prędzej pchnąć ku wojnie (najprawdopodobniej powtórzyłaby się sytuacja z Beckiem). Polityka to brudna sprawa i trzeba analizować wiele różnych czynników. Nigdy nie ma się pełnego obrazu sytuacji więc ciężko podejmować decyzje jednak niektóre rzeczy można przewidzieć.

TotalitarneDemoty
+16 / 24

Myślę tak samo jak ty. Moje dzieciństwo przypadło na lata 90, które dobrze pamiętam, bo nie urodziłem się pod koniec nich. Żyłem do niedawna w przeświadczeniu, że komuny już nie ma , dwie wojny światowe za nami, a przed nami już normalna przyszłość w spokoju. Trudno mi przyjąć do wiadomości, że tak nie jest . 21 wiek to tragedia. Muzyka i kino zeszły na pasy. Klimaty 20 wieku się rozpuszczają w tandecie ówczesnej, a teraz jeszcze wojna w powietrzu....Od razu mówię, że sami nie damy rady się obronić przed rosyjskim atakiem, bo nie jesteśmy ani USA, ani Chinami.Co nam pozostaje zrobić? Nie chcę żyć w państwie totalitarnym, gdzie jest bieda i kontrolowany każdy krok. Najgorsze jest to, że zachód powoli też przestaje być powili demokratyczny ze względu na np umowy typu ACTA czy TTIP . Jeśli o mnie chodzi to najlepiej by było gdyby nasze relacje z Rosją było po prostu neutralne i obojętne. Tak jak np Dziś wogóle neutralna jest Szwajcaria . Mi się wydaje ,że nasz kraj jest skazany na porażkę ze względu położenia geograficznego. Gdybyśmy sobie byli na miejscu Portugalii czy Australii to może w końcu byśmy się dźwignęli na nogi . Jak na razie jak czytałem historie naszą to więcej porażek niż sukcesów . Nie mówię tego złośliwie,bo do takich nie nalezę ale nasze pokolenie i następne nie mogą stale ginąc w jakiś wojnach i powstaniach ,bo i tak stale coś się tu złego stanie. Musimy wreszcie nauczyć się żyć bezstresowo i normalnie jak na zachodzie .Nigdy się nie rozwinęliśmy. Nigdy nie było u nas a ni bogactwa a ni dobrobytu. Zawsze coś nie tak. Zawsze wojna. Zawsze krew . Zawsze bieda. Mowie qurwa mać DOSYĆ!!!!!!!!!!! czas ODPOCZĄĆ I i spojrzeć racjonalnie na świat a nie myśleć ,ze się przebierzemy za husarię i podbijemy układ słoneczny!!! .Jeżeli nie pracujemy na lepszą przyszłość i wreszcie upragniony dobrobyt i spokój to po co? Już lepiej nie robić nic. Nie możemy patrzeć z megalomanią sarmaty ,że jesteśmy the best mimo, ze tak nie jest . Kiedy tutaj biliśmy się niepotrzebnie o jakieś litewskie terytoria Anglia zrobiła sprytny manewr i została małym krajem w Europie i ogromnym imperium kolonialnym na świecie, gdzie słońce nigdy nie zachodzi . kto lepiej na tym wyszedł? Trzeba było iść za przykładem Anglii, Francji i Hiszpanii dawniej a nie robić sarmacki cyrk i zostać krajem kolonialnym a nie podbijać terytoria na wschodzie ,które tylko przyczyniły się do rozbiorów. Trzeba czasem wziąć przykład od innych zamiast myśleć ,ze jest się the best jeśli tak nie jest.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 March 2014 2014 9:25

~Wattghern
0 / 6

Śmierdzi autoreklamą adapter ale ja też popieram JKM i zgadzam się z tym.

Ajuto
-1 / 15

@TotalitarneDemoty - ale brednie wypisujesz ! Litościwie zajmę się twoimi wypocinami. _____"Od razu mówię, że sami nie damy rady się obronić przed rosyjskim atakiem" - Od razu mówię, że nie rozumiesz strategii wojennej, agresor musi się liczyć z sumarycznymi stratami, a nie tylko z tym, kto ile ma żołnierzy i czołgów. Walka z 38-milionowym narodem, jeżeli rozda mu się karabiny, to zadanie niewykonalne, no chyba, że Rosja zamierza rozpocząć wojnę totalną: bombardowania miast, masowe egzekucje, itp. Jeżeli jeszcze nie rozumiesz zagadnienia, to przeanalizuj wyniki wojny ZSRR z Afganistanem, jednym z najbiedniejszych krajów świata - wojny przegranej przez ZSRR. _____"Jeśli o mnie chodzi to najlepiej by było gdyby nasze relacje z Rosją było po prostu neutralne i obojętne." - Cha cha cha !!! Dobre sobie, "jeśli o mnie chodzi".... :))) Problem polega na tym, że agresor zewnętrzny nie pyta o co tobie chodzi, tylko atakuje. Powiedz Putinowi, że jeśli o ciebie chodzi, to Rosja nie powinna najeżdżać Polski :))). _____"Jak na razie jak czytałem historie naszą to więcej porażek niż sukcesów" - Bzdury ! Nasza historia, to historia wspaniałych dokonań, więcej w niej sukcesów niż porażek. Każde państwo ma swoje wzloty i upadki, Polska również, ale nasza historia absolutnie nie różni się od historii innych narodów, a jeżeli popadliśmy w zabory, to tylko dlatego, że zostaliśmy jednocześnie zaatakowani przez trzy europejskie potęgi, tego nie wytrzymałby żaden kraj. Dodajmy, że po wojnach napoleońskich, wojska carskie stacjonowały nawet w Paryżu. _____"następne pokolenia nie mogą stale ginąc w jakiś wojnach i powstaniach" - mogą, bo o tym nie decydujemy my (my nikogo nie napadamy), tylko decyduje ten, kto nas napadnie, my możemy jedynie odpowiednio się przygotować. _____".Jeżeli nie pracujemy na lepszą przyszłość i wreszcie upragniony dobrobyt i spokój to po co?" - Kto nie pracuje?! Ja pracuję, a ty?! O co ci chodzi? _____"Nigdy nie było u nas a ni bogactwa a ni dobrobytu. Zawsze coś nie tak. Zawsze wojna. Zawsze krew . Zawsze bieda." - ZUPEŁNE BREDNIE ! Jak myślisz, dlaczego kiedyś Szwecja atakowała zaciekle Polskę (potop szwedzki)? Dla jaj? Dla bogactwa Polski... W tamtych czasach, Polska była jednym z najzamożniejszych państw Europy, historycy szacują, że rozkwit gospodarczy Szwecji nastąpił po najechaniu Polski, ze względu na niewyobrażalne ilości dóbr zrabowanych przez Szwedów w Polsce. Były też czasy, gdy Rzeczpospolita Obojga Narodów była europejskim imperium, z którym liczyli się wszyscy, a car Rosji, składał na kolanach hołd poddańczy królowi Polski. Coś kiepsko u ciebie ze znajomością historii. Niestety nasze podręczniki historii są tworzone przez pokolenie ludzi wychowanych w epoce PRL-u, w czasach, gdy na wszelkie sposoby próbowano obśmiewać "pańską Polskę", pomniejszać nasze narodowe osiągnięcia, bo linia "partyjna" była taka, że dopiero komunizm odmienił Polskę na lepsze, a wszystko co było kiedyś było złe. Niestety musi minąć pokolenie, aż wymrą ludzie wychowani na tych podręcznikach, wtedy zaczniemy uczyć się o Polsce tego co należy. Nas uczono przez 50 lat komuny uprawiać narodowy masochizm - to z tym trzeba skończyć jak najszybciej. _____"a nie myśleć ,ze się przebierzemy za husarię i podbijemy układ słoneczny!!! ." - co to znowu za brednie?! Kogo Polska chce podbijać? Po co mamy się w coś przebierać? Chłopcze, wyłącz na 3 tygodnie telewizor (zwłaszcza TVN24), odpocznij, bo masz sieczkę w głowie. _____"zostać krajem kolonialnym a nie podbijać terytoria na wschodzie ,które tylko przyczyniły się do rozbiorów. " Oho ! Widzę tu "poważną" analizę historyczną - niestety całkowicie niedorzeczną. Może coś bliżej na ten temat? _____"Trzeba czasem wziąć przykład od innych zamiast myśleć ,ze jest się the best jeśli tak nie jest." - Zauważam u ciebie problem z niską samooceną, naprawdę proponuję odłączyć się od dostępu od wszelkich mediów, bo najwyraźniej twój system nerwowy nie jest jeszcze dostatecznie rozwinięty, ale poradzić sobie ze

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 22 March 2014 2014 10:48

rockeros
+4 / 8

Tak, przyłączmy się dobrowolnie do rosji :)

R RoDm
-5 / 5

@adapter211: A wiesz, że Mikke teoretycznie nie ma prawa używać nazwy Korwin ?

R RoDm
+9 / 15

@Afotyczny : Nie masz pojęcia o świecie. RN to nie faszyści a Kościół nas nie pchał na wojnę z Rosją. Ponadto Rosjanie to nie jest żaden bratni naród. Mordował nas. Oni są zupełnie z innego kręgu cywilizacyjnego o ile można to nazwać cywilizacją co u nich jest od początku rewolucji tych chamów co cara zamordowali. Przestań pisać bzdury o bratnim narodzie. Równie dobrze możesz powiedzieć, że Niemcy są bratnim.

~Femi666
+7 / 11

Poważnie to jesteś sama sobie winna takiego rozwoju sytuacji. Prawdopodobnie sama głosowałaś na kłamców którzy rozkradli i rozmontowali polskie wojsko. To twoje krótkowzroczne poglądy to spowodowały a teraz jest płacz, że nie mamy wojska. Jak mamy je mieć gdy tacy ludzie jak ty wierzą ludziom którzy co wybory ich okłamują, no ale obiecali więcej niż inni ...

Ajuto
+5 / 15

@afotyczny - "bratni naród rosyjski" ? ! ! ! Cha cha cha ! :)) Nigdy, przenigdy w historii nie byli nam braćmi, zawsze wrogami. Tacy oni nam bracia jak i Niemcy.

survive
+2 / 8

Ale niektórzy wymyślają, Polska i podboje kolonialne....proszę bez jaj, jak widzisz kolonizowanie ameryki z Gdańska, rozwalasz system, może powinniśmy zebrać cały naród, cały dorobek, załadować na wozy, konie, i bydło i ruszyć z wielką wyprawą na daleki wschód i osadzić się gdzieś w Tybecie przeganiając tubylców, gdzie żadne imperium nie chciało by wchodzić bo teren właściwie nienadający się do żadnych ofensyw a my żylibyśmy w pokoju i z tego co wyprodukowaliśmy? po prostu przepis na sukces :) A tak wracając do rzeczywistości, to Polska ma realne szanse obronić się przed atakiem Rosyjskim, tym bardziej, że nie grozi nam nóż w plecy z przeciwnej strony, a wręcz przeciwnie, możemy dostać nawet jakieś wsparcie. Dlatego Rosja ZBROJNIE nas nie napadnie, nie przy takim układzie sił, tym bardziej, że Rosja ma istotne wpływy w naszym kraju, taki podbój bym im więcej szkód przyniósł niż korzyści a dalej na pewno nie pójdą, bo zachód ma bomby atomowe, takiego ryzyka nie są wstanie podjąć. A Ukraina to kraj jeszcze bardziej zapuszczony i dymany niż Polska, do tego dobrowolnie oddali broń atomową.

L LordSzyszka
-1 / 3

Nie jestem specem od ułożenia sił itp. ale wiecie: Ukraina też niby miała liczyć na pomoc, a wyszło, jak wyszło. Może to tylko moje odczucie, ale tu nie będzie inaczej. I tak patrząc na sprawę realnie: niby z jakiej beki Rosja miała by odpuścić sobie atak? Z powodu umów handlowych? Bitch please, to miecz przeznaczenia, a ten jak wiadomo ma dwa ostrza. Że niby Rosja, nie poradzi sobie bez pieniędzy z zachodu? A niby jak do ciężkiej cholery zachód poradzi sobie bez surowców z Rosji? Nie czarujmy się, mają praktycznie monopol jeżeli idzie paliwa. Żaden kraj nie zrobi czegoś w stylu: "a na złość cioci utnę sobie ucho". Co ma do zaoferowania polska lepszego od Rosji? Raczej nie wiele, a przynajmniej nie na tyle, żeby rezygnować z dostaw gazu i żeby wysyłać Polsce wsparcie. @Bibaniu oczywiście, że się boisz. Jak chyba, każdy mając świadomość tego co było za WW II i za komuny. Ale problem leży w tym, że nie można już zbyt wiele zrobić (zostaje modlić się, żeby sobie odpuścili)

R Raysham
+3 / 3

A wy znowu o tej wojnie zaczynacie... no błagam was. Ile razy trzeba powtarzać, ze Rosja nie MOŻE NO DO KU*WY NĘDZY NIE MOŻE sobie wejść po prostu ani do Polski, ani na Słowację ani kur*a na Węgry. tak trudno jest zrozumieć, że ruscy więcej stracą na takiej wojnie niż zyskają? A Ukraina po dupie dostała, bo się stawiała, a zachód chciał za pieniądze Putina ją demokratyzować. No to się nasz kolega wkurzył i zrobił pokazówkę żeby w gacie Ukraińcy narobili. I to koniec, finito, spalony most. Putin by napadł na Polske i co dalej? Pomijając, że jest spore prawdopodobieństwo, że nie udało by mu się nas zająć, to straty byłyby niewspółmierne do uzyskanych korzyści. Gdyby nas zaczął okupować to by sie ludzie zaczęli burzyć i buntować, a jak narazie wszyscy siedzą cicho. A jak tak patrze co niektórzy tutaj wypisują to mi srać ze śmiechu chce. Powodzenia w brataniu się z ruską hołotą barany. Przez setki lat czerwoni pluli nam w twarz to teraz się przed nimi ukorzmy. Rzekłbym, ze zajebiste teorie na tych demotach.

~pawel_z_polski
+2 / 2

@Ajuto szkoda, że nie ma tu więcej takich walecznych Polaków jak Ty. Twój komentarz został zminusowany, bo pozytywnie wypowiedziałeś się o państwie Polskim, natomiast komentarz @TotalitarneDemoty który przedstawił całkowite poddanie i rezygnację ma niemal 90% poparcia... Co z Wami ludzie? Co z Wami Polacy?

Ajuto
0 / 4

@paweł_z_polski - głowa do góry ! TotalitarneDemoty dostał ode mnie taką odpowiedź, bo niektórzy wymagają aby nimi wstrząsnąć (nothing personal :), dla ich własnego dobra, aby otrząsnęli się z post-PRL-owskiego sposobu myślenia. Tot.Demo. dostał jakieś tam poparcie, ale to jest (na chwilę obecną) zaledwie 14 głosów ! Na kilkanaście tysięcy użytkowników portalu ! Niestety 50 lat PRL wykształciło u nas całą kastę ludzi, którzy na sam dźwięk słowa "Rosja" pokornie nadstawiają goły tyłek... Ci ludzie muszą wymrzeć (naturalnie), a niektórzy młodzi, skażeni PRL-em po rodzicach, muszą otrzymać brutalną prawdę o swoim zaprzaństwie, prosto w oczy. Na tym portalu też można dostrzec czerwone szmaty (chodzi o awatar, jakby ktoś pytał). Z tym da się walczyć.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 March 2014 2014 1:32

C canalia1
+1 / 1

Do Bibuniu : Albo uciekniesz przed wojna gdzieś w rejon w którym wojny nie będzie albo jak juz wybuchnie to uciekniesz na wieś. Tam zawsze jest spokojniej ale na wojnie nie ma tak na prawdę miejsca gdzie się nic nie dzieje. Są tylko miejsca gdzie jest mniejsze prawdopodobieństwo że się stanie coś złego. O tym czy jest możliwość uchronienia państwa przed wojna napisałem dwie pozycje wyżej jako odpowiedź na komentarz liberalnegoateisty. Życzę owocnej lektury

Andriej69
0 / 0

Bibaniu: Całkiem nieźle ci to wyszło, 8/10. Chyba tylko na demotach można sobie po prostu napisać że ma się 30 lat, bachora, a inni w to uwierzą, choć regularnie bierzesz udział w gimbazowych dysputach... Nie bój się, jak już nas Ruscy zajmą, wątpię aby zablokowali japońskie kreskówki...

D drakan
+6 / 14

I zadaj sobie pytanie - na h... Putionowi banda biedaków z resztkami własnej ziemi i potężnym zadłużeniem ? (ponad 60% społeczeństwa żyje na granicy minimum socjalnego) Nasz obecna sytuacja nie ma nic wspólnego z tym co było przed II WS.

Odpowiedz
NightmareTheWorld
+9 / 11

Z ludzi pozbawionych nadziei, mocnej samooceny łatwo zrobić niewolników/zabić. A surowce jednak u nas są.

GODsaveTHEcat
+10 / 14

Na Ukrainie jest jeszcze gorzej niż u nas a jakoś Ruscy chętnie sobie Krym wzięli. Mamy bardzo dobre ziemie uprawne, złoża miedzi, węgla, gazu łupkowego. Dwa duże miasta portowe z infrastrukturą stoczniową (wiem stocznie podupadły ale infrastruktura nadal jest). Polska ma strategiczne położenie w centrum europy, jest łącznikiem między Europą wschodnią i zachodnią. To że w Polsce jest teraz syf i bieda to nie wina skromnych zasobów, czy niekorzystnego położenia bo oba te czynniki nam sprzyjają. To wina celowej polityki wyniszczającej, która jest wynikiem korupcji i nadal silnych połączeń właśnie z Rosją. Większość sceny politycznej stanowią ludzie którzy rządzili lub robili karierę w PRLu, oni służalczość wobec Rosji mają już głęboko wpojoną. Słaba Polska jest w interesie bardzo wielu grup, Rosjanom marzy się odbudowa ZSRR, Niemcom odzyskanie Wrocławia, Szczecina, Gdańska i reszty "Ziem Odzyskanych", za to pewnemu narodowi (o którym źle nie wolno mówić) marzy się drugi Izrael. Uwierz mi gdyby Polska była naprawdę suwerenna i rządzona przez ludzi którym w choć minimalnym stopniu zależy na dobru tego kraju to nie musielibyśmy wyjeżdżać za chlebem na zachód i patrzeć z niepokojem w przyszłość.

B Blady98
+8 / 16

Tak was czytam i nie wiem czy śmiać się czy płakać :) A demot serio dowcipny :D naginanie faktów do przekazania , manipulacja informacją ;q byle byle dostać sie na głowną .. a co tam :D

Odpowiedz
~haunebu
+21 / 21

Olimpiada w 1936 była w Berlinie a nie w Monachium

Odpowiedz
kumulepula
+16 / 18

Hitler nie był prezydentem :) Prezydent w Niemczech to osoba z wpływami, ale nie decyzyjna, on był Kanclerzem :)

Odpowiedz
J JaroWars
+5 / 5

od '34 do 45' w ogóle nie istniał urząd Prezydenta Rzeszy, bo Hitler wcielił jego kompetencje do Kanclerza (dopiero tuż przed śmiercią na powrót rozdzielił obie funkcje, z czego wynika mała ciekawostka, gdyż ostatnim nominalnym przywódcą III Rzeszy był właśnie admirał Doenitz, a nie Hitler).

H Hugoo
-3 / 9

Władek nie będzie się pchał z wojskami na nasze ziemie, bo raczej zna wyczyny naszych przodków. W naszej krwi od zawsze jest pierwiastek wojownika, który chociaż miałby się rozdziesiętnić to będzie walczył o niepodległość. Po co miałby się później użerać z niepokornymi Polakami?

Odpowiedz
NightmareTheWorld
+9 / 9

Nie chce Cie sprowadzać na ziemie, ale te czasy dawno minęły. Chyba, że znasz ludzi z dzisiejszych gimnazjów i szkół średnich, którzy utworzyliby coś w rodzaju szarych szeregów, studentów którzy mają szeroką wiedze ogólną oraz precyzyjna i darmowo organizowaliby tajne nauczanie (w założeniu oczywiście, że młodzieży chciałoby się uczyć czegoś więcej niż w szkole). Armia jest niewielka słabo wyposażona, wytrzyma może kilka dni. Nie oszukujmy się, dzisiejsi Polacy nie mają szacunku do własnego kraju i rodaków. Nie współpracują ze sobą, każdy patrzy tylko na kase, to się nie zmieni. Wymordowano nam inteligencje, zniszczono patriotyzm i nie odbudowano tego później.

kumulepula
+4 / 8

Chłopie Historia nie wygrywa wojen :)

J JaroWars
+2 / 8

A nawet gdyby wygrywała, to tym bardziej w starcu z Rosją leżelibyśmy na przegranej pozycji. "Nie oszukujmy się, dzisiejsi Polacy nie mają szacunku do własnego kraju i rodaków. Nie współpracują ze sobą, każdy patrzy tylko na kase, to się nie zmieni. Wymordowano nam inteligencje, zniszczono patriotyzm i nie odbudowano tego później." I własnie dlatego należy się modlić, żeby nigdy więcej Polak nie próbował organizować żadnego oporu bez 100%-owych szans powodzenia. Nie wolno dopuścić do zniszczenia dorobku ostatnich 25 lat, pod żadnym pretekstem. I niech nawet potem mówią, że tchórze, że oportuniści, tak jak my gadamy o Czechach i Francuzach z ich pięknymi stolicami. Bo wiecie, gdzie nas i nasze zdanie mają Czesi i Francuzi ze swymi pięknymi stolicami? W DUPIE!

~mnjduuud
+3 / 9

I co teraz wszyscy eurosceptycy? Nawet niechce myśleć co by było gdybyśmy nie byli w tej wstrętnej Unii...

Odpowiedz
Darkbloom
-1 / 5

Zacytuję teraz moją nauczycielkę historii: "Historia zawsze się powtarza, te same osoby, te same akcje, te same wojny pod innymi nazwami i w innych krainach"

Odpowiedz
P Pereplut
+10 / 10

Różnica jest jedna ale za to podstawowa. III Rzesza była zadłużona po uszy i gdyby nie wojna to 1 stycznia 1940 musiałaby ogłosić bankructwo. Dług publiczny Rosji czyli ok 13% PKB przy zadłużeniu państw zachodnich rzędu 80% (USA, Niemcy) czy 60% Polski wygląda naprawdę rozsądnie.

Odpowiedz
G gravenus
-3 / 3

Jednak Rosja teraz też ma problemy z gospodarką

~andrzej_sienkiewicz
+1 / 1

odbiegając od tematu związanego z napaścią tu i ówdzie, trzeba przyznać że Hitler w wieku 14lat miał niezłego miecza pod nosem(JAK POKAZUJEFOTA) :D

Odpowiedz
~Twój_nick
+9 / 13

A finał będzie taki, że razem z Niemcami będziemy zdobywać Moskwę?

Odpowiedz
Envix
+4 / 4

Hitler nie został premierem, tylko kanclerzem

Odpowiedz
~liin
+7 / 9

Prawda jest taka, że to nie Putin jest problemem, ale Unia europejska

Odpowiedz
J JaroWars
-1 / 1

Powiedz mi w takim razie ile razy Unia Europejska w ciągu ostatniej dekady dokonała interwencji wojskowej w swoich granicach, a ile Rosja. I wtedy sobie porozmawiamy.

Ajuto
-1 / 3

Czyli Rosja nie powinna być pewna swojej integralności terytorialnej, bo Czeczenów mordują na potęgę.

zaymoon
0 / 0

@Ajuto
Durny jesteś! Czeczenia to dziś najbardziej dopieszczany region Rosji. I wbrew propagandzie polskich faszystów nikt tam z Czeczenami nie walczył, walczono z bandtami i terrorystami islamskimi którym marzył się Kalifat aż po Rostów i Wołgograd.

SeDay
+2 / 6

Może gdy wkroczą do Polski to uda się obalić ten złodziejski rząd. Gorzej już chyba być w Polsce nie może.

Odpowiedz
gracz90
-2 / 4

Prędzej Niemcy do nas wkroczą niż Ruscy. Ruscy już zabrali nam to co chcieli przez 4 zabory 1772 1793 1795 i 1945 (kontynuacja 1939)

Odpowiedz
~romek2
-1 / 1

i wtedy Polska byla w sojuszu z Wielka Brytania i Francja, a teraz Polska jest w sojuszu z Nato...

Odpowiedz
G gravenus
0 / 0

czyli wychodzi na to że NATO nam nie pomoże?

G gravenus
+2 / 2

Jeżeli podstawiamy obecną sytuację do historii...to Putin na końcu popełni samobójstwo :P

Odpowiedz
~asdq
0 / 0

st204656 mniej telewizji więcej spacerów po powietrzu.

Odpowiedz
~Domajnik
+1 / 1

Jest błąd w przyłączeniu części Czechosłowacji jako pierwszej ponieważ to było około 18 wrzesnia 1938 a pół roku wcześniej miała miejsce Aneksja Austrii bodajże 20 marca w której 99,7 % Austriaków głosowało na przyłączeniu do III rzeszy

Odpowiedz
K kubala0304
-1 / 1

Hitler nie był nigdy prezydentem Niemiec, tylko po śmierci Hindenburga zniósł takowy urząd i ogłosił się Fuhrerem - wodzem całej Rzeszy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 March 2014 2014 21:59

Odpowiedz
durboczek
0 / 0

.. BYL KANCLERZEM.. Zostal kanclerzem w 30-go stycznia 1934 roku.. Kanclerz.. to wlasnie Prezydent.. i juz ta pierwsza noc zostala nazwana Krysztakowa Noca, bo zaczeli palic ksiazki pisarzy zydowskich..

K kubala0304
0 / 0

Nieprawda, kanclerz to szef rządu, pewna odmiana funkcji premiera (różnica polega na tym, że kanclerz nie jest "pierwszym ministrem", tylko "szefem ministrów" i ponosi odpowiedzialność za cały rząd). W Republice Weimarskiej urząd prezydenta również istniał, ale miał podobne kompetencje do naszego obecnego prezydenta. Prawdą jest, że wykorzystując neutralność swojej partii kilku z nich potrafiło uzyskać wotum zaufania dla wyznaczonego przez siebie kanclerza i tym samym prowadzić pewne niejawne rządy prezydenckie. Hitler był jednak niezależnym kanclerzem, choć darzył szacunkiem prezydenta Hindenburga jako głowę państwa i jego kompetencje przejął dopiero dzień przed śmiercią prezydenta (poprzednio pisałem że po śmierci, przepraszam, pomyliłem się).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 March 2014 2014 23:45

C czagaj
+2 / 2

nie ma się czego bać. Hitler zaatakował Polskę bo musiał, bo by zbankrutował. Putin i Rosja są bogaci.

Odpowiedz
ziemiak11
+1 / 1

Tyle, że Rosja to nie Niemcy, tam decyzje nie są podejmowane chłodnym rachunkiem ekonomicznym, a raczej w myśl idei Rosja łączy wszystkich słowian

~toboeni
0 / 2

a czemu nie jest napisane po ile zarabiaja rosjanie i jakie podatki placa po ile maja paliwo
tego nie mowi sie ale unich owiele lepiej sie zyje niz w tym naszym kraju ale to byl by sabotaz
dla naszego rzadu nasi to jak t polacy zastaw sie i sie postaw a reszta niech biede klepie

Odpowiedz
GODsaveTHEcat
+1 / 1

toboeni uważałbym z tym chwaleniem życia w Rosji. Zapominasz o dwóch fundamentalnych sprawach. Pierwsza, Rosja to nie kraj, to niemal kontynent. Może w pobliżu Moskwy życie jest w miarę znośne ale nie wmówisz mi, że na dalekiej Syberii ludziom się przelewa. Sprawa druga ROSJANOM SIĘ NIE WIERZY W NIC oni zawsze kłamali co do swojej sytuacji materialnej i tego jak dobrze u nich się żyje. Człowieku gdybyś za zimnej wojny usłyszał propagandę związku radzieckiego to byś się pos*ał z wrażenia, że w takich luksusach żyją. Teraz nie jest inaczej, oni są mistrzami w pozorowaniu potęgi ekonomicznej i militarnej. Ich metody się niezmienne, "referendum" na Krymie to czysta klasyka. Jest też trzecia sprawa, chciałbyś żyć w kraju w którym boisz się o każde swoje słowo bo w nocy mogą do ciebie zapukać panowie w mundurach i wywieźć do gułagu? No to może trochę nieaktualne oficjalnie gułagów już nie ma, ale więźniów politycznych i ludzi pozamykanych w wariatkowach bo ośmielili się nie zgodzić się ze zdaniem władzy w Rosji nie brakuje.

Sajotyn
+2 / 2

Ciekawa analogia, ale nie sądzę by skończyło się to wojną, przynajmniej mam nadzieję, a i jak zauważył liberalnyateista "Nadrenia to Gruzja, Sudety to Krym, to Polska nie powinna być Polską", na dodatek strasznie pompuje się tę sprawę w mediach stąd takie reakcje jak, Putin nowym Hitlerem, czy przyrównywanie go do antychrysta, co widziałem w jakimś tutejszym komentarzu

Odpowiedz
B belzebubel
-1 / 3

Rusek, ma już to w genach. Jak by się nie nazywał czy to będzie Federacja, Sowieci czy Imperium zawsze będzie się rozpychał. Cwany ten lis i chyba nic nie dzieje się bez powodu. Jak ''dawał'' Ukrainie Krym to wraz z piątą kolumną i tylko na chwilę. W Polsce, my też coś od nich ''dostaliśmy'' nasze obecne granice w Jałcie, gdyż to wraz z dwoma innymi przytakiwaczami tak naprawdę to Stalin decydował. Później Ukraina to był wielki magazyn broni a Polska miała być tylko krajem tranzytowym na zachód. Chcieli mieć w tym rejonie spokój, dlatego taka hojność. Wszystko było przygotowane, nic im z tego nie wyszło, więc jak to oni dalej próbują, Putin przewyższa Hitlera i jest od niego potencjalnie, bardziej niebezpieczny. Lepiej wykształcony i jako żołnierz-wywiadowca z większym o wiele dłuższym doświadczeniem. Potomek Czeki z dostępem do akt, gazu i czerwonego guzika. Zapowiada się gorące lato, wręcz atomowe. Nie jestem rusofilem, biorąc pod uwagę fakty historyczne bardziej rusofobem chociaż też nie do końca. Rosja mimo, że w większości czasu nasz wróg a i czasem też nie-przyjaciel. Nigdy nas nie zdradziła tak jak nasi przyjaciele-sojusznicy Francja a w szczególności Wielka Brytania. Dlatego powinniśmy dobrze żyć z sąsiadami a w szczególności z Rusem. Miejmy nadzieje, że tym razem sojusze nam dopiszą. P.S. do autora; zielony kolor na mapie Niemiec, bardziej pasuje mi do Irlandii, zdecydowanie bardziej pasowałby by im np. brunatny a i Rosja raczej już nie czerwona

Odpowiedz
~lalalal93
+2 / 2

Jeśli ruscy mają wkroczyć do polski, to wg rozumiem że 17 dni później wpadną do nas Niemcy?

Odpowiedz
G gravenus
+2 / 2

Nie tym razem,Angela Merkel jest przeciwko Rosji.

durboczek
-3 / 3

.. Niemcy powinny odebrac Slask i Gdansk.. przeciez to ich..

LamerekPL
-1 / 1

Wiem że nie ma tu nic do śmiechu ale czy tylko dla mnie ten Jelcyn wygląda jak by srał? ;d

Odpowiedz
durboczek
-1 / 3

.. I dobrze, niech przyjda.. Zrobia porzadek z polskim burdelem..

Odpowiedz
Darkrair
0 / 0

jesli bedzie wojna bede za tymi co wygrywaja. proste.

Odpowiedz
M masti23
+3 / 3

Tyle ze Rosja odebrala nielegalnie cos co nalezalo kiedys do niej,,W 1954 został przekazany z Rosyjskiej FSRR do Ukraińskiej SRR z okazji trzechsetnej rocznicy ugody perejasławskiej, która zjednoczyła (według przyjętej w Związku Radzieckim interpretacji historii) Ukrainę z Rosj".

Odpowiedz
J jeszczeNieZajety
0 / 0

Z jakiś powodów polityka polska podporządkowana jest bardziej nienawiści do "rusków" niż dobru jej obywateli.
A co do tej tabelki porównawczej... Jakby mi się chciało (ale nie chce) to bym ułożył drugą, odwrotną zaczynającą się od pozycji "Niemcy przegrały wojnę" - "ZSRR wygrał wojnę". Itd.

Odpowiedz
~Mijamizu
0 / 0

Jeden z ciekawszych demotow jakie tu byly. Póki jestesmy wolni,to nie myslimy powaznie o zagrozeniach...tyle tylko chce dodac.

Odpowiedz
Ajuto
-1 / 1

BYŁ. 2 sierpnia 1934 r. urząd premier i prezydenta został połączony i Hitler pełnił obie role jednocześnie, przyjmując tytuły "Wódz i Kanclerz Rzeszy". Zmiana formalnej nazwy "prezydent" na "wódz", nie ma żadnego znaczenia, istotne jest, że przejął pełnię władzy prezydenta.

~ja
0 / 0

.... a człowiek jak głupi osiołek powtarza te same błędy.

Odpowiedz
~Anonimowy1235
+1 / 1

Adolf Hitler Nie był ani Premierem Ani Prezydentem, Był kanclerzem rzeszy gdy partia nazistowska zdobyła wiekszosc mandatów to Hinderburg po wielokrotnych zmianach urzedu Kanclerza Rzeszy postanowił mianowac na to stanowisko Hitlera Był to Drugi urzad po Prezydencie. Hitler Wprowadził Stan nadzwyczajny i przejoł wszystkie rzady w Rzeszy miał tylko on Prawo Głosu tak to wygladało mniej wiecej... A tutaj Piszecie Głupoty

Odpowiedz
w_holdzie_hanuszowi
-1 / 1

No właśnie historia lubi się powtarzać. W 1939 mogliśmy pójść z Niemcami na ZSRR i zlikwidować potężnego przeciwnika na wschodzie, sami stając się potęgą. Poszliśmy zaś w papierowe sojusze z zachodem. W 2014 też idziemy w papierowe sojusze, licząc że USA i NATO pomoże Polsce w razie konfliktu z Rosją (do którego zresztą i tak nie dojdzie, bo Rosja nie ma interesu by wojować z Polską). A może powinniśmy iść na Ukrainę z Rosją, by stać się znowu imperium, a nie prowadzić politykę "zbawcy narodów"?

Odpowiedz
zaymoon
0 / 0

Ale to na Ukrainie do władzy doszli faszyści przy wsparciu Zachodu i Polski, a Rosja robi to co chciał Piłsudski przeciw III Rzeszy, prewencyjnie niszczy ten faszyzm.

Odpowiedz
nellai
0 / 0

Cholllerrra... my to zawsze mamy prze...

Odpowiedz
~eden11111
0 / 0

Skoro historia lubi się powtarzać , to może jeszcze się doczekamy II Hołdu Ruskiego. I znowu Rosja będzie nam jeść z ręki.

Odpowiedz
A arturm1
0 / 0

widać jak ktoś kto nie zna podstawowych faktów historycznych próbuje na silę robić porównania. Hitler nie był nigdy prezydentem

Odpowiedz