Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1374 1519
-

Zobacz także:


~fni34
+6 / 20

Na tym samym poziomie, co posłowie po drugiej stronie. Tak wygląda bliski wschód. Tak samo brudasy jak i żydzi są źli.

~Adolf Hitler
+22 / 26

Posłanką nacjonalistycznej partii. Jestem dumny, nawet Izrael się mną inspiruje.

Frogy07
+13 / 15

Afotyczny ten obwód autonomiczny to trochę za nisko. Powinien być 2000 km na północ

H huex4
-2 / 2

@afotyczny - Żydów w tym obwodzie jest mniej niż 1/5 mieszkańców...

NaNQQ
+75 / 83

To są właśnie owoce szkolnictwa w Izraelu. Dzieciakom wpaja się, że wszyscy ich nienawidzą.

Odpowiedz
survive
-1 / 7

Słowa godne oficera gestapo. Jeśli kiedyś USA się rozleci albo drastycznie zmieni politykę Izrael momentalnie zniknie z mapy świata, arabowie chyba tylko czekają na tą chwilę.

J JaroWars
-3 / 7

No cóż, może nie wszyscy, ale w przypadku Arabów to stwierdzenie jest w 99% prawdziwe. Różnica polega na tym, że to, co w Palestynie jest oficjalnie wpajane wszystkim od dziecka (czyli że Żyd to nawet nie człowiek, więc i zabić nie szkoda), w Izraelu wygłaszane jest jedynie przez kontrowersyjnych, radykalnych polityków. Możemy dyskutować sobie, kto ma rację w tym sporze, ale prawdą jest, że gdyby taki Hamas podbił Izrael, przy tym, co tam by się stało, schowałaby się nawet Rwanda.

ch47
0 / 0

Jej dziadek szwabom uciekł w Oświęcimiu przez ruszta

~strojent
+3 / 9

Varant .To co mają prawo ludobójstwo zrobić bo Hamas zaczoł.Nie popieram teroryzmu ale ku... bez jaj.

Odpowiedz
yokimi
+10 / 10

A jednak członkini partii wchodzącej w skład koalicji rządowej w Izraelu popiera eksterminację palestyńskich kobiet.

t1ger
+1 / 17

@varant - to nie "robienie z żydów katów". Nikt źle o żydach nie mówi. To wskazywanie Izraelskich masowych morderców używających broni niedozwolonej przez ONZ na ludności cywilnej. Za moim zdaniem przemawia fakt, że Izraelscy politycy popierają eksterminację cywilnej ludności Palestyńskiej. Ale masz prawo do swojego zdania, nawet jeśli jest ono nieskończenie głupie :)

t1ger
-3 / 11

@Varant - zawsze trafi się na kilku idiotów. Jedni piszą "żydzi do piachu" a inni "goje do gnoju". Posiedź sobie na stronach Izraelskich, zobacz jaki jest na nas hejt. Odnośnie odpowiedzi do L87 - walka z Hamasem jest OK, ale dlaczego przy okazji mają cierpieć cywile? Fakt walki z terroryzmem nie usprawiedliwia aktów terroru dokonanych przez Izrael. Bomby próżniowe, rakiety z białym fosforem, ładunki kasetowe... Wszystko zakazane przez ONZ. Hamas tu ma jeden jedyny mały plusik - używa broni konwencjonalnej, a nie zabronionej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2014 2014 10:58

t1ger
-5 / 9

@Varant - miały obalić - a tymczasem wyjątek potwierdził regułę ;)

M mirzaq
+5 / 7

@up tak się biedny Izrael broni zaciekle, że aż granice z roku na rok poszerza...

M mirzaq
+3 / 5

Ale przyznać tego, że morduje niewinnych z zimną krwią nie potrafisz. Więc skoro się nie bronią ale i nic złego nie robią to skąd te trupy?

Entropy
+3 / 23

Normalnie jestem pokojowo nastawiony i nie mam nic do żydów... ale ta k***a przegina jak mało kto.

Odpowiedz
~Che Guevara
-1 / 19

czemu masz w avatarze moją brzydką mordę?

~Adolf Hitler
+4 / 22

ma ,bo(brzydka morda) to lewak i morderca jak ja

DexterHollandRulez
+6 / 8

Nie wiem co ma jedno do drugiego. Jak było z holocaustem chyba wszyscy wiemy. A to, że teraz jakaś kobieta opowiada takie farmazony to już inna sprawa. To dowodzi tylko jednego - że większość ludzi to sukinsyny i przed czynieniem szeroko pojętego zła powstrzymuje ich tylko strach, a jak się poczują bezpieczni i silni nie mają oporów przed pokazaniem kłów. Tak to już jest, że ofiary często przeskakują w rolę katów, jeśli mają możliwość.

Odpowiedz
realista34
+1 / 11

tak wiemy :) zginęło tylko 5 mln :) w Polsce ok 3 mln. Polaków podczas II wś zginęło ponad 6 [3 mln to wspomniani żydzi] Słowian ponad 8 mln i gdzie tu widzisz męczeństwo? Wrzucają ludziom do głowy głupoty a oni je powielają. To samo tyczy się kwestii nazewnictwa 'żyd' które wzięło się po propagandzie w XVIII ich samych ;) [dlatego dziś mówi się że Jezus był żydem co jest nie prawdą ponieważ był Judejczykiem, w XVIII w każdego mieszkańca Judei nazywano żydem nawet osobę wyznania chrześcijańskiego czy muzułmańskiego - a dzisiejsi żydzi to byli FARYZEUSZE a sam lud zamieszkiwał Azję i zwali się Chazarowie]

yokimi
+3 / 3

"Zginęło tylko 5 mln"? To ja nie chcę wiedzieć, ile dla Ciebie wynosi "aż".

Browar1
+2 / 4

Zyd to z angielskiego "jew", a z niemieckiego "jude". Nie rob z siebie idioty;]

realista34
0 / 4

@Browar1 rzuć alkohol bo ci nie służy :) napisałem że słowo żyd wzięło się od Judei
@yokimi chciałem skonfrontować twój zachwyt holocaustem z prawdziwą tragedią jaką był mord na Słowianach

Browar1
+1 / 3

napisales "mówi się że Jezus był żydem co jest nie prawdą ponieważ był Judejczykiem" nie dosc ze piszesz bzdury to jeszcze nie rozumiesz co sam napisales. Oczywiscie smierc wielu slowian jest rowniez tragedia, mnie osobiscie jako Polaka dotykajaca bardziej niz holocaust, jednak jest roznica miedzy smiercia na wojnie, a zamordowaniem ludzi w komorach gazowych, patrzac na to z tej perspektywy jest to jednak zbrodnia o wiele gorsza. Dlatego smutnym jest, gdy w obecnych czasach ludzie po prostu neguja holocaust...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2014 2014 20:26

yokimi
+1 / 3

@realista34 To są jakieś progi liczbowe określające "prawdziwą tragedię"? Powyżej 6 mln jest prawdziwa, od 2 do 5 mln jest taka na niby, a poniżej 300 tyś. to już nie jest żadna tragedia, co? A odnośnie Jezusa, to był zarówno Żydem (Jego Matka była Żydówką) jak i żydem (wyznawał Judaizm).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2014 2014 17:07

realista34
-2 / 2

@Browart1 żadną bzdurą nie jest że nie był żydem [w dzisiejszym rozumowaniu] to tak samo jak ty dziś jesteś 'europejczykiem' yokimi mówicie że się neguje holocaust a w tym samym czasie negujecie mord na Słowianach, których zginęło więcej niż żydów i zazwyczaj w podobnych okolicznościach..

yokimi
0 / 0

Zioooom, nie neguję mordu na Słowianach, wymyśliłeś to sobie. I jakie jest wg Ciebie "dzisiejsze rozumowanie" tego kim są i byli żydzi?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 July 2014 2014 21:45

~XXXXXX123
+1 / 9

Pewien pan z wąsem miał rację w swoich poczynaniach, patrząc na tą kobietę.

Odpowiedz
YQY
+7 / 9

niech stany zjednoczone oddadzą im jeden stan i niech tam zrobią izrael np.denver ,on taki wyludniony i wojen od razu było by mniej .apeluje o rozejm i zawieszenie broni .

Odpowiedz
J JaroWars
-4 / 4

Haha, pozwól, że opowiem ci, co by się stało, gdyby nagle Żydzi zniknęli z Bliskiego Wschodu. Na pierwszy ogień poszliby ostatni niewierni, czyli chrześcijanie, a następnie zaczęliby walczyć między sobą. Pamiętaj, że takie ugrupowania jak Hamas, Hezbollah czy Państwo Islamskie to organizacje terrorystyczne i wojskowe - gdyby nagle zabrakło odwiecznego wroga, musieliby stworzyć kolejnego, inaczej staliby się niepotrzebni. Zresztą wcale nie marzą oni o zniszczeniu Izraela. Pozwolę sobie zacytować Orwella: "The war is not meant to be won. It is meant to be continuous (...) and its object is not victory (...) but to keep the very structure of society intact".

realista34
-1 / 5

"W krzywym zwierciadle dojrzysz, żeś najgorszy drań
Bo masz niebieskie oczy i słowiańską twarz"

D deemootyyy22
-5 / 9

Izrael zgodził się na rozejm proponowany przez Egipt, Hamas szansę na pokój odrzucił. W końcu, po co islamscy terroryści z Hamasu mają się przejmować cywilami.

Odpowiedz
t1ger
+1 / 17

Gdyby Hitler Polsce zaproponował pokój na warunkach "wy nie będziecie się z nami bić a w zamian macie Pomorze jako nowe terytorium Polskie. Resztę bierzemy my" też byśmy się nie zgodzili... Tak o Hamasie - ilu cywili z Izraela zabili? W ostatnich kilku latach zabili 2 cywilów i 30 wojskowych. Ilu zaś zabił Izrael? W ciągu roku ponad 400 cywilów i mniej niż 30 terrorystów (piszę z pamięci, na podstawie artykułów o konflikcie Izraelsko-Palestyńskim). Jakimś cudem przed powstaniem Izraela Żydzi, Muzułmanie i Chrześcijanie żyli tam w spokoju. A, że wojna jest chorobą toczącą ten świat - nie zwalcza się objawów. Zwalcza się przyczynę. Izrael trzeba rozwiązać.

J jakubelali
-4 / 4

@t1ger tak to już jest jak ktoś się wypowiada nie znając sytuacji

t1ger
-4 / 12

@jakubelali - Dlatego kolegę deemootyyy22 koryguję. Trzeba dbać o wzrost świadomości społecznej kiedy szkolnictwo zawiodło.

~tk281
-5 / 7

t1ger, Hma na początku czerwca porwał i zabił 3 izraelskich nastolatków, więc twoje statystyki są tak samo wiarygodne jak program wyborczy PO....

S Sienkiewicz
-1 / 1

Myślę, że te nieliczne rozsądne komentarze i tak zginą w ściekach, jakie pompują nam specjaliści od Bliskiego Wschodu.

A Anetolij
-1 / 3

Koran jest odpowiedzią. Hamas wraz z Al-Kaidą chcą utworzyć z krajów islamskich jeden wielki kalifat z jednym imamem na czele a później napaść na Europę, w ich słowach mówiąc "napaść na Rzymian".

D deemootyyy22
-3 / 3

@t1ger Zapoznaj się z warunkami rozejmu zaproponowanego przez Egipt, potem pozwalaj sobie na analogię z Hitlerem. Co do liczby zabitych cywilów- bilans jest, jaki jest, bo Izrael chroni swoją ludność cywilną i chwała mu za to. Przypomnę, że chroni i Żydów i Arabów, bo oni też mieszkają w Izraelu. Hamas postępuje wprost przeciwnie- z cywili, kobiet i dzieci czyni żywe tarcze, lokuje wyrzutnie rakiet na terenie zamieszkałym przez cywilów, organizuje bazy przy szpitalach, szkołach. Dla nich życie ludzkie nie ma większej wartości- ot, przybędzie jeszcze jeden męczennik, celem nadrzędnym Hamasu nie jest ani pokój ani spokojne życie mieszkańców strefy Gazy, tylko zniszczenie Izraela i fizyczna eksterminacja Żydów. Mówią o tym dość otwarcie. Stąd różnice w bilansie ofiar.
p.s. Nie jestem "kolegą".

t1ger
-5 / 9

@tk281 Niecałe dwa tygodnie temu Izrael zamordował 4 chłopców grających w piłkę na plaży. Wojsko, a nie bliżej nieokreślona grupa terrorystów. Poznaj różnicę - jedni mają media, inni kamienie... @deemootyy - powiedz mi więc jedno. Jakim cudem podczas tej "obrony" ludności cywilnej w wykonaniu Izraela zginęło ponad 400 palestyńczyków i tylko kilkunastu terrorystów w ciągu ostatniego półtora roku? Usprawiedliwiasz terroryzm bo co? A jak zrzucę atomówkę na Paryż bo będę mieć PODEJRZENIE, że jest tam jakaś grupka przestępcza to też będziesz mnie zachwalać pod niebiosa?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 July 2014 2014 9:06

~tk281
+1 / 1

Historia konfliktu w pigułce. Na początku czerwca zagineło trzech izraelskich nastolatków. Pod koniec miesiące znaleziono ich martwych. Izrael oskarża o to Hamas, który wcześniej zapowiadał, że będzie przeprowadzał podobne działania (czytaj porywał ludzi). Hamas nie dementuje tych oskarżeń. Izrael bierze się za aresztowaniu członków Hamasu w okolicach Hebronu - miejscu gdzie znaleziono zwłoki nastolatków. Wtedy z Gazy zaczyna się ostrzał rakietowy. IDF w odpowiedzi wysyła samoloty do bombardowania miejsc z których wystrzelono rakiety. Wyrzutnie są umieszczane w szkołach, szpitalach, prywatnych domach członków Hamasu. Przed bombardowaniami IDF zrzuca ulotki, nadaje komunikaty radiowe, nawet wysyła smsy typu "W Pani piwnicy mąż składuje rakiety. Dziś wieczorem ją zbombardujemy. Proszę wynieść się z domu żeby Pani nic się nie stało". Palestyńscy cywile opuszczają wskazane do bombardowania miejsca, wtedy pojawiają się bojownicy o wolność z Hamasu i każą wszystkim wracać do domów. Dom zostaje zbombardowany, cywile nie żyją, potem przychodzą ci sami ludzie z Hamasu z kamerami i płaczą przed kamerami że syjoniści zamordowali ich rodzinę. Po jakimś czasie Izrael orientuje się, że coś jest nie tak - duża część Strefy Gazy leży w ruinach, a liczba wystrzeliwanych rakiet rośnie. Zaczynają mobilizować ludzi do akcji naziemnej. W międzyczasie ma miejsce próba nawiązania rozejmu. Egipt jako arbiter proponuje obu stronom natychmiastowe zawieszenie broni. Izrael się zgadza. Hamas świętuje tę propozycje wystrzeleniem ponad 100 rakiet w trzy godziny. Pojawiają się plotki że rząd w Iranie polecił kontynuowanie ostrzału swoim stronnikom w Gazie by zbierać informacje na temat działania Żelaznej Kopuły, a Hamas musiał iść za ich przykładem. W miedzy czasie żołnierze IDF w pobliżu Strefy Gazy zostają zaatakowani. Hamasowcy wyłonili się z jednego z tunelów wychodzących ze Strefy, by szukać zakładników na wymianę. Okazuje się, że pod Strefą Gazy rozciąga się cały system podziemnych tuneli, sal, które są wykorzystywane jako centra dowodzenia, magazyny rakiet, a także jako korytarze przerzutu uzbrojonych grup poza Strefę Gazy. Izrael decyduje się wkroczyć, głównym celem operacji jest zniszczenie podziemnych struktur. Zostają zrzucone ulotki wzywające ludność cywilną do opuszczenia miejsc planowanej operacji. Oczywiście Abbas każe swoim pobratymcom zostać w domu. IDF wchodzi do Gazy, zabezpiecza teren, jednostki inżynieryjne zajmują się likwidacją tuneli i wysadzaniem ich w powietrze, Hamas natomiast regularnie przekrada się tunelami poza Strefę, próbując znaleźć zakładników na wymianę. Ta sytuacja trawa do dziś. Na koniec kilka ciekawostek. Już w czasie trwania walk w Gazie Hamas prosi Czerwony Krzyż o wynegocjowanie zawieszenia broni na parę godzin, by można było usunąć rozkładające się ciała z centrum Gazy. Później oczywiście to zawieszenie broni łamie. Deklaracja Niepodlegości Palestyny wzywa do całkowitego państwa Izrael, nie do pokojowego współistnienienia, czy poszanowania prawa człowieka. T1ger, to że "Niecałe dwa tygodnie temu Izrael zamordował 4 chłopców grających w piłkę na plaży" (bez znaczenia czy to prawda czy nie) nie zmienia faktu, że to iż "Tak o Hamasie - ilu cywili z Izraela zabili? W ostatnich kilku latach zabili 2 cywilów i 30 wojskowych" sobie kompletnie wymyśliłeś.

C cyklop1977
0 / 4

paradoks heheh dziś oni są tacy sami jak Hitler

S Sienkiewicz
-4 / 6

Zaskakujące! Niewiarygodne!

Codziennie muzułmanie wzywają do mordowania Żydów oraz pozostałych niewiernych (pomimo, iż często mają na myśli Ludzi Księgi, których "chroni Koran") i wszystkim jest to OBOJĘTNE.
Pojawia się nierozsądny głos kogoś z drugiej strony - niekoniecznie z Izraela czy środowisk żydowskich, bo w każdej grupie znajdzie się ktoś taki - kto postępuje w ten sam lub podobny sposób co fundamentaliści islamscy i nagle wszystkich to interesuje?
Cały rok (całe lata!) mało kto interesuje się Bliskim Wschodem, ale w momencie kryzysowym nie dość, że wszyscy są zainteresowani (dobrze, że chociaż raz do roku), o jeszcze udają specjalistów!

Pytania o ofiary Holokaustu nie pojmuję i nawet nie próbuję, bo nie wyobrażam sobie, co trzeba mieć w głowie lub jak prymitywnym trzeba być, by podchodzić do tej tragedii w tak infantylny sposób. Pozostaje nam współczuć i modlić się o rozum i serce dla takich osób.

Odpowiedz
~olry
+1 / 3

tak, tak, holocaust trwa permanentnie nadal w psychice wszystkich pejsów

Odpowiedz
DexterHollandRulez
-1 / 3

Haha... Taka ładna, a z taką sieczką w głowie. No cóż, szkoda.

adamo199412
0 / 2

Jebbbaaać żydów pierrrdoooolonych - tak pisze na moim garażu :D

Odpowiedz
~Ania_1
-5 / 7

Popieram kobitkę, dość muzułmańskich morderców!

Odpowiedz
B bowmanek
+2 / 6

Nie przepadam za obiema nacjami, ale mniejsza o to. Niech się wzajemnie wybijają. II wojna już dawno minęła, o biednych Żydach mówi się ciągle, ale kiedy ktoś wspomni o stratach i krzywdach Polski to zaraz wszyscy krzyczą, że mamy inne czasy, trzeba zapomnieć o przeszłości, wszyscy (nawet wielu Polaków) bagatelizuje ten problem. Jednak kiedy mówimy o holokauście, to ludzie nagle płaczą nad losem biednych Żydów, mimo że obecnie żyjący mieli wtedy po 10 lat. Żydzi korzystają na II wojnie okrutnie, mogąc wszystkich od antysemitów wyzywać, a jak jakiś Polak o naszej krzywdzie wspomni, to go zaraz rodacy uciszą i zwyzywają. @Varant powiedz coś więcej na temat niechęci tej pani do Polaków i czym jest ona spowodowana. Tak btw to sporo podróżujesz i nawiązałeś wiele ciekawych znajomości.

Odpowiedz
DexterHollandRulez
+2 / 4

Nie wiem co o Polakach sądzi akurat pani Shaked, ale swego czasu zdarzyło mi się spędzić dzień w towarzystwie Izraelskich licealistów i dowiedziałem się od nich, że u nich po prostu wplecione w proces edukacji jest straszenie wszechobecnym antysemityzmem i wpajanie silnie nacjonalistycznych wartości. Powiedzieli mi, że byli bardzo zaskoczeni tym, jaka Polska jest spokojna i sympatyczna, bo wedle tego, co im mówiono przed przyjazdem tutaj spodziewali się, że wszyscy będą na nich krzywo patrzeć, a za każdym rogiem może czekać banda dresów z pałami gotowa im wtłuc za bycie Żydami. Więc jak im od małego wklepują, że Polacy to antysemici, to nie dziwne, że wielu potem twierdzi, że za nami "nie przepada", zwłaszcza Ci, którzy w Polsce nie byli.

DexterHollandRulez
0 / 2

Nie drążyłem tematu, więc nie wiem, jak to dokładnie wygląda, ale z rozmowy wywnioskowałem, że to nie jest tylko takie gadanie, a co najmniej niepokojąca indoktrynacja i demonizowanie. O gazie pieprzowym nie słyszałem, ale szczerze mówiąc mnie to nie dziwi.

B bowmanek
+3 / 3

@Varant chcesz powiedzieć, że ci ludzie (rodzina tej kobiety i ona sama) nie lubią Polski niepodległej, ponieważ jej ojciec podczas sowieckiej okupacji (PRL) musiał opuścić nasz kraj? Albo z angielskiego f@ck logic, albo ktoś tu nie wie, że zachód sprzedał Polskę Stalinowi. Praktycznie każdy Żyd miał przed wojną kamienicę albo sklep, ale czy to kurka siwa Polaków wina, że Niemcy przyszli, a po nich komuniści, którzy również Żydów nie kochali? Pamiętam debatę w TVP 1 na temat serialu "Nasze matki, nasi ojcowie" najbardziej podobały mi się w tej dyspucie wypowiedzi pewnego starszego już Żyda, który mówił bardzo logicznie. W pamięci utkwiło mi zdanie "Żydzi traktują Polskę jak mogiłę w której spoczywa mnóstwo rodaków" (mogłem coś zmienić, ale sens oddałem). Teraz moje luźne dygresje na temat tej nacji. Żydzi są trochę jak pasożyty - nie potrafią żyć samodzielnie. Przypominają mi cyganów, ale kradną w białych rękawiczkach, są od nich lepiej zorganizowani (bankowość, lichwa - z drugiej strony nikt nikomu kredytu brać nie karze). Ludzie ci nie są w stanie stworzyć państwa samodzielnie i żyć w pokoju. Potrzebują życia wśród innych nacji, gdzie ich umiejętność operowanie pieniądzem da o sobie znać i gdzie będą mogli żyć. To nie są rzemieślnicy, rolnicy, czy robotnicy. Żydzi to przedsiębiorcy, handlarze i bankierzy. Sami nie potrafią stworzyć organizmu państwowego, ale świetnie radzą sobie jako część innego społeczeństwa, szybko się bogacąc, mając duże wpływy w mediach, przedsiębiorstwach czy u władzy, do której też chętnie dążą (syjonizm - Żyd jest ponad gojem, ma nim rządzić). Jednak problemem jest, że ci ludzie się nie asymilują. Tworzą zamknięte społeczności i podkreślają swoją inność, co na przestrzeni historii często skutkowało ich prześladowaniem. Sądzę, że obecnie państwo Izrael istnieje tylko dzięki napiętej sytuacji w regionie i skupieniem się na walce z arabami, samodzielne istnienie w czasie pokoju uważam za bardzo trudne, ze względu na naturę tej nacji, jednak nie jest to niemożliwe (od podwójnych zaprzeczeń lepsze są tylko potrójne). Z moich słów może wynikać, że nie przepadam za Żydami i jest to prawdą. Kocham swój kraj i jestem, można rzec, nacjonalistą. Nie podoba mi się globalizacja i wszystko co z nią związane. Wolałbym, aby Polską rządzili Polacy, a nie Rostowski, czy Donek. Odszedłem od tematu, już do niego wracam. Faktem jest, że nie wszyscy Żydzi się izolowali, czy też uważali się za lepszych od gojów ("Mendel Gdański" niech posłuży za przykład obrazu dobrego Żyda, czy choćby część Żydów z "Lalki"). Niestety mierzi mnie obnoszenie się z inną kulturą/wyznaniem/światopoglądem, czy też inny wygląd (nie znoszę dużych, krzywych nosów) co w połączeniu z wiedzą na temat syjonizmu i skrajnych opinii niektórych Żydów oraz faktem, że spora ich grupa bierze udział w życiu publicznym w Polsce, sprawia, że nie pałam do nich miłością i wolałbym, aby wyprowadzili się do swojego kraju, bądź zaczęli się asymilować, ale na prawdę (nie na pokaz jak często ma to miejsce), nie ukrywali swojego pochodzenia i przestali uważać się za panów tego świata. Oczywiście ten skrajnie negatywny obraz dotyczy jedynie części tej społeczności, ale rzutuje na całą nację. Nie lubię zarzutu "antysemita" i uważam go za środek do walki z każdym, kto negatywnie się na temat Żydów wypowie, ale nawet teraz staram się pisać w taki sposób, aby mnie o antysemityzm nie oskarżono (tłumaczę się). Skoro siedzi mi to w głowie, znaczy to, że zostało mi to (oda do wyrazu "to") wpojone, podobnie jak wielu innym ludziom. Dodatkowo wielu zauważa ten problem i stara się go wytknąć, jednak jest to poniekąd walka z wiatrakami, ponieważ został nam wpojony obraz biednej społeczności żydowskiej przy jednoczesnym umniejszaniu własnych krzywd (" to było dawno", "nie żyjmy przeszłością", "tamci oprawcy już nie żyją") a wszelkie próby oporu kończą się oskarżeniem o niechęć do Żydów. Gdybym pisał negatywnie o Niemcach, nie martwiłbym się, że ktoś mnie oskarży o niechęć do tej nac

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 July 2014 2014 2:25

Odpowiedz
B bowmanek
0 / 0

Urwało kawałek mojego komentarza, eh. Z mojej wypowiedzi wyłonił się obraz prawicowego nacjonalisty, ale to nie do końca prawda. Moje poglądy polityczne oscylują mniej więcej po środku z jednoczesnym umiłowaniem ojczyzny. Skrajne poglądy i na lewo i na prawo nie mają sensu, gdyż człowiek nie jest uczciwy i zawsze będzie kombinował, ale dość o polityce. Konflikt na bliskim wschodzie w sumie mało mnie interesuje. Bardziej obawiam się sytuacji na Ukrainie. Jestem też ciekawy, co ta pani (jest całkiem ładna, ale wolę Polki) odpowiedziałaby na zdanie "matki wszystkich Żydów muszą zostać zabite". I jeszcze na koniec. Problem w regionie zaczął się, kiedy powstało państwo Izrael i tutaj należy szukać źródła niesnasek, a nie w tym, że państwa arabskie nie chciały pokoju z państwem, które powstało bez ich zgody. Wszystko zostało narzucone przez Wielką Brytanię, zapewne z dużym parciem lobby żydowskiego, by nie powiedzieć syjonistycznego, a teraz jest utrzymywane przez USA zapewne z powodu podobnych nacisków.

Odpowiedz
~Sebastjan1212
0 / 2

I dlatego zaluje ze Hitler nie dokonczyl calkowitej EXTERMINACJI ZYDOW !!! To jedyne co robil slusznie.

Odpowiedz
~interesujące
-1 / 1

“I nadejdzie czas, kiedy Allah obdarzy islam takim sukcesem, że nie pozostanie na powierzchni Ziemi ani jeden Żyd… A kiedy ostatni Żyd zostanie zabity na tym świecie, wtedy pokój zapanuje na świecie…”
Ciekawe jakby się Polacy zachowywali gdyby tak o nich mówili np. Niemcy

Odpowiedz